Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je hebt toch de recht om je pre-order te cancellen of zit dat anders nu ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50

beany

Meeheheheheh

monnick schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:31:
Wat een aanfluiting die MoH multiplayer beelden. Goedkope MW2 ripoff. Ziet er niet uit. Animaties echt dramatisch, slechte sounds, wapens zien er veel te arcade uit....Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nee hiermee gaan ze het echt niet winnen van MW2 (of Black Ops).
Die MP beelden zien er inderdaad wat goedkoop uit :'(

Wat ze wel goed hebben gedaan is dat een airstrike/artillerie alleen aangevraagd kan worden op een punt dat je kan zien(soort van bril die je voordoet waarmee je een punt aanwijst). Dat is beter dan bij MW2, daar je kan je op een kaart waar dan ook klikken...

[ Voor 23% gewijzigd door beany op 15-06-2010 14:18 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Even dat langere filmpje gekeken en ik heb er gemixte gevoelens over.

- Gameplay ziet er soepel genoeg uit (de houtigere models even buiten beschouwing gelaten).

- De omgeving graphics zien er erg goed uit, maar lijkt niet volledig vernietigbaar zoals in BC2. Daar keek ik toch erg naar uit en zou een mooi puntje kunnen zijn voor MoH over MW2.

- De wapen en player models zijn matig. Kleine wapens met een hoog 'speelgoed' gehalte en de models bewegen erg houterig.

- Geluid van de m4 vind ik niet zo mooi. Rest van het geluid is aardig en iig 'spectaculair'.

- Killstreak rewards :'(

- Geen perks o/

- Nog een beperkt aantal wapens en gadgets zo te zien. Kan natuurlijk nog meer worden (hopelijk), maar nu doet het een beetje uitgekleed aan.

Heb hem voor de pc gepreordered, maar als er geen beta komt de 17de/21ste op de pc, annuleer ik maar. Nog geen blinde koop voor mij en er komen al zo veel shooters uit 2H 2010 - 1H 2011 :)

EDIT: ook weer vaag: voor UK/europa mensen begint de beta kennelijk pas 5 juli :|
EDIT: kennelijk alleen early acces in europa op 17/21 juni via Game (UK only), steam en ea store, rest op 5 juli.

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 16-06-2010 11:25 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Waarom moeten die wapens altijd zo achterlijk wiebelen in Dice games? Ik vind het bij BC2 ook al geen gezicht.

Kun je nu wel prone gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Heb die 11 minuten MP gameplay gezien...dit is gewoon BC2 in ietwat MW2 omgevingen.
Ik zet m'n geld nog op Black Ops als beste shooter dit najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Blue-Tiger schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 06:34:
[...]

Zou het zo graag weer spelen, maar Seven weigert mij het programma op te laten starten :/ Baal ik echt van...
Heb je al geprobeerd om Nvidia Psysx te deinstalleren en dan het spel opnieuw installeren en gelijk de psysX mee te laten installen ? Dat was bij mij het probleem namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

JediUberknaft schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:58:
[...]

Heb je al geprobeerd om Nvidia Psysx te deinstalleren en dan het spel opnieuw installeren en gelijk de psysX mee te laten installen ? Dat was bij mij het probleem namelijk ;)
Kijk naar m'n sig? Ik heb geen nV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Kijk naar mijn sig, ik ook niet ;)

Tenminste niet in de de pc waar ik het nu over heb, maar wel deze game op speel en speelde. Maar dus wel tegen dit probleem opliep. Dus het proberen waar lijkt me. Ik draai hem op een Sapphire 4870X2 met dus eerst Nvidia Physx eraf geknald en daarna de game installed en de psysX mee laten installeren. Is niet zo dat je nvidia kaart moet hebben om dit te installeren ja of de nee ..

Erg Offtopic verder dit ..sorry voor de vervuiling !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

JediUberknaft schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:26:
Kijk naar mijn sig, ik ook niet ;)

Tenminste niet in de de pc waar ik het nu over heb, maar wel deze game op speel en speelde. Maar dus wel tegen dit probleem opliep. Dus het proberen waar lijkt me. Ik draai hem op een Sapphire 4870X2 met dus eerst Nvidia Physx eraf geknald en daarna de game installed en de psysX mee laten installeren. Is niet zo dat je nvidia kaart moet hebben om dit te installeren ja of de nee ..

Erg Offtopic verder dit ..sorry voor de vervuiling !
Hoe kom jij dan aan nVidia PhysX? :+ Tsja, installeerde het spel al zonder nV PX dus de complete setup gedraaid... Nu ook even geen tijd om een oplossing te zoeken dus dat komt ook van de zomer wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Weer eens wat anders dan wapens, gadgets en perks. Baarden: http://games.fok.nl/nieuw...ds-in-medal-of-honor.html

8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Blue-Tiger schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 22:29:
[...]

Hoe kom jij dan aan nVidia PhysX? :+ Tsja, installeerde het spel al zonder nV PX dus de complete setup gedraaid... Nu ook even geen tijd om een oplossing te zoeken dus dat komt ook van de zomer wel ;)
gooi het spel eraf, en installeer het opnieuw maar dan met de psysx. (kijk eerst effe bij installed software of er al iets opstaat, wordt namelijk vaak meegeinstalleerd bij games, zoja eerst die eraf knallen). Nogmaals, dit loste bij mij het probleem op bij dit spel. Wat dus ook weigerde op te starten in Win 7, Ultimate 64bit. Na dit gedaan te hebben, draaide hij gewoon ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

JediUberknaft schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:54:
[...]

gooi het spel eraf, en installeer het opnieuw maar dan met de psysx. (kijk eerst effe bij installed software of er al iets opstaat, wordt namelijk vaak meegeinstalleerd bij games, zoja eerst die eraf knallen). Nogmaals, dit loste bij mij het probleem op bij dit spel. Wat dus ook weigerde op te starten in Win 7, Ultimate 64bit. Na dit gedaan te hebben, draaide hij gewoon ..
Zal het zo even proberen, zo groot is dat spel toch ook weer niet ;)

We gaan redelijk offtopic maar toch, herinstallatie van Airborne gaf geen succes... Komt nog wel hoop ik :S

[ Voor 8% gewijzigd door Fid3lity op 16-06-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Als de nieuwe MOH maar gewoon installeerd en werkt toch :9 . Alleen duurt dat nog effe. Wel erg benieuwd naar dit spel ! Al zal het niet meer de feeling hebben als de oude MOHAA, die ik nu zelfs weer speel .. Oldskoooool ! Blijft een heerlijke game, en alleen die geluiden al van de wapens etc. doen me zooo ontzettend denken aan de supervette MP tijd die ik jaren gehad heb met dat spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is MoH nou een exclusive voor de PS3?

Zo niet dan vind ik het vreemd dat ze dat roepen bij de Sony persconferentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

monnick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:10:

Neen: Platforms: PlayStation 3, Xbox 360, PC

Staat btw gewoon in naam van topic ;)

" Electronic Arts onthulde op de Sony-persconferentie een special edition van Medal of Honor. Dit nieuwste deel in de bekende oorlogsshooterreeks, zonder subtitel, moet in oktober uitkomen voor de pc, de PlayStation 3 en de Xbox 360. De special edition, die naast de nieuwe game een 'geremasterde' versie van het originele Medal of Honor: Frontline bevat, is echter voorbehouden aan PlayStation 3-bezitters."

Van tweakers frontpage ...

[ Voor 48% gewijzigd door JediUberknaft op 16-06-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:38

Stewie!

Keen must die!

monnick schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:10:

Nee, de game is Xbox360, PS3 en PC.

*knip* is wederom uitgekozen als een van de hosting provider voor de PC Ranked servers. :)

Doe maar niet, ook subtiel spammen is niet de bedoeling.

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 18-06-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:38
Hopelijk wordt het bij MoH wel mogelijk je eigen unranked servertje te starten en deze dan aan te passen, want dat kan niet bij BFBC2 en dat is echt een groot minpunt voor de competitive groep, omdat er bijna niets aan te passen is.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50

beany

Meeheheheheh

Stewie! schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:01:
[...]

*knip* is wederom uitgekozen als een van de hosting provider voor de PC Ranked servers. :)
Gefeliciteerd!

Ik zie alleen de toegevoegde waarde van dit reclame blok niet zo...

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 18-06-2010 10:07 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Rynji schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:26:
Hopelijk wordt het bij MoH wel mogelijk je eigen unranked servertje te starten en deze dan aan te passen, want dat kan niet bij BFBC2 en dat is echt een groot minpunt voor de competitive groep, omdat er bijna niets aan te passen is.
Bij BC2 hebben ze ook aangegeven dat niet zo snel aan te willen passen, dus of dat bij MoH wel gebeurd is dan altijd afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 15:27
Dit spel is niet meer dan MW2 op de Frostbite engine.
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 12:39
Zijn er al mensen die het geprobeerd hebben ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
JediUberknaft schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:13:
[...]

Neen: Platforms: PlayStation 3, Xbox 360, PC

Staat btw gewoon in naam van topic ;)

" Electronic Arts onthulde op de Sony-persconferentie een special edition van Medal of Honor. Dit nieuwste deel in de bekende oorlogsshooterreeks, zonder subtitel, moet in oktober uitkomen voor de pc, de PlayStation 3 en de Xbox 360. De special edition, die naast de nieuwe game een 'geremasterde' versie van het originele Medal of Honor: Frontline bevat, is echter voorbehouden aan PlayStation 3-bezitters."

Van tweakers frontpage ...
Kijk, ze zijn ons PS3 gebruikers niet helemaal vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92917

Zijn er intussen ook al nederlandse site's waar je kan preorderen voor een beta key (voor ps3) ?

Ik kan er zelf niet veel over vinden enkel de eerder genoemde site's en preorder lieve bij een .nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Stewie! schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:01:
[...]

Feli >:)

Daaruit kan ik dus opmaken dat er dedis komen , aangezien ik die info niet snel kon vinden .
Gaan jullie ook weer keys weggeven ? :9

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 18-06-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ga gewoon pre-orderen bij EA, dan krijg ik gegarandeert de beta key.

Dan annuleer ik die weer wel, geen zin om 50 euro te betalen als ik het voor 35 kan halen.
En mijn downloadlimiet zou het ook niet zo leuk vinden moest ik ineens een hele game binnen sleuren.

Is er iets mis met MW2 in een frostbite jasje? Volgens mij past deze combinatie perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:09
Tja, ik zat ook al te denken. Game pre-orderen, beta key ontvangen en dan de order cancelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MaFFia schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:29:
[...]

Feli >:)

Daaruit kan ik dus opmaken dat er dedis komen , aangezien ik die info niet snel kon vinden .
Gaan jullie ook weer keys weggeven ? :9
Tweemaal -> j O-) a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik ga weer MoH spelen - de key retrieve site is nu even plat maar daar wordt hard aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
ik ga je met liefde in de gaten houden :X
Anyways is het meer een BF spel of MW , als je daar een antwoord op kan geven ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Meer zoals MW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

Gisterenavond nog tot 9en gewacht, niet te downloaden, vanochtend kreeg ik het verlossende smsje, vanavond knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen hier die last hebben van wat mouselag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Kan jij dan al spelen dan?

Als ik nu preorder kan ik dan direct aan de beta beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Als er nog mensen zijn die wel een beta key hebben, maar deze niet willen/gaan gebruiken. Zou ik er 1 mogen? Het spel lijkt me namelijk retegoed, maar van mijn laatste pre-order had ik eigenlijk best wel spijt (MW2). Wil het graag eerst proberen!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 22:04
aarondk1 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:16:
Kan jij dan al spelen dan?

Als ik nu preorder kan ik dan direct aan de beta beginnen?
Op steam was 2 dagen geleden de actie als je BF:BC2 in je bezit hebt en Medal of Honor pre-ordered (49,95) dat je dan 4 dagen eerder toegang kreeg tot de beta (dus 17 juni in plaats van 21 juni).

Zover ik weet is het geen open beta maar heb je dus een key nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De beta valt mij tot nu toe behoorlijk tegen. Hitboxes zijn verre van goed, zo krijg ik vaak headshots terwijl ik ze alleen in de buik raak. De wapens in de non-hardcore modus zijn veel te zwak, om iemand neer te krijgen met een M2 Bradley heb je al twee directe hits nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 22:04
Klinkt als nog enige aanpasbare parameters. Hoe bevalt de beta verder qua gameplay etc? denk dat meer info reuze interresant is voor een hoop tweakers :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pontifex op 18-06-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Qua gameplay voelt het als een goedkope mix tussen MW2 en BC2. Graphics-wise ziet het er goed uit, alleen heb ik het gevoel dat er maar één soort texture in de beta zit (hetzelfde als in de BC2 beta), dus het is de vraag welke dat is (low-medium-high). Het geluid is behoorlijk goed en heeft veel weg van BC2, alleen zijn sommige effecten iets teveel van het goede, zoals kogels die langs vliegen.

Uiteindelijk is het vooral de gameplay die nog niet helemaal perfect is, maar ik neem aan dat meer dan drie maanden genoeg moet zijn om dat te kunnen verbeteren.

Neem vooral een kijkje op youtube, daar zijn nu al genoeg filmpjes te vinden die alles goed laten zien: YouTube: medal of honor mp beta

[ Voor 19% gewijzigd door rgras op 18-06-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324441

Valt me tot nu toe behoorlijk tegen. Speel de Beta, maar inderdaad is het net een bfbc2 zonder klassen.
Grafisch valt het me tegen, bfbc2 is beter.
Ben beniewd of dit een blijvertje is.

In-game menu is ook verwarrend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Vanavond pre orderen en dan de beta binnen sleuren!

Weet er iemand hoe groot de download is?
Ik vind nergens een site waar ik hem alvast kan binnenhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Beta is rond de 735MB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Aangezien het toch men verjaardag is kon ik het niet laten te pre-orderen .
En al gelijk een paar grote bugs gevonden zonder al te heel lang spelen ... 1 vele servers in browser en als je gaat scrollen is het ineens maar een kwart ofzo . Muisscrol niet kunnen bounden aan wapenswap .Als gunner in tank , lijkt wel of je op een rijdende dildo zit . en de leukste strafe left bound to arrow left zorgt ervoor dat je rechts gaat 8)7

Verder heb ik iemand over texture gehoord en idd lijkt net of je naar een 2d plaatje kijkt , maar verder een leuke game waar ik zeker wel plezier van gaat hebben . Hitboxes weet ik niet , maar 1 keer te veel lopen en je bent dood ... want zo snel gaat het dan weer wel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-04 12:26
-- Kan iemand mij eens uitleggen hoe het killstreak systeem is, als dat er in zit?
Ik heb MW2 doodgespeeld, maar sinds ik met BFBC2 begon vind ik die game zo kiddy dat ik killstreaks liever kwijt ben.
Dus zijn ze in deze game in beperkte mate aanwezig?

-- Hoe groot is de map/zijn de maps van in de beta?

-- Hoe is het geluid van de wapens? Kan moeilijk verwoorden maar klinkt het als metaal?
Ik cod4 heb je bv. de M4 die zal klinkt, en zkr silenced. Precies zo ketsend metaal.
En op BFBC2 heb je de M416 bv. die slick klinkt.
In cod6 heb ik helemaal géén wapens gevonden die zo een metaal feel hebben! Klinken voor mij als speelgoed.

LOOL
gratis beta keys!
http://forums.electronica...e-who-wants-beta-key.html

[ Voor 43% gewijzigd door Asgaro op 19-06-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Persoonlijk vind ik de TDM map kabur net te klein zeker als je met een wat grotere server zit , maar de tactical map is net goed .

Geluid vind ik ala bfbc2 alleen met giga veel bass welke ze ook iets mogen minderen .

Hoe killstreaks echt werken weet ik nog niet , maar krijg de indruk op basis van punten die he haalt en niet de kills , daarmee als je dus meer een tactical player bent met objectives doen , dat je ze ook nog kan halen (correct me if am wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Geniaal, die beta key via C&C4 werkt perfect :-)
Ben benieuwd hoe het speelt, maar volgens mij lijkt het erg veel op BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
Weet iemand hoe lang de beta duurt? Dus wat de einddatum zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ben de beta thuis ook aan het binnen trekken. :)

Heb net wat Gameplay zitten kijken en het lijkt inderdaad erg op BD2.
Ik vind Bad Company 2 echt een geweldige game dus ik hoop dat deze mij ook kan bekoren.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

wat is de laatste killstreak, heb er nu namelijk 4 gehad, mortar, raketten, grote racket, grotere mortar strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
heb de beta gedownload en als ik de beta opstart krijg ik doodleuk in beeld connecting. en meer doet die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Zo net even een uurtje bezig geweest op de pc:

- Game speelt zoals ik verwachtte lekker weg. Het is minder smooth dan MW2, maar komt in de buurt. Het speelt niet zoals BC2 (je beweegt ook minder snel en geen unlimited sprint, maar dat kan ook bugged zijn :p). Headshots zijn makkelijker te halen dan in MW2 (let wel dat ik die game op de PS3 speel, maar wel met een muiscontroller) en je hebt minder kogels voor een kill nodig dan in BC2.

- Nades en andere explosieven lijken niet zo heel erg veel damage te doen, behalve als ze je direct raken (beetje zoals in BC2).

- Er zijn behoorlijk wat glitches met het terrein. Ik kon niet al bukkend door een raam een gebouw binnenspringen. De game lagde/pushte me gewoon terug van binnen naar buiten. Ook lijken de hitboxen voor sommige objecten wat groter te zijn waardoor je dus mooie impact schoten krijgt een paar cm boven een object. En aangezien er geen wallpenetration is......

- Er zijn slechts 12 primaire wapens in totaal (6 per side) en het aantal gadgets is beperkt. Hopelijk wordt dit meer.

- Menu lijkt nu nog letterlijk uit de console versie te zijn gehaald en werkt erg omslachtig.

- Killstreaks (sorry killchains of hoe het in MoH heet) vallen nog mee qua sterkte, maar het is nog steeds fire and forget and get free kills :<

Conclusie: beetje beperkte game tot nu toe, maar minder frustrerend dan MW2, maar ook minder leuk dan BC2 imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 19-06-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
ik heb key bemachtigd via de command and conquer glitch en zojuist ook gespeeld... Ik vind dit spel gewoon een slechte copy van battlefield bad company, helaas word ik soms wel na 2min al weer uit gedonderd en sluit het spel af... :( Maargoed dit is nog beta kan veel veranderen maar tot nu toe speel ik liever battlefield bad company 2 omdat het precies hetzelfde is maar beter werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 23:03
Gundogan schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:55:
- Er zijn slechts 6 wapens in totaal en het aantal gadgets is beperkt. Hopelijk wordt dit meer.
volgens mij moet je die net zoals in cod en bc2 unlocken, heb iig bij de awards andere snipers en gadgets etc gezien.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:10
Chubz schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:18:
ik heb key bemachtigd via de command and conquer glitch en zojuist ook gespeeld... Ik vind dit spel gewoon een slechte copy van battlefield bad company, helaas word ik soms wel na 2min al weer uit gedonderd en sluit het spel af... :( Maargoed dit is nog beta kan veel veranderen maar tot nu toe speel ik liever battlefield bad company 2 omdat het precies hetzelfde is maar beter werkt
Command and conquer glitch? kan iemand mij daar meer over vertellen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:09
C&C4 Beta keys gebruiken voor Medal of Honor Beta. Gisteren werkte het als een trein, maar nu hoor ik dat het niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Laatst online: 28-04 10:22
Ben niet zo heel erg enthousiast over de beta moet ik zeggen. Hopelijk kan er nog wat geschroefd worden.
Wat ik daarnaast jammer vind is dat er een stuk minder kapot kan dan in BC2. Een rocketlauncher op een stenen muurtje en er gebeurd niks. Alleen het hout kan kapot, dan had je die Frostbite engine niet hoeven pakken.

Geluiden zijn in een aantal gevallen 1 op 1 gekopieerd uit BC2, vind ik wel een beetje jammer. Geluiden zitten verder goed in elkaar.

Het is erg makkelijk kills maken, M16, M4 en AK47 zijn allemaal full auto snipers, er is geen recoil namelijk!! Het is dus een stuk meer arcade dan BC2, vergelijkbaar met MW2. Het is aan een ieder persoonlijk of ie dat ok of niet vind natuurlijk.

Ik vind de mappen wederom klein, het speelveld waar ik op zat was gisteren 6 vs 6 en dan nog vrij open. Non stop killing. Ik stond 40/20 binnen tien minuten. Hopelijk zijn er wat gevarieerder mappen.

Grafisch ok, niet heel bijzonder met alles op high. Overigens draait ie wel lekker. Straks maar weer es verder testen, het is in ieder geval geen instant buy voor mij.... yet.

Als laatste: hoe is het toch mogelijk om elke keer zo'n serverbrowser in elkaar te zetten, het werkt voor geen meter en ziet er niet uit... man man, dat is echt om je voor te schamen DICE.

[ Voor 8% gewijzigd door Zerosum op 19-06-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Verderf schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:24:
[...]

volgens mij moet je die net zoals in cod en bc2 unlocken, heb iig bij de awards andere snipers en gadgets etc gezien.
Ik bedoelde 12 primaire wapens, 6 per side (m16, m4, AK47, AK74, PKM, M249. 2 shotties, 2 auto snipers en 2 boltaction snipers) Even aangepassen in me eerdere post. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
'T is pas een beta he, bij de BFBC2 beta had je ook maar 3 wapens per class.
Dus hopelijk komen er nog meer bij in de final release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Zerosum schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:58:
Het is erg makkelijk kills maken, M16, M4 en AK47 zijn allemaal full auto snipers, er is geen recoil namelijk!! Het is dus een stuk meer arcade dan BC2, vergelijkbaar met MW2. Het is aan een ieder persoonlijk of ie dat ok of niet vind natuurlijk.
Je doet nou net of de wapens in MW2 wel full auto snipers zijn wat natuurlijk onzin is. Op een wapen als de AK47 is toch een aardige recoil merkbaar en je hebt tijd nodig om dat ding goed onder de knie te krijgen.
Tuurlijk is MW2 vrij arcade, maar als ik zie dat je naast BC2, ook in MoH weer een hoop kogels nodig hebt om iemand uit te schakelen, doet MW2 dat toch een stuk beter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Ik heb de beta ook gespeeld maar ik ben hier precies niet goed in. :+

Die game voelt precies heel indirect aan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik MW2 gewoon ben.
Ik vind het nou niet echt BFBC2 in MW2 stijl, MoH is veel arcader maar wel bijzonder leuk.

Jammer dat als je de controls wilt veranderen die soms een CTD geeft, en ook de server browser is ook crappy.
Van killchains heb ik nog geen last gehad ze zijn niet in overvloed aanwezig.

Verder loopt het spel precies niet echt soepel, ook de mousesensitivity werkt vreemd.
Het is precies alsof het als een parabool werkt, als je begrijpt wat ik bedoel...

Nu moet ik gewoon nog wennen aan de game want positieve kd halen werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 23:03
Zerosum schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:58:
Ben niet zo heel erg enthousiast over de beta moet ik zeggen. Hopelijk kan er nog wat geschroefd worden.
Wat ik daarnaast jammer vind is dat er een stuk minder kapot kan dan in BC2. Een rocketlauncher op een stenen muurtje en er gebeurd niks. Alleen het hout kan kapot, dan had je die Frostbite engine niet hoeven pakken.

Geluiden zijn in een aantal gevallen 1 op 1 gekopieerd uit BC2, vind ik wel een beetje jammer. Geluiden zitten verder goed in elkaar.

Ik vind de mappen wederom klein, het speelveld waar ik op zat was gisteren 6 vs 6 en dan nog vrij open. Non stop killing. Ik stond 40/20 binnen tien minuten. Hopelijk zijn er wat gevarieerder mappen.

Grafisch ok, niet heel bijzonder met alles op high. Overigens draait ie wel lekker. Straks maar weer es verder testen, het is in ieder geval geen instant buy voor mij.... yet.

Als laatste: hoe is het toch mogelijk om elke keer zo'n serverbrowser in elkaar te zetten, het werkt voor geen meter en ziet er niet uit... man man, dat is echt om je voor te schamen DICE.
gelukkig is dit dan ook nog een beta :) overigens ziet het eruit dat het menu een exacte kopie van de console versie is dus hopelijk word dit nog vele malen beter :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Helaas blijf ik steeds crashen spijtig genoeg, maargoed ik heb een key bemachtigd en als het goed is werkt die nog.

Laat het me even weten wie hem heeft ;)

H66K-MQ89-LJHP-6BHK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Chubz schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:29:
Helaas blijf ik steeds crashen spijtig genoeg, maargoed ik heb een key bemachtigd en als het goed is werkt die nog.

Laat het me even weten wie hem heeft ;)

H66K-MQ89-LJHP-6BHK
Code is already used :'( Iemand heeft het stiekem snel gebruikt zonder er wat van te zeggen lol.
Meestal heb ik veel geluk als het gaat om beta keys krijgen, ik had vaak beta keys van spellen die ik niet zo leuk vond maar toch wou proberen maar dit is echt een spel die gewoon vet eruit ziet en toevallig kan ik geen beta key vinden. Het wordt me zoals gewoonlijk niet gegund :9 .

Iemand anders pleaase :*)

[ Voor 37% gewijzigd door Aslanboy1905 op 19-06-2010 16:50 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Kun je net als in MW2, als je bij een muurtje staat op een knop drukken om er met een soepele beweging overheen te gaan? In n gameplay filmpje zag ik namelijk iemand die probeerde over een rand van niet meer dan kniehoogte te komen, maar het lukte m gewoon niet...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Je kan hier de gratis beta key krijgen (de QQ beta key glitch)

You can get your key from here:
code:
1
http://www.commandandconquer.com/de/news/spiel-die-open-beta

1.Enter your email.
2.Check the box.
3.Click on "KEY SICHERN"
4.Check Your Email.
5.go to
code:
1
http://medalofhonor.com/beta

6.Login or create an account.
7.Enter the key you recieved.
8.Select the plataform.
9.Download the BETA Client.
10.Have Fun!

PS: Keep your key.

Cya[/quote]

Werktt hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiemPie999
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 11:57
Striptease schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:29:

code:
1

1.Enter your email.
2.Check the box.
3.Click on "KEY SICHERN"
4.Check Your Email.
5.go to
code:
1

8.Select the plataform.
10.Have Fun!

Cya[/quote]

Werktt hier..
Lijkt hier ook te werken, heb een key. Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 15:27
10 minuten spelen, CTD, 10 minuten spelen, CTD.
En over de gameplay: mja, mja, matig. Het is niet zo good als BC2, het is niet zo goed als MW2, en het is duidelijk een MW2 kopie met BC2 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dit blijkt geen game voor mij.
Alleen al omdat ik de omgevingen al in andere games heb gezien, zie ik er niets uitdagends in.
Ik blijf bij BC2, jungle environments enzo vind ik wel tof.

Qua bugs heb ik zelf nog niet veel tegengekomen, enkel bij het mappen vd controls.
Headshots zijn idd makkelijker te doen, en je gaat rapper dood.
Ik heb MW2 rot gespeeld maar dat was omdat ik nog nooit zoiets als BC2 had gespeeld. Nu wil ik niet meer terug naar het run en gun gedoe, maar eerder tactisch werken mbv het squad systeem.

Wrsl ga ik de beta key over een weekje hier verloten op het forum, als die glitch met de C&C4 keys niet meer blijkt te werken.

En de invloed van DICE is duidelijk te merken. Qua speel snelheid zit het idd tussen MW2 en BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Striptease schreef op zondag 20 juni 2010 @ 00:29:

code:
1

1.Enter your email.
2.Check the box.
3.Click on "KEY SICHERN"
4.Check Your Email.
5.go to
code:
1

8.Select the plataform.
10.Have Fun!

Cya[/quote]

Werktt hier..
Dit werkt vanaf vanochtend niet meerr. Ik las ergens dat een kut noob een script had gemaakt (zo beweert hij) en nu 2000 beta keys heeft bemachtigd. Nou lekker dan. Ik zou er ook meer dan 1 pakken zodat ik ook aan andere kon geven maar het was laat dus ik dacht ik doe het in de ochtend wel enzo maar ja vreemde vogels.

En ik ben echt niet overtuigd met dit spel en hier de minpunten:

- Als je dood bent en de scoreboard wilt bekijken crasht je PS3
- Wanneer je 40 punten in 1x haalt crasht je ps3 (waarschijnlijk door de killstreak). Mijn PS3 is al 5x gecrashed in 1 uur.
- Gasten hebben teveel kogels nodig
- Geen killcam a.k.a campers met hun noobtubes klaar om af te vuren als je de trap op gaat (lol)
- De noobtube is een lachertje, het lijkt een speelgoed en als je er zelf 1 aflost tegen een gast die 1m voor je staat gaat hij dood en jij krijgt geen eens damage.
- Ik weet niet of dit normaal is maar net als bij BC2 word de RPG tegen infantry gebruikt.
- Handgranade doet ultra weinig damage
- XMB gaat heel traag.
- Er is bijna geen recoil, je hoeft niet in burst te schieten omdat het toch geen moer uitmaakt.
- Die objective based shit verlies je altijd echt zonder te overdrijven altijd als defender. Ik vind het ook onduidelijk wat je moet doen dan mensen dood maken zodat ze niet bij de objective komen (ze komen er toch wel heel snel)
- De controllers zijn kut voor mij. Bij het schieten druk ik perongeluk vaak op R3 (is een gewoonte en ik weet nie waarom ik dat doe) en de R3 is knifen dus je raad het als wat er gebeurt als ik 1vs1 schiet.
- Rondje is bukken (moet R3 zijn imo)

Er zijn vast wel dingen die ik nog heb vergeten maar het is nu gewoon echt kut en niet leuk om te spelen ( i know is de beta maar die crashes zijn het meest irritant).

[ Voor 44% gewijzigd door Aslanboy1905 op 20-06-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-04 11:30
Striptease schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:17:
[...]

Dit werkt vanaf vanochtend niet meerr. Ik las ergens dat een kut noob een script had gemaakt (zo beweert hij) en nu 2000 beta keys heeft bemachtigd. Nou lekker dan. Ik zou er ook meer dan 1 pakken zodat ik ook aan andere kon geven maar het was laat dus ik dacht ik doe het in de ochtend wel enzo maar ja vreemde vogels.

En ik ben echt niet overtuigd met dit spel en hier de minpunten:

- Als je dood bent en de scoreboard wilt bekijken crasht je PS3
- Wanneer je 40 punten in 1x haalt crasht je ps3 (waarschijnlijk door de killstreak). Mijn PS3 is al 5x gecrashed in 1 uur.
- Gasten hebben teveel kogels nodig
- Geen killcam a.k.a campers met hun noobtubes klaar om af te vuren als je de trap op gaat (lol)
- De noobtube is een lachertje, het lijkt een speelgoed en als je er zelf 1 aflost tegen een gast die 1m voor je staat gaat hij dood en jij krijgt geen eens damage.
- Ik weet niet of dit normaal is maar net als bij BC2 word de RPG tegen infantry gebruikt.
- Handgranade doet ultra weinig damage
- XMB gaat heel traag.
- Er is bijna geen recoil, je hoeft niet in burst te schieten omdat het toch geen moer uitmaakt.
- Die objective based shit verlies je altijd echt zonder te overdrijven altijd als defender. Ik vind het ook onduidelijk wat je moet doen dan mensen dood maken zodat ze niet bij de objective komen (ze komen er toch wel heel snel)
- De controllers zijn kut voor mij. Bij het schieten druk ik perongeluk vaak op R3 (is een gewoonte en ik weet nie waarom ik dat doe) en de R3 is knifen dus je raad het als wat er gebeurt als ik 1vs1 schiet.
- Rondje is bukken (moet R3 zijn imo)

Er zijn vast wel dingen die ik nog heb vergeten maar het is nu gewoon echt kut en niet leuk om te spelen ( i know is de beta maar die crashes zijn het meest irritant).
je zegt het zelf.. het is een beta, wat had je verwacht? Ik merk dat het meeste van je minpunten duidelijk punten zijn waar nog aan gewerkt gaat worden... dusjah...

en die noobtube, mja, ik denk niet dat jij die in het echt in de buurt van je wil hebben? Ik stoor mij er eerlijk gezegd niet aan. De rpg wordt in het echt trouwens ook tegen infanterie gebruikt zodus.

Ik heb gemerkt dat de meeste crashes te wijten zijn aan een kill streak, dus speel wat slechter :p en buiten wat glitches en foutjes werkt de menu redelijk voorlopig. Er zitten een pak "verwijzingen" naar bfbc2, maar wie weet verdwijnen die sounds etc nog, en hebben ze die genomen omwille van "tijdsdruk".

Ik hoop alleen dat het beter in elkaar zit bij de release als bfbc2, want daar wacht ik nog altijd op verlossende updates.

[ Voor 3% gewijzigd door Yoshi op 20-06-2010 13:43 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Heb helaas geen key nu, klopt het dat morgen de open beta begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hopelijk gaan ze nog wat aan die ragdoll physics doen, want het ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-04 14:27
Heeft iemand een key voor PS3 of PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
white modder schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:39:
[...]

je zegt het zelf.. het is een beta, wat had je verwacht? Ik merk dat het meeste van je minpunten duidelijk punten zijn waar nog aan gewerkt gaat worden... dusjah...
Maar ik vind niet zo dat de beta game om de uur meer dan 3x gaat crashen. De rest kan ik begrip voor hebben.
Heraclius schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:56:
Heb helaas geen key nu, klopt het dat morgen de open beta begint?
21ste is open voor de mensen die alleen een beta key hebben. Mensen die BFBC2 hebben kunnen al sinds de 17e de beta spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Striptease schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:40:
[...]

Maar ik vind niet zo dat de beta game om de uur meer dan 3x gaat crashen. De rest kan ik begrip voor hebben.

[...]

21ste is open voor de mensen die alleen een beta key hebben. Mensen die BFBC2 hebben kunnen al sinds de 17e de beta spelen.
Hoe kan ik meedoen aan die beta dan? Ik heb BF:BC2 voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Medal of Honor pre-orderen bij een paar bepaalde winkels, moet je even op de site van medal of honor kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:40

flessuh

Set sail for fail!

bram1984 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:37:
Hopelijk gaan ze nog wat aan die ragdoll physics doen, want het ziet er echt niet uit.
ach, ik vind het wel humor dat je de halve map over gelanceerd word als je op afstand met een aku neergeschoten wordt ;)

gameplay is een aardige combo tussen mw2 en bfbc2, zover je er over kan oordelen uit een beta

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat is een aku?

Ik bedoelde meer op de physics die je ziet als je zelf neergeschoten wordt. Het komt nogal houterig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

hoelang duurt die beta? Ik heb em ff geprobeerd en ik vind het nog het meest op BFBC2 lijken, maar dan versimpeld en in Afghanistan..

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:06
Will there be a Beta?
Beta is confirmed, 21st of June till 17th of July

en iemand vroeg hier om:
Will there be destructible environments?
yes for SP but for MP there is not, you can destroy little things but taking down buildings is not in MP

van de FAQ pagina http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/542732.page

[ Voor 37% gewijzigd door MichelatNL op 21-06-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Lizardz schreef op zondag 20 juni 2010 @ 16:42:
[...]

Hoe kan ik meedoen aan die beta dan? Ik heb BF:BC2 voor de pc.
Nee, het is nog altijd zo dat je moh moet preorderen, om een key te krijgen.
Diegene die bfbc2 hadden, konden wél al de 17de ipv de 21ste starten.

pff, EA met hun regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
MichelatNL schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:26:
Will there be a Beta?
Beta is confirmed, 21st of June till 17th of July

en iemand vroeg hier om:
Will there be destructible environments?
yes for SP but for MP there is not, you can destroy little things but taking down buildings is not in MP

van de FAQ pagina http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/542732.page
WTF 8)7
Ik bedoel: de singeplayer draait op de unreal engine: niet echt bekend vr destructible environments.
En de multiplayer werkt op de frostbite engine: wel bekend ervoor, maar wordt niet geimplementeerd xD

EA: "we want the shooter crown back!"

wel, ik kan zeggen "aint gonna happen!"

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 21-06-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Als je nog een C&C4 of BFBC2 Beta key kan vinden, kun je die ook gebruiken voor MoH.
Helaas allemaal al gebruikt zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Heraclius schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:02:
Als je nog een C&C4 of BFBC2 Beta key kan vinden, kun je die ook gebruiken voor MoH.
lol bfbc2 beta keys ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Echt als ik jullie was (PS3 users) zou ik de beta op dit moment niet spelen. Ten eerste loopt het spel dus ook je PS3 elke keer vast als je terrorist bent en ten tweede kan dit slecht zijn voor je PS3. Op de MOH Beta forum beweren zelfs mensen dat hun ps3 dood (YLOD etc) is gegaan maar dat dan kan het ook zijn dat het gewoon puur toeval is. Ik zou gaan wachten tot dat er een patch komt (hopelijk voor donderdag zodat ik nog kan spelen).

Weet iemand trouwens hoelang de beta zal gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Heraclius schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:02:
Dat lek is zaterdag gedicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Jammer dat ik net niet die code heb kunnen bemachtigen, scheelde echt een uurtje ofzo.
Iemand nog een over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coltje
  • Laatst online: 27-07-2023
Shit kwam er te laat achter dat mijn beta key voor BFBC2 hiervoor zou werken :(
Lijkt me een best cool spel en zou graag de beta willen spelen, vindt het alleen zonde om te gaan preorderen en dan erachter komen dat het niet leuk is of snel verveeld. Heeft iemand een key of account voor me zodat ik de beta kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wij geven morgen enkele duizenden keys weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Alleen pc neem ik aan?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Beta keys werken voor alle platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344297

Beta nu een paar uur gespeeld.
Vind het al een aardig leuk spelletje.
Naarmate het een vroege beta is kunnen nog genoeg minpunten gladgestreken worden.
Speeld tenminste nu al fijner dan MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Stewie! schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:28:
Hoelaat geven jullie die weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 11:50
Ja ik wil er ook heel graag 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-04 15:25

Zuurstok

Passionately curious

waar geven jullie die weg? wil er ook wel 1..

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coltje
  • Laatst online: 27-07-2023
Stewie! schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:28:
Nice :) waar en hoe laat geven jullie deze weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik krijg net te horen dat het uitgesteld is tot 5 juli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Stewie! schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 11:52:
Ik krijg net te horen dat het uitgesteld is tot 5 juli :)
Lol beter voor de PS3 gebruikers :). Maar wordt het gewoon hier op tweakers gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
Waar ik een paar dagen geleden best positief was over het spel vind ik het steeds minder worden.

Natuurlijk is dit een beta en de technische fouten worden (hopelijk) nog opgelost.

Maar het speelt gewoon niet lekker genoeg, die Frostbite engine is niet zo soepel als de CoD engine (Quake engine?).
Voor een of andere rede voelt CoD veel directer en sneller. Volgens mij probeert men dit bij MoH na te streven maar lukt dit niet met de Frostbite engine.
Wat ik wel denk is dat het met de Unreal engine wel goed zou kunnen aangezien die wat de zelfde feeling geeft als de CoD engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is dus precies wat mij ervan weerhoudt om BC2 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb hem net even gespeeld en ik vond het niets aan.
Het voelde en zag er echt uit als een mix van BC2 en MW2, iets wat ik ze niet in dank af neem.
Dit is toch echt een 13 in een dozijn shooter, en daarbij komt ook nog dat het grote level dat je krijgt zo boordevol zit met gebouwen dat als ik alleen al 5 meter loop ik meteen door een van de vele snipers word gekild.

Gemeplay technisch is het dan anders als beide games, dat komt omdat het het level design van MW2 combineert met de schaal van BC2 en dat werkt niet.
Het level design is gewoon niet goed en dit is de meest inspiratieloze game die ik ooit heb gespeeld.

Ik vond het niets aan.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste