bram1984 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:52:
[...]
Whaha versimpelde spellen? Uncharted? Killzone? GoW? Halo? Red Dead Redemption?
Ik denk dat je als PC gamer toch echt niet in gelukkige tijden leeft momenteel. Devs ontwikkelen uisluitend nog voor de consoles, en gooien daar vervolgens een PC port overheen. En dan heb ik het nog niet eens over de gigantische hoeveelheid cheaters en hacks.
Uncharted 1 en 2 (heb ik) is tof geef ik je na. Killzone II (heb ik) is wel leuk, maar niet gek bijzonder. Gears of War is echt niet interessant. Halo II heb ik wel uitgespeeld, Halo III voegde er weinig aan toe. Red Dead Redemption ga ik nog wel halen op de Ps3 als ie in de budgetbakken ligt...
En Devs ontwikkelen helemaal niet uitsluitend voor consoles, onzin. Hangt er maar net vanaf welke Devs je bedoelt... Cheaters en Hacks? Bij sommige games ja, bij anderen totaal niet en heb je toch echt LEGIO meer opties als op de consoles...
Zoals je ziet ben ik zowel PC als Console gamer (Ps1, Xbox, Ps3, DS & PC) en ben ik t toch echt niet met je eens.
Bovendien gaan de Pc en consoles nog wel een paar stappen meer naar elkaar toe groeien komende 'console' generaties, let maar op. En dat hoeft helemaal geen slechte ontwikkeling te zijn
Maar als ik mijn games speel (Bfbc2, WoW, Tf2 en later Brink/Cod:BO/MoH) heb ik liever wel een MOD community en Dedicated servers of uberhaupt een community!
Oftewel online games: PC als je echt ' serieus' wilt gamen.
Singleplayer games: console.
Zo doe ik het iig nu =)