[Multi] Call of Duty: Black Ops Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/imgscript/img/a955a0a5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/blackops/algemene_informatie.jpg

Het volgende deel in de Call of Duty reeks is gisteren aangekondigd op Spike TV, namelijk Call of Duty: Black Ops. Deze aankondiging werd gedaan door middel van een debut teaser die hieronder te bekijken is.

Discussieer hier over de trailer en in de toekomst over meer informatie. Een betere topicstart zal ook volgen wanneer er meer informatie vrijgegeven wordt. Hoogst waarschijnlijk volgt er op de E3 in Juni meer informatie. :)

[ Voor 24% gewijzigd door monnick op 18-07-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Eindelijk :)
Heel veel is uit de teaser nog niet te halen, maar uit de 'gameplay' beelden lijkt het toch alsof het zich in Vietnam oid afspeelt. Iig ergens in een bosrijke omgeving..

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-04 17:42
EDIT: SECOND *iemand was me weer te vlug af xD*

Er is al aardig wat meer informatie hoor... Zo wil Treyarch absoluut DEDICATED SERVERS als deel van de multiplayer hebben i.t.t. matchmaking van Mw2.

Ook speelt het hoogstwaarschijnlijk af tussen vietnam en de koude oorlog (bron youtube interview/filmpje). Veel junglegebieden zullen er in voorkomen. De populaire zombie-mode van WaW is terug als extra'tje etc etc etc...

Allemaal te vinden op de originele site en anderen ;)

Deze ga ik waarschijnlijk wel halen voor de pc als hij enigsinds ok is en de multiplayer goed werkt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 01-05-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40
Freekers schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:21:
Eindelijk :)
Heel veel is uit de teaser nog niet te halen, maar uit de 'gameplay' beelden lijkt het toch alsof het zich in Vietnam oid afspeelt. Iig ergens in een bosrijke omgeving..
Ja, maar ik haal er opzich ook wel vietnam uit. Beetje vage trailer, jammer...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:28
op 0:46 zie ik toch echt een SR-2 spionage vliegtuig; me dunkt dat ze die toch echt niet hadden rond de vietnam oorlog eerder de koude oorlog verder aan het begin van 0:46 zie je iemand in een (wat lijkt op) astronauten pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat is de link naar de website dan? Zou mooi zijn als die in de TS opgenomen werd... :)
Moet zeggen, dat ik voor deel 7 wat huiverig ben. Niet alleen omdat TreyArch er mee bezig is, ook gezien het brakke fungeren van MW2 doet mij echt eerst afwachten, alvorens ik misschien over ga tot kopen.

Wat ik ook wel héél erg vind om te zien, is dat IW/AB een jaar na MW2 alweer met een nieuw deel wil komen.
Maar ja, geld moet rollen hé... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

het lijkt ook een beetje op een onderzeeër waar het filmpje steeds weer naar terug gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
CptChaos schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:51:
Wat is de link naar de website dan? Zou mooi zijn als die in de TS opgenomen werd... :)
Moet zeggen, dat ik voor deel 7 wat huiverig ben. Niet alleen omdat TreyArch er mee bezig is, ook gezien het brakke fungeren van MW2 doet mij echt eerst afwachten, alvorens ik misschien over ga tot kopen.

Wat ik ook wel héél erg vind om te zien, is dat IW/AB een jaar na MW2 alweer met een nieuw deel wil komen.
Maar ja, geld moet rollen hé... ;)
IW heeft vrij weinig met Treyarch te maken heh...

En aangezien CoD's het tegenwoordig van de multiplayer moeten hebben: erger dan Mw2 kwa bugs, cheaten glitches en lag kan het niet worden op de PC, dus als dit alleen al DEDI's heeft, wat ze wel aangeven te willen, scoren ze al hoger dan IW heeft gedaan...

Oh en nog ff dat 't duidelijk is:
Ik ben juist heeeeeeel erg benieuwd naar deze CoD... Dit is DE kans van Treyarch om nou eens te laten zien dat ze vast wel iets heel gaafs kunnen maken. Die zien het falen van IW als een kans ze te overtreffen. Net als dat ze vanaf het begin al zeiden dat zij bij hun CoD's wel Dedicated Servers willen houden.
Ja dat is iets waar ik steeds weer op terugkom, maar 't is dan ook wel ideaal voor pc gamers :)

[ Voor 20% gewijzigd door Brutal1ty op 01-05-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28
Brutal1ty schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:22:
[..]

Er is al aardig wat meer informatie hoor... Zo wil Treyarch absoluut DEDICATED SERVERS als deel van de multiplayer hebben i.t.t. matchmaking van Mw2.

[..]
Ben ik wel benieuwd, heb je een bron hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Dice riep over Battlefield Bad Company 2 ook dat er dedicated servers zouden zijn. Die zijn er welliswaar ook, maar alleen voor geselecteerde partners. Je kan zelf geen dedicated server starten!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Brutal1ty schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:55:
IW heeft vrij weinig met Treyarch te maken heh...
Euh, ja, maar IW heeft imo altijd de betere CoD's gemaakt en TreyArch niet, vandaar... ;)
En aangezien CoD's het tegenwoordig van de multiplayer moeten hebben: erger dan Mw2 kwa bugs, cheaten glitches en lag kan het niet worden op de PC, dus als dit alleen al DEDI's heeft, wat ze wel aangeven te willen, scoren ze al hoger dan IW heeft gedaan...
Ik hoop ook zeker dat men het voorbeeld welke met BC2 gegeven is gaat volgen, al hou ik mijn Hart vast.
Oh en nog ff dat 't duidelijk is:
Ik ben juist heeeeeeel erg benieuwd naar deze CoD... Dit is DE kans van Treyarch om nou eens te laten zien dat ze vast wel iets heel gaafs kunnen maken. Die zien het falen van IW als een kans ze te overtreffen. Net als dat ze vanaf het begin al zeiden dat zij bij hun CoD's wel Dedicated Servers willen houden.
Ja dat is iets waar ik steeds weer op terugkom, maar 't is dan ook wel ideaal voor pc gamers :)
Dat ze dedicated servers willen hebben geeft al aan dat TA professioneler en serieuzer is dan IW imo... Dus ik hoop dat TA het nu dan toch echt eens doorheeft en het goed gaat maken. :) Als dat zo is, dan kon ik wel eens gaan overwegen deze ook aan te schaffen. :)
beany schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:03:
Dice riep over Battlefield Bad Company 2 ook dat er dedicated servers zouden zijn. Die zijn er welliswaar ook, maar alleen voor geselecteerde partners. Je kan zelf geen dedicated server starten!
Ondanks dat het verhuurbare dedicated servers zijn, hoor en zie ik weinig mensen klagen over de servers.

@Monnick:
Wellicht interessant om nieuws: Treyarch kondigt Call of Duty: Black Ops aan en http://www.callofduty.com/blackops te vermelden in de TS?

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 01-05-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 11:09

amahusu

taking over the world!

blueice85 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:44:
op 0:46 zie ik toch echt een SR-2 spionage vliegtuig; me dunkt dat ze die toch echt niet hadden rond de vietnam oorlog eerder de koude oorlog verder aan het begin van 0:46 zie je iemand in een (wat lijkt op) astronauten pak.
bedoel je de SR71 (Blackbird) of de U2 (spy plane)? Volgens mij zijn die beide begin jaren 60 geintroduceerd, dus lijkt me chronologisch wel mogelijk

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik kijk er naar uit, want ben met mw2 wel redelijk klaar...ik hou wel meer van het moderne maar world at war vond ik ook erg vet.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Aanschouw... DEDICATED SERVERS

...
''It has also been confirmed that Call of Duty 7: Black Ops will feature the popular zombie mode, in which players get to shoot down hordes of zombies, a feature that could not be seen in the Infinity Ward produced Call of Duty: Modern Warfare 2.

And last but not least, dedicated servers will also be part of the new Call of Duty game, much to the delight of PC gamers across the world. After Activision fired Vince Zampella and Jason West from Infinity Ward, it seems like they are taking yet another step back from the direction they had taken with Modern Warfare 2 by re-adding dedicated servers." ''

Voor de niet gelovers...
Dit is op meerdere nieuwssites te vinden en is van gisteren of vandaag gepost ;)

Zet dit gedeelte maar vast in de Startpost of het hele verhaal als iemand het even opzoekt *zit stiekem op me werk ;)*

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 01-05-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Bij 0:34 lijkt het net alsof die gozer een AUG vastheeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Djmaddox schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:52:
Bij 0:34 lijkt het net alsof die gozer een AUG vastheeft.
Dat is ook een Steyr AUG :) Ik denk dat het spel over een reeks speciale "black ops" missies gaat door de tijd heen. Vietnam / koude oorlog / heden :P Ben in dat geval wel benieuwd wat ze dan met de multiplayer gaan doen. Ook verschillende settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Mijn idee qua verhaal,

Jij bent diegene die op da stoel zit, en er wordt dus experimenten gedaan om zijn gedachten/herinneringen te lezen? En wanneer ze jouw gedachten lezen ga je dus terug in de tijd om zijn gedachten te "spelen".

en dan wordt je uiteindelijk ergens midden/eind van het spel wakker/bevrijd/whatever zodat je in de heden kan spelen...

althans dat denk ik dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Laatst online: 19:03
Ik zie frame by frame:
- De datum 2010:03:2
- AK47
- Wetenschappers die een gebouw in een Rusland ontvluchten (Exit in Russisch)
- Black Hawks, Vietcong en palmbomen :p
- Steyr AUG
- RPK
- M16
- M60
- "Ruimtepak" en SR71

Vietnam dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238503

FireBladeX schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:11:
Mijn idee qua verhaal,

Jij bent diegene die op da stoel zit, en er wordt dus experimenten gedaan om zijn gedachten/herinneringen te lezen? En wanneer ze jouw gedachten lezen ga je dus terug in de tijd om zijn gedachten te "spelen".

en dan wordt je uiteindelijk ergens midden/eind van het spel wakker/bevrijd/whatever zodat je in de heden kan spelen...

althans dat denk ik dan :p
ja dat idee had ik ook al, doet me een beetje denken aan assassin's creed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 22-04 15:28
amahusu schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:39:
[...]

bedoel je de SR71 (Blackbird) of de U2 (spy plane)? Volgens mij zijn die beide begin jaren 60 geintroduceerd, dus lijkt me chronologisch wel mogelijk
ah i stand corrected, u heeft gelijk :) het is de SR-71 blackbird idd wist niet dat die al vanaf 1964 rond vloog

[ Voor 10% gewijzigd door blueice85 op 01-05-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Laatst online: 18-03 22:34
Ben aardig benieuwd naar deze game, ga em zeker halen als ie uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:02
De sr-71 hadden ze al ruim voor de vietnam oorlog: Wikipedia: Lockheed SR-71 (Blackbird)

En ze hadden een astronautenpak nodig om er in te kunnen vliegen

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik de teaser niet veel aan vind, en ook het verhaal van je herrineringen herbeleven in een stoel in een of ander lab staat me niet aan, had liever een Vietnam setting gehad ( ja ik weet het dat komt er ook in voor ). Maar ik wil Treyarch wel een kans geven, WaW was gewoon een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik kan er Vietnam uithalen met een vleugje scifi.
monnick schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:36:
[...]

Dat is ook een Steyr AUG :) Ik denk dat het spel over een reeks speciale "black ops" missies gaat door de tijd heen. Vietnam / koude oorlog / heden :P Ben in dat geval wel benieuwd wat ze dan met de multiplayer gaan doen. Ook verschillende settings?
Waar ken ik dat nou van :+ |:(

[ Voor 80% gewijzigd door Cornelisjuh op 01-05-2010 21:54 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 14:56
1
De SR 71 Blackbird is alweer van 1966. Das voor de Vietnam Oorlog. Die gasten in 'astronautenpakken' zouden ook U-2 piloten kunnen zijn. Die is alweer uit 1957.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ben er nou al fan van.Dus dat word een Must buy.
Maar helaas komt er dit jaar nog zo'n geweldige shooter uit. MoH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze geen Vietnam spellen maken :P

Ja oke tijdje terug misschien een paar, maar schamen ze zich voor die oorlog of zo?

Ik vind het namelijk een erg fascinerend stuk geschiedenis, en in combinatie met de omgeving
en de strijdlust van de Aziaten zouden het echt pracht spellen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:30

steveman

Comfortabel ten onder

MI-25 Hind :F (denk niet dat ze vanuit die virtuele cockpit kunnen zien dat het om een exportmodel gaat...)

Blijft wel slimme marketing, iedereen druk bezig met speculeren... nou ja is ook een deel voorpret. Hopelijk leidt het niet tot na-verdriet zoals met MW2 (hoewel, dedi's beloofd... :9 ). Ik zie uit naar een (mp)demo!
rethxoth schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:18:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze geen Vietnam spellen maken :P

Ja oke tijdje terug misschien een paar, maar schamen ze zich voor die oorlog of zo?

Ik vind het namelijk een erg fascinerend stuk geschiedenis, en in combinatie met de omgeving
en de strijdlust van de Aziaten zouden het echt pracht spellen zijn!
Kort antwoord: ja.

Maar aangezien de mega-lading films die zich tijdens die oorlog (of eigenlijk politie-actie?) afspelen, is dat kennelijk geen reden om het niet de revue te laten passeren in de entertaintment-branche. (Wikipedia: Vietnamoorlog)

[ Voor 49% gewijzigd door steveman op 02-05-2010 16:55 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

* Oeps, laat maar zitten *

[ Voor 98% gewijzigd door Freekers op 02-05-2010 23:00 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:21:
Ben er nou al fan van.Dus dat word een Must buy.
Maar helaas komt er dit jaar nog zo'n geweldige shooter uit. MoH
Helaas? Hoe meer hoe beter toch?
Ik vind Call of Duty in ieder geval een mooie reeks, denk dat deze er ook wel gaat komen. MoH lijkt mij ook erg cool, dus als ze beide de verwachtingen waar kunnen maken koop ik ze beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-03 12:25
Joep schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:12:
Ik zie frame by frame:
- De datum 2010:03:2
- AK47
- Wetenschappers die een gebouw in een Rusland ontvluchten (Exit in Russisch)
- Black Hawks, Vietcong en palmbomen :p
- Steyr AUG
- RPK
- M16
- M60
- "Ruimtepak" en SR71

Vietnam dus
ik denk dat het een verzameling van black ops missie zal zijn door alle jaren heen

dus missies in WO1, WO2, vietnam, koude oorlog, golf oorlog, golf oorlog2, huidige oorlogen in de jungle van afrika en toekomstige uit de duim gezogen oorlogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 19-04 19:57
de speculaties die hier ten ronde gaan zouden wel kunnen, alleen wat ik me dan af vraag is of het niet mega veel tijd c.q. geld kost om zo veel verschillende settings te ontwerpen? Het is wel leuk om een missie in ww1, ww2, vietnam, koude oorlog, golf etc. te doen, maar dat betekent ook direct allemaal nieuwe skins.

Lijkt me daarom toch niet heel waarschijnlijk...

ik gok op vietnam en evt. koude oorlog maar that's about it!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209081

@FireFoz: ik gok op hetzelfde,

De tijdspanne van de beelden die je ziet bedraagt volgens mij hooguit 20 jaar.
Dat ruimtepak is een drukpak, is niet futuristisch, sterker nog, het is oud, kijk naar dat gedrocht en kijk dan naar wat voor pakken de piloten in fighterjets tegenwoordig aanhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Het is overigens een SR-71 maar dat terzijde..

http://www.youtube.com/watch?v=Sf-OjmgNANk
Video met analyse van de vertoonde beelden.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
FireFoz schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 01:39:
de speculaties die hier ten ronde gaan zouden wel kunnen, alleen wat ik me dan af vraag is of het niet mega veel tijd c.q. geld kost om zo veel verschillende settings te ontwerpen? Het is wel leuk om een missie in ww1, ww2, vietnam, koude oorlog, golf etc. te doen, maar dat betekent ook direct allemaal nieuwe skins.

Lijkt me daarom toch niet heel waarschijnlijk...

ik gok op vietnam en evt. koude oorlog maar that's about it!
Ze hebben anders wel 3 spellen waar ze textures en models van kunnen hergebruiken: 2x modern warfare + world at war (WWII, kan ook makkelijk voor WWI ed gebruikt worden). En zeg maar niet dat ze dat niet doen, kijk maar eens goed rond in MW2, meer dan de helft van de models komt rechtstreeks uit MW1! Er zitten zelfs complete maps uit MW1 in, vooral in de spec-ops missies (bijv de AC-130 missie).

Nu zullen ze misschien niet iets uit modern warfare mogen gebruiken (aangezien dat door IW gemaakt wordt) maar ze zullen zeker wel wat van WaW gaan hergebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door NickThissen op 04-05-2010 11:10 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NickThissen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:09:
[...]

Nu zullen ze misschien niet iets uit modern warfare mogen gebruiken (aangezien dat door IW gemaakt wordt) maar ze zullen zeker wel wat van WaW gaan hergebruiken.
Lijkt me dat activision daarover zal beslissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealestHitman
  • Laatst online: 18-06-2024
ik denk dat het niet niet beter dan MW2 gaat worden. Ik weet dat iedereen zit te zeiken om mw2 maar stiekem vindt iedereen hem fking vet het is gewoon dat MW de eerste game was die zo gruwelijk was waardoor je toch de neiging hebt om te blijven zegen dat opvolgers niet zo goed waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik vermoed dat deze het nog wel zal overtreffen.. Alleen al door de dedi's trek je een heel groot publiek.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gewoon als de vinketering gaan lopen hypen, wordt het weer paar miljoen keer verkocht en speelt uiteindelijk iedereen het toch wel ;)

Ik vond mw1 destijds net zo vet als mw2 nu, ik snap wel dat mensen denken dat ze mw2 vetter vinden. Maar mw1 was ook zeker een vernieuwing, als je het zo bekijkt is mw1 vetter dan mw2 want is meer van hetzelfde met wat extra's.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:43

Pykow

Angelo OTR

Het was een vernieuwing in de game industrie. Nu heb je veel meer games die grafisch er net zo goed uitzien en de gameplay ook lekker van loopt .

Ik heb CoD4 3 maanden gespeeld en daarna had ik het helemaal gehad met rond vliegende helikopters,campers en granade spam.

Toen kwam MW2 uit. Heel veel mensen zeide dat het opgelost was. Weinig helikopters en dat ze veel moeilijker te starten zijn. GOH wat blijkt, niks veranderd en 1 grote spam gebeuren van helikopters en overpowerd helikopter die je zelf nog kan besturen :S

Nee Call of duty is overhypte en zit vol met bugs en campers

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet meer bugs dan elke andere game. Omdat zo verschrikkelijk veel mensen het wereldwijd spelen, komen de bugs alleen eerder en sneller aan het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
angienl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:51:
Nee hoor. Waarom wordt het spel dan gespeeld door honderduizende mensen? CoD heeft zeker een hoop gebreken en nadelen maar een feit is dat de shooter-mechanics / wapen-feeling van CoD superieur is. Daar kan geen andere shooter tegen op als je het mij vraagt. Counterstrike deed dit ook uitstekend maar deze is natuurlijk wat verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
angienl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:51:
Het was een vernieuwing in de game industrie. Nu heb je veel meer games die grafisch er net zo goed uitzien en de gameplay ook lekker van loopt .

Ik heb CoD4 3 maanden gespeeld en daarna had ik het helemaal gehad met rond vliegende helikopters,campers en granade spam.

Toen kwam MW2 uit. Heel veel mensen zeide dat het opgelost was. Weinig helikopters en dat ze veel moeilijker te starten zijn. GOH wat blijkt, niks veranderd en 1 grote spam gebeuren van helikopters en overpowerd helikopter die je zelf nog kan besturen :S

In MW2 zit naar mijn mening juist teveel van die onzin dat je nuke`s kan oproepen en weet ik veel wat. Teveel onzin wat gewoon niet hoort bij een Call of Duty, na een tijdje ben ik ook gestopt met spelen omdat het (vooral op de xbox ) vol zat met kiddo`s uit de UK met noob tubes. Daar word je echt gestoord van.

Overhyped weet ik niet, ze doen waar ze goed in zijn en het spel is ook wel terecht zo populair maar er zitten teveel lompe dingen in waardoor ik het niet meer speel.

Maar neemt niet weg dat ik wel erg benieuwd ben naar Black Ops, vond COD5 behoorlijk leuk en heb me online ook goed vermaakt. Zolang ze er maar niet 300 van die helikopter achtige dingen in stoppen vind ik het prima.

Zoals die honden in COD5 waren wel leuk, en je moest er ook nog wel een beetje je best voor doen. Het zal mij benieuwen.

[ Voor 12% gewijzigd door steffeh op 07-05-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
steffeh schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 09:00:
[...]

In MW2 zit naar mijn mening juist teveel van die onzin dat je nuke`s kan oproepen en weet ik veel wat. Teveel onzin wat gewoon niet hoort bij een Call of Duty, na een tijdje ben ik ook gestopt met spelen omdat het (vooral op de xbox ) vol zat met kiddo`s uit de UK met noob tubes. Daar word je echt gestoord van.

Overhyped weet ik niet, ze doen waar ze goed in zijn en het spel is ook wel terecht zo populair maar er zitten teveel lompe dingen in waardoor ik het niet meer speel.

Maar neemt niet weg dat ik wel erg benieuwd ben naar Black Ops, vond COD5 behoorlijk leuk en heb me online ook goed vermaakt. Zolang ze er maar niet 300 van die helikopter achtige dingen in stoppen vind ik het prima.

Zoals die honden in COD5 waren wel leuk, en je moest er ook nog wel een beetje je best voor doen. Het zal mij benieuwen.
Eerlijk gezegd ben ik ZWAAR benieuwd naar deze CoD!
Mw2 heeft iets teveel gebreken om echt een supertopper te zijn naar mijn mening (geld voor Pc, voor consoles vind ik vooral het gebrek aan community, matchmaking heh, erg jammer)... Maar het tempo, de speelbaarheid etc en de 'polish' die de vloeiende engine uitstraalt zijn magistraal voor multiplayer.

Als CoD7 de positieve eigenschappen van Mw2 met de positieve eigenschappen van BFBC2 PC (community, servers, meer patches, geen overdreven perks maar wat meer gematigde bonussen etc etc) weet te koppelen, word dat misschien wel m'n alltime favo EGO-infantry-shooter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Brutal1ty schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:01:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik ZWAAR benieuwd naar deze CoD!
Mw2 heeft iets teveel gebreken om echt een supertopper te zijn naar mijn mening (geld voor Pc, voor consoles vind ik vooral het gebrek aan community, matchmaking heh, erg jammer)... Maar het tempo, de speelbaarheid etc en de 'polish' die de vloeiende engine uitstraalt zijn magistraal voor multiplayer.

Als CoD7 de positieve eigenschappen van Mw2 met de positieve eigenschappen van BFBC2 PC (community, servers, meer patches, geen overdreven perks maar wat meer gematigde bonussen etc etc) weet te koppelen, word dat misschien wel m'n alltime favo EGO-infantry-shooter :D
Dan wel ja, dan zou het eigenlijk de 'perfecte' multiplayer game zijn. Maar wat voor de één perfect is, is voor de ander natuurlijk niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340973

Lekker speculeren hier, gebeurde dat niet ook bij MW2? Juist ja, iedereen dacht dit wordt een bom van een game met alle goede dingen uit zo'n beetje elke shooter.
En wat blijkt: MW2 valt toch weer tegen. Dus ik wacht bij deze rustig af, speel nog es een ander spel en kijk wat het wordt, misschien als hij echt goed is gaat hij naar de winkelwagen, anders hou ik dat geld lekker bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354042

iemand een idee of activision of treyarch al een website heeft ingericht voor black ops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354042 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:01:
iemand een idee of activision of treyarch al een website heeft ingericht voor black ops?
Er bestaan zoekmachines voor die shit

callofduty.com/blackops => lijkt mij officïeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
CptChaos schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:07:
[...]
Euh, ja, maar IW heeft imo altijd de betere CoD's gemaakt en TreyArch niet, vandaar... ;)
Ik realiseer me ook dat het merendeel van de CoD spelers liever IW als ontwikkelaar ziet, maar het blijft toch een kwestie van smaak.

Het zal wel als vloeken in de kerk zijn, maar ikzefl vond CoD:UO vele malen mooier dan CoD Vanilla, puur vanwege de uitgebreidere mogelijkheden, grotere maps en veel meer variatie in wapens etc.

Hetzelfde geldt, weliswaar in mindere mate, ook voor CoD:WaW. Voor mij was het toen een verademing om weer eens in grotere maps dan in CoD:MW te spelen. Ik had bij CoD:MW constant het gevoel rondjes te moeten rennen in de maps.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299068

Indy91 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:25:
[...]

Ik realiseer me ook dat het merendeel van de CoD spelers liever IW als ontwikkelaar ziet, maar het blijft toch een kwestie van smaak.

Het zal wel als vloeken in de kerk zijn, maar ikzefl vond CoD:UO vele malen mooier dan CoD Vanilla, puur vanwege de uitgebreidere mogelijkheden, grotere maps en veel meer variatie in wapens etc.

Hetzelfde geldt, weliswaar in mindere mate, ook voor CoD:WaW. Voor mij was het toen een verademing om weer eens in grotere maps dan in CoD:MW te spelen. Ik had bij CoD:MW constant het gevoel rondjes te moeten rennen in de maps.
Yep, vind ik ook, vooral bij CoD:UO was het geweldig met die grote maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Anoniem: 340973 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:59:

En wat blijkt: MW2 valt toch weer tegen.
Als het zo tegenvalt hadden we niet al 21 topicdelen over MW2 hier op GoT...
Het zijn ook meer de pc gamers die blijven roepen dat ze dedicated servers missen.. na een paar keer weten we het wel, sommige blijven het roepen, niemand is verplicht het te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:30

steveman

Comfortabel ten onder

Tja, er hadden gewoon dedicated servers in gemoeten :+

Ik hoop stiekem dat black-ops niet zo'n assasins creed verhaal gaat hebben... Dan liever losse campaigns in bepaalde tijden. Hopus pocus gedoe altijd met tijdreizen en genetisch geheugen 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 21-02 20:22
jaa het zou eerst CoD: Vietnam worden. en toen zou het weer in de koude oorlog afspelen. maar het is eindelijk zover. de naam is er :D. de trailer vind ik een beetje onduidelijk :S maar ik gaa hem zowiso kopen. dat weet ik nu al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Pardon, die honden werd ik juist helemaal dood en doodziek van.... ze bewogen ook heel houterig enzo...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Laatst online: 22-04 19:06
PiRiVi schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:08:
[...]

Pardon, die honden werd ik juist helemaal dood en doodziek van.... ze bewogen ook heel houterig enzo...
Die hebben ze dan in MW2 wel verbeterd ;)

Alleen jammer van de graphics, wanneer poetsen ze die weetikhoeveel jaar oude engine nou eens flink op? Sinds CoD4 zijn de noemenswaardige wijzigingen op één hand te tellen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327004

Er valt heel wat nieuws te rapen van het Call of Duty-front vandaag. Een van de grote minpunten van Modern Warfare 2, zeker van de pc-versie, was dat het niet mogelijk was om dedicated servers op te starten. Activision kreeg hiervoor dan ook een storm aan protest en terecht kritiek over zich heen.
Deze keer is ontwikkelaar Treyarch weer aan zet en die hebben duidelijk geen zin om overladen te worden met al de zonden van Israël. Het hoofd van Treyarch, Mark Lamia, haastte zich dan ook om duidelijk te maken, via het magazine PC Gamer, dat hun nieuwe Call of Duty-game zeker dedicated servers krijgt.
Alvast goed nieuws voor de pc-gamers die bij de release lekker online willen en kunnen knallen!

bron:http://ps3.9lives.be/games/call-of-duty-black-ops/nieuws/call-of-duty-black-ops-krijgt-dedicated-servers
*O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 327004 op 16-05-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Anoniem: 327004 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:38:
Er valt heel wat nieuws te rapen van het Call of Duty-front vandaag. Een van de grote minpunten van Modern Warfare 2, zeker van de pc-versie, was dat het niet mogelijk was om dedicated servers op te starten. Activision kreeg hiervoor dan ook een storm aan protest en terecht kritiek over zich heen.
Deze keer is ontwikkelaar Treyarch weer aan zet en die hebben duidelijk geen zin om overladen te worden met al de zonden van Israël. Het hoofd van Treyarch, Mark Lamia, haastte zich dan ook om duidelijk te maken, via het magazine PC Gamer, dat hun nieuwe Call of Duty-game zeker dedicated servers krijgt.
Alvast goed nieuws voor de pc-gamers die bij de release lekker online willen en kunnen knallen!

bron:http://ps3.9lives.be/games/call-of-duty-black-ops/nieuws/call-of-duty-black-ops-krijgt-dedicated-servers
*O* *O* *O* *O* *O*
Hopelijk dan ook voor consoles :>

"Alvast goed nieuws voor de pc-gamers die bij de release lekker online willen en kunnen knallen"

Servers zullen dan vast weer down gaan door het grote aantal spelers die allemaal tegelijk willen spelen zoals altijd :X , maar toch mooi nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Jongens ik brul al pagina's lang dat CoD:BO Dedi's krijgt >.<',, Nu pas gaan mensen het geloven? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jongens hebben we de nieuwste scans al gezien? :9~

http://weplaycod.blogspot...duty-black-ops-scans.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Oh jongens wat een vreugde gaat dit (hopelijk) worden! Strijd tussen CoD:BO en MoH als beste militaire online shooter straks, en BRINK voor erbij :D :D :D Tot die tijd nog altijd BFBC2 en Mw2... Komt helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Die schrijvers van OXM verdienen wel een pluim hoor, wat een tekst :P Maakt dat je het spel nu al in de PC hebt willen zitten :9~ Maar nadeel is dat het altijd weer tegenvalt aan het eind :/

Iemand trouwens al scans gevonden waar de eerste pagina wel te lezen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Laatst online: 18-04 14:35
"Dynamic shadows give the series a new kind of tension."
Een beetje lachwekkend. Waar komen die nu nog mee af ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:43

Pykow

Angelo OTR

NO WAIT COD GETS DEDICATE SERVERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk nu nog die vervelende helikopters en al dat soort gezeik eruit en we hebben een goede game dit jaar

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 13:50
Pykow schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:30:
en al dat soort gezeik eruit en we hebben een goede game dit jaar
Ga dan Cod2 of CSS spelen ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
juulie19 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:01:
[...]

Ga dan Cod2 of CSS spelen ofzo....
Misschien houd deze kerel van graphics en de 'nieuwere' games in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
PS: Nog steeds benieuwd wie het gaat winnen voor mij: MoH of CoD:BO. En eerlijk gezegd vind ik 't heel erg fun om daar al over te speculeren, ook al weet ook ik prima dat dat nog nergens op slaat :D

T is gewoon dat ik Mw2 heel leuk vind, maar te erg faalt op cruciale punten die het af zouden maken. Community, anti-cheat en mods namelijk. Bfbc2 is tof, maar het ook net niet, omdat dat weer net iets te 'sloom' is voor mij soms. Soms houd ik heel erg van run&gun.

En MoH of CoD:BO zou best wel eens de holy grail kunnen worden voor eind 2010/2011 :) Heb ik me nieuwe pc niet voor niets aangeschaft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343358

Haha wel lachen als je die killstreaks ook had in cod2. 'stuka-strike' waiting for your mark, ofzoiets.

Het geeft wel een kick om weer een chopper gehaald te hebben, maar die killstreaks zijn idd wel wat overpowerd in mw2, ben benieuwd hoe dat in deze COD wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Weet er iemand hoe laat Nederlandse tijd de nieuwe trailer verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 22:00
Svennetjee schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:16:
Weet er iemand hoe laat Nederlandse tijd de nieuwe trailer verschijnt?
http://www.callofduty.com/blackops?path=blackops

Nu, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:06

d_star

Maharadja of the Year :-/

Hmm, niet vreselijk boeiend om eerlijk te zijn. Dezelfde generic single player story als die we gewend zijn van COD, ben meer benieuwd naar het MP-component.

Moet zeggen dat ik de laatste jaren een beetje afgestompt ben door al die 'super-engrossing single player stories' uit de COD-reeks. Zo 'super-engrossing' zijn ze allemaal niet, begint allemaal een beetje op elkaar te lijken.

Echt onderscheidend vermogen merk ik pas op in de MP als je de COD-titels naast elkaar legt. Ben benieuwd wat Treyarch daarmee gaat brengen.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toffe trailer. Ik zie een kruisboog met pijlen die een paar seconden na impact pas exploderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:35
bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:19:
Toffe trailer. Ik zie een kruisboog met pijlen die een paar seconden na impact pas exploderen. :)
RAMBO!

(rambo had gewone boog, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:19:
Jeff Dunham: Semtex ... 'on a stick' _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Er is ook een nieuwe trailer uit van Black Ops.

Het ziet er erg mooi uit en lijkt een overtreffende trap te worden van MW2.
Alleen kopen doe ik niet, aangezien ik uitkijk naar de nieuwe MoH.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das dezelfde als hierboven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
NeoMe schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:40:
[...]

Jeff Dunham: Semtex ... 'on a stick' _O-
hehe geniaal,

Maar ik vind de trailer niet echt spectaculair ofzo...
Ga BlackOps misschien wel kopen maar dan puur voor de dedicated servers..
( MW2 vind ik nog steeds een hele leuke game )iedereen zeurt erover door matchmaking systeem maar ik vind dat helemaal niet zo erg :P hoef ik zelf niks te doen om in game te komen (A)

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:09:
Das dezelfde als hierboven hoor.
Sorry, zag de link wel staan, maar had de datum en tijd niet gezien. :P :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Anoniem: 327004 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:38:
Kijk dit soort nieuws wil ik nou horen!!! Ik heb er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Excelb-boy schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:27:
[...]

Kijk dit soort nieuws wil ik nou horen!!! Ik heb er nu al zin in!
... Niet om je te beledigen... Maar je hebt zeker geen 1 enkele post in dit topic gelezen of wel? Dit had ik en een stel anderen alg emeld 2e pagina of eerste zelfs al, en ook op 4 staat deze tekst al gequote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324441

Zag ik nou dat de gore uit waw weer terug is. Wel echt een vette trailer, heb er weer zin in na mw2. Al die choppers en shit halen toch het shooter element naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360140

het wordt toch weer gemaakt door de makers van COD 5...
waarschijnlijk gewoon lelijk jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Anoniem: 360140 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:44:
het wordt toch weer gemaakt door de makers van COD 5...
waarschijnlijk gewoon lelijk jammer....
Volgens mij had COD5 niet zoveel last van bugs, glitches en commentaar als MW2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

baronruud schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:05:
[...]

Volgens mij had COD5 niet zoveel last van bugs, glitches en commentaar als MW2...
op de pc ja.
op de ps3 hoor je niemand klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-04 11:29
baronruud schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:05:
[...]

Op de pc was het de eerste paar maanden om te huilen, vooral de dedicated servers crashte om het uur.. Ik hoop dat ze die deze keer wat beter testen. Denk dat ik in elk geval eerst even de reacties op dit forum af wacht voordat ik het koop..

Moet wel zeggen dat als dit spel wel goed word ontwikkelt het er gruwelijk uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Hmm ga het denk wel halen. Ziet er leuk uit. Mja Medal of Honor ook, hmmm. Trailer wel erg gaaf in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ben blij dat ik het speel op de PS3. Blalck Ops en MOH beide maar kopen. Moet er toch zelf achter komen of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Toch komisch iedereen 'blij dat ik 't op de console speel!'
ja voor bugs en cheaters wel ja, maar jullie zijn inmiddels gewend versimpelde spellen of spellen met minder functies te spelen :+

(zelf Ps3 en PC gamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Brutal1ty schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:52:
ja voor bugs en cheaters wel ja, maar jullie zijn inmiddels gewend versimpelde spellen of spellen met minder functies te spelen :+

(zelf Ps3 en PC gamer)
Ik ben nu zo gewend aan die PS3 controller voor shooters dat ik CoD4 op de PC bijna niet meer kan spelen. Ik vind het nu lastiger dan de ps3 controller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:52:

(zelf Ps3 en PC gamer)
Whaha versimpelde spellen? Uncharted? Killzone? GoW? Halo? Red Dead Redemption?

Ik denk dat je als PC gamer toch echt niet in gelukkige tijden leeft momenteel. Devs ontwikkelen uisluitend nog voor de consoles, en gooien daar vervolgens een PC port overheen. En dan heb ik het nog niet eens over de gigantische hoeveelheid cheaters en hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 15-04 08:56
MW2 is inderdaad wel wat versimpeld voor de consoles. Op de PC heb je veel meer opties: cheat tools, rank hacks, etc!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
bram1984 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:52:
[...]

Whaha versimpelde spellen? Uncharted? Killzone? GoW? Halo? Red Dead Redemption?

Ik denk dat je als PC gamer toch echt niet in gelukkige tijden leeft momenteel. Devs ontwikkelen uisluitend nog voor de consoles, en gooien daar vervolgens een PC port overheen. En dan heb ik het nog niet eens over de gigantische hoeveelheid cheaters en hacks.
Uncharted 1 en 2 (heb ik) is tof geef ik je na. Killzone II (heb ik) is wel leuk, maar niet gek bijzonder. Gears of War is echt niet interessant. Halo II heb ik wel uitgespeeld, Halo III voegde er weinig aan toe. Red Dead Redemption ga ik nog wel halen op de Ps3 als ie in de budgetbakken ligt...

En Devs ontwikkelen helemaal niet uitsluitend voor consoles, onzin. Hangt er maar net vanaf welke Devs je bedoelt... Cheaters en Hacks? Bij sommige games ja, bij anderen totaal niet en heb je toch echt LEGIO meer opties als op de consoles...

Zoals je ziet ben ik zowel PC als Console gamer (Ps1, Xbox, Ps3, DS & PC) en ben ik t toch echt niet met je eens.

Bovendien gaan de Pc en consoles nog wel een paar stappen meer naar elkaar toe groeien komende 'console' generaties, let maar op. En dat hoeft helemaal geen slechte ontwikkeling te zijn ;)

Maar als ik mijn games speel (Bfbc2, WoW, Tf2 en later Brink/Cod:BO/MoH) heb ik liever wel een MOD community en Dedicated servers of uberhaupt een community!

Oftewel online games: PC als je echt ' serieus' wilt gamen.
Singleplayer games: console.

Zo doe ik het iig nu =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Oftewel online games: PC als je echt ' serieus' wilt gamen.
Singleplayer games: console.
zo zit ik dus ook te denken maar, weet nog steeds niet of ik het wel het geld waard vind om alleen maar voor SP games een console (Lees PS3) te kopen.

Ontopic:
Ik ga hem denk wel kopen, zeker als de SP in Co-op weer goed terug komt.
en natuurlijk de zombie mod, met hopelijk meer spelers mogelijk dit keer :)

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
FYI: CoD: Black Ops wordt gebouwd op de engine van World at War, vandaar de dedicated servers. Helaas wel wat mindere graphics maar Treyarch heeft de engine ongetwijfeld opgepoetst.
NickThissen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:58:
MW2 is inderdaad wel wat versimpeld voor de consoles. Op de PC heb je veel meer opties: cheat tools, rank hacks, etc!
Zo kun je het inderdaad ook zien, +1! _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Svennetjee op 22-05-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Svennetjee schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:47:
FYI: CoD: Black Ops wordt gebouwd op de engine van World at War, vandaar de dedicated servers. Helaas wel wat mindere graphics maar Treyarch heeft de engine ongetwijfeld opgepoetst.

[...]

Zo kun je het inderdaad ook zien, +1! _/-\o_
De engine van CoD5 is gewoon de/een (licht aangepaste versie van de) engine die voor CoD4 werd gebruikt (die weer een verbeterde versie was van de engine die voor CoD2 werd gebruikt, die weer een sterk verbeterde engine was van de engine die voor CoD1 werd gebruikt, die weer een aangepaste Quake3 engine was, vandaar dat ID's naam nog voorkomt in het beginscherm van MW2 en waarschijnlijk elke andere CoD game), die weer licht verbeterd werd in MW2.
Dat CoD5 en Black Ops dedicated servers hebben ligt niet aan de engine (die dus allemaal min of meer gelijk zijn), meer aan dat dedicated servers = zieltjes winnen is. Zou me niks verbazen als de engine die voor Black Ops gebruikt wordt de MW2 engine is of een lichte variant ervan, hoewel ik idd ook lees dat het bij Black Ops gaat om een aangepaste engine van degene die gebruikt werd voor CoD5.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 22-05-2010 20:39 . Reden: typos, onwaarheden :x ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

NickThissen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:58:
Idd en op de xbox had je die mooie glitches ook. Wat is iedereen z'n punt hier? Dat zijn/haar console beter is als de pc van iemand anders? Xbox heeft cheaters, pc heeft cheaters. Xbox heeft z'n plus punten en pc heeft z'n pluspunten dus back on topic?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-04 09:44

macuz

Dance!

Ik ben heel benieuwd of ze de overtreffende trap weten te halen. Bij zo'n game is het simpel: Love it or Hate it.

Respect als het ze lukt. En zo niet, ach dan hebben we altijd mwf2 nog :P (+mappacks)

Mijn grootste wens: Een nieuwe zombiemode! Lekker met zn allen bots aan stront knallen vind ik toch nog steeds erg veel fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loirt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-04 20:32
Ik hoop dat deze beter word dan MW2. Helaas heb ik die gekocht en heb er nog steeds spijt van.

Op de PC kom je in elke server wel wat hackers tegen, matchmaking werkt niet goed en iedereen campt of heeft een noobtube. Ik vind MW2 echt een slechte game. Als je kijkt naar de gameplay dan is dit helemaal goed, maar er is niet veel veranderd ten opzichte van MW. Perks en wapens zijn ook goed, maar daar wordt alleen maar misbruik van gemaakt. Om maar even een paar voorbeelden te noemen: kniferunners, noobtubers (soms zelfs met one man army) en campers. Activision probeert alle MW2 spelers lekker uit te buiten met leuke DLC's. waarin 5 maps zitten en ze er 2 exact van MW hebben gekopieerd.

Ik vind MW2 niet echt een heel slechte game, maar ik erger me aan de spelers die het lopen te verknallen. ik speel het nog af en toe, maar vaak stop ik na 1 map alweer, omdat er weer hackers zijn of je constant wordt gekilled door een noobtube.

Ik hoop echt dat deze game beter wordt. Speel nu zelf CoD2 en MW:D. Zombiemod wordt weer geniaal en ik hoop dat de gameplay nog soepeler wordt dan die van MW2! Maps worden sowieso wel weer vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335276

Is er eigenlijk al iets over de multiplayer bekend? en of er een limited edition komt?

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 30-05-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Anoniem: 335276 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:52:
Is er eigenlijk al iets over de multiplayer bekend? en of er een limited edition komt?

[afbeelding]
Alleen dat hij dedicated servers heeft en dus geen matchmaking... Voor de rest helaas nog niets.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.