[Multi] Call of Duty: Black Ops Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 59.014 views

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:18

Mystikal

It never hurts to help!

bram1984 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:12:
Met betrekking tot Media Offer:

[...]

Ik heb deze mail op 6 september ontvangen, en de game ook op die dag besteld.

Voor alle platformen zijn zo te zien nog pre-orders te plaatsen.
Goed om te horen. Ik heb er ook 2 exemplaren besteld. Over de server twijfelen we nog. Eerst maar eens kijken of er goede servers te vinden zijn bij anderen. Zo niet, dan zetten we er zelf eentje op.

Basement Bios ---- Exo-S

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-05 13:45
Ik pre order hem wel op steam, kan ik em dezelfde dag nog dloade en een paar uur na release spele :)

Kiek em goan!

soulfightah schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:32:
Ik pre order hem wel op steam, kan ik em dezelfde dag nog dloade en een paar uur na release spele :)
Op Steam word ie toch pas donderdag unlocked om te downloaden? Daarom had ik juist een retail versie besteld. Edit, ik ben in de war. Op G2play of Onlinekeystore geven ze de key pas donderdag.

[ Voor 11% gewijzigd door vinom op 30-09-2010 09:40 ]

• HesRuud
vinom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:35:
[...]

Op Steam word ie toch pas donderdag unlocked om te downloaden? Daarom had ik juist een retail versie besteld.
is dat zo? dat zou wel zwaar ruk zijn, 2 dagen later. Word dus toch pre-orderen en hopen dat ik em dezelfde dag nog binnen krijg...

Kiek em goan!

vinom schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:27:
Mooooooi :D
Ik kan echt niet wachten als de game die dinsdag in de bus ligt :D
Ik houd zelf graag nog wel even rekening met het feit dat TNT ook even alles goed moet doen.

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-05 20:33
Mystikal schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:29:
[...]

Goed om te horen. Ik heb er ook 2 exemplaren besteld. Over de server twijfelen we nog. Eerst maar eens kijken of er goede servers te vinden zijn bij anderen. Zo niet, dan zetten we er zelf eentje op.
Gameservers is de enige die servers mag hosten voor Black Ops.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij eerst wil kijken of anderen leuke servers op zetten, zodat hij zelf niet hoeft te hosten.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Yes, zombie in black ops. * tweakers frontpage.

[ Voor 50% gewijzigd door NeoMe op 30-09-2010 11:29 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

bram1984 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:31:
Ik denk dat hij bedoelt dat hij eerst wil kijken of anderen leuke servers op zetten, zodat hij zelf niet hoeft te hosten.
Klopt! Dat bedoelde ik inderdaad.

Basement Bios ---- Exo-S

• Odysseus253
  • Laatst online: 02:24

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Mystikal schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:43:
[...]

Klopt! Dat bedoelde ik inderdaad.
Volgens mij zijn er een hoop tweakers die het wel zien zitten om een eigen servertje op te zetten, als we dat coordineren kost het misschien 1 euro pp per maand!

• HesRuud
Odysseus253 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:55:
[...]

Volgens mij zijn er een hoop tweakers die het wel zien zitten om een eigen servertje op te zetten, als we dat coordineren kost het misschien 1 euro pp per maand!
en dan 20 admins hebben? nee dankje :P

Kiek em goan!

• Dorest0rm
Odysseus253 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:55:
[...]

Met een ranked 18 player server betalen ik en vrienden (11 man totaal) 1,09 per maand per persoon.
En per 3 maanden die je erbij doet krijg je 5% korting, dus als we het na een maand leuk vinden nemen we een server van 6 maanden, en dokken we in een keer 5 euro.

Hopelijk heb ik de server wel al op de 11e want volgens mij wordt het een grote chaos/lagfest als alle servers online komen.

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
FF een vraaggie die ik nog niet heb kunnen vinden.

Komt er ook voor de PC een hardend & prestige Edition uit ??

Zo ja, Wanneer kunnen we die pre-orderen en hoeveel gaat het kosten ??

(zit nu op werk, en kan niet op alle sites, werkt blockeerd te veel :(:( )
alvast bedankt

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Soundstorm2010 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:40:
FF een vraaggie die ik nog niet heb kunnen vinden.

Komt er ook voor de PC een hardend & prestige Edition uit ??

Zo ja, Wanneer kunnen we die pre-orderen en hoeveel gaat het kosten ??

(zit nu op werk, en kan niet op alle sites, werkt blockeerd te veel :(:( )
alvast bedankt
Nee. Net als bij MW2 trouwens..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Soundstorm2010
jammer... maar dan ga ik hem ff pre-orderen...

bedankt voor de Info :)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Dorest0rm schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:24:
[...]

Met een ranked 18 player server betalen ik en vrienden (11 man totaal) 1,09 per maand per persoon.
En per 3 maanden die je erbij doet krijg je 5% korting, dus als we het na een maand leuk vinden nemen we een server van 6 maanden, en dokken we in een keer 5 euro.

Hopelijk heb ik de server wel al op de 11e want volgens mij wordt het een grote chaos/lagfest als alle servers online komen.
En langzaam krijgt Kotick zijn zin..

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:47

Barca

In Search Of Sunrise

Wat wordt er verwacht van het aantal beschikbare servers? Ik ben bang dat ik steeds servers ga joinen waar ik elke keer wordt uitgekickt omdat de personen die die server huren zelf willen spelen. Bij COD4 waren er voldoende servers maar de populariteit van COD is toch wel gegroeid to say the least. Is er dus iets bekend over het aantal servers dat per releasedatum beschikbaar is via niet door mensen gehuurde maar standaard servers?

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Er zullen altijd wel servers beschikbaar worden gesteld door gameservers/activision. (hoop ik)
Barca schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:01:
Wat wordt er verwacht van het aantal beschikbare servers? Ik ben bang dat ik steeds servers ga joinen waar ik elke keer wordt uitgekickt omdat de personen die die server huren zelf willen spelen. Bij COD4 waren er voldoende servers maar de populariteit van COD is toch wel gegroeid to say the least. Is er dus iets bekend over het aantal servers dat per releasedatum beschikbaar is via niet door mensen gehuurde maar standaard servers?
Join gewoon Pubs (Public). Deze zijn over het algemeen gewoon open en unmodded.

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:05
Moet ik dit spel zien als de opvolger van MW2 of is het toch een ander spel? Want bij MW2 was Infinity Ward toch de ontwikkelaar? Helaas zijn er nog weinig gameplay beelden van de multiplayer, ik heb maar één filmpje gevonden.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Masch schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:19:
Moet ik dit spel zien als de opvolger van MW2 of is het toch een ander spel? Want bij MW2 was Infinity Ward toch de ontwikkelaar? Helaas zijn er nog weinig gameplay beelden van de multiplayer, ik heb maar één filmpje gevonden.
Nee, MW(2) speelt zich in 2011 - 2015 af. Black Ops gaat over de koude oorlog.

• Masch
D4NG3R NL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:20:
[...]

Okay, thanx voor de info!

Laat ik het anders formuleren. Gaat het gros van de spelers van MW2 straks dit spel spelen?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

D4NG3R NL schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:20:
[...]

Hij bedoelt het denk ik niet in die context. Maar meer in de context van de ontwikkelaars.
Treyarch heeft BO gemaakt. En dus niet Infinity Ward. Treyarch en Infinity Ward hebben samen COD2 gemaakt. Daarna zijn ze apart doorgegaan.

Dus om antwoord te geven op jou vraag. Eigenlijk is dit de opvolger van COD5. Het is ook gemaakt met exact dezelfde engine als COD5 (hier en daar natuurlijk wel wat opgepoetst).

Hopelijk is dit duidelijk.

Multiplayer footage is toch echt wel te vinden. Zoek maar even dit topic door :)
Masch schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:25:
[...]

Laat ik het anders formuleren. Gaat het gros van de spelers van MW2 straks dit spel spelen?
Ja en nee. De verwachting is dat een splitsing gaat komen naar Medal of Honour en Black Ops. Medal of Honour komt begin oktober uit. Black Ops begin november. Ik ga echter vooralsnog voor Black Ops.

[ Voor 23% gewijzigd door Mystikal op 30-09-2010 15:28 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Soundstorm2010
ik denk het wel.... aangezien dit als opvolger wordt gezien van MW2 (alleen speelt het in een andere tijd af)

Gameplay MOH = BFBC2. Gameplay BO = MW2. Zo'n beetje in die richting. Ik denk dat het grootste deel mw2ers naar BO gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door codex op 30-09-2010 15:32 ]

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Als dat zou is betekend dat ik nu in plaats van 60,-, 110,- kwijt omdat ik nu zowel MOH als BO wil kopen.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Anoniem: 311177

Masch schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:25:
[...]

Ik speelde vroeger altijd Medal of Honor: Allied Assault. Toen overgegaan op CoD vanaf deel 2 tot aan MW2. En dan merk je dat die hele serie naar de klote is gegaan.

Ik stap dit jaar dus weer over terug naar MoH :)

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zo veel mensen kijken uit naar Black Ops, maar niemand die een mooie TS wilt maken? Ik heb het al meerdere malen opgeroepen, maar tevergeefs..... ;(
Masch schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:19:
Dan zoek je niet goed. YT staat vol met MP footage.

• Masch
Ik had inderdaad niet goed gezocht en ik heb inmiddels al meer gevonden. Ziet er wel redelijk hetzelfde uit als mw2. ik ben benieuwd naar de eerste reacties straks.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

monnick schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:57:
Zo veel mensen kijken uit naar Black Ops, maar niemand die een mooie TS wilt maken? Ik heb het al meerdere malen opgeroepen, maar tevergeefs..... ;(
Hij is toch mooi genoeg? Gewoon lekker zo laten. Het gaat om de inhoud niet om de eye-candy... anders gingen we wel naar MoH :X

Basement Bios ---- Exo-S

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

Mystikal schreef op donderdag 30 september 2010 @ 16:21:
[...]

Hij is toch mooi genoeg? Gewoon lekker zo laten. Het gaat om de inhoud niet om de eye-candy... anders gingen we wel naar MoH :X
Kwa inhoud is 'ie anders ook redelijk beperkt ;) En wie zegt dat sommigen niet ook voor MoH gaan? :*)

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ik denk dat er ook gewoon een hoop spelers beide spellen aanschaffen (ik wel in ieder geval) en dan merk ik wel welke MP mijn het beste bevalt.

* PSN=Chef_NL** *

Anoniem: 372326

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:45:
Ik denk dat er ook gewoon een hoop spelers beide spellen aanschaffen (ik wel in ieder geval) en dan merk ik wel welke MP mijn het beste bevalt.
Ik vind dat de MP van Medal of Honor wel erg 'braaf' is. Ze hebben niet echt iets orgineels, bedoel ik. Niet dat dat slecht hoeft te zijn, maar het lijkt alsof ze bang zijn fouten te maken. In tegenstelling tot Black Ops, maar dat is weer het andere uiterste :)

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ik hoop niet dat Black Ops en Medal of Honour 1 grote cheat aktie wordt. ben al van narigheid gestopt met mw2 omdat het er stikt van de cheats op de pc.

En kom niet aanzetten met koop dan een console want daar wordt niet gecheat. wil geen ruzie over een luxe mediabox (console) :P
Natuurlijk zullen er binnen no-time wel cheats zijn, maar het voordeel is dat er dedicated servers komen. Zo zal je, mits je op een goede server zit, minder last van cheaters hebben.

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

superbassie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:26:
Natuurlijk zullen er binnen no-time wel cheats zijn, maar het voordeel is dat er dedicated servers komen. Zo zal je, mits je op een goede server zit, minder last van cheaters hebben.
mits je zelf een server op gaat zetten met wat mensen :)

Anoniem: 325725

Blue-Tiger schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:27:
[...]

mits je zelf een server op gaat zetten met wat mensen :)
bs. Er zijn genoeg die een server gaan opzetten, dus je bent niet afhankelijk van zelf een server op te zetten. BO gaat toch weer keihard hypen, dus daar maak ik me echt geen zorgen om. ;)

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 325725 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:40:
[...]

bs. Er zijn genoeg die een server gaan opzetten, dus je bent niet afhankelijk van zelf een server op te zetten. BO gaat toch weer keihard hypen, dus daar maak ik me echt geen zorgen om. ;)
BS? Ik doelde op het argument van:
superbassie schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:26:
En daarop de aanvulling, dat het niet per se hoeft te liggen aan de server waar je dus 'random' instapt. Host je zelf je server, heb je alle controle :) Kom je in een modded server wat je niet bevalt, niet gaan klagen. Dat risico loop je gewoon met alle andere servers die niet precies jouw wensen vervullen. ;)

Anoniem: 325725

Blue-Tiger schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:46:
[...]

BS? Ik doelde op het argument van:

[...]

En daarop de aanvulling, dat het niet per se hoeft te liggen aan de server waar je dus 'random' instapt. Host je zelf je server, heb je alle controle :) Kom je in een modded server wat je niet bevalt, niet gaan klagen. Dat risico loop je gewoon met alle andere servers die niet precies jouw wensen vervullen. ;)
ah, die insteek had ik niet begreep, excuus. 8)7

Ach, voor mijzelf is het voornamelijk dat als er een cheater wordt gesignaleerd, dat je een admin kan vragen om hem te bannen (naja, speccen en dan bannen, maargoed). En als het dan gemodde servers zijn of dingen die me niet bevallen, tjah. da's een keuze he, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn verwachting is dat er straks genoeg dedi's zijn om uit te kiezen, die ook gewoon leuk zijn om te joinen.

• monnick
  • Niet online
Kennelijk is er een missie in Cuba waarbij je Fidel Castro moet doden. Dat blijkt uit de lijst van achievements die is uitgelekt:

http://blackops.digitalwa...ed-black-ops-achievements

• Dorest0rm
monnick schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:55:
spoiler:
Kennelijk is er een missie in Cuba waarbij je Fidel Castro moet doden. Dat blijkt uit de lijst van achievements die is uitgelekt:

http://blackops.digitalwa...ed-black-ops-achievements
Possible spoiler alert :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377918

ZOMBIE ATTACK... YES HET KOMT TERUG WOOOHOOOOO, 't gaat leuk worden het spel; PRE-ORDEREN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

ik weet niet of ik super blij ben met zombies, het is een shooter die een soort van realistisch moest zijn (aard van CoD) ik vond de zombies in WaW ook al niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is allemaal extra, je hoeft het niet te spelen.
Ik hou er ook niet van, maar het is prima dat het er in zit voor de mensen die het wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:20:
ik weet niet of ik super blij ben met zombies, het is een shooter die een soort van realistisch moest zijn (aard van CoD) ik vond de zombies in WaW ook al niet geweldig.
Ik ook niet speciaal, maar je hebt toch gewoon de keuze? Je hoeft de zombie spelmodi niet te spelen?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377918

Waarom niet. Ik vond die nazi-zombies in WaW best wel grappig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik hou meer van realiteit. Maar goed, dat is gewoon een persoonlijk iets. Zo vond ik de single player van Farcry 1 leuk, totdat die Aliens halverwege erbij kwamen. Ik ben daar geen fan van.. That's all.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Mystikal schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:03:
Ik hou meer van realiteit. Maar goed, dat is gewoon een persoonlijk iets. Zo vond ik de single player van Farcry 1 leuk, totdat die Aliens halverwege erbij kwamen. Ik ben daar geen fan van.. That's all.
Wel eens crysis gespeeld ?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Crysis vecht je ook tegen aliens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Anoniem: 372326 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:01:
[...]

Ik vind dat de MP van Medal of Honor wel erg 'braaf' is. Ze hebben niet echt iets orgineels, bedoel ik. Niet dat dat slecht hoeft te zijn, maar het lijkt alsof ze bang zijn fouten te maken. In tegenstelling tot Black Ops, maar dat is weer het andere uiterste :)
Ik vind anders de multiplayer van Black Ops ook vrij braaf hoor. Volgens mij kan je gewoon niet zoveel variëren in het shooter genre.

Uiteraard zijn er nogaltijd games die weer iets origineels bedenken maar sinds Modern Warfare 1 (of zelfs al CoD2) is er niet zoveel veranderd.
Bij Black Ops heb je natuurlijk die perks die wat meer variatie kunnen bieden, maar sommige mensen vind dit juist slecht. Omdat het dan niet meer puur om het schieten gaat.

Daarom denk ik dat Medal of Honor misschien een kleiner publiek aanspreekt, maar wel een trouwer publiek dan Black Ops.

Ik ga ze misschien ook beide halen voor de Playstation want ik vond die map (objective based) van MoH in de beta verdomd goed in elkaar zitten.
Terwijl ik bij Black Ops al ongeveer weet wat er mij te wachten staat.

We zullen zien wie uiteindelijke als de grote winnaar uit de bus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:03:
Yup, had ik ook met FarCry. Net als met de film From Dusk Till Dawn. Daar was het begin ook leuk van, totdat de vampieren kwamen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Waarom zou je 25,- willen betalen voor een beta die je dan 22 dagen kunt spelen en die vol fouten zit als je daarna de game zelf voor 50 euro kunt halen en die je altijd kunt spelen. Maargoed je hebt altijd fanatiekelingen, ik zou het eerlijker vinden als ze een loterij of prijsvraag doen en dan de codes weggeven want in principe gebruiken ze je om die beta te testen en de game te fine-tunen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:45

Niellie41

[object Object]

http://www.gametrailers.c...tomization-call-of/705528

Multiplayer Customization Trailer HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
lol, het lijkt wel Team Fortess zo cartoony hebben ze het gemaakt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
NeoMe schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:27:
Waarom zou je 25,- willen betalen voor een beta die je dan 22 dagen kunt spelen en die vol fouten zit als je daarna de game zelf voor 50 euro kunt halen en die je altijd kunt spelen. Maargoed je hebt altijd fanatiekelingen, ik zou het eerlijker vinden als ze een loterij of prijsvraag doen en dan de codes weggeven want in principe gebruiken ze je om die beta te testen en de game te fine-tunen.
Ik betwijfel eigenlijk of dit echt is.
Dit ziet er echt vet tof uit, kan niet wachten om een eigen emblem te maken :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MastaBaba198
  • Laatst online: 17-05 09:18
monnick schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:26:
[...]

lol, het lijkt wel Team Fortess zo cartoony hebben ze het gemaakt _O-
Nou, ik vind het eigenlijk wel tof zo :9
ook al is het een beetje ''cartoony''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 08-05 10:45
Lijkt me fake. Op het officiele BO forum wordt er met geen woord over gerept, dus lijkt me niet. Ik zou het niet kopen (sowieso niet, wie betaalt er nu voor een beta :/)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst fatsoenlijke wapens en perks kopen. Daarna kijk ik wel naar het uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Mystikal schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:33:
[...]

Ik ook niet speciaal, maar je hebt toch gewoon de keuze? Je hoeft de zombie spelmodi niet te spelen?
dat snap ik wel, ik ga het spel ook nog steeds kopen maar het was gewoon mijn mening over de zombie modus;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mensen op het BO forum zeggen ook dat het fake is. Weet ik ook een website waar ik nooit iets zal kopen (ook nog nooit gedaan overigens maar hem em wel vaker voorbij zien komen als legitieme website...?)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Laatst online: 16-05 16:50
Drie keer raden welke figuur je vaak zal zien in die emblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Neverwinterx schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 18:34:
[...]

Drie keer raden welke figuur je vaak zal zien in die emblemen.
Een hakenkruis?
Een penis?
Tieten?
Middelvinger?
Ben ik al close?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238503

NickThissen schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:06:
[...]

Een hakenkruis?
Een penis?
Tieten?
Middelvinger?
Ben ik al close?
+1 voor een penis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nevermind...

[ Voor 87% gewijzigd door vinom op 01-10-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
vinom schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:13:
Ooooh yeaaaah! Nieuwe trailer !!
[video]
Tsss... Blijf eens bij de tijd, die is al zeker 5 posts oud :9

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:21
vinom schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:13:
Ooooh yeaaaah! Nieuwe trailer !!
[video]
beetje te laat joh. is al gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oooh, ja. Ik keek alleen snel, dusja. Sorry luitjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 10-04 18:12
Ben dat gitaardeuntje nu al beu......

op ongeveer 48 sec.

YouTube: Call of Duty: Black Ops Multiplayer Gameplay - Hutch Plays Team Deathmatch Part 1

[ Voor 65% gewijzigd door HugoFR op 02-10-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:45

Niellie41

[object Object]

Zoiets was bij MW2 ook. Maar nu is het net anders.
Ik zie niet wat er zo irritant aan is.

[ Voor 59% gewijzigd door Niellie41 op 02-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is bij mw2 toch niet anders als je een challenge haalt?

Op 1.33 is trouwens een plek zichtbaar waar geglitched gaat worden :+

[ Voor 8% gewijzigd door codex op 02-10-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-05 12:53
reemprive schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:39:
[...]

Op 1.33 is trouwens een plek zichtbaar waar geglitched gaat worden :+
Bètaversie hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
bram1984 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:10:
[...]

In Crysis vecht je ook tegen aliens..
Ja dat weet ik, maar crysis is juist wel heel vet !

OT Ik ben tog niet zo weg van dat punten systeem, geef mij maar die levels en dan eventueel dat je ACOG enzo kan kopen. Maar guns moeten gewoon aan een level zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 21:43
Hopelijk kun je net zoals bij COD4 en MW2 gewoon een folder renamen wat al die irritante muziekjes weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 10-04 18:12
reemprive schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:39:
[...]

Klopt, maar dat vond ik geen irritant gitaardeuntje. Puur een smaak-kwestie ;) .
Manu_ schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

Hopelijk kun je net zoals bij COD4 en MW2 gewoon een folder renamen wat al die irritante muziekjes weghaalt.
Ja, maar dan ben je volgens mij alle deuntjes kwijt. Een soort van pro-mod effect zal ik maar zeggen.

Reactie op hieronder: dat vind ik dan weer te stil :|

[ Voor 42% gewijzigd door HugoFR op 02-10-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 21:43
HugoFR schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:48:Ja, maar dan ben je volgens mij alle deuntjes kwijt. Een soort van pro-mod effect zal ik maar zeggen.
Klopt, daar was ik juist blij mee maar ik kan me voorstellen dat je dat niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

ik vind het min of meer een beetje overdreven het ''gezeur'' over het deuntje het is misschien 2 sec. maar ja het zij zo.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-05 12:53
Ik dacht dat iedereen die level-up deuntjes juist zo leuk vond aan de CoD serie? :P Anders kun je altijd even een iwd bestandje aanpassen en het CoD4/MW2 terugzetten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 22:33
Ik heb dat lvl up deuntje van MW2 als ringtone voor binnenkomende SMS'jes :P :P.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:21
Bunta schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 08:23:
Ik heb dat lvl up deuntje van MW2 als ringtone voor binnenkomende SMS'jes :P :P.
haha idem hier! En elke keer als hij gaat: yeah! lvl up! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus.. Die valkyrie rockets zien er nu al OP'd uit :P.. Net als dat RC auto'tje.. Vijandelijke team zit bij een HQ ofzo.. 1 raket een beetje goed sturen, of 1x je autotje ernaartoe brengen en BAM.. alles weg :'(

Gewone assault rifles enz zien er wel een stuk beter balanced uit als in MW2. Wat meer CoD4-like :) dus ik hoop ook op een barebones gamemode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Nog even voor de duidelijkheid. Je kan je embleem dus helemaal 100% zelf maken? Dus ik kan het Barça logo maken... door dus leuk allemaal pixels in te gaan kleuren en dan heb ik het Barça logo op de zijkant van mijn weapon?

Best uniek. ;)

Edit: Ik weet trouwens zeker dat het dan ook mega lachen wordt. Want tuurlijk komen penusschen en tieten veelvuldig voorbij... er zijn nog veel meer creatieve geesten onder ons die er leipe sportwagens, grappige teksten of weet ik veel wat van gaan maken. En zie je het plaatje alleen als je reload of ook nog op een andere manier... want alleen als je reload is wel zonde eigenlijk dat gaat erg snel.

[ Voor 45% gewijzigd door Barca op 04-10-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
D4NG3R NL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:50:
Jezus.. Die valkyrie rockets zien er nu al OP'd uit :P.. Net als dat RC auto'tje.. Vijandelijke team zit bij een HQ ofzo.. 1 raket een beetje goed sturen, of 1x je autotje ernaartoe brengen en BAM.. alles weg :'(

Gewone assault rifles enz zien er wel een stuk beter balanced uit als in MW2. Wat meer CoD4-like :) dus ik hoop ook op een barebones gamemode!
Niet veel anders dan een predator toch? Dat autotje gaat ook niet zo lang mee, dus je moet best geluk hebben wil je een grote groep vijanden vinden. Daarbij is de explosie van die auto lijkt me ook lang niet zo groot als een predator.
Die valkyrie rockets hebben vast een iets grotere explosie, en je krijgt er ook nog 2 (toch?), maar opnieuw geldt dat je geluk moet hebben wil je een grote groep treffen.
Als je HQ speelt dan kun je inderdaad het beste wachten tot er veel vijanden zijn, maar dan moet je dus wel in leven blijven terwijl het hele vijandelijke team bij de HQ zit. Dat betekent meestal dat de rest van je team al dood is, en riskeer je dus dat jij ook dood gaat terwijl er nog wat vijanden overblijven die toch de HQ krijgen.

En barebones zit er zeker in, en dan niet in de belachelijk vorm van MW2. In BO heb je twee soorten barebones:
- eentje zonder killstreaks, zonder attachments (geen RDS, tubes!!, akimbo, etc)
- eentje met 'classic' killstreaks op 3, 5, 7 kills (en geen attachments).

Dus dan is het echt zoals CoD2 ofzo, geen attachments dus iedereen speelt echt zonder hulp.
Barca schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:53:
Nog even voor de duidelijkheid. Je kan je embleem dus helemaal 100% zelf maken? Dus ik kan het Barça logo maken... door dus leuk allemaal pixels in te gaan kleuren en dan heb ik het Barça logo op de zijkant van mijn weapon?

Best uniek. ;)

Edit: Ik weet trouwens zeker dat het dan ook mega lachen wordt. Want tuurlijk komen penusschen en tieten veelvuldig voorbij... er zijn nog veel meer creatieve geesten onder ons die er leipe sportwagens, grappige teksten of weet ik veel wat van gaan maken. En zie je het plaatje alleen als je reload of ook nog op een andere manier... want alleen als je reload is wel zonde eigenlijk dat gaat erg snel.
Volgens mij kun je alleen een emblem maken uit bestaande plaatjes. In elk filmpje dat ik tot nu toe heb gezien zijn ze verschillende plaatjes aan het combineren (een paard als achtergrond, en dan pakken ze twee geweren die ze als hoeven plaatsen, etc). Deze filmpjes zijn natuurlijk wel allemaal op de console, misschien kun je op de pc wel zelf 'tekenen', dat zou wel leuk zijn. Hopelijk kun je zelfs gewoon een afbeelding importeren ofzo, dat zou vet zijn!

En ik denk dat je de emblems ook in de 'tag' ziet zeg maar, als iemand je killt, en vast nog wel op meer plaatsen. Het zijn natuurlijk gewoon details, maar het lijkt me wel leuk als je met een groep speelt en dat je de emblem van iedereen ondertussen kent, als je dan een geweer op pakt en ziet van wie het geweest is :p Verder totaal geen functie maar als extratje is het best leuk.

[ Voor 50% gewijzigd door NickThissen op 04-10-2010 10:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Svennetjee schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:59:
Ik dacht dat iedereen die level-up deuntjes juist zo leuk vond aan de CoD serie? :P Anders kun je altijd even een iwd bestandje aanpassen en het CoD4/MW2 terugzetten natuurlijk :)
In het begin zal je sneller een level up gaan dan later, dus hoor je het deuntje ook vanzelf minder.

Hoe zit het precies met het aantal levels en prestigen? Je hebt verschillende Tiers toch? weet iemand hier wat meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:56:
[...]

Niet veel anders dan een predator toch? Dat autotje gaat ook niet zo lang mee, dus je moet best geluk hebben wil je een grote groep vijanden vinden. Daarbij is de explosie van die auto lijkt me ook lang niet zo groot als een predator.
Die valkyrie rockets hebben vast een iets grotere explosie, en je krijgt er ook nog 2 (toch?), maar opnieuw geldt dat je geluk moet hebben wil je een grote groep treffen.
Wat ik in die video zie vind ik toch wel verontrustend.. Auto'tje gaat precies 40 secs mee in de video van Hutch. (Of hij blaast hem zelf op).

Predators kreeg je er ook maar 1 van.. En deze kon alleen bovenop de map personen raken, niet binnen ect (Ja ok, misschien als je voor een deur ofzo neerkwam.. maar niet dwars door een gang vliegen OID :+)
Als je HQ speelt dan kun je inderdaad het beste wachten tot er veel vijanden zijn, maar dan moet je dus wel in leven blijven terwijl het hele vijandelijke team bij de HQ zit. Dat betekent meestal dat de rest van je team al dood is, en riskeer je dus dat jij ook dood gaat terwijl er nog wat vijanden overblijven die toch de HQ krijgen.
Dat bedoel ik ook :)
En barebones zit er zeker in, en dan niet in de belachelijk vorm van MW2. In BO heb je twee soorten barebones:
- eentje zonder killstreaks, zonder attachments (geen RDS, tubes!!, akimbo, etc)
- eentje met 'classic' killstreaks op 3, 5, 7 kills (en geen attachments).

Dus dan is het echt zoals CoD2 ofzo, geen attachments dus iedereen speelt echt zonder hulp.
[...]
Krijg er alweer zin in :) vind de streak van CoD4 nogsteeds het beste, 3 - 5 - 7. Enige verbetering die ik zou kunnen invoeren is een UAV jammer in die reeks.. bijv 2 - 4 - 6 - 8 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Odysseus253 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

In het begin zal je sneller een level up gaan dan later, dus hoor je het deuntje ook vanzelf minder.

Hoe zit het precies met het aantal levels en prestigen? Je hebt verschillende Tiers toch? weet iemand hier wat meer over?
Laatste dat ik gehoord had (tijd geleden wel) was het 50 levels, en een nog onbekend aantal prestiges, maar in ieder geval geen 10. Nu was het geloof ik niet bekend of het er minder of meer dan 10 werden... Ik hoop minder, ik vind 10 prestiges echt veel te veel om al je wapen slots te unlocken. Doe mij maar gewoon een stuk of 5 maximaal, en dan bij elke prestige gewoon een extra wapen slot ofzo. Systeem van nu vind ik stom, een prestige is leuk voor dat extra wapen slot, maar daarna moet je TWEE MAAL prestige ingaan voor nog een extra slot, dus die eerste keer is echt nutteloos... Tenzij je het gewoon leuk vind om opnieuw te beginnen natuurlijk.
D4NG3R NL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:09:
[...]
Krijg er alweer zin in :) vind de streak van CoD4 nogsteeds het beste, 3 - 5 - 7. Enige verbetering die ik zou kunnen invoeren is een UAV jammer in die reeks.. bijv 2 - 4 - 6 - 8 dan.
UAV jammer lijkt me juist niet leuk. Jammer bij 4 bedoel je dan neem ik aan? Dan krijgt dus vrijwel IEDEREEN uav (dat is al punt 1 wat me niet leuk lijkt, het moet wel een extratje blijven en niet 100% van de tijd uav in de lucht), maar in elk team zijn er altijd wel 2-3 mensen die makkelijk 4 kills halen, dus is er ook 100% van de tijd een uav jammer in de lucht... Kortom: killstreaks 2 en 4 zijn compleet nutteloos.

Wat wel weer waar is is dat je je nu niet meer kan beschermen tegen UAV. Er zijn geen perks (was ik nog vergeten) dus ook geen cold blooded oid, dus UAV is gewoon IEDEREEN kunnen zien. Dat is misschien wel wat overpowered voor 3 kills?

[ Voor 32% gewijzigd door NickThissen op 04-10-2010 10:13 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik bedoelde meer:
2- UAV jammer
4- UAV
6- Airstrike
8- Helicopter

Edit: nvm, bedenk me ineens hoe overpowered het zou zijn als er constant UAV jammers in de lucht hangen :')

Wat mij wel geinig zou lijken is een klein beetje keuze in de killstreaks..

3 - UAV / UAV-Jammer
5 - Airstrike (5 vliegtuigen) / Precision airstrike (Gericht, maar slechts 3 vliegtuigen)
7 - Helicopter (60 secs) / Harrier (2 vliegtuigen airstrike & dan 30 secs harrier)

Blijft het balanced, maar wel wat meer gevarieerd.. bij CoD4 was het enige nadeel aan de streaks dat het erg voorspelbaar was, als je iemand op het vijandelijke team zag met 7 kills en 0 deaths, wist je gewoon direct dat er snel een heli aan kwam.

Edit: Weet je zeker dat er geen "UAV Jammer" perk is? Zoals bij CoD4?

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 04-10-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
D4NG3R NL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:20:
Nee, ik bedoelde meer:
2- UAV jammer
4- UAV
6- Airstrike
8- Helicopter

Edit: nvm, bedenk me ineens hoe overpowered het zou zijn als er constant UAV jammers in de lucht hangen :')

Wat mij wel geinig zou lijken is een klein beetje keuze in de killstreaks..

3 - UAV / UAV-Jammer
5 - Airstrike (5 vliegtuigen) / Precision airstrike (Gericht, maar slechts 3 vliegtuigen)
7 - Helicopter (60 secs) / Harrier (2 vliegtuigen airstrike & dan 30 secs harrier)

Blijft het balanced, maar wel wat meer gevarieerd.. bij CoD4 was het enige nadeel aan de streaks dat het erg voorspelbaar was, als je iemand op het vijandelijke team zag met 7 kills en 0 deaths, wist je gewoon direct dat er snel een heli aan kwam.
Ja dat is een leuk idee. Ik vond persoonlijk altijd dat de helicopter bij CoD4 overpowered was, vooral omdat je hem al bij 7 kills krijgt. Ik denk dat het beter is als je hem bij 9 kills ofzo krijgt, want in de meeste servers hangt er gewoon standaard een heli in de lucht, en als gevolg daar van schakelt bijna elke server hem uit (of health op 1)...
Bij BO tellen de kills van je airstrike echter niet meer mee voor je volgende killstreak dus dan is 7 kills misschien wel goed.
D4NG3R NL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:20:
Edit: Weet je zeker dat er geen "UAV Jammer" perk is? Zoals bij CoD4?
Er zijn geen perks in barebones.
In normale modes is er wel de Ghost perk, maar er blijkt wat verwarring te bestaan over wat die nou precies doet. Ik kom het meeste tegen dat die inderdaad werkt als de UAV Jammer in CoD4: je komt niet op de UAV en ook niet op de map bij een blackbird (soort van betere UAV), maar wel als je zonder silencer schiet. Ook ben je NIET onzichtbaar voor killstreaks.

Dus Ghost werkt niet zoals Cold Blooded in MW2. Dat zou ook erg overpowered zijn omdat er geen stopping power meer is. In MW2 is het altijd kiezen tussen SP of CB, maar zonder SP zou iedereen CB nemen (kijk maar in HC...).

[ Voor 23% gewijzigd door NickThissen op 04-10-2010 10:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Voor alles wat er in de lucht zit, heb je nu toch SAM-Turrets als counter. Als je die een beetje slim neerzet en eventueel verdedigd dan moet je de lucht wel redelijk vrij kunnen houden als ze werken zoals ik denk dat ze zullen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Barca schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:53:

Best uniek. ;)

Je zal zeer waarschijnljk niet zelf plaatjes kunnen maken. Zoiets zorgt ervoor dat je files met elkaar moet gaan delen.

Als je ingame plaatjes hergebruikt, dan kan jouw emblem gewoon uit codes bestaan, bijvoorbeeld:

- Image 12, position x20y345, size 12, rotation -90, color 17

Dit is vele malen makkelijker door te geven naar andere gebruikers dan een nieuw plaatje van bijvoorbeeld 10kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

prutser387 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:16:
Dit is vele malen makkelijker door te geven naar andere gebruikers dan een nieuw plaatje van bijvoorbeeld 10kb.
Mjah maar als ik 900000 pistoolplaatjes (ofzo) over elkaar heen plak kan ik daarvan ook alles maken wat ik wil. Tenzij je elk plaatje maar X keer kan gebruiken. In ieder geval erg jammer als je niet je EIGEN plaatje kan maken, dat zou het pas echt uniek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Barca schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:36:
[...]

Mjah maar als ik 900000 pistoolplaatjes (ofzo) over elkaar heen plak kan ik daarvan ook alles maken wat ik wil. Tenzij je elk plaatje maar X keer kan gebruiken. In ieder geval erg jammer als je niet je EIGEN plaatje kan maken, dat zou het pas echt uniek maken.
Als je dat customization filmpje bekijkt zie je op het einde een hoop voorbeelden achter elkaar voorbij komen, en als je dat zo ziet verwacht ik niet dat je je eigen plaatje kan uploaden. Waarschijnlijk kan je weer verschillende plaatjes (zoals dat paard of die pistolen) kopen met je currency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-05 11:16
[...]
In ieder geval erg jammer als je niet je EIGEN plaatje kan maken, dat zou het pas echt uniek maken.
True... maar dan loopt er binnen een minuut een leger met offensive tags rond. En dan bedoel ik niet de 'onschuldige-kijk-mij-eens-stout-zijn' varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
[...]

Mjah maar als ik 900000 pistoolplaatjes (ofzo) over elkaar heen plak
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je kan plaatjes toch in/uit zoomen? Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die de kubus nemen, deze gigantisch ver uitzoomen dat ze 1 pixel hebben, en hier dan complete artworks mee gaan maken :) . Mogenlijk ga ik dat zelf ook nog proberen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ik ga er toch vanuit dat er een limit aan het aantal layers gaat zitten. En ik denk niet dat die limit boven de 50 gaat zitten dus dat worden verrekte kleine plaatjes dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.