D4NG3R NL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:50:
Jezus.. Die valkyrie rockets zien er nu al OP'd uit

.. Net als dat RC auto'tje.. Vijandelijke team zit bij een HQ ofzo.. 1 raket een beetje goed sturen, of 1x je autotje ernaartoe brengen en BAM.. alles weg
Gewone assault rifles enz zien er wel een stuk beter balanced uit als in MW2. Wat meer CoD4-like

dus ik hoop ook op een barebones gamemode!
Niet veel anders dan een predator toch? Dat autotje gaat ook niet zo lang mee, dus je moet best geluk hebben wil je een grote groep vijanden vinden. Daarbij is de explosie van die auto lijkt me ook lang niet zo groot als een predator.
Die valkyrie rockets hebben vast een iets grotere explosie, en je krijgt er ook nog 2 (toch?), maar opnieuw geldt dat je geluk moet hebben wil je een grote groep treffen.
Als je HQ speelt dan kun je inderdaad het beste wachten tot er veel vijanden zijn, maar dan moet je dus wel in leven blijven terwijl het hele vijandelijke team bij de HQ zit. Dat betekent meestal dat de rest van je team al dood is, en riskeer je dus dat jij ook dood gaat terwijl er nog wat vijanden overblijven die toch de HQ krijgen.
En barebones zit er zeker in, en dan niet in de belachelijk vorm van MW2. In BO heb je twee soorten barebones:
- eentje zonder killstreaks, zonder attachments (geen RDS, tubes!!, akimbo, etc)
- eentje met 'classic' killstreaks op 3, 5, 7 kills (en geen attachments).
Dus dan is het echt zoals CoD2 ofzo, geen attachments dus iedereen speelt echt zonder hulp.
Barca schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:53:
Nog even voor de duidelijkheid. Je kan je embleem dus helemaal 100% zelf maken? Dus ik kan het Barça logo maken... door dus leuk allemaal pixels in te gaan kleuren en dan heb ik het Barça logo op de zijkant van mijn weapon?
Best uniek.
Edit: Ik weet trouwens zeker dat het dan ook mega lachen wordt. Want tuurlijk komen penusschen en tieten veelvuldig voorbij... er zijn nog veel meer creatieve geesten onder ons die er leipe sportwagens, grappige teksten of weet ik veel wat van gaan maken. En zie je het plaatje alleen als je reload of ook nog op een andere manier... want alleen als je reload is wel zonde eigenlijk dat gaat erg snel.
Volgens mij kun je alleen een emblem maken uit bestaande plaatjes. In elk filmpje dat ik tot nu toe heb gezien zijn ze verschillende plaatjes aan het combineren (een paard als achtergrond, en dan pakken ze twee geweren die ze als hoeven plaatsen, etc). Deze filmpjes zijn natuurlijk wel allemaal op de console, misschien kun je op de pc wel zelf 'tekenen', dat zou wel leuk zijn. Hopelijk kun je zelfs gewoon een afbeelding importeren ofzo, dat zou vet zijn!
En ik denk dat je de emblems ook in de 'tag' ziet zeg maar, als iemand je killt, en vast nog wel op meer plaatsen. Het zijn natuurlijk gewoon details, maar het lijkt me wel leuk als je met een groep speelt en dat je de emblem van iedereen ondertussen kent, als je dan een geweer op pakt en ziet van wie het geweest is

Verder totaal geen functie maar als extratje is het best leuk.
[
Voor 50% gewijzigd door
NickThissen op 04-10-2010 10:02
]