Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 57.389 views

Acties:
  • 0Henk 'm!
http://www.tomrunia.nl/images/blackops/algemene_informatie.jpg

Het volgende deel in de Call of Duty reeks is gisteren aangekondigd op Spike TV, namelijk Call of Duty: Black Ops. Deze aankondiging werd gedaan door middel van een debut teaser die hieronder te bekijken is.

Discussieer hier over de trailer en in de toekomst over meer informatie. Een betere topicstart zal ook volgen wanneer er meer informatie vrijgegeven wordt. Hoogst waarschijnlijk volgt er op de E3 in Juni meer informatie. :)

[Voor 24% gewijzigd door monnick op 18-07-2010 20:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Djmaddox schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:52:
Bij 0:34 lijkt het net alsof die gozer een AUG vastheeft.
Dat is ook een Steyr AUG :) Ik denk dat het spel over een reeks speciale "black ops" missies gaat door de tijd heen. Vietnam / koude oorlog / heden :P Ben in dat geval wel benieuwd wat ze dan met de multiplayer gaan doen. Ook verschillende settings?

Acties:
  • 0Henk 'm!
angienl schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:51:
Nee Call of duty is overhypte en zit vol met bugs en campers
Nee hoor. Waarom wordt het spel dan gespeeld door honderduizende mensen? CoD heeft zeker een hoop gebreken en nadelen maar een feit is dat de shooter-mechanics / wapen-feeling van CoD superieur is. Daar kan geen andere shooter tegen op als je het mij vraagt. Counterstrike deed dit ook uitstekend maar deze is natuurlijk wat verouderd.
DLC voor Black Ops is dus weer timed exclusive op de Xbox 360. Net als bij MW2 dus. Zojuist aangekondigd op de persconferentie van Microsoft @ E3.
Als er nog mensen zijn die de TS mooier willen maken of meer informatie willen toevoegen: stuur me een PM, dan maak ik je mede-auteur :)
Geluiden en feel van de wapens lijken zooooo veel minder dan in MW2.
Ik weet niet hoor, maar ligt het aan mij of is Treyarch behoorlijk dom bezig. Iedereen loopt in MW2 op de vele overpowerde killstreaks te zeiken, en wat doen ze bij Black Ops: ze stoppen er een killstreak bij 3 kills in die mensen kan doden?! (de bestuurbare buggy) Echt wtf, zometeen maken killstreaks 4/5 van de kills :X

Dit is de IGN rewind analyse: http://blackops.digitalwa...teaser-ign-rewind-theater Zoals je kan zien kunnen mensen wegduiken, een soort snoekduik om in cover te komen. Erg vreemd, en de animatie ziet er ook nog is ongelofelijk anno 2005 uit.... :')
Svennetjee schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:41:
- Treyarch wil entertainment launch van MW2 overtreffen
Ja, dat wil iedereen wel....
- Voor de motion-capture werd gebruik gemaakt van James Cameron's apparatuur (regisseur van Avatar 3D)
Haha, dan verneuken ze het ergens wel heel erg. Die "duik animatie" in de vorige trailer was echt om te janken. ;(
Ja, alleen is Black Ops gelukkig niet de realiteit. Ik wil in een game niet allemaal gasten om me heen mongolische bewegingen zien maken.
In dat geval is mijn reactie: no way
beany schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:30:
[...]

Aha, je probleem is dus dat dat wegduikende kereltje er niet op zijn 'hollywoods' uit ziet :?
Wut? Als iets 'niet mongolisch' is, dan noem jij dat dus 'hollywoods'? :?
Ik wil gewoon een overtuigende spelervaring...
Treyarch kan alle marketings bullshit uitkramen die ze wil. Uiteindelijk (na een paar maanden) wordt het toch wel weer duidelijk dat Treyarch ondergeschikt is aan Infinity Ward waardoor alle spelers terugvallen op MW2.

Kom maar, kom maar, PC gamers ;)
Ik vind het er allemaal maar heel erg slecht uit zien. :(
wimpie007 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:16:
[...]

I agree!

Graphics en de fonts tijdens de gameplay zien er niet uit zoals gewend van Treyarch
kan aan het filmpje liggen maar dat denk ik niet. Ook lijkt de framerate minder smooth dan bij MW2
Ja, het ziet er gewoon allemaal veel te arcade uit...

Die nieuwe spelmodi: leuk voor 2 weken en daarna kijk je er niet meer naar om.

Verder lijkt het er op dat de feel / impact van wapens in BO niet kan tippen aan die van MW2. En dat is toch wel één van de grootste redenen dat ik MW2 blijf spelen: de wapens voelen zo enorm goed aan!
Ontzettend knap dat ze het voor elkaar krijgen om de levels er zo uit te laten zien dat het onduidelijk is om te zien of je nou in de WO2 zit of in het heden. Echt, wat een level design en kleur / texture gebruik :X
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo enthousiast is over Black Ops. Waarschijnlijk is het gewoon omdat het een game binnen de CoD reeks is en omdat het een FPS is.

Wat ik er tot nu toe van heb gezien, stelt me echt diep teleur. Het hele zooitje wordt me nu gewoon veeeeel te arcade:

- Bestuurbare autootjes
- Vlammenwerpers
- Schietmessen
- Kruisbogen
- Character models, animaties, geluidjes,

MW2 heeft een aantal enorm grote gebreken, waaronder behoorlijk wat features die ik liever kwijt dan rijk was geweest. Het hele killstreak gebeuren is veel te ver doorgetrokken en een aantal wapens zijn behoorlijk overpowered. Ook akimbo wapens zijn me wat te overdreven, maar die zijn toch niet zo sterk in de meeste gevallen.

Black Ops haalt een deel van de slechte features uit MW2 en zet er andere verschrikkelijke dingen voor in de plaats. Verder is het overduidelijk dat de artistieke mensen in het team van IW een stuk beter zijn dan die van TA. De level designs, grauwe kleuren, belichting vind ik echt een stap terug in vergelijking met MW2.

Hoewel sommige features in MW2 ook echt enorm arcade zijn wordt het daar allemaal een stuk serieuzer gebracht, Black Ops ziet er enorm kiddy uit. Dat komt op mij uiteindelijk over al een stuk meer arcade game.

Enige wat me heel gaaf lijkt is de mogelijkheid om replays na te kijken! Dat zou ik in MW2 nog wel willen zien (maar dat gaat toch niet gebeuren).

Oja, en niet dat het me interesseert omdat ik een console speler ben, maar wat hier gebeurd met de belofte van dedicated servers en mods is echt om van te janken...
Wie is er enthousiast over Black Ops en wil de TS beheren?
Ikke niet! ;)
Zo veel mensen kijken uit naar Black Ops, maar niemand die een mooie TS wilt maken? Ik heb het al meerdere malen opgeroepen, maar tevergeefs..... ;(
Kennelijk is er een missie in Cuba waarbij je Fidel Castro moet doden. Dat blijkt uit de lijst van achievements die is uitgelekt:

http://blackops.digitalwa...ed-black-ops-achievements
lol, het lijkt wel Team Fortess zo cartoony hebben ze het gemaakt _O-
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee