Toon posts:

[Multi] Call of Duty: Black Ops OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 58.015 views

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23

Mystikal

It never hurts to help

reemprive schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:17:
[...]

Waarom? Ik zit in 3 keer per week in de ochtend in de sportschool, heb een klein kind dus zie mijn vrienden met eveneens kleine kinderen voornamelijk overdag. In de avond ben ik sowieso thuis omdat mijn kleintje slaapt, ik krijg praktisch geen TV dus ben aan het lezen of gamen. Plus dat ik in het weekend nog wel eens alleen ben en niet fulltime werk, dan gaat het rap.
Reem, niet mauwen. Je zit in de volledige denial-phase! Geef nou maar toe, je bent verslaafd en je thuis situatie gaat er aan onderdoor!!! Je kijkt nergens meer naar om en het enige wat je doet als je de kans krijgt is gamen. Daarom zit je er ook elke avond achter. En dan 's ochtends sporten is ook niet meer dan het creeeren van een excuus om savonds wel te kunnen gamen....
[psychiater-modus]Het toegeven is de eerste stap in het gedag zeggen van je verslaving....[/psychiater-modus]

Basement Bios ---- Exo-S

reemprive schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:17:
[...]

Waarom? Ik zit in 3 keer per week in de ochtend in de sportschool, heb een klein kind dus zie mijn vrienden met eveneens kleine kinderen voornamelijk overdag. In de avond ben ik sowieso thuis omdat mijn kleintje slaapt, ik krijg praktisch geen TV dus ben aan het lezen of gamen. Plus dat ik in het weekend nog wel eens alleen ben en niet fulltime werk, dan gaat het rap.
Wanneer werk je dan?

edit: Ik doe er zelf overigens ook aan mee hoor, maar een veeg door dit topic door mod zou niet verkeerd zijn. We zijn echt compleet afgedwaald.

[Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 23-09-2010 16:32]

Om weer een beetje ontopic te komen, redelijk nieuwe (18 september volgens mij) gameplay filmpjes voor wie ze nog niet gezien heeft:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TC5uGXCiyok]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=blwBvnd1dVo]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GKW0lW7orug]

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Ik blijf me toch aangetrokken voelen tot die kruisboog, wat een machtig maar ook lastig wapen is dat :)

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

superbassie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:02:
Om weer een beetje ontopic te komen, redelijk nieuwe (18 september volgens mij) gameplay filmpjes voor wie ze nog niet gezien heeft:

[video]

[video]

[video]
Dit soort potjes lijken me echt geen reet aan. Doe mij maar gewoon TDM of Domination.

Jammer dat daar nog geen goede filmpjes van zijn.
Je zal mij ook niet veel in die Wager Matches tegenkomen, speel liever TDM. Maar goed, nieuwe BO beelden vind ik altijd wel leuk om te zien.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-03 22:01

Tijn96

In speed we trust

mij lijken die matches wel gaaf. zeker met die wapens elke keer als je er een killt een beter wapen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Lijkt het nu zo langzaam te gaan?? Ik kan me herinneren van die 2 uur dat ik CoD5 heb gespeeld dat het ook langzaam was in tegenstelling tot Cod4/Mw2. Dit lijkt nu weer zo langzaam of ligt dat aan het feit dat het voor de Xbox is?

Basement Bios ---- Exo-S

Anoniem: 311177

Wat ziet dat er saai uit zeg..

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:31
Sharpshooter lijkt me helemaal niks, Gun Game lijkt me leuk. Echter zou die anderom moeten lopen. Nu kun je nooit tussendoor instappen in de Gun Game omdat je dan met een slechter wapen begint.

Anoniem: 104511

Ik vind die nieuwe game modes er juist erg leuk uitzien. Hoe heerlijk is het om gewoon even een keer totaal iets anders te doen voor de afwisseling! Niet voor constant natuurlijk, gewoon af en toe als je het recht toe recht aan TDM zat bent. Ik hou zelf niet zo van de objective based modes dus voor mij is het een prima uitvinding.

Alleen, zijn deze modes enkel in Wager matches te gebruiken? Ik zou dan ook graag zulke potjes willen spelen zonder dat je er virtueel geld op moet inzetten, gewoon even luchtig tussendoor.

Wat me overigens wel opvalt is dat er wel heel weinig sfeergeluid en dergelijke is, en de announcer stem een stuk minder goed is dan in MW2 (en MW for that matter)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:40
Anoniem: 104511 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:19:
Wat me overigens wel opvalt is dat er wel heel weinig sfeergeluid en dergelijke is, en de announcer stem een stuk minder goed is dan in MW2 (en MW for that matter)
eens!

Vind het sowieso erg saai ogen allemaal.

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-03 21:26
Er zit weinig tempo in, zoals er al meerder zeggen ziet het er erg saai ui.. Wager matches zal ik niet zo snel aan beginnen aangezien de kans groot is dat je je zuurverdiende coins kwijtraakt. Ik ben een gemiddelde speler.. Wel jammer wat de gungames etc. lijken me wel leuk om te spelen.

Ik heb BO gepreorderd, maar begin wel een beetje te twijfelen.

* PSN=Chef_NL** *

Welnee, waarom zou je twijfelen? Als je MW2 hebt gekocht, ben je haast verplicht deze te kopen :P

Anoniem: 325725

iemand een idee of wager matches ook in HC modus er zijn?

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-03 13:26
Awesome, eindelijk weer eens echte games met spanning waar het ergens om gaat, niet meer dat hersenloze getube, g18, TDM in eigenlijk iedere vorm ook al zijn er objectives...
Traag? Ga quake/ut spelen zou ik zeggen ;) laat het maar weer om tactiek, aim, inzicht en een beetje geluk gaan!
Het loopt traag omdat hij duidelijk met een erg lage sensitivity speelt. Als je dat doet ziet alles er sloom uit. Ik vind het cool, ik vind dit persoonlijk leuker dan objective based games. Wat ik tegen vind vallen is het geluid, maar dat ligt uiteraard ook aan de opname, maar de models vind ik persoonlijk een beetje slordig. Komt een beetje SOF2 achter overkomen.

Naja, ik koop hem toch want het concept vind erg leuk.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

je ziet echt duidelijk waarom ik een hekel heb aan shooters op consoles. hij kan gewoon niet fatsoenlijk aimen en lopen, de autoaim kickt ook te vaak in en het loopt gewoon niet.

Zo'n match zou er op de pc echt 10x anders uit zien.

blup

Vandread schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:37:
Awesome, eindelijk weer eens echte games met spanning waar het ergens om gaat, niet meer dat hersenloze getube, g18, TDM in eigenlijk iedere vorm ook al zijn er objectives...
Traag? Ga quake/ut spelen zou ik zeggen ;) laat het maar weer om tactiek, aim, inzicht en een beetje geluk gaan!
Aim _O-

Ja, erg moeilijk in CoD.. Not.

Anoniem: 209081

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:01:
Er zit weinig tempo in, zoals er al meerder zeggen ziet het er erg saai ui.. Wager matches zal ik niet zo snel aan beginnen aangezien de kans groot is dat je je zuurverdiende coins kwijtraakt. Ik ben een gemiddelde speler.. Wel jammer wat de gungames etc. lijken me wel leuk om te spelen.

Ik heb BO gepreorderd, maar begin wel een beetje te twijfelen.
Er zijn 3 "niveau's" van wagermatches; 1 met kleine inzet, 1 met gemiddelde inzet en 1 met grote inzet. De non-pro's zullen dus eerder die met kleine inzet gaan spelen lijkt me, de echte diehards gaan dan voor de grote inzet.

Anoniem: 209081 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:39:
[...]

Er zijn 3 "niveau's" van wagermatches; 1 met kleine inzet, 1 met gemiddelde inzet en 1 met grote inzet. De non-pro's zullen dus eerder die met kleine inzet gaan spelen lijkt me, de echte diehards gaan dan voor de grote inzet.
Of je krijgt een tegengesteld effect. Goeie spelers denken; 'ha, ik doe gewoon een hoop matches met lage inzet, daar komen alle naaaabs.'

En dan krijg je juist dat de betere spelers daar te vinden zullen zijn :) Of denk ik nu te ver door..

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:34
Ik snap niet dat mensen over het geluid kunnen zeuren. Wat wil je horen? Bombastische muziek? Ik vind juist dat stille (jah we zitten in een industrieterrein) de spanning verhogen. Je hoort alleen geluiden van machines, spelers die op de trap lopen etc. Heerlijk!

Wat betreft de graphics, ik vind het er niet slecht uitzien. Heeft veel meer sfeer dan MW2.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:09
Relief2009 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 00:27:
Ik snap niet dat mensen over het geluid kunnen zeuren. Wat wil je horen? Bombastische muziek? Ik vind juist dat stille (jah we zitten in een industrieterrein) de spanning verhogen. Je hoort alleen geluiden van machines, spelers die op de trap lopen etc. Heerlijk!

Wat betreft de graphics, ik vind het er niet slecht uitzien. Heeft veel meer sfeer dan MW2.
Ze konden best wel voor wat background sounds zorgen. Net zoals de vorige series, hoorde je schoten. Hier heb ik helemaal niks gehoord, maar goed da's niet echt een grote minpuntje. Zodra je andere modes speelt wordt het al wel drukker ... Graphics, niets aan te verwijten. Ziet er zelfs beter uit dan de vorige delen denk ik zo.

Voor mij wordt dit trouwens (zoals ik nu zie) de beste Call of Duty game op Call of Duty 4 na. Vet veel pluspunten, zoals dat de Killstreak rewards niet meetellen voor de volgende rewards als je er kills mee heb gemaakt. Dit brengt een grote balans met zich mee. Mappen zien er dit keer breder uit, ook openlijker voor de Camp haters onder ons. Niet vergeten, Theater mode ! Mooi opslaan als je denkt dat dit een goede match voor je is. Hopelijk kan je het ook ergens opslaan in je systeem of gewoon op de website.

Ik kan niet wachten ... Voor mij mag het al snel komen, hopelijk besteed ik er meer tijd aan dan de ouwe tijden met Modern Warfare 2. Want zeg nou eerlijk, die was gewoon crap ? Op de single player na dan ...

[Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 24-09-2010 01:09]

• SG
  • Laatst online: 07:22

SG

SG surft naar info hardewaren

Lashrom schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 01:07:
Voor mij mag het al snel komen, hopelijk besteed ik er meer tijd aan dan de ouwe tijden met Modern Warfare 2. Want zeg nou eerlijk, die was gewoon crap ? Op de single player na dan ...
Eerlijk, crap? Dat kan ik eigenlijk helemaal niet volgen!

Aangezien ik al 24dagen game uren in MW2 heb opzitten. Ervaar ik uiteraard MW2 niet als slecht. Slecht is een rushed out MP feature van een barginbin game project. Waar de game mechanics mekaar in de weg zitten.
Slecht is iets dat je even probeerd en dan deinstalleerd doorverkoopt vernietigd of als onderlegger. Maar niet uren per dag voor maanden kwartalen gaat spelen en dan slecht noemen. Feitelijk herkenbaar aan een mors dode online community zowat vanaf release. MW2 is ver na release nogal erg alive. 'n Sucsesvolle online game.

'n Game zat zijn is anders dan slecht, er komt een tijd dat je verder gaat, bij de een wat sneller dan de ander. Maar dat is persoonlijk dat maakt de game niet slecht. Eerder de tijd dat een game je kan boeien verschild nogal per gamer. Uiteraard is een game en gamemechanics ook voor MP een grote mix van keuzes. Die niet allemaal in ieders voorkeur passen. Sommige keuzes kunnen afknappers zijn.

Ik ben realistisch kwa verwachtingen en MW2 doet wat het moet doen als crossplatform topper. Gezien MW2 een kaskraker is en kwa longplayability zich feitelijk bewezen heefd. Is het 'n MP topper.

Kwa MP Houd niet in dat het super duper is. Nee het is niet perfect. Maar goed genoeg dat een deel van de massa het blijft spelen. Maar volkstammen ook frequent terug komen na ander games te proberen of SP uit te spelen zoals ik ME2 en BC2 SP heb uitgespeeld tussen door maar terug kom om even met broer en zusje en co online te spelen.

En MW2 sales nog gestaag doorgaan.

Ik speel vooral omdat mijn broer en zus het spelen. En dat Perk unlock chalanges verslavend zijn. Soort grinden. Levelen etc. De MP vooral niet perfect vind. Maar slecht is erg overdreven.

Als ik het ooit zelf zat ben en uitgeblusd. Dan was die MP nog steed boven gemiddeld. Dan ga ik het niet als slecht torpederen omdat ik er de brui aan geef.

De MP zelf. MW2 vs BO
* kill streak zind mij ook niet, dit beloond en bevoordeeld de betere spelers aanzienlijk. Al helemaal dat KillstreakKill mee tellen voor de volgende. COD:BO keuze vind ik dan beter. Die egotripper overdosis Nuke geschrapd vind ik ook goed. Kill streaks tellen niet mee voor de volgende.
* Wat mij betrefd mogen ze de mindere speler ook belonen. Death streaks vind ik goed. Beginnen met redelijke wapen is ook een must. Noobs beginners met zware handicap laten beginnen shrik je ze eerder af.

Mijn voorkeur ja mijn hart ligd bij de milsim realisme, wat deze game vooral niet op gericht is.
Dus heb zelf nogal wat voorkeuren wat 'n MP feature totaal anders zou laten uit zien. En om dat uit te wijden 'n paar A4 vol mee kan knallen.

Omdat Blackops toch aardig wat omgooid weg laat en nieuw spul introduceerd zal COD:BO iig anders zijn.

Niet als in slecht of beter, want dat moet ik eerst hands-on beoordelen, maar zal vooral anders zijn.

Wat games design en gamemecanics keuzes betrefd, je kan niet elke gamer blijmaken. Je zal altijd een deel afschrikken en die het als slecht kunnen bestempelen.
Secht is als een game met primaire MP feature '
flopped dan duit dat aan op werkelijk slechte crap MP.
Is een record sucses dan is dat een top MP De Massa vind dat goed maar 'n deel uiteraard niet. En dat zal je altijd hebben.

COD:BO ziet er kwa MP goed uit op eerste gezicht. kijk er ook naar uit.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Zo, doe relaxed. :)

Spelling check kan ook geen kwaad trouwens.

Anoniem: 307805

Begin aan een boek te schrijven man :P
Ik kan me trouwens wel vinden in je "verhaal'"

Wat betreft de graphics, ik vind het er niet slecht uitzien.
Ziet er weer erg ziekenhuis-steriel uit. En weer geen interactie met de omgevingen.. Meh.

• SG
  • Laatst online: 07:22

SG

SG surft naar info hardewaren

Anoniem: 307805 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:00:
Begin aan een boek te schrijven man :P
Ik kan me trouwens wel vinden in je "verhaal'"
'n MW totalconvesion MP Gamedesign document. :)
Het mooie van COD:BO is dat Mod's later mogelijk worden. Er zullen gehied ook wat realisme mod komen. :)
Vind men de MP zoals het is minder. Kunnen er mod komen die mogelijk beter bevallen.
Ook modi die bepaalde wapens en features eruit filteren.

Alleen zijn de exacte mod mogelijkheden nog niet bekend.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Ik heb BO al een tijdje terug gepre-ordered, maar na het laatste MP filmpje van MoH zit ik toch te twijfelen om ze gewoon allebei te halen. Wat een geweld.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-02 08:25

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik denk dat ik me uren ga vermaken met Gun Game in Black Ops.

Gun Game

Gaaaaaaaf!

[Voor 15% gewijzigd door Odysseus253 op 24-09-2010 16:00]

Odysseus253 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:59:

Gun Game

Gaaaaaaaf!
Ik word totaal niet warm of koud van die hele mode.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-03 19:34

Fid3lity

Spectre X

bram1984 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:12:
[...]

Ik word totaal niet warm of koud van die hele mode.
Ik wordt totaal niet warm of koud van shooters-gameplay op de consoles :)

Anoniem: 30795

Odysseus253 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:59:

Gun Game

Gaaaaaaaf!
Tja.. opzich leuk, maar zeker niet origineel
Blue-Tiger schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:14:
[...]

Ik ook niet van die filmpjes hierboven. Ze spelen duidelijk met een gamepad, en ze hebben er nog de grootste moeite mee ook (don't worry, ik ben nog slechter met zo'n ding). Als je dan toch reclame wilt maken, laat dan een goede speler zien, of wat filmpjes met een muis gespeeld.

[Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 24-09-2010 16:21]

Anoniem: 104511

Blue-Tiger schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:14:
[...]

Ik word totaal niet warm of koud van mensen die niet warm of koud worden van dit soort dingen

Maargoed we dwalen af ;)

Ieder z'n ding, laten we niet weer een hele discussie beginnen wat beter is. Ik zie overigens zoals gezegd wel uit naar die gungame mode. Wel mooi om te horen dat er verschillende wager niveaus zijn, hoef je niet verplicht tonnen points weg te gooien wil je wat lol hebben in die modes.!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-03 19:34

Fid3lity

Spectre X

Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:20:
[...]

Ik word totaal niet warm of koud van mensen die niet warm of koud worden van dit soort dingen

Maargoed we dwalen af ;)

Ieder z'n ding, laten we niet weer een hele discussie beginnen wat beter is. Ik zie overigens zoals gezegd wel uit naar die gungame mode. Wel mooi om te horen dat er verschillende wager niveaus zijn, hoef je niet verplicht tonnen points weg te gooien wil je wat lol hebben in die modes.!
Ik wordt koud van mensen aan wie ik 's winters mijn jas uitleen :)
bram1984 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:20:
[...]

Ik ook niet van die filmpjes hierboven. Ze spelen duidelijk met een gamepad, en ze hebben er nog de grootste moeite mee ook (don't worry, ik ben nog slechter met zo'n ding). Als je dan toch reclame wilt maken, laat dan een goede speler zien, of wat filmpjes met een muis gespeeld.
Ja de spelers die je in de filmpjes ziet waren van die journalisten die er, volgens oa SeaNanners, echt geen bal konden. Vandaar dat het er soms een beetje lomp uitziet.

Anoniem: 325725

superbassie schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 17:10:
[...]

Ja de spelers die je in de filmpjes ziet waren van die journalisten die er, volgens oa SeaNanners, echt geen bal konden. Vandaar dat het er soms een beetje lomp uitziet.
Lol, lomp is inderdaad de juiste beschrijving ^_^.

Overigens dit soort previews zullen bij multireleases toch altijd op consoles zijn. Veel minder risico dat het gekopieerd wordt / uitlekt e.d.

Ik ben best wel benieuwd naar de gun game mode e.d. hoe het speeltechnisch is (ervaren zegmaar), maar voorlopig ga ik nog niet preorderen.

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022

Dat vind ik ook. Voordat ik MW2 speelde, speelde ik een andere online shooter. Ik deed heel erg veel SnD matches. Bij die game was er juist geen achtergrond muziek, je hoorde meestal niets omdat iedereen zich zo stil mogelijk beweegden. Door die stiltle was het juist zo spannend omdat je het spel en gameplay echt moest kunnen 'lezen' om uberhaupt een kans te maken.
Overigens vind ik ook dat ze BO 'beter' hebben aangekleed dan MW2. Ik haat altijd degene die in de bosjes zitten te campen, waardoor je ze pas ziet als het te laat is. Echt vreselijk hoe goed campers zich in de omgeving kunnen 'blenden'. Door deze 'nieuwe' steriele look ziet alles er overzichtelijker uit. En wat ik vooral goed vind is dat ze de lay-out van de maps zo hebben gemaakt, dat er geen 9000+ verschillende hoeken/standen zijn vanwaar uit je kan worden gespot. Bij MW2 zijn er simpelweg maar een paar spots waar je je goed af kunt weren tegen grotere groepen.

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik lees wel veel over dat zombie-mode is "confirmed", maar in elk geval kan ik _nergens_ een bron vinden..
En dan geen bron van een bron, en een shop is geen valide bron ;)
Het is nog steeds speculatie, dus ik heb zo mijn twijfels...
Ik hoop dat het er in komt, maar het zou mij ook niks verbazen dat het er (nog) niet in zit.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Het komt echt wel. De community zit daar gewoon op te wachten.

En dit geeft ook wel iets aan:

JD-2020:''If Zombies have anything to do with our top-secret Co-Op mode, then it's a safe bet there will be a trailer for it eventually...''

[Voor 5% gewijzigd door vinom op 27-09-2010 15:40]

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

vinom schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:40:
Het komt echt wel. De community zit daar gewoon op te wachten.

En dit geeft ook wel iets aan:

JD-2020:''If Zombies have anything to do with our top-secret Co-Op mode, then it's a safe bet there will be a trailer for it eventually...''
Thanks for de info, het noemen van "trailer" lijkt me duiden op dat het een dlc is, of dat het nog niet af is.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Hoezo een DLC? Hij zegt alleen dat er waarschijnlijk een trailer voor gemaakt zal worden, net als ze dat voor de Wager matches gedaan hebben.

Anoniem: 372326

Het is dus bekend dat je split-screen online kan spelen. Maar ik heb hierover een vraagje. Ik zie twee mogelijkheden hoe je split-screen online zou kunnen spelen:

1. Je logt beide in op je eigen account, en je speelt ook dingen vrij op je eigen account als je kills maakt.
2. Een speler logt in, en de ander kan gebruik maken van een gast account.

Als punt 1 waar is, dan zou dat betekenen dat beide accounts xbox live nodig moeten hebben. Ik ken niet veel mensen die twee accounts op hun xbox hebben die allebei xbox live hebben. Dat zou dus betekenen dat die mensen niet split-screen online kunnen spelen, tenzij ze gebruik maken van de optie: "recover account". Maar dat is heel veel werk.

Optie 2 lijkt me prettiger, op die manier heeft de tweede speler geen xbox live nodig. Die speler zal dan natuurlijk ook geen dingen vrijspelen, en kan alleen met de wapens schieten die speler 1 al heeft vrijgespeeld met z'n xbox live account.

Ik vraag me af welke optie het is. Ik denk 1, maar ik hoop 2.
Wellicht dat hier je antwoord in zit?

Q:Can someone "join session" via splitscreen?
A: Not exactly.You have to sign in before the game lobby. We treat the splitscreen player like being a member of your COD Party.

Q:
Will the issue of the "pick-up weapon" button being the same as plant/defuse be rectified?
A: Objectives always take priority over weapon pickups. MP lead engineer 'Yer' took care of that nonsense.

[Voor 3% gewijzigd door vinom op 28-09-2010 08:40]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

vinom schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:39:
Wellicht dat hier je antwoord in zit?
Q:[/b] Will the issue of the "pick-up weapon" button being the same as plant/defuse be rectified?
A: Objectives always take priority over weapon pickups. MP lead engineer 'Yer' took care of that nonsense.
Dat is wel een goede ja. Niet dat ik heel veel last van hebt op de PC, maar soms gebeurt het inderdaad wel. Goede verbetering!

Basement Bios ---- Exo-S

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 14:03
Zo, hoe vaak wij al niet een bom hebben verloren in S&D, Demolition en sabotage doordat we per ongeluk een wapen op pakte, blij dat dat gefixed is.
Jullie volgen echt geen Twitter, dat merk ik al :P

Anoniem: 326505

Omdat jij dat voor ons doet ;)
Then you haven't seen this yet!

Nu wil ik nog meer speleeeen !!:P

Remember the unlockable golden guns from Call of Duty 4? They will be available in Black Ops, if Vahn (MP Design Director) is to be believed. When asked if the game will feature golden guns: David "Vahn" Vonderhaar:
"Always bet on Black. Well Black and Gold."

[Voor 48% gewijzigd door vinom op 28-09-2010 09:37]

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 10:37
vinom schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:29:
Then you haven't seen this yet!
[video]
Nu wil ik nog meer speleeeen !!:P
BO heeft alleen maar heel erg vage teasers |:( erg irritant! ik wil gameplay zien :'(

Kiek em goan!

• Dorest0rm
vinom schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:05:
Jullie volgen echt geen Twitter, dat merk ik al :P
JD volg ik wel op twitter maar omdat ie vaak s'nachts tweet mis ik ze vaak :p
soulfightah schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:32:
[...]

BO heeft alleen maar heel erg vage teasers |:( erg irritant! ik wil gameplay zien :'(
Die zombie-mode kan me aan m'n reet roesten, maar gameplay beelden van Wager matches en TDM zijn er best te vinden. Al zou ik wel eens wat meer complete TDM potjes willen zien...
Kan iig niet wachten om met BO aan de slag te gaan! :9~
soulfightah schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:32:
[...]

Dan kijk je echt met je neus. Youtube staat vol met multiplayer footage. 8)7

• Dorest0rm

• ChickMagneet
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 02:54
Anoniem: 372326 schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:38:
Dat zou dus betekenen dat die mensen niet split-screen online kunnen spelen, tenzij ze gebruik maken van de optie: "recover account". Maar dat is heel veel werk.
Koop dan een memory card, het is het echt waard!

Volgens mij kan je ook een USB gebruiken tgenwoordig!

• Dorest0rm
vinom schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:25:
[...]

Wat ojee? Wat is daar zo ojee aan :P
Treyarch heeft al gezegd dat er geen beta gaat komen, en nu komt zo iets naar boven :p

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

MW verkocht voor prijs van goedkoopste webshop en ga Black Ops halen. Reden van de verkoop was dat ik het wel gezien had, weinig uitdaging meer en beetje verslaafd O-) ( zeker +8-12 uur per week ). Verder komende maand belangrijke tentamens, als die voorbij zijn komt Black Ops uit dus vind het wel prima zo.

Als het niet veel duurder is in combinatie met Power Unlimited, hopelijk wel op release datum op de deurmat.

[Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 28-09-2010 14:33]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:12

Martinspire

Awesomeness

Dorest0rm schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:45:
[...]

Treyarch heeft al gezegd dat er geen beta gaat komen, en nu komt zo iets naar boven :p
Dus jij vindt het raar dat ze de game vooraf testen over xbox live? Ik denk niet dat het een open-beta is, maar gok dat er wel wat mensen meedoen met een gesloten beta. Want nieuwsflash: elke game heeft een gesloten beta.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dorest0rm schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:45:
[...]

Er is altijd een beta (en een alpha en een release) dat er geen publieke beta uit komt kan nog steeds gewoon de waarheid zijn. Dat een paar medewerkers aan het spelen zijn betekent niet dat de rest van de wereld ook vrolijk mee mag doen.

blup

NeoMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:53:
MW verkocht voor prijs van goedkoopste webshop en ga Black Ops halen. Reden van de verkoop was dat ik het wel gezien had, weinig uitdaging meer en beetje verslaafd O-) ( zeker +8-12 uur per week ). Verder komende maand belangrijke tentamens, als die voorbij zijn komt Black Ops uit dus vind het wel prima zo.
Hopelijk kun je dan ook van MW2 afblijven. O-)

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

bram1984 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:32:
[...]
Hopelijk kun je dan ook van MW2 afblijven. O-)
Dies dus verkocht...weer gerust, kun jij ook weer een keertje potje winnen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Dorest0rm
Martinspire schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:01:
[...]

Dus jij vindt het raar dat ze de game vooraf testen over xbox live? Ik denk niet dat het een open-beta is, maar gok dat er wel wat mensen meedoen met een gesloten beta. Want nieuwsflash: elke game heeft een gesloten beta.
Ik zeg niet dat ik dat raar vind.
Maar een artikel als dit gaat weer heel veel mensen hypen, let maar op :p
NeoMe schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:37:
[...]

Dies dus verkocht...weer gerust, kun jij ook weer een keertje potje winnen.
Oh je hebt MW én MW2 verkocht. Duidelijk nu (je begrijpt me overigens totáál verkeerd, maar goed).

Ik speel(de) overigens op de PS3, dus ik maak me geen zorgen.

[Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 28-09-2010 14:54]

ChickMagneet schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:05:
[...]

Koop dan een memory card, het is het echt waard!

Volgens mij kan je ook een USB gebruiken tgenwoordig!
Ehm, uitleg? Ik denk niet dat ik je helemaal begrijp. Met recover account bedoel ik dat je inlogt op het account van iemand anders, maar dan op je eigen xbox. Daarbij moet je je email adress en wachtwoord ook invoeren.
Q:Can someone "join session" via splitscreen?
A: Not exactly.You have to sign in before the game lobby. We treat the splitscreen player like being a member of your COD Party.
Kan iemand dit ook even uitleggen? Niet dat ik geen engels kan, hoor. Maar volgens mij vinden die mensen het wel leuk om in raadsels te spreken. Bijvoorbeeld dat antwoord op of er golden guns kwamen... hoe vaag allemaal.

Wat wordt hier nou mee bedoeld? 'You have to sign in', dat betekent dus allebei op je eigen account inloggen, maar betekent dat ook allebei xbox live hebben? Dat lijkt er wel op, aangezien er staat 'we treat the splitscreen player like being a member of your COD party'. Als je in een party zit met andere mensen, heb je natuurlijk zelf ook xbox live nodig.

• Just_jan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 17:27
Toch stoer dat er al er 40 pagina's bijna vol zijn over een game die nog niet uit is. 8)
Is die ook wel waard,maar toch haha. 8)
Is er eigenlijk al bekend of er een midnight launch komt van Black Ops?
Zou wel leuk zijn, de hele nacht doorspelen, heb d'r zin an! :*)

• Just_jan
superbassie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:27:
Is er eigenlijk al bekend of er een midnight launch komt van Black Ops?
Zou wel leuk zijn, de hele nacht doorspelen, heb d'r zin an! :*)
In Gouda gaan er een paar winkels open om 23:45 om het spel te verkopen om 0:00 :9 8) ..
Laat ik nou net 50 meter van zo'n winkel wonen 8) :+

Dus lijkt me wel..
Ah ok, dan zal de MediaMarkt hier in Rotterdam ook wel zo'n event hebben. Nais!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-03 18:59
Dat jullie het nu al over de launch hebben, dat duurt toch nog wel 2 maanden!

• Just_jan
Lizardz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:36:
Dat jullie het nu al over de launch hebben, dat duurt toch nog wel 2 maanden!
Anderhalve :+
En wij mensen mogen ons toch wel ergens op verheugen ;) ?

Die wagermatches worden toch wel heel cool en gevaarlijk voor mij.
eerst alles een paar weken opsparen in gewone modi.
En dan alles verliezen in 1 potje wager match.. :D :| ..
Gaat een hele hoop frustratie en eventueel vreugde opleveren haha :+

[Voor 32% gewijzigd door Just_jan op 28-09-2010 23:43]

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-03 08:03
Ik zit het hele Black Ops verhaal een beetje te volgen en ik heb eigenlijk 2 vragen:

Ik lees verhalen dat de Co-op mode (zombies?) alleen bij de Hardenend en Prestige edition verkocht worden? Soort pre-order bonus. Klopt dat?

En 2: Als je een ranked server huurt, heb je dan mogelijkheden om de server bijvoorbeeld private te maken d.m.v. een wachtwoord of extra mappen/mods te activeren. Ik snap dat de server dan unranked wordt. Maar is het mogelijk? Of heb je bij een ranked server eigenljik geen mogelijkheden behalve de basisdingen als kicken en mapvoten enzo?
Hoe ging dit bij vorige CODs?

prutser387 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:22:
Ik zit het hele Black Ops verhaal een beetje te volgen en ik heb eigenlijk 2 vragen:

Ik lees verhalen dat de Co-op mode (zombies?) alleen bij de Hardenend en Prestige edition verkocht worden? Soort pre-order bonus. Klopt dat?

En 2: Als je een ranked server huurt, heb je dan mogelijkheden om de server bijvoorbeeld private te maken d.m.v. een wachtwoord of extra mappen/mods te activeren. Ik snap dat de server dan unranked wordt. Maar is het mogelijk? Of heb je bij een ranked server eigenljik geen mogelijkheden behalve de basisdingen als kicken en mapvoten enzo?
Hoe ging dit bij vorige CODs?
1. Bij de hardened en prestige edition krijg je de 4 zombie maps van Call of Duty 5. Waarschijnlijk zal er sowieso een zombie modus bij het spel zitten, daarvoor hoef je dus niet de hardened of prestige edition te kopen.

2. Bij Call of Duty 4 en 2 (3 en 1 en die andere weet ik niks van) had je ook de mogelijkheid om met je eigengemaakte mappen te spelen, maar ranked was de server dan niet meer. Welke mogelijkheden je hebt bij een ranked server weet ik niet echt. Volgens mij kan je wel dingen blokkeren, zoals bijvoorbeeld een grenade launcher.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Ik ben nog steeds een beetje bang dat het hetzelfde gevoel gaat geven als COD5. Dat vond ik toen veel te langzaam gaan in vergelijking met COD4 (en nu MW2). Wat is jullie gedachte daar over?

Basement Bios ---- Exo-S

Dat ging zo langzaam waarschijnlijk door de veel grotere maps. Ik denk dat de gameplay van Black Ops een klein tikkeltje langzamer wordt en dat vind ik alleen maar fijn.In MW2 speel ik echt met een run 'n gun speelstijl, maar ik Black Ops wil ik wat rustiger gaan spelen, want ik merk in MW2 dat ik fouten maak door mijn run 'n gun speelstijl.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-03 19:46
Als ik de filmpjes zo zie is het ongeveer hetzelfde als met CoD4, niet te snel, niet te langzaam. Dat hoop ik tenminste :P

Ook besteld trouwens. :D Dit ziet er zo goed uit dat ik um niet kon laten liggen :P

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-01 19:17
Gaat helemaal goed komen met BO;s :D

nog ander half maandje en dan kunnen we beginnen met knallen.. Zal wel weer ff wennen zijn ivm mw2..

Maar ff een vraagggie... BO's heeft dus niks met Steam meer te maken ??
hoop van niet, want steam heeft nogal zijn kuurtjes de laatste maanden

Edit: reden waarom ik vraag of BO iets met steam te maken heeft, is omdat ik het zelf nu niet kan opzoeken
Werk blockeerd 3/4 van de sites :(:(

[Voor 21% gewijzigd door Soundstorm2010 op 29-09-2010 11:27]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• User
BO werkt wel met steam, zelfde manier als bij MW2 dacht ik.
Soundstorm2010 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:21:Edit: reden waarom ik vraag of BO iets met steam te maken heeft, is omdat ik het zelf nu niet kan opzoeken
Werk blockeerd 3/4 van de sites :(:(
[correctiemodus]Haha bijna goed: blokkeert[/correctiemodus]

;)

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
^hierboven
Als je niks nuttigs te zeggen hebt doe het dan gewoon niet, als je op iemands anders fouten gaat letten
kweek je daar alleen maar haat mee :|

@Discussie.

Kan iemand een lijstje geven met alle BlackOps pre-order acties ?(of in iedergevaal aan te raden acties) Want bij de een krijg je weer iets anders als bij de ander.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 10:37
Wat is er mis mee hoe MW2 via steam wordt geregeld? Dat het matchmakingsystem ruk is kan steam niks aan doen, voor de rest werkt het prima. Lekker ingame een site browsen, met vrienden chatten (ik haat xfire) en je games worden up to date gehouden (die updates downloaden trouwens ook nog lekker snel).

Kiek em goan!

Cornelisjuh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:48:
@Discussie.

Kan iemand een lijstje geven met alle BlackOps pre-order acties ?(of in iedergevaal aan te raden acties) Want bij de een krijg je weer iets anders als bij de ander.
Ja, bij MediaOffer pre-orderen :P
Krijg je ook nog is vier euro korting met add-discount :)

[Voor 62% gewijzigd door vinom op 29-09-2010 14:56]

Anoniem: 326505

Cornelisjuh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:48:

@Discussie.

Bij bartsmit.com krijg je een t-shirt als je pre-ordered en bij de game-mania krijg je 100 extra punten op je spaarkaart. Bij deze het begin van de lijst.

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Black Ops pre-order voordeellijst :
  • Game Mania : 100 Punten op je spaarkaart.
  • Bart Smit : Gratis Blackops T-Shirt
  • Intertoys : Bij Pre-Order voor PC en PS3 gratis Bluetooth blackops headset
Ik ga deze lijst up to date proberen te houden ;)

[Voor 16% gewijzigd door Cornelisjuh op 29-09-2010 16:08]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Jeeeuh, een heus Black Ops t-shirt!! *O* Daar zou ik ook echt mee op straat gaan lopen.
Cornelisjuh schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:04:
Black Ops pre-order voordeellijst :
  • Game Mania : 100 Punten op je spaarkaart.
  • Bart Smit : Gratis Blackops T-Shirt
Ik ga deze lijst up to date proberen te houden ;)
Beiden zijn wel wat aan de dure kant. Ik heb 'm voor € 53,- bij MO besteld, prima.

• User
Ik heb hem voor 35,96 bij de MO?
De PC versie als het goed is. PS3 versie is duurder.

Duitse facebook? :P

Ik vraag me trouwens af hoe ze de zombies gaan noemen. Neo-Nazi zombies?

Ik zie op internet trouwens heel veel verwarring over Combat Training. Volgens mij was het al duidelijk dat dit multiplayer werd, maar dan met A.I. tegenstanders, maar iedereen zegt nu opeens dat Combat Training de nieuwe Special Ops is, alleen maar omdat tegelijk met de bevestiging van Nazi Zombies er ook werd gezegd dat je Combat Training met z'n 6en kan spelen. Het lijkt me dat ze daarmee bedoelen dat je met z'n 6en in een team tegen een team van 6 A.I. tegenstanders kan spelen.

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 29-09-2010 21:05]

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-03 08:03
Volgens mij is Combat Training alleen maar handig om te bepalen welke wapens/unlocks handig zijn om te kopen :P

• Dorest0rm
Leuke actie bij Intertoys, maar wat een belachelijk hoge prijs.
Ik ga morgen maar eens de stad in om te kijken waar ie het goedkoopst is.

De server is met vrienden al ge preordered :D

Dorest0rm schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:39:
Ik ga morgen maar eens de stad in om te kijken waar ie het goedkoopst is.
Mediaoffer? + addiscount natuurlijk, maar ook zonder is MO een van de goedkoopste. Tenzij je niet via internet wilt bestellen natuurlijk.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 30-09-2010 08:35]

Hoeveel pre orders zou de MediaOffer wel niet hebben ?:P
Duizenden ?:P

• Dorest0rm
Dat bedoel ik, media offer heeft op dit moment verschrikkelijk veel pre orders waardoor ik bang ben dat ik em niet op de release dag krijg :p
Om ook bezig te zijn met me server heb ik 9 november toch maar vrijgevraagd van werk, samen met de rest van m'n vrienden.:p
Mwah, ik denk dat ze het wel aankunnen.
Met betrekking tot Media Offer:
Zolang het product bij ons is te bestellen zullen wij de pre-orders allemaal kunnen verwerken. Wanneer het product op 'uitverkocht' staat zal het tot de release niet meer te bestellen zijn.
Ik heb deze mail op 6 september ontvangen, en de game ook op die dag besteld.

Voor alle platformen zijn zo te zien nog pre-orders te plaatsen.
Mooooooi :D
Ik kan echt niet wachten als de game die dinsdag in de bus ligt :D
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee