Eerlijk, crap? Dat kan ik eigenlijk helemaal niet volgen!
Aangezien ik al 24dagen game uren in MW2 heb opzitten. Ervaar ik uiteraard MW2 niet als slecht. Slecht is een rushed out MP feature van een barginbin game project. Waar de game mechanics mekaar in de weg zitten.
Slecht is iets dat je even probeerd en dan deinstalleerd doorverkoopt vernietigd of als onderlegger. Maar niet uren per dag voor maanden kwartalen gaat spelen en dan slecht noemen. Feitelijk herkenbaar aan een mors dode online community zowat vanaf release. MW2 is ver na release nogal erg alive. 'n Sucsesvolle online game.
'n Game zat zijn is anders dan slecht, er komt een tijd dat je verder gaat, bij de een wat sneller dan de ander. Maar dat is persoonlijk dat maakt de game niet slecht. Eerder de tijd dat een game je kan boeien verschild nogal per gamer. Uiteraard is een game en gamemechanics ook voor MP een grote mix van keuzes. Die niet allemaal in ieders voorkeur passen. Sommige keuzes kunnen afknappers zijn.
Ik ben realistisch kwa verwachtingen en MW2 doet wat het moet doen als crossplatform topper. Gezien MW2 een kaskraker is en kwa longplayability zich feitelijk bewezen heefd. Is het 'n MP topper.
Kwa MP Houd niet in dat het super duper is. Nee het is niet perfect. Maar goed genoeg dat een deel van de massa het blijft spelen. Maar volkstammen ook frequent terug komen na ander games te proberen of SP uit te spelen zoals ik ME2 en BC2 SP heb uitgespeeld tussen door maar terug kom om even met broer en zusje en co online te spelen.
En MW2 sales nog gestaag doorgaan.
Ik speel vooral omdat mijn broer en zus het spelen. En dat Perk unlock chalanges verslavend zijn. Soort grinden. Levelen etc. De MP vooral niet perfect vind. Maar slecht is erg overdreven.
Als ik het ooit zelf zat ben en uitgeblusd. Dan was die MP nog steed boven gemiddeld. Dan ga ik het niet als slecht torpederen omdat ik er de brui aan geef.
De MP zelf. MW2 vs BO
* kill streak zind mij ook niet, dit beloond en bevoordeeld de betere spelers aanzienlijk. Al helemaal dat KillstreakKill mee tellen voor de volgende. COD:BO keuze vind ik dan beter. Die egotripper overdosis Nuke geschrapd vind ik ook goed. Kill streaks tellen niet mee voor de volgende.
* Wat mij betrefd mogen ze de mindere speler ook belonen. Death streaks vind ik goed. Beginnen met redelijke wapen is ook een must. Noobs beginners met zware handicap laten beginnen shrik je ze eerder af.
Mijn voorkeur ja mijn hart ligd bij de milsim realisme, wat deze game vooral niet op gericht is.
Dus heb zelf nogal wat voorkeuren wat 'n MP feature totaal anders zou laten uit zien. En om dat uit te wijden 'n paar A4 vol mee kan knallen.
Omdat Blackops toch aardig wat omgooid weg laat en nieuw spul introduceerd zal COD:BO iig anders zijn.
Niet als in slecht of beter, want dat moet ik eerst hands-on beoordelen, maar zal vooral anders zijn.
Wat games design en gamemecanics keuzes betrefd, je kan niet elke gamer blijmaken. Je zal altijd een deel afschrikken en die het als slecht kunnen bestempelen.
Secht is als een game met primaire MP feature '
flopped dan duit dat aan op werkelijk slechte crap MP.
Is een record sucses dan is dat een top MP De Massa vind dat goed maar 'n deel uiteraard niet. En dat zal je altijd hebben.
COD:BO ziet er kwa MP goed uit op eerste gezicht. kijk er ook naar uit.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K