"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb je het nu over MW2 of MW1? In MW1 waren tubes die je oppakt volgens mij inderdaad altijd leeg maar in MW2 zeker niet daar pak ik regelmatig een tube of 2 op. En ik zei nergens in mijn post iets over het oppakken van wapens dus ik weet niet echt waar je het over hebt ..?steveman schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:01:
Ooh! Daarom zijn ze altijd leeg als ik zo'n wapen met tube oppik!
Dacht al... damn schieten ze dan meteen na het spawnen al 2x zo'n ding
Anoniem: 238503
Dat impliceert dat je ze niet meer op kan pakken, dus moeten ze leeg zijnNickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:00:
[...]
Inderdaad, je krijgt 2 granaten per leven en geen mogelijkheid om ze bij te vullen net zoals bij CoD4. Stuk beter.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nee, ik bedoelde bijvullen met scavenger of one-man-army ala MW2. Ik zou eigenlijk niet weten of je tubes kan oprapen in BO.steveman schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:28:
[...]
Dat impliceert dat je ze niet meer op kan pakken, dus moeten ze leeg zijnSamen met m'n ervaring met lege tubes, vandaar.
Anoniem: 372326
1 Tubes are the most expensive attachments so far.
2 Flak Jacket makes its return
3 They cannot be used with Warlord (bling)
4 They cannot be refilled using scavenger.
5 No danger close/fireworks/sonicboom
Goed dat ze de grenade launchers er niet uit halen. Ze zijn best tactisch te gebruiken, zeker bij Demolition of Domination. Alleen nu sta je tenminste voor een keuze: grenade launcher op je wapen, maar dan geen red dot? Bovendien kan je ze, behalve met care package, op geen enkele manier bijvullen. Flack Jacket is een goede manier om een grenade launcher tegen te gaan, zeker omdat danger close niet meer werkt. Top gedaan, Treyarch!
Bij MW2 had ik ook altijd wel een class met tube, toch wel handig als er ècht hardnekkige campers ergens zitten.Anoniem: 372326 schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:13:
Dit is wat er tegen noobtubers gedaan gaat worden:
1 Tubes are the most expensive attachments so far.
2 Flak Jacket makes its return
3 They cannot be used with Warlord (bling)
4 They cannot be refilled using scavenger.
5 No danger close/fireworks/sonicboom
Goed dat ze de grenade launchers er niet uit halen. Ze zijn best tactisch te gebruiken, zeker bij Demolition of Domination. Alleen nu sta je tenminste voor een keuze: grenade launcher op je wapen, maar dan geen red dot? Bovendien kan je ze, behalve met care package, op geen enkele manier bijvullen. Flack Jacket is een goede manier om een grenade launcher tegen te gaan, zeker omdat danger close niet meer werkt. Top gedaan, Treyarch!
Maar dat om de hoek springen er mee slaat gewoon nergens op. Arcade ok, maar je kunt ook overdrijven.
Anoniem: 325725
Dit gevoel heb ik inderdaad ook een beetje. Het voelt echt alsof ze puur en alleen er op uit zijn om de fouten van MW2 te verbeteren. Dat kan natuurlijk fantastisch uitpakken maar het kan ook gigantisch mis gaan. Ik ben benieuwd...Anoniem: 325725 schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:47:
mwa, hoe meer ik het zie en de verbeteringen/verandering lees hoe meer dit gewoon een fixed MW2 gaat worden voor mijn gevoel. Quickscopers en endles oma tubers waren voor mij best irri (zeker omdat ik alleen maar HC speel) dus ik ben wel blij met deze fixes, maar het is precies zoals een van de tigers al zei: er is altijd een beste wapen. de truuk is om dit zo dicht mogelijk bij elkaar te houden maar toch divers te houden (zodat er een waarneembaar verschil is.)

Anoniem: 104511

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Anoniem: 325725
Iets met akimbo, weddenFrentik schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:58:
Ach een tube; in mw1 speelde ik voornamelijk met de m16 en noemde ik tubers ook noob echter nu in mw2 gebruik ik hem ook bovengemiddeld, voornamelijk als long range verdedingswapen (domination mode). Niks heerlijkers dan een sniper over grote afstand een granaat op zijn kop te leggenZo heeft iedere game zijn "noob" wapens en in Black ops zal dat niet anders gaan worden, het is alleen afwachten welke wapen/perk/killstreak combo het meest irritant gaat worden

Anoniem: 372326
Hier ben ik het maar gedeeltelijk mee eens. Treyarch wil iets bewijzen, dat is duidelijk. Ze weten dat veel mensen ontevreden zijn (ik niet) over MW2. Door noobtubes er wel in te laten, maar gewoon te zorgen dat je geen oneindig noobtubes hebt (door OMA), en meer maatregelen, kunnen tactische gebruikers de grenade launchers nog wel gebruiken, maar degene die er de hele tijd mee rondlopen niet. Ook mooi vond ik de oplossing voor quickscopers.NickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:52:
[...]
Dit gevoel heb ik inderdaad ook een beetje. Het voelt echt alsof ze puur en alleen er op uit zijn om de fouten van MW2 te verbeteren. Dat kan natuurlijk fantastisch uitpakken maar het kan ook gigantisch mis gaan. Ik ben benieuwd...
Maar volgens mij is dit niet alles wat aangekondigd is, hoor? Denk maar aan Create-a-Class 2.0, Theather Mode, CoDpoints, Wager Matches, redelijk wat nieuwe wapens, meer camo's, enz.Naar mijn weten is er best veel nieuws, om niet te zeggen heel veel nieuws, aangekondigd door Treyarch. En natuurlijk kun je zeggen: dit doen ze alleen maar om MW2 te verbeteren. Maar het is toch gewoon weer een nieuwe cod? Je moet toch gewoon weer met nieuwe dingen komen? Dan kan je bij elk spel wel zeggen dat hij het vorige spel uit de serie wilde verbeteren. En misschien is dat ook wel zo. Je wilt toch een nieuw spel maken, dat beter is? Je bent er denk ik niet op uit op een slechter spel te maken, of wel?
Halfbakken oplossing? Als je als spelmaker iets verzint, bijvoorbeeld de OMA-perk, dan moet je rekening houden met de nadelen. Als je dan bijvoorbeeld een Grenade Launcher verzint, wat heel goed bedacht is, daar niet van, dan moet je wel rekening houden met wat er zou kunnen gebeuren in combinatie met andere perks. Als je er dan achter komt dat Grenade Launcher met Danger Close en OMA en Bling super overpowered is, dan verander je daar wat aan, zoals Treyarch heeft gedaan. Dat betekent dus niet dat je meteen de hele Grenade Launcher schrapt.Anoniem: 104511 schreef op maandag 20 september 2010 @ 22:22:
Hmm wel een beetje jammer dat er dan vage beperkingen als "geen tube met bling" enzo ontstaan. Niet dat ik graag een tube wil, integendeel, maar het is een beetje een halfbakken oplossing imo. Sluit ook wel een beetje aan op het bovengenoemde.
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 21-09-2010 07:06]
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
KloptMicScott schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:39:
Tuben plus OMA en Danger close is gewoon ridicuul in MW2. Je kan er op sommige maps makkelijk 2 punten in Domination tegelijk mee bewaken, in je eentje.

OMA mee eens, Scavenger niet omdat 1) je op zoek moet naar nieuwe ammo en 2) het geen instant reload is zoald bij OMA.Nee, als OMA of Scavenger geen tubes meer bijvullen zal het al redelijk beter zijn.
Wat betreft OMA zouden ze deze beter kunnen inperken door 1) er voor te zorgen dat je maar 1 class met OMA kan uitrusten en 2) je niet naar dezelfde class kan switchen. Zo kan je per leven 1x van class veranderen wat mijns inziens genoeg is om naar je coldblooded class of anti-air class te gaan..
Je loopt dus over het lijk van iemand die je genoob't hebt heen, hebt weer nieuwe noob nades en noob't de volgende. Nou nee dank je. Dit is een TOPoplossing van Treyarch. Ik had het niet beter kunnen verzinnen. Eindelijk worden de noob'ers echt aangepakt.Frentik schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:02:
OMA mee eens, Scavenger niet omdat 1) je op zoek moet naar nieuwe ammo en 2) het geen instant reload is zoald bij OMA.
ik was niet vaak aan het noobtuben, maar in bijv vacant is het bijna onmogelijk een fatsoenlijke score te halen als je zelf niet aan het tuben bent. Ik gebruik daar ook scavanger om mijn tubes aan te vullen en kan daardoor bijna constant schieten. Het enige nadeel tegenover OMA was dat met OMA je stil kan blijven staan, ploppen, OMA gebruiken en weer ploppen. Maar ja dat was geen groot nadeel. Dus het is wel beter dat granades niet meer gescavanged kunnen worden.Frentik schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 11:02:
[...]
Klopt![]()
![]()
[...]
OMA mee eens, Scavenger niet omdat 1) je op zoek moet naar nieuwe ammo en 2) het geen instant reload is zoald bij OMA.
Wat betreft OMA zouden ze deze beter kunnen inperken door 1) er voor te zorgen dat je maar 1 class met OMA kan uitrusten en 2) je niet naar dezelfde class kan switchen. Zo kan je per leven 1x van class veranderen wat mijns inziens genoeg is om naar je coldblooded class of anti-air class te gaan..
blup
Ik vind de bling-beperking een halfbakken oplossing ja. Het verwijderen van OMA en Danger Close is prima, het niet bijvullen door scavenger naar mijn mening al iets minder evenals de bling beperking. Zo creëren ze allerlei uitzonderingen op de regeltjes wat mijns insziens verwarrend is. Een meer integrale oplossing zou mooier zijn en volgens mij is er prima iets doeltreffender en consequenters te vinden dan Bling/Scavenger-uitzonderingen voor de tube maken. (Wellicht is danger close en OMA schrappen an sich al genoeg)Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 07:04:
[...]
Halfbakken oplossing? Als je als spelmaker iets verzint, bijvoorbeeld de OMA-perk, dan moet je rekening houden met de nadelen. Als je dan bijvoorbeeld een Grenade Launcher verzint, wat heel goed bedacht is, daar niet van, dan moet je wel rekening houden met wat er zou kunnen gebeuren in combinatie met andere perks. Als je er dan achter komt dat Grenade Launcher met Danger Close en OMA en Bling super overpowered is, dan verander je daar wat aan, zoals Treyarch heeft gedaan. Dat betekent dus niet dat je meteen de hele Grenade Launcher schrapt.
Niet mee eens. Weet je hoeveel blauwe Scavenger pakketjes er doorgaans in een map liggen? Dan heb je alsnog oneindig tubes.Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:12:
[...]
Ik vind de bling-beperking een halfbakken oplossing ja. Het verwijderen van OMA en Danger Close is prima, het niet bijvullen door scavenger naar mijn mening al iets minder evenals de bling beperking. Zo creëren ze allerlei uitzonderingen op de regeltjes wat mijns insziens verwarrend is. Een meer integrale oplossing zou mooier zijn en volgens mij is er prima iets doeltreffender en consequenters te vinden dan Bling/Scavenger-uitzonderingen voor de tube maken. (Wellicht is danger close en OMA schrappen an sich al genoeg)
Nouja speltechnisch kan ik er niet wakker van liggen in ieder geval, alleen het principe van uitzonderingen op regels spreekt me niet aan, dan heb je gewoon de verkeerde regels gedefinieerd, naar mijn idee een verkeerde manier van probleemoplossing. Call me crazy maja, hersenkronkels he

Die blauwe pakketjes zijn geen instant reload voor je tube dus dat valt wel mee en die pakketjes liggen alleen op plekken waar iemand neergehaald is dus de kans bestaat dat je er zelf ook aangaat. Je moet er dus wel voor rondlopen ipv campen met OMA en als je niet overweg kan met een normaal wapen dan ben je nogal snel de klos. Even ter vergelijk:bram1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:18:
Niet mee eens. Weet je hoeveel blauwe Scavenger pakketjes er doorgaans in een map liggen? Dan heb je alsnog oneindig tubes.
4 tubes met OMA: plop-> reload-> plop-> OMA-> plop-> reload-> plop
4 tubes met scav: plop-> reload-> plop-> zoek pakket-> reload-> plop-> zoek pakket-> reload-> plop
Het is niet alleen alleen meer typwerk voor scavenger maar je moet dus 1x meer reloaden en 2x op zoek naar een blauw pakketje. Als je die tuber dan nog niet hebt omgelegd dan ben je gewoon slecht bezig (als team)

Laten we hopen dat dit niet bij BO het geval is..
As we have said previously, Activision is on a quest to launch a subscription model in conjunction with the Call of Duty franchise and now COO Thomas Tippl has confirmed that the company is working on such a model, and it is already in the pipeline for release.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Maak dan de prijzen van de servers 5 dollar hoger.
Dit komt niet voor Black Ops, daar ben ik haast van overtuigd. Als het wel zo is, cancel ik direct mijn pre-order. Wel denk ik dat Black Ops de laatste CoD word die ik koop, omdat waarschijnlijk de toekomstige CoD games wel een premium service krijgen.Xenomorphh schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:54:
http://www.fudzilla.com/g...premium-service-is-coming
Laten we hopen dat dit niet bij BO het geval is..
[...]
Scavenger geeft je in BO alleen kogels. Dus geen tubes, maar ook geen equipment zoals granaten en claymore. Dus er is geen uitzondering, de regel is gewoon alleen kogels meer niet.Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:23:
Tsja, dan zou ik zeggen maak het zo dat je enkel de ammo van degene die dood is gegaan kan pakken - had 'ie geen tube dan krijg je geen tube. Of dat je enkel kogels krijgt, weet ik het. Er is vast wel iets te verzinnen!
Nouja speltechnisch kan ik er niet wakker van liggen in ieder geval, alleen het principe van uitzonderingen op regels spreekt me niet aan, dan heb je gewoon de verkeerde regels gedefinieerd, naar mijn idee een verkeerde manier van probleemoplossing. Call me crazy maja, hersenkronkels he
Dit is echt absoluut niet waar. Ook equipment wordt aangevuld. Je kan echter maximaal 2 clays plaatsen.NickThissen schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:25:
[...]
Scavenger geeft je in BO alleen kogels. Dus geen tubes, maar ook geen equipment zoals granaten en claymore. Dus er is geen uitzondering, de regel is gewoon alleen kogels meer niet.
Juist. Ik heb helemaal geen OMA op mijn tube class. Gewoon Scavanger. Als je zorgt dat je equipment gebruikt is en je tube op, kun je deze weer aanvullen door over een pakketje te lopen.bram1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:44:
[...]
Dit is echt absoluut niet waar. Ook equipment wordt aangevuld. Je kan echter maximaal 2 clays plaatsen.

Het lijkt erop alsof we beide gelijk en ongelijk hebben. Equipment wordt NIET aangevuld. Maar granaten vallen niet meer onder equipment. De beschrijving van de perk zegt letterlijk "Replenish ammo from fallen enemies. Replenish lethal grenades." Claymores vallen wel onder equipment en je krijgt dus GEEN nieuwe claymore. Of je er 1 of 2 krijgt per spawn dat weet ik niet, maar ik dacht dat het er gewoon maar 1 was.bram1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:44:
[...]
Dit is echt absoluut niet waar. Ook equipment wordt aangevuld. Je kan echter maximaal 2 clays plaatsen.
Ik kan geen 'officiele' bron vinden maar hier lijkt het vrij duidelijk:
http://callofduty.com/boa...n4kv0veug9bamq77#p3305697
De tomahawk ("throwing knife") valt dus ook onder lethal grenades.
[Voor 14% gewijzigd door NickThissen op 21-09-2010 13:57]
Je zit in de verkeerde thread, het gaat hier over Black Ops.Dj-sannieboy schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:54:
[...]
Juist. Ik heb helemaal geen OMA op mijn tube class. Gewoon Scavanger. Als je zorgt dat je equipment gebruikt is en je tube op, kun je deze weer aanvullen door over een pakketje te lopen.
edit: Ik raak helemaal in de war joh. Ik ging er vanuit dat je MW2 bedoelde.NickThissen schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:57:
[...]
Het lijkt erop alsof we beide gelijk en ongelijk hebben. Equipment wordt NIET aangevuld. Maar granaten vallen niet meer onder equipment. De beschrijving van de perk zegt letterlijk "Replenish ammo from fallen enemies. Replenish lethal grenades." Claymores vallen wel onder equipment en je krijgt dus GEEN nieuwe claymore. Of je er 1 of 2 krijgt per spawn dat weet ik niet, maar ik dacht dat het er gewoon maar 1 was.

[Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 21-09-2010 14:16]

Kijk, dat is info waar we wat aan hebben. Op deze manier is het prima opgelost dacht ik zoNickThissen schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:57:
[...]
Het lijkt erop alsof we beide gelijk en ongelijk hebben. Equipment wordt NIET aangevuld. Maar granaten vallen niet meer onder equipment. De beschrijving van de perk zegt letterlijk "Replenish ammo from fallen enemies. Replenish lethal grenades." Claymores vallen wel onder equipment en je krijgt dus GEEN nieuwe claymore. Of je er 1 of 2 krijgt per spawn dat weet ik niet, maar ik dacht dat het er gewoon maar 1 was.

Wel jammer dat de claymores dan niet meer aangevuld worden, dat beviel me wel!
Tja, het komt de gameplay wel en goede denk. Af en toe stonden er wel heel veel clays.Anoniem: 104511 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:17:
^ Da's MW2, we hebben het nu over Black Ops
[...]
Kijk, dat is info waar we wat aan hebben. Op deze manier is het prima opgelost dacht ik zo
Wel jammer dat de claymores dan niet meer aangevuld worden, dat beviel me wel!
Dit is juist jammer, nog lastiger om een streak te maken. Normaal zet ik altijd een gebiedje af, zodat ik niet aan mijn rug / flank hoef te denken. Pas als ik 'click' hoor weet ik dat er iemand aan komt, dus ik hoop dat je er gewoon twee krijgt !bram1984 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:24:
[...]
Tja, het komt de gameplay wel en goede denk. Af en toe stonden er wel heel veel clays.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Basement Bios ---- Exo-S
Daar is scrambler voor gemaakt, duurt echt een eeuw voordat die dingen dan afgaan. Wel lullig als je niet in de gaten hebt dat je voor een claymore staat en dus alsnog dood gaat. Als deze bijvoorbeeld in de puin of rommel is geplantMystikal schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:06:
Dat vraag ik me ook af... Marathon kan ik nog inkomen.. Dan loop je zonder problemen door...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Je bent ook nogal een mongool als je je claymore heel dichtbij zet. Je moet hem juist iets verderop zetten zodat je 'click' hoort. Ook zonder claymore ( altijd headset ) hoor ik jou al van mijlenver aankomen ( sitrep ) en dan is mijn vizier al standby voor de rotkop die door de deur/gang komt.Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:27:
marathon + commando is teleporten naar zon kiddie
Mijn claymore's loop je ook niet zomaar voorbij, want de meeste zetten ze ook gewoon fout neer. Die staan met de muur mee op de deur. Maar je moet ze juist in 45 graden zetten in de hoek, want dan heb je de optimale blast radius.
I agree. In 90% van de gevallen moet die Clay gewoon werken.NeoMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:36:
[...]
Je bent ook nogal een mongool als je je claymore heel dichtbij zet. Je moet hem juist iets verderop zetten zodat je 'click' hoort. Ook zonder claymore ( altijd headset ) hoor ik jou al van mijlenver aankomen ( sitrep ) en dan is mijn vizier al standby voor de rotkop die door de deur/gang komt.
Mijn claymore's loop je ook niet zomaar voorbij, want de meeste zetten ze ook gewoon fout neer. Die staan met de muur mee op de deur. Maar je moet ze juist in 45 graden zetten in de hoek, want dan heb je de optimale blast radius.
9 oktober gaan we weer een MW2 LAN tegemoed. Lekker de hele dag van smorgens vroeg tot savonds laat MW2-en. We zijn met een man of 8/9 dus een prima groep voor een LAN! Zal de laatste keer worden. Dan gaan we over op BO.
Is het nu al duidelijk hoe het met de LAN functionaliteit zit? Ik weet dat hij geen lan ondersteund. Maar dat deed MW2 strikt genomen ook niet. Iemand die weet hoe het zit met BO?
[Voor 21% gewijzigd door Mystikal op 21-09-2010 16:19]
Basement Bios ---- Exo-S

Als je maar 1 claymore hebt dan is het 1 kill, en daarna zul je al moeten gaan campen omdat je gewoon weet dat de tegenstander het opnieuw zal proberen. Dus je enige keuze is hem opwachten want als je de andere kant op kijkt zal hij je 9/10 keer pakken... Beetje jammer.
En LAN op BO zal ook vast wel mogelijk zijn op een of andere illegale manier, maar dat zal natuurlijk pas na de release uitkomen als de 'hackers' ermee aan de slag zijn gegaan.
weet ik ook niet precies, wat ik wel weet is dat je dadelijk dedicated servers kunt ''huren'' voor een paar euro en dan heb je er een voor een hele maand maar lan kan ik geen antwoord op gevenMystikal schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:16:
[...]
I agree. In 90% van de gevallen moet die Clay gewoon werken.
9 oktober gaan we weer een MW2 LAN tegemoed. Lekker de hele dag van smorgens vroeg tot savonds laat MW2-en. We zijn met een man of 8/9 dus een prima groep voor een LAN! Zal de laatste keer worden. Dan gaan we over op BO.
Is het nu al duidelijk hoe het met de LAN functionaliteit zit? Ik weet dat hij geen lan ondersteund. Maar dat deed MW2 strikt genomen ook niet. Iemand die weet hoe het zit met BO?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Een groepje bekenden zit erover te denken om een server (ranked) te huren waardoor de maandelijkse kosten laag zullen blijven. Ik ben nog steeds niet blij met het feit dat servers gehuurd moeten worden maar er zit blijkbaar niets anders op.Tijn96 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:30:
weet ik ook niet precies, wat ik wel weet is dat je dadelijk dedicated servers kunt ''huren'' voor een paar euro en dan heb je er een voor een hele maand maar lan kan ik geen antwoord op geven
Voor een LAN is dit ook niet geschikt tenzij je over een goede verbinding met het internet beschikt. Als ik nu al in MW2 speel dan is mijn upload inclusief TeamSpeak ongeveer 0,7Mbit/s. Als je met 18 man op een LAN zit dan kom je al snel een limiet tegen.
Anoniem: 307805
Daar heb je nu toch die camera voor!!NeoMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:30:
[...]
Dit is juist jammer, nog lastiger om een streak te maken. Normaal zet ik altijd een gebiedje af, zodat ik niet aan mijn rug / flank hoef te denken. Pas als ik 'click' hoor weet ik dat er iemand aan komt, dus ik hoop dat je er gewoon twee krijgt !
Dit heb ik gelezen:
The claymore is a piece of equipment and you only get 1 per life
Dat noemen ze campenNeoMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:30:
[...]
Dit is juist jammer, nog lastiger om een streak te maken. Normaal zet ik altijd een gebiedje af, zodat ik niet aan mijn rug / flank hoef te denken. Pas als ik 'click' hoor weet ik dat er iemand aan komt, dus ik hoop dat je er gewoon twee krijgt !

Laat ze lekker zoveel mogelijk veranderen, ik zit niet te wachten op mensen met dezelfde speelstijlen.
Anoniem: 330953
Volgens mij campen er hier een hoop.NeoMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:36:
[...]
Je bent ook nogal een mongool als je je claymore heel dichtbij zet. Je moet hem juist iets verderop zetten zodat je 'click' hoort. Ook zonder claymore ( altijd headset ) hoor ik jou al van mijlenver aankomen ( sitrep ) en dan is mijn vizier al standby voor de rotkop die door de deur/gang komt.
Gelukig weet ik ook dat ik nu weer een rotkop hebt.
NeoMe schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:36:
[...]
Ook zonder claymore ( altijd headset ) hoor ik jou al van mijlenver aankomen ( sitrep ) en dan is mijn vizier al standby voor de rotkop die door de deur/gang komt.
Je moet maar zo denken... gelukkig dat dit door NeoMe wordt gezegd in plaatst door iemand bij z'n gezonde verstand.Anoniem: 330953 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:30:
[...]
Gelukig weet ik ook dat ik nu weer een rotkop hebt.

[Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 22-09-2010 11:00]
Het is maar waar je trots op wil zijn jochie.NeoMe schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:59:
Je voelt je aangesproken, staat toch niet 'jou' maar 'de' dus algemeen. Maar nu weten we het helemaal zeker, want je bevestigd het nu gewoon zelf. Heb inmiddels wel een imago in de mw topics

Logisch hè, als je hem quote.NeoMe schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:59:
Je voelt je aangesproken, staat toch niet 'jou' maar 'de' dus algemeen. Maar nu weten we het helemaal zeker, want je bevestigd het nu gewoon zelf. Heb inmiddels wel een imago in de mw topics
Achja rotte appels heb je altijd heAnoniem: 330953 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:13:
[...]
Het is maar waar je trots op wil zijn jochie.

Tja, genoeg aandacht gegeven denk ik. Kan ie weer ff verder teren

Laten we maar weer back ontopic gaan

Goed ideeAnoniem: 330953 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:20:
[...]
Tja, genoeg aandacht gegeven denk ik. Kan ie weer ff verder teren![]()
Laten we maar weer back ontopic gaan

Eén claymore dus. Niet bij te vullen. Granaten wel. Ik hou van scavenger. Hmmm, denk dat de claymores niet meer m'n favo equipment gaan zijn dan!
Throwing knive is mijn favoriete equipment. Maar dat word vervangen door de tomahawk. Heerlijk als je zon ding in iemands nek gooitAnoniem: 104511 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 12:13:
[...]
Goed idee
Eén claymore dus. Niet bij te vullen. Granaten wel. Ik hou van scavenger. Hmmm, denk dat de claymores niet meer m'n favo equipment gaan zijn dan!

Oh nee? Ik heb wel meerdere keren mensen horen zeuren dat ik een throwing knife gebruikte. Dat was niet eerlijk volgens hun omdat ze painkiller aanhadden maar met throwing knife gaan ze toch in een keer dood. Blijkbaar vinden ze het eerlijker als ik 3 messen in hun moet gooien voordat ze dood gaanVandread schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:28:
Je word ook nooit voor noob uitgemaakt met een throwing knife.... bij ieder ander onderdeel wel

Realistisch gezien is dat ook eerlijker, aangezien een mes veel minder schade aan zou moeten richten dan een .50 of welke kogel dan ook.NickThissen schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:07:
[...]
Oh nee? Ik heb wel meerdere keren mensen horen zeuren dat ik een throwing knife gebruikte. Dat was niet eerlijk volgens hun omdat ze painkiller aanhadden maar met throwing knife gaan ze toch in een keer dood. Blijkbaar vinden ze het eerlijker als ik 3 messen in hun moet gooien voordat ze dood gaan![]()

Oftewel ; niet zo zeuren maar gewoon spelen!
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ik heb zaterdag Arkham Asylum gehaald, dus ik denk dat mijn laatste potje MW2 erop zit.Cornelisjuh schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:58:
Ja maar MW2 is ook verre van realistisch.
Oftewel ; niet zo zeuren maar gewoon spelen!

Wel weer genieten: een goede SP na maandenlang MP gespeeld te hebben.
Jij speelt gewoon te veel dan krijg je dat uiteindelijkNickThissen schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:07:
[...]
Oh nee? Ik heb wel meerdere keren mensen horen zeuren dat ik een throwing knife gebruikte. Dat was niet eerlijk volgens hun omdat ze painkiller aanhadden maar met throwing knife gaan ze toch in een keer dood. Blijkbaar vinden ze het eerlijker als ik 3 messen in hun moet gooien voordat ze dood gaan![]()

In speeluren? Heb je het btw wel over MW2?NickThissen schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:25:
Ik heb er net 4 dagen ofzo op zitten in totaal, volgens mij is dat toch een stuk minder dan het gemiddelde hier

Overigens, voor de afwisseling zelf maar eens begonnen aan de multi van WaW. Erg leuk voor de afwisseling, kwa gameplay ook een lekkere game.
Ontopic: moet ook wat

Ik had 'm hier tenminste nog niet voorbij zien komen

Vet filmpje trouwens leuk gemaakt

maar idd dat huren van zo'n server is een beetje overdreven.
dat filmpje is echt geniaal XD
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Leuk in WaW: dubbelloops shotgun nemen, iemand neermaaien en zijn wapen overnemen. Best leuke manier van spelenBlue-Tiger schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:37:
[...]
In speeluren? Heb je het btw wel over MW2?
Overigens, voor de afwisseling zelf maar eens begonnen aan de multi van WaW. Erg leuk voor de afwisseling, kwa gameplay ook een lekkere game.
Ontopic: moet ook wathttp://www.youtube.com/wa...5YToIugvA&feature=related LOL
Ik had 'm hier tenminste nog niet voorbij zien komen

Vooral als er een hoop n00bs op een hoopje zitten te campen en je 4 man met 2 shells doodt

Nee, de steamuren zeggen hoe lang je het spel aan hebt staan, lobbies, private matches enzo tellen daar aan mee.reemprive schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:17:
Kloppen die speeluren op je Steam profiel eigenlijk?
De uren die ingame staan zijn wel de goede, deze zijn gewoon van hoe lang je in totaal potjes heb gespeeld.
Dat verklaart waarom MW2 zegt dat ik er 4d 13h op heb zitten (ongeveer 110 uur) terwijl steam 164 zegt...Dorest0rm schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:25:
[...]
Nee, de steamuren zeggen hoe lang je het spel aan hebt staan, lobbies, private matches enzo tellen daar aan mee.
De uren die ingame staan zijn wel de goede, deze zijn gewoon van hoe lang je in totaal potjes heb gespeeld.

Nog even over de LAN vraag die gesteld werd... Op het forum van BO kwam ik laatst toevallig een thread tegen over LAN en wat me duidelijk werd was dat je WEL een LAN kan opzetten. Je moet alleen wel OOK een internet verbinding hebben, zodat treyarch weet dat je een legaal spel hebt (dus je kunt niet jou spel 5 keer kopieren voor je vrienden en daarmee LAN doen). Ja, op veel lan parties hebben ze geen internet of maar heel traag internet, maar zelfs heel traag internet is meer dan voldoende, want al het dataverkeer loopt gewoon over LAN. Alleen de verificatie loopt over het internet, dus je hoeft echt geen super verbinding te hebben om een LAN te spelen.
[Voor 38% gewijzigd door NickThissen op 22-09-2010 19:48]
FREAK! Verklaart wel waarom MW2 een beetje verveelt en ik op een dood punt ben terechtgekomen. Op naar BO.
Denk eens serieus na over je leven??!?!?reemprive schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:05:
Ik heb op mijn oude account 695 uur, op mijn nieuwe 532. Op mijn oude account kan ik niet meer inloggen in mw2, op mijn nieuwe account staat 362 uur in Barracks. Ik zit dus 1/3 van de tijd niet ingame. Kom ik in totaal nog op 34 daadwerkelijke ingame dagen.....
FREAK! Verklaart wel waarom MW2 een beetje verveelt en ik op een dood punt ben terechtgekomen. Op naar BO.
On-topic: hoe zit het eigenlijk met de C4?

952 uur gespeeld op MW2.
Freak? Joah.
Geen leven? Toch wel eigenlijk

Trouwens mijn ingame stats zeggen 552 uur. Dus ik zal wel 300 uur ofzo de game aan hebben gehad terwijl ik niet echt bij de computer was.
Toch is 550 uur ook veel.
[Voor 27% gewijzigd door MicScott op 22-09-2010 21:53]
Gewoon te veel noobs op MW2 en dan de lagg...
Let's hope that Black Ops is much better ^^
Ik ben in de avond vaak alleen en ben 2 dagen per week extra vrij. Dan gaat het toch wat sneller allemaalbram1984 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:18:
Ik heb er nog niet eens 2 dagen opzitten, en mijn vriendin klaagt al. Damn. Ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen.

Dan nog is het natuurlijk veel

Vraag me, echt niet om je op de man aan te vallen hierop, écht af hoe je dat weet te doen.
Besteed je je hele vakantie hieraan? Of speel je ook nog eens x uur per dag deze game?
Vind het hier persoonlijk al knap als ik 3 of 4 uur per week KAN spelen whehehehehehe.

Kiek em goan!
Ik heb hetzelfdevinom schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:32:
Tot een maand geleden zat ik nog op het MBO, dus vrije tijd genoeg, maar nu loop ik een half jaar stage bij de Heineken en dan is het over me de vrije tijd.

Kiek em goan!
Snap het ook wel, ik werk alleen 3 dagen per week EN doe er nog een universitair iets bij,soulfightah schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:30:
Ik ga ervan uit dat jij werkt, en niet een student bent zoals ik(Hoewel ik nu ook stage loop en geen tijd meer heb -,-"). Studenten hebben nogal veel vrije tijd vanwege hun rooster (veel halve dagen ect) waarmee je makkelijk 5+uur per kan ZOU kunnen spelen
dit in combi met vakantie... achja je snapt het punt
dus voor mij is het al helemaal ONMOGELIJK, maar dat is natuurlijk dan wel te verklaren in jou /
jullie geval. Ik kijk soms alleen in me PSN list en zie gasten, die een fucking baan hebben en
om 8:00 op kantoor / op werk moeten zijn tot 3:00 spelen :geenleven:
Anoniem: 170109
bij onze intertoys in twello krijg je voor 60 euro het spel gewoon en een blue tooth headset bij.
maar ik wil hardend edition als iemand weet waar het kan online of in een gewone winkel tell me please!!!
Sommige mensen hangen van 20:00 tot 22:00 voor de tv en gaan dan naar bed, hoor je niemand over. Maar nu zit iemand die twee uurtjes te gamen (2 uur x 30 dagen x 10 maand == 600 uur) en in het weekend misschien wat langer en dan heb je opeens geen leven, ben je een freak en is het bijna bovennatuurlijk ?Anoniem: 286128 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:13:
[...]
Vraag me, echt niet om je op de man aan te vallen hierop, écht af hoe je dat weet te doen.
Besteed je je hele vakantie hieraan? Of speel je ook nog eens x uur per dag deze game?
Vind het hier persoonlijk al knap als ik 3 of 4 uur per week KAN spelen whehehehehehe.
Prima toch als het je hobby is en je de tijd er voor over hebt. Imo geen zak te maken met geen leven hebben.
So truebongholio schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:52:
[...]
Sommige mensen hangen van 20:00 tot 22:00 voor de tv en gaan dan naar bed, hoor je niemand over. Maar nu zit iemand die twee uurtjes te gamen (2 uur x 30 dagen x 10 maand == 600 uur) en in het weekend misschien wat langer en dan heb je opeens geen leven, ben je een freak en is het bijna bovennatuurlijk ?
Prima toch als het je hobby is en je de tijd er voor over hebt. Imo geen zak te maken met geen leven hebben.

Kiek em goan!
Bedankt, dit heb ik net even mijn vriendin laten lezen.bongholio schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:52:
[...]
Sommige mensen hangen van 20:00 tot 22:00 voor de tv en gaan dan naar bed, hoor je niemand over. Maar nu zit iemand die twee uurtjes te gamen (2 uur x 30 dagen x 10 maand == 600 uur) en in het weekend misschien wat langer en dan heb je opeens geen leven, ben je een freak en is het bijna bovennatuurlijk ?

Verrek zegt ze, zo had ik het nog niet bekeken.

Ik heb toch nog een vraagje over die cod points, verdien je die tijdens het spelen en wanneer je er 6k hebt ofzo kan je een reward activeren?
Of verdien je die tijdens het spelen waardoor je rewards kan vrijkopen die dan ook vrij blijven om te gebruiken ingame?
Sorry als deze vraag al meer gesteld is maar ik lees op verschillende websites iets anders.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
De PC krijgt alleen de regular editionAnoniem: 170109 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:22:
ik vraag me af waar je hardend edition kan krijgen want kan die niet zo 123 vinden voor me pc.
bij onze intertoys in twello krijg je voor 60 euro het spel gewoon en een blue tooth headset bij.
maar ik wil hardend edition als iemand weet waar het kan online of in een gewone winkel tell me please!!!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Teams tot max 6 man als ik me niet vergis. Meer weet ik ook niet uit mijn hoofdHoedje schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:34:
Ik heb al wat gezocht naar mogelijk spec-ops / coop in het spel, maar ik kan weinig informatie vinden. Het enige wat ik kan vinden is een interview uit mei dat er drie teams bezig zijn met resp. de single player, coop en multiplayer. Ik vond de spec-ops missies eigenlijk het leukste gedeelte van MW2. Dat komt mede omdat er nog maar weinig spellen zijn die je lokaal splitscreen kan spelen. Is er inmiddels al wat meer bekend over wat de coop gaat inhouden?
Basement Bios ---- Exo-S
Sowieso heeft degene die je quote de zin "geen leven hebben" helemaal niet gebruikt, en daarnaast is gamen natuurlijk heel iets anders dan TV kijken, vooral als je samen woont. Ik vind het niet te vergelijken in ieder geval.bongholio schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:52:
[...]
Als je álle dagen in de maand 's avonds überhaupt voor de TV zit (ongeacht of je gamed of TV kijkt), dan vind ik dat sowieso bijzonder.
Exactly, helemaal mee eensbongholio schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:52:
[...]

Waarom? Ik zit in 3 keer per week in de ochtend in de sportschool, heb een klein kind dus zie mijn vrienden met eveneens kleine kinderen voornamelijk overdag. In de avond ben ik sowieso thuis omdat mijn kleintje slaapt, ik krijg praktisch geen TV dus ben aan het lezen of gamen. Plus dat ik in het weekend nog wel eens alleen ben en niet fulltime werk, dan gaat het rap.bram1984 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:57:
[...]
Sowieso heeft degene die je quote de zin "geen leven hebben" helemaal niet gebruikt, en daarnaast is gamen natuurlijk heel iets anders dan TV kijken, vooral als je samen woont. Ik vind het niet te vergelijken in ieder geval.
Als je álle dagen in de maand 's avonds überhaupt voor de TV zit (ongeacht of je gamed of TV kijkt), dan vind ik dat sowieso bijzonder.
Dit topic is gesloten.