FAMAS zonder dat rare handvat bovenop dus? Ziet er een stuk beter uit, moet ik zeggen.
Dan is het geen Famas, of neppe game versie:bram1984 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:02:
FAMAS zonder dat rare handvat bovenop dus? Ziet er een stuk beter uit, moet ik zeggen.
http://www.google.nl/imag...l&tab=wi&biw=1366&bih=667
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Op 02:12. Het is een FAMAS dus.
edit: Het kan natuurlijk ook de Enfield op 02:10 zijn.
edit #2: Confirmed: FAMAS. Zie 03:08.
edit: Het kan natuurlijk ook de Enfield op 02:10 zijn.
edit #2: Confirmed: FAMAS. Zie 03:08.
[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 11-09-2010 21:16 ]
De Fames in het filmpje heeft ook zon tilding ... maargoed die kan er ook af maar de orginele Famas heeft tilding
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ben blij dat dat ding nu full-auto is. Hij ziet er ook een stuk beter uit. Lijkt een beetje op de G36C uit MW.
Is alvast een kanshebber voor mijn favo wapen.
Is alvast een kanshebber voor mijn favo wapen.
Jaja six pack attack bla bla.NeoMe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:34:
[...]
Stom ding, die hebben ze dus nu ook in Striker formaat. Fully Automatic...schiet geloof ik 8 of 12 van die HE shells de verte in* Bron Future Weapons, weet niet meer welke ep.
Deze is gaver
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
zoals met alle games, amper een maand. verschil met vac is dat punkbuster ook echt updates maakt voor de verschenen hacksCoiLive schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:35:
Hoe lang zal het duren voordat deze gekraakt is
Verwijderd
Hmm, de lijst met assault rifles spreekt me niet bepaald aan zo op het eerste gezicht. Dat zegt natuurlijk niks over hoe het daadwerkelijk gaat zijn maar vooralsnog ben ik er niet van ondersteboven. (wat is die G11 voor een raar ding ?!)

Maakt geen reet uit hoe het eruit ziet als je er maar kills mee kan maken.
Is 18 man online ( ranked ) echt het maximum? Ook op de PC? Vind ik echt weinig. 32 man ofzo zou veel leuker zijn.
Ligt natuurlijk aan de maps he. Want een map zoals Shipment uit CoD4 met 64man was dus geen ene reet aan. Of Rust uit MW2 met 32man is natuurlijk ook niks aan.Lizardz schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:37:
Is 18 man online ( ranked ) echt het maximum? Ook op de PC? Vind ik echt weinig. 32 man ofzo zou veel leuker zijn.
Hoe minder hoe beter... heb nog altijd de meeste lol met iets van 5 tegen 5 (familie of bedrijf...).
Anders kun je echt geen stap zetten zonder genadespammed te worden
Anders kun je echt geen stap zetten zonder genadespammed te worden

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Anders ik wel! Beter komt mijn pre order bij MediaOffer op de dag vna de release aan
Ja dat klopt, maar ik vind 18 man echt weinig. Unranked kan het tot 24 wat al 3 man per team meer is, maar dat vind ik nogsteeds niet echt veel. Op de consoles kan ik het wel begrijpen dat er minder speler zijn, maar meestal is het op de PC toch wel meer.Djmaddox schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:42:
[...]
Ligt natuurlijk aan de maps he. Want een map zoals Shipment uit CoD4 met 64man was dus geen ene reet aan. Of Rust uit MW2 met 32man is natuurlijk ook niks aan.
Ik dacht daar toevallig vrijdag aan en kwam wel tot een heel leuk verzinsel .Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:42:
[...]
11/9 9/11... het blijft lastig met die amerikanen.
Wat mij trouwens opvalt is dat black ops een steam exclusive is, maar niet in steam te vinden is.
Ik zat aan Moh te denken , waarschijnlijk na hun launch zal je Cod kunnen pre-orderen .
Natuurlijk ben ik gek etc etc en heeft het er waarschijnlijk niets mee te maken , kon ik het niet laten zo toch te dneken .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Met het gedoe van de gehuurde servers vind ik er ineens een stuk minder aan. Kun je wel een lokale server starten t.b.v. een LAN? Anders denk ik dat ik dit feest aan mij voorbij laat gaan. Dit is gewoon een dode mus, spellen worden tegenwoordig niet meer gemaakt voor de spelers maar voor de commercie. Een bedrijf moet geld verdienen wat logisch is maar er wordt een contract gesloten waardoor jij als speler gedwongen wordt om geld neer te leggen om een potje te hosten.
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon zelf kon bepalen wat je deed? Het kost minder geld om een domein inclusief extra diensten te beheren dan een spelletje te hosten. Er is geen concurrentie en dus zal het ook niet goedkoper worden.
Dit valt mij wel tegen. Ik wil zelf de mogelijkheid hebben om een server te starten.
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon zelf kon bepalen wat je deed? Het kost minder geld om een domein inclusief extra diensten te beheren dan een spelletje te hosten. Er is geen concurrentie en dus zal het ook niet goedkoper worden.
Dit valt mij wel tegen. Ik wil zelf de mogelijkheid hebben om een server te starten.
Waarom maken er sommige mensen zo'n probleem van. Bad Company 2 heeft het ook en ik hoor dat niemand erover klagen en nu Black Ops het heeft is het ineens niet goed genoeg. Ik snap dat je zelf makkelijk een servertje wil opzetten, maar Treyarch wil dit bewust niet, omdat je anders de situatie krijgt, zoals in CoD 4 en CoD 5: Cracked Servers. En waarschijnlijk ook hackers tegengaan, die makkelijk hun rank omhoog willen halen, door gewoon de stats te veranderen. Bij de gehuurde servers kan dat niet, want het staat alleen daar opgeslagen en niet op je eigen PC of anywhere else.bazs2000 schreef op zondag 12 september 2010 @ 18:35:
Met het gedoe van de gehuurde servers vind ik er ineens een stuk minder aan. Kun je wel een lokale server starten t.b.v. een LAN? Anders denk ik dat ik dit feest aan mij voorbij laat gaan. Dit is gewoon een dode mus, spellen worden tegenwoordig niet meer gemaakt voor de spelers maar voor de commercie. Een bedrijf moet geld verdienen wat logisch is maar er wordt een contract gesloten waardoor jij als speler gedwongen wordt om geld neer te leggen om een potje te hosten.
[ Voor 8% gewijzigd door vinom op 12-09-2010 19:16 ]
Plus dat ze geen uptime kunnen garanderen, en dat er op bepaalde servers dingen draaien die ze niet willen. Het is jammer, maar ik snap het wel. Het enige wat ik vervelend is is dat er maar 1 aanbieder is, en niet meerdere zoals in BC2. Dit zorgt ervoor dat ze de prijs lekker hoog kunnen houden.vinom schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:14:
[...]
Waarom maken er sommige mensen zo'n probleem van. Bad Company 2 heeft het ook en ik hoor dat niemand erover klagen en nu Black Ops het heeft is het ineens niet goed genoeg. Ik snap dat je zelf makkelijk een servertje wil opzetten, maar Treyarch wil dit bewust niet, omdat je anders de situatie krijgt, zoals in CoD 4 en CoD 5: Cracked Servers.
Vind je 12 euro per maand veel dan? Ik vind het wel meevallen.Lizardz schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:16:
[...]
Plus dat ze geen uptime kunnen garanderen, en dat er op bepaalde servers dingen draaien die ze niet willen. Het is jammer, maar ik snap het wel. Het enige wat ik vervelend is is dat er maar 1 aanbieder is, en niet meerdere zoals in BC2. Dit zorgt ervoor dat ze de prijs lekker hoog kunnen houden.
Ik snap het gedoe ook niet je kunt alles instellen op die server zelfs tubes uit alles. Je kunt er mods opzetten als de mod tools uit zijn. Ik vind het juist goed dat treyarch het veilig wil houden maar je toch vrijheid geeft om je eigen dingen te doen op een server.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik vind het ook niet erg duur ofzo, maar door het ontbreken van concurrentie zouden ze het straks wel kunnen verhogen, en als er concurrentie zou zijn zou het zeker goedkoper zijn.Xenomorphh schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:24:
[...]
Vind je 12 euro per maand veel dan? Ik vind het wel meevallen.
Ik snap het gedoe ook niet je kunt alles instellen op die server zelfs tubes uit alles. Je kunt er mods opzetten als de mod tools uit zijn. Ik vind het juist goed dat treyarch het veilig wil houden maar je toch vrijheid geeft om je eigen dingen te doen op een server.
Hoe zit het nou eigenlijk met gore in dit spel? In WaW raak je nog wel eens wat benen kwijt bij explosies ed.
Maar in de filmpjes tot nu toe nog niet echt gezien
[ Voor 21% gewijzigd door steveman op 12-09-2010 21:15 ]
Geloof me, die prijzen worden niet verhoogd. Daar ben ik zeker van. (ookal kan ik het niet hard maken!)Lizardz schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:31:
[...]
Ik vind het ook niet erg duur ofzo, maar door het ontbreken van concurrentie zouden ze het straks wel kunnen verhogen, en als er concurrentie zou zijn zou het zeker goedkoper zijn.
Basement Bios ---- Exo-S
De gore, zoals deze in WaW zat, zit niet in de MP van Black Ops (Alleen bloed op de muur als je iemand neerknalt) in de SP verwacht ik dat de gore zoals we gewend zijn, er wel in zit.steveman schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:14:
Hoe zit het nou eigenlijk met gore in dit spel? In WaW raak je nog wel eens wat benen kwijt bij explosies ed.
Verwijderd
dan nog gezonde concurrentie is altijd goed...Mystikal schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:34:
[...]
Geloof me, die prijzen worden niet verhoogd. Daar ben ik zeker van. (ookal kan ik het niet hard maken!)

Ziet er naar uit dat ik deze cod ook maar oversla.
Allemaal heel mooi enzo maar uiteindelijk gaat het toch om de centen en hoe deze binnengeharkt worden. Een contract met één bedrijf die hier vele tientallen miljoenen aan gaat verdienen voor een langere tijd.vinom schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:14:
Waarom maken er sommige mensen zo'n probleem van. Bad Company 2 heeft het ook en ik hoor dat niemand erover klagen en nu Black Ops het heeft is het ineens niet goed genoeg. Ik snap dat je zelf makkelijk een servertje wil opzetten, maar Treyarch wil dit bewust niet, omdat je anders de situatie krijgt, zoals in CoD 4 en CoD 5: Cracked Servers. En waarschijnlijk ook hackers tegengaan, die makkelijk hun rank omhoog willen halen, door gewoon de stats te veranderen. Bij de gehuurde servers kan dat niet, want het staat alleen daar opgeslagen en niet op je eigen PC of anywhere else.
Welke delen van de wereld bedient de serverhost?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| (AU) Sydney, Australia CA Montreal, Canada CA Toronto, Canada CA Vancouver, Canada DE (EU) Frankfurt, DE DK (EU) Denmark FR (EU) Paris, France JP (Asia) Tokyo, Japan NL (EU) Amsterdam, NL PL (EU) Warsaw, Poland RU (RU) Moscow, Russia UK (EU) London, UK US Atlanta, Georgia US Chicago, Illinois US Dallas, Texas US Denver, Colorado US Los Angeles, California US New York / New Jersey US Phoenix, Arizona US San Jose, California US Seattle, Washington US St. Louis, Missouri US Tampa Bay, Florida US Virginia/Washington D.C. |
Er zijn 12 locaties verdeeld de USA en nog eens 12 voor de rest van de wereld. Dat is wel een flinke Amerikaanse deal die het land veel geld laat opleveren. Daar zeggen ze daar heus geen nee tegen. De rest van de wereld mag het doen met 12 locaties dus een lange vinger naar de mensen die niet in de buurt van een locatie wonen. De berekening zal wel zoiets zijn geweest als "weinig spelers dus weinig schade".
In dit geval is er zelfs een monopoliepositie ontstaan voor een bedrijf die in het beginsel niets met het spel te maken heeft en er slechts bij is gehaald. Dat is toch raar? Wat zouden de voorwaarden van de deal zijn geweest want dit wil iedere wereldwijde host wel dus daar zijn asociale bedragen in rondgegaan.
Maar goed, wie ben ik om mij druk te maken, als ik het niet wil dan hoef ik het niet te kopen. Jammer want het zag er veelbelovend uit.
Je doet alsof 't verplicht is een server te huren.
Als je van plan was een gameserver te draaien dan komt je nu ook weer van een koude kermis thuis ja. Het is inderdaad niet verplicht maar het is voor de community ook "leuk" als er meer servers komen dan een handjevol stock servers van Activision/Treyarch.bram1984 schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:51:
Ook ik moet zeggen dat ik het een rare gang van zaken vind, dit is gewoon niets meer dan een vendor-lock als je van plan bent een gameserver te draaien, net zoals ik een aantal pagina's terug al opperde had ik wel intenties om een gameservertje op te starten, maar op deze manier ga ik dat echt niet doen.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Er zullen vast niet alleen stock servers draaien van Treyarch. Er zullen genoeg mensen een server huren.RomeoJ schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:27:
[...]
Het is inderdaad niet verplicht maar het is voor de community ook "leuk" als er meer servers komen dan een handjevol stock servers van Activision/Treyarch.
Dat word je ook, of zie jij nog een andere mogelijkheid om een server te draaien?bram1984 schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:51:
Verwijderd
Je kan toch gewoon op servers van andere spelen? Ik zie persoonlijk niet de verplichting om een server te huren
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 10:47 ]
Er zal best wel een leeg servertje zijn waar jij lekker met je maten op kan spelen.
Weet je wat ik denk? Dat ze na een langere tijd wel die server tools lanceren. Maar dat ze eerst willen dat iedereen zijn spel gewoon koopt en daarna kijken of het echt nodig is.
Maar kom op zeg, wat een gezeur weer over die dedicated servers. Bij de 360 heb je dat ook niet, maar kun je toch gewoon een private match opstarten (in mw2). Dat je niet alles in kunt stellen is jammer, maar om daar het spel niet voor te kopen is wel belachelijk. Wat een kromme verwachtingen heb je dan.
We kunnen weer merken dat het op tweakers weer taboe is om een console te hebben, want dat is allemaal maar slecht en raar.
Maar kom op zeg, wat een gezeur weer over die dedicated servers. Bij de 360 heb je dat ook niet, maar kun je toch gewoon een private match opstarten (in mw2). Dat je niet alles in kunt stellen is jammer, maar om daar het spel niet voor te kopen is wel belachelijk. Wat een kromme verwachtingen heb je dan.
We kunnen weer merken dat het op tweakers weer taboe is om een console te hebben, want dat is allemaal maar slecht en raar.
Er is geen verplichting, maar er zijn ook genoeg mensen die zelf al een dedicated server hebben en dit prima op hun eigen hardware kunnen draaien. Voor mij betekend dit wel 12 euro pm extra terwijl ik zelf al de hardware en bandbreedte over heb om dit te draaien. Dan is het jammer om te lezen dat je dus gebonden bent om het te huren.Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:47:
Je kan toch gewoon op servers van andere spelen? Ik zie persoonlijk niet de verplichting om een server te huren
Ik vind dat ook iedereen zit te huilen. Wees blij dat er iets van dedi servers komen. Want bij MW2 kan je niets doen tegen de cheater. Als je een server hebt, kan je ze in ieder geval uit je server kicken en heeft niemand (op die server) er last van.
Bad Company 2 heeft ook deze opzet en daar hoor ik niemand over klagen

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 13-09-2010 10:55 ]
Wat ik dus bedoel is dat er "iemand" verplicht is om een server te huren bij GameServers.net als je meer servers wil dan de stock servers.vinom schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:41:
[...]
Er zullen vast niet alleen stock servers draaien van Treyarch. Er zullen genoeg mensen een server huren.
Dit is ook precies mijn situatie.Freezerator schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:53:
[...]
Er is geen verplichting, maar er zijn ook genoeg mensen die zelf al een dedicated server hebben en dit prima op hun eigen hardware kunnen draaien. Voor mij betekend dit wel 12 euro pm extra terwijl ik zelf al de hardware en bandbreedte over heb om dit te draaien. Dan is het jammer om te lezen dat je dus gebonden bent om het te huren.
[ Voor 42% gewijzigd door RomeoJ op 13-09-2010 11:22 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Dat is de enige reden dat Black Ops sowieso beter is dan MW2. Meer controle tijdens het spelen.Niellie41 schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:54:
Ik vind dat ook iedereen zit te huilen. Wees blij dat er iets van dedi servers komen. Want bij MW2 kan je niets doen tegen de cheater. Als je een server hebt, kan je ze in ieder geval uit je server kicken en heeft niemand (op die server) er last van.
Op de pc heb je eenmaal meer last van cheaters en met dedicated servers kan je die veel beter bestrijden dan met een p2p omgeving van de console. Met Bad Company 2 zie ik ook meer cheaters verbannen worden, dan ik ze zie spelen, in vergelijking met MW2.
Op de pc zal waarschijnlijk een private match opzetten niet lukken, want je moet dan een unranked server aanschaffen. Op de console zal dit waarschijnlijk wel gewoon kunnen. Maar ik kan het mis hebben.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ah ok!vinom schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:38:
[...]
De gore, zoals deze in WaW zat, zit niet in de MP van Black Ops (Alleen bloed op de muur als je iemand neerknalt) in de SP verwacht ik dat de gore zoals we gewend zijn, er wel in zit.
Wel jammer op zich, best leuk om met een shotgun iemand benen eraf te knallen
vinom schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:24:
Nee, LAN is niet mogelijk.
Niet dat de laptopjes waar we wel eens mee lannen het spel kunnen trekken, maar toch.
[ Voor 23% gewijzigd door steveman op 13-09-2010 17:43 ]
Krijgen we binnenkort nog wat nieuws te zien, of niet? Ben wel weer toe aan een smakelijk filmpje ofzo.
Volgens mij komt er binnenkort een filmpje over de Theater mode ofzoiets. Daar zouden ze iig wat meer over bekend maken.
Ik zou ook weleens wat meer gewone TDM potjes willen zien, maar dat zit er (nog) niet in denk ik.
Ik zou ook weleens wat meer gewone TDM potjes willen zien, maar dat zit er (nog) niet in denk ik.
Verwijderd
Die is der alsuperbassie schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:14:
Volgens mij komt er binnenkort een filmpje over de Theater mode ofzoiets. Daar zouden ze iig wat meer over bekend maken.
http://callofduty.nl/news...Theater_Mode_preview.html
Not Found
The requested document was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at callofduty.nl
Of is het wel mogelijk, zoals het nu met MW2 ook mogelijk is? Internet is een vereiste, maar de game-communicatie verloopt wel via de LAN en niet via internet. Internet wordt alleen gebruikt om verbinding te maken met Steam?vinom schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:24:
Nee, LAN is niet mogelijk.
Basement Bios ---- Exo-S
Grappig eigenlijk dat je met Counter Strike al op kon nemen in een basis vorm en dat het tegenwoordig een "bijzondere" feature is (omdat het cool-console-like geïntegreerd is)
Treyarch heeft aangekondigd dat de verhaallijn van de singleplayer van Call of Duty: Black Ops niet met meerdere personen te spelen is. Treyarch’s eerdere game, World at War, ondersteunde dit wel.
Dan Suarez, Executive Producer bij Treyarch, zei dat in een interview. Wel zal er nog de mogelijkheid bestaan om samen split-screen online- en offline multiplayer (Combat Training) te spelen. Waarschijnlijk kun je samen nog wel speciale co-op missies spelen zoals de Special Ops modus in Modern Warfare 2, maar daar heeft Treyarch nog niets over bekendgemaakt.
Zal er lokale co-op komen, zoals iets split-screen?
Suarez: “Ja, je kunt split-screen Combat Training en Multiplayer spelen.”
Twee, vier, .. spelers?
Suarez: “Twee.”
Is het de campaign, en co-op?
Suarez: “Er is geen campaign co-op dit jaar.”
Je kan hem ook gewoon op deze site zien; een van de 6 GamesRadar MP video's gaat over de theater mode.bram1984 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:22:
The requested document was not found on this server.
Wat tot nu toe echt volledig ontbreekt is niet de SP, MP of de nieuwe bots, maar de COOP. (!) Hopelijk komt daar binnenkort meer informatie over. Die lijkt me helemaal geweldig aangezien je met z'n 4'n kunt blaffen. Lijkt me supergaaf met m'n matties. ;Dbram1984 schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:06:
Krijgen we binnenkort nog wat nieuws te zien, of niet? Ben wel weer toe aan een smakelijk filmpje ofzo.
Edit: Nou dit is helemaal mooi. Precies als ik hierover schrijf wordt dit hierboven gepost. En nu lees ik ook dit.
De ontwikkelaar van Call of Duty: Black Ops, Treyarch, heeft bekend gemaakt dat CoD: Black Ops geen co-op modus zal krijgen voor de campaign van het spel. “There’s no campaign co-op this year,” zei executive producer Dan Suarez tegen de mensen van Gamertagradio.com in een interview.
In plaats daarvan zal er een lokale co-op komen waarin je split-screen kan spelen met de multiplayer en de mode "Combat Training". Twee weken geleden zei Treyarch nog dat er een co-op modus in het spel zou zitten alleen dat dit binnenkort bekend gemaakt zou gaan worden. Nu er bekend is dat dit iedergeval niet om de campaign-mode zal gaan, wat dan nog wel?
[ Voor 34% gewijzigd door Barca op 14-09-2010 11:44 ]
Dat is niet echt een preview... Dat is gewoon een filmpje waar iemand in de theater mode zit rond te vliegen. Ik wil zien hoe je filmpjes kan bewerken enzo, en wat de mogelijkheden zijn om ze online te zetten. Ik weet al dat je kunt pauzeren en tegelijkertijd gewoon rond blijven vliegen (dus slowmotion zal ook vast mogelijk zijn), maar wat voor andere effecten kun je gebruiken? Kun je ook visuele effecten gebruiken of alleen slowmo en dergelijke? En wat voor mogelijkheden heb je om de filmpjes te gebruiken? Kun je net als in Skate 2 en 3 bijv alleen uploaden naar een centrale server, of kun je ze ook in HD kwaliteit naar je PC sturen zodat je er zelf een montage van kunt maken bijvoorbeeld? Op de PC kun je daar natuurlijk fraps voor gebruiken in de theater mode (dat is wel een heel groot voordeel, hoef je niet meer te recorden tijdens de match zelf, geen lag!) maar op de consoles zal dat lastiger worden denk ik, dan moet je alweer een recording ding aansluiten en de kwaliteit daarvan is vaak ook maar bagger.
Zo'n soort dingen wil ik weten. Ik hoop echt dat die theater mode lekker uitgebreid is en dat je een filmpje kunt maken dat je niet alleen online kunt zetten ala Skate (dat is ook erg vet hoor, zo'n centrale filmpjes site) maar ze ook kunt downloaden zonder kwaliteitsverlies of watermerken ofzo... Dat zou mooi zijn, dan kunnen we denk ik erg mooie montages verwachten, ook van mij
[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 14-09-2010 11:47 ]
Ik vind die map er ontzettend gaaf uitzien zeg
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Verwijderd
Zowel weapon attachments als perks en killstreaks kun je kopen in Call of Duty: Black Ops met de zogenaamde Call of Duty-points. Vanaf level 4 is het mogelijk, als je tenminste genoeg CoD-points in bezit hebt, om elke perk te kopen. Killstreaks kan je kopen vanaf level 10.
Contracts (challenges) kan je ook kopen met CoD-points. Hoe moeilijker een challenge, des te meer punten je ontvangt. Als je faalt in het behalen van van je challenge, dan krijg je vanzelfsprekend geen punten. Als het je lukt, krijg je meer CoD-points dan je ingezet had.
In Wager Matches zet je CoD-points in. De persoon die op plaats één eindigt, ontvangt de meeste CoD-points. De personen op plaats twee en drie volgen hierna. De overige spelers ontvangen geen CoD-points en verliezen hun inzet.
-dus je kunt geen wapens kopen? moet je nu de perks eerst unlocken voor je ze kan gebruiken? snap het niet helemaal je hebt toch alle perks al? of zou het hier om de pro versie gaan?
Contracts (challenges) kan je ook kopen met CoD-points. Hoe moeilijker een challenge, des te meer punten je ontvangt. Als je faalt in het behalen van van je challenge, dan krijg je vanzelfsprekend geen punten. Als het je lukt, krijg je meer CoD-points dan je ingezet had.
In Wager Matches zet je CoD-points in. De persoon die op plaats één eindigt, ontvangt de meeste CoD-points. De personen op plaats twee en drie volgen hierna. De overige spelers ontvangen geen CoD-points en verliezen hun inzet.
-dus je kunt geen wapens kopen? moet je nu de perks eerst unlocken voor je ze kan gebruiken? snap het niet helemaal je hebt toch alle perks al? of zou het hier om de pro versie gaan?
Volgens mij speel je eerst alles vrij, en kun je daarna kiezen wat je daarvan wilt kopen.
Ik denk dat je begint met een aantal basis perks.
Ik denk dat je begint met een aantal basis perks.
Verwijderd
net even mijn kopie besteld (ps3) bij mediaoffer, Totaal betaald € 47,66. wel lekker dat addiscount
Dat wil ook gaan doen bij MediaOffer (alleen de PC versie dan). probleem is bij mij pakt hij de Adddiscount niet. Zegt steeds code onjuist. heb er al 3 aangemaakt, blijft hetzelfde. iemand een idee?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:26:
net even mijn kopie besteld (ps3) bij mediaoffer, Totaal betaald € 47,66. wel lekker dat addiscount
Verder lijkt het spel in de buurt te komen van COD4
Het is toch 4 euro, ik kan dan gelijk ook MOH bestellen scheelt ook weer 4 euro, is toch een leuk bedragje wat je dan bespaard.
Verwijderd
Als je MOH en Black ops tegelijk bestelt, dan kan je maar 1 code gebruiken. Dus dat wordt of 2x 4 euro korting maar ook 2x verzendkosten, of 1x 4 euro korting maar ook 1x verzendkosten...Tweaker1987 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:49:
Het is toch 4 euro, ik kan dan gelijk ook MOH bestellen scheelt ook weer 4 euro, is toch een leuk bedragje wat je dan bespaard.
Heb zelf BlackOps (PC) besteld bij amazon.co.uk, voor 49 euro. Misschien nog een optie wanneer de discount niet werkt. Medal of Honor (PC) is daar ook besteld voor 37 euro. Alles inclusief verzendkosten.
Waarom zou je bij Amazon bestellen? Waarschijnlijk krijg je de game niet eens op de dag van de release en je betaalt er meer voor. Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik ben er gewoon nieuwsgierig naar.
Tja, als je een half uurtje later naar de kroeg gaat, heb je het eruit. Wat ik eigenlijk wil zeggen is, dat je er waarschijnlijk toch niks van merkt.Tweaker1987 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:49:
Nieuwsgierig.vinom schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:51:
Waarom zou je bij Amazon bestellen? Waarschijnlijk krijg je de game niet eens op de dag van de release en je betaalt er meer voor. Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik ben er gewoon nieuwschierig naar.
Even ontopic weer: ik las hier ergens dat er géén gore in de MP zit. Wat is hiervan de reden? Ik vind dit best jammer eigenlijk.
Ook vraag ik me af of dode poppetjes weer veranderen in standbeelden, en niet reageren om geweervuur en explosies. Sowieso hoop ik dat de rag dolls verbeterd zijn, want die vond ik niet goed in MW2.
Ook vraag ik me af of dode poppetjes weer veranderen in standbeelden, en niet reageren om geweervuur en explosies. Sowieso hoop ik dat de rag dolls verbeterd zijn, want die vond ik niet goed in MW2.
De gore is weggelaten in de MP, zodat alle persoonlijke aanpassing aan je gun, kleding, etc zo uitgebreid mogelijk gemaakt kon worden. Zoiets heb ik er van begrepen. Ik zal het interview nog is voor je opzoeken.bram1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:24:
Even ontopic weer: ik las hier ergens dat er géén gore in de MP zit. Wat is hiervan de reden? Ik vind dit best jammer eigenlijk.
Gore
When the Multiplayer Teaser Trailer was released, viewable here, many players in the community began to notice that there was a major lack of gore in comparison to Treyarch’s last Call of Duty effort, World at War. In that title, it was commonplace to see arms, legs and torso’s literally blown to pieces. This type of gore provides a sense of realism to the game, putting gamers one step closer to the true brutality of war. Let’s face it, if you are shot with a double-barrel at close-quarters, you are definitely going to lose a part of your body. In Modern Warfare 2, gore is at an all-time low, and members of the community could rapidly see that Black Ops was following that route.
This is true, gore has been toned down quite a lot from what players saw in World at War but with very, very good reason. Consoles are limited on the amount of RAM (Random Access Memory) that they can use and this, in turn, limits how many separate things that a developer can have going at the same time during one MP match. Treyarch had a choice to make: World at War-esque gore or the deep customization options we’ve come to look forward to.
“At the end of the day, gore doesn’t make or break a game. We believe that ultimately, the vast majority of players would rather have all these cool new additions…” – Josh Olin, Community Manager – Treyarch
So, in order to include custom reticles, camos on your players face and firearm, custom lenses, emblems and clan tags on your firearm and the many other options Treyarch created, something had to be removed to create that space. There will be blood and splatter effects, however, and the game has merited a “Mature” rating from the ESRB.
[ Voor 57% gewijzigd door vinom op 16-09-2010 09:33 ]
Okay, makes sense, I guess. Hoewel ik me afvraag of het laten zien van bloed (dus geen dismemberments oid) zoveel extra rekenkracht vergt.
Maar het zit gelukkig wel in volle glorie in de SP. Die ga ik toch eerst uitgebreid spelen. Die van WaW vond ik ook erg cool. Hopelijk is deze wel wat langer dan <10 uur.
Maar het zit gelukkig wel in volle glorie in de SP. Die ga ik toch eerst uitgebreid spelen. Die van WaW vond ik ook erg cool. Hopelijk is deze wel wat langer dan <10 uur.
langer dan kleiner dan 10 uur? wat bedoel je daarmee?bram1984 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:41:
..
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik geloof er geen zak van dat ze gore hebben weggelaten omdat de consoles dat niet aan zouden kunnen... Ze willen natuurlijk gewoon zoveel mogelijk verkopen, en als er overal ledematen vliegen dan krijgt de game vast een oudere rating. Niet dat veel mensen zich daar wat van aantrekken (MW2 heeft een 18 rating maar 9/10 servers zit vol met 12 jarigen...) maar toch.
Daarbij vind ik al die customizations wel grappig, maar als ik moet kiezen dan zie ik toch liever gore. In WaW was het altijd heerlijk om met een machine geweer letterlijk ledematen af te knallen. Dat mis ik toch in MW2 waar iedereen gewoon als een pop neervalt zonder enige vorm van 'schade'...
Daarbij vind ik al die customizations wel grappig, maar als ik moet kiezen dan zie ik toch liever gore. In WaW was het altijd heerlijk om met een machine geweer letterlijk ledematen af te knallen. Dat mis ik toch in MW2 waar iedereen gewoon als een pop neervalt zonder enige vorm van 'schade'...
Langer dan 10 uur of lager.Frentik schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:10:
[...]
langer dan kleiner dan 10 uur? wat bedoel je daarmee?
De schade is in dit geval bloed, met hooguit bloed op de muur. En als ik moest kiezen tussen gore of de customizations, kies ik toch voor het laatste. Ledematen afknallen doe ik wel in zombie mode, Muhaha!NickThissen schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:26:
Ik geloof er geen zak van dat ze gore hebben weggelaten omdat de consoles dat niet aan zouden kunnen... Ze willen natuurlijk gewoon zoveel mogelijk verkopen, en als er overal ledematen vliegen dan krijgt de game vast een oudere rating. Niet dat veel mensen zich daar wat van aantrekken (MW2 heeft een 18 rating maar 9/10 servers zit vol met 12 jarigen...) maar toch.
Verwijderd
Nouja, als de gore weggelaten is voor het laten zien van embleembjes op kleren en gezichtsdecoraties heb ik zoiets van doe dan maar wat meer realistische gore. Denk dat zulke kleine details nauwelijks opvallen, helemaal in de snelheid van het spel. Dan liever dat er als er een granaat naast je been ontploft er ook daadwerkelijk iets meer gebeurt dan omvallen.
Nog even snel.. Woon in Duitsland, en hier zijn de spellen in de winkel a) een stuk duurder dan in NL en b) in het Duits. Makkelijkste optie was dan om bij Amazon.co.uk te bestellen, en goedkoper dan precies dezelfde game bij hun duitse afdeling bestellen...vinom schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:51:
Waarom zou je bij Amazon bestellen? Waarschijnlijk krijg je de game niet eens op de dag van de release en je betaalt er meer voor. Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik ben er gewoon nieuwsgierig naar.
Nederlandse webshops heb ik verder niet naar gekeken. Daarbij vallen de prijzen me nog altijd wel mee, aangezien het toch wat goedkoper is dan dat ik er in de winkel voor zou betalen.
Eerst eens de voorganger proberen zodra de nieuwe PC binnen is. Wat ik tot nu toe gelezen en gezien heb, belooft het echter al een hoop goeds!
En waar baseer je dat op?vinom schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:51:
Ik koop eigenlijk al jaren alleen nog maar Amazon.co.uk.. ze zijn betrouwbaar, altijd goed verpakt etc..
Qua bezorging is het een beetje 30/50/20..; regelmatig krijg je het spel al eerder omdat transport iets sneller gaat dan zij inplannen, maar normaliter krijg je het spel gewoon op de dag, of soms een dag later.. & wanneer je bij Amazon iets pre-ordered zit je qua prijs uiteindelijk toch meestal in de allerlaagste groep (omdat de prijzen in de laatste paar weken voor de release meestal nog wat rare sprongen maken & ze een 'Pre-order Price Guarantee' hanteren..). Maargoed, the proof is in the pudding..
Kepi_nl
Kleine nieuws update:
* The best thing about Black Ops’ Contracts, though, is that fact they will be dynamic. Treyarch will make different Contacts available each week to keep the selection fresh. So, if you complete all the Contracts in the list it’s not a problem, there will be some new ones to take on within 7-days.
So you better get those Contracts done because they will soon disappear. Then who knows when the ones you didn’t complete will return, giving you another chance!
* Treyarch isn’t 100% sure on how many maps will ship with Black Ops’ but they are sure that we will have a great variety in size and environments.
* There are no remake maps in Competitive MP, they are all new original maps.
* Players can customize their controls, as well, arranging how the buttons/sticks perform. There is a new default control scheme called “Charlie” that is designed for handicapped gamers.
* The best thing about Black Ops’ Contracts, though, is that fact they will be dynamic. Treyarch will make different Contacts available each week to keep the selection fresh. So, if you complete all the Contracts in the list it’s not a problem, there will be some new ones to take on within 7-days.
So you better get those Contracts done because they will soon disappear. Then who knows when the ones you didn’t complete will return, giving you another chance!
* Treyarch isn’t 100% sure on how many maps will ship with Black Ops’ but they are sure that we will have a great variety in size and environments.
* There are no remake maps in Competitive MP, they are all new original maps.
* Players can customize their controls, as well, arranging how the buttons/sticks perform. There is a new default control scheme called “Charlie” that is designed for handicapped gamers.
Ik heb echt het idee dat Treyarch IW een keiharde natte scheet wil laten ruiken. Ze gaan best ver in het ondersteunen van de game na de release.
Hoewel ik WaW nog nooit online heb gedaan, hebben ze wel mijn respect dat alle maps nieuw zijn.
Hoewel ik WaW nog nooit online heb gedaan, hebben ze wel mijn respect dat alle maps nieuw zijn.
Dit is dan ook dé kans voor Treyarch om te laten zien dat zij een betere CoD kunnen maken dan dat IW met MW2 deed.
Verwijderd
black ops voor de pc is 40 euro (39,95) bij mediaoffer (zonder discount)TimS81 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:27:
Heb zelf BlackOps (PC) besteld bij amazon.co.uk, voor 49 euro. Misschien nog een optie wanneer de discount niet werkt. Medal of Honor (PC) is daar ook besteld voor 37 euro. Alles inclusief verzendkosten.
We hebben er zin in!!!!!!!! 
Sjonge jonge kan niet wachten.
Sjonge jonge kan niet wachten.
Jaja, weer een kleine nieuws update.Zeer interessant al zeg ik het zelf.
We have one map which has a giant set of horizontal doors that can be opened and closed. This subtle change has impact largely in objective based game modes. Depending on this game mode and what objectives you are taking or defending will determine if you want them open or closed. The door has two switches on opposite side of the maps with a site line between them. Finally, the switch is on a timer. You can’t instantly open if it just got closed. The gameplay impact is very finessed (as it should be).
Not every door can be opened and closed. Like previous games, they are forced open, don’t exist, or are closed. They are used for map flow control and pacing.

“I think people are going to be pretty happy what we did with the stats system in this game. If you played World at War and ever visited the web site, you’ll know we had a pretty insane stats web site. Now a lot of those stats are also inside the game in what we call the Combat Record. It’s 5 tabs of goodness.”
There are pages of in-game stats via the "Combat Record" menu in MP: Heat maps, weapon stats, KDR graphs, and more!
“A really good player can get to level 50 playing TDM nearly exclusively in about 20-12 hours. This data is based on a really good player who did it and it should be fairly representational. Our goal was a good ++ player doing it 24 hours, so we feel good about the tuning.
As for the Prestige levels? Well. We’ll see. We have a really good idea what the final number is but nothing is ever final final until it’s final so if I tell you and it changes, you’ll just say I deceived you. I stand by what I said. It’s not 10.”
We have one map which has a giant set of horizontal doors that can be opened and closed. This subtle change has impact largely in objective based game modes. Depending on this game mode and what objectives you are taking or defending will determine if you want them open or closed. The door has two switches on opposite side of the maps with a site line between them. Finally, the switch is on a timer. You can’t instantly open if it just got closed. The gameplay impact is very finessed (as it should be).
Not every door can be opened and closed. Like previous games, they are forced open, don’t exist, or are closed. They are used for map flow control and pacing.

“I think people are going to be pretty happy what we did with the stats system in this game. If you played World at War and ever visited the web site, you’ll know we had a pretty insane stats web site. Now a lot of those stats are also inside the game in what we call the Combat Record. It’s 5 tabs of goodness.”
There are pages of in-game stats via the "Combat Record" menu in MP: Heat maps, weapon stats, KDR graphs, and more!
“A really good player can get to level 50 playing TDM nearly exclusively in about 20-12 hours. This data is based on a really good player who did it and it should be fairly representational. Our goal was a good ++ player doing it 24 hours, so we feel good about the tuning.
As for the Prestige levels? Well. We’ll see. We have a really good idea what the final number is but nothing is ever final final until it’s final so if I tell you and it changes, you’ll just say I deceived you. I stand by what I said. It’s not 10.”
[ Voor 46% gewijzigd door vinom op 17-09-2010 22:33 ]
Klinkt leuk met die deuren maar dan zul je wel een beetje met serieuze spelers spelen die ze ook willen openen en voor de objectives spelen en niet voor kills zoals in mw2
Mooie feature. Klinkt goed en brengt weer wat extra tactiek en strategie in het spel. En dat is voor de serieuze speler alleen maar leuker!Flupke123 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 00:44:
Klinkt leuk met die deuren maar dan zul je wel een beetje met serieuze spelers spelen die ze ook willen openen en voor de objectives spelen en niet voor kills zoals in mw2
Basement Bios ---- Exo-S

Nu weten we ook wat Hardline Pro doet
And that concludes that blog post! But now it's time to talk a little about pro perks. According to nismoguy89 » on our forums, the November issue of the Official Xbox magazine has confirmed what the pro version of the Hardline perk is. Apparently if you dislike what you have received in a care package then you can try again to see if you receive something better. Other eagle-eyed users on our forums have also noticed it in use in a recent gameplay video » from the multiplayer reveal. When opening the care package it says "Hold X for Valkyrie OR Double Tap to Try Again".
Lol
En dat gaat dan maar door ? OF zit er een limiet op ? Anders kan je net zo lang overnieuwe doen tot je iets goeds hebt.
En dat gaat dan maar door ? OF zit er een limiet op ? Anders kan je net zo lang overnieuwe doen tot je iets goeds hebt.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ik neem aan dat je dat maar 1 keer per care package kan doen. Zo slim zijn ze nog net wel
Laatste Tweets:
Q: Will flak jacket make a direct hit with the explosive crossbow a 2 hit kill?
A: If you stick a guy, he is dead, even if he has Flak Jacket. He can survive most everything else however.
Q: A lot of ppl are saying the Ballistic Knife lunge is the same range as Commando, tho tech'ly unconfirmed. Is this the case?
A: A lot" of ppl are wrong. The Ballistic lunge is the same as the Combat knife
Q:Can you comment on the SoH pro, quickscopeing problem? IMO it took the skill out of quickscoping.
A: Let me try that again. Sleight of Hand Pro does not work with any sniper class weapon.
Q: Will flak jacket make a direct hit with the explosive crossbow a 2 hit kill?
A: If you stick a guy, he is dead, even if he has Flak Jacket. He can survive most everything else however.
Q: A lot of ppl are saying the Ballistic Knife lunge is the same range as Commando, tho tech'ly unconfirmed. Is this the case?
A: A lot" of ppl are wrong. The Ballistic lunge is the same as the Combat knife
Q:Can you comment on the SoH pro, quickscopeing problem? IMO it took the skill out of quickscoping.
A: Let me try that again. Sleight of Hand Pro does not work with any sniper class weapon.
Verwijderd
Ik zou het prima vinden als soh pro werkte op een sniper, maar dan wel zo dat zolang je aan het mikken bent elk schot mis is. Persoonlijk heb ik er geen problemen mee dat als iemand de scope aan zijn "oog" heeft en binnen een kwart seconde mij raakt geen probleem, dan ben je gewoon goed.
Helemaal goed dat SoH Pro niet op sniperwapens werkt.
Dat SoH niet werkt bij snipers is puur en alleen omdat mensen op het forum aan het whinen waren over quickscopers. Ze vonden dat snipers overpowered waren omdat ze nu op long, medium EN close range sterker waren dan alle andere wapens. Wat een onzin... Iemand op close range neerhalen met een sniper is nog niet zo makkelijk, probeer het maar eens.
Treyarch staat erom bekend dat ze goed naar de community luisteren. Helaas luisteren ze dus ook naar mensen die over alles en nog wat gaan zeuren en problemen gaan maken waar er geen zijn. Je kunt dus nu niet meer quickscopen in BO (wat ook in veel filmpjes te zien is waar je mensen met een sniper ziet spelen, 9 van de 10 quickscopes gaan gewoon mis) dus gaat men met de sniper alleen maar meer campen. Ik zal er zelf niet zo mee zitten (vind quickscopen wel leuk om te doen af en toe maar ik zal er niet mee zitten als het niet meer kan), maar als ik nu 1 iemand "camper" hoor roepen over een sniper dan bereid je maar voor... Want dat gaat nu dus gebeuren. De mensen die nu aan het zeuren zijn over quickscopers zijn dezelfde die zometeen zeuren over campers. Heel krom inderdaad...
Treyarch staat erom bekend dat ze goed naar de community luisteren. Helaas luisteren ze dus ook naar mensen die over alles en nog wat gaan zeuren en problemen gaan maken waar er geen zijn. Je kunt dus nu niet meer quickscopen in BO (wat ook in veel filmpjes te zien is waar je mensen met een sniper ziet spelen, 9 van de 10 quickscopes gaan gewoon mis) dus gaat men met de sniper alleen maar meer campen. Ik zal er zelf niet zo mee zitten (vind quickscopen wel leuk om te doen af en toe maar ik zal er niet mee zitten als het niet meer kan), maar als ik nu 1 iemand "camper" hoor roepen over een sniper dan bereid je maar voor... Want dat gaat nu dus gebeuren. De mensen die nu aan het zeuren zijn over quickscopers zijn dezelfde die zometeen zeuren over campers. Heel krom inderdaad...
Je zal opzich nog wel kunnen quickscopen, want in CoD4 is het ook mogelijk, dus waarom in BO niet? Ik heb wel er wel een hekel aan als mensen quickscopen (Omdat ze omdat moment beter en sneller zijn als ik) maar mij zal je niet horen als iemand zit te campen met een sniper class. Ik bedoel, als sniper moet je eigenlijk gewoon campen.
Inderdaad. En camers zijn best makkelijk aan te pakken, quickscopers niet
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Mee eens, zullen we campen ook maar gaan verbieden?NickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:00:De mensen die nu aan het zeuren zijn over quickscopers zijn dezelfde die zometeen zeuren over campers. Heel krom inderdaad...
Quickscopen heb ik weinig last van. Als je het kunt dan kun je waarschijnlijk ook wel met andere wapens goed schieten (skills zijn meestal niet beperkt tot 1 wapen).
Ik vind quickscopers niet overpowered hoor. Ik vind alleen dat het totaal niet in het spel thuis hoort, net als commando en oneindig marathon (in mindere mate). Blij dat ze dat er ook uit hebben gehaald.NickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:00:
Dat SoH niet werkt bij snipers is puur en alleen omdat mensen op het forum aan het whinen waren over quickscopers. Ze vonden dat snipers overpowered waren omdat ze nu op long, medium EN close range sterker waren dan alle andere wapens. Wat een onzin... Iemand op close range neerhalen met een sniper is nog niet zo makkelijk, probeer het maar eens.
Snipers horen wat mij betreft te campen, en ik heb er totaal geen moeite mee als ze me van een flinke afstand neerhalen. Ik weet nu waar hij zit, en blijf uit de buurt van de plek waar hij me te pakken had.
Heb je wel eens bfbc2 gespeeld? Daar heeft iedereen marathon.
Ik heb de demo heel even geprobeerd, maar de besturing is mij veel te stroperig. BC1 heb ik een tijdje geleden ook gekocht, en ook maar 3 keer gespeeld ofzo.reemprive schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:30:
Heb je wel eens bfbc2 gespeeld? Daar heeft iedereen marathon.
Wellicht is het in BC wel handig, aangezien de maps daar véél groter zijn.
Verwijderd
Inderdaad. Luisteren naar de community is goed, maar je hebt teveel zeikers en die kunnen in dit geval beter genegeerd worden.NickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:00:
Treyarch staat erom bekend dat ze goed naar de community luisteren. Helaas luisteren ze dus ook naar mensen die over alles en nog wat gaan zeuren en problemen gaan maken waar er geen zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 18:40 ]
Het probleem is dat de mensen die constant over zo'n dingen aan het zeuren zijn toch altijd wel wat anders vinden om over te klagen. Het zal nooit goed zijn. Ik weet zeker dat 70% van de spelers over noobtubes klaagt, als het niet meer is (en ik doe zelf ook wel eens mee als het overdreven veel wordt), maar als Treyarch de grenade launchers eruit haalt gaan ze gewoon op iets anders klagen. Er zal altijd een wapen zijn waarmee je het makkelijkste je kills haalt. Balanceren is nooit perfect mogelijk, dus men zal altijd blijven klagen.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:39:
[...]
Inderdaad. Luisteren naar de community is goed, maar je hebt teveel zeikers en die kunnen in dit geval beter genegeerd worden.
Inderdaad, "zo'n dingen"? Leer eens schrijven!NickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:04:
[...]
Het probleem is dat de mensen die constant over zo'n dingen aan het zeuren zijn toch altijd wel wat anders vinden om over te klagen.
Maar ff zonder dollen. Noob tubes zie ik minder als exploit dan quickscopen. Tubes zijn er gewoon voor gemaakt om mensen makkelijk op te blazen. Ik geloof dat ik wel ergens gelezen heb dat extra tubes via scavenger en OMA niet meer mogelijk zijn. Weer een uitstekend initiatief.
Inderdaad, je krijgt 2 granaten per leven en geen mogelijkheid om ze bij te vullen net zoals bij CoD4. Stuk beter.bram1984 schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:12:
[...]
Inderdaad, "zo'n dingen"? Leer eens schrijven!
Maar ff zonder dollen. Noob tubes zie ik minder als exploit dan quickscopen. Tubes zijn er gewoon voor gemaakt om mensen makkelijk op te blazen. Ik geloof dat ik wel ergens gelezen heb dat extra tubes via scavenger en OMA niet meer mogelijk zijn. Weer een uitstekend initiatief.
(Hoewel ik niet zeker weet of er ook een Ammo care package is? Ik neem aan dat die ze wel zou bijvullen, maar goed daar gebruik je dan wel een care package voor waar mogelijk een mooie killstreak in zat dus daar kan ik mee leven).
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 20-09-2010 20:01 ]
Dit topic is gesloten.