[Multi] Call of Duty: Black Ops Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 59.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie net trouwens het volgende (nee ik heb niks beters te doen ;) ):

6 Killstreak, press -> to activate.

Hij moet die killstreak dus d.m.v. een care package activeren????

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 06-09-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nieuws blijft binnenstromen!
Wapen Attachments:
Extended Mags
Dual Mags
ACOG Sight
Red Dot Sight
Reflex Scope
Shotgun
Flamethrower
Infrared Scope
Swarovski Scope
Grenade Launcher
Suppressor (Silencer)
Snub Nose
Speed Reloader
Dual Wield

Equipment:

Lethal:
Tomahawk
Frag Grenade
Semtex

Tactical Grenades:
Smoke Grenade
Nova gas
Flash Bang
Concussion
Decoy

Equipment:
Camera Spike
C4
Tactical Insertion
Motion Jammer
Motion Sensor
Claymore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44
Ah akimbo is weg.

en heet nu dual wield :|

[ Voor 3% gewijzigd door Dorest0rm op 06-09-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Yyyyeaaahhhh.... vlammenwerper op je gun. Need maor flame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motion Sensor? Zoals bij Battlefield of moet ik me er iets anders bij voorstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:01:
Motion Sensor? Zoals bij Battlefield of moet ik me er iets anders bij voorstellen..
Volgens mij was dat een persoonlijke UAV. Zelfde principe als Scrambler van MW2.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, geen Scrambler zoals in MW2. Gewoon zoals in BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Motion sensor zat in de MP reveal trailer.
Check maar als die gozer aan het sniperen is, op z'n uav zie je dan een cirkeltje waar je vijanden in zit.

De flame thrower ben ik echt heel enthousiast over KILL IT WITH FIRE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo enthousiast is over Black Ops. Waarschijnlijk is het gewoon omdat het een game binnen de CoD reeks is en omdat het een FPS is.

Wat ik er tot nu toe van heb gezien, stelt me echt diep teleur. Het hele zooitje wordt me nu gewoon veeeeel te arcade:

- Bestuurbare autootjes
- Vlammenwerpers
- Schietmessen
- Kruisbogen
- Character models, animaties, geluidjes,

MW2 heeft een aantal enorm grote gebreken, waaronder behoorlijk wat features die ik liever kwijt dan rijk was geweest. Het hele killstreak gebeuren is veel te ver doorgetrokken en een aantal wapens zijn behoorlijk overpowered. Ook akimbo wapens zijn me wat te overdreven, maar die zijn toch niet zo sterk in de meeste gevallen.

Black Ops haalt een deel van de slechte features uit MW2 en zet er andere verschrikkelijke dingen voor in de plaats. Verder is het overduidelijk dat de artistieke mensen in het team van IW een stuk beter zijn dan die van TA. De level designs, grauwe kleuren, belichting vind ik echt een stap terug in vergelijking met MW2.

Hoewel sommige features in MW2 ook echt enorm arcade zijn wordt het daar allemaal een stuk serieuzer gebracht, Black Ops ziet er enorm kiddy uit. Dat komt op mij uiteindelijk over al een stuk meer arcade game.

Enige wat me heel gaaf lijkt is de mogelijkheid om replays na te kijken! Dat zou ik in MW2 nog wel willen zien (maar dat gaat toch niet gebeuren).

Oja, en niet dat het me interesseert omdat ik een console speler ben, maar wat hier gebeurd met de belofte van dedicated servers en mods is echt om van te janken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Is het nou ook zo dat als je het spel bij shop x koopt je je cd-key aan steam kan koppelen en hem dan via steam kan downloaden (net als mw2 nu)?

De ene site zegt van wel en bij de ander vind je er weer niks over....

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Njah, ik vind het allemaal wel leuke dingen, ik kan begrijpen dat je sommige dingen niet leuk vind.
Dat schietmes vind ik bijvoorbeeld wel een beeeetje overdreven en als wij hem als clan té sterk vinden denk ik dat we hem uitzetten, net zoals de Grenade Launcher.
Mattie112 schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:43:
Is het nou ook zo dat als je het spel bij shop x koopt je je cd-key aan steam kan koppelen en hem dan via steam kan downloaden (net als mw2 nu)?

De ene site zegt van wel en bij de ander vind je er weer niks over....
Ja, dit klopt Black Ops is een steam only game.

[ Voor 42% gewijzigd door Dorest0rm op 06-09-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Ok, dat is mooi, kan ik hem lekker goedkoper bij een andere shop kopen en toch van de voordelen van steam genieten :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Flame noob. Fucking Flamethrower noob learn 2 use better weapons noob learn 2 play. Flamthrower = nieuwe G18 :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:21

steveman

Comfortabel ten onder

Flamer in WaW is ook wel grappig, maar heb nog nooit iemand daar n00b over genoemd zien worden. Wellicht dat er ook wat minder kiddies WaW spelen... Zeker op hardcore zijn er wel handigere wapens eigenlijk, kort bereik en de vlam beweegt vrij langzaam.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
monnick schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:27:
Oja, en niet dat het me interesseert omdat ik een console speler ben, maar wat hier gebeurd met de belofte van dedicated servers en mods is echt om van te janken...
Waarom is dat om te janken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zo enthousiast is over Black Ops. Waarschijnlijk is het gewoon omdat het een game binnen de CoD reeks is en omdat het een FPS is.

Wat ik er tot nu toe van heb gezien, stelt me echt diep teleur. Het hele zooitje wordt me nu gewoon veeeeel te arcade:

- Bestuurbare autootjes
- Vlammenwerpers
- Schietmessen
- Kruisbogen

MW2 heeft een aantal enorm grote gebreken, waaronder behoorlijk wat features die ik liever kwijt dan rijk was geweest. Het hele killstreak gebeuren is veel te ver doorgetrokken en een aantal wapens zijn behoorlijk overpowered. Ook akimbo wapens zijn me wat te overdreven, maar die zijn toch niet zo sterk in de meeste gevallen.

Black Ops haalt een deel van de slechte features uit MW2 en zet er andere verschrikkelijke dingen voor in de plaats. Verder is het overduidelijk dat de artistieke mensen in het team van IW een stuk beter zijn dan die van TA. De level designs, grauwe kleuren, belichting vind ik echt een stap terug in vergelijking met MW2.

Hoewel sommige features in MW2 ook echt enorm arcade zijn wordt het daar allemaal een stuk serieuzer gebracht, Black Ops ziet er enorm kiddy uit. Dat komt op mij uiteindelijk over al een stuk meer arcade game.

Enige wat me heel gaaf lijkt is de mogelijkheid om replays na te kijken! Dat zou ik in MW2 nog wel willen zien (maar dat gaat toch niet gebeuren).

- Bestuurbare autootjes
- Vlammenwerpers
- Schietmessen
- Kruisbogen

Ik vind wel dat je een beetje overdrijft hoor.

Schietmessen bestaan gewoon, en volgens mij valt het niet mee om hier een kill mee te maken.

Een kruisboog met pijlen die een paar seconde na impact pas exploderen. Ik vind het bruut. :)

En welke "verschrikkelijke dingen" bedoel je precies, die BO tegenover MW2 zet? Je geeft niet echt concrete voorbeelden.

De leveldesigns vind ik persoonlijk een verademing. Wat ik er nu van gezien heb tenminste. Er is veel meer te zien, en het ziet er allemaal veel sfeervoller uit.

Create a Class 2.0 vind ik ook erg tof. Je hebt straks een unieke character, met unieke wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die kruisboog ga je, gezien de MP filmpjes, niet echt veel last hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder is het overduidelijk dat de artistieke mensen in het team van IW een stuk beter zijn dan die van TA. De level designs, grauwe kleuren, belichting vind ik echt een stap terug in vergelijking met MW2.

Ik ben het met je eens, op de een of andere manier ziet Black Ops er een stuk slechter uit dan MW2, zelfs dan CoD4. Dat valt me vooral op bij de wapens. Het ziet er allemaal arcaderig (is dat een woord? :) ) uit.

En die rare beloftes, die mij ook niet boeien aangezien ik een XBOX360 heb, zijn ook erg... raar.

Maar met de rest ben ik het niet eens. Black Ops ziet er vet uit, en of het echt zo 'arcade' is, dat zien we wel als we het spelen. Het lijkt mij een leuk spel in ieder geval, maar misschien komt dat ook omdat ik MW2 met veel plezier heb gespeeld. Als je tegen MW2 kritisch aan kijkt (wat ik dus niet doe), dan ziet Black Ops er inderdaad ook kut uit, dat kan ik me voorstellen.
Cornelisjuh schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:57:
Flame noob. Fucking Flamethrower noob learn 2 use better weapons noob learn 2 play. Flamthrower = nieuwe G18 :)
Nee joh, je zegt het zelf al. Flame noob > Noobtube. Noobflamer?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
maar mensen kunnen dus niet bij de server files? maar wel mods maken, volgens mij moet je voor een mod server files aanpassen of zie ik dit nu weer helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wellicht dat het modden zich zal beperken tot wat tooltjes ?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kipneck schreef op maandag 06 september 2010 @ 21:00:
maar mensen kunnen dus niet bij de server files? maar wel mods maken, volgens mij moet je voor een mod server files aanpassen of zie ik dit nu weer helemaal verkeerd?
eerlijk gezegt hoe het overkomt (zoals in de preview hier op tweakers ook is te lezen) zijn ze nog niet aan de mod tools begonnen en hebben ze er enkel nog rauwe ideeen over, maar niets concreets.

Tevens over de graphics. Ze gebruiker hier een andere engine voor dan in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:49:
De playlists uit de categorie CORE zijn op dit moment:

Team Deathmatch (12 players)
Merc Team Deathmatch (No parties)
Free for All (8 players, no really large maps)
Domination (12 players)
Ground War (18 players, TDM and DOM, no super small maps)
Search & Destroy
Capture the Flag (12 players)
Headquarters (12 players)
Demolition (12 players)
Sabotage (12 players)
De playlists uit de categorie HARDCORE zijn op dit moment:

Team Deathmatch (12 players)
Search & Destroy (12 player)
Free for All (8 player)
De playlists uit de categorie BAREBONES zijn op dit moment:

Bones TDM (12 players, Team Deathmatch, everything disabled. No Perks, Kilsltreaks, Attachments, or Contracts)
Classic TDM (12 players, killstreaks at 3, 5 and 7 levels like MW1 did)
De PRESTIGE playlists hebben ze op dit moment nog niet af, maar hier zullen alleen spelers toegang tot hebben die in prestige zitten.

De Wager Matches staan los van de normale ranked matches. Deze zullen ook aparte categorieën en playlists hebben.

De ANTE UP (Free-for-all based, 6 players, low buy-in, parties allowed) categorie bevat::

One in the Chamber
Sticks and Stones
Gun Game
Sharpshooter
De WEEKEND GAMBLER (Free-for-all based, 6 players, medium buy-in, no parties allowed) categorie bevat::

One in the Chamber
Sticks and Stones
Gun Game
Sharpshooter
De HIGH ROLLER (Free-for-all based, 6 players, super high buy-in, no parties allowed) categorie bevat:

Pro Gambler (all 4 of the above modes, you are gambling now so ... it's gamble)
geen war :(
dat was altijd mijn favoriete speltype en de enige reden dat ik world @ war nog een tijd heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel weer een stuk meer scopes erbij. Infrarood Scope. die is wel gaaf.

Maar wel jammer dat de Akimbo niet weg is gehaald.
Voor de rest ziet de alles er toch toppie uit.
weet alleen niet wat de Swarovski Scope is?
Wat voor een scope dat is?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:33:

Ik denk een scope met een grotere zoom?

Heh, zelfs op iplaycod.com was het mensen nog niet opgevallen dat het mogelijk is om anderen te reviven :p

[ Voor 12% gewijzigd door Dorest0rm op 06-09-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:05:
[...]

geen war :(
dat was altijd mijn favoriete speltype en de enige reden dat ik world @ war nog een tijd heb gespeeld.
Er staat gewoon Search & Destroy in hoor.
hoe het is met CoD5 en 6 weet ik niet precies, maar in CoD4 was gametype_war gewoon Search & Destroy.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:33:

Een hele mooie naam voor een sniper scope (check google images :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swarovski maakt zowat de beste kwaliteit scopes out there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dorest0rm schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:43:
Ja, dit klopt Black Ops is een steam only game.
Erg jammer had graag nog een hoesje aan mijn COD collectie toegevoegd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:37:
[...]

Erg jammer had graag nog een hoesje aan mijn COD collectie toegevoegd O-)
Dat het via steam gaat wil niet zeggen dat je niet gewoon in de winkel een dvd'tje kan kopen. Ik heb MW2 ook gewoon op dvd en BO heb ik online besteld dus ik verwacht die ook gewoon als dvd te krijgen. Tijdens installatie moet je gewoon je steam ID opgeven (of aanmaken), dan werkt alles verder hetzelfde. Je hoeft het spel dus gewoon niet meer te downloaden (wat je wel zou moeten zonder dvd natuurlijk). Helaas kun je het spel echter niet meer verkopen omdat het aan je steam id is gekoppeld.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svaroski scope is met die Svarovski diamantjes erop !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoite schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:56:
[...]
hoe het is met CoD5 en 6 weet ik niet precies, maar in CoD4 was gametype_war gewoon Search & Destroy.
In COD5 had je de gametype war.
http://www.youtube.com/watch?v=845x2sl9Tng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

%&^$&!@#$!@# daar gaat mijn friends-only lan server :( hoe groot achten jullie de kans dat er als nog pub dedi serverfiles komen? ik heb alles van cod2 tm cod5 als eigen dedi's draaien met mods en zowel 6 als 7 kan ik dus niet draaien zelf :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

rimpeldinky schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:06:
%&^$&!@#$!@# daar gaat mijn friends-only lan server :( hoe groot achten jullie de kans dat er als nog pub dedi serverfiles komen? ik heb alles van cod2 tm cod5 als eigen dedi's draaien met mods en zowel 6 als 7 kan ik dus niet draaien zelf :(
Ik acht die kans zeer klein. Ik denk dat je dus echt naar gameservers.com moet gaan wil je een 'eigen' server draaien..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:14
ook maar pre-order gedaan. Heb er weer erg veel zin in. MW2 raak ik nauwelijks meer aan wegens al de cheaters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

heb al genoeg van die hitler filmpjes gezien afgelopen jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hoite schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:56:
[...]

"War" in cod4 is TDM, althans dat maakt HLSW me steeds wijs. SD is dan Search & Destroy.

In 5 heb je naast TDM ook nog war... maar die speel ik eigenlijk nooit dus ik weet ook niet meer precies wat het is ? (Iets met vlaggetjes dacht ik :?)

Dat was een verstekeling, een cod4 tussen de cod5-servers.

[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 07-09-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
06-09-2010
Order bij Mediaoffer: xxxxx
1 X Call of Duty: Black Ops - Playstation 3

Nog niet verzonden 52,95 52,95

--------------------------------------------------------------------------------

Totaal betaald € 52,95
Beetje hetzelfde als tijdens een pot voetbal een herhaling van een misser terug kijken, in de hoop dat ie er alsnog in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Een voetbal wedstrijd die nog 3 maanden gaat duren helaas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verzenden! Verzenden! Verzenden!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Dorest0rm schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:20:
Een voetbal wedstrijd die nog 3 maanden gaat duren helaas :p
2 maar!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Ja...over 2 maanden
Krijg nou wat, inderdaad :D

Nieuwe interview over Wager matches, COD points en meer.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=263375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citaat: "Prestige is still something that is relegated to levels, you don't pay money to prestige. Things are still unlocked via rank but then you have to choose if you want to use the money to purchase them"

Dit is dus wat ik zei over dingen eerst unlocken en dan kun je pas iets uit dat deel unlocken of ik snap het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws op callofduty.nl!
Daniel Suarez, uitvoerend producent bij Treyarch, heeft aan GamerstagRadio.com enkele nieuwe feitjes over Call of Duty: Black Ops vrijgegeven. Wij hebben hieronder alleen de nieuwe feitjes opgesomd en vertaald. De rest hebben we al eens eerder gepost.

Het traditionele Call of Duty ranking-systeem en het vrijspelen van wapens zal gewoon aanwezig zijn in Black
Ops. Het enige verschil is dat je bovenop XP ook Call of Duty-punten kan verdienen. Ook als je wapens vrijspeelt, ontvang je Call of Duty-punten. Deze Call of Duty punten kan je besteden aan onder andere camo's en attachments.

Combat Training, een gamemodus met een apart ranking-systeem, zal worden aangepast. Het zal maximaal 12 bots bevatten.

Split-screen online spelen is nu ook mogelijk. Je kan dus met meerdere personen Call of Duty: Black Ops online spelen op één console.

Treyarch/Activision zal gastheer zijn voor een uitgebreide website, waarop je statistieken van spelers kunt bekijken. Details zijn nog niet beschikbaar.

Wager Match zal ook terugkomen in de PC-versie van de game.

Het zal mogelijk zijn op video's te uploaden die je hebt gemaakt in de Theater Mode. Je kan Theater Mode ook spelen in groepsverband en je zult de mogelijkheid hebben om beeldmateriaal van meerdere matches tegelijk te bekijken.

Een manier om extra Call of Duty-punten te verdienen is om de gamemodus 'Contracts' te spelen. Deze gamemode is onderverdeeld in Mercenary, Operations en Specialist.

De Nintendo Wii en Wintendo DS-versies van Black Ops zullen beide VoIP support ondersteunen voor het communiceren met teamgenoten gedurende multiplayer matches. Treyarch heeft ook nog een aantal spannende en creatieve dingen in petto voor de Wii-versie.

Er zal DLC verschijnen voor Call of Duty: Black Ops. Deze DLC zal niet alleen een paar extra mappen bevatten. Deze DLC kunnen we namelijk vergelijken met de DLC van Call of Duty: World at War. Een aantal extra zombie mappen kunnen we dus ook verwachten.

Een optie om hackers rechtstreeks aan te geven bij Treyarch zal mogelijk zijn in de Theater Mode. Zij zullen de kwestie onderzoeken en eventueel een ban geven.
Split-screen online, holy shit. Dat is echt het koelste wat er is. Ik vraag me alleen af of dat niet een beetje te cheat-gevoelig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is daar leuk aan? Ik vind split screen tegen elkaar al kut, laat staan dat ik mezelf samen met 3 anderen naar de slachtbank laat leiden, doordat het schermpje veel te klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:51:
Wat is daar leuk aan? Ik vind split screen tegen elkaar al kut, laat staan dat ik mezelf samen met 3 anderen naar de slachtbank laat leiden, doordat het schermpje veel te klein is.
Met z'n 3en is kut, maar ik ga het ook gewoon met 1 vriend doen. Wij hebben een best grote tv, dus dat moet makkelijk lukken. Het lijkt mij echt ongelooflijk vet om gewoon naast elkaar online te spelen en met elkaar te kunnen praten, ipv via headset.

Wat zou er trouwens gebeuren als ik in het ene, en m'n vriend in het andere team terecht komt? Beeldje kijken is onvermijdelijk bij split-screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimpeldinky schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:06:
steam heeft een speciaal gedeelte waar je de server-files van steam games kan downloaden, kan best dat het dus wel zal gaan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:57:
[...]

kniop

Wat zou er trouwens gebeuren als ik in het ene, en m'n vriend in het andere team terecht komt? Beeldje kijken is onvermijdelijk bij split-screen
Beeldje kijken heb je nouwelijks voordeel aan, je bent dan niet meer geconcentreerd op je eigen spel.
Alleen in 1 tegen 1 zou het wat kunnen maken, maar dan alsnog heb je er niet meer voordeel aan dan je tegenspeler, die kan dat namelijk ook.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar via je vriend z'n beeld kan je ook zien wat hij ziet. Via zijn scherm kan je dus ook je andere tegenstanders zien, waar die bijvoorbeeld zitten (in een hoekje). Als je de kamer binnenkomt weet je precies in welke hoeken je dan moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 20:52:
Ja, maar via je vriend z'n beeld kan je ook zien wat hij ziet. Via zijn scherm kan je dus ook je andere tegenstanders zien, waar die bijvoorbeeld zitten (in een hoekje). Als je de kamer binnenkomt weet je precies in welke hoeken je dan moet kijken.
Dat klopt, maar je deelt ook elkaars geluid, waardoor dat bij stille situaties ook weer lastig kan zijn.
Het heeft dus voor en nadelen, maar ik denk dat je voor clan-matches wel 1 per console zult mogen gebruiken.

Desalniettemin vette optie en denk dat ik die wel vaak ga gebruiken.

Splitscreen doen we hier vaak met huisgenoten en is helemaal niet zo kut als je denkt. Het is goed opletten. Bovendien, iedereen kan op elkaars scherm kijken dus het wordt veel lastiger om onverwachte dingen te doen. Dus je moet veel beter nadenken wat je doet. In free for all dan. 2 vs 2 TDM is ook hilarisch.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:44:
Nieuws op callofduty.nl!

[...]

Split-screen online, holy shit. Dat is echt het koelste wat er is. Ik vraag me alleen af of dat niet een beetje te cheat-gevoelig is?
Dat wordt leuk, zeg. Gaan mensen natuurlijk lekker met elkaar campen in een kamertje. Gelukkig koop ik het spel niet op een console.(als ik het uberhaupt ga kopen, ik kijk eerst wel bij vrienden voordat ik misschien onnodig 40 euro ga verspillen net zoals bij MW2).

• Dorest0rm
Knallen met me broertje op de PS3.

Het zou helemaal tof zijn als ik dan mijn PC stats daar aan zou kunnen koppelen _/-\o_

Had Halo 3 trouwens niet hetzelfde?

[ Voor 13% gewijzigd door Dorest0rm op 09-09-2010 09:14 ]

Ga daar maar niet vanuit hoor.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:44:
Nieuws op callofduty.nl!

[...]

Idd, solo boosters :S

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

Dorest0rm schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:11:
Knallen met me broertje op de PS3.

Het zou helemaal tof zijn als ik dan mijn PC stats daar aan zou kunnen koppelen _/-\o_

Had Halo 3 trouwens niet hetzelfde?
Als ik het me goed herinner (heb halo 3 niet zo lang gespeeld :/ ) kon dat inderdaad ook ja.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ohja, stats. Ik hoop dat het nu een stuk makkelijker wordt om online stats te genereren. Met MW2 (PC) gaat dat hem niet worden (Althans, geautomatiseerd) en met BO misschien wel. Dat heb ik toch wel gemist hoor want een deel van de pret is jezelf met anderen vergelijken en al helemaal met vrienden.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ja leuk want dan krijg je weer mensen die bij Domination enkel voor de kill's gaan voor hun stats.
Mijn stats boeien me geen reet als ik maar een leuk potje kan spelen / winnen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Eeeh, waar zeg ik dit? Je kan ook voor de stats gaan en objectives halen hoor, stats zijn meer dan alleen K/D, XP is hier ook een belangrijk onderdeel van. Mijn stats boeien mij zeker wel omdat die een beeld geven over mijn sterke en mijn zwakke punten. Wanneer ik de hoeveelheid vergaarde XP-punten per potje wegschrijf dan zie ik hoe ik over een langere periode speel wat ook weer inzicht geeft in mijn speelstijl.

Dat het valsspelers en andere snoodaarden aantrekt staat vast maar die vis je er zo tussenuit. Ik sta geregeld 10-40 als het gaat om het aantal kills tegen deaths maar heb wel veel XP-punten omdat ik voor de objectives ga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

bazs2000 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:35:
Ohja, stats. Ik hoop dat het nu een stuk makkelijker wordt om online stats te genereren. Met MW2 (PC) gaat dat hem niet worden (Althans, geautomatiseerd) en met BO misschien wel. Dat heb ik toch wel gemist hoor want een deel van de pret is jezelf met anderen vergelijken en al helemaal met vrienden.
Volgens mij ken ik jou van Wolf:ET, heeeel lang geleden :) Maar met bijvoorbeeld Wolf:ET was het wel mogelijk om van het logbestand statistieken te genereren, ik check regelmatig Gametracker waar de meest basic stats bijgehouden worden (lees: XP, tijd en XP/tijd), ik moet zeggen dat ik zoiets ook wel mis.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 15:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

Djmaddox schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:39:
[...]

Dat wordt leuk, zeg. Gaan mensen natuurlijk lekker met elkaar campen in een kamertje. Gelukkig koop ik het spel niet op een console.(als ik het uberhaupt ga kopen, ik kijk eerst wel bij vrienden voordat ik misschien onnodig 40 euro ga verspillen net zoals bij MW2).
als jij splitscreen zit te spelen en de hele tijd op je buurman z'n scherm zit te koekeloeren of er enemies van die kant komen let je niet echt op je eigen gedeelte, de voordelen worden volgens mij teniet gedaan door de nadelen, je kan niet constant alles in de gate houden, en buiten dat hebben we nog steeds granaten en grenadelaunchers, werken prima in huisjes

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

LOL, Wolf:ET heb ik helemaal grijsgespeeld en zat op welgeteld 2 servers waar ik vaak speelde. :)
Een lange tijd kon ik de oude stats nog terugvinden met google alleen zijn ze nu echt weg. Ik kom ook niet veel spelers meer tegen uit die tijd terwijl mijn ICQ er vol mee stond (ICQ gebruikte ik voor alle online spellen die ik speelde). :P

Toen hielden veel servers automatisch de statistieken en XP-punten bij waardoor je een volgende keer weer verder kon ranken in plaats van opnieuw te moeten ranken. Dat waren nog eens tijden.

Het is wel door ET dat ik altijd een manier zoek om stats inzichtelijk te maken. Maar goed, dit zijn langvervlogen tijden en het werkt nu anders. :)

Ik zit er aan te denken om Black Ops te pre-orderen maar iets houdt mij nog tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

bazs2000 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:54:
Eeeh, waar zeg ik dit? Je kan ook voor de stats gaan en objectives halen hoor, stats zijn meer dan alleen K/D, XP is hier ook een belangrijk onderdeel van. Mijn stats boeien mij zeker wel omdat die een beeld geven over mijn sterke en mijn zwakke punten. Wanneer ik de hoeveelheid vergaarde XP-punten per potje wegschrijf dan zie ik hoe ik over een langere periode speel wat ook weer inzicht geeft in mijn speelstijl.

Dat het valsspelers en andere snoodaarden aantrekt staat vast maar die vis je er zo tussenuit. Ik sta geregeld 10-40 als het gaat om het aantal kills tegen deaths maar heb wel veel XP-punten omdat ik voor de objectives ga. :)
Ik snap wat je bedoelt, maar helaas gaat die vlieger niet op. Je vergist in het feit dat je bij de ene spelmodi meer xp kan vergaren dan bij de andere. Zo zijn bij Demolition en Domination de meeste punten te vergaren. Bij Sabotage de minste. Je zou dan al weer een uitsplitsing moeten hebben van xp-punten per spelmodi. Dan gaan de cijfers wel wat zeggen.. Maar alleen het aantal xp-punten delen door het aantal potjes is niet echt een goede manier.

Zo zou ik graag wel eens willen zien (en met mij velen, zoals besproken hier) dat bij potjes met objectives de KDR niet wordt getoond, maar alleen de xp punten...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Mystikal schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:01:
[...]
Zo zou ik graag wel eens willen zien (en met mij velen, zoals besproken hier) dat bij potjes met objectives de KDR niet wordt getoond, maar alleen de xp punten...
Ik heb hierover een post gemaakt op het forum van Black Ops en mensen lijken heel enthousiast erover. Nu alleen nog hopen dat de devs het ook zien en er ook iets mee doen... Zal wel niet.
http://callofduty.com/boa...hlnqucp6sker4tp45gf3ae8u1

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

NickThissen schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:32:
Ik heb hierover een post gemaakt op het forum van Black Ops en mensen lijken heel enthousiast erover. Nu alleen nog hopen dat de devs het ook zien en er ook iets mee doen... Zal wel niet.
http://callofduty.com/boa...hlnqucp6sker4tp45gf3ae8u1
Werkelijk een fantastisch idee. In elke post van je daar kan ik me 100% vinden. Vooralsnog lijkt het echter dat dit niet echt over te brengen is, je krijgt niet heel erg veel reactie. Vraag is wat de beste manier is om dit onder de aandacht te krijgen, ik zou het niet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wie is er enthousiast over Black Ops en wil de TS beheren?
Ikke niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

monnick schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:20:
Wie is er enthousiast over Black Ops en wil de TS beheren?
Ikke niet! ;)
Beiden niet? :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Barca schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:56:
[...]

Werkelijk een fantastisch idee. In elke post van je daar kan ik me 100% vinden. Vooralsnog lijkt het echter dat dit niet echt over te brengen is, je krijgt niet heel erg veel reactie. Vraag is wat de beste manier is om dit onder de aandacht te krijgen, ik zou het niet weten!
Wat ik me altijd al afvraag.. Rambo's zijn toch ook wel nodig in objective based gameplay aka domination..? Zonder hun lopen die andere zo over je heen.. Met zijn 6e bij 2 vlaggen en uiteindelijk 1 vlag werkt toch niet? Je wilt ze dan toch als ze nog 1 vlag hebben in de hoek houden en moet je vervolgens wel rambo uithangen? Ik speel zelf ook graag rambo.. Maar goed dan hebben jullie nu de pik op mij :+ Objective based gameplay doe ik wel in CWtjes :)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Xenomorphh schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:27:
[...]

Wat ik me altijd al afvraag.. Rambo's zijn toch ook wel nodig in objective based gameplay aka domination..? Zonder hun lopen die andere zo over je heen.. Met zijn 6e bij 2 vlaggen en uiteindelijk 1 vlag werkt toch niet? Je wilt ze dan toch als ze nog 1 vlag hebben in de hoek houden en moet je vervolgens wel rambo uithangen? Ik speel zelf ook graag rambo.. Maar goed dan hebben jullie nu de pik op mij :+ Objective based gameplay doe ik wel in CWtjes :)
Tuurlijk, ik ben het helemaal met je eens.
Ik kill zoveel mogelijk EN help met de objectives, (vaak ben ik alleen aan het killen, en als we dan nog bommen moeten planten of wat dan ook dan zet ik me de laatste 1,5 minuut voor in) en meestal winnen we alsnog. dus tja.. niets raars hoor.
Er zitten ook een hoop hypocrieten (niet persoonlijk opvatten iemand) die beweren altijd voor de objectives te gaan, maar ondertussen alleen voor eigen geluk spelen, om vervolgens op het eind als ze verliezen te roepen: "Noobteam" etc etc (ik roep het ook wel eens :) )

btw offtopic:
Onderstaande setup is me proc zeker de bottleneck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
ApC_IcE schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:48:
[...]
btw offtopic:
Jazeker is processor je bottleneck. Een goeie pc maar ik zou er een quadcore ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Split screen online! Geniaal! Ik speel nog wel eens MW2 met vrienden en wat biertjes op de bank, alleen is het altijd zo jammer dat er dan slechts één tegelijk kan spelen. Straks dus niet meer! Het lijkt me overigens natuurlijk dat je alleen in teambased modes in hetzelfde team samen kunt spelen om cheaten en dergelijke te voorkomen.

Verder heb ik net even via Xbox live die wager match video gekeken. Het wager-gedeelte zelf boeit me niet zo, maar de game modes die er in dat filmpje voorbij komen, geweldig! Brengt zo veel diversiteit aan gameplay met zich mee.

Wat me wel enige zorgen baart is dat het iets tè veel richting het soort old-skool arcade shooters gaat met al die gekke wapens die ik weer langs zag komen. (ballistic knife? (explosieve) kruisboog? tomahawk? minigun? vage missile launchers?). Leuk en aardig, maar die extra game modes maken het al afwisselend genoeg, ik hou het qua wapens liever gewoon op "normaal" schietgerei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

ApC_IcE schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:48:
btw offtopic:
Het voldoet prima en je zal het op een prima resolutie kunnen spelen al zou ik als volgende aankoop wel een andere processor kopen. Quadcore is mooi maar een snellere dualcore ook. Over het algemeen gaat het toch om de videokaart en die is in orde. Ik heb een vergelijkbare setup alleen heb ik een AMD CPU en een HD4870 en ook bij mij is de CPU de bottleneck al ga ik deze nog niet vervangen.

MW2 draai ik op 1900x1200 en het verloopt vloeiend. Zelfs bij meerdere rookgranaten gebeurt er niets. Wel zou ik snellere laadtijden willen al moet ik dan voor een Raid 0 opstelling kiezen. Een SSD is mij nog te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Xenomorphh schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:27:
Als je 2 van de 3 punten hebt gecaptured bij Domination kan je net zo veel rambo'n als je wilt. Sterker nog, dan rambo je sowieso altijd het beste. Zolang de tegenstander dood is kan hij niet cappen, simple as that. ;) En punten krijg je gewoon want je hebt vlaggen in bezit.

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 10-09-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

En daarom moet je nooit de 3e willen pakken. :P
Laat de tegenstander maar zweten. Als je ze alle drie hebt dan duiken de tegenstanders overal op en hebben ze meer kans. :+

Dus, twee punten pakken en dan lekker de rambo uithangen. :)

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Deze spel krijgt alleen maar vette features maar ik zit echt niet op de mw2 community te wachten, word nog een moeilijke beslissing voor mij.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Verwijderd

Striptease schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 12:08:
Deze spel krijgt alleen maar vette features maar ik zit echt niet op de mw2 community te wachten, word nog een moeilijke beslissing voor mij.
Als je een console hebt, schaf 'm aan voor die ;) Niks last van vervelende community en dergelijke.

• bazs2000

bazs2000

Ieder spel kan een community krijgen waar je niet op zit te wachten.
Bij een spel voor de PC zul je het eerder tegenkomen dan op de console, over het algemeen is er bijna geen spel waar er niet veel lastpakken zijn.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
De enigste reden waarom de mw2 community zo slecht is, is dat je geen keuze hebt. Je komt steeds in een random potje terecht. Ik heb goede hoop dat je bij black ops met de dedicated servers gewoon een standaard server kan pakken die wel een leuke community heeft. Bijv misschien een GoT server ;).
Wat wordt jullie eerste gun die je gaat kopen?
Waarschijnlijk word het voor mij de FAMAS. Goede accuracy, lekker sprayen :P

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:57
vinom schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:42:
Je koopt geen guns, je unlockt ze door te levellen. Attachments moet je wel kopen ;). (Of dat is toch hoe ik het begrepen heb.)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

vinom schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:42:
Misschien speelt ie wel helemaal niet lekker, weet jij toch nog niet. Dus beetje nutteloos om nu al over te gaan praten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Hooo, hmm. You sure?
Uit een interview: ''Can’t wait to throw on an ACOG Sight on that new Commando assault rifle you just purchased? ''

[ Voor 75% gewijzigd door vinom op 11-09-2010 16:04 ]

Styxxy schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:52:
[...]

Je koopt geen guns, je unlockt ze door te levellen. Attachments moet je wel kopen ;). (Of dat is toch hoe ik het begrepen heb.)
Volgens mij unlock je alles door te levellen, maar kan je ook alles kopen met die CoD Points.
Zo heb ik het begrepen. :P

• Mystic_Jack
  • Niet online
Volgens mij moet je alles kopen inderdaad, al bepaalt het level wat je kan kopen

Wat superbassie zegt eigenlijk. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Mystic_Jack op 11-09-2010 17:09 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:05
Hier de blijkbaar officiele wapenslijst
Assault Rifles:
Enfield
M16
M14
FAMAS
Galil
AUG
FN FAL
AK-47
Commando (Not The Perk, Thank Goodness)
G11

Sub-Machine Guns:
MP5k
Skorpion
MAC-11
AK-47u
UZI
MPL
Spectre
PM63

Light Machine Guns:
HK21
RPK
M60

Sniper Rifles:
L96AW
Dragunov
WA2000

Shotguns:
SPAS
Olympia
Stakeout
Ithaca

Pistols:
ASP
M1911
Makarov
Python

Launchers:
M72
RPG
Strela
China Lake

Special Weapons:
Ballistic Knife
Crossbow

De gehele attachmentslijst:

Extended Mag
Dual Mag
ACOG Sight
Red Dot Sight
Reflex Sight
Masterkey (An undermounted shotgun)
Flamethrower
Infra-red Scope
Grenade Launcher
Suppressor
Speed Reloader
Dual Wield

De gehele lijst camouflages:

Sahara
ERDL
Tiger
Berlin
Warsaw
Siberia
Yukon
Woodland
Dusty
Ice
Red
Olive
Flora

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Hoe lang zal het duren voordat deze gekraakt is :P

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ik zie daar Flora camouflage, zou dat voor de vrouwelijke spelers zijn? Met allemaal bloemetjes op je wapen. :P

Of zou dat een tegenhanger zijn van de Woodland camo, met bladeren op je wapen zoals een sniper dat wel eens heeft?

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Flora camo, Google hit:

Afbeeldingslocatie: http://splav.ru/gdbimp.ashx?gid=2009-06-11+12%3A28%3A41.000150&type=2&num=1

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 11-09-2010 18:57 ]

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Hij is toch vandaag uit?
Ghehe, onder welke steen leef jij :P

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Onder de steen van werkdruk. ;(

Verwijderd

nope, 9 november.

Kruip nu maar terug in je Botswanese grot :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:18:
[...]

nope, 9 november.

Kruip nu maar terug in je Botswanese grot :9
11/9 9/11... het blijft lastig met die amerikanen.

Wat mij trouwens opvalt is dat black ops een steam exclusive is, maar niet in steam te vinden is.

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:05
je kan gewoon een dvdtje bestellen. En Steam is nogal traag met het verwerken van nieuwere games en pre-orders

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Lol 40mm shotgun... nou dat gaat een n00bwapen worden :P

Wel een gaaf design :D

[ Voor 42% gewijzigd door steveman op 11-09-2010 20:05 ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik hoop dat Black Ops goed gaat worden... Anders word t MOH
MOH komt in oktober. Ga je die een maand laten liggen? ;)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

steveman schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:01:
Lol 40mm shotgun... nou dat gaat een n00bwapen worden :P
[video]
Wel een gaaf design :D
Stom ding, die hebben ze dus nu ook in Striker formaat. Fully Automatic...schiet geloof ik 8 of 12 van die HE shells de verte in :> * Bron Future Weapons, weet niet meer welke ep.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

@ De wapenlijst hierboven. Weet iemand welk wapens de eerste, en degene op 35 seconden zijn?

Commando en FAMAS meen ik. FAMAS weet ik zeker, Commando weet ik niet zeker.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.