* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Er zullen ook wel missies komen ala Spec ops etc. Of misschien wel delen van de SPNeoMe schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:13:
[...]
Wat kan er nu allemaal in co-op gespeeld worden ?
Combat Mode volgens mij, kun je samen beetje oefenen en dingen uitproberen ... verder nog iets ?
Nja niet echt amateuristisch maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Ook had een futuristischer font (al was het de MW1 en 2 font) beter gestaan als je iemand killt...
[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 02-09-2010 20:07 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik moest echt 4 keer lezen voordat ik de zin snapte.Svennetjee schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:58:
FYI er komt binnen nu en de release van Black Ops nog een soort Co-Op Reveal iets
FYI: er komt binnen nu- en de release van Black Ops, nog een soort Co-Op Reveal iets
Voor mensen die er ook moeite mee hebben.
Er is nergens gesteld dat die Combat Mode in co-op kan worden gespeeld. Althans dat kan ik niet achterhalen. Het zou natuurlijk wel geweldig zijn!NeoMe schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:13:
Wat kan er nu allemaal in co-op gespeeld worden ?
Combat Mode volgens mij, kun je samen beetje oefenen en dingen uitproberen ... verder nog iets ?
Dit gaat toch wel echt een knalgame worden. Na vanavond weer de hele avond weer te zijn gefrustreerd door de lag in MW2 zie je nu dit... en realiseer je je dat het echt niet alleen de dedicated servers die dit spel geweldig gaan maken.
Maar hey, als ik nou het Barça logo als tag wil... dan moet ik dus ingame al die pixels in gaan kleuren?
Kan niet wachten op gungame. Speelde ik ook altijd op CS 1.6Nu.nl :
HOOFDDORP - Treyarch heeft de details van de multiplayermodus van Call of Duty: Black Ops bekendgemaakt. In de multiplayer kunnen spelers onder andere hun verworven punten vergokken in speciale Wager Matches.
© Gamer.nl
"Wager Matches zijn vier compleet nieuwe, free-for-all multiplayermodi die we hebben gemaakt voor Black Ops. Deze modi zijn speciaal voor de adrenalinejunkies", aldus design director David Vonderhaar.
"Deze zijn anders dan de standaard modi waarin je levels omhoog kunt gaan", vervolgt online director Dan Bunting. "Er is een speciale munteenheid genaamd COD-Points, oftewel CP, die je in kunt zetten. Je gokt er op dat je bij de beste drie spelers eindigt. Die drie spelers krijgen al het geld en de rest raakt blut."
Wager Matches
Treyarch heeft de vier verschillende modi die in de Wager Matches gespeeld kunnen worden uit de doeken gedaan. In 'One in the Chamber' begint iedereen met een pistool, één kogel en drie levens.
Wanneer een speler iemand doodt, krijgt hij de kogel van die andere speler, maar als er wordt gemist dan moeten tegenstanders met een mes worden aangevallen.
'Sticks and Stones' geeft iedereen een kruisboog, een ballistic knife (een mes waarvan het blad kan worden afgeschoten) en een bijl.
Wanneer de speler de bijl gooit en iemand raakt, zal de geraakte speler blut raken.
In 'Gun Game' beginnen alle spelers met een pistool, maar krijgen ze bij elke gedoodde vijand een beter geweer. De speler die alle wapens heeft gehad wint, maar wordt hij met een mes gedood dan wordt hij weer een niveau teruggezet.
Tot slot is er nog 'Sharp Shooter', waarin alle spelers hetzelfde wapen krijgen en die voor een bepaalde tijd houden, waarna iedereen weer van een ander willekeurig wapen krijgt.
CP kan zowel in de Wager Matches als in andere multiplayermodi verdiend worden. Niet alleen dienen ze als betaalmiddel voor het wedden in de Wager Matches, maar kunnen ze ook gebruikt worden om killstreaks en wapens te ontgrendelen. Dit kan ook nog steeds door het verdienen van ervaringspunten.
Daarnaast kan CP gebruikt worden voor het kopen van contracten met een speciale uitdaging voor de speler. Hier kan bijvoorbeeld in staan dat een speler binnen een bepaald aantal potjes vijftig tegenstanders moeten neerschieten. Wanneer dit gehaald wordt, ontvangt de speler nog meer CP.
Combat Training
Naast de Wager Matches is er een nieuwe Combat Training-modus aangekondigd, waarin spelers hun multiplayervaardigheden kunnen bijschaven tegen bots (computergestuurde tegenstanders).
Deze modus zal een eigen progressiesysteem kennen. Volgens Vonderhaar probeert maar zo'n dertig tot veertig procent van alle spelers van de singleplayer ook de multiplayer, en de Combat Training-modus "moet Call of Duty aan een compleet nieuwe groep spelers introduceren die het gevoel hebben iets te missen".
Daarnaast kunnen geweren in de multiplayer naar gelieve aangepast worden. Zo kunnen er clan tags opgezet worden en kunnen diverse objecten op het geweer geroteerd en vergroot of verkleind worden.
Op deze manier heeft iedere speler zijn eigen unieke geweer. Geactiveerde perks hebben ook invloed op het uiterlijk van de speler. Een speler met een Scavenger Perk heeft bijvoorbeeld veel zakken op zijn uniform.
Ook is er een mogelijkheid aangekondigd om videobeelden te maken van de multiplayermodus. Spelers kunnen hun opgenomen video's opslaan, delen en door diverse video's bladeren.
Call of Duty: Black Ops komt op 9 november uit op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Er komen ook Wii- en DS-versies van de game uit.
FCG
Bekijk het filmpje even op de vorige pagina.jeka schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:21:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen:
[...]
Kan niet wachten op gungame. Speelde ik ook altijd op CS 1.6
FCG
Als elke wager match er zo uit gaat zien.... kniffe, knife, knife, knife, nog meer knife. akimbo
Jeezus, zou bijna terug willen naar Cod2 waar je gewoon 2 keer met je wapen moest slaan, dat geen bereik had van een cirkel van 5 meter om je heen. Vroeger was melee killen leuk, omdat het nog een beetje moeite kostte, nu is het makkelijk dan je neus snuiten/
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Is ook niet zo moelijk in het echtRedHat schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:59:
Die knifes gooien ziet er erg makkelijk uit ja.
Wikipedia: Ballistic knife
Dat zou belachelijk zijn, maar waarschijnlijk wel ja...bram1984 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:01:
Is dan de ballistic knife wel een one shot kill en, de barrett .50 niet?
Net ff op callofduty.nl een paar filmjes gekeken, maar ik denk dat ik voorlopig maar even naar moh uitkijk..
Aug kan nog steeds vanaf 100m gewoon door te sprayen makkelijk kills maken. Akimbo scorpions volgens mij. Nog meer easy knife kills, het MW2 gevoel bekruipt me steeds meer en meer. Een mountable vlammenwerper...
De manier van sprinten is EXACT hetzelfde als in MW2. Marathon en Lightweight kunnen nog steeds samen. Dat wordt dus weer mensen die gewoon op je af komen rennen...
Ik hoop dat Respawn volgend jaar gewoon Cod 2 in een nieuw jasje presenteert. Aparte wapens voor de facties, misschien een paar extra wapens voor de russen. Geen knifes, maar gewoon je melee met geweer. Geen thermal sights, geen grenade launchers. Gewoon weer pure WW2 fun.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Alleen is Marathon niet meer unlimited sprint, maar een langere sprint. Een soort uitgebreide Extreme Condition uit CoD4Jeroenneman schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:23:
[...]
De manier van sprinten is EXACT hetzelfde als in MW2. Marathon en Lightweight kunnen nog steeds samen. Dat wordt dus weer mensen die gewoon op je af komen rennen...
[...]
Verwijderd
Ik snap ook niet wat er mis was met de manier van sprinten uit MW2? Ik ben allang blij dat het lopen en sprinten er niet zo debiel uitziet als in DICE games.Svennetjee schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:48:
[...]
Alleen is Marathon niet meer unlimited sprint, maar een langere sprint. Een soort uitgebreide Extreme Condition uit CoD4
Volgens mij unlock je wapens gewoon op de normale manier, maar kun je deze ook kopen als je niet zolang kunt wachten, en genoeg geld hebt. Je blijft ze dus gewoon houden.Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:57:
Ik snap het systeem van CP daar kun je als je iets unlockt (door naar een volgend level te gaan) spullen kopen uit dat unlockte gedeelte. Maar als je dingen koopt is dat dan voor altijd of voor bepaalde tijd?
Verwijderd
als je ze houd dan moet dat ook aardig wat kosten lijkt me
Verwijderd
Alsof ik mezelf hoor denken..Jeroenneman schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:23:
Ik hoop dat Respawn volgend jaar gewoon Cod 2 in een nieuw jasje presenteert. Aparte wapens voor de facties, misschien een paar extra wapens voor de russen. Geen knifes, maar gewoon je melee met geweer. Geen thermal sights, geen grenade launchers. Gewoon weer pure WW2 fun.
Alleen verwacht ik niks van Respawn.
Verwijderd
indd mijn idee, erg jammer dat ik nu weer naar 1 of ander groot bedrijf moet en de hoofdprijs moet betalen voor het runnen van een black ops servertjergras schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:32:
Ik vind dat mensen hier verrassend goed omgaan met het feit dat Treyarch tegen ons heeft zitten 'liegen' wat betreft hun zogenaamde 'dedicated servers. Ik wil gewoon een server kunnen draaien op mijn eigen dedicated server, niet nog eens 15 dollar per maand betalen en vervolgens geeneens de beschikking krijgen over de server files.
rgras schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:32:
Ik vind dat mensen hier verrassend goed omgaan met het feit dat Treyarch tegen ons heeft zitten 'liegen' wat betreft hun zogenaamde 'dedicated servers. Ik wil gewoon een server kunnen draaien op mijn eigen dedicated server, niet nog eens 15 dollar per maand betalen en vervolgens geeneens de beschikking krijgen over de server files.
Tja, wen er maar alvast aan... Bij BFBC2 werkt het precies zo en het zou me niets verbazen als dit de nieuwe standaard wordt. Vanuit de ogen van de ontwikkelaar ook ergens wel logisch.Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:30:
[...]
indd mijn idee, erg jammer dat ik nu weer naar 1 of ander groot bedrijf moet en de hoofdprijs moet betalen voor het runnen van een black ops servertje
Zo maak je namelijk het illegaal online spelen nog moeilijker. Want laten we eerlijk wezen, het feit dat COD 1,2 & 4 zo makkelijk illegaal te spelen was kwam juist door al die dedicated servers die mensen thuis hadden draaien...
Voor de gamer die wel netjes betaald is dat wel zuur ja. Maarja, je doet er niets tegen...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Maar ik had dan ook wel verwacht dat er veel meer providers bij zouden zijn, één is een beetje raar.
* PSN=Chef_NL** *
Op 02:01 zie je overigens weer zo'n ventje een duik maken. Iemand hier al wat over gehoord?
Je hebt niet alleen een balistic knive, maar ook een tomahawk, die moet je wel zelf gooien zoals in MW2 de throwing knvie.RedHat schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:59:
Die knifes gooien ziet er erg makkelijk uit ja.
een kill is daarvan te zien op 0:30 in dit filmpje: http://youtu.be/vtw2a4iKVAU
dit is een tomahawk:

Zit ook in MW2 en dat doet de specular techniek in het spel. Dat is om reflectie van licht te kunnen laten zien, alleen is het inderdaad niet echt mooi.Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:53:
Ik heb net dat filmpje zitten kijken, maar wat zien de spelers er debiel verlicht uit? lijkt wel of het lichtmodel niet werkt o.i.d., valt nietmand dat op? alle spelers lijken wel een wit-verlichte gloed te hebben...
Al is deze onvolkomenheid wel ideaal om andere in de verte te kunnen zien, omdat ze oplichten.
Maar sowieso vind ik dat hele specular niet goed werken. Sommige objecten wat mat moet zijn heeft een glans en andersom zoals een spiegel. En dan heb je die gloed.
Het is niet storend, maar wel jammer dat ze het niet verbeterd hebben. Tenzij het door DirectX 9 komt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Het lijkt me inderdaad eens leuk om in een shooter een snoekduik te kunnen maken. Iemand richt op je je duikt met 1 druk op de knop weg achter een stel kisten enz. enz.bram1984 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:05:
[...]
Op 02:01 zie je overigens weer zo'n ventje een duik maken. Iemand hier al wat over gehoord?
Als je terwijl je sprint op de knop om te gaan liggen drukt maak je zo'n duikbram1984 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:05:
[...]
Oh, dat is wat ik nu normaal doe ik MW2.Svennetjee schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:18:
[...]
Als je terwijl je sprint op de knop om te gaan liggen drukt maak je zo'n duik
Sprinten > Springen > Liggen > Schieten.
Tof dat het er nu standaard in zit, ik hoop wel dat het niet zo abused word als met Battlefield en iedereen aan het dolphin diven is.
http://www.iplaycod.com/forums/42-call-of-duty-black-ops/
In de sticky posts daar staat ook heel veel info over de game.
Geen dropshots meerSvennetjee schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:18:
[...]
Die combat training met bots lijkt me wel een leuke toevoeging, ideaal voor noobs
Sorry, maar dit is geen normale dropshot hoor. Hij zet ook echt af.Svennetjee schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:18:
[...]
Oftewel, dit is een normale dropshot, alleen hebben ze er nu een leuke animatie bij gemaakt (die overigens wel erg raar uitziet moet ik zeggen). Ik weet nog niet of ik daar zo blij mee ben, zul je in het echt OOIT iemand zo zien duiken met z'n geweer in de aanslag? Gaan liggen, tuurlijk. Duiken, tuurlijk, maar niet duiken en op je buik landen meteen klaar om te schieten, dat is echt belachelijk.bram1984 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:58:
[...]
Sorry, maar dit is geen normale dropshot hoor. Hij zet ook echt af.
Als je zo duikt zal je je wapen wel niet kunnen gebruiken, zeker zo'n animatie van 5 seconden waardoor je alsnog dood gaatNickThissen schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:11:
[...]
Oftewel, dit is een normale dropshot, alleen hebben ze er nu een leuke animatie bij gemaakt (die overigens wel erg raar uitziet moet ik zeggen). Ik weet nog niet of ik daar zo blij mee ben, zul je in het echt OOIT iemand zo zien duiken met z'n geweer in de aanslag? Gaan liggen, tuurlijk. Duiken, tuurlijk, maar niet duiken en op je buik landen meteen klaar om te schieten, dat is echt belachelijk.
In het echt zal je ook nooit kunnen rennen met een .50 of rocketlauncher.NickThissen schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:11:
[...]
Oftewel, dit is een normale dropshot, alleen hebben ze er nu een leuke animatie bij gemaakt (die overigens wel erg raar uitziet moet ik zeggen). Ik weet nog niet of ik daar zo blij mee ben, zul je in het echt OOIT iemand zo zien duiken met z'n geweer in de aanslag? Gaan liggen, tuurlijk. Duiken, tuurlijk, maar niet duiken en op je buik landen meteen klaar om te schieten, dat is echt belachelijk.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dat is waar, maar dat vind ik toch anders. Normaal kunnen lopen of rennen is een vrij essentieel onderdeel van een shooter. Je kunt het wel extreem realistisch maken zodat je met een barret heel langzaam loopt en totaal niet kan sprinten ofzo, maar dan zal niemand er mee spelen, dan heb je veel te veel nadeel.ChojinZ schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:23:
[...]
In het echt zal je ook nooit kunnen rennen met een .50 of rocketlauncher.En zo zijn er best veel dingen die "in het echt" niet kunnen. Wat dat betreft zit je bij de COD serie sowieso verkeerd. Voor realisme kan je dan beter BFBC2 spelen. Niet dat die game super realistisch is, maar COD is toch net ff wat meer Arcade...
Bij deze 'duik' is het anders: dat is geen essentieel onderdeel van een shooter (dit is de eerste FPS die dit heeft voor zover ik weet), dus ze hebben bewust gekozen dit toe te voegen. Op dat moment kunnen ze best even denken "nou, dat is misschien niet realistisch, dus kunnen we dat beter niet doen". Als je dat niet doet kun je net zo goed een laserzwaard ipv een mes of telekinetische gaven in het spel stoppen...
Maar goed, we zullen zien hoe het gaat lopen. Ik verwacht ook wel dat ze iets van een delay inbouwen zodat je niet meteen kan schieten. Ik ben alleen benieuwd hoe ze dat gaan balanceren. Als de delay te lang is dan kun je de duik beter nooit gebruiken want dan ben je een sitting duck...
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 03-09-2010 23:19 ]
Verwijderd
fixxed. En ik denk persoonlijk dat het dikgedrukte gedeelte ook de reden is dat men er relatief weinig over klaagt. Er zullen niet zo heel veel NL-ers zijn die een eigen server willen hosten, maar in tegenstelling tot mw2 wel een fatsoenlijke verbinding willen hebben en dan maakt het niet zo heel veel uit dat je zelf geen dedi kan neerzetten. Mij persoonlijk boeit dit me dan ook helemaal niet.ChojinZ schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:35:
[...]
[...]
Tja, wen er maar alvast aan... Bij BFBC2 werkt het precies zo en het zou me niets verbazen als dit de nieuwe standaard wordt. Vanuit de ogen van de ontwikkelaar ook ergens wel logisch.
Zo maak je namelijk het illegaal online spelen nog moeilijker. Want laten we eerlijk wezen, het feit dat COD 1,2 & 4 zo makkelijk illegaal te spelen was kwam juist door al die dedicated servers die mensen thuis hadden draaien...
Voor de gamer die wel netjes betaald en een server wil gaan runnen is dat wel zuur ja. Maarja, je doet er niets tegen...
Verwijderd
Tactical Insertions komen terug. Er zal een nieuwe manier komen tegen boosters. Je kunt namelijk met de Theater modus de boosters filmen en ze aangeven bij Treyarch. Die zal de boosters dan bannen of straffen.
De Theater modus werd ook uitgelegd. Zo kan je een filmpje of een clip terugkijken in je eentje, maar ook met een party. Je moet gewoon een lobby aanmaken, de film laden en dan kan je het gezellig samen kijken. Ook kan je je filmpje bewerken, uploaden en hem geschikt maken voor te kijken op internet en voor op je mobiel.
De honden (Dogs) zullen terugkeren op een 11 killstreak en één enkele beet is genoeg om iemand te killen. Ook zal de SR-71 Blackbird een killstreak zijn. Het is een soort UAV die onmogelijk neer te halen is en die ook de positie en de kijkrichting van je vijanden toont. (vijanden zien er op je radar hetzelfde uit als teammaten, alleen zullen de vijanden dan rood zijn en je teammaten groen)
Barebones zal ook in de game zijn. In deze playlist zul je het moeten doen zonder killstreaks en perks.
De console-versies van de game hebben geen dedicated servers nodig. Er zullen games zijn tot en met 18 spelers (waarschijnlijk een soort ground war) en er zal local matchmaking zijn.
Met een chopper gunner (9 killstreak) zal je alleen de 'gunner' (het wapen) kunnen besturen, terwijl je met een gunship (11 killstreak) een volledig bestuurbare helicopter krijgt, net zoals te zien was in de singleplayer beelden. Met de joystickjes kun je vliegen en met de linker en rechter trigger kun je racketen afvuren en de minigun laten schieten. Als er een ARC op je afkomt, kan je deze ook kapot schieten.
De restricties van de party chat in Modern Warfare 2 hebben geleid tot verschillende meningen. In Black Ops zullen er alleen restricties zijn bij Search and Destroy en ze zijn er van bewust dat dit voor- en nadelen heeft.
Lightweigt en Marathon zijn minder snel. Het is zo dat Marathon niet meer oneindig is, maar meer langer dan normaal achter elkaar sprinten.
Er zullen geen Deathstreaks zijn. Voor de nieuwelingen is er de optie Combat Training waar je tegen computer gestuurde vijanden kunt spelen. De ranking hiervan staat los van de online multiplayer. Het is ook mogelijk om samen met een (online) vriend tegen de computer gestuurde vijanden te spelen.
Treyarch geeft aan dat zij de de mogelijkheid hebben om de leaderboards aan te passen en er daardoor dus minder hackers en cheaters te vinden zullen zijn op de leaderboards.
De Ballistic Knife is een secondary wapen en je kunt nog steeds je normale mes gebruiken met de rechter joystick (button layout: default)
Het is mogelijk om te duiken en dan te gaan liggen als je de crouch-knop (buk-knop) ingedrukt houdt tijdens het sprinten. Dit is een defensieve beweging aangezien je aan halve seconde moet wachten nadat je ligt. (ongeveer net zoals als het switchen tussen wapens). Het is namelijk niet de bedoeling dat deze beweging gebruikt gaat worden door dropshoters, maar meer voor cover te zoeken.
Agreeeee! Valt mij ook weer tegen... Ik hou namelijk van een half uur lang met 6 vs 6 TDM spelen, maar dat is in CoD 6 niet mogelijk (Sabotage komt het dichtste bij), in Black ops ben ik dus ook weer afhankelijk van anderen...rgras schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:32:
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Oef wolfenstein ET matches van een half uur of langerStefanvanGelder schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:31:
[...]
Agreeeee! Valt mij ook weer tegen... Ik hou namelijk van een half uur lang met 6 vs 6 TDM spelen, maar dat is in CoD 6 niet mogelijk (Sabotage komt het dichtste bij), in Black ops ben ik dus ook weer afhankelijk van anderen...
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
bc2 is net zo arcade, 30 kogels voordat je dood gaat bijv. De operation flashpoint serie komt er nog het dichtsbij in de buurt.ChojinZ schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:23:
[...]
In het echt zal je ook nooit kunnen rennen met een .50 of rocketlauncher.En zo zijn er best veel dingen die "in het echt" niet kunnen. Wat dat betreft zit je bij de COD serie sowieso verkeerd. Voor realisme kan je dan beter BFBC2 spelen. Niet dat die game super realistisch is, maar COD is toch net ff wat meer Arcade...
blup
lijkt me wel dat wanneer je een server huurt, je iig kan kiezen welke maproulatie je wilt en welke gamemodes, dus hoogstwaarschijnlijk ook max kills, max time etc.StefanvanGelder schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:31:
[...]
Agreeeee! Valt mij ook weer tegen... Ik hou namelijk van een half uur lang met 6 vs 6 TDM spelen, maar dat is in CoD 6 niet mogelijk (Sabotage komt het dichtste bij), in Black ops ben ik dus ook weer afhankelijk van anderen...
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik verwacht dat je toegang hebt tot de mappen waar je mods in moet zetten.AquaSheep schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:55:
Ik vraag me dan wel af hoe ze dan met de mods oplossen als er geen server files zijn.
Maar de core server files zullen dan onbeschikbaar zijn.
Wel met de Hardline perkWitchHunter schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:39:
Wouw, nadat ik al die trailers en ingame videos heb gezien heb ik ZOOOVEEEEL zin in Black Ops. Vooral die Ballistic Knife en de Minigun killstreak spreken me heel erg aan. Alleen is het echt zo dat er ook 2-killstreaks bestaan?
* 1] PC gets every single game feature that the consoles get, but in a way that makes sense for PC.
* 2] PC gets even more features – the ones that PC gamers want like dedicated servers and more customization.
* 3] Keep it fun. Protect the integrity of the title through design and post-launch support.
Keep that in mind as you read through the decisions outlined below in our FAQ.
Call of Duty: Black Ops PC Multiplayer FAQ
Full feature support: Confirmed
Ranked Servers: earn XP and currency. Wager Servers: gamble your currency. Customizable Unranked Servers. Combat Training against practice dummies. Theater. Create-a-Class "2.0." Contracts. Emblem editor. Everything the consoles get. Implemented in a way that makes sense for PC (*cough* no lobbies *cough*).
PC Features: Confirmed
Dedicated Servers. New Server Browser. Dev console. /record. Customizable game modes, perks, killstreaks, classes, and higher player counts on unranked servers. Map rotation. RCon. Kick & Ban. MOTD. In-game custom Server Banners. And more.
Mod Tools: Confirmed
We will release mod tools sometime post-launch. We need to finish the game first. Then we will make sure any urgent issues are handled. Then we will begin work on tools. The extent of the mod tools package will not be known until this time.
Global Persistent Stats, Profiles: Confirmed
Your profile data is stored on servers for you and is accessible from anywhere on the internet. Stats, XP, COD Points, configs, etc.
Leaderboards: Confirmed
Yes, leaderboards - globally persistent leaderboards (i.e. NOT per-server based).
Steam Exclusive: Confirmed
Millions of Call of Duty fans are already on Steam. Their Friends are on Steam. Steam will provide the ease of auto-updating instead of manual patching. Auto-updating will also help keep the community playing together on the latest version. The Steam cloud will make your profile and configs available to you on any computer.
VAC: Confirmed
We are serious about protecting the integrity of this game from hackers and cheaters who would otherwise ruin the fun for the honest players. Used in conjunction with our own anti-exploit measures, Theater reviews, trusted servers, and supplemented by server admins with kick and ban powers we believe that Valve Anti-Cheat will be an effective solution for Call of Duty: Black Ops PC. We are committed to working closely and diligently with Valve to deal with new threats as they appear.
No “Public Server Files”: Confirmed
Many of these game features are predicated on having a trusted host or server. Otherwise these features would be wide-open to easy exploits and rampant cheating. Also, anti-cheat solutions can be significantly more effective on games that rely on trusted servers. We chose against “public server files” in favor of providing full feature support and protecting the integrity of this title. This doesn't mean you won't have customization or admin capabilities with your servers - because you will. This simply means we've partnered with an exclusive server provider.
GameServers.com Exclusive: Confirmed
We have partnered with GameServers.com as the exclusive provider of dedicated servers for Call of Duty: Black Ops. Every dedicated server for this title will be running on top quality hardware and infrastructure with excellent bandwidth. There will be a ton of official servers at launch for everyone to play on for free. If you want to run your own server you will be able to rent one at a great price (which will never go higher than $0.99/slot). They are actively adding new server locations and staffing up to meet global demand. If you don’t see your location you can suggest it here: http://www.gameservers.com/blackops/
Max Players: Not Confirmed
We have not yet finalized the maximum number of players in ranked or unranked servers. More playtesting is required to determine how high these numbers can go. This happens as late as possible in the project otherwise the game is likely to change in ways that could invalidate the results.
Minimum System Requirements: Not Confirmed
The game is still in development, and the PC team is hard at work making further optimizations. We will announce the min specs in the near future.
-----
Hopefully that answers the majority of the outstanding questions not answered from our MP Reveal coverage. There are still some questions we do not have answers for at this time, so as always, we appreciate your patience. We will have all questions answered before November 9th.
Regards,
-JD, PC Dev, & the PC Team
http://callofduty.com/boa...dvu836l6bcui8bqecrl0qomg1
En dan met name dit stuk:
VAC: Confirmed
We are serious about protecting the integrity of this game from hackers and cheaters who would otherwise ruin the fun for the honest players. Used in conjunction with our own anti-exploit measures, Theater reviews, trusted servers, and supplemented by server admins with kick and ban powers we believe that Valve Anti-Cheat will be an effective solution for Call of Duty: Black Ops PC. We are committed to working closely and diligently with Valve to deal with new threats as they appear.
Nou, volgens mij rennen de cheaters alweer snel rond en krijgen wij de account-ban taferelen zoals gezien in MW2. Nu kunnen ze zichzelf nog mooier verschuilen achter de dedi's omdat de admin ook kan kicken. Dus als er nu weer om de paar maanden een banwave komt dan is het een paar maanden lang wel eerst het probleem van de serveradmins.We are committed to working closely and diligently with Valve to deal with new threats as they appear.
Bovendien werden er ook teveel onschuldigen geband die het account niet meer terugkregen ook. Lekker eerlijk van VAC, onschuldigen bannen. Er zijn genoeg systemen die misschien niet 100% oké zijn maar wel beter werken.
Als je admin van een server bent kun je toch ook zelf bannen? Dus VAC vult dat alleen maar aan. Ik denk niet dat VAC vaak in actie hoeft te komen omdat er op de meeste servers wel vaker admins aanwezig zijn, en daar zullen cheaters niet lang spelen. Misschien zullen er servers komen waar alleen maar cheaters zitten ofzo, maar dat boeit me ook totaal niet, zolang ik er maar niet bij ben.bazs2000 schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:05:
Weer VAC.
[...]
En dan met name dit stuk:
[...]
Nou, volgens mij rennen de cheaters alweer snel rond en krijgen wij de account-ban taferelen zoals gezien in MW2. Nu kunnen ze zichzelf nog mooier verschuilen achter de dedi's omdat de admin ook kan kicken. Dus als er nu weer om de paar maanden een banwave komt dan is het een paar maanden lang wel eerst het probleem van de serveradmins.
Bovendien werden er ook teveel onschuldigen geband die het account niet meer terugkregen ook. Lekker eerlijk van VAC, onschuldigen bannen. Er zijn genoeg systemen die misschien niet 100% oké zijn maar wel beter werken.
Het klinkt nu wel alsof ze bij treyarch actief Theater filmpjes gaan bekijken en zo gaan beslissen of iemand cheat of niet. Daar ben ik het absoluut niet mee eens, dat moeten ze gewoon niet doen. Als je een filmpje bekijkt ben je altijd een buitenstaander. Meestal zal het 100% duidelijk zijn dat iemand cheat, maar heel vaak kun je dat absoluut niet beoordelen op een enkel filmpje van 2 of 3 kills. Ik maak zelf ook wel eens gelukkige kills door twee muren heen... Als me dat nu weer gebeurt kan ik meteen bang zijn dat mijn tegenstander zijn filmpje niet naar treyarch gaat opsturen, want dan wordt ik gewoon gebanned

VAC heeft server admins nodig om goed te werken.Lizardz schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:10:
Gatverdamme, dat VAC en Steam heb ik dus echt geen zin in. Hebben ze nou echt niet gezien dat dat bij MW2 ook al niet werkte?
PB bant is instant.
VAC bant naar een tijdje, maar zodra een server admin iemand bant is ie weg.
En met de record feature neem je ze op, post je het en kunnen meerdere servers bannen.
Het blijft voor ons beide natuurlijk gissen, want harde cijfers over de vraag naar dedicated servers hebben we niet, maar als ik om me heen kijk ken ik best veel mensen die graag hun eigen server zouden willen draaien.Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:15:
[...]
fixxed. En ik denk persoonlijk dat het dikgedrukte gedeelte ook de reden is dat men er relatief weinig over klaagt. Er zullen niet zo heel veel NL-ers zijn die een eigen server willen hosten, maar in tegenstelling tot mw2 wel een fatsoenlijke verbinding willen hebben en dan maakt het niet zo heel veel uit dat je zelf geen dedi kan neerzetten. Mij persoonlijk boeit dit me dan ook helemaal niet.
Als je ook kijkt naar het verleden (cod4 & 2) was het aanbod van Nederlands servers best groot.
En uiteraard heeft niet iedereen behoefte aan een eigen server. Maar er zijn er ook een hoop die dat wel willen. Het geklaag in de diverse COD topics hier op GoT is daar een bevestiging van.
Ik wil absoluut niet beweren dat bc2 realistisch is maar je kan mij niet wijsmaken dat COD niet minder erg Arcade is . Zaken als physics (bulletdrop/delay, total destrution), maps en gameplay komen bij mij veel realstischer over.eendje schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 16:22:
[...]
bc2 is net zo arcade, 30 kogels voordat je dood gaat bijv. De operation flashpoint serie komt er nog het dichtsbij in de buurt.
Verwijderd
Team Deathmatch (12 players)
Merc Team Deathmatch (No parties)
Free for All (8 players, no really large maps)
Domination (12 players)
Ground War (18 players, TDM and DOM, no super small maps)
Search & Destroy
Capture the Flag (12 players)
Headquarters (12 players)
Demolition (12 players)
Sabotage (12 players)
De playlists uit de categorie HARDCORE zijn op dit moment:
Team Deathmatch (12 players)
Search & Destroy (12 player)
Free for All (8 player)
De playlists uit de categorie BAREBONES zijn op dit moment:
Bones TDM (12 players, Team Deathmatch, everything disabled. No Perks, Kilsltreaks, Attachments, or Contracts)
Classic TDM (12 players, killstreaks at 3, 5 and 7 levels like MW1 did)
De PRESTIGE playlists hebben ze op dit moment nog niet af, maar hier zullen alleen spelers toegang tot hebben die in prestige zitten.
De Wager Matches staan los van de normale ranked matches. Deze zullen ook aparte categorieën en playlists hebben.
De ANTE UP (Free-for-all based, 6 players, low buy-in, parties allowed) categorie bevat::
One in the Chamber
Sticks and Stones
Gun Game
Sharpshooter
De WEEKEND GAMBLER (Free-for-all based, 6 players, medium buy-in, no parties allowed) categorie bevat::
One in the Chamber
Sticks and Stones
Gun Game
Sharpshooter
De HIGH ROLLER (Free-for-all based, 6 players, super high buy-in, no parties allowed) categorie bevat:
Pro Gambler (all 4 of the above modes, you are gambling now so ... it's gamble)
Multiplayer zal mij niet zoveel boeien. Teveel hit and run tactic, weinig tot geen teamplay (zo'n beetje met alle modes) en die kermisattracties (lees: perks) heb ik helemaal geen zin in. Bovendien zit ik niet te wachten op al die cheaters en VAC is allerminst flawless.
[ Voor 5% gewijzigd door Sharpp op 05-09-2010 16:26 ]
[ Voor 14% gewijzigd door DM.Aram op 05-09-2010 17:00 ]
See you in another life, brother.
Verwijderd
Wat bedoelen ze trouwens met "No parties" ?
Je kan dus niet met een maatje samen in een team, dan moet je de gewone TDM hebben.
Same, ik heb hem zojuist ook daar besteld voor €35,96. Nette prijs toch voor zo'n game.DM.Aram schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:59:
Preorder zojuist gemaakt (€35,96 voor PC). Kan niet wachten. Ziet er beter uit dan MW2, en doet me weer een beetje denken aan MW1.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik had laatst Mafia2 voor de PS3 1 dag eerder dan de officiele release. Meestal krijg je ze op de release, als de game tenminste voldoende voorradig is. Bij Red Dead Redemption voor de PS3 moest ik wel een week wachten, maar toen waren er problemen rondom de productie van de PS3 versie.NickThissen schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:45:
Hoe snel leveren ze bij Media Offer normaal? Er staat 0-3 dagen na release... Ik wil em niet pas 3 dagen na release binnen krijgen, dan betaal ik wel een tientje meer. Maar goed als je em in de winkel gaat halen zul je em niet gauw voor minder dan 50 euro vinden (ik weet nog dat MW2 bij de mediamarkt voor de xbox 50 euro kostte terwijl hij voor de PC nog 60 kostte! En dat was op de release dag)... Dilemma!
Verwijderd
mw2 helemaal grijs gespeeld.
Laaste tijd niet meer omdat ik de zin om te shooten even bewaar voor black ops haha.
Iemand nog een aanbeveling waar je de Ps3 versie voor een lekker prijsje kan pre-orderen.
Edit:Never mind. De link paar posts hierboven niet gezien.
maar meteen ge pre orderd bij mediaoffer.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 00:30 ]
Hoe werkt Addiscount? Ik zie alleen de prijs van 39 euro?steveman schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:38:
Centje te veel? (Met Addiscount al vanaf € 35,95!)
Basement Bios ---- Exo-S
Dan moet je volgens mij 10 minuten lang verplicht allemaal spotjes gaan kijken ofzo. Verschrikkelijk irritant, al zeg ik het zelf.Mystikal schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:43:
[...]
Hoe werkt Addiscount? Ik zie alleen de prijs van 39 euro?
Ik heb Mediaoffer even gemaild of ze nu al iets over de levertijd kunnen zeggen (aantal pre-orders e.d.).
Basement Bios ---- Exo-S
Bij Addiscount krijg je aan het einde van de reclames vragen over wat je gezien hebt, waaraan ze kunnen zien of je de ads aandachtig bekeken hebbenMystikal schreef op maandag 06 september 2010 @ 09:57:
Hmm van de andere kant ik moet 2 exemplaren hebben, dus wellicht toch maar even aanzwengelen vanavond en gewoon maar doelloos aan laten staan. Of moet je heel klikken etc?
Enne, het is volgens mij 7 minuten reclame voor de maximale korting. Normaal moet ik wel langer werken voor dat bedrag
En laat ik dan ook nog eens iets zinvols zeggen enzo:
Ik kijk al vanaf de aankondiging sceptisch naar de game, want zowel COD3 en COD:WAW misten iets naar mijn mening. Ik was dan bijvoorbeeld wel weer erg blij met MW2, waar ik ook een flink aantal uren in gestopt heb. Ok, de game had legio problemen, maar als je daar tussendoor kijkt is het gewoon een leuke game, die de 25 euro die ik er voor betaald heb zeker waard was
Black Ops moet een hoop goed doen om dat gevoel te kunnen evenaren, maar de features beginnen er steeds beter uit te zien. Zit er nu zelfs aan te denken om hem te gaan preorderen, maar daar heb ik gelukkig nog een maandje of twee voor.
[ Voor 37% gewijzigd door Sorbo op 06-09-2010 10:08 ]
Mailtje terug gekregen: Normaliter kunnen ze op releasedatum leveren, echter zijn ze afhankelijk van de leverancier, en van TNT.bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 09:18:
[...]
Dan moet je volgens mij 10 minuten lang verplicht allemaal spotjes gaan kijken ofzo. Verschrikkelijk irritant, al zeg ik het zelf.
Ik heb Mediaoffer even gemaild of ze nu al iets over de levertijd kunnen zeggen (aantal pre-orders e.d.).
edit: Nog een mail gekregen: zolang het artikel niet op "Uitverkocht" staat, kunnen alle pre-orders tijdig verwerkt worden.
Ik heb 'm ook maar besteld net.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 06-09-2010 10:59 ]
TNT red het meestal wel, als ie op dinsdag vroeg verzonden wordt, heb je em meestal ook wel.bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:21:
[...]
Mailtje terug gekregen: Normaliter kunnen ze op releasedatum leveren, echter zijn ze afhankelijk van de leverancier, en van TNT.
edit: Nog een mail gekregen: zolang het artikel niet op "Uitverkocht" staat, kunnen alle pre-orders tijdig verwerkt worden.
Ik heb 'm ook maar besteld net.
Ik ga denk ik wel gewoon naar de stad, dan weet ik 100% zeker dat ik hem heb.
Je hoeft maar eventjes reclame te kijken, en op zich nog wel grappig ookMystikal schreef op maandag 06 september 2010 @ 09:57:
Hmm van de andere kant ik moet 2 exemplaren hebben, dus wellicht toch maar even aanzwengelen vanavond en gewoon maar doelloos aan laten staan. Of moet je heel klikken etc?
Het pakket kan volgens mij overigens al op maandag aan TNT overhandigd worden.
Dit is trouwens een erg cool MP filmpje. Hier zie je ook goed hoe die Valkyrie killstreak werkt.
edit: Die double kill op 02:12 is wel merkwaardig trouwens. Hij sprayed vanuit de heup, en er lijkt wel een zware auto-aim naar links aan te hangen.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 06-09-2010 11:40 ]
Leuk filmpje! Dat wordt vanavond reclame kijken en pre-orderen. Een vriend van me is jarig, pak ik die gelijk mee voor hem ook!bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:35:
Tja ik ben gewoon aan het werk tot half 6, dus dat wordt een beetje moeilijk voor mij. Daarnaast kost ie voor de PS3 in de winkel meestal gewoon € 65,-, en nu € 53,-. Dat verschil vind ik echt te groot.
Dit is trouwens een erg cool MP filmpje. Hier zie je ook goed hoe die Valkyrie killstreak werkt.
[video]
edit: Die double kill op 02:12 is wel merkwaardig trouwens. Hij sprayed vanuit de heup, en er lijkt wel een zware auto-aim naar links aan te hangen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mystikal op 06-09-2010 11:49 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Die double-kill is zeker apart, het lijkt net of de kogels naar de tegenstander toegetrokken worden.bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:35:
[video]
Valkyrie killstreak is zeker wel een coole killstreak, ziet er mooi uit.
Op 0:09
[ Voor 9% gewijzigd door Dorest0rm op 06-09-2010 13:32 ]
Er zitten overigens meer vage dingen in: het filmpje begint met een 2-killstreak, hij maakt daarna een kill, vervolgens staat er First Blood en daarna weer Double Kill.
Er is inderdaad een perk waarmee je gerevived kan worden en mensen kan reviven.bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:35:
Misschien kun je last stand kereltjes reviven?
Er zitten overigens meer vage dingen in: het filmpje begint met een 2-killstreak, hij maakt daarna een kill, vervolgens staat er First Blood en daarna weer Double Kill.
Lijkt op de G11, maar die zag ik volgens mij niet tussen de assault rifles staan.bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:11:
Weet iemand trouwens welk wapen dat is, die op het einde gebruikt wordt?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ben wel benieuwd naar welk wapen dat is? Begint bij 1:34?bram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:35:
Tja ik ben gewoon aan het werk tot half 6, dus dat wordt een beetje moeilijk voor mij. Daarnaast kost ie voor de PS3 in de winkel meestal gewoon € 65,-, en nu € 53,-. Dat verschil vind ik echt te groot.
[video]
Duurt wel lang dat wachten trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door pjlgt op 06-09-2010 13:50 ]
[ Voor 42% gewijzigd door AquaSheep op 06-09-2010 14:13 ]
thanx for the tip,steveman schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:38:
Centje te veel? (Met Addiscount al vanaf € 35,95!)
heb em meteen gepre-orderd
vind ik die op 2.50 veel eigenaardiger.... daar blijft ze crosshair hangen op embram1984 schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:35:
Verwijderd
Dat is een H&K UMPpjlgt schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:49:
[...]
Ben wel benieuwd naar welk wapen dat is? Begint bij 1:34?
http://www.heckler-koch.de/HKWebText/detailProd/1926/82/4/20
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2010 14:57 ]
Tja, dat zou gewoon aim-assist kunnen zijn. Bij die andere schieten z'n kogels gewoon naar links, terwijl hij daar helemaal niet richt.ApC_IcE schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:45:
[...]
vind ik die op 2.50 veel eigenaardiger.... daar blijft ze crosshair hangen op em
Maar na het kijken van alle MP filmpjes krijg ik wel heel erg zin in deze game!
En alle nieuwe MP modi zien er ook goed uit!
laat maar komen.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Dit topic is gesloten.