Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:55
En daarnaast nog, net exclusive, Mass Effect 2. Daar zit ik met smart op te wachten!

Dat tooltje van de vorige pagina voor de covers; jammer dat hij de cover niet laat zien op mapniveau, maar alleen op bestandsniveau. Daar laat hij normaal al een plaatje vanuit het bestand zien. Juist op mapniveau had ik graag een vervanging van het saaie grijze mapje gezien.

+ Een beetje onhandig dat je voor elk bestand (bij een serie tikt dat nogal aan) een aparte cover moet aanmaken.

[ Voor 70% gewijzigd door cheiron op 11-01-2011 11:29 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 16:06
btw heb ik gister echt alles geprobeert om UPnP ingesteld te krijgen. en het is nog niet gelukt.
router (tp-link 1043nd ondersteund het. tele2 modem/router combo ook, maar ik ben echt ten einde raad...

NAT type 2, maar UPnP wil niet doorkomen.

iemand die mij het verlossende woord kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50
Ik heb al wat lopen zoeken op Google maar wilde het hier ook even vragen.

Als het goed is krijg ik vandaag een nieuwe PS3 Slim 160GB. Op dit moment gebruik ik een PS3 Phat 80GB. Hoe kan ik het beste switchen naar m'n nieuwe console?

De oude wil ik verkopen dus daar moet alles af. Het lijkt me logisch dat ik eerst de "Data Transfer Utility" gebruik, dus lan-kabel aansluiten tussen m'n Slim en Phat en dan gegevens kopiëren naar de Slim. Ik vraag me alleen of hoe ik dat moet doen omdat ik natuurlijk wel een PS3 aangesloten moet hebben op m'n TV. Is het de bedoeling dat ik mijn oude PS3 gewoon aangesloten laat en een lan-kabel naar m'n nieuwe leg en dan naar die "Data Transfer Utility" ga? En wat voor lan-kabel heb ik hiervoor nodig (Crossed of Straight)?

Vervolgens wil ik graag dat al mijn gegevens van de Phat af zijn. Is het dan verstandig om de Phat te formateren? En daarna kan ik hem gewoon verkopen en kan de volgende gebruiker hem weer gelijk in gaan stellen? Of kan ik beter kiezen voor de "Restore PS3 System". Daarbij staat namelijk dat hij geformateerd wordt en in de originele staat wordt teruggezet.

Sorry voor de vragen maar ik was erg aan het zoeken en kom er nèt niet helemaal uit.

edit: Inmiddels over de "Data Transfer Utility" al een goed filmpje gevonden. YouTube: PS3 Data Transfer Utility
Daarvoor moet ik alleen nog weten of ik een crossed of straight lan-kabel heb. Hoe kan ik dat zien? Ik heb namelijk straight nodig volgens dat filmpje.

edit2: en gaat deze vlieger op voor het verhaal straight/crossed (onderaan de pagina)?

[ Voor 16% gewijzigd door LuPo op 11-01-2011 12:05 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://au.playstation.com...he-data-transfer-utility/
http://nl.playstation.com...dataoverdracht-gebruiken/
You can use either an Ethernet straight-through cable or an Ethernet crossover cable.
De game data van LittleBigPlanet kan niet worden gekopiëerd.

Beter zoeken LuPo :P

[ Voor 34% gewijzigd door Ike. op 11-01-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:04:
http://au.playstation.com...he-data-transfer-utility/

[...]

De game data van LittleBigPlanet kan niet worden gekopiëerd.
Handige link thanks. d:)b

Blijft alleen het verhaal over formateren of 'restoren' nog staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:38

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik zou een restore doen, dan is je schijf weer helemaal leeg. En vergeet niet om eerst je account te deactiveren op je oude PS3.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:07:
[...]

Handige link thanks. d:)b

Blijft alleen het verhaal over formateren of 'restoren' nog staan. ;)
Je moet ook je PSN account deactiveren op je oude PS3 (na het kopiëren van de data)
Dit moet je doen omdat je je PSN aankopen maar op 5 PS3's kan downloaden.
Als je je account op je oude PS3 deactiveerd dan 'telt ie niet meer mee als 1 van de 5'

edit: Meelobee was iets sneller :+

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 11-01-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54
Sinds zaterdag in het bezit van wipeout (br versie, inc fury). Erg leuk nu ik een beetje aan de besturing gewend ben. (bij mijn eerste ervaring bij iemand anders vond ik het dusdanig anders sturen dan de ps1 versie ((duh 8)7 )) dat ik het niet direct leuk vond.)
De gfx zijn nog steeds geweldig. En hij is (in eerste instantie, ben nog niet zo ver), ook niet zo moeilijk als de oude games. Heb vroeger vooral wipeout2097 gespeeld.

Wat ik weer iets minder vond, is dat je (voor zover ik weet) niet via de psn site friends kan toevoegen. Ik doe dit altijd liever op de pc omdat dat makkelijker invoeren is dan met de controller, en ik geen draadloos tb heb.
Klopt dit, of ben ik n00b en zijn er trucjes voor.

Momenteel trouwens toch maar 2 mensen in te voeren dus het valt allemaal wel mee, maar lui, moe, liever dan etc ;)
Als er nog mensen bezig zijn met wipe out, voeg me dan ook maar gerust toe (id = S4g4tNL). Zou het wel leuk vinden om tijden te vergelijken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:17
Sagat schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:48:
Wat ik weer iets minder vond, is dat je (voor zover ik weet) niet via de psn site friends kan toevoegen. Ik doe dit altijd liever op de pc omdat dat makkelijker invoeren is dan met de controller, en ik geen draadloos tb heb.
Klopt dit, of ben ik n00b en zijn er trucjes voor.
Heb je een USB-toetsenbord? Dan kan je die aansluiten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:43
Meelobee schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:12:
Ik zou een restore doen, dan is je schijf weer helemaal leeg. En vergeet niet om eerst je account te deactiveren op je oude PS3.
vergeet ook niet om je trophies te syncen op de oude, daar heb ik ook problemen mee gehad (platinum MWII voor wie het zich nog herinnert).

Procedure duurt erg lang, maar werkt verder prima. Wel leuk 2 ps3's aan de TV :D

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Kan je op de PC via internet ook je downloadlijst bekijken? Ik weet bijna zeker dat ik dat al eens gezien heb maar kan het nu niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonekill schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:58:
Kan je op de PC via internet ook je downloadlijst bekijken? Ik weet bijna zeker dat ik dat al eens gezien heb maar kan het nu niet meer vinden.
Niet via je internet browser dacht ik. Het kan wel met Sony Media Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:31:
btw heb ik gister echt alles geprobeert om UPnP ingesteld te krijgen. en het is nog niet gelukt.
router (tp-link 1043nd ondersteund het. tele2 modem/router combo ook, maar ik ben echt ten einde raad...

NAT type 2, maar UPnP wil niet doorkomen.

iemand die mij het verlossende woord kan geven?
Weet niet zeker of onderstaande er wat mee te maken heeft.
Ik heb ook Tele2 gehad maar dat modem davolink (type weet ik niet) ondersteund dacht ik geen Upnp.
Quote van ander forum. link
Epic Fail router heeft geen ondersteuning voor UPnP.
Je moet met de hand de poorten openen in de config van de router.
Kijk welke poorten nodig zijn en vul die in bij "Virtual Servers" bij menu van de router.
Je moet als "Server IP" altijd het ip adres invullen van de pc/XBOX/PS3 waar het spel op loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Zonekill schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:58:
inloggen op de PS site en dan bij account kan je het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 13:17

troje

was here!

Zo, PS3 + GT5 van de Wehkamp is zojuist bezorgd :) :) :)

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Kon het topic al niet vinden :D
Zeer nette OP trouwens :Y En ik blijf erbij, ondanks de gedateerde graphics, blijft New Vegas een briljant spel!

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 10:41
troje schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:30:
Mooi, de mijne wordt morgenavond bezorgt :) Ik hoor graag je ervaringen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Svennie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:22:
[...]

inloggen op de PS site en dan bij account kan je het zien.
Ja, ik zal wel blind zijn maar zie het echt niet. Zie onder mijn account alleen Mijn Hardware?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54
tiguan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:52:
[...]
Heb je een USB-toetsenbord? Dan kan je die aansluiten op de PS3.
Ja maar dat vind ik niet handig, om daarmee heen en weer te lopen tussen pc en tv. Misschien toch maar een 5 euro tb-tje halen. Kan ik natuurlijk ook op de wii en 360 gebruiken.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Zonekill schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:11:
[...]

Weet niet zeker of onderstaande er wat mee te maken heeft.
Ik heb ook Tele2 gehad maar dat modem davolink (type weet ik niet) ondersteund dacht ik geen Upnp.
Quote van ander forum. link

[...]
Volgens mij is dat precies wat ik moet doen. maar er staat ergens een link naar Portforward.com en daarin staat aangegeven welke poorten open moeten voor PES09.
ik wil poorten opengooien voor COD Black Ops. het geheel zegt wel NAT type 2 te hebben, maar Doordat UPnP niet beschikbaar is (of hoe tele2 ermee knutselt), blijft het maar op Moderate staan.

om van zoveel mogelijk gezeik af te komen wil ik dat echt 'Open' hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Meelobee schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:12:
Bedankt. Ik heb op het einde een restore gedaan en toen ik de PS3 daarna weer startte kwam ik in het begin-menu. Toen gelijk afgesloten (met de knop op de PlayStation) zodat hij 'als nieuw is'.
Svennie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 12:57:
[...]

vergeet ook niet om je trophies te syncen op de oude, daar heb ik ook problemen mee gehad (platinum MWII voor wie het zich nog herinnert).

Procedure duurt erg lang, maar werkt verder prima.
Bedankt. Ik sync eigenlijk altijd na het gamen. Dan ga ik even verlekkert kijken naar m'n nieuwe trophies. :*) :+
Wel leuk 2 ps3's aan de TV :D
'Slim en Phat'

Even een fototje gemaakt. :P Normaal staat de PS3 in het vak eronder.
troje schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:30:
Ik kreeg om 12:00 een smsje dat ik hem op kon halen. Gelijk gedaan!

De Data Transfer Utility duurde ongeveer 15-20 minuten. Daarna was alles keurig overgezet. Ook de savegame van LBP Ike. ;)

Iedereen bedankt voor de hulp. Nu alleen nog even de Phat verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
LuPo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:09:
[...]

Bedankt. Ik heb op het einde een restore gedaan en toen ik de PS3 daarna weer startte kwam ik in het begin-menu. Toen gelijk afgesloten (met de knop op de PlayStation) zodat hij 'als nieuw is'.

[...]

Bedankt. Ik sync eigenlijk altijd na het gamen. Dan ga ik even verlekkert kijken naar m'n nieuwe trophies. :*) :+

[...]

[afbeelding]

Even een fototje gemaakt. :P Normaal staat de PS3 in het vak eronder.

[...]

Ik kreeg om 12:00 een smsje dat ik hem op kon halen. Gelijk gedaan!

De Data Transfer Utility duurde ongeveer 15-20 minuten. Daarna was alles keurig overgezet. Ook de savegame van LBP Ike. ;)

Iedereen bedankt voor de hulp. Nu alleen nog even de Phat verkopen. :)
toon volledige bericht
Wat vraag je er eigenlijk voor?
mankeert het iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Zonekill schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Ja, ik zal wel blind zijn maar zie het echt niet. Zie onder mijn account alleen Mijn Hardware?!
ik nu ook, weet niet waar ik straks zat maar toen ik daar op account klikte kreeg ik een menu waar in ik geld kon storten op PSN en zo maar ook mijn download geschidenis kon zien, misschien playstation site van de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het niet. Hij wilde gewoon een slim :P

LuPo is je oude PS3 nou zo vies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:18:
[...]

Wat vraag je er eigenlijk voor?
mankeert het iets?
Nee hij werkt perfect. Alleen deze aanbieding kon ik niet laten lopen omdat ik nu dubbel zoveel hardeschijfruimte heb. Ik had je vanmiddag al een DM gestuurd. Heb je die gezien (ging over inFAMOUS)?
Ike. schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:22:
[...]

Denk het niet. Hij wilde gewoon een slim :P

LuPo is je oude PS3 nou zo vies?
Klopt, ik wilde de Slim voor de hardeschijfruimte.

Nee, dat is een beetje stof. Maar het ziet er op de foto een beetje apart uit. Hij is juist zo ongeveer brandschoon (en krasvrij). :*)

[ Voor 34% gewijzigd door LuPo op 11-01-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PlayStation Official App for iOS
DE: Hinweis: Diese Anwendung ist auch in Deutsch verferfügbar.
ES: Nota: esta aplicación también está disponible en español.
FR: Note: cette application est également disponible en français.
IT: Nota: questa applicazione è disponibile anche in italiano.
NL: Let op: Deze app is ook in het Nederlands beschikbaar.

Take the incredible world of PlayStation everywhere you go.

The official PlayStation app is your one-stop source to keep you ahead of the game, no matter where you are.

Sign in with your PlayStation Network Sign in ID. If you don’t have a PSN account, you can create one here eu.playstation.com/registration.

In this version (1.0) you can:
- Keep up to date with your trophies, friends’ games and online status.
- Check out all the latest games, news and hardware.
- Read all exciting announcements from PlayStation.Blog
toon volledige bericht

[ Voor 79% gewijzigd door Ike. op 11-01-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Gaaf, ben 'em aan het downloaden en installeren uit de app store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
de Playstation official app is wel geinig. zat er trouwens wel al een tijdje op te wachten.

maar nu ze zo'n app hebben, vind ik dat er ook een toetsenbord functie moet komen. ik meen gelezen te hebben dat het niet werk over bluetooth, maar moeten ze maar een mooie oplossing ervoor vinden. het zou immers erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:41:
de Playstation official app is wel geinig. zat er trouwens wel al een tijdje op te wachten.

maar nu ze zo'n app hebben, vind ik dat er ook een toetsenbord functie moet komen. ik meen gelezen te hebben dat het niet werk over bluetooth, maar moeten ze maar een mooie oplossing ervoor vinden. het zou immers erg handig zijn.
Wat bedoel je nu precies? Iets als een PS3 media toetsenbord van Logitech, die Bluetooth is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Exorcist schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:43:
[...]

Wat bedoel je nu precies? Iets als een PS3 media toetsenbord van Logitech, die Bluetooth is?
sony (playstation) heeft een app voor iOS uitgebracht, waarmee je vrienden en trofeeën kunt zien e.d.
wat ik bedoel is dat velen een iphone of iets dergelijk graag willen gebruiken als toetsenbordje. waarschijnlijk vind niet iedereen dit handig of wat dan ook, maar ik zie het wel zitten.
dat zou voor de app een leuke toevoeging zijn van Sony.

btw gebruik ik de chat van de PS niet, maar Whatsapp om met mijn vrienden te praten, dus mijn phone ligt naast mij met gamen. vandaar dat ik dit zei;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 17:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nu nog een Android app, onvoorstelbaar dat ze die niet eerst uitbrengen want het marktaandeel van Android is groter dan iphoney. :P

edit: hij is er ook voor android :P

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 11-01-2011 17:03 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
als ik een externe harde schijf aan de PS3 hang is het dan op een of andere manier mogelijk om thumbnails/afbeeldingen van de films weer te geven?

trouwens hoe cool is dit
http://dai.ly/b2I5wb
1,5 uur film via GTA-IV, haha dan moet je toch wel tijd over hebben hoor

[ Voor 30% gewijzigd door F350-maniac op 11-01-2011 16:10 . Reden: gta filmpje toegevoegd ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
F350-maniac schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:01:
als ik een externe harde schijf aan de PS3 hang is het dan op een of andere manier mogelijk om thumbnails/afbeeldingen van de films weer te geven?

trouwens hoe cool is dit
http://dai.ly/b2I5wb
1,5 uur film via GTA-IV, haha dan moet je toch wel tijd over hebben hoor
is alleen niet de eerste keer dat mensen te veel tijd over hebben.
zie hier:
YouTube: War of the Servers (Full)

<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/ppUl_CBuyz8" frameborder="0"></iframe>
geen idee hoe zo'n linkding werkt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:21:
[...]

is alleen niet de eerste keer dat mensen te veel tijd over hebben.
zie hier:
YouTube: War of the Servers (Full)

<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/ppUl_CBuyz8" frameborder="0"></iframe>
geen idee hoe zo'n linkding werkt:P
code:
1
[video]http://www.youtube.com/watch?v=ppUl_CBuyz8[/video]

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
War of the Servers (Full)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-03 22:11
Nu kan ik nog beter opscheppen met mijn trophies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
Via Twitter:
PlayStationNL: RT @sonyericssonnl: De Official Playstation App! Nu in de Android Market market.android.com/search?q=pname:com.scee.psxandroid

Android heeft dus ook de OPA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:55
cheiron schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:18:
+ Een beetje onhandig dat je voor elk bestand (bij een serie tikt dat nogal aan) een aparte cover moet aanmaken.
Quote even mijzelf; ontdekt dat wanneer je de cover "folder.jpg" noemt, hij getoond wordt voor alle video's in de map.

Wat ik nog steeds niet weet is hoe ik de standaard folder die getoond wordt in xmb kan veranderen door dit plaatje.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Steven6249 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:48:
[...]

sony (playstation) heeft een app voor iOS uitgebracht, waarmee je vrienden en trofeeën kunt zien e.d.
wat ik bedoel is dat velen een iphone of iets dergelijk graag willen gebruiken als toetsenbordje. waarschijnlijk vind niet iedereen dit handig of wat dan ook, maar ik zie het wel zitten.
dat zou voor de app een leuke toevoeging zijn van Sony.

btw gebruik ik de chat van de PS niet, maar Whatsapp om met mijn vrienden te praten, dus mijn phone ligt naast mij met gamen. vandaar dat ik dit zei;)
Dat ligt volgens mij niet aan Sony maar aan beperkingen van de iPhone, die kan je voor zover ik weet niet connecten met andere bluetooth devices. (althans niet zonder jailbreak.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Meelobee schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:47:
[...]

Dat ligt volgens mij niet aan Sony maar aan beperkingen van de iPhone, die kan je voor zover ik weet niet connecten met andere bluetooth devices. (althans niet zonder jailbreak.)
Klopt. Je kunt ook geen bestanden uitwisselen met andere mensen met Bluetooth. Heb ik altijd al raar gevonden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Iphoney is raar, het is een beetje de (veel te dure) Wii onder de telefoons... maar das een hele andere discussie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
LuPo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:59:
[...]

Klopt. Je kunt ook geen bestanden uitwisselen met andere mensen met Bluetooth. Heb ik altijd al raar gevonden eerlijk gezegd.
Wist ik niet. Bizar, maar ik sta er niet van te kijken als ik het sec bekijk. Lang leve Android dan maar denk ik.

Anyway, net wat WipeOut HD Fury gedaan. Nooit echt WO gespeeld, al heb ik alle delen voor de PS1 en 1 spel voor de PSP. Gevoel van snelheid ligt zoals gewoonlijk hoog, maar moet zeggen dat ik het zelfs op easy tricky vind...waar ik met GT5 of Forza (lekkere vergelijking ;) ) stukken beter uit de voeten kan.

Wennen aan de besturing denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

WO heeft mij ook nooit gelegen, kheb ooit Wipeout HD aangeschaft omdat iedereen er zo lyrisch over wwas, maar geloof niet dat ik er in totaal veel meer dan 6 uurtjes mee bezig ben geweest.... ik kan het gewoon niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 12-01-2011 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Wipeout is een kwestie van ff doorbijten tot je het sturen met stick + R2 en L2 doorhebt. Het is inderdaad wel een stuk lastiger als de meeste racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Chaoss schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:08:
WO heeft mij ook nooit gelegen, kheb ooit Wipeout HD aangeschaft omdat iedereen er zo lyrisch over wwas, maar geloof niet dat ik er in totaal veel meer dan 6 uurtjes mee bezig ben geweest.... ik kan het gewoon niet :P
heb het 10 minuten gespeeld omdat je het gratis kreeg bij PS+, het is ook niet mijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Niet de bedoeling hier, zie PromoX in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee...".

[ Voor 156% gewijzigd door PromoX op 12-01-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Nico111 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:55:
[...]

Nu kan ik nog beter opscheppen met mijn trophies :)
show je trophies met een screenshot of iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

wel geinig die app, maar voegt voor mij niet echt iets toe... ik kijk ook echt nooit naar m.n trophies... en ook niet naar die van anderen.

Dsu wat blijft er dan van die app over? niet vele meer dan een nieuwreader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 12:11
Vragen over het bestellen van een PS3 via Amazon.co.uk. Er is veel informatie, maar krijg het niet allemaal voor ogen. Een vriend van mij wil er 1 bestellen, maar heeft geen CC dus kan ik dit voor hem doen.

Het gaat om deze bundels:
http://www.amazon.co.uk/g...=224125227&pf_rd_i=506846

Ik kom uit op 355 euro voor de PS3 320GB + GT5 + AC: brotherhood + HDMI-kabel + Triggers. Een nette prijs zo lijkt mij.
  • Komen hier nog extra kosten bij?
  • Hoe te betalen? In ponden met CC en dan laten omrekenen of op Amazon al laten omrekenen?
  • Wanneer ervaring: hoe lang duurt het voordat het gehele pakket arriveert?
  • Kan ik alle spellen die je koopt in NL spelen en de PS3 instellen in het NL? Dus niet regiogebonden?
  • Bij reparatie moet de PS3 dan naar de UK worden verzonden of kan deze in NL worden gerepareerd?
Ik hoor graag van jullie!

[ Voor 5% gewijzigd door TimmieVelthuis op 12-01-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 22:18
Ik heb ook m'n PS3 via Amazon gekocht. Gewoon in ponden (wel zo gemakkelijk en een betere koers dan Amazon zelf) en ik had alles binnen een week in huis. De spellen kun je instellen op NL mits de spellen dat ondersteunen maar ik heb zelf liever gewoon UK/US.

Qua garantie kun je volgens mij gewoon bij Sony NL terecht maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 12:11
kdbruin schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:19:
Ik heb ook m'n PS3 via Amazon gekocht. Gewoon in ponden (wel zo gemakkelijk en een betere koers dan Amazon zelf) en ik had alles binnen een week in huis. De spellen kun je instellen op NL mits de spellen dat ondersteunen maar ik heb zelf liever gewoon UK/US.

Qua garantie kun je volgens mij gewoon bij Sony NL terecht maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Dank voor deze antwoorden. Heb het even aangepast, maar kan je spellen die je in NL koopt ook gewoon spelen op een PS3 uit de UK? Toch wel handig!

Garantie is wel belangrijk punt voor mij, hopelijk kan iemand hier goed antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TimmieVelthuis schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:24:
[...]

maar kan je spellen die je in NL koopt ook gewoon spelen op een PS3 uit de UK?
Dit kan gewoon.

Je zal wel een andere stroomkabel nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 11:56
Met de nieuwe wijzigingen mbt regiobeveiliging in de firmware is het wel mogelijk dat in de toekomst spellen of consoles uit non-Europese landen niet meer compatible zijn hiero (en vice versa). Dus dat is wel iets waar je op moet letten. UK en NL zijn dezelfde regio dus wat dat betreft kan je zonder problemen verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-04 12:26
Exorcist schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:44:
[...]

Wist ik niet. Bizar, maar ik sta er niet van te kijken als ik het sec bekijk. Lang leve Android dan maar denk ik.

Anyway, net wat WipeOut HD Fury gedaan. Nooit echt WO gespeeld, al heb ik alle delen voor de PS1 en 1 spel voor de PSP. Gevoel van snelheid ligt zoals gewoonlijk hoog, maar moet zeggen dat ik het zelfs op easy tricky vind...waar ik met GT5 of Forza (lekkere vergelijking ;) ) stukken beter uit de voeten kan.

Wennen aan de besturing denk ik :)
Inderdaad, het is wel wat wennen!

Ik heb vorig jaar in februari een PS3 gekocht en kocht deze game meteen. Het snelheidsgevoel is hier subliem enja 1080p quality, nuff said!

Tip: naarmate je vordert moet je zeker ook deze techniek beginnen toepassen: double tappen op respectievelijk L2 en R2 om respectievelijk snel zijwaarts naar links en naar rechts te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren na het spelen van de demo Just Cause 2 Platinum voor 10 pond besteld bij Zavvi (gewone versie vind ik nog net iets te duur). De demo beviel erg goed, dus ik hoop dat het volledige spel ook leuk blijft.
De sfeer en omgeving zijn in ieder geval al top! :)

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 12-01-2011 13:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoe zit het met krassen op se spellen van de PS3? Heb namelijk slechte ervaringen met mijn gekraste xbox 360 spellen en een microsoft die moeilijk deed.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 12-01-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blu-ray's krassen niet zomaar hoor, die hebben een extra harde coating :)

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 12-01-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:25
SToRM666 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:00:
Blu-ray's krassen niet zomaar hoor, die hebben een extra harde coating :)
Maar belangrijker nog: in de PS3 is niet bezuinigd op 4 minuscule rubberen kussentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
‘Heads-Up’ Game Store Update 12th January 2011
Welcome back all, I hope everyone has been settling back into work okay and everyone’s sticking to their New Year’s resolutions!
Another fairly small update this week with a few highlights I wanted to point out. After last week’s sudden removal from the schedule, the Angry Birds mini does finally make it onto the PSN Store this week, so make sure you give those pigs what for. Also, we have a genuine PSone Classic in the form of Tomb Raider Chronicles – yes, we now have the first and last games in the PSone Tomb Raider series… the middle ones are on their way soon too. And don’t forget that this week we are providing you with the DC Universe Online subscriptions for one, three or six months of game time, so when your free month runs out we’ve got you covered.
On PSP, Buzz: The Ultimate Music Quiz hits for all you would be musical masterminds to test your knowledge and we have a small selection of permanent price reductions on some great PSP titles too.
Also a quick bit of service information for you:
- The final content list for the January Sales will go up in a separate blog post on Monday (like we did for the Christmas Sale). Not quite as much content in the second round but there are some great titles in there and I think you’re all going to be very happy with the list. We also have some great Special Offers already scheduled for Q1 and more TBA.
- You Dutch speakers who have been confused by the info for all the Magic: The Gathering Duels of the Planeswalkers content being written in a strange tongue, rest assured that this is being sorted on our end in conjunction with Wizards of the Coast.
- We’ve done some content wrangling and the pieces of Rock Band content that has been reported as missing (including the Freezepop Pack) will be restored in this week’s publish.
- The Good News: Six highly-requested, Sony published PSone titles received legal clearance for publish in SCEE territories just before Christmas!
The Bad News: I can’t tell you what they are yet until we know there are no other issues. Sorry! Expect that info post about PSone titles and the problems we face in getting them to you at the end of January.
And so we come to the end of another update – until the 19th January, my friends…
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 19th January)
UNO (PS3) (was – £6.29/€7.99 now – £0.79/€0.99)
H.A.W.X. Supremacy Pack (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
Blood Bowl (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £9.99/€12.99)
Pro Cycling 2010: Tour de France (PSP) (was – £23.99/€29.99 now – £13.99/€17.99)
UNO (PSP) (was – £6.29/€7.99 now – £0.79/€0.99)
Driver (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £2.99/€3.59)
Alien Havoc (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Bubble Trubble (mini) (was – £3.99/€4.99 now – £2.49/€2.99)
Permanent Price Reductions
Alien Breed: Impact (now – £7.19/€8.99)
Cloudy with a Chance of Meatballs (now – £7.99/€9.99)
Tom Clancy’s EndWar (now – £7.99/€9.99)
Prince of Persia: Revelations (now – £11.99/€14.99)
Prince of Persia: Rival Swords (now – £11.99/€14.99)
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (now – £11.99/€14.99)
Splinter Cell Essentials (now – £11.99/€14.99)
Driver ’76 (now – £11.99/€14.99)
Brothers in Arms: D-Day (now – £11.99/€14.99)
Trial and Unlock (PS3)
Faery: Legends of Avalon (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russian Federation
Downloadable Games (PS3)
Germany’s Next Top Model (€9.99) Rating: USK 3
Availability: Only available in Austria, Germany and Switzerland
PopStars (€9.99) Rating: USK 3
Availability: Only available in Austria, Germany and Switzerland
Subscriptions (PS3)
DC Universe Online
30 Day Subscription (£9.99/€12.99)
90 Day Subscription (£27.99/€34.99)
180 Day Subscription (£44.99/€64.99)
Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Russian Federation and Turkey
Downloadable Games (PSP)
Buzz! The Ultimate Music Quiz (£21.99/€26.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locales
Crystal Mines (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Belgium, Luxembourg, Netherlands, Portugal, and Russian Federation
minis (PS3 and PSP)
Angry Birds (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3
Jane’s Hotel (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 3
PSone Classics (PS3 and PSP)
Tomb Raider Chronicles (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Demos (PS3)
Winter Sports 2011 Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Australia, Belgium, Netherlands, New Zealand, Portugal and Russian Federation
Demos (PSP)
Crystal Mines Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Belgium, Luxembourg, Netherlands, Portugal, and Russian Federation
Add-On Game Content (PS3)
ModNation Racers - Jak and Daxter Mod Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7
The Sims 3 – Asian Fusion (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
Fist of the North Star: Ken’s Rage – Shin and Thouzer: Original costume and 2 new missions (£4.99/€6.19) Rating: PEGI 18
Availability: Not available in New Zealand
Super Street Fighter IV – Ultra Shadaloo Pack (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 12
Guitar Hero: Warriors of Rock
January Mega Pack (£13.99/€17.99) (contains the following tracks which are also available separately)
’2nd Sucks’ By A Day To Remember (£1.59/€1.99)
‘All I Want’ By A Day To Remember (£1.59/€1.99)
‘Buried Myself Alive’ By The Used (£1.59/€1.99)
‘Closer’ By Nine Inch Nails (£1.59/€1.99)
‘Head Like A Hole’ By Nine Inch Nails (£1.59/€1.99)
‘Rescue Me’ By Hawthorne Heights (£1.59/€1.99)
‘The Downfall Of Us All’ By A Day To Remember (£1.59/€1.99)
‘The Hand That Feeds’ By Nine Inch Nails (£1.59/€1.99)
‘We’ve Got A Situation Here’ By The Damned Things (£1.59/€1.99)
‘Wings Of A Butterfly’ By Him (£1.59/€1.99)
Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa and United Arab Emirates
Rock Band 3
Linkin Park Pack 01 (£4.99/€7.99) (contains the tracks listed below which are also available separately)
Crawling (£0.99/€1.49)
In The End (£0.99/€1.49)
Numb (£0.99/€1.49)
Somewhere I Belong (£0.99/€1.49)
Waiting For The End (£0.99/€1.49)
What I’ve Done (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Rock Band Network
‘Gasoline’ by The Bouncing Souls (£0.59/€0.79)
‘Let Us Slay’ by GWAR (£0.59/€0.79)
‘Saint Simon’ by The Shins (£0.99/€1.49)
‘Smokahontas’ by Attack Attack! (£0.99/€1.49)
‘White Knuckles’ by Okay Go (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Add-On Game Content (PSP)
Prinny 2 - Asagi Wars Premium Special Ticket (free) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Australia and New Zealand
FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 40 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
EyePet
Looking Back Sitting Pet (£0.20/€0.25)
Rapper Pet (£0.20/€0.25)
Boxing Pet (£0.20/€0.25)
Themes (PS3)
Spare Parts Theme 1
Top Darts Theme
Premium Themes (PS3)
Disruptive Themes
Smooth Notes (£1.19/€1.49)
Draco: The Return (£1.19/€1.49)
Dynamic Themes (PS3)
Thumbstar Themes
Shine (£1.59/€1.99)
Cube (£1.59/€1.99)
Destinations (£1.59/€1.99)
Wallpapers (PS3)
Dragon’s Lair HD Wallpaper
Eat Them! Purple Monster Wallpaper
Eat Them! Red Monster Wallpaper
Spare Parts Wallpaper 1, 2 & 3
Wallpapers (PSP)
Legends of War: Patton’s Campaign Wallpaper 4
Videos (PS3)
Faery: Legends of Avalon Trailer
Dead Space 2 The Sprawl
Crazy Taxi Launch Trailer
Kung-Fu LIVE! Launch Trailer
Dead Nation Housemarque Trailer
MotorStorm Apocalypse Developer Diary
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
prijs van Angy birds valt wel mee, ga ik kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 20:32

Airpower

Feel the Power!

Chaoss schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:31:
Iphoney is raar, het is een beetje de (veel te dure) Wii onder de telefoons... maar das een hele andere discussie :P
Gevaarlijke uitspraak die je doet hoor ;) Dit vraagt gewoon om een reactie.

Maar ik neem aan dat je nog nooit een Iphone hebt gehad, anders had je wel anders erover gedacht... Nothing beats the Iphone! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:45
Airpower schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:08:
[...]

Gevaarlijke uitspraak die je doet hoor ;) Dit vraagt gewoon om een reactie.

Maar ik neem aan dat je nog nooit een Iphone hebt gehad, anders had je wel anders erover gedacht... Nothing beats the Iphone! :+
Een N900 met flash en geweldige multitask support verslaat de iphone wel hoor :+

Ontopic:
Mooie store update, alleen niet veel boeiends naast Angry Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

waarom noem je het dan een mooie update :P

leuk dat angry birds maar ik blijf et wel lekker gratis op mijn phone spelen... echt vernieuwende game is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 23:54
Waarom kan je de PS3 controllers niet opladen met een aparte USB-lader?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.51917

Zoiets dus.
Mijn telefoon doet dat prima, maar de PS3 controlelrs kunnen alleen aan de PS3 of pc worden opgeladen.
Zowel de US DS3, EU DS3, als de Move + navi..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 02:16:

Zoiets dus.
Mijn telefoon doet dat prima, maar de PS3 controlelrs kunnen alleen aan de PS3 of pc worden opgeladen.
Je wil dus je ps3 controllers gewoon aan het lichtnet hangen ? lijkt me geen probleem tbh ? gewoon zo'n blokje gebruiken wat je bij je telefoon krijgt, die gaan ook van 230 > 5 volt inclusief bijbehorend amperage etc. De controllers gebruiken voor zover ik weet, gewoon de usb standaard ?

Zal vanmiddag als ik weer wakker ben wel ff testen voor je,

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 13-01-2011 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338511

ik ben benieuwd wat die 6 higly requested PSX titels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 338511 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:48:
ik ben benieuwd wat die 6 higly requested PSX titels zijn.
MGS HD? :P Hoop doet leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo

Zoiets dus.
Lijkt me ook handig. Ik ben benieuwd of het werkt, dan bestel ik ook zoiets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-04 11:54
offtopic:
En ik maar "F5"-en om te zien of het PS3 topic al omhoog komt met de week-update |:(

Doe ik (eindelijk) klikken, nieuw topic _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Dwazer op 13-01-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
LuPo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:33:
[...]

Kun je toch even bij Mycom (o.i.d.) langsgaan? :)

Deze zal het vast goed doen daarvoor :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/Handlers/ProductImage.ashx?ProductId=150308&ImageSize=pd&ImageSequence=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dwazer schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:47:
[...]

Kun je toch even bij Mycom (o.i.d.) langsgaan? :)

Deze zal het vast goed doen daarvoor :)

[afbeelding]
Kan ook met die van de apple producten natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Bellerophon schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:01:
[...]

Absoluut :)

Zal de prijs (Als je hem nog niet hebt) er ook naar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Gisteren heb ik weer een paar jaar van m'n leven ingeleverd wegens ernstige zorgen. Ik was ziek en dacht, laat ik eens lekker een rustig potje FIFA gaan spelen. Dat was namelijk het enige spel waarvan ik wist dat ik het lekker ontspannen kan spelen zonder dat ik me druk hoef te maken. Nou, dat heb ik geweten hoor.

Ik had net alles overgezet naar de nieuwe PS3 Slim en dat was goed gelukt (met de hulp van mensen hier d:)b ). Ik had dus netjes gesyncd voordat ik alles ging overzetten en de oude PlayStation Phat ook gedeactiveerd.

Ik dacht dus dat alles goed was en ging een potje FIFA 10 spelen, krijg ik opeens na een wedstrijd online de trophy voor dat je een online potje hebt gespeeld en dat je gewonnen hebt met een lager team dan de tegenstander. |:(
Druk ik op de PS-knop en kijk bij trophies en ja hoor 3% van de trophies (terwijl ik 46% had). Ik werd helemaal gek! De stoom kwam uit m'n oren en ik had accuut 45 graden koorts. Ik dacht ik test het even en heb toen in de arena 5 goals gescoord om te kijken of ik die trophy dan ook weer kreeg. En ja hoor, ook die trophy *pingde* vrolijk op. GRRRRRR..^#&#$^#*@% Op dat moment sneuvelde er al één DualShock3. >:)

Vervolgens ben ik maar uit het spel gegaan, de trophies niet gesyncd en het spel na even afgekoeld te zijn nog maar eens gestart. Toen weer op de PS knop gedrukt.............. en wat een opluchting: Mijn 46% was weer terug. O+

Daarna verder gegaan met m'n manager mode career om de trophy 'Established' te halen, en die kreeg ik niet. |:( Toen is er een tweede DualShock3 gesneuveld en heb ik het spel afgesloten en wel de trophies gesyncd, met knikkende knieën. Gelukkig stond er netjes 46%. Spel weer opgestart en de laatste wedstrijd voordat ik een 5 sterren coach werd overnieuw gedaan en toen *pingde* de trophy wel.

Einde verslag van een avondje rustig gamen. :X

De DS3 controllers heb ik niet kapot gegooid. Dat was meer een metafoor voor hoe boos ik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Meelobee schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:31:
[...]

Dan zou het denk ik wel helpen als je hier ook ff je PSN-ID neerzet :)
Thunder8nl :9
FicoF schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:21:
Weet iemand ook een goede headset? Ik wil praten via de headset maar het geluid van de spellen via mijn versterker laten lopen, ik neem aan dat dit wel mogelijk is?
Ik heb onlangs een Gioteck EX-01 gekocht bij Amazon.co.uk. Was toen 10 pond, nu 13 pond. (Zag dezelfde week deze voorbijkomen op zo'n dagaanbiedingsite voor "slechts" 29.99€) Koop een goedkoop spel erbij zodat je over de 25 pond komt en geen verzendkosten. En ja, je kan je geluid gewoon voer de versterker laten lopen, je kan instellen waar de uitvoer naar toe moet. Staat ook in de handleiding volgens mij.

Sowieso vind ik Amazon met aanbiedingen erg goedkoop. Onlangs voor 2 collega's Fifa11 besteld en daar maar 28€ per stuk voor betaald. Nadat ze geleverd waren was het spel zelfs gedaald naar 21€. Zelf toen NFS:HP gekocht voor 28€ en EA Sports Active 2 voor goed 50€.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
LuPo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:33:
[...]

Het werkt dus niet, en ik vraag me af waarom niet ;( . Zowel met de lader van m;n HTC als met die van dX wordenb de controllers niet opgeladen. :'(
US DS3 = no go
EU DS3 = no go
Move = no go
Move navi = no go

DS3's in standaard = nogo
Move controllers in oplaad standaard = no go

Ze laden alleen op als je ze in de PS3 of pc steekt :/
Lichtnet werkt niet..

Het blokje van dX werkt prima, want mijn HTC wordt gewoon opgeladen met dat ding..

[ Voor 30% gewijzigd door GAIAjohan op 13-01-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Kwam er laatst ook achter dat dat niet werkte inderdaad, terwijl bijvoorbeeld een TomTom dit wel doet. Beetje jammer want nu moet je een apparaat speciaal aan laten staan om de controller op te laden. Niet erg groen van Sony. Denk dat het iets met driver laden te maken heeft maar mijn technische kennis om dit zeker te weten is hiervoor te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29
ik laad de controller altijd via de usb poort van m'n philips tv, werkt ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Svennie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:20:
[...]

ik nu ook, weet niet waar ik straks zat maar toen ik daar op account klikte kreeg ik een menu waar in ik geld kon storten op PSN en zo maar ook mijn download geschidenis kon zien, misschien playstation site van de USA?
Ben erachter gekomen dat je je Downloadlijst alleen kan zien als je op het EU PlayStation blog inlogt. Als je op Playstation.com inlogt zie je de lijst vooralsnog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tip van de meester: als je een lange usb-mini usb kabel haalt speel je gewoon terwijl je oplaadt. Heel retro ook, met een snoertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24
Anoniem: 338511 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:56:
Tip van de meester: als je een lange usb-mini usb kabel haalt speel je gewoon terwijl je oplaadt. Heel retro ook, met een snoertje.
Of men nemen extra controllers in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:59:
[...]
Daar zat ik ook aan te denken als oplossing en dat werkt prima, behalve als je meerdere controllers voor multiplayer nodig hebt. Desnietaltemin een goede tip van je. Jouw post krijgt een 93/100 van mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 338511 op 13-01-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Anoniem: 338511 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:56:
Heel leuk ook, als je GT5 aan het spelen bent terwijl je Eye en G25 aangesloten zitten en je geen hubje hebt ;).

Maargoed, en tip voor degenen met te weinig poorten op een PS3 fat:
http://www.kabelsenco.nl/...ry-stick-card-reader.html

Ik heb deze overigens ook, waardoor ik wel 4 poorten heb (Alleen ik heb er meer voor betaald), maar toch zou ik t veel handiger vinden als je de controllers gewoon via t lichtnet op kunt laden. Dat heeft bovendien als voordeel dat mijn ladertje max 2A levert, terwijl een USB-poort van de PS3 wss niet boven de 500mA uitkomt.. En 2 dingen opladen via dat hubje halveert de stroomsterkte meteen, waardoor t nog maar 250mA is..

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 13-01-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
schumi2004 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:59:
[...]
30 euro vind ik een beetje veel geld als oplossing om een opgeladen controller te hebben. Met een draadje werkt natuurlijk wel maar gamed gewoon een stuk minder fijn. Ik heb dan gewoon de USB kabel in mijn laptop zitten en deze naast mij staan maar toch voelt het niet fijn aan.

We blijven NL'ers dus moeten zeuren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:48:
[...]

30 euro vind ik een beetje veel geld als oplossing om een opgeladen controller te hebben. Met een draadje werkt natuurlijk wel maar gamed gewoon een stuk minder fijn. Ik heb dan gewoon de USB kabel in mijn laptop zitten en deze naast mij staan maar toch voelt het niet fijn aan.

Je kan de controller ook gewoon in de usb poort van de pc rossen ;)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24
Anoniem: 338511 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:18:
[...]

Daar zat ik ook aan te denken als oplossing en dat werkt prima, behalve als je meerdere controllers voor multiplayer nodig hebt. Desnietaltemin een goede tip van je. Jouw post krijgt een 93/100 van mij.
Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:48:
[...]

Wat is nu 30 euro?
Het eerst wat ik deed was een extra controller kopen, 2 zelfs.
Kan nooit kwaad een extra controller in huis te hebben zeker als je ook eens een multiplayer game wilt spelen of er raakt een controller defect. Om dan te gaan lopen hannessen met een extra lang snoertje..... (waar je vrienden dan hun nek over kunnen breken omdat ze snoer niet zien).

Bij multipleyer games kun je dan inderdaad nog wel eens het probleem tegenkomen maar had niet echt de indruk dat hier een multiplayer situatie betrof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb al twee controllers in huis. Zoals er al staat
1x EU controller zwart
1x US controller blauw

En dan nóg vind ik het zonde dat ze niet via een gewone USB-lader zijn op te laden.

[ Voor 35% gewijzigd door GAIAjohan op 13-01-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Oxigeon schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:53:
[...]

Je kan de controller ook gewoon in de usb poort van de pc rossen ;)
Heb ik dan toch ook? USB kabel in laptop dus met kabel van 1 meter heb ik dan 80 cm bewegingsruimte ofzo.
schumi2004 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:55:
[...]

[...]

Wat is nu 30 euro?
Het eerst wat ik deed was een extra controller kopen, 2 zelfs.
Kan nooit kwaad een extra controller in huis te hebben zeker als je ook eens een multiplayer game wilt spelen of er raakt een controller defect. Om dan te gaan lopen hannessen met een extra lang snoertje..... (waar je vrienden dan hun nek over kunnen breken omdat ze snoer niet zien).

Bij multipleyer games kun je dan inderdaad nog wel eens het probleem tegenkomen maar had niet echt de indruk dat hier een multiplayer situatie betrof.
Ik heb al een Xbox met 4 controllers voor local multiplayer dus gebruik de PS3 alleen voor alleen/online gamen en Buzz. Dan is 30 euro toch een aardige investering voor alleen altijd een opgeladen controller te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
bureno schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:00:
ik laad de controller altijd via de usb poort van m'n philips tv, werkt ook prima :)
Vind ik ook wel een goed idee. Ga ik eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Zoiets dus.
Vraag me dan af wat het verschil is met een laadstation om de DS3 mee op te laden. Heb er 1 gekocht bij Conrad voor 2 tientjes en die laat 2 controllers op en daarnaast zitten er nog 2 USB poorten op waar ik me headset en me keyboardje mee kan laden in 1x. Werkt prima en voor 2 tientjes heb ik geen PC of PS3 nodig om me zooi voor de PS3 op te laden.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 10-01 08:32
SToRM666 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:59:
Ik heb gisteren na het spelen van de demo Just Cause 2 Platinum voor 10 pond besteld bij Zavvi (gewone versie vind ik nog net iets te duur). De demo beviel erg goed, dus ik hoop dat het volledige spel ook leuk blijft.
De sfeer en omgeving zijn in ieder geval al top! :)
Vorige maand ook gekocht bij Amazon voor die prijs. Zeer vermakelijk spel. Voor mij persoonlijk één van de leukste spellen van vorig jaar! Ga je denk ik geen spijt van krijgen. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:25
GAIAjohan schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:27:
[...]

Het werkt dus niet, en ik vraag me af waarom niet ;( . Zowel met de lader van m;n HTC als met die van dX wordenb de controllers niet opgeladen. :'(
US DS3 = no go
EU DS3 = no go
Move = no go
Move navi = no go

DS3's in standaard = nogo
Move controllers in oplaad standaard = no go

Ze laden alleen op als je ze in de PS3 of pc steekt :/
Lichtnet werkt niet..

Het blokje van dX werkt prima, want mijn HTC wordt gewoon opgeladen met dat ding..
toon volledige bericht
Dat komt omdat zo'n controller eerst een signaal stuurt naar de lader om aan te geven hoe vol de batterij is en of er dus geladen moet worden of niet. Die elcheapo laders doen het vaak niet. Ik heb gewoon de officiele Sony lader en die doet het prima via het lichtnet. Schijnbaar iets wat door veel ander elektronica niet gebruikt wordt of anders geïmplementeerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dat heb ik bij mijn philips tv ook eens geprobeerd maar ik krijg dan de hele tijd onderin een melding waarin
staat dat het apparaat niet ondersteund wordt ofzo :S

Meer mensen die dit hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door Mon0lith op 13-01-2011 16:20 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 01-05 21:56
Zal ik ook eens proberen. Als dat bij mij ook werkt, dan is dit voor mij de tip van de dag! d:)b

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:05
Bellerophon schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:01:
[...]

Nee, die werken niet met een DS3 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mannen wat een gedoe over het opladen van controller. Idd gewoon een lang usb kabeltje nemen. koop eventueel zon nancy opslaan stations hebje gelijk een usb hyves en altijd een volle reserve controller.

alles is beter dan een controller op AA batterijen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The UnderGarden (Atari);

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
The UnderGarden Trailer

Pixeljunk's Shooter meets Flower. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Chaoss schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:05:
Mannen wat een gedoe over het opladen van controller. Idd gewoon een lang usb kabeltje nemen. koop eventueel zon nancy opslaan stations hebje gelijk een usb hyves en altijd een volle reserve controller.

alles is beter dan een controller op AA batterijen :P
Batterijen zijn zo jaren '90! En ondertussen zitten we al in de jaren '10! Ik was erg blij toen de ps3-controller gewoon oplaadbaar was, wel was het jammer toen de guitar hero-gitaar nog met batterijen bleek te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Batterijen kun je ten alle tijde wisselen maar zijn meestal zwaarder en minder capaciteit dan een accu.

Accu is inderdaad fijner maar het zou een verwisselbare moeten zijn en niet zoals bij de DS3 een interne. Indien de accu brak is kun je meteen je controller weggooien in plaats van simpel de accu vervangen en als de accu leeg is kun je deze niet snel vervangen door een andere maar moet je heel de controller opladen.

Dus voor een PS4 graag een verwisselbare accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pateen75 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:34:
Vorige maand ook gekocht bij Amazon voor die prijs. Zeer vermakelijk spel. Voor mij persoonlijk één van de leukste spellen van vorig jaar! Ga je denk ik geen spijt van krijgen. ;)
Ik heb de demo ondertussen al een paar keer gespeeld, dus het spel zal wel goed bevallen denk ik ja :D
Alleen jammer dat het zo'n lelijk platinum doosje is, maar voor 10 pond mag ik eigenlijk niet klagen :P

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 13-01-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:46:
Batterijen kun je ten alle tijde wisselen maar zijn meestal zwaarder en minder capaciteit dan een accu.

Accu is inderdaad fijner maar het zou een verwisselbare moeten zijn en niet zoals bij de DS3 een interne. Indien de accu brak is kun je meteen je controller weggooien in plaats van simpel de accu vervangen en als de accu leeg is kun je deze niet snel vervangen door een andere maar moet je heel de controller opladen.

Dus voor een PS4 graag een verwisselbare accu!
Ik ben door een stuk of 5 Dual Shocks 3/Sixaxis' heengesleten maar geen enkele keer omdat de accu kapot was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 14:52
damn wat doe je dan met je controllers als ik vragen mag?
Pagina: 1 2 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.