Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:46:
Accu is inderdaad fijner maar het zou een verwisselbare moeten zijn en niet zoals bij de DS3 een interne. Indien de accu brak is kun je meteen je controller weggooien in plaats van simpel de accu vervangen en als de accu leeg is kun je deze niet snel vervangen door een andere maar moet je heel de controller opladen.
Waarom meteen weggooien? Er zijn zat adressen waar je gewoon zo'n batterypack kunt bestellen;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13314
http://www.egamechina.com...ualshock-controllers.html
http://www.alibaba.com/sh...k-for-ps3-controller.html
Tenzij iemand té onhandig, lui of rijk is om zelfs maar een paar schroefjes los te maken, dan is het zonde van het geld. ;)

[edit] Zit zelf nu ook afwisselend met controller # 5,6,7 en 8 te spelen. 2 stuks gesloopt met een bureaustoel ...

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-01-2011 21:49 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:58
Kluutmaran schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:46:
Batterijen kun je ten alle tijde wisselen maar zijn meestal zwaarder en minder capaciteit dan een accu
onzin. Die in de ds3 is maar 600mA. En doe ik een uur of.10 mee. Met 2x aa in x360 van elk 2800 mah doe ik minstens 25uur.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 22:32:
[...]
onzin. Die in de ds3 is maar 600mA. En doe ik een uur of.10 mee. Met 2x aa in x360 van elk 2800 mah doe ik minstens 25uur.
Die in de DS3 is 300mA standaard. ;)
En ik doe er vol opgeladen ruim 20 uur mee, maar dan heb ik dat schok-gedoe wel bijna altijd uitstaan.
The rear markings indicate the DualShock 3 draws up to 300 mA of current at 3.7 V for a power consumption of 1.11 W, an order of magnitude increase from the 30 mA of current at 3.7 V (0.111 W) listed on the Sixaxis. However, this current is not drawn constantly and is the maximum current when the rumble is active. Its main power source is an internal 3.7 V Li-ion battery, which provides up to 30 hours of continuous gaming on a full charge. Third party replacement batteries are also available.
Bron: Wikipedia: DualShock

[ Voor 43% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-01-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:17
De batterij van de DS3 is ontzettend makkelijk te vervangen. Even de schroefjes los, twee helften van de controller van elkaar halen en je bent al bij de batterij. Even het stekkertje loshalen en je nieuwe batterij kan erin.
Achtergekomen toen een DS3 van mij overleed na een aanvaring met de vloer tijdens een potje Bad Company 2 :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
OPSLAGHOND schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 22:47:
[...]

Die in de DS3 is 300mA standaard. ;)
En ik doe er vol opgeladen ruim 20 uur mee, maar dan heb ik dat schok-gedoe wel bijna altijd uitstaan.

[...]

Bron: Wikipedia: DualShock
Ah, ik dacht 600mAh, maargoed, dan vind ik 10 uur wel aardig.
300mAh icm 3.7V vergeleken met de X360 @ +/- 2500mAh @ 2.4V valt t verbruik van de PS3 controller me dan mee. Ik vermoed dat mn X360 controller 30 uur doet, minstens 25, en de PS3 controller doet werkelijk +/- 15 uur. Ja ik heb rumble wel aan staan.

PS3: 3.7 * .3 = 1.1W ---- 1.1W/15 uur= 0.073W/uur
X360: 2.4 * 2.5 = 6 W --- 6W/30 uur=0.2W/uur

Dus op zich is de DS3 zuiniger..

//edit, hmm dat verbruik stond al in jouw post :P
Bij 30 mA (max verbruik) is ie na 10 uur leeg. = 0.111W/uur
-RazieL- schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:32:
[...]

Batterijen zijn zo jaren '90! En ondertussen zitten we al in de jaren '10! Ik was erg blij toen de ps3-controller gewoon oplaadbaar was, wel was het jammer toen de guitar hero-gitaar nog met batterijen bleek te werken.
Wat is er dan mis met gewone oplaadbare batterijen? Ik ehb altijd een paar klaar staan in mijn Varta-lader voor de X360-controllers. Batterijen leeg? Klepje eraf, batterijen eruit, batterijen uit de lader in het klepje en weer dicht. De lege batterijen dan in de lader stoppen en tis klaar. Je hebt gewoon 0,0 gedoe met oplaadkabels

Ik heb dan ook geen accupacks voor de X360 controllers. Vind er niks handiger aan gewone AA-batterijen, en daarnaast hebben de accupacks weinig capaciteit. Ik vind spelen met draad zoals je bij een lege DS3 moet pas jaren '90.

Ja, ik heb draadloze controllers voor mijn SNES. (werken dmv infrarood), en ja die hebben ook AA. maar ik blijf erbij dat t handiger is dan een ingebouwde accu die je niet snel kunt verwisselen. En er is imo ook niks mis met een simpele stopcontactlader die wel stopt met laden als de batterijen vol zijn..
Oveirgens gebruik ik die draadloze controllers voor de SNES niet omdat ze bagger zijn + infrarood :').

[ Voor 41% gewijzigd door GAIAjohan op 14-01-2011 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Grannd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:59:
[...]

Ik ben door een stuk of 5 Dual Shocks 3/Sixaxis' heengesleten maar geen enkele keer omdat de accu kapot was gegaan.
Dude, vreet je die dingen op ofzo? :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 01:57:

[...]

Wat is er dan mis met gewone oplaadbare batterijen? Ik heb altijd een paar klaar staan in mijn Varta-lader voor de X360-controllers. Batterijen leeg? Klepje eraf, batterijen eruit, batterijen uit de lader in het klepje en weer dicht. De lege batterijen dan in de lader stoppen en tis klaar. Je hebt gewoon 0,0 gedoe met oplaadkabels
Beetje een non statement, of werkt je oplader soms met draadloze stroom? hoe dan ook, je moet opladen.
Ik heb dan ook geen accupacks voor de X360 controllers. Vind er niks handiger aan gewone AA-batterijen, en daarnaast hebben de accupacks weinig capaciteit. Ik vind spelen met draad zoals je bij een lege DS3 moet pas jaren '90.
Je kan de feiten vanaf verschillende kanten zien want als jij je batterijen vergeet of niet oplaad moet je ook gamen met draad? Ik heb twee DS3 controllers en als ik met één speel dan hang de ander aan de USB port van of men PS3 of men TV. Het inbouwen van accu's door Sony is een duurdere oplossing en behoorlijk 2010. Batterijen is gewoon een andere keuze en sluit net als alle producten van MS aan op het principe: goedkoop aanbieden en later laten betalen voor volledige dienstverlening. Dit werkt bij MS met bijna alles zo:

De console zelf (HDDVD optie, WIFI optie, HDD optie)
De controller (battery packs los kopen).
Game ervaring zelf (live abbo kopen)

Uiteindelijk blijkt het het meest succesvolle marketing plan te zijn maar ik vind het niet beter of slechter dan de aanpak van sony alhoewel daar discussies genoeg over lopen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je kan de feiten vanaf verschillende kanten zien want als jij je batterijen vergeet of niet oplaad moet je ook gamen met draad?
Als hij zijn batterijen vergeet of ze zijn leeg en hij heeft geen nieuwe meer gamet hij helemaal niet, wegens gebrek aan draad :z

Ik snap niet hoe je TEGEN een oplaadbare battery pack kan zijn. Zowel op men 360 als op men ps3 heb ik men kabel zo goed als permanent inzitten. Aan mijn pc heb ik ook gewoon een bedraad toetsenbord + muis. Wireless is leuk als je echt ver van je televisie zit, maar ik wil me echt geen zorgen maken of men batterijen al dan niet bijna leeg zijn. Zelfs als je vaak wireless speelt wil je toch gewoon je kabel kunnen inpluggen wanneer de controller de geest geeft?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 12:28
cheiron schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 00:01:
Achtergekomen toen een DS3 van mij overleed na een aanvaring met de vloer tijdens een potje Bad Company 2 :P
dat heeft een controller van mij ook een keer gehad O-) heb nu een paar stress balletjes in de buurt, als het echt te gek wordt gooi ik die tegen de bank, gaat er ten minste niks kapot.

ik heb 2 controllers en een oplaadstation ervoor, 1 controller wordt opgeladen terwijl ik met de andere speel, ideaal

[ Voor 12% gewijzigd door Svennie op 14-01-2011 10:36 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zijn hier al mensen die DC Universe spelen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
swopdark schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:27:
[...]

Beetje een non statement, of werkt je oplader soms met draadloze stroom? hoe dan ook, je moet opladen.
?
Mijn Batterijoplader is gewoon een standaard type en geen enkel gezeik met draden.. Ik heb er overigens 2. Een GP Recyko en varta geval.
Dus deze types:
Afbeeldingslocatie: http://www.nikonservice.nl/shop/images/GPRECYKOLADER.jpg Gebruik zelf liever de Varta.
[...]

Je kan de feiten vanaf verschillende kanten zien want als jij je batterijen vergeet of niet oplaad moet je ook gamen met draad?
Ik zie niet in hoe ik de batterijen kan vergeten als ik -altijd- 4x AA vrij heb. Als ik dan ooit 2 vorige vergeet te laden heb ik de andere 2 nog wel. En ach is m'n ene controller leeg, dan heb ik nog wel 2 andere :+
Ik heb twee DS3 controllers en als ik met één speel dan hang de ander aan de USB port van of men PS3 of men TV. Het inbouwen van accu's door Sony is een duurdere oplossing en behoorlijk 2010. Batterijen is gewoon een andere keuze en sluit net als alle producten van MS aan op het principe: goedkoop aanbieden en later laten betalen voor volledige dienstverlening. Dit werkt bij MS met bijna alles zo:
Alleen is de accu pack feitelijk niet te vervangen met hulp van Sony. Bovendien zijnn AAs veel goedkoper dan zo'n accupack die volgens mij 'officieel' niet te krijgen is.
HDDVD was een fout, t had t winnende formaat kunnen zijn als MS het standaard had ingebouwd. Maargoed de X360 was en is een goedkoper apparaat.. WIFI boeit niet echt imo, heb net als velen de PS3 ook bedraad aangesloten om lag tegen te gaan. En ja, de WIFI optie was ook een extra. Dan de HDD, ik zie niet echt hoe je hierover kunt vallen, want dit heeft juist een voordeel. De versies met een HDD waren niet eens zo veel duurder, maargoed. Ook dit is idd een optie, en ook 1 om goedkoper uit te zijn ja. Maar dat zijn allemaal keuzes van de consument. En hierdoor verkocht MS de console met minder verlies dan Sony doet,.
Die accupacks is ook een keuze. Imo zijn 2x AA veel handiger.
Krijg je wel een beter netwerk en meer opties voor terug.
Uiteindelijk blijkt het het meest succesvolle marketing plan te zijn maar ik vind het niet beter of slechter dan de aanpak van sony alhoewel daar discussies genoeg over lopen.
Maar het ging hier om de controller. Waarbij ik met een lege DS3 aan een draad kom te zitten na 15 uur, zit ik met een X360 controller minstens 75 uur te gamen voordat ik door mn standaard batterijvoorraad heen ben en niet meer kan gamen. Bovendien kunnen de lege batterijen in de tussentijd weer opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-04 16:23
swopdark schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:27:
[...]

[...]

Je kan de feiten vanaf verschillende kanten zien want als jij je batterijen vergeet of niet oplaad moet je ook gamen met draad? Ik heb twee DS3 controllers en als ik met één speel dan hang de ander aan de USB port van of men PS3 of men TV. Het inbouwen van accu's door Sony is een duurdere oplossing en behoorlijk 2010. Batterijen is gewoon een andere keuze en sluit net als alle producten van MS aan op het principe: goedkoop aanbieden en later laten betalen voor volledige dienstverlening. Dit werkt bij MS met bijna alles zo:

Pls don't go on that road again.

We moeten hier eigenlijk zo'n teller hebben als deze maar dan met Days without Xbox - PS discussion
Afbeeldingslocatie: http://www.safetyshop.com/resources/product_images/detail/WC242.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Serieus een discussie over batterijen in de controller van de PS3 en Xbox360.
Ik heb twee PS3 controllers en als de ene leeg is, laad ik de andere op en zovoort.. Met batterijen lopen klooien is gewoon ouderwets! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Kluutmaran schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:54:
[...]

Pls don't go on that road again.

We moeten hier eigenlijk zo'n teller hebben als deze maar dan met Days without Xbox - PS discussion
[afbeelding]
Die kunnen we iedere dag meerdere malen op 0 zetten :/

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:12
Mocht iemand nog twijfelen om Angry Birds voor de PS3 aan te schaffen.. Ik heb het gisteren gedaan en heb nog nooit zoveel spijt gehad voor het uitgeven van zo'n klein bedrag :P
De graphics zijn echt lelijk, erg 'blokkig' (het lijkt alsof de originele graphics verkeerd gecropt worden zeg maar). En de besturing.. ongelooflijk frustrerend. Op de PC en de Iphone werkt het super, maar ze hebben dat niet over weten te brengen op de PS3. Je moet je rechter analoge stick zeg maar naar achteren bewegen en loslaten om de vogel af te schieten. 2 van de 3 keer gebeurt het echter dat hij het loslaten van de stick ziet als het naar voren trekken van de vogel. In other words, schiet hij hem dan ineens de verkeerde kant op.
En als het je dan een keer lukt om naar voren te schieten, gaat hij ineens veel te langzaam.
Ik heb het een kwartier vol kunnen houden omdat ik dacht dat ik er gewoon aan moest wennen, maar echt.. wat een drama :(

[ Voor 9% gewijzigd door speek1984 op 14-01-2011 13:28 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 08:59
Gaat dit nou ook de hele tijd zo in het Xbox 360 topic? Ik begin me er een beetje aan te ergeren namelijk. Overigens ben ik de 'aanstichter' omdat ik voor de gein zei dat er twee DS3 controllers waren gesneuveld. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopinfreak
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Speek schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:27:
Je moet je rechter analoge stick zeg maar naar achteren bewegen en loslaten om de vogel af te schieten
Ik had in het begin hetzelfde probleem , maar om de vogel af te schieten kun je ook op de x-knop drukken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:47
Om die xbox vs. ps discussie een constructieve draai te geven: zijn er eigenlijk controllers voor de ps3 die lijken op de xbox controller? Ik vind persoonlijk dat die beter in de hand liggen. Ook de thumbsticks zijn aangenamer (ik glip altijd van de kegeltjes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@Chopinfreak
Serieus!? Dat ga ik straks eerst testen :P Vreemd dat ze dat niet in die manual aangeven. Normaal kijk ik er nooit in, kun je nagaan hoe gefrustreerd ik was hehe.

@Kr7Br
Ze zijn er wel. Zoek google maar eens op PS360 controller. Heb er ook ooit naar gekeken, maar 2 nadelen:
- De echt mooie (met een echte 360 controller shell) zijn custom hand-made en daardoor erg duur
- Alle (zowel custom als third-party) controllers hebben van wat ik uit reviews/commentaar begrijp last van een dead-zone in de analoge sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kr7Br schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:54:
Om die xbox vs. ps discussie een constructieve draai te geven: zijn er eigenlijk controllers voor de ps3 die lijken op de xbox controller? Ik vind persoonlijk dat die beter in de hand liggen. Ook de thumbsticks zijn aangenamer (ik glip altijd van de kegeltjes...)
Er bestaat wel een omvormer voor een bedrade X360 controller.
En ja, Nyko heeft dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.nyko.com/$assets$/8250e639-9ed1-4094-ad9a-b0848e1ef16e/PS3_RavenAltBlack_zoom_1.jpg
Nyko Raven Alternative layout

Er is ook een standaard (PS3-layout)
Afbeeldingslocatie: http://www.nyko.com/$assets$/8250e639-9ed1-4094-ad9a-b0848e1ef16e/PS3_RavenBlack_zoom.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 14-01-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sixty4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2022

Sixty4

[64]

Chaoss schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:18:
Ja! Heb er nu ongeveer 5 uur op zitten en vermaak me er prima mee!
Moest alleen wel eerst bijna een uur nieuwe content/updates downloaden. En dat voelt lang als je graag de wereld wilt redden. :)

PSNid: Sixty4 | Canon Classics Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Laatst online: 07:47
Hmmm, die Nyko's zien er wel mooi uit. Jammer dat ze een extra dongle nodig hebben. Waarom hebben die third party controllers nooit bluetooth?...

Hoe zit het eigenlijk met rubbertjes voor op de thumbsticks. Kan je de DS3 thumbsticks zo niet hol maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Je zou dan deze dingen kunnen overwegen, onder andere te koop bij Amazon.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@GAIAjohan
Die Nyko Raven ziet er echt tof uit. Heb zojuist een review gelezen en hij heeft blijkbaar geen dead zones. Enige nadeel dat ik uit deze review voor mezelf kan halen is dat de thumb sticks iets kleiner zijn en hoger liggen dan die van de 360 en PS3 zelf.
Ik ga me iets meer in dat ding verdiepen..

EDIT: scratch that.. blijkbaar toch dead zones en slechte input ontvangst..

[ Voor 15% gewijzigd door speek1984 op 14-01-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Jammer dat controllers niet universeel te gebruiken zijn, dat is eigenlijk het grootste issue.
Ik zit met 10 controllers thuis in de woonkamer. 4 x 360 controller, 2 x PS3 controller, 4 x Wii controller (over batterijen gesproken, die krengen drainen mijn batterijen nog als ze uit staan!), wat een zooi is dat...

Ik snap wel waarom ze het doen (inkomsten uit hardware is belangrijk), maar gebruiksonvriendelijk is het wel. Vind het dan ook echt super dat die 360 controller gewoon out-of-the-box met PC games werkt. PC controllers van pre-360 zijn echt om te janken zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Veel goeie pc-gamepads zijn er nooit geweest. Zelf heb ik een converter waarmee ik 2 ps2-controllers op de pc kan aansluiten (werkt perfect). En deze werkt ook voor de ps3, ik heb dus ook nooit een 2e ps3-controller gekocht, want ik heb er op deze manier al 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SeamusXanthus schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:37:
Jammer dat controllers niet universeel te gebruiken zijn, dat is eigenlijk het grootste issue.
Ik zit met 10 controllers thuis in de woonkamer. 4 x 360 controller, 2 x PS3 controller, 4 x Wii controller (over batterijen gesproken, die krengen drainen mijn batterijen nog als ze uit staan!), wat een zooi is dat...

Ik snap wel waarom ze het doen (inkomsten uit hardware is belangrijk), maar gebruiksonvriendelijk is het wel. Vind het dan ook echt super dat die 360 controller gewoon out-of-the-box met PC games werkt. PC controllers van pre-360 zijn echt om te janken zo slecht.
Ik heb nog een oude Rumblepad 2 uit 2005 ofzo voor de pc, en die is gewoon prima :? Ik vind m beter dan de X360 controller in sommige spellen. En hij werkt op de PS3 :P

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 14-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:17
Ik had het ook wel mooi gevonden om gewoon mn PS3 controller via USB op mn pc in te pluggen en er, zonder gedoe, mee te kunnen gamen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-02 23:15
cheiron schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:08:
Ik had het ook wel mooi gevonden om gewoon mn PS3 controller via USB op mn pc in te pluggen en er, zonder gedoe, mee te kunnen gamen.
Het is vrij makkelijk te installeren op je pc.
Ik heb hem op me laptop geïnstalleerd maar gebruik het niet zoveel.
Op me Lap speel k meer strategie games.

http://www.gamefront.com/...a-ps3-controller-on-a-pc/
en
http://www.9lives.be/foru...ps3-controller-op-pc.html

rumble werkt helaas niet:
Triggers werken bij mij niet gedoseerd, dus 2 standen ingedrukt of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaWierie op 14-01-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:18:
Vrienden van me zijn zwaar aan het twijfelen om hem te gaan halen want de fans zijn helemaal lyrisch op het internetz. Dikke kans dat na dit weekend het DC Universe weer 3 Villains kan verwelkomen....

Ik vond de beta erg tegenvallen maar heb me er ook niet voldoende in verdiept denk ik. Ondertussen ben ik nu nog ff heel druk met Castlevania en GT5

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 23:25
Een aantal spellen waaronder Yakuza 3 en Bayonetta zijn bij Bartsmit 12 euries :)

http://www.bartsmit.com/s...259f%26fh_sort_by%3Dprice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 23:44

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Thanks voor de tip, meteen Yakuza 3 besteld :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 08-05 16:14
is dat spel de moeite?

edit: http://entertainment.medi...lm/blu-ray_5_voor_20_euro hier blurays voor 4 euro per stuk te bestellen. en er zitten toch wel een aantal films bij die dat zeker waard zijn!

[ Voor 81% gewijzigd door El_V op 14-01-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-02 23:15
Gusev schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:38:
Een aantal spellen waaronder Yakuza 3 en Bayonetta zijn bij Bartsmit 12 euries :)

http://www.bartsmit.com/s...259f%26fh_sort_by%3Dprice
Thxz gelijk ff Yakuza gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:19:
Kevin Butler + Little Big Planet 2;
[video]
Saaie gast vind ik hem, past wel goed bij de arrogantie die Sony soms uitstraalt naar de klanten toe.
Wil trouwens meteen de slogan onderuit halen "It only does everything" en dan geen MKV ondersteuning toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

GAIAjohan schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:30:
[...]

?
Mijn Batterijoplader is gewoon een standaard type en geen enkel gezeik met draden.. Ik heb er overigens 2. Een GP Recyko en varta geval.
Dus deze types:
[afbeelding] Gebruik zelf liever de Varta.

[...]

Ik zie niet in hoe ik de batterijen kan vergeten als ik -altijd- 4x AA vrij heb. Als ik dan ooit 2 vorige vergeet te laden heb ik de andere 2 nog wel. En ach is m'n ene controller leeg, dan heb ik nog wel 2 andere :+

[...]

Alleen is de accu pack feitelijk niet te vervangen met hulp van Sony. Bovendien zijnn AAs veel goedkoper dan zo'n accupack die volgens mij 'officieel' niet te krijgen is.

[...]
HDDVD was een fout, t had t winnende formaat kunnen zijn als MS het standaard had ingebouwd. Maargoed de X360 was en is een goedkoper apparaat.. WIFI boeit niet echt imo, heb net als velen de PS3 ook bedraad aangesloten om lag tegen te gaan. En ja, de WIFI optie was ook een extra. Dan de HDD, ik zie niet echt hoe je hierover kunt vallen, want dit heeft juist een voordeel. De versies met een HDD waren niet eens zo veel duurder, maargoed. Ook dit is idd een optie, en ook 1 om goedkoper uit te zijn ja. Maar dat zijn allemaal keuzes van de consument. En hierdoor verkocht MS de console met minder verlies dan Sony doet,.

[...]
Die accupacks is ook een keuze. Imo zijn 2x AA veel handiger.

[...]
Krijg je wel een beter netwerk en meer opties voor terug.

[...]

Maar het ging hier om de controller. Waarbij ik met een lege DS3 aan een draad kom te zitten na 15 uur, zit ik met een X360 controller minstens 75 uur te gamen voordat ik door mn standaard batterijvoorraad heen ben en niet meer kan gamen. Bovendien kunnen de lege batterijen in de tussentijd weer opladen.
Klinkt geweldig maar ik ken genoeg studenten met een 360 en dan blijkt dat er ineens nergens batterijen meer zijn. Dan ben je gewoon klaar. Bij de ps3 kan je gewoon altijd spelen en hoef je geen zorgen te hebben om de accu..leeg? oh even kabeltje erin en weer verder. Sowieso haal ik met mijn ds3 dik boven de 20 uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
wtf doet deze discussie uberhaupt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:01:
[...]
Die kunnen we iedere dag meerdere malen op 0 zetten :/
We staan alweer op 0. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 19:19:
Kevin Butler + Little Big Planet 2;
[video]
hehe hij's weer lekker droog..

maar ze zijn wel eens grappiger geweest zoals die van GT5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sixty4 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:48:
[...]

Ja! Heb er nu ongeveer 5 uur op zitten en vermaak me er prima mee!
Moest alleen wel eerst bijna een uur nieuwe content/updates downloaden. En dat voelt lang als je graag de wereld wilt redden. :)
ben er opzich wel benieuwd naar, maar kga geen 60 euro voor een game betalen als ik totaal niet wat ik er van moet verwachten. DC universe spreekt me eigenlijk niet zo aan, maar een mmorpg wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 00:16:
[...]
ben er opzich wel benieuwd naar, maar kga geen 60 euro voor een game betalen als ik totaal niet wat ik er van moet verwachten. DC universe spreekt me eigenlijk niet zo aan, maar een mmorpg wel.
Ik vind het tegoed voor x-aantal dagen spelen wel erg pittig qua prijs.
Dat is het enige wat mij tot nog toe heeft tegengehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah 13 euro per maand toch? volgens mij is dat een vrij standaard prijs voor MMO's, ze zouden een weekend-only abbo moeten invoeren, voor 6,- pm ofzo :P

Maar eigenlijk vindt ik het aan de andere kant vreemder dat je een full-retail prijs moet betalen voor een game waar je na 1 maand niets meer kunt zonder die maandelijkse bijdrage te betalen, beetje dubbel... een MMO zou retail gewoon 29,95 moeten kosten oid... dan ben je ook veel eerder geneigd om het te gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Chaoss schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:56:
[...]

hehe hij's weer lekker droog..

maar ze zijn wel eens grappiger geweest zoals die van GT5 :+
Ja, die van GT5 is echt geniaal. :*)

YouTube: Kevin Butler Gran Turismo 5 PS3 Commercial GT5

[ Voor 18% gewijzigd door LuPo op 15-01-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 22:08
Beste mensen, effe een korte vraag over GT5. Ik vind race games over het algemeen wel erg leuk. Maar ik val volgens mij meer in de categorie van arcade racers dan simulators. Ik speel dus bijvoorbeeld al m'n games met een normale controller en niet met een stuurtje bijvoorbeeld. Remmen doe ik zelden tijdens het racen :) omdat het met arcades vaak niet nodig is. Ik vind GT5 er echt mooi uitzien en twijfel of ik deze moet halen. Maar is dit ook een game voor mij of kan ik daar als arcader beter niet aan beginnen. Heb ooit forza gespeeld en dat eiste echt heel veel geduld van mij, en eigenlijk was het best lastig spelen vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 00:50
Als Forza je niet bevalt, dan GT5 ook niet. Ze worden niet voor niets met elkaar vergleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-02 14:56
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem waar ik niet uit kan komen. Ik wil graag een film vanuit mijn laptop naar de Ps3 streamen dat arabische ondertiteling heeft(.srt). Het probleem is dat de ps3 niet de juiste unicode gebruikt om de subtitles te lezen. Ik zit nu op de mac en met het programma medialink en ps3 media server krijg ik de subtitles niet goed te zien. Zijn er mensen die een oplossing hiervoor hebben?
Heel erg bedankt!!

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:25:
Als Forza je niet bevalt, dan GT5 ook niet. Ze worden niet voor niets met elkaar vergleken.
Slechte vergelijkingen zijn ook vergelijkingen.
Excellence1 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:37:
Beste mensen,
[...]
Zijn er mensen die een oplossing hiervoor hebben?
Heel erg bedankt!!
Kijk eens in het media center topic of stel je vraag daar, meer kans op succes. ;)
Playstation 3 als media center - deel 5

[ Voor 41% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-01-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 07:32

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem waar ik niet uit kan komen. Ik wil graag een film vanuit mijn laptop naar de Ps3 streamen dat arabische ondertiteling heeft(.srt). Het probleem is dat de ps3 niet de juiste unicode gebruikt om de subtitles te lezen. Ik zit nu op de mac en met het programma medialink en ps3 media server krijg ik de subtitles niet goed te zien. Zijn er mensen die een oplossing hiervoor hebben?
Heel erg bedankt!!
Een goed begin zou het juiste topic zijn: Playstation 3 als media center - deel 5

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ben ook totaal GEEN sim-racer maar ik heb me tot nu toe erg vermaakt met GT5... dat zegt dus totaal niets!

Ik zag trouwens dat MediaMarkt leeuwarden Maffia 2 in de aanbieding heeft voor 29,- koopje lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-02 14:56
Had ik over het hoofd gezien. Bedankt!

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 09-05 11:52
Na lang gezeur van de broertjes van mijn vriendin toch maar een PS3 met Dirt 2 en Uncharted 2 donderdag gehaald tesamen met Fifa 11 voor online te spelen. Nu ben ik altijd voor shooters een pc gamer geweest en FPS op een console heeft mij altijd afgeschrikt na 2minuten proberen. In hoeverre kun je gewend raken aan de besturing op een controller? Of is het toch meer een kwestie van aanleg hebben? Dit omdat Black Ops ook leuk is online te spelen, maar ik 60 euro veel vind als ik het niet zou spelen.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Alles went en is te leren neem ik aan, moet toegeven dat shooters met een controller mij ook totaal niet liggen! veel PC gamers noemen het spelen met een controller "zwaar gehandicapt" (maar dan heb je wel oogkleppen op imho) en de reden waarom ze altijd op de pc het ideale gaming platform blijven vinden.

Maar iedereen op de console heeft diezelfde "handicap" en je merkt idd dat het tempo daarom ook lager ligt, imho is een schieten met de trigger van een controller iig stukken realistischer dan klikken-met-de-muis.

Games als Uncharted was ik dan wel weer erg snel aan gewend, en met een goed cover systeem werkt het gewoon prima en is de singleplayer ervaring veel realistischer dan de run'n'gun praktijken op de pc.

Het vergt gewoon oefening... maar het is wel de reden waarom ik nog geen enkele FPS op de playstation gespeeld heb.

Voordat je aan Uncharted 2 begin is het wel leuk om eerst deel 1 te spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
CyPh schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:06:
Na lang gezeur van de broertjes van mijn vriendin toch maar een PS3 met Dirt 2 en Uncharted 2 donderdag gehaald tesamen met Fifa 11 voor online te spelen. Nu ben ik altijd voor shooters een pc gamer geweest en FPS op een console heeft mij altijd afgeschrikt na 2minuten proberen. In hoeverre kun je gewend raken aan de besturing op een controller? Of is het toch meer een kwestie van aanleg hebben? Dit omdat Black Ops ook leuk is online te spelen, maar ik 60 euro veel vind als ik het niet zou spelen.
Daar zijn echt al zo veel discussie over geweest en een juist antwoord ga je niet krijgen omdat het persoonlijk is.
Voor de een went het en voor de ander totaal niet, waarschijnlijk net zoiets als eten met stokjes. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Airpower schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:18:
Wehkamp heeft momenteel de PS3 Slim 160GB + GT5 in de aanbieding voor 249,-. Er nette prijs vind ik.

Zie ook: http://www.wehkamp.nl/Zoe...Page&cmid=WEH&F=1&F=2&F=3
Ik vis regelmatig achter het net met dit soort leuke aanbiedingen :(. Ik las op V&A dat iemand wist te vertellen dat een PS3 bij de Media Markt in de Den Haag te koop is voor een prijs van 233 euro. Heeft iemand een idee of de prijzen bij de Media Markt inderdaad flink lager liggen dan de goedkoopste die in de Pricewatch te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

CyPh schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:06:
Ik ben ook altijd FPS PC gamer geweest op behoorlijk niveau. Zelf heeft het een aantal maanden geduurd voordat ik kon meekomen op console FPS niveau. Overigens ik zou nu niet meer terug willen naar de PC een FPS game op de console vind ik veel fijner spelen. Een collega van mij heeft denk ik een maand of zes nodig gehad om aan FPS games op de console te wennen.

Een overstap van een PC naar een Console kun je vergelijken met links leren schrijven als je normaal rechts schrijft de een leert dat sneller en voor een ander duurt dat veel langer om onder de knie te krijgen.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het scheelt gelukkig een hoop dat je de optie hebt om inverted te kunnen spelen. Zonder die optie was het voor mij sowieso niets geworden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stacheldraht schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 19:57:
[...]

Ik ben ook altijd FPS PC gamer geweest op behoorlijk niveau. Zelf heeft het een aantal maanden geduurd voordat ik kon meekomen op console FPS niveau. Overigens ik zou nu niet meer terug willen naar de PC een FPS game op de console vind ik veel fijner spelen. Een collega van mij heeft denk ik een maand of zes nodig gehad om aan FPS games op de console te wennen.

Een overstap van een PC naar een Console kun je vergelijken met links leren schrijven als je normaal rechts schrijft de een leert dat sneller en voor een ander duurt dat veel langer om onder de knie te krijgen.
Wat is de reden dat je niet meer terug wilt naar PC FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Roamor schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:00:
Het scheelt gelukkig een hoop dat je de optie hebt om inverted te kunnen spelen. Zonder die optie was het voor mij sowieso niets geworden. ;)
Grappig is dat, zou het "invert" aan hebben te maken hebben met een FPS verleden op de PC? Iedereen die ik ken speelt zonder "inverted" maar die hebben tegenlijk allemaal ook geen FPS gespeeld op de PC en ik wel. En ik kan dus niet zonder "inverted" spelen.
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Slechte vergelijkingen zijn ook vergelijkingen.

[...]

Kijk eens in het media center topic of stel je vraag daar, meer kans op succes. ;)
Playstation 3 als media center - deel 5
Ze vallen toch beide in dezelfde categorie.

[ Voor 27% gewijzigd door AvanCade op 15-01-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Anoniem: 16328 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 20:03:
[...]

Wat is de reden dat je niet meer terug wilt naar PC FPS?
Om verschillende redenen:

1) Installatie. Ik stop mijn Blu-Ray in mijn PS3 en ik kan meteen beginnen met spelen. Vaak is dit op de PC wel anders. :X

2) Cheaters. Tsja, die moet ik op de PS3 nog tegenkomen. >:)

3) Comfort. Wat is nu lekkerder dan met een biertje en borrelnootjes op de bank lekker voor de LCD TV een potje te fraggen. :7

4) Controller. Ik werk elke dag 8 uur lang met een muis en een toetsenbord ik ben blij dat ik toch kan gamen zonder die dingen. Verder ben ik nu zo aan gamen met de controller gewend dat ik niet meer terug zou willen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
AvanCade schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:10:
[...]

Grappig is dat, zou het "invert" aan hebben te maken hebben met een FPS verleden op de PC? Iedereen die ik ken speelt zonder "inverted" maar die hebben tegenlijk allemaal ook geen FPS gespeeld op de PC en ik wel. En ik kan dus niet zonder "inverted" spelen.
Ik speel ook inverted, maar vrienden van mij die thuis altijd pc FPS spelen spelen toch 'gewoon'. Reden dat ik inverted speel is overigens Terminal Velocity, game stond op de pc (standaard?) op inverted, en ik ben er nooit meer vanaf gekomen.
Wat ik wel vervelend vind is dat ik niet kan kiezen tussen horizontaal inverted of niet in derde persoon. Ik haal het altijd door elkaar, wat het spelen er niet makkelijker op maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:10:
[...]
Ze vallen toch beide in dezelfde categorie.
Je hebt gelijk, beide zijn racegames. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:13
Stacheldraht schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:42:
[...]

1) Installatie. Ik stop mijn Blu-Ray in mijn PS3 en ik kan meteen beginnen met spelen. Vaak is dit op de PC wel anders. :X

3) Comfort. Wat is nu lekkerder dan met een biertje en borrelnootjes op de bank lekker voor de LCD TV een potje te fraggen. :7

4) Controller. Ik werk elke dag 8 uur lang met een muis en een toetsenbord ik ben blij dat ik toch kan gamen zonder die dingen. Verder ben ik nu zo aan gamen met de controller gewend dat ik niet meer terug zou willen. 8)
Uhm installatie heb je bij sommige games nog steeds helaas, evenals cheaters, vooral bij MW2 begreep ik. Ook schijnt het dat men een trophy unlock tool heeft gemaakt dus ook daar zal je cheaters bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

kan iemand me helpen waarom ik nooit meer dts krijg te zien op mijn versterker? moet nu steeds dolby surround doen.
blu ray klinkt ook nergens meer naar, iemand tips plz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JorisTheWise schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:26:

Uhm installatie heb je bij sommige games nog steeds helaas,
Laten we het "probleem aub niet groter voordeon als dat het is, dat laten we wel aan de haters over (die er behoorlijk hun best voor hebben gedaan, vraag een gemiddelde PC/xboc gebruiker en ze zullen je zeggen dat alle Ps3 game geïnstalleerd moeten worden) Terwijl in werkelijkheid slecht ca 80~90 pct van de games een verplichte install heeft.
evenals cheaters, vooral bij MW2 begreep ik.
Ik heb alle van cheatres gehoord bij de COD shooters, verder heb ik eigenlijk nog nooit van cheaters iets vernomen op de PS3.??
Ook schijnt het dat men een trophy unlock tool heeft gemaakt dus ook daar zal je cheaters bij hebben.
Sja da's toch het zieligste der zieligste. gelukkig kan je altijd je eigen "vergelijk" vrienden kiezen en zie je gauw genoeg of ze gebruik hebben gemaakt van de hack of niet. daarnaast gok ik dat Sony binnen nu en 2 maanden een leuke patch firmware zal neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346630

Anoniem: 98664 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 03:00:
kan iemand me helpen waarom ik nooit meer dts krijg te zien op mijn versterker? moet nu steeds dolby surround doen.
blu ray klinkt ook nergens meer naar, iemand tips plz?
Heb jij toevallig een Panasonic Home Cinema set?

Ik had dat probleem ook, omdat deze wel DTS ondersteund maar niet via de optical input |:(

Oplossing:
1) Vink alleen Dolby digital bij bij je optical output settings
2) Bij Video settings, zet BD Audio Output Format (Optical Digital) op Bitstream (mix)
3) Bekijk je BluRay het liefst in lossless audio formaat, en de PS3 zal hem automatisch transcoden naar Dolby Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
swopdark schreef op zondag 16 januari 2011 @ 09:21:
[...]

Laten we het "probleem aub niet groter voordeon als dat het is, dat laten we wel aan de haters over (die er behoorlijk hun best voor hebben gedaan, vraag een gemiddelde PC/xboc gebruiker en ze zullen je zeggen dat alle Ps3 game geïnstalleerd moeten worden) Terwijl in werkelijkheid slecht ca 80~90 pct van de games een verplichte install heeft.

[...]

Ik heb alle van cheatres gehoord bij de COD shooters, verder heb ik eigenlijk nog nooit van cheaters iets vernomen op de PS3.??

[...]

Sja da's toch het zieligste der zieligste. gelukkig kan je altijd je eigen "vergelijk" vrienden kiezen en zie je gauw genoeg of ze gebruik hebben gemaakt van de hack of niet. daarnaast gok ik dat Sony binnen nu en 2 maanden een leuke patch firmware zal neerzetten.
Ik denk dat je bedoeld 80 a 90% GEEN verplichte install heeft.

Cheater op COD zijn overigens gewoon knapen die gebruik maken van bugs in de game. En niet zozeer cheaters als op de PC die aimbots etc gebruiken. De reden dat 'gecheat' wordt alleen bij COD is omdat dat spel gewoon erg lek is geprogrammeerd.

Ik ben zelf van de PC overgestapt naar eerst de Xbox360 en daarna de PS3 en ik hoef ook niet terug naar de PC. Al dat gezeur met elke keer de updates voor drivers en updates voor dit en dat.... Gewoon lekker BluRay erin en knallen. En het went prima, binnen een paar maanden kon ik gewoon goed meekomen met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste mensen,

Heel erg bedankt!!
tversity zou het moeten doen, die doet dan ook de subtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346630 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:00:
[...]

Heb jij toevallig een Panasonic Home Cinema set?

Ik had dat probleem ook, omdat deze wel DTS ondersteund maar niet via de optical input |:(

Oplossing:
1) Vink alleen Dolby digital bij bij je optical output settings
2) Bij Video settings, zet BD Audio Output Format (Optical Digital) op Bitstream (mix)
3) Bekijk je BluRay het liefst in lossless audio formaat, en de PS3 zal hem automatisch transcoden naar Dolby Digital.
Heb een harman kardon 145, optische ingang.
Heb het nu weer goed, die eerste stap die je gaf niet gedaan, maar ik moet als ik een bd afspeel ook daar nog een keer audiokanaal kiezen naar dts.
Weet niet of dat bij alle films moet, of eenmalig.
Maar was wel een verschil in geluid dat dts.
Tnx :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 98664 op 16-01-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-05 09:28
Ben laatst begonnen met Heavy Rain, echt zeker een mooi spel _/-\o_ Zeker de twee situaties op het begin waar je een vader speelt. Eerst alles mooi en perfect en daarna alles omgedraaid.

En toen ook van 576i naar 1080p gegaan, zeker een mooie verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkoop top 10voor alle spellen afgelopen week:

01. Call of Duty: Black Ops (Playstation 3)
02. Donkey Kong Country Returns (Nintendo Wii)
03. Gran Turismo 5 (Playstation 3)
04. Call of Duty: Black Ops (Xbox 360)
05. Wii Party (Nintendo Wii)
06. Wii Fit Plus (Nintendo Wii)
07. Fifa 11 (Playstation 3)
08. New Super Mario Bros (Nintendo Wii)
09. Just Dance 2 (Nintendo Wii)
10. Assassin's Creed Brotherhood (Playstation 3)

Weer een nette week voor PS3 software met 4 titels in de top 10, de 360 zelfs maar met 1 titel...? De Wii verkoopt ok weer erg lekker maar enkel met de gevestigde games als mario en donkey kong... de Wii is geen geldvarken voor 3rd party devs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
En voor al die nieuwe COD:BO kopers die online willen gaan spelen wil ik bij deze alvast een condoleance register openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht

Stacheldraht

Frankfurt am Main

AvanCade schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:26:
En voor al die nieuwe COD:BO kopers die online willen gaan spelen wil ik bij deze alvast een condoleance register openen.
Gelukkig komt in februari killzone 3 uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stacheldraht schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:30:
[...]
Eén van de vele exclusieve toppers dit jaar voor de PS3.
Hopelijk zijn er ook genoeg uren te besteden aan de singleplayer.

Infinity Ward geeft de PS3 de schuld van allerlei CoD-hacks;
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=28&t=371760
Toevallig is dit alleen bij CoD4 en CoD: MW2, CoD: Black Ops is wel veilig ...
Mooie verkooppraat. _O-

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-01-2011 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik speel sinds enkele dagen GT5. Geweldig spel. Ik was eerst bang dat ik het misschien té realistisch zou vinden, maar dat valt me best wel mee. Echt mooie auto's! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:17:
Ik speel sinds enkele dagen GT5. Geweldig spel. Ik was eerst bang dat ik het misschien té realistisch zou vinden, maar dat valt me best wel mee. Echt mooie auto's! :*)
Speel je wel met een stuurtje? Dat maakt het een stuk makkelijker en realistischer.

ps. Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:37

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Voor het FPS'en op de PS3 heb ik sinds kort een Eagle Eye converter van Penguin United. Leuk dingetje, met een steelcase muisje en een wolfking mini-tb'tje op schoot lekker op de bank fraggen. Heeft even wat insteltijd nodig, maar als je het goed afgesteld hebt is het ideaal.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Stacheldraht schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:30:
[...]

Daar zit ik oop op te wachten.
OPSLAGHOND schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:09:
[...]

Eén van de vele exclusieve toppers dit jaar voor de PS3.
Hopelijk zijn er ook genoeg uren te besteden aan de singleplayer.

Infinity Ward geeft de PS3 de schuld van allerlei CoD-hacks;
http://www.infinityward.c...ewtopic.php?f=28&t=371760
Toevallig is dit alleen bij CoD4 en CoD: MW2, CoD: Black Ops is wel veilig ...
Mooie verkooppraat. _O-
Ja mooie praat van Infinity, maar ook op de Xbox360 wordt met CoD gebruik gemaakt van de hacks. Lijkt me sterk dat 99% van alle spellen het prima doen op de Xbox 360 en de PS3 maar dat alleen bij CoD de consoles het opeens begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:37

Airpower

Feel the Power!

Hillie schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:41:
Voor het FPS'en op de PS3 heb ik sinds kort een Eagle Eye converter van Penguin United. Leuk dingetje, met een steelcase muisje en een wolfking mini-tb'tje op schoot lekker op de bank fraggen. Heeft even wat insteltijd nodig, maar als je het goed afgesteld hebt is het ideaal.
Ziet er goed uit. Waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Stacheldraht schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:42:
[...]

(oftopic)
Ik ben jaaaren geleden om precies dezelfde reden gestopt met PC gamen, maar ben sinds een half jaar weer begonnen naast console gamen, maar moet zeggen dat punt 1 en 4 tegenwoordig niet helemaal meer op gaan (en 2 zou wel eens snel kunnen veranderen).

Sinds je volledig installeerbare games hebt via bv Steam en al die downloadable arcade games op de consoles is mijn tolerantie voor discs echt nul geworden. Ik weet dat het extreem(!) lazy is, maar anno 2011 vind ik een discje wisselen echt irritant. Liever dan een eenmalige installatie

De PC heeft grote stappen gemerkt als game platform merk ik nu. Met bijvoorbeeld een Steam is gaming op de PC eigenlijk nog meer plug&play dan op de consoles. Ik zag dat Steam zelfs mijn grafische kaart up to date houdt. Je blijft natuurlijk meer kans hebben op compatibiliteitsproblemen houden, dat geef ik direct toe.

Verder kan je gewoon default met je 360 controller op de PC werken dus dat is geen argument meer.
Argument 3 blijft natuurlijk DE reden waarom ik de consoles zeker nog 50% van de tijd gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
OPSLAGHOND schreef op zondag 16 januari 2011 @ 21:23:
[...]

Speel je wel met een stuurtje? Dat maakt het een stuk makkelijker en realistischer.

ps. Gefeliciteerd! *O*
Ik speel niet met een stuurtje. Ik woon samen met m'n vriendin op een soort grote studentenkamer dus we hebben niet heel veel plek. Helaas krijg ik er dus geen stuurtje in hier. :P

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SeamusXanthus schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:19:
[...]

Argument 3 blijft natuurlijk DE reden waarom ik de consoles zeker nog 50% van de tijd gebruik.
Argument 3 houdt ook geen stand als je je pc gewoon op de HDMI-poort van je tv aansluit, en daarbij een X360 controller gebruikt bij t gamen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:16
Ik heb een noemenswaardige aanbieding gespot, dit ik jullie niet wil onthouden. Zavvi Deal Of The Day: GTA 4 The Complete Edition (PS3) £ 17,95 pond (£ 0,99 pond verzenden). Dus voor € 22,95 heb je hem in huis (koers van € 1,20 gebruikt). Daar kan je alleen de uitbreiding alleen al niet voor kopen in Nederland.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Zijn er hier mensen die een FragnStein of FragFX gebruiken op de PS3? Ik kom van de PC af qua gaming en ondanks dat ik al verscheidene keren FPS games op de PS3 heb gespeeld bij de buurman, voordat ik er zelf 1 had, kan ik niet wennen aan het fraggen met een controller. Bij mij komt er dus geen FPS game zonder een mogelijkheid tot richten met een muis. Maar voordat ik veel geld uitgeef aan een controller, wil ik weten of het uberhaupt wel lekker speelt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
gewoon blijven oefenen met de controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Inderdaad blijven oefenen met de controller. Het kan soms een paar maanden duren voordat je gewend bent. Vergelijk het met je andere hand leren schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 22:10
thunder8 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:15:
Zijn er hier mensen die een FragnStein of FragFX gebruiken op de PS3? Ik kom van de PC af qua gaming en ondanks dat ik al verscheidene keren FPS games op de PS3 heb gespeeld bij de buurman, voordat ik er zelf 1 had, kan ik niet wennen aan het fraggen met een controller. Bij mij komt er dus geen FPS game zonder een mogelijkheid tot richten met een muis. Maar voordat ik veel geld uitgeef aan een controller, wil ik weten of het uberhaupt wel lekker speelt.
Het speelt niet :+ Ik heb 3 van die muis/keyboard controller-dingen (fragFX V2, no-name en een converter), allemaal met precies dezelfde issues.

Als je kan wennen aan het 'dynamisch'* bewegen is de FragFX nog wel een mogelijkheid.

* - ik speel FPS normaal simpel, muis 1cm naar rechts -> ingame 10graden naar rechts, ongeachte de snelheid blijft die afstand/graden verhouding altijd gelijk. Nu zijn er veel FPS die een soort van sensivitivy hebben, hoe sneller je beweegt hoe 'trager' de rotatie. Ga je dus heel rap 10cm naar rechts draai je maar 10graden, ga je heel traag 10cm naar rechts opeens bijna 100graden.

Nu hebben al die converters/controllers dit bovenstaande probleem en welke settings ik probeer.. het werkt niet. Daarnaast heeft Sony een tijdje terug een berg USB-aparaten geblokkeerd, waaronder dus mijn converter (waar je een 'echte' muis/keyboard op kon aansluiten).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:45:Daarnaast heeft Sony een tijdje terug een berg USB-aparaten geblokkeerd, waaronder dus mijn converter (waar je een 'echte' muis/keyboard op kon aansluiten).
Daar had ik "lang geleden" ook last van dat mijn converter om ps2-controllers aan te sluiten. Maar datwas maar een tijdelijk iets, want tegenwoordig werkt ie weer perfect. Dus ik zou je converters nog eens testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Aantal pagina's terug m'n Bluetooth Gaming Headset van Konig besteld.
Ondertussen binnen, en hij hier mijn bevinding:

+Goed en helder geluid
+Volume makkelijk te regelen
+Goede pasvorm

-Pasvorm voor ander oor veranderen is wat priegel werk

Afbeeldingslocatie: http://www.gamewereld.nl/Image.ashx?p=Shop%5CProducts%5C76554%5Ckonig_bluetooth_gaming_headset_zwart_ps3-76554.jpg&s=medium

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Vanaf de Infinity Ward PS3 MW forums
Sony has recently acknowledged a breach in security on the PS3 which resulted in games to become exposed to exploits and hacks. Modern Warfare 2 is no exception to this security exploit and we understand that some of you have experienced problems with stats and other issues associated with this.

Games rely on the security of the encryption on the platforms they're played on, therefore; updates to the game through patches will not resolve this problem, unless the security exploit itself is resolved on the platform. Regretfully, Call of Duty games are receiving the bulk of the hacker's attention, due to its high player counts and popularity. However, the number of legitimate players severely outweighs the bad apples.

If you are concerned about playing with players who are hacking, I encourage you to play exclusively with friends by utilizing the party or private match options in Modern Warfare 2 and Call of Duty 4 to avoid such players as much as possible until this issue is resolved by Sony.

At this time, we do not have the ability to restore or adjust individual stats.

Let me assure you, while we are very reliant on Sony updating their firmware and security to address the core problem of this issue. We are looking at EVERY option available to us to help any user affected.

This only applies to legacy games such as Call of Duty 4 and Modern Warfare 2. In the future we plan to adjust our approach to not rely solely on platform security and reduce the ability for this to happen in our games, as has already been displayed by the work Treyarch has done on Call of Duty: Black Ops to prevent similar measures.
Infinity Ward | Creative Strategist
@fourzerotwo on Twitter
MW2 is nu dus een ramp geworden om online te spelen omdat het overspoeld wordt met cheaters. Infinity Ward geeft de schuld aan de hack maar wat me vooral opvalt is de laatste zin. "reduce the ability for this to happen in our games, as has already been displayed by the work Treyarch has done on Call of Duty: Black Ops to prevent similar measures", zou dit betekenen dat BO een veel betere beveiliging heeft en games dus met een eigen beveiliging cheaters buiten de deur kunnen houden?

Hopelijk is dit niet het begin van het einde van leuk online gamen op de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:16
Ik heb hier ook nog een Frag FX V2 liggen. Twee keer gebruikt in de COD:MW2 SP, maar ik kon er niet aan wennen. Nu heb ik de controller redelijk onder de knie (dit duurt wel even). Je moet echt wekelijks FPS blijven spelen, om echt snel te zijn en het gevoel vast te houden (wat ik niet doe).

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 17-01-2011 14:16 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WIBND8nTa-w]Die FRAGnStein lijkt me best een goed alternatief voor de PC muis en toetsenbord controls. Blijkbaar niet meer onder die naam te krijgen en nu via http://tuact.com/.

Video review van de Tuact Aimon PS.

Nog eentje voor de PC gamer :). Eagle Eye converter. Dit ziet er toch een stuk beter uit dan maandenlang moeten tobben met een PS3 controller :P.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jkZWuy8eU1k&feature=related]Hardwarematige cheat :(.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 17-01-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Jumpman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:14:
Ik heb hier ook nog een Frag FX V2 liggen. Twee keer gebruikt in de COD:MW2 SP, maar ik kon er niet aan wennen. Nu heb ik de controller redelijk onder de knie (dit duurt wel even). Je moet echt wekelijks FPS blijven spelen, om echt snel te zijn en het gevoel vast te houden (wat ik niet doe).
als je het eenmaal onder de knie heb verleer je het niet zo snel hoor..

ik kan nu na een half jaar zo weer een fps opstarten en dan bovenin meekomen. natuurlijk altijd weer even wennen per shooter maar als je er eenmaal fatsoenlijk mee om kunt gaan vergeet je het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:14:
Dan heb je neem ik aan nooit shooters op de PC gespeeld, of wel? Ik had bij zowel de FFX als de FnS geen enkele tijd nodig om te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 07:32

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bram1984 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:15:
[...]

Dan heb je neem ik aan nooit shooters op de PC gespeeld, of wel? Ik had bij zowel de FFX als de FnS geen enkele tijd nodig om te wennen.
Maar hoe gebruik je FFX / FnS / Aimon dan in de woonkamer? Ik zie me niet een muismat (heb een Razer Steelseries mat, dus wel lekker stevig) op schoot of op de bank leggen (hoezo: RSI gevoelig?), en ben toch echt niet van plan om op de salontafel te gaan gamen (op m'n knieën voor dat ding of zo?)...

Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat het lekker gamed. Wel kan ik me voorstellen dat het prettig gamed als je achter een bureau zou zitten, maar dan vraag ik me weer af: waarom niet met een PC gamen? Voor mij is de grootste motivatie om de PS3 te gebruiken dat ik dan in de woonkamer kan gamen, vanaf de bank.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah spelen met zo'n converter/fraggeval wordt ook vaak gezien als cheaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 16:06
AllSeeyinEye schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:26:
[...]
Voor mij is de grootste motivatie om de PS3 te gebruiken dat ik dan in de woonkamer kan gamen, vanaf de bank.
ook mijn reden.
ik ken wel iemand die altijd in zo'n grote luierstoel met een muis en toetsenbord zit, maar erg prettig is het zeker niet.
alleen als ik FPS games doet (PS3) op de bank zit ik altijd op het puntje ervan. ook al is de tv meer dan groot zat, het is gewoon een actieve houding net als je bij pc gamen hebt met toetsenbord en muis (mijn mening).
als ik relax/chill/lui ga gamen, speel ik ook geen FPS. gewoon lekker het skateboard in je playstation stoppen en deeltje 3 van skate spelen. of LBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb t vermoeden dat mijn launch PS3 op t punt staat de geest te geven.
Krijg telkens freezes na ongeveer een minuut gameplay dus vermoed dat de lezer zn beste tijd heeft gehad.
Denk dat die ellenlange B-Spec races in GT5 'm uiteindelijk de das om hebben gedaan.

Nu heb ik geen zin om 'm te repareren en er dan een maand later achterkomen dat er weer iets anders stuk gaat, dus ik heb besloten een Slim te gaan kopen, en dan middels de Data Transfer Utility alles over te zetten van de Fat naar de Slim. Maar zit er tussen de Slim modellen onderling nog verschil (behalve HD capaciteit)? Heeft bv de 250Gb Slim ook een op 45nm gebakken Cell/RSX of hebben alleen de laatste versies (160/320Gb) dat?

[ Voor 0% gewijzigd door Shiverzz op 17-01-2011 15:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 16:06
Shiverzz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:34:
Heb t vermoeden dat mijn launch PS3 op t punt staat de geest te geven.
Krijg telkens freezes na ongeveer een minuut gameplay dus vermoed dat de lezer zn beste tijd heeft gehad.
Denk dat die ellenlange B-Spec races in GT5 'm uiteindelijk de das om hebben gedaan.

Nu heb ik geen zin om 'm te repareren en er dan een maand later achterkomen dat er weer iets anders stuk gaat, dus ik heb besloten maar Slim te gaan kopen, en dan middels de Data Transfer Utility alles over te zetten van de Fat naar de Slim. Maar zit er tussen de Slim modellen onderling nog verschil (behalve HD capaciteit)? Heeft bv de 250Gb Slim ook een op 45nm gebakken Cell/RSX of hebben alleen de laatste versies (160/320Gb) dat?
voor zover ik weet heeft alleen de 160/320Gb varianten dat.
uit een test die ik ooit gelezen heb (kan hem niet zo 1.2.3 terugvinden) bleek die ook een stuk zuiniger.
Daarnaast hoeft dit niet een extra argument te zijn voor de 160/320Gb varianten te zijn, als je de 250Gb versie erg net geprijsd kan aansmeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Shiverzz
Heb je die 250GB versie ergens voor een prikkie gezien? Zo ja, dan heb ik zolang het nieuw is ook interesse ;).
Pagina: 1 ... 3 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.