?
Mijn Batterijoplader is gewoon een standaard type en geen enkel gezeik met draden.. Ik heb er overigens 2. Een GP Recyko en varta geval.
Dus deze types:

Gebruik zelf liever de Varta.
[...]
Je kan de feiten vanaf verschillende kanten zien want als jij je batterijen vergeet of niet oplaad moet je ook gamen met draad?
Ik zie niet in hoe ik de batterijen kan vergeten als ik -altijd- 4x AA vrij heb. Als ik dan ooit 2 vorige vergeet te laden heb ik de andere 2 nog wel. En ach is m'n ene controller leeg, dan heb ik nog wel 2 andere

Ik heb twee DS3 controllers en als ik met één speel dan hang de ander aan de USB port van of men PS3 of men TV. Het inbouwen van accu's door Sony is een duurdere oplossing en behoorlijk 2010. Batterijen is gewoon een andere keuze en sluit net als alle producten van MS aan op het principe: goedkoop aanbieden en later laten betalen voor volledige dienstverlening. Dit werkt bij MS met bijna alles zo:
Alleen is de accu pack feitelijk niet te vervangen met hulp van Sony. Bovendien zijnn AAs veel goedkoper dan zo'n accupack die volgens mij 'officieel' niet te krijgen is.
De console zelf (HDDVD optie, WIFI optie, HDD optie)
HDDVD was een fout, t had t winnende formaat kunnen zijn als MS het standaard had ingebouwd. Maargoed de X360 was en is een goedkoper apparaat.. WIFI boeit niet echt imo, heb net als velen de PS3 ook bedraad aangesloten om lag tegen te gaan. En ja, de WIFI optie was ook een extra. Dan de HDD, ik zie niet echt hoe je hierover kunt vallen, want dit heeft juist een voordeel. De versies met een HDD waren niet eens zo veel duurder, maargoed. Ook dit is idd een optie, en ook 1 om goedkoper uit te zijn ja. Maar dat zijn allemaal keuzes van de consument. En hierdoor verkocht MS de console met minder verlies dan Sony doet,.
De controller (battery packs los kopen).
Die accupacks is ook een keuze. Imo zijn 2x AA veel handiger.
Game ervaring zelf (live abbo kopen)
Krijg je wel een beter netwerk en meer opties voor terug.
Uiteindelijk blijkt het het meest succesvolle marketing plan te zijn maar ik vind het niet beter of slechter dan de aanpak van sony alhoewel daar discussies genoeg over lopen.
Maar het ging hier om de controller. Waarbij ik met een lege DS3 aan een draad kom te zitten na 15 uur, zit ik met een X360 controller minstens 75 uur te gamen voordat ik door mn standaard batterijvoorraad heen ben en niet meer kan gamen. Bovendien kunnen de lege batterijen in de tussentijd weer opladen.