Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Al jaaaaaaaren in ontwikkeling maar nu lijkt het er van te komen. Playdead, een kleine studio uit Denemarken is klaar met LIMBO, en hij komt 21 juli uit op xbox live arcade.

Ik ben helemaal verliefd op de "look" van het simpele spelletje, nog meer dan dat van Braid zelfs.

http://www.limbogame.org/

Afbeeldingslocatie: http://www.gladiool.dds.nl/jpg/limbo.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door maratropa op 09-07-2010 09:49 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lijkt me een pareltje dit, doet me een beetje denken aan een oude game, Another World.

Sfeertje en stijl spreken me in elk geval zeer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Supers, intro net gezien en ik denk dat ik me xbox maar weer na voren moet halen.
Ik hou wel van een beetje raadsels en oplossingen bedenken om zo verder te komen in het spel.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:14
kazuka schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:02:
Lijkt me een pareltje dit, doet me een beetje denken aan een oude game, Another World.

[video]

Dit is/was inderdaad een hele toffe game.
Was hem inmiddels vergeten, tot ik het filmpje terug keek.

Heel erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Gisteren de demo geprobeerd en vond de sfeer erg gaaf. De grafische stijl is erg appart en spreekt me zeker aan. Echter de 1200 MS points vind ik een beetje teveel van het goede voor een spel wat waarschijnlijk niet meer dan 3 uur gaat duren en ook geen replay waarde heeft. Wat denken jullie hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking las: [X360] BIMBO :F

Oops. De gameplay met veel puzzelelementen en donkerte ziet er echt gelikt uit. Een klein wondertje uit de fabrieken van Playdead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Anoniem: 261819 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:45:
Gisteren de demo geprobeerd en vond de sfeer erg gaaf. De grafische stijl is erg appart en spreekt me zeker aan. Echter de 1200 MS points vind ik een beetje teveel van het goede voor een spel wat waarschijnlijk niet meer dan 3 uur gaat duren en ook geen replay waarde heeft. Wat denken jullie hiervan ?
Ligt eraan... Ik vind 't het persoonlijk wel waard om dit soort onafhankelijke kleine studio's een beetje te steunen. Ja, het spel is kort.

Maar, het spel is ook echt enorm goed, super sfeer en erg lastige puzzels verderop.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-04 11:40
Ik ga het vanavond ook eens proberen. Na het fantastische Braid, lijkt me dit een spel dat in de buurt kan komen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04 08:00

Gorion3

ABC++

Ik heb hem uitgespeeld en het enige jammere aan het spel is, is het einde. Voor de rest een geniaal spel en zeker zijn 1200 punten waard naar mijn mening, lang geleden dat ik een spel zo intens heb gespeeld. Puzzels worden erg lastig op het einde, wat ook wel mag :)

Ik ga denk ik wel nog ff zoeken zodat ik alle achievements heb, die zijn erg leuk verstopt :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
jammer dat ik helegaar geen xdoos heb snif. Misschien komt ie er ook nog voor persoonlijke computer..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb trouwens alle achievements gehaald *O*.
Het uitspelen met maximum 5 keer sterven lukte trouwens op de derde poging. Eens je de puzzels kent vlieg je zo overal doorheen :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gister ook gespeeld. Een juweeltje, zeker wel die 1200 punten waard!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja ik vindt de gameplay niet slecht ik hou wel van een beetje plaform met wat puzzel er in. Braid ook gespeeld en van genoten. Maar ik heb na de demo toch niet direct zin in deze, vooral door de stijl, het out of focus beeld met soort geknipper in brightness en donkere hoeken doen alleen af vind ik. Beetje over the top gegaan er mee naar mijn mening. Ik moet er nog even over na denken of ik deze wel kopen ga.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
JvS schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:36:
Gister ook gespeeld. Een juweeltje, zeker wel die 1200 punten waard!
Ik mis toch wel replaywaarde hoor. 1200 punten (15 Euro) voor een spel wat ik misschien 4 a 5 uurtjes gespeeld heb is toch veel geld. Voor 5 Euro meer heb je bijvoorbeeld The Orange Box al.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Tja, the orange box is ook wel echt extreem veel value voor 20 euro. Daar kan natuurlijk niets tegen op. Ik vind persoonlijk alleen portal al wel 20 euro waard.

Ik vind dat gemiep over de prijs eerlijk gezegd wat overdreven. Dit is gewoon een hartstikke mooi en origineel spel dat leuke inventieve maar net niet al te gecompliceerde puzzels heeft.

Je kunt over dit spel vast ook wel klagen dat het zo lineair is. Mar dan ben je echt spijkers op laag water aan het zoeken vind ik. Dit is gewoon waar arcade voor bedoeld is. Simpele, kleine, originele, wat goedkopere spellen. Ik speel het laatste jaar denk ik meer arcade spellen dan normale :P. Goed concept!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ElBarto schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:56:
[...]

Ik mis toch wel replaywaarde hoor. 1200 punten (15 Euro) voor een spel wat ik misschien 4 a 5 uurtjes gespeeld heb is toch veel geld. Voor 5 Euro meer heb je bijvoorbeeld The Orange Box al.
Misschien wordt het verstanding om goedkoper punten in te gaan kopen? Limbo kost namelijk teruggerekend naar wat ik betaal € 10,85.

Uiteraard doet dat niets aan de replaywaarde van het spel. ;)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
gnimmeL_kraD schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:53:
[...]

Misschien wordt het verstanding om goedkoper punten in te gaan kopen? Limbo kost namelijk teruggerekend naar wat ik betaal € 10,85.

Uiteraard doet dat niets aan de replaywaarde van het spel. ;)
Het ging natuurlijk om het idee... ik haal mijn punten al een eeuwigheid goedkoop bij Gamehubs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Weten jullie hoe ik hier verder moet bij die cirkelzaag ? :?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-nh9w-OCHFc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Spel niet gespeeld, maar er hangt daar een grijparm :)

edit: Ziet er leuk uit trouwens.

[ Voor 25% gewijzigd door Kixtart op 29-07-2010 19:38 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Er zou een krat aan die grijparm moeten hangen. Die laten vallen en gebruiken om over de cirkelzaag te springen. Waarom hij er bij jou niet hangt is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

ElBarto schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:12:
Er zou een krat aan die grijparm moeten hangen. Die laten vallen en gebruiken om over de cirkelzaag te springen. Waarom hij er bij jou niet hangt is me een raadsel.
Ja klopt, maar ik was zo slim om terug te lopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
Fantastisch mooie en leuke game die zijn (al dan niet goedkoop aangeschafte) points méér dan waard is!
Er is sprake geweest van een release voor PSN, en de PC, Joystick had dit af kunnen leiden uit de ESRB rating, maar volgens mij hebben ze deze aangepast want er staat nu alleen nog maar Xbox.
lijkt mij, als je het hebt over het bereiken van de doelgroep, geen verkeerde keus om hem in ieder geval naar Steam te brengen.
de combinatie van het pc publiek en interessante Indie games is volgens mij zelfs voor de hand liggender dan een release op XBLA.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-04 17:47
Zojuist uitgespeeld, in 1 woord Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrKr
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11-2015

KrKr

TweaKrKr

Vond de demo wel aardig om te spelen. Maar voor mij is het geen 1200 punten waard. Misschien komt 'ie nog es langs voor 400 punten (yeah right). Dan is 'ie van mij!

Sfeer is inderdaad erg mooi, zeker in een huiskamer waar verder alle lichten (incl. ambilight) uit zijn.

ADSL 3mbit -> Kabel 30mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ook op de pc binnenkort!

http://www.nu.nl/games/25...-bevestigd-pc-en-ps3.html

:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb begrepen dat dit spel binnenkort ook op de PS3 uit komt. Nu heb ik nog wat saldo over maar weer niet wat de beste keus is; Limbo of Outland?
Wil iemand van jullie die beide spellen heeft mij vertellen waar zijn/haar keus naar uit gaat, en waarom?

Persoonlijk vind ik de ietwat duistere stijl van Limbo erg tof, maar Outland schijnt een iets langere gameplay te hebben.

En mijn tv heeft soms wat moeite met zwarte kleuren in films. Zou ik daar last van kunnen hebben met Limbo?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05:28
Ik ben ook PS3 bezitter, heb met Limbo mogen kennismaken op de 360 van een vriend, maar lang genoeg om zeer zeker te kunnen vouchen voor Limbo. Heb echter Outland gespeeld.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Iemand die het al aan het spelen is op de PS3? Ik heb zojuist de demo gedaan en ga het zo aanschaffen, wat een sfeertje/spanning! Het einde van de demo is dan ook echt zo perfect uitgekozen dan je dan wel verder moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik kwam in de demo niet voorbij dat spin achtig ding :(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Titel change naar: [X360/PS3] LIMBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-04 06:02
Daar mag PC ook wel bij. Volgende week dinsdag komt ie uit in de Steam Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-04 12:41
Son Goku schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:42:
Ik kwam in de demo niet voorbij dat spin achtig ding :(
Tip: je kunt die val (vlak voordat je de spin tegenkomt) verslepen ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Handig dat je ook uitlegt hoe je die val uit de boom krijgt.

spoiler:
Je moet ervoor zorgen dat de spin je 3 keer aanvalt maar uiteraard niet geraakt worden. Door het gestamp valt de val uit de boom. De sleep je naar de spin. Hier laat je 'm dan al z'n poten in steken.

[ Voor 64% gewijzigd door bram1984 op 28-07-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sjezus ik denk dat ik nog nooit een game gespeeld heb waarin ik zo vaak ben dood gegaan. :+

Ik ben nu bij chapter 36 geloof ik, en de puzzels zijn bijna niet leuk meer, zo moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-04 09:34
@ Bram Probeer Super Meat Boy eens. Daar ga je gegarandeerd vaker dood dan in Limbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ziet er ook vrij lastig uit ja, haha. Trekt me alleen wat minder dan Limbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Nu zit ik echt vast. Dit is puzzelen met een hoofdletter P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zit vast op dat stukje met al die cirkelzagen, waarbij de zwaartekracht steeds omdraait. Op een gegeven moment val je weer omhoog, en moet je precies op tijd op "interact" (vierkantje op de PS3) drukken zodat deze van links naar rechts verandert. Echter staat het gedeelte waar je dan op terecht komt onder stroom.

Weet iemand hier de oplossing voor (denk aan de spoiler tags)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Op youtube staan complete video's van Limbo. Even zoeken en je vind een video met het stuk waar je vast zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gister ook gekocht voor de PS3. Erg tof en origineel. Begint nu wel pittiger te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ike. schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:06:
Op youtube staan complete video's van Limbo. Even zoeken en je vind een video met het stuk waar je vast zit ;)
Ja daar kon ik 'm vorige week dus niet vinden, maar ik zie nu dat het 7/7 moet zijn. Wel een "ja hoor, wtf?!" momentje. Zo simpel, maar ik was er nooit op gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

kazuka schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:02:

[video]

Deze game doet je juist denken aan een mix tussen prince of persia en heart of darkness. Ziet er best gaaf uit, jammer dat ik die nooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gisteren ook uitgespeeld. Beetje een plots onbevredigend einde, maar wel geheel in de stijl van de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04 14:53
Vandaag gekocht, wat een fantastisch spel! :D
Altijd leuk, die pareltjes tussen de indie games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik vind dit spel teveel trial-and-error bevatten om hem geweldig te vinden, maar dit spel heeft zeker wel zo zijn charme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik twijfel over de aanschaf van het spel op steam. Hoe lang doe je over de sp? Ik ben bang dat dit een uurtje fun wordt en dan nooit meer gespeeld word

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
Mu.siQ schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:47:
Ik twijfel over de aanschaf van het spel op steam. Hoe lang doe je over de sp? Ik ben bang dat dit een uurtje fun wordt en dan nooit meer gespeeld word
Drie tot zes uur ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
D. Ninjai schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:38:
Ik vind dit spel teveel trial-and-error bevatten om hem geweldig te vinden, maar dit spel heeft zeker wel zo zijn charme :)
Ik vond de trial-and-error totaal niet erg in deze game, veel stukken heb ik vaak opnieuw moeten doen.
Gaf mij een goed gevoel als ik dan eindelijk de puzzel oploste.
Veel van de latere puzzels zijn echt geniaal uitgedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
unfor schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:35:
Ik vond de trial-and-error totaal niet erg in deze game, veel stukken heb ik vaak opnieuw moeten doen.
Gaf mij een goed gevoel als ik dan eindelijk de puzzel oploste.
Veel van de latere puzzels zijn echt geniaal uitgedacht :)
Ligt ook aan mij hoor. Puzzelen is niet echt mijn ding, platformers wel en dan vind ik het frustrerend als ik te lang bezig ben met een puzzel voordat ik weer fijn mijn sprongen kan timen :P

Heb hem inmiddels ook uitgespeeld en de puzzels zijn idd zeer geslaagd en gevarieerd. Eerste helft, in het bos, vond ik het beste gedeelte en vind het jammer dat de hele game gewoon niet in bos afspeelde! Het bos had zoveel sfeer en magie met al die spinnen, insecten en vreemdelingen. En dat verdween allemaal in die industriële levels waar ook verrassingen uitbleven. Zonde... maar toch wel heel erg genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als je hier 6 uur over doet dan ben je wel een behoorlijke retard hoor, no offense verder.

Ik ben geen supertalent, maar was met een uurtje of 3 klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:35:
Als je hier 6 uur over doet dan ben je wel een behoorlijke retard hoor, no offense verder.

Na het uitspelen kun je op zoek gaan naar verstopte eieren. Als je die allemaal hebt gevonden dan speel je een geheime level vrij (maar moet je ook weer zien te vinden). Je kunt dus nog wel even bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:33
bram1984 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:35:
[...]

Dat of men kan er bewust voor kiezen om niet door een spel heen te racen.

Speel het nu 2 a 3 keer per week. Totaal geen haast om hem uit te spelen en zit al tegen het einde aan.
Serieus waar komt die verplichting vandaan dat je een spel dezelfde dag en of zelfs binnen een week al moet uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waar zie jij een verplichting staan? Zes uur speelduur is gewoon niet realistisch te noemen voor deze game. Dat is hetzelfde als dat je zegt dat de SP van een van de laatste Call of Duty's 20 uur duurt.

Als iemand mij zou zeggen dat Limbo 6 uur duurt, zou ik daarna zwaar teleurgesteld zijn, dat wil ik alleen maar zeggen.

En ik ben er ook niet doorheen geracet hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gisteren ook Limbo gekocht, helaas ook gelijk al uitgespeeld.
De sfeer van het spel is geweldig gemaakt, wel zijn er wat punten voor aandacht
Positief:
luguber, simpele bediening en leuke puzzles
negatief
Kort, en vooral het bosgedeelte mocht van mij veeeel langer
Prijs is te hoog voor het spel

Het bonus level op de ps3 slaat echt nergens op, je ziet echt niks en het is maar een kwestie van gokken, overbodige toevoeging. Zag liever meer van het echte spel

Hoe dan ook, op naar deel 2 / DLC

[ Voor 30% gewijzigd door Fietsbel op 15-08-2011 10:39 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Afgelopen weekend Limbo aangeschaft tijdens de Steam Autumn Sale voor €2,50. Dat is een mooie prijs voor dit juweeltje, maar veel meer zou ik er ook niet voor uitgeven. Het is echt kort, maar wel heel mooi gemaakt. Erg mooie animaties, geluid en beeld voegen echt wat toe aan de sfeer van het spel.

Bovendien een erg goed verhaal, met een verrassend einde.

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

pkopf schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:16:
Afgelopen weekend Limbo aangeschaft tijdens de Steam Autumn Sale voor €2,50. Dat is een mooie prijs voor dit juweeltje, maar veel meer zou ik er ook niet voor uitgeven. Het is echt kort, maar wel heel mooi gemaakt. Erg mooie animaties, geluid en beeld voegen echt wat toe aan de sfeer van het spel.

Bovendien een erg goed verhaal, met een verrassend einde.
Ik heb het spelletje ook voor een paar euro gekocht, een collega raadde het aan. Moet het nog spelen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Marzman schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 20:12:
[...]

Ik heb het spelletje ook voor een paar euro gekocht, een collega raadde het aan. Moet het nog spelen.
Nice necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-04 17:47
Iemand hier de nieuwe game van playdead (Inside) al gespeeld? Hoe bevalt de game vergeleken met Limbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-04 01:35

TommyGun

Stik er maar in!

Ik had er nog nooit van gehoord, tot ik zojuist het artikel op de FP erover zag.

Lijkt me best leuk! Maar wel prijzig (20 euro meen ik) voor 4 uurtjes speeltijd.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1