Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img607.imageshack.us/img607/5421/resistance3595x269.jpg

Resistance 3
  • Resistance 3 is een Science Fiction First Person Shooter ontwikkeld door Insomniac Games en wordt gepubliceerd door Sony Computer Entertainment voor de PlayStation 3. Het spel is het vierde deel in de Resistance serie. Het zal het eerste deel zijn die 3D en PlayStation Move ondersteund (ook de PlayStation Shooter attachment) en de eerste game met een PSN Pass.
    De officiële releasedag van Resistance 3 is woensdag 7 september 2011.

Plot
  • Augustus, 1957. Amerika is verloren. Vier jaar na de gebeurtenissen van het veelgeprezen Resistance 2 heeft de oneervol ontslagen sentinel Joseph Capelli de strijd tegen de Chimera opgegeven. Nu houdt hij zich schuil met andere overlevenden, onder wie zijn vrouw en zijn jonge zoon. Maar wanneer dr. Fyodor Malikov hem opzoekt en hem de kans biedt om een zware slag toe te brengen aan de bezetters, moet Capelli zijn gezin verlaten. Tijdens zijn gevaarlijke tocht van Oklahoma naar New York komen hij en Malikov de overlevenden en achterblijvers tegen, die er het beste van maken in de nasleep van de nietsontziende Chimeraanse invasie.

Gameplay
  • Het spel zal grotendeels hetzelfde zijn als zijn voorgangers maar met een aantal wijzigingen.
    De WeaponWheel en Health-balk uit Resistance (1) zullen terugkeren. Er zullen nieuwe omgevingsobjecten zijn zoals Chimera-planten welke exploderen als erop geschoten wordt. Het spel zal een mix van nieuwe en oude wapens worden, wapens die terugkeren zijn o.a. de Bullseye, Magnum, Rossmore, Auger, Marksman en Carbine. Eén van de nieuwe wapens is de Mutator, deze schiet een biologische mist die zorgt dat vijanden uiteindelijk exploderen. Alle wapens zijn te upgraden en worden krachtiger naar mate ze meer gebruikt worden.

Trailers

Multiplayer Level Unlocks
LevelUnlocksLevelUnlocks
1Survivor Loadout36Shepherd Title
2Infected Loadout37Hazmat Suit (Personal Attribute)
3Specter Loadout, Joseph Capelli Skin38Turret (Support Ability)
4Warden Title39Team Player (Combat Attribute)
5Warden Loadout40Primarch Title
6Hedgehog (Grenade)41Hybrid Commander Skin
7Leaper Corpse (Personal Attribute)42Thermal Vision (Tactical Ability)
8Spotter (Support Ability)43Demolitions (Personal Attribute)
9Air Cooled Barrel (Combat Attribute)44Travel Light (Combat Attribute)
10Tracker (Personal Attribute)45Cryogun (Weapon), Leviathan Title
11Lester Skin46Jonathon Rose Skin
12Mutator (Weapon), Decoy (Tactical Ability)47Wanted (Combat Attribute)
13Gunslinger (Personal Attribute)48--
14Strapped (Combat Attribute)49Tactician (Personal Attribute)
15Vital Signs (Personal Attribute)50Steelhead Skin, Overseer Title
16Hybrid Elite Skin51Blood Rage (Personal Attribute)
17Ravager (Title)52--
18Heal Beacon (Support Ability)53Echo Team Title
19Gunslinger (Personal Attribute)54Hybrid Assassin Skin
20Mutator (Weapon)55Cloven Title
21Body Armor (Personal Attribute)56Technophobe (Personal Attribute)
22--57Daedalus Title
23John Harper Skin58--
24Stalker Skin59--
25EMP Grenade (Weapon)60S.R.P.A Death Ops Title
26--Remnant 2Remember London! Title
27Grenadier (Combat Attribute)Remnant 3Remember San Francisco! Title
28Radar Beacon (Support Ability) Remnant 4Remember Paris! Title
29Widowmaker TitleRemnant 5Remember New York! Title
30Molotov (Weapon), Sloth (Combat Attribute, Susan Capelli SkinRemnant 6Alpha Grim Title
31Vital Signs (Personal Attribute)Remnant 7Gray Jack Title
32Assassin (Tactical Ability)Remnant 8Hard Fang Title
33Hybrid Undertaker Skin, Hailstorm TitleRemnant 9Angel Title
34Patience (Combat Attribute)Remnant 10Plague Lord Title
35Atomizer (Weapon), Over Time (Personal Attribute)

Links

[ Voor 255% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-05-2012 20:36 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zojuist voor het eerst de Beta gestart en ik moet zeggen dat het heel erg lekker speelt.
Vlotte gameplay en het ziet er weer net iets beter uit dan deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:34
Om mijn Plus account nog maar eens optimaal te benutten en ik eigenlijk wel was uitgekeken op de huidige schooters heb ik de beta van Resistance 3 maar eens uit de store gedownload.
Vol verwachting zeker na het bekijken van wat online filmpjes de beta opgestart kwam ik al snel tot de ontdekking dat ik nog enkele dagen geduld moest hebben want online spelen was nog niet mogelijk, wachten op een patch dus..

Inmiddels heb ik de Beta wat uitgebreider kunnen spelen zodat ik toch een redelijk beeld heb kunnen krijgen van wat resistance 3 ons brengt.
Maar goed, demo opgestart en dan moet ik toch zeggen dat het best een leuke schooter is, speelt en beweegt toch wel makkelijk en zeker niet te zwaar zoals in killzone.
Wat me dan wel heel erg opval is als je gaat rennen dat het wel enorm schommelt en als je dat lang volhoud dat dit niet prettig speelt, maar goed het is wel realistisch natuurlijk.

Je begin natuurlijk met wat primaire wapens die toch niet al te sterk zijn en naarmate je uplevelt komen daar diverse opties bij, granaten, mijnen maar ook schields en energie ringen die je leven wat oppeppen.
Er zijn wel wat kleine modificaties zoals een bajonet, een noobtube of een bandelier die je wat meer munitie verschaft, maar echte grote upgrades en atachements zoals we zien in de populaire schooters zien we niet in deze beta.
Er zijn daarnaast ook wat killstreaks en de enigste die ik heb kunnen proberen waren het schild en een cloaking shield.
Uplevelen gaat zeker tot level 20 behoorlijk vlot behalve als je net als mij vanaf level 6 ineens geen punt erbij kreeg en alle wapens kwijt was, maar goed we praten dan ook over een beta.

Grafisch echter vind ik Resistance erg tegenvallen, dit kan natuurlijk aan de beta liggen maar mijn ervaring leert dat de final wel wat mooier zal zijn maar dat het verschil niet enorm zal wezen.
Het geheel ziet er toch erg cartoon achtig uit, de kleuren zijn niet echt natuurgetrouw zoals we zien in een frostbyte game, en voor diegene die MAG hebben gespeelt zullen de graphics zeker herkennen, grof, te kleurrijk en weinig details waarbij erg veel gebruik wordt gemaakt van motion blur.
De mooiste opmerking die ik hoorde was dat het lijkt alsof je weer op een oude beeldbuis aan het spelen was.
Het is niet echt lelijk maar als je kijk wat modernwarefare 3 en Battlefield 3 ons gaan brengen dan is dit toch een behoorlijk gedateerde engine.

Voor de liefhebers van deze reeks zal het natuurlijk niets uitmaken ,want je houd van deze game of niet, want uiteindelijk gaat het natuurlijk om de speelbaarheid en fun die je in een game treft.
Want als je een prachtige game treft waarbij onze vriend LAG de hoogste score haalt dan ben je mooi of niet, snel uitgespeeld en zal ook die disk als een luxe onderzetter worden gedegradeerd.

Ik ben eigelijk wel benieuwd wat jullie er van vinden, want per slot is dit natuurlijk de mening van een persoon en zie jij het misschien heel anders.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:34
lijkt wel of résistance 3 dood is.. niemand die hier interesse voor heeft, nou dat belooft wat

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
merlin1201 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:43:
lijkt wel of résistance 3 dood is.. niemand die hier interesse voor heeft, nou dat belooft wat
De interesse komt wel zodra de eerste (p)reviews verschijnen, deel 2 was voor veel mensen een flinke tegenvaller.
Deel 3 lijkt dan ook weer veel meer op deel 1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Daarnaast gaat de aandacht nu voor al uit naar Battlefield 3, Modern Warfare 3 en elk jaar weer: FIFA. Er is op het moment gewoon zóveel focus op die games.

Eerlijk is eerlijk, ik wil dit spel ook wel kopen maar geld groeit niet op mijn rug. Er moeten keuze's worden gemaakt en dan kies ik voor Battlefield 3. Resistance 3 moet ik dan maar is kopen als-ie nog maar 20 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:21:
Daarnaast gaat de aandacht nu voor al uit naar Battlefield 3, Modern Warfare 3 en elk jaar weer: FIFA. Er is op het moment gewoon zóveel focus op die games.

Eerlijk is eerlijk, ik wil dit spel ook wel kopen maar geld groeit niet op mijn rug. Er moeten keuze's worden gemaakt en dan kies ik voor Battlefield 3. Resistance 3 moet ik dan maar is kopen als-ie nog maar 20 euro kost.
Resistance 3 komt bij mij op de eerste plaats, Battlefield 3 daarna, CoD vind ik zelf helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tja, ik zelf ben wat enthousiaster over Battlefield. Verder is het nog maar afwachten welke games ik nog ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-04 08:28
merlin1201 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:43:
Tja, dit blijft toch ook T.net, waar PS3 (en PS3-exclusives) gewoon wat minder belangrijk zijn.
Resistance serie heeft mij in ieder geval prima kunnen vermaken, dus ook deel drie staat al in de pre-order. Daarbij heeft de beta mij bijzonder positief verrast! Snelle gameplay, veel mogelijkheden tot unlocken, extra powers die niet de overhand hebben, grafisch in orde. Gewoon een prima shooter, zowel offline als online verwacht ik. Zou mij verbazen als deze niet rond de 90% (en daarmee de beste Resistance) gaat scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
R3 lijkt me zeker wel leuk, alleen puur vanuit story mode perspectief gezien, MP van R2 was me nogal chaotisch waardoor ik weer snel terug schakelde op het iets meer geordende COD destijds.

Maar ben wel bang dat deze game flink ondergesneeuwd gaat worden door al het andere shooter geweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:06:
R3 lijkt me zeker wel leuk, alleen puur vanuit story mode perspectief gezien, MP van R2 was me nogal chaotisch waardoor ik weer snel terug schakelde op het iets meer geordende COD destijds.
Resistance 2 was prima wat betreft singleplayer en coöp, multiplayer was minder maar in mijn ogen zeker niet slecht. Dat chaotische kwam met name door het rushen van groepen van 10 tot +20 man waarbij je als tegenstander het nakijken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Het verhaal van zowel deel 1 als deel 2 vond ik geweldig en meeslepend. Kan ook niet wachten totdat mijn pre-order special edition over 2 weken binnenkomt. Ga deze game zowel met de dualshock als met de sharp shooter spelen.

En dan komt volgend jaar ook nog eens een nieuw deel op de PS Vita :-)

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:18:
Het verhaal van zowel deel 1 als deel 2 vond ik geweldig en meeslepend. Kan ook niet wachten totdat mijn pre-order special edition over 2 weken binnenkomt. Ga deze game zowel met de dualshock als met de sharp shooter spelen.
Met dualshock sowieso, met sharpshooter als deze net zo in te stellen is als bij Killzone 3.
En dan komt volgend jaar ook nog eens een nieuw deel op de PS Vita :-)
:9~

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
Vorige week op de Gamescom de singleplayer demo gespeeld in 3D. Dit ziet er net zo goed uit als Killzone3. In dit spel moet je een stuk zuiniger zijn met je munitie, want dit is zeer weinig voorhanden voor de gevanceerdere wapens (auger, bullseye). Je valt zeer snel terug op je pistol en de rushmore.
In de demo (ander level dan op GC) die te downloaden is via PSN krijg je een beter beeld van de sfeer in het speel. Met een paar mensen zit je op een boot varend door een ondergelopen stad en alleen Chimera om je heen. Vooral de Goliath is behoorlijk indrukwekken qua geluid.
SBanga1976 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:12:
Vorige week op de Gamescom de singleplayer demo gespeeld in 3D. Dit ziet er net zo goed uit als Killzone3. In dit spel moet je een stuk zuiniger zijn met je munitie, want dit is zeer weinig voorhanden voor de gevanceerdere wapens (auger, bullseye). Je valt zeer snel terug op je pistol en de rushmore.
De geavanceerde wapens moeten ook niet teveel munitie krijgen om het spel aantrekkelijk te houden. Zo mogen ze het van mij onmogelijk maken om in 1 leven meer dan 12-16 kogels te krijgen voor een sniper.
In de demo (ander level dan op GC) die te downloaden is via PSN krijg je een beter beeld van de sfeer in het speel. Met een paar mensen zit je op een boot varend door een ondergelopen stad en alleen Chimera om je heen. Vooral de Goliath is behoorlijk indrukwekken qua geluid.
Demo uit de Singapore-Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SBanga1976
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-08-2023
[...]

Demo uit de Singapore-Store?
[/quote]

Nee, op de GC kreeg je een code die je kon inlossen op PSN Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SBanga1976 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:40:
[...]
Nee, op de GC kreeg je een code die je kon inlossen op PSN Store.
Ah oke.
Jammer dat ze deze niet voor PS+ members hebben vrijgegeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:35:
[...]

Ah oke.
Jammer dat ze deze niet voor PS+ members hebben vrijgegeven ...
Inderdaad, ik had hem ook wel willen betatesten in principe..
R2 heb ik me altijd prima mee vermaakt, maar moet wel zeggen dat ik vooral fan was van coop online!
De normale multi was niet heel bijzonder..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Only schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:22:
[...]
Inderdaad, ik had hem ook wel willen betatesten in principe..
R2 heb ik me altijd prima mee vermaakt, maar moet wel zeggen dat ik vooral fan was van coop online!
De normale multi was niet heel bijzonder..
Er is een betatest voor de multiplayer --> PS+members only!
Ik had zelf graag een demo gezien ookal koop ik de game op de eerste dag al. ;)
Van Resistance 2 was coöp online erg leuk, het speelde ook erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf vandaag kan (als het goed is) iedereen met de Resistance 3 beta aan de slag.
Insomniac heeft een mail verstuurd waarin ze zeggen dat het spelen van de beta je iets extra's zal geven:
O.a. een multiplayer skin van Nathan Hale --> R2 SRPA Nathan Hale.
Verder kondigen ze de "Classic Hardcore"-modus aan (als ik het goed begrijp) en een multiplayer taunt:
“After 3 long years the time is almost upon us. Resistance 3 will soon ship to the masses. But before it does we wanted to take this opportunity to thank all you fans. Not only have you given us valuable feedback, but you have supported us and without you, there would be no Insomniac. Never has this been more prevalent than in our Resistance 3 Beta. It has not been the smoothest sailing, but the feedback and help we received from Beta participants has been invaluable.

To start we wanted to get everyone back together for one last go at the Beta before launch. We would like as many players as possible to join us and celebrate the conclusion of the Beta and the launch of Resistance 3. We are offering all players (starting August 30th) an exclusive MP skin… R2 SRPA Nathan Hale. All you have to do is jump on the Beta and go a few rounds between August 30th and September 4th. The Hale skin will then be ready for use when you pop in your new copy of R3.

But wait there’s more! While many people love and praise the new direction of Resistance 3’s MP, we also wanted to give a nod to longtime fans. We are announcing a new playlist called *Classic Hardcore*. It’s got all the exciting R3 action minus Berserks and abilities. This is for those players who want to go toe-to-toe without the extras. Classic Hardcore will be available Day 1!

We are not content on ending things there though. We know Resistance fans are a little twisted too. So we have also decided to offer R3 Beta players a special MP taunt to help you gloat in your awesomeness. This taunt is definitely NSFW, so don’t let your mom see.

Again you will have to play the Beta starting August 30th to qualify for these gifts. Just a reminder, starting today the Beta will be open to the public.

And with that we say thank you and ask you to come join us. You ARE the Resistance!”

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Helaas, net 3 uurtjes de beta gespeeld en die stelde mij teleur. Vind het bewegen en aimen (helemaal tegelijk) niet lekker aanvoelen. Ook plagen best een aantal echt zorgelijke bugs de beta nog, waarbij ik me afvraag in hoeverre ze deze nog kunnen fixen. Dit kan ook weg meevallen natuurlijk.

Verder vind ik de graphics niet mijn ding en zijn ze inderdaad niet erg sterk.

De gameplay valt mee, maar mag wel wat bij worden geschaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ToFast schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:40:
Helaas, net 3 uurtjes de beta gespeeld en die stelde mij teleur. Vind het bewegen en aimen (helemaal tegelijk) niet lekker aanvoelen. Ook plagen best een aantal echt zorgelijke bugs de beta nog, waarbij ik me afvraag in hoeverre ze deze nog kunnen fixen. Dit kan ook weg meevallen natuurlijk.

Verder vind ik de graphics niet mijn ding en zijn ze inderdaad niet erg sterk.

De gameplay valt mee, maar mag wel wat bij worden geschaafd.
De beta heeft al een paar fixes gehad, de game zelf zal dus waarschijnlijk meteen een patch hebben.
[edit]
Resistance 3 is out pretty soon, and the promised ‘day one’ patch for the game, which will obviously await your time and attention if you’re picking up the game next week, is now out for anyone that has the game early – or, like us, is battling their way through it for review.

It’s a whopper, though – 656MB for the European version of the patch, which is currently crawling through my rather rural connection just now.
Bron: http://www.thesixthaxis.c...e-patch-is-big-and-early/?

[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-09-2011 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb ook dit weekend de beta getest (na het downloaden van 5 updates), maar ik was toch wel positief verrast, in vergelijking met deeltje 2 MP. De retro-look bevalt me wel. Vraag me alleen af hoeveel verschillende wapens er in de MP zullen zitten... Weet iemand hier iets meer over?

Weinig last van bugs, beetje lag soms meer niet. Wat viel jullie mee / tegen?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-04 08:28
Ik vond de beta vooral erg soepel en snel spelen (= positief imo), vrijwel zonder lag, leuke levels met veel afwisseling en was daarbij te spreken over de mogelijkheden om je wapens en powers te upgraden. Erg mooi gemaakt en ook voor mij een positieve verrassing. Volgens mij gewoon een prima shooter die me online vast flink bezig gaat houden, tot al het andere shootergeweld dit najaar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 16:35

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hmm ik had wel wat last van lag, maar voor de rest een best aardige shooter. Je hebt redelijk veel kogels nodig om iemand om te leggen, maar dat vind ik juist positief. Graphics zijn niet super maar wel lekker duidelijk zodat ik niet in me tv hoef te kruipen om spelers te kunnen onderscheiden van de omgeving :p

Het heeft niet echt wat extra's buiten dat het wat andere wapens en personages gebruikt of een grote wow!-factor, maar omdat het verder niet echt veel fouten in de gameplay lijkt te hebben is het misschien leuk om eens op te pikken als budget titel.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:05:
Je hebt redelijk veel kogels nodig om iemand om te leggen, maar dat vind ik juist positief.
Dat is in mijn ogen juist heel positief.
Graphics zijn niet super maar wel lekker duidelijk zodat ik niet in me tv hoef te kruipen om spelers te kunnen onderscheiden van de omgeving :p
De graphics zijn inderdaad niet heel erg goed, maar wel goed genoeg om te zien waar je op moet mikken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik ben er nog niet aan toe gekomen, had hem binnen gehaald, toen die updates, dus eindelijk spelen dacht ik. Zet hij tijdens de opstart de ps3 in freeze, dus toen had ik even geen zin meer..misschien morgen nog een poging wagen.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Only schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 00:51:
.misschien morgen nog een poging wagen.
Volgens mij is de beta afgelopen, kon gisteren i.i.g. geen game meer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 21:23

Nohead

PSN ID: Nohead

Niemand de game al gekocht? Of scherpe aanbiedingen?
Ik loop straks toch even langs de MM Eindhoven om te kijken wat ie kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game zojuist gekocht bij de Free Record Shop in Nijmegen €64,99 (special edition).
Nu aan het updaten ...

[ Voor 24% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-09-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:13:
De game zojuist gekocht bij de Free Record Shop in Nijmegen €64,99 (special edition).
Nu aan het updaten ...
Dat is mooi! Vanmiddag na het werk maar even langs de FRS :-)

@OPSLAGHOND: aangezien je m al hebt, kun je ons inlichten over de MP-maps en MP-wapens / unlocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:24:
[...]Dat is mooi! Vanmiddag na het werk maar even langs de FRS :-)
Tip: probeer voor 15:00 uur te gaan, ze waarschuwden dat ze om 15:00 uur nog wel eens zo'n spel uit de schappen moeten halen omdat er iets fout is gegaan. ;)
Andere winkels zeiden dat de game niet eerder mochten verkopen.
@OPSLAGHOND: aangezien je m al hebt, kun je ons inlichten over de MP-maps en MP-wapens / unlocks?
http://www.insomniacgames...-and-attributes-the-list/

Update binnen en geinstalleerd.
Game is nu aan het installeren, na een (kort) filmpje is de installatie pas op 20%.

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-09-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Voor 15.00... hmmz, dat wordt lastig :( Maar hopen dat ie er om 17.00 nog ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hummz network pass en special edition code werken nog niet, dat wordt waarschijnlijk singleplayer spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:37:
Hummz network pass en special edition code werken nog niet, dat wordt waarschijnlijk singleplayer spelen ...
Ahh das balen. Oh well, SP is ook tof natuurlijk. Staat er in 't boekje niets over de MP maps ofzo? Of is het net zo'n leeg boekje als alle andere spellen tegenwoordig, met alleen de controls erin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:39:
[...]
Ahh das balen. Oh well, SP is ook tof natuurlijk. Staat er in 't boekje niets over de MP maps ofzo? Of is het net zo'n leeg boekje als alle andere spellen tegenwoordig, met alleen de controls erin? :)
Korte beschrijving en besturing, that's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit net is wat MP footage op yt te kijken, en het is bijna absurd hoe vaak je iemand moet raken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
bram1984 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:50:
Ik zit net is wat MP footage op yt te kijken, en het is bijna absurd hoe vaak je iemand moet raken!
Dat valt op zich wel mee, mits je op de hoofdjes mikt :-)
Het is i.i.g., zoals ik ervaarde in de Beta, wel lekker snelle gameplay. Speelde goed weg.

Voor geïnteresseerden: als het goed is gaat vanmiddag bij Nedgame het spel ook al in de verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt heel slecht aangegeven waar je naartoe moet zeg ...
Beter kijken en luisteren scheelt een hoop. :P

[ Voor 31% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-09-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:20:
Er wordt heel slecht aangegeven waar je naartoe moet zeg ...
Het is dus niet lineair een weg volgen. Goed toch? Kun je tenminste nog een beetje van de omgeving in je opnemen, de toeristische route :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:33:
[...]Het is dus niet lineair een weg volgen. Goed toch? Kun je tenminste nog een beetje van de omgeving in je opnemen, de toeristische route :)
Het is vrij lineair, maar ze vertellen elke keer wat je moet doen.
Ik was te druk met rondkijken ...

Singleplayer (medium) zojuist uitgespeeld. Moet te doen zijn op superhuman. :P
PSN Pass werkt nu wel.

[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-09-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Opslaghond, heb je nog wat impressies van de game die je met ons kan delen?
(heb hem zelf gisteren niet meer gehaald... i.v.m. het weer :/ )

[ Voor 30% gewijzigd door Sssquirrel op 07-09-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wil je weten?Ik weet natuurlijk ook niet alles.
Ik heb iets meer dan 6,5 uur gedaan over de singleplayer (medium).
Er zijn een aantal foutjes aanwezig, vooral bij deuren die door anderen geopend moeten worden.
Stoppen, naar het hoofdmenu en dan weer verdergaan heeft mij een keer geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Kun je een indicatie geven van de mogelijke totale duur van de SP?
Heb je al iets kunnen ontdekken over de MP? Aantal maps / wapens?

Ga 'm vanmiddag ophalen, de special edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- 12 multiplayermaps, 12 wapens met verschillende upgrades en ze worden beter als je er meer mee speelt.
- ik heb 6,5 uur gedaan over de singleplayer (medium).

[ Voor 35% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-09-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:39:
- ik heb 6,5 uur gedaan over de singleplayer (medium).
Ahjah, ik zie 't nu ook in je eerdere post staan... lekker goed opgelet van me. Goede morgen! :)

12 MP maps, niet slecht. Ik las net ergens dat begin oktober nog 2 maps als DLC komen. Gratis als ik het goed heb!

Wat is zo je indruk: ben je overall satisfied met het eindproduct?

[ Voor 8% gewijzigd door Sssquirrel op 07-09-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:50:
[...]Ahjah, ik zie 't nu ook in je eerdere post staan... lekker goed opgelet van me. Goede morgen! :)
Wat is zo je indruk: ben je overall satisfied met het eindproduct?
Goedemorgen! :z
Ik vind de game goed, maar zeker niet uitstekend. Speelt lekker en ziet er redelijk uit.
Singleplayer is goed, mannetjes die met je meelopen doen niks en het spel heeft een "Uncharted moment" (meer zal ik er niet over zeggen).
Multiplayer (8 speltypen) is al lastig, want er lopen nu al mannetjes rond met level +30 (max. level is 60) die de nodige voordelen hebben vrijgespeeld.

De beta-voortgang wordt niet meegenomen, maar door een code ben je al level 5 of 6 als je de special edition hebt. ;)

Geen pistool @ multiplayer zorgt wel voor aanvallend spel --> vanaf level 15 pas beschikbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-09-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:19:
[...]
Multiplayer (8 speltypen) is al lastig, want er lopen nu al mannetjes rond met level +30 (max. level is 60) die de nodige voordelen hebben vrijgespeeld.
Wow, level 30 al :|
Wordt de beta-voortgang meegenomen?

Kun je al zien bij de multiplayer welke wapens er te unlocken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Buh, ik zit nou ook met een deur die niet open gaat. Ff opnieuw opstarten.

Verder wel tof, speel met de Move en dat werkt best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seanpaul
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30
Gisteren bij de MM in Enschede gekocht alszijnde verjaardags kado voor mijn kleine broertje. Ik kreeg de gelegenheid om het spel vandaag een beetje uit te proberen.

Heb 4 hoofdstukken achtereenvolgend gespeeld :) en daarna 2 ronden MP. Ik geef het spel een 8 out of 10.

[ Voor 4% gewijzigd door seanpaul op 08-09-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een beserk waarbij je of een grote chimera wordt (chimera) of een harnas draagt (mensen).
Ziet er best geinig uit, maar het wapen (wraith) is mij iets te sterk gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-09-2011 21:16 ]

• Sssquirrel
Zo, gisteren ook R3 gehaald, en ik moet zeggen: het bevalt zeer goed!

SP heb ik maar even gedaan (tot chapter 4 (dat klinkt ver, maar dat valt reuze mee)). De sfeer e.d. van een jaren 50 Amerika zit er goed in verwerkt. Veel details ook in de wereld. Ook de wapens en hitmarkers voelen goed aan, echt top! Ik heb echter vooral MP gedaan. In de 1 uur en 50 minuten MP heb ik slechts 1 maal een potje gehad met laggg, voor de rest liep alles soepel en dat is het zeer vermakelijk. Het is gewoon een hele relaxte MP. Ik kan bijvoorbeeld gewoon onderuit op de bank hangen en spelen, terwijl ik bij BFBC2 of CoD vaak zeer ingespannen zit te spelen en half in mijn tv kruip om alles beter/eerder te kunnen zien :-S Wat mij betreft een pluspunt dus voor R3. Daarnaast zijn de levels ook heel mooi (vooral die met de sneeuw). Ik heb trouwens geen last gehad van spelers van level 30+, vond het eigenlijk wel balanced.

Weet iemand toevallig wat er met het level Seaside gebeurd is? Tijdens de beta was het regenachtig in dat level, nu is het er heel erg mistig... Ik vond de regen sfeervoller... Zijn er trouwens nog maps die alleen bij bepaalde game-modi gebruikt worden? Ik heb nl. vooral TDM gedaan en kreeg bijna altijd Broadway, Seaside, Trainyard, Prison, Park, Main Street, en een level in Japan. Ik wilde eigenlijk de andere levels ook zien :( weet iemand welke de andere 5 zijn?

Edit: Oja, wat betreft de grote chimera berserk, die krijg je ook pas bij een 9 of 10 killstreak... Dat is toch aardig lastig... Gelukkig maar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sssquirrel op 08-09-2011 08:49 ]

Sssquirrel schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:48:
Daarnaast zijn de levels ook heel mooi (vooral die met de sneeuw).
Killzone 3 anyone? :P
Ik heb trouwens geen last gehad van spelers van level 30+, vond het eigenlijk wel balanced.
Ik kom ze nu vaker tegen, maar waarschijnlijk omdat ik zelf ook al iets verder ben.
Zijn er trouwens nog maps die alleen bij bepaalde game-modi gebruikt worden? Ik heb nl. vooral TDM gedaan en kreeg bijna altijd Broadway, Seaside, Trainyard, Prison, Park, Main Street, en een level in Japan. Ik wilde eigenlijk de andere levels ook zien :( weet iemand welke de andere 5 zijn?
Ik dacht bij Capture the Flag dezelfde maps, maar met andere objecten te zien.
Edit: Oja, wat betreft de grote chimera berserk, die krijg je ook pas bij een 9 of 10 killstreak... Dat is toch aardig lastig... Gelukkig maar :)
Meestal spaar ik 'm niet zo lang op, Auger (5 of 6 kills) is het verste wat ik haal, ik sta meestal met shotgun tussen de anderen in en druk op alles wat ik krijg aangeboden. :9

• Sssquirrel
Jij bent dus ook nog niet de andere levels tegen gekomen? Vreemd...

Ik speelde gisteren met de Carbine assault rifle met de rapid fire in ADS. Beviel me prima :) Hoge killstreak halen is idd. best lastig als je veel beweegt (doe ik ook). Gelukkig hebben die killstreak rewards maar een gelimiteerde duur zodra je ze gebruikt.

Was je de Seaside mist niet opgevallen? Ik dacht eerst dat er iets mis was net mijn tv :-S

Sssquirrel schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:37:
Jij bent dus ook nog niet de andere levels tegen gekomen? Vreemd...
Misschien wel, maar ik let er niet zo heel erg op moet ik zeggen. ;)
Ik speelde gisteren met de Carbine assault rifle met de rapid fire in ADS. Beviel me prima :) Hoge killstreak halen is idd. best lastig als je veel beweegt (doe ik ook). Gelukkig hebben die killstreak rewards maar een gelimiteerde duur zodra je ze gebruikt.
Ik had net een keer die superbeserker, killstreak van 10 met shotgun. :P
Was je de Seaside mist niet opgevallen? Ik dacht eerst dat er iets mis was net mijn tv :-S
Niet opgevallen ...

• Sssquirrel
Is er dan wel mist in dat level bij jou? Of is er toch iets mis met mijn tv? :/

Sssquirrel schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:53:
[...]
Is er dan wel mist in dat level bij jou? Of is er toch iets mis met mijn tv? :/
Ik zie geen mist. Wel wolken en wat rook in de verte.
Ik zag net bij het opzetten van een game, dat er nog levels zijn waar ik niet heb gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 08-09-2011 13:58 ]

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:57:
[...]

Ik zie geen mist. Wel wolken en wat rook in de verte.
Ik zag net bij het opzetten van een game, dat er nog levels zijn waar ik niet heb gespeeld.
Hmmmmmmz vanavond maar eens uitproberen inderdaad met een private match

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
net ook de special edition gehaald... maar waarom nou weer een update van 650 mb? nu moet ik 30 minuten wachten totdat ik eindelijk kan beginnen... zo snel is PSN namelijk niet vandaag :(

• pelt
  • Laatst online: 17:44
Iemand behoefte aan een DLC code voor een multi player skin en level 5 multi player start booster? Heb een code over.

Edit: En weg aan Siemo

[ Voor 13% gewijzigd door pelt op 09-09-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Toch vreemd, gisteren weer 'even' MP gedaan, maar de volgende maps komen maar niet langs:
-Ambush
-Brewpub
-Mine Town
-Motor Pool
Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:42
@pelt: als je hem nog hebt: graag! -> nvm, te laat

Heb gisteren even kunnen spelen (eerste 2 chapters) en het bevalt me prima, vanavond weer verder, nog mensen die het spel co-op willen spelen? Lijkt me leuk om te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 09-09-2011 08:49 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-12-2023
Leuk spel, ben nog niet zo ver (chapter 2) maar toch al best veel bugs tegengekomen:

- Aliens die in de lucht blijven hangen, ze kunnen niet lopen en schieten. Ik kan ze wel dood schieten
- Stemmen die niet synchroon lopen met de lippen
- 1 van de NPC bleef hangen aan een trap, zodat ik niet omhoog kon klimmen
- Zelf vast zitten in een muur

Ik hoop dat hier een "betere" patch voor uitkomt. Ik krijg nu een gevoel dat het spel nog niet helemaal af is...

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
TheKillingBean schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:06:
Leuk spel, ben nog niet zo ver (chapter 2) maar toch al best veel bugs tegengekomen:

- Aliens die in de lucht blijven hangen, ze kunnen niet lopen en schieten. Ik kan ze wel dood schieten
- Stemmen die niet synchroon lopen met de lippen
- 1 van de NPC bleef hangen aan een trap, zodat ik niet omhoog kon klimmen
- Zelf vast zitten in een muur

Ik hoop dat hier een "betere" patch voor uitkomt. Ik krijg nu een gevoel dat het spel nog niet helemaal af is...
Vreemd, ik heb nog nergens last van gehad qua bugs... (hoewel de lip-sync natuurlijk nooit 100% is)

Geinteresseerden voor co-op, add me maar op PSN.
PSN-ID: SquirrelWrangler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Sssquirrel schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:12:
[...]

Vreemd, ik heb nog nergens last van gehad qua bugs... (hoewel de lip-sync natuurlijk nooit 100% is)

Ik verwacht niet dat het perfect loopt, maar het liep gewoon meer dan 2 seconden achter. Vooral bij de eerste scene als je waker wordt. En later ook een paar keer. Misschien mijn PS3 hardeschijf eens defragmenteren.... als dat kan.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Sssquirrel schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:12:
[...]

ik heb die bugs ook nog niet gezien gelukkig (of ze zijn me niet opgevallen). De eerste keer dat je buiten komt zit je op een verhoging (2e verdieping geloof ik), daar kwam wel ineens een vijand oplopen, dat kwam al vreemd over misschien dat die wel in de lucht hing en daardoor op die verdieping kon komen?

@Sssquirrel: ik voeg je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Svennie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:24:
[...]
@Sssquirrel: ik voeg je toe.
Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update 1.02 beschikbaar: 676 MB ...
Hey folks,

Patch 1.02 for Resistance 3 is now available worldwide. We apologize for having two large patches this close to launch, but as you know, we’ve had a lot of issues to address from the Public Beta, and this has created the need for large patches. If you just want to play SP, you can ignore the patches (though there are some small fixes to the campaign) – but to go online, you will need to download them.

We wanted to detail some of the fixes in 1.02 for you. There are A LOT of fixes in this patch, some of which some players may not notice and are not worth detailing, but here are the big ones:

-Players should no longer get into “dead” games that don’t operate correctly
-Improvement in framerate/lag
-Matchmaking fixes
-Fewer players floating / clipping through environment
-Fix for freezing/crashing issues if you join a game as it is ending
-Can no longer leave party while in a co-op game (was causing a crash)
-Party fixes dealing with multiple invites, co-op
-Some SFX in St. Louis have been cleaned up
-Broadway map now loads games correctly
-Fixed issues when late-joining a campaign co-op game
-Multiple fixed issues on Chapter 13 in co-op
-Female voice over will now play for female skins in MP
-Player using Hazmat ability will no longer appear to catch fire or freeze
-Other various lobby, menu, co-op and multiplayer fixes

We are still working hard here to reduce lag / framerate issues that you see in the beta and. We have another patch already in the works to continue addressing new issues we’ve seen since launch, though many of these issues may be improved by the fixes in patch 1.02. Those issues include:

-Lag/Server sync issues
-Framerate drops and hitches
-Games where players cannot capture the flag/destroy a Node/etc.

We know this patch should resolve many issues, but please know we are continuing to monitor your feedback via Twitter, Facebook, the Insomniac Games Forums andMyResistance.net as we develop patch 1.03. We’ve already gotten a lot of good data from the first couple of days, and are continuing to develop more fixes to give you a world-class online experience. If you spot other issues, please report them as quickly and in as detailed a way as possible.

Thanks for your support of Resistance 3

[ Voor 97% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-09-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:13:
Update 1.02 beschikbaar: 676 MB ...
Ah mooi, er zou gisteren al een patch komen. Nu is ie er dus :) Aces.

Release notes:
http://www.insomniacgames.com/resistance-3-patch-1-02-notes/

[ Voor 17% gewijzigd door Sssquirrel op 09-09-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mag hopen dat alleen de mensen die de eerste patch al hadden beide moeten installeren.
Als je de game koopt en al meteen 1,3 GB moet installeren voordat je kunt spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:28:
Ik mag hopen dat alleen de mensen die de eerste patch al hadden beide moeten installeren.
Als je de game koopt en al meteen 1,3 GB moet installeren voordat je kunt spelen ...
zo werkt het meestal wel, anders moeten ze ook 2 versies van de patch hebben. Ik heb gisteren patch 1 kunnen installeren, straks dus ook #2 :( Zo lang duurt het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:33:
[...]zo werkt het meestal wel, anders moeten ze ook 2 versies van de patch hebben. Ik heb gisteren patch 1 kunnen installeren, straks dus ook #2 :( Zo lang duurt het nou ook weer niet.
Valt mee, 10 tot 15 min. ongeveer maar het is niet leuk als je de game net hebt gekocht.

Ik verdien op het moment meer punten met spotten dan met killen ...
90 punten voor een enemy die jij hebt gespot en gekilled wordt vs 100 punten voor een kill.

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-09-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:43:
[...]

Valt mee, 10 tot 15 min. ongeveer maar het is niet leuk als je de game net hebt gekocht.

90 punten voor een enemy die jij hebt gespot en gekilled wordt vs 100 punten voor een kill.
ik had me er al op ingesteld, Angry Birds aan, disc erin en R3 was zo geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:43:
[...]
Spotten is inderdaad goed voor je XP :) Heb ik ook aan staan. Ze kunnen beter die XP verlagen naar 50, of naar een dubbele assist met 40 XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:24:
[...]Spotten is inderdaad goed voor je XP :) Heb ik ook aan staan. Ze kunnen beter die XP verlagen naar 50, of naar een dubbele assist met 40 XP
Als je een upgrade koopt voor "spotter" dan kun je 2 man tegelijk spotten, met een beetje geluk 180 xp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 17:44
Hoe werkt dat spotten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Das een ability die je moet selecteren als perk, en dan met pijltje naar links (dacht ik) activeren. Dan scant ie 10 a 15 seconden op vijanden in je gezichtsveld. Volgens mij moet je er dan ook nog op ADS-en, maar soms krijg ik al een Spot-assist terwijl ik zelf nog niemand gezien heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:08:
[...]Das een ability die je moet selecteren als perk, en dan met pijltje naar links (dacht ik) activeren. Dan scant ie 10 a 15 seconden op vijanden in je gezichtsveld. Volgens mij moet je er dan ook nog op ADS-en, maar soms krijg ik al een Spot-assist terwijl ik zelf nog niemand gezien heb 8)7
20 sec. duurt het.
Ik heb 590 Spotter-lintjes = 53.100 xp

[edit]Ik was het net aan het lezen, dus maar even op de timer gelet. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 09-09-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Ah okay, check. Khad t niet getimed ofzo. Was maar een inschatting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308218

ik krijg totaal geen geluid. Niet via de speakers noch via de koptelefoon. Ik heb de patch 1.02 laten installeren en wilde beginnen aan de game maar nee....nada geluid. Alles gechecked met andere games of films, die hadden wel geluid. Moet ik een instelling binnen de game veranderen of zo. Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Anoniem: 308218 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:47:
ik krijg totaal geen geluid. Niet via de speakers noch via de koptelefoon. Ik heb de patch 1.02 laten installeren en wilde beginnen aan de game maar nee....nada geluid. Alles gechecked met andere games of films, die hadden wel geluid. Moet ik een instelling binnen de game veranderen of zo. Weet iemand hier iets van?
Apart, geen last van gehad.

Ik had echter laatst wel een keer met Killzone 3 helemaal geen geluid. Dat kwam doordat (na lang zoeken) hij geen DTS ondersteunde of zoiets dergelijks... Toen ik dat uitgevinkt had bij de sound-settings op de PS3, had ik wel geluid... Misschien helpt dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 308218 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:47:
Ik heb een instelling gezien waarbij je kunt kiezen uit, stereo of tv/headset/surround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb dat geprobeerd maar het doet niks. Hopelijk pakken ze dit mee voor de volgende patch.
Wel een beetje amateuristisch...geen geluid bij een release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Wat blijkt, Motor Pool is een 8-player map, en de andere die ik nog niet tegen ben gekomen zijn 4-player maps...

Waarom zou je een stuk of drie 4-player maps maken? Wat is er nu leuk aan 2v2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:35:
Wat blijkt, Motor Pool is een 8-player map, en de andere die ik nog niet tegen ben gekomen zijn 4-player maps...

Waarom zou je een stuk of drie 4-player maps maken? Wat is er nu leuk aan 2v2?
Ah vandaar.
Die kleine maps zijn wel leuk om wat te oefenen met wapens, maar 2 vs 2 is wel heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04 10:25

Tweakjur

Redacteur
Sssquirrel schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:18:
[...]

Ah mooi, er zou gisteren al een patch komen. Nu is ie er dus :) Aces.

Release notes:
http://www.insomniacgames.com/resistance-3-patch-1-02-notes/
Ik kan je melden dat die patch niet alle bugs verhelpt.. ben er tijdens het reviewen (zondag online) toch een paar tegengekomen in de singleplayer.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JJJur schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:20:
[...]
Ik kan je melden dat die patch niet alle bugs verhelpt.. ben er tijdens het reviewen (zondag online) toch een paar tegengekomen in de singleplayer.
De patch zou dan ook voor de multiplayer zijn, aangezien ze aangeven dat het voor de singleplayer niet echt nodig is.
De singleplayer heeft meer fouten dan de multiplayer had volgens mij, maarja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
wat ik super lelijk irritant vind is tot dat een persoon dood gaat een seconde of 2 te lang duurt.
nou stel er komen door een deur 2 mensen 1 kijkt naar jou de tweede is van plan om naar jou te kijken , wat gebeurt er jij schiet een hlaf uur naar de persoon die naar jou kijkt tot je die kereld dood hebt kijkt die andere naar jou en vermoord jou.
om die reden is r3 mp meer een rush en gun game geen enkel tactiec als col of duty.
vermoord ik soms 4 mensen achter elkaar die mij aan staren.
en die frame rate is ook laag.

maar voor co-op stel ik me zelf beschikbaar naam: bigmony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geluid opgelost. Via het menu geluid van de PS3 opnieuw automatisch laten detecteren. Let the fun begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iedereen die samen wil spelen even aangeeft, wat hij/zij wil spelen (coop en/of multiplayer) en ook zijn/haar PSN-id, dan kan ik dat wel in de topicstart verwerken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:00:
Als iedereen die samen wil spelen even aangeeft, wat hij/zij wil spelen (coop en/of multiplayer) en ook zijn/haar PSN-id, dan kan ik dat wel in de topicstart verwerken. :)
Id: SquirrelWrangler
Co-op & MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
raro007 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:47:
wat ik super lelijk irritant vind is tot dat een persoon dood gaat een seconde of 2 te lang duurt.
nou stel er komen door een deur 2 mensen 1 kijkt naar jou de tweede is van plan om naar jou te kijken , wat gebeurt er jij schiet een hlaf uur naar de persoon die naar jou kijkt tot je die kereld dood hebt kijkt die andere naar jou en vermoord jou.
Ik kan je niet helemaal volgen :? Misschien had je last van lag.
Anyways, zodra je 'n kill hebt staat 't toch in beeld? En dan kun je verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik haal alleen maar assist in MP :s, laatste potje als voorbeeld: 20 kills, 14 deaths en 32!! assists. Heb beetje zelfde probleem als raro007. Schiet hele magazijnen op de tegenstander en er gebeurd gewoon niks.

Btw, id: ZoenVisje, Co-op & MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-03 22:01
ID SIEMO Co-op en MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toegevoegd.

Zojuist level 35 gehaald, eindelijk met die Atomizer spelen. :P

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-04 19:24
@ Sssquirrel,

Ik had gister ook last van mist [ vaag beeld ] op verschillende velden,kreeg daarna een foutmelding.
Opnieuw opgestart en het was weg,misschien te lang het spel erin [warm]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• Nol_NL
  • Laatst online: 17:04
Dit spel bevalt me dus echt wel. Singleplayer is erg goed en multiplayer vermakelijk. Inmiddels level 8 bereikt.
In de multiplayer ben ik wel een beetje zoekende naar de juiste combo, iemand advies, want ik vind het ook zonde om mijn punten onjuist te besteden... De maps zijn trouwens echt gaaf gemaakt.
GRAD85 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:34:
Ik had gister ook last van mist [ vaag beeld ] op verschillende velden,kreeg daarna een foutmelding.
Opnieuw opgestart en het was weg,misschien te lang het spel erin [warm]
Lijkt me stug, ik heb 4 dagen veel gespeeld en nergens last van gehad.
Nol_NL schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:31:
Dit spel bevalt me dus echt wel. Singleplayer is erg goed en multiplayer vermakelijk. Inmiddels level 8 bereikt.
In de multiplayer ben ik wel een beetje zoekende naar de juiste combo, iemand advies, want ik vind het ook zonde om mijn punten onjuist te besteden... De maps zijn trouwens echt gaaf gemaakt.
Je krijgt meer punten bij het halen van hogere levels, ik krijg nu 4 skillpunten per level up @ level 36.
Om snel te stijgen is spotter een must (90 xp per spot en met een level 2 spotter kun je 2 man tegelijk spotten) en de shotgun is erg sterk (ikzelf speel vrijwel altijd met shotguns).
Ik speel zelf nu met de volgende uitrusting;
- Rossmore - shotgun (level 3)
- Shrapnel
- Spotter (level 2)
- Bliksemschild (level 2)
- Kogelvrij vest (level 2)
- Antiradar (level 2)

• TheKillingBean
id: TheKillingBean, Co-op & MP

Ik had vandaag ook last van mist bij 1 van de MP maps, maar dat hoort dus niet zo?

TheKillingBean schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:15:Ik had vandaag ook last van mist bij 1 van de MP maps, maar dat hoort dus niet zo?
Als er meerdere mensen zijn die het wel hebben, dan lijkt me dat er bij mij iets misgaat. ;)

Pagina: 1 2 3 Laatste