Zo, gisteren ook R3 gehaald, en ik moet zeggen: het bevalt zeer goed!
SP heb ik maar even gedaan (tot chapter 4 (dat klinkt ver, maar dat valt reuze mee)). De sfeer e.d. van een jaren 50 Amerika zit er goed in verwerkt. Veel details ook in de wereld. Ook de wapens en hitmarkers voelen goed aan, echt top! Ik heb echter vooral MP gedaan. In de 1 uur en 50 minuten MP heb ik slechts 1 maal een potje gehad met laggg, voor de rest liep alles soepel en dat is het zeer vermakelijk. Het is gewoon een hele relaxte MP. Ik kan bijvoorbeeld gewoon onderuit op de bank hangen en spelen, terwijl ik bij BFBC2 of CoD vaak zeer ingespannen zit te spelen en half in mijn tv kruip om alles beter/eerder te kunnen zien :-S Wat mij betreft een pluspunt dus voor R3. Daarnaast zijn de levels ook heel mooi (vooral die met de sneeuw). Ik heb trouwens geen last gehad van spelers van level 30+, vond het eigenlijk wel balanced.
Weet iemand toevallig wat er met het level Seaside gebeurd is? Tijdens de beta was het regenachtig in dat level, nu is het er heel erg mistig... Ik vond de regen sfeervoller... Zijn er trouwens nog maps die alleen bij bepaalde game-modi gebruikt worden? Ik heb nl. vooral TDM gedaan en kreeg bijna altijd Broadway, Seaside, Trainyard, Prison, Park, Main Street, en een level in Japan. Ik wilde eigenlijk de andere levels ook zien

weet iemand welke de andere 5 zijn?
Edit: Oja, wat betreft de grote chimera berserk, die krijg je ook pas bij een 9 of 10 killstreak... Dat is toch aardig lastig... Gelukkig maar
[
Voor 5% gewijzigd door
Sssquirrel op 08-09-2011 08:49
]
This is a Rapture reminder..