Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Kwam er maar niet voorbij , dus ik dacht bij me eigen als ik hem nou via de achterkant flank ..en vanaf daar kapot maak.... nou dat werkte dus niet en ik ging dood maar was blijkbaar door de volgende controlepunt gelopen en die stalker was er niet meer..
Zit nu in de finale....Denk dat die wel een stuk moeilijker gaat worden . vooral met die eindbaas en al die augers die rondlopen..pfffff... al vanaf 18:05 met dit eindlevel bezig.. het lukt gewoon niet joh :o

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 18-09-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23
Ik kan geen dts geluid kiezen met deze game. Alleen dolby digital. Met andere games heb ik niks geen last. Hoe zorg ik er voor dat ik wel dts kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 338166 schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:01:
Kwam er maar niet voorbij , dus ik dacht bij me eigen als ik hem nou via de achterkant flank ..en vanaf daar kapot maak.... nou dat werkte dus niet en ik ging dood maar was blijkbaar door de volgende controlepunt gelopen en die stalker was er niet meer..
Zit nu in de finale....Denk dat die wel een stuk moeilijker gaat worden . vooral met die eindbaas en al die augers die rondlopen..pfffff... al vanaf 18:05 met dit eindlevel bezig.. het lukt gewoon niet joh :o
Als je hulp kunt gebruiken, dan wil ik wel helpen. :)
jaaoie17 schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:10:
Ik kan geen dts geluid kiezen met deze game. Alleen dolby digital. Met andere games heb ik niks geen last. Hoe zorg ik er voor dat ik wel dts kan kiezen.
Dat is hier wel al voorbij gekomen, even terugbladeren dus. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]OPSLAGHOND schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:05:
[...]

[...]

never mind :P Platinummm 8)
Tactiek uiteindelijk was. in die eerste 6 dingen een magnumkogel inschieten en laten ontploffen tegelijk. en dan snel als een gek rondrennen met rocketlauncher en die laaste 2 kapotmaken :P ...niet echt zoals het hoort volgens mij. maar toch... het is uitgespeeld haha :P wel leuk die tekst op het einde..

WAUW je heb het op superhuman uitgespeeld WAUW :P 8)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 18-09-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23
OPSLAGHOND schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:05:
[...]

[...]

Dat is hier wel al voorbij gekomen, even terugbladeren dus. ;)
Het werkt wel als ik dolby 5.1 uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:10:
[quote]OPSLAGHOND schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:05:
[...]

[...]

never mind :P Platinummm 8)
Tactiek uiteindelijk was. in die eerste 6 dingen een magnumkogel inschieten en laten ontploffen tegelijk. en dan snel als een gek rondrennen met rocketlauncher en die laaste 2 kapotmaken :P ...niet echt zoals het hoort volgens mij. maar toch... het is uitgespeeld haha :P wel leuk die tekst op het einde..

WAUW je heb het op superhuman uitgespeeld WAUW :P 8)
Sjonge jongen, dus nu heb je niks meer om voor te spelen :P Volgens mij kan ik beter een andere cooper zoeken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Only op 19-09-2011 16:25 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-05 17:43
ik ben co-op met een vriend tot in de gevangenis gekomen, bij de 2e turret zijn we nu, blijft toch leuk om samen te spelen, deze week alleen verder omdat hij avond dienst heeft dus als er iemand wil co-oppen, graag.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:42:
[...]

Sjonge jongen, dus nu heb je niks meer om voor te spelen :P Volgens mij kan ik beter een andere cooper zoeken :P
Eigenlijk niet he :P ..Maar vanavond gaan wij gewoon even coopen..
als je een beetje op tijd komt tenminste :P Want om 23:00 lig ik lekker in coma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:03:
[...]

Eigenlijk niet he :P ..Maar vanavond gaan wij gewoon even coopen..
als je een beetje op tijd komt tenminste :P Want om 23:00 lig ik lekker in coma :)
Ik nog eerder hoor, dus maak je maar geen zorgen :P Half 6 gaat me wekker weer.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Nol_NL schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:02:
Net bericht dat Sony de update heeft vrijgegeven, zal dus niet meer lang duren eer 1.03 online komt te staan :)
Merkte gisteren dat, na de patch, in MP nu wel gewisseld word van spawn-kant (dat zoiets basics niet meteen bij release al erin zat... tjah... :)). Wel jammer dat de TDM nu vrij kort is. Aan de andere kant, het voorkomt wel dat je de hele tijd tegen die killstreaks aan loopt. En het zorgt voor snelle afwisseling tussen levels.

Iemand anders nog meer wijzigingen opgemerkt n.a.v. de patch?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik zag trouwens dat er een Onlin code pass bijzat???
Houdt dit in dat ik hem maar op 1 account kan activeren of per ps3? Heb namelijk 2 accounts, anders moet ik heel goed opletten via welke ik dit doe.

Buttsysteem zeg, us account kon ik hem niet downloaden, dus weer naar normale account dan downloaden en dan werkt ie wel op us account...laat me dan lekker meteen downen daarmee. Mja, ben klaar voor vanavond, heb ff 698 mb gedownd en alles geactiveerd.

Jan: Je bent kapitein Afhaak.

Andere mensen die zo vanaf nul willen coopen?

[ Voor 46% gewijzigd door Only op 19-09-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:11:
Ik zag trouwens dat er een Onlin code pass bijzat???
Houdt dit in dat ik hem maar op 1 account kan activeren of per ps3? Heb namelijk 2 accounts, anders moet ik heel goed opletten via welke ik dit doe.

Buttsysteem zeg, us account kon ik hem niet downloaden, dus weer naar normale account dan downloaden en dan werkt ie wel op us account...laat me dan lekker meteen downen daarmee. Mja, ben klaar voor vanavond, heb ff 698 mb gedownd en alles geactiveerd.

Jan: Je bent kapitein Afhaak.

Andere mensen die zo vanaf nul willen coopen?
En bedankt he :( ... Kom ik toch nog on-line....is het nog niet goed he :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 22:44
Sssquirrel schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:03:
[...]

Merkte gisteren dat, na de patch, in MP nu wel gewisseld word van spawn-kant (dat zoiets basics niet meteen bij release al erin zat... tjah... :)). Wel jammer dat de TDM nu vrij kort is. Aan de andere kant, het voorkomt wel dat je de hele tijd tegen die killstreaks aan loopt. En het zorgt voor snelle afwisseling tussen levels.

Iemand anders nog meer wijzigingen opgemerkt n.a.v. de patch?
Als het goed is wordt de score in tdm vandaag weer omhoog geschroefd, zodat de potjes weer langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:11:
[...]

En bedankt he :( ... Kom ik toch nog on-line....is het nog niet goed he :P :o
Gewoon, omdat het kan. :+

Gisterenavond ook nog even deathmatches gespeeld, is toch wel heuulll anders van wat ik normaal speel, maar wel vermakelijk opzich, wel super korte potjes naar mijn mening, mogen wel minstens het dubbele worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Nol_NL schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:16:
[...]
Als het goed is wordt de score in tdm vandaag weer omhoog geschroefd, zodat de potjes weer langer duren.
Ow, dat is mooi. Ik ben benieuwd :)

This is a Rapture reminder..

• Nol_NL
  • Laatst online: 22:44
En weer wat verbeteringen in de multiplayer...

Insomniac Games
Rate of fire of the Rossmore will be decreased. Damage & status increase for Mutator alt. Reduction of range and chain bonus of Atmoizer

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-05 10:19
Ik ben er over aan het nadenken om deze game te kopen, maar het feit dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld houd mij tegen.

Is het alsnog waard om de game te kopen ook al heb ik deel 1 en 2 niet gespeeld? Of maakt dit vrij weinig uit. Reden van aankoop is dat ik veel op internet lees dat deze game toch wel een vrij tof verhaal heeft.

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik zit vast op saint louis : hinderlaag.

Mijn gun doet niets meer sinds ik een nieuwe heb gepakt.
En kan niets schieten.
Beetje vaag maar zo kom ik niet verder.
Kan geen pistolen selecteren of whatever.

Geen eerlijke strijd op deze manier dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Dark Master schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:51:
Is het alsnog waard om de game te kopen ook al heb ik deel 1 en 2 niet gespeeld? Of maakt dit vrij weinig uit. Reden van aankoop is dat ik veel op internet lees dat deze game toch wel een vrij tof verhaal heeft.
ach je kan deze deel ook wel een beetje zien als deel 1, want je speelt met een heel andere persoon die een eigen verhaal heeft namelijk.

anders kun je toch ook deel 1 & 2 kopen ?
die kun je nou zeker in de budget bak vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik ben er over aan het nadenken om deze game te kopen, maar het feit dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld houd mij tegen.

op een aantal verwijzingen na die je niet zal snappen kan je het spel prima spelen zonder deel 1 en 2 gespeeld te hebben.

EDIT: spuit 11

Anoniem: 98664

Ik zit in saint louise: hinderlaag.
Krijg een nieuw wapen, maar kan alleen nog maar rondjes lopen.
Schieten kan ik niet, ander wapen selecteren ook niet.

Iemand hulp?
Wordt hier gek van.

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024

Absoluut kan ik ik je deel 1 en 2 aanraden. Kost je weinig maar je krijgt er veel speelplezier voor terug....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 98664 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:47:
Ik zit in saint louise: hinderlaag.
Krijg een nieuw wapen, maar kan alleen nog maar rondjes lopen.
Schieten kan ik niet, ander wapen selecteren ook niet.

Iemand hulp?
Wordt hier gek van.
Als het echt niet meer lukt om te schieten dan zou ik de gamedata verwijderen (niet de savedata!) en opnieuw installeren, in de meeste gevallen werkt dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
erg jammer dat in mijn vrienden kring niemand Resistance 3 heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
raro007 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:00:
erg jammer dat in mijn vrienden kring niemand Resistance 3 heeft :(
je kan altijd mensen uit de SP toevoegen om samen online mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:04

BlackEyedAngel

Just a decent guy

<edit> foutje

[ Voor 96% gewijzigd door BlackEyedAngel op 06-10-2011 11:29 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al mensen die de uitbreiding hebben aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik ben nu bijna bij de toren en het is lekker intens vechten zeg, ik heb me prima vermaakt, vond dat stuk in dat kapot geschoten flat gebouw fantastisch.

Ben alleen bang dat ik geen tijd meer heb om hem op de moeilijkste stand nog een keer door te spelen omdat U3 en MWIII er aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:19:
ik ben nu bijna bij de toren en het is lekker intens vechten zeg, ik heb me prima vermaakt, vond dat stuk in dat kapot geschoten flat gebouw fantastisch.

Ben alleen bang dat ik geen tijd meer heb om hem op de moeilijkste stand nog een keer door te spelen omdat U3 en MWIII er aan zitten te komen.
De game is niet echt moeilijk, er zitten alleen een paar stukken die wat lastiger zijn.
Echt moeilijk wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:31:
[...]
De game is niet echt moeilijk, er zitten alleen een paar stukken die wat lastiger zijn.
Echt moeilijk wordt het niet.
klopt, zo lang je niet rond rent als een kip zonder kop is het goed te doen.

EDIT: zaterdag uitgespeeld, krijg ik de trophy niet, blijkt dat ik een hoofdstuk opnieuw moet doen.... maar snel gedaan en alsnog de trophy maar wel vreemd, nu trophies hunten en dan beginnen aan het moeilijkste niveau.

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 31-10-2011 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update 1.05 is uit:
Patch 1.05 adds the 16 player map Creek and 4 player map The Granary to the title for free. The patch also includes performance updates such as better team balancing and makes sure that any player that reaches level 60 has access to all equipment and ability unlocks.

Additionally, Playstation Move functionality has been tweaked so that it works better now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 06:38

Tripl3 D

Brother in Arms

Hallo mede-Resistance 3 spelers.

Ben een 31-jarige casual gamer en heb deze game eind september gekocht.
Nadat ik de SP bij de 2e keer spelen rond hoofdstuk 17 zat was ben ik sinds 2 weken de multiplayer gaan doen.
Wervelende start (binnen 1 game van level 1 naar 7 (WTF?)) zit ik nu zo'n beetje rond level 25 en gaat het niet meer zo vlot (duh!). Wordt behoorlijk vaak weggespeeld (vooral tegen clans), maar doe mijn best. Lijkt erg stil in het R3 universum en zie vooral clans als GER en {D} voorbij komen die je compleet @ss-rapen als ze samen tegen je spelen.
Speel voornamelijk tegen duitsers of zo, als ik de clannamen zie? Waar is de rest van de wereld? (speel vooral 's avonds tussen 19-20 uur en soms in het weekend in de middag). Maar bij Resistance 2 had ik dit niet zo.

Hoe dan ook, mijn PSN-naam: Trip_kicks_ass (valt tegen hoor dat ass-kicken :P ) voor uitnodigingen om samen te spelen/vrienden uitnodigingen/clan uitnodigingen (zit nu in een 1 mansclan 8)7 )

P.S. Favoriete loadout op dit moment:

Wapens: 1e: Marksman level 2, 2e: Shotgun level 2 en 3e: Bullseye level 1
Granaat: Hedgehog
Overig: Bubbleshield level 2, Body armor level 1 en Doppelganger level 2.

Edit 06-12-2011: Nieuwe Brutality DLC zou vanaf vandaag beschikbaar moeten komen (+ nieuwe MP map (Bunker (8p)):

http://www.facebook.com/insomniacgames

En bedankt voor die tip van spotter!!! Soms gewoon 20/25 spots in 1 spel. Dat tikt lekker aan! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Tripl3 D op 06-12-2011 11:00 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen komt eindelijk een Coöpmodus uit voor deze game;
Resistance 3 is al enige tijd uit en na wat downloadbare content voor de multiplayer komt er morgen een gloednieuw onderdeel voor de game bij. Insomniac zal namelijk het 'Brutality Pack' uitbrengen die voor een betaling van $ 3.99 van jou is. Dit pakket bevat een coöperatieve Surival modus, waarbij jij en een vriend zo lang moeten zien te overleven tegen een golf aan vijanden die op je afstormen.

Deze modus zal speelbaar zijn op een duistere versie van de 'Glamorgan' multiplayer map. Een leuke extra is dat de Amerikaanse metalband Mastodon de soundtrack voor deze downloadbare content verzorgt. In totaal zal de downloadbare content zeven tracks bevatten die afkomstig zijn van de albums: 'The Hunter' en 'Blood Mountain'.

Verder bevat de downloadbare content nog een nieuw wapen en dat is de 'sledgehammer'.
Bron: http://www.psfocus.nl
Ik ben benieuwd. :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wyfS4e2bQdA]

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-12-2011 22:15 . Reden: DLC preview ]

Pagina: 1 2 3 Laatste