Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Nol_NL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:54:
Ja, klopt... Ligt ook niet aan het spel, maar aan de mensen zelf. In andere games had ik me al ernstig geïrriteerd, maar op één op andere manier stoort het me hier minder. Ik vind die mp in R3 echt wel tof...
Precies, bij bv. CoD is dat veel irritanter omdat daar, naar mijn mening, meer competitiviteit in zin. Voor mij is R3 meer een relaxte casual-MP-ervaring, en kan ik me er veel minder druk om maken :)

Ik vind overigens de mogelijke Tactical Abilities (doppelganger, lightning shield) een beetje tegen vallen ten opzichte van de beschikbare andere abilities (Support, Personal, en Combat). Pas bij level 32 unlock je de betere Tactical Abilities...

Met de Personal en Combat attributes kun je leuke loadouts maken, veel afwisseling mogelijk :)

[ Voor 29% gewijzigd door Sssquirrel op 13-09-2011 12:03 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 20:15
GRAD85 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:39:
@ Svennie, d,r kwamen bij mij maar 3 tegenstanders de brug op in SP.
bij mij ook, zowel alleen als co-op

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 12:34
Ik ben nu net over die brug, wel een tof stuk hoor :) Ik speel de sp in 3D en dat is in R3 erg gaaf gemaakt, heeft echt wel meerwaarde qua beleving als het zo goed wordt uitgewerkt. Speel steeds de sp even uurtje en daarna de mp. Moet ik trouwens nog even na die brug of is het einde al in zicht ? Hoop het niet...

Ik las dat ze deze week waarschijnlijk weer met een kleine update komen voor de mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de brug nadat je uit de mijn komt? Waar je die dropship moet slopen? Dan moet je nog een aardig stuk ja.
Ik ben gisteren maar eens begonnen om op Hard te spelen en ben nu net voor die brug gestopt.
Bijna alle wapens op level 3 en zodra die trophy binnen is ga ik maar weer eens de multiplayer spelen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:07:
Ik ben gisteren maar eens begonnen om op Hard te spelen.
Wordt je voortgang met wapens upgraden automatisch meegenomen naar een nieuwe playthrough? En de gevonden logs, zijn die verdwenen uit de nieuwe playthrough?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sssquirrel schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:22:
[...]Wordt je voortgang met wapens upgraden automatisch meegenomen naar een nieuwe playthrough? En de gevonden logs, zijn die verdwenen uit de nieuwe playthrough?
Je hebt alles nog, er wordt wel gevraagd of je alle wapens wilt meenemen.
Helaas krijg je niet de optie "No, I rather die". :9

Ik ben toch benieuwd wat die nieuwe gamemodus precies is;
Arriving on October 4, the Survival Pack injects "Invasion Mode" into R3's multiplayer section, as well as a handful of skins and a "static XMB theme," for $3.99.

"Invasion" is said to be a team-based resource management iteration of R3's multiplayer, forcing teams to control various capture points on the map to earn points (or die trying). And if that doesn't get your mid-20th century heart all aflutter, keep in mind that two brand new (and totally free) multiplayer maps will also be released on October 4 alongside a patch.

[ Voor 42% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-09-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 17:42
Ga de SP ook maar eens afmaken.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:07:
Op de brug nadat je uit de mijn komt? Waar je die dropship moet slopen? Dan moet je nog een aardig stuk ja.
Ik ben gisteren maar eens begonnen om op Hard te spelen en ben nu net voor die brug gestopt.
Bijna alle wapens op level 3 en zodra die trophy binnen is ga ik maar weer eens de multiplayer spelen.
ik neem aan dat je het spel 2 keer moet spelen voor de platinum trophy? Dan zet ik hem denk ik op easy, als ik er toch ook nog op crushing doorheen moet.

Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 13-09-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:27:
[...]
Ik ben toch benieuwd wat die nieuwe gamemodus precies is;
[...]
Hoe ik het interpreteer, lijkt het me een vorm van Domination (zoals in CoD), waarbij je x aantal punten moet proberen vast te houden...

Ik vind R3 een prima game, maar waarom had die game-modus niet al vanaf 't begin erin kunnen zitten? Beetje jammer dat je daar dan weer voor moet betalen... Daarentegen zijn de 2 gratis MP maps wel weer goed nieuws. Dat compenseert weer een beetje :) Nu maar hopen dat 't volwaardige 16 speler maps zijn, en niet 8 / 4 player maps...

[ Voor 33% gewijzigd door Sssquirrel op 13-09-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:33:
[...]

ik neem aan dat je het spel 2 keer moet spelen voor de platinum trophy? Dan zet ik hem denk ik op easy, als ik er toch ook nog op crushing doorheen moet.

Hoeveel chapters zijn er eigenlijk?
20 chapters, maar je moet de game eerst op Hard uitspelen voordat Superhuman beschikbaar is. ;)

Op hard uitspelen is niet moeilijk omdat je punten krijgt bij het behalen van medailles en trophy's, die kun je vervolgens in de shop (menu) uitgeven aan cheats, waaronder:
- alle wapens.
- onbeperkte munitie.
- gezondheid aanvullen.
Werkt ook op Superhuman, maar dan kun je de trophy niet krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-09-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Nu tot chapter 8 in 3 uurtjes gespeeld en moet zeggen, het speelt zeer lekker weg, goede sfeer, beetje oldskool 1 tegen tientallen vijanden is altijd leuk.

Ergens wel een underrated gameserie, al had deel 1 wel zijn quirks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn0wblind schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:57:
Nu tot chapter 8 in 3 uurtjes gespeeld en moet zeggen, het speelt zeer lekker weg, goede sfeer, beetje oldskool 1 tegen tientallen vijanden is altijd leuk.

Ergens wel een underrated gameserie, al had deel 1 wel zijn quirks.
Deel 2 was ook niet iedereen over te spreken, deel 3 is wat meer een mix.
Gelukkig dat ze bij Insomniac wel een beetje geluisterd hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Sowieso is de aanwezigheid van 'cheats' voor de SP lekker oldskool :-) Waar zie je dat nog op consoles? Vroegah moest je op je controller vele buttons in de juiste volgorde indrukken voor een cheat. Toppunt voor mij was bij GoldenEye op N64 (voor alle MP characters, en dat waren er echt veeeeel):

Hold L + R and press C-Left.
Hold L and press C-Up.
Hold L + R and press LEFT on the Control Pad (not the analog stick.)
Hold L and press RIGHT on the Control Pad.
Hold R and press DOWN on the Control Pad.
Hold L + R and press C-Left.
Hold L and press C-Up.
Hold L + R and press RIGHT on the Control Pad.
Hold L + R and press C-Down.
Hold L and press RIGHT on the Control Pad. If that doesn't work, hold L and press DOWN on the Control Pad.

En dan moest dat aardig snel. Good times :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:59:
[...]

Deel 2 was ook niet iedereen over te spreken, deel 3 is wat meer een mix.
Gelukkig dat ze bij Insomniac wel een beetje geluisterd hebben. :P
Oops bedoelde ook deel 2, vond het vooral vervelend daarbij dat vijanden niet op je mede teammaten afkwamen maar alleen op jezelf. Viel zo enorm op in R2.
Nog een bronzen trophy (25 kills door leeches op te blazen) en een gouden trophy (uitspelen op superhuman) en dan is de platinum binnen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-09-2011 02:39 ]

• Nol_NL
Vandaag even doorgehaald, mp was echt dikke fun vanavond. Kon eindelijk is goed meekomen ;)
Als het goed is vandaag de weer een update :)

• Sssquirrel
Nol_NL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 03:26:
Ah weet je al wat er in de patch komt?

• Svennie
Nol_NL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 03:26:
Vandaag even doorgehaald, mp was echt dikke fun vanavond. Kon eindelijk is goed meekomen ;)
spel is een week oud en al 3 patches? :F

• Sssquirrel
Svennie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:29:
[...]
spel is een week oud en al 3 patches? :F
Nouja, beter dat ze zo'n goede ondersteuning bieden, dan dat er (lang) niets gebeurd, toch?
Komen er geen patches, is 't niet goed. Komen er patches, is 't ook niet goed :)

Tuurlijk, liever hebben we een spel waar helemaal geen patches voor nodig zijn, maar als je dan toch moet kiezen is de keus snel gemaakt lijkt me.

• Svennie
Sssquirrel schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:39:
[...]
Nouja, beter dat ze zo'n goede ondersteuning bieden, dan dat er (lang) niets gebeurd, toch?
Komen er geen patches, is 't niet goed. Komen er patches, is 't ook niet goed :)

Tuurlijk, liever hebben we een spel waar helemaal geen patches voor nodig zijn, maar als je dan toch moet kiezen is de keus snel gemaakt lijkt me.
Daar ben ik helemaal mee eens maar elke paar dagen is teveel van het goede, ik heb het tot nu toe 1 keer op kunnen starten zonder dat er een nieuwe patch was.

• Nol_NL
Ik weet niet wat er precies in de patch komt, waarschijnlijk wel een verbetering van de framerate/lag in de multiplayer. Insomniac staat redelijk dicht bij zijn community, lijkt mij toch positief. Het had natuurlijk beter geweest als er gaan patches nodig waren geweest, maar tegenwoordig zie je dit in zowel ieder spel terug. Beter nu, dan 3 mndn irritatie en dan pas een patch. Ik moet zeggen dat ik er zelf niet zoveel last van heb, maar als zaken alleen nog maar beter worden, heb ik er eigenlijk niet zoveel moeite mee.
Er is nog niets bekend over een nieuwe patch, ik heb nog niks kunnen vinden iig.
Bron?

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2011 00:05 ]

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
bij de vorige patch hadden ze ook aangegeven wat ze nog moesten patchen, en dat waren ongeveer 3 dingen.

hier een link naar de vorige patch http://www.insomniacgames.com/resistance-3-patch-1-02-notes/.

als laatst staat er ''We are still working hard here to reduce lag / framerate issues that you see in the game. We have another patch already in the works to continue addressing new issues we’ve seen since launch, though many of these issues may be improved by the fixes in patch 1.02. Those issues include:

-Lag/Server sync issues
-Framerate drops and hitches
-Games where players cannot capture the flag/destroy a Node/etc.''

[ Voor 71% gewijzigd door raro007 op 15-09-2011 07:11 ]

• Nol_NL
Bron is insomniac zelf, patch schijnt ter goedkeuring bij Sony te liggen. Misschien dat ie vandaag wordt vrijgegeven... Weet trouwens niet of het op de site zelf wordt aangegeven, maar ik kreeg de info via Facebook van Insomniac.

[ Voor 31% gewijzigd door Nol_NL op 15-09-2011 09:30 ]

Anoniem: 338166

Ik ga deze zometeen ook even halen , want lijkt me toch wel leuk on-line...

Zijn er nog mensen die ik mag toevoegen om lekker te shooten on-line?

• Sssquirrel
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:57:
Zijn er nog mensen die ik mag toevoegen om lekker te shooten on-line?
Sure, geen probleem. Een lijst met spelers (voor co-op en/of multiplayer) staat in de 1e post op de 1e pagina.

kan ik dan worden toegevoegd in de Online Coöp en Multiplayer lijst?

Tweakernaam is Just_jan.

psn naam =jan1989duif
Maar ik denk lekker beginnen met spelen, dan eerst 2 codes inlossen(oke 5 minuutjes geen probleem.)
update van 650mb downloaden ... 25 minuten.
Denk hehe eindelijk spelen.. moet die weer instaleren :o ...pfffff

Hoop dat het het allemaal waard is haha :P

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 15-09-2011 14:16 ]

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Wat is er met je andere psn gebeurd dan :p?

zoenvisje schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:23:
Wat is er met je andere psn gebeurd dan :p?
met just_jan.....Njaah men neefjes en zusje zit daar tegenwoordig op. en omdat ik daarop heel veel kindergames had gedownload voor ze op die account..dacht ik bij me eigen. agh weetje wat mogen jullie die hebben...maak ik wel een andere aan.... :) (af en toe johh....ben ik zo aardig haha :P )..

Dus die just_jan kan je gewoon verwijderen hoor zoenvisje ;) ;) .. Zolang je me maar dan toevoegd op jan1989duif :D :) (account word verboden terrein voor kleine neefjes haha :P

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Oke duifje, ik ga je even toevoegen.

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:25:
[...]

met just_jan.....Njaah men neefjes en zusje zit daar tegenwoordig op. en omdat ik daarop heel veel kindergames had gedownload voor ze op die account..dacht ik bij me eigen. agh weetje wat mogen jullie die hebben...maak ik wel een andere aan.... :) (af en toe johh....ben ik zo aardig haha :P )..

Dus die just_jan kan je gewoon verwijderen hoor zoenvisje ;) ;) .. Zolang je me maar dan toevoegd op jan1989duif :D :) (account word verboden terrein voor kleine neefjes haha :P
Heey Jan, ga je deze ook coopen?
Ik haal hem binnenkort ook als de prijs nog iets lager is :P nu nog 45 als laagste..
En heb je nou alweeeerrrrr een andere account, sjees!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Only schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:17:
[...]

Heey Jan, ga je deze ook coopen?
Ik haal hem binnenkort ook als de prijs nog iets lager is :P nu nog 45 als laagste..
En heb je nou alweeeerrrrr een andere account, sjees!
Nee die just_jan hebben men neefjes.
en al die subaccounts heb ik laten verwijderen door psn....
Heb nu nog maar 2 accounts.... just_jan.. (die dus door men neefjes wordt gebruikt.. en jan1989duif).

Maar ja ik ga deze coopen ;) wil platinum ff halen haha :P .
als je hem nou gewoon ff morgen haal. dan kunnen we van het weekend lekker gaan shooten ;)
Zojust op Hard uitgespeeld, krijg je voordat je de laatste kamer ingaat in beeld: "Gefeliciteerd, u heeft het spel op Hard uitgespeeld! Wilt u het op Superhuman proberen?".
Dus ik dacht dat die laatste kamer dan alleen op Superhuman gehaald moet worden, blijkt dat je Superhuman alleen hebt vrijgespeeld.
En maar hopen tijdens de aftiteling ... :P
Superhuman moet nog maar even wachten.

ps Erg zwak dat je voor uitspelen op Easy, Medium en Hard slechts een zilveren trophy krijgt.

[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 15-09-2011 16:24 ]

• Sn0wblind
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:11:
[...]

Nee die just_jan hebben men neefjes.
en al die subaccounts heb ik laten verwijderen door psn....
Heb nu nog maar 2 accounts.... just_jan.. (die dus door men neefjes wordt gebruikt.. en jan1989duif).

Maar ja ik ga deze coopen ;) wil platinum ff halen haha :P .
als je hem nou gewoon ff morgen haal. dan kunnen we van het weekend lekker gaan shooten ;)
welke moet ik adden dan :D ik speel overigens ook R3

Sn0wblind schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:33:
[...]

Kijk Rin is er ook bij. alle accounts van mij kan je weg doen... jan1989duif is mijn account nu.. niets meer niets minder :P
Sn0wblind schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:33:
[...]
Wil je niet toegevoegd worden aan de startpost anders?
PSN-id en Coop en/of Multiplayer? ;)

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:26
Ik krijg geen DTS geluid met deze game. Heb de game verder nog niet gespeeld. Alleen even het menu bekeken, want wil deze game in co-op spelen. Is alleen het menu dolby digital? en als je gaat spelen springt tie dan over op DTS? Heb met andere games niks geen last.

• Sn0wblind
OPSLAGHOND schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:20:
[...]

Wil je niet toegevoegd worden aan de startpost anders?
PSN-id en Coop en/of Multiplayer? ;)
het kan wel, multiplayer voornamelijk alleen, maarik speel niet echt heeel veel
Sn0wblind schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:35:
[...]
het kan wel, multiplayer voornamelijk alleen, maarik speel niet echt heeel veel
Als je op de lijst wilt komen, dan moet je alleen nog even je PSN-id geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Gisteren met een vriend weer co-op gespeeld, samen op de bank, ik vind het fantastisch dat het spel dit ondersteund. Ik kan vanavond weer alleen door en als er iemand mee speelt ga je weer verder met 2 man, heerlijk!

EDIT:
gisteren de eerste hangup gehad, ik moest de PS3 uitzetten met de aan/uit knop, hij reageerde nergens meer op, hopelijk gebeurd dat niet al te vaak meer.

[ Voor 28% gewijzigd door Svennie op 16-09-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu op Superhuman @ Chapter 10, dus ongeveer op 50%.
Wat ik me nu wel afvraag, is het mogelijk om stukjes coop te spelen en vervolgens alleen verder te gaan zonder dat het behalen van de platinum in gevaar komt.
Toch maar eens op dat forum kijken of ze ergens iets vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Jan, ik heb hem nu ook, dus vanaf maandag ;)
Zet mij ook maar in de start, zal niet veel normaal online deathmatch doen, maar vooral coop spelen.
Psn: TomRockanje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de coop op hard uitgespeeld met GRAD85.... Moet zeggen de eerste levels was heel erg wennen ging heel vaak dood.. maar kwam er daarna wel lekker in.. alleen op een gegeven moment hoorde ik GRAD85 niet meer over de headset dus toen werd het wel een stukkie moeilijker..

Morgen op Superhuman uitspelen..
Maar kortom wel de best single player campaign shooter die ik ooit heb gespeeld....Damn wat een actie.
Heb 7 uur achter elkaar gegamed , zonder te eten , zonder te drinken , er is visite bij mijn huis langsgeweest voor mij (niets van gemerkt)...Zat er echt helemaal in. single player krijg van mij echt een 9... (geen 10 omdat ik het een beetje cliche verhaal vind , en zown stukje cutscene waarbij je word beschoten door duizenden kogels en je schipje vliegt er netjes doorheen... dat was wel jammer...

Multiplayer ben ik nog niet zo van gecharmeerd... veel te veel campers die lekker onzichtbaar in een hoekje zitten te wachten en je dan vermoorden.....dus die krijg van mij nog een voorlopige 5.. (maybe als ik morgen superhuman uitspeel dat ik er iets beter in word, en die cijfer ook omhoog gaat.

Oke dan Tom.. beter... Maandag afspreken dan om te coopen?Denk dat we dan ff beginnen met easy omdat ik ook ff nog wat wapens moet upgraden en trophy's moet halen...en ik ga niet op superhuman met een magnum rondlopen..

• Nol_NL
Patch 1.03 stond gepland voor afgelopen week, door omstandigheden is deze nog niet vrijgegeven.

Hier de link met meer info over de patch:

http://www.insomniacgames...-resistance-3-patch-1-03/

Aangezien Fifa12 en de beta van Battlefield eraan zitten te komen, komt de update voor mij waarschijnlijk net iets te laat.

[ Voor 23% gewijzigd door Nol_NL op 17-09-2011 11:40 ]

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:22:

Oke dan Tom.. beter... Maandag afspreken dan om te coopen?Denk dat we dan ff beginnen met easy omdat ik ook ff nog wat wapens moet upgraden en trophy's moet halen...en ik ga niet op superhuman met een magnum rondlopen..
Is goed, ik heb ma/di dagdienst, dus ik kan tot een uur of half 11 's avonds spelen. Is wel goed, kan ik ook dat ook meteen ff halen en kan ik weer ff wennen aan de manier van spelen in Resistance..
In R2 was ik altijd medic bij dat coop online gebeuren, als je dan slim speelde ging je bijna nooit dood :P
Maar nu is het net als normale singleplayer helemaal he? Is coop trouwens alleen met 2 personen mogelijk of ook met nog meer?

Only schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:27:
[...]

Is goed, ik heb ma/di dagdienst, dus ik kan tot een uur of half 11 's avonds spelen. Is wel goed, kan ik ook dat ook meteen ff halen en kan ik weer ff wennen aan de manier van spelen in Resistance..
In R2 was ik altijd medic bij dat coop online gebeuren, als je dan slim speelde ging je bijna nooit dood :P
Maar nu is het net als normale singleplayer helemaal he? Is coop trouwens alleen met 2 personen mogelijk of ook met nog meer?
Maar zitten echt een paar trophy's tussen van waarvan je denk wtf :P

Gooi een granaat door een basket
En die Magnum trophy's zijn wel irri..

Maar ik weet men god ook niet wat een hybride is wat een ravager is wat een Grim is wat een leeche is..
Alles wat ik zie schiet ik dood :P dus moet me daar toch eventjes in verdiepen :P
Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:43:
[...]Maar zitten echt een paar trophy's tussen van waarvan je denk wtf :P

Gooi een granaat door een basket
En die Magnum trophy's zijn wel irri..

Maar ik weet men god ook niet wat een hybride is wat een ravager is wat een Grim is wat een leeche is..
Alles wat ik zie schiet ik dood :P dus moet me daar toch eventjes in verdiepen :P
De trophy's zijn echt makkelijk.
Die granaat door een basket gooien doe jij tijdens een gevecht met een windowmaker (om het makkelijk te maken).
De Magnum trophy's zijn een stuk makkelijker als deze level 2 of 3 is. ;)

• GRAD85
Ja ,ging wel lekker gisteren,snap alleen niet dat wij die eindbaas niet hoefde te killen.

GRAD85 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:25:
Ja ,ging wel lekker gisteren,snap alleen niet dat wij die eindbaas niet hoefde te killen.
Zometeen ff lekker op superhuman uitspelen toch?

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Heb lang gewacht op deze game. Gisteren en vandaag de SP gespeeld en net klaar hiermee. Heb gemengde gevoelens overgehouden.

Het begin en midden stuk vond ik echt geweldig, het laatste stuk dan weer veel minder. Vooral het laatste gevecht voor dat de boel opgeblazen werd was nogal trial and error. In het begin van de game zat er ook gewoon weer sfeer in.

Bovendien had de game wel een mooiere eind scene mogen hebben nadat Joe weer thuis was. Vond dit namelijk wel erg kort door de bocht. Hebben we daar 3 games voor moeten wachten? Of stiekum toch nog een vervolg?????????????????

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Anoniem: 393481

Nevermind!

Vette game !

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 393481 op 17-09-2011 17:14 ]

• Nol_NL
Net bericht dat Sony de update heeft vrijgegeven, zal dus niet meer lang duren eer 1.03 online komt te staan :)
De Platinum is binnen! :)
Vanmiddag met mijn jongste broer coop uitgespeeld (ik begon vanaf de gevangenis mee te doen).
Nu tot aan de gevangenis gespeeld en toen kwam de boodschap: "Gefeliciteerd, u heeft de game op Superhuman uitgespeeld!".

• GRAD85
Jan en ik zitten nu op de trein in superhuman,straks ff uitspelen.

[ Voor 56% gewijzigd door GRAD85 op 17-09-2011 21:23 ]

• Only
  • Niet online
Wat is dat nou Jan? Heb je van de week nog wel wat om voor te spelen :P

• Nol_NL
1.03 is een feit... Straks gelijk ff checken. Hoop dat de lag verleden tijd is, dan is de mp helemaal super.
Helaas hebben ze met de update tdm kapot gemaakt, veel te kort geworden...

[ Voor 26% gewijzigd door Nol_NL op 17-09-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:36:
De Platinum is binnen! :)
Vanmiddag met mijn jongste broer coop uitgespeeld (ik begon vanaf de gevangenis mee te doen).
Nu tot aan de gevangenis gespeeld en toen kwam de boodschap: "Gefeliciteerd, u heeft de game op Superhuman uitgespeeld!".
Well done, kan niet anders zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:37:
Wat is dat nou Jan? Heb je van de week nog wel wat om voor te spelen :P
Denk het nog wel morgen :P , moet nog paar van die secondaire trophy's..

Hoewel ik die nu ook ff nog aan het halen ben :P ..
maar ik heb het gezegd he , ik doe zowiezo 1 run easy met je mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:27:
[...]

Denk het nog wel morgen :P , moet nog paar van die secondaire trophy's..

Hoewel ik die nu ook ff nog aan het halen ben :P ..
maar ik heb het gezegd he , ik doe zowiezo 1 run easy met je mee :P
Is goed, dan laat ik je wel even zien hoe het echt moet 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op zondag 18 september 2011 @ 09:53:
[...]
Well done, kan niet anders zeggen.
Dankjewel, maar deze game komt qua moeilijkheidsgraad niet eens in de buurt van R2 @ Superhuman.
Misschien een nieuwe tactiek van Sony, exclusieve games een online pass en een vrij makkelijke platinum geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Maar zie mijn post hierboven, wat vind jij van het einde dan??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baatje schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:55:
Maar zie mijn post hierboven, wat vind jij van het einde dan??????
Ik heb alleen dit deel gespeeld van de reeks , maar ik vond het einde zelf ook een beetje tegenvallen.

Agh maar inderdaad wel easy trophie's
Ik moet alleen nog op superhuman uitspelen. dan heb ik alles 8)
Al die trophy's die me supermoeilijk leken heb ik in 1 keer gedaan haha 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 18-09-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Oh dat is jammer dat je de andere delen niet hebt gespeeld.

Ik zal een dezer dagen op hard gaan spelen met mijn sharpshooter :-) En natuurlijk de MP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baatje schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:44:
Oh dat is jammer dat je de andere delen niet hebt gespeeld.

Ik zal een dezer dagen op hard gaan spelen met mijn sharpshooter :-) En natuurlijk de MP!
Dit is geen goed einde, maar waarschijnlijk zal er nog wel een draai gegeven worden om nog verder te kunnen gaan.
Trouwens, er is ook een PSP-game --> Resistance: Retribution.
Er komt ook nog een Resistance game voor de Vita uit -->Resistance: Burning Skies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Retribution heb ik 2 jaar geleden tijdens mijn vakantie in Oostenrijk gespeeld. Heb me er erg mee vermaakt.

En wat ik heb gezien van de game op de Vita kan ik niets anders zeggen dan: was het maar zover :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo .. ik ben nu op die Garden met die Stalker in New york..

Pff na vele trial and error bij die AC130...komen we een stapje voor stapje dichterbij..
Toch wel pittig (AF EN TOE) op superhuman.. kan alles wel redelijk makkelijk aan , alleen die snipers zijn zo irri.
Zo accuraat en snel schieten ze nu....
Maar iemand nog tips voor die Stalker ?
want ik blijf er maar emp dingen opgooien maar ze doen helemaal niets tegen dat schild

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 18-09-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 338166 schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:15:
Zo .. ik ben nu op die Garden met die Stalker in New york..

Pff na vele trial and error bij die AC130...komen we een stapje voor stapje dichterbij..
Toch wel pittig (AF EN TOE) op superhuman.. kan alles wel redelijk makkelijk aan , alleen die snipers zijn zo irri.
Zo accuraat en snel schieten ze nu....
Maar iemand nog tips voor die Stalker ?
want ik blijf er maar emp dingen opgooien maar ze doen helemaal niets tegen dat schild
Dan gooi je ze niet dichtbij genoeg, met bullseye locken op het oranje/rode oog in het midden en vervolgens wegduiken en sproeien werkte bij mij erg goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam er maar niet voorbij , dus ik dacht bij me eigen als ik hem nou via de achterkant flank ..en vanaf daar kapot maak.... nou dat werkte dus niet en ik ging dood maar was blijkbaar door de volgende controlepunt gelopen en die stalker was er niet meer..
Zit nu in de finale....Denk dat die wel een stuk moeilijker gaat worden . vooral met die eindbaas en al die augers die rondlopen..pfffff... al vanaf 18:05 met dit eindlevel bezig.. het lukt gewoon niet joh :o

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 18-09-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Ik kan geen dts geluid kiezen met deze game. Alleen dolby digital. Met andere games heb ik niks geen last. Hoe zorg ik er voor dat ik wel dts kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 338166 schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:01:
Kwam er maar niet voorbij , dus ik dacht bij me eigen als ik hem nou via de achterkant flank ..en vanaf daar kapot maak.... nou dat werkte dus niet en ik ging dood maar was blijkbaar door de volgende controlepunt gelopen en die stalker was er niet meer..
Zit nu in de finale....Denk dat die wel een stuk moeilijker gaat worden . vooral met die eindbaas en al die augers die rondlopen..pfffff... al vanaf 18:05 met dit eindlevel bezig.. het lukt gewoon niet joh :o
Als je hulp kunt gebruiken, dan wil ik wel helpen. :)
jaaoie17 schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:10:
Ik kan geen dts geluid kiezen met deze game. Alleen dolby digital. Met andere games heb ik niks geen last. Hoe zorg ik er voor dat ik wel dts kan kiezen.
Dat is hier wel al voorbij gekomen, even terugbladeren dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]OPSLAGHOND schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:05:
[...]

[...]

never mind :P Platinummm 8)
Tactiek uiteindelijk was. in die eerste 6 dingen een magnumkogel inschieten en laten ontploffen tegelijk. en dan snel als een gek rondrennen met rocketlauncher en die laaste 2 kapotmaken :P ...niet echt zoals het hoort volgens mij. maar toch... het is uitgespeeld haha :P wel leuk die tekst op het einde..

WAUW je heb het op superhuman uitgespeeld WAUW :P 8)

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 18-09-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
OPSLAGHOND schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:05:
[...]

[...]

Dat is hier wel al voorbij gekomen, even terugbladeren dus. ;)
Het werkt wel als ik dolby 5.1 uitzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:10:
[quote]OPSLAGHOND schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:05:
[...]

[...]

never mind :P Platinummm 8)
Tactiek uiteindelijk was. in die eerste 6 dingen een magnumkogel inschieten en laten ontploffen tegelijk. en dan snel als een gek rondrennen met rocketlauncher en die laaste 2 kapotmaken :P ...niet echt zoals het hoort volgens mij. maar toch... het is uitgespeeld haha :P wel leuk die tekst op het einde..

WAUW je heb het op superhuman uitgespeeld WAUW :P 8)
Sjonge jongen, dus nu heb je niks meer om voor te spelen :P Volgens mij kan ik beter een andere cooper zoeken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Only op 19-09-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik ben co-op met een vriend tot in de gevangenis gekomen, bij de 2e turret zijn we nu, blijft toch leuk om samen te spelen, deze week alleen verder omdat hij avond dienst heeft dus als er iemand wil co-oppen, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:42:
[...]

Sjonge jongen, dus nu heb je niks meer om voor te spelen :P Volgens mij kan ik beter een andere cooper zoeken :P
Eigenlijk niet he :P ..Maar vanavond gaan wij gewoon even coopen..
als je een beetje op tijd komt tenminste :P Want om 23:00 lig ik lekker in coma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:03:
[...]

Eigenlijk niet he :P ..Maar vanavond gaan wij gewoon even coopen..
als je een beetje op tijd komt tenminste :P Want om 23:00 lig ik lekker in coma :)
Ik nog eerder hoor, dus maak je maar geen zorgen :P Half 6 gaat me wekker weer.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Nol_NL schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 19:02:
Net bericht dat Sony de update heeft vrijgegeven, zal dus niet meer lang duren eer 1.03 online komt te staan :)
Merkte gisteren dat, na de patch, in MP nu wel gewisseld word van spawn-kant (dat zoiets basics niet meteen bij release al erin zat... tjah... :)). Wel jammer dat de TDM nu vrij kort is. Aan de andere kant, het voorkomt wel dat je de hele tijd tegen die killstreaks aan loopt. En het zorgt voor snelle afwisseling tussen levels.

Iemand anders nog meer wijzigingen opgemerkt n.a.v. de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik zag trouwens dat er een Onlin code pass bijzat???
Houdt dit in dat ik hem maar op 1 account kan activeren of per ps3? Heb namelijk 2 accounts, anders moet ik heel goed opletten via welke ik dit doe.

Buttsysteem zeg, us account kon ik hem niet downloaden, dus weer naar normale account dan downloaden en dan werkt ie wel op us account...laat me dan lekker meteen downen daarmee. Mja, ben klaar voor vanavond, heb ff 698 mb gedownd en alles geactiveerd.

Jan: Je bent kapitein Afhaak.

Andere mensen die zo vanaf nul willen coopen?

[ Voor 46% gewijzigd door Only op 19-09-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Only schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:11:
Ik zag trouwens dat er een Onlin code pass bijzat???
Houdt dit in dat ik hem maar op 1 account kan activeren of per ps3? Heb namelijk 2 accounts, anders moet ik heel goed opletten via welke ik dit doe.

Buttsysteem zeg, us account kon ik hem niet downloaden, dus weer naar normale account dan downloaden en dan werkt ie wel op us account...laat me dan lekker meteen downen daarmee. Mja, ben klaar voor vanavond, heb ff 698 mb gedownd en alles geactiveerd.

Jan: Je bent kapitein Afhaak.

Andere mensen die zo vanaf nul willen coopen?
En bedankt he :( ... Kom ik toch nog on-line....is het nog niet goed he :P :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Sssquirrel schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:03:
[...]

Merkte gisteren dat, na de patch, in MP nu wel gewisseld word van spawn-kant (dat zoiets basics niet meteen bij release al erin zat... tjah... :)). Wel jammer dat de TDM nu vrij kort is. Aan de andere kant, het voorkomt wel dat je de hele tijd tegen die killstreaks aan loopt. En het zorgt voor snelle afwisseling tussen levels.

Iemand anders nog meer wijzigingen opgemerkt n.a.v. de patch?
Als het goed is wordt de score in tdm vandaag weer omhoog geschroefd, zodat de potjes weer langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:11:
[...]

En bedankt he :( ... Kom ik toch nog on-line....is het nog niet goed he :P :o
Gewoon, omdat het kan. :+

Gisterenavond ook nog even deathmatches gespeeld, is toch wel heuulll anders van wat ik normaal speel, maar wel vermakelijk opzich, wel super korte potjes naar mijn mening, mogen wel minstens het dubbele worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Nol_NL schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:16:
[...]
Als het goed is wordt de score in tdm vandaag weer omhoog geschroefd, zodat de potjes weer langer duren.
Ow, dat is mooi. Ik ben benieuwd :)

• Nol_NL
En weer wat verbeteringen in de multiplayer...

Insomniac Games
Rate of fire of the Rossmore will be decreased. Damage & status increase for Mutator alt. Reduction of range and chain bonus of Atmoizer

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 18:26
Ik ben er over aan het nadenken om deze game te kopen, maar het feit dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld houd mij tegen.

Is het alsnog waard om de game te kopen ook al heb ik deel 1 en 2 niet gespeeld? Of maakt dit vrij weinig uit. Reden van aankoop is dat ik veel op internet lees dat deze game toch wel een vrij tof verhaal heeft.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98664

Ik zit vast op saint louis : hinderlaag.

Mijn gun doet niets meer sinds ik een nieuwe heb gepakt.
En kan niets schieten.
Beetje vaag maar zo kom ik niet verder.
Kan geen pistolen selecteren of whatever.

Geen eerlijke strijd op deze manier dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Dark Master schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:51:
Is het alsnog waard om de game te kopen ook al heb ik deel 1 en 2 niet gespeeld? Of maakt dit vrij weinig uit. Reden van aankoop is dat ik veel op internet lees dat deze game toch wel een vrij tof verhaal heeft.
ach je kan deze deel ook wel een beetje zien als deel 1, want je speelt met een heel andere persoon die een eigen verhaal heeft namelijk.

anders kun je toch ook deel 1 & 2 kopen ?
die kun je nou zeker in de budget bak vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik ben er over aan het nadenken om deze game te kopen, maar het feit dat ik deel 1 en 2 niet heb gespeeld houd mij tegen.

op een aantal verwijzingen na die je niet zal snappen kan je het spel prima spelen zonder deel 1 en 2 gespeeld te hebben.

EDIT: spuit 11

Anoniem: 98664

Ik zit in saint louise: hinderlaag.
Krijg een nieuw wapen, maar kan alleen nog maar rondjes lopen.
Schieten kan ik niet, ander wapen selecteren ook niet.

Iemand hulp?
Wordt hier gek van.

• Baatje

Absoluut kan ik ik je deel 1 en 2 aanraden. Kost je weinig maar je krijgt er veel speelplezier voor terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 98664 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:47:
Ik zit in saint louise: hinderlaag.
Krijg een nieuw wapen, maar kan alleen nog maar rondjes lopen.
Schieten kan ik niet, ander wapen selecteren ook niet.

Iemand hulp?
Wordt hier gek van.
Als het echt niet meer lukt om te schieten dan zou ik de gamedata verwijderen (niet de savedata!) en opnieuw installeren, in de meeste gevallen werkt dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
erg jammer dat in mijn vrienden kring niemand Resistance 3 heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
raro007 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:00:
erg jammer dat in mijn vrienden kring niemand Resistance 3 heeft :(
je kan altijd mensen uit de SP toevoegen om samen online mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

<edit> foutje

[ Voor 96% gewijzigd door BlackEyedAngel op 06-10-2011 11:29 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er al mensen die de uitbreiding hebben aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik ben nu bijna bij de toren en het is lekker intens vechten zeg, ik heb me prima vermaakt, vond dat stuk in dat kapot geschoten flat gebouw fantastisch.

Ben alleen bang dat ik geen tijd meer heb om hem op de moeilijkste stand nog een keer door te spelen omdat U3 en MWIII er aan zitten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:19:
ik ben nu bijna bij de toren en het is lekker intens vechten zeg, ik heb me prima vermaakt, vond dat stuk in dat kapot geschoten flat gebouw fantastisch.

Ben alleen bang dat ik geen tijd meer heb om hem op de moeilijkste stand nog een keer door te spelen omdat U3 en MWIII er aan zitten te komen.
De game is niet echt moeilijk, er zitten alleen een paar stukken die wat lastiger zijn.
Echt moeilijk wordt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:31:
[...]
De game is niet echt moeilijk, er zitten alleen een paar stukken die wat lastiger zijn.
Echt moeilijk wordt het niet.
klopt, zo lang je niet rond rent als een kip zonder kop is het goed te doen.

EDIT: zaterdag uitgespeeld, krijg ik de trophy niet, blijkt dat ik een hoofdstuk opnieuw moet doen.... maar snel gedaan en alsnog de trophy maar wel vreemd, nu trophies hunten en dan beginnen aan het moeilijkste niveau.

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 31-10-2011 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update 1.05 is uit:
Patch 1.05 adds the 16 player map Creek and 4 player map The Granary to the title for free. The patch also includes performance updates such as better team balancing and makes sure that any player that reaches level 60 has access to all equipment and ability unlocks.

Additionally, Playstation Move functionality has been tweaked so that it works better now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 12:45

Tripl3 D

Brother in Arms

Hallo mede-Resistance 3 spelers.

Ben een 31-jarige casual gamer en heb deze game eind september gekocht.
Nadat ik de SP bij de 2e keer spelen rond hoofdstuk 17 zat was ben ik sinds 2 weken de multiplayer gaan doen.
Wervelende start (binnen 1 game van level 1 naar 7 (WTF?)) zit ik nu zo'n beetje rond level 25 en gaat het niet meer zo vlot (duh!). Wordt behoorlijk vaak weggespeeld (vooral tegen clans), maar doe mijn best. Lijkt erg stil in het R3 universum en zie vooral clans als GER en {D} voorbij komen die je compleet @ss-rapen als ze samen tegen je spelen.
Speel voornamelijk tegen duitsers of zo, als ik de clannamen zie? Waar is de rest van de wereld? (speel vooral 's avonds tussen 19-20 uur en soms in het weekend in de middag). Maar bij Resistance 2 had ik dit niet zo.

Hoe dan ook, mijn PSN-naam: Trip_kicks_ass (valt tegen hoor dat ass-kicken :P ) voor uitnodigingen om samen te spelen/vrienden uitnodigingen/clan uitnodigingen (zit nu in een 1 mansclan 8)7 )

P.S. Favoriete loadout op dit moment:

Wapens: 1e: Marksman level 2, 2e: Shotgun level 2 en 3e: Bullseye level 1
Granaat: Hedgehog
Overig: Bubbleshield level 2, Body armor level 1 en Doppelganger level 2.

Edit 06-12-2011: Nieuwe Brutality DLC zou vanaf vandaag beschikbaar moeten komen (+ nieuwe MP map (Bunker (8p)):

http://www.facebook.com/insomniacgames

En bedankt voor die tip van spotter!!! Soms gewoon 20/25 spots in 1 spel. Dat tikt lekker aan! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Tripl3 D op 06-12-2011 11:00 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen komt eindelijk een Coöpmodus uit voor deze game;
Resistance 3 is al enige tijd uit en na wat downloadbare content voor de multiplayer komt er morgen een gloednieuw onderdeel voor de game bij. Insomniac zal namelijk het 'Brutality Pack' uitbrengen die voor een betaling van $ 3.99 van jou is. Dit pakket bevat een coöperatieve Surival modus, waarbij jij en een vriend zo lang moeten zien te overleven tegen een golf aan vijanden die op je afstormen.

Deze modus zal speelbaar zijn op een duistere versie van de 'Glamorgan' multiplayer map. Een leuke extra is dat de Amerikaanse metalband Mastodon de soundtrack voor deze downloadbare content verzorgt. In totaal zal de downloadbare content zeven tracks bevatten die afkomstig zijn van de albums: 'The Hunter' en 'Blood Mountain'.

Verder bevat de downloadbare content nog een nieuw wapen en dat is de 'sledgehammer'.
Bron: http://www.psfocus.nl
Ik ben benieuwd. :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wyfS4e2bQdA]

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-12-2011 22:15 . Reden: DLC preview ]

Pagina: 1 2 3 Laatste