Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 14:16
Navigatie
Het verhaal

Over het verhaal is nog niet zo heel veel bekend, maar het zal zich afspelen in het Palms Resort in het fictieve Banoi in bij de kust van Papua New Guinea.

Het zal een beetje de usual suspects voor een survival horror game behandelen zoals wat is er gebeurt, wie heeft het gedaan en GTFO.

[Dead island Heroes]

Banoi

Dead Island speelt zich af in een zon overgoten tropisch resort. Zoals de titel doet vermoeden is het een eiland wat meteen de omgeving op een natuurlijke manier afbakend.

Je zult beginnen in het resort met een strand, maar er is meer te zien. Je zult ook buiten het resort om Banoi verkennen, zoals de jungle, stad, politie bureau, riool en winkel centrum. Ieder met een eigen uitstraling en sfeer. Behalve de zonnige buiten sessies kom je ook regelmatig binnen. Deze secties zijn precies het tegenovergestelde van buiten. Het is er donker, somber en er hangt een engere sfeer.

Behalve zon is het ook wel eens Nederlands weer in Banoi en valt het met bakken uit de lucht.

Het staat je vrij te gaan en staan waar je wilt, al zullen in het begin uiteraard gebieden zijn afgesloten tot dat je bepaalde story missies hebt gehaald.

Banoi and resort
Locaties

Het eiland
Als je droom van het paradijs, dan weten wij een plaats waar je die dromen waar kunt maken. Het eiland van Banoi. Vlak voor de kust van Papua New Guinea, zuidelijk van de evenaar gelegen en net boven Australië.

Tot vrij recentelijk was het eiland wild en primitief en totaal ongerept door de moderne wereld. Zelfs ondanks dat de hoofdstad, Moresby, door Australische kolonisten in 1895 was opgericht, zijn veel plaatsen diep in het centrum nog steeds ongezien door westerse ogen.

Banoi's rijke tropische schoonheid bied veel natuurlijke wonderen: van groene regenwouden tot berg hooglanden tot maagdelijke witte zand stranden. Neem een duik tour en ervaar de wonderen van de koraalriffen die barsten van het leven. Wandel door de hooglanden of verken Banoi's uitgebreid netwerk van mysterieuze grotten. Onder weg zul je van allerlei zeldzame vogels, vlinders, vissen, reptielen en zoogdieren tegen, zoals ook de mensapen van de Banoi hooglanden.
Het is een sportmans paradijs met wereld klasse berg beklimmen, vissen, jagen, zeilen en kajakken. Of als de te inspannend klinkt, zoek je zelf een privé strand, spring in de golven en bak in de zon.

Ontmoet de vriendelijke mensen van Banoi. Ze zijn trots op hun rijke culturele afkomst. De inheemse kunst is wereld gerenommeerd en ongelooflijk gevarieerd, en weerspiegeld de vele lokale stammen met hun eigen mythen, legendes en talen.

Kom zien hoe de hemel op aarde eruit ziet. Kom naar wonderschoon Banoi. De parel in de ketting van de Oceania Archipelago.

Royal Palms Resort
Het Royal Palms Resort is een luxe 5 sterren hotel met 127 kamers. Dit is waar de ellende voor de speler begint.

Het Royal Palms Resort is een klein stukje hemel op aarde.
In de heuvels boven de parel witte zand stranden in het zuiden van de Grote Oceaan, bied het Royal Palms resort iedere luxe. De enthousiast ontvangen architectuur van het vijf sterren resort loopt fijloos over in de natuurlijke schoonheid van Banoi, een wild en ongetemde atol voor de kust van Papua Niew Guinea.

Kom het kristal helder water ervaren, de warme zon en tropische winden, de vlekkeloze stranden, allemaal omringd door een rijk regenwoud vol inheems leven. Ontmoet de vriendelijke mensen en ontdek de rijke historie en kleurrijke cultuur van Banoi.

Het Royal Palms Resort bied een exceptionele service en iedere moderne voorziening. Onze 127 ruime, climate-controlled kamers bieden een spectaculair uitzicht op de jungle hooglanden of de Grote Oceaan. Al onze eerste klas accomodaties bieden een privé balkon of een terras waar onze gasten kunnen genieten van een cocktail en warme tropische briesjes geurend naar de onstuimige parfum van zeldzame tropische bloesems.

Laat de zorgen van het dagelijks leven verdwijnen en geef je over aan de schoonheid en luxe van het Royal Palms. Probeer onze state of the arts spa en welness behandelingen. Geniet van Power Yoga of volleybal op het strand. Windsurf, huur een kajak of snorkel in het kristal helder water tussen de kleurrijke tropische vissen. Of lounge bij een van onze vele zwembaden onder het genot van een Mai Tai, Hurricane of een Zombie.

We kijken er naar uit u te verwelkomen in het Royal Palms Resort - uw portaal naar het paradijs.
DI hotel schema
Omschrijving

Dead Island is het beste te omschrijven als Fallout 3 meets Left 4 Dead met een vleugje Dead Rising 2.
Het is een First person melee RPG. Melee betekend overigens niet dat je geen vuurwapens krijgt, maar ze zullen erg schaars zijn en je zult dus vooral zombies de hersens moeten inslaan.

Het heeft een Fallout achtige RPG systeem en open wereld, met een Left 4 Dead 4 player coop en class systeem en een Dead Rising 2 wapen modificatie systeem. Het modificeren van wapens zal niet zo extreem zijn als in Dead Rising en eerder realistisch.

Het eerste wat mij de binnenschoot was Borderlands met zombies.

Destructiod beschrijft het misschien nog beter als "The Borderlands Set on the Just Cause 2 Island with the Left 4 Dead Style zombies featuring a quest system similar to Fallout 3 and the weapons system of Dead Rising 2".

Characters

Er zijn vier speelbare characters bekend in Dead Isalnd, ieder met zijn eigen class.
Het lijkt er op dat je de tutorial in het begin niet speelt met een van deze personages, maar dat de tutorial je aan de hand van je speelstijl een probeert toe te wijzen op het eind.

Xian Mei:
Class: Assassin
Achtergrond
Xian Mei werkt voor het Royal Palm Resort. Ze is geboren en getogen in China en koos een beroep dat haar de kans gaf haar geboorte land te verlaten en verschillende mensen en culturen te ontdekken.
Haar eerste plaats buiten China is Banoi.

Ze leert snel, is intelligent en, als een gepassioneerd sporter, snel. Pas aangekomen kreeg ze een aantal taken onder haar niveau in het hotel voor dat ze aan de slag kon als receptioniste. Deze kans om alle verschillende nationaliteiten die het eiland bezochten te ontmoeten was ideaal voor haar omdat het de perfecte inspiratie bron was voor haar droom om over de heel wereld te reizen.

Dit is uiteraard voor dat de wereld om haar heen begint in te storten...

DI Xian Mei

Logan:
Class: Jack of all trades/allround
Achtergrond:
Een voormalig American football ster, verwend door een leven van succes op elke mogelijke manier, heeft Logan's ega eindelijk een einde gemaakt aan zijn zonnige toekomst. Door deel te nemen aan een roekeloze straatrace met tragische gevolgen, heeft Logan niet alleen een jonge vrouw gedood, zijn onfortuinlijke passagier, hij heeft ook zijn knie gebroken die een einde maakte aan zijn sport carriere. Zijn val van ster status werd snel gevolgd door een leven van bitterheid en wanhoop. In een poging om te vluchten van zijn verleden dat hem achtervolgd, neemt hij graag de kans om de schoonheden en wonderen van Banoi te ervaren.

Snel genoeg blijkt zijn uitvlucht waar hij van droomde te veranderen in een echte nachtmerrie...

DI Logan

Sam B:
Class: Tank
Achtergrond:
Een one-hit-wonder rapper van vergane glorie, Sam B was geboekt door het Royal Palms Resort Hotel om zijn bekende hit "Who do You Voodoo?" bij een elite hotel party te zingen. Hij greep de kans hier voor.
Ooit een sterk, zelf verzekerd en trots, Sam B heeft nu een zwaar verleden van drugs en alcohol achter zich, toen zijn privé leven verstrikt kwam in een waas van nep vrienden en slechte adviseurs.
Om te proberen zijn leven weer op de rails te krijgen en wat extra geld te verdienen, vind hij zich plots omringt met een hele hoop andere problemen...

DI Sam B

Purna:
Class: Leader
Achtergrond:
Purna is een voormalig agent bij het Syndey Police Department. Na dat ze haar carriere had verloren omdat ze een pedofiel had vermoord die vanwege zijn connecties en rijkdom kon worden gepakt, werd ze bodyguard voor VIP's op gevaarlijke plaatsen over de hele wereld.

Ze word niet word niet alleen voor haar skills gehuurd maar ook omdat rijke mannen het niet erg vonden om met haar aan de arm rond te lopen.

DI Purna

Classes

Assassin: De assassin is zeer bedreven met messen.
Tank: De tank is goed met slag wapens.
Allround: Blinkt nergens in uit, maar kan overal mee overweg.
Leader: De leader is een beetje een support character. Hij kan andere spelers helpen en is goed met ranged wapens.
Gameplay elementen

Stamina bar:
In Dead Island heeft je character naast de bekende health bar ook een stamina bar. Deze loopt leeg als je bepaalde handelingen uitvoert, en vult zich weer als je dat niet doet.
Buiten het sprinten, heeft het gebruik van wapens ook een impact. Als een gek met een stok gaan lopen rondzwaaien kan in eerste instantie effectief zijn, maar dat kan dus even snel om slaan op het moment dat je daar staat te hijgen met een hoop uitgehongerde zombied om je heen. Het is dus een goed idee om tactisch te werk te gaan en te zorgen dat je zo veel mogelijk schade doet met iedere mep.
Een tweede aspect hangt samen met je class. Je kunt wapens gebruiken van andere classes maar het zal je personage meer moeite en dus meer stamina kosten om deze te gebruiken. Het loont dus om binnen je class te blijven.

Side quest:
Naast de level attributes die je personage krijgt door het omleggen van zombies, kun je ook je personage verbeteren door side quests te doen. Hierdoor kun je mods krijgen die je weer beter maken.

Wapens:
Het spel leunt erg op het maken van wapens zoals Dead Rising 2. Door gebruik te maken van bluprints kun je nieuwe wapens creëren. Hoe dit precies in zijn werk gaat is nog niet bekend.
Wat wel al bekend is, dat is weapon decay. Je wapens zullen dus langzaam kapot gaan naar mate je er meer mee zombies stuk slaat. Deze schade kun je wel weer herstellen, maar ook dit is nog niet gedemonstreerd.
Als je voorwerpen naar zombies gooit zoals messen, dan kun je die ook weer oprapen om weer ammo terug te verzamelen.
Ammo voor vuurwapens zal zeer beperkt zijn, het is vooral de bedoeling dat je nieuwe wapens maakt. Het is niet bekend of je ook ammo kunt maken voor vuurwapens of dat je speciale ammo kunt krijgen. Getoond zijn wel een shotgun, assault rifle en een 9MM handgun.

Zombies:
De zombies hebben een uitgebreid dismemberment systeem waardoor je dus specifieke delen van ze kunt afhakken en op deze manier bijvoorbeeld kunt vertragen.

Drop in/Drop out coop
Spelers zullen tijdens het spelen kunnen joinen en vertrekken. Maximaal 4 spelers kunnen tegenlijk questen, en het spel zal er voor zorgen dat de moeilijkheids graad ongeveer gelijk blijft.
Als een speler joint dan zal het spel bekijken wat de gemiddelde skill is van de spelers en de hoeveelheid en moeilijkheid van de zombies aanpassen.

Hoe het systeem omgaat met questvoortgang en erg grote skill verschillen is niet bekend.

Special Abilities:
Iedere class zal zijn eigen special abilities hebben. Momenteel is er een bekend van Logan, namelijk Rage mode. Als Logan zijn ability meter vol is door het killen van genoeg zombies kan hij naar Rage mode gaan. Hier kan hij heel snel zeer dodelijke messen gooien.

In de screens lijkt de curbstomp tot een van de skills te behoren.
Misc info

Info

Dead Island word ontworpen door Techland en uitgegeven door Deep Silver
Dead Island word verwacht op 9 September 2011.

Getting it cheap

Op steam is momenteel een 4 pack te krijgen voor 149,97 of te wel je krijgt er 1 gratis.
Mocht je met een paar mensen regelen het te kopen dan is dit een goedkope optie.

Nog beter is als je iemand met een US steam account zo ver krijgt een 4 pack te kopen, want dat komt neer op +-26 euro te man.

Er is ook een preoder bonus: de bloodbath DLC en het wapen de Ripper. Bloodbath komt pas in october beschikbaar, maar de Ripper is beschikbaar bij release.

Special Editions

Er zijn 3 speciale versies van Dead Island. In Nederland zijn ze tot dus ver nog niet op de lijsten verschenen, maar er word blijkbaar vaak onder de SE noemer de preorder DLC erbij verkocht.
Mocht je dus op zoek zijn naar een SE, stuur een mailtje voor de zekerheid.

Vind je een plek waar ze hem verkopen, laat het weten dan word het hier toegevoegd.

Collectors Edition

• Packed in a lavishly designed, handmade wooden “Treasure Box” including unique Dead Island Branding
• High quality Polo- Shirt in Dead Island Design
• Each copy numbered, certificate of authenticity included
• The Zombie Survival Guide: Recorded Attacks, comic book by the famous Max Brooks, 144 pages (German)
• Exclusive set of postcards
• Exclusive Downloadcontent (exact features available soon)

DI CE

Limited Collectors Edition

• Limited Edition Package
• Exclusive Messenger Bag
• Dead Island Bracelet
• Dead Island Keychain
• A set of Dead Island Postcards
• Exclusive Download content

DI LE Small

RED Edition

• The stylishly designed Steelcase (200mm x 305mm x 65mm) will make every collector’s heart beat faster.
• Associated with the “bloodbath” - Case (380mm x 290mm x 140mm)
• and a towel (500mm x 1000mm) in RED-style do you make yourself fit for the holidays on “Dead Iceland!”
• Iceland Design lanyard Dead
• Tin mints in the Dead Iceland Design
• Iceland Dead Poster Artwork

DI RED small
DI RED 2 Small

GamesOnly.at 79.99 PC/ 89.99 XBOX 360/PS3 excl. verzendkosten (9 euro).

Als je in Polen (waar Techland zit) woont of het ergens anders weet te scoren, dan is er nog de Dead Island Survival Kit Edition.

• 1. Playing Dead Island version of Gore Edition
• 2. Stylized pack Gore Edition
• 3. Instruction
• 4. Soundtrack
• 5. "Fan Kit" DVD
• 6. Leash
• 7. Hanger on the door
• 8. Skylights rescue
• 9. Adventure First Aid Kit
• 10. Whistle
• 11. Compass,
• 12. Thermometer
• 13. Magnifying glass
• 14. Multi-function pocket knife
• 15. Binoculars
• 16. Flashlight
• 17. Bottle
• 18. Bag
• 19. Double-sided poster,
• 20. Polo shirt,
• 21. DLC Blood Bath Arena
• 22. DLC Ripper,
• 23. Brain Wave Bomb DLC.

DI SE small

Deze kost omgerekend ongeveer 71 euro, het is niet bekend of hij ook Engels bevat. Op ebay worden er een aantal verkocht voor inmiddels >100 euro exclusief verzend kosten.

Een poolse webshop die internationaal verzend. Geen info met betrekking betrouwbaarheid, maar hij word voor +- 40 euro (PC) en 64 euro (PS3, x360 niet beschikbaar atm.).
PC/PS3 grymel.pl

Feature List

• First-person melee combat
• 4-player coop
• Weapon customization
• Set on an gorgeous open world tropical island
• RPG elements for character development
• Hordes of gruesome zombies
• Volledige steamworks integration op de PC (cloud save, leaderboards, achievements enz.)

Requirements

Minimal system requirements:
• Processor: Core2Duo 2.66 GHz
• Memory: 1 GB RAM
• Graphics: ATI 2600XT 512MB VRAM (GeForce 8600GT)
• DirectX®: DirectX 9.0C
• Hard Drive: 7 GB available hard drive space

Recommended system requirements:
• Processor: Core2Duo 2.66 GHz
• Memory: 4 GB RAM
• Graphics: GeForce 9600 (1GB)
• DirectX®: DirectX 9.0C
• Hard Drive: 7 GB available hard drive space
Screenshots

In Noord Amerika moesten ze weer zeuren en er is daar nu een nieuw logo voor het spel. Wij mogen gelukkig nog met het originele blijven zitten.
Dead Island NA logo
Screens
Dead Island 1.Tumb
Dead Island 2.Thumb
Dead Island 3.Thumb
Dead Island 4.Thumb
Dead Island 5.Thumb
Dead Island 6.Thumb
Dead Island 7.Thumb
Dead Island 8.Thumb

Video's

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pVzRo39P31I&feature=player_embedded]

Links

Officiele website
Steam forums topic met mod info. Vergeet het VAC kopje niet te lezen
WIP

Dit is mijn eerste topic start, en ik hoop het dus ook meteen goed te doen. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn op/aanmerkingen, verbeteringen en tips uiteraard altijd welkom.

Zoals je zelf al ziet is het nog niet af, maar daar word hard aan gewerkt.

[ Voor 63% gewijzigd door LOTG op 13-09-2011 12:18 . Reden: Toevoeging Purna ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Erg nette topic start. Ik volg deze game al een tijdje. Ik weet nog goed dat ik die trailer zag (de reverse events trailer met piano/viool muziek), ik kreeg daar echt een heerlijk beklemmend en triest gevoel bij, fantastisch dat een game zoiets op kan roepen.

Ik zou persoonlijk niet de vergelijking met Borderlands willen trekken, Borderlands is meer Diablo als FPS game, al daar wel verschillende classes qua poppetjes in voorkomen.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar hoe het gaat spelen. Het feit dat je het voornamelijk met melee wapens speelt, betekend dat er altijd wel voorzichtigheid geboden is, en vuurwapen schaarste, geeft ook een gevoel van voorzichtigheid. Je kan je niet permiteren om maar gewoon lekker te gaan schieten. Grafisch ziet her er netjes uit en ik ben benieuwd naar hoe character development zal gaan en zeker hoe dit is in co-op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-06 17:10
Ik ben zeker wel benieuwd hiernaar! Ik speel met veel plezier zijn tegenhanger Left 4 Dead 2 met maatjes van me. Wat me erg erg goed bevalt. Dit zal wel net zoiets worden hoop ik, alleen dan met andere wapens, andere setting, maar wel loads en loads of infected :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

Lampuhkap schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:41:
Ik ben zeker wel benieuwd hiernaar! Ik speel met veel plezier zijn tegenhanger Left 4 Dead 2 met maatjes van me. Wat me erg erg goed bevalt. Dit zal wel net zoiets worden hoop ik, alleen dan met andere wapens, andere setting, maar wel loads en loads of infected :D
wat hij zegt ;-)

ik zag laatst de game op steam verschijnen en de filmpjes, muziek en complete setting die ze neerzetten boeide me gelijk... ben erg nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 325725 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:18:
[...]

wat hij zegt ;-)

ik zag laatst de game op steam verschijnen en de filmpjes, muziek en complete setting die ze neerzetten boeide me gelijk... ben erg nieuwsgierig
Misschien handig om in koeienletters in de topicstart te vermelden dat de filmpjes compleet los staan van het spel op alle mogelijk manieren? Zeker de cinematic trailers? Wel knap gedaan maar 0,0% met het spel te maken(oke de zombies)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Dan kun je idd beter ook nog 1 van deze filmpjes erbij zetten in de TS:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pVzRo39P31I]

KLIK VOOR NOG 2

[ Voor 39% gewijzigd door JediUberknaft op 04-08-2011 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik was ook nog niet klaar, ik zal ze er bij zetten.

Ik vind het een beetje vergaan om te zeggen dat die trailer niets met het spel te maken heeft. Ieder spel heeft een prerendered trailer, en er was gemeld dat de trailer de backstory van een sidequest vormde.

Edit:

De trailer laat ook nog wat interessante dingen zien, zoals het afhakken van ledematen, en het feit dat het meisje weer menselijk word op het eind (of eigenlijk het begin) als ze dus voor de 2e keer sterft (er vanuit gaand dat ze dood was toen ze zombie werd. Iets wat niet noodzakelijk lijkt gezien het een infectie is).

[ Voor 38% gewijzigd door LOTG op 04-08-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mooie TS, alleen her en der nog even het kofschip toepassen. ;)

Lijkt me wel een aardige game, alleen vraag ik me af of deze onder "Shooters" geplaatst moet worden.

Ik vind het toch echt meer een RPG/(horror) adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Meh, ik wordt van die walkthrough nou niet echt warm. Lijkt eerder op Fallout 3 met een tropisch sfeertje .... (dan een combi van L4D(²)

Niet dat daar iets mis mee is, de sfeer was daarvan fantastisch maar ik vraag mij af of het zo werkt..

also:

- Rennende zombies?
- Exploding barrels upon hit met een honkbalknuppel?

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 04-08-2011 09:21 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja als je je al over die exploding barrels gaat druk maken, kun je beter helemaal stoppen met gamen. Ooit in het echt wel eens een auto zien exploderen doordat er op geschoten wordt? Of iemand zien sterven door een kogel in z'n grote teen?

Als je in elke willekeurige andere game een rode barrel met je mes, crowbar, of vuisten aanvalt, ontploft deze ook.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 04-08-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:25:
Tja als je je al over die exploding barrels gaat druk maken, kun je beter helemaal stoppen met gamen. Ooit in het echt wel eens een auto zien exploderen doordat er op geschoten wordt? Of iemand zien sterven door een kogel in z'n grote teen?

Als je in elke willekeurige andere game een rode barrel met je mes, crowbar, of vuisten aanvalt, ontploft deze ook.
Nou nee hoor, dat doen de meeste games juist niet. De overige redenen die je aandraagt raken kant nog wal, dat weet je zelf ook.

En dat een barrel ontploft door een hit van een melee wapen is gewoon slordig programmeren en slaat nergens op. niet dat ik het beter kan, maar ik heb het beter gedaan zien worden.

Overigens maak ik mij er niet druk om (staat nergens in mijn post) enkel geef ik aan dat het mij opvalt.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, ik zou zeggen: noem een game op die bewust explosieve barrels heeft geplaatst, die je niet kan opblazen met melee. Heeft niks met slordig programmeren te maken, maar is gewoon puur voor de gameplay gedaan. Zoals je in de TS kan lezen zijn vuurwapens schaars in deze game, maar willen de makers wel dat je zo nu en dan iets kan opblazen.

En waarom raken de andere voorbeelden kant noch (niet nog) wal? Ik wil daar alleen maar mee zeggen dat als je vraagtekens zet bij de barrels in deze game, dat je ook vraagtekens kan zetten bij deze voorbeelden, en zo zijn er waarschijnlijk nog honderden dingen in iedere game te vinden.

Net als rennende zombies, wat is daar mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik denk dat het in Dead Island redelijk de bedoeling is dat die dingen exploderen. Lijkt mij anders wel heel erg slordig.

Ik vind zombies die een tropisch resort domineren ook niet heel erg realistisch. Net als het vast tapen van C4 aan een mes.

[ Voor 133% gewijzigd door LOTG op 04-08-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha, vind je zombies überhaupt realistisch? Het is gewoon lekker over the top hakken, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Zombie gedrag op zich lijkt heel erg op rabiës bij honden, het kan allemaal wel ver gezocht zijn maar al die ideeën hebben ergens een oorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOTG schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:00:
De trailer laat ook nog wat interessante dingen zien, zoals het afhakken van ledematen, en het feit dat het meisje weer menselijk word op het eind (of eigenlijk het begin) als ze dus voor de 2e keer sterft (er vanuit gaand dat ze dood was toen ze zombie werd. Iets wat niet noodzakelijk lijkt gezien het een infectie is).
que?

Zover ik het begrijp uit dat filmpje zie je de scene door elkaar (1 stuk achterstevoren en 1 stuk normaal chronologisch) en komen ze in het midden samen. Meisje rend weg, wordt gebeten, gered door d'r vader, gaat dood op het bed, wordt zombie, valt d'r vader aan. dus dat is pretty normal day to day zombie stuff if you ask me ;-)

verder geven die 20 min gameplay trailers een goed beeld van de gameplay en die spreekt me nu nog niet echt aan. ook die gele wolkjes die steeds verschijnen irriteren me een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat klopt maar als je dus goed kijkt in het begin, wat dus chronologisch het einde is zie je dat ze menselijk is en langzaam zombie word voor ze terug door het raam vliegt.

Ja het klinkt een beetje wazig om dat het reversed is maar het komt er op neer dat ze aan het begin zombie zou moeten zijn als het effect niet zo was.

Dat lijkt mij een belangrijke verwijzing naar het verhaal rond om de besmetting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOTG schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:58:
Dat klopt maar als je dus goed kijkt in het begin, wat dus chronologisch het einde is zie je dat ze menselijk is en langzaam zombie word voor ze terug door het raam vliegt.

Ja het klinkt een beetje wazig om dat het reversed is maar het komt er op neer dat ze aan het begin zombie zou moeten zijn als het effect niet zo was.

Dat lijkt mij een belangrijke verwijzing naar het verhaal rond om de besmetting.
ik denk dat dat meer te maken heeft met de lichtval tijdens de 'vlucht' en de manier van in beeld brengen (uitzoomen vanuit haar ogen en haar pose waardoor het bloed pas later zichtbaar wordt). ik heb het fragment nu enkele malen gezien en ik ziet het echt niet wat je omschrijft.

oh well, time will tell nietwaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 15:55
Heeft iemand ook al iets gehoord over de collectors/limited/red uncut edition en of die in nederland uitkomen?

[ Voor 59% gewijzigd door WitchHunter op 04-08-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
De LE's staan in de usorted pricewatch bij Dynabyte en Dixons. De Red/Collector zie ik nog niet, maar dat kan nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
LOTG schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:02:
De LE's staan in de usorted pricewatch bij Dynabyte en Dixons. De Red/Collector zie ik nog niet, maar dat kan nog komen.
Maar daar staat niet bij dat ze die tas bevatten. Zou dat niet gewoon de digital limited edition kunnen zijn, die je krijgt als je pre-ordert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er staat helemaal niets bij, misschien kun je een mailtje ofzo sturen over de inhoud.

Laat het weten als je erachter bent dan kan ik het in de start thread toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Het is gewoon de pre-oder editie, die de Bloodbath DLC en een speciaal melee wapen bevat. Maar ik zal wat winkels eens mailen of ze denken dat de collector edities ook naar NL gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 08:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Deze game lijkt me echt heel vet. Ben het eens met de fipo, heerlijk sfeertje dat er hangt. Dit ga ik puur voor de singlelplayer spelen! Donkere kamer, koptelefoon op.. Nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah ik ben benieuwd maar ik ben bang dat het meer een zombie arcade game is dan een zombie sim, ach ja.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
MrVegeta schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:56:
Mjah ik ben benieuwd maar ik ben bang dat het meer een zombie arcade game is dan een zombie sim, ach ja.
Ik vind het toch niet echt een Arcade spel als het een open wereld is met RPG elementen. CoD Zombies, dat vind ik pas Arcade.

Mijn mail aan NedGame:
Geachte heer of mevrouw,

Ik heb op verschillende sites gelezen dat er voor het spel Dead Island speciale edites te krijgen zijn.
Uw winkel verkoopt de normale editie van Dead Island voor PC/XBOX360/PS3 en de Pre-Order editie (welke alleen extra digitale content bevat) voor PC/XBOX360/PS3,
maar ik heb gelezen dat er nog meer edities uitgebracht zouden zijn in enkele Europese landen.
Het gaat hierbij om de Collectors edition en de Red edition (http://deadislandfans.com/dead-island-special-editions/), welke verscheidene (tastbare) content bevatten, naast het spel zelf.
De Red edition is tot nu toe alleen nog maar in Oostenrijk (http://www.gamesonly.at/X...__Pre-Order_Bonus_PC.html)
te krijgen en over de Collectors edition is nog niet veel bekend.

Mijn vraag is, of jullie weten of er in Nederland ook een dergelijke editie gaat komen, en zoja, of deze ook bij uw winkel zal worden verkocht.
Als er zo'n editie naar Nederland en naar uw winkel zal gaan komen ben ik geinteresseerd in de PC versie van de speciale editie.

Hoogachtend,

Jasper Stam
En hun reactie:
Beste klant, het is vrijwel zeker dat Nederland deze luxere versies niet krijgt, waqarschijnlijk enkel Uk en wellicht enkele andere gebieden.

[ Voor 66% gewijzigd door WitchHunter op 08-08-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Wij worden weer overgeslagen. Altijd het zelfde gedoe.

Wat een niets zeggend antwoord trouwens. We weten het niet maar waarschijnlijk de rest van europa?

Amazon heeft ze niet op de site staan, en een andere site weet ik niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Ik ga hem hier maar vandaan halen.
80 Euro voor de Red Uncut editie, 9 euro verzendkosten. Toen ik het eerste probeerde te betalen kon ik alleen maar met Credit Card of Cashticket betalen, maar na een mailtje naar de support afdeling kon ik ook met PayPal betalen.

Ik watch nog wel eventes op de reactie van MyCom over de speciale edities. Ze hadden mijn vraag naar de inkoop afdeling doorgestuurd en hij hoopt mij zo snel mogelijk
van een correct antwoordt te kunnen voorzien.
Jaja, antwoordt met DT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 11:43

Sinester

Game Guru

ik volg dit spel ook al een tijdje en lijkt me erg leuk (wat is het tegenwoordig met al die zombie games?)
een soort Dead Rising alleen dan hopelijk beter uitgewerkt.

Word een duur jaartje
Als je de filmpjes en dergelijk ziet, kan je wel aan nemen dat dit geen Sim word (ala project zomboid) maar meer een dead rising achtige game

[ Voor 40% gewijzigd door Sinester op 09-08-2011 14:16 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik vond Dead Rising COOP echt geweldig. Samen was het ook veel leuker om die survivers te redden, je kon 1 persoon tenminste laten verdedigen terwijl je de zeikerds mee zeulde.

Ook kon je wat resource management doen en reviven. Ik heb me echt dik geamuseerd, dus als dit nog beter word dan kan het voor mij al bijna niet meer stuk.

Edit: Die RED edition ziet er echt supergaaf uit, alleen jammer van de erg hoge prijs (wat eigenlijk wel redelijk is voor de berg extra's).

Een nadeel is dat mensen je wel raar gaan aan kijken als je met de tas over straat loopt of met de hand doek op het strand. Denken ze meteen dat je een psychopaat bent (misschien handig als je ergens in de rij staat. Nog wat wazig uit je ogen kijken en je bent wat eerder aan de beurt).

[ Voor 39% gewijzigd door LOTG op 10-08-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb nog een andere versie gevonden: de survival edition. Helaas speciaal voor Polen maar wel echt super veel stuff erin. Zie topic start voor meer info.

• LOTG
Indien iemand geintresseerd is in een coop aanschaf van de survival kit edition, dan wil ik dat wel proberen.

Kosten (ATM): PC - ~41 euro
PS3 ~65 euro

Verzendkosten (polen->nl) ~20 euro/aantal orders.

Verzending in NL weet ik niet, maar afhalen zou dan altijd mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
LOTG schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:27:
Indien iemand geintresseerd is in een coop aanschaf van de survival kit edition, dan wil ik dat wel proberen.

Kosten (ATM): PC - ~41 euro
PS3 ~65 euro

Verzendkosten (polen->nl) ~20 euro/aantal orders.

Verzending in NL weet ik niet, maar afhalen zou dan altijd mogen.
Ik zou het heel graag willen, maar de enige betaalopties daar zijn bank transfer en credit card, en ik heb geen credit card en bank transfer doe ik liever niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Daarom ook de coop optie. Ik bestel en betaal dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
WitchHunter schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:00:
[...]

Ik zou het heel graag willen, maar de enige betaalopties daar zijn bank transfer en credit card, en ik heb geen credit card en bank transfer doe ik liever niet...
Off: Dan neem je toch een credit card? Weet je hoe relaxed dat tegenwoordig is? We leven in een tijd waarin we enorm veel via internet bestellen. Ik zou niet meer zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Als ik de bestelling doe dan is het betalen bij afhalen of betalen voor dat ik het verzend. Niet afgehaalde leveringen denk ik dan nog wel op ebay te kunnen slijten dus dat minimaliseert mijn risico tot alleen niet geleverd maar daar kom ik dan wel uit met mijn creditcard maatschappij.

Voor jou komt dan eventueel alleen de kosten voor verzending NL erbij. Afhalen kost uiteraard niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:30

Vrijdag

De Zwarte

Damn, die poolse editie ziet er wel heel erg gaaf uit! ALleen speel ik alleen op de Xbox tegenwoordig dus doe ik toch maar niet mee. In alle andere webshops zie ik alleen maar de "gewone" versie met de twee dlc's.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Vrijdag schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:28:
Damn, die poolse editie ziet er wel heel erg gaaf uit! ALleen speel ik alleen op de Xbox tegenwoordig dus doe ik toch maar niet mee. In alle andere webshops zie ik alleen maar de "gewone" versie met de twee dlc's.
Jup, dat is ook wat ik zei. In oostenrijk de Red Uncut edition en in Polen een andere editie.

Maar ik denk toch maar niet dat ik die Poolse editie neem, bevat wel erg veel goedkoop spul, ik heb liever een of twee dingen die ik vrij vaak draag/gebruik/neerzet dan 20 dingen die al na 2 keer kapot gaan. Bovendien is dat shirt wat bij die Poolse editie zit nogal raar, en de text op de box is pools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 13:31

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Lijkt allemaal wel erg glossy, of is dat tegenwoordig normaal.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Daar heb je wel een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06 15:53

HaX0r

n00b

Ben ik de enige die dit spel gewoon te gory vind? L4D was echt geweldig. Maar ik heb hier game-play van gezien en ik werd een beetje misselijk...

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Er zullen vast meer mensen zijn. Ik vind het wel bij het zombie genre passen, en je zult het vast ook uit kunnen zetten.

Ik had er misschien wel moeite mee gehad als het geen zombies waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-06 15:53

HaX0r

n00b

LOTG schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 10:30:
Er zullen vast meer mensen zijn. Ik vind het wel bij het zombie genre passen, en je zult het vast ook uit kunnen zetten.

Ik had er misschien wel moeite mee gehad als het geen zombies waren.
Dat is het punt ja. Ik vind deze zombies iets te menselijk. :/

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237380

Had de trailers gezien op steam. vond het echt supervet hoe de sfeer werd overgebracht.. ook al is het niet geheel overeenkomend met ingame experience (vriendin kon het niet aanzien wat een goed teken is :P ) hmmm erg tempted om die red edition te bestellen die badlaken moet ik hebben! (badlaken is wel redelijk klein 50cm x 100cm)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 237380 op 15-08-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
En trouwens, ik denk dat dit topic beter in Spielerij / Actie , of Spielerij / RPG kan staan. De focus van Dead Island ligt in het melee combat, dan is "shooters" niet echt toepasselijk IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik vind de categorie toch lastig te beoordelen. Het lijkt toch wel erg een FPS, het is inderdaad melee gefocust maar kunt ook gooien met messen en dergelijke wat eigenlijk het zelfde is als schieten in de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 14:14
4 player co-op! Ik meld me aan!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Wat wil ik deze game hard halen! Ik wacht op zoveel titels welke pas eind sept/okt/nov komen. Deze game heb ik helemaal over het hoofd gezien. Zag net op IG pas voor het eerst de trailer. Gelijk wat gameplay beelden op gezocht. De gameplay zelf is wel voor 90% van borderlands gejat, maar die game was ontzettend vet en speel deze tot op de dag van vandaag nog steeds.

Nu zo'n zelfde game maar dan met zombies op een verlaten tropisch eiland.... kan niet missen. Dit wordt een MUST have voor mij, een leuke zoethouder tot alle toppers van het najaar. En wellicht mag deze game zich ook nog een topper noemen. Zo was Borderlands in het begin ook niet echt bekend en soms wat ondergewaardeerd, maar uiteindelijk was die voor mij ook een absolute topper. Hopelijk dezelfde ervaring met Dead Island.

Hoop dat deze al iets eerder dan 9-9 te krijgen is :)

Gameplaybeelden:

Gameplay 1

Gameplay 2

[ Voor 9% gewijzigd door koffieboontje op 01-09-2011 12:27 ]

• LOTG
Dan moet ik je teleur stellen, het is een steamworks game, en op steam unlockt hij echt niet eerder.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb het spel gepre-ordered bij game.co.uk, daar hadden ze de limited edition (met maps en wapen) voor een mooi prijsje. Maar als ik nu op "my orders" klik staat dat er geen bestellingen aan mijn account zijn gekoppeld :? Heb wel een bevestigingsmailtje van ze gekregen.

Hoop wel dat het geleverd wordt want ik wil wel zombies slachten op een tropisch eiland :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
LOTG schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:38:
Dan moet ik je teleur stellen, het is een steamworks game, en op steam unlockt hij echt niet eerder.
Xbox 360 bedoel ik he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gisteren verschenen op het IGN kanaal op YouTube:

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

En het is uit op Steam, op dit moment is Steam bezig met defrag maar ik ben benieuwd :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 25-06 19:29
Phyxion schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 09:49:
En het is uit op Steam, op dit moment is Steam bezig met defrag maar ik ben benieuwd :)
huh woon jij in de USA ofzo? Want bij mij staat ie nog gewoon op 9 september dat ie uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:31
VPN is the key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 12:08
Bij FRS is ie vanaf gister al te koop.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Oeps!
READ! PC Players - The build released is the wrong build.
http://www.deadislandforu...leased-is-the-wrong-build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 20:09

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Lijkt me een leuk spel, ik denk dat ik deze maar weer bij play.com 34 euro bestel tegen Steam 49.99....

Wel slordige release...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in de aanschaf van een 4-pack ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Heb net even de game getest (via de niet legale manier zegmaar), maar ik vind het wel een coole game al klopt het niet helemaal. Vooral als je net begint, ik had 1 van die vrouwen gekozen en daar word de hele tijd 'him' tegen gezegd ipv 'her'. En ik vind het ook vreemd dat als je net wakker word, helemaal geen paniek in je gekozen character is. Er liggen een aantal dooien op de gang, en er komt geen reactie van de character, dat helpt niet echt met de sfeer dat alles chaos is enzo. Voor de rest speelt het wel aardig alleen merk je heel erg dat de PC versie een xbox 360 port is wat echt heel erg jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Lees a.u.b. mijn post hierboven, dan weet je waarom het nu aanvoelt als een console port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Tripwire999 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 14:40:
Heb net even de game getest (via de niet legale manier zegmaar), maar ik vind het wel een coole game al klopt het niet helemaal. Vooral als je net begint, ik had 1 van die vrouwen gekozen en daar word de hele tijd 'him' tegen gezegd ipv 'her'. En ik vind het ook vreemd dat als je net wakker word, helemaal geen paniek in je gekozen character is. Er liggen een aantal dooien op de gang, en er komt geen reactie van de character, dat helpt niet echt met de sfeer dat alles chaos is enzo. Voor de rest speelt het wel aardig alleen merk je heel erg dat de PC versie een xbox 360 port is wat echt heel erg jammer is.
Als ik het goed begrijp worden wij PC gamers weer eens goed in de zeik gezet :(

Zal wel snel een patch aankomen though.

[ Voor 84% gewijzigd door dannbla op 06-09-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
donowitz schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:41:
[...]

Als ik het goed begrijp worden wij PC gamers weer eens goed in de zeik gezet :(

Zal wel snel een patch aankomen though.
true.

Maar ik heb al op verschillende forums gelezen dat de release die in USA is vandaag een verkeerde build is ofzo omdat je kan noclippen als je dus op y drukt enzo. Zat ook in de build die ik speelde.
Check de link:
http://www.rockpapershotg...sland-dev-build-released/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb zelf gewoon via Steam gespeeld en ik heb hier altijd her gehoord, verder waren er in de cutscenes en tijdens het lopen toch duidelijk reacties te horen van het character over de chaos e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
De steam US versie betreft een Dev build, zo blijkt uit een aantal gegevens die mensen hebben weten te vinden, zo wordt er namelijk verwezen naar oa de PS3 en Xbox 360 en staan ook de Authentication keys voor steam erin ^_^'.

Ze hebben al aangegeven dat ze er bekend mee zijn en het zo snel mogelijk gaan fixen, tevens staat er een behoorlijke patch met minimaal 37 fixes klaar om vrijdag gereleased te worden.

ik ga hem zo ook maar eens bestellen, 35 euro voor de PC versie kan ik best mee leven ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Phyxion schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:24:
[...]

Ik heb zelf gewoon via Steam gespeeld en ik heb hier altijd her gehoord, verder waren er in de cutscenes en tijdens het lopen toch duidelijk reacties te horen van het character over de chaos e.d. ;)
Oke das vreemd, jij speelde dus ook de US versie? Maar ik vind het wel een slechte release, hopelijk hebben ze het 9 september gefixed als ie in de EU uit komt al weet ik nog niet of ik hem ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:18
ach als ik wakker word dan zal ik ook niet gelijk aktief gaan schreeuwen hoe of wat maar ook eerst even alles op me in laten werken ... zeker voor de koffie :)
dat duurt wel even je heb wel in het begin van die WTF momenten

Vind het een gave game het is een beetje FARCRY 1 met een LFD 2 Sausje
nou ja ...... Sausje wel met een pollepel over je eten gegooid :)

oja voeg daarbij even een klein beetje Elderscroll 4: OBLIVION bij

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 06-09-2011 18:03 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-04 11:45
Net gekocht bij intkeys.com voor maar 20 euro. Zij sturen de CD code naar je toe. Het enige punt is dat je de code moet activeren achter een russische vpn. Maar daarna doet hij het gewoon. Black Ops doet het ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WesleyRBK schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:17
Het enige punt is dat je de code moet activeren achter een russische vpn.
wut 8)7 :? humor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Hoe bedoel je? Het werkt perfect Black Ops is op dit moment aan het downloaden. Zodra je het spel heb gekocht zenden zij de code via een scan naar jou toe. Die je dan moet activeren vanuit een Russische ip. Omdat zij die spellen in grootte aantallen hebben gekocht van een Russische leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Eigelijk is het gewoon pure marktwerking. Wat ook gewoon kan is vriendjes worden met een amerikaan. Kan ie over steam alle games giften. Betaal je in 1x in dollars ipv euro's.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000

Wimo.

Shake and Bake!

WesleyRBK schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:35:
[...]

Hoe bedoel je? Het werkt perfect Black Ops is op dit moment aan het downloaden. Zodra je het spel heb gekocht zenden zij de code via een scan naar jou toe. Die je dan moet activeren vanuit een Russische ip. Omdat zij die spellen in grootte aantallen hebben gekocht van een Russische leverancier.
Ik kan nergens een fatsoenlijke rus VPN vinden?! Ook niet betaald, hoe heb jij dat aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
ravw schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:00:
[...]

ach als ik wakker word dan zal ik ook niet gelijk aktief gaan schreeuwen hoe of wat maar ook eerst even alles op me in laten werken ... zeker voor de koffie :)
dat duurt wel even je heb wel in het begin van die WTF momenten

Vind het een gave game het is een beetje FARCRY 1 met een LFD 2 Sausje
nou ja ...... Sausje wel met een pollepel over je eten gegooid :)

oja voeg daarbij even een klein beetje Elderscroll 4: OBLIVION bij
True maar als jij vervolgens je kamer uitwandeld en er liggen een stel afgkloven lijken zou je niet gewoon voorbij lopen zonder te schrikken neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon letterlijk wat er staat: humor.

ik heb ook wel eens key's uit het buitenland besteld en gebruikt maar nog nooit van die extra handelingen hoeven uit te voeren. Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar als je de zin al bestaat uit 'russisch VPN' dan werkt dat al aardig op mijn lachspieren (gezien de russen niet altijd digitaal te vertrouwen zijn). :+

Maar zoals je al mooi laat zien is dat weer een van de vooroordelen die er bestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Wimo. schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:16:
[...]

Ik kan nergens een fatsoenlijke rus VPN vinden?! Ook niet betaald, hoe heb jij dat aangepakt?
De russen zijn zo aardig om bij je aankoop ook dit filmpje te posten:
YouTube: How to: Redeem a Russian key at Steam (Intkeys.com) - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:18
Tripwire999 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:51:
[...]

True maar als jij vervolgens je kamer uitwandeld en er liggen een stel afgkloven lijken zou je niet gewoon voorbij lopen zonder te schrikken neem ik aan :P
ja dat denk ik wel.
Het gebeurd je natuurlijk niet elke morgen zo iets.

maar hier nog iets leuks wat in de game verwerkt zit..

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GAMES/DeadIslandGame2011-09-0618-56-15-83.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 06-09-2011 21:03 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Woei, beetje onhandig, die developerrelease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 14:28
Ik heb het ook net gespeeld. Ik vind het er niet uitzien en erg buggy. Had er veel meer van verwacht. Lijken wel graphics van 2006. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
inserttrollface.jpg? Ik vind dit een van de mooiere games, ziet er ontiegelijk goed uit! Heb je alles maxed out?

[ Voor 9% gewijzigd door vinom op 06-09-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wimo. schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:16:
[...]

Sommige "bedrijven" leveren daar tooltjes voor. Uiterst onbetrouwbaar overigens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:05:
[...]

Sommige "bedrijven" leveren daar tooltjes voor. Uiterst onbetrouwbaar overigens.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens, er zijn verscheidene VPNs die gewoon prima (en betrouwbaar) werken (vaak als trial) om even een game te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Phyxion schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:07:
[...]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, er zijn verscheidene VPNs die gewoon prima (en betrouwbaar) werken (vaak als trial) om even een game te unlocken.
Ik bedoel de tooltjes die sommige bedrijven leveren (of waar men naar verwijst) welke soms aan malware grenzen of erger ; malware zijn. Ik ken overigens ook mensen waarbij een russische black ops later verwijderd is van het steam account.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Speel alles idd maxed out. Ben niet onder de indruk. Als je naar Dead space 2 kijkt is dit 8 jaar terug in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ga eens even kijken naar een game van 8 jaar terug :) Dat is de periode van Homeworld 2 en Simcity 4, he.

Iets zegt me dat het meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
mvdklooster schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 23:52:
Speel alles idd maxed out. Ben niet onder de indruk. Als je naar Dead space 2 kijkt is dit 8 jaar terug in de tijd.
Onzin, je zwetst maar wat...ik ga er niet verder op in, want je zit gewoon keihrd te trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Sorry, ik bedoel 7 jaar. Als ik het vergelijk met hl 2 vind ik dat er gewoon stukke beter uitzien. De blooming is echt ontzettend lelijk en komt nep over. Het is en blijft een mening, maar ik denk gewoon dat ik een misschien wel een beetje verwend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Ik ben het wel een beetje met mvdklooster eens hoor, het is niet super strak allemaal. (Ook ik heb alles maxed out.) 8 Jaar terug is erg overdreven maar het is zeker geen eyecandy.

Blooming is dusdanig veel dat ze dit spel wel met een zonnebril hadden mogen leveren.

[ Voor 16% gewijzigd door dannbla op 07-09-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan hebben ze het strandeiland gevoel goed over weten te brengen ;). Staan de graphics de gameplay in de weg? Zo ja is er reden tot klagen zo nee, well too bad. Ze hebben veel tijd en geld in het systeem gestoken om zo realistisch mogelijk de zombies tot moes te hakken in plaats van (zoals vele andere game bedrijven) maar weer proberen iets grafisch nieuws uit te brengen *gaap*.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Nogmaals, er is echt niets mis met de graphics hoor. En er liggen natuurlijk wel veel spullen, de omgeving is goed gevuld, hierdoor moeten ze natuurlijk ook wat inleveren.

Ik vind het er prima uit zien hoor, maar tis niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:54

H3llSiNG

Meh.

Ik zat zelf een beetje de vergelijking met Just Cause 2 te maken, wat ook open-world op een eiland was, en dat spel ziet er duidelijk beter uit.

Zoals die hierboven al zeggen, het is zeker geen lelijk spel en het gaat natuurlijk ook om de gameplay, die ik tot nu toe goed vind.

En ja, ik heb alle graphics op über :P

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:06
Heb zelf wel uitgekeken naar dit spel, zal vanavond of morgen eens op steam downen. Na de briljante serie als The Walking Dead en weer de Dawn of the Dead gekeken te hebben ben ik wel in de mood voor een zombie slash RPG achtige game zoals deze..LFD1 en 2 waren me te snel. De fimpjes laten opzich goede graphics zien...maar dit valt dus tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Zoals ik al zei vind ik het tegen vallen. Ik had veel meer verwacht. Ik vind hem cheap-ass lijken. Niet te vergelijken met de graphics van bijvoorbeeld een metro 2033 of Black ops. Maar misschien wil dat de gameplay niet drukken. Ik heb hem 5 min gespeeld maar ik vond het dermate tegenvallen dat ik hem weer uit heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000

Wimo.

Shake and Bake!

thx,werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ben er mee eens dat de graphics een beetje verouderd aandoen. Maar goed, het spel is imo wel orgineel en in dit geval maakt de gameplay genoeg goed.

Tevens raad ik iedereen aan de gamma op default te zetten, als je het aanpast dan ziet je spel er meteen een stuk slechter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 26-06 17:13

Pykow

Angelo OTR

toen ik de eerste trailer zag, wilde ik deze game gaan halen, tot dat ik de eerste gameplay beelden zag :S
zit er zo lomp en buggy uit en de graphics dat ze lieten zien in de eerste trailer was een stuk beter.
Left4dead2 ziet er in mijn ogen een stuk beter uit en is ook nog een leuker te spelen lijkt me.

alleen de vraag die mij bezig houdt? wat voor omgeving is het nou ?

is het een openwereld of toch niet ?

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 07-09-2011 14:49 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Dat heb je al snel bij melee gevechten in 1st person view. Vond ik bij Oblivion ook. Je zwaait wat heen en weer met je zwaard / knuppel zonder het idee te hebben dat je de character ook echt raakt. Komt misschien omdat het lastig te bepalen is waar je een enemy raakt met een melee hit (geen idee of dit echt zo is overigens)...

[ Voor 13% gewijzigd door Sssquirrel op 07-09-2011 15:08 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Pykow schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:48:
toen ik de eerste trailer zag, wilde ik deze game gaan halen, tot dat ik de eerste gameplay beelden zag :S
zit er zo lomp en buggy uit en de graphics dat ze lieten zien in de eerste trailer was een stuk beter.
Left4dead2 ziet er in mijn ogen een stuk beter uit en is ook nog een leuker te spelen lijkt me.

alleen de vraag die mij bezig houdt? wat voor omgeving is het nou ?

is het een openwereld of toch niet ?
Ja het is voor een groot deel open-wereld op een tropisch eiland.

Beetje mix van Borderlands met Left 4 Dead/Dead Rising en Oblivion/Fallout.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 26-06 17:13

Pykow

Angelo OTR

BlaSfem0n schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:20:
[...]

Ja het is voor een groot deel open-wereld op een tropisch eiland.

Beetje mix van Borderlands met Left 4 Dead/Dead Rising en Oblivion/Fallout.
ok dat is wel leuk.
maar goed ik heb er weinig tijd voor.
Wil borderlands nog uitspelen en als ik daar mee klaar ben staat BF3 en MW3 weer voor de deur.
als deze in de aanbieding komt over paar maanden, dan ga ik hem eens halen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 14:26
Ik heb deze via een nzb gedownload om te kijken of het wat is. Ik moet zeggen dat ik het een erg vermakelijke game vind maar dat het in je eentje niks aan is, je moet dus echt met meerdere personen spelen imho.

Dus mochten er hier mensen zijn die deze game co-op willen spelen met mij (en liefst nog 2 anderen) dan hoor ik het wel, misschien dat ik m dan koop :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste