Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
In eerste instantie leek mij dit spel geen ruk aan. Na een leuk filmpje gezien te hebben op internet werd ik toch benieuwd en heb het spel geinstalleerd.

Ik moet zeggen dat ik het een erg vermakelijk spel is! Leuke missies, mooie graphics, goede muziek en die sfeer! Ik schijt echt constant peulen!

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
mvdklooster schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:31:
Zoals ik al zei vind ik het tegen vallen. Ik had veel meer verwacht. Ik vind hem cheap-ass lijken. Niet te vergelijken met de graphics van bijvoorbeeld een metro 2033 of Black ops. Maar misschien wil dat de gameplay niet drukken. Ik heb hem 5 min gespeeld maar ik vond het dermate tegenvallen dat ik hem weer uit heb gezet.
Sorry, maar ik lachte even hardop hier. Als iets het afgelopen jaar matige graphics had dan was blops dat wel!

Ik heb het inmiddels ook even kunnen spelen, de dev versie en de patched versie.
Patched versie loopt stukken beter dan de dev versie iig, heb alleen nog wat issues met krakend geluid en afbrekende geluiden maar dat kan net zo goed zijn omdat ik eigenlijk nog even tot vrijdag moet wachten tot mn steam account hem unlocked O-)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

mvdklooster schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:31:
Zoals ik al zei vind ik het tegen vallen. Ik had veel meer verwacht. Ik vind hem cheap-ass lijken. Niet te vergelijken met de graphics van bijvoorbeeld een metro 2033 of Black ops. Maar misschien wil dat de gameplay niet drukken. Ik heb hem 5 min gespeeld maar ik vond het dermate tegenvallen dat ik hem weer uit heb gezet.
Ik heb precies hetzelfde. Ik speel liever L4D. :)
Ik stoor me ook enorm aan de irritante accenten van die mensen en de overal cheapheid van het spel. Het is het allemaal net niet.

Niet geschoten is altijd mis.

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
ondertussen speel ik even de gepatchede versie (tot ie officieel uit is in EU) en ik moet zeggen na mijn eerdere berichten, dat ik het na wat verder spelend toch een leuk spel vind. Al is het toch allemaal een beetje net niet (wat misschien we de charme is) vind ik de missies wel leuk om te doen en zijn ook lekker divers. Alleen wat ik wel jammer vind is, is dat ik het character heb dat met firearms goed kan omgaan maar er geen firearms te vinden zijn -_- .

Overigens zijn de graphics niet top en de voice acting is echt wel matig. Maar hell ik vond DNF al geweldig en die was helemaal oudbollig qua graphics en voice acting :D

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
HaX0r schreef op donderdag 08 september 2011 @ 00:26:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik speel liever L4D. :)
Ik stoor me ook enorm aan de irritante accenten van die mensen en de overal cheapheid van het spel. Het is het allemaal net niet.
vroeger kocht ik al bij voorbaat een game als deze uitkwam op de eerste dag of via pre order maar tegenwoordig wacht ik het maar even af.

ook dit spel vind ik geen reet meer aan. of het ligt aan mij dat ik teveel verwacht of de games zijn gewoon ruk geworden. in iedergeval de 2 nieuwe trends casual gameplay en dlc hebben mij game plezier aardig vernaggeld. gelukkig heb ik nog een paar spellen die ik nog wil spelen maar de laatste lading dekt het niet voor mij. ook deel 3 van dit spel vind ik niets aan. het is zoooooo saai.

deus ex 1 is gewoon niet te overtreffen..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je hebt het nu over Deus Ex Human Revolution, in het Dead Island-topic?

The devil is in the details.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Hahn schreef op donderdag 08 september 2011 @ 00:51:
Je hebt het nu over Deus Ex Human Revolution, in het Dead Island-topic?
ja idd, tis al te laat blijkbaar lol verkeerde topic..

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Gelukkig faal je niet harder als dit spel. :P

Niet geschoten is altijd mis.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister avond na m'n werk 2 stuks Dead Island (handig als je iemand met een game shop kent :) )even mogen ophalen en moet zeggen dat het best leuk is, ik vraag me alleen af hoe ik Co-op kan spelen. Op bijde computers Cooperative naar LAN gezet maar ik zie niet hoe ik nou 'verbinding maak'.

Moet zeggen da DI een vermakelijk spel is, er zitten hier en daar wel wat schrik momentjes en de cutscenes zijn leuk verwerkt. Persoonlijk vindt ik deze leuker dan b.v. L4D waar ik snel op uitgekeken was, Resident Evil 5 is naar mijn mening toch net iets leuker (buiten het aimen/schieten om dan).

Nou ben ik nog niet ver net een uurtje gespeeld ofzo en de interesse gaat echt uit naar de Lan Co-op functie.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Veel van hetzelfde:

Gaat een beetje zo: Ga naar punt X. Je krijgt wat zombies (lvl1) te zien, hak hak hak
Nieuwe missie, ga naar punt Y, andere zombies (staat lvl 2 achter) hak hak hak. een zombieboss oid, klaar..

Ieder spel kan je zo simpel wegzetten uiteraard, maar is wel beetje waar het op neer komt. Ik hoopte op wat meer survival-elementen en dat zit er niet echt in. Soort Far-Cry met zombies en je kunt daarbij meer wapens zoals sticks e.d. gebruiken.
Zitten ook onhandige dingen in, zo moet je in een missie wijn zoeken, en als je een object oppakt staat deze ook geselecteerd als 'aanvalswapen of gebruikersvoorwerp', heb al een paar keer gehad dat ik na een wijnfles werd aangevallen en ik deze dus tijdens de aanval op ging drinken...

Ben blij dat ik hier geen cent aan uitgegeven heb, hij krijgt te maken met de delete-knop.

BF1: Don-Panio

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik ben ook even aan de "slag" gegaan, chop chop :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oSDXcOZo81Q&feature=channel_video_title]

[ Voor 25% gewijzigd door dannbla op 08-09-2011 09:11 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
prutser001 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:02:
Gister avond na m'n werk 2 stuks Dead Island (handig als je iemand met een game shop kent :) )even mogen ophalen en moet zeggen dat het best leuk is, ik vraag me alleen af hoe ik Co-op kan spelen. Op bijde computers Cooperative naar LAN gezet maar ik zie niet hoe ik nou 'verbinding maak'.

Moet zeggen da DI een vermakelijk spel is, er zitten hier en daar wel wat schrik momentjes en de cutscenes zijn leuk verwerkt. Persoonlijk vindt ik deze leuker dan b.v. L4D waar ik snel op uitgekeken was, Resident Evil 5 is naar mijn mening toch net iets leuker (buiten het aimen/schieten om dan).

Nou ben ik nog niet ver net een uurtje gespeeld ofzo en de interesse gaat echt uit naar de Lan Co-op functie.
Beide spelers moeten de prologue uitspelen en daarna kan je via het menu (ESC) kiezen voor Game Lobby en vanaf daar de game van je vriend joinen.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sssquirrel schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:07:
[...]

Dat heb je al snel bij melee gevechten in 1st person view. Vond ik bij Oblivion ook. Je zwaait wat heen en weer met je zwaard / knuppel zonder het idee te hebben dat je de character ook echt raakt. Komt misschien omdat het lastig te bepalen is waar je een enemy raakt met een melee hit (geen idee of dit echt zo is overigens)...
Wat ik uit een gameplay review van Giantbomb begrijp kan je de controls van digital naar Analoog veranderen, hierdoor kan je zelf lichaamsdelen targetten en heb je directe controle over hoe je slaat. Je gaat dan met de trigger in een soort van vechthouding staan en kan dan de analoge stick een kant op houden, als je dan de stick de andere kant op 'gooit' hakt je character in die richting.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 23:52
Dat digital versus analoge controls klopt. Ik vind de analoge controls fijner omdat je dan zelf kan bepalen welke ledemaat je aanvalt (of afhakt). Er zit een gigantische autoaim naar die ledematen op, dus het is gewoon lekker arcade hakken.

Als ik het zo lees dan heeft de pc versie dus wel de nodige problemen. Ik speel zelf op de ps3 en ik vind de graphics behoorlijk goed van deze game. Het doet me veel denken aan borderlands kwa opzet waarbij de single player naadloos overloopt in de multiplayer. Ook de quest opzet en de Leveling structuur is bijna 1 op 1 overgenomen uit borderlands wat een goeie zaak is.

Ik heb dit spel nu behoorlijk lang in coop gespeeld met een kameraad van mij en dan is die game echt behoorlijk goed. Het is echt enorm fun om zombies te hakken met een aantal bekenden. Het is te uitgebreid om te vertellen wat er allemaal goed en slecht aan is maar die kameraad van mij heeft er een review over geschreven die je hier kunt vinden:
Dead Island review

• Raxious
  • Laatst online: 16-09 14:41
PC versie heeft veel minder problemen dan de PS3 versie heeft, er zijn zelfs meerdere reviews geweest waarin werd vastgesteld dat de PS3 versie zelfs de slechtste versie van de 3 is.

Ze hebben gister een patch uitgebracht die 99% van de grootste bugs eruit heeft gehaald.

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Wat is het gele balkje bij de zombies, onder het health balkje.
Hebben jullie enig idee of de sodablikjes en geldtassen constant worden bijgevuld?
Voordat het geval ik alle blikjes nu ga opdrinken ;)

Ik vond L4D al een tof spel en had gehoopt dat Disney Island :p toch beter zou zijn.
De trailer van DL vond ik echt geweldig mooi. Het spel is net wat de meeste spelers zeggen, te buggy achtig. Ik spawn bv laatst aan de hele andere kant van de map. Of ik trap zombies of mijzelf door hutjes en parasolls.
Grafisch kan het ermee door, maar mij boeit dat niet zo bij dit spel. Waar ik mij wel aan kan ergeren, is dat jezelf niet kan verdedigen.
Ik kan helaas geen coop spelen,

• Raxious
co-op is idd locked, heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat de EU release nog niet geweest is, via VPN kun je hem wel activaten, maar daar houdt het dan ook eigenlijk bij op.

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40
noud schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:35:
Wat is het gele balkje bij de zombies, onder het health balkje.
Hebben jullie enig idee of de sodablikjes en geldtassen constant worden bijgevuld?
Voordat het geval ik alle blikjes nu ga opdrinken ;)

Ik vond L4D al een tof spel en had gehoopt dat Disney Island :p toch beter zou zijn.
De trailer van DL vond ik echt geweldig mooi. Het spel is net wat de meeste spelers zeggen, te buggy achtig. Ik spawn bv laatst aan de hele andere kant van de map. Of ik trap zombies of mijzelf door hutjes en parasolls.
Grafisch kan het ermee door, maar mij boeit dat niet zo bij dit spel. Waar ik mij wel aan kan ergeren, is dat jezelf niet kan verdedigen.
Ik kan helaas geen coop spelen,
Rode balk van zombie is: Gezondheidsbalk
Gele balk van zombie is: Uithoudingsvermogenbalk, als de balk leeg is heb je de zombie verslagen
(dit is ongeveer de lettelerlijke tekst uit het xbox boekje 8) )

En wat betreft soda blikjes, het heeft geen zin die te drinken als je full health bent..

http://miagaming.com

• noud
Okay tnx.. nee ik drink natuurlijk niet als ik geen dorst heb. Volgens mij heb ik een bug in het spel.
Mijn missie is een vrouw 2 flessen met water te geven, als ik haar dit geef, zeurt ze nog steeds over uitdroging terwijl ik haar meer dan 2 flessen heb gegeven.
Heeft het tevens zin om nu alvast je 'perks/upgrades/points' te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:40
noud schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:29:
Okay tnx.. nee ik drink natuurlijk niet als ik geen dorst heb. Volgens mij heb ik een bug in het spel.
Mijn missie is een vrouw 2 flessen met water te geven, als ik haar dit geef, zeurt ze nog steeds over uitdroging terwijl ik haar meer dan 2 flessen heb gegeven.
Heeft het tevens zin om nu alvast je 'perks/upgrades/points' te halen?
Dat komt omdat die missie met die vrouw een doorlopende quest is. Je kunt haar dus zoveel water geven als je wilt, je krijgt er elke keer in ieder geval 50 xp voor terug. En uiteraard heeft het zin om je upgrades al te halen.

Ik zelf ben inmiddels al in act 2 geland

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Preddie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 09:03:
Zitten ook onhandige dingen in, zo moet je in een missie wijn zoeken, en als je een object oppakt staat deze ook geselecteerd als 'aanvalswapen of gebruikersvoorwerp', heb al een paar keer gehad dat ik na een wijnfles werd aangevallen en ik deze dus tijdens de aanval op ging drinken...
Dat is me 1 keer gebeurd, maar is makkelijk op te lossen: aan alle slots wapens koppelen. Alles wat je dan oppakt gaat naar je inventory en wordt niet meer aan een van die slots gekoppeld.

Ik vind het een erg amusant spel, ik heb nu een sikkel gevonden en dat ding snijdt door zombies als een mes door boter :+

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 09-09-2011 10:35 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
H3llSiNG schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:47:
En ja, ik heb alle graphics op über :P
Ik geloof er helemaal nix van gezien je systeemspecs:

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

:9 :+

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:59

SomerenV

It's something!

Ik moet zeggen dat ik het een enorm vermakelijk game vindt. Het constant respawnen (op dezelfde plek) van items en zombies is wel wat jammer want na een tijdje weer je waar ze zitten en waar je de thugs tegen gaat komen. Graag had ik liever iets in de vorm van hordes gezien zoals bij L4D en random respawns. Wel vind ik de wapens echt heerlijk aanvoelen. In het begin vond ik het nog storend dat alles zo snel kapot ging, maar nu, op level 12 zie ik er het tactische nut van in :) Ik zit nog bij de bungalows om de sidequests allemaal te doen. De meeste missies zijn wel geinig, maar de personages missen echt wat emotie. Meestal kijken ze je niet eens aan, en als dat wel doen dan is het met zo'n glazige levensloze blik in hun ogen.

Verder niks aan te merken op de game. Het speelt lekker en het ziet er allemaal meer dan prima uit. Ook armpjes breken van zombies gaat niet snel vervelen :+ Bovendien draait de game als een zonnetje op mijn verouderde bak. Met een Q6600 @ 2.4GHz, 4GB Ram en een Radeon 4850 512MB zit ik vrijwel constant boven de 80fps, dus petje af voor Techland voor de prima optimalisatie 8)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Hoeveel zombielevels zijn er dan? Ik zit nu op 15 en ben nog op het tropische eiland (chapter 2) De zombies worden steeds agressiever en sterker. Zo'n Thug zombie kan ik alleen maar met woedemode doden.
Wat deze speler doet, lukt mij niet. Of ik ben te traag of mijn het ligt aan ....

En wat upgrades doen jullie als eerst? Ik begin maar met mijn wapens flink te upgraden. Steekwapens dan.

[ Voor 27% gewijzigd door noud op 09-09-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Ik begrijp niet goed waarom deze game onder shooters staat terwijl het toch echt meer weg heeft van een hack & slash rpg.
Maar dat ter zijde gelaten.

Ik heb vanmorgen voor naar het werk te gaan eventjes gespeeld en op pc vind ik de keyboard en mouse settings niet echt lekker werken dus heb er maar een x360 controller aangehangen en dat speelt toch een beetje beter.
Graphics vind ik het niet echt super maar het stoort me niet. Wat me wel stoorde waren de constante berichtjes dat speler x in de buurt is en dat je kon joinen.
Leuk is het wel dat je met 4 de strijd kunt aangaan maar dan toch liever met vrienden en niet iedereen die in de buurt bevindt.
Ik ga vanavond na het werk er eens lekker voor zitten en echt spelen maar na het uurtje deze morgend krijg ik het gevoel dat er niet veel variatie in de side quests zit wat wel jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Begonnen met wat vrienden aan deze game.. In het begin was het wat matig allemaal, beetje dat iedereen maar wat vooruit rent om als eerste de zombie naar de klote te schoppen

Totdat we in de daadwerkelijke stad kwamen.. toen begon de lol pas.. sindsdien is het vooral samenwerken, op elkaar letten en hilarische momenten i.c.m. party chat.

Alleen mogen ze van mij stiekem het doodgaan iets meer bestraffen ofzo want het heeft nu meer nut om te respawnen(doodgaan) dan medkits te gebruiken en dat draagt niet geweldig bij aan de survival sfeer.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Weet iemand of er aan dit spel ook Nederlanders aan hebben gewerkt?
Ik zag bv de Nederlandse vlag hangen, Heineken bier, televisie ..even geduld scherm.

[ Voor 85% gewijzigd door noud op 09-09-2011 16:12 ]

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Heineken bier is Internationaal te krijgen en niet alleen in Nederland. Vooral Amerikanen vinden het lekker bier ;)

Waar hing die vlag dan?
En tja dat tv scherm...in Metro 2033 hadden ze ook zoiets met een telefoon. Stond in het schermpje iets van ''pomp aansluiten'' ofzo.
Denk dat ze gewoon een kant en klaar object hebben gepakt en hebben neer geplempt ;)

Gebeurt wel eens vaker.

• Raxious
ummm, het is geen heineken maar DeadIslander XD

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Wel lachen spel als je het niet te serieus neemt. Maar de quests zijn wel retarded hoor.

Een uitbraak van zombies en je maakt je druk om een ketting? Als ik de protagonist was zou ik haar een bitchslap geven en verder gaan met overleven.

Een andere bitch wat zich druk maakt over een vliegtuig dat een noodlanding moest maken omdat ze welleens zouden kunnen ontsnappen met dat vliegtuig. Waarom denk je dat de piloot een noodlanding maakt? Niet omdat de voorraad pinda's op is lijkt mij...

Ik zal verder maar zwijgen over de dialogen. Maar wat ik ook aardig dom is dat je GELD nodig hebt voor upgrades. Wat de fuck heb je aan geld in een zombie survival wereld? Geld is niets meer waard. En dan nog het feit dat er blijkbaar bij elke werkbank een gleuf zit om geld aan te nemen? Het slaat nergens op. Vooral niet omdat je heel makkelijk aan geld komt en is het niet meer dan een systeem om je bezig te houden. Als je een idee jat (Rising Dead) laat het dan bij het oude, succesvolle, systeem en ga het niet verneuken.

Verder is de sfeer wel fantastisch en ondanks al mijn pessimistische uitingen is het best een leuk spel. :D

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41

BioHazard

*\o/*

Iemand die mee wil doen met een 4-pack aanschaf? We hebben al 3 man, nu de 4e nog. DM/Mail eventueel even.

And its gone :)

[ Voor 11% gewijzigd door BioHazard op 10-09-2011 16:21 ]

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:50
Foxhound83 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:12:

Een uitbraak van zombies en je maakt je druk om een ketting? Als ik de protagonist was zou ik haar een bitchslap geven en verder gaan met overleven.
Dat viel mij inderdaad ook op, om het dan maar wat te camoufleren zegt ze erbij dat ze de ketting van haar man had gekregen en er erg veel waarde aan hecht.

Ook zou ik graag die vrouw die de hele tijd loopt te hoesten uit haar lijden verlossen, helaas geen Fall Out 3 opties om iedereen neer te schieten.

Maar afgezien van enkele minpunten vind ik het toch een top spel, vooral bij de thugs de armpjes breken en dan maar laten happen.

Het meeste heb ik nog gelachen als je midden in een zwembad gaat staan en er dan een stuk of 5 zombies komen. Gewoon neerschoppen tot ze vallen en dan verdrinken ze _/-\o_ Ook dat geluidje erbij echt heerlijk.

Meestal geef ik niet zo om de graphics maar ik vind de gore details best ver gaan, vooral die headstomp optie. Kan me wel voorstellen waarom dit verboten ist in Duitsland.

• noud
Hoeveel zombie levels zijn er wel niet? Ben in chapter 2 met een level van 18. Wil mijn mannetje even upgraden voordat hij de andere stad/dorp/jungle intrekt. :)

• Raxious
ieder chapter vind volgens mij in een ander gebied plaats.

Chapter 1: Beach
Chapter 2: City
Chapter 3: Jungle?
Chapter 4: ??

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:48
Raxious schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:49:
ieder chapter vind volgens mij in een ander gebied plaats.

Chapter 1: Beach
Chapter 2: City
Chapter 3: Jungle?
Chapter 4: ??
Voor iemand die het spel net heeft (ik dus), had je dat wel in een spoilertag mogen zetten. :)

Ik irriteer me wel kapot aan de mouse sensitivity in het menu trouwens, mega traag..

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Fanatix schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:28:
[...]

Voor iemand die het spel net heeft (ik dus), had je dat wel in een spoilertag mogen zetten. :)

Ik irriteer me wel kapot aan de mouse sensitivity in het menu trouwens, mega traag..
Die is inderdaad mega slowmotion :(

• Raxious
Fanatix schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 18:28:
[...]

noujah, voor zover ik het weet zijn het geen spoilers aangezien alle 3 de omgevingen al duidelijk worden aangegeven, zowel in trailers als in de eerste 3 missions van de game.

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb een probleempje met dit spel op de PS3. Ik merk dat hij niet altijd opslaat. Ik had er gister al last van, toen ik mijn spel laadde was ik gewoon een heel stuk terug gezet. Nu net weer. Eerst gequit en even gekeken of hij niet weer zo ver terug was gezet, dat was niet zo. Ik het spel afgesloten en ff mn ps3 aanlaten staan omdat ik ging douchen, toch maar nog ff 20 minuten willen spelen, dus ik start het spel op, ben ik gewoon wéér een heel stuk terug gezet. Ik moet al die klote quests weer opnieuw doen nu die ik inmiddels al 2 keer gedaan heb. Meer mensen die hier last van hebben?

Het lijkt wel of hij op een gegeven moment gewoon niet meer opslaat. Ook lijkt dit elke keer te zijn als ik geen mensen meer kan vinden online.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaos-Zero op 10-09-2011 21:07 ]

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 16:31
Wat is eigenlijk de manier om die thugs te verslaan? Al die andere zombies schop ik eerst neer om daarna het hoofd eraf te halen, maar die thugs doen pijn als ze je raken :(

• prutser001

prutser001

Taenadar schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:27:
Wat is eigenlijk de manier om die thugs te verslaan? Al die andere zombies schop ik eerst neer om daarna het hoofd eraf te halen, maar die thugs doen pijn als ze je raken :(
Propane tanks zoeken en neergooien en kapot gooien/schieten :)
DEO bommen/Molotovs en ander feest materiaal :)

Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van Dead Island. het begint een beetje saai met alleen maar bezemstelen en een schoffel maar later wordt het echt een feest. Het bouwt leuk op en Co-op is echt tof, het nadeel is dat er een enorm level verschil tussen spelers kan zijn wanneer zij wel op dezelfde plek zijn.
Ik was level 30 op ongeveer 50% van het spel en werdt kreeg iemand van level 17 binnen via co-op.. uiteindelijk stond ik alles af te maken terwijl hij een 5 minuten moest meppen voordat hij iets dood had.

Later krijg je Katana's, Batons, bijlen, AK47's, Magnums en andere vreemde messen/'dingen' als je een beetje doorhebt hoe je ze snel neer krijgt zeker met bepaalde weapon mods is het wel erg makkelijk. Zeker de guns hebben een grote impact op de verloop van het spel.

Zelf speel ik met Logan want 'ranged' leek me wel leuk, ondertussen ben ik lvl 44 @ 76%.

[ Voor 18% gewijzigd door prutser001 op 10-09-2011 23:30 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Raxious schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:27:
noujah, voor zover ik het weet zijn het geen spoilers aangezien alle 3 de omgevingen al duidelijk worden aangegeven, zowel in trailers als in de eerste 3 missions van de game.
Maar de volgorde ook? Andere mensen vinden het blijkbaar spoilers, zoveel moeite is het toch niet?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Taenadar schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 23:27:
Ik kwam er laatst achter dat je het best gewoon continu op de benen rond kan rossen, dan doen ze helemaal niks :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

SomerenV schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:08:
De meeste missies zijn wel geinig, maar de personages missen echt wat emotie. Meestal kijken ze je niet eens aan, en als dat wel doen dan is het met zo'n glazige levensloze blik in hun ogen.
Verwar je je metgezellen niet met zombies/infected? ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:28

Willybubba

Nut up or shut up.

Gister ook gehaald, vermaak me er best mee ook al rammetl het spel qua techniek aan alle kanten :P

Wel een raar begin.

spoiler:
Je karakter staat met een kater op, geen indicatie dat er iets mis is, en het eerste wat 'ie doet is de koffers in de hal leegroven.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

* Statiegeld meld zich aan voor een 4-pack :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb het spel nu sinds woensdag liggen maar moet zeggen niet echt speciaal.
Ik zit met echt dood te irriteren aan de coop multiplayer connectie.
Solo word het spel al te snel te moeilijk dus ik dacht ok ik connect wel via coop
en telkens weer als ik zoek krijg ik dezelfde melding dat er niemand net zo ver is.
Ok probeer ik handmatig te joinen mag niet nergens mag ik op A drukken of ik mag drukken maar er gebeurt niks (xbox 360)
En solo kom ik niet verder omdat 1-2 zombies gaat maar zodra er een derde bij komt ben ik meestal de sjaak.

Dus erg leuk zo maar naar mijn idee 60 euro verspilt geld deze game gaat zo weer de kast in tenzij er een patch komt die dit gaat verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Laatst online: 05-11-2020
HADES2001 schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:00:

Dus erg leuk zo maar naar mijn idee 60 euro verspilt geld deze game gaat zo weer de kast in tenzij er een patch komt die dit gaat verhelpen.
Zelf geen last van connectie problemen omdat ik gewoon met mensen uit me friendslist het spel speel.

Maar als je moeite hebt met 3 zombies of meer moet je wat aan je strategie doen? Ik schop meestal eerst een aantal neer en hou ze op de grond terwijl ik de rest afmaak.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Rense2002 schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:39:
[...]

Zelf geen last van connectie problemen omdat ik gewoon met mensen uit me friendslist het spel speel.
Daar zit dus ook een probleem ik heb maar 1 iemand in mijn friendlist staan die dit spel heeft, en ik zit er dus niet op te wachten om eerst op forums mensen te ontmoeten voordat ik een spel kan gaan coopen.
Ik snap dus gewoon niet hoe een game met zoveel missies, die je op willekeurige volgorde kan spelen, zichzelf vastpint aan een coop die alleen werkt voor mensen die precies net zo ver zijn.

En van die tactics heb ik geprobeerd en gaat soms wel goed maar geregeld ook gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
um, je kunt gewoon joinen bij mensen uit de friendslist en dan maakt het niet uit met welke char je speelt.

opzich logisch dat ze je alleen mensen laten joinen die ongeveer net zo ver zijn als jou, om op deze manier niet de spel ervaring te verpesten. Als jij een onbekende joined die nog net in het begin zit, kun je voor hem de hele spel ervaring verpesten. En wat is het nu om iemand te joinen die al bijna bij het einde zit als jij net het eerste gebied verlaten hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
Raxious schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:29:
um, je kunt gewoon joinen bij mensen uit de friendslist en dan maakt het niet uit met welke char je speelt.

opzich logisch dat ze je alleen mensen laten joinen die ongeveer net zo ver zijn als jou, om op deze manier niet de spel ervaring te verpesten. Als jij een onbekende joined die nog net in het begin zit, kun je voor hem de hele spel ervaring verpesten. En wat is het nu om iemand te joinen die al bijna bij het einde zit als jij net het eerste gebied verlaten hebt?
Zoals ik al zei maar 1 iemand heeft dat spel die is niet 24/7 online

Bij het joinen van iemand anders zijn spel join je zijn game als ik in chapter 5 zit en hij in 1 moet ik eerst met hem zijn missies doen, het is niet dat ik in chapter 5 blijf en hij aan de andere kant van het eiland zit.
Maar het probleem zit hem in dat je precies even ver moet zijn.
Als ik een missie over het hoofd gezien heb en de rest van de wereld niet kan ik niemand joinen want iedereen is "verder" dan mij, als ze nou gewoon locken op chapters gaat het al een stuk makkelijker.
De enige optie is dan mensen uit mijn friends list maar goed als die er niet is ben ik dus verplicht om solo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ik heb zonet Dead Island via G2Play aangeschaft. Dan wel de Russische key, voor €20, en via mijn Russiche VPN geactiveerd op 't account van een maat. Hij zal 't spel straks downloaden en proberen (vanuit de UK).
Ik laat de bevindingen nog weten, maar vermits G2Play zegt dat die in het Engels kan, ga ik er van uit dat er verder geen problemen mee zullen zijn. :)

Als alles goed gaat, wil ik dat mss ook wel voor andere mensen doen, heb de VPN toch. :)

Update:
Inmiddels 2 RU keys succesvol geactiveerd op profielen van hier, spel in het Engels. No problems at all. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tweaker36 op 11-09-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
maar vermits G2Play zegt dat die in het Engels kan, ga ik er van uit dat er verder geen problemen mee zullen zijn. :)
Die manier heb ik ook gebruikt, werkt prima.

Ik heb me tot nu toe erg vermaakt met Dead Island! Dit spel komt echt veel beter tot zijn rechts als je het co-op met een paar vrienden speelt, anders is het maar een eenzame boel, en met vrienden kan je ook makkelijk spulletjes ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Dit spel is (in ieder geval op de PC) heel goed co-opbaar met vrienden die weten hoe ze hun microfoons in moeten stellen (Steam en het spel muten met de juiste truc, en gebruik maken van Mumble of andere VoIP software) en die alleen met hun betreffende karakters spelen wanneer ze met dezelfde vrienden met dezelfde voortgang spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:44:
Dit spel is (in ieder geval op de PC) heel goed co-opbaar met vrienden die weten hoe ze hun microfoons in moeten stellen (Steam en het spel muten met de juiste truc, en gebruik maken van Mumble of andere VoIP software) en die alleen met hun betreffende karakters spelen wanneer ze met dezelfde vrienden met dezelfde voortgang spelen. :)
Hoe mute je dan volledig je mic ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:53:
[...]
Hoe mute je dan volledig je mic ingame?
Ten eerste heb je een geluidskaart nodig met een line-in of een andere (anders dan de microfoon) beschikbare bron waarvan het kan opnemen.

Steek iets in de line-in (microfoon, koptelefoon...), zodat Windows het ziet als mogelijk opnameapparaat. Zorg er vervolgens voor dat Windows het als het standaard opnameapparaat gebruikt. Stel vervolgens de Voice-ondersteuning in Steam in om op te nemen van de line-in. Hierna kan je wat je in de line-in hebt gestoken weer verwijderen.

Al wil je gebruik maken van je microfoon in VoIP software, stel je de betreffende software handmatig in dat deze moet opnemen van de microfoonaansluiting, omdat de standaardaansluiting de line-in is.

Wanneer je geluidskaart geen line-in heeft (veel laptops missen dit), kan een extra (USB) geluidskaart met microfoonaansluiting (zonder aangesloten microfoon) overwogen worden om als standaard opnamebron gebruikt te worden.

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 12-09-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

HADES2001 schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:20:
[...]

Daar zit dus ook een probleem ik heb maar 1 iemand in mijn friendlist staan die dit spel heeft, en ik zit er dus niet op te wachten om eerst op forums mensen te ontmoeten voordat ik een spel kan gaan coopen.
Ik snap dus gewoon niet hoe een game met zoveel missies, die je op willekeurige volgorde kan spelen, zichzelf vastpint aan een coop die alleen werkt voor mensen die precies net zo ver zijn.

En van die tactics heb ik geprobeerd en gaat soms wel goed maar geregeld ook gewoon niet
Onzin als je wilt kun je met een lvl 40+ helemaal overnieuw beginnen (PC) en dan krijgt die lvl40 gewoon dezelfde quests weer en kan ook nog dezelfde quests die hij/zij op hetzelfde character eerder gedaan heeft nog een keer doen.

Ik moet wel zeggen dat het het leukste is om met 4 spelers te doen, de hoeveelheid zombies is dan echt overwelmend en geeft echt idiote situaties :P waar je eerst in je eentje 3 zombies kreeg krijg je er ineens 12 met soms nog zo'n thug erbij. Het is zeker leuk als je ook alle 4 verschillende toons hebt.

Ook met mega groepen alle 4 je rage opsparen om dan ineens los te gaan geeft echt idiote bloedbaden :P
Dit kun je op verschillende plekken doen maar de beste locaties zijn in de grote stad.

De quests zijn ook geen probleem, aangezien 1 een quest op pakt ookal is het aan de andere kant van de kaart en deze ook complete (afhankelijk van quest/main story line quest en niet vergeten je reward op te halen) complete deze ook voor iedereen.
Het enige nadeel is wel. Stel ik heb elke quest/repeatable quest (water/molotovs) gedaan kan het level verschil in de party groot zijn variërend een level of 5 tot 10, waar sommige echt door het verhaal heen racen en andere zoveel mogelijk proberen te doen geeft dit in mijn ogen wel een probleem als je op ongeveer 50% van het spel zit.

Ik heb nu met 1 char Dead Island al uitgespeeld en met een andere weer overnieuw begonnen en heb er nog 1 voor co-op met vrienden zodat wel allemaal hetzelfde level hebben.

Er is eigenlijk maar 1 ding dat ik irritant vindt en dat zijn de onderdelen die je nodig hebt voor de weapon mods, ookal heb ik van sommige items er wel 100 opgepikt in eerdere levels ben ik deze kennelijk 'kwijt' als ik ze later nodig heb. Daar komt bij dat het er op lijkt dat de verdors andere dingen verkopen naar mate je een hoger level bent. Ik had b.v. bleach nodig voor een mod en ik kon deze niet zien op de vendor terwijl iemand anders 3 levels lager ze wel kon zien. Hij kan ze dan wel kopen en deze op de grond gooien maar het is niet ideaal.

Aangezien ik in zo'n 'steam group/guild/clan' oid zit (gebruik steam functies weinig) heb ik dus meer keuze uit vrienden en vreemde waar ik mee kan spelen.
Je kan natuurlijk ook op tweakers proberen met iemand af te spreken om samen te spelen, of vragen iemand toe te voegen aan je 'friend' list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik heb nou al 100x geprobeerd om co-op te spelen, maar telkens gaan er weer mensen opeens weg en ben ik weer alleen.
Voor mij is de fun al redelijk weg eigenlijk.

Heb dit spel juist gekocht omdat er een co-op functie in zit.

Zou graag een keer met mede tweakers willen spelen.
Serieus spelen, of gewoon fun hebben en lekker rondkloten..maakt mij niet zoveel uit.
Nadeel is alleen dat ik niet echt veel tijd heb door fulltime baan en onregelmatige diensten.

[ Voor 35% gewijzigd door WalnootX op 12-09-2011 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Je moet gewoon constant trappen.. liggen ze op de grond.. en heb je de final kill. Door zijn hoofd te spletten.. dan zit je goed. Ik lok ze vaak bij elkaar, dan trap ik. Liggen ze op de grond op een hoopje bij elkaar. Dan hoef ik 1 keer te trappen en raak ze dan bijna allemaal.

Thugs: scherp lemmet/oerwoud mes.. updaten tot vlijmscherp. Dan mikken op de armen. pas op zonder armen bijt hij ook ;)

[ Voor 13% gewijzigd door noud op 12-09-2011 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Keek niet uit naar deze game en dacht ook dat het een fail game zou worden.
Maat van me had een russische key gekocht en deze kon hij niet activeren op steam, vervolgens heeft hij een EU key gefixt en hij was dat spelen.
Hij zegt als je die Russische key kan activeren mag je hem houden, dus ik via russische vpn die zooi activeren en nu heb ik hem gratis.

Moet wel zeggen dat ik mijn eerste woorden terug neem, dit is een zeer vermakelijk spelletje.
Helaas heeft mijn voeding van mn pc en mijn versterker/amplifier het gister avond begeven door zwaar onweer.
Hoop snel weer zombies af te kunnen knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

WalnootX schreef op maandag 12 september 2011 @ 01:01:
Ik heb nou al 100x geprobeerd om co-op te spelen, maar telkens gaan er weer mensen opeens weg en ben ik weer alleen.
Voor mij is de fun al redelijk weg eigenlijk.

Heb dit spel juist gekocht omdat er een co-op functie in zit.

Zou graag een keer met mede tweakers willen spelen.
Serieus spelen, of gewoon fun hebben en lekker rondkloten..maakt mij niet zoveel uit.
Nadeel is alleen dat ik niet echt veel tijd heb door fulltime baan en onregelmatige diensten.
Dat is gewoon pech hebben, ik kom 2 personen tegen en speel Dead Island uit met hun.
Helaas was de 4de persoon ook een wisselend figuur.
Vanavond krijgt de 4de persoon DI binnen en die komt naar mij toe en gaan we 4 player co-op doen.

Ik moet zeggen dat deze vorm van co-op wel 1 van de beste is, als ik kijk hoevaak er iemand joined toen ik solo aan het spelen was. Het nadeel vindt ik is dat niet iedereen een mic heeft dus dan moet je tikken, beetje irritant als er zo'n dwangbuis op je af komt denderen :P

Dead island is eigenlijk wat ik van Left 4 dead verwacht had, L4D heb ik dan ook maar een paar uur gespeeld waar DI me eigenlijk van het begin tot het einde kon boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Waarschijnlijk al genoemd, maar doe het nogmaals ter referentie:

Dit topic op het Steam forum geeft een samenvatting van alle mogelijke mods die gebruikers zelf kunnen uitvoeren op het spel. Ik ben met name zeer tevreden over het veranderen van de FOV en het uitschakelen van motion blur en bloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:11
Ik heb het gisteren ook 'even' gespeeld met wat vrienden, man wat een game! Ben vooral het hoofdverhaallijn aan het doen... die is lang! :o denk wel 4-5 uur gespeeld en we zijn nog net halverwege.

spoiler:
In de sewers gebeurde het redelijk vaak dat er een suicider stond en een van ons ging net te snel, vlug deur achter z'n reet dicht en BOEM! We konden er allemaal wel goed om lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gister uitgespeeld eerste keer, duurde 20,5 uur en heb me echt uitstekend vermaakt wat een leuk spel zeg! Who do you Voodoo, Bitch :D

Als er mensen hem coop willen doen op de 360 voeg me maar even toe nickname is Korumera laat wel even weten dat je van GoT bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:16:
[...]
Ten eerste heb je een geluidskaart nodig met een line-in of een andere (anders dan de microfoon) beschikbare bron waarvan het kan opnemen.

Steek iets in de line-in (microfoon, koptelefoon...), zodat Windows het ziet als mogelijk opnameapparaat. Zorg er vervolgens voor dat Windows het als het standaard opnameapparaat gebruikt. Stel vervolgens de Voice-ondersteuning in Steam in om op te nemen van de line-in. Hierna kan je wat je in de line-in hebt gestoken weer verwijderen.

Al wil je gebruik maken van je microfoon in VoIP software, stel je de betreffende software handmatig in dat deze moet opnemen van de microfoonaansluiting, omdat de standaardaansluiting de line-in is.

Wanneer je geluidskaart geen line-in heeft (veel laptops missen dit), kan een extra (USB) geluidskaart met microfoonaansluiting (zonder aangesloten microfoon) overwogen worden om als standaard opnamebron gebruikt te worden.
Bedankt, ga ik doen. Wel lastig dat het zo moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Is er een gratis VPN waarmee ik de russische key kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 14:13:
[...]
Bedankt, ga ik doen. Wel lastig dat het zo moet!
Met lastig druk je het nog netjes uit.
Ik bepaal zelf wel of dat spel m'n microfoon zo mag gebruiken ofniet. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:30
Zeer leuk! Ik moet dus iemand begeleiden(wat haat ik zo een missies!).. Persoon sterft, ik reload dus, al mijn wapens weg, inclusief mijn vuisten. Zal dus niet verder spelen, laat staan opnieuw beginnen en de kans hebben dat het weeral gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Awsom schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:25:
Is er een gratis VPN waarmee ik de russische key kan activeren?
Je weet dat hiermee je account of game gesloten kan worden ...

Anyway ik heb nog geen tijd gehad om dead island te spelen :S. Komend weekend maar eens even testen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

The Zep Man schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:16:
[...]

Of je schakelt via Configuratiescherm -> Geluid (In Vista en 7) alle opname apparaten gewoon... uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
CptChaos schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:04:
[...]
Of je schakelt via Configuratiescherm -> Geluid (In Vista en 7) alle opname apparaten gewoon... uit? :)
Juist en dan kan je niet via Skype of iets dergelijks praten.
Het is gewoon slecht geregeld, en ze moeten dit asap in een patch fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

PietjePuk schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:36:
Ik heb deze via een nzb gedownload om te kijken of het wat is. Ik moet zeggen dat ik het een erg vermakelijke game vind maar dat het in je eentje niks aan is, je moet dus echt met meerdere personen spelen imho.

Dus mochten er hier mensen zijn die deze game co-op willen spelen met mij (en liefst nog 2 anderen) dan hoor ik het wel, misschien dat ik m dan koop :)
Ik heb hem op het moment ook via een nzb (die van Reloaded), en ben ook op zoek naar een buddy, ben het solo spelen wel zat nu en om 50 euro neer te leggen zie ik ook niet zitten :)

Ik stuur je wel een PM met m'n steam nickname (je kan met de gekraakte versie ook online spelen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik vind solo eigenlijk maar saai tot nu toe, het is de hele tijd heen en weer lopen en iets simpels doen, niet echt een uitdaging eigenlijk.
Komt er nog wat meer spannende elmenten in het spel of moet ik het hier mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Tweaker36 schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:46:
Ik heb zonet Dead Island via G2Play aangeschaft. Dan wel de Russische key, voor €20, en via mijn Russiche VPN geactiveerd op 't account van een maat. Hij zal 't spel straks downloaden en proberen (vanuit de UK).
Ik laat de bevindingen nog weten, maar vermits G2Play zegt dat die in het Engels kan, ga ik er van uit dat er verder geen problemen mee zullen zijn. :)

Als alles goed gaat, wil ik dat mss ook wel voor andere mensen doen, heb de VPN toch. :)

Update:
Inmiddels 2 RU keys succesvol geactiveerd op profielen van hier, spel in het Engels. No problems at all. :)
Werkt inderdaad goed! Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 20-09 17:21

Dark Angel

Corvette LS Power

Asskicker schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:34:
[...]

Werkt inderdaad goed! Bedankt _/-\o_
nog bedankt voor de tips ik zojuist 4 versies kunnen actieveren : 8)

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Hmm...
De zombies zijn niet de enige gemuteerde wezens...
Afbeeldingslocatie: http://d.tny.nl/hmmm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

lol. ik heb het spel net, even geprobeerd maar de gameplay zelf is wat schokkerig. qua besturing dan.
draait wel met gemak 180fps.
De muis in het menu is idd om te huilen..
moet elke keer me sensitivity aanpassen op me muis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Al een flinke tijd met een vriend in het spel geïnvesteerd. Ik ben sharp expert en dat geeft een behoorlijke bloederige zooi. Fijn met een kapmes rond rennen en als je een groepje tegen komt dan eindigt dat meestal in een berg stukjes zombie met rode saus.

Mijn vriend is de firearms expert met de team bonussen en dat is wel erg nice. Wel jammer dat je dan in het begin wat minder bent omdat je allen maar melee wapens vind.

Ook een leuk detail:
spoiler:
Veel survivors die ik geholpen heb kom ik later als nog dood/als zombie tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige game, zeker een waardige coop game en naar mijn gevoel beste open wereld zombie game ooit. Samen met een vriend 31 uur over gedaan we hebben alle quests gedaan, vriend van mij had ook de support klasse bij hem ging het ook erg moeilijk omdat hij graag firearms gebruikte maar later was dat geen probleem meer.
Er is maar 1 side quest die wij niet hebben afgerond, dat was in de jungle en missie heete Little Prince, wij hebben die jochie of iets wat naar hem wees niet kunnen vinden!!!!! Op internet ook niets gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Het is bij mijn weten ook de enige open world zombie game. Weet iemand of het ook mogelijk is kogels te ruilen? Ik wil ze graag aan de leader kunnen geven want ik gebruik ze niet, maar ze zijn niet in de trade window te vinden.

Ik heb ook erg gelachen met rondslingerende bandits. Ze waren niet erg blij als ik een machete naar ze smeet, ik was de eerste keer zelfs verbaasd dat hij het niet overleeft had gezien de gemiddelde walker dat wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kogels kun je helaas niet ruilen maar van andere kant als je eenmaal maxed out bent kun je ze ook niet meer pakken dus problem solved.
Je hebt nog Dead Rising ook een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Laatst online: 19-09 16:28
als je een goed wapen hebt.. bijv een machette high voltage.. of katana oid en je wilt die laten we zeggen delen met je co-op buddy.. ff een simpel truucje/bug: gooi je wapen weg, dus rmb+lmb en op t moment dat je je wapen gooit, druk je op backspace ( drop ) c'est voila u hebt 2 wapens

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dead Rising inderdaad ook, maar dat voelt niet openworld vind ik. Misschien door het wat claustrofobisch karakter van het binnen zijn. Of het third vs first person perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

LOTG schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:21:
Dead Rising inderdaad ook, maar dat voelt niet openworld vind ik. Misschien door het wat claustrofobisch karakter van het binnen zijn. Of het third vs first person perspectief.
Ik denk eerder de tijdslimiet in het spel (zowel 1 als 2). In Dead Island heb je geen enkele haastfactor omdat je je in-game tijd niet optimaal hoeft in te delen. Lekker spelen (racen tegen je co-op maatjes, bonuspunten voor elke overgereden zombie) wordt niet afgestraft. Ook worden de side-quests je niet om de oren gesmeten. Je moet echt actief zoeken en elke specifieke quest accepteren. Het is niet alsof je een mobieltje bij je hebt die je stoort op de meest ongunstige momenten.

[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 13-09-2011 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ja dat is ook heel erg zo. Vaak gedacht hoe leuk DR(2) kon zijn als je ook even wat ademruimte had. Survivers zoeken is er haast niet bij, ik vond de meeste alleen op weg naar een doel. Het werd wel makkelijker in deel 2 als je een coop partner had en je aan playthrough 2/3 bezig was want dan was je tenminste in staat van de ene naar de andere kant te rennen zonder al te veel tijd te verliezen (langzaam/zombies die aan je komen knagen).

In Dead Island hadden we in Act 1 alle sidemissies gedaan zonder ook maar iets van de main story te doen. Veel leuker, je kunt nog even links of rechts gaan kijken en daar nog een thugh in elkaar meppen.

Geen beklemmend gevoel dat je door moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
@ Malboro tnx voor de tip :) Vorm van cheaten.. maar bespaart enorm veel tijd om telkens terug naar je werkbank te gaan om daar je messen te slijpen.

Ik ben nu op 13% op level +/- 31 (missie Seek N Loot).
Ik hoor 2 geluiden in het spel die ik niet kan plaatsen.
1) Zoom geluid lijkt een beetje op dat van elektriciteit
2) Schreeuwend jongetje ergens bij de bungalows.

Zijn dat de missies die ik nog moet krijgen?
Alle sidemissies tot de Seek N Loot (Appelsap 2x brengen) zijn voltooid.

[ Voor 10% gewijzigd door noud op 13-09-2011 18:56 ]

• prutser001

prutser001

Ik ben nu met een vriend aan het proberen elke quest te doen die er is, het nadeel is wel dat ze redelijk verspreid zitten en je soms erg moet opletten of je geen aanwijzingen ziet of hoort. Zoals b.v. die radios 'ik zit ergens in een lifeguard tower' het was ff zoeken... Zo zijn er nog wel meer die je nooit tegen zou komen als je niet zou zoeken/exploren. Het nadeel is wel dat je ook merkt hoeveel er dan werkelijk leeg is.

• Patientzero
  • Laatst online: 19-09 16:28
noud schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:47:
@ Malboro tnx voor de tip :) Vorm van cheaten.. maar bespaart enorm veel tijd om telkens terug naar je werkbank te gaan om daar je messen te slijpen.

noprob, dat buzzing sound is ook waarschijnlijk electriciteit, mits je rondloopt met een shock of een high voltage speeltje

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
noud schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:47:

Even uit interesse, hoe is het je gelukt al level 31 te zijn bij die missie? Ik ben volgens mij level 14-15 ofzo en ben daar allang voorbij. Ik heb net de eerste missie in de stad gedaan, en (volgens mij) maar 2 of 3 side quests overgeslagen.

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

TheHolyCow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:07:
[...]

Even uit interesse, hoe is het je gelukt al level 31 te zijn bij die missie? Ik ben volgens mij level 14-15 ofzo en ben daar allang voorbij. Ik heb net de eerste missie in de stad gedaan, en (volgens mij) maar 2 of 3 side quests overgeslagen.
Geen pacifist playthrough doen, denk ik: lekker ergens rond blijven hangen, zombietjes uitschakelen... Het spel heeft geen limiet aan hoeveel zombies je uitschakelt in elke regio. In theorie kan je in Act I al de level cap halen, hoewel daarvoor veel tijd nodig is.

• prutser001

prutser001

The Zep Man schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:47:
[...]
Geen pacifist playthrough doen, denk ik: lekker ergens rond blijven hangen, zombietjes uitschakelen... Het spel heeft geen limiet aan hoeveel zombies je uitschakelt in elke regio. In theorie kan je in Act I al de level cap halen, hoewel daarvoor veel tijd nodig is.
Dat klopt maar het nadeel is wel dat die 'co-op finder' (of hoe je het ook wilt noemen) naar mijn idee niet naar het level verschil kijkt maar alleen naar de huidige main story quest. Zelf kreeg ik een speler die lvl 18 was terwijl ik lvl 35 was... hij joinde mij dus kon haast niets (snel) dood krijgen.

Als de ene speler door het verhaal heen rushed en alle sidequests skipped en de andere alles doet wat hij tegenkomt krijg je echt enorme verschillen.

• LOTG
prutser001 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 07:59:
Ik ben nu met een vriend aan het proberen elke quest te doen die er is, het nadeel is wel dat ze redelijk verspreid zitten en je soms erg moet opletten of je geen aanwijzingen ziet of hoort. Zoals b.v. die radios 'ik zit ergens in een lifeguard tower' het was ff zoeken... Zo zijn er nog wel meer die je nooit tegen zou komen als je niet zou zoeken/exploren. Het nadeel is wel dat je ook merkt hoeveel er dan werkelijk leeg is.
Vooral goed op de kaart letten. Als je in de buurt van zo'n missie komt staat er meestal een uitroepteken, en als je doodshoofdjes ziet is dat meestal ook iemand die belaagt word door een groep (of van die gasten met guns).

Ik ben er niet helemaal zeker van, maar ik heb het idee dat die sidequests wel op de kaart komen te staan als je een gebied geëxploreerd hebt (niet meer groen op de kaart). Dan zie je in iedergeval ook de doelen van de sidequests zonder ze eerst te selecteren in de quest log.

• LOTG
prutser001 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:53:
[...]

Dat klopt maar het nadeel is wel dat die 'co-op finder' (of hoe je het ook wilt noemen) naar mijn idee niet naar het level verschil kijkt maar alleen naar de huidige main story quest. Zelf kreeg ik een speler die lvl 18 was terwijl ik lvl 35 was... hij joinde mij dus kon haast niets (snel) dood krijgen.

Als de ene speler door het verhaal heen rushed en alle sidequests skipped en de andere alles doet wat hij tegenkomt krijg je echt enorme verschillen.
Ik vind het nu al lastig. Omdat de main story quests bij mijn vriend niet worden bijgehouden terwijl we vanaf moment 1 samen spelen doet hij die af en toe alleen en is nu 5 levels hoger dan mij, ik ging eerst vrijwel nooit dood en nu ineens erg vaak. Misschien maar eens investeren in de pennalty skill.

Verwijderd

Is er eigenlijk ergens een jeep beschikbaar in het stadsgedeelte?

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:26:
Is er eigenlijk ergens een jeep beschikbaar in het stadsgedeelte?
Aan de waterwerken staat er eentje dat werkt, maar erg nuttig zijn auto's daar niet aangezien er om elke hoek wel wegversperringen en dergelijke staan.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• noud
Ja ik hang inderdaad nu al uren op het eerste veld uit. Vooral bij de bungalows aan/in zee. Daar heb je enkele Thugs. Als ik nog 4 points haal dan ga ik verder met de missie.
Geluid laag zetten en dan je eigen muziek afspelen om de saaiheid een beetje tegen te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door noud op 14-09-2011 14:06 ]

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:50
Nog meer mensen last van een gare savegame?

Iedere keer als ik mijn game wil laden krijg ik een crash naar de desktop. Hoop dat ze dit fixen aangezien ik niet de enigste ben met dit probleem.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2113006

http://www.dead-island.co...e_x86_rwdi-dll-error.html

Zou wel erg zuur zijn als je je save van 30 uur kwijt bent.....

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Ik vind het best een leuke game, zeker als je coop speelt. Heb helaas wel vaak dat ik een specifieke side-mission wil doen en dan niemand via de het nearby-systeem kan vinden. Via de menu joinen heeft ook geen zin want dan kom je meestal in een andere missie terecht.

Verder veel leuke coop voor de main-quests gehad, wel af en toe jammer als je buddy er hard door heen gaat en je het verhaal niet goed meer kunt volgen.

• noud
Als je coop speelt, kun je dan niet samen een missie doen? Dat is toch leuker als de een missie A doet en de ander missie B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Jongens,
spoiler:
Bij die missie dat je 2 dozen sap moet halen van twee verschillende tankstations, hoe lever ik dat spul in? Want ik heb er inmiddels 4 in mijn auto maar ik kan ze niet inleveren..
Pagina: 1 2 3 4 Laatste