HADES2001 schreef op zondag 11 september 2011 @ 14:20:
[...]
Daar zit dus ook een probleem ik heb maar 1 iemand in mijn friendlist staan die dit spel heeft, en ik zit er dus niet op te wachten om eerst op forums mensen te ontmoeten voordat ik een spel kan gaan coopen.
Ik snap dus gewoon niet hoe een game met zoveel missies, die je op willekeurige volgorde kan spelen, zichzelf vastpint aan een coop die alleen werkt voor mensen die precies net zo ver zijn.
En van die tactics heb ik geprobeerd en gaat soms wel goed maar geregeld ook gewoon niet
Onzin als je wilt kun je met een lvl 40+ helemaal overnieuw beginnen (PC) en dan krijgt die lvl40 gewoon dezelfde quests weer en kan ook nog dezelfde quests die hij/zij op hetzelfde character eerder gedaan heeft nog een keer doen.
Ik moet wel zeggen dat het het leukste is om met 4 spelers te doen, de hoeveelheid zombies is dan echt overwelmend en geeft echt idiote situaties

waar je eerst in je eentje 3 zombies kreeg krijg je er ineens 12 met soms nog zo'n thug erbij. Het is zeker leuk als je ook alle 4 verschillende toons hebt.
Ook met mega groepen alle 4 je rage opsparen om dan ineens los te gaan geeft echt idiote bloedbaden
Dit kun je op verschillende plekken doen maar de beste locaties zijn in de grote stad.
De quests zijn ook geen probleem, aangezien 1 een quest op pakt ookal is het aan de andere kant van de kaart en deze ook complete (afhankelijk van quest/main story line quest en niet vergeten je reward op te halen) complete deze ook voor iedereen.
Het enige nadeel is wel. Stel ik heb elke quest/repeatable quest (water/molotovs) gedaan kan het level verschil in de party groot zijn variërend een level of 5 tot 10, waar sommige echt door het verhaal heen racen en andere zoveel mogelijk proberen te doen geeft dit in mijn ogen wel een probleem als je op ongeveer 50% van het spel zit.
Ik heb nu met 1 char Dead Island al uitgespeeld en met een andere weer overnieuw begonnen en heb er nog 1 voor co-op met vrienden zodat wel allemaal hetzelfde level hebben.
Er is eigenlijk maar 1 ding dat ik irritant vindt en dat zijn de onderdelen die je nodig hebt voor de weapon mods, ookal heb ik van sommige items er wel 100 opgepikt in eerdere levels ben ik deze kennelijk 'kwijt' als ik ze later nodig heb. Daar komt bij dat het er op lijkt dat de verdors andere dingen verkopen naar mate je een hoger level bent. Ik had b.v. bleach nodig voor een mod en ik kon deze niet zien op de vendor terwijl iemand anders 3 levels lager ze wel kon zien. Hij kan ze dan wel kopen en deze op de grond gooien maar het is niet ideaal.
Aangezien ik in zo'n 'steam group/guild/clan' oid zit (gebruik steam functies weinig) heb ik dus meer keuze uit vrienden en vreemde waar ik mee kan spelen.
Je kan natuurlijk ook op tweakers proberen met iemand af te spreken om samen te spelen, of vragen iemand toe te voegen aan je 'friend' list.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"