Omg die airstrike is zeker soortgelijk aan de artillery strike van bf2... treurig...
Hoe durven ze de 24 speler limiet te verdedigen met clan matches. Deze game heeft niets in zich zitten dat geschikt is voor clangaming. Clangaming gaat heel anders dan public maar ja daar hebben ze bij EA en DICE dan ook geen verstand van anders hadden we het wel terug gezien in de Battlefield series qua features voor deze matches.
The 24 player limit is not about us being lazy maar heeft dus te maken met de eisen van Microsoft en Sony aan netwerkbandbreedte. Laat zien dat je niet lui ben en support gewoon minimaal 64 spelers voor de PC versie

Battlefield is pas leuk vanaf 32 spelers (en die servers zaten vaak genoeg vol) al had ik de voorkeur voor minimaal 40 speler servers.
Will feel big and fast pacing: riiight met timers zeker
Ik ken elke ammo crate en healbox uit mijn hoofd van elke map uit bf1942 (nog steeds) waar ze staan. Denken ze dat we idioot dom zijn ofzo dat het een argument moet zijn dat we er naar zouden moeten zoeken?
Positief lijkt wel dat ze de recoil hebben aangepast als in geen random schieten meer, want wat was dat idioot slecht in bf2 en voornaamste reden dat het een rukspel was.
Ik ben 1 van de weinigen geloof ik die nooit tegen baserape is geweest. Ik bedoel het zit in het spel, als het ene team te zwak is: cut your losses en spawn ergens anders en anders wacht op de volgende ronde maar vooral: leer ervan hoe het heeft kunnen gebeuren. Het spel zou te moeten spelen zijn zoals de mogelijkheden dat toelaten en niet bepaald worden door idiote spelers of met name admins die daar niet mee eens zijn.
Het zal wel niet maar ik hoop van harte dat het autoteam systeem is aangepast. Niet als je een half uur voor je team vlaggen hebt gehaald en met een leuke score dat je in 1 keer geswitched wordt. Moet je weer helemaal inwerken in het andere team waar de voertuigen/spelers etc. zijn. Beter is om alleen de spelers te switchen met 0 punten en anders gewoon niet. Een beetje zelfregulering mag men ook wel verwachten...