Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/8465/logoig7.jpg
Algemene Informatie
  • Ontwikkelaar: Digital Illusions (DICE)
  • Uitgever: Electronic Arts (EA)
  • Platforms: PC, Xbox 360, Playstation 3
  • Release: TBA
  • Officiële site: battlefield1943.com
  • Engine: Frostbite Engine

------------------
  • Max players: 24
  • Geen unlocks, alles is beschikbaar vanaf het begin
  • Unlimited ammo
Het Spel
Zoals in tot nu toe elke Battlefield, zal ook deze serie zich weer weten te promoten met land, zee en lucht. Met maximaal 24 man zullen de spelers zich als de Jappen of Amerikanen kunnen verkleden en de terreinen van Guadal Canal, Iwo Jima en Wake Island onveilig maken. Menig 1942-veteranen zullen dit wel waarderen, aangezien deze een van de meest gespeelde mappen zijn van het meest geprezen spel van DICE. Zoals we gewend zijn van de Battlefield reeks zullen we hier opnieuw keuzes kunnen maken tussen verschillende klassen. Ook zal de in-house ontwikkelde Frostbite engine van DICE gebruikt worden, wat voor destructieve omgevingen zorgen. De prijs van het spel is nu nog niet bekend.

Op dit moment is het wachten op meer informatie!
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/13803/tumbs/128284.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/13803/tumbs/128285.jpg

Videobeelden
Trailer
Developer Walkthrough (GameTrailers)

[ Voor 72% gewijzigd door Shammah op 08-02-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

WTF??? O-)

Even serieus; dit is de eerste keer dat ik wat hoor over een nieuwe Battlefield (waarbij ik Battlefield Heroes niet meetel). En eerlijk gezegd; de video ziet er erg goed uit.

Als het inderdaad waar is dat het een XBL-download wordt, dan heb ik er wel zin in maar hou mijn hart vast over het aantal Microsoft-Points wat het gaat kosten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:43

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ziet er goed uit! Ik vraag me af of ze wat van de vernietigbare omgevingen mee gaan nemen uit Bad Company. Dat lijkt me zeker interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282852

In de trailer zie ik ook bomen die om vallen, kon dat eerder.. nee toch?
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:45
Mijn droom komt uit, bf1942 + frostbite engine :D :9~ O+

Jammer dat het een halve game wordt, had gewoon een volledige game gewilt waar ik 50 euro betaal en veel meer maps in zitten. Maar toch kijk ik er naar uit, na K2 is bf1943 de game waar ik naar uit kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Patriot schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:55:
Ziet er goed uit! Ik vraag me af of ze wat van de vernietigbare omgevingen mee gaan nemen uit Bad Company. Dat lijkt me zeker interessant.
De game gaat gebruik maken van de Frosbite engine. Dus een vernietigbare omgeving! ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Als ik de trailer bekijk lijkt het erop dat BF1943 veel weg heeft van de BF1942 gameplay. Lijkt mij echt top. _/-\o_

BF2 gameplay was mij te realistisch imho. BF1942 gameplay is meer 'fun'. Hopen dat dit spel ook minder gefocust is op stats zoals dat bij BF2 het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
WOOT! BF1942 + Frostbite = Awesome!

Nooit gedacht dat ze bf1942 nog es zouden terugbrengen. Ik heb daarmee zo ontzettend veel plezier mee gehad. Ik kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:01
FireBladeX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:14:
Mijn droom komt uit, bf1942 + frostbite engine :D :9~ O+

Jammer dat het een halve game wordt, had gewoon een volledige game gewilt waar ik 50 euro betaal en veel meer maps in zitten. Maar toch kijk ik er naar uit, na K2 is bf1943 de game waar ik naar uit kijk
HAHAH NEE DIT KAN NIET WAAR ZIJN..!! Meesterlijk gewoon, ik was helemaal verslaafd aan BF1942 en nu gewoon een opvolger voor mijn geliefde ps3!! _/-\o_

Lijkt me zo vet die maps '' Wake Island, Guadalcanal en Iwo Jima '' met de frostbite engine... Gewoon back to normal life met die vette maps! Had dit niet verwacht van EA een soort opgefriste BF1942 alleen dan voor de ps3 en 360!

Ik ben er helemaal klaar voor!!! >:)

p.s. EA doe wat aan die lagg en geef geen game uit zoals badcompany die je alleen in de ochtend kan spelen zonder lagg!!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Heb even gauw een mooi ogent startpostje gemaakt m.b.v mijn Mirror's Edge post. Commentaar welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
mischien de trailer gewoon linken ?

vb
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DTu5AgY03c0] Staat leuker :D

Tevens wordt dit mijn eerste spel die ik 2x koop (ps3 + pc) :D Het is gewoon zo vet!!

[ Voor 25% gewijzigd door FireBladeX op 05-02-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unlike the original game, which was only released for PlayStation 3 and Xbox 360, Bad Company 2 will also get a PC release. DICE promises a "level of fervor to vehicular warfare never before experienced in a modern warfare action game."

Battlefield: Bad Company 2 is not expected until early next year, but gamers will still get their Battlefield fix this year as Battlefield 1943 will be released this summer.

In development for PC, PlayStation 3 (through the PlayStation Store) and Xbox 360 (Xbox Live Marketplace) and using the same engine that powers Bad Company 2, Battlefield 1943 will feature 24 player action and three classic Battlefield locations: Wake Island, Guadalcanal and Iwo Jima.
Maar 24 spelers max 8)7 (ook voor de PC ?! ) en slechts 3 mappen. Gewoon een half spel dus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 15:01
Anoniem: 89184 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:33:
[...]

Maar 24 spelers max 8)7 (ook voor de PC ?! ) en slechts 3 mappen. Gewoon een half spel dus. :/
Ik denk dat dit gewoon een basis is en dat de game steeds wordt uitgebreid.. Vooral wat mij wel als positief overkwam bij badcompany was het voten voor maps die door de ontwikkelaar werden gepresenteerd en daarna ''gratis'' konden downloaden. Over het aantal spelers ben ik het met je eens, maar misschien is dit beter voor het werken in teams.. 64 man wordt het werken in teamverband ook niet beter van.. Maar aan de andere kant is een volle map wel gezelliger!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 89184 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 18:33:
[...]

Euh... Mogelijk vergeet je een klein dingetje; aangezien dit spel voor de 360 en PS3 uitkomt, kan het aantal players mogelijk niet hoger worden geprogrammeerd. Wel slordig voor de PC maar dat is nu even mijn redenatie dan maar.

Mogelijk is het ook zo dat er stukje bij beetje extra maps worden uitgebracht die, waarschijnlijk, voor de consoles gratis of weinig kosten en dat dus ook voor de PC een mogelijkheid is.

Ja, ik snap je frustratie. Nee, wacht even de officiele aankondiging van EA af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:06

H3llSiNG

Meh.

Ik schat dat mocht het spel een succes worden, er in de zoveel tijd een map komt waar je dan voor moet betalen. Het spel gaat dus voor 20€ de deur uit met "maar" 3 mappen. Je wilt na een tijdje meer en wilt wel wat betalen voor een map (5€ ?) Dus als er iets van 10 maps uit komen is dat al big cash voor EA.

Misschien dat er dan ook wel PC-only maps komen die 64 man ondersteunen maar dat is meer wishful thinking.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

HIER

[ Voor 99% gewijzigd door Sak3d op 22-09-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Worden we niet iets teveel verwend met 3 Battlefield PC games in 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Als je Pc gebruiker bent niet, aangezien heroes nog niet uit is, en het is een ander soort fps, en bad company alleen voor de consoles uitkwam, daarom ben ik ook zo blij dat ze nu dus een nieuwe battefield uitbrengen die ook voor de pc uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

24 spelers en maar 3 mappen, max 20 euro zou ik er voor uit geven, aantal mappen is met de battlefield versie omlaag gegaan...

Wel erg leuk dat het weer de ww2 setting is (bf1942 blijft voor mij toch de beste). Maar 24 spelers en met boten? Er zal geen moer te beleven zijn op die mappen. BF1942 was pas leuk bij minimaal 32 spelers op public servers.

Jammer dat ze Midway vergeten zijn. Ik speelde een paar maand geleden nog regelmatig Midway met 64 spelers en gemodde server (meer vliegtuigen en de boten op een andere betere plaats), erg tof :)

Coral Sea mag ook wel weer terugkomen. Was ook een erg populaire map, op met name gemodde servers dan want de default gameplay was om te huilen hoe brak die was. Heb er nog wel screens van uit 2005 :+ screen1 screen 2 screen 3 eauk 24 en coral sea only, kan het mij nog goed herinneren :P

Hoop dat de EAUK servers ook weer terug gaan komen. Waren vaak erg lame, veel retards (screen including me, was een test of het kicksysteem werkte :+ ). Maar er waren tenminste geen idote admins aanwezig die je voor elke scheet kickten :)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 05-02-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Hier is een gameplay video van Gamespot : http://www.gamespot.com/p...943-gameplay-movie-1?hd=1

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Dit wordt smullen!!! Maar meer maps mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
DaMorpheus schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:12:
Verwennen is nogal een groot woord. :+

Verwend worden de PC gamers pas als er een BF met moderne settings wordt aangekondigd.
Battlefield Heroes Bad Company 2 zou in potentie een waardige opvolger van BF2 "kunnen" zijn, mits:
  • DICE die ongeloofwaardige gelaten ("console faces") achterwege laat in de Multiplayer
  • Er minimaal een 64 spelers server ondersteuning is
  • Er verschillende spelerklassen zijn
  • Er een Conquest mode is
  • Een commander en squad systeem aanwezig is

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:13
Diverse mensen die dat stukje gelezen hebben en claimen dat er slechts 3 mappen inzitten. Ik lees het als "en we hebben 3 klassieke maps gepakt". Staat nergens dat er geen nieuwe maps worden toegevoegd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Goeie zet van DICE om geen unlocks erin te doen, ik erger me daar een [*****] aan.

Netals de skill niveau van een newb vs gevorderde niet genoeg is, krijgen de gevorderde ook nog betere wapens 8)7 Dat slaat gewoon nergens op maar voor de ontwikkelaars is het de enigste manier om het spel langer "leuk" te houden.

Ik kan echt niet meer wachten *O* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Kaap schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:09:
Diverse mensen die dat stukje gelezen hebben en claimen dat er slechts 3 mappen inzitten. Ik lees het als "en we hebben 3 klassieke maps gepakt". Staat nergens dat er geen nieuwe maps worden toegevoegd toch?
Das een feit!
Ik hoop wel, dat ze BF43 pas op de markt brengen als het voor 99% werkt.

Toen BF2 op de markt kwam, was het nogal buggy.

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon2107 op 06-02-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Falcon2107 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:26:
[...]

Das een feit!

[...]

Ik hoop wel, dat ze BF43 pas op de markt brengen als het voor 99% werkt.

Toen BF2 op de markt kwam, was het nogal buggy.
Ik moest op 2 patches (!) wachten voordat ik fatsoenlijk een server via de browserlist kon joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Whooo! Kan niet wachten tot deze uitkomt! :9~
Hopelijk zitten ook weer de grote slagschepen, carriers en submarines in de game. Wel jammer van die 24 spelers. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Als eenmaal die officiele forums open gaan voor bf1943 kunnen we allemaal flink gaan klagen, en hopelijk veranderen ze het ook, want 24 man is gewoon te weinig...

[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 06-02-2009 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

FireBladeX schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:39:
Als eenmaal die officiele forums open gaan voor bf1943 kunnen we allemaal flink gaan klagen, en hopelijk veranderen ze het ook, want 24 man is gewoon te weinig...
Way too late!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Hoezo way too late? Wat weet jij meer?

Zover ik weet komt het spel pas in de zomer, dus kunnen ze nog genoeg doen als ze veel negative feedback krijgen. Mochten ze dit spel willen verkopen that is.

Wat ik nu ook gelezen heb, is dat er auto healing in zit ala Call of Duty, unlimited Ammo, en 3 classes en geen medic (auto healing)

Iedere class heeft een bazooka dus een tank rijden heeft eigenlijk weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:05

RMB

Nee, geen right mouse button!

WHOOOO yess,! Hopelijk maken ze het fatsoendelijk zoals alle BF's en niet zoals Bad company! Wel jammer dat de unlockables wegzijn...

[ Voor 18% gewijzigd door RMB op 06-02-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Niemand hier die er vanuit gaat dat het aantal van max. 24 spelers alleen voor de consoles geldt? Lijkt mij eigenlijk wel voor de hand liggend dat de PC versie toch wel meer spelers ondersteund. Battlefield is anders Battlefield niet meer....Hoewel het natuurlijk niet wordt genoemd, dus kan zomaar zijn dat 24 max is.

Wel weer erg leuk een WWII versie van Battlefield!! Maar ja, ik had toch liever Europa als strijdtoneel gezien ipv de Pacific.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Hmm, Frostbite engine? Hopelijk halen ze dan gelijk die 'Grain Filter' weg die naar mijn mening het spel BF BC lelijker liet ogen. Verder hoop ik dat ze voor de PS3 de 'lag' issues weghalen die ook bij BF:BC veel aanwezig was.

Verder is het echt top dat BF1942 in een nieuw jasje wordt gestoken. Heb iig flink wat uurtjes erop zitten op Wake Island :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jagermeister schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 20:52:
Niemand hier die er vanuit gaat dat het aantal van max. 24 spelers alleen voor de consoles geldt? Lijkt mij eigenlijk wel voor de hand liggend dat de PC versie toch wel meer spelers ondersteund. Battlefield is anders Battlefield niet meer....Hoewel het natuurlijk niet wordt genoemd, dus kan zomaar zijn dat 24 max is.

Wel weer erg leuk een WWII versie van Battlefield!! Maar ja, ik had toch liever Europa als strijdtoneel gezien ipv de Pacific.
Ik denk dat ze het bij 24 spelers laten. Kunnen de systeemeisen omlaag en hoeft men minder aan de engine aan te passen. Met name objecten op het water zal denk ik nog steeds een probleem zijn bij veel spelers (met name lag). Anders hadden ze al wel aangekondigd het voor meer spelers te ondersteunen voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Ah, zo'n vage gratis game is toch geen game? En die andere komt toch niet op de PC, toch?

Naar de schroothoop met die consoles :P

Ze mogen trouwens eerst nog wel effe de vorige PC BF afmaken... BF2 stikt nog steeds van de bugs. Rankbug, healing-sound bug, unlockbug, dubbel-reload bug, etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 07-02-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:53

marapuru

db.

Classic, vooral die votekick ;)

Wordt tijd om de clans weer op te gaan starten, tactics weer uit de kast halen en m'n headset op te zoeken!
Ik heb trouwens ook nog een tijd in THT gezeten, vlak voordat de overstap naar BF2 werd gemaakt.

[ Voor 0% gewijzigd door marapuru op 07-02-2009 02:04 . Reden: fout linkje gequote :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Ik vind WW2-shooters nog steeds een leuk genre. Maar dit is van wat ik in het filmpje zie voor 90% gelijk aan BF1942 midway/iwo jima missies. Niet bijster origineel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zijn al die CoD's toch ook niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

HIER

[ Voor 91% gewijzigd door Sak3d op 22-09-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Auto-heal :r
Schiet een sniper half dood en hij duikt weg voor een paar tellen om vervolgens weer kan proberen met z'n big-damage rounds jouw verrot te poffen.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

In dit stuk tekst staat wat over dat auto-healing en unlimited ammo geschreven. Dit is door iemand geschreven die het spel op Kotaku gespeeld heeft.
What It Is
Battlefield 1943: Pacific is a download only, multiplayer game for the Xbox 360, Playstation 3 and PC. The game, while new, is essentially a high-def remake of Battlefield 1942, and focuses more on pickup and play style gameplay. This is the first public demo available for fans to play.

What We Saw
One multiplayer map on the New York Comic-Con show floor at the EA booth. Gordon Van Dyke, associate producer at Dice, was on hand to first show me through some of the new features for the game before I messed around with it.

How Far Along Is It?
The game is scheduled for release this summer with an expected price point between $15 to $20. The download size of the game will be around 350MB

What Needs Improvement
Unlike previous Battlefield games, Pacific only has three unit classes: Infantry, Riflemen, and Scout. Gone are the Medics and Heavy weapons classes. Van dyke explained they wanted every class to be able to fight in every situation. Every class has weapons to fight against the biggest tanks and armor. I would like to have seen more classes with varied abilities and risks.

Also, players have auto-health and unlimited ammo. I find auto-health to be too simple and easy and unlimited ammo means players will be firing without thinking. That will probably mean no more knife fights.

What Should Stay The Same
The destructible environments were a breath of fresh air for me. As someone who played a ton of the original 1942, nothing was more infuriating that driving into a tree and getting stuck. Now, I can run them all over and blow chunks of buildings away. Van Dyke said the game has about the same amount of destruction depth as Bad Company.

I also liked the upgraded graphics. While the original 1942 was fine graphically, 1943 Pacific adds more detail, physics, shadowing, and overall effects. It's very clean looking and stays true to the original maps.

Final Thoughts
I really had no idea what to expect from this game. I was presently surprised to see my favorite online game ever get a much-needed upgrade. The one concern I have is that this won't seem like a completely new, full Battlefield game. There won't be as many maps in the final game and the focus on casual play has me worried. Van Dyke wouldn't specify, but he said if this Battlefield gets a good reaction from fans, Dice might consider adding more and more content down the road.

Bron : http://battlefield.totalgamingnetwork.com/
Nouja ik laat me gewoon verrassen. Ik zie het nog steeds een best wel speelbaar spel worden, maar helaas niet voor de hardcore community. Het is zo'n spel dat elke dag een half uurtje leuk is zoals Heroes. Voor rond de 20$ vind ik dat nog best ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah, teleurstellend. Waarom niet van de fouten leren en een goede remake van 1942 maken. En met name gericht op het clan gebeuren (en dan bedoel ik niet dat idioot kinderachtige buddy gedoe). Het moet allemaal maar mainstream. Terwijl als je kijkt naar CS(:S) een goede game gericht op de wat meer hardcore gamer/clangebeuren het toch populair kan worden.

Ben benieuwd of ze het vliegsysteem van 1942 gaan gebruiken, dat was gewoon perfect. Niet te makkelijk zodat er ook infantry overblijft om de vlaggen te pakken. En hopelijk ook gewoon weer 1 bom 1 kill mogelijkheid. Maar gezien bf2 en het kinderachtige heroes denk ik dat de hersenen al zover gespoeld zijn bij DICE en EA dat ze er niet meer aan kunnen denken.

Auto heal en ammo. Krijg je nog meer idioten die je positie weg gaan geven omdat ze denken dat wolken wel uit de lucht gaan vallen als je er maar lang genoeg op schiet.

Hoe kan je van de aangekondigde features verwachten dat ze goede reacties gaan krijgen?

Ik snap het gewoon niet. Is er dan werkelijk geen markt meer voor de meer serieuze PC gamer dat ze dit soort dingen doen?

Hebben ze de bugs al opgelost dat je de mesh van de soldier door objecten heen kan zien en zelfs erop kunt schieten als je op de buik ligt? Of de bug dat de schaduwen dwars door objecten heen te zien is?

Lijkt gewoon misbruik maken van een goede naam om ff een maandje lekker te kunnen cashen en daarna de community in de shit te laten zakken. No way dat dit gaat aanslaan bij de PC gamers. En ALS het aanslaat krijgen we expansion/booster packs waar we voor moeten betalen (africa theater, european theater etc), en misschien 1 of 2 gratis maps om de community de goodwill te laten tonen. Hou toch op zeg. Bf1942 problemen zijn nooit opgelost, zelfde hebben ze geflikt met vietnam en daarna bf2 en als klap op de vuurpijl 2142 ook nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Fantastisch nieuws en zo onverwachts zeg. Ik had mezelf voorgenomen mijn gamepc weer tot leven te brengen of te vervangen bij het uitkomen van BF3. Dit zou zo eens een reden kunnen zijn om een mooie pc'tje in elkaar te schroeven. :)

unlimited ammo valt me zwaar tegen eigenlijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Jpjedi schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 07:52:
Fantastisch nieuws en zo onverwachts zeg. Ik had mezelf voorgenomen mijn gamepc weer tot leven te brengen of te vervangen bij het uitkomen van BF3. Dit zou zo eens een reden kunnen zijn om een mooie pc'tje in elkaar te schroeven. :)

unlimited ammo valt me zwaar tegen eigenlijk. :/
Ik zou gewoon even wachten tot BF3, als die überhaupt nog komt. Want dit is een leuk tussendoortje, meer niet.

Ik geloof trouwens ook niet dat de systeemeisen toren hoog gaan liggen. Maar dat ligt vooral aan de kwaliteit van de port. (GTAIV iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

H3llSiNG schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 06:22:
INouja ik laat me gewoon verrassen. Ik zie het nog steeds een best wel speelbaar spel worden, maar helaas niet voor de hardcore community. Het is zo'n spel dat elke dag een half uurtje leuk is zoals Heroes. Voor rond de 20$ vind ik dat nog best ok!
Voor rond de 20$/€ kan je ook Battlefield 2 The Complete Collection kopen. Veel meer waar voor je geld als je wel een 'hardcore community' wilt hebben. :Y)

Maar goed, eerst maar zien wat ze hiervan bakken. Ik had eigenlijk gehoopt op een remake van 1942 met de tactische aspecten van Battlefield 2 en 2142 (inclusief Commander en teamitems zoals artillery). Dat stimuleert toch teamplay. Wat er nu gemaakt gaat worden klinkt meer arcade-achtig.

[ Voor 38% gewijzigd door The Zep Man op 07-02-2009 09:44 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-06 20:20
Ik geef je helemaal gelijk,
We hebben al genoeg van die simpele shooters en ik hoop niet dat ze van battlefield ook zo'n goedkope shooter gaan maken.
Het unieke van de battlefield games zijn toch de communicatie flower waarmee je erg gedetaileerd kan spotten, squads en commander!
Er valt gewoon veel meer te doen in de game en dat houdt het langer leuk.
BF Bad Company vond ik een leuke game maar niet voor lang en ze hadden het zeker geen BATTLEFIELD mogen noemen vind ik want het is totaal anders.

DICE don't let us (PC gamers) down give us Battlefield and not a simple "yet another shooter" game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BF1943 komt mij een beetje over van BF1942 in een nieuwer jasje maar meer op de consoles gericht. Zo te horen wordt het een veel minder groot spel dan BF1942. Daarnaast zullen wel weer booster packs :r uitkomen voor extra wapens, voertuigen en een andere setting waar de nodige euros op tafel moeten worden gelegd.

Grafisch vind ik het spel op het eerste gezicht niet mooier dan BF2 en dat spel is alweer meer dan 2 jaar oud. Gameplay is zeer belangrijk maar omdat het ook uitkomt op de consoles denk ik dat de gameplay teveel hier wordt voor aangepast: maximaal 24 spelers, voertuigen zullen meer arcade achtig bestuurd worden ??, auto healing, unlimited ammo. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

ToeingTheLine

Mask of sanity

Wat een teleurstelling.....
Ik kijk al zo lang uit naar BF3, en dan komen ze met deze troep.
Er werd SPECIFIEK aangegeven dat Battlefield: Heroes NIET de toekomstige baan aangaf, maar dat ze ook aan de serieuze PC gamers zouden denken, en die dus niet in de steek zouden worden gelaten. En dan komen ze met dit... auto-heal, infinite ammo, drie kits, drie mappen, 24 spelers? Op naar Operation Flashpoint 2 maar dan.

Sinds die &%"# consoles van de laatste generatie zit er nauwelijks meer vooruitgang in games. Bijna alles is geschreven voor die consoles, en de PC krijgt een lousy port. Erg jammer.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

falling_down schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:44:
...Sinds die &%"# consoles van de laatste generatie zit er nauwelijks meer vooruitgang in games. Bijna alles is geschreven voor die consoles, en de PC krijgt een lousy port. Erg jammer.
Ja, nee, briljant voorbeeld is natuurlijk Burnout Paradise of GRID... Of waren dat ports die op de PC toch wel even erg goed waren uitgewerkt met meer opties, dingetjes en frutsels?

Ik snap je frustratie wel een klein beetje maar ik vind niet dat je kan zeggen dat er nauwelijks meer vooruitgang in games zit op de PC; er zijn zat games die (al dan niet exclusive) op de PC er het allerbeste uitzien en het fijnste spelen.
Ik heb nergens gezien/gelezen dat dit BF3 is dus nog altijd mogelijk. Of moet ik je erop attenderen dat BF2 ook niet deeltje 2 in de serie was?

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 07-02-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die speel ik dan ook niet.

Maar BF1942 heb ik veel gespeeld. En daar zitten dus al midway e.d. in. En dit lijkt gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Nu online

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ja, nee, briljant voorbeeld is natuurlijk Burnout Paradise of GRID... Of waren dat ports die op de PC toch wel even erg goed waren uitgewerkt met meer opties, dingetjes en frutsels?

Ik heb nergens gezien/gelezen dat dit BF3 is dus nog altijd mogelijk. Of moet ik je erop attenderen dat BF2 ook niet deeltje 2 in de serie was?
Ik kan ook wel een lange lijst geven met games die flut ports waren en mij met diepe teleurstelling lieten zitten, maar dan gaan we weer erg offtopic.

Ik heb alle Battlefield games gespeeld, behalve Bad Company, dus ik weet wel hoe het in elkaar steekt. Dit is idd niet BF3, maar ik las op het enterbf3.com forum dat volgens een insider van DICE dat we niet zouden hoeven te wachten op BF3, maar dat we als we geluk hadden we het nog met onze kinderen zouden kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Kop op... Ik ben zelf namelijk ook geen fan van tussendeeltjes, halve spellen (waar je dan weer 9 expansions voor mag/kan kopen) etc. Desondanks denk ik dat 1943, in combinatie met Bad Company, een mooi nieuw publiek aanboort voor EA (zeker op de consoles) waardoor de komende Bad Company 2 (eind 2009?) en BF3 (misschien zelfde tijd?) best wel eens zeer hoge ogen kunnen gooien in de verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

falling_down schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:44:
Wat een teleurstelling.....
Er komt ook nog een Battlefield Bad Company 2......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

MAX3400 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:08:
Kop op... Ik ben zelf namelijk ook geen fan van tussendeeltjes, halve spellen (waar je dan weer 9 expansions voor mag/kan kopen) etc. Desondanks denk ik dat 1943, in combinatie met Bad Company, een mooi nieuw publiek aanboort voor EA (zeker op de consoles) waardoor de komende Bad Company 2 (eind 2009?) en BF3 (misschien zelfde tijd?) best wel eens zeer hoge ogen kunnen gooien in de verkoopcijfers.
Tssssk.
En jij gaat weer tever.
Jij wilt Heroes, 1943, BC2 en dan ook nog eens BF3 in 2009? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DaMorpheus schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:30:
[...]

Tssssk.
En jij gaat weer tever.
Yup!!! 8)

Ach, we zien het allemaal wel... Geen idee wanneer 1943 uitkomt maar de komende maanden ben ik waarschijnlijk toch te druk vanwege \[360]Race Pro en in de verloren uurtjes nog wat online schieten in Bad Company... Ow, en ik moet nog iets met Microsoft-examens doen... :o

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 07-02-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
MAX3400 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:52:
[...]

Dat was Battlefield Vietnam. Nog steeds de allerbeste shooter die ik heb gespeeld. Nog meer mensen die dit spel spelen trouwens? :9~

Om maar even ontopic te blijven, weet iemand of er in 1943 ook weer de grote slagschepen en carriers komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
Driftkikker schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:43:
[...]

Dat was Battlefield Vietnam. Nog steeds de allerbeste shooter die ik heb gespeeld. Nog meer mensen die dit spel spelen trouwens? :9~

Om maar even ontopic te blijven, weet iemand of er in 1943 ook weer de grote slagschepen en carriers komen?
Vietnam vond ik niets.. 1942 en desert combat heb ik grijs gespeeld. _/-\o_

Toetje is op... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toetjes gevecht :+

BF2 vond ik qua geluid het best. Gewoon met koptelefoon op en dan die diepe dreunen van een hummer-mounted machinegeweer. Rattttatatataa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 15:24

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

offtopic:
Dan moet je voor de gein eens AIX downloaden. Djeez....wat een intense geluiden hebben ze in die mod gestopt zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmm... Dat mensen niet enthousiast zijn over de unlimted ammo kan ik begrijpen. Kom d'r maar in, modding-community! :+

Maar de autohealing is toch niet zo'n probleem? Zolang er een modus is waar de health lager staat (of de healing trager), zijn er ook nog zat servers waar je niet kunt snipen en 'met even wegduiken' in leven blijft. Het enige nadeel daarmee is dat mensen (vooral icm unlimited ammo...) te gemakkelijk gaan sprayen, want 'een of twee kogels is toch wel een kill'.

Leuk plan iig, om 1942 te recyclen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

Tssssk.
En jij gaat weer tever.
Battlefield Heroes mogen ze van mij doen, maar verder wil ik gewoon Battlefield 3!

En niet klagen dat er voor de pc teveel gekopieerd wordt, want Battlefield is juist 1 van de weinige spellen met alleen een online modus, downloaden is werkelijk een verspilling van je tijd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

[...]

Tssssk.
En jij gaat weer tever.
Games die voor de console zijn gemaakt.. er zit niet eens prone in de huidige Bf:BC.... |:(
Heroes is een slappe aftreksel en trek ene hele andere publiek aan. en 1943 is alleen maar online te verkrijgen door middel van EA downloader waar ik echt een .... aan heb.

Nee geef mij maar gewoon een game die is gemaakt op de pc en is voor de pc. Bf3 dus!

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-02-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kunnen we het een beetje op niveau houden? Het zou leuk zijn als het hier anders afloopt dan met de BF2-reeks het geval is geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:53

marapuru

db.

TheZeroorez schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:02:
Hmm... Dat mensen niet enthousiast zijn over de unlimted ammo kan ik begrijpen. Kom d'r maar in, modding-community! :+

Maar de autohealing is toch niet zo'n probleem? Zolang er een modus is waar de health lager staat (of de healing trager), zijn er ook nog zat servers waar je niet kunt snipen en 'met even wegduiken' in leven blijft. Het enige nadeel daarmee is dat mensen (vooral icm unlimited ammo...) te gemakkelijk gaan sprayen, want 'een of twee kogels is toch wel een kill'.

Leuk plan iig, om 1942 te recyclen.
Ik ben bang dat de modding community door EA min of meer buitenspel gezet gaat worden als ze gaan voor een booster pack idee. Als ze dat niet doen verkopen ze die booster packs nooit, omdat ze allemaal als mods uitgegeven gaan worden.

Nu hopen dat EA dit niet leest natuurlijk ;)

Ik mis trouwens de BF42 tijd best erg eigenlijk, regelmatig doordeweeks lekker met de hele clan op Teamspeak; ouwehoeren, servertjes ownen etc. Mooie tijden gehad (en hopelijk komen die ooit terug)

[ Voor 9% gewijzigd door marapuru op 07-02-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Laat duidelijk zijn dat die booster packs kwa sales absoluut goed hebben gelopen, alleen kwa spelersaantallen niet. Dat is op te lossen door een betere integratie in de originele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

DaMorpheus schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:11:
Laat duidelijk zijn dat die booster packs kwa sales absoluut goed hebben gelopen, alleen kwa spelersaantallen niet. Dat is op te lossen door een betere integratie in de originele game.
Of je kan gewoon zeggen dat boosterpacks te weinig content bevatten om zo integratie te bevorderen. SF is dan ook gewoon de beste addon van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

SF was dan ook geen booster pack.
En ze bevatten voldoende content. Integratie is wat anders dan content. Het gaat puur om gebruiksgemak en eenvoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DaMorpheus schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:18:
En ze bevatten voldoende content. Integratie is wat anders dan content. Het gaat puur om gebruiksgemak en eenvoud.
Of ze voldoende content (versus prijs) of niet bevatten blijft een mening. EA/DICE is met een nieuwe tactiek bezig welke bestaat uit het gratis weggeven/verkopen van een 'licht' spel (Battlefield Heroes, Battlefield 1943...) om vervolgens de speler te laten betalen voor de extra's die het spel aanvullen.

Iets waar EA/DICE van geleerd heeft is dat je van complete spellen heel weinig inkomsten zal krijgen. Ze belanden redelijk snel in de budgetbak of de tweedehandsmarkt. Iemand koopt je spel (bijvoorbeeld Battlefield 2), installeert het en kan het oneindig spelen. Er worden enkele uitbreidingen te koop aangeboden waarvan elk redelijk veel ontwikkeltijd nodig heeft (bovenop de tijd die het gekost heeft om het originele spel te maken) en de inkomsten hiervan zijn ook gering.

Wat EA/DICE nu doet is een compleet spel met alle toeters en bellen binnenshuis ontwikkelen om vervolgens dit in stukken te hakken. Het grootste stuk wordt gratis weggegeven/verkocht als spel en de kleinere stukken als uitbreidingen. Of dit goed is of niet weet ik niet (tenslotte wordt het grootste stuk of gratis weggegeven, of verkocht tegen een lage prijs), maar ik prefereer toch dat als ik een spel koop, ik ook weet dat het een compleet spel is. Dat er later voor dit complete spel nog een paar uitbreidingen uitkomen is dan mooi meegenomen, in tegenstelling tot een 'licht' spel kopen en die zelf uitbreiden tot een compleet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:11:
Ja, dat zal vast, maar het probleem is dat een flink aantal mensen ze niet kopen en dat je daardoor eigenlijk geen mixed server kunt draaien. Je speelt dus ofwel alleen EF / AF mappen, ofwel alleen vannila in een server.

De game is imo best dat tientje extra waard, en dat andere tientje ook nog wel, en die drie tientjes van SF ook nog wel, maar als ze het in 1 keer hadden uitgebracht voor 100 euro had je nooit zoveel spelers gekregen (maar weer niet dat integratie probleem).

En het flauwe gedoe dat ze niet op schijfje te koop waren. Bah. EA downloader: :r , Click and Buy: :r

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 07-02-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
DaMorpheus schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 13:29:
[...]

Er komt ook nog een Battlefield Bad Company 2......
In Bad Company 2 komt alles terug wat het origineel zo populair maakte, maar dan méér en nog beter: meer voertuigen, meer verwoesting en meer teamfuncties”, zegt Karl Magnus Troedsson, Producent bij de Battlefield-franchise van DICE.
DaMorpheus, kunnen de hardcore PC gamers straks Battlefield:BC2 gaan beschouwen als een waardige opvolger van BF2?

D.w.z. met 64-player maps, veel spelersklassen en met veel teamplay mogelijkheden.

[ Voor 28% gewijzigd door Indy91 op 07-02-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Ik hoop het van harte Indy91, ik weet nog niet hoe de game zal uitpakken. Ik vond BC ook heel leuk, maar de mate van vernietiging vond ik nog tegenvallen.

[ Voor 35% gewijzigd door Stewie! op 07-02-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 17:24

flessuh

Set sail for fail!

DaMorpheus schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:30:
Ik hoop het van harte Indy91, ik weet nog niet hoe de game zal uitpakken. Ik vond BC ook heel leuk, maar de mate van vernietiging vond ik nog tegenvallen.
tja, ik neem aan dat ze er wel voor zorgen dat je geen dikke tunnel kan graven met een bazooka ofzo :+

ik denk dat dit wel weer een game word die ik veel ga spelen, heb BF2 in het begin ook al veel gespeeld, maar daar was het op zich wel jammer dat je je achter zoveel dingen kon verbergen.....that no longer :9~

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Banzaibunny schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:46:
[...]

tja, ik neem aan dat ze er wel voor zorgen dat je geen dikke tunnel kan graven met een bazooka ofzo :+

ik denk dat dit wel weer een game word die ik veel ga spelen, heb BF2 in het begin ook al veel gespeeld, maar daar was het op zich wel jammer dat je je achter zoveel dingen kon verbergen.....that no longer :9~
Waarom niet?
Waarom een bunker kapot schieten als je ook de rots eronder weg kan vagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

DaMorpheus schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:07:
[...]

Waarom niet?
Waarom een bunker kapot schieten als je ook de rots eronder weg kan vagen >:)
vraag me af of er een mod komt die er een nuke in doet......*flits* eiland weg >:)

maar, ja....een krater waar je in kan gaan liggen is wel leuk, maar te veel niet.. hoewel, als de bunker kapot is en je kan zelf ff een nieuwe bouwen in de rotsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Banzaibunny schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:46:
[...]
Veel verbergen in BF2?!? :+

Ik vind de maps nogal kaal. Te kaal om je goed te kunnen verbergen. Bij de meeste BF2 mods hebben ze daarentegen wel gedacht aan genoeg vegetatie en/of objecten.

Ik hoop dan ook dat er veel meer vegetatie en objecten in BF1943 en Battlefield:BC2 komt om je goed te kunnen verschuilen als infanterist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Indy91 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:08:
[...]

Veel verbergen in BF2?!? :+

Ik vind de maps nogal kaal. Te kaal om je goed te kunnen verbergen. Bij de meeste BF2 mods hebben ze daarentegen wel gedacht aan genoeg vegetatie en/of objecten.

Ik hoop dan ook dat er veel meer vegetatie en objecten in BF1943 en Battlefield:BC2 komt om je goed te kunnen verschuilen als infanterist.
sorry veel kharkand gespeeld, daar zaten wel roadblocks in en daken waar je op kon gaan liggen, dus in totaal best veel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar in een aantal mods zaten echt van die jungle mappen waar je dus gewoon onzichtbaar was als je ging liggen in het lange gras. Dan kon je echt kruipend naar de andere kant van de map en de ventjes die 10 meter verderop voorbij renden zagen je dan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Hier staat een video van iemand die het spel hands-on gespeeld heeft :

Klik

Toch wel de video met de meeste info op het moment! Het begint toch wel te kriebelen als ik dat zo zie.

[ Voor 27% gewijzigd door H3llSiNG op 08-02-2009 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H3llSiNG schreef op zondag 08 februari 2009 @ 03:09:
Hier staat een video van iemand die het spel hands-on gespeeld heeft :

Klik

Toch wel de video met de meeste info op het moment! Het begint toch wel te kriebelen als ik dat zo zie.
Eerlijk gezegd word ik er niet warm of koud van. Grafisch vind ik het best wel tegenvallen (zal wel mede komen dat het met een cam is opgenomen (vanaf een xbox360?)). Lijkt mij ook een beetje cartoon achtig overkomen. Gameplay is kinderlijker geworden: o.a. vlaggen worden met velle kleuren in first person mode aangegegeven, selecteerbare voertuigen en vliegtuigen worden ook gemarkeerd. Komop, wij (pc gamers) zijn toch niet achterlijk?

Anno 2009 en EA komt met een remake vann 1942 met veel minder content en sterk gericht op de consoles. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vliegmodel voor de kinderen zit er dus in. Na 10 meter ofzo is ie de lucht al in... en uncappables op wake island... maakt het veroveren van het eiland ook onmogelijk. 1 rondje wake en die gast is 2 of 3 vijanden tegengekomen?

Mooie graphics waar waar heel erg op gefocused wordt door de marketing van EA en de gameplay komt vrijwel niet ten sprake. Waarom? Omdat het gewoon bout is anders kwam dat wel meer naar voren ipv de graphics.

Ik mis eigenlijk een subforum op GoT voor spielerij bedenk ik mij net: Kinderspelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Anoniem: 26235 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:02:
Vliegmodel voor de kinderen zit er dus in. Na 10 meter ofzo is ie de lucht al in... en uncappables op wake island... maakt het veroveren van het eiland ook onmogelijk. 1 rondje wake en die gast is 2 of 3 vijanden tegengekomen?

Mooie graphics waar waar heel erg op gefocused wordt door de marketing van EA en de gameplay komt vrijwel niet ten sprake. Waarom? Omdat het gewoon bout is anders kwam dat wel meer naar voren ipv de graphics.

Ik mis eigenlijk een subforum op GoT voor spielerij bedenk ik mij net: Kinderspelletjes.
Ik ben het helemaal met je eens Lighteye, ook met jou vorige reactie.

Het moment dat ik die hands on trailer zag was het voor mij ook gelijk alweer klaar. Auto health, unlimited ammo 3 classes etc.. mijn inziens komt dit niet verder dan de gemiddelde 13 in een dozijn shooter. En zoals aangegeven ze focussen zich te veel op consoles.. overduidelijk maar weer. (maar wellicht komt dit ook doordat consoles steeds populairder worden en ze daar goed geld aan kunnen verdienen)

Ik denk dat we het eigenlijk wel kunnen shacken op de PC wat betreft een fatsoenlijke serieuze Battlefield game. Exit dus, wel jammer opzich daar het genre en de vorige games mij zeker vermaakt hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 08-02-2009 13:02 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
Als ik dat filmpje zie lijkt het mij toch wel een leuk spel, lollige gameplay, en de graphics zijn ook zeker niet slecht. Wat al gezegd word lijkt het wel een beetje kinderachtig, maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Nu online

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ja het is goed duidelijk dat ze verschillende doelgroepen willen aanspreken.
Battlefield: heroes - jong
Battlefield 1943 - oud

Laat die trolls maar :z

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Wat ik ook jammer vind is dat het alleen maar te downloaden is :( Ik betaal liever 5 euro meer zodat ik een cd + hoesje heb.

Ik hoop echt dat ze een box versie releasen ( netals R&C: Quest for booty )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Driftkikker schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:47:
Als ik dat filmpje zie lijkt het mij toch wel een leuk spel, lollige gameplay, en de graphics zijn ook zeker niet slecht. Wat al gezegd word lijkt het wel een beetje kinderachtig, maar ach.
Yep daar ben ik het ook mee eens. Het is geen spel dat je 10 uur per dag speelt. Of waar je echt taktisch met je clan alles gaat plannen. Maar ze zeggen zelf ook dat ze dat helemaal niet willen. Ze hebben het zo gemaakt dat je zonder veel gerotzooi gelijk kan spelen en in de game zit. Veel actie en iedereen kan het.

Tja ik me goed voorstellen dat de BF pro's dan zeggen, laat maar! Maar ik ga het zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-06 22:47
Na BF1942 en zijn uitbreidingen kwam BF Vietnam, toen kwam BF2 en sindsdienis het sterk achteruit gegaan: BF2142 was niet mijn ding, BF: Bad Company op de PS3 was ook niet mijn ding en nu komt BF1943 welke nog het meest lijkt op een mod voor BF2/vietnam/1942. Die mappen zijn al gespeeld in BF1942 en Wake Island in BF2.

Ik ben benieuwd wat BF3 zal brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Lijkt totaal niet op een mod imo, een mod is dezelfde engine met andere ingame items/maps.
'1943' is op de frostbite engine dus meer vanaf bad company.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

FireBladeX schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:33:
Wat ik ook jammer vind is dat het alleen maar te downloaden is :( Ik betaal liever 5 euro meer zodat ik een cd + hoesje heb.

Ik hoop echt dat ze een box versie releasen ( netals R&C: Quest for booty )
Dat zeggen veel mensen ... en dan downloaden ze het toch 8)7
Want voordat je maar liefst 20 euro aan een game uitgeeft moet je toch "testen", "oefenen", "kijken de features zijn die niet in de demo vallen", "voor de sfeer" of om "te spelen met mijn 'vrienden' die ook zo lame zijn".

Als je de game echt koopt voor het hoesje ben je echt een minderheid.
Ikzelf geef ook de voorkeur aan bijvoorbeeld Steam: op elke PC heb je je games zonder gezever van patchen en installs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Sorry maar ik begrijp niet wat je bedoelt of jij hebt mij niet begrepen.

Ik vind het véél leuker om een cd + hoesje te hebben voor mijn collectie en sowieso zou er iets gebeuren met mijn psn account dan kan ik het nog spelen. Maar als ik het via psn koop en er gebeurt is met me psn account ben ik 20(30? whatever) euro kwijt en kan ik het spel nooit meer (opnieuw)downloaden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

T!m0n schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:07:
Lijkt totaal niet op een mod imo, een mod is dezelfde engine met andere ingame items/maps.
'1943' is op de frostbite engine dus meer vanaf bad company.
Op een filmpje zie je de speler een voertuig repareren, dat gebeurt op precies dezelfde manier als bij Bad Company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Het zal me benieuwen, maar enthousiast ben ik niet.

Voorlopig blijf ik gewoon BF2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Een paar Q&A van een Dice ontwikkelaar:
Will there be any ships in the game?
BF1943 have 2 hangar ships and and LCVP’s.

Is there any support for clan matches?
There will be support for Private Matches in BF1943.

How many kits will there be in BF1943?
We have focused down the number of kits to 3 kits that enables you to do almost everything that you could do in BF1942 with 7 kits!

* Infantry - SMG, Hand grenades, Anti-tank rifle and a lethal Wrench!
* Rifleman - Semi-automatic Rifle (Garand etc), Rifle Grenade, Hand grenades, knife
* Scout - Bolt-action Sniper Rifle, Expack (C4), Pistol and sword/knife

Infantry and Scout seem to have some kind of anti-vehicle weapon, what about Rifleman?

Rifleman have his Rifle Grenade rifle that does damage to vehicles!

Is BF1943 a “Internet browser” game?
No, BF1943 is not a Internet browser game, it’s a download-only game on X360, PS3 & PC.

Is there any stats system?
Yes, BF1943 will use a stats system very much like the one in Bad Company.

Is there any medic packs or ammo crates on the levels?
No BF1943 wont have either.

* BF1943 uses a regenerating health system
* BF1943 uses a replenish ammo system

The ammo system is balanced with reload and overheat systems. You still will have clips with 5/8/30 rounds that needs reloading and the hand grenades, Expacks and Anti-tank ammo is on a reload-timer!

All this together will give you an gaming experience where you don’t need to run around looking for crates and can focus on what’s fun, pwning some enemies! =)

How does the Air strike work?
The Air strike can be called in by anyone and it’s controlled by that person!

How does the recoil and deviation system work?
BF1943 uses my new weapon design that instead of randomizing bullets in a big circle as in many other games, your bullets will instead “walk” after each other.
This doesn’t mean that it’s easier to use the weapons but they will be easier to learn, control and master!

Is there any unlocks?
We wanted to give all players the same experience from start and thats why we will not use unlocks but give you all the weapons and gadgets from the start!
But our stats system will give you things to hunt for instead!

Why does BF1943 have a 24 players?
64 players are of course awesome but will all good there is some hurting also. I can assure you that the 24 player limit is not about us being lazy but the massive experience of a massive battlefield is not bound to the amount of players!
And as many of you remember most clan wars where player with 8vs8 or 12vs12 and what we have seen many of the 64-player servers are mostly half-full or having lack of performance.

We have made it sure that Battlefield 1943 will feel big and have a fast pacing, bf1942 actually had very low pacing! If you place 100 people in one room it feels very small, but if you put 100 people on the streets it seems like nothing!
24 players will give us the benefit of having full servers almost all the time and the whole map area is being used!

Beside these design decisions there are technical limitations. Microsoft and Sony have a very strict bandwidth limit on consoles and we are networking a lot more then 24 players:
- 24 players are networked
- Almost as many physics driven vehicles with movable and destroyable parts
- All destruction, if a wall is being destroyed on one client we need to update it on all the others, otherwise we could end up with players hiding behind non-existent walls.

If we did remove all destruction and all our vehicles we could have more players. But no other game gives you the wide gaming experience we have!

I can't see any minimap on the preview videos, is it removed?
BF1943 will have a minimap at release, it just haven’t been added yet =)
The videos you see are recorded from a pre-alpha build and is not always the final version!

Has anything been done about base raping for collecting stats?
Yes, BF1943 uses a anti-base-rape system that makes it impossible to get any stats inside enemy bases!

How are 24 players going to fill up the maps?
We have tweaked the map sizes to fit 24 players but still staying true to the original maps!
Vind dat met het ammo toch wel ok gedaan zo met die timings.

[ Voor 68% gewijzigd door H3llSiNG op 09-02-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

|:(

[ Voor 101% gewijzigd door Sak3d op 09-02-2009 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omg die airstrike is zeker soortgelijk aan de artillery strike van bf2... treurig...

Hoe durven ze de 24 speler limiet te verdedigen met clan matches. Deze game heeft niets in zich zitten dat geschikt is voor clangaming. Clangaming gaat heel anders dan public maar ja daar hebben ze bij EA en DICE dan ook geen verstand van anders hadden we het wel terug gezien in de Battlefield series qua features voor deze matches.

The 24 player limit is not about us being lazy maar heeft dus te maken met de eisen van Microsoft en Sony aan netwerkbandbreedte. Laat zien dat je niet lui ben en support gewoon minimaal 64 spelers voor de PC versie :/ Battlefield is pas leuk vanaf 32 spelers (en die servers zaten vaak genoeg vol) al had ik de voorkeur voor minimaal 40 speler servers.

Will feel big and fast pacing: riiight met timers zeker :/

Ik ken elke ammo crate en healbox uit mijn hoofd van elke map uit bf1942 (nog steeds) waar ze staan. Denken ze dat we idioot dom zijn ofzo dat het een argument moet zijn dat we er naar zouden moeten zoeken?

Positief lijkt wel dat ze de recoil hebben aangepast als in geen random schieten meer, want wat was dat idioot slecht in bf2 en voornaamste reden dat het een rukspel was.

Ik ben 1 van de weinigen geloof ik die nooit tegen baserape is geweest. Ik bedoel het zit in het spel, als het ene team te zwak is: cut your losses en spawn ergens anders en anders wacht op de volgende ronde maar vooral: leer ervan hoe het heeft kunnen gebeuren. Het spel zou te moeten spelen zijn zoals de mogelijkheden dat toelaten en niet bepaald worden door idiote spelers of met name admins die daar niet mee eens zijn.

Het zal wel niet maar ik hoop van harte dat het autoteam systeem is aangepast. Niet als je een half uur voor je team vlaggen hebt gehaald en met een leuke score dat je in 1 keer geswitched wordt. Moet je weer helemaal inwerken in het andere team waar de voertuigen/spelers etc. zijn. Beter is om alleen de spelers te switchen met 0 punten en anders gewoon niet. Een beetje zelfregulering mag men ook wel verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

How many kits will there be in BF1943?
We have focused down the number of kits to 3 kits that enables you to do almost everything that you could do in BF1942 with 7 kits!
Ja, gewoon meer wapens per kit... :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 26235 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 01:10:
Het zal wel niet maar ik hoop van harte dat het autoteam systeem is aangepast. Niet als je een half uur voor je team vlaggen hebt gehaald en met een leuke score dat je in 1 keer geswitched wordt. Moet je weer helemaal inwerken in het andere team waar de voertuigen/spelers etc. zijn. Beter is om alleen de spelers te switchen met 0 punten en anders gewoon niet. Een beetje zelfregulering mag men ook wel verwachten...
Tip om dit te voorkomen in Battlefield 2 of 2142: maak een squad aan. Als je alleen wilt spelen, lock hem dan (meeste servers kijken hier niet naar). Mensen die niet in een squad zitten krijgen altijd voorrang om overgeschopt te worden bij het balanceren van de teams. ;)

Over teambalancing gesproken: Een mooi systeem zou zijn dat je eerst de vraag krijgt of je wilt overschakelen. Als iedereen 'nee' zegt, kan je altijd nog terugvallen op het oude systeem. Aan de andere kant: wat ik steeds meer zie in 2/2142 is dat iedereen stem-moe is en deze functie gewoon uitschakelt, omdat er bijna altijd toch niets nuttigs uitkomt.

De drie kits zijn gebaseerd op dat EA/Dice zich meer richt op de casual gamer in plaats van de hardcore gamer. Tenslotte nemen veel ontwikkelaars/uitgevers aan dat op de consoles alleen maar doetjes spelen die alles voorgekauwd moeten krijgen (een goed voorbeeld tegen de simpele spellen van vandaag de dag: You Have To Burn The Rope). En als je een 'watjesversie' maakt voor de console, waarom zou je de PC versie nog aanpassen? Kost alleen maar geld.

Ik begrijp niet waarom ze eigenlijk nog proberen casual gamers op de PC te trekken. De meesten hebben toch wel een console gekocht omdat een PC samenstellen voor spellen een redelijk dure praktijk is in verhouding met een PC samenstellen voor kantoorbenodigdheden. Hierdoor blijft de PC toch altijd iets meer richting de ervaren spelers leunen in plaats van de casual massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ow dus we moeten eigenlijk gaan klagen bij sony/microsoft omdat we maar 24man krijgen? Ik bedoel hoe dan ook ze kunnen wel beetje gaan slijmen bij sony/microsoft voor 32 misschien 48man. :( achja we will see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 15:24

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

The Zep Man schreef op maandag 09 februari 2009 @ 07:17:
Mensen die niet in een squad zitten krijgen altijd voorrang om overgeschopt te worden bij het balanceren van de teams. ;)
Dit zou wel zo moeten zijn ja, maar helaas vaak genoeg het tegendeel meegemaakt.
Sterker nog.....autobalance heeft mij zelfs als commander een aantal keer geswitched. 8)7

Ik zie dit inderdaad graag anders in de volgende Battlefield reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

FireBladeX schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:00:
Ow dus we moeten eigenlijk gaan klagen bij sony/microsoft omdat we maar 24man krijgen? Ik bedoel hoe dan ook ze kunnen wel beetje gaan slijmen bij sony/microsoft voor 32 misschien 48man. :( achja we will see.
Nee zo werkt dat niet, zal het vanmiddag even uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Wat een gezeik hier zeg. Je hoeft 'm niet te kopen toch?
Ik ben er blij mee in ieder geval, na vroeger veel BF1942 gespeeld te hebben. Mis nu wel zo'n soort game op de Xbox. Jammer van de 24 players uiteraard, maar het was te verwachten. Ik ken geen andere game op de consoles die meer ondersteund.

Ik snap dat de PC-gamers onder ons een beetje teleurgesteld zijn, maar die wachten ook niet op BF1943, maar op BF3.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste