Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:47
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Call-of-Duty-Modern-Warfare-3-Logos-and-Box-Art.jpg
Call of Duty: Modern Warfare 3 is coming Nov. 8, 2011, Kotaku has learned, delivering with it mammoth battles that engulf a dozen cities around the world including New York, Paris and London.

Multiple sources have shared details of the game's story, art, sounds and game modes with Kotaku, noting that the game will reshape the landscape of the Call of Duty franchise, bringing an impressive number of eclectic settings, deep multiplayer gaming and a story that ties up nearly all loose ends from previous titles, including the final moments of key figures in the series' history.
While we haven't seen the game in action ourselves, we've gone to great lengths to nail down as much as possible the veracity of our sources. We believe that the imagery and chief details are accurate. That doesn't mean things can't change before release, but this appears to be a full run down of where Infinity Ward, Sledgehammer Games and Raven Software is on Modern Warfare 3 as they add the final polishing touches.

The game opens moments after the cliffhanger ending of Modern Warfare 2 with the U.S. struggling to stave off a surprise Russian attack. The single-player campaign will ping-pong players around the world as they take on the multiple throwaway roles as a Russian Federal Protective Services agent, SAS Operative, tank gunner, and AC-130 gunner as well as key characters from previous installments and new recurring characters. The game will feature about 15 missions, kicking off with the invasion of Manhattan by a Russian force and wrapping up with a final encounter in Dubai.

The plot, as described, seems to be keeping with developer Infinity Ward's habit of delivering complex, short sequences punctuated by lots of gunfire and scene changes. The game also has players take control of several vehicles, returning gamers to the AC-130 gunship as a gunner and plopping them down in a tank as part of a U.S. Armored Division.

The single-player campaign, which appears to wrap up most of the unanswered questions and character fates of the first two Modern Warfare titles, also introduces new characters who appear to be destined for future Modern Warfare games, especially two Delta Force operatives codenamed "Frost" and "Sandman".

Multiplayer in the game returns with a chunky list of playable maps as well as two types of Spec Ops modes: "Survival" and "Mission".

Activision, the series' publisher, still hasn't officially unveiled any details about the game, though executives have said that a new Call of Duty game was coming this year. Last year's Call of Duty: Black Ops, developed by Treyarch, sold more than 7 million copies in the first 24 hours and within six weeks reached $1 billion in sales.

We've contacted Activision for comment and will update the story when and if they provide reaction.
Packed with 15 levels set in locations around the world, from Manhattan to the catacombs of Paris, Modern Warfare 3's near-future campaign looks to be an experience that will top anything seen before in a Call of Duty game.

Multiplayer, too, seems to be shaping up to be an experience packed with new maps, experiences and ways to game.

Sources tell Kotaku that Call of Duty: Modern Warfare 3 will have as many as 20 multiplayer maps, though it's unclear if some will be cut before release or perhaps sold later as expansion packs. The game will also include a powerful mix of mission-based and survival Special Ops modes. While the mission-based levels will be designed like the ones made popular in Modern Warfare 2, we're told, the survival maps will have players fighting until they're overcome by increasingly difficult waves of enemies.

While we haven't seen the game in action ourselves, we believe that the imagery is accurate. That doesn't mean things can't change before release.

We've contacted Activision for comment and will update the story when and if they provide reaction.

Multiplayer Maps

■Alpha
■Alps
■Bootleg
■Bravo
■Brooklyn
■Carbon
■Coast
■Dome
■Exchange
■Hardhat
■Interchange
■Lambeth
■Meteora
■Mogadishu
■Paris
■Plaza 2
■Radar
■Seatown
■Underground
■Village
Spec Ops Modes

Survival

■Carbon
■Dome
■Radar
■Seatown
■Village

Mission

■Civilian Rescue
■Flood the Market
■Invisible Threat
■Little Bro's
■Out of Africa
■No Fly Zone
■Wing Man
SPOILERS, DIT IS MOGELIJK HET HELE VERHAAL!!!
spoiler:
Modern Warfare 3 opens as Modern Warfare 2 closed: The United States under siege by Russian forces, ultranationalist Vladimir Makarov on the loose, Captain John "Soap" MacTavish and Captain John Price wounded and on the run with the Russian informant known as Nikolai.

Fleeing to a safehouse in Dharmasala, India, the three are attacked by Makarov's men. In this firefight players take on the role of Yuri, a loyalist who works for Nikolai. Their safehouse compromised, the group flee the area in a helicopter.

The game then cuts to Manhattan where Russia is launching an attack on the city from a fleet of ships parked in the Hudson River. (It appears the famous U.S.S. Intrepid may be destroyed.) The U.S. calls in Delta Force to repel the attack. You take on the role of Frost, a Delta Force operative under the command of Sandman. Your goal is to take out a jamming tower on top of the New York Stock Exchange to open the area for a U.S. counterattack.

Following the mission, Delta flies out of the city on a Blackhawk, gunning down enemy choppers as they make their way to the harbor where they have to infiltrate and take down a Russian sub which is coordinating the attack.

As the New York missions wrap up the game jumps forward in time half a year, thrusting players into the role of a Russian agent tasked with protecting the president of Russia as he flies to sign a peace treaty with the U.S. The plane is attacked by hijackers mid-air who attempt to kidnap the president and his daughter. The daughter manages to escape. The president of Russia in hand, Makarov vows to prevent a peace treaty by getting the launch codes out of the president and launching an attack against the U.S.

The game then returns us to Price, Soap and Yuri, now in Africa in a search for Makarov. They meet with a local South African arms dealer who tells them about a shipment of chemical weapons that Makarov is trying to buy. The group make their way to Sierra Leone to secure the weapons from African militia.

Next, players take on the role of an SAS operative who is tasked with stopping a delivery of weapons of mass destruction at a London dockyard. A gun battle ensues, and the agents are chased through the London subway. The mission culminates with a series of unmarked trucks exploding in front of the house of Parliament, releasing a deadly chemical agent.

Several other European cities and military bases are hit by similar terrorist attacks backed by Russia, and the death toll rises to the tens of thousands. The series of chemical attacks opens the door for a Russian military blitz strikes across the continent.

Price discovers that the South African arms dealer who tipped them off about the chemical weapons deceived them and travels to Somalia to find the man and interrogate him. Through the arms dealer, Price discovers that Makarov's right hand man, Volk, is hiding out in Paris.

The game's attention next shifts to Hamburg, Germany where players take on the role of a U.S. tank gunner fighting to push back a Russian advance backed by armored divisions.

As Hamburg falls, the game shifts us back to the story of Price and his crew. Now in Paris, players control Delta Force operative Frost who, with the help of the French special forces, leads an assault on Volk's location in the underground catacombs of the city. Next, players take to the sky supporting Frost's ground movements as a gunner in an AC-130.

After capturing and interrogating Volk, Frost learns that Makarov has a meeting in a Prague hotel. Players control Yuri as he and Soap slip into the Russian-controlled city and set-up an ambush for Makarov in a church bell tower. Makarov somehow catches wind of the trap and escapes. Soap, Yuri and Price then have to fight their way out of the city.

Yuri leads the team to one of Makarov's headquarters in the Czech mountains and the group infiltrates the location, looking for clues. They discover that the ultranationlist has the president and is trying to get the codes out of him. Makarov has also discovered the location of the Russian president's daughter. The group move out to Berlin to try and prevent her kidnapping. Playing as Frost, gamers must find the daughter and protect her, while making their way through war-torn Berlin. The daughter, however, is captured and flown away.

Frost next makes his way to the Kremlin where a task force of operatives attack and free the hostages, but Makarov manages to escape again.

The game's final mission occurs in Dubai, where Yuri, Price and Sandman launch an assault on a heavily guarded hotel, eventually finding Makarov and, yes, finally killing him.

It also appears that the game may also include a post-credits level that features the burning of Washington, D. C.

The stage seems set for a passing of the torch: from player-controlled members of Task Force 141 to the new characters from Delta Force.

Mogelijke levels van de campaign ( Alleen Locatie ):
spoiler:
The Campaign Settings of MW3
■Dharmasala, India
■New York, New York
■A plane transporting the president of Russia
■A town in Sierra Leone
■London, England
■Mogadishu, Somalia
■Hamburg, Germany
■Paris, France
■Prague, Czech Republic
■A castle in the Czech mountains
■Berlin, Germany
■The Kremlin in Moscow, Russia
■Dubai, United Arab Emirates
■Washington. D.C.
Release: 8 November 2011
teasers:
http://www.insidegamer.nl...dernwarfare3/videos/20114
http://www.insidegamer.nl...dernwarfare3/videos/20113
http://www.insidegamer.nl...dernwarfare3/videos/20115
http://www.youtube.com/callofduty

Let op, volgens de twitter van Robert Bowling, Creative Strategist voor MW3:
A lot of hype & a lot of leaked info on #MW3, some still accurate, some not. To avoid spoiling the experience, I'd wait for the real reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 28-03 12:47
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/5/8/6/7/5/0firstscreenshot.png
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/5/8/6/7/5/xlarge_blackhawk_tank.jpg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/5/8/6/7/5/xlarge_mp_carbon_reverse__south_africa_.jpg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/5/8/6/7/5/xlarge_remington_rsass.jpg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

[ Voor 36% gewijzigd door Ruffzz op 14-05-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:06
Laat de strijd tussen MW3 en Battlefield 3 maar beginnen!
Overigens denk ik dat de lek met opzet is gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:56
Denk dat ik deze ga halen voor de Campaign, Battlefield 3 voor de MP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Rogier.V schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:33:
Denk dat ik deze ga halen voor de Campaign, Battlefield 3 voor de MP. :)
Welke mafkees haalt CoD nou weer voor de campaign? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennos
  • Laatst online: 22-04 12:41
Blue-Tiger schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Om de losse einden van de andere delen aan elkaar te krijgen. Ik koop hem voor de multiplayer, maar ook voor het verhaal. Vond het verhaal van CoDMW en CoDMW2 best indrukwekkend.

Ik heb trouwens al een winkel gespot waar Call of Duty Modern Warfare 3 te koop is
http://www.consoleshop.nl...-modern-warfare-3-pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Blue-Tiger schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Heb me eigenlijk altijd wel vermaakt met de campaign van CoD. :) Was toch altijd iets verhalender en intenser dan BF campaign. MP van CoD vind ik wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:19
De campaign van de COD MW series is opzich wel aardig hoor, paar uurtjes gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

sjaakwortel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:04:
De campaign van de COD MW series is opzich wel aardig hoor, paar uurtjes gameplay.
Precies dit. Van de matige shooters, qua SP campaign, staat de CoD series met kop en schouders bovenaan. Ik reken BF series ook tot de categorie matige SP campaigns overigens. Spellen als Bioshock en Half-life krijgen het predikaat goede SP shooters.

Ik heb weer zin in een nieuwe CoD. Ook qua MP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:53

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mja jammer te zien dat de engine dus weer niet veranderd is(als dit echte ingame plaatsjes zijn).
Als dit alles is wat ze bieden, dan eet bf3 ze op als ontbijtje.
Had eindelijk gehoopt op een goeie cod, maar cod2 en cod4 zijn engiste 2 die ik redelijk leuk vond(deel 2 meeste gespeeld), daarna suckde het monsterlijk. hoop voor de die hard fans dat ze niet keihard genaait worden door geld wolf activision.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-04 15:58
Als dat echte screens zijn lijkt het me ook dezelfde engine. Beetje matig dat ze die nogsteeds gebruiken, want hij is zwaar verouderd imo. Ga deze CoD ook niet meer halen, na 7 (eigenlijk 6 op PC) heb ik het wel gezien. BF3 wordt mijn shooter van 2011 :-)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik snap de BF vs CoD talk niet echt zo, zowel door de uitgevers/ontwikkelaars als door de community. Allebei shooters ja, maar zo verschillend. BF met de grote mappen en vehicles, CoD met de kleine mappen en infanterie only wat zorgt voor een totaal andere ervaring naar mijn mening. Beetje appels en peren :p Ik ga in ieder geval niet Battlefield 3 halen juist door de bepaalde MP gameplay die het biedt.

@hieronder: ah ja, zo kan je het ook zien :) Hoewel op zich, omdat ze verschillend genoeg zijn, ze niet elkaar verkopen zouden hoeven te stelen. Bij BC2 vs BO was dat ook niet echt zo (hoewel MW3 en BF3 dan weer sneller na elkaar uitkomen dan BC2 en BO).

Maar ik ben benieuwd naar de 'nieuwe multiplayer ervaring'. Betaalde extra features belooft niet veel goeds :-(

Dat het dezelfde engine is vind ik voor multiplayer niet heel erg, hij heeft zich al bewezen voor de CoD MP gameplay en zou in principe gewoon een soepele ervaring moeten geven, mits ze niet alles eruit willen gaan persen. Bij Black Ops (en ook met MW2) zag je al dat een minimale verbetering in graphics gepaard ging met een stuk mindere framerate.

[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 14-05-2011 12:26 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362479

Ja, het zijn andere type shooters. Echter, het BF vs. CoD slaat niet zozeer op de inhoud/gameplay als wel op hun plek in de toekomstige FPS-markt, waar er zich uiteindelijk maar één de koning (lees: meest verkochte) mag noemen. Afgelopen jaren was dat steeds Call of Duty (alhoewel ik bijvoorbeeld Bad Company 2 vermakelijker vond dan MW2), maar dit jaar heeft EA met Battlefield 3 eindelijk een waardige tegenkandidaat.

Ik word eerlijk gezegd nog niet echt warm van Modern Warfare 3, maar misschien moet dat nog komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:43

Pykow

Angelo OTR

ik kan nu al zeggen dat deze game niet in mijn kast komt ;)
CoD4 was redelijk Totdat ze gingen spammen met helicopters.
WaW Allweer een WOII game. heb ik wel genoeg gezien nu.
MW2. 1 grote shit met alleen maar spam
BO. Laat ik mijn mond maar houden. Singleplayer te kort, online alleen maar helicopters weer.

en dan ook niet vergeten de hoeveelheid HACKERS en Cheaters dit spel kent op de PC.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Gelukkig noem je zoiets een mening en ben ik het totaal niet met je eens, maar dat terzijde.
Misschien dat we dit jaar MW3 en Battlefield 3 wel met elkaar kunnen vergelijken, want er is gezegd dat MW3 destructible environment krijgt en large-scale maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 19:30

DefLite

Why so serious?

En dan vergeet je de eerste teaser te posten :(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PecsuKVqLgg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:38

g0tanks

Moderator CSA
Ligt het aan mij, of lijkt het wel alsof de graphics een stuk achteruit zijn gegaan? (Het zijn de eerste screenshots, maar dan nog).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Dude gewoon low-res pics denk ik

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-04 23:16
vinom schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 12:38:
Gelukkig noem je zoiets een mening en ben ik het totaal niet met je eens, maar dat terzijde.
Misschien dat we dit jaar MW3 en Battlefield 3 wel met elkaar kunnen vergelijken, want er is gezegd dat MW3 destructible environment krijgt en large-scale maps.
Ik heb het idee dat destructible environment, vehicles en large-scale maps alleen goed werkt voor BF, omdat van wat ik begrepen heb, BF meer een slow-paced en tactischer style heeft.
En of dat gaat werken voor de run en gun style van CoD is de vraag, want ikzelf wil niet een paar minuten gaan rushen voordat ik uiteindelijk een kill kan maken.

Ik ga zeker BF3 aanschaffen omdat ik naast de run en gun style van CoD4 ook meer een tactischer en realistische teambased fps wil spelen. En na MW2 en BO moeten moeten ze echt met iets perfect komen (of dichtbij CoD4 blijven) om mij te doen overwegen tot aanschaf. Maar ik blijf het met bescheiden interesse volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Ben erg benieuwd naar deze game. Erg jammer dat er zoveel gezeik is geweest tussen IW, treyarch en Activision waardoor ik geen zekerheid krijg of deze game een toegevoegde waarde voor de COD reeks zal zijn. Waarschijnlijk ga ik het wel vet vinden om in grote steden als londen en NY te spelen..

En hopelijk halen ze de noobnuke eruit, want die vond ik op een gegeven moment wel ff iets te makkelijk om te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Niks low res afbeeldingen...

Je ziet onder andere dat de belichting en mate van detail zwaar ondermaats zijn voor een shooter anno 2011. Hopelijk zijn dit afbeeldingen die niet goed de kwaliteit van de graphics aangeven anders maakt BF3 echt gehakt van MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Alleen de eerste screenshot heeft wat shaders lijkt het, de rest is ernstig flets (typisch iets voor de CoD engine). Maar je kunt lastig oordelen aan de hand van early leaked screenshots, wie weet of het echt is en misschien early voor map layout oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Misschien moeten ze gewoon een keer een volledig nieuwe engine ontwikkelen, want ze borduren nog steeds voort op die engine uit COD4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik geloof niet dat ze de zelfde engine gaan gebruiken. Hij word gewoon heel zwaar aangepast gok ik. Er komen ook grotere multiplayer maps en misschien destruction in. (Omdat battlefield 3 dat heeft).
Als ze de zelfde engine gaan gebruiken zijn ze wel heel erg verkeert bezig...

Trouwens battlefield 3 (opvolger van 2 en niet van bad company...) heeft nog nooit een campaign gehad...
Zelf ga ik hem niet kopen... (tenzij ze hem heel erg goed maken zonder killstreak rewards :P) in mijn ogen was call of duty 2 de laatste goeie call of duty...
die andere waren zeker niet slecht maar vind die killstreak rewards gewoon echt super stop
en BF3 vs MW3 --> gewoon twee totaal andere first person shooters...
net zo als de vergelijking van BC2 vs MW2 vond ik ook nergens op slaan. 8)7

En die screenshots zijn denk ik niet van mw3... dat ziet er namelijk echt uit als een game van minimaal 5 jaar oud :')

[ Voor 4% gewijzigd door Pukker op 14-05-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

flessuh

Set sail for fail!

Pukker schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:51:
I

En die screenshots zijn denk ik niet van mw3... dat ziet er namelijk echt uit als een game van minimaal 5 jaar oud :')
lijkt mij een beetje source engine om eerlijk te zijn, en zelfs dan nog geen optimale kwaliteit:P

we horen/zien op de E3 wel meer lijkt mij.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
flessuh schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:25:
[...]

lijkt mij een beetje source engine om eerlijk te zijn, en zelfs dan nog geen optimale kwaliteit:P

we horen/zien op de E3 wel meer lijkt mij.
Daar dacht ik ook meteen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:54
Ik zou het jammer vinden als MW3 een destructible environment krijgt, het houd campers tegen maar verpest het principe van COD nog meer :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Dorest0rm schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:39:
Ik zou het jammer vinden als MW3 een destructible environment krijgt, het houd campers tegen maar verpest het principe van COD nog meer :S.
Mij lijkt het wel tof. maar niet zo erg als in Battlefield.
Gewoon een paar muurtjes wegblazen ok, maar zoals je al zegt. meer als dat en dan gaat het hele cod principe weg. (als je dan bijvoorbeeld een stealth bomber of die carpet bomber heb) dan veeg je meteen de halve map weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dan precies het principe van CoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:52:
Wat is dan precies het principe van CoD?
Ik vind"persoonlijk" dat de principe van COD Herhaling en snelheid.
Als je domination speelt of iets dergelijks merk je dat je na een tijdje steeds dezelfde route neemt zelfde tactiek gebruikt je doet op een gegeven moment alles hetzelfde..

Met een verwoestbare omgeving gaat dat niet omdat je covers verliest, eventuele routes verliest en dergelijke.

En het verliest ook snelheid , omdat je telkens een andere tactiek moet verzinnen naar iets. en je bent meer aan het nadenken en dat is meer battlefield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 19:41

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Blijven ze nog steeds die verrote engine gebruiken? :') Waar zijn de high-res textures...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
Splinter Cell schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:51:
Blijven nog steeds die verrote engine gebruiken? :') Waar zijn de high-res textures...
Denk dat de meeste grafische vooruitgang geboekt kan worden met een beter belichtings model.. Weet niet wie dit zo verzonnen heeft, maar fletser kan bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ga deze toch maar weer halen voor de SP, al was het maar omdat Makarov nog iets te goed had. Vond MW en MW2 allebei prima qua SP (Ghost's dood was dan weer een minpuntje, maar ach), terwijl BO echt niks was. Tot vietnam was het leuk, daarna geen zak meer aan. (Dat einde, afschuwelijk slecht, met al die amerikaanse schepen....)

Mp wordt BF3, en lol @ de maps tot nu toe. Met lighting aan lijkt het nog ergens op, zonder lighting was het een Counterstrike map.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Splinter Cell schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:51:
Blijven ze nog steeds die verrote engine gebruiken? :') Waar zijn de high-res textures...
Bij BF3. ;)
Van die aangepaste Quake 3 engine hoef je niet veel meer te verwachten.
En een nieuwe engine zal het ook niet snel worden omdat Activision echt geen tijd hiervoor geeft.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Is deze boxart van Modern Warfare 3 echt?

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/14/1305382520-360.jpg

Ik heb mijn watermark er maar overheen gegooid, je weet maar nooit..

[ Voor 21% gewijzigd door HA5H op 14-05-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het ziet er erg prutserig uit om echte boxart te zijn imo, hoewel t wel goed bij hun engine past :X Ik snap niet waarom CoD nog zo populair is gezien de vele cheaters en achterhaalde engine. Misschien ben ik verwend met Bad Company 2 en Medal of Honor maar zelfs Crysis die al jaren ouder is ziet er 10 keer beter uit. Echt zonde imo want de vele gamemodes uit CoD spreken me wel aan maar bovenstaande punten houden me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik hoop dat je een grap maakt, haha!
Dat is een screenshot van Battlefield 3 (echte graphics)
http://web-vassets.ea.com...rea_GDC.jpg?cb=1300316624

[ Voor 45% gewijzigd door Rynji op 14-05-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Laatst online: 19-04 20:45
Heh je bent me voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cartman! schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:07:
Het ziet er erg prutserig uit om echte boxart te zijn imo, hoewel t wel goed bij hun engine past :X Ik snap niet waarom CoD nog zo populair is gezien de vele cheaters en achterhaalde engine. Misschien ben ik verwend met Bad Company 2 en Medal of Honor maar zelfs Crysis die al jaren ouder is ziet er 10 keer beter uit. Echt zonde imo want de vele gamemodes uit CoD spreken me wel aan maar bovenstaande punten houden me tegen.
Ten 1ste. Screenshots op 1ste pagina zijn niet uiteindelijke in-game shots. als je dat wel denkt :P dat heb je het heel erg mis :P

Ten 2de COD heeft alleen op de pc vele cheaters. op de console valt het reuze mee.
En met elk multiplayerspel op de pc heb je wel cheaters.

ik denk dat mw3 niet zo goed eruit gaat zien als Battlefield 3(duhhh :P )
Ik denk eerder richting Medal of honor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:13:
Ten 1ste. Screenshots op 1ste pagina zijn niet uiteindelijke in-game shots. als je dat wel denkt :P dat heb je het heel erg mis :P
Ik heb de teaser bekeken en was niet onder de indruk, alsof het in 2007 uit zou komen.
Ten 2de COD heeft alleen op de pc vele cheaters. op de console valt het reuze mee.
En met elk multiplayerspel op de pc heb je wel cheaters.
In genoemde voorbeelden BC2 en MOH kom ik zelden een cheater tegen.
ik denk dat mw3 niet zo goed eruit gaat zien als Battlefield 3(duhhh :P )
Dat weet ik wel zeker met die oude engine...
Ik denk eerder richting Medal of honor....
Medal Of Honor MP ziet er echt goed uit, vrijwel hetzelfde als Bad Company 2. MoH singleplayer vond ik er iets minder uitzien (Unreal engine). En zelfs al zou MW3 dat niveau halen, BC2 is nu al ruim een jaar uit en MoH tegen die tijd ook. Dan heb je geen mooie game als je een jaar achter je concurrent aanhobbelt. Als ze dat al halen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-04 16:26
Tk55 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:26:
Misschien moeten ze gewoon een keer een volledig nieuwe engine ontwikkelen, want ze borduren nog steeds voort op die engine uit COD2...
fixed that for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Tk55 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:26:
Misschien moeten ze gewoon een keer een volledig nieuwe engine ontwikkelen, want ze borduren nog steeds voort op die engine uit Quake 1.
Fixed that fix for you.

Als je maar ver genoeg terug gaat ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5rkCZ.jpg

Wikipedia: Quake engine

[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 14-05-2011 21:51 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 19:41

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Boxart kwam ik twee dagen geleden tegen. Mét toen al het MW3 logo erin verwerkt.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/m/580/7457/2vaks44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Denk niet dat deze echt is, mis namelijk de naam van de ontwikkelaars, wat tot nu toe wel bij elke MW game is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cartman! schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:07:
Ik snap niet waarom CoD nog zo populair is gezien de vele cheaters en achterhaalde engine.
Smooth controls. Simpel spel. Tel uit je winst.

Grafische toestanden zeggen niets. Net als de gebruikte engine. Als de maps maar goed in elkaar zitten en je tegenstanders kan onderscheiden van het achtergrond. Fraggen maar.

Ik speel net zo lief CoD2 als BO als MW1 of 2. Ze hebben namelijk 3 dingen gemeen; goede maps, top besturing en simpele objectives zonder poespas.

Edit; voor cheaters is CoD het ideale doelwit omdat het de meest gespeelde shooter is, een low damage shooter is en omdat de maps klein zijn. Veel ondersteuning vanuit hun 'community' omdat het een populair spel is.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-05-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Man, ziet er dan niemand dat dit heel veel weg heeft van Source-Engine shaders e.d.? Kan best zijn dat een enthousiasteling dit met Gmod heeft gemaakt, maar dit lijken me echt geen betrouwbare shots voor MW3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Denk dat de images zonder enige shading/belichting zijn, als je deze shot ziet op de frontpage:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1305449308.jpeg
Boven is waarschijnlijk voor de layout o.i.d. , want je ziet ook untextured buildings in de background (misschien een mp map). Daaronder zie je hem met belichting en shading (en het ziet er typisch uit als de mw2 engine).
Het klopt ook dat ze de MW2 engine weer gaan gebruiken:
http://www.qj.net/pc-gami...-recycle-mw2s-engine.html
edit:
Ik zie Carbon eronder staan, en in de OP staat Carbon als survival map.
Hoogstwaarschijnlijk is boven dan inderdaad voor layout/playtesting en onder de final version (oid).

[ Voor 14% gewijzigd door Rynji op 15-05-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Laatst online: 19-04 20:45
Ik vind die onderste picture er eerder uitzien als artwork, dan in-game rendered om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Rynji schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:25:
Denk dat de images zonder enige shading/belichting zijn, als je deze shot ziet op de frontpage:
[afbeelding]
Boven is waarschijnlijk voor de layout o.i.d. , want je ziet ook untextured buildings in de background (misschien een mp map). Daaronder zie je hem met belichting en shading (en het ziet er typisch uit als de mw2 engine).
edit:
Hoogstwaarschijnlijk is boven dan inderdaad voor layout/playtesting en onder de final version (oid).
Hoera, eindelijk iemand die z'n hersens gebruikt. De engine van BO is trouwens ouder dan die van MW2. MW2 gebruikt de IW 4.0 engine, en die gaat MW3 ook gebruiken. Zeggen dat die gebasseerd is op de Quake 1 engine is als zeggen dat een auto gebasseerd is op paard en wagen.

Dit neemt niet weg dat Battlefield 3 gewoon een mooier spel gaat worden. Toch zal ik MW3 eerder kopen dan Battlefield 3. Call of Duty speelt gewoon lekkerder (zoals iemand hier al zei; smooth controls), er zit meer diversiteit in CoD (zelfs tactische aspecten, probeer maar eens HC), epischer dan de singleplayer van de MW serie kan het naar mijn mening niet, CoD is gewoon verslavender, met name dankzij de customization (wat is leuker dan je eigen class aanmaken en die dan te gebruiken?), en CoD is veel leuker om samen te doen, al is het maar via een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:42:
[...]

Smooth controls. Simpel spel. Tel uit je winst.

Grafische toestanden zeggen niets. Net als de gebruikte engine. Als de maps maar goed in elkaar zitten en je tegenstanders kan onderscheiden van het achtergrond. Fraggen maar.

Ik speel net zo lief CoD2 als BO als MW1 of 2. Ze hebben namelijk 3 dingen gemeen; goede maps, top besturing en simpele objectives zonder poespas.

Edit; voor cheaters is CoD het ideale doelwit omdat het de meest gespeelde shooter is, een low damage shooter is en omdat de maps klein zijn. Veel ondersteuning vanuit hun 'community' omdat het een populair spel is.
Ben het helemaal met je eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
spekkie1994 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:40:
Ik vind die onderste picture er eerder uitzien als artwork, dan in-game rendered om eerlijk te zijn.
Ik weet bijna zeker dat het geen artwork is. Ik neem aan dat je MW2 gespeeld hebt? De shading op het onderste plaatje is in dezelfde style. Kijk ook naar de schaduw van de lange ramen op het onderste gebouw. Je ziet duidelijk een hoekenpatroon lopen in de schaduw, dat geeft aan dat het gewoon rendered is. Als je artwork maakt, dan ga je niet de beperkte resolutie van de shadows ingame tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
De plaatjes van de maps e.d. kunnen wel echt zijn, maar dan zijn het screenshots gemaakt in GtkRadiant ofzo, want qua stijl zien de maps er tot nu toe nog echt niet uit als COD maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
Rynji schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:25:
[afbeelding]
edit:
Nou die belichting vind ik er ook niet al te realistisch uitzien, een gouden dak :+
Toen mw2 uitkwam waren de graphics al matig... als ze die engine weer gaan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Belichting is ook lelijk bij CoD imo. Bij MW2 zie je dat al goed, alles waar enigzins een lamp op schijnt heeft een sterk geel/witte gloed. Ventjes waar de 'zon' op schijnt hebben dat ook, dat ze gaan gloeien van de belichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pukker schreef op zondag 15 mei 2011 @ 12:27:
[...]

Nou die belichting vind ik er ook niet al te realistisch uitzien, een gouden dak :+
Toen mw2 uitkwam waren de graphics al matig... als ze die engine weer gaan gebruiken...
Het dak is gewoon grijs en licht goud op doordat de zon erop schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
bram1984 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Het dak is gewoon grijs en licht goud op doordat de zon erop schijnt.
Dat snap ik ook wel :9 Maar het kan ook te... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-04 18:12
Graphics boeien me niet zo. Tuurlijk moet 't er wel een beetje gelikt uitzien, lees: met z'n tijd meegaan.
Maar gameplay en de besturing is voor mij 't belangrijkste en daar kon/kan battlefield gewoon niet tippen aan de cod-reeks. Liever wat mindere graphics en het gevoel hebben dat ik één ben met mijn toetsenbord en muis!!
Dit is dan ook mijn persoonlijke mening.

Kortom, afwachten tot het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Gevoel dat je een bent met je toetsenbord en muis gaat bij mij toch langzaam weg als ik voor de zoveelste keer een AC130 of chopper gunner op mijn dak krijg. Je hoeft niet eens zelf te vliegen, alleen domweg je cursor op de flashy rode vierkantjes te houden. In de SP was de AC130 leuk, maar in de MP gewoon overpowered.

En Black Ops.... tja, welke gek daar een bestuurbare chopper op Nuketown een goed idee vond was debiel.
Stappenplan topscore Nuketown:
1. Grenade gooien
2. Ga ergens liggen
3. kill, kill, kill
4. Loop naar boven in een van de huisjes, knife de camper.
5. Kill tot je de chopper krijgt
6. Chopper laten hoveren boven enemy base
7????
8. Profit

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Counterplan (blinkt uit in eenvoud):

1. Wordt niet constant afgeschoten
(1a. Kun je dit niet, equip Ghost Pro en heb een Strela.)

Als de tegenstander een Chopper krijgt doe je iets niet goed. Als die chopper langer dan 10 seconden in de lucht is, ben je te dom voor het simpelste schietspel dat momenteel gespeeld wordt.

Maarre dacht dat dit het MW3 topic was niet de BO/MW2 topic. :)

Persoonlijk vind ik killstreaks niet een verrijking van het spel maar kennelijk zijn ze nodig voor topverkopen. Gelukkig ben ik/is mijn team degene met dogs en hueys en niet de tegenstander. Als ze al die killstreaks gewoon weglaten vind ik het spel leuker. Hopelijk komen er weer competetive modes en barebones in MW3.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-05-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dat is Nuketown dude...daar is alles mogelijk. Snap je toch zelf ook wel. Debiel negatief gezeik altijd..

[ Voor 17% gewijzigd door vinom op 15-05-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2021

nick_

I'm Batman!

MW2 was voor mij 1 van de meest vermakelijke games die ik gespeeld heb, vooral lekker online knallen met m'n maatjes :) als de nieuwe MW3 al de helft van deze fun met zich mee brengt, is 'ie wat mij betreft z'n geld dubbel en dwars waard _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar ik me echt aan erger is de manier waarop Call of Duty wordt vergeleken met Battlefield, en nog erger, de manier waarop MW2 en Black Ops worden vergeleken met voorgaande delen van CoD. Waarom kunnen die spellen niet gewoon normaal vergeleken worden? Het begon volgens mij echt toen MW2 uit kwam. Ik denk dat niemand het kan hebben dat MW2 en Black Ops alle records verbraken.

Niet dat ik denk dat Battlefield een slecht spel is. Het biedt me alleen niet zoveel meer dan CoD doet. Het is inderdaad wat tactischer, maar dat verschil is echt niet zo heel erg groot. De spelers zijn gewoon hetzelfde (ondanks dat Battlefield spelers vinden dat zij meer 'volwassen' zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395810

waarop ik me erger zijn die 12 jarige kutkinderen met die hoge piepstemmen die klaarkomen als ze een 360 trickshot bullshit doen

oja en de ump45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Anoniem: 372326 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:07:
Waar ik me echt aan erger is de manier waarop Call of Duty wordt vergeleken met Battlefield, en nog erger, de manier waarop MW2 en Black Ops worden vergeleken met voorgaande delen van CoD. Waarom kunnen die spellen niet gewoon normaal vergeleken worden? Het begon volgens mij echt toen MW2 uit kwam. Ik denk dat niemand het kan hebben dat MW2 en Black Ops alle records verbraken.

Niet dat ik denk dat Battlefield een slecht spel is. Het biedt me alleen niet zoveel meer dan CoD doet. Het is inderdaad wat tactischer, maar dat verschil is echt niet zo heel erg groot. De spelers zijn gewoon hetzelfde (ondanks dat Battlefield spelers vinden dat zij meer 'volwassen' zijn).
Yup, het feit dat je geen mods meer kon maken of dat er niet eens een serverbrowser in zat hadden vast geen effect. :-(
(Cod 2 draait nog altijd leuke zombie mods of super mario maps _/-\o_ ) Eigenlijk was bij MW2 het grootste gebrek geen serverbrowser, het spel opzich ging wel (al hadden sommige killstreaks er niet bij hoeven komen) (kuch, chopper, kuch AC130)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

ik las trouwens een tijdje geleden dat de ps3 versie later zou komen oid. is daar al iets meer van bekend? want het lijkt me echt de slechtste zet die activision ooit heeft gemaakt als het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:45
Anoniem: 395810 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:12:
waarop ik me erger zijn die 12 jarige kutkinderen met die hoge piepstemmen die klaarkomen als ze een 360 trickshot bullshit doen

oja en de ump45
yup :) ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
ze meoten wel echt een evolutie stap gaan zettenwant BO was gewoont eveel MW2 achtig al, ze kunnen echt niet zo lang stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 12:45
l166 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:42:
[...]

yup :) ;) :9, maar dat is ook het principe van cod :+ als 12 jarige klaarkomen door weet ik veel wat voor een shot :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:27
hier kwam ik toevallig tegen

http://www.fpstime.com/wp-content/uploads/2011/05/

Even omlaag scrollen, staan nog wat meer plaatjes van Mw3 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03 22:56
Zo daar zit een hoop informatie in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-04 14:13

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voor wie er van noobtubes houdt:
Afbeeldingslocatie: http://www.fpstime.com/wp-content/uploads/2011/05/modern-warfare-3-20.jpg

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

oja en de ump45
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302635

nick_ schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:01:
MW2 was voor mij 1 van de meest vermakelijke games die ik gespeeld heb, vooral lekker online knallen met m'n maatjes :) als de nieuwe MW3 al de helft van deze fun met zich mee brengt, is 'ie wat mij betreft z'n geld dubbel en dwars waard _/-\o_
+1 dat vind ik ook het is gewoon een leuk spel en het ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Och och, het noobtube geneuzel begint al voor de game uit is...Misschien moet je dat plaatje van die 1887 shotgun ook even posten om die akimbo 1887 noobs blij te maken.....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Mute?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Laatst online: 18-04 15:22
Ik denk dat we allemaal gewoon even moeten afwachten tot de E3 / wanneer MW3 er echt is.
Ik ga er zelf niet vanuit dat ze alle 'goede' dingen uit MW2 en BO hebben gepakt en daar een nieuw spel van maken.
En nu al beginnen over de negatieve dingen etc.

geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-04 23:16

oja en de ump45
Waar ik me aan erger is matchmaking van mw2, host gezeik, belachelijke killstreak (nuke meest nutteloze) oneindig tuben door combi van perks.
En bij BO ongelooflijk veel gezeik om het soepel te laten lopen, geen communicatie naar de community te veel killstreaks, veel lag, geen promod.

Als het alleen maar kutkinderen waren was er voor mij niks te ergeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:53
Ik hoop dat Second Change / Last Stand eruit is. Voor de rest mag alles erin, inclusief Nuke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het lijkt mij een leuk en goed plan om het hier te hebben over MW3 en de nieuwtjes daaromtrent. Een hele "dit was niet leuk aan..." Modern Warfare of Modern Warfare 2 opsomming lijkt me niet zo nodig eigenlijk, daar zijn al 1000 pagina's over geschreven in de bijbehorende topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 338166 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:05:
Ik vind "persoonlijk" dat de principe van COD Herhaling en snelheid.
Als je domination speelt of iets dergelijks merk je dat je na een tijdje steeds dezelfde route neemt zelfde tactiek gebruikt je doet op een gegeven moment alles hetzelfde..

Met een verwoestbare omgeving gaat dat niet omdat je covers verliest, eventuele routes verliest en dergelijke.
Die verwoestbare omgeving is ook iedere keer hetzelfde dus op een gegeven moment doet iedereen ook altijd hetzelfde omdat ze de map kennen en weten wat er wel en niet kapot kan.

Het zou pas vernieuwend zijn om iedere map te laten generen door een random map generator. Mss niet de hele map maar wel een aantal objecten/obstakels op de map zodat iedere ronde net iets anders is?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

wat voor abonnement zal er in mw3 komen daar ben ik wel benieuwd naar :(

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/16/1305558443-170.jpg

De poster die te krijgen zal zijn via bepaalde retailers binnenkort, of welke zullen worden gebruikt ter promotie van Modern Warfare 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zolang ze het spel maar een goede pacing geven, net zoals in cod4, met dat kruipen, dat was in mw2 en BO echt zeer matig gedaan. Om verder niet daar over te hebben, hopelijk zit er nu wel een beetje geloofwaardigere lijn in het verhaal. Dat ze de losse einden aan elkaar knopen kan leuk zijn maar ook een bij elkaar gegrepen bult worden waar dan eigenlijk ook geen touw meer aan vast te knopen valt.

Als de perks nou een beetje beperkt bleven en je niet van die ultieme combis kan maken waarmee je te makkelijk bepaalde dingen kan doen en er geen spamfeest van maken, dan overweeg ik wellicht deze te kopen naast bf3. Mits ook de engine niet zo F'd up is als in BO...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haakontje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:55:
[afbeelding]

De poster die te krijgen zal zijn via bepaalde retailers binnenkort, of welke zullen worden gebruikt ter promotie van Modern Warfare 3.
Ik snap niet dat ze Modern Warfare 3 hebben afgekort. Ik vind het geen gezicht. Zet er dan meteen CoD boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Smaken verschillen, ik vind het juist wel mooi eruitzien zo, de naam Call of Duty is erg sterk dus logisch dat ze die er dan volledig bovenzetten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 15:36
Het enige waar ik op hoop is een lobby-/matchmaking systeem voor dedi's.. anders cancel ik m'n preorder & sla ik deze over..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_

nick_

I'm Batman!

Nieuwe poster/boxart vind ik erg mooi geworden en gelukkig weer (in tegenstelling tot Black ops) in de typische stijl van de vorige delen. Bij MW, MW2 en World at War zie je een soldaat in het midden staan en bij Black Ops was dat helaas ineens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind de nieuwe hoes ( als dit is em is ) erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW op AlterIWNet heb je MW2 met dedi's en unlockde console.

is gewoon freeware moet je ff de MP downloaden bij downloads 7 GB.

Activision heeft gezegd dat we gewoon legaal waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nick_ schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:05:
Nieuwe poster/boxart vind ik erg mooi geworden en gelukkig weer (in tegenstelling tot Black ops) in de typische stijl van de vorige delen. Bij MW, MW2 en World at War zie je een soldaat in het midden staan en bij Black Ops was dat helaas ineens anders.
Ik zie hier anders ook een soldaat in het midden staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.callofdutyaccess.com/wp-content/uploads/2010/07/COD_Black-Ops_PS3Cover.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Touché.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 08:12
Ik heb BO niet gekocht, ik ga MW3 misschien wel kopen.
Denk dat ik dan wel wat aan mijn pc moet doen om het lekker te kunnen draaien, maar ok.

Ik ga dit topic bijhouden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_

nick_

I'm Batman!

bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:06:
Ik zie hier anders ook een soldaat in het midden staan.

[afbeelding]
Jullie zien toch hopelijk ook wel de overeenkomsten tussen de 4 covers en dat die van Black Ops afwijkt..? :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v108/noknok/cod_front.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Eerst maar eens zien of MW3 op mijn huidige laptop nog enigzins werkt, MW2 gaat nog redelijk en bij BO moest alles op minimaal om nog enige FPS te halen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nick_ schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:22:
[...]

[...]

Jullie zien toch hopelijk ook wel de overeenkomsten tussen de 4 covers en dat die van Black Ops afwijkt..? :)

[afbeelding]
Ja, de soldaten worden steeds lakser in houding en gedrag. Vind daardoor MW3 boxart aardig uit de toon vallen.

De boxart lijkt me het minst belangrijk aan een spel. Al zetten ze er een roze unicorn op hij verkoopt als een dolle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:47:
[...]

Ja, de soldaten worden steeds lakser in houding en gedrag. Vind daardoor MW3 boxart aardig uit de toon vallen.

De boxart lijkt me het minst belangrijk aan een spel. Al zetten ze er een roze unicorn op hij verkoopt als een dolle. :)
Haha inderdaad. Bij MW kijkt die nog rustig om zich heen. Bij WaW rent die er als een idioot op af. Bij MW2 wandelt die op zn gemak met zn gun naast um. En bij BO is die er maar bij gaan zitten. Haha

Ben benieuwd hoe dat verwoestbare gedoe uit gaat pakken, dat gaat weer meer vragen van de systeempjes.
Hoop niet dat we dan grafisch gaan inleveren want BO is al aardig gedateerd. En geen nieuwe engine dus... Toveren moeten ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Ben benieuwd hoe dat verwoestbare gedoe uit gaat pakken, dat gaat weer meer vragen van de systeempjes.
Hoop niet dat we dan grafisch gaan inleveren want BO is al aardig gedateerd. En geen nieuwe engine dus... Toveren moeten ze!
Voorspellende Exactor it: Ze gaan de dingen waar nu al doorheen geschoten kan worden laten verdwijnen als er genoeg damage in wordt geknald. Niet meer, niet minder. Kan me niet voorstellen dat er gebouwen in gaan storten als er C4 op muren wordt geplakt. Dat is niet a la CoD.

En belangrijker, want het gaat om Activision's geld, instortingen, zoals Destruction 2.0, zijn te ingewikkeld om een breed publiek aan te trekken. Het is niet voor niets dat CoD met kop en schouders wint op verkopen boven ingewikkeldere shooters. Recht toe, recht aan, makkelijk op te pakken met weinig poespas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Waarom heeft niemand het over de crytek engine die ze vorig jaar gekocht hebben? Het lijkt er in ieder geval op dat ze die nog niet gebruikt hebben of de screens zijn niet van de pc...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
Mystikal schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:15:
Waarom heeft niemand het over de crytek engine die ze vorig jaar gekocht hebben? Het lijkt er in ieder geval op dat ze die nog niet gebruikt hebben of de screens zijn niet van de pc...
Wie heeft de CryEngine gekocht, waar baseer je dat op en waar heb je dat nieuws nou weer vandaan?
Pagina: 1 2 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty