Ben erg benieuwd naar MW3.
MW2 is meesterlijk goed, ik ben fan van de arcade achtige speelstijl. Zelfs de zwaar bekritiseerde matchmaking werkt in mijn beleving naar behoren, afgezien van het feit dat het vrijwel onmogelijk is om samen een FFA game te joinen....dat hele dedi servers is in mijn beleving geen pluspunt, kijk maar naar BO, daar ben ik een paar keer gekicked en zelfs van een server gebanned omdat mijn speelstijl de host niet aanstond (!?) Gaat nergens over.
Hoop dat de beveiliging een stuk beter is, ben ondertussen wel een beetje flauw van al die skilless cheaters/ hackers.. ik zeg, permaban op alle Steam games zodra er een cheat/ hack gedetecteerd is.
Vind het prima dat de huidige engine gebruikt gaat worden, is in ieder geval beter dan BO.. die zuigt in mij beleving behoorlijk. In MW2 heb je echt wat in je handen met je desert eagles akimbo... beetje Lock, stock en two smoking barrels gevoel... met BO heb je een grijze mini-pipa in je handen die klinkt als een klappertjes pistool...
Hoop dat ze de topmaps van MW2 wel weer herintroduceren, Highrise, Scrapyard en Rust mogen van mij wel met nog één of twee minimaps in een Close Combat map expansion (!) pack, die zou ik per direct aanschaffen.
Verder bullit penetration challenges van 40 naar 20, headshots van 1000 naar 500... om al mijn headshots op al mijn wapens te maken moet ik nog ongeveer 5200 uur MW2 spelen 8-(
en alle challenges die niet realistich te halen zijn (crate kill als matchwinner) er uit slopen, de hoeveelheid challenges wat beter verdeeld over de tijd, nu is het zo dat je bij het begin zowat struikelt over de behaalde challeges en titles, maar na 1300 uur + wordt het wel erg karig en eentonig... maar ik moetmoetmoet toch al die fking challenges halen (hoezo dwangmatig?)
COD4, MW2, MW3... belooft in ieder geval veel goeds. de opvolger van BO (Treyarch) sla ik bij voorbaat over.
[058] Puddin' head, over en sluiten..
[
Voor 8% gewijzigd door
Bijltje666 op 18-05-2011 09:26
]