Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
beany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:47:
[...]

MW1/2 vond je wel geloofwaardig :?
Ja, echt een heeeeeel stuk geloofwaardiger dan één gast die een complete wereldoorlog veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

beany

Meeheheheheh

monnick schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:49:
[...]

Ja, echt een heeeeeel stuk geloofwaardiger dan één gast die een complete wereldoorlog veroorzaakt.
Alsof de geschiedenis laat zien dat 1 man geen wereldoorlog kan veroorzaken?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
Anoniem: 372326 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 07:37:
[...]

Ik kan je zeggen dat dit de mooiste graphics in CoD ooit zijn. Niet dat dat heel veel zegt. Dit is iig een updated IW4 engine, niet een updated IW3 engine zoals bij BO.
Gewoon de oude Quake 3 engine dus. ;) Wat dus ook betekend dat we weer vast zitten aan DX9.
Voor console gamers maakt dat niet zo uit maar elke, zelf respecterende computergamer, moet hier toch om lachen?! :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:13:
[...]

Gewoon de oude Quake 3 engine dus. ;) Wat dus ook betekend dat we weer vast zitten aan DX9.
Voor console gamers maakt dat niet zo uit maar elke, zelf respecterende computergamer, moet hier toch om lachen?! :X
Heeft Nintendo je niet geleerd dat graphics ondergeschikt zijn aan de lol die je uit een spelletje haalt?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Bob Popcorn schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:15:
[...]

Heeft Nintendo je niet geleerd dat graphics ondergeschikt zijn aan de lol die je uit een spelletje haalt?
En met die instelling zitten we over 10 jaar nog steeds op dx9 ;)

Graphics zijn ondergeschikt, helemaal mee eens. Maar goede graphics kunnen een game nog beter maken dan dat hij al is. Dat graphics er niet toe doen is onzin.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:13:
[...]

Want DX11 brengt spectaculaire verbeteringen met zich mee in een multiplatform game? Zolang de consoles geen DX11 achtige effecten kunnen doen, zal je het niet voluit in de PC versie terugzien. Dit was eigenlijk ook met DX10 zo.

De graphics zijn wel (sterk) verouderd ja, maar dat ligt niet aan dat het 'maar' DX9 is (hell, geef mij een DX7 render voor multiplayer zodat ik weer eens constant 125fps heb :X ). De engine is gewoon oud en beperkt qua technische mogelijkheden en dit geldt ook voor de huidige generatie consoles. Andere, veelal pc-only, DX9 games (Crysis1 bijvoorbeeld) laten veel meer zien zonder dat DX10 of DX11 nodig is.

Maar, ook hier zie je dat Infinity Ward, zelfs zonder z'n frontmannen, weer veel oog voor detail heeft en dat houdt de graphics nog enigszins overeind (en hopelijk zonder een matige framerate). Het kapotgeschoten Manhattan ziet er voor mij geloofwaardiger (nouja, in ieder geval wat meer spectaculair) uit dan in Crysis2, ook al heeft die engine een stuk meer mogelijkheden (hoewel die ook terug wordt gehouden door z'n multiplatformheid).

Nieuwe pc-only engine op DX11 is leuk en aardig, maar het gaat er ook nog om wat je er mee doet. :)

+ deze engine zorgt nog altijd voor een van de meest soepele multiplayer ervaringen en recent eigenlijk heeft alleen de frostbyte engine deze een beetje benaderd.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:35:
[...]

En met die instelling zitten we over 10 jaar nog steeds op dx9 ;)

Graphics zijn ondergeschikt, helemaal mee eens. Maar goede graphics kunnen een game nog beter maken dan dat hij al is. Dat graphics er niet toe doen is onzin.
Vind ik niet erg. Ik vind de graphics van nu sowieso prima, als we nóg realistischer gaan gaat het op een gegeven moment eng worden, en je hebt niet steeds een ruigere pc nodig!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gundogan schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:48:
[...]

Want DX11 brengt spectaculaire verbeteringen met zich mee in een multiplatform game?
Het verschil tussen dx8 en dx9 was ook niet wereldschokkend. En het verschil tussen dx7 en dx8 ook niet. Maar als je dat als argument gebruikt om maar niet over te stappen naar een nieuwe versie blijf je stil staan en veranderd er dus nooit wat. Zoals ik al zei in mijn vorige post: met die mentaliteit zitten we over 10 jaar nog steeds op dx9.
[...]

Nieuwe pc-only engine op DX11 is leuk en aardig, maar het gaat er ook nog om wat je er mee doet. :)
Klopt, en dat heb ik zelf ook al bevestigd. Maar zoals ik zei, dat graphics er niet toe doen is onzin. Het voegt echt wel wat toe aan een game.
[...]

+ deze engine zorgt nog altijd voor een van de meest soepele multiplayer ervaringen en recent eigenlijk heeft alleen de frostbyte engine deze een beetje benaderd.
Ik ben met je eens dat de gameplay soepel speelt. Maar ik ken zat spelen waar dat ook voor geld. Wat dat betreft is de cod franchise echt geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:09:
[...]

Het verschil tussen dx8 en dx9 was ook niet wereldschokkend. En het verschil tussen dx7 en dx8 ook niet. Maar als je dat als argument gebruikt om maar niet over te stappen naar een nieuwe versie blijf je stil staan en veranderd er dus nooit wat. Zoals ik al zei in mijn vorige post: met die mentaliteit zitten we over 10 jaar nog steeds op dx9.
Zeer zeker, maar als je game multiplatform is kan je tegenwoordig niet veel meer doen dan wat kleine toevoegingen in je DX10 of DX11 versie die je niet zo snel gaat zien en worden de echt bepalende effecten weggelaten omdat anders je console versie er niet uit ziet. Zodra er nieuwe en krachtigere consoles zijn (en die komen wel binnen 10 jaar hopelijk :p ), zal je dingen als tessalation en mooie belichtings- en rookeffecten wel terug gaan zien in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:49

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:23:
[...]

Dat wachten is een instelling, kunnen ze in MW3 wel korter zetten. Of voor mij part een i'm ready knop. En als ik met vrienden speelde was die wachttijd niet eens zo erg, beetje chatten en zo.

Maar wil je zeggen dat de dedicated servers in BO zo lekker werken dan?? Met al die belachelijke custom regeltjes.......
Nope, dat zeg ik ook niet, maar ik weet wel dat ik destijds ook veel heb lopen vloeken. Zeker omdat je soms 1 minuut aan het wachten was en dat de lobby er dan uitklapte en je WEER opnieuw kon wachten. Dat gebeurde toch echt regelmatig en soms meerdere keren achter elkaar. Daarnaast kon je op latere uren, lastig gematched worden, zeker als je met een grotere groep was. OF je was met een grote groep van 6 man en je ging joinen, bleef er weer 1 iemand achter. Kon iedereen weer het spel verlaten. Daardoor sloot het spel ook weer af en was iedereen aan het vloeken. En dan had je nog als nadeel dat er totaal geen community was, omdat je niet op vaste servers speelde. Al met al vind ik dus dedi servers echt stukken beter!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:09:Ik ben met je eens dat de gameplay soepel speelt. Maar ik ken zat spelen waar dat ook voor geld. Wat dat betreft is de cod franchise echt geen uitzondering.
Mwah ik ken weinig games met zo'n soepele directe feeling als CoD. BC2 is er daar geen een van in ieder geval. Hopelijk BF3 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 13:52
Interessante links:
http://n4g.com/news/76996...sub-par-online-experience
Betreft de SledgeHammer studio die blijkbaar onderbemand is.

http://n4g.com/news/76986...ave-dedicated-servers/com
PC versie waarschijnlijk wel dedicated server support.

YouTube: ‪Call of Duty: Modern Warfare 3 Reveal Trailer‬‏
Check de comments: ik wil alleen duiden op het feit dat, indien er mensen zijn die twijfelen dat BF3 niet mee kan qua populariteit, toch van onder hun steen mogen vandaan komen. :)
Ik wil geen van beide games de hemel inprijzen of afkeuren (heeft in principe geen zin aangezien de gameplay beduidend anders is) maar we mogen toch realiseren dat BF3 een big player aan het worden is de laatste paar maanden. :)

Zelf haal ik BF3 maar het kan evengoed zijn dat ik na een jaartje ook COD MW3 koop voor de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb COD op de PC gespeeld. Ook nog een paar op de PS2 en World at War, Modern Warfare 2 en Black Ops op de PS3 gespeeld. (Party FTW!) Ik ga dan ook zeker Modern Warfare 3 halen!

[ Voor 22% gewijzigd door Dj-sannieboy op 24-05-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:09:
[...]

Mwah ik ken weinig games met zo'n soepele directe feeling als CoD. BC2 is er daar geen een van in ieder geval. Hopelijk BF3 wel.
Zal niet zo zijn.
Deels is die niet-soepele besturing in BFBC2 te wijten aan dat de game niet op 60 FPS draait. Maar openlijk heeft DICE ook gesteld dat ze dit expres deden omdat zij nu eenmaal gaan voor een realistic feel.

Pirouettezwaaien in de lucht met je wapen is daar dus niet bij, en zo een besturingsgevoeligheid zouden ze nooit toelaten in de Battlefield serie.

Ik heb BFBC2 op PC en PS3. Als je bij die laatste de sensitivity op maximum zet, mag je toch al blij zijn denk ik.

Qua sensitivity tussen bv. COD BO op PC en BFBC2 op PC is er natuurlijk geen verschil, dus mss wil je naar dat platform overstappen, als je toch wat meer beweegvaardigheid wilt dan BFBC2 op console. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
beany schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:09:
[...]

Ik heb, op een enkel geval na, nooit problemen met de ping gehad. Het enige min puntje wat ik er aan vond was de cheaters niet gekicked konden worden. Maar IW deed volgens mij dan ook bar weinig aan cheaters.

Verders vond ik het hele MW2(IWNet) systeem perfect! Vooral met 6 vrienden als party joinen en lekker in 1 team spelen was heerlijk. Mis ik toch echt bij BO, daar zit je echt te klooien met team switch om enigsinds bij elkaar in 1 team te komen, wat vaak niet lukt(vooral niet met 6 man).

Dus ik hoop echt, waarschijnlijk als enige hier :P , dat het matchmaking terug komt!
Nope, je bent niet de enige. Ik hoop het ook.
Black Ops werkt op zich wel leuk en je komt soms sommige spelers vaker tegen.
Met matchmaking had je dit niet zo snel.
Wel ben ik die Nuketown only servers zat die bijna de gehele serverlist innemen.
Om over die eigen regels per server nog maar niet te spreken.
Alle classes ingesteld met claymore mag je ze niet gebruiken op een server :(

Ik heb alle COD delen, dus deze komt er vast en zeker ook wel.
De graphics zijn imo een kopie van MW2 (logisch met dezelfde engine).
Wel lijkt de SP me super doordat er in spraakmakende steden gevochten gaat worden.
De MP zal wel iets aangepast worden, maar niet teveel.
MP van COD > MP van BF

Hoeft er allemaal niet zo super uit te zien, als het maar soepel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:09:
[...]

De l4d serie, Borderlands, Crysis 2, BC2, Medal of Honour komen mijns inziens toch wel aardig in de buurt van COD.

Daarnaast kan je je ook afvragen hoe realistisch die snelle bewegingen zijn. Tuurlijk, realisme is niet altijd haalbaar (en ook niet altijd een "must") . Maar 100 meter sprinten in 10 seconden met een .50 is zo ongeloofwaardig als de pest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je realisme wil moet je bij de landmacht gaan. Niet dit soort (arcade) games spelen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gunner schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:58:
Als je realisme wil moet je bij de landmacht gaan. Niet dit soort (arcade) games spelen.
moeilijk he, nuances....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je begrijpt wel wat ik bedoel toch? CoD/Mw is nog nooit realistisch geweest en zeker de multiplayer niet. Als je dat verwacht moet je lekker de diverse games rondom Tom Clancy gaan spelen :)

Wat ik er mee zeggen wil is dat de kritiek me te makkelijk is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Iedereen kan lullen wat ie wil, ik ga hem toch kopen. Misschien niet op datum van release maar als ie een paar tientjes goedkoper is. Speel namelijk alleen maar Call of Duty's en Assassins's Creed, buiten die games om heb ik er geen. Heb er wel ooit vijftig gehad, maar allemaal verkocht. In de zomer game ik praktisch niet, maar buiten de zomer vaak erg veel. Daarom is de releasedatum na de zomer ook altijd ideaal voor mij!

De trailer vind ik erg vet, en hopelijk is de multiplayer dat ook. Het moet goed gebalanceerd zijn en dat houdt in mijn ogen in dat het niet te uitgebreid moet zijn. Keep it Simple!

Stop af en toe nog de oude versies erin om ze een avondje te spelen, na één potje draai je weer op je oude vermogen en schiet ik de rest van het veld af. Elke versie heeft zijn voor- en nadelen, dat zul je altijd blijven houden. Ik ben wel het type, wat erin zit mag gebruikt worden ... ongeacht meningen van anderen.

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 24-05-2011 13:11 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Gunner schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:09:
Je begrijpt wel wat ik bedoel toch? CoD/Mw is nog nooit realistisch geweest en zeker de multiplayer niet. Als je dat verwacht moet je lekker de diverse games rondom Tom Clancy gaan spelen :)

Maar jij begrijpt toch ook wat ik bedoel? Ik zeg nog zelf dat realisme niet altijd een "must" is. Maar je moet ergens wel een grens trekken. Het moet nog wel geloofwaardig blijven. Het probleem is dan ook dat snelle gameplay lastig te combineren is met realisme. Je zal dus afwegingen moeten maken en concessie's moeten doen
NeoMe schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:11:
Iedereen kan lullen wat ie wil, ik ga hem toch kopen. Misschien niet op datum van release maar als ie een paar tientjes goedkoper is. Speel namelijk alleen maar Call of Duty's en Assassins's Creed, buiten die games om heb ik er geen. Heb er wel ooit vijftig gehad, maar allemaal verkocht. In de zomer game ik praktisch niet, maar buiten de zomer vaak erg veel. Daarom is de releasedatum na de zomer ook altijd ideaal voor mij!
Voorheen kocht ik em ook meteen maar dit keer wacht ik eerst de reviews en de reactie's in dit draadje af. De laatste aanschaf (BO) was voor mij best wel een teleurstelling. Maargoed, ik heb er wel van geleerd. Nooit meer zomaar een spel kopen op basis van de titel/franchise.

[ Voor 37% gewijzigd door ChojinZ op 24-05-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Gunner schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:09:

Ik vind wel dat de eerste COD's realistisch genoeg waren. Maar ik merk toch dat de COD franchise méér arcade en onrealistisch wordt bij elke versie. Dus daarom vind ik de kritiek wel terecht. :)

Want waar zal dit eindigen vraag ik mij af?

edit: Ik herinner mij nog in COD4 die snipermissie. Je moest met je kompaan een sluipweg afleggen, en soms mocht je niet willekeurig schieten of het was mission failed. Heb er mooie herinneringen aan.

Zo'n missie zouden ze nu niet meer in een COD game steken, ben ik zeker van. Zou te ongepast zijn voor een doelpubliek waarbij de helft Amerikaanse kinderen zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 24-05-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:57:
[...]

De l4d serie, Borderlands, Crysis 2, BC2, Medal of Honour komen mijns inziens toch wel aardig in de buurt van COD.

Daarnaast kan je je ook afvragen hoe realistisch die snelle bewegingen zijn. Tuurlijk, realisme is niet altijd haalbaar (en ook niet altijd een "must") . Maar 100 meter sprinten in 10 seconden met een .50 is zo ongeloofwaardig als de pest
Ik snap het aan de ene kant wel, alleen vraag ik me af in hoeverre je de feel van de game in zoverre "realistisch" moet gaan maken, dat de besturing niet meer lekker aanvoelt. Dat sprinten met die Barrett heb je helemaal gelijk in, daar niet van. Maar uiteindelijk is ook BF3 een arcade shooter. Ik bedoel: alsof je na een sprintje als infanterist ineens achter het stuur van een helikopter of tank kan plaats nemen. 8)7

Als we dan toch realistisch gaan doen, zorg dan ook dat je karakter moet pissen, of dat hij moet kruipen als je in je benen geraakt wordt.

edit: Hierop aanvullend. Het is niet erg dat de makers een mate van realisme willen neerzetten, alleen ik vraag me af in hoeverre dit in de besturing ook maar iets toevoegt. Investeer dan in het geluid, of zorg voor een bruut schademodel op de poppetjes, met uitstekende botten en al.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 24-05-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 10:54
ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:09:

Zolang Bobby Kotick bij Activision zit gaat het daar maar om 1 ding & dat is winstmaximalisatie.. Oftewel, met DX9 kun je simpelweg momenteel de meeste gamers bereiken met een game die er nog steeds een beetje gelikt uit ziet zonder dat je een high-end game-systeem nodig hebt..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

2 man? Logisch ook wel, 1 vs. 1 :+

offtopic:
Maar ik denk niet dat het zo bedoeld was... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06 12:23
Je moet het spel (mw3) kopen om hoe het speelt.

als jij graag muren wil kapot schieten en gebouwen wil kapot zien vallen (elke keer weer op dezelfde manier) 8)7

ga dan lekker BF 3 spelen

[ Voor 1% gewijzigd door Rendiertje op 24-05-2011 15:13 . Reden: Zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of Split/Second (met uitzondering van het schietgedeelte). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:20:
Interessante links:
http://n4g.com/news/76996...sub-par-online-experience
Betreft de SledgeHammer studio die blijkbaar onderbemand is.

http://n4g.com/news/76986...ave-dedicated-servers/com
PC versie waarschijnlijk wel dedicated server support.

YouTube: ‪Call of Duty: Modern Warfare 3 Reveal Trailer‬‏
Check de comments: ik wil alleen duiden op het feit dat, indien er mensen zijn die twijfelen dat BF3 niet mee kan qua populariteit, toch van onder hun steen mogen vandaan komen. :)
Ik wil geen van beide games de hemel inprijzen of afkeuren (heeft in principe geen zin aangezien de gameplay beduidend anders is) maar we mogen toch realiseren dat BF3 een big player aan het worden is de laatste paar maanden. :)

Zelf haal ik BF3 maar het kan evengoed zijn dat ik na een jaartje ook COD MW3 koop voor de SP.
Maar BF3 gaat het op de consoles nog steeds niet winnen van Call of Duty . Kijk maar eens in de meest-gespeelde spellen .
1: Black Ops
2 : Modern Warfare 2
3: Battlefield Bad company 2 .

Ik denk dat ze wel in de buurt komen, misschien op plek 6 maar niet op plek 2 of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:47

D4NG3R

kiwi

:)

Enige waar ik eigenlijk op hoop in MW3 is dat ze Quickscoping aanpakken.

- Ik heb absoluut geen problemen met Quickscoping.. Maar als half m'n team als een kip zonder kop rond gaat rennen heb ik het heel snel gezien 8)7 .

Ziet er weer strak uit, ik mag hopen dat ze eindelijk het MW verhaal afsluiten.. Deel 2 eindigde nog slechter als deel 1 :/ .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:41
Herinner je nog dat bij Modern Ware 1 of 2. Een hele korte extra missie bij zat in dat vliegtuig.!!!!
Zal nu vast wel mee iets te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Mile High Club? Was gewoon een arcade bonusleveltje met een tijdslimiet als je de game uitspeelde.

Heeft verder met weinig te maken, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Rockvee2 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:25:
[...]

Maar BF3 gaat het op de consoles nog steeds niet winnen van Call of Duty . Kijk maar eens in de meest-gespeelde spellen .
1: Black Ops
2 : Modern Warfare 2
3: Battlefield Bad company 2 .

Ik denk dat ze wel in de buurt komen, misschien op plek 6 maar niet op plek 2 of 3 :)
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gunner schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:58:
Ik zie ze bij de landmacht al zo open en bloot door het veld rushen en te sprayen met de wapens. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. ;)
maar call of duty (en modern warfare) hebben de naam. BF3 zal ook niet cod gaan verslaan in verkopen, maar wel in gameplay (mening, ik houd van battlefield andere van cod) en zeker in graphics (net de MW3 trailer-achtig iets gezien en als dat lijkt op de ingame graphics maakt mw3 geen kans op dit gebied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Zoals sommigen op Youtube het al zeiden:

The game engine is older than half of the kids that play it! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:03:
[...]

maar call of duty (en modern warfare) hebben de naam. BF3 zal ook niet cod gaan verslaan in verkopen, maar wel in gameplay (mening, ik houd van battlefield andere van cod) en zeker in graphics (net de MW3 trailer-achtig iets gezien en als dat lijkt op de ingame graphics maakt mw3 geen kans op dit gebied)
Hebben of hadden de naam? Ik vind namelijk dat de naam COD steeds minder voorsteld. De frenchise spreekt mij steeds minder aan en diezelfde tendens zie ik ook bij de vaste COD fanbase.

Maar wat ik me nu afvraag:
Wat vinden de gamers, die al sinds COD-UO fanatiek spelen, nu van de COD franchise? Vinden jullie dat het beter is geworden? slechter? Heeft het nog het oude gevoel wat je ook bij UO had?

Persoonlijk vond ik deel 2 het leukst. MW1 was ook wel stoer (vooral vernieuwd voor zijn tijd) maar sindsdien vind ik het alleen maar slechter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

COD1 en COD UO ook heel vaak online gespeeld (Hurtgen met de sniperrifle :p), daarna alleen nog maar de MW varianten online gespeeld. De andere heb ik wel de 'illegale' SP gespeeld, maar nooit de behoefde gehad om het ook online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik vind alle COD delen wel het COD gevoel hebben. En elk nieuw deel voelde voor mij altijd als een verbetering.

Maar er is er maar 1 die er echt toe doet... en dat is MoH:AA.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 16:39

yzx

D4NG3R schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:30:
Enige waar ik eigenlijk op hoop in MW3 is dat ze Quickscoping aanpakken.

- Ik heb absoluut geen problemen met Quickscoping.. Maar als half m'n team als een kip zonder kop rond gaat rennen heb ik het heel snel gezien 8)7 .

Ziet er weer strak uit, ik mag hopen dat ze eindelijk het MW verhaal afsluiten.. Deel 2 eindigde nog slechter als deel 1 :/ .
ze zullen stoppen op CoD MW 9 ofzo.

Persoonlijk vond ik Mw1 het leukste op de next gen consoles. Maar daar bleef het dan ook bij, van vrienden de andere geleend gewoon voor de SP. En dan gaat het bij MW3 net hetzelfde zijn voor mij ;W heb het gezien met de MP die altijd hetzelfde is

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Grappig om te zien dat er dus ook mensen zijn die enkel voor de SP gaan. Ik was altijd in de veronderstelling dat iedereen het spel kocht vanwege de MP. Maar blijkbaar klopt dat beeld niet... :+

Overigens wordt gewoon weer dezelfde engine gebruikt:
http://www.evilgamerz.com...ine-voegt-veel-nieuws-toe

"Eerder gaf men al aan geen compleet nieuwe engine te ontwikkelen voor de game. Dit omdat dit te veel tijd zou kosten voor de ontwikkelaar. Volgens Infinity Ward zijn er jaren nodig om een compleet nieuwe engine te produceren."

Vraag me overigens af wanneer ze dan wel met een nieuwe engine gaan beginnen. Als het jaren duurt, dan zijn ze voor de volgende versie (MW4/BO2? ) dus ook al te laat...

[ Voor 60% gewijzigd door ChojinZ op 24-05-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

bram1984 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:20:
Of Split/Second (met uitzondering van het schietgedeelte). ;)
Heerlijk spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ben ik de enige die vind dat de graphics in de trailer er gewoon rotslecht uitzien ?
Leuk dat het zich afspeelt in engeland enzo, maar die graphics lijken wel cod 2...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

ChojinZ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:41:
Grappig om te zien dat er dus ook mensen zijn die enkel voor de SP gaan. Ik was altijd in de veronderstelling dat iedereen het spel kocht vanwege de MP. Maar blijkbaar klopt dat beeld niet... :+
Ik koop het ook voor de MP. :p SP komt via een andere weg binnen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Mavamaarten schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:43:
Ben ik de enige die vind dat de graphics in de trailer er gewoon rotslecht uitzien ?
Leuk dat het zich afspeelt in engeland enzo, maar die graphics lijken wel cod 2...
neen... ;)
MegaTronics schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:44:
[...]

Ik koop het ook voor de MP. :p SP komt via een andere weg binnen. :o
Ahh.. duidelijk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Ik snap heel dat gediscussiëer over de engine niet. Wat maakt dat nou uit. Praat over iets nuttigs, maar ja, dat gaat niet. Want eigenlijk is er nog niks bekend over MW3

Als de graphics er redelijk tot goed uit zien en de gameplay/besturing is zoals die moet zijn dan maakt het toch niet uit welke engine het is.
Vernieuwing is niet altijd verbetering. En een bestaande engine aanpassen kan veel beter uitpakken dan een nieuwe ondanks dat directx-gedoe.

Tis hier net een kippenhok, gaat nergens over. Duurt nog een half jaar eer het spel uitkomt en bijna iedereen heeft z'n oordeel al klaar. Ik wacht gewoon lekker af tot 8 november en dan zullen we wel zien.
Net als BF3, ben ik ook benieuwd naar. Grafisch zien de tot nu toe getoonde filmpjes er erg gelikt uit, Maar hoe is de gameplay/besturing. Zo heeft ieder zijn mening en smaak. De één vindt BF lekker spelen en de ander MW.
Lekker belangrijk allemaal. Nee ik vind dit dus jij moet dat ook. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:23
Mavamaarten schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:43:
Lijken helemaal niet op cod 2, gewoon cod 6.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

Ze zijn te ver door gedraaft met perks, killstreaks, etc.
Wat ik hoop is dat ze niet dat geldsysteem uit BO gaan gebruiken... Dat geld heeft echt 0 waarde..
Wat ik dan wel weer hoop is dat de wagermatches er inkomen en dan met stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
HugoFR schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:51:
Ik snap heel dat gediscussiëer over de engine niet. Wat maakt dat nou uit. Praat over iets nuttigs, maar ja, dat gaat niet. Want eigenlijk is er nog niks bekend over MW3

Als de graphics er redelijk tot goed uit zien en de gameplay/besturing is zoals die moet zijn dan maakt het toch niet uit welke engine het is.
Vernieuwing is niet altijd verbetering. En een bestaande engine aanpassen kan veel beter uitpakken dan een nieuwe ondanks dat directx-gedoe.
Heb je de trailer gekeken? Het is gewoonweg lelijk en kan helemaal niet meekomen met hedendaagse games!! En dan durven ze bij IW te zeggen dat ze jaren nodig hebben om een nieuwe engine te ontwikkelen. Wat doen ze dan al sinds COD4?! Elke paar jaar een paar nieuwe wapens, textures en levels!

De engine van COD speelt inderdaad erg soepel, maar dat je het spel grafisch na al die jaren niet dusdanig weet te verbeteren.... Ze worden gewoon lui door hun verkoopsucces!

Overigens zijn er na COD4 (alleen maar meer noobs bijgekomen en alleen maar meer noob features (denk aan secondary machine guns en akimbo, one man army, danger close en vooral deathstreaks! Omdat je niet goed bent maken ze je maar veel sterker, wat een onzin. Ga maar oefenen tot je goed bent!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:15
Met de implementatie van CoD Points is boosten iedergeval wel tegengegaan. Ik heb nog geen 1 (!) booster gezien in Black Ops. Ik hoop ook echt dat ze het report systeem meenemen.

[ Voor 17% gewijzigd door vinom op 24-05-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 11-06 09:52

Phntm

Tlingelingeling

Wat ik wil eigenlijk in MW3 is dit:

-Geen steam meer, even serieus rot op met dat ding het is waardeloos als ik weet niet wat voor de meeste gebruikers.
-Breng meer classic weapons terug, dus niet een Ak47 met 10 kilo GLOSSY FUTURE PLASTIC.
-Gewoon weer zelf servers kunnen kopen en dit keer niet alleen maar bij 1 bedrijf.
-Weg met cod points systeem, waardeloos.
-Pro perk systeem ook weg. Geef maar meer perks in plaats van Perk 2.0

Ja een beetje richting cod4, maar dat vond ik ook de beste cod allertijden na cod UO en cod2 :)

En killstreaks mogen wat mij betreft ook richting cod4. 3 vaste dingen of wat Crytek had bedacht, elke map of game mode random killstreaks die erbij passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
HugoFR schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:51:

Tis hier net een kippenhok, gaat nergens over. Duurt nog een half jaar eer het spel uitkomt en bijna iedereen heeft z'n oordeel al klaar. Ik wacht gewoon lekker af tot 8 november en dan zullen we wel zien.
Net als BF3, ben ik ook benieuwd naar. Grafisch zien de tot nu toe getoonde filmpjes er erg gelikt uit, Maar hoe is de gameplay/besturing. Zo heeft ieder zijn mening en smaak. De één vindt BF lekker spelen en de ander MW.
Lekker belangrijk allemaal. Nee ik vind dit dus jij moet dat ook. 7(8)7
Haha, het is hier inderdaad een kiekekot! (das de eerder Belgische benaming :+ )
Maarja, 2 bekende - enigzins concurrerende - FPS franchises die in dezelfde maand release, dat vraagt om internet warz. :P

Ik ben van mening: stilstand is achteruitgang.

Ok, graphics is niet alles, máár het draagt wel degelijk bij tot de gameplay. Zeker als het verschil zo groot is als tussen MW3 en BF3 het geval is.
Ik vind het straf dat Activision, die al ontzettend veel geld heeft verdiend aan deze franchise niet:
- een nieuwe game engine maakt, of een licentie aanschaft.
- dedicated server support biedt.
- een degelijk community manager heeft, dan iemand die enkel op Twitter wat 120-character posts zit neer te typen.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 24-05-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Aan de gameplay zal het niet liggen, want dat is altijd goed geweest bij CoD. En met de 3D modellen en detaillering zelfde verhaal.

De graphics lijken inderdaad op MW2, maar ook op Blops. Niet slecht en vooral niet wanneer de gameplay weer goed is.
Maar de belichting en schaduw ziet er in de trailer slecht uit, dat zorgt wel voor een bepaalde sfeer. Dat zal waarschijnlijk altijd een probleem blijven, ondanks dat ze dat wel in bepaalde situaties redelijk goed kunnen krijgen.

En iemand nog opgemerkt dat er een gebouw voor een persoon valt, net als in de BF3 trailer? :)
Dat hebben ze vast expres erin gezet.

Dit spel koop ik niet, maar toch ben ik benieuwd wat ze met de multiplayer van plan zijn. Ze hebben veel goed te maken sinds MW2.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 06-06 09:36

ronalddus

Buffalo77

Larrs schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:16:

En iemand nog opgemerkt dat er een gebouw voor een persoon valt, net als in de BF3 trailer? :)
Dat hebben ze vast expres erin gezet.
Ja dat viel mij ook meteen op.

De trailer ziet er gedateerd uit en niet meer "cod"style.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Frostbite 2.0.......

Meer hoef ik niet te zeggen

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Wel, wat wil je zeggen met Frostbite 2.0?
Dat je die engine beter vind, dat je vind dat cod daar op moet draaien of dat je vind dat het omvallende gebouw daar mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 17:07
Heb ik dat of is dit de tune van Inception -.-
die gasten kunnen wel goed jatten zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Rynji schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:40:
Wel, wat wil je zeggen met Frostbite 2.0?
Dat je die engine beter vind, dat je vind dat cod daar op moet draaien of dat je vind dat het omvallende gebouw daar mee te maken heeft?
Hij is sowieso beter, en daar zijn de meesten het wel mee eens (behalve cod fanboys natuurlijk 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ligt eraan waar je naar kijkt, de een vind cod lekkerder spelen dan bf. Dat komt nou eenmaal, omdat het hele andere games zijn :) Ik ben zelf meer een bf speler, maar cod speelt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
Rynji schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:50:
Ligt eraan waar je naar kijkt, de een vind cod lekkerder spelen dan bf. Dat komt nou eenmaal, omdat het hele andere games zijn :) Ik ben zelf meer een bf speler, maar cod speelt ook prima.
we hebben het over de 2.0 engine, en de gameplay ziet er heel smooth uit, veel smoother dan bfbc2 en rennen gaat ook een stuk sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Haha, BF3 wordt zoveel vetter. De geheel nieuwe Frostbite engine, Jets, full destruction, prone terug. Het wordt vet.
Wil MW3 ook spelen, maar BF3 gaat het dit jaar dik worden denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
The Great HooD schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:27:
Haha, BF3 wordt zoveel vetter. De geheel nieuwe Frostbite engine, Jets, full destruction, prone terug. Het wordt vet.
Wil MW3 ook spelen, maar BF3 gaat het dit jaar dik worden denk ik!
Helemaal mee eens!

Voorheen Battlefield 2 stuk gespeeld op de PC, daarna Bad company op de Ps3, vervolgens naar COD overgestapt. Nu ligt blackops al paar maanden stof te happen en kan ik niet wachten tot BF3 uitkomt ;)

Maar goed.. De SP mode van COD zal gewoon beter zijn dan battlefield, aangezien battlefield van ver moet komen op SP gebied. Ik heb het iedere keer geprobeerd om de SP van battlefield te voltooien maar echt, na een aantal missies wilde ik gewoon niet meer :'( terwijl de MP gewoon stukken beter is. Maar COD daarentegen speelde ik vaak de SP in een ruk uit. Kort maar krachtig! Toch denk ik dat ze stiekem naar COD hebben gekeken de afgelopen jaren, (afgaand op de gameplay beelden) en dat ze er een mooie SP uit poepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik zal vast wel gek zijn, maar ik koop zowel MW3 als Battlefield 3. Alhoewel je het meest de multiplayer speelt bij CoD vind ik de singleplayer ook altijd wel nice om te spelen. En zeker met dit World War 3 onderwerp.

Battlefield 3 wordt de multiplayer gewoon kicken, en is de SP mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Uniciteit schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:14:
Ik zal vast wel gek zijn, maar ik koop zowel MW3 als Battlefield 3. Alhoewel je het meest de multiplayer speelt bij CoD vind ik de singleplayer ook altijd wel nice om te spelen. En zeker met dit World War 3 onderwerp.

Battlefield 3 wordt de multiplayer gewoon kicken, en is de SP mooi meegenomen.
ik denk niet dat je gek bent;)

ik ga precies hetzelfde doen denk ik, na zo'n verhitte discussie moet je toch wel ze allebei uitproberen.

maar ik blijf er bij, COD speel sneller en lekkerder vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vindt ik? :+

Ik ga ze denk ik ook allebei gewoon halen, hoewel MW3 voor mij meer een zekerheidje is dan BF3. Het zal afhangen van de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
De gameplay van BF gaat te langzaam vind ik.

je kan klagen over nuubtubers, maar wat dan die gasten die in een tank zitten het hele potje en als maar gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Och, het verschil kwa gameplay is echt enorm. BC2 was voor mij ook te traag waardoor ik ben gebleven bij MW2 en BO. Maar de snelle gameplay ligt me hier ook niet altijd. Wellicht dat een fatsoenlijke afwisseling uitkomst kan bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382855

De graphics van MW2 waren verbetert ten opzichte van MW1. Maar zoals je bij black ops kan zien, heeft treyarch deze helemaal verpest met overdreven highres textures en op ALLES glans (specular) welke je niet eens voor alles uit kan zetten.

Tijdens het zien van die trailer dacht ik ook (vooral bij die rondrollende vrachtauto); dit is lelijk?! Toen ik die scene met het vallende glas (in een winkelcentrum iets ofzo?) zag vond ik het al beter maar ik hou mijn hart vast of ze het zonder de main developers van IW kunnen. Dat de makers van SoF2 meewerken vind ik wel positief, maar dat hoeft niks te zeggen.

Succes cod (het competetive gedeelte van cod2/cod4 is springlevend btw, wie ook beweerde van niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Blue-Tiger schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:09:
Och, het verschil kwa gameplay is echt enorm. BC2 was voor mij ook te traag waardoor ik ben gebleven bij MW2 en BO. Maar de snelle gameplay ligt me hier ook niet altijd. Wellicht dat een fatsoenlijke afwisseling uitkomst kan bieden :)
Speelde je het op de PC? Ik speelde eerst altijd COD4 en toen een keer in een steam aanbieding BC2 gekocht. Toen begon ik het te spelen en ik zat alsmaar van "alles gaat zooo langzaam!" dus ik even op internet kijken, blijkt dat de Field Of View maar 60° is (standaard console FOV trouwens, ook bij COD). Ik heb deze dus verhoogd naar 80 of 85° en het lijkt in een keer allemaal een stuk sneller te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-06 14:06
pannekoek141 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:35:
Frostbite 2.0.......

Meer hoef ik niet te zeggen
Waarom oh waarom verwachte ik iemand die relatief jong zou zijn toen ik op Gallery klikte....
Vind de "feel" van Frostbite nogal plastisch, maar wie weet ligt dat aan de games en bevalt BF3 wel goed, ik wacht wel op de (gratis) Beta/Demo.

Denk dat ik na MW2 en BO direct kopen eerst eens wacht op de reviews/reacties en of het echt wat is en geen noodzaak heeft tot tig patches en blubber balance.

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 25-05-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Vandread schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Denk dat ik na MW2 en BO direct kopen eerst eens wacht op de reviews/reacties en of het echt wat is en geen noodzaak heeft tot tig patches en blubber balance.
Verstandig. Als de release hetzelfde gaat zoals bij BO kan de helft toch niet spelen vanwege performance problemen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 22:17
Alsof ze blut zijn bij Activision!

http://www.mcvuk.com/news...s-premium-online-features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Alsof je het een bedrijf kwalijk kan nemen dat ze meer willen verdienen :?

Maar, eerst maar eens zien waar ze mee gaan komen. Dan pas oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:47

D4NG3R

kiwi

:)

beany schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:54:
[...]

Wel als het bedrijf de franchise uitmelkt, en IW zelfs (deels) de rug toe keert.
Eensch.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-06 11:36
Als het visual features zijn vind ik het best.
Krijg je extra killstreaks of andere wapens die sterker zijn koop ik em niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 19:27

DefLite

Why so serious?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=H2PYSoF4iW4]

En een tekstversie voor de mensen die nog op werk oid zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is wel grappig hoe iedereen MW3 en BF3 vergelijkt (zelfs de ontwikkelaars zien het als rivalen, al zal dit meer in de verkoopcijfers zijn) maar de waarheid is gewoon: CoD en BF zijn twee compleet andere games.
Even een opsomming (zeg het gerust als ik hier een fout in heb gemaakt of als je het ergens niet mee eens bent). De quote's zijn even om de verschillende games aan te geven, ik heb het dus niet ergens van ge-quote.
Modern Warfare 3 (en CoD in het algemeen):
- Snelle gameplay
- Verhaal van de SP is goed, maar sinds MW2 aan de korte kant
- Visueel niet super, maar zeker niet slecht
- Killstreaks
Battlefield 3 (en BF in het algemeen)
- Trage(re) gameplay
- Verhaal van de SP (als het er al in zit) is kort en (in mijn ogen) niet erg aantrekkelijk
- Visueel super, verwoestbare gebouwen etc. die niet te vinden zijn in CoD
- Voertuigen
Dat Battlefield een trage gameplay heeft is wat de meeste BF-haters volgens mij het meest stoort. Waar je in CoD vaak geen 20 seconden kan rondlopen zonder beschoten te worden kan je in BF rustig 1 minuut rondlopen. Zelf vind ik BF leuker maar ik heb sinds CoD4 (met uitzondering van WaW) ook alle CoD's gekocht en MW3 wordt zeker geen uitzondering, maar wel na BF3.

Voor MW3 specifiek hoop ik echt dat de SP nu eindelijk een keer goed wordt afgesloten, niet zo'n einde waar je niks mee kan en een soort halfbakken cliffhanger is.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 25-05-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 22:17
beany schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:54:
[...]

Wel als gaat om het kopen van bepaalde wapens, attachments, perks of killstreaks voor de MP?

quote: we are attempting to deliver new incremental experiences that have yet heretofore been unseen by our players

Maar je hebt het gelijk, eerst maar eens zien, want is nu gewoon speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
ach komop mensen, dat de voorgaande battlefield spellen traag waren betekend niet dat bf3 dat ook wordt. Kijk de trailer nou. Het is veeel smoother dan bfbc2 en bf2. Ik vind het zelfs net een tikje smoother dan COD,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Anoniem: 315662 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:18:
Het is wel grappig hoe iedereen MW3 en BF3 vergelijkt (zelfs de ontwikkelaars zien het als rivalen, al zal dit meer in de verkoopcijfers zijn) maar de waarheid is gewoon: CoD en BF zijn twee compleet andere games.
Eensch. Ik snap ook niet waarom mensen gaan vertellen waarom 1 van de 2 beter is dan de andere. Een beetje FPS fanaat speelt alle FPS toch? Ik koop eigenlijk alle kwaliteits en bekende (lees gehypte) titels en zie zelf wel hoe het speelt. Wat ik van een spel vind, laat ik niet bepalen door een gast bij IGN of de PU. :)

Dat geeft miskopen zoals Brink en Homefront maar ik heb nog nooit spijt gehad van een CoD titel (heb alles) en ook niet van een BF titel (alles vanaf BF2 muv play4free). BFvsMW is net zo iets als Xbox vs PS3 of Ajax vs Feyenoord, doe wat je leuk vindt. Of zelfs allebei als je het kan betalen/overleven.

Wat MW3 betreft. Ik hoop en ga er van uit dat het eigenlijk een samensmelting van de goede punten van MW2 en BO wordt met een heel klein beetje nieuws (niet teveel). Doe mij maar de fun van MW2 met de balance van BO. Dus geen idiote killstreaks/Danger Close/Commando/OMA maar wel de snelheid van MW2 en de vette maps waar MW1 vooral in uitblonk. Als BO+MW2=MW3 ben ik een blij vogeltje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l166 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:24:
ach komop mensen, dat de voorgaande battlefield spellen traag waren betekend niet dat bf3 dat ook wordt. Kijk de trailer nou. Het is veeel smoother dan bfbc2 en bf2. Ik vind het zelfs net een tikje smoother dan COD,
tragere gameplay is een beetje de trademark van battlefield, ze zouden stom zijn om het teveel te gaan veranderen.
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:56:
[...]

Eensch. Ik snap ook niet waarom mensen gaan vertellen waarom 1 van de 2 beter is dan de andere. Een beetje FPS fanaat speelt alle FPS toch? Ik koop eigenlijk alle kwaliteits en bekende (lees gehypte) titels en zie zelf wel hoe het speelt. Wat ik van een spel vind, laat ik niet bepalen door een gast bij IGN of de PU. :)

Dat geeft miskopen zoals Brink en Homefront maar ik heb nog nooit spijt gehad van een CoD titel (heb alles) en ook niet van een BF titel (alles vanaf BF2 muv play4free). BFvsMW is net zo iets als Xbox vs PS3 of Ajax vs Feyenoord, doe wat je leuk vindt. Of zelfs allebei als je het kan betalen/overleven.

Wat MW3 betreft. Ik hoop en ga er van uit dat het eigenlijk een samensmelting van de goede punten van MW2 en BO wordt met een heel klein beetje nieuws (niet teveel). Doe mij maar de fun van MW2 met de balance van BO. Dus geen idiote killstreaks/Danger Close/Commando/OMA maar wel de snelheid van MW2 en de vette maps waar MW1 vooral in uitblonk. Als BO+MW2=MW3 ben ik een blij vogeltje. :)
persoonlijk vond ik de balance in BO vaak ver te zoeken, ik hoop dat ze gewoon het beste uit alle delen nemen en proberen iets te doen tegen noobtube spam (ik snap dat het moeilijk is, ze halen het er niet uit en ik zou niet weten wat je er dan aan moet doen, maarja zij hebben er voor geleerd he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Bahahah :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Haha die muziek, geniaal! _/-\o_
Ik kreeg trouwens deze foto vanmiddag opgestuurd via mijn email:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/25/1306338615-70.jpg

Volgens de afzender ging het om de foto van het startscherm van een early beta-versie van Modern Warfare 3 en zal dit startscherm waarschijnlijk niet in de retail-versie van MW3 komen
Wat zeggen jullie, real or fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:15
Fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Er zijn (verrassend genoeg) nog meer screenshots opgedoken van het Modern Warfare 3 startscherm en multiplayer menu:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nCNS9h0EHP8]

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het er niet fake uitzien, maar het zal me verder echt aan m'n reet roesten hoe het menu eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Haakontje schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 06:16:
Er zijn (verrassend genoeg) nog meer screenshots opgedoken van het Modern Warfare 3 startscherm en multiplayer menu:

[video]

Wat denken jullie?
Screenshots in plaats van bewegende beelden en gebruik van al eerder vertoond materiaal, dus ik denk dat het fake is.

Zo niet, zit er een spoilertje in:

spoiler:
Eerste missie in Dharamsala, India?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:49

Mystikal

It never hurts to help!

DefLite schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:03:
[video]

En een tekstversie voor de mensen die nog op werk oid zitten.
Ook de tekstversie is geblocked op mijn werk... Iemand care to quote?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:46:
[...]

Screenshots in plaats van bewegende beelden en gebruik van al eerder vertoond materiaal, dus ik denk dat het fake is.

Zo niet, zit er een spoilertje in:

spoiler:
Eerste missie in Dharamsala, India?
Nou nou, wat een spoiler. De SP hoef ik ook niet meer te spelen nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:05:
[...]

Nou nou, wat een spoiler. De SP hoef ik ook niet meer te spelen nu. :+
Better safe than sorry toch? :+

Er zijn altijd nog mensen die helemaal niks willen weten vooraf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-06 14:06
ChojinZ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:06:
[...]

Verstandig. Als de release hetzelfde gaat zoals bij BO kan de helft toch niet spelen vanwege performance problemen... :+
Ik was de enige in mijn game-vrienden groep die daar geen last van had... zie specs... maar voor de beelden die je krijgt is het natuurlijk wel mooi ruk om zo te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 315662 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:42:
persoonlijk vond ik de balance in BO vaak ver te zoeken, ik hoop dat ze gewoon het beste uit alle delen nemen en proberen iets te doen tegen noobtube spam (ik snap dat het moeilijk is, ze halen het er niet uit en ik zou niet weten wat je er dan aan moet doen, maarja zij hebben er voor geleerd he)
Kun je dat onderbouwen? Waarom vind je de balans ver te zoeken? Ik heb gisteren de hele avond weer eens gespeeld, sinds lange tijd, en ik heb echt geen enkele keer gedacht: nou nou, dat komt de balans niet ten goede.

Die van MW2 daarentegen, is dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:40:
[...]

Kun je dat onderbouwen? Waarom vind je de balans ver te zoeken? Ik heb gisteren de hele avond weer eens gespeeld, sinds lange tijd, en ik heb echt geen enkele keer gedacht: nou nou, dat komt de balans niet ten goede.

Die van MW2 daarentegen, is dramatisch.
misschien is het gewoon omdat ik het niet zo heb op black ops (na 1 potje wel weer op uitgekeken) maar voor mijn gevoel zijn er gewoon teveel wapens die niks doen en een paar die heel veel doen. Dat je niets unbalanced ziet is omdat iedereen dezelfde wapens gebruikt (tenminste wel in de potjes waar ik speel). maar dat noem ik geen balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:08
Hebben jullie dit gezien:
http://www.nu.nl/games/25...een-leidend-platform.html
Goed voor de PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
waar heb jij het over :? Als de pc geen lead platform is dan wordt het weer benadeeld door de consoles vanwege hun kracht (die ze niet hebben). Gelukkig is het niet nog erger en werden ze vanuit de consoles geport naar de pc...

edit, ''én'' er tussen gezet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Adel_F16 op 26-05-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Eindelijk een CoD die voor de PC geoptimalizeerd word:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

l166 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:42:
[...]

waar heb jij het over :? Als de pc geen lead platform is dan wordt het weer benadeeld door de consoles vanwege hun kracht (die ze niet hebben). Gelukkig is het niet nog erger en werden ze vanuit de consoles geport naar de pc...

misschien even naar het artikel kijken? niks wordt benadeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hulde! _/-\o_ Lijkt erop dat ze wellicht toch iets kunnen maken van MW3. God, wat zit ik daar eigenlijk op te wachten zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:08
l166 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:42:
[...]

Bij MW2 werd het spel ontwikkeld voor de XBOX en toen geport naar de PC en PS3. De PC had geen extra features, nu gaat dat dus wel gebeuren. Leuk dat blijkbaar de PC toch nog belangrijk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

reemprive schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:38:
[...]

Bij MW2 werd het spel ontwikkeld voor de XBOX en toen geport naar de PC en PS3. De PC had geen extra features, nu gaat dat dus wel gebeuren. Leuk dat blijkbaar de PC toch nog belangrijk genoeg is.
Mja, eerst zien dan geloven. Bij Black Ops zeiden ze ook dat de PC versie extra aandacht kreeg en die release was behoorlijk dramatisch. Ook zeggen ze dat de game 'vanouds' op minimaal 60fps op de consoles loopt. Dat zal wel eerder rond de 50 zijn en nog wat lager voor de PS3 (maar dan loopt het alsnog soepeler dan de meeste andere shooters op de consoles natuurlijk).

Hopelijk dat er minimaal dedicated servers zijn voor de PC en dan met meer dan een serverboer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 26-05-2011 20:01 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty