Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 21:18

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Er zullen altijd dingen zijn waar mensen over gaan klagen. De enige oplossing om teleurstelling te voorkomen is om topics als deze niet te volgen en het nieuws over MW3 links te laten liggen. Als je zonder verwachting de game gaat spelen, kan t alleen maar meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:40:
[...]

Kun je dat onderbouwen? Waarom vind je de balans ver te zoeken? Ik heb gisteren de hele avond weer eens gespeeld, sinds lange tijd, en ik heb echt geen enkele keer gedacht: nou nou, dat komt de balans niet ten goede.

Die van MW2 daarentegen, is dramatisch.
;( >.< CoD balans noemen sinds introductie van PERKS en killstreaks hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet jij niet in het BF topic wezen? Oh ja BC2 is lekker in balans hè. LOL :+

Edit: voor elke perk en killstreak is overigens een counter. Ik zie in ieder geval geen complete teams met snipergun in de bosjes staan.

[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 26-05-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:23:
jij bent volgens mij de gene die BF erbij brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Never mind, zie z'n sig.

[ Voor 75% gewijzigd door bram1984 op 26-05-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07 12:21
op 1 van de screens in de topicstart zie je zo te zien een werkende holo sight a la dittem. Hadden die vorige cod's dat ook al?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haarbal schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:46:
op 1 van de screens in de topicstart zie je zo te zien een werkende holo sight a la dittem. Hadden die vorige cod's dat ook al?
het lijkt wel op de MARS sight uit MW2 (alleen voor TAR-21 ipv RDS)
ik zie niet wat jou sig met deze discussie te maken heeft

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 27-05-2011 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik denk dat ik deze toch oversla. Wat een geldwolven daar bij Activision.

Fans of Call fo Duty (COD) can count the last game released in the series as a turning point. Until now you could buy the game, take it home, and play it online and offline to your heart’s content without spending another dollar while experiencing the full game (map packs excluded, of course). With the next game in the series, that is no longer going to be the case.

During a Q1 earnings call held yesterday, Activision confirmed that the next COD release will come with premium online features. That means buying the game will not be the end of your spending in order to experience all that COD has to offer in terms of multiplayer features.

Moet niet gekker worden ...

[ Voor 117% gewijzigd door Ruffzz op 27-05-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
bram1984 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:23:

Edit: voor elke perk en killstreak is overigens een counter. Ik zie in ieder geval geen complete teams met snipergun in de bosjes staan.
Er zal wel telkens een counter zijn, maar toch kan men na 1 goeduitgevoerde killstreak opeens in de top 3 v/h team staan. Dat noem ik geen balance. ;)

Bij BFBC2 wordt er gesorteerd op je verdiende match points. Bij COD is dit op je aantal kills in de match. (Correct me if I'm wrong maar bij MW2 is dit toch, bij BO weet ik het niet.)

Er is de kans dat je in BFBC2 ook in luttele seconden bovenaan staat maar die kans is veel kleiner, en dan moet je al heel goed overweg kunnen met een tank of chopper.

edit: Toch even de screen die waarschijnlijk hoort bij je zin " Ik zie in ieder geval geen complete teams met snipergun in de bosjes staan." :+
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v239/kris2004louie/BFBC2Game2010-03-2113-01-30-37.png
Ik heb mij echt kapotgelachen toen ik deze screen voor het eerst zag. Maar zo neig is het nooit in de meeste matches, anders zou ik de game tenslotte niet meer spelen.
Een welgemikte air strike en de wookies are gone!

@ bericht hierboven: Ben benieuwd hoeveel percent van de COD community hiervoor zou betalen. :)
Langs de ene kant denk ik niet te veel, zeker aangezien er veel andere degelijke FPS franchises zijn met Battlefield aan de top.
Langs de andere kant weet ik dat er gamers zijn die enkel COD games kopen en nooit verder willen kijken dan hun neus lang is. Ook kopen zij alle DLC onmiddellijk, prijsbewust 0.00% die gasten.

Dusja, het valt af te wachten.

[ Voor 37% gewijzigd door Asgaro op 27-05-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
NowGamer can reveal that Modern Warfare 3's rumoured destruction mechanic is purely scripted and in no way organic.
Following rumours that Modern Warfare 3 will feature a greater emphasis on environmental destruction, a live gameplay demonstration in London earlier this week has proved that all of the carnage on display was purely scripted.
This is counter to recent rumours that Modern Warfare 3 would feature destructive elements to bring the IP in line with market rival Battlefield 3.
“Destruction is technically unconvincing.”
While destruction features heavily in Modern Warfare 3, the cinematic destruction on show was technically less convincing than the interactive destruction shown in DICE’s 12-minute Battlefield 3 trailer.
The mission ‘Black Tuesday’ takes place on Wall Street, as new character Frost fights his way through the New York Stock Exchange.
Reaching the roof, he detonates a Russian radar-jamming tower in a scripted set piece, which sends the tower toppling over convincingly.
However, firing bullets at surfaces and throwing grenades merely results in slight texture changes, rather than real-time destruction.
For a full report on Modern Warfare 3’s destruction mechanics, check out our Modern Warfare 3 reveal essentials guide
Via http://www.nowgamer.com/n...uction-is-purely-scripted

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/bla.JPG

Surprise me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zie z'n sig
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:48:
ik zie niet wat jou sig met deze discussie te maken heeft
Je bent niet zo snugger hè, geloof ik? O-)
Asgaro schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:25:
[...]

Er zal wel telkens een counter zijn, maar toch kan men na 1 goeduitgevoerde killstreak opeens in de top 3 v/h team staan. Dat noem ik geen balance. ;)

Bij BFBC2 wordt er gesorteerd op je verdiende match points. Bij COD is dit op je aantal kills in de match. (Correct me if I'm wrong maar bij MW2 is dit toch, bij BO weet ik het niet.)

Er is de kans dat je in BFBC2 ook in luttele seconden bovenaan staat maar die kans is veel kleiner, en dan moet je al heel goed overweg kunnen met een tank of chopper.

edit: Toch even de screen die waarschijnlijk hoort bij je zin " Ik zie in ieder geval geen complete teams met snipergun in de bosjes staan." :+
[afbeelding]
Ik heb mij echt kapotgelachen toen ik deze screen voor het eerst zag. Maar zo neig is het nooit in de meeste matches, anders zou ik de game tenslotte niet meer spelen.
Haha _/-\o_

In MW2 is dat inderdaad een stuk erger dan in BO. Doordat ze in BO de shotgun als primary hebben gedaan (aan de ene kant jammer, aan de andere kant goed) lopen er veel meer mensen met launchers rond. Daarnaast zijn de killstreaks veel minder overpowered dan in MW2. Twee raketten zijn in de regel voldoende en zelfs de honden zijn goed af te weren.

Ik ben het overigens volkomen eens dat in CoD veel mensen met dezelfde wapens rondlopen, maar dat blijf je altijd hebben. Wapens hebben nu eenmaal verschillende eigenschappen, en er zitten altijd sterkere wapens bij, anders heeft het niet zoveel nut om verschillende wapens te nemen. Wat dan wel weer redelijk goed gedaan is, is dat verschillende wapens beter zijn op specifieke maps.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 27-05-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Het ligt er aan waarvoor je betaalt. Als je maandelijks mag lappen voor een abbonement en dezelfde problemen hebt als in matchmaking nu lijkt me het een slechte deal. Als je toegang krijgt tot dedi's op de consoles bijvoorbeeld is het wat meer de moeite waard. Of andere gamemodes. Al lijkt me dat ze dat eigenlijk fijn voor de 60 Euro die we al neer leggen mogen regelen. Wat ik helemaal irritant zou vinden is dat je andere guns kan kopen. Dat levert alleen maar gezeur op; terecht of onterecht, en maakt het spel onoverzichtelijk. Omdat niet iedereen dezelfde gear heeft. Dit is CoD niet WoW. :)

Ben op zich niet tegen betalen voor meer. Koop al jaren DLC en abbonementen voor bepaalde zaken. Het moet alleen wel het geld waard zijn. Een mappack is dat makkelijk voor mij. Een maandelijkse abbonement zonder daar meer voor te krijgen doet me neigen naar andere spellen.

@Asgaro; er zijn ook spelers die nadenken en CoD simpelweg leuker vinden dan de rij BF spellen die ze in de kast hebben staan. Als ik 2 km wil lopen om wat actie te zien ga ik wel bij een wandelclub (nadeel; die hebben vaak contributieverplichtingen. Zijn we weer daar beland :) ) Ik wil geen discussie over wat een beter spel is forceren (dat doe jij al aardig) maar je presentatie komt nogal onnadenkend en vreemd over in een CoD topic. :)

@Bram er lopen veel minder mensen met tubes rond in BO dan in MW2 volgens mij. Ik kom ze echt nauwelijks tegen.

@BO minder gebalanceerd dan MW2. En als ze er zijn kunnen ze twee tubes schieten en is hun pret weer op. Stukje minder irritant dan in MW2. AC130 anyone? Die had 3 rakketen nodig waardoor niemand erop schoot waardoor die 3 minuten bleef hangen en 1 miljoen kills maakte. Gunship in BO is 2 rakketen. Klaar en weg is ie. Als je door een Huey/Hind wordt geownd kun je beter Farmville gaan spelen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 27-05-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gisteren toevallig een tuber in de lobby zitten. Die gast had een tube met sleight of hand. Ik kon 'm wel schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:37:
Ik had gisteren toevallig een tuber in de lobby zitten. Die gast had een tube met sleight of hand. Ik kon 'm wel schieten.
Kennelijk kon je dat niet, anders had je niet zo'n bericht gepost _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:19
Maar dan nog, hij heeft maximaal 2 kogels en dan houdt t op. Je kan tubes niet scavengen in BO, en er is ook geen OMA zoals in MW2....

In MW2 kon je nog rondlopen met je scavenger en met OMA en alleen maar tubes schieten....

Die maximaal 2 tubes per life vind ik niet zon ramp. In bepaalde gamemodes kan het best een tactisch wapen zijn nl, zoals in domination bijvoorbeeld.

@exactor: Couldn't agree more..... Als ze de ingeslagen weg van BO een beetje volgen kan MW3 denk ik wel wat worden. Als ze verder gaan op de weg van MW2 met nog meer overpowered killstreaks en tubes en andere skill-loze apparatuur dan houdt het voor mij snel op.

Killstreaks en perks zijn leuk, maar je moet niet te ver gaan. De basis moet gewoon schieten blijven en gebrek aan skills moet je niet kunnen afdekken met teveel extra rotzooi. Een beetje variatie is leuk, maar de basis moet gewoon aiming skills blijven...

[ Voor 40% gewijzigd door KingKoning op 27-05-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:37:
Waarom deed je dat niet dan? More shooting, less talking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

In MW2 was het (soms) best lachen om rond te lopen met een tube, scavanger en danger close. Er zijn mensen die het constant gaan doen, maar goed it's all in the game. Gewoon een tactiek verzinnen om diegene te slim af te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:10:
[...]

Waarom deed je dat niet dan? More shooting, less talking.
Taalgrapje ;)

Ik had 'm wel een paar keer, maar kwam 'm achter elkaar tegen nadat 'ie net gespawnd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395810

LOL GEWELDIGE SS

Knip in een quote als deze lang is, zeker als je maar met 1 regel reageert.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 27-05-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:50:
Je bent niet zo snugger hè, geloof ik? O-)
jij leest zeker nergens overheen he? mr. perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382855

No offence voor de perk/weaponattachment/andere-opties -genieters, maar als je een beetje skill hebt hoef je al die rewards niet. Toen ik MW2 speelde stond ik elk potje bovenaan zonder te campen en (naast UAV) geen killstreak rewards of enige weapon attachments. Evenals bij black ops, zonder enige poespas gewoon een aku nemen (die trouwens kwa range te overpowered is).

Mocht je echt uitdaging willen met een shooter (in de cod serie), probeer eens cod4 of cod2. Ik raad het je echt aan als jij je net als ik kan doodergeren aan al die zooi die ze bij een schietspel kunnen gooien. Waarom ik dan geen Counter Strike speel? ; movement en de mogelijkheid om te aimen. Bij cod speel je het lichaam met een flexibel wapen en bij counterstrike een poppetje welke bunny-hoppend moet berekenen hoe laag hij zn wapen moet houden om met recoil rekening te houden.

Oké, ik ga erg off-topic. :p

De pc community zit niet te wachten op vast betalende diensten. Helemaal niet als MW3 geen flop wordt. Dan willen mensen gewoon spelen en een goedkope hobby hebben.
Ik hoop dat ze niet teveel focus leggen op levels en achievements (wat hoogst waarschijnlijk wel gebeurd) en gewoon voor de shooter gaan. Ik zelf wil een wapen kiezen en mijn skill kunnen vergelijken met die van anderen inplaatsvan steeds maar tegen mijzelf te zeggen; oh een raket uit de lucht.. oh een grenade launcher.. oh.. etc..

Maarja, geld geld geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:22:
[...]

jij leest zeker nergens overheen he? mr. perfect.
Dat gebeurt doorgaans niet twee keer achter elkaar nee, reagerend op dezelfde persoon. :F
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:22:
De pc community zit niet te wachten op vast betalende diensten. Helemaal niet als MW3 geen flop wordt. Dan willen mensen gewoon spelen en een goedkope hobby hebben.
Ik hoop dat ze niet teveel focus leggen op levels en achievements (wat hoogst waarschijnlijk wel gebeurd) en gewoon voor de shooter gaan. Ik zelf wil een wapen kiezen en mijn skill kunnen vergelijken met die van anderen inplaatsvan steeds maar tegen mijzelf te zeggen; oh een raket uit de lucht.. oh een grenade launcher.. oh.. etc..

Maarja, geld geld geld
En de console community wel? Ik in ieder geval niet. Maps vind ik niet zo heel erg, maar de plannen die ze nu hebben, staan me niet echt aan, als casual speler.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 27-05-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Dat gebeurt doorgaans niet twee keer achter elkaar nee, reagerend op dezelfde persoon. :F

[...]

En de console community wel? Ik in ieder geval niet. Maps vind ik niet zo heel erg, maar de plannen die ze nu hebben, staan me niet echt aan, als casual speler.
ik deed het niet 2x en jij quote nu mij op iets wat ik niet heb gezegd.
daarnaast heb je wel gelijk, ook console community zit er niet op te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:19
Niemand zit daar op te wachten. Ik hoop ook dat dat gaat floppen. En dat niet alle fanboys het achteloos aanschaffen. Ik vraag me sterk af of ze bij Activision wel goed hebben nagedacht en onderzoek hebben gedaan naar de impact hiervan. Dit gaan mensen echt niet leuk vinden. Als je de game koopt bij launch, en alle DLC, ben je sowieso al meer dan 100 euro kwijt aan de game.

Ik bedoel, op de Xbox betaal je al voor Xbox Live. Dat vind ik nog niet eens zon heel groot probleem, maar ik ga niet daarnaást nog betalen voor een CoD dienst. Dat gaat me te ver.

- CoD is een van de bestverkopende franchises ooit.
- De eerste mappack van BO, first strike verkocht op XBL 1,4 miljoen keer in de eerste 24 uur.

Ik bedoel, wat wil je dan nog? Accepteer gewoon dat je 1 van de sterkste gamefranchises van de wereld in handen heb, en werk aan de verbetering daarvan. Dan blijf je deze aantallen gewoon vasthouden...

En ik ben juist diegene die nooit heeft gezeken over de 4 maps voor 15 euro DLC. Beide packs van BO heb ik gewoon aangeschaft, maar zon abbonementsdienst gaat zelfs mij 3 stappen te ver...

[ Voor 11% gewijzigd door KingKoning op 27-05-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Asgaro schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:25:
[...]

[afbeelding]

@ bericht hierboven: Ben benieuwd hoeveel percent van de COD community hiervoor zou betalen. :)
Langs de ene kant denk ik niet te veel, zeker aangezien er veel andere degelijke FPS franchises zijn met Battlefield aan de top.
Langs de andere kant weet ik dat er gamers zijn die enkel COD games kopen en nooit verder willen kijken dan hun neus lang is. Ook kopen zij alle DLC onmiddellijk, prijsbewust 0.00% die gasten.

Dusja, het valt af te wachten.
Op welk platform is dat? Lijkt wel de PC, maar hoe krijgt hij die wapens zo als afgebeeld rechtsonder in de hoek, dat je die genummerd ziet zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie je dat niet gewoon als je door je wapens scrolled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm, betalen en nog een keer betalen?

Nah, laat maar zitten, how about 0 keer betalen?

Problem solved

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben trouwens wel bang dat het alsnog een succes wordt door alle fanboys etc.
ik kan me nog herinneren dat iedereen de MW2 map-packs wilde boycotten, petities online etc.
het mappack is 24 uur uit en ja hoor verkooprecord. als dit soort dingen ons iets leren is het duidelijk dat activision in december wat extra centjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 20:36
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:20:
ik ben trouwens wel bang dat het alsnog een succes wordt door alle fanboys etc.
ik kan me nog herinneren dat iedereen de MW2 map-packs wilde boycotten, petities online etc.
het mappack is 24 uur uit en ja hoor verkooprecord. als dit soort dingen ons iets leren is het duidelijk dat activision in december wat extra centjes heeft.
activision weet gewoon precies wat ze in de kuip hebben, ik speel veel shooters online maar vind de COD serie gewoon het prettigste spelen, juiste tempo, jusite gevoel qua wapens etc en gewoon de killstreaks die je performance een extra bonus geven. Heel veel gamers denken er zo over. Helaas is de game de laatste jaren niet gigantisch verbeterd maar het blijft solid. Alleen omdat het zo solid is melkt activiosn uit als het commerciele uber bedrijf dat ze zijn. Maar ik hoop wel dat BF3 een grote fanbase weet te creeeren dat concurrentie weer echt aanwezig is en er gedwongen word om te gaan innoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 16:52:
Zie je dat niet gewoon als je door je wapens scrolled?
Affirmative :)

Maar ik denk dat weinig PC-gamers daarop letten (ik allezins alleszins (altijd mis...) niet).
Aangezien er geen lean left en lean right optie in de game is, kan je altijd de "A" en de "E" toets (bij azerty toetsenbord) gebruiken om daar wapens of gadgets aan te koppelen, zodat je niet moet scrollen in je inventory.

@exactor it: I'll take note of your remarks ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 27-05-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Qua marketing stoppen ze er in elk geval weer genoeg geld in, zojuist was de trailer op tv in de rust van de Champions League. Ben benieuwd in hoeveel landen ze het uitgezonden hebben, zal flink wat knaken kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online
kazuka schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:45:
Qua marketing stoppen ze er in elk geval weer genoeg geld in, zojuist was de trailer op tv in de rust van de Champions League. Ben benieuwd in hoeveel landen ze het uitgezonden hebben, zal flink wat knaken kosten.
Zo zo .. Half jaar voor de release al trailers op TV gaan uitzenden ? Nu snap ik waarom je na de aankoop pas 1/4 deel van de game bezit. ( waarschijnlijk 2 map packs en premium multiplayer opties) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 23:41
Als dit beeld klopt ben ik al erg tevreden over de graphics!

Afbeeldingslocatie: http://clan.bielie.nl/images/cod3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:37

flessuh

Set sail for fail!

Bielie993 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:09:

[afbeelding]
is dat niet cod4? de missie dat die tank in het moeras zit?

mmm, vaag, ik zag een andere afbeelding:P

[ Voor 7% gewijzigd door flessuh op 28-05-2011 22:46 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
niet dat ik weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-07 14:10
Ja duidelijk een moeras in het midden oosten met wolkenkrabbers ernaast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online

[afbeelding]
Zou best kunnen. Totaal niet onder de indruk overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57

[afbeelding]
Lijkt mij niet. Kan de Quake3 IW4 engine niet aan. :+

Ben het trouwens wel eens met de meneer hierboven. Ik ben ook niet echt onder de indruk van het plaatje.

[ Voor 15% gewijzigd door ChojinZ op 29-05-2011 00:08 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik gok erop dat die afbeelding grafisch geupscaled is.
Dat gebeurd wel vaker bij CoD. ;)

De soldaat ziet er dan nog redelijk uit (uiteraard voor DX9) maar de achtergrond ziet er niet uit in verhouding met een spel als BF3 or het beruchte Crisis. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-05-2011 00:30 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie weinig verschil met een cod4 plaatje hoor

sinds cod2 vind ik de graphis al mooi en ik vind dat Treyarch faalde erin de graphics naar de next level te brengen met oneindig speculair map op alles. Voor net zo mooie graphics maar een veel mindere prijs koop ik liever section 8.

En zoveel wordt er niet geupscaled bij afbeeldingen, je ziet toch hoe vierkant sommige vormen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bielie993
Ik neem aan dat jullie hem op de echte resolutie gezien hebben door er op te klikken. Ik vind het eigenlijk wel top zo! :P

Van mij hoeft het niet helemaal perfect te zijn qua graphics. En echt veel verbetering is er toch niet echt meer te krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Bielie993 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:14:

Van mij hoeft het niet helemaal perfect te zijn qua graphics. En echt veel verbetering is er toch niet echt meer te krijgen denk ik.
Nee, perfect moet niet. Maar blijven werken met een oude engine, wat dus goedkoop is, terwijl je de bestverkopende fps game franchise in handen hebt is wel grof. :>

En vergeet niet: "stilstand is achteruitgang" :)

Qua te krijgen verbetering: er is nog véél dat verbeterd kan worden (zelfs bij BF3).

Ik had ook de indruk dat we bijna aan de limiet zaten qua mogelijk graphics bij games als Far Cry en Crysis.
Maar het is maar tot je iets nieuws ziet in een game, dat je denkt: "damn, dat was inderdaad voorheen niet mooi uitgewerkt". :)

Nog een voorbeeld: LA Noire. De gezichtsexpressie is subliem en nog maar in uitsluitend die game zo accuraat. En zo zijn er nog duizenden zaken die beter kunnen.

Maar nu wijk ik te neig af, terug on topic :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Dit is gewoon een plaatje van het spel? 8)7

Ik bedoel zo mooi is het nou toch ook weer niet, totaal geen vooruitgang t.o.v. Black Ops, MW1, MW2
BF3 is toch wat meer indrukwekkend als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vond net een aardige versie van de trailer van gisteravond tijdens de UEFA Champions League finale:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lFQ3j4wcC5M]

Het is wel de duitse versie en hij is niet echt in HD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-07 21:02

superwashandje

grofheid alom

hahaa domme duitsers! dat klinkt toch gewoon echt niet. wel leuke trailer hoor als ie in het engels was geweest.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
superwashandje schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:17:
hahaa domme duitsers! dat klinkt toch gewoon echt niet. wel leuke trailer hoor als ie in het engels was geweest.
Die word ongetwijfeld over een aantal dagen ook gereleased door Activision, maar tot dan hebben we deze trailer die blijkbaar ook de enige is op het web met een leuke kwaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DanielWW2 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 00:29:
Ik gok erop dat die afbeelding grafisch geupscaled is.
Dat gebeurd wel vaker bij CoD. ;)

De soldaat ziet er dan nog redelijk uit (uiteraard voor DX9) maar de achtergrond ziet er niet uit in verhouding met een spel als BF3 or het beruchte Crisis. ;)
De personen zien er altijd wel goed uit in COD maar het is juist die low poly omgevingen die afbreuk doen aan de huidige mogelijkheden op grafisch gebied. BF 3 gaat sowieso een betere engine krijgen dan deze game gok ik. qua destruction lopen ze ook al een dikke anderhalf jaar achter tegen die tijd.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoef ook helemaal geen destruction in CoD. Leuke gimmik hoor, in BC2. Maar na een uurtje had ik het ook wel gezien. CoD moet gewoon lekker fast paced zijn met kleine urban maps. Werkt al jaren prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

bram1984 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:02:
Ik hoef ook helemaal geen destruction in CoD. Leuke gimmik hoor, in BC2. Maar na een uurtje had ik het ook wel gezien. CoD moet gewoon lekker fast paced zijn met kleine urban maps. Werkt al jaren prima.
Daar ben ik het dus ook helemaal mee eens! 8)
Ik zit ook niet op voertuigen en destruction tewachten.

Gewoon MW1 in een nieuw jasje. Weg met die overpowerd killstreaks!

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:02:
Ik hoop toch voor IW dat de community die kleine maps zonder enig destruction model niet beu wordt. :)

Ik herinner mij nog COD2 en COD4, die hadden wél grote maps en ik hoorde niemand klagen. MW2 had gewoonweg geen grote maps meer!
Waarschijnlijk doen ze dit nu terug, maar waarom vraag ik mij af?

Ok, de meeste CoD gamers willen fast paced waarschijnlijk, maar laat tenminste wat variatie.

Enjah, destructie. Ik vind dat dit nu in elke FPS zou mogen. (Voertuigen moet voor mij ook niet) Een muur dat perfect blijft staan, dat heb ik dan weer wel gezien. ;)
A camper! - Where? - Behind that wall! - *BAM* - What wall? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Asgaro schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Enjah, destructie. Ik vind dat dit nu in elke FPS zou mogen. (Voertuigen moet voor mij ook niet) Een muur dat perfect blijft staan, dat heb ik dan weer wel gezien. ;)
A camper! - Where? - Behind that wall! - *BAM* - What wall? :D
Daar ben ik het ook mee eens. Destruction hoort langzamerhand gemeen goed te worden. Mijn inziens is het ook weer een stapje de toekomst in. Geen destruction = stilstaan. En stilstand = achteruitgang.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
ChojinZ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:35:
[...]

Daar ben ik het ook mee eens. Destruction hoort langzamerhand gemeen goed te worden. Mijn inziens is het ook weer een stapje de toekomst in. Geen destruction = stilstaan. En stilstand = achteruitgang.
Inderdaad, en ik zeg dit niet om te vitten op de CoD serie.

Het brengt gewoonweg meer dynamiek in het spel!

De ene match ligt het ene deel van de map volledig in deugen, waardoor je daar nauwelijks cover hebt en dus zeker moet oppassen. De andere match is het een ander deel. Zo kan je nooit een vaste tactiek plannen aangezien de environment zó veranderd. And that's what I like.

Maarja, wishful thinking dat de volgende CoD volgende jaar dit wel heeft! Als ze slim zijn, werken ze momenteel al aan een nieuwe engine. Of desnoods nemen ze een licentie op een engine die dit wel kan en werken ze daarmee (bv CryEngine 2 of 3; de Frostbite engine van Battlefield verkoopt EA geen licenties van. Deze is enkel voor in-house games. NFS: The Run gaat deze bv gebruiken :P )

edit: Met een aangekochte engine zou de feeling van de game wel volledig anders zijn. Dus mss toch beter van zelf een engine te bouwen die de feeling van CoD behoudt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 30-05-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Asgaro schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:44:
[...]

Inderdaad, en ik zeg dit niet om te vitten op de CoD serie.

Het brengt gewoonweg meer dynamiek in het spel!

De ene match ligt het ene deel van de map volledig in deugen, waardoor je daar nauwelijks cover hebt en dus zeker moet oppassen. De andere match is het een ander deel. Zo kan je nooit een vaste tactiek plannen aangezien de environment zó veranderd. And that's what I like.

Maarja, wishful thinking dat de volgende CoD volgende jaar dit wel heeft! Als ze slim zijn, werken ze momenteel al aan een nieuwe engine. Of desnoods nemen ze een licentie op een engine die dit wel kan en werken ze daarmee (bv CryEngine 2 of 3; de Frostbite engine van Battlefield verkoopt EA geen licenties van. Deze is enkel voor in-house games. NFS: The Run gaat deze bv gebruiken :P )
klopt!

Destruction gaat ook campen tegen. Nu heb je in COD altijd wel hotspots waar mensen graag zitten omdat daat veel kills te maken zijn. Met destruction heb je geen vaste minder hotspots en dus zijn mensen minder snel geneigd om telkens op dezelfde plek te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChojinZ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:55:
[...]

klopt!

Destruction gaat ook campen tegen. Nu heb je in COD altijd wel hotspots waar mensen graag zitten omdat daat veel kills te maken zijn. Met destruction heb je geen vaste hotspots en dus zijn mensen minder snel geneigd om telkens op dezelfde plek te gaan zitten.
Ja, want in spellen als BF:BC2 met Destruction 2.0 heb je nooit hele squads met sniper rifles op heuveltjes. Of wel? :)

Persoonlijk, als CoD fanboy, hoef ik Destruction gebeuren niet zo. Vind de combinatie van muren waar je wel doorheen kunt schieten en veilige muren prima. Campers worden geflasht, getubed, ge-nade of gewoon recht in hun gezicht geknifed. Als je een beetje kan spelen is een camper in CoD geen problem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

ChojinZ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:55:
[...]
Destruction gaat ook campen tegen. Nu heb je in COD altijd wel hotspots waar mensen graag zitten omdat daat veel kills te maken zijn. Met destruction heb je geen vaste hotspots en dus zijn mensen minder snel geneigd om telkens op dezelfde plek te gaan zitten.
Tuurlijk heb je wel vaste hotspots met destruction omdat er toch altijd plekken zijn die niet compleet verdwijnen en zo alsnog enige vorm van beschutting bieden aan de camper.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 337891 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:38:
[...]

Ja, want in spellen als BF:BC2 met Destruction 2.0 heb je nooit hele squads met sniper rifles op heuveltjes. Of wel? :)

Persoonlijk, als CoD fanboy, hoef ik Destruction gebeuren niet zo. Vind de combinatie van muren waar je wel doorheen kunt schieten en veilige muren prima. Campers worden geflasht, getubed, ge-nade of gewoon recht in hun gezicht geknifed. Als je een beetje kan spelen is een camper in CoD geen problem. :)
Sinds wanneer kunnen heuvels kapot geschoten worden in BC2? En daarnaast, zeg ik dat het campen totaal verdwenen is door destruction? Nuances, ze blijven moeilijk te begrijpen... :X
Frentik schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:52:
[...]
Tuurlijk heb je wel vaste hotspots met destruction omdat er toch altijd plekken zijn die niet compleet verdwijnen en zo alsnog enige vorm van beschutting bieden aan de camper.
Excuses, minder hotspots. Maar ik neem aan dat wel duidelijk is wat ik bedoel.

[ Voor 20% gewijzigd door ChojinZ op 30-05-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Anoniem: 337891 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:38:
[...]

Ja, daar moet ik je wel gelijk in geven.
Doordat de maps in CoD zo small scale zijn, heb je sowieso minder last van campers. Snipen zou pas gemakkelijk zijn als je gezichtveld ver uitstrekt, waar de campers (bfbc2 benaming is wookies, klinkt toffer :+ ) in bfbc2 hun voordeel dus kunnen uit halen aangezien de meeste maps zeer uitgestrekt zijn.

Persoonlijk heb ik niet te veel last van wookies in bfbc2:
- ze dienen soms perfect als spawn point :o
- ik ga graag op knife hunt in het struikgewas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
De first-person-shooter Call of Duty: Modern Warfare 3 zal een Survival Mode bevatten. De spelmodus is onderdeel van de Spec Ops-gamemode en moet als brug fungeren tussen de singleplayer en de multiplayer van Modern Warfare 3.

De Survival Mode zal in Modern Warfare 3 deel uitmaken van de Spec Ops-spelmodus, die ook al aanwezig was in Call of Duty: Modern Warfare 2. In de Spec Ops-missies speelde de gamer voorheen steeds speciale missies die zich afspeelden in gebieden uit de singleplayer-modus van het spel. In de Survival Mode worden spelers echter juist in een multiplayer-map neergezet.

De spelmodus houdt in dat gamers in teams hordes vijanden moeten verslaan. Het doel is om zo veel mogelijk golven van vijanden te overleven, terwijl de vijanden per golf sterker en talrijker worden. Infinity Ward noemde tegenover Eurogamer.net een voorbeeld waarin een potje Survival Mode begint met een aanval van Attack Dogs, waarna de speler in volgende golven te maken krijgt met honden met bommen, kamikazesoldaten en Juggernauts, de supersoldaten die ook al opdoken in Modern Warfare 2.

Volgens Michael Condrey van Sledgehammer Studio's, dat meewerkt aan Modern Warfare 3, vormt de Survival Mode een brug tussen de singleplayer en de multiplayer. Contrey verklaarde aan Eurogamer dat veel gamers geen trek hebben in de 'scheldende 12- en 13-jarige kinderen waarover je zo veel hoort'. Deze spelers zouden in de Survival Mode de essentie van de multiplayer-modus kunnen beleven in een meer afgesloten omgeving, aldus Condrey.
Zie frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klinkt best goed! De spec-op waar ik de meeste lol uit haal in MW2 is die waar je waves enemies moet neerknallen vanuit een tankstation. Sowieso zijn honden met bommen een goede toevoeging voor elk spel. :P

Wat campers betreft. Als het van die headclippers/glitchers zijn; in CoD heeft elke clip punt een counter. Zie Jungle over de brug bij C richting spawn. Daar heb je een paar kratten bij de brug aan de achterkant van de spawn waar je helemaal verdekt die brugwachters kunt neer knallen. Zo zijn er voor al die plekjes voldoende mogelijkheden. Als het corner campers zijn; of laten zitten met hun 2-0 of fijn flash/stun/nade naar binnen springend dropshotten ftw baby. Gasten in een kamer zijn over het algemeen bijzonder slecht, anders zaten ze niet in zo een kamertje. Ik heb iig een grotere hekel aan / meer last van wookies (leuke term) in BC dan in CoD. Maar goed BF:BC2 heb ik een uurtje of 50 gespeeld. BO bijvoorbeeld al bijna 19 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-07 17:50

steveman

Comfortabel ten onder

Beetje zoals Invasion in UT2004 :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Of gewoon zombie mode compleet gejat van Treyarch..? Ik zie het nog niet zo snel iets worden. Zombies is vooral leuk door de extraatjes, zoals de perks, super wapens, easter eggs, etc. Als die dingen er allemaal niet in zitten (en zo wel, dan is het echt compleet gejat) dan lijkt me die mode best saai...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:17:
Of gewoon zombie mode compleet gejat van Treyarch..? Ik zie het nog niet zo snel iets worden. Zombies is vooral leuk door de extraatjes, zoals de perks, super wapens, easter eggs, etc. Als die dingen er allemaal niet in zitten (en zo wel, dan is het echt compleet gejat) dan lijkt me die mode best saai...
Al heb ik me met specs toch wel vermaakt, alleen jammer dat het max 2 spelers waren.

Als ze er 4 van maken zie ik de fun er wel van

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
beany schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:59:
[...]

Al heb ik me met specs toch wel vermaakt, alleen jammer dat het max 2 spelers waren.

Als ze er 4 van maken zie ik de fun er wel van
Ik heb spec ops op de PC eigenlijk nooit gedaan, maar wel heel vaak op de xbox, Dat is dan wel weer leuk omdat er iemand fysiek naast je zit waar je taktiek mee kan bespreken. We hadden de moeilijkheid dan ook op het hoogste (ik kan dat wel aan, maar m'n vriend speelt het nooit) dus het was vrij lastig, en dan heb je taktiek echt nodig. Op de PC lijkt het me dan net iets minder over het internet, maar spec ops is inderdaad wel leuk.

Ik heb alleen het idee dat deze survival mode niet echt een doel heeft behalve zolang mogelijk overleven. Het leuke aan spec ops is juist de missie proberen te halen. Zo'n "hou het zo lang mogelijk uit" spel ben ik snel op uitgekeken tenzij er andere dingen zijn om te doen (zoals in zombies, perks halen, wapens halen, upgraden, easter eggs vinden, nieuwe kamers openen, etc)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:05
Ben toch wel erg benieuwd naar MW3, hopelijk is deze iets meer gericht op afwisseling zodat je ook eens fatsoenlijk kunt snipen (en zonder dat de sniper te moeilijk te handlen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik hoop dat MW3 het beste van MW2 en BO combineert. Ik ben er nog steeds niet uit welke ik nou beter vind van die twee... MW2 speelt gewoon veel lekkerder, als ik het idee heb dat ik raak schiet dan is dat ook zo (en als ik niet raak dan heb ik ook altijd zoiets van "ja, dat was scheef gemikt"). In BO heb ik het gevoel dat ik vaak door mensen heen schiet en dan opeens dood ben en sta te kijken van "huh..? waarom raak ik niet...". Maar aan de andere kant is MW2 gewoon absoluut niet leuk om te spelen; er is altijd enorme lag, veel cheaters, en iedereen zit alleen maar iedereen te irriteren met oneindig veel tubes, belachelijk snel sprinten en knifen, 10 meter knife lunge, etc. In dat opzicht is BO toch echt beter vind ik.

Dus als MW3 deze spellen combineert, met de engine van MW2 en de anti-ergernis dingen in BO zou het echt top zijn...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er inmiddels wel over uit. Voor mij is het MW2. Ik speel dit de laatste dagen weer. BO MP zal ik ws nooit meer spelen. Ben er echt klaar mee, letterlijk. Ook al is het een stuk minder dan in het begin, nog steeds regelmatig haperingen/stotteringen. En uiteraard iedere keer als je een vijand tegenkomt, waarna je naar een killcam zit te kijken. MW2 draait gewoon vloeiend. Ook heb ik een veel beter feel bij de wapens dan bij BO. Ik denk dat dat voor de meesten wel geldt. Maar idd, de tubers, runners en meer cheaters is wel een flink nadeel. Ik zal af en toe MW2 nog spelen totdat MW3 er is. Laten we daar het beste van hopen. Ze gaan tenminste de PC versie optimaliseren ipv zo'n achterlijke, amper werkende console port op de markt de gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:05:
Ik ben er inmiddels wel over uit. Voor mij is het MW2. Ik speel dit de laatste dagen weer. BO MP zal ik ws nooit meer spelen. Ben er echt klaar mee, letterlijk. Ook al is het een stuk minder dan in het begin, nog steeds regelmatig haperingen/stotteringen. En uiteraard iedere keer als je een vijand tegenkomt, waarna je naar een killcam zit te kijken. MW2 draait gewoon vloeiend. Ook heb ik een veel beter feel bij de wapens dan bij BO. Ik denk dat dat voor de meesten wel geldt. Maar idd, de tubers, runners en meer cheaters is wel een flink nadeel. Ik zal af en toe MW2 nog spelen totdat MW3 er is. Laten we daar het beste van hopen. Ze gaan tenminste de PC versie optimaliseren ipv zo'n achterlijke, amper werkende console port op de markt de gooien.
lol, volgens mij is MW2 een nog grotere console port dan BO :) Maar voor mij is het andersom, pas weer eens MW2 gespeeld maar zelfs na een uurtje kon ik maar niet wennen aan de feel van MW2. Ik raakte niks (zelfs niet met mijn tube+dangerclose) en toen er op highrise een overduidelijke wh/aimbotter binnenkwam die de boel verziekte was het voor mij snel klaar en terug naar BO....

Ik hoop net als White, dat ze het beste uit MW2 en BO gaan combineren en dan kan dit wel weer eens een toppertje worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Hours ahead of the agreed-upon embargo for the news, the Wall Street Journal is the first to report on Call of Duty Elite, the long-reported "digital platform" in development at Activision's new Beachhead studio. Designed to complement this fall's Modern Warfare 3, Elite will be a paid service though "portions of the service will be free" including a Facebook-inspired Groups feature.

Other features of the service include the Bungie.net-like ability to display stats to analyze player performance, "gauging factors such as which weapons have been most successful for them in killing enemies." If you're worried that you'll suddenly have to pay for online multiplayer in Call of Duty titles, don't be. The Journal reports that "players will still be able to compete against each other online without subscribing to the service."

Activision hasn't yet pinned down a price point, though it does expect the cost to be less than comparable "online-entertainment services" like the $8/month Netflix. Part of that fee will go towards a "customer-service operation that will be needed to support it." It will also include the year's map packs, which cost $15 each, taking some of the sting out of any annual charge.

[Update: The trailer detailing the entire service has been leaked on YouTube – hat tip @CheapyD – ahead of tomorrow morning's 9am embargo; if the WSJ article left you with some questions, try the video after the break. Still have questions? We'll do our best to answer everything tomorrow morning!]

Trailer is verwijderd.
Via http://www.joystiq.com/2011/05/30/call-of-duty-elite/

Tja, wat kan ik zeggen? Die baas van Activision doet gewoon zijn job, en winst maken is zo eenmaal part of the plan. En dit zal wel aanslaan bij een groot genoeg deel vd community om rendabel te zijn.

Betreffende "Bungie.net-like ability to display stats to analyze player performance, "gauging factors such as which weapons have been most successful for them in killing enemies"":
Zolang het qua detail maar verder gaat dan bv deze services: http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Asgaro/ en http://bfbcs.com/stats_pc/Asgaro ben ik tevreden.
Zoals wat grafieken zou wel mogen.

Langs de andere kant, toch wat een tegenvaller: EA biedt die stats service volledig gratis voor games uit de BF en MoH serie. Zij hosten ook de servers daarvoor.

En feit is: ze waren een statssysteem al van plan sinds vóór MW2 verscheen. Dit zou een gratis onderdeel zijn van "IWNet". Blijkbaar hebben ze de boot dus afgehouden, tot ze een winstgevend model erin konden steken.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/mw.JPG
Als stats service gratis blijkt, neem ik al mijn woorden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frentik schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:18:
[...]

lol, volgens mij is MW2 een nog grotere console port dan BO :)
Maar waarom draait hij dan zoveel beter? Framerate is soepel, nooit stotteringen terwijl het er grafisch niet echt minder uitziet dan BO. Het moge dan wel beiden console ports zijn maar BO is bijzonder slecht geoptimaliseerd. Als je kijkt naar de CPU die je nodig hebt om het fatsoenlijkt te draaien tov MW2 is dat vrij belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:57

D4NG3R

kiwi

:)

Asgaro schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:35:
Tja, wat kan ik zeggen? Die baas van Activision doet gewoon zijn job, en winst maken is zo eenmaal part of the plan. En dit zal wel aanslaan bij een groot genoeg deel vd community om rendabel te zijn.
En toch word Robert Kotick behoorlijk gehaat door de gamecommunity. Voornamelijk omdat het echt een geldwolf is welke weinig interesse heeft voor zijn klanten.

Zie voor de gein: http://www.google.nl/sear...l&tab=wi&biw=1280&bih=931

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:25

beany

Meeheheheheh

D4NG3R schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:01:
[...]

En toch word Robert Kotick behoorlijk gehaat door de gamecommunity. Voornamelijk omdat het echt een geldwolf is welke weinig interesse heeft voor zijn klanten.

Zie voor de gein: http://www.google.nl/sear...l&tab=wi&biw=1280&bih=931
Er zijn zoveel CEO's van bedrijven die alleen geinteresserd zijn in de dividend, niet in de klanten. Ik vind het niks bijzonders. En als gamers bereid zijn er voor te betalen, dan zouden ze toch gek zijn als het niet doen?? Elk bedrijf wil zijn winsten maximaliseren. Niet dat ik voorstander ben van abonnementen in COD overigens...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 11:31

Mystikal

It never hurts to help!

beany schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:35:
[...]

Er zijn zoveel CEO's van bedrijven die alleen geinteresserd zijn in de dividend, niet in de klanten. Ik vind het niks bijzonders. En als gamers bereid zijn er voor te betalen, dan zouden ze toch gek zijn als het niet doen?? Elk bedrijf wil zijn winsten maximaliseren. Niet dat ik voorstander ben van abonnementen in COD overigens...
Herstel, het zijn niet de CEO's, maar de aandeelhouders! Winstmaximalisatie is het doel van elke onderneming.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:50:
Maar waarom draait hij dan zoveel beter? Framerate is soepel, nooit stotteringen terwijl het er grafisch niet echt minder uitziet dan BO. Het moge dan wel beiden console ports zijn maar BO is bijzonder slecht geoptimaliseerd. Als je kijkt naar de CPU die je nodig hebt om het fatsoenlijkt te draaien tov MW2 is dat vrij belachelijk.
Bij mij draaien beide spellen goed, en de eis voor MW3 zal ook wel weer hoger zijn dan voor BO en MW2, belachelijk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Mystikal schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:08:
[...]

Herstel, het zijn niet de CEO's, maar de aandeelhouders! Winstmaximalisatie is het doel van elke onderneming.
Het zijn zowel de CEO's als de aandeelhouders! ;) Want reken maar dat de CEO's een flinke bonus krijgen als ze het spel succesvol maken (en met succesvol bedoel ik enkel de verkoop :+ )

Vroegah lag de kwaliteit in games een stuk hoger omdat je toen nog ontwikkelclubjes had die het echt deden voor het gamen. Maar dat is helaas verleden tijd. Tis nu enkel geld verdienen en de passie lijkt zo goed als verdwenen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408250

Man....ik kan niet wachten!

Ik ga dit keer voor MW3 EN BF3

yessss.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi dat ze zeggen bungie.net like stats spreads. Alleen is het bij bungie.net enorm uitgebreid, real-time en mooi duidelijk weergegeven. En inbegrepen in de kosten voor het spel. Ook kan ik me prima aanmelden bij de Facebook pagina's van Halo 3 en Reach. Gratis.

Alles leuk en aardig maar 8 Dollar per maand betalen moet er flink wat tegenover staan. Ik geef niet 66 EUR (12*8-30) uit aan wat stats grafiekjes. Daar kan ik een nieuw spel mee kopen. :)

Maar goed misschien is het een briljante toevoeging waardoor de spelbeleving hoger wordt. Twijfelen daar aan doe ik wel. :)

ETA check dit voor wat Bungie al gratis aanbiedt. Zie ook links aan linkerzijde. Het is redelijk compleet. (al heb ik een half jaar niet gespeeld:P) http://www.bungie.net/sta...t.aspx?player=exctor%20it

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 31-05-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:44
Eerst waar ik aan dacht ja, Dit heeft bungie.net al jaren(gratis)

Ik ga het zelf iedergeval niet nemen. Wel ga ik COD MW 3 gelijk bij de release kopen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 15:09
Echt gay dat Elite. Voor Xbox Live betaal je al €5/maand, dus als je dit ook nog eens erbij wilt kom je op €13/maand totaal uit. En waar betaal je nou eigenlijk voor? Stats? Als je weet dat je slecht bent ga je echt niet een stuk beter spelen door je stats te bekijken. En over dat je gratis mappacks krijgt: dat zal hoogstens 2x per jaar worden. Uiteindelijk ben je dus honderden euro's kwijt per jaar voor wat stats en gratis mappacks, terwijl je die mappacks zonder die 'Elite' feitelijk goedkoper kan kopen.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Destruction zou inderdaad een hoop meer dynamiek aan cod toevoegen, met name in multiplayer (want daar is het spel gewoon voor, klaar.). Er moet uberhaupt wat nieuws komen en geen steam support. Steam ruins the game en vooral bij call of duty. Cod moet standalone draaien en niks met medespelers hebben en vrienden etc. Je moet gewoon heel simpel een server kunnen joinen en gewoon teams kunnen switchen e.d.

Hoop dat dit soort fragmovies dan weer tevoorschijn komen:

YouTube: ‪Mazarini and paradox : Play With Soul ( MAZADOX )‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48
Geld betalen voor wat 'extra's'.. dus echt nooit. map packs vond ik op het randje, maar elke maand..de groeten ermee. ik wil gamen voor de fun, en ik wil niet gamen, omdat ik ervoor heb betaald. en dat ik met die rede ga gamen. je kan het wel gratis spelen, maar ze zullen de abonnementen wel zo aantrekkelijk maken dat je wel een abbo neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 382855 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:08:
Er moet uberhaupt wat nieuws komen en geen steam support. Steam ruins the game en vooral bij call of duty. Cod moet standalone draaien en niks met medespelers hebben en vrienden etc. Je moet gewoon heel simpel een server kunnen joinen en gewoon teams kunnen switchen e.d.
Hoezo niet? Ik snap je probleem niet helemaal. Vrienden kan je negeren en eventueel ontvrienden. Simpel een server joinen kan al (browser werkt zoals het hoort) en team switching heeft volgens mij niets met Steam te maken en alles met de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396655

[afbeelding]

[afbeelding]
zie je die wolkenkrabber daar achter? Kriegler.

Dit kwam ook al heel erg veel in MW2 voor, o.a. in Highrise is dit erg duidelijk (grote Kriegler letters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dacuuu schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:15:
Geld betalen voor wat 'extra's'.. dus echt nooit. map packs vond ik op het randje, maar elke maand..de groeten ermee. ik wil gamen voor de fun, en ik wil niet gamen, omdat ik ervoor heb betaald. en dat ik met die rede ga gamen. je kan het wel gratis spelen, maar ze zullen de abonnementen wel zo aantrekkelijk maken dat je wel een abbo neemt.
Hmm ja, daar zeg je nog zo iets:
Indien je zo een Elite abonnement neemt, zou ik ook het gevoel hebben van "hmm, welke game ga ik eens spelen? Ok, game X, maar niet te lang want dan moet ik terug COD spelen om mijn geld uit de service te halen".

Ben zelf voornamelijk PC gamer, maar vorig jaar toch allereerste keer een console gekocht: het werd de PS3 omdat ik simpelweg niet zou kunnen leven met het idee dat ik bij de Xbox360 "er veel op zou moeten spelen online om mijn geld uit XboxLive Gold te halen".

Maarja die beslissing maakt iedereen voor zichzelf. Net omdat ik niet meer zoveel tijd heb voor te gamen als ik zou willen, koos ik voor een PS3 over een Xbox360...
(en ook wel deels voor de exclusives.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Destruction zou inderdaad een hoop meer dynamiek aan cod toevoegen, met name in multiplayer (want daar is het spel gewoon voor, klaar.). Er moet uberhaupt wat nieuws komen en geen steam support. Steam ruins the game en vooral bij call of duty. Cod moet standalone draaien en niks met medespelers hebben en vrienden etc. Je moet gewoon heel simpel een server kunnen joinen en gewoon teams kunnen switchen e.d.

Wow, ziet er goed uit! Added to Watch Later list op youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

jij denkt blijkbaar dat de tijden van COD4 terug komen ? Activision is een melkkoe... they dont care about competitive future anymore :) AV is 1 van de grote redenen wrm de COD serie competitief nooit verder kwam dan COD4. (en hiermee bedoel ik events zoals Iseries & AEF )
En waarom geen enkel ander "nieuw" game competitief wordt aanvaard (shooter that is ;) )... omdat het niet goed genoeg op COD lijkt en de scene het niet kan aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preview van Gamer.nl van de perspresentatie van de eerste 2 levels. Er zitten geen spoilers in, maar het verloop van de levels wordt wel beschreven, dus als je dat niet wilt weten, moet je het dus niet lezen.
Preview: Modern Warfare 3 bekend maar indrukwekkend
Uitgegeven: 28 mei 2011 12:14
Laatst gewijzigd: 28 mei 2011 12:19

AMSTERDAM - Eerder deze week werden de eerste beelden van Call of Duty: Modern Warfare 3 getoond. Gamer.nl kreeg de mogelijkheid twee levels te bekijken. Op het eerste gezicht lijkt de game bekend, maar daarom niet minder spectaculair en indrukwekkend.

© Gamer.nlAls de presentatie begint duurt het ongeveer twintig minuten voordat de eerste (en direct de laatste) zucht van opluchting door het publiek gaat.

Niet omdat het daarvoor nu allemaal dubieus, twijfelachtig of slecht was, maar omdat we geen moment eerder de mogelijkheid hebben gekregen om überhaupt te zuchten. Dit was Modern Warfare op z’n hardst en snelst. Dit was hevig, indrukwekkend, overdonderend en een tikje bekend.

De eerste minuten

Als de lichten uitgaan in ons zaaltje, gaat het scherm aan. We zien New York, ondanks dat we het bijna niet terugkennen. Overal liggen zandzakken die fungeren als dekking. Waar normaal gesproken honderden auto’s druk toeterend door de straten rijden, liggen nu slechts hun smeulende wrakken als stille getuigen van de Russische overname.

Het eerste wat opvalt – vooral nadat we de trailer van Battlefield 3 gezien hebben – is dat de game mooi is, maar zeker niet mooier dan de realistische bom die Electronic Arts laatst liet vallen. Probleem? Nee, natuurlijk niet. Zelfs als we het belang van Activisions ongeëvenaard populaire multiplayermodus negeren, staat er tegenover elke polygoon die Modern Warfare 3’s inmiddels wat oudere engine mist een uitermate heftig speelmoment.

Bekend maar indrukwekkend

En dat lijkt in dit deel niet anders. Begrijp goed, dit is Modern Warfare. En met dit derde deel lijkt er in de singleplayermodus geen enkele ambitie om meer te zijn dan Modern Warfare.

Wat we zien is misschien bekend, maar daarom niet minder indrukwekkend. Als het hoofdpersonage zijn eerste stappen in de straten van New York zet, krijgt hij direct stevige oppositie om de oren geslagen.

Een groep Russen verspert de weg naar zijn einddoel: de beursvloer van New York, waar hij een communicatietoren op het dak moet neerhalen. Het eerste gevecht in die straten lijkt heviger dan de oorlogsvoering uit de afgelopen delen.

Sterker nog, het lijkt eerder op oudere Call of Duty’s, waar het zand je om de oren vloog als je door de dorpen en geulen van de Tweede Wereldoorlog liep. Dit keer wordt het zand vervangen door asfalt en de lugerschoten maken plaats voor zware assault rifles. Maar geloof ons als we zeggen dat dit iets rauwere beeld de serie alleen maar ten goede komt.

Mooie beelden

Als er plotseling een met Russen volgestouwde jeep de hoek om scheurt krijgt de soldaat een nieuw objective: Flank the Russians on Wall Street. En dus kruipt hij door een gebouw op de hoek van Broadway. Ergens op de tweede verdieping hangt een helikopter onder een kapotgeschoten waterpijp, die daar vol naar binnen is gecrasht.

Terwijl het water al langs het raam stroomt, blijven de wieken bijna spookachtig langzaam ronddraaien. Dat de eerste trailer van Battlefield 3 mooier oogde, betekent niet dat Modern Warfare 3 zelf niet meer in staat is om waanzinnig mooie beelden neer te zetten.

Harder

De missie neemt ons uiteindelijk mee naar de beursvloer, waar de actie een versnelling hoger gegooid wordt. De stoelen liggen al om, de schermen hangen scheef, de laatste rijtjes getallen van voordat de Russen de boel overnamen nog weergevend. Hier en daar knettert een stroomkabel.

O ja, en de kamer staat weer vol met Russen. Terwijl het hoofdpersonage samen met zijn vijanden het meubilair aan flarden schiet merken we dat alles nog net een tikkeltje harder gaat dan in de straten.

Versnelling hoger

Als hij zich vervolgens een weg naar het dak schiet, blijkt dat Modern Warfare 3 nog een versnelling hoger in huis heeft. Nadat de communicatietoren is opgeblazen, is het standhouden totdat de helikopter ter plaatse is.

Terwijl de rookwolken van het gevecht op straat boven de dakrand uitkomen en de vijandelijke helikopters langs scheren, ligt de grootste zorg op de drie daken rondom: nog meer Russen.

Gelukkig is onze soldaat riant uitgerust en heeft hij een aantal Predator-missiles voorhanden. Dekking zoeken, zijn laptopje openen, doelwit uitzoeken, waarna wij genieten van de schitterende explosie en rondvliegende lijken. Niet veel later is de helikopter die voor hem hangt van vertrouwde Amerikaanse makelij. Instappen en wegwezen. Maar niet voordat Modern Warfare 3 bewijst nóg een versnelling te hebben.

Helikopter vs helikopter

De Amerikaanse helikopter komt namelijk niet zomaar uit het vijandelijk gebied, getuige een tweede helikopter die de achtervolging inzet. Tussen de nauwe straten en hoge gebouwen is het moeilijk ontsnappen en zit er niets anders op dan het gevecht aan te gaan.

Een gevecht tussen twee helikopters, hartje Manhattan, cirkelend rondom een wolkenkrabber in aanbouw. Hadden we al gezegd dat we ondertussen op de hoogste versnelling zaten? Wat volgt is nog spectaculairder dan dat je het je nu voorstelt, waarschijnlijk.

Terwijl de twee helikopters op elkaar schieten vliegen de houten planken van de bouw af en vliegen raketten rakelings langs elkaar heen. Natuurlijk wint onze piloot, maar niet voordat de helikopter bijna neerstort, de inzittenden er bijna uitvallen en op een haartje na een gebouw missen.

Tweede missie

De tweede missie, waarbij we jullie niet meer zullen lastigvallen met eerste indrukken, start een stuk traditioneler. Een haven, een hoop manschappen en een hoop ontzettend typisch Call of Duty-geknal.

Dat ‘typische’ en ‘traditionele’ verdwijnt overigens even later, als met een jeep de achtervolging wordt ingezet op een gekaapte metro door de Underground van Londen. Tja, moeten we nog uitleggen hoe een studio als Infinity Ward een dergelijke situatie mishandelt om je niet alleen op, maar over het puntje van je stoel te krijgen?

Spektakel gegarandeerd

Ondanks de uitgebreide presentatie zijn er een hoop zaken waarvoor we nog compleet in het duister tasten. Verhaalvertelling? Dat zal vast wel weer een hekel punt worden. Multiplayer? Die gaat vast wel weer miljoenen mensen gigantisch vermaken. Evenals dat het tientallen mensen met tientallen accounts ertoe zal verleiden om kwaad te spreken over het spel.

Want ook dat is Call of Duty, de best verkochte game ooit waar velen gruwelijk van genieten, maar die ook een trouwe schare haters heeft verzameld. Naast de dingen waar we over gissen, is in ieder geval een ding zeker: Modern Warfare 3 gaat extreem spectaculair worden, zoveel bewijst een presentatie van twintig minuutjes al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Anoniem: 330860 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:39:
[...]

jij denkt blijkbaar dat de tijden van COD4 terug komen ? Activision is een melkkoe... they dont care about competitive future anymore :) AV is 1 van de grote redenen wrm de COD serie competitief nooit verder kwam dan COD4. (en hiermee bedoel ik events zoals Iseries & AEF )
En waarom geen enkel ander "nieuw" game competitief wordt aanvaard (shooter that is ;) )... omdat het niet goed genoeg op COD lijkt en de scene het niet kan aanpassen....
Out of curiosity: wat is feitelijk de recentste game dat competitief aanvaard is? Is dit COD4?

Anyway, ik denk dat BF3 wel een kans maakt:
BF2 was zeer competitief.
Er komt een ingame console voor BF3.
De community manager schenkt zeer veel aandacht aan de PC community. Neemt zelfs deel in forumsdiscussies en podcasts.
Een definitief antwoord op mod support of ingame recording systeem is er nog niet, maar we hebben ook nog geen "neen!" gehoord.
Zeer populaire maps zoals Karkand worden hermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
[...]

Mwah, er zijn wel degelijk spellen die net zo goed, zoniet beter zijn dan de oude COD versie's. Ik denk eerder dat het vooral te wijten is aan het ontbreken van dedicated servers.

BFBC2 had bv de potentie om een echte clanshooter te worden. Maar dan hadden er wel echte dedi's moeten komen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 13:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Alle CoD's na CoD2 voegden te veel dingen toe die niet wenselijk waren in competitive play. Hoewel in CoD4 met promod het nog wel goed werd opgevangen, was het eigenlijk het begin van het einde. En ik denk niet dat er nog een echt op competitief gerichte CoD komt, want dan moeten er dus erg veel dingen uitgaan.

Op shooter gebied blijven games als Counter Strike en Quake nog steeds de dienst uitmaken: lekker simpel van opzet, maar moeilijk om echt goed in te worden en redelijk vrij in z'n mogelijkheden qua servers voor competitief play.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:49:
Preview van Gamer.nl van de perspresentatie van de eerste 2 levels. Er zitten geen spoilers in, maar het verloop van de levels wordt wel beschreven, dus als je dat niet wilt weten, moet je het dus niet lezen.

[...]
Als dit hebt gelezen krijg je alleen nog maar meer zin in MW3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:19:
[...]

Als dit hebt gelezen krijg je alleen nog maar meer zin in MW3 :D
Ik vind het meer een marketing verhaal dan een preview. Nergens zijn ze echt kritisch en dikke het hier en daar flink aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
Heb net een HD versie van de officiële ELITE introductie trailer gevonden:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=My_H9zCwFC4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChojinZ schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:21:
[...]

Hoezo niet? Ik snap je probleem niet helemaal. Vrienden kan je negeren en eventueel ontvrienden. Simpel een server joinen kan al (browser werkt zoals het hoort) en team switching heeft volgens mij niets met Steam te maken en alles met de game zelf.
Nou dat kan zegmaar niet zo eenvoudig als het lijkt (zie codmw2 en black ops). Deze twee spellen zijn op de pc helemaal ge-'steamed' en geven gamers (vind ik en velen andere die ik sprak) een opgesloten gevoel. En voor vrienden gebruikt iedereen xfire bij cod (mede omdat steam veel andere spellen niet accepteert).
[...]

Nee ik hoop dat de cod2/cod4 tijden terugkomen maar ik weet ook wel dat er niets anders dan telleurstelling op mij wacht. Met blizzard bij activision is er misschien hoop voor competetive maarja.. Probably not. Helemaal die payment opties zien er crap uit met de zoveelste community erbij voor cod.

En het klopt dat veel call of duty spelers niet veel meer accepteren, maar dit komt oa door; grote flop WaW en daarna de grote flop van MW2 waarbij de ontwikkelaars niets van zich lieten horen naar de PC community toe en toen ze dat deden werden we behandeld als een stelletje console-money-spenders (die maps moesten kopen.. LOL? nice try activision..).

Toen kwam er de redding BO.. de redding.. oh wacht, je had niks aan de dedicated box van je vader.. oh 10 euro voor een war server ipv 5? mmm.. is nogsteeds te doen..
Crappy graphics en makers die denken dat ze alles van de community weten maar eigenlijk het niet zo snappen.. ze maken wel een gun-game maar geen competetive-game? Lelijke aanpassingen die heel de game onoverzichtelijk maken en ik herhaal crappy graphics. Vage bugs waardoor je het vertrouwen in de game verliest, een theater die iedere halve gare een fragmovie kan laten maken die er vervolgens uitziet als een counter strike fragmovie. Niet eens redelijke fps kunnen halen met een dikke gamepc.. (FPS: 125/250 steady en locked = betere kogel registratie op cod) Ik kan meer opnoemen op request..

Competetive is niet dood bij cod, maar het is wel aan het bloeden.. helemaal als MW3 ook al faalt.. Waardoor zou de community daar nou bang voor zijn? HMMMM..
Geloof me, we staan open voor verandering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Anoniem: 382855 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:39:
[...]

Nou dat kan zegmaar niet zo eenvoudig als het lijkt (zie codmw2 en black ops). Deze twee spellen zijn op de pc helemaal ge-'steamed' en geven gamers (vind ik en velen andere die ik sprak) een opgesloten gevoel. En voor vrienden gebruikt iedereen xfire bij cod (mede omdat steam veel andere spellen niet accepteert).
Nog snap ik je probleem niet. Je hebt het over een "gevoel" wat ik niet ken. Welk opgesloten gevoel bedoel je precies?
Je start Steam op, vervolgens het spel en je zit ingame waar je in princiepe geen last meer hebt van steam, tenzij je Steam opvraagt via de shift+tab combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:22:
[...]

Ik vind het meer een marketing verhaal dan een preview. Nergens zijn ze echt kritisch en dikke het hier en daar flink aan.
Het is een kort verslag van de perspresentatie. Misschien een betere verwoording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:56:
[...]

Het is een kort verslag van de perspresentatie. Misschien een betere verwoording.
Zo zou je het ook kunnen noemen. En geheel onlogisch is het niet. Ze kunnen wel een hele slechte preview schrijven, maarja, dan bestaat de kans dat ze volgende keer niet meer aanwezig mogen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Wordt hier wel eens gezeurt (EDIT: epic fail) over de Nederlandse taal bij sommige, maar als mensen het woord competitive al niet eens kunnen spellen. My god..:)

imo vind ik dat er genoeg mogelijkheden zijn om het voor jezelf nog competitief te maken echt is het publiek zo groot en de winstpercentages zo belangrijk, dat je er iets meer moeite voor moet doen.
Vergelijk het met de champions league, de tijden dat Nederlandse clubs nog iets te zeggen hadden is al lang voorbij aangezien het nu om de centjes draait, wat het voetbal ook niet altijd ten goede komt..

I'm just saying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12-07 21:02

superwashandje

grofheid alom

delaitinho schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:19:
Wordt hier wel eens gezeurt (EDIT: epic fail) over de Nederlandse taal bij sommige, maar als mensen het woord competitive al niet eens kunnen spellen. My god..:)
er zijn soiso zoizo zobiezo sowieso (!) veel mensen die kleine dingen fout doen. competitief vind ik dan nog een van de minst erge en kan ik wel overheen lezen hoor. pas als het niet leesbaar is of met opzet vind ik het irritant

/offtopic

edit: nog meer mogelijkheden om je portemonnee te legen bij activision! hoezee! ik vond map packs al te ver gaan maar ik denk dat ik mw3 maar helemaal niet meer koop

[ Voor 13% gewijzigd door superwashandje op 31-05-2011 16:33 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/off

Zie mijn sig. ;)

Eigenlijk moet ik ook "m'n/mijn in plaats van me" erbij zetten. Verschrikkelijk.

Tegenwoordig kun je op Tweakers per pagina minimaal zo'n 30 spel- en grammaticale fouten vinden, echt ongelooflijk. :)

/on

Ik zie nog niet echt enorme voordelen hoor, buiten de mappacks om. Leuk dat je dieper in je stats kan kijken, maar dat interesseert me echt geen ene reedt. (:P)

Zolang er tijdens het spelen geen enorme voordelen aan de Elite service zitten, vind ik het prima.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 31-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via Gamebattles e.d. kun je prima competetief spelen. Heb het wel vaker gedaan op mijn zwarte doos. Voor console gamers kan gamedunzo. Com ook interessant zijn als je goede tegenstanders zoekt.

Overigens zit er tegenwoordig in BO op de xbox een playlist met MLG rules (lichte afwijkingen). Treyarch doet t best oke vind ik...
Pagina: 1 ... 4 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty