Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het echt nuttig om dat 2x in 1 dag te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:22:
Pas op, de dag is nog niet om... ;)

OT: kijkend naar de screens, moet ik toegeven: ze hebben er serieus hun werk van gemaakt. Nu nog horen wat exact wel en niet betalend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die eerste doet het niet eens meer, mocht je dat nog niet gezien hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
de andere deed het niet meer, ik kan het ook niet posten als er zo ondankbaar op word gereageerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:15:
[...]

de andere deed het niet meer, ik kan het ook niet posten als er zo ondankbaar op word gereageerd
dat had ik nog niet gezien nee, en ik ben zeker niet ondankbaar maar ik zag het gewoon 2x voorbij komen terwijl ik naar beneden scrolde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:17:
[...]

dat had ik nog niet gezien nee, en ik ben zeker niet ondankbaar maar ik zag het gewoon 2x voorbij komen terwijl ik naar beneden scrolde
Bekijk de situatie voortaan dan eerst even goed, voordat je dingen gaat roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:39:
[...]

En het klopt dat veel call of duty spelers niet veel meer accepteren, maar dit komt oa door; grote flop WaW en daarna de grote flop van MW2 waarbij de ontwikkelaars niets van zich lieten horen naar de PC community toe en toen ze dat deden werden we behandeld als een stelletje console-money-spenders (die maps moesten kopen.. LOL? nice try activision..).
Waarom aanvaarden ze het niet ? Na de COD2 release (ik weet niet hoelang jij al in de scene zit ... ) COD4 moest en zou de COD2 heroes terug als nr1 terubrengen .. promod werd zodanig aangepast dat dit ook gebeurde :)
Toen kwam er de redding BO.. de redding.. oh wacht, je had niks aan de dedicated box van je vader.. oh 10 euro voor een war server ipv 5? mmm.. is nogsteeds te doen..
Crappy graphics en makers die denken dat ze alles van de community weten maar eigenlijk het niet zo snappen.. ze maken wel een gun-game maar geen competetive-game? Lelijke aanpassingen die heel de game onoverzichtelijk maken en ik herhaal crappy graphics. Vage bugs waardoor je het vertrouwen in de game verliest, een theater die iedere halve gare een fragmovie kan laten maken die er vervolgens uitziet als een counter strike fragmovie. Niet eens redelijke fps kunnen halen met een dikke gamepc.. (FPS: 125/250 steady en locked = betere kogel registratie op cod) Ik kan meer opnoemen op request..

Competetive is niet dood bij cod, maar het is wel aan het bloeden.. helemaal als MW3 ook al faalt.. Waardoor zou de community daar nou bang voor zijn? HMMMM..
Geloof me, we staan open voor verandering..
They failed on BO i agree. Maar weer. COD gamers zijn te verwend. en kunnen niet tegen verandering. ELK GAME MOET OP COD4 LIJKEN :)
en trust me. Brink kwam uit & meteen tonnen flamen omdat deze game gewoon 1000X meer teamplay verwacht than straight out knallen en nobrainen ;) (ik noem COD4 competitief al lang niet meer skills hebben ;) je hebt er gewoon aim voor nodig & believe me ik heb al tegen topteams gespeeld in COD4 ( 2 jaar gelede ofzo :') )

Competitief is op sterven na dood ( alleen games als SC2 / HoN / CS ) zullen blijven regeren. Voor de COD / BF community is het over en out :) ze krijgen amper support van sponsors (oké een launch toernooitje & thats it ) been theire done that :) its shit
en deels komt dit door de schijtcommunity & schijtmentaliteit die heerst ( de ik ben beter dan jou omdat ik beter was in COD2 dan jou en blablabla ... ) vergelijk dit met de CS / TF2 / ET mentaliteit & communitys en je ziet gewoon het verschil :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:07:
[...]

Waarom aanvaarden ze het niet ? Na de COD2 release (ik weet niet hoelang jij al in de scene zit ... ) COD4 moest en zou de COD2 heroes terug als nr1 terubrengen .. promod werd zodanig aangepast dat dit ook gebeurde :)

[...]
Ik ben het ook totaal niet eens met de scene rulers.. Dat zijn namelijk 2 groepjes cod2 pro's en managers van teams uit die tijd en zij bepalen alle regels wat betreft promod e.d. Cod4 moest 'eerlijk' zijn net als counterstrike en cod2, wat ze best aardig hebben gedaan met promod. Dingen die uit zijn gezet zijn eruit omdat ze buggy waren of gewoon niet eerlijk in hun ogen. Achter de buggy dingen sta ik wel, maar dat je bijvoorbeeld geen red-dot-sight mag vind ik echt bullshit.
They failed on BO i agree. Maar weer. COD gamers zijn te verwend. en kunnen niet tegen verandering. ELK GAME MOET OP COD4 LIJKEN :)
en trust me. Brink kwam uit & meteen tonnen flamen omdat deze game gewoon 1000X meer teamplay verwacht than straight out knallen en nobrainen ;) (ik noem COD4 competitief al lang niet meer skills hebben ;) je hebt er gewoon aim voor nodig & believe me ik heb al tegen topteams gespeeld in COD4 ( 2 jaar gelede ofzo :') )

Competitief is op sterven na dood ( alleen games als SC2 / HoN / CS ) zullen blijven regeren. Voor de COD / BF community is het over en out :) ze krijgen amper support van sponsors (oké een launch toernooitje & thats it ) been theire done that :) its shit
en deels komt dit door de schijtcommunity & schijtmentaliteit die heerst ( de ik ben beter dan jou omdat ik beter was in COD2 dan jou en blablabla ... ) vergelijk dit met de CS / TF2 / ET mentaliteit & communitys en je ziet gewoon het verschil :) )
Brink e.d. moet je van houden. Ik hou zelf niet van die cartoon achtige look en bij cod4 moet je meer dan aim hebben, movement speelt een grote rol. Alleen hacken onwijs veel mensen, deze mensen, de diehards en new to shooters mensen houden cod4 in leven. Het stelt inderdaad veel minder voor, maarja waren leuke tijden.

De community hunkert naar een nieuw spel, dat is echt zo. Alleen battlefield en cod maken kans om als goeie vervanger te dienen vanwege de looks van de games en de gamemodes + gameplays. En inderdaad is het een schijt-16jarige community. Veel mensen zijn arrogant (mede door hacks), ragers, engelse flamers etc. CS is trouwens ook dood aan het gaan hoor, onwijs veel mensen ergeren zich aan de oneindig bugs die bij de updates komen bij CS:S en andere vinden 1.6 gewoon de ouderwets. Maar er komen niet meer spelers bij dan er weg gaan (net als bij cod)

Maar als we zo gaan praten, kunnen we het erovereens zijn dat elk spel na verloop van tijd dood gaat en we alleen hoeven te hopen op vermaak voor 2 jaar of een rete goed spel welke altijd ondersteund blijft (zoals CSS) en je misschien dan voor moet betalen per maand.. tja dat is dan maar zo. Nu maar hopen dat ze decent anti-cheat erbij in brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS dood ? WCG / Dreamhack .. etc etc.

CS is verre van dood. Probleem is dat mensen te verwend zijn met uperduper graphics ipv deftige gameplay
ik kom van CS 1.3 beta.. voor mij boeit het allemaal zoveel niet meer.

Brink is de laatste shot voor mij en nadien stop ik. dan gaan we alleen nog game voor de lol of it.

Ik denk dat AV deze shooter gwn $$$$ gaat laten genereren. Niet supporten after release... buiten releasen van nutteloze DLC ... (waar je dan nog meer $$$$ moet leggen ) & dat is waar de gameindustrie volledig naartoe gaat gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Ik merk ook dat competitief gamen aan het afzwakken is. De games worden te casual.
Maar we moeten roeien met de riemen die we hebben, dus ik heb zeker nog hoop dat BF3 zal geaccepteerd worden.
COD is een ander geval: zolang er geen mode is zónder killstreaks zal COD nooit aanvaard worden.
(edit: qua support: daar kan ik niets over zeggen, dat volg ik niet.)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-06-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:55:
[...]

Ik merk ook dat competitief gamen aan het afzwakken is. De games worden te casual.
Maar we moeten roeien met de riemen die we hebben, dus ik heb zeker nog hoop dat BF3 zal geaccepteerd worden.
COD is een ander geval: zolang er geen mode is zónder killstreaks zal COD nooit aanvaard worden.
Ja dat is echt jammer.. Competitief gamen vind ik juist zo leuk, maar het lijkt wel te verdwijnen ofzo omdat alle developers er grote schijt aan hebben :( Bij Starcraft is het anders, maar dat soort spellen zijn niet mijn type.. en altijd dat kinderachtige geflame in chat etc ben ik ook zat (net als de rest van de wereld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:04:
[...]

Ja dat is echt jammer.. Competitief gamen vind ik juist zo leuk, maar het lijkt wel te verdwijnen ofzo omdat alle developers er grote schijt aan hebben :( Bij Starcraft is het anders, maar dat soort spellen zijn niet mijn type.. en altijd dat kinderachtige geflame in chat etc ben ik ook zat (net als de rest van de wereld)
Wel, eerlijk gezegd heb ik nooit competitief gegamed, maar ik wil dat het blijft bestaan.
Soms kijk ik wel eens naar competitieve COD4 matches die op Youtube staan ofzo. Vind dat wel redelijk fascinerend dus ik hoop dat BF3 op het lijstje mag. :)

(maar dit was mn laatste comment over bf3 hier, tis tenslotte COD topic.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Die mode zit er anders wel gewoon in hoor.
Geen perks en geen killstreaks of attachments.
Ben effe de naam kwijt maar het zit gewoon in het spel, en al vanaf het begin.

Maar dit soort games leent zich in mijn ogen gewoon niet voor competitie.

Spellen als Unreal of Quake juist weer wel,
van mij mogen ze Quake 3 Arena gewoon een nieuw likje verf geven en weer uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:41:
[...]
Ben effe de naam kwijt maar het zit gewoon in het spel, en al vanaf het begin.
Barebones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je bent lekker op de hoogte zeker? Barebones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Je bent lekker op de hoogte zeker? Barebones?
Ok, mijn excuses. In BO dus wel? Das mooi en terug een stap in goede richting. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 01-06-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:03:
[...]

Ok, mijn excuses. In BO dus wel? Das mooi en terug een stap in goede richting. :)
In MW2 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ah ik lees het net: als een later toegevoegde playlist. Zal de game dan zkr nog is spelen na de examens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beknopte uitleg over Elite:
- Alle gamers en mensen op Twitter schreeuwen moord en brand maar doen dat zonder de feiten te checken. Dat we voor multiplayer gameplay moeten gaan betalen, is kant en klare onzin. Wie dat zegt, lult uit zijn nek. Als je straks met MW3 online gaat speelt t zoals je dat van een CoD game mag verwachten online. Geen mode is locked, wapens zijn niet gelocked, je hoeft niet voor wapens te gaan betalen etc. Dus stop met whinen aub!
- Call of Duty Elite wordt een betaalde premium service waar je lid van moet worden en waar je maandelijks een bedrag voor moet gaan betalen. Hoeveel weet niemand nog, dus dat het te duur wordt of belachelijk veel gaat kosten, is op niets gebaseerd. Bovendien dwingt niemand je deze dienst af te nemen.
- BINNEN dat maandbedrag zitten de kosten van toekomstige DLC al besloten. Met andere woorden: als jij lid wordt, krijg je de DLC er meteen bij. Sterker, je krijgt de mappacks eerder (een paar dagen of een dag bijvoorbeeld)!
- Feitelijk word je lid van een sociaal CoD platform. Je kan je in-game vaardigheden tot in de kleinste details onderzoeken en bekijken (eng nauwkeurig), teams en clans oprichten, deelnemen aan toernooien, hele dikke prijzen winnen (geld en goodies!), je statistieken delen via Facebook, alle maps uitpluizen op zoek naar heat spots en alternatieve routes, uitleg krijgen over ieder wapen, attachment en spelmodi die er bestaat en ga zo maar door.
- Je kunt je Call of Duty Elite content altijd en overal checken: op je mobiele telefoon, op de PC, ingame, voordat je de game opstart, op je tablet en op je stofzuiger. Ok, dat laatste is niet waar, je stofzuiger werkt nog niet met Elite. Maar als je op je telefoon je loadout van wapens verandert, een uurtje voor een match, dan is die loadout, als je eenmaal thuis bent, eveneens veranderd in je game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal leuk en aardig, maar het feit dat je moet betalen voor een dienst als deze is gewoon van de zotte. Hoeveel of hoe weinig een lidmaatschap ook gaat kosten.

Er zijn al jaren spellen die soortgelijke diensten aanbieden (America''s Army, Halo, Fifa) en daar hoeven we er ook niet voor te betalen. Het is gewoon bloedzuigerij, terwijl de ontwikkelaars al meer dan genoeg verdienen aan enkel het uitbrengen van de games.

Dat is wat mij tegenstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Het is een dienst waarvoor je kunt kiezen. Het zal je geen enkel voordeel opleveren ten opzichte van spelers die de dienst niet gebruikten, behalve dan wellicht je loadout via je telefoon veranderen, maar waar hebben we het dan over?

Daarnaast zit de DLC er ook al bij, en krijg je deze waarschijnlijk ook nog eens eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je voelt gewoon aan alles dat dit een opstap is naar nog meer betaalservices. Die onzin begon al met het betalen voor nieuwe maps, vervolgens dat online pass gezever en nu dit.

Gewoon los van het feit dat het een dienst is waar je voor kunt kiezen of niet. De vraag is bovendien ook nog eens of het niet gewoon zo zou moeten zijn dat dit standaard bij de game zit als je die in de winkel hebt gekocht.

Dat die DLC erbij zit is leuk, maar spreekt nog steeds niet ten faveure van de eigenlijke dienst zelf. Dat is net zoiets als dit soort reclames: nu gratis wasverzachter bij aankoop van 2 pakken wasmiddel.

Edit: ik maak me er btw niet druk om, maar vind het wel apart dat dit soort diensten opeens betaald worden aangeboden terwijl het al jaar en dag gratis wordt aangeboden bij andere games. Thats all.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik betwijfel trouwens of deze dienst een maandelijks bedrag gaat vereisen.. Stel de DLC komt over 3 weken uit, ik neem snel even een maandje lidmaatschap van deze dienst. En ik heb gratis de maps?

I really doubt it..

Zal op de gok genomen 6 of 12 maanden worden.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grootste probleem van dit spel word gewoon de concurentie.

Veel PC spelers hebben inmiddels wel genoeg van de Console ports,
En de nieuwigheid van Perks en killstreaks is er wel van af.

En laat nu net de nieuwe (echte) BF gepland staan voor dit jaar.
Wat nu Killstreak, je pakt gewoon zelf een jet, tank of heli en gaat daar gewoon lekker mee aan de slag.

MW3 moet echt heel goed in elkaar steken, wil het nog een succes worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:48:
Je voelt gewoon aan alles dat dit een opstap is naar nog meer betaalservices. Die onzin begon al met het betalen voor nieuwe maps, vervolgens dat online pass gezever en nu dit.

Gewoon los van het feit dat het een dienst is waar je voor kunt kiezen of niet. De vraag is bovendien ook nog eens of het niet gewoon zo zou moeten zijn dat dit standaard bij de game zit als je die in de winkel hebt gekocht.

Dat die DLC erbij zit is leuk, maar spreekt nog steeds niet ten faveure van de eigenlijke dienst zelf. Dat is net zoiets als dit soort reclames: nu gratis wasverzachter bij aankoop van 2 pakken wasmiddel.

Edit: ik maak me er btw niet druk om, maar vind het wel apart dat dit soort diensten opeens betaald worden aangeboden terwijl het al jaar en dag gratis wordt aangeboden bij andere games. Thats all.
Tja het zal me echt aan m'n reet roesten. Deze hele dienst is er nu namelijk niet, en straks tegen betaling. Ik word er geen lid van, dus voor mij verandert er helemaal niks.

Een abbo voor het online spelen zie ik voorlopig niet gebeuren. Ik denk dat Activision dan z'n eigen graf graaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:18:
[...]
Een abbo voor het online spelen zie ik voorlopig niet gebeuren. Ik denk dat Activision dan z'n eigen graf graaft.
Als een grote titel als COD het gaat doen, en het kan doen, zal je zien dat andere grote titels ook wel gaan volgen. BF3 misschien niet, maar BF4 misschien dan weer wel.

Het is de toekomst, helaas...

Al zou ik het wel 'eerlijker' vinden als je geen aanschaf prijs hebt, alleen abonnement. Nu is het wel erg duur aan het worden.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie ik voorlopig niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:25:
Jij niet, anderen wel ;)

Let maar op, als meerdere grote titels het doen, zal BF ook me gaan... het is en blijft geld he, vergeet dat niet. Dat willen uitgevers heel graag hebben. Vooral EA ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 14:08

superwashandje

grofheid alom

moet eerlijk zeggen dat activision de laatste tijd erger lijkt te zijn hoor. WoW, music hero series en alles met COD met mappacks van 15 euro :r

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:25:
premium services (wat dat dan ook mag zijn) zijn al aangekondigd tegen betaling, en als je goed kijkt aan het einde van de elite trailer zie je ook dat sommige onderdelen geld gaan kosten. En ervaring leert dat als ze eenmaal bezig zijn ze ook verder gaan.
ik ben het in zoverre met je eens dat ze voor de basisfuncties nooit geld zullen gaan vragen (ik versta hieronder TDM, FFA, SSD, HQ en domination) maar het zou me niks verbazen als we bij MW5 (of Cod 11 want waarschijnlijk is de MW serie er dan niet meer) gewoon moeten gaan betalen voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
"Rumor: MW3 gets Team Perks, new killstreaks, loses Tactical Nuke"
http://www.joystiq.com/20...eaks-loses-tactical-nuke/

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Rynji schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:58:
Had het gelezen, wel cool. Go team-perks go! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:27:
Een beknopte uitleg over Elite:

[...]
Je mist nog 1 punt:

Call of Duty Elite is gratis. Niet alles, maar een groot deel wel. Wat geld gaat kosten en wat niet weten ze nog niet, maar standaard dingen als stats tracking en groups zullen iig gratis worden. Met een premium abbo krijg je dus meer, waaronder gratis DLC voor de rest van je leven, toegang tot een webserie of modern warfare en waarschijnlijk zal een deel van je geld gebruikt worden voor het prijzengeld. Zoals jullie misschien weten kan je prijzen winnen met competities.

Dit bovenste punt weet bijna niemand. Iedereen zegt "make it free", niet wetend dat het al gratis is! Ze zeggen dat bungie hetzelfde doet, 'alleen dan wel gratis', terwijl wat bungie heeft, heeft elite ook en ook gratis. Niemand gehoord van bungie pro? Daarvoor moet je wel dokken. Nou, zoiets heb je ook bij elite, maar in principe is het gratis.

Het is gewoon dieptriest hoeveel dislikes die elite trailer heeft gekregen, en dat er serieus "protest" videos worden gemaakt. En het aantal haat twitters dat Robert Bowling krijgt is ook niet normaal. Niet dat die mensen ooit toe gaan geven dat ze fout zaten en dat elite inderdaad gratis is. Niet dat het zin heeft het iedereen uit te leggen. Waarschijnlijk wordt dit bericht ook genegeerd. De paar mensen die het proberen uit te leggen op youtube worden iig genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:58:
Ik ben er van overtuigd dat MW3 een geweldig spel gaat worden, maar toch wacht ik nog op iets waarvan ik denk: dat is nou echt koel. Bijvoorbeeld de aankondiging van de Survival mode. Dat is nou echt iets waar ik weer naar uit kan kijken.

Tweet van meneer Bowling:
Lots of false #MW3 info being reported as fact. There is no Stopping Power, OMA, Commando, or Nukes. Beyond that, you’ll have to wait & see.

Stopping Power zat wel in de lijst van die leak. Betekent dat dat de rest ook niet waar is?

Nog 2 tweets:
@crecenteb There is no Stopping Power period. We also have no such thing as 'team perks'. All other #MW3 MP details remain undisclosed.
@SSClan @TheRealZeRoY We have not announced whether Dedicated Servers are or are not in #MW3.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Multiplayer details van Modern Warfare 3 uitgelekt
De Modern Warfare 3 koorts is inmiddels in volle gang en dat is maar goed ook voor de liefhebbers. Details na details stromen hier binnen en ook vanavond hebben we weer wat nieuws. Deze keer zijn er meer multiplayer details van het spel uitgelekt.

Opnieuw heeft de website Kotaku informatie over het spel weten te bemachtigen. Sindsdien zijn we al een stuk meer te weten gekomen over het spel, waarvan de vernieuwingen zich vooral gaan manifesteren in de singleplayer ervaring. Maar gelukkig krijgt het multiplayer gedeelte ook enige aandacht. Zo weten we inmiddels dat Modern Warfare 3 onder andere een uitgebreide Spec Ops modus krijgt.

Als we de website moeten geloven, zal de multiplayer gedeeld worden in traditionele en speciale spec-ops maps. Momenteel wordt er gewerkt aan maar liefst twintig multiplayer maps, maar het kan bij de release van het spel zomaar zijn dat er meer dan het eerdergenoemde aantal maps in het spel zitten.

Helaas is er niet alleen goed nieuws. Zo is vooralsnog bekend dat er géén zombies aanwezig zullen zijn. Dat kan natuurlijk nog in de toekomst veranderen, maar Infinity Ward is daar op het moment van schrijven niet mee bezig. Gelukkig krijgen we daartegenover de Perks en killstreaks weer terug. Nieuw in de multiplayer modus zijn de Team Perks, waarvan er al vier bekend zijn:

• pping Power: Kogels zorgen voor meer schade.
• Blast Shield: Nog onduidelijk.
• Health Regen: Zorgt ervoor dat je gezondheid langzaamaan weer hersteld wordt.
• Stun Protection: Voorkomt verdoving van flash granaten.
Dat is niet het enige. Ook zijn er enkele nieuwe, normale perks bekend:

• Blind Eye: Dit maakt je immuun tegen killstreaks. De professionele versie zorgt ervoor dat je wapen sneller wordt en meer schade aanricht bij onder andere auto's.
• Assassin: Zorgt ervoor dat je niet gezien wordt door UAV, hartslag sensoren en de warmte radar.
• Point Guard: Elke twee assists worden als kills geteld.
• Dead Silence: Je maakt geen geluid.
• Recon: Waarschijnlijk zorgt deze perk ervoor dat je vijanden op een radar kunt zien.

In Modern Warfare 3 krijg je helaas niet te maken met de toch ietwat controversiële Tactical Nuke, maar je krijgt er wel wat voor in de plaats:
• EMP Grenade: Zet tijdelijk alle electronische apparaten in de buurt uit.
• Littlebird: Een klein op afstandbestuurbare helikopter.
• Precision Airstrike: Mogelijkheid om een airstrike te 'bestellen'.
• Stealth Bomber: Belt een B2 Spirit om te bombarderen op een aangegeven plek op het slagveld.
• Remote Turret: Een geschuttorentje.
• Directional UAV: Een UAV die je ergens op af kunt sturen.
• Remote Mortar: Controle krijgen over een mortier.
• Airdrop Trap: Een booby-trapped airdrop
• Ammo Resupply: Een ammo reloading airdrop
• Escort Airdrop: Een beschermde airdrop
• Specialist Strike Package: Vooralsnog niet bekend wat dit zal zijn

bron: http://www.xgn.nl/pc/nieu...dern-warfare-3-uitgelekt/

excuus als dit reeds gepost is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@himlims_
Kijk even 1 post boven je voordat je dit post. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
Beetje jammer dit, een site post een paar geruchten en andere sites posten het als 'details'. Erg slecht.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:39:
[...]

Beetje jammer dit, een site post een paar geruchten en andere sites posten het als 'details'. Erg slecht.
Zeker als ze ook niet waar blijken te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Er komen ook geen dedicated servers zoals het er naaruit ziet. Ik kan alleen even geen bron posten op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Er zijn nieuwe versies van de ELITE introductie trailer opgedoken, nouja nieuw.. de nieuwe zijn Frans en Duits gesproken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=n59RkEWmdl4]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GmZPyMvxUKc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

http://www.pcgamer.com/

MW3 post

No dedicated servers...

Bye Bye COD, hello Battlefield.

Geen dedicated servers, ze proberen niet eens meer te doen alsof PC gaming ze ook maar iets oplevert. Ik hoop dat Respawn ze binnenkort een lesje leren in hoe je echt games maakt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Gelukkig nog maar geruchten, maar als het waar blijkt te zijn voor de PC versie komt ie er bij niet in. P2P hosting... :r

Btw, stopping power wordt dus voor je hele team? En dan kan je er een ghost/cold blooded perk bij nemen als individu? Dat zullen veel mensen leuk vinden :X

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn toch geruchten? Waarom maken mensen zich druk over dingen die nog niet officieel bekend zijn gemaakt? Nadat Kokatu de eerste keer zei dat er geen dedi's kwamen zei Activision dat dat nog helemaal niet besloten is. Ik zou de E3 afwachten waar er vast wat onthuld zal worden door officiele bronnen ipv een website die anonieme bronnen aanhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jongens, leer nou eens lezen, het zijn geruchten, het lijkt alsof in deze tijd iedereen gelijk gaat blaten, zeuren , schreeuwen terwijl ze niet goed lezen, ik stel die mensen voor een cursus lezen te doen bij de LOI !

[ Voor 69% gewijzigd door Rockvee2 op 02-06-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:57:
http://www.pcgamer.com/

MW3 post

No dedicated servers...

Bye Bye COD, hello Battlefield.

Geen dedicated servers, ze proberen niet eens meer te doen alsof PC gaming ze ook maar iets oplevert. Ik hoop dat Respawn ze binnenkort een lesje leren in hoe je echt games maakt.
Prima, tenminste, als het waar is. Geen achterlijke regeltjes van wat je allemaal wel en niet mag. Of om de haverklap uit een server gekicked worden omdat je weer eens iets deed dat "verboden" was.
Overigens over Respawn... alsof hun wel direct voor dedi's zou kiezen. De heren van Respawn stonden aan het hoofd van de ontwikkeling van MW2 en deze had toch echt ook een matchmaking systeem.
En zeg nu zelf, ondanks de teleurstelling van veel spelers, uiteindelijk kopen jullie het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:17:
[...]

Prima, tenminste, als het waar is. Geen achterlijke regeltjes van wat je allemaal wel en niet mag. Of om de haverklap uit een server gekicked worden omdat je weer eens iets deed dat "verboden" was.
Overigens over Respawn... alsof hun wel direct voor dedi's zou kiezen. De heren van Respawn stonden aan het hoofd van de ontwikkeling van MW2 en deze had toch echt ook een matchmaking systeem.
En zeg nu zelf, ondanks de teleurstelling van veel spelers, uiteindelijk kopen jullie het toch wel.
Wat top zou zijn is dedi servers van de ontwikkelaar zelf. Zoals BF:BC2 op de consoles. Bijna altijd lagvrij. Nooit gedoe met admins die gaaf doen/moeten uitvogelen welke servers goed zijn. SPECULATIE: Maar goed, het zou me niets verbazen als dat de Elite premium versie is nu ik erover nadenk. Matchmaking voor nop, dedi servers, gehost door Activision, tegen betaling.

ETA: zou helemaal tof zijn als je als Elite member zelf een lobby kon starten op een dedi met je eigen map keuze en gametype etc.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige bladzijde al de tweets van robert bowling gepost over de perk, killstreaks en dedi's leak, maar OK. Feit is dat de leak niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:28:
ETA: zou helemaal tof zijn als je als Elite member zelf een lobby kon starten op een dedi met je eigen map keuze en gametype etc.
Ala Quakelive Pro abonnement :) (hoewel de mogelijkheden daar wel karig zijn voor je eigen lobby)

Op zich kan dat prima zijn als je voor (stuk) minder geld dan het normaal zou kosten op elk moment je eigen dedicated server kan 'huren' voor een pubgame naar je eigen wensen of voor clanmatches. Of simpel eigen ladders en toernooien beheren en ze makkelijk op dedicated servers van Activision laten plaatsvinden.

Misschien is dat de nieuwe manier van multiplayer? Quakelive concept kopiëren? :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:58:
[...]
Misschien is dat de nieuwe manier van multiplayer? Quakelive concept kopiëren? :p
Het zou niet verkeerd zijn denk ik. Als er maar een lekker simpel systeempje naast blijft bestaan waarmee je binnen 10 seconden in een reguliere pot zit. Dat zal ook wel. CoD houdt de boel graag lekker mainstream en ongecompliceerd. :P

Misschien dicht ik Activision te veel nadenkendheid toe. Goede kans dat het P2P wordt en dat Elite gewoon een quasi Facebook app is. Maar we zullen zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:17:
Ik denk dat dit nieuws kwader doet dan je nu denkt. Dit is al de derde CoD game (als het er al niet meer zijn) die géén dedicated support meer hebben en dat is jammer, heel jammer. Hier valt duidelijk op dat de game voor de makers én de uitgevers de game wederom gericht zal zijn op console gamers en daarbij alleen maar aan hun eigen portemonnee denken ipv de klant / community. De matchmaking was bij MW2 ook al erg ruk, voor de PC althans, dus nee, ik zie veel PC gamers overstappen op Battlefield, wat eind vorig jaar ook al gebeurde tijdens (en rond) de kerst. :)

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:07:
[...]

waaronder gratis DLC voor de rest van je leven
Ja want je speelt de rest van je leven COD?
Als je er voor betaald kan je het trouwens niet echt 'gratis' noemen.

Waar zijn de tijden gebleven dat ontwikkelaars gratis maps de wereld in shoowoopten om zo de levensduur van het spel te rekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
CptChaos schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:11:
[...]
Dit is al de derde CoD game (als het er al niet meer zijn) die géén dedicated support meer hebben en dat is jammer, heel jammer.
Misschien kan ik niet tellen, maar het is toch alleen MW2 tot nu toe? Dat zijn er... 1 inderdaad, en niet 3. MW3 is nog niks over bekend behalve geruchten dus die tel ik niet mee.

Anyway, nu we in BO weer dedicated servers hebben vind ik de lobby's in MW2 toch wel handig. Het enige minpunt is dat een spel dan door een speler gehost wordt, wat soms voor veel lag zorgt. Ik snap niet waarom ze het lobby systeem niet gewoon mergen met dedicated servers? Dat kan toch niet zo lastig zijn lijkt me... Als je in een lobby zit met veel spelers zoekt het spel gewoon een lege server en laat iedereen joinen. Zijn er niet genoeg spelers voor een nieuwe server dan zoekt het spel een server waar al mensen in zitten en laat iedereen daar joinen... Het werkt dus precies hetzelfde, alleen moet het spel naar dedicated servers zoeken en niet servers die door mensen thuis gehost worden.
Je zou dan zelfs een 'lobby leader' kunnen aanwijzen die dan een server mag kiezen uit de server lijst, waarna iedereen in de lobby hem automatisch volgt.

Op die manier kun je nog steeds zelf servers kopen en instellen en toch lobby's gebruiken.

Maar goed, ze zullen vast wel weer een reden bedenken om geen dedicated servers te ondersteunen. In MW2 was het waarschijnlijk dat ze het hele spel gewoon op slot willen gooien om cheaters en mods tegen te gaan. Dat is toch niet helemaal gelukt, ik denk dat ik in MW2 het meeste aantal cheaters en modded servers OOIT heb gezien, nog meer dan alle andere spellen bij elkaar :+

Als je het spel gewoon open gooit, dan krijg je ook mods en cheaters. Maar in dat geval zullen de mods op eigen servers draaien (en die kun je dus gewoon vermijden als je dat niet wil) en cheaters kunnen gekicked worden. Problemen opgelost....

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 03-06-2011 11:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Battlefield krijgt iets gelijkaardigs als COD Elite:
the Battlefield 3 Battlelog web destination – featuring powerful social tools, feeds and detailed player stats. Battlelog also lets you manage your friends lists, squad up, create platoons, use voice chat and follow your friends’ progress in real-time, and more. Battlelog will be available for the monthly fee of (drum roll)... zero dollars. We look forward to providing more information on these features in the near future!
Ben benieuwd wat Activision's reactie erop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:30:
Battlefield krijgt iets gelijkaardigs als COD Elite:

[...]

Ben benieuwd wat Activision's reactie erop is.
Dit alles wordt waarschijnlijk ook gratis gedaan door Elite, in tegenstelling tot wat iedereen denkt. EA maakt daar handig gebruik van door het sarcatische 'monthly fee of zero dollars'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja boeiend. Het gaat er uiteindelijk toch om welke game het lekkerst speelt, aangezien er zat spelers zijn (waaronder ikzelf) die stats geen fuck interesseren en toch geen abbo nemen.

Als BF3 net zo speelt als BC2, en MW3 zoals we van CoD gewend zijn, dan ga ik, als casual speler, voor MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:34:
Tja boeiend. Het gaat er uiteindelijk toch om welke game het lekkerst speelt, aangezien er zat spelers zijn (waaronder ikzelf) die stats geen fuck interesseren en toch geen abbo nemen.

Als BF3 net zo speelt als BC2, en MW3 zoals we van CoD gewend zijn, dan ga ik, als casual speler, voor MW3.
Voor stats en groups zal je iig niet hoeven te betalen, dat heeft Robert Bowling al laten weten. Het gezeik van iedereen vind ik totaal onterecht, maar ik moet toegeven dat ze het niet echt duidelijk hebben uitgelegd. Ze doen het niet helemaal goed.
- Voor Elite bekend was gemaakt, waren er al geruchten dat het om een betaalde dienst zou gaan. Dit helpt niet voor de verwachtingen natuurlijk
- Door het bovenstaande, en het feit dat er op het eind van de trailer 'some aspects in this trailer will require a paid subscription' staat, denken mensen meteen het ergste. In plaats van 'mensen horen alleen wat ze willen horen', geldt er 'mensen horen wat ze niet willen horen'...
- Een van de vele reacties is bijvoorbeeld dat Bungie hetzelfde doet als Elite, alleen dan gratis. Wat onzin is, want Bungie heeft net zo goed een betaalde service, in de vorm van Bungie Pro. Misschien hadden ze er ook Elite Pro moeten bijzetten, maar dat klinkt een beetje vreemd.
- Ondanks dat er genoeg mensen zijn die het allemaal proberen uit te leggen, is het al te laat. En als er dan mensen zijn die het begrijpen na 10x uitleggen, vinden ze het nog steeds 'onrechtvaardig' en 'onrespectvol' tegenover de 'community'. Die drie woorden begrijp ik niet echt bij zulke bedrijven. En niet alleen bij Activision. Alsof EA of een ander bedrijf ook maar iets anders is. Alles wat die bedrijven doen, is gebasseerd op het maken van nog meer winst. DICE dat 'luistert' naar de 'community'? Dit doen ze alleen maar omdat ze denken zo meer te verkopen. Probleem is dat Actvision goed is in veel winst maken, in ieder geval beter dan andere bedrijven. Daardoor lijkt Activision the bad guy en EA the good guy, tenminste wat betreft Call of Duty en Battlefield.

DIt alles betekent niet dat ik het rechtvaardig vind dat Bobby Kotick zo ontiegelijk veel geld heeft, maar wat is wel eerlijk in het leven? En bovendien, je kan toch niet verwachten dat ze Elite helemaal gratis gaan maken? Er worden prijzen gegeven, in de vorm van jeeps. Nee, zelfs het meest gulle bedrijf zou nog niet alle features van Elite gratis maken. 'Respect your community, make it all free', slaat totaal nergens op.

Elite lijkt me zelf wel interessant. Die groups en competitions boeien me niet zo, maar het lijkt me erg leuk om te zien waar ik nou precies dood ga op welke maps. Helemaal leuk lijkt me dat Elite me ook echt advies kan geven: gebruik deze perk bij dat wapen, gebruik dat wapen bij deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik blijf het bijzonder vinden dat mensen geloven dat elite totaal gratis blijft.
in de trailer zelf staat zelfs: Some Call of Duty Elite features mentioned in video require a paid Call of Duty Elite membership.

@hierboven: Activision kennende moet je ook van het ergste uitgaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat toch niet dat alles gratis is? Nog een gevalletje van alleen lezen wat je wilt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:49:
Er staat toch niet dat alles gratis is? Nog een gevalletje van alleen lezen wat je wilt lezen.
jij bent trouwens wel het hele topic al lekker bezig met codfanboy spelen he? jij leest duidelijk ook gewoon niet of je denkt dat jij de enige bent die iets over gratis heeft gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:25:
QFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben een FAQ op pdf gereleased. Daarin staat wat in ieder geval ALTIJD gratis blijft. Er zullen dus nog meer gratis dingen komen. Geloof me, ze bieden genoeg gratis aan, meer dan de meeste services. Ik kan nu geen link plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ik blijf het bijzonder vinden dat mensen geloven dat elite totaal gratis blijft.
in de trailer zelf staat zelfs: Some Call of Duty Elite features mentioned in video require a paid Call of Duty Elite membership.
Wie zegt dat dan het totaal gratis is? Niemand... Ik ben het geheel eens met het verhaal van Androyed, hij heeft gewoon gelijk. De basis van Elite is gratis, en daar bovenop kun je betaalde features kopen. Als ik het zo hoor lijkt het erop dat de gratis variant van Elite nog veel meer doet dan wat al die andere statistiek managers doen (bungie etc), en daarbij kun je nog eens NOG meer content krijgen als je ervoor wil betalen.
Daarbij vind ik het niet meer dan normaal om ervoor te moeten betalen, het ziet er vrij ingewikkeld uit allemaal, dat is echt niet in een paar vrije weekenden gemaakt hoor. Als je zo'n programma gratis gaat weggeven ben je gewoon stom bezig als bedrijf of het moet wel een heel crappy programma zijn 8)7

Daarbij: je hoeft het toch niet te kopen? Als je er geen behoefte aan hebt doe je het toch lekker niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niemand die gelooft dat ALLES gratis blijft. Wel zijn er mensen die denken dat ALLES geld gaat kosten. Ook zijn er mensen die eerst gewoon rustig lezen en wat research doen op internet voordat ze hun conclusies trekken. Zie hierbij de FAQ waar ik het over had.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:56: [...]

jij bent trouwens wel het hele topic al lekker bezig met codfanboy spelen he? jij leest duidelijk ook gewoon niet of je denkt dat jij de enige bent die iets over gratis heeft gezegd.
Waarom mag niemand Call of Duty gewoon leuk vinden? Waarom moeten we altijd achterdocht hebben voor wat Activision doet? Is het soms verboden Call of Duty leuker te vinden dan Battlefield of welke andere serie dan ook? Is het verboden Black Ops en MW2 leuker te vinden dan Call of Duty 2 en 4? Moeten we vanaf nu altijd negatief zijn over Call of Duty, en nooit meer positief?

Denk even na. Het is een kleine groep die kritiek op Call of Duty heeft. Op internet lijkt die groep groot, maar het is ook maar een kleine groep die op internet te vinden is. Ik wil niet zeggen dat je CoD niet slecht mag vinden, maar het feit dat ze steeds meer verkopen moet je toch iets vertellen? Laat hem het spel alsjeblieft gewoon leuk vinden, net zoals vele andere miljoenen.

Hier is trouwens een link naar een interview met joystiq. De link naar de FAQ PDF staat daar vast ook in.
http://i.joystiq.com/2011...n-to-clear-up-some-of-th/

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
bram1984 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:34:

:Y

Ik denk zomaar dat MW3 en BF3 allebei een toppertje gaan worden. Maar dat MW3 toch weer de betere feeling gaat hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:38
het enige wat mij doet schrikken is het gerucht (ik weet het, het is een gerucht) dat er geen dedi zijn.

p2p is voor mij echt not done dan maar BF3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:56:
[...]

Het gaat er toch ook niet om wie wel of niet iets over gratis heeft gezegd, of wel soms? Mij boeit het geen ene reet, al kost het € 500,- per maand. Het gaat mij om de game, en niet om een al dan niet betaald platform waarbij de DLC zit inbegrepen en prijzen worden weg gegeven. Daarnaast is er gewoon een gratis lidmaatschap, en zijn er bepaalde features betaald.

Lees de post (en die quote van mij van PU ook, ben je helemaal op de hoogte) van Androyed er nog eens op na, voordat je dingen als onderstaande gaat roepen.
Daarnaast ben ik van plan om zowel BF3 als MW3 aan te schaffen. BF3 heeft grafisch heel wat streepjes voor op dit moment, maar op een game met de feeling van BC2 zit ik eerlijk gezegd niet te wachten, hoe mooi deze er ook uitziet. Als ik de Fault Line trailer bekijk, gaat dat hopelijk meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

bram1984 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:48:
[...]

Daarnaast ben ik van plan om zowel BF3 als MW3 aan te schaffen. BF3 heeft grafisch heel wat streepjes voor op dit moment, maar op een game met de feeling van BC2 zit ik eerlijk gezegd niet te wachten, hoe mooi deze er ook uitziet. Als ik de Fault Line trailer bekijk, gaat dat hopelijk meevallen.
Ik koop ze ook allebei, sterker nog BF3 is al gepreorderd en als MW3 gepreorderd kon worden had ik dat ook al gedaan.

Voor mij blijven het 2 verschillende games die ieder hun plus en min punten hebben. Ik ga, hoop ik, gewoon van beide games lekker genieten. Hele gedoe met 'BF3 is beter!' en 'Nietus MW3 is beter' boeit me totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 09:55:

Waarom mag niemand Call of Duty gewoon leuk vinden? Waarom moeten we altijd achterdocht hebben voor wat Activision doet? Is het soms verboden Call of Duty leuker te vinden dan Battlefield of welke andere serie dan ook? Is het verboden Black Ops en MW2 leuker te vinden dan Call of Duty 2 en 4? Moeten we vanaf nu altijd negatief zijn over Call of Duty, en nooit meer positief?
Eerlijk antwoord?
- Ze melken de serie uit, en dat weten ze zelf maar al te goed. Elk jaar een nieuwe release.
- Bijgevolg zijn de games geplaagd met show stopper bugs, de PC en PS3 versie toch.
- Ze plaatsen een te hoge prijs voor DLC dat enkel maps bevat.
- De PC versie kost evenveel als consoleversie, normaal is PC 10 euro goedkoper.
- Ze zijn ontzettend rijk geworden met deze franchise, maar toch:
> gebruiken ze een outdated engine, terwijl er al lang vraag is naar technische vernieuwing
> ze gebruiken dat host systeem. nja goedkoper kan niet hé ook al zijn er veel problemen mee + het is onpretting om "host migration" in je gezicht gesmeten te krijgen.
> Elke populaire FPS franchise gebruikt dedicated servers, maar zij, zij doen terug moeilijk.
- Robert Bowling is een klucht. Community manager?? Op zijn gouden toren zitten ja in de studio. Voor de rest hoor je hem enkel via 120-character berichten op Twitter en op wat persconferenties waar Microsoft maar al te graag publiciteitsgeld voor betaalt. edit: ja, eenmaal was hij eens ingegaan op een podcast invitation. reden? IWNet voor PC aankondigen, bijgevolg geen dedicated servers meer. Thx bowling.
- Ze maken geen large scale maps meer zoals in de oudere COD's.
- Plus nog andere zaken die meer casual gemaakt zijn. Waarom vraag ik mij af?

=> Ik noem hier feiten. Dit zijn geen troll argumenten.

Dus ja, ik gun het hen niet echt allemaal meer. Uit principe. En dan nog 60/65 euro durven vragen, komaan zeg. 8)7
Als elke developer zo begon, was ik al lang gestopt met gamen. Gelukkig is dit niet het geval en zijn er veel mensen met mijn mening.

Ik heb niets tegen de COD franchise op zich. Wel tegen de richting die Activision inslaat.
COD2 en vooral COD4 heb ik rotgespeeld en vind ik nog altijd schitterend.

En ter verduidelijking: ik had deze mening al vooraleer heel de MW3 vs BF3 internet warz begon, dus die is zeker geen trigger geweest. Hoewel het mij wel deugd doet te zien dat mensen kritischer worden.

Vooraleer iemand het vraagt: Waarom ik hier nog post en dit topic nog lees? Omdat ik benieuwd ben hoe Activision het met hun nieuwe game gaat aanpakken. FPS blijft namelijk mijn favoriete genre. :)

edit:
En zoals je met het lijstje ziet: ik heb niets op de gameplay, behalve die 2 laatste lijnen maar daar zou ik mij nog mee kunnen verzoenen. Elke game moet inderdaad niet persé large scale zijn enzo.
Ik heb het vooral moeilijk met de marketing en het winstbejag.

Vroeger toen ik een kind/puber was zou ik daar allemaal niet om gegeven hebben. Maar ik ben nu 19 jaar en ik begin meer prijsbewust te worden, dus daarom...

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 06-06-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja over dat uitmelken: ze brengen sinds CoD3 al ieder jaar een nieuwe versie uit. Als je één volledige studio de kans geeft om 2 jaar lang aan het product te werken, dan heb ik daar niet zo'n probleem mee.

Als ik bijvoorbeeld de content pak die je met Black Ops voor je neus krijgt, dan is dat best wel een dik pakket hoor: Zombies, MP, SP, Combat Training. Ook vind ik persoonlijk de SP en de MP nu niet bepaald afgeraffeld te noemen. Costumization gaat zelden zo diep. Ik heb overigens weinig tot geen last van bugs op de PS3. Niet gehad ook.

Hoe lang is Crytek met Crysis 2 bezig geweest? Sinds 2007, en de game oogt in mijn ogen desondanks veel minder verzorgd dan een BO. Ik noem een oliedomme AI, clippende mannetjes en andere rare bugs, slappe textures en een besturing die minder aanvoelt.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 06-06-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:12
waarom brengen ze gewoon niet een mappack uit ofzo met 1 patch die het een en ander verandert :? ??, is toch steeds hetzelfde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 13:12
bram1984 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:56:
Tja over dat uitmelken: ze brengen sinds CoD3 al ieder jaar een nieuwe versie uit. Als je één volledige studio de kans geeft om 2 jaar lang aan het product te werken, dan heb ik daar niet zo'n probleem mee.

Als ik bijvoorbeeld de content pak die je met Black Ops voor je neus krijgt, dan is dat best wel een dik pakket hoor: Zombies, MP, SP, Combat Training. Ook vind ik persoonlijk de SP en de MP nu niet bepaald afgeraffeld te noemen. Costumization gaat zelden zo diep. Ik heb overigens weinig tot geen last van bugs op de PS3. Niet gehad ook.

Hoe lang is Crytek met Crysis 2 bezig geweest? Sinds 2007, en de game oogt in mijn ogen desondanks veel minder verzorgd dan een BO. Ik noem een oliedomme AI, clippende mannetjes en andere rare bugs, slappe textures en een besturing die minder aanvoelt.
Crysis minder verzorg dan BO :9 , leuke ;)

en weet je hoe lam ze zijn daar....... Ze doen nog steeds niks aan al die hackers. Was laatst zelfs een nieuwsbericht waarin stond dat ze zich daar niks van aantrekken..., nou dat is pas goed verzorgen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over hackers heb ik niet gesproken, en daar heb ik zelf ook geen last van op de PS3. Erg vervelend voor de PC (en wellicht ook Xbox, geen idee) community en inderdaad niet netjes van de ontwikkelaar als dit genegeerd wordt. Ik heb het over de game zelf, zoals deze uit de studio komt rollen, en niet over mongolen die de game achteraf verneuken met hacks omdat deze populair is.

Je gaat mij niet vertellen dat Crysis 2 niet getest is voordat deze gold ging. Ik heb zelden zo'n slecht afgewerkte game gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Weet je wat?

MW3 EN Crysis 2 waren/worden geen topgames qua afwerking/physics

Problem solved.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 03:15
Nieuwe gameplayvideo's => underwhelming! Zoals verwacht onrail dynamica veel actie geen vrijheid om te verkennen. Enkel interessant voor console maar niet voor PC.

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-call-of/714784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

begin nou niet weer over console vs pc...

filmpje ziet er inderdaad uit als meer van hetzelfde. leuk om 1x te spelen maar daarna niet interessant meer. ik denk dat ik deze maar niet ga kopen. het begint bijna saai te worden, ondanks al het spektakel... jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door superwashandje op 06-06-2011 23:35 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Compi_56 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:04:
Nieuwe gameplayvideo's => underwhelming! Zoals verwacht onrail dynamica veel actie geen vrijheid om te verkennen. Enkel interessant voor console maar niet voor PC.

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-call-of/714784
Had 'm al gezien op Youtube, maar ik word er niet warm van.

De multiplayer gameplay trailer van BF3 vond ik interessanter.

Terwijl er bij CoD meestal wel een goede sfeer is in de singleplayer. Dat haal ik er nu niet uit. Veel teveel actie in 1 keer en ook nog eens zwaar overdreven actie. Leek wel of je in een moderne Pearl Harbor bent.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

zag deze gameplay gisteren live gebeuren, en man wat saai, gewoon precies zelfde als mw2.
gaat ook allemaal om zelfde soort scenes in elke mw game, moest gewoon echt gapen.
daarna bf3 gameplay gezien en stond gewoon met mn bek vol tanden zo bizar!!!!
ik ben erover uit, mw3 gaat gewoon sucken, gameplay is misschien zelfde als andere cods, maar gevoel is totaal weg, ja allen gevoel van je wordt 60 euro lichter genaaid blijft :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Ik weet niet of ik de enigste ben, maar mag ik concluderen dat het er niet uitziet ?

misschien gaan ze nog stunten door over te stappen naar een nieuwe engine, want met alle respect.
dit zijn toch gewoon graphics van 2008 niveau.
Heb je dat water gezien , Gewoon GRIJS ! zoals ze dat maakte in GTA Vice City
Die explosies zonder enige bloom effect, waardoor het heel dof lijkt.
Dit lijkt toch eerder op een DLC voor MW2 dan op een nieuwe game.

Kijk naar Crysis 2, BF3, Homefront, DiRT3. dat ziet er toch veel beter uit.
en van de gameplay moeten ze het niet echt hebben, want bijna alle CoD spelen het zelfde mw1,mw2,BO alleen andere maps en minder last van killstreaks

TE amerikaans en dat is al erg genoeg.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:10

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Je bent niet de enige. We leven nu in anno 2011 en we krijgen nog steeds lelijke graphics voorgeschoteld. En de PC gebruikers moeten het maar allemaal doorkauwen. Het oog wil nu ook wel eens wat. MW3 doet nu gewoon weer het zelfde truukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben van het grafische gedeelte ook niet echt onder de indruk (ik zie wel enige verbetering, dat wel), maar de SP lijkt me wel weer gewoon lekker knallen. Al met al komt deze game helaas nog niet echt in de buurt van BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 20:07
Toen MW2 voor het eerst werd getoond, draaide ik helemaal door!
Maar tijdens MW3 zat ik met mijn gedachten al bij BF3 en ME3.

Met zulke competitie en met een bad rep. bij de meeste PC gamers, kan je gewoon niet meer met een MW2 kopie aankomen.
Vernieuwen of terug gaan naar de basis, was naar mijn idee een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappen ze bij IW dat dit dus echt niet door de beugel kan? Waarom blijven ze vastroesten op de oude engine terwijl ze bakken vol geld hebben verdiend met MW2 plus de miljoenen aan DLC-content.

Zoals meerdere personen al eerder zeiden dit lijkt veel meer op DLC voor MW2 dan MW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Waarom zeurt iedereen toch zo over een nieuwe engine? Ze hebben misschien wel genoeg geld om een nieuwe engine te schrijven maar waarom zouden ze? Ze zullen er echt niet meer aan gaan verdienen (90% van de mensen die het spel koopt boeit het geen fuck dat het water grijs is) dus het is alleen maar verlies voor hun. Daarbij, je denkt toch niet serieus dat je even in een jaartje een nieuwe engine schrijft die net zo lekker (of beter) werkt als een engine die al tientallen jaren oud is? De huidige engine bouwt voort op de Quake engine (misschien nog wel verder terug), en die is over de jaren heen gewoon verbeterd. De engine is nu misschien wel aan het einde van z'n tijd en zal niet meer veel verbeterd kunnen worden, maar dat is geen reden om in een spel als Call of Duty een nieuwe engine te gebruiken. Als ze een nieuwe engine ontwikkelen dan bouwen ze wel een nieuw spel, los van CoD, in plaats van dat ze riskeren hun best verkopende titel te verneuken met een engine die in een jaartje in elkaar geschroefd is en van alle kanten rammelt...

Ik had ook graag betere graphics gezien, daar niet van, maar als je verwacht had dat MW3 een compleet nieuwe engine had dan moet je nog eens logisch nadenken...

Het is gewoon onmogelijk om een nieuwe engine te schrijven en die op de huidige te laten lijken qua gameplay en stijl. Zelfs de engine in Black ops, die echt niet zoveel zal verschillen van MW2 (beide engines zijn branches van de CoD4 engine geloof ik) en toch voelt het spel compleet anders aan. Gebruik je een nieuwe engine in een CoD spel dan is het gewoon geen CoD spel meer, maar een compleet ander spel dat toevallig dezelfde naam heeft. 100% logisch dus dat er geen nieuwe engine komt.

En ja, ze melken de CoD serie uit, maar ik geef ze groot gelijk. Als jij hoofd van Activision was zou je ook geen 2x nadenken. Optie 1: de huidige engine wat oppoetsen en binnen en jaar weer een record breaking spel op de markt zetten, of optie 2: miljarden uitgeven aan een nieuwe engine, geld dat je niet binnen een paar jaar terug zal verdienen, en het risico lopen om de komende 3 jaar je hele reputatie naar de zak helpen met spellen die niet lekker spelen...

(Ik hoor jullie al denken "hun reputatie is al naar de zak", ja, voor een klein handje mensen zoals ons, maar er zijn genoeg mensen die CoD nog steeds geweldig vinden en die niet voor elk klein dingetje op een forum gaan zitten zeuren hoe slecht is wel niet is.)

[ Voor 33% gewijzigd door NickThissen op 07-06-2011 16:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

NickThissen schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:32:
Als ze een nieuwe engine ontwikkelen dan bouwen ze wel een nieuw spel, los van CoD, in plaats van dat ze riskeren hun best verkopende titel te verneuken met een engine die in een jaartje in elkaar geschroefd is en van alle kanten rammelt...
ze hadden ook na COD 4 kunnen beginnen met ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superwashandje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:37:
[...]

ze hadden ook na COD 4 kunnen beginnen met ontwikkelen?
Non-argument, dan had je hetzelfde probleem enkel voor MW2. Ok, ik had het over 1 jaar terwijl ze 2 jaar hebben, foutje, maar dat is nog steeds veel te weinig tijd om een engine perfect te laten lopen.

Je zult toch ooit een spel op de martk moeten zetten met de nieuwe engine, wanneer je ook begint met ontwikkelen, en in de loop der tijd, als veel mensen het spel spelen, zal de engine opgepoetst worden, maar dat doe je dan toch met een nieuw spel, en niet met een spel dat nog steeds ontiegelijk goed verkoopt?

[ Voor 29% gewijzigd door NickThissen op 07-06-2011 16:41 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Laatst online: 13:21
Dat filmpje ziet er echt niet uit.
Had even het idee dat ik het spel nog wel wilde kopen maar na dit filmpje sla ik maar over.
Erg jammer dat het zo loopt want sinds CoD2 loop ik al actief mee met de serie.

Spel ziet er niet veel beter uit, totaal geen vernieuwing t.o.v. MW2 en zo te zien voor '2 uur' extra geprogrammeerd en nu denken dat je mij hiermee tot kopen zou verleiden..

helaas voor MW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

NickThissen schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Non-argument, dan had je hetzelfde probleem enkel voor MW2. Ok, ik had het over 1 jaar terwijl ze 2 jaar hebben, foutje, maar dat is nog steeds veel te weinig tijd om een engine perfect te laten lopen.

Je zult toch ooit een spel op de martk moeten zetten met de nieuwe engine, wanneer je ook begint met ontwikkelen, en in de loop der tijd, als veel mensen het spel spelen, zal de engine opgepoetst worden, maar dat doe je dan toch met een nieuw spel, en niet met een spel dat nog steeds ontiegelijk goed verkoopt?
klopt maar de graphics worden dus al een aantal CODuties aangehaald als achterhaald. het zou mij handig lijken als ze voordat het algemeen aangehaald word al begonnen zouden zijn met het ontwikkelen ervan. onafhankelijk van of het spel verkoopt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
superwashandje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:54:
[...]

klopt maar de graphics worden dus al een aantal CODuties aangehaald als achterhaald. het zou mij handig lijken als ze voordat het algemeen aangehaald word al begonnen zouden zijn met het ontwikkelen ervan. onafhankelijk van of het spel verkoopt of niet.
Misschien zijn ze al 5 jaar bezig met een nieuwe engine, maar is die nog steeds niet op het niveau van de CoD engine, dat kan toch? M'n punt is dat je niet zomaar even een nieuwe engine schrijft en dan ook nog verwacht dat hij net zo goed presteert als de huidige engine, die vanaf klein opgebouwd is. Er zal heus ooit een nieuwe engine komen, maar ik verwacht niet in een CoD spel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30

codex

Geen OpenAI agent :)

Tja, ik heb altijd het meeste gehad met de COD serie omdat het lekker speelt en ik zaken als killstreaks en perks een toegevoegde waarde vind. Nu ik de beschikbare trailers heb bekeken en dit vergelijk met BF3 denk ik toch dat ik me meer zal gaan focussen op BF3 dan COD. Misschien moet er vanuit de community nu eens een statement worden afgegeven dat deze engine echt afgeschreven is. Ten opzichte van MW2 zie ik zeer weinig verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

reemprive schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:15:
Tja, ik heb altijd het meeste gehad met de COD serie omdat het lekker speelt en ik zaken als killstreaks en perks een toegevoegde waarde vind. Nu ik de beschikbare trailers heb bekeken en dit vergelijk met BF3 denk ik toch dat ik me meer zal gaan focussen op BF3 dan COD. Misschien moet er vanuit de community nu eens een statement worden afgegeven dat deze engine echt afgeschreven is. Ten opzichte van MW2 zie ik zeer weinig verbetering.
Ik zie 0 verbetering. Volgens mij zie ik zelfs textures en models uit MW2 in het materiaal dat ik tot nu toe heb gezien..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miljarden voor een nieuwe engine? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
De engine is inmiddels 12 jaar oud en het straalt er vanaf.
Ik heb bij het filmpje echt een "is dit het nou" gevoel, terwijl het filmpje van BF3 me blij maakt als een klein kind.
Hoe waardeloos slecht het spel ook gaat worden, het gaat toch weer beter verkopen dan BF3. :/

[ Voor 21% gewijzigd door unfor op 07-06-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een nieuwe engine kunnen ze op 1 jaartje (naja 2) niet schrijven, dat begrijp ik, maar alles inclusief HUD is gewoon MW2. Het lelijke font dat ik ondertussen beu ben, ... Ze hadden op zijn minst moeite kunnen doen om een professionelere stijl in hun engine te krijgen... Dat font is zooo 2009 :P

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik bedoel ook niet te zeggen dat ik het er wel goed uit vind zien, ik vind BF3 zelf ook een stuk beter uitzien, de graphics zijn gewoon niet meer van deze tijd. Maar ik denk dat de engine dat goed maakt.
bram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:19:
Miljarden voor een nieuwe engine? :+
Ik geef toe, dat trek ik zo uit de hoge hoed, maar het zou me echt niet verbazen als het nog meer is. Hoeveel mensen zijn daar jaren lang aan het werken denk je, dat tikt toch aardig aan! Of je doet het snel en goedkoop, en dan weet je vantevoren dat het niks wordt.
Daar komt ook nog bij dat de verkopen van mogelijke volgende CoD games drastisch omlaag zullen gaan als de nieuwe engine niet lekker zou werken. Kijk, MW3 wordt toch wel weer belachelijk vaak verkocht, dat weet je nu al, en een tube of wapen meer of minder zal daar niets aan veranderen. Het sterke van de CoD serie is gewoon de engine, het speelt ongelooflijk lekker, ik kan werkelijk geen ander spel verzinnen dat zo lekker speelt als CoD (behalve alle games die een engine gebruiken waarop CoD later gebaseerd is). Ga je dat veranderen, dan reken maar dat het zo voorbij is met die verkoopcijfers. Misschien niet voor MW3 maar zeker wel voor daarna.
unfor schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:04:
Hoe waardeloos slecht het spel ook gaat worden, het gaat toch weer beter verkopen dan BF3. :/
Ik denk dat je wel zeker kunt zijn dat het echt geen waardeloos spel zal worden, of je hebt wel een hele rare definitie van waardeloos. MW2 en BO worden ook tot hier en daar vervloekt, maar het zijn toch twee games die gewoon goed zijn en goed verkopen, daar kun je gewoon niet omheen. Misschien dat het jou niet ligt maar dat maakt het nog geen waardeloos spel.

Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik MW3 ga kopen, ik weet wel dat ik deze keer eerst maar eens wat reviews afwacht. Maar ik denk dat de gameplay het gewoon goed gaat maken; die textures boeien me echt he-le-maal niets als ik MP aan het spelen ben (voor SP is het jammer, maar ik koop het voor de MP).

[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 07-06-2011 18:25 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
NickThissen schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:23:
Ik bedoel ook niet te zeggen dat ik het er wel goed uit vind zien, ik vind BF3 zelf ook een stuk beter uitzien, de graphics zijn gewoon niet meer van deze tijd. Maar ik denk dat de engine dat goed maakt.

[...]

Ik geef toe, dat trek ik zo uit de hoge hoed, maar het zou me echt niet verbazen als het nog meer is. Hoeveel mensen zijn daar jaren lang aan het werken denk je, dat tikt toch aardig aan! Of je doet het snel en goedkoop, en dan weet je vantevoren dat het niks wordt.
Daar komt ook nog bij dat de verkopen van mogelijke volgende CoD games drastisch omlaag zullen gaan als de nieuwe engine niet lekker zou werken. Kijk, MW3 wordt toch wel weer belachelijk vaak verkocht, dat weet je nu al, en een tube of wapen meer of minder zal daar niets aan veranderen. Het sterke van de CoD serie is gewoon de engine, het speelt ongelooflijk lekker, ik kan werkelijk geen ander spel verzinnen dat zo lekker speelt als CoD (behalve alle games die een engine gebruiken waarop CoD later gebaseerd is). Ga je dat veranderen, dan reken maar dat het zo voorbij is met die verkoopcijfers. Misschien niet voor MW3 maar zeker wel voor daarna.

[...]

Ik denk dat je wel zeker kunt zijn dat het echt geen waardeloos spel zal worden, of je hebt wel een hele rare definitie van waardeloos. MW2 en BO worden ook tot hier en daar vervloekt, maar het zijn toch twee games die gewoon goed zijn en goed verkopen, daar kun je gewoon niet omheen. Misschien dat het jou niet ligt maar dat maakt het nog geen waardeloos spel.

Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik MW3 ga kopen, ik weet wel dat ik deze keer eerst maar eens wat reviews afwacht. Maar ik denk dat de gameplay het gewoon goed gaat maken; die textures boeien me echt he-le-maal niets als ik MP aan het spelen ben (voor SP is het jammer, maar ik koop het voor de MP).
Waardeloos is de serie niet, maar goed is een groot woord. Het spreekt de casual gamer aan, maar dat is een ander verhaal.
Ik heb BO gekocht omdat m'n buddies het ook speelden, ik heb na prestige 14 halen het spel niet meer aangeraakt.
BC2 speelde ik voor BO al, en nu nog steeds. Als je de CoD serie vergelijkt met BC2 en BF3 valt CoD gewoon in het niet.

Ik kan bijna niet geloven dat er mensen zijn die echt zitten te springen om MW3 na die beelden.
Maargoed, zo denk ik ook over mensen die graag een Opel Astra of VW Golf willen rijden ;)
Games en Auto's voor Henk en Ingrid, Sjonnie en Anita.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 07-06-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:36:
[...]

Ik kan bijna niet geloven dat er mensen zijn die echt zitten te springen om MW3 na die beelden.
Maargoed, zo denk ik ook over mensen die graag een Opel Astra of VW Golf willen rijden ;)
Games en Auto's voor Henk en Ingrid, Sjonnie en Anita.
Het zal je verbazen maar er zijn mensen die 'de andere' triple A titel waarderen. Ik volg de reden niet om CoD of BF te gaan bashen. Je mening geven is super cool enz maar een spel uit 1 van beide series afdoen als slecht is toch wel erg ongenuanceerd. Daarnaast wat maakt het een CoD fanboy of BF wookie uit of zijn minder geliefde spel wel of niet goed is. Dat geneuzel over welke hogere verkoopcijfers gaat halen, welke gaat winnen of falen is enorm zielig en oninteressant. Beide titels komen op mijn rekje en beide gaan stuk gespeeld worden. :)

Eerlijk gezegd keek ik het filmpje van de SP van MW3 en dacht ik mooi! Meer van hetzelfde. Waarom zou ik immers vernieuwing willen in dat dingetje dat ik bij mijn MP spel krijg? Het speelt lekker, laten zo. Missie-tje snipen met silencer, missie-tje in bestuurbare luchtvaartuig, missietje rambo-en met een LMG door het bos, missie-tje door een stad banjeren met een AR en veel irritante chokepoints met aimbotende AI. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:46
waarom zouden ze een nieuwe engine maken als ze zich toch voornamelijk op de consoles richten?
Pagina: 1 ... 5 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty