Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
unfor schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:36:
[...]

Waardeloos is de serie niet, maar goed is een groot woord. Het spreekt de casual gamer aan, maar dat is een ander verhaal.
Ik heb BO gekocht omdat m'n buddies het ook speelden, ik heb na prestige 14 halen het spel niet meer aangeraakt.
BC2 speelde ik voor BO al, en nu nog steeds. Als je de CoD serie vergelijkt met BC2 en BF3 valt CoD gewoon in het niet.

Ik kan bijna niet geloven dat er mensen zijn die echt zitten te springen om MW3 na die beelden.
Maargoed, zo denk ik ook over mensen die graag een Opel Astra of VW Golf willen rijden ;)
Games en Auto's voor Henk en Ingrid, Sjonnie en Anita.
Dat jij BF leuker vind wil niet zeggen dat CoD slecht is 8)7 Ik vind het precies omgesteld, bij mij valt BF in het niet vergeleken met CoD. Niet omdat ik zozeer casual gamer ben (wat een onzin, alsof alleen 'pro gamers' kunnen bepalen of een spel goed is of niet) want ik game voor mijn mening best veel (maar niet meer in clanverband) maar gewoon omdat ik BF log vind aanvoelen en gewoon niet leuk vind om te spelen.

Daarbij, je hebt "maar" tot level 14 prestige gespeeld? Ik zit zelf pas bij 8 ofzo en dat vind ik al veel. :? Als je BO zo slecht vond had je echt niet tot 14 doorgespeeld, kom op zeg... |:(

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 07-06-2011 19:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Je leest mijn post verkeerd, of ik post zelf gewoon niet duidelijk. (zal het tweede wel zijn ;))
Ik zeg niet dat CoD slecht is, ik zeg dat het een matige/redelijke game is die doordat het zo simpel te spelen is toch veel verkocht word (aan voornamelijk casual gamers).
Ik zeg ook niet dat ik "maar" tot prestige 14 gespeeld heb, maar dat ik BO juist intensief gespeeld heb om een goede mening over de game te hebben.
Ik heb overigens ook CoD1, 2, 4, WaW en MW2 gespeeld en vond het tot nummero 4 een leuke serie.
We zijn echter na CoD4 weer wat jaren verder, maar het is 4 CoD games verder nog steeds exact hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:30

codex

Geen OpenAI agent :)

Weet je wat het is, ik kijk alleen al naar de E3 presentatie van Bf3 vs MW3. Bij MW3 staat Robert Bowling weer met een XBOX controller een spel te showen waar ik als PC gamer niet meer vrolijk van word. Vervolgens zie ik BF3 gepresenteerd worden vanaf een high end PC en ben ik impressed. Misschien is die hele deal met MS wel wat COD op dit level laat stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:11:
[...]

Eerlijk gezegd keek ik het filmpje van de SP van MW3 en dacht ik mooi! Meer van hetzelfde. Waarom zou ik immers vernieuwing willen in dat dingetje dat ik bij mijn MP spel krijg? Het speelt lekker, laten zo. Missie-tje snipen met silencer, missie-tje in bestuurbare luchtvaartuig, missietje rambo-en met een LMG door het bos, missie-tje door een stad banjeren met een AR en veel irritante chokepoints met aimbotende AI. Heerlijk!
Ja, in principe moet ik je wel gelijk geven.
Had DICE niet dit jaar met BF3 afgekomen, iedereen zou hoogstwaarschijnlijk dolenthousiast zijn over MW3. :)

Maar de kaarten liggen nu op tafel. Van IW én van DICE, en dan is het ook logisch dat er vergelijkingen gemaakt worden. Het FPS genre is niet voor niets een supercompetitieve markt. ;)

Ik vond de gameplay van mw3 er eerlijk gezegd ook nog vermakelijk uitzien... tot DICE dan kwam met hun trailers.
Mind. Blown.
Jammer voor IW dus. Maar ze weten wat ze eraan kunnen doen: onmiddellijk beginnen met nieuwe up to date engine, zo kunnen ze harten terugwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Kijk naar de graphics van Battlefield 3 en kijk dan naar de graphics van Modern Warfare 3.
Dan begrijp je waarom iedereen zo boos is op IW, dat zij anno 2011 nog steeds een engine voorschotelen die ze ten tijde van Call of Duty 4 gebruikten, alleen dan een heel klein beetje opgepoetst.

Ik moet zeggen dat ik ook redelijk teleurgesteld was, ik had een hele nieuwe HUD e.d. verwacht, maar dit was echt gewoon meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 11:09
ProfoundValue schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 06:45:
Kijk naar de graphics van Battlefield 3 en kijk dan naar de graphics van Modern Warfare 3.
Dan begrijp je waarom iedereen zo boos is op IW, dat zij anno 2011 nog steeds een engine voorschotelen die ze ten tijde van Call of Duty 4 gebruikten, alleen dan een heel klein beetje opgepoetst.

Ik moet zeggen dat ik ook redelijk teleurgesteld was, ik had een hele nieuwe HUD e.d. verwacht, maar dit was echt gewoon meer van hetzelfde.
Ik wacht de eerste reviews wel af ipv te pre-orderen...... Farcry (Crysis) zag er vroeger ook mooi uit maar daar moest je een uber pc voor hebben (ik overweeg al een andere videokaart :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

ProfoundValue schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 06:45:
En dan ga je je toch afvragen waarom IW alsnog 2 jaar nodig heeft om een 'nieuw' spel te brengen...

Over dat filmpje trouwens... Als je een beetje goed kijkt zie je ook wel delen van de chopper die in de TS gepost waren (grafisch dan), en dat valt toch wel tegen.

[ Voor 19% gewijzigd door Fid3lity op 08-06-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Blue-Tiger schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:14:
[...]

En dan ga je je toch afvragen waarom IW alsnog 2 jaar nodig heeft om een 'nieuw' spel te brengen...
Omdat ze 1,5 jaar nodig hadden de studio weer vanaf de grond op te bouwen. Nog een reden dat ik bang ben dat MW3 een teleurstelling gaat zijn, trouwens.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Zie MW3 als een ongeveer 60 tot 50 euro kostende DLC van MW2. Daar zal een aantal gamers vast wel erg blij van worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Gaat toch MW3 worden denk ik.....

Quote uit het BF3 topic: The game has a Battlefield: Bad Company 2 feel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
HugoFR schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:55:

but it's a lot more than that. If you try to jump over something you don't just simply jump, you see an animation of your solider leaping over. It's Bad Company 2 on crack with mind-blowing graphics, more intense gameplay, amazing weapon customization, superb animations, and most important of all it's the most fun we have had playing a Battlefield game.

Lekker uit de context gehaald jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:37

Whaha, om zulke slechte comments kan ik alleen maar lachen.
JIj leest 9 woorden en denkt, f*ck it, MW3 word beter!

[ Voor 9% gewijzigd door vinom op 08-06-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben een redelijke CoD fanboy, en vind BC2 echt geen reet aan, maar ik vind je comment wel een beetje vreemd hoor. Zoveel is er nog niet bekend over beide games, en alles wat ik tot nu toe van BF3 gezien heb, is het wennen aan een BC2 besturing dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
Wat ik jammer vind van cod in het algemeen maar zeker bij de modern warfare delen is dat er steeds meer explosies en run and gun style in komen. Ik speel nog steeds cod4: MW en ben ondertussen gestopt met MW2.
Ik vind het kopen van MW3 een moeilijke keuze en zal daarvoor waarschijnlijk wat reviews afwachten,

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:54
Ik hoop dat de game-pers nu eindelijk met een objectievere kijk naar cod gaat kijken, want wat ze met black-ops hebben gedaan.... Overal dikke negens en tienen.... Terwijl het spel online de nodige fouten had, en niet eens zo 'vernieuwend' was, terwijl andere games daar wel keihard op gepakt worden. Mooi voorbeeld is Killzone 3 op de PS3; volgens de pers gruwelijke graphics, online heel goed, maar weinig tot geen innovatie (hoewel, operations is toch nieuw t.o.v. deel 2?). Daardoor kreeg dat spel niet net zo'n hoog cijfer als black-ops, terwijl KZ3 toch een veel beter afgewerkt product is.

Natuurlijk is een review niet compleet objectief, maar ik hoop dat de pers dit keer niet gaat verkondigen dat het de ultieme shooter is en het een dikke 9 of 10 geeft (zonder de fouten te vermelden), want dat is gewoon belachelijk. Dat is gewoon omkoperij van game-journalisten door Activision, wat volgens mij ook gewoon gebeurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:04:
De engine is inmiddels 12 jaar oud en het straalt er vanaf.
Ik heb bij het filmpje echt een "is dit het nou" gevoel, terwijl het filmpje van BF3 me blij maakt als een klein kind.
Hoe waardeloos slecht het spel ook gaat worden, het gaat toch weer beter verkopen dan BF3. :/
De engine wordt wel elke keer geupdate dus dat argument klopt niet. Je gaat toch niet vanaf scratch steeds een nieuwe engine schrijven, nee je verbeterd belangrijke punten en update het versie nummer. MW2 was ook een goede verbetering op cod4 en cod4 op cod2. Niet meteen over de leeftijd van een engine beginnen als deze dus niet hetzelfde blijft.

Ik ben het met je eens dat BF een minder eerlijke kans krijgt, maar je moet wel bedenken dat cod1, coduo, cod2, cod4, codMW2 niet voor niks best sellers waren. Ze stelden de spelers niet teleur dus waarom wisselen van spel als de aanwijzingen perfect snapt en goed bent in de movement ervan? Zo denken de spelers tenminste. :)

Ik vind nu wél dat BF een goeie kans maakt om door mij gekocht te worden omdat het er veel mooier uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Vandread schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:55:
[...]

Ik wacht de eerste reviews wel af ipv te pre-orderen...... Farcry (Crysis) zag er vroeger ook mooi uit maar daar moest je een uber pc voor hebben (ik overweeg al een andere videokaart :+ )
Correctie: "je moest een uber pc hebben" als je alles op high/max wou spelen.

Sommige gamers zijn precies op hun vingers getrapt als hun beest van een machine de game niet op max kan draaien. Ze moeten niet het negatief beeld geven aan developers, dan hun game te slecht zou geoptimaliseerd zijn. Mits de game wel degelijk baanbrekend is qua graphics, wat bij Crysis 1, en nu bij BF3 het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:17:
[...]

Ik ben een redelijke CoD fanboy, en vind BC2 echt geen reet aan, maar ik vind je comment wel een beetje vreemd hoor. Zoveel is er nog niet bekend over beide games, en alles wat ik tot nu toe van BF3 gezien heb, is het wennen aan een BC2 besturing dubbel en dwars waard.
Er is hier een foute opvatting over BF3:

BFBC2 was al een pak volwassener qua gameplay dan COD.
BF3 zal nóg een stuk volwassener zijn.

Dus ik denk toch dat, als je BFBC2 al niet leuk vond (wtf hoe kan dat?!), dat BF3 je ook niet zal liggen.

De Bad Company serie was namelijk een spinoff met een humoristisch en meer casual karakter dan de echte grote Battlefield serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik wacht nog even de MP af van mw3, maar ik ben er bang voor. Als ik die missies zie dan vind ik het er "leuk" uit zien maar heb nou niet zo'n euforisch gevoel als wat ik vorig jaar had...

BF ziet er zwaar sweety uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Laatst online: 16-09 10:39
delaitinho schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:47:
Ik wacht nog even de MP af van mw3, maar ik ben er bang voor. Als ik die missies zie dan vind ik het er "leuk" uit zien maar heb nou niet zo'n euforisch gevoel als wat ik vorig jaar had...
Hetzelfde hier qua multiplayer. De SP van de MW serie vind ik wel goed en beter gebalanceerd.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongetwijfeld een stuk meer volwassener, maar niet per definitie ook leuker.

Ik vind de besturing (en het belachelijke gewiebel van je wapen, wat in BF3 gelukkig een stuk minder is) gewoon waardeloos en sloom. De SP (ik ben dol op SP's) heb ik welgeteld 10 minuten gespeeld en de MP trok me echt totaal niet. De game voelt niet lekker, en schiet niet lekker. Ik vind de aangegeven objectives onduidelijk en de mogelijkheid om alleen te kunnen bukken niet fijn.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 08-06-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:16

Pykow

Angelo OTR

BF3 ga ik gelijk pre-orderen
MW3 wacht ik op reviews van site en reacties van vrienden.
Ik ben helemaal geen CoD fanboy en BFBC2 was niet echt mijn game, omdat er gespawncampt komt worden.

Battlefield 2 was wel een super game en heb ik meer uren in gestoken dan alle COD games bij elkaar.

BF3 VS MW3 bestaat gewoon niet.
het zijn 2 verschillende games die in mijn ogen, op geen enkel punt op elkaar lijken.
CoD is zo grote hype dat je gewoon 60 euro gaat betalen en met BF3 ga je eerst kijken hoe de game zelf is.
game met een te grote community erachter vindt ik meestal waardeloos.
Daarom zijn games al TF2, Brink,MoH een stuk leuker om te spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 08-06-2011 16:07 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thek
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
De onderwater scene van de E3 gameplay demo ziet er werkelijk niet uit! Check de water bubbles en de radar/cockpit van de DPV.

YouTube: ‪Call of Duty: Modern Warfare 3 - E3 2011: Gameplay Demo‬‏

Toch vind ik de gameplay van MW3 beter tov BF3 want wat is er nodig om te campen met een voertuig? Zelfs een beginner kan een hoop kills maken op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:27
thek schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:08:
Die onderwater scene van de E3 ziet er werkelijk niet uit! Check die water bubbles en die radar/cockpit van de DPV.

YouTube: ‪Call of Duty: Modern Warfare 3 - E3 2011: Gameplay Demo‬‏

Toch vind ik de gameplay van MW3 beter tov BF3 want wat is er nodig om te campen met een voertuig? Zelfs een beginner kan een hoop kills maken op die manier.
Ik vind zelf dat voertuigen bij battlefield juist makkelijk neer te halen zijn, iedereen kan Engineer kiezen en een voertuig neerhalen...
Het valt me op dat mensen vaak denken dat voertuigen meteen de balans overhoop halen maar dit hoeft helemaal niet, mensen die BFBC2 kennen weten dat voertuigen niet zwaar overpowered zijn, ik speel zelf ook vaak als engineer omdat voertuigen neerhalen makkelijke punten zijn zeker als er iemand in zit die er niet mee kan omgaan.
Vooral luchtvoertuigen zijn erg moeilijk te besturen en je zult echt moeten oefenen om er goed mee te worden, het is zeker niet dat iedere beginner eventjes in een voertuig stapt en iedereen neer begint te maaien.

[ Voor 12% gewijzigd door Redblader op 08-06-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik wel weer waardeloos vind is dat we wederom geen wonden zien op kapotte poppetjes. Die twee die naast dat luik op die sub liggen, die reageren zelfs helemaal niet op die granaat die erin wordt gegooid.

In Black Ops zat het tenmiste wel. Daar konden we zelfs ledematen afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:19:
In Black Ops zat het tenmiste wel. Daar konden we zelfs ledematen afschieten.
Inderdaad, herinner mij nog die missie in de jungle, dat je op een gegeven moment een grotje in gaat en iets van een magnum (of hoe die gun ook heet) hebt en daar Vietnameesjes mee afschiet. Schoot je op een gegeven moment z'n complete arm eraf waarna die kermend op de grond bleef liggen. Toen had ik zoiets van wtf, zie je niet zo snel in een COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja iedereen klaagt dan wel over Treyarch (hoewel ikzelf BO véél beter vind dan MW2), maar dit soort dingen vind ik toch echt een stuk beter in hun CoDs. In WaW zat het namelijk ook, en daar was het volgens mij nog wel wat grover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:26

steveman

Comfortabel ten onder

"Frost, eyes on your sonar?" Waarom in vredesnaam, je hebt 300 meter zicht oid 8)7

Duikboot met twee schroeven :?

[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 08-06-2011 18:48 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Trishul schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:30:
Ik hoop dat de game-pers nu eindelijk met een objectievere kijk naar cod gaat kijken, want wat ze met black-ops hebben gedaan.... Overal dikke negens en tienen.... Terwijl het spel online de nodige fouten had, en niet eens zo 'vernieuwend' was, terwijl andere games daar wel keihard op gepakt worden. Mooi voorbeeld is Killzone 3 op de PS3; volgens de pers gruwelijke graphics, online heel goed, maar weinig tot geen innovatie (hoewel, operations is toch nieuw t.o.v. deel 2?). Daardoor kreeg dat spel niet net zo'n hoog cijfer als black-ops, terwijl KZ3 toch een veel beter afgewerkt product is.

Natuurlijk is een review niet compleet objectief, maar ik hoop dat de pers dit keer niet gaat verkondigen dat het de ultieme shooter is en het een dikke 9 of 10 geeft (zonder de fouten te vermelden), want dat is gewoon belachelijk. Dat is gewoon omkoperij van game-journalisten door Activision, wat volgens mij ook gewoon gebeurt....
www.pcgamer.com

Gaven Blops tenminste een eerlijk cijfer en ook de DLC werd afgestraft zoals het hoort.

Waar ign en andere sites de DLC wel ok vinden (Wel ok, en dan 15 euro dokken?!) kijkt PCgamer tenminste ook naar de kwaliteit/prijs verhouding.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Jeroenneman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:15:
www.pcgamer.com

Gaven Blops tenminste een eerlijk cijfer en ook de DLC werd afgestraft zoals het hoort.

Waar ign en andere sites de DLC wel ok vinden (Wel ok, en dan 15 euro dokken?!) kijkt PCgamer tenminste ook naar de kwaliteit/prijs verhouding.
Ach wat is eerlijk, een cijfer is ook maar een persoonlijke mening van een reviewer.. Beetje kinderlijke
manier van reviewen trouwens om HakeBlips, SharkBlimps te gebruiken ipv gewoon Black Ops. En dan zeuren over wapens/perks/killstreaks etc terwijl de balans in BO beter is dan in MW2. Ook zombie-mode wordt afgedaan als een slap aftreksel van L4D2 maar ik vind de zombie mode in BO leuker dan L4D2. Ik kan helaas de MW2 review daar niet terug vinden want ik was wel benieuwd wat ze die voor score gaven.

En waarom DLC afstraffen, de mappen zijn bijna allemaal beter dan de originele BO mappen (persoonlijk mening hè, geen feit) en er zaten geen remakes bij van oude mappen, wat bij MW2 wel zo was. En dat iets geld kost ja, zo gaat het nu eenmaal tegenwoordig. De review van First strike is trouwens nog kinderachtiger dan die van BO zelf. Aan iedere map worden niet meer dan 2 erg negatief klinkende zinnen besteed.

En die site vindt zichzelf dus "The global authority on PC games" _O-

Ik wacht gewoon op de eerste reviews (iig niet die van pcgamer.com :P ) of op de reactie van collega gamers die MW3 / BF3 al hebben en dan kijk ik wel wat ik doe.

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 08-06-2011 23:50 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:32:
[...]

De engine wordt wel elke keer geupdate dus dat argument klopt niet. Je gaat toch niet vanaf scratch steeds een nieuwe engine schrijven, nee je verbeterd belangrijke punten en update het versie nummer. MW2 was ook een goede verbetering op cod4 en cod4 op cod2. Niet meteen over de leeftijd van een engine beginnen als deze dus niet hetzelfde blijft.

Ik ben het met je eens dat BF een minder eerlijke kans krijgt, maar je moet wel bedenken dat cod1, coduo, cod2, cod4, codMW2 niet voor niks best sellers waren. Ze stelden de spelers niet teleur dus waarom wisselen van spel als de aanwijzingen perfect snapt en goed bent in de movement ervan? Zo denken de spelers tenminste. :)

Ik vind nu wél dat BF een goeie kans maakt om door mij gekocht te worden omdat het er veel mooier uitziet.
Klopt, maar er komt een tijd dat je geen tijd meer in een engine moet gaan steken en gewoon een nieuwe moet bouwen. Het update van engine's houdt een keer op. En dat tijdstip is voor de COD serie al 2 jaar geleden aangebroken.
Ze hadden veel eerder moeten beginnen. Nu zijn ze te laat en kunnen ze weinig doen tegen het BF3 geweld.

Als je dit topic leest en die van BF3 dan zie je dat veel gamers toch voor BF3 gaan ipv COD. Graphics is vaak de hoofdrede. Nee, het niet willen investeren in een nieuwe engine gaat Activision de kop kosten. En das maar goed ook want misschien gaan ze dan weer naar de community luisteren en weer kwaliteit leveren. :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graphics? Volgens mij zijn er visueel mooiere shooters dan BO en MW2, en toch zijn dat zo'n beetje de populairste games uit hun tijd. Ik denk dat gameplay nog altijd doorslaggevend is.

Ik vond BC2 visueel best fraai, maar ik heb de SP een kwartier volgehouden. Speelt gewoon niet lekker.

Wat dat betreft ziet BF3 er weliswaar stukken beter uit, ook de gameplay. Die heeft bij mij in ieder geval een streepje voor op het moment, van wat ik tot nu toe gezien heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:00:
Graphics? Volgens mij zijn er visueel mooiere shooters dan BO en MW2, en toch zijn dat zo'n beetje de populairste games uit hun tijd. Ik denk dat gameplay nog altijd doorslaggevend is.

Ik vond BC2 visueel best fraai, maar ik heb de SP een kwartier volgehouden. Speelt gewoon niet lekker.

Wat dat betreft ziet BF3 er weliswaar stukken beter uit, ook de gameplay. Die heeft bij mij in ieder geval een streepje voor op het moment, van wat ik tot nu toe gezien heb,
MW2 is alweer 1 1/2 jaar oud. Toen konden de graphics nog redelijk meekomen. Nu is dat mijns inziens niet meer het geval. Het succes van BO was grotendeels te danken aan het suc6 van MW2. Maar waar je veel mensen over hoort klagen mbt BO zijn de graphics.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het succes van MW2 qua verkopen misschien. Op het spel zelf was bijzonder veel kritiek (Modern Warfail anyone?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Zie net pas de gameplay demo van de E3, maar wat ziet dat er vet uit zeg! Kan niet wachten tot MW3 er is. Eerst lekker online knallen en een paar maanden later de SP doen, like always :D MW2 was geniaal, BO was leuk maar toch minder dan MW2.

[ Voor 12% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-06-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
bram1984 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:27:
Het succes van MW2 qua verkopen misschien. Op het spel zelf was bijzonder veel kritiek (Modern Warfail anyone?).
En terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het loopt niet echt storm in deze topic vergeleken met BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er valt ook weinig over te posten. WW3 is uitgebroken en we hebben dezelfde graphics en wapens. Dat is alles wat we nu weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:00:

COD4 was gewoon heel populair en mensen hebben vaak zoiets van "nieuwer, dus vast beter", vervolgens komt er elk jaar een nieuwe COD en dan denken mensen "hebben, want hij is nieuwer en dus beter!". Voor de laatste COD games wordt gewoon enorm veel reclame gemaakt en COD is hierdoor enorm bekend bij de vele mensen (ook niet gamers) en verkoopt dan ook makkelijker.

Ik denk dat je niet na een kwartier al kan zeggen dat BC2 niet lekker speelt. Het heeft mijzelf een paar uur gekost voordat ik er een beetje lekker in zat en een normale K/D kon halen. Zeker als je van COD komt, heb je gewoon een vaste manier van spelen die in COD vrijwel altijd werkt, maar BC2 is gewoon anders en daar moet je aan wennen en je hieraan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:36:
Er valt ook weinig over te posten. WW3 is uitgebroken en we hebben dezelfde graphics en wapens. Dat is alles wat we nu weten.
Ja oke dat klopt, maar zoveel weten we van BF3 ook niet en toch hebben we 200 pagina's meer gepost als hier.

Ik vind het al een grote teleurstelling dat de graphics ongewijzigd zijn gebleven, maar dat ze zelfs de HUD en de weapon & ammo voorraad niet hebben veranderd is eigenlijk niet te geloven, zelfs de betiteling is precies hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tk55 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:50:
[...]Ik denk dat je niet na een kwartier al kan zeggen dat BC2 niet lekker speelt. Het heeft mijzelf een paar uur gekost voordat ik er een beetje lekker in zat en een normale K/D kon halen. Zeker als je van COD komt, heb je gewoon een vaste manier van spelen die in COD vrijwel altijd werkt, maar BC2 is gewoon anders en daar moet je aan wennen en je hieraan aanpassen.
Ik heb het over de SP. Ik heb de MP niet eens geprobeerd. Die besturing alsof je in een bak cement staat, dat debiele gewiebel van je wapen. Nee, ik vind het niks.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:54:
[...]

Ja oke dat klopt, maar zoveel weten we van BF3 ook niet en toch hebben we 200 pagina's meer gepost als hier.

Ik vind het al een grote teleurstelling dat de graphics ongewijzigd zijn gebleven, maar dat ze zelfs de HUD en de weapon & ammo voorraad niet hebben veranderd is eigenlijk niet te geloven, zelfs de betiteling is precies hetzelfde gebleven.
Nou, er is toch aardig veel MP materiaal van BF3 beschikbaar gekomen. Het enige wat we van MW3 hebben gezien is wat SP footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:59:
[...]

Ik heb het over de SP. Ik heb de MP niet eens geprobeerd. Die besturing alsof je in een bak cement staat, dat debiele gewiebel van je wapen. Nee, ik vind het niks.

[...]

Nou, er is toch aardig veel MP materiaal van BF3 beschikbaar gekomen. Het enige wat we van MW3 hebben gezien is wat SP footage.
Nou goed, haal er de laatste 25 vanaf die erbij zijn gekomen na het tonen van de mp.. is het nog steeds veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

Ja, de SP van BFBC2 was niet echt goed te noemen, maar het was ook nog maar de 2de game van DICE met een SP erin. COD heeft al sinds de allereerste game een SP dus zij hebben veel meer ervaring op dat vlak.

MP zou ik toch eens proberen hoor.
Haha "bak cement", zo neig is het nu toch ook niet? :9 Ik denk dat BF qua bewegingssnelheid in lijn ligt met de meeste anders shooters, maar dat COD de uitzondering op de regel is.

Dat gewiebel: ik heb nooit BFBC 1 gespeeld aangezien die niet op PC was, maar ik herinner mij uit gameplay dat het daar extreem was, en dat dit in BFBC2 was geminderd is.
Maarja het is nu eenmaal realistisch: een soldier loopt niet stokstijf met zijn loodzware wapen, je moet wat met je looppas meebewegen in het ritme.

Ik snap niet: als je dat gewiebel zo "debiel" vind, dan vind ik het pirouette zwaaien met je wapen in COD nog veel debieler. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13

beany

Meeheheheheh

Asgaro schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:17:
[...]

MP zou ik toch eens proberen hoor.
Haha "bak cement", zo neig is het nu toch ook niet? :9 Ik denk dat BF qua bewegingssnelheid in lijn ligt met de meeste anders shooters, maar dat COD de uitzondering op de regel is.
Ik moet zeggen dat ik BFBC2 ook lastig vind spelen. Het beweegt allemaal niet zo soepel als in CoD. Als ze de besturing(het 'gevoel') van CoD gebruiken, in combinatie met de Frost 2.0 engine, heb je echt een spel die daadwerkelijk een 9,5 waard is ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Laatst online: 09-10 08:33
beany schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:40:
[...]

Ik moet zeggen dat ik BFBC2 ook lastig vind spelen. Het beweegt allemaal niet zo soepel als in CoD. Als ze de besturing(het 'gevoel') van CoD gebruiken, in combinatie met de Frost 2.0 engine, heb je echt een spel die daadwerkelijk een 9,5 waard is ;)
Niet mee eens want ondanks alle aim-assists van BO shiet ik op COD altijd mis en bij BFBC2 insta headshots.. Is dus een gevoel/wennen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Tk55 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:50:
[...]

COD4 was gewoon heel populair en mensen hebben vaak zoiets van "nieuwer, dus vast beter", vervolgens komt er elk jaar een nieuwe COD en dan denken mensen "hebben, want hij is nieuwer en dus beter!". Voor de laatste COD games wordt gewoon enorm veel reclame gemaakt en COD is hierdoor enorm bekend bij de vele mensen (ook niet gamers) en verkoopt dan ook makkelijker.

Ik denk dat je niet na een kwartier al kan zeggen dat BC2 niet lekker speelt. Het heeft mijzelf een paar uur gekost voordat ik er een beetje lekker in zat en een normale K/D kon halen. Zeker als je van COD komt, heb je gewoon een vaste manier van spelen die in COD vrijwel altijd werkt, maar BC2 is gewoon anders en daar moet je aan wennen en je hieraan aanpassen.
Helemaal mee eens!
COD4 was (althans voor mij) een mijlpaal qua graphics en gameplay. Alles daarna voelde meer als een update/mod/add-on. Maar omdat de delen erna zoveel op elkaar leken, raakte ik wel gewend aan de COD gameplay. Als je vervolgens met de BC2 engine gaat spelen is dat een wereld van verschil. Maar niet 1 die niet te overbruggen valt. Uiteindelijk is het een een kwestie van gewenning.
[...]

Over de MP was iedereen lyrisch. De SP daarintegen werd door niemand leuk gevonden. De meeste game recensent spraken dan ook zeer slecht over de SP. Jammer dat je de MP niet geprobeerd hebt. Daar draait het juist om bij BC2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grafische verschillen tussen BF3 en MW3 liggen denk ik op de xbox360 en de ps3-versie's veel minder ver van elkaar.
De gameplay van Bf3 betrof uitsluitend de pc-versie welke natuurlijk op uber-pc's is gedraaid.
De gameplay van MW3 was voornamelijk van de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 03:15
De uitkomst zal zo zijn:

Singleplayer: BF3 beter dan MW3
Multiplayer: MW3 vele malen beter dan BF3 vooral de consoles waar COD series heer en meester zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:33
Compi_56 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:02:
De uitkomst zal zo zijn:

Multiplayer: MW3 vele malen beter dan BF3 vooral de consoles waar COD series heer en meester zijn
LOL, gebaseerd op?...... NIKS ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
De uitkomst zal zo zijn:

8)7 |:( hahaha

[/ziet ze vliegen modus]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:54

D4NG3R

kiwi

:)

Moest lachen _O-

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De uitkomst zal zo zijn:

Lijm gesnoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
De uitkomst zal zo zijn:

Crack... - just say no!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:54:
zelfs de betiteling is precies hetzelfde gebleven.
Hmmm, zou dit komen doordat het een vervolg is op MW2? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:01:
[...]

Hmmm, zou dit komen doordat het een vervolg is op MW2? :X
Je snapt niet wat ik bedoel met betiteling.

Hiermee bedoel ik de info met groene letters die je krijgt op je scherm voordat je met een missie begint, bij de E3 was dit:

"Hunter Killer"
Day 2 - 16:32:16
Sgt. Derek "Frost" Westbrook
Delta Force
New York Harbor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij hebt liever dat het in een roze windings font staat geschreven? Lekker belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: ‪MODERN WARFARE 3 FIRST IMPRESSIONS!‬‏ Xjawz (bekende youtube commentator zijn eerste impressies van twee SP missies. Hij noemt wat wapens op die hij zag. Verder zei hij dat het net MW2 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:06:
Jij hebt liever dat het in een roze windings font staat geschreven? Lekker belangrijk.
Ik vraag me af wat IW in die 2 jaar allemaal heeft uitzitten vreten als ze zelfs de kleine details ongewijzigd hebben gelaten.

Misschien moet je eens vaker uit de kont van IW kruipen en hun shit uit je ogen wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

MW2 was een groot succes, dus waarom zouden ze MW3 totaal anders maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou erger zijn als ze twee jaar niets anders gedaan hadden dan de lettertype aanpassen. Waar hebben we het over? Alsof een lettertype ook maar iets uitmaakt. Tip: Koop een rits post-it notes en plak die linksonder op je monitor. Kun je elke missie met een persoonlijk toegespitste boodschap starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Silence

Godlike

Ik heb MW2 nooit gespeeld dus voor mij zal er wel een wereld open gaan bij MW3 omdat ik nu al dagelijk BO speel

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:16:
Het zou erger zijn als ze twee jaar niets anders gedaan hadden dan de lettertype aanpassen. Waar hebben we het over? Alsof een lettertype ook maar iets uitmaakt. Tip: Koop een rits post-it notes en plak die linksonder op je monitor. Kun je elke missie met een persoonlijk toegespitste boodschap starten.
Hoe bedoel je iets totaal uit zijn context halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:16:
MW2 was een groot succes, dus waarom zouden ze MW3 totaal anders maken?
MW1 was ook een groot succes, MW2 was ook een groot succes maar hoelang willen ze nog op het succes van MW1 & MW2 liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal taalgebruik mag ook wel :)

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 13-06-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
bram1984 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:33:
Sterker nog: ik vind (m.u.v. CoD4) WaW en BO (van Treyarch ja) leukere games dan MW2.
ik ook. Vandaar dat ik er sterk over nadenk om dit jaar BF3 te halen ipv MW3. Maar ik wacht gewoon tot oktober/november en dan zie ik het wel. Ik ga niet nu beslissen op basis van 2/3 gameplayfilmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijk hè, editten?

Ga ff lekker janken over een lettertype, allemachtig. Volgens mij ziet de HUD en de minimap er in BF3 ook grootendeels hetzelfde uit. Prima toch, als het werkt?

En waar maak je uit op dat ik in de kont van IW zit? Ik ben namelijk niet echt positief over de eerste beelden van MW3. Ik twijfel er zelfs aan om deze te kopen. Sterker nog: ik vind (m.u.v. CoD4) WaW en BO (van Treyarch ja) leukere games dan MW2.

Misschien moet je zelf de poep even uit je ogen wrijven, in plaats van volstrekt misplaatst commentaar op mensen geven.
Dat noemen ze actie > reactie, jij valt mij aan op een opmerking en als ik erop reageer is het ;w

En wie heeft het hier over BF3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het over BF3, aangezien ik je daar niet huilie zie doen over het lettertype. Of heb ik daar soms overheen gelezen? :')

In plaats van dat je je druk maakt om de aspecten die er echt toe doen (het gebruik van dezelfde engine bijvoorbeeld) ga je liggen mierenneuken over 5 regels tekst die 10 seconden in beeld staan aan het begin van een missie van een SP die je waarschijnlijk 1x doet en binnen 7 uur uitspeelt.

En je voelt je nogal snel aangevallen zeker? Ik vraag alleen of je liever roze wingdings letters had gezien. Was die onder de gordel? Sorry daarvoor. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:40:
Ik heb het over BF3, aangezien ik je daar niet huilie zie doen over het lettertype. Of heb ik daar soms overheen gelezen? :')

In plaats van dat je je druk maakt om de aspecten die er echt toe doen (het gebruik van dezelfde engine bijvoorbeeld) ga je liggen mierenneuken over 5 regels tekst die 10 seconden in beeld staan aan het begin van een missie van een SP die je waarschijnlijk 1x doet en binnen 7 uur uitspeelt.

En je voelt je nogal snel aangevallen zeker? Ik vraag alleen of je liever roze wingdings letters had gezien. Was die onder de gordel? Sorry daarvoor. ;w
Ten eerste was dat een kleine opmerking die me was opgevallen ik heb me er daar 1 zin over uitgedrukt, vervolgens als je goed had gelezen was mijn 2 opmerking erover puur ter verduidelijking voor een lid die niet snapte wat ik bedoelde met betiteling, vervolgens voelde jij je gedwongen om hierop verder in te gaan.

Dus ik ben niet degene die zich er druk overmaakt.

Ten tweede ik heb nog geen bericht geplaats in de BF3 topic.

Ten derde ik heb hier al eerder een opmerking gemaakt dat ik vind dat IW dit niet kan maken na het overweldigende succes van de 2 vorige delen en dan alsnog ipv een nieuwe enginge te gebruiken dat ze nu een 1 groot DLC pakket uitbrengen onder de naam MW3.

En ten slotte ik ga toch allebei de spellen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:21:
[...]

MW1 was ook een groot succes, MW2 was ook een groot succes maar hoelang willen ze nog op het succes van MW1 & MW2 liften.
Zie het als FIFA 10, 11 en 12. Dezelfde game, maar steeds weer wat vernieuwingen en verbeteringen.
Hebben de BF3 fans geen eigen topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Zie het als FIFA 10, 11 en 12. Dezelfde game, maar steeds weer wat vernieuwingen en verbeteringen.
Dat is wel heel slecht om te vergelijken... Natuurlijk komt er ieder jaar een nieuwe FIFA uit (spelers die naar andere teams gaan en prestatie verschillen en dergelijke?)
FIFA graphics vernieuwen daarbij ook vele malen beter dan CoD. Vind dit wel een heel slecht voorbeed om te geven.

Ik heb heel wat uren BO gespeeld maar als ik MW3 en BF3 nu eens naast elkaar zet en ik moet gaan kiezen, dan kies ik TOT NU TOE(dus wie weet wat er nog volgt) voor BF3, ondanks dat ik mijn PC moet gaan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Je spreekt jezelf alleen tegen 8)7

Ik heb met geen woord gerept of geroerd over BF3 en je maakt al die vergelijking, voor mij is dit alleen een bevestiging van jezelf dat je BF3 beter vind.

En wat jij nu doet is appels met peren vergelijken :?

En zoals ik al eerder zei ga ik beide spellen kopen, ik heb alle delen van COD op de PS3 en BFBC2 heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ

Ik ben namelijk niet echt positief over de eerste beelden van MW3. Ik twijfel er zelfs aan om deze te kopen. Sterker nog: ik vind (m.u.v. CoD4) WaW en BO (van Treyarch ja) leukere games dan MW2.
bram1984 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:30:
Hoe laat komt die trailer?

Er zullen meer mensen bij komen dan afvallen, ga daar maar vanuit. Deze gaat gewoon weer records breken.
En na het zien van de beelden van gedachte veranderd of gaat het nog steeds records verbreken?
Na het zien van alle beelden is bij mij het gevoel alleen maar groter geworden dat deze game gaat floppen. Wat jij?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:29:
[...]

Ik heb met geen woord gerept of geroerd over BF3 en je maakt al die vergelijking, voor mij is dit alleen een bevestiging van jezelf dat je BF3 beter vind.

En zoals ik al eerder zei ga ik beide spellen kopen, ik heb alle delen van COD op de PS3 en BFBC2 heb ik ook.
Dude, rustig... Volgens mij bedoelt hij het allemaal niet zo rot. Je moet je niet zo snel persoonlijk aangevallen voelen. Is nergens voor nodig... :>

[ Voor 29% gewijzigd door ChojinZ op 10-06-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja hoor. Records weet ik niet, maar ik verwacht wel dat deze meer over de toonbank gaat dan BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ongelofelijk, zie hoe die gasten echt moeten nadenken en bluffen om dingen op te noemen die nieuw zijn aan hun engine. Ik ga hier niets opnoemen van hun argumenten die kant noch wal slaan, watch for yourself >:)
(omgeveer net na het midden)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2zWyALxaVfE#t=342s]

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 10-06-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
bram1984 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:17:
Oh ja hoor. Records weet ik niet, maar ik verwacht wel dat deze meer over de toonbank gaat dan BF3.
Jammer genoeg zal je waarschijnlijk gelijk hebben.
Maar BF3 komt eerst uit dus een sales record zal MW3 niet meer breken.

En langs de andere kant is het ook normaal dat MW3 meer verkoopt: een franchise die 2 sales records brak, kan je niet zo opeens overstijgen met een andere game, ook al is die kwalitatief véél beter. Dat is gewoon realistisch zijn.

Maar in the long run, zal BF wel winnen, zolang IW zo cheap blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die scope die je kan switchen van Reflex naar ACOG is wel heftig. Super zinloos voor MP maar gaaf in de SP. :P

Heb niet verder gekeken omdat de marketing spiel van E3 PR-boys enorm suf is.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Asgaro schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:44:
Ongelofelijk, zie hoe die gasten echt moeten nadenken en bluffen om dingen op te noemen die nieuw zijn aan hun engine. Ik ga hier niets opnoemen van hun argumenten die kant noch wal slaan, watch for yourself >:)
(omgeveer net na het midden)

[video]
Dat engine stukje inderdaad. :X Geluid van de wapens is ook om te janken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:05:
[...]

Dat engine stukje inderdaad. :X Geluid van de wapens is ook om te janken. :')
Inderdaad vreselijk. MW3 wordt zo'n slecht spel. Dat was Black Ops ook, en MW2 ook, en World at War ook. Ik snap echt niet dat mensen nog Call of Duties kopen. En dan die DLC prijzen. Belachelijk. Activision is gierig. Infinity Ward luistert niet naar de community. Call of Duty is vol met hackers. Campers. Onrealistisch. Nieuwe engine. Dinosau....

Wacht. Wat doe ik hier nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:29
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:52:
Die scope die je kan switchen van Reflex naar ACOG is wel heftig. Super zinloos voor MP maar gaaf in de SP. :P
kan nog best nuttig zijn voor MP hoor. Ik gebruik namelijk in MW2 regelmatig de ACOG op mijn M4A1, alleen als ik dan een gebouw in moet, moet ik altijd overswitchen naar m'n shotty. Terwijl met een red dot ik ook rond had kunnen lopen. Had ik als secondary mooi een anti-air wapen kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:52:

Heb niet verder gekeken omdat de marketing spiel van E3 PR-boys enorm suf is.
Dat is misschien het enige wat echt nieuw is en best interessant is om te gebruiken.

De video laat verder niks nieuws zien en deze twee heren zeggen ook niks nieuws. Ze zeggen eigenlijk super weinig over het spel wat voor de fans misschien interessant kan zijn.
Waarschijnlijk zijn ze nu op een punt beland, waar alleen de echte die-hard CoD fans dit spel gaan kopen en heel misschien de casual gamers.
Degene die dit spel nu al niet willen pre-orderen, gaan hopelijk dit spel ook niet daarna kopen. Ik ben er persoonlijk klaar mee, vooral met de multiplayer.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:37:
[...]

kan nog best nuttig zijn voor MP hoor. Ik gebruik namelijk in MW2 regelmatig de ACOG op mijn M4A1, alleen als ik dan een gebouw in moet, moet ik altijd overswitchen naar m'n shotty. Terwijl met een red dot ik ook rond had kunnen lopen. Had ik als secondary mooi een anti-air wapen kunnen nemen.
Goed punt. Kennelijk dacht ik niet ver genoeg door. Te veel gewend aan de Spas 12. :)
__
Ik haal overigens liever info over MW3 van de youtube kanalen van Woodysgamertag, Tmartn en Xjawz. Iets boeiender en interessanter om te beluisteren.

@Lars; Die-hard CoD fanboys zijn er genoeg. Al snap ik goed als mensen er geen zin meer in hebben. Wens: MW3 wordt gewoon recht-toe rechtaan een mappack van MW2 met wat kleine verbeteringen, die hopelijk goed uitpakken. Als ik hoor dat ze meer balans willen inbrengen en after-sales support implementeren denk ik woohoo. MW2 was alleen niet het beste FPS spel allertijden (imo) vanwege overpowered killstreaks, OMA+Danger Close en het feit dat glitches niet aangepakt werden/cheaters en boosters vrij spel hadden. (behalve als the sandy ravage online was :D). Als dat allemaal aangepakt wordt heb je MW2+1 wat een briljant spel wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:53:
[...]

Als dat allemaal aangepakt wordt heb je MW2+1 wat een briljant spel wordt. :)
Mijn zegen hebben ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Catch a little sneak peek of Special Ops in Modern Warfare 3 with these images and video.

Haakontje has once again contacted us with some interesting assets. He previous alerted us to the (placeholder) box art » along with other images, and also sent us some pictures of the new Modern Warfare 3 website » which has still not fully launched.

This time he has sent us some images of the Modern Warfare 3 Special Ops Survival mode in action. The survival component in the game was playable to invited people last week at E3. We believe that the map shown is called 'Dome', and considering the survival maps are set on multiplayer maps, this also gives us a little glimpse of a multiplayer setting. Judging from the images, this may be the same map that made an appearance at the end of the Call of Duty Elite reveal trailer ».

Along with these images, MSNBC » have published a new video which compares Modern Warfare 3 with Battlefield 3. In the video is our first glimpse of Special Ops footage. Thanks to BlakeGates » on our Digital Warfare 24/7 forums for the heads up.

The images aren't the best around quality-wise, and they may just be images taken from the video below, but they're still worth checking out.

Official Special Ops footage is expected pretty soon, but in the meantime check out the images and video below. For more details on the new and improved Special Ops mode, check out this preview » and the first-released details ».
Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.modernwarfare247.com/images/mw3/specops/mw3-specops-9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat mij betreft wordt er in dit topic iets teveel gehuild, dat mag best wel wat minder. Als je het niet met iemand eens bent kun je dat normaal melden, en anders doe je het maar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een breakdown gemaakt op een ander forum met de foto's die hierboven geplaatst zijn.

Als iemand geïnteresseerd is: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:57:
Ik heb een breakdown gemaakt op een ander forum met de foto's die hierboven geplaatst zijn.

Als iemand geïnteresseerd is: klik.
Niet eens mijn naam erin gezet voor de foto's ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Quick-scoping komt terug in Modern Warfare 3

Goed nieuws! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Springstof op 13-06-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:20:
[...]

Niet eens mijn naam erin gezet voor de foto's ;w
Haha, sorry. In had eerst zelf screenshots genomen van de video, tot ik dat artikel van Modern Warfare 247 vond. Toen kwam ik hierheen om mn analyse te plaatsen, en toen zag ik dat die fotos van jou kwamen.

Ik zal je naam er nog even bij zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KQmF-gMoMaQ]

De Spec Ops Gameplay die gisteravond bij Jimmy Fallon is getoond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

DivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:11:
[...]

Dat is wel heel slecht om te vergelijken... Natuurlijk komt er ieder jaar een nieuwe FIFA uit (spelers die naar andere teams gaan en prestatie verschillen en dergelijke?)
FIFA graphics vernieuwen daarbij ook vele malen beter dan CoD. Vind dit wel een heel slecht voorbeed om te geven.

Ik heb heel wat uren BO gespeeld maar als ik MW3 en BF3 nu eens naast elkaar zet en ik moet gaan kiezen, dan kies ik TOT NU TOE(dus wie weet wat er nog volgt) voor BF3, ondanks dat ik mijn PC moet gaan upgraden.
Men vind van FIFA anders ook altijd dat er te weinig veranderd is t.a.v. de vorige versie en dat het grafisch niet veel is verbeterd. Ze borduren voort op het succes van de vorige game, dat gebeurd ook met MW1, 2, en 3. Vrij logisch.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:29:
[...]

Het was inderdaad geen persoonlijke aanval. Ik zie echter alleen maar mensen zeuren over dat MW3 zo slecht is en BF3 zo goed is. Degene die BF3 zo geweldig vinden kunnen beter naar het BF3 topic gaan ;) Ik heb altijd COD gespeeld en zal MW3 dan ook gaan kopen, omdat ik verwacht dat het een top game wordt. (BF3 zal ik zeker kopen.)

[ Voor 39% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-06-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga mw3 voor de SP zeker aanschaffen maar als ik kijk naar de screenshots van hierboven krijg ik toch wel het gevoel: dit is MW2 op een andere map met wat andere icoontjes.
ProfoundValue schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:40:
[video]

haha zegt hij nou: the graphics are good, die heeft zeker nog niet gekeken naar games als crysis oid. die toch al een tijdje uit zijn.

trouwens het gevoel wat ik hierboven zei komt hier ook weer sterk terug.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:46:
omdat ik verwacht dat het een top game wordt.
Verwacht je dat door de beelden die je nu hebt gezien en de previews die je hebt gelezen of word die verwachtiging geschept door je ervaring met COD in het verleden?

Overigens is dit geen strikvraag. ben enkel nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

ChojinZ schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:24:
[...]

Verwacht je dat door de beelden die je nu hebt gezien en de previews die je hebt gelezen of word die verwachtiging geschept door je ervaring met COD in het verleden?

Overigens is dit geen strikvraag. ben enkel nieuwsgierig...
Beide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:40:

Wat een ramp, dat ze deze beelden durven te vertonen }:|

De manier hoe de tegenstander op 3:40 achter de vrachtwagen schuilt 8)7

Gelukkig kunnen ze weinig verpesten aan de MP als ze deze net als de rest van de MW3 laten zoals MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:46:

Het was inderdaad geen persoonlijke aanval. Ik zie echter alleen maar mensen zeuren over dat MW3 zo slecht is en BF3 zo goed is. Degene die BF3 zo geweldig vinden kunnen beter naar het BF3 topic gaan ;) Ik heb altijd COD gespeeld en zal MW3 dan ook gaan kopen, omdat ik verwacht dat het een top game wordt. (BF3 zal ik zeker kopen.)
Ik vind BF3 er geweldig uitzien, maar BF:BC2 heb ik ook amper 4 uur gespeeld, en voor de rest heb ik eigenlijk helemaal geen ervaring met BF.

Ik heb wel alle COD grijs gespeeld, met uitzondering van BO die heb ik nadat ik de SP heb uitgespeeld misschien 2 uur online gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:38
mmh beetje dood hiero...

ik ga denk allebei pre-orderen :D

liever zekerheid dan te laat toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
De mensen weten toch wel dat MW3 goed gaat zijn :)

[ Voor 33% gewijzigd door HugoFR op 18-06-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 09-10 11:10

Tijn96

In speed we trust

Het gaat als het goed is beter worden als Black ops. aangezien MW2 zelfs beter was dan BO (vind ik dan).

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:37
Tijn96 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:42:
Het gaat als het goed is beter worden als Black ops. aangezien MW2 zelfs beter was dan BO (vind ik dan).
Jaaaa ik kan je helemaal vinden in je beredenering :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Wat een ramp, dat ze deze beelden durven te vertonen }:|

De manier hoe de tegenstander op 3:40 achter de vrachtwagen schuilt 8)7

Gelukkig kunnen ze weinig verpesten aan de MP als ze deze net als de rest van de MW3 laten zoals MW2.
Weinig verpesten? Als ze van de MP net zo'n ongebalanceerde rotzooi maken als MW2, dan ga ik MW3 zeker niet halen.
Pagina: 1 ... 6 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty