Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
bram1984 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:50:
[...]

Weinig verpesten? Als ze van de MP net zo'n ongebalanceerde rotzooi houden als in MW2, dan ga ik MW3 zeker niet halen?
Ik vind dat ze dat killstreak gedoe wel eens drastisch mogen gaan beperken.
Das gewoon een gokspel op zich: voer je een killstreak goed uit, pak je een heli(of whatever) en onmiddellijk sta je vanboven in de ranking. |:(
Maak je weinig kills met je heli, blijf je op je normale positie.

En waarom moeten er rode kaders rond een vijand als je in een AC130 zit? Hoe meer arcade kan je een game nog maken dan dat?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:38
Asgaro schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 20:55:
[...]

Ik vind dat ze dat killstreak gedoe wel eens drastisch mogen gaan beperken.
Das gewoon een gokspel op zich: voer je een killstreak goed uit, pak je een heli(of whatever) en onmiddellijk sta je vanboven in de ranking. |:(
Maak je weinig kills met je heli, blijf je op je normale positie.

En waarom moeten er rode kaders rond een vijand als je in een AC130 zit? Hoe meer arcade kan je een game nog maken dan dat?! :+
Killstreaks zijn gemaakt voor de NOOOOOBS die zonder de ac130's en de choppergunners geen scores boven de 10 krijgen..

ik speel S&D plat met UAV, CounterUAV en iets grappigs (op BO was dat de BlackBird)

als die killstreak meuk moet weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
vinom schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 19:13:
[...]

Jaaaa ik kan je helemaal vinden in je beredenering :F
+1

na een paar updates is BO echt epic!

jammer van de competive game dat weg ging bij Brink

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat mensen MW2 beter vinden dan BO. Even helemaal los van de eventuele problemen die mensen ondervinden (ik heb zelf helemaal nergens last van), is BO op papier (en voor mij in de praktijk) gewoon op alle fronten beter. En dan bedoel ik niet de maps (vind ik zelf in BO beter, maar das persoonlijk) en de wapens (vind ik zelf in MW2 beter), maar gewoon hoe de game in z'n algemeenheid in de MP werkt. Het komt de gameplay zo ontzettend ten goede. De killstreaks overheersen veel minder, en er zitten veel minder ergernissen in (commando, OMA -> tubes + claymores, danger close, killstreak kills die niet meetellen, geen nuke etc.) die sommige potjes enorm frustrerend maken.

Hopelijk trekken ze deze lijn door in MW3, aangevuld met een bruut wapenarsenaal.

Dezelfde engine is jammer, maar niet onoverkomelijk. Ik zat gisteren nog eens goed naar de BO graphics te kijken, en ik vind het er zelf prima uitzien. Ik ben dan ook geen graphics hoer (hoewel BF3 er natuurlijk wel geweldig uitziet), en ik vind een vloeiende gameplay dan ook veel belangrijker (waarmee ik niet insinueer dat BF3 geen vloeiende gameplay heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik hoop wel dat de AC130 terug komt. Die vind ik echt EPIC en heb ik echt gemist in BO. De killstreaks maakte MW2 voor mij juist leuk, omdat je soms echt monster scores kon halen door er goed mee om te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 20-06-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door er goed mee om te gaan: haal je predator, maak 2 kills met je predator, haal je harrier en ga vervolgens in een hoekje liggen wachten totdat je de chopper of de AC-130 hebt.

Dat meetellen moeten ze er gewoon uit halen, pronto. Prima als er wat killstreaks als de AC terug komen (deze zit in ieder geval in de SP, dus ik ga er vanuit dat deze in de MP weer terug komt), maar sommigen zijn gewoon te overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
mee eens bram.

de killstreaks van BO waren allemaal wat slapjes, behalve de dogs en de blackbird.

in mw2 kreeg je een ac130 echt nooit de lucht uit omdat jij daar in je uppie staat met je stinger en de rest van je team weg rent....

wat ik weet gaat mw3 een beetje zoals cod 4 worden dus ik denk een scheiding van cod 4 cod6 cod7 en dat gaat echt OWNAGE worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58

D4NG3R

kiwi

:)

Rendiertje schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:13:
als die killstreak meuk moet weg...
Nee, het moet gewoon weer worden ingeperkt naar 3-5-7. Misschien ook nog 11 voor reguliere gamemodes.

En dan zoiets als:
3 - UAV/Counter UAV/ Nog iets simpels?
5 - Airstrike/Mortars/ Nog wat.
7 - Helicopter/Harrier/ Nog wat.
11 - AC130/Chopper Gunner/ Nog wat.

Geen onnodige zooi als nukes en EMP's meer.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:39

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik ben het hier weer niet mee eens..
Maar goed je hebt altijd voor en tegens..
Ik vind het super spannend om met me chopper te raggen en hopen dat ze me niet vinden..
Net zo lang knallen tot je hoord: Tactical nuke ready, Turn the key.
Of dat je het niet krijgt en dan weer op moet staan na je chopper en dan zelf nog een paar kills moet..
Ik zit altijd op het puntje van me stoel.

Of als je hem hebt met een monster gevoel rondlopen.. en dan zet iemand anders hem in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ApC_IcE schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:07:
Ik vind het super spannend om met me chopper te raggen en hopen dat ze me niet vinden..
Of dat je het niet krijgt en dan weer op moet staan na je chopper en dan zelf nog een paar kills moet..

Of als je hem hebt met een monster gevoel rondlopen.. en dan zet iemand anders hem in :+
En vooral leuk voor het team die dik aan het winnen is in een objective gamemode en opeens verliezen omdat iemand in het andere team zich totaal niet met de game zelf bezig houdt :< (waardoor je een behoorlijke mentaliteit hebt van mensen hebt die in alle gamemodes spelen alsof het FFA/TDM is)

Nuke komt gelukkig niet meer terug en hopelijk zijn de rest van killstreaks niet stackable. Dit (en ook stopping power + super accurate wapens en lol1hitexplosiveBS) maakte voor mij MW2 echt te traag en niet leuk.

Of misschien al die dingen in FFA en TDM behouden :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
bram1984 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:23:
Door er goed mee om te gaan: haal je predator, maak 2 kills met je predator, haal je harrier en ga vervolgens in een hoekje liggen wachten totdat je de chopper of de AC-130 hebt.
En toch haalt niet elke player een chopper of ac in elke ronde, dan zal het blijkbaar wel niet zo makkelijk zijn als je hie schetst? Harriers doen weinig damage als iedereen cold blood heeft, maar misschien komt dat doordat ik alleen hardcore HQ speel, en dat het in de andere game modes anders gaat ;)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:01:
[...]

Nee, het moet gewoon weer worden ingeperkt naar 3-5-7. Misschien ook nog 11 voor reguliere gamemodes.

En dan zoiets als:
3 - UAV/Counter UAV/ Nog iets simpels?
5 - Airstrike/Mortars/ Nog wat.
7 - Helicopter/Harrier/ Nog wat.
11 - AC130/Chopper Gunner/ Nog wat.

Geen onnodige zooi als nukes en EMP's meer.
fixed.

EMP en nuke zal mij een worst wezen, het is pas echt irritant als je om de 10 seconden wordt neergemaaid in een chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Mij lijkt het wel wat om deze indeling te hebben:

3 - UAV / Counter UAV
6 - Airstrike / Mortars
9 - Helicopter / Harrier
15 - Gunship / AC-130 (enkel in FFA, TDM, etc, niet in objective games als DOM, HQ, etc)

Dingen als UAV moeten er niet uit (en ook niet te laat krijgen) want dan ga je perks als cold blooded overbodig maken. Verder het aantal kills wat omhoog zodat het net wat exlusiever wordt. Vooral de gunship (zoals die in BO zit bedoel ik) en AC-130 zijn op 11 kills misschien net wat te veel voorkomend (in BO zie je nog steeds om de haverklap een gunship), zo'n goeie rewards moeten echt verdiend worden en daar moeten zelfs de goeie spelers hun best voor doen. Misschien kun je ze dan ook iets meer damage laten nemen of meer flares laten hebben zodat je niet meteen uit de lucht geschoten wordt zoals soms wel het geval is bij een goeie tegenstander.

Verder denk ik dat het goed is om de hoogste killstreak reward (15 dus in dit geval) weg te laten in objective games als DOM, HQ, etc, anders krijg je inderdaad dat men zich niet met de objective bezig houdt en een beetje gaat campen om 15 kills te halen en zo alsnog de match te winnen. Zo hoor je objective games niet te winnen imo (ok, als het kan dan is dat een prima optie, maar dus zou het niet moeten kunnen :))

Ten slotte is het misschien een idee om bij elke 'ronde' (3, 6, 9, 15) een van de twee rewards willekeurig te krijgen, dus dat je niet zelf kan kiezen. Soms krijg je een UAV, soms een counter UAV. Dat houdt het ook wat gevarieerder en zo zal iedereen met alle rewards spelen in plaats van dat iedereen dezelfde rewards gebruikt omdat die toevallig het beste zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
ApC_IcE schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:07:

ik wil niet opscheppen hoor maar als ik Pub speel en het is iets degelijks van DOM/DEM/TDM dan haal ik elk potje een Nuke.

je plekje waar je niet gekillt wordt is niet zo heel moeilijk je maait gewoon iedereen die daar in de buurt komt weg.

Offtopic: ik heb 1x in mw2 gehad dat er een nuubie naast me zat en ik dacht shit dat doe tie express zodat ik hem niet dood kan maaien en ik kwam op 24 kills met me chopper, chopper klaar ik druk op knifen en BOEM your tactical nuke is ready :9 :9 :o ik lag HELEMAAL dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:05
bram1984 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:03:
Ik vind het sowieso onbegrijpelijk dat mensen MW2 beter vinden dan BO. Even helemaal los van de eventuele problemen die mensen ondervinden (ik heb zelf helemaal nergens last van), is BO op papier (en voor mij in de praktijk) gewoon op alle fronten beter. En dan bedoel ik niet de maps (vind ik zelf in BO beter, maar das persoonlijk) en de wapens (vind ik zelf in MW2 beter), maar gewoon hoe de game in z'n algemeenheid in de MP werkt. Het komt de gameplay zo ontzettend ten goede. De killstreaks overheersen veel minder, en er zitten veel minder ergernissen in (commando, OMA -> tubes + claymores, danger close, killstreak kills die niet meetellen, geen nuke etc.) die sommige potjes enorm frustrerend maken.

Hopelijk trekken ze deze lijn door in MW3, aangevuld met een bruut wapenarsenaal.

Dezelfde engine is jammer, maar niet onoverkomelijk. Ik zat gisteren nog eens goed naar de BO graphics te kijken, en ik vind het er zelf prima uitzien. Ik ben dan ook geen graphics hoer (hoewel BF3 er natuurlijk wel geweldig uitziet), en ik vind een vloeiende gameplay dan ook veel belangrijker (waarmee ik niet insinueer dat BF3 geen vloeiende gameplay heeft).
En ik vind MW2 weer beter dan BO. Ik hou er persoonlijk van om te snipen, ik ga niet voor de vele kills. Bij BO is het snipen echt overdreven lastig gemaakt in vergelijking met een AR. Als ik met een sniper iemands bovenlijf raak heb je gewoon geen 100% garantie dat die dood is, echt bizar met een sniper. Datzelfde geldt ook voor de AR's, soms moet je 5 kogels in iemand pompen voor die dood is. Ook de maps van BO vind ik matig, allemaal veel te veel gemaakt om te rushen en weinig afwisselend. Ze hebben zelfs expres objecten geplaatst op de plekken waar je juist een goeie line of sight had. En natuurlijk ook nog al het gezeik dat BO heeft gegeven met betrekking tot freezes e.d. Dat heeft bij mij zeker 3 a 4 maanden geduurd voordat ze het gefixed hadden.

Nee, doe mij maar MW2. Maar dan wel met de dedicated servers (waarmee je cheaters direct kunt weren), betere support en goede afwisselende maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt omdat SP er niet in zit, aangezien iedereen in MW daarmee rondloopt.

Maps zijn persoonlijk en mijn beargumentatie staat los van technische problemen.

Jouw enige argument is dus snipen. Dan is BO dus overall op papier nog steeds beter. Als je alleen maar wilt snipen, kun je dan niet beter een BF game halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
bram1984 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:04:
Dat komt omdat SP er niet in zit, aangezien iedereen in MW daarmee rondloopt.

Maps zijn persoonlijk en mijn beargumentatie staat los van technische problemen.

Jouw enige argument is dus snipen. Dan is BO dus overall op papier nog steeds beter. Als je alleen maar wilt snipen, kun je dan niet beter een BF game halen?
jouw argumentatie staat misschien los van maps en technische problemen, bij mij echter niet. Dat heeft me de eerste maanden toch flink wat spelplezier ontnomen. De mappen zijn tevens een essentieel onderdeel van het spel. Zonder goede mappen kan een spel niet goed worden

En er is uiteraard nog wel meer waarom ik MW2 beter vond spelen, ik vind de algehele look & feel van MW2 beter, de wapens fijner, de set-up die je kunt maken qua wapens beter. Bij BO krijg je pas het eerste fatsoenlijke wapen bij level 14, daarvoor zit je gewoon echt met inferieure wapens te knallen die je nooit meer gebruikt (enfield, dragunov etc.). Dus genoeg andere dingen die ik bij MW2 beter vond.

Tuurlijk heeft BO ook zijn goede dingen, zoals de dedicated servers, killstreaks die niet doortellen, geen unlimited n00btubes etc. Maar dat neemt niet weg dat ik MW2 gewoon een beter spel vind. Ik hoop wel dat MW3 deze zaken meeneemt zodat het een beter gebalanceerd spel wordt.

Maar goed, iedereen mag gewoon zijn mening hebben over welke versie die fijner vind spelen. Er zijn ook genoeg mensen die zweren bij BO. Maar doe mij maar MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mappen in BO zijn naar mijn mening ook uitstekend en veel beter gebalanceerd dan die van MW2. Als ik MW, MW2 en BO even naast elkaar leg, dan heeft MW2 de meeste maps die standaard niet door de vote in de lobby komen en als ze er al door komen, dan hebben er altijd wel mensen tegen gestemd (Derail, Wasteland, Estate, Rundown, Underpass). Dat is niet voor niets natuurlijk. Ik vind de DLC mappen van MW2 dan ook veel leuker dan de standaard mappen. Alleen Fuel heeft een enorme glitch die ze helaas nooit verholpen hebben. Verder zijn de DLC mappen veel meer allround. Bij de standaard mappen is het óf snipen óf rushen. Kut voor de mensen die willen snipen en kut voor de mensen die lekker met AR willen rondrennen.

Ik vind de wapens in MW2 persoonlijk ook iets lekkerder schieten, maar dit weegt voor mij echt niet op tegen de enorme lange lijst met nadelen en irritaties die de game teisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

NickThissen schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:36:
Mij lijkt het wel wat om deze indeling te hebben:

3 - UAV / Counter UAV
6 - Airstrike / Mortars
9 - Helicopter / Harrier
15 - Gunship / AC-130 (enkel in FFA, TDM, etc, niet in objective games als DOM, HQ, etc)
9 en 15 is te hoog wat mij betreft, dan krijg je juist meer mensen die alleen maar voor de killstreaks spelen en dus enorm campen zonder het team te helpen. Je moet ook die killstreaks af en toe kunnen krijgen als je gewoon lekker gaat maar niet overdreven campt.
Ook moeten killstreaks niet bijdragen aan killstreaks, natuurlijk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
bram1984 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:57:
De mappen in BO zijn naar mijn mening ook uitstekend en veel beter gebalanceerd dan die van MW2. Als ik MW, MW2 en BO even naast elkaar leg, dan heeft MW2 de meeste maps die standaard niet door de vote in de lobby komen en als ze er al door komen, dan hebben er altijd wel mensen tegen gestemd (Derail, Wasteland, Estate, Rundown, Underpass). Dat is niet voor niets natuurlijk. Ik vind de DLC mappen van MW2 dan ook veel leuker dan de standaard mappen. Alleen Fuel heeft een enorme glitch die ze helaas nooit verholpen hebben. Verder zijn de DLC mappen veel meer allround. Bij de standaard mappen is het óf snipen óf rushen. Kut voor de mensen die willen snipen en kut voor de mensen die lekker met AR willen rondrennen.

Ik vind de wapens in MW2 persoonlijk ook iets lekkerder schieten, maar dit weegt voor mij echt niet op tegen de enorme lange lijst met nadelen en irritaties die de game teisteren.
De standaard mappen van MW2 zijn juist hartstikke allround, er zijn best wel een aantal mappen die zich lenen voor snipen en rushen. En dat zijn nou juist de mappen die jij noemt, Wasteland, Derail, Estate. Ideale mappen voor welke speelstijl dan ook, maar dat willen de meeste rushers niet want dan worden ze ook een keer van veraf neergemaaid, en dat kunnen ze niet verkroppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh nee hoor, ik ken de routes op die mappen prima om ervoor te zorgen dat ik niet gesniped wordt. Het zijn gewoon oersaaie maps zonder enige vorm van variatie. Maps waar de actie zich altijd maar op 1 plek afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
bram1984 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 21:23:
Oh nee hoor, ik ken de routes op die mappen prima om ervoor te zorgen dat ik niet gesniped wordt. Het zijn gewoon oersaaie maps zonder enige vorm van variatie. Maps waar de actie zich altijd maar op 1 plek afspeelt.
dat ligt er totaal aan met wie en hoe je het speelt ;)

met een paar maten mw2 Demo doen was altijd dikke ownage 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
MicScott schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:07:
[...]

9 en 15 is te hoog wat mij betreft, dan krijg je juist meer mensen die alleen maar voor de killstreaks spelen en dus enorm campen zonder het team te helpen. Je moet ook die killstreaks af en toe kunnen krijgen als je gewoon lekker gaat maar niet overdreven campt.
Ook moeten killstreaks niet bijdragen aan killstreaks, natuurlijk.
Misschien wel wat hoog ja, maar daarvoor kun je de rewards zelf dan wat beter maken (minder snel dood, langer in de lucht bijv). M'n punt is vooral exclusiviteit, als er iets in een spel zit wat je normaal nooit tegen komt vind ik dat altijd super vet als het dan een keer wel gebeurd. Zo'n gevoel had ik bij MW2 toen het spel net uit was met de nuke: ik had echt het idee dat je die nooit zou gaan halen en dat ik een nuke misschien 3 keer in m'n hele 'leven' zou zien. Ondertussen heb ik zelf al minstens 30 nukes op m'n naam staan ja... dan is er ook niet zoveel aan natuurlijk.

Het is toch geweldig als er een killstreak in zit die niemand ooit haalt? Totdat iemand hem een keer wel haalt, dan is het meteen veel leuker. De nuke in MW2 had dat in het begin wel (ik vond het gewoon vet toen ik de eerste keer een nuke zag en toen had ik nog verloren ook) maar na een tijdje haalde iedereen met het grootste gemak een nuke. Zelfde in BO, het gunship is vrij exlusief (11 kills zonder stacking is best lastig in BO) maar nog steeds zie je het om de 3 potjes wel een keer langs komen. Voornamelijk ook omdat je hem gewoon uit een care package kunt krijgen natuurlijk (als ze dat nou eens weg lieten).

Zo'n hoge killstreak is gewoon iets wat je ooit een keer moet overkomen als je toevallig een keer super goed bezig bent, niet iets waar je voor gaat campen om elk potje te halen. Maar goed, met de mentaliteit van de gemiddelde cod speler gaat dat toch nooit lukken....

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon juist die zeldzame killstreak zoals gunships en dogs alleen uit een care package krijgen met 1% kans ofzo op elk.

Dat vind ik ook wel leuk , zoveel schade doen die honden tegenwoordig toch niet meer als je tegen een beetje redelijk team speelt.
Ik kreeg doggies uit care package zaterdag op Hotel. En kreeg welgeteld 2 kills. daarna nog een keer op Hanoi 3 kills.. Iedereen weet ondertussen dan die doggies heel easy te killen zijn..

Maar kwa maps en gameplay vond ik MW2 veel leuker. (kan ook zijn omdat dat de 1ste echte mp was die ik online speelde) maar er was gewoon meer variatie in de maps.
Ik deed er in mw2 wel paar weken over op alle maps uit men hoofd te leren en de beste routes te weten.
In B O had ik ze na een paar dagen al. omdat iedereen altijd via dezelfde route gaat.
Daarom vind ik Nuketown en Radiation zo leuk op B O Je weet niet wat je kan verwachten in een pot. en daar hou ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:10
ik ga denk allebei pre-orderen :D
Iemand al ervaring bij/met http://topdealgames.com/call-of-duty-modern-warfare-3.html ?

Staat niet in de pricewatch vermeld, maar kwam hem ergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie quote. :+

Tja, bij MO zal 'ie € 50,- gaan kosten. Kun je 'm net zo goed daar bestellen, heb je 'm vrijwel zeker op releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
marko77 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:02:
[...]

En toch haalt niet elke player een chopper of ac in elke ronde, dan zal het blijkbaar wel niet zo makkelijk zijn als je hie schetst? Harriers doen weinig damage als iedereen cold blood heeft, maar misschien komt dat doordat ik alleen hardcore HQ speel, en dat het in de andere game modes anders gaat ;)
Klopt, dat zijn dan de slechte campers. :+

MW3 zou gewoon een CoD moeten worden die geen stats (kdr enz.) opslaat. Dat zou veel leukere gameplay opleveren imo. Mensen zijn nu veel te bang om negatief te gaan omdat dat slecht is voor je kill/death ratio...
Maar goed, de developers moeten met de tijd mee, dus steeds meer stats en nog meer bange spelertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58

D4NG3R

kiwi

:)

superbassie schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:42:
[...]

MW3 zou gewoon een CoD moeten worden die geen stats (kdr enz.) opslaat. Dat zou veel leukere gameplay opleveren imo. Mensen zijn nu veel te bang om negatief te gaan omdat dat slecht is voor je kill/death ratio...
Maar goed, de developers moeten met de tijd mee, dus steeds meer stats en nog meer bange spelertjes.
Of gewoon ranked en unranked lobbies? Veel makkelijker.. Maar dan moet dit ook op de Consoles worden gedaan.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:42:
[...]

Beetje achterlijk als je TDM of FFA speelt en je kunt je K/D niet opzoeken, niet? Doe dan gewoon kills in objective game modes niet meetellen, ook niet voor je K/D. Alleen de punten laten zien. Dan gaan mensen vol voor de objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dat zou idd ook een idee zijn.
Verder vind ik het niet zo achterlijk als je je kdr niet op kan zoeken. Maar goed, dat komt misschien omdat het mij totaal niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 09:02
ik kan dan misschien een beetje oldschool zijn, maar ik heb deze serie dan ook gespeeld vanaf het begin. Waarbij modern warfare 2 en black ops het bij mij verpest hebben en ik over ben gestapt naar battlefield.

Maar wat was er mis met de manier van cod 1 ?

- je kiest een land/volk/groepering
- je kiest een wapen .. een close range, medium range of een longe rang naargelang je speelstijl
- secundair wapen en granaat is bij iedereen gelijk
- en je hebt geen mesje, maar je slaat met je wapen.
- geen killstreaks, geen perks, geen verf op je gezicht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:55:
ik kan dan misschien een beetje oldschool zijn, maar ik heb deze serie dan ook gespeeld vanaf het begin. Waarbij modern warfare 2 en black ops het bij mij verpest hebben en ik over ben gestapt naar battlefield.

Maar wat was er mis met de manier van cod 1 ?

- je kiest een land/volk/groepering
- je kiest een wapen .. een close range, medium range of een longe rang naargelang je speelstijl
- secundair wapen en granaat is bij iedereen gelijk
- en je hebt geen mesje, maar je slaat met je wapen.
- geen killstreaks, geen perks, geen verf op je gezicht....
Daar is niets mis mee. Alleen is het hip om RPG elementen in alle spelen in te bouwen. Voor mij draait CoD om fraggen en winnen. Ik wil ook helemaal niet perks op Pro moeten halen want dat leidt af van wat het leuk maakt voor mij. Speel ook al sinds COD1 deze serie. Heb echt de meeste lol aan COD2 gehad. Gewoon simpel knallen en stats per server bekijken was prima. Kan me echter niet voorstellen dat de meesten daar zo over denken anders was MW1 nooit zo een succes geworden.

Het idee om KD van obj games niet mee te tellen bij je TDM/FFA KD perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:54:
Dat zou idd ook een idee zijn.
Verder vind ik het niet zo achterlijk als je je kdr niet op kan zoeken. Maar goed, dat komt misschien omdat het mij totaal niet boeit.
In TDM en FFA draait het juist om een zo hoge K/D, dus dat zou nergens op slaan. Dat is als een Fifa game zonder scorebord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 11:35

Silence

Godlike

bram1984 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:50:
[...]

In TDM en FFA draait het juist om een zo hoge K/D, dus dat zou nergens op slaan. Dat is als een Fifa game zonder scorebord.
Ja om de K/D om te winnen maar hij bedoeld gewoon uit het combat training waar heel veel mensen het voor doen. Om te laten zien hoe goed ze zijn :F

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom zeg ik ook: deze zouden ze dan alleen moeten baseren op TDM en FFA potjes.

En "hij bedoelt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

XanderDrake

Build the future!

Rendiertje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:02:
ik wil niet opscheppen hoor maar als ik Pub speel en het is iets degelijks van DOM/DEM/TDM dan haal ik elk potje een Nuke.

je plekje waar je niet gekillt wordt is niet zo heel moeilijk je maait gewoon iedereen die daar in de buurt komt weg.
Dank je, je hebt me er aan herinnert waarom ik geen MW2 meer moet gaan spelen :)

Is er al bewijs dat MW3 anders gaat zijn in dit aspect? Gaan ze de aanpassingen van BO overnemen of niet? Ik heb mijn twijfels: de Semi-dedicated servers van BO worden niet overgenomen bijvoorbeeld terwijl ik dit een flinke verbetering vond.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:32
Ik heb vandaag dit toevallig gelezen:
Het killstreak-systeem van Call of Duty: Modern Warfare 3 is flink aangepast. Dit meldt Infinity Wards Robert Bowling op Twitter, in antwoord op fans van de first-person shooter.

"We heben de manier waarop het killstreak-systeem werkt helemaal veranderd. Ik kan nog niet in detail treden, maar zal het delen wanneer ik dat kan", schrijft Bowling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
bram1984 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:50:
[...]

Tijdens een potje moet het natuurlijk wel zichtbaar zijn wat je score is, maar om dat dan achteraf op te slaan om je overall kdr te kunnen weergeven zou voor mij niet hoeven omdat dat mijns inziens het campen flink bevordert.
Maar als ze zoiets invoeren voor objective gamemodes zou dat al een hele mooie vooruitgang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:39

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

[...]

Offtopic: ik heb 1x in mw2 gehad dat er een nuubie naast me zat en ik dacht shit dat doe tie express zodat ik hem niet dood kan maaien en ik kwam op 24 kills met me chopper, chopper klaar ik druk op knifen en BOEM your tactical nuke is ready :9 :9 :o ik lag HELEMAAL dubbel
spijt me zeer, maar elk potje een nuke? :X
Als ik er echt voor ga dan heb ik em alleen als me maatjes er bij zijn of ik moet geluk hebben met me chopper. Ik heb er denk ik elke 8 potjes wel 1.
Maar dat neemt de spanning niet weg.. Heerlijk vind ik het .. maar goed ieder ze ding :+
Ik hoop enorm dat ze gewoon weer dedicated servers hebben als in Blackops en een soort Party als in MW2, want (ik speel op de PC) niet met je maten in 1 team komen is absoluut de dooddoener van Blackops voor mij. Ik vind het leuk om met me maten in 1 team lekker te knallen en ouwehoeren en grapjes uithalen.
Meestal winnen we, en soms verliezen we. dan kunnen we ook lekker vloeken etc.

[ Voor 18% gewijzigd door ApC_IcE op 01-07-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Deze site was er ook bij Black Ops en indmiddels is die er ook voor MW3: http://www.themodernwarfare3.com
Ze hebben al een weapon list, so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:43
Weet er iemand de systeem vereisten? Of heb ik erover gelezen in de vorige posts?
Ben afgelopen week heb gaan pre-orderen en de verkoper vroeg me uitdrukkelijk of ik zeker ben dat mijn systeem het zal 'aan' kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 20:15

superwashandje

grofheid alom

het zal wel weer iets zwaarder worden als black ops/mw2. niet veel lijkt me gezien de engine gewoon iets doorontwikkeld is.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:05
vinom schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:44:
Deze site was er ook bij Black Ops en indmiddels is die er ook voor MW3: http://www.themodernwarfare3.com
Ze hebben al een weapon list, so far.
ik wil de perks weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze zeker pre-orderen waarschijnlijk samen met Battlefield 3 voor me xbox 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
[...]
Dat zegt meer over je tegenstanders dan over jou tbh, helemaal als je geen hq speelt is het met de killcam een koud kunstje om een killcamper op te zoeken. In HQ is het iets moeilijker, maar ook daar is het bij een goede tegenstander welhaast onmogelijk om een tactical nuke te halen als ze tenminste opletten ;)

Neemt natuurlijk niet weg dat het zeker wel kan als je er op speelt, maar elk potje? Dan zijn je tegenstanders erg slecht.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik wacht wel netjes af, hoef hem niet op release datum in huis te hebben. Eerst maar eens zien wat er vernieuwd is want als het weer dezelfde wapens/perks zijn dan sla ik hem mooi over en koop ik hem later wel een keer voor twee tientjes.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik ben hier niet om te flamen ofzo , maar ik ben echt benieuwd wat de MWspelers die hier ongetwijfeld zitten hiervan denken.

Zijn jullie het ermee eens dat MW3 en BF3 eigenlijk helemaal geen rivalen zijn? Ik hoop echt dat als er hier mensen zitten die van plan zijn om van MW naar BF te migreren zij beseffen dat dit echt verschillende spellen zijn die verschillende speelstijlen van je vragen.

In MW series kun je nogal onbezonnen rondrennen totdat je iemand tegenkomt zodat je diegene daarna gewoon probeert af te schieten en dus kills verzamelt. In BF3 gaat dat niet werken :P. BF3 gaat veel meer teamplay gericht zijn.

Soms is het dan ook beter om NIET te schieten, zodat je positie onbekend blijft, dan om wel te schieten en dan een kill te hebben maar wel de dood van je hele squad te veroorzaken.

Zijn jullie van plan jullie gamestijl aan te passen?

Ben benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:38
Zit er ook aan te twijfelen om deze te pre-orderen. Ik wacht sowieso nog even de inhoud van de Hardened Edition af, aangezien ik met GoW 3 al maanden zoet zal zijn.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:22
DutchManticore schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:29:
Ik ben hier niet om te flamen ofzo , maar ik ben echt benieuwd wat de MWspelers die hier ongetwijfeld zitten hiervan denken.

Zijn jullie het ermee eens dat MW3 en BF3 eigenlijk helemaal geen rivalen zijn? Ik hoop echt dat als er hier mensen zitten die van plan zijn om van MW naar BF te migreren zij beseffen dat dit echt verschillende spellen zijn die verschillende speelstijlen van je vragen.

In MW series kun je nogal onbezonnen rondrennen totdat je iemand tegenkomt zodat je diegene daarna gewoon probeert af te schieten en dus kills verzamelt. In BF3 gaat dat niet werken :P. BF3 gaat veel meer teamplay gericht zijn.

Soms is het dan ook beter om NIET te schieten, zodat je positie onbekend blijft, dan om wel te schieten en dan een kill te hebben maar wel de dood van je hele squad te veroorzaken.

Hier ben ik het absoluut mee eens , het zijn 2 verschillende game types en beide leuk zijn om te spelen.
Het is maar net waar je zin in hebt voor een shooter.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ys18b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 10-10 12:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik denk dat het hetzelfde is als bij MW2, dat je het bij een x aantal gamebedrijven servers kan huren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Lees je bericht eens door en zeg het dan nog een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:14:
Ik denk dat het hetzelfde is als bij MW2, dat je het bij een x aantal gamebedrijven servers kan huren :)
Je bent in de war met Black Ops.

MW2 heeft matchmaking, ook op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:32:
[...]

Je bent in de war met Black Ops.

MW2 heeft matchmaking, ook op de PC.
Mijn excuses, ik dacht dat je bij MW2 ook servers kon huren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Excuses aanvaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is fake

zijn naam is fourzerotwo en niet fourzertwo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ja, ik merk het net op, bah! Sorry voor het posten jongens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 20:16

HaX0r

n00b

Wat lult die gast slap in dat interview. Hij gaat niet echt in op de vragen en het lijkt of hij een aantal riedeltjes goed uit zijn hoofd heeft geleerd.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vond ik ook al... Teleurstellend. Hij ging in op mijn vraag over objectives modes (of ze er iets aan gingen doen dat er te veel KD jagers zitten in objective modes die niks voor de objective doen) en dan krijg je gewoon het standaard antwoord: "de KD jagers zijn ook gewoon nodig, en ja we gaan er iets aan doen maar ik kan niet zeggen wat"... Oftewel, hij spreekt zichzelf keihard tegen en er gaat toch weer niks gebeuren.

Op het eind wordt er zelfs zijn mening gevraagd, "wil jij zelf dat er cod ooit nog terug naar WW2 settings moet gaan?" en dan zegt hij gewoon dat hij daar niet op in kan gaan, lol? 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 26-07-2011 19:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 20:16

HaX0r

n00b

philosophy blabla bla our point bla bla bla. als er nogmaals iets specifieks gevraagt wordt is het can't say.. Is dat trouwens stiekem die gast van dat liedje fock curaçao?

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

NickThissen schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:18:
Vond ik ook al... Teleurstellend. Hij ging in op mijn vraag over objectives modes (of ze er iets aan gingen doen dat er te veel KD jagers zitten in objective modes die niks voor de objective doen) en dan krijg je gewoon het standaard antwoord: "de KD jagers zijn ook gewoon nodig, en ja we gaan er iets aan doen maar ik kan niet zeggen wat"... Oftewel, hij spreekt zichzelf keihard tegen en er gaat toch weer niks gebeuren.

Op het eind wordt er zelfs zijn mening gevraagd, "wil jij zelf dat er cod ooit nog terug naar WW2 settings moet gaan?" en dan zegt hij gewoon dat hij daar niet op in kan gaan, lol? 8)7
Achja, hij is ook maar de community manager. Iemand moet de can't say en you'll see antwoorden geven :+

Maar blijft wel jammer ja dat er een policy is van niks vrijgeven. Denk dat ze met die jaarlijkse games geen tijd meer hebben voor betas en uitgebreide sneak previews :(

Maar als je z'n twitter leest zijn ze wel met iets bezig om objective based spelers te belonen. Hopelijk dus een bijdrage aan killstreak rewards ofzo om er voor te zorgen dat verschillende rollen hetzelfde opleveren.

En we gaan denk ik wel naar de WW2 setting terug als je z'n reactie zag. Volgende Tryarch game: World at War 2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
http://www.gamer.nl/video...bowling-over-call-of-duty

Ook een interview met Robert, een leukere vond ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:01

steveman

Comfortabel ten onder

Volgens mij was WaW het laatste deel dat de WO2-setting heeft, ooit ergens gelezen, maar waar was dat.

Kúnnen ze natuurlijk op teruggekomen zijn ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 23:37
DutchManticore schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:29:

Ik speel de BF3 alpha/Coddlefield en het lijkt meer op COD als BF, teamplay is er gewoon niet.
Het is ieder voor zich en knallen maar.

Heb alle cod delen gespeeld maar als deze battlefield 3 als MW3 op een nieuwe engine geadverteerd zou zijn dan had ik het zo geloofd!

Als de BF3 open beta er is speel dan maar eens TDM of Rush, weet zeker dat de meeste het wel gaat bevallen.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 17:02:
[...]

is fake

zijn naam is fourzerotwo en niet fourzertwo
Scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

http://www.budgetgaming.n...rn+warfare+3_Xbox360.html

Scheelt al weer snel twee tientjes ... tvp

€42,99 bij gamehubs inclusief verzending, het maakt mij niet uit wanneer ik hem binnen heb. Gaat ie nog goedkoper worden, waarschijnlijk niet toch ... beter nu bestellen dan ?

[ Voor 40% gewijzigd door NeoMe op 02-08-2011 20:22 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/2756/modernwarfare3wiiboxart.png

Het is niet zeker of dit een echte boxart of de uiteindelijke retail boxart zal zijn van de Wii versie van MW3.
Vind 'm dr best wel echt uitzien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

treyarch... niet zo waarschijnlijk he ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
steveman schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:27:
treyarch... niet zo waarschijnlijk he ;)
Als je het nieuws had gevolgd dan had je geweten dat Treyarch de Wii versie van MW3 aan het ontwikkelen is ;)

http://www.gameliner.nl/n...i-versie-Modern-Warfare-3
http://ambushgaming.com/f...eyarch-making-MW3-for-Wii
http://www.gamespot.com/n...-modern-warfare-3-for-wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Inderdaad, ik denk dat het best wel eens de echte versie kan zijn.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Achso!

Nou in dat geval, wie weet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Ik had in het begin niet eens door dat het om mw3 ging (klikte snel op het youtube plaatje zonder te lezen) .... Ik dacht serieus dat het om 1 of andere patch / mappack voor mw2 ging lol. De geluiden en beelden ... bijna alles ziet er hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ruffzz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:02:
[video]

Ik had in het begin niet eens door dat het om mw3 ging (klikte snel op het youtube plaatje zonder te lezen) .... Ik dacht serieus dat het om 1 of andere patch / mappack voor mw2 ging lol. De geluiden en beelden ... bijna alles ziet er hetzelfde uit.
Lol, de comments worden gemonitord, dus enkel de positieve zullen toegelaten worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind het er toch wel goed uit zien. Ja, hetzelfde als MW2, maar so what? Is daar iets mis mee dan? Ik verwacht dat het weer net zo lekker speelt als MW2 (aan dit filmpje kun je dat al best goed zijn, hoe de wapens zich gedragen enzo), in ieder geval een stuk beter als BO. Als ze nou ook nog de MP problemen oplossen (dedicated servers of in ieder geval goeie p2p als het niet anders is, geen overpowered zooi die niet te counteren is (zoals knife runnen), etc) dan wordt het toch weer een top game.

Het zal toch weer net als vanouds gaan, iedereen zeikt over alles en nog wat en niemand gaat het spel kopen. En op release day staat toch je hele friends list MW3 te spelen :')

Deze nieuwe spec ops ziet er trouwens ook leuk uit moet ik zeggen. Dacht eerst dat het iets te veel op zombies zou gaan lijken maar dan zonder de easter eggs en zonder het verhaal, maar zombies raak ik nu toch langzaam op uitgekeken, denk dat iets nieuws wel vet is.

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 09-08-2011 20:30 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Gaat ie nog goedkoper worden als 42,99..?

NeoMe in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
NickThissen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:29:
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind het er toch wel goed uit zien. Ja, hetzelfde als MW2, maar so what? Is daar iets mis mee dan? Ik verwacht dat het weer net zo lekker speelt als MW2 (aan dit filmpje kun je dat al best goed zijn, hoe de wapens zich gedragen enzo), in ieder geval een stuk beter als BO. Als ze nou ook nog de MP problemen oplossen (dedicated servers of in ieder geval goeie p2p als het niet anders is, geen overpowered zooi die niet te counteren is (zoals knife runnen), etc) dan wordt het toch weer een top game.

Het zal toch weer net als vanouds gaan, iedereen zeikt over alles en nog wat en niemand gaat het spel kopen. En op release day staat toch je hele friends list MW3 te spelen :')
Dit dus.
Van wat ik nu heb gezien ziet het er prima en vertrouwd uit. Als ze de ergernissen van MW2 eruit laten wordt het helemaal top. d:)b
Ik kijk iig wel uit naar september als ze meer van de MP gaan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Hmmm.... zou dat money systeem ook terugkomen in de normale MP voor bijvoorbeeld killstreak rewards?

Zou best wel lache zijn eigenlijk om als gamemode te hebben. Iedereen begint zonder perks en alleen pistooltje en je koopt alles met money die je verdient door mensen te fraggen. Dat in combinatie met radar always on en geen ghost uiteraard zou ik best wel te pruimen vinden in plaats van standaard (T)DM wat ik nooit echt het sterkste punt van CoD heb gevonden omdat je altijd begint met je best mogelijke setup en je dus nergens heen moet voor je wapens en powerups ala Quake.

Voor de rest lijkt het weer erg op de beide Modern Warfare games, dus met low recoil wapens en een stuk smoother dan BO. Zonder stopping power vind ik dat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
NickThissen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:29:

Deze nieuwe spec ops ziet er trouwens ook leuk uit moet ik zeggen. Dacht eerst dat het iets te veel op zombies zou gaan lijken maar dan zonder de easter eggs en zonder het verhaal, maar zombies raak ik nu toch langzaam op uitgekeken, denk dat iets nieuws wel vet is.
Op zich ziet de gameplay er terug even leuk uit als de vorige CoD's, en uitgetwijfeld wachten zeer veel mensen hierop.
Maar is het moreel verantwoord de volle prijs te betalen voor een game waar bijna alles gerecycled wordt (bv geluid en lettertype)? Ik vind van niet, en ik vind het jammer dat niet meer mensen dit inzien.
De PC versie kost ook nog eens even veel als de console versies...

Het ziet er leuk genoeg uit, maar daarnaast lijkt het ook gewoon een duur DLC pack te worden.
Eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom het zo lang duurt om die game te maken, in vergelijking met een game als BF3, waar werkelijk alles van top tot teen volledig herzien en verbeterd is.

En ik denk dat de friends list bij de meesten nu mooi verdeeld zal zijn tussen BF3 en MW3. Ben benieuwd welke game het langst gespeeld zal worden. :)

Waar ik dan weer wel lof voor heb is CoD Elite: het overgrote deel is gratis en de stats tracking ziet er echt diepgaand uit. Dat zal Battlelog dan weer niet hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13

beany

Meeheheheheh

Asgaro schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:02:
[...]
Maar is het moreel verantwoord de volle prijs te betalen voor een game waar bijna alles gerecycled wordt (bv geluid en lettertype)? Ik vind van niet, en ik vind het jammer dat niet meer mensen dit inzien.
Je moet het anders zien. Je betaald gewoon voor een setje maps. 4 maps kost je 12 euro, in de volledige game zitten 16 maps of zo en daar betaal je dan dus 50 euro voor.

3 euro per map, zo moet je het zien. Alleen als je 16 maps in 1x koopt krijg je er single player als bonus bij ;)

En zet het eens weg tegen de uren dat je speelt. Kost geen drol. Ze willen 1x per jaar een CoD uitbrengen met 2 mappacks. In de kroeg zuip ik in 1 avond voor meer op :9

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Asgaro schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:02:
[...]

Op zich ziet de gameplay er terug even leuk uit als de vorige CoD's, en uitgetwijfeld wachten zeer veel mensen hierop.

Het ziet er leuk genoeg uit, maar daarnaast lijkt het ook gewoon een duur DLC pack te worden.
Eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom het zo lang duurt om die game te maken, in vergelijking met een game als BF3, waar werkelijk alles van top tot teen volledig herzien en verbeterd is.

En ik denk dat de friends list bij de meesten nu mooi verdeeld zal zijn tussen BF3 en MW3. Ben benieuwd welke game het langst gespeeld zal worden. :)

Waar ik dan weer wel lof voor heb is CoD Elite: het overgrote deel is gratis en de stats tracking ziet er echt diepgaand uit. Dat zal Battlelog dan weer niet hebben. :)
Ten eerste is het geluid en lettertype wil de minste zorg die ik heb. Het geluid is sowieso altijd goed geweest bij CoD vind ik, en het lettertype interesseert me echt helemaal niks. Van mijn part gebruiken ze Courier New ofzo :+
Dus dat ze daar op recyclen: graag! Beter dat ze die tijd steken in het fixen van bugs en verbeteren van de rest.

Dat de PC versie evenveel kost als de console versie, is dat raar dan? Ik let er nooit zo op maar vind het niet heel raar... Waarom zou een console versie duurder moeten zijn (ik neem aan dat je dat bedoelt), lijkt me juist dat het meer werk is voor de console te ontwikkelen dan voor de PC (daarbij komt nog dat de PC meestal meer opties heeft, dedicated servers in de meeste gevallen, etc) dus in dat opzich zou de PC juist duurder moeten zijn.

Waarom het zo lang duurt... Ja, wellicht hadden ze de game 8 maanden geleden ook al kunnen uitleveren, maar dan gaan ze natuurlijk de verkoop van BO in de weg zitten dus daar zal Activision wel voor zorgen dat het mooi om het jaar is. Nou hoop ik dat ze niet een jaar uit hun neus zitten eten maar al die extra tijd gebruiken om de game nog beter te maken. Het kan de game alleen maar ten goede komen denk ik.
Een game als BF3 op een compleet nieuwe engine... het zal vast spectaculair zijn, maar ik heb nog nooit een nieuwe engine release zonder problemen gezien; het zal vast een tijd duren voordat ze alles netjes op orde hebben zoals in CoD al jaren het geval is eigenlijk (op wat schoonheids foutjes na). Als dat niet zo is, dan hebben ze hun zaakjes goed voor elkaar bij EA, Dice of whatever.

En zoals beany ook zegt, de maps maken kost ook veel tijd. Ik denk dat de maps in CoD veel meer tijd in beslag nemen dan in BF3. Ik heb dan geen ervaring met BF behalve een paar uurtjes BC2 maar daar zijn de maps in het algemeen wel veel groter kwa omvang maar zit er amper detail in. Die maps maak je door een simpele heightmap te tekenen, daar een 3d model uit persen en een paar standaard prefabricated gebouwtjes erop gooien die in the middle of nowhere lijken te staan. Zo komen de meeste maps in BC2 tenminste op mij over. Vergelijk dat eens met maps in MW2/BO, die zitten propvol met details en hoewel ze veel kleiner zijn zit daar echt veel meer werk in lijkt me.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
beany schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:31:
[...]

Je moet het anders zien. Je betaald gewoon voor een setje maps. 4 maps kost je 12 euro, in de volledige game zitten 16 maps of zo en daar betaal je dan dus 50 euro voor.

3 euro per map, zo moet je het zien. Alleen als je 16 maps in 1x koopt krijg je er single player als bonus bij ;)

En zet het eens weg tegen de uren dat je speelt. Kost geen drol. Ze willen 1x per jaar een CoD uitbrengen met 2 mappacks. In de kroeg zuip ik in 1 avond voor meer op :9
Haha, zo kan en mag je het ook bekijken. :)

Alleen maak ik graag de vergelijking met BF3, en dan vind ik toch dat je nóg meer waar krijgt voor je geld indien je voor BF3 gaat.
Daarom dat ik toch deze game oversla en ga voor BF3 die ook een hogere moeilijkheidsgraad heeft, wat mij toch aanspreekt.

Maar elk zijn visie over welke gameplay hij wilt, dus ik ga niet verder uitwijden, anders kan er rap geflamed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zet die trailer eens stil bij 47 seconden.
Yep daar is last stand weer. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 10:23

joskuiper

PapaCooper

DanielWW2 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:55:
Ik zie het niet? Of ligt het aan mij?

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

joskuiper schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:22:
[...]

Ik zie het niet? Of ligt het aan mij?
Bij die unlock lijst.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Asgaro schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:51:
[...]

Alleen maak ik graag de vergelijking met BF3, en dan vind ik toch dat je nóg meer waar krijgt voor je geld indien je voor BF3 gaat.
Daarom dat ik toch deze game oversla en ga voor BF3 die ook een hogere moeilijkheidsgraad heeft, wat mij toch aanspreekt.

Maar elk zijn visie over welke gameplay hij wilt, dus ik ga niet verder uitwijden, anders kan er rap geflamed worden.
Mja, ik vind dat je shooters als BF en CoD niet echt met elkaar kan vergelijken.
CoD is fast paced, BF is meer tactisch.
BF ziet er zeker wel mooi uit, maar ik vind het veel te sloom/saai. Geef mij maar snelle actie icm smooth gameplay. :)
In de MP zou dat er iig niet in zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door superbassie op 09-08-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:10
Wees er maar zeker van dat het de EU (of UK) versie is. Anders zit je straks weer met de map-packs te kl |:( .
Je hebt dan een account in een andere psn store nodig met een psn card,/creditcard om de map-pack te kopen.
Althans met MW2 liep ik daar tegenaan, omdat ik de US versie had laten overkomen uit Canada.

m2c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Bij een survival mode is het goed te begrijpen dat er last stand is, waarschijnlijk samen met een revival optie? in de MP zou hij er idd niet meer inzitten.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:13

beany

Meeheheheheh

NickThissen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:50:
[...]
Van mijn part gebruiken ze Courier New Comic Sans ofzo :+
Asgaro schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:51:
[...]

Iedereen maakt GRAAG de vergelijking tussen BF3 en MW3. En ik snap het simpelweg niet. Het zijn 2 compleet verschillende games, hoe kan je dat nou vergelijken? Ja, je hebt een wapen en je schiet. Maar daar houdt het toch wel een beetje op. Als je BF3 en MW3 zo graag met elkaar wil vergelijken zul je ook Borderlands, MoH, Operation Flashpoint, Far Cry, Crysis, Brink, ArmA, Quake, Doom, Homefront, etc, etc, etc bij de vergelijking moeten betrekken.

Een wapen vasthouden in een First Person setting als enige overeenkomst is wel erg magertjes als basis om volledig los te gaan op de verschillen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 20:15

superwashandje

grofheid alom

beany schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:11:
[...]

[...]

Iedereen maakt GRAAG de vergelijking tussen BF3 en MW3. En ik snap het simpelweg niet. Het zijn 2 compleet verschillende games, hoe kan je dat nou vergelijken? Ja, je hebt een wapen en je schiet. Maar daar houdt het toch wel een beetje op. Als je BF3 en MW3 zo graag met elkaar wil vergelijken zul je ook Borderlands, MoH, Operation Flashpoint, Far Cry, Crysis, Brink, ArmA, Quake, Doom, Homefront, etc, etc, etc bij de vergelijking moeten betrekken.

Een wapen vasthouden in een First Person setting als enige overeenkomst is wel erg magertjes als basis om volledig los te gaan op de verschillen.
van de andere kant: het zijn beide military shooters die zich in de niet zo verre toekomst afspelen(wapens en setting zal ongeveer overeenkomen). ze komen ongeveer rond dezelfde tijd uit (ok bf3 iets eerder) en zijn beide de grootste in het genre. ik ben het met je eens dat je die andere games er ook bij zou moeten betrekken maar die zijn of te oud of veeeel^2 "kleiner" dan BF3 en MW3.

oja: en ze hebben beide een 3 aan het eind :+

mijn conclusie: je kunt ze best vergelijken, er zijn alleen ook best grote verschillen en dan vooral in MP gameplay

edit: die trailer ziet er toch wel lekker uit. ik vind ook nog steeds mw2 lekkerder spelen dan Black ops. black ops is alleen veel gebalanceerder en eerlijker + dedicated servers. ik ben er nog niet uit of ik mw3 ga kopen, ik wacht deze keer wel eerst af hoe het speelt. mochten er weer van die megairritante dingen inzitten als teleporten en last stand enzo koop ik hem iig niet.

[ Voor 12% gewijzigd door superwashandje op 10-08-2011 09:33 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de MP de pluspunten van MW en BO combineert, ben ik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:26
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:40:
Als de MP de pluspunten van MW en BO combineert, ben ik tevreden!
En wat zijn die pluspunten dan?
In mijn ogen zijn de pluspunten van MW2
- Leukere maps t.o.v. BO
- Stabieler (als in geen random crashes die niet worden verholpen d.m.v. updates)

Pluspunten BO
- Dedicated servers, maar maak het alsjeblieft beter.. how hard can it be? Dedicated servers bestaan al zolang er online gespeeld kan worden, maar in BO krijgen ze het voor elkaar dat er veel te weinig servers te vinden zijn (ondanks een 100 mbit lijn).
- Gebalanceerdere wapens/killstreaks dan in MW2

Grootste nadeel, waarom ik MW3 waarschijnlijk niet zal kopen: Er wordt niets, maar dan ook helemaal niets gedaan aan cheaters!

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doel op de pluspunten van MW, niet MW2. MW2 was een spamfest pur sang. Als je in een kutteam terecht kwam op een van de ongebalanceerde kutmaps, dan was er echt geen ene reet aan. Overal choppers en harriers en een tegenstander die zich ergens verschanst waardoor je kansloos was.

In BO verlies ik ook wel eens, maar dan heb ik in ieder geval plezier in het potje gehad.

BO
- Betere maps en leukere mappacks (nog altijd persoonlijk hè)
- Betere balans
- Geen danger close
- Geen stopping power
- Geen OMA
- Geen commando
- Geen tube en claymore refill met scavenger
- Op het begin van een potje niet kunnen tuben
- Betere minder aanwezige killstreaks
- Geen nuke
- Killstreaks tellen niet mee voor de volgende killstreak

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 10-08-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
NickThissen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:50:
[...]

Ten eerste is het geluid en lettertype wil de minste zorg die ik heb. Het geluid is sowieso altijd goed geweest bij CoD vind ik, en het lettertype interesseert me echt helemaal niks. Van mijn part gebruiken ze Courier New ofzo :+
Dus dat ze daar op recyclen: graag! Beter dat ze die tijd steken in het fixen van bugs en verbeteren van de rest.
Het is maar tot dat je een game gehoord hebt met veel beter, realistischer en bombastischer geluid, dat je zult weten wat je mist. ;)
Lettertype was inderdaad een wat onnozel argument van mij, maar het toont toch dat ze de game niet zo vernieuwend en verfrissend maken als ze zouden kunnen doen.

Er is een gebrek aan innovatie. Ze spelen enkel met de gameplay en maken zo nieuwe modes. Maar de spelwereld blijft even statisch.
In BF3 kan je bv. je eigen loopgracht maken met C4, je LMG met bipod op de rand zetten, en surpressing fire geven.
Het absurde hieraan is dat de PC versie van MW3 hoogstwaarschijnlijk meer zal kosten dan PC versie van BF3. :F
Dat de PC versie evenveel kost als de console versie, is dat raar dan? Ik let er nooit zo op maar vind het niet heel raar... Waarom zou een console versie duurder moeten zijn (ik neem aan dat je dat bedoelt), lijkt me juist dat het meer werk is voor de console te ontwikkelen dan voor de PC (daarbij komt nog dat de PC meestal meer opties heeft, dedicated servers in de meeste gevallen, etc) dus in dat opzich zou de PC juist duurder moeten zijn.
Ja, sinds jaar en dag is er een 10 euro prijsverschil. Ik had is gelezen dat dit komt omdat de uitgever een deel aan Sony en MS moet betalen, dus ze vragen meer ter compensatie.
Maar het PC platform heeft zoiets niet. Erger nog: ze bieden de game aan op Steam, hierdoor moeten ze zelfs geen geld geven aan fysieke hoesjes en distributie. En toch, €59.99... 8)7
Waarom het zo lang duurt... Ja, wellicht hadden ze de game 8 maanden geleden ook al kunnen uitleveren, maar dan gaan ze natuurlijk de verkoop van BO in de weg zitten dus daar zal Activision wel voor zorgen dat het mooi om het jaar is. Nou hoop ik dat ze niet een jaar uit hun neus zitten eten maar al die extra tijd gebruiken om de game nog beter te maken. Het kan de game alleen maar ten goede komen denk ik.
Een game als BF3 op een compleet nieuwe engine... het zal vast spectaculair zijn, maar ik heb nog nooit een nieuwe engine release zonder problemen gezien; het zal vast een tijd duren voordat ze alles netjes op orde hebben zoals in CoD al jaren het geval is eigenlijk (op wat schoonheids foutjes na). Als dat niet zo is, dan hebben ze hun zaakjes goed voor elkaar bij EA, Dice of whatever.
Moet ik je gelijk geven, CoD voelt meer polished aan. In BFBC2 zie nog eens graphische issues: stukjes hout dat door een muur steken ofzo. Ook het gamemenu is niet echt gepolijst.
Maar de gameplay op zich is perfect in orde, en er zit veel meer diepgang in dan bij de CoD serie.

Er zijn alleen veel mensen die er een negatieve dunk van hebben omdat de serie niet zo bekend is als CoD. Ze spelen CoD maar kijken niet verder dan hun neus lang is. Met BF3 komt hier eens verandering in zo te zien.
"Mijn vrienden spelen allen CoD? Ok dan blijf ik ook bij die game" Zo is de cirkel rond natuurlijk...
En zoals beany ook zegt, de maps maken kost ook veel tijd. Ik denk dat de maps in CoD veel meer tijd in beslag nemen dan in BF3. Ik heb dan geen ervaring met BF behalve een paar uurtjes BC2 maar daar zijn de maps in het algemeen wel veel groter kwa omvang maar zit er amper detail in. Die maps maak je door een simpele heightmap te tekenen, daar een 3d model uit persen en een paar standaard prefabricated gebouwtjes erop gooien die in the middle of nowhere lijken te staan. Zo komen de meeste maps in BC2 tenminste op mij over. Vergelijk dat eens met maps in MW2/BO, die zitten propvol met details en hoewel ze veel kleiner zijn zit daar echt veel meer werk in lijkt me.
Ja, doordat MW2 voornamelijk kleine maps heeft, kunnen de developers meer op details ingaan. Qua interieur enzo. Mij heeft het bij BC2 nooit gestoord, ik wou namelijk het epische gevoel dat je in een oorlog zit en dat heb je daar wel.
Over het maken van maps: zo eenvoudig is het niet. Ik weet zelf niets van de details maar Dice heeft gezegd dat het een dag of meer kan duren vooraleer een map gecompileerd is. Dit door de complexiteit met destruction, de volumetric smoke, de belichting, etc.

Maar qua interieur en bekleding is het inderdaad redelijk wat beter gedaan in MW2. :) (BO nooit gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Laatst online: 02-09 20:21
Nieuw trailer van survial mode op pc gamer: http://www.pcgamer.com/20...s-spec-ops-survival-mode/

Ik vind de wapens etc erg veel op mw2 lijken ...

[ Voor 15% gewijzigd door imacbest op 10-08-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:48:
[...]
Moet ik je gelijk geven, CoD voelt meer polished aan. In BFBC2 zie nog eens graphische issues: stukjes hout dat door een muur steken ofzo. Ook het gamemenu is niet echt gepolijst.
Maar de gameplay op zich is perfect in orde, en er zit veel meer diepgang in dan bij de CoD serie.
Daar ben ik het dan dus weer niet mee eens. Ik vind de gameplay van BC2 dramatisch. Ik heb zowel op de PS3 als op de PC gespeeld, en het voelt gewoon niet vloeiend.

Daarnaast willen veel gamers gewoon snel een potje online kunnen spelen: kleine maps, alleen infantry, een superduidelijke interface. Daarom speelt de massa CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imacbest schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:20:
Nieuw trailer van survial mode op pc gamer: http://www.pcgamer.com/20...s-spec-ops-survival-mode/

Ik vind de wapens etc erg veel op mw2 lijken ...
Bedankt, maar die is al langs gekomen. Zoals je kan zien is dat filmpje vanochtend/vannacht online gekomen. Kleine kans dat geen enkele tweaker dit niet opmerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Laatst online: 02-09 20:21
bram1984 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:22:
[...]

Bedankt, maar die is al langs gekomen. Zoals je kan zien is dat filmpje vanochtend/vannacht online gekomen. Kleine kans dat geen enkele tweaker dit niet opmerkt.
Beter 2x dan geen :P
ik zag hem net via twitter, dus dacht post hem ff
Pagina: 1 ... 7 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty