Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020
Afbeeldingslocatie: http://images2.frs.nl/9/88/c23/3307215586631.jpg

Assassin's Creed Revelations is het slotstuk van de bekroonde Ezio trilogie. De legendarische meester Assassin Ezio treedt in de voetsporen van zijn mentor Altaïr en gaat op een reis vol ontdekkingen en openbaringen. Maar het is een levensgevaarlijke reis. Een reis die Ezio naar Constantinopel brengt, het hart van het Ottomaanse Rijk, waar een groeiend leger van Tempeliers de regio dreigt te destabiliseren. Ezio s pelgrimstocht verandert in een race tegen de klok en betekent zijn laatste strijd tegen de Tempeliers. Revelations bevat ook de terugkeer van de bekroonde multiplayer modus, welke verfijnder en nog uitgebreider wordt, zodat spelers hun sluipmoord vaardigheden kunnen testen tegenover anderen over de hele wereld.

Assassin's Creed Revelations wordt het meest meeslepende deel in de serie tot nu toe en betekent ook de afsluiting van de Ezio trilogie.

Bron: http://www.freerecordshop...assin-s-creed-revelations

Release datum: 15-11-2011

Zeer benieuwd naar deze game. Of hebben we er inmiddels wel genoeg van?

[ Voor 3% gewijzigd door kats op 01-06-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Persoonlijk, ja ik heb er wel genoeg van. Ezio mag dan wel een interresant personage zijn, maar liever ziek ik inmiddels gewoon een AC3 uitkomen. Verder met Desmond, bij voorkeur speelt het hele spel zich buiten de Animus af (okay misschien toch wel een beetje erin), want draait het uiteindelijk niet om Desmond, en de taak die hij voorgeschoteld heeft gekregen. En ik wil echt heel graag weten, waar het hele einde van AC2 op sloeg en hoe dat verder gaat.

Brotherhood ging nog wel, ookal vind ik het einde wat gammel. Maar Rvelations is nu natuurlijk nodig, om verder te gaan waar Brotherhood ophield. Jammer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:44

Player1S

Probably out in the dark

Op zich heb ik het wel gezien met Ezio.
Het verhaal in z'n geheel vind ik nog steeds top.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:20
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/AssassinsCreedRevelations/acr_sp_sc_05_hookblade_combat.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/AssassinsCreedRevelations/acr_mp_ca_03_rhodes_morning.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/AssassinsCreedRevelations/acr_sp_sc_01_constantinople_concussionbomb.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Metalbuster op 01-06-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91987

Ik ben gewoon benieuwd hoe het verhaal afloopt. Bijvoorbeeld inderdaad met een ander karakter in de navolgende belangrijke wereldse gebeurtenissen.. Lijkt me wel dik om verder te gaan in de 80 jarige oorlog o.i.d. Ik zal deze game niet minder daarom spelen, maar heb wel een beetje genoeg van Ezio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
Mee eens. Ik denk dat dit 4e deel iets te veel van het goede is.
Des al niettemin ben ik wel benieuwd naar de tijd waneer het zich afspeelt. Of is dit al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:44

Player1S

Probably out in the dark

kats schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:32:
Des al niettemin ben ik wel benieuwd naar de tijd waneer het zich afspeelt. Of is dit al bekend?
Aangezien je wederom met Ezio speelt zal het rond dezelfde tijd als de vorige 2 delen zijn....Dus rond 1500 IIRC.

echter kun, je geloof ik, ook met Altair spelen in deze. Dus ook rond 1200 IIRC.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:00

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kats schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:32:
Maar het is een levensgevaarlijke reis. Een reis die Ezio naar Constantinopel brengt, het hart van het Ottomaanse Rijk, waar een groeiend leger van Tempeliers de regio dreigt te destabiliseren.
Wikipedia: Ottomaanse Rijk

Ligt er dus aan welke periode, maar aangezien AC 2/Brotherhood zich afspeelt in 1490/1500 zal dit zijn in 1500/1550 zijn? Aangezien je met Ezio speelt en hij iets ouder is geworden ..... ;)

Maar je zal ook als Altair spelen dus ook weer terug naar die tijd :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
Ah, ik was niet op de hoogte dat het die periode was. Was weer wat te lui om het op te zoeken. :+

Wel leuk opzich maar een vernieuwing is ook wel weer ff leuk. Nu is het nog meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

kats schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:34:

Zeer benieuwd naar deze game. Of hebben we er inmiddels wel genoeg van?
Ik vond AC2 en AC2 Brotherhood erg gaaf. Maar Brotherhood was soms al iets teveel van hetzelfde (dat je die gasten kon aannemen en laten vechten, het grootste verschil met AC2, voegde voor mij weinig toe).
Denk dat ik deze ook wel koop want je hebt wel lang plezier van die spellen, maar hoop dat ze hierna toch echt een stap zetten met wat meer vernieuwing.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:45

Bartaz

Likes cookies!

Deel 2 was een vernieuwing en heel tof, toch vond ik het verhaal van Brotherhood en de gadgets daarin (messenwerpen met gif, kruisboog en kanon besturen) erg goed uitgewerkt!
Ik hoop dat Revelations net zo is.

Midden November komt hij al uit toch? Is best snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
Bartaz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:34:
Deel 2 was een vernieuwing en heel tof, toch vond ik het verhaal van Brotherhood en de gadgets daarin (messenwerpen met gif, kruisboog en kanon besturen) erg goed uitgewerkt!
Ik hoop dat Revelations net zo is.

Midden November komt hij al uit toch? Is best snel!
15-11-2011 inderdaad! Heb het gevoel dat ze elkaar snel opvolgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:15
kats schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:56:
[...]

15-11-2011 inderdaad! Heb het gevoel dat ze elkaar snel opvolgen. :)
gaat me anders nog te langzaam (: ben nu voor de 2e keer met brotherhood bezig op de computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 19:41

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Als ze de PC versie maar niet weer naar maart 2012 doorschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-04 06:02
Reken daar maar wel op...
Maar echt heel erg vind ik het persoonlijk niet. Brotherhood op de pc is nog niet zo lang geleden, en rond de datum van Revelations komt ook Skyrim en (waaarschijnlijk) Anno 2070 uit :)

Aan de andere kant, als ze em doorschuiven komt ie rond Mass Effect 3 uit...
Keuzes keuzes keuzes :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster

Nieuwe trailer.

[ Voor 33% gewijzigd door Metalbuster op 07-06-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

VET ! (goede muziek ook _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 23:09
Wauw mooie computeranimaties, op de E3 is ook een hele gafe in-game presentatie gegeven:
E3 2011: Introduction & Gameplay (Stream) HD

Zo te zien is er echt flink gesleuteld aan de graphics. Het ziet er echt supergaaf uit.

EDIT: toch hoop ik wel dat er de nodige vernieuwing in gameplay komt, omdat ik na AC2 en AC:B toch wel wat meer afwisseling wil dan alleen maar rennen in een bepaalde tijd over daken (race), burgers bevrijden van guards, post bezorgen, de standaard assassinations (die bij AC:B persé op een bepaalde manier moesten gebeuren...), etc. etc.

[ Voor 33% gewijzigd door Jorn1986 op 07-06-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Heb er echt zin in! Al vanaf het begin enorme fan geweest van de serie, en AC2 was een goede vooruitgang. Brotherhood voelde als een erg complete, stand-alone expansion. Denk dat ik hetzelfde kan verwachten van Revelations. Hoop alleen dat deze keer de trophies voor de PS3 wél werken (dikke bug in Brotherhood, vond het toch erg storend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Machtig vette in-game trailer, zit hier met smart op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

kats schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:34:
Revelations bevat ook de terugkeer van de bekroonde multiplayer modus
Say what? Bekroond?!?
90% van de wereld krijgt de mulitplayer niet eens aan de praat! :(

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-04 18:56
De MP in Brotherhood was inderdaad ERG teleurstellend. Persoonlijk vindt ik de multiplayer helemaal niks. Daarnaast duurt het zo'n beetje een dikke 3 kwartier voordat je uberhaubt in een game zit...

Als ze er weer een multiplayer modus in stoppen, mogen ze daar wel 200% meer aandacht en zorg aan besteden. Daarnaast kijk ik weer heel erg uit naar de Singleplayer. Trailers geven me weer helemaal een 'wow' gevoel voor deze game :). Nu nog hopen dat de PC versie daadwerkelijk gelijk uit komt met de console versies en niet 4 maanden later in maart 2012....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
NL-RaVeR schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:08:
De MP in Brotherhood was inderdaad ERG teleurstellend. Persoonlijk vindt ik de multiplayer helemaal niks. Daarnaast duurt het zo'n beetje een dikke 3 kwartier voordat je uberhaubt in een game zit...

Als ze er weer een multiplayer modus in stoppen, mogen ze daar wel 200% meer aandacht en zorg aan besteden. Daarnaast kijk ik weer heel erg uit naar de Singleplayer. Trailers geven me weer helemaal een 'wow' gevoel voor deze game :). Nu nog hopen dat de PC versie daadwerkelijk gelijk uit komt met de console versies en niet 4 maanden later in maart 2012....
Reken daar maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kats
Elvis schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:01:
[...]

Say what? Bekroond?!?
90% van de wereld krijgt de mulitplayer niet eens aan de praat! :(
Dat was niet mijn tekst he. O-)

Maar inderdaad, niet heel goed uitgewerkt in Brotherhood. En mensen weten dat, dus daarom duurt het zo lang dat je in een game zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 21:45
Zojuist de E3 trialer zitten kijken op de Frontpage en ik ben weer enthousiast geworden hoor. Ben nu zelf nog druk bezig in Brotherhood en ben erg blij dat ik wat heb om naar uit te kijken als ik die weer heb uitgespeeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Voor de PC komt ie ook in november uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
YouTube: ‪Assassin's Creed Revelations -- Single Player Walkthrough Trailer‬‏
leuk.
al ben ik nog geen zo een fan van een rookbom te gooien en dan tekeer te gaan. Niet doordacht genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mee eens Kenny1001. Dat is meer een last-resort optie. Als er te veel guards op je af komen omdat je out of potions bent bijv. Of wanneer je een trophy/achievement wil halen met x/x killstreak ofzo. Rookbommen gebruik ik nauwelijks in Brotherhood. Te meer omdat je natuurlijk zo "reinforcements has arrived" hebt dankzij je Brotherhood. Enfin, zo'n grappling hook is met name leuk bij schepen om zo gevechten te ontlopen. En je kunt er natuurlijk brute aanvallen mee uitvoeren ;) Hoop dan wel dat ze het Ezio era netjes afronden. Maargoed, moet eerst nog Brotherhood uitspelen. Geen idee dus welke kant het verhaal nu op gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:55
kats schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:22:
Maar inderdaad, niet heel goed uitgewerkt in Brotherhood. En mensen weten dat, dus daarom duurt het zo lang dat je in een game zit. :+
Ja, vond het zelf vooral heel terleurstellend dat je om alle trophies te halen je level 50 moet halen in multiplayer.
De multiplayer is leuk voor even, maar heel gebalanceerd is hij niet, om van fenomenen als lag nog maar te zwijgen.
Dit icm het lange laden maakt het geen succes en vandaar dat ik ook vrij snel afgehaakt ben in de MP.

Revelations ga ik toch zeker weer met plezier spelen (net als de Brotherhood SP trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:21
NL-RaVeR schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:08:

De MP werd destijds ook gebracht als een soort extratje. De eerste stappen van AC in de online wereld. Ik denk dat het voor de ontwikkelaars een soort wild idee was en nu ze weten wat de voor- en nadelen waren kunnen ze dat beter uit gaan werken. Het is een geheel nieuw concept je kan niet echt verwachten dat het meteen werkt.

Buiten dat, ik kijk echt uit naar de nieuwe AC. Tot nu toe elk deel met heel veel plezier gespeeld. Ben heel benieuwd hoe het verhaal verder gaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Vond/vind de multiplayer echt een verademing tussen al die shooters...
Het hele idee van kat en muis spel is echt geweldig. Jammer dat ik gewoon geen tijd meer heb om het te spelen allemaal...

Ik kijk dan ook zeker uit naar het nieuwe deel in deze trilogie... Ezio is gewoon een cool game personage :-).

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Timocos schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:59:
Vond/vind de multiplayer echt een verademing tussen al die shooters...
Het hele idee van kat en muis spel is echt geweldig. Jammer dat ik gewoon geen tijd meer heb om het te spelen allemaal...

Ik kijk dan ook zeker uit naar het nieuwe deel in deze trilogie... Ezio is gewoon een cool game personage :-).
Ik dacht hetzelfde. De allereerste keer dat ik de MP startte werkte het gewoon. Heb twee uur aan 1 stuk door lopen tracken, moorden en ontsnappen. Daarna nooit meer een pot kunnen starten. Ik wacht namelijk niet langer dan 5 minuten. Jammer, want de MP was erg cool om te doen. Als de servers zouden werken en er genoeg spelers waren zou AC MP fantastisch kunnen zijn. Hopelijk hebben ze het bij het vervolg op orde.

Als ik de gameplay trailer bekijk geloof ik mijn ogen niet. Als ze dat uit een Xbox/PS3 weten te persen zijn ze top bezig. Ezio here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:15:
[...]

Ik dacht hetzelfde. De allereerste keer dat ik de MP startte werkte het gewoon. Heb twee uur aan 1 stuk door lopen tracken, moorden en ontsnappen. Daarna nooit meer een pot kunnen starten. Ik wacht namelijk niet langer dan 5 minuten. Jammer, want de MP was erg cool om te doen. Als de servers zouden werken en er genoeg spelers waren zou AC MP fantastisch kunnen zijn. Hopelijk hebben ze het bij het vervolg op orde.

Als ik de gameplay trailer bekijk geloof ik mijn ogen niet. Als ze dat uit een Xbox/PS3 weten te persen zijn ze top bezig. Ezio here we come!
Had alleen bij release van het last ervan dat ie bijna geen game kon vinden, maar na die patch vond ie gelijk een game. Ook relax zijn de gratis maps die je kreeg.

Het gaf gewoon zo'n voldoening om iemand te tracken, en dan in zijn nek springen vanaf een gebouw.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-04 22:44
Ik heb mijn animus edition (Kan je vergelijken met de Codex edition) al besteld.
Nu maar hopen dat hij op de verwachte datum voor de PC uitkomt.

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Hmm, toch beetje lastig. De CGI trailer is echt te vet voor woorden, wat heerlijk zeg. Gameplay trailer is ook echt heel vet om te kijken.

Tegelijk moet ik toegeven dat ik de hele ACserie nu wel erg veel op de CoD-tour wil gaan. Daarmee bedoel ik te zeggen dat het de kant op gaat van brute, vette, keihard over-de-top actie. Opzich enorm vet om te doen, maar tegelijk mis ik ook wel het subtiele stealth en planning. Het lijkt erop, dat Ezio, net als in ACB, teveel een badass is die alles kan doen in combat, en te weinig meer een stealthy, sneaky assasin.
Desondanks ga ik het zeer waarschijnlijk wel weer met enorm veel plezier spelen. Brute, over de top actie is erg vet natuurlijk. Maar nog liever zou ik weer een iets grotere focus op de stealthy gameplay willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91987

De gameplay ziet er echt weer netjes uit met veel vette moves er weer bij. En die slowmotion als je iemand killed is ook erg gaaf. Alleen ik ben wel een beetje bang dat hier bij blijft. Qua verhaallijn hoop ik dat ze echt iets moois er weer uit laten komen, maar dat wordt niet echt benadrukt in de trailers. Het is vooral harde actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperion
  • Laatst online: 16:27
Heb echt weer zin in deze game, hoop alleen dat ze de online achievements uitslopen of tenminste aanpassen, Abstergo Employee of the Month & Role Model, zijn gewoon onmogelijk zonder dat je echt met vrienden gaat afspreken om deze achievements te halen (heb deze 2 dus ook nog steeds open staan :( ) maar verder kan die game me niet snel genoeg komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

De multiplayer in AC:B heb ik al snel opgegeven. Een leuke toevoeging, het idee is goed... maar toch kon het mij niet bekoren (ben toch al geen multiplayer persoon, heb er gewoon geen tijd meer voor en ik haat multiplayer achievements). Maargoed, ik vind de single player zo gaaf, dat ze nog wel 10 van zulke spellen mogen maken. Ben zeer benieuwd welke wending het verhaal gaat maken, want zowel AC2 als AC:B hebben een zeer verrassend einde waar nog veel antwoorden op moeten komen. Als voorbereiding op Revelations heb ik de orginele AC gekocht. Deze had ik nog niet gespeeld en wil toch graag het verhaal van Altair kennen voordat ik aan Revelations begin.

Mochten er toch nog mensen zijn die een potje online willen spelen, kan je me altijd toe voegen. Natuurlijk zou ik toch nog graag die laatste paar achievements willen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFurioux
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-04 20:10
Er komen écht vette games uit dit jaar :-|
Ik kijk onwijs uit naar deze game!
Ik had eerst AC voor de helft gespeeld op mijn pc, maar toen die was gecrashed had ik geen zin om overnieuw te beginnen.
Ik heb nu ongeveer een half jaar een PS3 en ik heb ACBH meteen gekocht.
Daarna direct 2 en 1 gekocht :P
Vanavond maar weer eens AC1 uit de kast trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Een van de mooiste dingen van ACB vond ik nog het opsporen van bepaalde voorwerpen of personen waarbij je low profile moest blijven. Zodra je ontdekt was, trad er een desynch op en kon je overnieuw beginnen. Van mij mogen er veel meer van zulke missies in de nieuwe AC komen. Heerlijk om uit te vogelijk dat je die ene sprong naar dat balkje alleen kunt maken als guard A net de andere kant op kijkt en guard B dat ook doet. Daarna sneaky verder gaan totdat je je doel bereikt hebt en dan uit het niets je hidden blade in je doelwit steken.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Er zijn maar liefst 4 versies van de game te koop straks:

De normale game, zonder extra's

De special edition, waarschijnlijk (!) een speciale editie van GameStop, met als extra's:
-Een ander hoesje dan de normale editie
-Singleplayer soundtrack op CD
-Ezio's Turkish Assassin armor
-2 multiplayer characters: the crusader & Ottoman docotr

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/assassins-creed-revelations/assassins-creed-revelations-15.jpg

De Collector's Edition (~80 euro), met als extra's:
-Speciale collector's box, waarvan je de animus zegel moet verbreken om toegang tot de inhoud te krijgen
-Een dvd met de animated short movie (embers)
-De singleplayer soundtrack op CD
-Een artbook van 50 pagina's
-Een extra single player mission: Vlad the impaler prison
-Twee extra multiplayer characters: The crusader & Ottoman Jester

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/assassins-creed-revelations/assassins-creed-revelations-14.jpg

De Animus Edition (~100 euro), met als extra's:
-Een encyclopedie met veel achtergrondinformatie over personages en gebeurtenissen
-De soundtrack van de game op CD
-De animated short movie (embers) op DVD
-Een doos waarin de game zit, Animus box
-Single player missie: Vlad de impaler prison
-Brutus armor in de single player
-Een te kiezen capaciteitsupgrade: hidden gun, bombs of crossbow arrows
-2 extra multiplayer characters: The crusader & Ottoman Jester

Afbeeldingslocatie: http://www.x-power.be/screenshots/assassins-creed-revelations/assassins-creed-revelations-13.jpg

EDIT: bron

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 17-06-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

-Ezio's Turkish Assassin armor, ziet er goed uit. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb van ACB de Codex Edition besteld destijds. Dat viel eigenlijk best tegen. Het geheel zat in een een Renaissance Collector Chest van cheap ass plastic, iets wat je NIET op je boekenplank in je huiskamer zet omdat het zo mooi afgewerkt is. Het codex boek is ook gemaakt van B materiaal om het zo maar te noemen. De soundtrack staat binnen een dag online om te downloaden en de korte film staat in no time op youtube in HD kwaliteit. Het enige wat leuk was, is dat er 2 verborgen levels gespeeld konden worden waarvan er eentje echt leuk was (Aqua Gear). Eigenlijk is het zonde van het geld.

Iemand die weet of je de verborgen levels kunt spelen als je niet een special/limited/animus etc edition hebt ? Bv via unlocken via Uplay ofzo ? Vind de extra levels wel een mooie toevoeging van het spel.

Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/upload/20100616164718.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik heb zelf de vorige keer van de Black Edition bij AC2 de figurine van Ezio in de doos en het artbook wel erg mooi gevonden, het is nog steeds Ezio dus een nieuwe figurine is niet nodig in een ACR CE, toch vindt ik de Collector's Edition bij ACR ook wel interessant vanwege dat artbook en die extra single player missie (vlad the impaler prison, ofterwel Vlad de Spietser (waar de dracula mythe vandaan komt) gevangenis). De soundtrack op de CD zou ik waarschijnlijk toch nooit gaan draaien, en de DVD 1 keertje bekijken ofzo, wat dat betreft is 80 euro een hoop geld.

Ubisoft schijnt ook die encyclopedia los uit te gaan brengen voor verkoop, voor mensen die niet voor de Animus speciale editie gaan, ben benieuwd wat ze daarvoor gaan durven te vragen...

[ Voor 17% gewijzigd door Jorn1986 op 18-06-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-04 22:44
Ik vond de Codex Edition wel geslaagd :)

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 01:22
Ben je nog niet overtuigd van Assassin's Creed dan moet je zeker dit filmpje kijken:
YouTube: ‪Assassin's Creed Revelations WOODKID - iron music video‬‏

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

theburninglink schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:59:
Ben je nog niet overtuigd van Assassin's Creed dan moet je zeker dit filmpje kijken:
YouTube: ‪Assassin's Creed Revelations WOODKID - iron music video‬‏
Owww Yeeaahhhh...vet man..! Kan ook niet wachten op die films, ziet er echt dikkkkk uit..!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:09
tja ik heb de animus edition al besteld.. Ik speel namelijk enkel deze serie van games.. (buiten mss Pokémon/zelda @ nintendo consoles).
dus voor die 1 game.. dat ik per jaar koop wil ik wel de special edition :p

viel me op als je ottoman doctor wilt moet je de special edition kopen..? krijg je niet bij de andere 2 uitvoeringen?

[ Voor 44% gewijzigd door Icekiller2k6 op 21-06-2011 14:50 ]

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-04 02:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat mij overigens opviel aan, en een kleine gedachten gang wat we mogelijk kunnen verwachten van uit deze trailer:

Assassins Creed 1 - Fortress
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/5mi7fa.jpg
Waar Altaïr werd neer gestoken, lijkt er op dat daar waarschijnlijk een piece aanwezig zal zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2dv5pv6.jpg
Hidden Blade kapot, kan betekenen dat je dit keer minder klappen kan opvangen met je hidden blade?

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/5x4npy.jpg
Ezio op een schip met een boek (codex pages? Mappen?) in zijn hand.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/155qn88.jpg
Is het een cutscene of gaan we nu voortaan ook echt varen? Golven zijn er in ieder geval ^^.

Nu is dit wat ik nu ga vermelden misschien vergezocht maar het lijkt er wel sterk op.
In Assassins Creed 2 kon je de armor van Altaïr unlocken door middel van gebruik te maken van de tombes van oude (gedode/gestorven) Assassins. Wat mij opviel aan de trailer, dat Ezio in diverse klimaten rond rijst (misschien per schip). Even op een rijtje wat al die Assassins waren:

Altaïr (Ezio komt terug naar het kasteel).
Darius (Een Perschische Assassin).
Iltani (Babylonische Assassin in Italië)
Wei Yu (Chinese Assassin in China :X )
Qulan Gal (Mongolian Assassin in Asië)
Amunet (Vrouwelijke Assassin in Egypte)
Leonius (Vrouwelijke Assassin in Italië)

Alle info kan hier gevonden worden overigens:
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/

Wat mij lijkt is, dat Ezio opzoek gaat naar hidden pieces vandaar ook de diverse klimaten/weersomstandigheden.

Om maar ff voorbeeld te geven uit het filmpje:

Lege vlakte Rusland misschien? Of China/Asië?
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/xoe7iw.png

China/Asië?
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/o5w576.png

En wat mij lijkt op een soort Egyptische omgeving.
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2ykykg2.jpg

En natuurlijk nog voor Altaïr het fort.
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/aw2jaa.png

Afbeeldingslocatie: http://www.supercheats.com/guides/assassins-creed/images/1-fortress.jpg
Wat er aardig op lijkt.

Zijn maar enkele gedachten, zou kunnen dat Ezio de pieces op gaat zoeken zou een leuke wending geven aan het verhaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-04 23:24
Ik heb vanavond pas ac:b besteld, had hem nog steeds niet. Tevens even de boeken besteld, lijkt me erg goed.

Iets wat ik hoop in revelations is dat er bij bepaalde quests niet meer gebruik wordt gemaakt van tijd. Ik speel op de ps3 en ben verre van behendig, de Tomb in de basilica di san marco Koste me best wat uren. De laatste tomb zorgde er uiteindelijk voor dat ik een nieuwe controller moest kopen :+ Het parcours doorkomen is geen probleem, dat leerde ik wel alleen ik kwam altijd tijd te kort. ik heb altair zijn armor dus ook nooit compleet gemaakt en dat vind ik erg jammer. Ik snap dat het niet makkelijk moet zijn maar er mag wat mij betreft wel iets vergevender omgegaan worden want na 20 pogingen is voor mij de lol er wel af. Of er moet een difficultysysteem komen waar bijvoorbeeld easy geen tijdsrestrictie op puzzels heeft, zodoende kan tevens op hard beperkingen zitten als in geen minimp en minder health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kaap schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:51:
Ik heb vanavond pas ac:b besteld, had hem nog steeds niet. Tevens even de boeken besteld, lijkt me erg goed.
Niks mis mee, doe ik ook...ga niet het volle pond betalen voor deze games. Heb ze alle drie nog voor €20,- per stuk en dat is een prima prijs. Het zijn pracht spellen maar ze dalen snel in prijs, zeker als de opvolger eraan staat te komen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-04 02:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kaap schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:51:

Iets wat ik hoop in revelations is dat er bij bepaalde quests niet meer gebruik wordt gemaakt van tijd. Ik speel op de ps3 en ben verre van behendig, de Tomb in de basilica di san marco Koste me best wat uren. De laatste tomb zorgde er uiteindelijk voor dat ik een nieuwe controller moest kopen :+ Het parcours doorkomen is geen probleem, dat leerde ik wel alleen ik kwam altijd tijd te kort. ik heb altair zijn armor dus ook nooit compleet gemaakt en dat vind ik erg jammer. Ik snap dat het niet makkelijk moet zijn maar er mag wat mij betreft wel iets vergevender omgegaan worden want na 20 pogingen is voor mij de lol er wel af. Of er moet een difficultysysteem komen waar bijvoorbeeld easy geen tijdsrestrictie op puzzels heeft, zodoende kan tevens op hard beperkingen zitten als in geen minimp en minder health.
Je wilt niet weten hoeveel problemen de family tomb uit te spelen in AC2. Moest je tegen een muur oplopen en vervolgens een zijwaartse sprong maken. Ik ben uit eindelijk zo'n 20 tot 25 keer in het water beland omdat hij zo graag achter uit sprong. Overigens vond ik de camera stand ook niet optimaal bij AC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:19
Ik kan niet wachten, wanneer komt er weer een nieuwe trailer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:55
Weet zeker dat ik deze ga kopen. AC 2 + Brotherhood zijn me zeer goed bevallen. Dat het weer met Ezio is maakt me niet zo veel uit. Het verhaal gaat immers verder. Ik twijfel wel of ik de Special Edition ga halen. Zo als het er nu uitziet kost deze maar een tientje meer dus dat is het geld niet. Maar eens kijken als ik em tegen Oktober ga pre-orderen of deze nog beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:09
VulcanRaven schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:57:
Weet zeker dat ik deze ga kopen. AC 2 + Brotherhood zijn me zeer goed bevallen.
Moet zeggen dat ik het veel beter vind dan AC 1 puur omdat de stemmen veel beter zijn (de gameplay nagelaten)

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 15:55
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:26:
[...]

Moet zeggen dat ik het veel beter vind dan AC 1 puur omdat de stemmen veel beter zijn (de gameplay nagelaten)
Ik vond AC:1 ook een mooi spel maar ik heb altijd meer het idee dat dat een "testversie" was. Alle zaken die eigenlijk tegenvielen in AC:1 hebben ze in 2 en Brotherhood aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
VulcanRaven schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:15:
[...]

Ik vond AC:1 ook een mooi spel maar ik heb altijd meer het idee dat dat een "testversie" was. Alle zaken die eigenlijk tegenvielen in AC:1 hebben ze in 2 en Brotherhood aangepast.
Genoeg zaken die in deel 1 goed gedaan waren hebben ze in de latere delen ook weer slechter gemaakt. Deel 1 is voor zijn tijd beter dan deel 2 en deel 3. Een heel stuk beter zelfs.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ik zal toch AC:1 maar eens gaan halen voordat AC:R uitkomt, misschien wel interessant om het hele verhaal te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Er is nu een trailer uit van Assassin's Creed: Embers. Een 'animated movie' (tekenfilm dus ;) ) die je bij de collectors en animus editions krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Erg jammer, ik had gehoopt op een ''echte'' film met acteurs van 15 minuten zoals de Assassin's Creed Lineage movie (link).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ah geweldig! Eindelijk weer een boeiende cultuur!
Vond Italië veel minder leuk dan Arabisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 13:46

FeaR

In GoT we trust

Zit nu toch wel te twijfelen of ik de Special Edtion van Assassin's Creed Revelations zal bestellen of toch maar gewoon de Animus Edition. Die laatste biedt voor de Single Player toch wel een paar leuke extra's. Weet alleen niet of het de meerprijs waard is. De Intertoys heeft - net als bij het vorige deel - de actie dat je de SE geleverd krijgt als je de gewone editie in pre-order zet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

FeaR schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:00:
Zit nu toch wel te twijfelen of ik de Special Edtion van Assassin's Creed Revelations zal bestellen of toch maar gewoon de Animus Edition. Die laatste biedt voor de Single Player toch wel een paar leuke extra's. Weet alleen niet of het de meerprijs waard is. De Intertoys heeft - net als bij het vorige deel - de actie dat je de SE geleverd krijgt als je de gewone editie in pre-order zet.
Wat zijn die extra's dan voor het spel zelf? Kan op sites als de frs en bol.com alleen vinden dat er ingame exclusive content is en voor de multiplayer twee extra skins.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Op de site van Ubisoft zelf staat het één en ander, maar volgens mij staat hier ook alles op:

Animus Edition:
Afbeeldingslocatie: http://www.fromheroestoicons.com/blog/wordpress/wp-content/uploads/2011/06/assassins-creed-revelation-animus-edition.jpg

Special Edition:
Afbeeldingslocatie: http://game-preorders.com/wp-content/uploads/2011/06/assassins-creed-revelations-special-edition.jpg

Sorry voor de wat grote afbeeldingen, maar nu is het wel te lezen wat er bij zit :)
Op zich hebben de extra's van de Special Edition niets wat de gameplay echt leuk maakt. De Animus Edition heeft dat wel met een extra tombe en custom weapons. Ook de outfit uit Brotherhood vind ik tof, niet dat ik de outfit mooi vond want dan had ik liever de versie van Altaïr gezien uit Assassin's Creed 2. Maar een element uit de vorige game kan me altijd wel bekoren.

Nu nog even zien of ik ook ergens de Epic Edition van Gears of War 3 kan regelen, anders wordt dat gewoon de Limited Edition. En natuurlijk de Limited Edition van Forza 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Het armor van Brutus vond ik dus weer niets, in tegenstelling de Dragon Panzer (als ik het goed schrijf).
Ik heb de plaatjes inmiddels ook gevonden en de Collectors edition is wéér net ietsjes anders:

Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/ACRevelationsCE.jpg

Hier heb je dus wel weer Vlad de impaler tombe en weer niet de Turkish Assassin's armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik vraag me af of die Special Edition uit mijn post wel echt is. Op diverse sites kom ik wel de Animus Edition tegen en de Collector's Edition. Maar nerges de Special Edition... Maar de Collector's Edition is op zich wel beter dan de Special Edition qua extra's.

Het Armor van Brutus vond ik ook niet zo mooi als Armor of Altaïr. Maar vind het altijd wel grappig als er iets van de vorige game in zit. Zo heb ik heel Assassin's Creed 2 gespeeld in dat pakje van Altaïr uit deel één.

Morgen bij de Intertoys maar eens navragen welke versie je nu exact krijgt bij een pre-order. Overal staat de Speciale Edition, dan is me het sowieso niet waard. Als het de Collector's Edition is dan wil ik er nog wel over nadenken. Scheelt toch 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Er zijn dus wel drie versies zo te zien... maar vorige keer hadden ze bij de Intertoys ook een actie van de gewone editie in pre-order zetten en dan voor die prijs de Limited krijgen. Echter was het toen geen limited, maar een Collector's Edition. Weet alleen niet meer welke game dat was.

Maar anders gaan we gewoon bij Bol shoppen en de Animus Edition nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ik vraag me wel een beetje af wat de toegevoegde waarde is van de krachtigere kruisboog en hidden-gun bij de Animus Editie. Want in Brotherhood legde je iemand met één enkel goed shot meteen om (op een baas na). Waarom zouden ze dan nog krachtiger moeten zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 02-08-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Hier een link naar een interview (IGN) over het multiplayer deel van AC:R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411979

ik ben begonnen bij deel twee maar ook ik moet zeggen dat ik nu al genoeg heb van ezio, maar ik heb ook gehoord dat altair trug komt in revelations.
heeft iemand trouwens die demo op de e3 gezien? ik vind het einde echt vet, ik vraag me echt af wat die poort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411979

ik weet misschien waarom ze ezio weer gebruiken, misschien gaat desmond in het laatste deel defenitief naaar die tijd, net als subject 16, en willen ze dat met ezio.
kan iemand me trouwens het verhaal van die 1 uitleggen? die heb ik niet gespeeld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Anoniem: 411979 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:13:
ik weet misschien waarom ze ezio weer gebruiken, misschien gaat desmond in het laatste deel defenitief naaar die tijd, net als subject 16, en willen ze dat met ezio.
kan iemand me trouwens het verhaal van die 1 uitleggen? die heb ik niet gespeeld :o
Lees dit eens: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed#Plot

Ik ben nu net deel 1 aan het spelen maar eerlijk gezegd vind ik deel 2 en Brotherhood beter qua hoofd verhaal met Ezio en het sub verhaal met Desmond, maar dat is misschien om dat ik dat verhaal en plot al ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Nieuwe trailer, ik heb er zin in :) In tegenstelling tot de mensen met die zure reacties eronder :P

EDIT: is het nu zo met die grappling hook dat je die dubbele-hidden-blade-aanval niet meer kunt doen?

[ Voor 27% gewijzigd door Jorn1986 op 17-08-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik hoop toch zo dat de PC versie nu eindelijk wel in november uitkomt. Het heeft er nu alle schijn van. Laat maar komen. Nieuwe trailer ziet er goed uit.

• janvanmil
Jorn1986 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:59:
Nieuwe trailer, ik heb er zin in :) In tegenstelling tot de mensen met die zure reacties eronder :P

EDIT: is het nu zo met die grappling hook dat je die dubbele-hidden-blade-aanval niet meer kunt doen?
Coole trailer, mare wie is die 3e gast op 1:46?

Anoniem: 325725

janvanmil schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:27:
[...]

Coole trailer, mare wie is die 3e gast op 1:46?
Hmz, das een goede...
Hij heeft wel trekjes van desmond, maar het heeft er alle schijn van dat hij het niet is. Zo mis ik bijvoorbeeld het litteken bij zijn mond. wel heeft hij weer de zelfde sweater/trui combinatie aan, ware het nu in verschillende kleuren. Misschien is het subject 16. Die is namelijk related aan desmond en dus is enige uiterlijke overeenkomst misschien niet raar..? :?

Judge 4 yourself (wat stills weten te cappen)

Afbeeldingslocatie: http://www.brightwire.nl/acr1.png
Afbeeldingslocatie: http://www.brightwire.nl/acr2.png

• Jorn1986
Ik denk dat het gewoon Desmond Miles is, in een nieuwere outfit en look, net zoals Ezio nu weer ouder is geworden.
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/assassinscreed/es/images/b/b6/20091125234819!Desmond-miles-assassins-creed-2-artwork.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Misschien is het toch Desmond, maar ik zie in in het filmpje niet het litteken dat ezio, altair en desmond in hun gezicht hebben:

Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20110701181638/assassinscreed/images/thumb/7/7d/Zall.png/180px-Zall.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419619

Splinter Cell schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:33:
Als ze de PC versie maar niet weer naar maart 2012 doorschuiven.
4 de keer lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419619

Melkunie schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:35:
Reken daar maar wel op...
Maar echt heel erg vind ik het persoonlijk niet. Brotherhood op de pc is nog niet zo lang geleden, en rond de datum van Revelations komt ook Skyrim en (waaarschijnlijk) Anno 2070 uit :)

Aan de andere kant, als ze em doorschuiven komt ie rond Mass Effect 3 uit...
Keuzes keuzes keuzes :/ ...
kdenk het wel maar zolang zalda nu ook weer ni duren want ze hebben denk ik al een hoop pc gamers verloren want iedere pc gamer zat erop te wachten zoals ik op mijn codex editie en nu vond ik brotherhood wat minder omdat ik te lang had moeten wachten en er teveel van verwachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 18-04 12:41
Anoniem: 419619 schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 16:57:
[...]

kdenk het wel maar zolang zalda nu ook weer ni duren want ze hebben denk ik al een hoop pc gamers verloren want iedere pc gamer zat erop te wachten zoals ik op mijn codex editie en nu vond ik brotherhood wat minder omdat ik te lang had moeten wachten en er teveel van verwachte.
Iets met punten en komma's. Leest wel zo makkelijk...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
GamesCom trailer met wat extra commentaar van de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

DarthDavy, jij bent geselecteerd om de Assassin's Creed Revelations bèta te spelen! Dit is jouw KEY: XXXX-XXXX-XXXX
Heeft ieder UPlay lid dit vandaag in zijn mailbox gekregen?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DarthDavy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:06:
[...]

Heeft ieder UPlay lid dit vandaag in zijn mailbox gekregen?
Ik heb hem net ook gekregen, ben idd lid van UPlay. snel installeren :9

http://uplay.us.ubi.com/agegate/
ps3 multiplayer béta open to UPlay members
;)

[ Voor 16% gewijzigd door Gekkenhuis op 02-09-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 17-04 09:34
^Haha same here. Ben hem nu aan het binnenhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Hier ook gekregen! :D thuis gelijk binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Sow.. over een béta kun je wel spreken zeg! Halve tijd server not available

:X

Het werkt pas vanaf morgen. Drukte de hele tijd meteen door naar de Abstergo trainingsprogram terwijl het soms onder in beeld kwam te staan na de welkomsboodschap.

[ Voor 54% gewijzigd door Gekkenhuis op 02-09-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 22:55

jefjef

learning by doing

Heb net ook de code binnengekregen voor de PS3 maar heb geen PS3 meer..
Dus bij deze, wie het eerst komt.. 7LET-J3NA-4NGC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hier ook, heb ook geen PlayStation 3 meer, dus wie het ontbrekende cijfer als eerste raad en invoert op PSN heeft 'm. :)
BL74-J9N?-85P2

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb het bericht ook ontvangen. Maar ondertussen heb ik geen PS3 meer. Dus voor wie wil:

A3G2-9ANM-L849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 17-04 09:34
Ik hoop dat het niet aan mij ligt, aangezien m'n nieuwe ps3 slim er net een week staat.

Ik heb willekeurige freezes. Na een kill, of in het scoremenu. Van wat ik gezien heb in ieder geval een best toffe multiplayer, al kan ik niet echt vergelijken met Brotherhood, want die heb ik niet online gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Jochem Boom schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:39:
Ik hoop dat het niet aan mij ligt, aangezien m'n nieuwe ps3 slim er net een week staat.

Ik heb willekeurige freezes. Na een kill, of in het scoremenu. Van wat ik gezien heb in ieder geval een best toffe multiplayer, al kan ik niet echt vergelijken met Brotherhood, want die heb ik niet online gespeeld.
Net mijn eerste potje gespeeld maar ik heb nergens last van bovengenoemde problemen. Er zijn zeker wel verbeteringen ten opzichte van brotherhood. De radar wijst je niet meer de juiste richting op maar je moet écht zoeken (alleen als je in diegene zijn gezichtsveld komt licht het op) en het klimmen gaat een stukje gemakkelijker (niet meer zo hakkelig en steen voor steen). Dit is hetgeen wat mij na één potje spelen al opviel. Qua graphics vind ik het niet een hele verbetering t.o.v. Brotherhood maar dat kan altijd nog door de béta komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-09-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb een beta-key in de aanbieding (gratis uiteraard). DM me maar even (om teleurstelling te voorkomen).En alweer weg.

[ Voor 41% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 03-09-2011 16:07 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
In navolging van Herko en de anderen hier, heb ik hier ook nog een key liggen, DM me maar! :P

Weggegeven ;)

[ Voor 22% gewijzigd door TrekDude101 op 04-09-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Is er eigenlijk een service die een e-mail stuurt wanneer een bepaalde game uitkomt? Vind dat altijd wel interessant, maar bij sommige games zijn de release games nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

chronoz schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:26:
Is er eigenlijk een service die een e-mail stuurt wanneer een bepaalde game uitkomt? Vind dat altijd wel interessant, maar bij sommige games zijn de release games nog niet bekend.
Ja, veel winkels hebben dit. Kunt ook zelf een lijstje aanmaken en daar eens per maand even in kijken. Als je een game echt wilt dan kan ik het mij niet voorstellen dat je de release mist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Ja, ik ben dus niet zo'n grote gamer, dus heb wel herinnering nodig om aan de releases herinnerd te worden. :) Football Manager 2012, Assassin's Creed Revelations, e.d., wel makkelijk :)

Gamersgate heeft alleen "alert me when price drops".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378571

Ik zit in de bèta. Maar dat is dan ook alles. Hij zegt steeds dat er geen game gevonden kan worden. Ik heb het een half uur lang geprobeerd. Iemand hier ook problemen mee? Ik heb trouwens NAT type 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:20

Oxigeon

En zo is dat!

Als er nog iemand is die een code heeft maar zelf niet wil spelen, ik wil er graag een ontvangen :$. Heb de vorige delen kapot gespeeld

Bedankt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste