• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020

Assassin's Creed Revelations is het slotstuk van de bekroonde Ezio trilogie. De legendarische meester Assassin Ezio treedt in de voetsporen van zijn mentor Altaïr en gaat op een reis vol ontdekkingen en openbaringen. Maar het is een levensgevaarlijke reis. Een reis die Ezio naar Constantinopel brengt, het hart van het Ottomaanse Rijk, waar een groeiend leger van Tempeliers de regio dreigt te destabiliseren. Ezio s pelgrimstocht verandert in een race tegen de klok en betekent zijn laatste strijd tegen de Tempeliers. Revelations bevat ook de terugkeer van de bekroonde multiplayer modus, welke verfijnder en nog uitgebreider wordt, zodat spelers hun sluipmoord vaardigheden kunnen testen tegenover anderen over de hele wereld.

Assassin's Creed Revelations wordt het meest meeslepende deel in de serie tot nu toe en betekent ook de afsluiting van de Ezio trilogie.

Bron: http://www.freerecordshop...assin-s-creed-revelations

Release datum: 15-11-2011

Zeer benieuwd naar deze game. Of hebben we er inmiddels wel genoeg van?

[Voor 3% gewijzigd door kats op 01-06-2011 11:38]

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 19:02

[Voor 51% gewijzigd door Metalbuster op 01-06-2011 13:21]

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 21:52
Er zijn maar liefst 4 versies van de game te koop straks:

De normale game, zonder extra's

De special edition, waarschijnlijk (!) een speciale editie van GameStop, met als extra's:
-Een ander hoesje dan de normale editie
-Singleplayer soundtrack op CD
-Ezio's Turkish Assassin armor
-2 multiplayer characters: the crusader & Ottoman docotr

De Collector's Edition (~80 euro), met als extra's:
-Speciale collector's box, waarvan je de animus zegel moet verbreken om toegang tot de inhoud te krijgen
-Een dvd met de animated short movie (embers)
-De singleplayer soundtrack op CD
-Een artbook van 50 pagina's
-Een extra single player mission: Vlad the impaler prison
-Twee extra multiplayer characters: The crusader & Ottoman Jester

De Animus Edition (~100 euro), met als extra's:
-Een encyclopedie met veel achtergrondinformatie over personages en gebeurtenissen
-De soundtrack van de game op CD
-De animated short movie (embers) op DVD
-Een doos waarin de game zit, Animus box
-Single player missie: Vlad de impaler prison
-Brutus armor in de single player
-Een te kiezen capaciteitsupgrade: hidden gun, bombs of crossbow arrows
-2 extra multiplayer characters: The crusader & Ottoman Jester

EDIT: bron

[Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 17-06-2011 11:43]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-05 20:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb van ACB de Codex Edition besteld destijds. Dat viel eigenlijk best tegen. Het geheel zat in een een Renaissance Collector Chest van cheap ass plastic, iets wat je NIET op je boekenplank in je huiskamer zet omdat het zo mooi afgewerkt is. Het codex boek is ook gemaakt van B materiaal om het zo maar te noemen. De soundtrack staat binnen een dag online om te downloaden en de korte film staat in no time op youtube in HD kwaliteit. Het enige wat leuk was, is dat er 2 verborgen levels gespeeld konden worden waarvan er eentje echt leuk was (Aqua Gear). Eigenlijk is het zonde van het geld.

Iemand die weet of je de verborgen levels kunt spelen als je niet een special/limited/animus etc edition hebt ? Bv via unlocken via Uplay ofzo ? Vind de extra levels wel een mooie toevoeging van het spel.

XBL: MRE Inc

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-05 18:43

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat mij overigens opviel aan, en een kleine gedachten gang wat we mogelijk kunnen verwachten van uit deze trailer:

Assassins Creed 1 - Fortress
http://i52.tinypic.com/5mi7fa.jpg
Waar Altaïr werd neer gestoken, lijkt er op dat daar waarschijnlijk een piece aanwezig zal zijn.

http://i56.tinypic.com/2dv5pv6.jpg
Hidden Blade kapot, kan betekenen dat je dit keer minder klappen kan opvangen met je hidden blade?

http://i53.tinypic.com/5x4npy.jpg
Ezio op een schip met een boek (codex pages? Mappen?) in zijn hand.

http://i56.tinypic.com/155qn88.jpg
Is het een cutscene of gaan we nu voortaan ook echt varen? Golven zijn er in ieder geval ^^.

Nu is dit wat ik nu ga vermelden misschien vergezocht maar het lijkt er wel sterk op.
In Assassins Creed 2 kon je de armor van Altaïr unlocken door middel van gebruik te maken van de tombes van oude (gedode/gestorven) Assassins. Wat mij opviel aan de trailer, dat Ezio in diverse klimaten rond rijst (misschien per schip). Even op een rijtje wat al die Assassins waren:

Altaïr (Ezio komt terug naar het kasteel).
Darius (Een Perschische Assassin).
Iltani (Babylonische Assassin in Italië)
Wei Yu (Chinese Assassin in China :X )
Qulan Gal (Mongolian Assassin in Asië)
Amunet (Vrouwelijke Assassin in Egypte)
Leonius (Vrouwelijke Assassin in Italië)

Alle info kan hier gevonden worden overigens:
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/

Wat mij lijkt is, dat Ezio opzoek gaat naar hidden pieces vandaar ook de diverse klimaten/weersomstandigheden.

Om maar ff voorbeeld te geven uit het filmpje:

Lege vlakte Rusland misschien? Of China/Asië?
http://i52.tinypic.com/xoe7iw.png

China/Asië?
http://i51.tinypic.com/o5w576.png

En wat mij lijkt op een soort Egyptische omgeving.
http://i56.tinypic.com/2ykykg2.jpg

En natuurlijk nog voor Altaïr het fort.
http://i54.tinypic.com/aw2jaa.png

http://www.supercheats.com/guides/assassins-creed/images/1-fortress.jpg
Wat er aardig op lijkt.

Zijn maar enkele gedachten, zou kunnen dat Ezio de pieces op gaat zoeken zou een leuke wending geven aan het verhaal. :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:26

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Op de site van Ubisoft zelf staat het één en ander, maar volgens mij staat hier ook alles op:

Animus Edition:

Special Edition:

Sorry voor de wat grote afbeeldingen, maar nu is het wel te lezen wat er bij zit :)
Op zich hebben de extra's van de Special Edition niets wat de gameplay echt leuk maakt. De Animus Edition heeft dat wel met een extra tombe en custom weapons. Ook de outfit uit Brotherhood vind ik tof, niet dat ik de outfit mooi vond want dan had ik liever de versie van Altaïr gezien uit Assassin's Creed 2. Maar een element uit de vorige game kan me altijd wel bekoren.

Nu nog even zien of ik ook ergens de Epic Edition van Gears of War 3 kan regelen, anders wordt dat gewoon de Limited Edition. En natuurlijk de Limited Edition van Forza 4.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Het armor van Brutus vond ik dus weer niets, in tegenstelling de Dragon Panzer (als ik het goed schrijf).
Ik heb de plaatjes inmiddels ook gevonden en de Collectors edition is wéér net ietsjes anders:

Hier heb je dus wel weer Vlad de impaler tombe en weer niet de Turkish Assassin's armor.

 rMBP M1 13"  iPhone 12 Mini  Watch S7  AirPods Pro

Anoniem: 325725

janvanmil schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:27:
[...]

Coole trailer, mare wie is die 3e gast op 1:46?
Hmz, das een goede...
Hij heeft wel trekjes van desmond, maar het heeft er alle schijn van dat hij het niet is. Zo mis ik bijvoorbeeld het litteken bij zijn mond. wel heeft hij weer de zelfde sweater/trui combinatie aan, ware het nu in verschillende kleuren. Misschien is het subject 16. Die is namelijk related aan desmond en dus is enige uiterlijke overeenkomst misschien niet raar..? :?

Judge 4 yourself (wat stills weten te cappen)

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-05 21:52
Ik denk dat het gewoon Desmond Miles is, in een nieuwere outfit en look, net zoals Ezio nu weer ouder is geworden.

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 20:12
Misschien is het toch Desmond, maar ik zie in in het filmpje niet het litteken dat ezio, altair en desmond in hun gezicht hebben:

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

janvanmil schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:40:
Ook Ik heb de Animus Editon ge-pre-ordert. Wat is het pre-orderpack van deel 1?
Dit:

Je kocht dan bij een verkopende partij (voor volgens mij €5,-) die steelbook/-blik met daarin een DVD met het verhaal van Assassin's Creed en een stripboekje. Dat was je bewijs dat je Assassin's Creed 1 in pre-order had staan. Moet zeggen dat ik de DVD nooit bekeken heb en de stripboek nooit gelezen, maar ik vond het blik wel mooi.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:13
Vandaag gelukt :d

Snelste manier om geld te krijgen, is gewoon al je zooi verkopen bij die Piri. Dan rondje langs je Dens doen en alle kistjes looten om weer te gaan verkopen. Ondertussen continu thiefs bij je hebben. Had binnen 3 uur de 380.000 binnen die ik nog moest en toen was het klaar. :D

ZO SE LG Neon 2 - 5,76 kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - CSun 320 - 3,84 kWp - Shade: High - PVoutput | Daikin L/L Warmtepomp | Zappi V2 | Corsa-E GS-Line

• janvanmil
Nieuwe geruchten over AC III. Het artwork suggereert een setting in de American Revolution.

• janvanmil
Ik ben ook erg benieuwd naar de setting qua steden en landschap.Had amerika in die tijd wel steden met flinke gebouwen enzo. Zeker na die 3 jaar van ontwikkeling.

Het plaatje lijkt de boxart van een special edition te zijn:

En deze van de normale editie:

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-03 12:48

Gilraen

The audacity!

5 maart meer details omtrent ACIII - dan de officiele aankondiging met info (bron: AC facebook page).

Nog een shot:

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

• janvanmil
bulletrene schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:13:
Kwam net dit bericht tegen :

Volgens het bericht zou Creative Director Alex Hutchinson het volgende gezegd hebben :

• Er zijn verschillende soorten nieuwe omgevingen en nieuwe manieren om deze omgevingen in je voordeel te gebruiken
• De cenematische gevechtsweergave is nog nooit zo complex verweven in het verhaal. We gaan ook de Mohawk taal horen in de game
• De ontwikkeltijd van deze Assassins Creed is de allerlangste vergeleken met voorgaande delen, de game blijkt parallel aan andere delen al ontwikkeld te zijn
• Het verhaal gaat over de Templars vs de Amerikanen, het gaat niet over de oorlog of het winnen ervan. Het verhaal wordt weer verteld vanuit één standpunt
• De nieuwe Assassin is de zoon van een Native American vrouw en een Britse soldaat
• De naam van de Assassin is Connor, maar zijn Mohawk geboortenaam is Ratohnhakéton
• Connor is rustig en stoïcijns, in tegenstelling tot Ezio is Connor een vrijheidsvechter die vecht uit de naam van de vrijheid i.p.v. uit persoonlijke wraak
• De game maakt gebruik van een nieuwe camera, welke zich focussed op het best mogelijke standpunt om de actie weer te geven
• De game draait op een gloednieuwe versie van de Anvil engine
• De game speelt zich af in Boston, New York en een grootse landelijke setting (waar de game zich voor 1/3 afspeelt) De landelijke setting is zo’n 1,5x groter dan Rome in Brotherhood
• Je vecht mee aan Amerikaanse zijde met grote namen aan je zijde als George Washington, Benjamin Franklin en Charles Lee
• Seizoensinvloeden werken door in de game, dus zon in de zomer en sneeuw in de winter
• Natuurlijke elementen kunnen gebruikt worden, zo kan Connor klimmen in bomen
• In de bossen zullen dieren als beren en herten aanwezig zijn. Je kunt deze doden en villen en later verkopen in de steden.
• Puzzels zullen weer aanwezig zijn, ze komen alleen niet (meer) van Subject 16
• Desmond zal alle plekken gaan ontdekken via toetreding in de Animus 3.0
• 100% sync in de geheugenblokken keer terug in de game en je krijgt beloningen voor het halen van 100%
• De Brotherhood, of Assassins Guild, komt terug in een iets andere vorm
• Den Defence komt niet terug in de game

Natuurlijk is nog niets bevestigd door Ubisoft ;)

Bron : http://inthegame.nl/nieuw...over-assassins-creed-iii/
Nog wat 'screenshots' / artwork:

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-04 15:36
kwam dit net tegen :

Vraag me af wat hiervan klopt en echt is :P

Er gaan wel geruchten op onder andere het Ubisoft forum dat dit een Limited Edition zou zijn? en dat er een nog grotere Ultimate/Collectors Edition komt.
Dat zou natuurlijk goed kunnen als we kijken hoeveel versies er van de afgelopen AC games zijn gemaakt.

We wachten rustig af op de officiele aankondiging van de CE :P

[Voor 45% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2012 12:21]

• bulletrene
dit wordt zeker een must-buy !! ik ga voor de Freedom-Edition :D

Begin wel een klein beetje te twijfelen tussen de Freedom en Join or Die edition :P
Gezien het feit dat de Freedom Edition €100 gaat kosten en de Join or Die €80.

Dat beeldje is wel heel mooi, maar heb niet echt een plaatsje om hem neer te zetten...
En dat Medailon van de Join or Die edition is ook wel erg mooi volgens mij ! :D

[Voor 36% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2012 12:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 384711 schreef op zondag 01 april 2012 @ 03:10:
Is er niet een apart topic voor AC: III gerelateerde zaken?

We salute the rank, not the man.

• bulletrene
In het begin dacht ik : dat meen je niet ... -_-

en aan het eind : hahahahahah... :P

ik vind hem goed gevonden en gemaakt door Ubisoft :P ook vooral het einde , released when somebody actualy makes it.. beceause we wont :P

Heb dit nog gevonden op internet :

Ziet eruit als een extra outfit en wapen als pre-order bonus.. zo te zien in de link van het 2e plaatje bij Gamestop?

En extra screenshots:

[Voor 43% gewijzigd door bulletrene op 02-04-2012 20:23]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee