LOL had mij zo voorgenomen om ook alleen de main quest te volgen. Nu zit ik idd die suffe schatkistjes te zoeken!!! AAGH
Mwah, k'vind de schatkistjes nog wel meevallen. Ik heb in de boekenwinkel (ingame) aan het begin gelijk alle schatkaarten gekocht, in principe pik ik ze op als ik er in de buurt kom.
Waar ik me soms wel aan erger is dat is vaak gruwelijk veel tijd kwijt ben met het managen van mijn sluipmoordenaars. Ben je ff lekker bezig krijg je weer een melding dat er 4 of 5 steden tegelijk onder aanval zijn en kan ik weer een duiven till opzoeken.
De Gilde achievements laat ik ook maar voor wat ze zijn Roma's e.d., k*lere wat een waslijsten zijn dat.
Ik was 2 maand geleden ook een beetje AC moe, eerst maar Mass effect 3 afgewerkt en nu weer verder met ACR
Waar ik me soms wel aan erger is dat is vaak gruwelijk veel tijd kwijt ben met het managen van mijn sluipmoordenaars. Ben je ff lekker bezig krijg je weer een melding dat er 4 of 5 steden tegelijk onder aanval zijn en kan ik weer een duiven till opzoeken.
De Gilde achievements laat ik ook maar voor wat ze zijn Roma's e.d., k*lere wat een waslijsten zijn dat.
Ik was 2 maand geleden ook een beetje AC moe, eerst maar Mass effect 3 afgewerkt en nu weer verder met ACR
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik heb hem ondertussen uit, sommige dingen zijn inderdaad van de herhaling. Denk wel dat ik hem nog een keer aanzet en gewoon mijn verzameldwang ga bevredigen en lekker ga stoeien met wat wachters in dat zwaar bewaakte kamp van ze.
Koop de nieuwe waarschijnlijk ook wel weer als die rond de €20,- komt, maar merk dat ik veel moeite moest doen om deze uberhaupt erin te doen en uit te spelen dus twijfel nu nog zeker.
Die sluipmoordenaarsmissies, die kun je best snel afhandelen als je meestersluipmoordenaars hebt. Het kost je een paar uur maar als je je creed compleet hebt en allemaal level 10 en 6 meesters dan kun je die 'zwaarste' missies vaak al met één a twee meesters af. Kun je lekker extra geld cashen
Tip: Verzamel zovéél mogelijk onderdelen van bommen, als je helemaal met alles vol zit dan kun je dat verkopen en levert je ongeveer 100.000,- op. Dit doe je in de overdekte bazaar, krijg je halverwege de game toegang tot een bommenwinkel. Dus niet zon zwarte markt verkoper enzo, maar ondergronds winkeltje waar je je shizzle kunt verpatsen.
Mooie serie..!
Koop de nieuwe waarschijnlijk ook wel weer als die rond de €20,- komt, maar merk dat ik veel moeite moest doen om deze uberhaupt erin te doen en uit te spelen dus twijfel nu nog zeker.
Die sluipmoordenaarsmissies, die kun je best snel afhandelen als je meestersluipmoordenaars hebt. Het kost je een paar uur maar als je je creed compleet hebt en allemaal level 10 en 6 meesters dan kun je die 'zwaarste' missies vaak al met één a twee meesters af. Kun je lekker extra geld cashen
Tip: Verzamel zovéél mogelijk onderdelen van bommen, als je helemaal met alles vol zit dan kun je dat verkopen en levert je ongeveer 100.000,- op. Dit doe je in de overdekte bazaar, krijg je halverwege de game toegang tot een bommenwinkel. Dus niet zon zwarte markt verkoper enzo, maar ondergronds winkeltje waar je je shizzle kunt verpatsen.
Mooie serie..!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Als je het hoofdverhaal uit hebt, kun je dan verder spelen? Want ik wil verder met het hoofdverhaal maar wel nog ooit die desmond dingen uitspelen...
Ja, na het hoofdverhaal is er free roam en kun je alles verder uitspelen. Ook als Desmond.FerdiV schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:07:
Als je het hoofdverhaal uit hebt, kun je dan verder spelen? Want ik wil verder met het hoofdverhaal maar wel nog ooit die desmond dingen uitspelen...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik heb 12 Assasins maar mij afvink lijstje vind van niet 
Beetje jammer....
Denk dat ik er maar even eentje laat doodgaan en dan opnieuw recruten.
Beetje jammer....
Heeft iemand hier het DLC pakket Lost Archive gespeelt?
Ik twijfel namelijk of ik deze moet kopen/downloaden op de xbox.
aangezien buiten de extra singleplayer content ( met de mooie blokjes..) er verder niets extra's bijkomt voor mij, aangezien dat al in de Animus Edition zat... zoals het armor van brutus enz.
Is de Singleplayer content ( het verhaal ) het waard ??
Ik twijfel namelijk of ik deze moet kopen/downloaden op de xbox.
aangezien buiten de extra singleplayer content ( met de mooie blokjes..) er verder niets extra's bijkomt voor mij, aangezien dat al in de Animus Edition zat... zoals het armor van brutus enz.
Is de Singleplayer content ( het verhaal ) het waard ??
De eerste (master) assassin telt niet mee omdat je die hebt "gekregen" en niet gerecruteerd. Door ze toe te wijzen aan veroverde steden in "Mediterranean Defense" kan je slots vrijmaken voor nieuwe recruten.Armageddon_2k schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:50:
Ik heb 12 Assasins maar mij afvink lijstje vind van niet
Beetje jammer....
[AC3 Mode]
Ik krijg al goesting!
YouTube: Assassin's Creed III World Gameplay Premiere [North America]
[/AC3 Mode]
Ik krijg al goesting!
YouTube: Assassin's Creed III World Gameplay Premiere [North America]
[/AC3 Mode]
https://erazerbrecht.wordpress.com/
De nieuwe trailer en gameplay:
Is er trouwens al een AC3 page?
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeAssassin's Creed 3 E3 Frontier Gameplay Demo [UK]
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeAssassin's Creed 3 - E3 Official Trailer [UK]
Dacht het wel dat er een AC3 topic was.
Heb zelf iig de Freedom Edition besteld. Na korting nog maar 49,95 betaald
Heb zelf iig de Freedom Edition besteld. Na korting nog maar 49,95 betaald
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Omg die trailerjanvanmil schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:18:
De nieuwe trailer en gameplay:
[video]
[video]

Bol.comAnoniem: 428930 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:48:
waar heb jij dan besteld? freedom kost 100 toch? dat is dan wel heel veel korting
5 jaar in dienst = 2x VVV bon a 25 euro. bij mijn werkgever iig
Inleveren bij bol.com betekend 50 euro korting.

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 08-06-2012 17:14 ]
Anoniem: 428930
haha, meuj hoor:). ik vind denk ik de freedom editie iets te duur als ik de voordelen ervan overweeg.
Spel beginnen spelen, meteen voor mij game breaking enemies, van die vreselijk irritante gastjes die met z'n tweeen in een gebouw zitten waar je ze niet kan bereiken, zitten dr wat met hun geweren lekker met 100% accuracy je neer te schieten, welke manoeuvres je ook uithaalt. Moeilijkere enemies, niet liever dan. Onmogelijk te doden 100% hit kans tegenstanders? Sja...
Anoniem: 384711
Goed mikken met een bom of gewoon neerschieten werkt anders prima hier hoor.Exbloder schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 02:36:
Spel beginnen spelen, meteen voor mij game breaking enemies, van die vreselijk irritante gastjes die met z'n tweeen in een gebouw zitten waar je ze niet kan bereiken, zitten dr wat met hun geweren lekker met 100% accuracy je neer te schieten, welke manoeuvres je ook uithaalt. Moeilijkere enemies, niet liever dan. Onmogelijk te doden 100% hit kans tegenstanders? Sja...
Lol, beetje lopen zeuren op het spel. Als je had opgelet dan had je een flink aantal tips gekregen hoe je deze heren om zeep moet helpen. Ik heb er weinig moeite mee gehad. Onmogelijk te doden?Exbloder schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 02:36:
-Bommetje gooien
-Crossbow
-Pistol
-Spear gooien
-Heavy sword gooien
Maargoed, als dat niet lukt kan je ook nog altijd je controller, toetsenbord, pc of console de schuld geven dat het spel stom is
Dit spel is zo makkelijk dat als je een keer doodgaat het ook meteen de schuld van het spel moet zijnArmageddon_2k schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:02:
[...]
Lol, beetje lopen zeuren op het spel. Als je had opgelet dan had je een flink aantal tips gekregen hoe je deze heren om zeep moet helpen. Ik heb er weinig moeite mee gehad. Onmogelijk te doden?
-Bommetje gooien
-Crossbow
-Pistol
-Spear gooien
-Heavy sword gooien
Maargoed, als dat niet lukt kan je ook nog altijd je controller, toetsenbord, pc of console de schuld geven dat het spel stom is
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nu je het er over hebt. ik moet nog x aantal guards doden door een wapen te gooien, maar hoe doe je dat
Dat kan met een Spear of een heavy sword (en enkele andere wapens, maar weet niet precies welke).DrakeNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:06:
[...]
Nu je het er over hebt. ik moet nog x aantal guards doden door een wapen te gooien, maar hoe doe je dat
Het makkelijkste is om een guard af te maken die met een spear loop te sjouwen, en zijn wapen op te pakken.
Je wandelt dan naar de guard die hem mag gaan vangen met zn hoofd.
Locken is niet altijd verplicht maar helpt wel. En dan je attack knop ingedruk blijven houden.
Nu zul je zien dat je als het ware aan het opladen bent, laat je knop los en er wordt gegooid.
Afgelopen week ook eindelijk AC: Revelations aangeschaft. Brotherhood, maar vooral AC2 vond ik heerlijke games, mede door de manier waarop het verhaal werd verteld.
Helaas lijkt Revelations een stuk minder wat dat betreft. Op geen enkele manier wordt een band gesmeed met personages, er zit geen beweegreden achter opdrachten, en gameplay elementen worden zonder enige uitleg ingezet.
In de vorige games had ik het idee dat nieuwe elementen werden ingezet als drijver in het verhaal. Je wilt de invloed van de Templars doen afnemen? Als je de winkeliers helpt om hun winkels weer te openen helpt dat vast. Dat gevoel heb ik totaal niet bij AC:R. Hier lijkt het meer een kwestie van hetgeen wat ze hebben bedacht maar in de game mikken zonder er al teveel effort in te steken.
Jammer, want de basis mechaniek van de AC games blijf ik heerlijk vinden. Hopelijk hebben ze AC3 wel weer een volwaardig en meeslepend verhaal gegeven.
Helaas lijkt Revelations een stuk minder wat dat betreft. Op geen enkele manier wordt een band gesmeed met personages, er zit geen beweegreden achter opdrachten, en gameplay elementen worden zonder enige uitleg ingezet.
In de vorige games had ik het idee dat nieuwe elementen werden ingezet als drijver in het verhaal. Je wilt de invloed van de Templars doen afnemen? Als je de winkeliers helpt om hun winkels weer te openen helpt dat vast. Dat gevoel heb ik totaal niet bij AC:R. Hier lijkt het meer een kwestie van hetgeen wat ze hebben bedacht maar in de game mikken zonder er al teveel effort in te steken.
Jammer, want de basis mechaniek van de AC games blijf ik heerlijk vinden. Hopelijk hebben ze AC3 wel weer een volwaardig en meeslepend verhaal gegeven.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ben nu bezig met die DLC maar hebben die ontwerpers uberhaubt wel de tijd genomen om die levels te testen of hebben ze alles met god-modus doorlopen??
Heel leuk als ze er een beetje uitdaging in willen stoppen maar als iemand na 50x proberen nog niet voorbij een stukje komt, mag je gerust de optie bieden om het stuk over te slaan.
Team Bondi had dat toch miljard keer beter voor elkaar.
Zou gewoon een wet moeten zijn. Of gratis controllers of optie tot moeilijk stuk overslaan of verbod om nog ooit spellen te mogen maken.
Heel leuk als ze er een beetje uitdaging in willen stoppen maar als iemand na 50x proberen nog niet voorbij een stukje komt, mag je gerust de optie bieden om het stuk over te slaan.
Team Bondi had dat toch miljard keer beter voor elkaar.
Zou gewoon een wet moeten zijn. Of gratis controllers of optie tot moeilijk stuk overslaan of verbod om nog ooit spellen te mogen maken.
Wat een vreselijk einde van de game, en onbevredigend voor de eerste drie games. Het bijverhaal over de " oude vrienden" is er ook met de haren bijgetrokken. Echt nergens voor nodig geweest.
Jammer dat het zo moet eindigen, want ik heb deel twee van de aerie erg hoog zitten.
Jammer dat het zo moet eindigen, want ik heb deel twee van de aerie erg hoog zitten.
Flickr PSN ID= cheironnl
revelations is nu 20 euro op steam. nog mensen die de mp spelen hier op tweakers of
überhaubt op steam? zo ja dan ga ik het wel kopen denk ik, mp lijkt me erg leuk.
überhaubt op steam? zo ja dan ga ik het wel kopen denk ik, mp lijkt me erg leuk.
De single players is beter dan de multiplayer. Wat betreft de mp op steam weet ik niet, op de xdoos is nog redelijk wat activiteit!williewonka03 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:45:
revelations is nu 20 euro op steam. nog mensen die de mp spelen hier op tweakers of
Anoniem: 511115
hoi ik ben net begonnen met revelation en nu staat erbij twee schuilplaatsen "schuilplaats gesloten " kan iemand mij vertellen waarom ze gesloten zijn dank je
Waarschijnlijk moet je het gedeelte van het verhaal nog spelen waardoor de schuilplaatsen beschikbaar worden
gewoon rustig doorspelen !
Mmm, dit deel heb ik nog niet, maar om de een of andere reden biedt Ubisoft op zijn website al tijden enkel de standaard editie aan en niet de Gold Edition.
(Natuurlijk kan ik in principe uitwijken naar Steam, maar daar willen ze tegenwoordig allerlei NAW-info van me hebben, net alsof ik daar een (duur) fysiek product koop en daar pas ik voor).
(Natuurlijk kan ik in principe uitwijken naar Steam, maar daar willen ze tegenwoordig allerlei NAW-info van me hebben, net alsof ik daar een (duur) fysiek product koop en daar pas ik voor).
Mooi oud topic omhoog gooien
Is er geen Ezio Collection op de PC?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
nee enkel op console.Rossi46 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:54:
Mooi oud topic omhoog gooien![]()
Jammer, want vind brotherhood de beste en zou die ebst wel eens remastered willen spelen