• kats
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-04-2020

Assassin's Creed Revelations is het slotstuk van de bekroonde Ezio trilogie. De legendarische meester Assassin Ezio treedt in de voetsporen van zijn mentor Altaïr en gaat op een reis vol ontdekkingen en openbaringen. Maar het is een levensgevaarlijke reis. Een reis die Ezio naar Constantinopel brengt, het hart van het Ottomaanse Rijk, waar een groeiend leger van Tempeliers de regio dreigt te destabiliseren. Ezio s pelgrimstocht verandert in een race tegen de klok en betekent zijn laatste strijd tegen de Tempeliers. Revelations bevat ook de terugkeer van de bekroonde multiplayer modus, welke verfijnder en nog uitgebreider wordt, zodat spelers hun sluipmoord vaardigheden kunnen testen tegenover anderen over de hele wereld.

Assassin's Creed Revelations wordt het meest meeslepende deel in de serie tot nu toe en betekent ook de afsluiting van de Ezio trilogie.

Bron: http://www.freerecordshop...assin-s-creed-revelations

Release datum: 15-11-2011

Zeer benieuwd naar deze game. Of hebben we er inmiddels wel genoeg van?

[Voor 3% gewijzigd door kats op 01-06-2011 11:38]

• kats
Mee eens. Ik denk dat dit 4e deel iets te veel van het goede is.
Des al niettemin ben ik wel benieuwd naar de tijd waneer het zich afspeelt. Of is dit al bekend?

• kats
Ah, ik was niet op de hoogte dat het die periode was. Was weer wat te lui om het op te zoeken. :+

Wel leuk opzich maar een vernieuwing is ook wel weer ff leuk. Nu is het nog meer van hetzelfde.

• kats
Bartaz schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:34:
Deel 2 was een vernieuwing en heel tof, toch vond ik het verhaal van Brotherhood en de gadgets daarin (messenwerpen met gif, kruisboog en kanon besturen) erg goed uitgewerkt!
Ik hoop dat Revelations net zo is.

Midden November komt hij al uit toch? Is best snel!
15-11-2011 inderdaad! Heb het gevoel dat ze elkaar snel opvolgen. :)

• kats
Elvis schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:01:
[...]

Say what? Bekroond?!?
90% van de wereld krijgt de mulitplayer niet eens aan de praat! :(
Dat was niet mijn tekst he. O-)

Maar inderdaad, niet heel goed uitgewerkt in Brotherhood. En mensen weten dat, dus daarom duurt het zo lang dat je in een game zit. :+
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee