Klinkt goed! Doe zoiets maar voor AC:3!bulletrene schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:07:toon volledige bericht
Ik kreeg er 2 singleplayer missies bij, die je volgens mij ook los kunt downloaden inmiddels
en verder 2 multiplayer characters + Helmschmied Drachenarmor.
dat was het DLC gedeelte volgens mij wel![]()
Verder was het nog :
Een kaart van Rome
AC Lineage DVD
Soundtrack
Multiplayer character cards ( met uitleg per personage )
en een hele leuke / mooie opbergdoos met dubbele bodem !
![]()
Hopelijk krijgen we voor Assassins Creed 3 ook een speciale editie zoals de Codex Edition.
Was zeker een leuke Collectors Editie, vraag me af wat ze voor Assassins Creed 3 gaan uitgeven.
Als je kijkt bij Revelations, daar waren best veel verschillende versies voor...
Aangezien Ubisoft nu al dingen in de media verteld als dat het : next-gen gaming naar de huidige consoles brengt enz. dan verwacht ik ook een dikke collectors edition!!
Misschien leuk om een nieuw Assassins Creed 3 Topic te openen? want nu hebben we het over AC3 in het Revelations topic
.. alleen weet ik niet hoe dat moet ^^ dus als mensen zich geroepen voelen!
Als je kijkt bij Revelations, daar waren best veel verschillende versies voor...
Aangezien Ubisoft nu al dingen in de media verteld als dat het : next-gen gaming naar de huidige consoles brengt enz. dan verwacht ik ook een dikke collectors edition!!
Misschien leuk om een nieuw Assassins Creed 3 Topic te openen? want nu hebben we het over AC3 in het Revelations topic
[ Voor 22% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2012 14:17 ]
Anoniem: 384711
Wie weet hoe je precies op een burger kunt springen vanaf een gebouw, zeg maar, zonder meteen hem te killen maar dat je geen synchronisatiepunten verliest? Soms heb ik dat namelijk gewoon per ongeluk maar kan het maar niet voor elkaar krijgen om dat op commando te doen.
Als je op een gebouw staat kies je voor de knop voor het duwen van andere characters. Op de xbox is dat rood. Zorg wel dat je eerst iemand selecteerd!
[ Voor 15% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2012 22:30 ]
Gewone mensen kun je toch niet locken? En wanneer ik shift (rood op xbox) inhoud rent-ie naar de rand en gaat er dan meteen aanhangen met zijn hookblade ipv te springen
Op welk platform speel je? Probeer anders eens naar de rand te lopen, ezio gaat dan een beetje voorover hangen. Probeer het dan nog eens! Op de xbox werkt dat.. Pc/ps3 weet ik niet sorry
Je moet na de sprong pas op de knop drukken.Anoniem: 384711 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:34:
Gewone mensen kun je toch niet locken? En wanneer ik shift (rood op xbox) inhoud rent-ie naar de rand en gaat er dan meteen aanhangen met zijn hookblade ipv te springen
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Anoniem: 337891
Ik heb het spel 100% uitgespeeld zonder op hoofden van burgers te landen. Wat is precies de bedoeling? En waarom investeer je niet in wat parachuten?
Vet spel alle edities tot nu toe gespeeld. Maar een maatje van mij heeft AC brotherhood ook (voor online experience) en nu kan hij wel singleplayer op zijn Logitech F710 spelen maar niet in multiplayer game.
Weet iemand toevallig iets daarover. Ik kom wel het een en ander tegen op www. maar geen concrete oplossing.
Alvast dank en game-ze.
Weet iemand toevallig iets daarover. Ik kom wel het een en ander tegen op www. maar geen concrete oplossing.
Alvast dank en game-ze.
We gaan bijna de laatste week van maart in
dat betekend : een aankondiging van de Collectors Edition voor AC 3 !! 
volgens de pre order page van AC 3
volgens de pre order page van AC 3
[ Voor 13% gewijzigd door bulletrene op 23-03-2012 11:16 ]
Beste medetweakers,
Recent heb ik mijn E8400 + HD4850 + 3GB RAM geupgrade naar een Q6600 + HD6870 + 4GB RAM.
Daarnaast heb ik mijn Vista installatie vervangen door een schone Windows 7 versie, en de Q6600 overgeklokt naar 3.00GHz.
Hoewel BF3 heerlijk speelt ten opzichte van mijn oude setup, heb ik in Assassin's Creed de grootste moeite om een stabiele FPS te behalen. Continu heb ik flinke framedrops, wat het spelplezier flink bederft. In AC2, BH en Revelations heb ik allemaal hetzelfde probleem. De videokaart toont dan maximaal 30% activity, terwijl er altijd 1 of meerdere cores op mijn processor rond de 90% zitten. Dit doet zich voor op alle instellingen op low, en alles op maximaal. Ik neem aan dat mijn processor dan ook de bottleneck is, waardoor de GPU zijn werk niet goed kan doen.
Hoe zou ik dit kunnen verhelpen? Is er nog een andere mogelijkheid dan verder overklokken of overstappen op een nieuwe processor?
P.S. Ik heb overigens exact dezelfde problemen in GTA4, Skyrim en EVE Online.
Recent heb ik mijn E8400 + HD4850 + 3GB RAM geupgrade naar een Q6600 + HD6870 + 4GB RAM.
Daarnaast heb ik mijn Vista installatie vervangen door een schone Windows 7 versie, en de Q6600 overgeklokt naar 3.00GHz.
Hoewel BF3 heerlijk speelt ten opzichte van mijn oude setup, heb ik in Assassin's Creed de grootste moeite om een stabiele FPS te behalen. Continu heb ik flinke framedrops, wat het spelplezier flink bederft. In AC2, BH en Revelations heb ik allemaal hetzelfde probleem. De videokaart toont dan maximaal 30% activity, terwijl er altijd 1 of meerdere cores op mijn processor rond de 90% zitten. Dit doet zich voor op alle instellingen op low, en alles op maximaal. Ik neem aan dat mijn processor dan ook de bottleneck is, waardoor de GPU zijn werk niet goed kan doen.
Hoe zou ik dit kunnen verhelpen? Is er nog een andere mogelijkheid dan verder overklokken of overstappen op een nieuwe processor?
P.S. Ik heb overigens exact dezelfde problemen in GTA4, Skyrim en EVE Online.
[ Voor 11% gewijzigd door Brokxie op 23-03-2012 11:44 ]
Drivers allemaal ut-to-date?
Dit haal ik met een GTX 460, i5 750 en 2gb ram, geen van allen overgeklokt en cpu zit nooit boven de 50%. Lijkt me dus heel erg raar dat jij dat niet gaat redden met de snellere HD6870.
Allerslechtste fps-meting die ertussen zat, vaak zit hij steeds tegen de 60 (monitor gelimiteerd) aan te hikken.
Instellingen: 1920*1200 Max.
FPS 61 59 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 57 44 51 60 52 46 57 50 58 51 47 46 51 58 57 56 56
Dit haal ik met een GTX 460, i5 750 en 2gb ram, geen van allen overgeklokt en cpu zit nooit boven de 50%. Lijkt me dus heel erg raar dat jij dat niet gaat redden met de snellere HD6870.
Allerslechtste fps-meting die ertussen zat, vaak zit hij steeds tegen de 60 (monitor gelimiteerd) aan te hikken.
FPS 61 59 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 57 44 51 60 52 46 57 50 58 51 47 46 51 58 57 56 56
Yup alles is up to date!Anoniem: 384711 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:44:
Drivers allemaal ut-to-date?
Mijn 6870 is denk ik dan ook niet het probleem, maar de Q6600. Jouw i5 is veel sneller, en daardoor kan jouw videokaart zijn werk volop doen. Bij is het zo dat de videokaart in AC2/BH/Rev slechts een klein gedeelte van zijn capaciteit gebruikt, omdat hij wordt gebottleneckt door de processor.
http://www.insidegamer.nl...ssins-creed-iii-uitgelekt
Ziet er erg goed uit
Zelf denk ik dat dit pc versie is, want console versie kan dit niet renderen vrees ik.
Ben zelf weer hellemaal into assassins creed. Heb net brotherhood uitgespeeld, en heb revelations nog in plastic liggen. Brotherhood vond ik qua verhaal erg goed, en leuk dat het meteen doorging waar deel 2 stopte.
Vind sowieso assassins creed hoog staan in mijn lijstje met games met goeie story.
Ga dalijk eerst nog even brotherhood hellemaal uitspelen(alle achievments enz) dan revelations.
En dan in oktober assassins creed III !!!! heb er veel zin in
Ziet er erg goed uit
Zelf denk ik dat dit pc versie is, want console versie kan dit niet renderen vrees ik.
Ben zelf weer hellemaal into assassins creed. Heb net brotherhood uitgespeeld, en heb revelations nog in plastic liggen. Brotherhood vond ik qua verhaal erg goed, en leuk dat het meteen doorging waar deel 2 stopte.
Vind sowieso assassins creed hoog staan in mijn lijstje met games met goeie story.
Ga dalijk eerst nog even brotherhood hellemaal uitspelen(alle achievments enz) dan revelations.
En dan in oktober assassins creed III !!!! heb er veel zin in
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat raar dat je zoveel problemen hebt. Ik kan alle AC2 spellen prima spelen met een vergelijkbare configuratie als jouw oude configuratie Ik heb een E8500, 4GB RAM en een HD5750. Ik heb wel een Windows 7 x64 besturingssysteem. Jij hebt waarschijnlijk een 32 bits besturingssysteem? Misschien dat het extra geheugen wat uitmaakt.KillerX42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Yup alles is up to date!
Mijn 6870 is denk ik dan ook niet het probleem, maar de Q6600. Jouw i5 is veel sneller, en daardoor kan jouw videokaart zijn werk volop doen. Bij is het zo dat de videokaart in AC2/BH/Rev slechts een klein gedeelte van zijn capaciteit gebruikt, omdat hij wordt gebottleneckt door de processor.
Dat Skyrim problemen geeft met deze config is minder vreemd. Skyrim is zeer CPU en RAM afhankelijk en mijn 4GB is maar net genoeg om de HD DLC te draaien. Daarnaast gebruikt Skyrim volgens mij de quad processor niet optimaal. Ik denk dat een Q6600 langzamer is dan een E8400, alleen meer cores heeft. Dat is misschien ook het probleem voor AC?
Maar assassins creed 2 heb ik trouwens ook nog grafiekjes vanKillerX42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Yup alles is up to date!
Daarbij kan een Q6600 op 3ghz zeker bij AC: II naar mijn idee geen bottleneck vormen.
Configuratie van Killer is veel sneller. De Q6600 is namelijk wel veel sneller dan een E8400, en waarbij smartphone-games soms nog moeite hebben met het benutten van alle cores, behoort dat bij de pc-games gelukkig al lang tot de verleden tijdRoseSolane schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:37:
[...]
Wat raar dat je zoveel problemen hebt. Ik kan alle AC2 spellen prima spelen met een vergelijkbare configuratie als jouw oude configuratie Ik heb een E8500, 4GB RAM en een HD5750. Ik heb wel een Windows 7 x64 besturingssysteem. Jij hebt waarschijnlijk een 32 bits besturingssysteem? Misschien dat het extra geheugen wat uitmaakt.
Dat Skyrim problemen geeft met deze config is minder vreemd. Skyrim is zeer CPU en RAM afhankelijk en mijn 4GB is maar net genoeg om de HD DLC te draaien. Daarnaast gebruikt Skyrim volgens mij de quad processor niet optimaal. Ik denk dat een Q6600 langzamer is dan een E8400, alleen meer cores heeft. Dat is misschien ook het probleem voor AC?
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 384711 op 23-03-2012 14:43 ]
Ik gebruik Windows 7 Ultimate 64bit overigens. Tijdens AC2 komt het geheugengebruik niet verder dan 60% van de 4gb. Standaard loopt de Q6600 op 2,4GHz, maar ik heb hem dus op 3,00GHz lopen.
Ik heb allerlei settings nu uitgeprobeerd, van alles op minimaal en 800x600 tot alles op maximaal en 1680x1050.. Toch blijft de CPU in alle gevallen de bottleneck. Er draait behalve fraps/taakbeheer/catalyst niets op de achtergrond.
Waar zou dit dan aan kunnen liggen?
Ik heb allerlei settings nu uitgeprobeerd, van alles op minimaal en 800x600 tot alles op maximaal en 1680x1050.. Toch blijft de CPU in alle gevallen de bottleneck. Er draait behalve fraps/taakbeheer/catalyst niets op de achtergrond.
Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik heb een Revelations 50% korting coupon in m'n Steam, geldig tot 1 april. Als iemand geïnteresseerd is, stuur maar een DM.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Der is blijkbaar al een foto geleaked van AC III “Join or Die Edition”
http://www.9lives.be/file...ts/640x360/216/216792.jpg
http://www.9lives.be/file...ts/640x360/216/216792.jpg
Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be
Inderdaad ook een 50% kortingscoupon gekregen van Steam, een vriend van me heeft 3 games uit de serie op Steam gekocht, en die kreeg er toevallig ook 3. Zal wel iets met elkaar te maken hebben. Ik heb alleen deeltje 1 op Steam, de rest fysiek gekocht. Anyway..
Ik ben nu ook eindelijk toegekomen aan Revelations, en ben op dit moment bezig met de Masyaf Puzzle,
maar ik heb er een ontzettend irritante bug. In plaats van dat Ezio de dwarsbalk grijpt die je nodig hebt om verder te komen, springt hij er alleen maar tegenaan en vervolgens val ik naar beneden. Heb mijn game al gerestart maar dat helpt niet, iemand enig idee hoe ik nu verder kom? Het gaat om de PC versie.
Ik ben nu ook eindelijk toegekomen aan Revelations, en ben op dit moment bezig met de Masyaf Puzzle,
maar ik heb er een ontzettend irritante bug. In plaats van dat Ezio de dwarsbalk grijpt die je nodig hebt om verder te komen, springt hij er alleen maar tegenaan en vervolgens val ik naar beneden. Heb mijn game al gerestart maar dat helpt niet, iemand enig idee hoe ik nu verder kom? Het gaat om de PC versie.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
kwam dit net tegen :

Vraag me af wat hiervan klopt en echt is
Er gaan wel geruchten op onder andere het Ubisoft forum dat dit een Limited Edition zou zijn? en dat er een nog grotere Ultimate/Collectors Edition komt.
Dat zou natuurlijk goed kunnen als we kijken hoeveel versies er van de afgelopen AC games zijn gemaakt.
We wachten rustig af op de officiele aankondiging van de CE

Er gaan wel geruchten op onder andere het Ubisoft forum dat dit een Limited Edition zou zijn? en dat er een nog grotere Ultimate/Collectors Edition komt.
Dat zou natuurlijk goed kunnen als we kijken hoeveel versies er van de afgelopen AC games zijn gemaakt.
[ Voor 45% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2012 12:21 ]
Die gast rechtsonder "Sharpshooter" lijkt wel erg veel op die van Red Dead Redemptionbulletrene schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:50:
kwam dit net tegen :
[afbeelding]
[afbeelding]
als dit echt is.. is het een nette CE !
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heb je ook fps-metingen gedaan dan met fraps? Misschien dat je last hebt van microstuttering oid.KillerX42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:53:
Ik gebruik Windows 7 Ultimate 64bit overigens. Tijdens AC2 komt het geheugengebruik niet verder dan 60% van de 4gb. Standaard loopt de Q6600 op 2,4GHz, maar ik heb hem dus op 3,00GHz lopen.
Ik heb meestal fraps aanstaan om de FPS in de gaten te houden ja. Op een goed moment zit het dan op 60 fps, en voelt het ook zeer soepel aan. Dit zakt echter heel snel weer in naar zo'n 20 fps, waardoor het totaal niet soepel speelt. Zo schommelt het continu heen en weer, naar mate de processor meer of minder wordt gebruikt.Anoniem: 384711 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:26:
[...]
Heb je ook fps-metingen gedaan dan met fraps? Misschien dat je last hebt van microstuttering oid.
Vallen die framedrops ook samen met bepaalde in-game gebeurtenissen? Zoals een monoloog, veel mensen of een synchronisatiepunt?KillerX42 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:26:
[...]
Ik heb meestal fraps aanstaan om de FPS in de gaten te houden ja. Op een goed moment zit het dan op 60 fps, en voelt het ook zeer soepel aan. Dit zakt echter heel snel weer in naar zo'n 20 fps, waardoor het totaal niet soepel speelt. Zo schommelt het continu heen en weer, naar mate de processor meer of minder wordt gebruikt.
Nope, ze komen eigenlijk continu. Ook als ik buiten de villa in AC2 in het veld ergens stil sta, dan valt hij telkens terug van 60 naar ~20.Anoniem: 384711 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:07:
[...]
Vallen die framedrops ook samen met bepaalde in-game gebeurtenissen? Zoals een monoloog, veel mensen of een synchronisatiepunt?
Ik ga er dus eigenlijk van uit dat het een processor bottleneck is. Maar hoe kan ik dit verhelpen, naast nóg verder overklokken, of overstappen op Sandy/Ivy bridge?
[ Voor 17% gewijzigd door Brokxie op 26-03-2012 20:10 ]
Weet voor 99% zeker dat je processor in AC2 nog niet voor een serieuze bottleneck kan zorgen, zeker niet indien hij al op 3 ghz loopt, processorgebruik komt bij mij namelijk nooit boven de 20-30%.KillerX42 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:08:
[...]
Nope, ze komen eigenlijk continu. Ook als ik buiten de villa in AC2 in het veld ergens stil sta, dan valt hij telkens terug van 60 naar ~20.
Ik ga er dus eigenlijk van uit dat het een processor bottleneck is. Maar hoe kan ik dit verhelpen, naast nóg verder overklokken, of overstappen op Sandy/Ivy bridge?
dit wordt zeker een must-buy !! ik ga voor de Freedom-Edition 

Begin wel een klein beetje te twijfelen tussen de Freedom en Join or Die edition
Gezien het feit dat de Freedom Edition €100 gaat kosten en de Join or Die €80.
Dat beeldje is wel heel mooi, maar heb niet echt een plaatsje om hem neer te zetten...
En dat Medailon van de Join or Die edition is ook wel erg mooi volgens mij !

Begin wel een klein beetje te twijfelen tussen de Freedom en Join or Die edition
Dat beeldje is wel heel mooi, maar heb niet echt een plaatsje om hem neer te zetten...
[ Voor 36% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2012 12:34 ]
Ik gebruik 1 scherm om spellen weer te geven, en 1 scherm voor taakbeheer/catalyst om de belasting te bekijken. Tijdens AC2 zijn altijd 1 of 2 cores in de 90%. Daarnaast wordt de videokaart amper gebruikt (maximaal 40%), ook als Vsync uitstaat. Mag ik vragen welke processor jij gebruikt?Anoniem: 384711 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:22:
[...]
Weet voor 99% zeker dat je processor in AC2 nog niet voor een serieuze bottleneck kan zorgen, zeker niet indien hij al op 3 ghz loopt, processorgebruik komt bij mij namelijk nooit boven de 20-30%.
De Freedom Edition van AC3 staat inmiddels in de Pre-Order bij BOL.Com voor 99.99 ( XBOX360 ) !!:D
Mocht hij ergens anders nog goedkoper worden in de tussentijd kan ik altijd nog annuleren
Mocht hij ergens anders nog goedkoper worden in de tussentijd kan ik altijd nog annuleren
i5 750 en GTX460 en Core 2 Quad 9550 met GT9500 (videokaart was hier de beperkende factor). Allebei op stock. Zal zometeen wel even zien of ik de cpu load ook op mijn toetsenbord-schermpje krijg, kan ik wel even zien welke waarden ik hier behaal.KillerX42 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:40:
[...]
Ik gebruik 1 scherm om spellen weer te geven, en 1 scherm voor taakbeheer/catalyst om de belasting te bekijken. Tijdens AC2 zijn altijd 1 of 2 cores in de 90%. Daarnaast wordt de videokaart amper gebruikt (maximaal 40%), ook als Vsync uitstaat. Mag ik vragen welke processor jij gebruikt?
Edit:
In alle drie II, Brotherhood en Revelations zit ik vaak rond de 65%, wat nog wel vrij veel is naar mijn mening. Verder heb ik ook in alle drie wel eens uitschieters van 40% - 100%.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 384711 op 27-03-2012 16:14 ]
http://uk.pc.gamespy.com/...creed-2012/1221571p1.html
mhhaha
GameSpy: So when's the PC release date?
Ubisoft PR: October 30th.
GameSpy: Yeah, but when's the real PC release date?
Ubisoft PR: It's October 30th.
GameSpy: Uh huh. And can you say that with a straight face?
Ubisoft PR: You can ask me as many times as you like, but the answer will be the same.
GameSpy: Very well, let's move on. So, when will you announce the delay of the PC version?
Ubisoft PR: ...
mhhaha
GameSpy: So when's the PC release date?
Ubisoft PR: October 30th.
GameSpy: Yeah, but when's the real PC release date?
Ubisoft PR: It's October 30th.
GameSpy: Uh huh. And can you say that with a straight face?
Ubisoft PR: You can ask me as many times as you like, but the answer will be the same.
GameSpy: Very well, let's move on. So, when will you announce the delay of the PC version?
Ubisoft PR: ...
Preorder van freedom edition stat bij bol.com 
October mag van zsm komen!!!
October mag van zsm komen!!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Iemand de Freedom Editions al gevonden in een (liefst) UK webshop (PC)? Of uberhaupt ergens anders dan bij Ubisoft of Bol.com zelf? Ik heb namelijk het liefst een engelse versie.
Zo lang dat er niet in zit ligt ie in de preorder bij Bol
Zo lang dat er niet in zit ligt ie in de preorder bij Bol
Mmmm... veelal is dat alles van de voorgaande versies ook bij de hogere versie zit. Alleen dat gaat dit keer dus niet op... Wordt dus even kijken waar ik meer trek ik heb, een beeldje of een medaillon...bulletrene schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:34:
dit wordt zeker een must-buy !! ik ga voor de Freedom-Edition
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat ik toch voor het beeldje ga. Dat extra level van de Single Player komt wellicht via DLC toch wel naar de andere versies, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Maar een beeldje zet ik toch wat sneller neer dan een medaillon.
[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 27-03-2012 21:05 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat is ook mijn motivatie geweest om de Freedom Edition te bestellen ipv de Join or Die Edition. Het beeltje kan ik uiteindelijk wel ergens neerzetten, en dat vind ik persoonlijk leuker dan een medailon wat waarschijnlijk in de doos zal verdwijnen na er een keer naar te kijken..
Toch wel jammer dat je bij de duurste versie niet gewoon alles krijgt.. Of in ieder geval alle extra DLC. (die van de special edition ontbreekt in de Freedom Edition. )
Toch wel jammer dat je bij de duurste versie niet gewoon alles krijgt.. Of in ieder geval alle extra DLC. (die van de special edition ontbreekt in de Freedom Edition. )
Ik had net zoiets verwacht als bij Gears of War 3. Dat de Join or Die Edition gewoon in de doos van de Freedom Edition zou zitten met daarnaast nog een extra. En over Gears of War 3 gesproken, het "medaillon" wat daar bij zit doe ik ook niets mee. Eigenlijk zonde.... Al zal na een tijdje het beeld van Connor ook wel weer in de doos verdwijnen. Dat is nu ook gebeurd met het beeldje dat bij Assassin's Creed II (White en Black Edition) zat. Al vind ik "beeldje" wat te positief, het is en blijft plastic fantastic 
Welke DLC zit er dan bij de Special Edition, die kan ik zo 1-2-3 niet vinden. Idem met de Freedom Edition (PS3) bij Bol.com.

Welke DLC zit er dan bij de Special Edition, die kan ik zo 1-2-3 niet vinden. Idem met de Freedom Edition (PS3) bij Bol.com.
Bij Ubishop staat wel iets meer informatie.
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
Ik zal die site eens doornemen, had alleen hier op GoT gekeken en dan met name die "foto's" van de edities. Al zeggen die foto's ook niet echt veel, want de Jack in the Box welke je bij de Amerikaanse Limited Edition kreeg was in real life toch wel een stuk minder mooi. Overigens met veel dingen zo, ook de helm van Killzone 3.
In de Special Edition zit 1 DLC SP Mission : A Dangerous Secret.
Die zit niet in de Join or Die en ook niet in de Freedom Edition.
Ik had het zelf wel leuk gevonden als je de duurste versie koopt dat je dan in ieder geval alle SP missions kreeg
mja ondanks dat, de Freedom Edition ziet er gewoon heel netjes uit!
En tuurlijk het beeldje is van plastic
maar ik denk dat ik daar uiteindelijk meer aan heb als een medailon wat je een paar keer bekijkt en vervolgens zoeits hebt van : wat moet ik nu eigenlijk mee?! ( al is hij volgens het plaatje best mooi gemaakt
)
Mocht er iemand geintresseerd zijn in de Freedom Edition:
http://www.bol.com/nl/s/g...5/sc/games_all/index.html
Exclusief bij Bol.com en Op=Op ( zeer beperkte oplage!! )
Ik had het zelf wel leuk gevonden als je de duurste versie koopt dat je dan in ieder geval alle SP missions kreeg
En tuurlijk het beeldje is van plastic
Mocht er iemand geintresseerd zijn in de Freedom Edition:
http://www.bol.com/nl/s/g...5/sc/games_all/index.html
Exclusief bij Bol.com en Op=Op ( zeer beperkte oplage!! )
[ Voor 35% gewijzigd door bulletrene op 28-03-2012 11:41 ]
Bedankt voor het testen. Denk dat ik dan toch maar eens moet gaan sparenAnoniem: 384711 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:00:
[...]
i5 750 en GTX460 en Core 2 Quad 9550 met GT9500 (videokaart was hier de beperkende factor). Allebei op stock. Zal zometeen wel even zien of ik de cpu load ook op mijn toetsenbord-schermpje krijg, kan ik wel even zien welke waarden ik hier behaal.
Edit:
In alle drie II, Brotherhood en Revelations zit ik vaak rond de 65%, wat nog wel vrij veel is naar mijn mening. Verder heb ik ook in alle drie wel eens uitschieters van 40% - 100%.
F.W.I.W.
Ik vond assasins creed 1 mooi.
Twee vond ik fantastisch.
Brotherhood ook wel mooi en een paar leuke nieuwe elementen
Maar Revelations vind ik volkomen ruk
Ik wordt doodziek van de tutorials en bij het bommen maken ben ik afgehaakt.
Ik wil een spel spelen en een verhaal blijven volgen.
Maar bij Revelations heb je het gevoel dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Het is ineens een soort van strategisch spel geworden met plaatsen van allerlei elementen (verdedigings linie's) etc.
Ik vind het veel te veel georganiseer en het is een totaal ander soort spel geworden en geen verbetering, integendeel.
Jammer maar ik vind dat ze de plank volledig hebben misgeslagen.
Maar bij Revelations heb je het gevoel dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Het is ineens een soort van strategisch spel geworden met plaatsen van allerlei elementen (verdedigings linie's) etc.
Ik vind het veel te veel georganiseer en het is een totaal ander soort spel geworden en geen verbetering, integendeel.
Kan ik me wel deels in vinden, deel 1 was wel vrij repetitief maar wel geweldig leuk om te spelen. 2 Vind ik tot nog toe het beste deel uit de serie, mede door de grote diversiteit aan steden, missies en personages. Vond dat er in venetie en firenze een hele goede in-game sfeer zat, zoals dat venetiaans carnaval, om van te smullen.MatMich schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:47:
F.W.I.W.
Brotherhood was wel vrij aardig maar je zat daarin toch vast aan 1 stad die daarbij ook nog eens half in puin lag. Nu ben ik bezig met revelations en doe ik af en toe nog even een missie, maar de tijd dat ik AC weken lang tot in de late uurtjes speel is wel een beetje afgelopen.
Anoniem: 337891
Als ik op de site van Ubisoft kijk zit alles er op en er aan bij de Freedom editie qua DLC.bulletrene schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:30:
In de Special Edition zit 1 DLC SP Mission : A Dangerous Secret.
Freedom
Join or die
Special Edition
@Matmich; bij Revelations hoef je max 1 keer dat domme tower defense te doen. Daarna kun je of voorkomen dat het gebeurt of het laten gebeuren, koffie drinken terwijl je verliest en in 15 seconden de tower weer over nemen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 29-03-2012 09:26 ]
In de Special Edition zit de DLC : A Dangerous Secret.Anoniem: 337891 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:24:
[...]
Als ik op de site van Ubisoft kijk zit alles er op en er aan bij de Freedom editie qua DLC.
Freedom
Join or die
Special Edition
In de Join or Die Edition zit : Ghosts of War en de Sharpshooter multiplayer pack.
In de Freedom Edition zit : Ghosts of War, Lost mayan Temple, en het sharpshooter multiplayer pack.
In de Freedom Edition ( Duurste ) ontbreekt dus : A Dangerous Secret.
Ubisoft heeft dit gedaan zodat elke versie iets unieks heeft wat de andere versies niet hebben.
Persoonlijk zou ik het leuker gevonden hebben als je gewoon alle DLC zou krijgen wanneer je de duurste versie koopt.
@cd94 , De Special Edition is gewoon de retail game maar met 1 extra SP mission : A Dangerous Secret. En ik dacht dat er ook een speciale box omheen zat ipv de retail box.
[ Voor 6% gewijzigd door bulletrene op 29-03-2012 09:35 ]
Maar het is wel te verwachten dat de extra missies en de multiplayer pack uiteindelijk als DLC beschikbaar komen. Dit was tenminste bij AC:R wel het geval met de Vlad de Spietser missie. Dus uiteindelijk komt het er op neer of je deze meteen wilt spelen en of je het beeldje / medallion en het dagboek interessant vind.bulletrene schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:34:
[...]
In de Special Edition zit de DLC : A Dangerous Secret.
In de Join or Die Edition zit : Ghosts of War en de Sharpshooter multiplayer pack.
In de Freedom Edition zit : Ghosts of War, Lost mayan Temple, en het sharpshooter multiplayer pack.
In de Freedom Edition ( Duurste ) ontbreekt dus : A Dangerous Secret.
Ubisoft heeft dit gedaan zodat elke versie iets unieks heeft wat de andere versies niet hebben.
Persoonlijk zou ik het leuker gevonden hebben als je gewoon alle DLC zou krijgen wanneer je de duurste versie koopt.
@cd94 , De Special Edition is gewoon de retail game maar met 1 extra SP mission : A Dangerous Secret. En ik dacht dat er ook een speciale box omheen zat ipv de retail box.
Het klopt dat meestal de DLC achteraf wel beschikbaar wordt om te downloaden tegen betaling.
Het zou alleen wel netjes van Ubisoft zijn om voor diegene die € 100,- betalen voor de ultieme edition gewoon alle DLC meteen beschikbaar te stellen.. ik bedoel, ik koop de Freedom Edition zodat ik het spel echt compleet met alles erop en eraan heb
niet om vervolgens nog eens extra geld bovenop die €100,- te betalen.
Het zou alleen wel netjes van Ubisoft zijn om voor diegene die € 100,- betalen voor de ultieme edition gewoon alle DLC meteen beschikbaar te stellen.. ik bedoel, ik koop de Freedom Edition zodat ik het spel echt compleet met alles erop en eraan heb
Dat is natuurlijk waar, zeker voor dat geld. Daarom twijfel ik nog.bulletrene schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:37:
Het klopt dat meestal de DLC achteraf wel beschikbaar wordt om te downloaden tegen betaling.
Het zou alleen wel netjes van Ubisoft zijn om voor diegene die € 100,- betalen voor de ultieme edition gewoon alle DLC meteen beschikbaar te stellen.. ik bedoel, ik koop de Freedom Edition zodat ik het spel echt compleet met alles erop en eraan hebniet om vervolgens nog eens extra geld bovenop die €100,- te betalen.
Bovenop de Feedom edition komt dan namelijk nog 1 DLC (A Dangerous Secret). Er even vanuit gaan dat een DLC circa 10 euro kost wordt dat dan 110 euro.
Boven op de Join or Die edition komen dan iig nog 2 DLC's (A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins). Dat wordt dus 80 + 20 = 100 euro.
De special edition kost 70 euro. Daar komen dan nog 3 dlc's bij (Ghost of War, Lost Maya Ruins en het sharpshooter pack). Dat wordt dus (70 + 30) 100 euro.
Nu zullen deze extra missies niet ieder als een losse DLC worden aangeboden, maar dan nog. Voor mij gaat het vooral om het spel (een beeldje of medallion vind ik niet zo interessant, een boek misschien wel) dan lijkt de Join or Die editie voor mij de beste keuze. Zeker als de A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins missies ook nog later beschikbaar komen.
Ook net de Freedom versie in de pre-order gezet bij Bol.com 
Nu eindelijk eens beginnen aan Revelations.. Is er nooit van gekomen door Skyrim
Nu eindelijk eens beginnen aan Revelations.. Is er nooit van gekomen door Skyrim
Als we kijken naar de vorige delen van Assasins creed en het beleid omtrent DLC denk ik dat de DLC ook bij AC3 na een tijdje aangeboden zal worden voor een bepaalde prijs. Die zal inderdaad rond de €10 liggen.janvanmil schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:00:toon volledige bericht
[...]
Dat is natuurlijk waar, zeker voor dat geld. Daarom twijfel ik nog.
Bovenop de Feedom edition komt dan namelijk nog 1 DLC (A Dangerous Secret). Er even vanuit gaan dat een DLC circa 10 euro kost wordt dat dan 110 euro.
Boven op de Join or Die edition komen dan iig nog 2 DLC's (A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins). Dat wordt dus 80 + 20 = 100 euro.
De special edition kost 70 euro. Daar komen dan nog 3 dlc's bij (Ghost of War, Lost Maya Ruins en het sharpshooter pack). Dat wordt dus (70 + 30) 100 euro.
Nu zullen deze extra missies niet ieder als een losse DLC worden aangeboden, maar dan nog. Voor mij gaat het vooral om het spel (een beeldje of medallion vind ik niet zo interessant, een boek misschien wel) dan lijkt de Join or Die editie voor mij de beste keuze. Zeker als de A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins missies ook nog later beschikbaar komen.
Als het je gaat om het spel en misschien dat boek dan, en niet het beeldje of medailon.. kun je misschien het beste gaan voor de Join or Die edition. dan is het wel hopen dat de DLC inderdaad achteraf uitgebracht wordt
Als je kijkt naar wat je schrijft over de prijzen incl de DLC pakketten dan betaal je totaal bij de Freedom Edition €10 meer en dan krijg je er een beeldje en een lithograph bij, verder komt het volgens mij overeen met de Join or Die edition aan extra goodies ( op het medailon na dan ). ja en een andere doos mja het gaat om wat erin zit he !
[ Voor 10% gewijzigd door bulletrene op 29-03-2012 12:34 ]
En nu weer zo een race voor een assasin over de daken ook heel erg fijn met die brakke PC besturing.Anoniem: 384711 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:31:
[...]
Kan ik me wel deels in vinden, deel 1 was wel vrij repetitief maar wel geweldig leuk om te spelen. 2 Vind ik tot nog toe het beste deel uit de serie, mede door de grote diversiteit aan steden, missies en personages. Vond dat er in venetie en firenze een hele goede in-game sfeer zat, zoals dat venetiaans carnaval, om van te smullen.
Brotherhood was wel vrij aardig maar je zat daarin toch vast aan 1 stad die daarbij ook nog eens half in puin lag. Nu ben ik bezig met revelations en doe ik af en toe nog even een missie, maar de tijd dat ik AC weken lang tot in de late uurtjes speel is wel een beetje afgelopen.
Maar je moet hem doen.
En het is ook konstant nacht zo dat je geen reet ziet.
Wat een waardeloze versie is dit.
En het allervervelendste is dat je hem toch uit wil spelen om te zien hoe het afloopt.
Revelations is echt bloed irritant
Helemaal mee eens.MatMich schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:11:
[...]
En nu weer zo een race voor een assasin over de daken ook heel erg fijn met die brakke PC besturing.
Maar je moet hem doen.
En het is ook konstant nacht zo dat je geen reet ziet.
Wat een waardeloze versie is dit.
En het allervervelendste is dat je hem toch uit wil spelen om te zien hoe het afloopt.
Revelations is echt bloed irritant
Wil echt heel graag weten hoe het afloopt (Zelf achterkomen, dus niet gaan spoileren
Maar is inderdaad ook om de haverklap weer nacht, vond ik zelf ook al heel erg vervelend.
Ik heb revelations gekocht via steam, met 50% korting. Maar nu wil ik hem dus spelen, installeren ging allemaal goed. Maar nu heb ik al 2 dagen dat hij geen verbinding kan maken met de hoofdserver. Hier baal ik dus een beetje van!
Iemand een idee of er ergens iets plat ligt, of zou het aan mij liggen?
Zit nu achter de laptop en kan niet kijken maar heb je bij de Steam-versie ook Uplay nodig? Drie dagen terug werkte het nog wel (niet Steam-versie)Infinchible schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:04:
Ik heb revelations gekocht via steam, met 50% korting. Maar nu wil ik hem dus spelen, installeren ging allemaal goed. Maar nu heb ik al 2 dagen dat hij geen verbinding kan maken met de hoofdserver. Hier baal ik dus een beetje van!
Ik denk dat ik dit spel niet eens af ga maken. Zelfs het verhaal kan me niet genoeg boeien om weer tijd te steken in dit spel. Deel 2 was inderdaad het beste (vooral na het repetitieve deel 1) en Brotherhood vond ik ook enorm leuk.
Revelations is niet het beste spel uit de reeks tot nu toe , dat klopt.
Maar als je al vanaf deel 1 het verhaal volgt raad ik wel aan deze uit te spelen zodat je in ieder geval het verhaal van Ezio / Altaïr af kan sluiten en het gedeelte van Desmond snapt
Maar als je al vanaf deel 1 het verhaal volgt raad ik wel aan deze uit te spelen zodat je in ieder geval het verhaal van Ezio / Altaïr af kan sluiten en het gedeelte van Desmond snapt
het lijkt ook wel of het vaker nacht dan dag isAnoniem: 384711 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:28:
[...]
Helemaal mee eens.
Wil echt heel graag weten hoe het afloopt (Zelf achterkomen, dus niet gaan spoileren)
Maar is inderdaad ook om de haverklap weer nacht, vond ik zelf ook al heel erg vervelend.
[ Voor 19% gewijzigd door MatMich op 30-03-2012 02:55 ]
Of je wacht tot het voorjaar van 2013 en koopt ACIII met alle DLC voor 30 à 35 euro.janvanmil schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:00:toon volledige bericht
[...]
Dat is natuurlijk waar, zeker voor dat geld. Daarom twijfel ik nog.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
@DarthDavy, Waarschijnlijk zijn dan de Freedom Editions nergens meer te koop, misschien een enkele Join or Die Edition als je veel geluk hebt.
Als je zuiver naar het spel met DLC kijkt en niets geeft om fysieke meuk bij het spel, dan doet de Join or Die of Freedom Edition er niet toe.bulletrene schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:42:
@DarthDavy, Waarschijnlijk zijn dan de Freedom Editions nergens meer te koop, misschien een enkele Join or Die Edition als je veel geluk hebt.
Als je de fysieke meuk moet hebben, dan kan je inderdaad best niet wachten (zeker niet voor de Freedom Edition).
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Of het meuk is , dat is vooral persoonlijke smaak/mening denk ik zo 
En we hadden het hoofdzakelijk over de Join or Die edition aangezien Janvanmil daar in geintresseerd was
Maar als het je gaat om het losse spel zonder extra spullen, dan klopt het wat je zegt en kun je net zo goed wachten tot alles goedkoper is en al uitgebracht is
En we hadden het hoofdzakelijk over de Join or Die edition aangezien Janvanmil daar in geintresseerd was
Maar als het je gaat om het losse spel zonder extra spullen, dan klopt het wat je zegt en kun je net zo goed wachten tot alles goedkoper is en al uitgebracht is
Heb net de Assassins Creed III - Freedom Edition gepreorderd.
Als ik de berichten mag geloven is deze Editie in zeer beperkte oplage verkrijgbaar.
Dus wees er snel bij zou ik zeggen.
Ik heb mijn lesje wel geleerd toen ik te laat was met de Black Edition (AC2).
Als ik de berichten mag geloven is deze Editie in zeer beperkte oplage verkrijgbaar.
Net je Join or Die edition gepreordered. Nu maar wachten op 31 oktober...
Tsja, wat is "zeer beperkt"? Maar ik heb hem maar bij Bol.com in bestelling gezet. Betalen per acceptgiro en nog altijd de mogelijkheid te annuleren. Altijd handigSefaex schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:31:
Heb net de Assassins Creed III - Freedom Edition gepreorderd.
Anoniem: 384711 schreef op zondag 01 april 2012 @ 03:10:
Is er niet een apart topic voor AC: III gerelateerde zaken?

Cunning linguist.
In het begin dacht ik : dat meen je niet ... -_-
en aan het eind : hahahahahah...
ik vind hem goed gevonden en gemaakt door Ubisoft
Heb dit nog gevonden op internet :

Ziet eruit als een extra outfit en wapen als pre-order bonus.. zo te zien in de link van het 2e plaatje bij Gamestop?
En extra screenshots:

[ Voor 43% gewijzigd door bulletrene op 02-04-2012 20:23 ]
Heb Relevations gekocht, maar ben eigenlijk wel een beetje AC moe. Hopelijk wordt III echt anders want heb sowieso vaak het gevoel dat alles lopende band werk is. Speel daarom nu alleen maar even de hoofdlijnen, de rest kan mij ( helaas ) gestolen worden. Geen zin meer om uren sub-missies te doen en op zoek te gaan naar schatkistjes. Maar blijft een heerlijke game / setting / gameplay..!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
LOL had mij zo voorgenomen om ook alleen de main quest te volgen. Nu zit ik idd die suffe schatkistjes te zoeken!!! AAGH
Mwah, k'vind de schatkistjes nog wel meevallen. Ik heb in de boekenwinkel (ingame) aan het begin gelijk alle schatkaarten gekocht, in principe pik ik ze op als ik er in de buurt kom.
Waar ik me soms wel aan erger is dat is vaak gruwelijk veel tijd kwijt ben met het managen van mijn sluipmoordenaars. Ben je ff lekker bezig krijg je weer een melding dat er 4 of 5 steden tegelijk onder aanval zijn en kan ik weer een duiven till opzoeken.
De Gilde achievements laat ik ook maar voor wat ze zijn Roma's e.d., k*lere wat een waslijsten zijn dat.
Ik was 2 maand geleden ook een beetje AC moe, eerst maar Mass effect 3 afgewerkt en nu weer verder met ACR
Waar ik me soms wel aan erger is dat is vaak gruwelijk veel tijd kwijt ben met het managen van mijn sluipmoordenaars. Ben je ff lekker bezig krijg je weer een melding dat er 4 of 5 steden tegelijk onder aanval zijn en kan ik weer een duiven till opzoeken.
De Gilde achievements laat ik ook maar voor wat ze zijn Roma's e.d., k*lere wat een waslijsten zijn dat.
Ik was 2 maand geleden ook een beetje AC moe, eerst maar Mass effect 3 afgewerkt en nu weer verder met ACR
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Ik heb hem ondertussen uit, sommige dingen zijn inderdaad van de herhaling. Denk wel dat ik hem nog een keer aanzet en gewoon mijn verzameldwang ga bevredigen en lekker ga stoeien met wat wachters in dat zwaar bewaakte kamp van ze.
Koop de nieuwe waarschijnlijk ook wel weer als die rond de €20,- komt, maar merk dat ik veel moeite moest doen om deze uberhaupt erin te doen en uit te spelen dus twijfel nu nog zeker.
Die sluipmoordenaarsmissies, die kun je best snel afhandelen als je meestersluipmoordenaars hebt. Het kost je een paar uur maar als je je creed compleet hebt en allemaal level 10 en 6 meesters dan kun je die 'zwaarste' missies vaak al met één a twee meesters af. Kun je lekker extra geld cashen
Tip: Verzamel zovéél mogelijk onderdelen van bommen, als je helemaal met alles vol zit dan kun je dat verkopen en levert je ongeveer 100.000,- op. Dit doe je in de overdekte bazaar, krijg je halverwege de game toegang tot een bommenwinkel. Dus niet zon zwarte markt verkoper enzo, maar ondergronds winkeltje waar je je shizzle kunt verpatsen.
Mooie serie..!
Koop de nieuwe waarschijnlijk ook wel weer als die rond de €20,- komt, maar merk dat ik veel moeite moest doen om deze uberhaupt erin te doen en uit te spelen dus twijfel nu nog zeker.
Die sluipmoordenaarsmissies, die kun je best snel afhandelen als je meestersluipmoordenaars hebt. Het kost je een paar uur maar als je je creed compleet hebt en allemaal level 10 en 6 meesters dan kun je die 'zwaarste' missies vaak al met één a twee meesters af. Kun je lekker extra geld cashen
Tip: Verzamel zovéél mogelijk onderdelen van bommen, als je helemaal met alles vol zit dan kun je dat verkopen en levert je ongeveer 100.000,- op. Dit doe je in de overdekte bazaar, krijg je halverwege de game toegang tot een bommenwinkel. Dus niet zon zwarte markt verkoper enzo, maar ondergronds winkeltje waar je je shizzle kunt verpatsen.
Mooie serie..!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Als je het hoofdverhaal uit hebt, kun je dan verder spelen? Want ik wil verder met het hoofdverhaal maar wel nog ooit die desmond dingen uitspelen...
Ja, na het hoofdverhaal is er free roam en kun je alles verder uitspelen. Ook als Desmond.FerdiV schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:07:
Als je het hoofdverhaal uit hebt, kun je dan verder spelen? Want ik wil verder met het hoofdverhaal maar wel nog ooit die desmond dingen uitspelen...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik heb 12 Assasins maar mij afvink lijstje vind van niet 
Beetje jammer....
Denk dat ik er maar even eentje laat doodgaan en dan opnieuw recruten.
Beetje jammer....
Heeft iemand hier het DLC pakket Lost Archive gespeelt?
Ik twijfel namelijk of ik deze moet kopen/downloaden op de xbox.
aangezien buiten de extra singleplayer content ( met de mooie blokjes..) er verder niets extra's bijkomt voor mij, aangezien dat al in de Animus Edition zat... zoals het armor van brutus enz.
Is de Singleplayer content ( het verhaal ) het waard ??
Ik twijfel namelijk of ik deze moet kopen/downloaden op de xbox.
aangezien buiten de extra singleplayer content ( met de mooie blokjes..) er verder niets extra's bijkomt voor mij, aangezien dat al in de Animus Edition zat... zoals het armor van brutus enz.
Is de Singleplayer content ( het verhaal ) het waard ??
De eerste (master) assassin telt niet mee omdat je die hebt "gekregen" en niet gerecruteerd. Door ze toe te wijzen aan veroverde steden in "Mediterranean Defense" kan je slots vrijmaken voor nieuwe recruten.Armageddon_2k schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:50:
Ik heb 12 Assasins maar mij afvink lijstje vind van niet
Beetje jammer....
[AC3 Mode]
Ik krijg al goesting!
YouTube: Assassin's Creed III World Gameplay Premiere [North America]
[/AC3 Mode]
Ik krijg al goesting!
YouTube: Assassin's Creed III World Gameplay Premiere [North America]
[/AC3 Mode]
https://erazerbrecht.wordpress.com/
De nieuwe trailer en gameplay:
Is er trouwens al een AC3 page?
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeAssassin's Creed 3 E3 Frontier Gameplay Demo [UK]
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeAssassin's Creed 3 - E3 Official Trailer [UK]
Dacht het wel dat er een AC3 topic was.
Heb zelf iig de Freedom Edition besteld. Na korting nog maar 49,95 betaald
Heb zelf iig de Freedom Edition besteld. Na korting nog maar 49,95 betaald
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Omg die trailerjanvanmil schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:18:
De nieuwe trailer en gameplay:
[video]
[video]

Bol.comAnoniem: 428930 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:48:
waar heb jij dan besteld? freedom kost 100 toch? dat is dan wel heel veel korting
5 jaar in dienst = 2x VVV bon a 25 euro. bij mijn werkgever iig
Inleveren bij bol.com betekend 50 euro korting.

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 08-06-2012 17:14 ]
Anoniem: 428930
haha, meuj hoor:). ik vind denk ik de freedom editie iets te duur als ik de voordelen ervan overweeg.
Spel beginnen spelen, meteen voor mij game breaking enemies, van die vreselijk irritante gastjes die met z'n tweeen in een gebouw zitten waar je ze niet kan bereiken, zitten dr wat met hun geweren lekker met 100% accuracy je neer te schieten, welke manoeuvres je ook uithaalt. Moeilijkere enemies, niet liever dan. Onmogelijk te doden 100% hit kans tegenstanders? Sja...
Goed mikken met een bom of gewoon neerschieten werkt anders prima hier hoor.Exbloder schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 02:36:
Spel beginnen spelen, meteen voor mij game breaking enemies, van die vreselijk irritante gastjes die met z'n tweeen in een gebouw zitten waar je ze niet kan bereiken, zitten dr wat met hun geweren lekker met 100% accuracy je neer te schieten, welke manoeuvres je ook uithaalt. Moeilijkere enemies, niet liever dan. Onmogelijk te doden 100% hit kans tegenstanders? Sja...
Lol, beetje lopen zeuren op het spel. Als je had opgelet dan had je een flink aantal tips gekregen hoe je deze heren om zeep moet helpen. Ik heb er weinig moeite mee gehad. Onmogelijk te doden?Exbloder schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 02:36:
-Bommetje gooien
-Crossbow
-Pistol
-Spear gooien
-Heavy sword gooien
Maargoed, als dat niet lukt kan je ook nog altijd je controller, toetsenbord, pc of console de schuld geven dat het spel stom is
Dit spel is zo makkelijk dat als je een keer doodgaat het ook meteen de schuld van het spel moet zijnArmageddon_2k schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:02:
[...]
Lol, beetje lopen zeuren op het spel. Als je had opgelet dan had je een flink aantal tips gekregen hoe je deze heren om zeep moet helpen. Ik heb er weinig moeite mee gehad. Onmogelijk te doden?
-Bommetje gooien
-Crossbow
-Pistol
-Spear gooien
-Heavy sword gooien
Maargoed, als dat niet lukt kan je ook nog altijd je controller, toetsenbord, pc of console de schuld geven dat het spel stom is
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Nu je het er over hebt. ik moet nog x aantal guards doden door een wapen te gooien, maar hoe doe je dat
Dat kan met een Spear of een heavy sword (en enkele andere wapens, maar weet niet precies welke).DrakeNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:06:
[...]
Nu je het er over hebt. ik moet nog x aantal guards doden door een wapen te gooien, maar hoe doe je dat
Het makkelijkste is om een guard af te maken die met een spear loop te sjouwen, en zijn wapen op te pakken.
Je wandelt dan naar de guard die hem mag gaan vangen met zn hoofd.
Locken is niet altijd verplicht maar helpt wel. En dan je attack knop ingedruk blijven houden.
Nu zul je zien dat je als het ware aan het opladen bent, laat je knop los en er wordt gegooid.
Afgelopen week ook eindelijk AC: Revelations aangeschaft. Brotherhood, maar vooral AC2 vond ik heerlijke games, mede door de manier waarop het verhaal werd verteld.
Helaas lijkt Revelations een stuk minder wat dat betreft. Op geen enkele manier wordt een band gesmeed met personages, er zit geen beweegreden achter opdrachten, en gameplay elementen worden zonder enige uitleg ingezet.
In de vorige games had ik het idee dat nieuwe elementen werden ingezet als drijver in het verhaal. Je wilt de invloed van de Templars doen afnemen? Als je de winkeliers helpt om hun winkels weer te openen helpt dat vast. Dat gevoel heb ik totaal niet bij AC:R. Hier lijkt het meer een kwestie van hetgeen wat ze hebben bedacht maar in de game mikken zonder er al teveel effort in te steken.
Jammer, want de basis mechaniek van de AC games blijf ik heerlijk vinden. Hopelijk hebben ze AC3 wel weer een volwaardig en meeslepend verhaal gegeven.
Helaas lijkt Revelations een stuk minder wat dat betreft. Op geen enkele manier wordt een band gesmeed met personages, er zit geen beweegreden achter opdrachten, en gameplay elementen worden zonder enige uitleg ingezet.
In de vorige games had ik het idee dat nieuwe elementen werden ingezet als drijver in het verhaal. Je wilt de invloed van de Templars doen afnemen? Als je de winkeliers helpt om hun winkels weer te openen helpt dat vast. Dat gevoel heb ik totaal niet bij AC:R. Hier lijkt het meer een kwestie van hetgeen wat ze hebben bedacht maar in de game mikken zonder er al teveel effort in te steken.
Jammer, want de basis mechaniek van de AC games blijf ik heerlijk vinden. Hopelijk hebben ze AC3 wel weer een volwaardig en meeslepend verhaal gegeven.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ben nu bezig met die DLC maar hebben die ontwerpers uberhaubt wel de tijd genomen om die levels te testen of hebben ze alles met god-modus doorlopen??
Heel leuk als ze er een beetje uitdaging in willen stoppen maar als iemand na 50x proberen nog niet voorbij een stukje komt, mag je gerust de optie bieden om het stuk over te slaan.
Team Bondi had dat toch miljard keer beter voor elkaar.
Zou gewoon een wet moeten zijn. Of gratis controllers of optie tot moeilijk stuk overslaan of verbod om nog ooit spellen te mogen maken.
Heel leuk als ze er een beetje uitdaging in willen stoppen maar als iemand na 50x proberen nog niet voorbij een stukje komt, mag je gerust de optie bieden om het stuk over te slaan.
Team Bondi had dat toch miljard keer beter voor elkaar.
Zou gewoon een wet moeten zijn. Of gratis controllers of optie tot moeilijk stuk overslaan of verbod om nog ooit spellen te mogen maken.
Wat een vreselijk einde van de game, en onbevredigend voor de eerste drie games. Het bijverhaal over de " oude vrienden" is er ook met de haren bijgetrokken. Echt nergens voor nodig geweest.
Jammer dat het zo moet eindigen, want ik heb deel twee van de aerie erg hoog zitten.
Jammer dat het zo moet eindigen, want ik heb deel twee van de aerie erg hoog zitten.
Flickr PSN ID= cheironnl
revelations is nu 20 euro op steam. nog mensen die de mp spelen hier op tweakers of
überhaubt op steam? zo ja dan ga ik het wel kopen denk ik, mp lijkt me erg leuk.
überhaubt op steam? zo ja dan ga ik het wel kopen denk ik, mp lijkt me erg leuk.
De single players is beter dan de multiplayer. Wat betreft de mp op steam weet ik niet, op de xdoos is nog redelijk wat activiteit!williewonka03 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:45:
revelations is nu 20 euro op steam. nog mensen die de mp spelen hier op tweakers of
Anoniem: 511115
hoi ik ben net begonnen met revelation en nu staat erbij twee schuilplaatsen "schuilplaats gesloten " kan iemand mij vertellen waarom ze gesloten zijn dank je
Waarschijnlijk moet je het gedeelte van het verhaal nog spelen waardoor de schuilplaatsen beschikbaar worden
gewoon rustig doorspelen !
Mmm, dit deel heb ik nog niet, maar om de een of andere reden biedt Ubisoft op zijn website al tijden enkel de standaard editie aan en niet de Gold Edition.
(Natuurlijk kan ik in principe uitwijken naar Steam, maar daar willen ze tegenwoordig allerlei NAW-info van me hebben, net alsof ik daar een (duur) fysiek product koop en daar pas ik voor).
(Natuurlijk kan ik in principe uitwijken naar Steam, maar daar willen ze tegenwoordig allerlei NAW-info van me hebben, net alsof ik daar een (duur) fysiek product koop en daar pas ik voor).
Mooi oud topic omhoog gooien
Is er geen Ezio Collection op de PC?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
nee enkel op console.Rossi46 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:54:
Mooi oud topic omhoog gooien![]()
Jammer, want vind brotherhood de beste en zou die ebst wel eens remastered willen spelen