In tegenstelling tot anderen heb ik weinig last van de 'irritante' dingen in het spel. Ben na 4 eerdere delen misschien te gewend aan de domme besturing waarbij je vast blijft plakken aan dingen of ongewild begint te klimmen. Met wat slim camerawerk lukt het mij meestal wel soepel.
Den Defence heb ik 2 keer moeten doen buiten de sequence tutorial. Beide keren een kop koffie gezet en de den laten overnemen. Binnen 30 seconden de Templar Captain vermoord en weer klaar. Na die 2 licht irriterende stukjes gewoon heralds omgekocht voordat ik rood werd. Nu heb ik 7 keurige jongens die de dens beschermen. Zo moeilijk is het niet om niet boos te worden op een spel.
Vind het spel eigenlijk gewoon goed. Vooral genoten van een missie waar je
Als laatste een vraag: Ik heb altijd de collectibles overgeslagen in AC omdat ik veren zoeken te klote vond. In Rev is het prima te doen zonder guide. Dus ik kan voor 1000GS gaan. Maar moet daarvoor MP spelen. Heb ik in AC nooit gedaan. Is dat leuk? En misschien belangrijker: zijn er genoeg mensen op XBL om ook normaal te spelen? Met als derde vraag: kun je als noob een beetje vlot al die achievements binnenharken?
Vind het spel eigenlijk gewoon goed. Vooral genoten van een missie waar je
spoiler:
eigenlijk te simpel voor woorden maar zo rond springen op snelheid en in 1 keer goed gaan leverde de vertrouwde ík ben een badass' gevoel van AC op. een boot achterna moest zitten door allerlei sprongen in een grot (Seq 4, mem 6 volgens mij. iig iets over een os)
Als laatste een vraag: Ik heb altijd de collectibles overgeslagen in AC omdat ik veren zoeken te klote vond. In Rev is het prima te doen zonder guide. Dus ik kan voor 1000GS gaan. Maar moet daarvoor MP spelen. Heb ik in AC nooit gedaan. Is dat leuk? En misschien belangrijker: zijn er genoeg mensen op XBL om ook normaal te spelen? Met als derde vraag: kun je als noob een beetje vlot al die achievements binnenharken?