Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

In tegenstelling tot anderen heb ik weinig last van de 'irritante' dingen in het spel. Ben na 4 eerdere delen misschien te gewend aan de domme besturing waarbij je vast blijft plakken aan dingen of ongewild begint te klimmen. Met wat slim camerawerk lukt het mij meestal wel soepel. :) Den Defence heb ik 2 keer moeten doen buiten de sequence tutorial. Beide keren een kop koffie gezet en de den laten overnemen. Binnen 30 seconden de Templar Captain vermoord en weer klaar. Na die 2 licht irriterende stukjes gewoon heralds omgekocht voordat ik rood werd. Nu heb ik 7 keurige jongens die de dens beschermen. Zo moeilijk is het niet om niet boos te worden op een spel. :P

Vind het spel eigenlijk gewoon goed. Vooral genoten van een missie waar je
spoiler:
een boot achterna moest zitten door allerlei sprongen in een grot (Seq 4, mem 6 volgens mij. iig iets over een os)
eigenlijk te simpel voor woorden maar zo rond springen op snelheid en in 1 keer goed gaan leverde de vertrouwde ík ben een badass' gevoel van AC op. :)

Als laatste een vraag: Ik heb altijd de collectibles overgeslagen in AC omdat ik veren zoeken te klote vond. In Rev is het prima te doen zonder guide. Dus ik kan voor 1000GS gaan. Maar moet daarvoor MP spelen. Heb ik in AC nooit gedaan. Is dat leuk? En misschien belangrijker: zijn er genoeg mensen op XBL om ook normaal te spelen? Met als derde vraag: kun je als noob een beetje vlot al die achievements binnenharken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik speel zelf ook regelmatig MP op XBL en moet zeggen; heb altijd vrij snel een match gevonden om aan mee te doen! Je kunt ook zien of er veel/weinig spelersactiviteit is als je gaat kijken bij de verschillende spelmodes.

Heb zelf ook al een aantal achievements binnengehaald in de MP, maar niet allemaal :P sommigen zijn gewoon iets moeilijk.

[ Voor 18% gewijzigd door bulletrene op 27-02-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

De MP achievements in Revelations zijn IMO een stuk makkelijker dan in Brotherhood. Met een avondje of 3 wat MP games spelen had ik alle MP achievements binnen. Tegen de tijd dat je level 20 bent heb je alles wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor de tips en meningen. Ik ga binnenkort (eerst the Darkness 2 uitspelen) maar een potje MP er aan wagen. Heb alle SP achievements inmiddels binnen. Alles was makkelijk en leuk; behalve de Tax Collector. Wat een lafaard is dat, maar ja, niets dat een half uur in een haystack liggen niet oplost. :)

DLC is net uit maar het lijkt mij nogal suf. De Desmond missies vond ik bout en ik ga niet geld betalen om nog vaker met die domme blokjes te pielen. Of zit er ook normale AC gameplay in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 09:19
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:05:
DLC is net uit maar het lijkt mij nogal suf. De Desmond missies vond ik bout en ik ga niet geld betalen om nog vaker met die domme blokjes te pielen. Of zit er ook normale AC gameplay in?
Niet echt. Er zit één extra dungeon bij (gevangenis van vlad de spietser), maar die kan je al gekregen hebben bij de special edition. Daarnaast enkele multiplayer personages (ook voor als je die nog niet had). Voor de rest is het vergelijkbaar met de Desmond missies
spoiler:
maar dan met subject 16
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja precies. Ik heb de CE dus die extra karakters zijn niet nodig en die dungeon (wel een vette) heb ik ook al. :) Dan krijgt Ubisoft gewoon geen geld van me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:58
Is dat serieus echt alles wat in die DLC zit? Zeker te weinig mankracht over om daar nog iets boeiends voor te maken. Lijkt me nu eerder voor de marketing van Ubisoft van toepassing. Lulkoek als "we ondersteunen onze games erg lang" en "elke game krijgt van ons nog DLC" oid.

Misschien nog interessant als het dadelijk na afprijzen in de aanbieding komt, maar nu nog niet dus.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Martinspire schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:56:
Is dat serieus echt alles wat in die DLC zit? Zeker te weinig mankracht over om daar nog iets boeiends voor te maken. Lijkt me nu eerder voor de marketing van Ubisoft van toepassing. Lulkoek als "we ondersteunen onze games erg lang" en "elke game krijgt van ons nog DLC" oid.

Misschien nog interessant als het dadelijk na afprijzen in de aanbieding komt, maar nu nog niet dus.
Ja dat is serieus echt alles wat er in die DLC zit! :+ Boeiend is het eigenlijk wel (zie spoiler), maar 'normale' single player was leuker geweest.

spoiler:
Interessant is de geschiedenis van subject 16 en vooral hoe Lucy (en de dood van Lucy) nu eigenlijk in het verhaal passen

Dus als je dit nu wil weten is het een leuke DLC, anders wachten totdat het inde aanbieding komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nieuwe geruchten over AC III. Het artwork suggereert een setting in de American Revolution.

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/news/ac3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
http://assassinscreed.ubi.com/ac/nl-NL/

Nog maar een paar dagen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Voor de eerste trailer oid (de release is pas op 30 oktober ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ja dat snap ik :p Maar ik kijk ook uit naar de trailers die in de komende tijd gaan verschijnen en eventuele informatie! :) vraag me namelijk heel erg af hoe het precies in elkaar gaat zitten met het nieuwe character!

De setting lijkt me wel interessant en hopelijk krijgen we veel leuke nieuwe dingen te zien na 3 jaar ontwikkeling =D

Wel hoop ik dat ze trouw blijven aan de serie, aangezien de boxart en gelekte artwork niet echt een assassin tonen zoals we dat gewend zijn, met hidden blade enz.. Al heeft hij die volgens mij wel aan zijn arm waar hij de axe mee vast heeft :P

Weet niet of dit echt zijn maar kwam het net tegen : http://www.cinemablend.co...reed_3_13306266163117.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door bulletrene op 02-03-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ik ben ook erg benieuwd naar de setting qua steden en landschap.Had amerika in die tijd wel steden met flinke gebouwen enzo. Zeker na die 3 jaar van ontwikkeling.

Het plaatje lijkt de boxart van een special edition te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.trueachievements.com/customimages/001366.jpg

En deze van de normale editie:
Afbeeldingslocatie: http://www.trueachievements.com/customimages/001367.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Op het eerste plaatje zie je zelfs dat hij 2 pistolen bij zich draagt.. 1 in zijn hand, 1 op zijn zij/rug.
Hopelijk blijven ze wel trouw aan het hidden blade princiepe en lopen we niet om de 3 seconden met pistolen te spelen :P dat zou ik zelf wel jammer vinden

en hij draagt ook nog een normaal zwaard bij zich :P dat is een flink arsenaal om mee te dragen XD

Axe
2 pistolen
pijl/boog
zwaard

:)

[ Voor 22% gewijzigd door bulletrene op 02-03-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthewhay
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:58
Als assassinscreed 11 uit is dan spelen we met een nakomeling van Ezio in MW 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:47

Vrijdag

De Zwarte

Matthewhay schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:32:
Als assassinscreed 11 uit is dan spelen we met een nakomeling van Ezio in MW 13
Krijgen we dan Capt. Price, Soap en Ezio met phew phew laz0rz? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

5 maart meer details omtrent ACIII - dan de officiele aankondiging met info (bron: AC facebook page).

Nog een shot:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/n6pzsw.jpg

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Kwam net dit bericht tegen :

Volgens het bericht zou Creative Director Alex Hutchinson het volgende gezegd hebben :

• Er zijn verschillende soorten nieuwe omgevingen en nieuwe manieren om deze omgevingen in je voordeel te gebruiken
• De cenematische gevechtsweergave is nog nooit zo complex verweven in het verhaal. We gaan ook de Mohawk taal horen in de game
• De ontwikkeltijd van deze Assassins Creed is de allerlangste vergeleken met voorgaande delen, de game blijkt parallel aan andere delen al ontwikkeld te zijn
• Het verhaal gaat over de Templars vs de Amerikanen, het gaat niet over de oorlog of het winnen ervan. Het verhaal wordt weer verteld vanuit één standpunt
• De nieuwe Assassin is de zoon van een Native American vrouw en een Britse soldaat
• De naam van de Assassin is Connor, maar zijn Mohawk geboortenaam is Ratohnhakéton
• Connor is rustig en stoïcijns, in tegenstelling tot Ezio is Connor een vrijheidsvechter die vecht uit de naam van de vrijheid i.p.v. uit persoonlijke wraak
• De game maakt gebruik van een nieuwe camera, welke zich focussed op het best mogelijke standpunt om de actie weer te geven
• De game draait op een gloednieuwe versie van de Anvil engine
• De game speelt zich af in Boston, New York en een grootse landelijke setting (waar de game zich voor 1/3 afspeelt) De landelijke setting is zo’n 1,5x groter dan Rome in Brotherhood
• Je vecht mee aan Amerikaanse zijde met grote namen aan je zijde als George Washington, Benjamin Franklin en Charles Lee
• Seizoensinvloeden werken door in de game, dus zon in de zomer en sneeuw in de winter
• Natuurlijke elementen kunnen gebruikt worden, zo kan Connor klimmen in bomen
• In de bossen zullen dieren als beren en herten aanwezig zijn. Je kunt deze doden en villen en later verkopen in de steden.
• Puzzels zullen weer aanwezig zijn, ze komen alleen niet (meer) van Subject 16
• Desmond zal alle plekken gaan ontdekken via toetreding in de Animus 3.0
• 100% sync in de geheugenblokken keer terug in de game en je krijgt beloningen voor het halen van 100%
• De Brotherhood, of Assassins Guild, komt terug in een iets andere vorm
• Den Defence komt niet terug in de game

Natuurlijk is nog niets bevestigd door Ubisoft ;)

Bron : http://inthegame.nl/nieuw...over-assassins-creed-iii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Puzzels zijn top. Maar wel graag in de vorm van een dungeon of cathedraal oid en niet met zweverige blokjes onzin. Tetris deed dat al eerder en beter. :P

Ga mij vanavond en morgen eens wagen aan de MP. Dus als je graag een noob pwnt dan weet je dat je nu online moet zijn.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik denk dat ze hier niet puzzels bedoelen als in de Desmond Sequences , maar meer zoals in AC 2 en Brotherhood, waarbij je een puzzel op moest lossen als je een Glyph van Subject 16 ontdekte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hoop en denk ik ook. Maar ja, de feedback over die blokjes puzzels was niet goed en toch is dat de SP DLC geworden.

Net drie potjes MP gedaan. Was wel OK. Snap er nog niet veel van maar heb wel wat cheevos binnen. En heb me een half potje lang verstopt in een hooibaal met een artifact. Aan mijn score te zien was dat all-pro. Aan de messages te zien wordt die tactiek niet gewaardeerd door slechte speurders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:13:
Kwam net dit bericht tegen :

Volgens het bericht zou Creative Director Alex Hutchinson het volgende gezegd hebben :

• Er zijn verschillende soorten nieuwe omgevingen en nieuwe manieren om deze omgevingen in je voordeel te gebruiken
• De cenematische gevechtsweergave is nog nooit zo complex verweven in het verhaal. We gaan ook de Mohawk taal horen in de game
• De ontwikkeltijd van deze Assassins Creed is de allerlangste vergeleken met voorgaande delen, de game blijkt parallel aan andere delen al ontwikkeld te zijn
• Het verhaal gaat over de Templars vs de Amerikanen, het gaat niet over de oorlog of het winnen ervan. Het verhaal wordt weer verteld vanuit één standpunt
• De nieuwe Assassin is de zoon van een Native American vrouw en een Britse soldaat
• De naam van de Assassin is Connor, maar zijn Mohawk geboortenaam is Ratohnhakéton
• Connor is rustig en stoïcijns, in tegenstelling tot Ezio is Connor een vrijheidsvechter die vecht uit de naam van de vrijheid i.p.v. uit persoonlijke wraak
• De game maakt gebruik van een nieuwe camera, welke zich focussed op het best mogelijke standpunt om de actie weer te geven
• De game draait op een gloednieuwe versie van de Anvil engine
• De game speelt zich af in Boston, New York en een grootse landelijke setting (waar de game zich voor 1/3 afspeelt) De landelijke setting is zo’n 1,5x groter dan Rome in Brotherhood
• Je vecht mee aan Amerikaanse zijde met grote namen aan je zijde als George Washington, Benjamin Franklin en Charles Lee
• Seizoensinvloeden werken door in de game, dus zon in de zomer en sneeuw in de winter
• Natuurlijke elementen kunnen gebruikt worden, zo kan Connor klimmen in bomen
• In de bossen zullen dieren als beren en herten aanwezig zijn. Je kunt deze doden en villen en later verkopen in de steden.
• Puzzels zullen weer aanwezig zijn, ze komen alleen niet (meer) van Subject 16
• Desmond zal alle plekken gaan ontdekken via toetreding in de Animus 3.0
• 100% sync in de geheugenblokken keer terug in de game en je krijgt beloningen voor het halen van 100%
• De Brotherhood, of Assassins Guild, komt terug in een iets andere vorm
• Den Defence komt niet terug in de game

Natuurlijk is nog niets bevestigd door Ubisoft ;)

Bron : http://inthegame.nl/nieuw...over-assassins-creed-iii/
Nog wat 'screenshots' / artwork:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/03/01J2Q.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/03/zfRML.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/03/XswPc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/03/Wwfnk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/03/Liea91.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.evilsourcegaming.com/wp-content/uploads/2012/03/49111753.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De Creative Director Alex Hutchinson zou nog meer verteld hebben:
(sorry voor het engels, een beetje te veel om te vertalen ;) )
  1. - Game has been in development for three years. Possibly after the completion of Assassin's Creed II.
  2. - A completely new ancestor of Desmond Miles.
  3. - The name of the game’s new protagonist will be Connor (as he calls himself), although his birth name is Ratohnhake:ton. He is half English, half Native American, and is described as more of a hunter/ predatory Assassin than the likes of Ezio or Altair. He is described as a freedom fighter who acts in the name of justice rather than acting based on personal revenge. The American Revolution setting means that the supporting cast includes the likes of George Washington, Benjamin Franklin and Charles Lee. Connor’s interaction with Washington is one of the core relationships in the game.
  4. -Assassin’s Creed III will be set between 1753 and 1783, in and around the cities of Boston and New York. Locations like Bunker Hill, Valley Forge and Saratoga are mentioned. New York especially ties in with Desmond’s location at the conclusion of Revelations. There will be puzzles similar to The Truth, only they will not be given by Subject 16 this time around. In addition, the economic system of the game has been reformed.
  5. - The protagonist will fight on the American side, with primary allies George Washington, Benjamin Franklin and Charles Lee. However, this does not mean that the Americans are the good guys and the British are the bad guys. Templars are everywhere…
  6. - There will be seasons in the game, meaning that the sun will shine during summer and the landscape will be covered in snow during winter.
  7. - Fighting and stealth will be completely re-innovated, with Connor being compared to a “predator”. The player will be able to climb trees and other natural elements, and dual-wielding weapons such as a dagger and a mohawk is now also an option.
  8. - Animals will be present in the woods, like deer and bears. The player will be able to kill them and pelt their skins, to sell them later with the reformed economic system of the game.
  9. - There will be puzzles similar to The Truth, only they will not be given by Subject 16.
  10. - Desmond will go into the new Animus 3.0 and will find himself going into “significant events”.
  11. - 100% sync in memories returns, though this time you will be rewarded when you complete memories to 100%.
  12. - Checkpoints will also be introduced to mission replay, meaning you don’t have to replay an entire mission to get that 100% sync.
  13. - The Brotherhood, or Assassins Guild, will return in some form, albeit differently than we have seen before.
  14. - There will be no more Mercenaries, Thieves, Courtesans, Romani or other factions, but there will be a replacement for
  15. them.
  16. - Den Defense will not return.
  17. - Release date slated for October 30th, 2012
  18. - Assassin's Creed Brotherhood and Revelations are considered spin off games, BUT is canon for the universe. Ubisoft only numbers an Assassin's Creed game when there is a new ancestor AND time period.
  19. -Want it to be a jumping on point for new players without losing touch with what longtime fans cherish most.
  20. -New hero called Connor/Ratohnhake:ton (pronounced Ra-doon-ha-gay-doo). He has an English father and Native American mother.
  21. -More details about the protagonist/scenarios: You will experience Conner's chilhood on the American frontier as he is raised by the Mohawk. The Mohawk eventually clash with white colonists who burn their village down, causing Connor to dedicate his life to confront tyranny and injustice.
  22. -A new traversal approach that has players leaping and climbing trees and mountain cliffs.
  23. -Uses a new version of the Anvil engine that can "depict thousands of troops engaged in bloody battle" along with highly detailed face close-ups. They later imply that if they used version numbers, they would be like going from Anvil 1.0 - Anvil 2.0 or something of that nature.
  24. -Judging by the images, the faces really are quite good.
  25. -Combat is focused on putting you on the offensive and based on speed/momentum.
  26. -The main character has thousands of new and unique animations (no carry over from other titles) to support the new combat system.
  27. -Character details:
  28. -George Washington: Interacting with Washington is one of the core relationships of the game.
  29. -Benjamin Franklin: He's not a convenient inventor a la Da Vinci.
  30. -Charles Lee: His role is a mystery.
  31. -The game is set between the years 1753-1783 and is centered around the cities of Boston and New York.
  32. -"It's not just going to a historical buildign now; it's going to a historical event."
  33. -Event examples: "You will see the great fire of New York. You will visit Vallye Forge as a location that is currently occupied by Washington's forces. You will visit these places in the moment that they were important, a nd hopefully, experience the reason why we know where they are today. That's the goal."
  34. -Connor is in the heart of major battles, and they can now have a couple thousand guys on screen, whereas before it was capped at about 100.
  35. -The overall story is still centered around the Assassins versus the Templars and Connor's journey.
  36. -Not all the Colonists will be cast as good people, and not all the British will be cast as evil oppressors. They're trying to focus on how both the Assassins and Templars viewpoints exist in a gray morality as the Templars really believe they're saving the world.
  37. -The French and Native Americans will also feature in the game, as was probably really obvious.
  38. -The modern day stuff relates to that location in New York at the end of Revelations.
  39. -There will be all sorts of wilderness in the game referred to as the Frontier.
  40. -The map of the Frontier is 1.5 times bigger than the entire map of Brotherhood.
  41. -The Froniter is not empty like in Assassin's Creed 1, but features a third of the game's missions and gameplay content.
  42. -You can hunt animals for resources, and how you kill them effects your reward. A one hit kill on a bear gets you a much more valuable pelt than stabbing it eight times.
  43. -The wilderness traversal plays a big part in the gameplay in the Frontier, allowing you to use trees, cliffs, ledges, and more to set up kills and combat.
  44. -Connor does have a hidden blade.
  45. -The world changes as time passes, so a field where a battle happened in one year may just be a series of empty encampments a few months later.
  46. -The entire world will change with seasons, so the cities and the wilderness will all exist in both Summer and Winter settings.
  47. -In the winter, soldiers will move slowly and stumble about in the snow, and lakes and rivers will freeze over allowing you to go new places. This gives Connor an extra advantage since he can still use the trees and wilderness pretty effectively during this time of year.
  48. -There are all sorts of clubs and groups who want you to join and give you quests. These are separate from the mission system. These clubs will contact you based on what you do in the game. For example, hunting a lot will get you an invitation to the hunting society.
  49. -There will be a goods based economy, a new property system, and more Desmond stuff.
  50. -There's going to be some new puzzle thing like the first person Tetris.
  51. -There's a new Animus database known as Animus 3.0.
  52. -They're not unveiling anything about the multiplayer yet.
  53. -There will be more platforming levels.
  54. -Full synchronization returns, but with major tweaks. Missions have checkpoints, You also get significant rewards for doing these tasks instead of a 100%. "Imagine a leveling system in an RPG, except there's a finite amoutn of XP to find. The more in-sync you get, the more you fill your sync bar. Within each mission, each activity you complete has a valae". You can replay everything to increase your score.
  55. -They imply there is something resembling the Brotherhood system of picking up fellow assassins.
  56. -Aligned groups are gone, but something new is replacing them in regards to factions. They don't say what.
  57. -There's a new noteriety system that is more hidden and doens't penalize you for exploring risky areas.
  58. -The game has fast travel because the game has more traveling.
  59. -Don't expect more tower defense.
  60. -You can upgrade Connor's gear and costume as the game goes on in an attempt to make it feel more authentic.
  61. -The cities have a lot more subtle detail now in terms of ambient things that happen.
  62. -You can now leap over wagons or slide under obstacles, including navigating over and aroudn moving objects. The free running stuff also has you jumping through windows to trees and then on top of church roofs. Basically, expect the free running stuff, but more fluid and presumably generally closer to the ground.
  63. -Connor enters battle with two weapons. The game uses the same controls in and out of battle.
  64. -The tomahawk and knife are a "constant presence" in battle. They also let you do double counters and multiple takedowns, adn you can chain kills.
  65. -There's no more target locking, it just automatically detects your target. Counter/defense are the same ****on to prevent turtling.
  66. -You can use human shields and other context sensitive moves.
  67. -They want you to constantly move in battle.
  68. -There are lots of secondary attacks like the one shot pistol on the Y ****on.
  69. -There's a new dynamic camera to track the action and make it look as cinematic as possible.
  70. -There is a new sprinting system also, so you can hold the ****on to instantly turn around and start fleeing from combat. They also let you kill people while still moving so you can keep chasing a target. They kind of imply you can even leap off of them after you kill them, though I'm not sure if that makes you faster or just doesn't impede your movement.
  71. -They really, really, really want you to constantly move. I mean like they say this every four sentences. Not just in battle, but in every section of the game.
  72. -Game Informer really loves their animation system.
  73. -There are around 2.5 hours of character scenes in the game that are fully acted and recorded. They mean this in Naughty Dog style where they have the actors being mocapped while performing on a set that resembles the scene in the game.
  74. -They're aiming for accuracy by having historical dialog consultants and actual Native American actors.
  75. -This game has the longest dev cycle since AC1, and has twice the production capacity (in terms of work hours) and budget of Revelations.
  76. -They want the game to feel like AC3.5, and the game will have its first version complete in just a few more weeks, at which poitn they're going to spend the rest of their time refining it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Dat is een heleboel informatie :P maar wel veel dubbel volgens mij.
Nog een paar uur en dan kunnen we de eerste officiele trailer hopelijk zien :)
Ben benieuwd :P er zijn inmiddels nog meer screenshots gelekt. en het ziet er goed uit !

Bron : http://www.allgamesbeta.c...sassins-creed-iii_02.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-05 12:28

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Na het meerdere malen spelen van AC1, 2, Brotherhood en Revelations.
Het zien van de screenshots en gelekte informatie van AC3 en nu deze trailer zal dit een absolute pre-order van de collectors ( hoe het ook gaat heten :P ) edition worden !! :) heb er nu al zin in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223141

Anoniem: 223141 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:07:
Ten eerste wat een prachtige game is dit weer!

Maar ik zat wat rond te neuzen op de webshop van Ubisoft, en ik heb denk ik een mogelijke spoiler voor AC 3 gevonden...

spoiler:
Bij het encyclopedie artikel staat een Youtube filmpje en mijn oog viel dus op het schilderij aan de muur achter de spreker.. Daar zie je vrij helder een Assassin staan in een uniform van ten tijde van de Amerikaanse onafhankelijksoorlog (??) met daarnaast "normale" soldaten naast artillerie en een Amerikaanse vlag..

Screen op Imageshack
http://imageshack.us/photo/my-images/18/ac3spoiler.jpg

Gezien de eerdere versies van het spel lijkt het me een apart schilderij om te hebben aangezien "we" daar nog niet geweest zijn..

Beetje onachtzaam geweest bij Ubisoft??

Edit:
Link naar het betreffende artikel in de webshop met filmpje
http://store.ubiworkshop....cyclopedia-white-edition/
Hihi, best grappig dat het nog uitgekomen is ook! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:54:
Na het meerdere malen spelen van AC1, 2, Brotherhood en Revelations.
Het zien van de screenshots en gelekte informatie van AC3 en nu deze trailer zal dit een absolute pre-order van de collectors ( hoe het ook gaat heten :P ) edition worden !! :) heb er nu al zin in !
Eind maart wordt er meer bekend over de pre-order editions! Was het maar vast oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ja daar ben ik nu al enorm benieuwd naar ! :)
Ik vond zelf de Codex Edition bij Brotherhood leuker als de Animus Edition bij Revelations.
Dus ik hoop dat er een soort van Codex Edition alleen dan voor AC3 komt !:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:30:
Ja daar ben ik nu al enorm benieuwd naar ! :)
Ik vond zelf de Codex Edition bij Brotherhood leuker als de Animus Edition bij Revelations.
Dus ik hoop dat er een soort van Codex Edition alleen dan voor AC3 komt !:D
Ik heb van Brotherhood alleen de gewone editie en van Revelations de Animus Editie.

Wat zijn de single player maps die bij de codex editie van brotherhood extra zaten? Zijn die later nog als dlc verschenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik kreeg er 2 singleplayer missies bij, die je volgens mij ook los kunt downloaden inmiddels :)
en verder 2 multiplayer characters + Helmschmied Drachenarmor.

dat was het DLC gedeelte volgens mij wel :)
Verder was het nog :

Een kaart van Rome
AC Lineage DVD
Soundtrack
Multiplayer character cards ( met uitleg per personage )
en een hele leuke / mooie opbergdoos met dubbele bodem !

:D

Hopelijk krijgen we voor Assassins Creed 3 ook een speciale editie zoals de Codex Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:07:
Ik kreeg er 2 singleplayer missies bij, die je volgens mij ook los kunt downloaden inmiddels :)
en verder 2 multiplayer characters + Helmschmied Drachenarmor.

dat was het DLC gedeelte volgens mij wel :)
Verder was het nog :

Een kaart van Rome
AC Lineage DVD
Soundtrack
Multiplayer character cards ( met uitleg per personage )
en een hele leuke / mooie opbergdoos met dubbele bodem !

:D

Hopelijk krijgen we voor Assassins Creed 3 ook een speciale editie zoals de Codex Edition.
Klinkt goed! Doe zoiets maar voor AC:3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Was zeker een leuke Collectors Editie, vraag me af wat ze voor Assassins Creed 3 gaan uitgeven.
Als je kijkt bij Revelations, daar waren best veel verschillende versies voor...

Aangezien Ubisoft nu al dingen in de media verteld als dat het : next-gen gaming naar de huidige consoles brengt enz. dan verwacht ik ook een dikke collectors edition!! :P

Misschien leuk om een nieuw Assassins Creed 3 Topic te openen? want nu hebben we het over AC3 in het Revelations topic :P .. alleen weet ik niet hoe dat moet ^^ dus als mensen zich geroepen voelen!

[ Voor 22% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384711

Wie weet hoe je precies op een burger kunt springen vanaf een gebouw, zeg maar, zonder meteen hem te killen maar dat je geen synchronisatiepunten verliest? Soms heb ik dat namelijk gewoon per ongeluk maar kan het maar niet voor elkaar krijgen om dat op commando te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Als je op een gebouw staat kies je voor de knop voor het duwen van andere characters. Op de xbox is dat rood. Zorg wel dat je eerst iemand selecteerd!

[ Voor 15% gewijzigd door bulletrene op 07-03-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewone mensen kun je toch niet locken? En wanneer ik shift (rood op xbox) inhoud rent-ie naar de rand en gaat er dan meteen aanhangen met zijn hookblade ipv te springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Op welk platform speel je? Probeer anders eens naar de rand te lopen, ezio gaat dan een beetje voorover hangen. Probeer het dan nog eens! Op de xbox werkt dat.. Pc/ps3 weet ik niet sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 09:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Anoniem: 384711 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:34:
Gewone mensen kun je toch niet locken? En wanneer ik shift (rood op xbox) inhoud rent-ie naar de rand en gaat er dan meteen aanhangen met zijn hookblade ipv te springen
Je moet na de sprong pas op de knop drukken.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het spel 100% uitgespeeld zonder op hoofden van burgers te landen. Wat is precies de bedoeling? En waarom investeer je niet in wat parachuten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-04 12:53
Vet spel alle edities tot nu toe gespeeld. Maar een maatje van mij heeft AC brotherhood ook (voor online experience) en nu kan hij wel singleplayer op zijn Logitech F710 spelen maar niet in multiplayer game.
Weet iemand toevallig iets daarover. Ik kom wel het een en ander tegen op www. maar geen concrete oplossing.
Alvast dank en game-ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
We gaan bijna de laatste week van maart in :P dat betekend : een aankondiging van de Collectors Edition voor AC 3 !! :D

volgens de pre order page van AC 3

[ Voor 13% gewijzigd door bulletrene op 23-03-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste medetweakers,
Recent heb ik mijn E8400 + HD4850 + 3GB RAM geupgrade naar een Q6600 + HD6870 + 4GB RAM.
Daarnaast heb ik mijn Vista installatie vervangen door een schone Windows 7 versie, en de Q6600 overgeklokt naar 3.00GHz.

Hoewel BF3 heerlijk speelt ten opzichte van mijn oude setup, heb ik in Assassin's Creed de grootste moeite om een stabiele FPS te behalen. Continu heb ik flinke framedrops, wat het spelplezier flink bederft. In AC2, BH en Revelations heb ik allemaal hetzelfde probleem. De videokaart toont dan maximaal 30% activity, terwijl er altijd 1 of meerdere cores op mijn processor rond de 90% zitten. Dit doet zich voor op alle instellingen op low, en alles op maximaal. Ik neem aan dat mijn processor dan ook de bottleneck is, waardoor de GPU zijn werk niet goed kan doen.

Hoe zou ik dit kunnen verhelpen? Is er nog een andere mogelijkheid dan verder overklokken of overstappen op een nieuwe processor?

P.S. Ik heb overigens exact dezelfde problemen in GTA4, Skyrim en EVE Online.

[ Voor 11% gewijzigd door Brokxie op 23-03-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Drivers allemaal ut-to-date?

Dit haal ik met een GTX 460, i5 750 en 2gb ram, geen van allen overgeklokt en cpu zit nooit boven de 50%. Lijkt me dus heel erg raar dat jij dat niet gaat redden met de snellere HD6870.

Allerslechtste fps-meting die ertussen zat, vaak zit hij steeds tegen de 60 (monitor gelimiteerd) aan te hikken.
Instellingen: 1920*1200 Max.
FPS 61 59 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 57 44 51 60 52 46 57 50 58 51 47 46 51 58 57 56 56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Anoniem: 384711 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:44:
Drivers allemaal ut-to-date?

Dit haal ik met een GTX 460, i5 750 en 2gb ram, geen van allen overgeklokt en cpu zit nooit boven de 50%. Lijkt me dus heel erg raar dat jij dat niet gaat redden met de snellere HD6870.

Allerslechtste fps-meting die ertussen zat, vaak zit hij steeds tegen de 60 (monitor gelimiteerd) aan te hikken.
Instellingen: 1920*1200 Max.
FPS 61 59 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 57 44 51 60 52 46 57 50 58 51 47 46 51 58 57 56 56
Yup alles is up to date!

Mijn 6870 is denk ik dan ook niet het probleem, maar de Q6600. Jouw i5 is veel sneller, en daardoor kan jouw videokaart zijn werk volop doen. Bij is het zo dat de videokaart in AC2/BH/Rev slechts een klein gedeelte van zijn capaciteit gebruikt, omdat hij wordt gebottleneckt door de processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://www.insidegamer.nl...ssins-creed-iii-uitgelekt

Ziet er erg goed uit :|
Zelf denk ik dat dit pc versie is, want console versie kan dit niet renderen vrees ik.
Ben zelf weer hellemaal into assassins creed. Heb net brotherhood uitgespeeld, en heb revelations nog in plastic liggen. Brotherhood vond ik qua verhaal erg goed, en leuk dat het meteen doorging waar deel 2 stopte.
Vind sowieso assassins creed hoog staan in mijn lijstje met games met goeie story.
Ga dalijk eerst nog even brotherhood hellemaal uitspelen(alle achievments enz) dan revelations.
En dan in oktober assassins creed III !!!! heb er veel zin in :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-05 07:24
KillerX42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Yup alles is up to date!

Mijn 6870 is denk ik dan ook niet het probleem, maar de Q6600. Jouw i5 is veel sneller, en daardoor kan jouw videokaart zijn werk volop doen. Bij is het zo dat de videokaart in AC2/BH/Rev slechts een klein gedeelte van zijn capaciteit gebruikt, omdat hij wordt gebottleneckt door de processor.
Wat raar dat je zoveel problemen hebt. Ik kan alle AC2 spellen prima spelen met een vergelijkbare configuratie als jouw oude configuratie Ik heb een E8500, 4GB RAM en een HD5750. Ik heb wel een Windows 7 x64 besturingssysteem. Jij hebt waarschijnlijk een 32 bits besturingssysteem? Misschien dat het extra geheugen wat uitmaakt.

Dat Skyrim problemen geeft met deze config is minder vreemd. Skyrim is zeer CPU en RAM afhankelijk en mijn 4GB is maar net genoeg om de HD DLC te draaien. Daarnaast gebruikt Skyrim volgens mij de quad processor niet optimaal. Ik denk dat een Q6600 langzamer is dan een E8400, alleen meer cores heeft. Dat is misschien ook het probleem voor AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerX42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Yup alles is up to date!

Maar assassins creed 2 heb ik trouwens ook nog grafiekjes van :D. Getest op een Q9550, met GTX460 liep hij soepel, GT9400 trok hij net niet.
Daarbij kan een Q6600 op 3ghz zeker bij AC: II naar mijn idee geen bottleneck vormen.
RoseSolane schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Wat raar dat je zoveel problemen hebt. Ik kan alle AC2 spellen prima spelen met een vergelijkbare configuratie als jouw oude configuratie Ik heb een E8500, 4GB RAM en een HD5750. Ik heb wel een Windows 7 x64 besturingssysteem. Jij hebt waarschijnlijk een 32 bits besturingssysteem? Misschien dat het extra geheugen wat uitmaakt.

Dat Skyrim problemen geeft met deze config is minder vreemd. Skyrim is zeer CPU en RAM afhankelijk en mijn 4GB is maar net genoeg om de HD DLC te draaien. Daarnaast gebruikt Skyrim volgens mij de quad processor niet optimaal. Ik denk dat een Q6600 langzamer is dan een E8400, alleen meer cores heeft. Dat is misschien ook het probleem voor AC?
Configuratie van Killer is veel sneller. De Q6600 is namelijk wel veel sneller dan een E8400, en waarbij smartphone-games soms nog moeite hebben met het benutten van alle cores, behoort dat bij de pc-games gelukkig al lang tot de verleden tijd :). Vind het daarom ook erg frapant dat jouw setup AC niet maximaal kan spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 384711 op 23-03-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Ik gebruik Windows 7 Ultimate 64bit overigens. Tijdens AC2 komt het geheugengebruik niet verder dan 60% van de 4gb. Standaard loopt de Q6600 op 2,4GHz, maar ik heb hem dus op 3,00GHz lopen.
Ik heb allerlei settings nu uitgeprobeerd, van alles op minimaal en 800x600 tot alles op maximaal en 1680x1050.. Toch blijft de CPU in alle gevallen de bottleneck. Er draait behalve fraps/taakbeheer/catalyst niets op de achtergrond.

Waar zou dit dan aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 22:43
Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik heb een Revelations 50% korting coupon in m'n Steam, geldig tot 1 april. Als iemand geïnteresseerd is, stuur maar een DM.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-05 14:41
Der is blijkbaar al een foto geleaked van AC III “Join or Die Edition”
http://www.9lives.be/file...ts/640x360/216/216792.jpg

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38
Inderdaad ook een 50% kortingscoupon gekregen van Steam, een vriend van me heeft 3 games uit de serie op Steam gekocht, en die kreeg er toevallig ook 3. Zal wel iets met elkaar te maken hebben. Ik heb alleen deeltje 1 op Steam, de rest fysiek gekocht. Anyway..

Ik ben nu ook eindelijk toegekomen aan Revelations, en ben op dit moment bezig met de Masyaf Puzzle,
maar ik heb er een ontzettend irritante bug. In plaats van dat Ezio de dwarsbalk grijpt die je nodig hebt om verder te komen, springt hij er alleen maar tegenaan en vervolgens val ik naar beneden. Heb mijn game al gerestart maar dat helpt niet, iemand enig idee hoe ik nu verder kom? Het gaat om de PC versie.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
kwam dit net tegen :

Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/03/ACIII-Join-or-Die-Edition.jpg

Vraag me af wat hiervan klopt en echt is :P

Er gaan wel geruchten op onder andere het Ubisoft forum dat dit een Limited Edition zou zijn? en dat er een nog grotere Ultimate/Collectors Edition komt.
Dat zou natuurlijk goed kunnen als we kijken hoeveel versies er van de afgelopen AC games zijn gemaakt.

We wachten rustig af op de officiele aankondiging van de CE :P

[ Voor 45% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:57

Oxigeon

En zo is dat!

bulletrene schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:50:
kwam dit net tegen :

[afbeelding]

[afbeelding]

Vraag me af wat hiervan klopt en echt is :P
als dit echt is.. is het een nette CE !

Er gaan wel geruchten op onder andere het Ubisoft forum dat dit een Limited Edition zou zijn? en dat er een nog grotere Ultimate/Collectors Edition komt.
Dat zou natuurlijk goed kunnen als we kijken hoeveel versies er van de afgelopen AC games zijn gemaakt.

We wachten rustig af op de officiele aankondiging van de CE :P
Die gast rechtsonder "Sharpshooter" lijkt wel erg veel op die van Red Dead Redemption

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerX42 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:53:
Ik gebruik Windows 7 Ultimate 64bit overigens. Tijdens AC2 komt het geheugengebruik niet verder dan 60% van de 4gb. Standaard loopt de Q6600 op 2,4GHz, maar ik heb hem dus op 3,00GHz lopen.
Ik heb allerlei settings nu uitgeprobeerd, van alles op minimaal en 800x600 tot alles op maximaal en 1680x1050.. Toch blijft de CPU in alle gevallen de bottleneck. Er draait behalve fraps/taakbeheer/catalyst niets op de achtergrond.

Waar zou dit dan aan kunnen liggen?
Heb je ook fps-metingen gedaan dan met fraps? Misschien dat je last hebt van microstuttering oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Anoniem: 384711 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:26:
[...]

Heb je ook fps-metingen gedaan dan met fraps? Misschien dat je last hebt van microstuttering oid.
Ik heb meestal fraps aanstaan om de FPS in de gaten te houden ja. Op een goed moment zit het dan op 60 fps, en voelt het ook zeer soepel aan. Dit zakt echter heel snel weer in naar zo'n 20 fps, waardoor het totaal niet soepel speelt. Zo schommelt het continu heen en weer, naar mate de processor meer of minder wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerX42 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:26:
[...]

Ik heb meestal fraps aanstaan om de FPS in de gaten te houden ja. Op een goed moment zit het dan op 60 fps, en voelt het ook zeer soepel aan. Dit zakt echter heel snel weer in naar zo'n 20 fps, waardoor het totaal niet soepel speelt. Zo schommelt het continu heen en weer, naar mate de processor meer of minder wordt gebruikt.
Vallen die framedrops ook samen met bepaalde in-game gebeurtenissen? Zoals een monoloog, veel mensen of een synchronisatiepunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Anoniem: 384711 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:07:
[...]

Vallen die framedrops ook samen met bepaalde in-game gebeurtenissen? Zoals een monoloog, veel mensen of een synchronisatiepunt?
Nope, ze komen eigenlijk continu. Ook als ik buiten de villa in AC2 in het veld ergens stil sta, dan valt hij telkens terug van 60 naar ~20.

Ik ga er dus eigenlijk van uit dat het een processor bottleneck is. Maar hoe kan ik dit verhelpen, naast nóg verder overklokken, of overstappen op Sandy/Ivy bridge?

[ Voor 17% gewijzigd door Brokxie op 26-03-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerX42 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:08:
[...]

Nope, ze komen eigenlijk continu. Ook als ik buiten de villa in AC2 in het veld ergens stil sta, dan valt hij telkens terug van 60 naar ~20.

Ik ga er dus eigenlijk van uit dat het een processor bottleneck is. Maar hoe kan ik dit verhelpen, naast nóg verder overklokken, of overstappen op Sandy/Ivy bridge?
Weet voor 99% zeker dat je processor in AC2 nog niet voor een serieuze bottleneck kan zorgen, zeker niet indien hij al op 3 ghz loopt, processorgebruik komt bij mij namelijk nooit boven de 20-30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
dit wordt zeker een must-buy !! ik ga voor de Freedom-Edition :D

Afbeeldingslocatie: http://s.pro-gmedia.com/videogamer/media/images/pub/large/ac3_freedom_edition_mockup.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.godisageek.com/wp-content/gallery/ac3-special-editions/ac3_join_or_die_edition_mock-up.jpg

Begin wel een klein beetje te twijfelen tussen de Freedom en Join or Die edition :P
Gezien het feit dat de Freedom Edition €100 gaat kosten en de Join or Die €80.

Dat beeldje is wel heel mooi, maar heb niet echt een plaatsje om hem neer te zetten...
En dat Medailon van de Join or Die edition is ook wel erg mooi volgens mij ! :D

[ Voor 36% gewijzigd door bulletrene op 27-03-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Anoniem: 384711 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:22:
[...]

Weet voor 99% zeker dat je processor in AC2 nog niet voor een serieuze bottleneck kan zorgen, zeker niet indien hij al op 3 ghz loopt, processorgebruik komt bij mij namelijk nooit boven de 20-30%.
Ik gebruik 1 scherm om spellen weer te geven, en 1 scherm voor taakbeheer/catalyst om de belasting te bekijken. Tijdens AC2 zijn altijd 1 of 2 cores in de 90%. Daarnaast wordt de videokaart amper gebruikt (maximaal 40%), ook als Vsync uitstaat. Mag ik vragen welke processor jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
De Freedom Edition van AC3 staat inmiddels in de Pre-Order bij BOL.Com voor 99.99 ( XBOX360 ) !!:D

Mocht hij ergens anders nog goedkoper worden in de tussentijd kan ik altijd nog annuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerX42 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:40:
[...]

Ik gebruik 1 scherm om spellen weer te geven, en 1 scherm voor taakbeheer/catalyst om de belasting te bekijken. Tijdens AC2 zijn altijd 1 of 2 cores in de 90%. Daarnaast wordt de videokaart amper gebruikt (maximaal 40%), ook als Vsync uitstaat. Mag ik vragen welke processor jij gebruikt?
i5 750 en GTX460 en Core 2 Quad 9550 met GT9500 (videokaart was hier de beperkende factor). Allebei op stock. Zal zometeen wel even zien of ik de cpu load ook op mijn toetsenbord-schermpje krijg, kan ik wel even zien welke waarden ik hier behaal.

Edit:
In alle drie II, Brotherhood en Revelations zit ik vaak rond de 65%, wat nog wel vrij veel is naar mijn mening. Verder heb ik ook in alle drie wel eens uitschieters van 40% - 100%.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 384711 op 27-03-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:03
http://uk.pc.gamespy.com/...creed-2012/1221571p1.html
mhhaha

GameSpy: So when's the PC release date?

Ubisoft PR: October 30th.

GameSpy: Yeah, but when's the real PC release date?

Ubisoft PR: It's October 30th.

GameSpy: Uh huh. And can you say that with a straight face?

Ubisoft PR: You can ask me as many times as you like, but the answer will be the same.

GameSpy: Very well, let's move on. So, when will you announce the delay of the PC version?

Ubisoft PR: ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 19:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Preorder van freedom edition stat bij bol.com :D
October mag van zsm komen!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Iemand de Freedom Editions al gevonden in een (liefst) UK webshop (PC)? Of uberhaupt ergens anders dan bij Ubisoft of Bol.com zelf? Ik heb namelijk het liefst een engelse versie.
Zo lang dat er niet in zit ligt ie in de preorder bij Bol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:11

FeaR

In GoT we trust

bulletrene schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:34:
dit wordt zeker een must-buy !! ik ga voor de Freedom-Edition :D

[afbeelding]

[afbeelding]

Begin wel een klein beetje te twijfelen tussen de Freedom en Join or Die edition :P
Gezien het feit dat de Freedom Edition €100 gaat kosten en de Join or Die €80.

Dat beeldje is wel heel mooi, maar heb niet echt een plaatsje om hem neer te zetten...
En dat Medailon van de Join or Die edition is ook wel erg mooi volgens mij ! :D
Mmmm... veelal is dat alles van de voorgaande versies ook bij de hogere versie zit. Alleen dat gaat dit keer dus niet op... Wordt dus even kijken waar ik meer trek ik heb, een beeldje of een medaillon...

Denk dat ik toch voor het beeldje ga. Dat extra level van de Single Player komt wellicht via DLC toch wel naar de andere versies, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Maar een beeldje zet ik toch wat sneller neer dan een medaillon.

[ Voor 12% gewijzigd door FeaR op 27-03-2012 21:05 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Dat is ook mijn motivatie geweest om de Freedom Edition te bestellen ipv de Join or Die Edition. Het beeltje kan ik uiteindelijk wel ergens neerzetten, en dat vind ik persoonlijk leuker dan een medailon wat waarschijnlijk in de doos zal verdwijnen na er een keer naar te kijken.. :p

Toch wel jammer dat je bij de duurste versie niet gewoon alles krijgt.. Of in ieder geval alle extra DLC. (die van de special edition ontbreekt in de Freedom Edition. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik had net zoiets verwacht als bij Gears of War 3. Dat de Join or Die Edition gewoon in de doos van de Freedom Edition zou zitten met daarnaast nog een extra. En over Gears of War 3 gesproken, het "medaillon" wat daar bij zit doe ik ook niets mee. Eigenlijk zonde.... Al zal na een tijdje het beeld van Connor ook wel weer in de doos verdwijnen. Dat is nu ook gebeurd met het beeldje dat bij Assassin's Creed II (White en Black Edition) zat. Al vind ik "beeldje" wat te positief, het is en blijft plastic fantastic :X

Welke DLC zit er dan bij de Special Edition, die kan ik zo 1-2-3 niet vinden. Idem met de Freedom Edition (PS3) bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:51

Rhapsody

In Metal We Trust

Bij Ubishop staat wel iets meer informatie.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik zal die site eens doornemen, had alleen hier op GoT gekeken en dan met name die "foto's" van de edities. Al zeggen die foto's ook niet echt veel, want de Jack in the Box welke je bij de Amerikaanse Limited Edition kreeg was in real life toch wel een stuk minder mooi. Overigens met veel dingen zo, ook de helm van Killzone 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
In de Special Edition zit 1 DLC SP Mission : A Dangerous Secret.
Die zit niet in de Join or Die en ook niet in de Freedom Edition.

Ik had het zelf wel leuk gevonden als je de duurste versie koopt dat je dan in ieder geval alle SP missions kreeg :P mja ondanks dat, de Freedom Edition ziet er gewoon heel netjes uit!

En tuurlijk het beeldje is van plastic :P maar ik denk dat ik daar uiteindelijk meer aan heb als een medailon wat je een paar keer bekijkt en vervolgens zoeits hebt van : wat moet ik nu eigenlijk mee?! ( al is hij volgens het plaatje best mooi gemaakt ;) )

Mocht er iemand geintresseerd zijn in de Freedom Edition:

http://www.bol.com/nl/s/g...5/sc/games_all/index.html

Exclusief bij Bol.com en Op=Op ( zeer beperkte oplage!! )

[ Voor 35% gewijzigd door bulletrene op 28-03-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Anoniem: 384711 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:00:
[...]

i5 750 en GTX460 en Core 2 Quad 9550 met GT9500 (videokaart was hier de beperkende factor). Allebei op stock. Zal zometeen wel even zien of ik de cpu load ook op mijn toetsenbord-schermpje krijg, kan ik wel even zien welke waarden ik hier behaal.

Edit:
In alle drie II, Brotherhood en Revelations zit ik vaak rond de 65%, wat nog wel vrij veel is naar mijn mening. Verder heb ik ook in alle drie wel eens uitschieters van 40% - 100%.
Bedankt voor het testen. Denk dat ik dan toch maar eens moet gaan sparen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
F.W.I.W.
Ik vond assasins creed 1 mooi.
Twee vond ik fantastisch.
Brotherhood ook wel mooi en een paar leuke nieuwe elementen
Maar Revelations vind ik volkomen ruk
Ik wordt doodziek van de tutorials en bij het bommen maken ben ik afgehaakt.
Ik wil een spel spelen en een verhaal blijven volgen.
Maar bij Revelations heb je het gevoel dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Het is ineens een soort van strategisch spel geworden met plaatsen van allerlei elementen (verdedigings linie's) etc.
Ik vind het veel te veel georganiseer en het is een totaal ander soort spel geworden en geen verbetering, integendeel.
Jammer maar ik vind dat ze de plank volledig hebben misgeslagen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MatMich schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:47:
F.W.I.W.
Ik vond assasins creed 1 mooi.
Twee vond ik fantastisch.
Brotherhood ook wel mooi en een paar leuke nieuwe elementen
Maar Revelations vind ik volkomen ruk
Ik wordt doodziek van de tutorials en bij het bommen maken ben ik afgehaakt.
Ik wil een spel spelen en een verhaal blijven volgen.
Maar bij Revelations heb je het gevoel dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Het is ineens een soort van strategisch spel geworden met plaatsen van allerlei elementen (verdedigings linie's) etc.
Ik vind het veel te veel georganiseer en het is een totaal ander soort spel geworden en geen verbetering, integendeel.
Jammer maar ik vind dat ze de plank volledig hebben misgeslagen. :(
Kan ik me wel deels in vinden, deel 1 was wel vrij repetitief maar wel geweldig leuk om te spelen. 2 Vind ik tot nog toe het beste deel uit de serie, mede door de grote diversiteit aan steden, missies en personages. Vond dat er in venetie en firenze een hele goede in-game sfeer zat, zoals dat venetiaans carnaval, om van te smullen.
Brotherhood was wel vrij aardig maar je zat daarin toch vast aan 1 stad die daarbij ook nog eens half in puin lag. Nu ben ik bezig met revelations en doe ik af en toe nog even een missie, maar de tijd dat ik AC weken lang tot in de late uurtjes speel is wel een beetje afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bulletrene schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:30:
In de Special Edition zit 1 DLC SP Mission : A Dangerous Secret.
Die zit niet in de Join or Die en ook niet in de Freedom Edition.
Als ik op de site van Ubisoft kijk zit alles er op en er aan bij de Freedom editie qua DLC.

Freedom

Join or die

Special Edition

@Matmich; bij Revelations hoef je max 1 keer dat domme tower defense te doen. Daarna kun je of voorkomen dat het gebeurt of het laten gebeuren, koffie drinken terwijl je verliest en in 15 seconden de tower weer over nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 29-03-2012 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De special edition is toch gewoon de game zonder iets van dlc en/of beeldjes ed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:24:
[...]

Als ik op de site van Ubisoft kijk zit alles er op en er aan bij de Freedom editie qua DLC.

Freedom

Join or die

Special Edition
In de Special Edition zit de DLC : A Dangerous Secret.
In de Join or Die Edition zit : Ghosts of War en de Sharpshooter multiplayer pack.
In de Freedom Edition zit : Ghosts of War, Lost mayan Temple, en het sharpshooter multiplayer pack.

In de Freedom Edition ( Duurste ) ontbreekt dus : A Dangerous Secret.
Ubisoft heeft dit gedaan zodat elke versie iets unieks heeft wat de andere versies niet hebben.
Persoonlijk zou ik het leuker gevonden hebben als je gewoon alle DLC zou krijgen wanneer je de duurste versie koopt. :P

@cd94 , De Special Edition is gewoon de retail game maar met 1 extra SP mission : A Dangerous Secret. En ik dacht dat er ook een speciale box omheen zat ipv de retail box.

[ Voor 6% gewijzigd door bulletrene op 29-03-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:34:
[...]

In de Special Edition zit de DLC : A Dangerous Secret.
In de Join or Die Edition zit : Ghosts of War en de Sharpshooter multiplayer pack.
In de Freedom Edition zit : Ghosts of War, Lost mayan Temple, en het sharpshooter multiplayer pack.

In de Freedom Edition ( Duurste ) ontbreekt dus : A Dangerous Secret.
Ubisoft heeft dit gedaan zodat elke versie iets unieks heeft wat de andere versies niet hebben.
Persoonlijk zou ik het leuker gevonden hebben als je gewoon alle DLC zou krijgen wanneer je de duurste versie koopt. :P

@cd94 , De Special Edition is gewoon de retail game maar met 1 extra SP mission : A Dangerous Secret. En ik dacht dat er ook een speciale box omheen zat ipv de retail box.
Maar het is wel te verwachten dat de extra missies en de multiplayer pack uiteindelijk als DLC beschikbaar komen. Dit was tenminste bij AC:R wel het geval met de Vlad de Spietser missie. Dus uiteindelijk komt het er op neer of je deze meteen wilt spelen en of je het beeldje / medallion en het dagboek interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Het klopt dat meestal de DLC achteraf wel beschikbaar wordt om te downloaden tegen betaling.
Het zou alleen wel netjes van Ubisoft zijn om voor diegene die € 100,- betalen voor de ultieme edition gewoon alle DLC meteen beschikbaar te stellen.. ik bedoel, ik koop de Freedom Edition zodat ik het spel echt compleet met alles erop en eraan heb :P niet om vervolgens nog eens extra geld bovenop die €100,- te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:37:
Het klopt dat meestal de DLC achteraf wel beschikbaar wordt om te downloaden tegen betaling.
Het zou alleen wel netjes van Ubisoft zijn om voor diegene die € 100,- betalen voor de ultieme edition gewoon alle DLC meteen beschikbaar te stellen.. ik bedoel, ik koop de Freedom Edition zodat ik het spel echt compleet met alles erop en eraan heb :P niet om vervolgens nog eens extra geld bovenop die €100,- te betalen.
Dat is natuurlijk waar, zeker voor dat geld. Daarom twijfel ik nog.

Bovenop de Feedom edition komt dan namelijk nog 1 DLC (A Dangerous Secret). Er even vanuit gaan dat een DLC circa 10 euro kost wordt dat dan 110 euro.

Boven op de Join or Die edition komen dan iig nog 2 DLC's (A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins). Dat wordt dus 80 + 20 = 100 euro.

De special edition kost 70 euro. Daar komen dan nog 3 dlc's bij (Ghost of War, Lost Maya Ruins en het sharpshooter pack). Dat wordt dus (70 + 30) 100 euro.

Nu zullen deze extra missies niet ieder als een losse DLC worden aangeboden, maar dan nog. Voor mij gaat het vooral om het spel (een beeldje of medallion vind ik niet zo interessant, een boek misschien wel) dan lijkt de Join or Die editie voor mij de beste keuze. Zeker als de A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins missies ook nog later beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Ook net de Freedom versie in de pre-order gezet bij Bol.com :)

Nu eindelijk eens beginnen aan Revelations.. Is er nooit van gekomen door Skyrim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
janvanmil schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Bovenop de Feedom edition komt dan namelijk nog 1 DLC (A Dangerous Secret). Er even vanuit gaan dat een DLC circa 10 euro kost wordt dat dan 110 euro.

Boven op de Join or Die edition komen dan iig nog 2 DLC's (A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins). Dat wordt dus 80 + 20 = 100 euro.

De special edition kost 70 euro. Daar komen dan nog 3 dlc's bij (Ghost of War, Lost Maya Ruins en het sharpshooter pack). Dat wordt dus (70 + 30) 100 euro.

Nu zullen deze extra missies niet ieder als een losse DLC worden aangeboden, maar dan nog. Voor mij gaat het vooral om het spel (een beeldje of medallion vind ik niet zo interessant, een boek misschien wel) dan lijkt de Join or Die editie voor mij de beste keuze. Zeker als de A Dangerous Secret en Lost Maya Ruins missies ook nog later beschikbaar komen.
Als we kijken naar de vorige delen van Assasins creed en het beleid omtrent DLC denk ik dat de DLC ook bij AC3 na een tijdje aangeboden zal worden voor een bepaalde prijs. Die zal inderdaad rond de €10 liggen.

Als het je gaat om het spel en misschien dat boek dan, en niet het beeldje of medailon.. kun je misschien het beste gaan voor de Join or Die edition. dan is het wel hopen dat de DLC inderdaad achteraf uitgebracht wordt :P

Als je kijkt naar wat je schrijft over de prijzen incl de DLC pakketten dan betaal je totaal bij de Freedom Edition €10 meer en dan krijg je er een beeldje en een lithograph bij, verder komt het volgens mij overeen met de Join or Die edition aan extra goodies ( op het medailon na dan ). ja en een andere doos mja het gaat om wat erin zit he !

[ Voor 10% gewijzigd door bulletrene op 29-03-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Anoniem: 384711 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 08:31:
[...]

Kan ik me wel deels in vinden, deel 1 was wel vrij repetitief maar wel geweldig leuk om te spelen. 2 Vind ik tot nog toe het beste deel uit de serie, mede door de grote diversiteit aan steden, missies en personages. Vond dat er in venetie en firenze een hele goede in-game sfeer zat, zoals dat venetiaans carnaval, om van te smullen.
Brotherhood was wel vrij aardig maar je zat daarin toch vast aan 1 stad die daarbij ook nog eens half in puin lag. Nu ben ik bezig met revelations en doe ik af en toe nog even een missie, maar de tijd dat ik AC weken lang tot in de late uurtjes speel is wel een beetje afgelopen.
En nu weer zo een race voor een assasin over de daken ook heel erg fijn met die brakke PC besturing.
Maar je moet hem doen.
En het is ook konstant nacht zo dat je geen reet ziet.
Wat een waardeloze versie is dit.
En het allervervelendste is dat je hem toch uit wil spelen om te zien hoe het afloopt.
Revelations is echt bloed irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MatMich schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:11:
[...]

En nu weer zo een race voor een assasin over de daken ook heel erg fijn met die brakke PC besturing.
Maar je moet hem doen.
En het is ook konstant nacht zo dat je geen reet ziet.
Wat een waardeloze versie is dit.
En het allervervelendste is dat je hem toch uit wil spelen om te zien hoe het afloopt.
Revelations is echt bloed irritant
Helemaal mee eens.
Wil echt heel graag weten hoe het afloopt (Zelf achterkomen, dus niet gaan spoileren :))
Maar is inderdaad ook om de haverklap weer nacht, vond ik zelf ook al heel erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:04

Infinchible

Woef!

Ik heb revelations gekocht via steam, met 50% korting. Maar nu wil ik hem dus spelen, installeren ging allemaal goed. Maar nu heb ik al 2 dagen dat hij geen verbinding kan maken met de hoofdserver. Hier baal ik dus een beetje van!
Iemand een idee of er ergens iets plat ligt, of zou het aan mij liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-05 09:17
Infinchible schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:04:
Ik heb revelations gekocht via steam, met 50% korting. Maar nu wil ik hem dus spelen, installeren ging allemaal goed. Maar nu heb ik al 2 dagen dat hij geen verbinding kan maken met de hoofdserver. Hier baal ik dus een beetje van!
Iemand een idee of er ergens iets plat ligt, of zou het aan mij liggen?
Zit nu achter de laptop en kan niet kijken maar heb je bij de Steam-versie ook Uplay nodig? Drie dagen terug werkte het nog wel (niet Steam-versie)

Ik denk dat ik dit spel niet eens af ga maken. Zelfs het verhaal kan me niet genoeg boeien om weer tijd te steken in dit spel. Deel 2 was inderdaad het beste (vooral na het repetitieve deel 1) en Brotherhood vond ik ook enorm leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Revelations is niet het beste spel uit de reeks tot nu toe , dat klopt.
Maar als je al vanaf deel 1 het verhaal volgt raad ik wel aan deze uit te spelen zodat je in ieder geval het verhaal van Ezio / Altaïr af kan sluiten en het gedeelte van Desmond snapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Anoniem: 384711 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:28:
[...]

Helemaal mee eens.
Wil echt heel graag weten hoe het afloopt (Zelf achterkomen, dus niet gaan spoileren :))
Maar is inderdaad ook om de haverklap weer nacht, vond ik zelf ook al heel erg vervelend.
het lijkt ook wel of het vaker nacht dan dag is

[ Voor 19% gewijzigd door MatMich op 30-03-2012 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

janvanmil schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Of je wacht tot het voorjaar van 2013 en koopt ACIII met alle DLC voor 30 à 35 euro. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
@DarthDavy, Waarschijnlijk zijn dan de Freedom Editions nergens meer te koop, misschien een enkele Join or Die Edition als je veel geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

bulletrene schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:42:
@DarthDavy, Waarschijnlijk zijn dan de Freedom Editions nergens meer te koop, misschien een enkele Join or Die Edition als je veel geluk hebt.
Als je zuiver naar het spel met DLC kijkt en niets geeft om fysieke meuk bij het spel, dan doet de Join or Die of Freedom Edition er niet toe.

Als je de fysieke meuk moet hebben, dan kan je inderdaad best niet wachten (zeker niet voor de Freedom Edition).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Of het meuk is , dat is vooral persoonlijke smaak/mening denk ik zo :P

En we hadden het hoofdzakelijk over de Join or Die edition aangezien Janvanmil daar in geintresseerd was ;)

Maar als het je gaat om het losse spel zonder extra spullen, dan klopt het wat je zegt en kun je net zo goed wachten tot alles goedkoper is en al uitgebracht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:15
Heb net de Assassins Creed III - Freedom Edition gepreorderd.

Als ik de berichten mag geloven is deze Editie in zeer beperkte oplage verkrijgbaar.

Dus wees er snel bij zou ik zeggen.

Ik heb mijn lesje wel geleerd toen ik te laat was met de Black Edition (AC2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Net je Join or Die edition gepreordered. Nu maar wachten op 31 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Sefaex schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:31:
Heb net de Assassins Creed III - Freedom Edition gepreorderd.

Als ik de berichten mag geloven is deze Editie in zeer beperkte oplage verkrijgbaar.

Dus wees er snel bij zou ik zeggen.

Ik heb mijn lesje wel geleerd toen ik te laat was met de Black Edition (AC2).
Tsja, wat is "zeer beperkt"? Maar ik heb hem maar bij Bol.com in bestelling gezet. Betalen per acceptgiro en nog altijd de mogelijkheid te annuleren. Altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er niet een apart topic voor AC: III gerelateerde zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 384711 schreef op zondag 01 april 2012 @ 03:10:
Is er niet een apart topic voor AC: III gerelateerde zaken?
Afbeeldingslocatie: http://lingen.nu/img/tweakerseenapril.png

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
In het begin dacht ik : dat meen je niet ... -_-

en aan het eind : hahahahahah... :P

ik vind hem goed gevonden en gemaakt door Ubisoft :P ook vooral het einde , released when somebody actualy makes it.. beceause we wont :P

Heb dit nog gevonden op internet :

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/Assassins-Creed-3-preorder-connor-skin.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pinoytutorial.com/techtorial/wp-content/uploads/2012/03/ac3-preorder-gamestop-2-1024x724.jpg

Ziet eruit als een extra outfit en wapen als pre-order bonus.. zo te zien in de link van het 2e plaatje bij Gamestop?

En extra screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120402100239/assassinscreed/images/f/f0/Assassins-Creed-3-42.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/2012/articles//a/1/4/7/1/6/6/7/450-iz5lxc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://30.media.tumblr.com/tumblr_m1pwqzDke71qfh2bxo1_500.png

[ Voor 43% gewijzigd door bulletrene op 02-04-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb Relevations gekocht, maar ben eigenlijk wel een beetje AC moe. Hopelijk wordt III echt anders want heb sowieso vaak het gevoel dat alles lopende band werk is. Speel daarom nu alleen maar even de hoofdlijnen, de rest kan mij ( helaas ) gestolen worden. Geen zin meer om uren sub-missies te doen en op zoek te gaan naar schatkistjes. Maar blijft een heerlijke game / setting / gameplay..!

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste