bulletrene schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:55:
[...]
Dat heb ik al meerdere malen verteld in een post! ^^
Heb nu ongeveer 10.000 aan inkomen doordat ik winkels heb gerenoveerd, en krijg ook het een en ander binnen via de verschillende steden die ik overgenomen heb.. heb ineens na een tijdje spelen bijna 100.000, kan ik mooi telkens dat ene stuk armor kopen wat er beschikbaar komt!
Wat vinden jullie van de verschillende armors overigens?
Hello all

Nou dan meng ik me er ook maar even in... vond het hier namelijk ook al zo stil dus ik dacht, ach, wie ben ik om dat te doorbreken...
Heb 't spel nu eenmaal uitgespeeld, op 96 procent ofzo, maar heb niet de drang daar nog 100 van te maken. Mis alleen nog 10 animus data fragmenten, de multiplayer achievement, en heb die Mediterranean conquests niet uitgespeeld (alle Constantinopel Dens hebben wel gewoon een Den master van lvl 15 en daarna boeiden de overige assassin's me niet zoveel meer aangezien ze toch wel +10lvl waren).
Ik moet zeggen dat ik beide master armor sets wel heel nice vind (leuk dat je de keuze krijgt en niet vast zit aan bijvoorbeeld één lelijke set zoals bij Brutus armor), maar de armor in de shops heb ik daardoor eigenlijk alleen maar gekocht 'voor de heb' en niet gedragen, aangezien ik al meteen achter de speciale armorsets aanging. En zelfde met de wapens te koop in de shop: niet zo boeiend.
Verder heb ik een beetje een gemengd gevoel aan Revelations overgehouden. Vond Constantinopel zeer sfeervol, en de hookblade + ziplines echt een top toevoeging, lekker vlot van hot naar her. Wel jammer dat er geen buitengebied is, inderdaad zoals anderen ook al zeiden, en je dus constant in de stad bent. Ik miste m'n paard, haha, en het racen daarop naar dorpjes & torens buiten de stad. Ook de muziek vond ik een ondergeschoven kindje in dit deel, terwijl dat juíst normaliter zo'n onwijs pluspunt aan de serie was. Ook waren er idd niet veel 'sidemissions', en de sidemissions die er wel waren, waren vooral op die Dens gericht en totaal irrelevant (zoals die master assassin missions) voor het verhaal. Dit was natuurlijk wel vaker zo in eerdere delen, maar dan waren het vaak nog wel vermakelijke sidemissions, hier eerder 'iets wat af moest'. Het einde vond ik echter wel weer heel vet, inderdaad dat moment dat die drie verhaallijnen tezamen komen. Briljant camerawerk ook (jullie weten vast wel welk moment ik bedoel). En bovendien geeft het, samen met de Da Vinci dlc, gewoon ontzettend veel info weg over het volgende deel, wat natuurlijk wel prettig is aangezien de rest van het einde van Brotherhood totaal niet duidelijker geworden is in Revelations.
Eigenlijk vind ik het dus gewoon een prima spel, en weer heerlijk verslavend, maar ik vond dat er veel meer potentie inzat dan wat ze eruit gehaald hebben. Ik klink misschien negatief nu, maar zo bedoel ik het absoluut niet, want ik heb er echt weer ontzettend van genoten. Maar zoals eerder werd gezegd: het voelde soms toch wel een béétje als een DLC van drie dagen ipv een 'echte' Assassin's Creed. Maarja hopen dat we met AC3 weer een echte hoofdmaaltijd krijgen.
Oja en de bommen vond ik overigens wel top

veel lol mee gehad.