Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:59

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kaasje123 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:40:
Even een vraag. Er is een achievement voor 7 recuits op level 15/master assasin maken.

Ik heb er nu 6 in wording door ze steeds op missies te sturen en ze zitten op level 14 en 13. Er is er echter dan nog 1 die echt al sinds het begin van het spel op de missie The little prince zit. Komt hij daar ooit nog van terug of is dat bugged? Mission timer is er niet en er staat alleen dat hij voor een unkown time op pad is? :?
Zodra je je huidige chapter afrondt, komt ie terug.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:14
Bart ® schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:27:
[...]

Zodra je je huidige chapter afrondt, komt ie terug.
gelukkig ik vond het ook al vreemd

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ben ongeveer op 40% completed op mijn 2e playtrough :) de 1e heb ik puur gespeeld voor het verhaal, en nu bezig om alles te doen wat er in de game zit ^^ heb ik met Assassins creed 2 en Brotherhood ook gedaan en beviel me heel goed !:)

Alleen toch blijf ik wel met wat vragen zitten na het einde van de game.. wat bedoelde subject 16 met zijn gebrabbel in Brotherhood.. en Juno met haar verhaal aan het einde van Brotherhood. Of zoals wat er met Leonardo Davinci is gebeurd.. of ik heb gewoon niet opgelet :P mocht dit er inderdaad niet inzitten.. hoop ik dat er ooit nog iets van DLC uitkomt waar dit gedeelte verder in uitgelegd wordt.

Verder begin ik ook steeds meer de sfeer van Constantinopel te waarderen, waar ik in het begin nog wat moeite mee had XD

[ Voor 8% gewijzigd door bulletrene op 14-12-2011 09:56 ]

• bulletrene
wel jammer dat het vaak stil is op dit topic.. zou best leuk zijn om een beetje met mensen over AC Revelations te praten =P vergeleken met het Skyrim topic XD is het hier wel heel stil haha :)

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
bulletrene schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:10:
wel jammer dat het vaak stil is op dit topic.. zou best leuk zijn om een beetje met mensen over AC Revelations te praten =P vergeleken met het Skyrim topic XD is het hier wel heel stil haha :)
:p Begin maar, waar wil je het over hebben?

Verwijderd

AC: REV boeit me ook beduidend minder dan Brotherhood moet ik eerlijk zeggen. Ben al weer andere spellen tussendoor aan het spelen!

Verwijderd

zojuist assassins creed revelations (special edition) binnen, en gvd, nummer 2 van die soundtrack cd, geeft me echt kippenvel.
echt zo awesome :o
nog nooit zo veel sfeer gevoeld bij een game. Good job Ubisoft _/-\o_

• janvanmil
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:40:
zojuist assassins creed revelations (special edition) binnen, en gvd, nummer 2 van die soundtrack cd, geeft me echt kippenvel.
echt zo awesome :o
nog nooit zo veel sfeer gevoeld bij een game. Good job Ubisoft _/-\o_
Owjah die soundtrack heb ik ook, vanavond eens luisteren.

• bulletrene
janvanmil schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:18:
[...]

:p Begin maar, waar wil je het over hebben?
haha :9 nou bijvoorbeeld wat andere mensen van de game vinden, hun mening erover ;)

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 17:48
Ik moet ook toegeven dat die soundtracks echt goed zijn.
Maar ik heb het gevoel deze in de game minder gehoord te hebben dan in Brotherhood tooen kwam echt de muziek eruit :)

MP is af en toe leuk maar de SP blijft echt tja Assassin's Creed. Je moet die gewoon hebben als je alle voorgaande ook hebt...

https://erazerbrecht.wordpress.com/

• bulletrene
AMD_Aero schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:08:
Ik moet ook toegeven dat die soundtracks echt goed zijn.
Maar ik heb het gevoel deze in de game minder gehoord te hebben dan in Brotherhood tooen kwam echt de muziek eruit :)

MP is af en toe leuk maar de SP blijft echt tja Assassin's Creed. Je moet die gewoon hebben als je alle voorgaande ook hebt...
Als je de geluidsinstelling op 7/8 zet op de muziek na komt het al een stuk beter tot zijn recht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 17:22
Gister het spel uitgespeeld en heb er een beetje gemengde gevoelens over.

Qua verhaal wil je hem zeker spelen als je de voorgaande delen ook gespeeld hebt, vooral omdat hier de drie verhaallijnen van de hoofdpersonen tot nu toe samen komen. Maar toch blijft er na het uitspelen een gevoel over van "even snel in elkaar gezet" leunend op de successen van de vorige delen. Zo is de spelwereld veel minder divers als in voorgaande delen (in AC2 had je meerdere steden met ook nog uitgestrekte buitengebieden, in ACBH had je de stad Rome met ook een uitgestrekt buitengebied) met maar één stad met niet al te veel afwisseling.

Qua extra missies is het spel ook veel minder uitgebreid. In ACBH had je bijvoorbeeld heel veel missies voor de diverse facties, had je de Da Vinci-missies en zo nog het één en ander. In ACR heb je eigenlijk alleen naast de hoofdverhaallijn wat missies voor je den's en maar een handje vol voor de facties (mercanaries enzo). Ook het verzamelen van diverse zaken is veel minder belonend als in eerdere delen, zo kan je animus datafragmenten verzamelen; in het begin leveren die om de vijf stuks nog wat op (een memory van Desmond bijvoorbeeld), maar na 50 stuks eigenlijk niet meer en zelfs na ze allemaal gevonden te hebben (100 stuks en na 50 stuks ofzo worden ze allemaal op je kaart weergegeven) krijg je alleen een achievement en verder geen unlock voor het spel (wapens ofzo). Waar het opkopen van de winkeltjes in ACBH ook nog bonussen opleverde als je alles van een type gekocht had, krijg je hier ook niets extra's voor. Beetje doelloos dus.

De Desmond levels die je vrij kan spelen met het vinden van datafragmenten voelen ook erg "niet af" aan. Je kan ze starten vanaf het Animus eiland, maar vervolgens sluit het spel zichzelf af om een ander spel op te starten (vind ik een beetje ranzige oplossing) en kan je een paar saaie betonnen levels kan spelen waar ze wat puzzels in verwerkt hebben wat op een gegeven moment ook op het zelfde neer komt. Je krijgt hiermee wel een beetje een idee van het verleden van Desmond, maar dat gebeurd dan vooral verbaal terwijl jij je door de saaie levels heen werkt. Had ook wel wat meer van gemaakt kunnen worden.

In ACR zetten ze ook veel in op het gebruiken van de bommetjes, maar ik moet zeggen, gebruik ze eigenlijk nooit. Maar vervolgens is wel elk kistje wat je op een dak tegenkomt gevuld met materiaal daarvoor waar dat in vorige delen altijd geld was.

Al met al voelt het bij mij meer aan als een DLC van €50,- dan een volledig op zich zelf staand spel. Zeker geen uber-slecht spel ofzo (de gameplay zelf is nog als vorige delen en dus gewoon goed), maar vergeleken met zijn voorgangers wat een slap aftreksel. Maar desondanks zie ik wel uit naar AC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op donderdag 15 december 2011 @ 21:59:
[...]

haha :9 nou bijvoorbeeld wat andere mensen van de game vinden, hun mening erover ;)
Wat vind je er zelf van? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Dat heb ik al meerdere malen verteld in een post! ^^

Heb nu ongeveer 10.000 aan inkomen doordat ik winkels heb gerenoveerd, en krijg ook het een en ander binnen via de verschillende steden die ik overgenomen heb.. heb ineens na een tijdje spelen bijna 100.000, kan ik mooi telkens dat ene stuk armor kopen wat er beschikbaar komt!

Wat vinden jullie van de verschillende armors overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

bulletrene schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 20:55:
[...]

Dat heb ik al meerdere malen verteld in een post! ^^

Heb nu ongeveer 10.000 aan inkomen doordat ik winkels heb gerenoveerd, en krijg ook het een en ander binnen via de verschillende steden die ik overgenomen heb.. heb ineens na een tijdje spelen bijna 100.000, kan ik mooi telkens dat ene stuk armor kopen wat er beschikbaar komt!

Wat vinden jullie van de verschillende armors overigens?
Hello all :) Nou dan meng ik me er ook maar even in... vond het hier namelijk ook al zo stil dus ik dacht, ach, wie ben ik om dat te doorbreken... ;)

Heb 't spel nu eenmaal uitgespeeld, op 96 procent ofzo, maar heb niet de drang daar nog 100 van te maken. Mis alleen nog 10 animus data fragmenten, de multiplayer achievement, en heb die Mediterranean conquests niet uitgespeeld (alle Constantinopel Dens hebben wel gewoon een Den master van lvl 15 en daarna boeiden de overige assassin's me niet zoveel meer aangezien ze toch wel +10lvl waren).

Ik moet zeggen dat ik beide master armor sets wel heel nice vind (leuk dat je de keuze krijgt en niet vast zit aan bijvoorbeeld één lelijke set zoals bij Brutus armor), maar de armor in de shops heb ik daardoor eigenlijk alleen maar gekocht 'voor de heb' en niet gedragen, aangezien ik al meteen achter de speciale armorsets aanging. En zelfde met de wapens te koop in de shop: niet zo boeiend.

Verder heb ik een beetje een gemengd gevoel aan Revelations overgehouden. Vond Constantinopel zeer sfeervol, en de hookblade + ziplines echt een top toevoeging, lekker vlot van hot naar her. Wel jammer dat er geen buitengebied is, inderdaad zoals anderen ook al zeiden, en je dus constant in de stad bent. Ik miste m'n paard, haha, en het racen daarop naar dorpjes & torens buiten de stad. Ook de muziek vond ik een ondergeschoven kindje in dit deel, terwijl dat juíst normaliter zo'n onwijs pluspunt aan de serie was. Ook waren er idd niet veel 'sidemissions', en de sidemissions die er wel waren, waren vooral op die Dens gericht en totaal irrelevant (zoals die master assassin missions) voor het verhaal. Dit was natuurlijk wel vaker zo in eerdere delen, maar dan waren het vaak nog wel vermakelijke sidemissions, hier eerder 'iets wat af moest'. Het einde vond ik echter wel weer heel vet, inderdaad dat moment dat die drie verhaallijnen tezamen komen. Briljant camerawerk ook (jullie weten vast wel welk moment ik bedoel). En bovendien geeft het, samen met de Da Vinci dlc, gewoon ontzettend veel info weg over het volgende deel, wat natuurlijk wel prettig is aangezien de rest van het einde van Brotherhood totaal niet duidelijker geworden is in Revelations.

Eigenlijk vind ik het dus gewoon een prima spel, en weer heerlijk verslavend, maar ik vond dat er veel meer potentie inzat dan wat ze eruit gehaald hebben. Ik klink misschien negatief nu, maar zo bedoel ik het absoluut niet, want ik heb er echt weer ontzettend van genoten. Maar zoals eerder werd gezegd: het voelde soms toch wel een béétje als een DLC van drie dagen ipv een 'echte' Assassin's Creed. Maarja hopen dat we met AC3 weer een echte hoofdmaaltijd krijgen.

Oja en de bommen vond ik overigens wel top :P veel lol mee gehad.

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Lady_G schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 01:05:
[...]
Verder heb ik een beetje een gemengd gevoel aan Revelations overgehouden. Vond Constantinopel zeer sfeervol, en de hookblade + ziplines echt een top toevoeging, lekker vlot van hot naar her. Wel jammer dat er geen buitengebied is, inderdaad zoals anderen ook al zeiden, en je dus constant in de stad bent. Ik miste m'n paard, haha, en het racen daarop naar dorpjes & torens buiten de stad. Ook de muziek vond ik een ondergeschoven kindje in dit deel, terwijl dat juíst normaliter zo'n onwijs pluspunt aan de serie was. Ook waren er idd niet veel 'sidemissions', en de sidemissions die er wel waren, waren vooral op die Dens gericht en totaal irrelevant (zoals die master assassin missions) voor het verhaal. Dit was natuurlijk wel vaker zo in eerdere delen, maar dan waren het vaak nog wel vermakelijke sidemissions, hier eerder 'iets wat af moest'. Het einde vond ik echter wel weer heel vet, inderdaad dat moment dat die drie verhaallijnen tezamen komen. Briljant camerawerk ook (jullie weten vast wel welk moment ik bedoel). En bovendien geeft het, samen met de Da Vinci dlc, gewoon ontzettend veel info weg over het volgende deel, wat natuurlijk wel prettig is aangezien de rest van het einde van Brotherhood totaal niet duidelijker geworden is in Revelations.

Eigenlijk vind ik het dus gewoon een prima spel, en weer heerlijk verslavend, maar ik vond dat er veel meer potentie inzat dan wat ze eruit gehaald hebben. Ik klink misschien negatief nu, maar zo bedoel ik het absoluut niet, want ik heb er echt weer ontzettend van genoten. Maar zoals eerder werd gezegd: het voelde soms toch wel een béétje als een DLC van drie dagen ipv een 'echte' Assassin's Creed. Maarja hopen dat we met AC3 weer een echte hoofdmaaltijd krijgen.
Dit gevoel heb ik ook. Zeker een prima spel, maar niet zo uitgebreid als de vorige delen. Wat ik echt interessant vind is de combinatie met de verhaallijn in de multi-player. Ik ben echt benieuwd hoe alle in deel 3 wordt samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Haha combinatie verhaal met multiplayer......? Dat heb ik denk ik gemist! :P Loop in de multip. alleen maar een beetje loos deathmatch te doen af en toe, dus wellicht ligt t daar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:49

FeaR

In GoT we trust

Heb de game nu ook al een tijdje uitgespeeld en desondanks ik zeker niet heb lopen rushen is de teller toch op iets meer dan 25 uur blijven staan. Dus rustig gezocht naar schatten; Assassin's trainen; side-missies doen en Memoir Pages zoeken (met bijbehorende Tombe). Is toch zeker 50% minder qua uren dan in de voorgaande delen. Ik moet wel zeggen dat ik de niet bij elke stad ook vijf Assassin's heb, want dat werd me een beetje te veel van het goede, te eentonig. Maar daar zou ook zeker niet de 20 uur in gaan zitten die ik miste ten opzichte van de vorige delen.

Al met al zeker een leuke game, maar toch heb ik het idee dat er meer in had gezeten. Animus Island is niets aan, nu was er in de vorige delen ook niet veel te beleven buiten de Animus maar toch meer dan in Revelations. De levels als Desmond waren ook binnen een paar minuten gedaan, kwestie van vooral trail and error maar daarmee kwam ik er wel. Dat Tetris voor gevorderden was na een tijdje ook niet echt grappig meer... De stad zelf (Constantinopel) deed me ook niet zo veel als Rome me deed in Brotherhood. De sfeer was er op één of andere manier niet, zelfs niet door de diverse wijken die het gelukkig nog wat minder eentonig maakten. De meeste sfeer zat nog in het kerkhof in het deel linksonder in de map, lekker spooky door de mist. Qua side-missies was het in Revelations ook veel minder, in de Brotherhood kon je haast heel de dag bezig zijn met het doen van missies van thieves of mercenaries en daarnaast nog van Da Vinci. Qua tombes was Revelations ook een stuk makkelijker, al moet ik zeggen dat ik de tombes van Brotherhood ook simpeler vond dan van II. In II heb ik console soms gewoon uitgezet omdat me een paar sprongen niet lukten. In Revelations stond ik binnen no-time weer buiten. En dan als laatste het verhaal, waar het verhaal in Brotherood na Sequence 6 (?) in een stroomversnelling raakte was dat in Revelations weer zo. Maar toch had ik in Revelations minder "wraakgevoelens" die ik in de Brotherhood wel had. Het uitspelen van Brotherhood deed me dan ook meer dan Revelatoins. Al was het laatste stuk als alles bij elkaar komt (Altaïr, Eizio en Desmond) wel een tof moment. Al begon ik me op een gegeven moment wel te ergeren aan Old Altaïr. Dat je op die leeftijd niet meer zo fit bent oké, maar het tempo van lopen van die gast sloeg echt alles. Alleen daardoor is de gameplay al met een uur verlengd 8)7

Was het dan alleen maar negatief? Nee zeker niet, ik heb me zeker wel vermaakt met Revelations. Anders had ik wel binnen 10 uur klaar geweest en niet na 25 uur. Alleen het been there, done that-gevoel was me te sterk. En waar ze in de vorige delen elke keer iets nieuws hadden om dat gevoel te onderdrukken mis ik dat in Revelations. De bommen waren wel nieuw, maar ik heb ze bijna nooit gebruikt. Het was grappig en naar mijn mening meer een gimmick. Wellicht ook iets te veel voor mijn persoontje, zodra je dingen kan combineren en in elkaar kan zetten heb ik het meestal al gehad (Lego uitgezonderd :+ ), ik ben meer van de kant en klare wapens :)

Dit weekend nog maar eens wat trophies proberen te halen die niet te veel van me vragen. Geef niets om die dingen, maar vind het gewoon zonde om makkelijke te laten liggen. Daarna maar eens het laatste hoofdstuk van Gears of War 3 uitspelen en hetzelfde geldt voor Uncharted 3. Dan zou ik nog aan Forza 4 kunnen, maar die game deed me toch minder dan ik dacht/hoopte. Al is het wellicht beter dat ik na dit weekend niets meer te gamen heb, moet nog wat examens/certificaten halen O-)

[ Voor 17% gewijzigd door FeaR op 18-12-2011 01:41 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Lady_G schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:54:
Haha combinatie verhaal met multiplayer......? Dat heb ik denk ik gemist! :P Loop in de multip. alleen maar een beetje loos deathmatch te doen af en toe, dus wellicht ligt t daar aan...
In de multiplayer zelf is het vooral xp-verzamelen. Maar bij verschillende levels speel je filmpjes en informatievrij in de animus database. Zo proberen ze het verhaal vanuit het Abstergo / Templar oogpunt te verduidelijken.

In het kort komt het hier op neer:
spoiler:
Je bent een templar in opleiding. Na verschillende levels zien ze potentie in je, zodat je bij level 35 ergens wordt toegelaten tot de hogere regione van de organisatie. Bij level 50 krijg je dan de opdracht om de vader van Desmond te vermoorden
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

janvanmil schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:48:
[...]

In de multiplayer zelf is het vooral xp-verzamelen. Maar bij verschillende levels speel je filmpjes en informatievrij in de animus database. Zo proberen ze het verhaal vanuit het Abstergo / Templar oogpunt te verduidelijken.

In het kort komt het hier op neer:
spoiler:
Je bent een templar in opleiding. Na verschillende levels zien ze potentie in je, zodat je bij level 35 ergens wordt toegelaten tot de hogere regione van de organisatie. Bij level 50 krijg je dan de opdracht om de vader van Desmond te vermoorden
.
Ooh echt??! Oewh das dan wel weer nice, ben nu bijna level 20 dus ik kom in de buurt. Moet zeggen dat ik me (onverwacht!) toch wel erg vermaak met de Deathmatch multiplayer. Heb de smaak echt te pakken. Waar 't multiplayeren me bij Brotherhood totaal niet kon bekoren is dat nu dus wel gebeurd, dus dat voegt gelukkig inderdaad nog iets toe aan de vrij korte speeltijd van Revelations.

@FeaR, snap dus inderdaad ook precies wat je bedoelt. Het wordt, hoe hard zo ook hun best doen, op een gegeven moment toch weer meer van hetzelfde (kleine afwisselingen qua hookblade/ziplines/bommen daargelaten), en dan moet vooral het verhaal het dragen - en dat is precies waarvan we toch wel wat minder hebben gekregen dan in Brotherhood. Daar had je veel meer een 'what the fuck' gevoel op het einde, hier was het meer een soort beloning door afronden van 2 characters, als opstapje naar de volgende. Niet slecht dus, maar ook niet 'genoeg'. :) Zie desalniettemin wel heeeeeeeeeeeeel erg uit naar deel 3. Hoop echt dat we daar eindelijk weer 50 uur mee bezig kunnen zijn (hope hope haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:19:
AC: REV boeit me ook beduidend minder dan Brotherhood moet ik eerlijk zeggen. Ben al weer andere spellen tussendoor aan het spelen!
Dit heb ik zelf ook. Ik krijg constant het gevoel dat alles al in Brotherhood is gedaan, maar dan beter. Er zijn wat leuke addities, maar het spel boeit niet echt meer. Ik vond dat Ubisoft met deze serie elke iteratie weer wat beter maakte, maar nu gaat het wel omlaag. In een ideale wereld was Brotherhood en Revelations één prachtige spel geworden, maar helaas gaat verdienen voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Heeft er trouwens nog iemand zoveel crash/freeze-ellende met multiplayer? De ene dag kan ik prima spelen, de andere dag kom ik niet eens een sessie in omdat de m'n pc er alweer uit klapt bij 't laden...

@hieronder... inderdaad liever geen multiplayer en veeeeeel leukere/langere storyline dan andersom... maar ben bang dat we die keus niet gaan krijgen.. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Gilraen op 20-12-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
ik ben het met jullie eens dat er veel punten zijn aan de game die veel beter hadden kunnen zijn, zeker dat je inderdaad vanaf sequence 6 ( volgens mij ) best snel door de rest van het verhaal heen gaat..

maar van mij mogen ze wel stoppen met de multiplayer. Kijk tuurlijk het is wel een keer leuk om te doen, maar ik heb liever dat Ubisoft zich focust op de singleplayer en daar bij deeltje 3 weer een onvergetelijk verhaal van gaat maken !!

ik ga hem in ieder geval zeker weten kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Gister de hele single player op 100% gekregen :D. Hopelijk komt er nog een single player dlc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het valt op zich wel mee om de single player op 100% sync te krijgen. Dit is me tot nu toe in Brotherhood nog niet gelukt. Ik zou ook graag nog single player DLC zien. Heb alle multiplayer achievements al gehaald en ben nu ook wel klaar met de multiplayer. Een paar extra characters of maps voegen voor mij dus niet veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Uitgespeeld gisteren, hij is inderdaad minder dan Brotherhood of deel 2. Heb het idee dat ze het allemaal een beetje afgeraffeld hebben. De klim dungeons lijken een stuk eenvoudiger dan in voorgaande delen, hoewel er wel hele vette onderdelen in zitten. Die dungeon in dat gladiator gebouw is ronduit fenomenaal.

Bij mij kun je sowieso vrij weinig fout doet als het om AC gaat, omdat ik het een geniaal spel vindt. Spelen met eindbaas Altair is wel heel leuk gedaan, had echter wat meer speeltijd verwacht en niet alleen maar een terugblik van zijn leven zeg maar.

Ook lijkt het erop dat ze veel minder tijd besteed hebben aan de stad in vergelijking met voorgaande delen. En de sidemissions zijn veel minder uitgewerkt. Heb in ieder geval weer genoten en hoop dat deeltje 3 snel komt om verder te gaan met het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06-2023
Van de ACR wikepedia site:
Een andere vernieuwing is dat de zijmissies, zoals ze in de afgelopen Assassin's Creed-spellen hebben gezeten, worden ingeruild voor willekeurige gebeurtenissen die in de spelwereld voor kunnen komen, zoals een winkelberoving
Heeft iemand wat gemerkt van die "willekeurige gebeurtenissen"?
Ik heb er zeker 60uur in zitten maar nog nooit een beroving oid gezien. Alleen regelmatig een templar agent die mij probeert te vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
mufana schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:02:
Van de ACR wikepedia site:

[...]

Heeft iemand wat gemerkt van die "willekeurige gebeurtenissen"?
Ik heb er zeker 60uur in zitten maar nog nooit een beroving oid gezien. Alleen regelmatig een templar agent die mij probeert te vermoorden.
De willekeurige gebeurtenissen worden zichtbaar op je map zodra je in de buurt bent. Het is dan een zwarte stip. Wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat er twee gebeurtenissen kunnen voorkomen. Namelijk dat je bij de haven iemand moet helpen om 4 dozen te sjouwen of dat je iemand tegen komt die je in elkaar moet rossen. Verder ben ik, naast de templar agent (hoef je alleen te counteren) en soms de templar informant (die je moet tackelen en niet mag doden), niks tegen gekomen.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Gopal schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:14:
[...]

De willekeurige gebeurtenissen worden zichtbaar op je map zodra je in de buurt bent. Het is dan een zwarte stip. Wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat er twee gebeurtenissen kunnen voorkomen. Namelijk dat je bij de haven iemand moet helpen om 4 dozen te sjouwen of dat je iemand tegen komt die je in elkaar moet rossen. Verder ben ik, naast de templar agent (hoef je alleen te counteren) en soms de templar informant (die je moet tackelen en niet mag doden), niks tegen gekomen.
Ik ben naast dat dozen sjouwen, de templar agent en de informant ook niets anders tegen gekomen. Al helemaal geen winkel beroving. Eerlijk gezegd heb ik toch liever die zij-missies uit de vorige delen. Die kan je tenminste ten alle tijde doen, nu moet je maar afwachten of er een 'willekeurige gebeurtenis' gebeurt...

[ Voor 11% gewijzigd door janvanmil op 21-12-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Die willekeurige gebeurtenissen stelden ook niet veel voor imo. Ik was onder de indruk dat dit spel voor een budget prijs in de winkel lag (ik zal de marketing verkeerd begrepen hebben), maar het is 50 euro. Dat is belachelijk vind ik. Na dat gezien te hebben, geef ik dit spel de "100% uitmelkerij stempel". Nu ga ik niet zeggen dat Ubisoft de meest originele dev/pub ter wereld is, maar deze serie werd wel beter met elk deel. Revelations laat toch wel een heel slecht nasmaak achter. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
mister_S schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:45:
Die willekeurige gebeurtenissen stelden ook niet veel voor imo. Ik was onder de indruk dat dit spel voor een budget prijs in de winkel lag (ik zal de marketing verkeerd begrepen hebben), maar het is 50 euro. Dat is belachelijk vind ik. Na dat gezien te hebben, geef ik dit spel de "100% uitmelkerij stempel". Nu ga ik niet zeggen dat Ubisoft de meest originele dev/pub ter wereld is, maar deze serie werd wel beter met elk deel. Revelations laat toch wel een heel slecht nasmaak achter. Erg jammer.
Persoonlijk vind ik het uitmelken niet erg, als het verhaal maar leuk en interessant blijft. Technisch gezien voegt ACR niks toe, maar het verhaal wordt blijft goed. (beetje kort misschien). Ik ben iig erg benieuwd naar deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
Gopal schreef op woensdag 21 december 2011 @ 13:14:
[...]

o

waren dat de gebeurtenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
janvanmil schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:10:
[...]

Persoonlijk vind ik het uitmelken niet erg, als het verhaal maar leuk en interessant blijft. Technisch gezien voegt ACR niks toe, maar het verhaal wordt blijft goed. (beetje kort misschien). Ik ben iig erg benieuwd naar deel 3.
Uitmelken is inderdaad niks mis mee. Maar waar ik mij aan irriteer zijn die vervelende bugs (mannetjes half in het dak, onzichtbare muren) die er al vanaf AC2 in zitten. Het gevoel wat ik overhou aan ACR is een beetje een afgeraffeld zooitje. Ik zou liever zien dat er een aantal jaar tussen de AC games zit en dat Ubisoft er echt weer iets moois van maakt.

Ik hoop dat AC3 weer echt een topgame gaat worden.
Weet iemand hoe het levelen van je assasins werk?

Ik heb er eentje die nu Full Assassin in maar de rest blijft hangen op level 10.
Sommige hebben al ruim in de 13.000 xp.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• bulletrene
Donstil schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:39:
Weet iemand hoe het levelen van je assasins werk?

Ik heb er eentje die nu Full Assassin in maar de rest blijft hangen op level 10.
Sommige hebben al ruim in de 13.000 xp.
Dan moet je ze toekennen aan een Assassins Den en een missie met ze uitvoeren.. tenminste zo heb ik dat gedaan :)
bulletrene schreef op donderdag 22 december 2011 @ 21:21:
[...]

Dan moet je ze toekennen aan een Assassins Den en een missie met ze uitvoeren.. tenminste zo heb ik dat gedaan :)
Top. Ik ga het gelijk ff proberen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

mufana schreef op woensdag 21 december 2011 @ 17:46:
[...]

o

waren dat de gebeurtenissen.
Haha, juist: ik had ook geen flauw benul van de mogelijkheid tot winkelberovingen! Ik kwam ook pas tegen het einde van de game erachter dat zwarte stippen random missies waren, ik dacht daarvoor dat het van die dichte wells betekenden (waar ik dus geen aandacht aan besteedde). Ik heb alleen één keer als random gebeurtenis één of andere medium grote random vechtpartij van templars & janissaries meegemaakt (geloof ik), dat ze met bommen naar elkaar gingen gooien enzo, maar verder niet echt op gelet. Weet ook niet trouwens of dat telt als één van die échte random gebeurtenissen, of dat dat meer gewoon iets constants is? Oja, en inderdaad dat dozen sjouwen, maar dat voegde niet zo heel veel toe imo.

Wel jammer van die winkelberovingen, hadden me wel leuk geleken. Zijn die wel echt doorgevoerd in de uiteindelijke game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm...spel uitgespeeld, nog geen 100% sync...maar ik moet toch wel zeggen dat ik het mindere beleving vondt dan Brotherhood....oh well....heb me wel vermaakt en ik ben benieuwd naar de "real deal" dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Hebben jullie de Embers animatie filmpje gezien die Ezio's verhaal afsluit?

YouTube: Assassin's Creed: Embers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik ben eindelijk aan revelations begonnen, mijn eerste AS game.
Sfeertje en karakters zijn allemaal top, maar het voelt wel een beetje makkelijk aan allemaal, en het klopt dat je de difficulty niet kan verhogen toch? Hierna maar is beginnen met de orignele assassins creed, want ik lees overal dat die beter is. :)

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
10K schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:16:
Sfeertje en karakters zijn allemaal top, maar het voelt wel een beetje makkelijk aan allemaal, en het klopt dat je de difficulty niet kan verhogen toch? Hierna maar is beginnen met de orignele assassins creed, want ik lees overal dat die beter is. :)
Mooie volgorde ook, snap je helemaal geen kont van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Wat is het toch leuk om een guard af te slachten, die grote bijl van hem te pakken en die dan recht in het gezicht van een andere guard te torpedoderen en dan snel doorlopen. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Heb deze kerst alle 4 de boeken gekregen van AC!! :D

Tijd om mezelf nog iets meer te verdiepen in het verhaal :P ( dan wat je met de spellen meekrijgt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

10K schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:16:
Euh, de originele Creed is vrij saai, weinig afwisseling. Wat mij betreft is 'ie zeker niet beter. AssCreed 2 en AssBro zijn beide wel beter, ik zou die dan ook gewoon pakken.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

Willybubba schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:20:
[...]

Euh, de originele Creed is vrij saai, weinig afwisseling. Wat mij betreft is 'ie zeker niet beter. AssCreed 2 en AssBro zijn beide wel beter, ik zou die dan ook gewoon pakken.
Metalbuster schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:49:
[...]

Mooie volgorde ook, snap je helemaal geen kont van het verhaal.
Ik ga denk ik gewoon van 4 naar 1 spelen dan :) op zich kan ik het verhaal nog redelijk volgen, het gaat me vooral om de gameplay bij mij dus dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 16:46
janvanmil schreef op woensdag 21 december 2011 @ 15:15:
[...]
Ik ben naast dat dozen sjouwen, de templar agent en de informant ook niets anders tegen gekomen.
Dat verplaatsen van die dozen als sidemissie 8)7. Ik was op vanalles voorbereid, maar...ik hoefde ze alleen maar een paar meter verderop neer te zetten? Dat was de hele missie ;).

Uiteindelijk heb ik nu de verhaallijn uitgespeeld, maar wel met gemengde gevoelens. Er zitten een paar toffe nieuwe dingen in Revelations (zoals bv de ziplines en de hookblade), maar imo ook wat missers (zoals de Den Defense game en de bommen). Al met al een vermakelijk spel, maar misschien lag mijn verwachtingspatroon na AC2 en ACB simpelweg te hoog. De "herspeelbaarheid" van die twee games was trouwens ook hoger, ACR heb ik nu wel weer gezien.

Op naar het volgende deel :).

• 10K

10K

10.000

De assassins creed reeks is nu in de aanbieding bij steam. Misschien nog steeds niet de goedkoopste maar toch AS1 voor 5€ bijv. :)

• mufana
Lady_G schreef op zondag 25 december 2011 @ 03:29:
[...]

Haha, juist: ik had ook geen flauw benul van de mogelijkheid tot winkelberovingen! Ik kwam ook pas tegen het einde van de game erachter dat zwarte stippen random missies waren, ik dacht daarvoor dat het van die dichte wells betekenden (waar ik dus geen aandacht aan besteedde). Ik heb alleen één keer als random gebeurtenis één of andere medium grote random vechtpartij van templars & janissaries meegemaakt (geloof ik), dat ze met bommen naar elkaar gingen gooien enzo, maar verder niet echt op gelet. Weet ook niet trouwens of dat telt als één van die échte random gebeurtenissen, of dat dat meer gewoon iets constants is? Oja, en inderdaad dat dozen sjouwen, maar dat voegde niet zo heel veel toe imo.

Wel jammer van die winkelberovingen, hadden me wel leuk geleken. Zijn die wel echt doorgevoerd in de uiteindelijke game dan?
Haha... ja die zwarte stippen heb ik ook gewoon genegeerd. Vind die zwarte stippen missies nou ook niet echt 'random'. Bij 'random' verwacht je meer iets wat onverwacht vanuit het niets gebeurt. Weer een minpuntje voor AC:R. Jammer.

Ik heb trouwens ook nooit een winkelberoving gezien. :'( had mij ook wel grappig geleken.

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

mufana schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:17:
[...]

Haha... ja die zwarte stippen heb ik ook gewoon genegeerd. Vind die zwarte stippen missies nou ook niet echt 'random'. Bij 'random' verwacht je meer iets wat onverwacht vanuit het niets gebeurt. Weer een minpuntje voor AC:R. Jammer.

Ik heb trouwens ook nooit een winkelberoving gezien. :'( had mij ook wel grappig geleken.
Nee niet echt random inderdaad. En het enige wat bijvoorbeeld dat 'random' dozen sjouwen ietsje (mwah) spannender moest maken was dat je per definitie kon verwachten dat er daarna zo'n templar spy zou komen bij het voltooien van de missie (geld/syncro accepteren). Maar bleef verder niet zo boeiend. En is het nou wel zo dan dat die winkelberovingen uiteindelijk echt geïmplementeerd zijn? Want heb dus nog niemand gehoord die ze daadwerkelijk meegemaakt heeft.

Oh en ben ik btw nou echt de enige die die bommen wél leuk vind? Kon er echt van genieten om af en toe een hele missie bijvoorbeeld enkel rookbommen te gebruiken (om bijv door zo'n Dungeon te komen). Lachen wel, hele andere gameplay. Maar niet veel delen die mening dus? :P

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Jammer genoeg kun je maar 4x die mini-game schuilplaats verdedigen doen. Je alertheid blijft dan constant steken op ROOD. Oogetuigen en omroepers zijn de enige alertheid verminders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ugh nu alweer de eerste ragequit, zelfde reden als altijd met ac, brakke kut controls bij een "race"

Je kan nooit normaal van een kleine hoogte af "stappen" altijd een grote sprong of hij gaat hangen.
Kutzooi, 4 ac's verder en nog steeds dezelfde kut dingen die je gewoon nekken. :r

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb AC:R ook gekocht maar ben er niet kapot van. 't Is allemaal meer van hetzelfde, er zitten te weinig vernieuwingen in. Vind het tot dusver het geld niet waard, had beter AC2 of AC:B weer eens opnieuw kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Zijn er mensen die ook geen geld ontvangen per 20 min? Ik ben nu al meer dan een uur aan het spelen, maar er wordt gewoon geen geld gestort op de bank?

Waarschijnlijk een bug ofzo want ik lees op internet dat er meer mensen hier last van hebben.

Is hier een oplossing voor? :(

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Possible schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:14:
Zijn er mensen die ook geen geld ontvangen per 20 min? Ik ben nu al meer dan een uur aan het spelen, maar er wordt gewoon geen geld gestort op de bank?

Waarschijnlijk een bug ofzo want ik lees op internet dat er meer mensen hier last van hebben.

Is hier een oplossing voor? :(
Ik heb ook vaak dat ik bijvoorbeeld 2 uur achter elkaar zit te spelen (xbox360) en dat ik dan 2x geld heb ontvangen ofzo...

Ik dacht eerst dat het ermee te maken had dat als je een winkel kocht en er dus een hoger bedrag gestort moet worden, dat dan de 20min timer gereset werd of iets.. maar dat weet ik niet zeker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb AC:R voor mijn verjaardag gekregen en heb er nu al een behoorlijke tijd inzitten. Het is idd niet zo uitgebreid als Brotherhood maar ik vind het toch erg leuk om gewoon wat door de stad rond te rennen. Doe ook nog niet zoveel met de verhaallijn, zit nog maar in memory 6 in de Cistern. Heb eerst zoveel mogelijk gekocht en zit nu op 95%. Wat ik wel jammer vind is dat je maar weinig armour en wapens vrijspeeld als je winkels koopt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Vrijdag schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:20:
Ik heb AC:R voor mijn verjaardag gekregen en heb er nu al een behoorlijke tijd inzitten. Het is idd niet zo uitgebreid als Brotherhood maar ik vind het toch erg leuk om gewoon wat door de stad rond te rennen. Doe ook nog niet zoveel met de verhaallijn, zit nog maar in memory 6 in de Cistern. Heb eerst zoveel mogelijk gekocht en zit nu op 95%. Wat ik wel jammer vind is dat je maar weinig armour en wapens vrijspeeld als je winkels koopt.
nog maar in memory 6.. de 3 komende gaan behoorlijk snel hoor dus let op zou ik zeggen! :)
en verder ben ik het me je eens dat het wel leuk is om gewoon in de stad rond te rennen enzo maar toch hoop ik dat AC3 weer een betere setting heeft dan istanbul. Nu is er opzich niets mis met Constantinopel maar op een of andere manier komt het niet helemaal lekker uit de verf voor mijn gevoel.( en bij anderen ook zo te lezen hier.. )

Op naar AC3 !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb het verhaal al uitgespeeld. Natuurlijk ging alles veel te snel (wat opzich een goed teken is; wat betreft de verslavingsfactor :) )

Maar nu bij het herspelen van enkele missies die ik nog niet op 100% had heb ik een beetje heel veel last van een bug...
Na sequence 8, memory 3 te hebben gedaan
spoiler:
kill 20 guards
, bleef Ezio in die 'wereld' hangen. En nu kom ik daar niet meer uit. Heb diezelfde memory nogmaals uitgespeeld, maar dat blijkt ook niet te helpen.
Heeft er iemand een oplossing hiervoor?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Rhapsody schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 18:51:
Ik heb het verhaal al uitgespeeld. Natuurlijk ging alles veel te snel (wat opzich een goed teken is; wat betreft de verslavingsfactor :) )

Maar nu bij het herspelen van enkele missies die ik nog niet op 100% had heb ik een beetje heel veel last van een bug...
Na sequence 8, memory 3 te hebben gedaan
spoiler:
kill 20 guards
, bleef Ezio in die 'wereld' hangen. En nu kom ik daar niet meer uit. Heb diezelfde memory nogmaals uitgespeeld, maar dat blijkt ook niet te helpen.
Heeft er iemand een oplossing hiervoor?
Hoe bedoel je, hangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

Nou ik heb die missie dan uitgespeeld. 100% sync is in beeld geweest etc.
En vervolgens niets. Ezio blijft in dat landschap staan en ik kan beperkt heen en weer lopen. Op een gegeven moment val je naar beneden in een 'eindeloze' val.

En dit is het laatste moment wat is opgeslagen. Wat ik nu ook probeer, ik kom elke keer op dat punt terug en niet meer in het dorp. Ook als ik naar Animus Island ga en dan weer terugkeer...

06-01 - Edit: het probleem lijkt opgelost te zijn nadat ik nog maar eens zo'n desmond missie ben gaan spelen. Plotseling stond ik na die missie weer in de stad. Vaagheid alom.

[ Voor 17% gewijzigd door Rhapsody op 06-01-2012 08:38 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen

Gilraen

The audacity!

Rhapsody schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:21:

06-01 - Edit: het probleem lijkt opgelost te zijn nadat ik nog maar eens zo'n desmond missie ben gaan spelen. Plotseling stond ik na die missie weer in de stad. Vaagheid alom.
Die grijze overgangswereld zeker? Heb ik ook een keer gehad, maar dat was in AC II. Opnieuw die sequence/missie spelen helpt dan vaak ook gewoon wel (maar wel erg irritant inderdaad). Mooi dat je eruit bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ugh nog zo iets :/ alles wat je koopt wordt automatisch equipped |:( wtf
alleen omdat ik het koop wil niet zeggen dat ik het ook wil gebruiken...

Zit ik in in hidden city, ging erheen in Ishak Pasha's armor met Yusuf's Turkish Kijil en Mehmet's Dagger

Maar omdat je waarschijnlijk niet terug kan naar die schijtstad heb ik dus de wapens en armor gekocht die alleen daar te koop zijn. zit je daar met je crap armor en kut wapens de rest van de missies te doen omdat je daar niet kan switchen, WTF Ja je kan bij de armory wisselen van armor, maar alleen de armors die daar te koop zijn. De 3 beste items zijn niet te koop, dus kan je daar niet naar switchen. |:( |:(

Gelukkig ben ik bijna klaar. Weer echt een van die dingen waarvan ik gewoon NIET snap dat ze dat na 4 games nog steeds niet aangepast hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:59

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Daarom heb ik ook alleen in het begin wat dingen gekocht :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Bokkie schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:35:
ugh nog zo iets :/ alles wat je koopt wordt automatisch equipped |:( wtf
alleen omdat ik het koop wil niet zeggen dat ik het ook wil gebruiken...

Zit ik in in hidden city, ging erheen in Ishak Pasha's armor met Yusuf's Turkish Kijil en Mehmet's Dagger

Maar omdat je waarschijnlijk niet terug kan naar die schijtstad heb ik dus de wapens en armor gekocht die alleen daar te koop zijn. zit je daar met je crap armor en kut wapens de rest van de missies te doen omdat je daar niet kan switchen, WTF Ja je kan bij de armory wisselen van armor, maar alleen de armors die daar te koop zijn. De 3 beste items zijn niet te koop, dus kan je daar niet naar switchen. |:( |:(

Gelukkig ben ik bijna klaar. Weer echt een van die dingen waarvan ik gewoon NIET snap dat ze dat na 4 games nog steeds niet aangepast hebben :/
Als je het zo kut vind, speel dan niet :P 8)7 :+
Maar je kan iig altijd terug naar capadocië (dat is wat jij die schijtstad noemt :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

janvanmil schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:55:
[...]

Als je het zo kut vind, speel dan niet :P 8)7 :+
Maar je kan iig altijd terug naar capadocië (dat is wat jij die schijtstad noemt :9 ).
Spel is prima, alleen dit soort kleine dingen zijn gewoon kut. en dat is onveranderd sinds AC:1 net als de brakke race/chase controls. tov van 1 hebben ze zoveel verbeterd, maar ook zoveel kleine dingetjes die gewoon irritant zijn hetzelfde gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:27
Wat is die multiplayer eigenlijk toch vet en origineel. Jammer dat ie ondergesneeuwd is door alle andere multiplayer games. Ben pas level 8,maar toch eindig ik vaak als nummer 1 boven alle level 50ers haha

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De 24ste komt de volgende multiplayer dlc. enkele nieuwe maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Bokkie schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:17:
ugh nu alweer de eerste ragequit, zelfde reden als altijd met ac, brakke kut controls bij een "race"

Je kan nooit normaal van een kleine hoogte af "stappen" altijd een grote sprong of hij gaat hangen.
Kutzooi, 4 ac's verder en nog steeds dezelfde kut dingen die je gewoon nekken. :r
Je kunt wel van een hoogte stappen. Daar kwam ik op het eind van Brotherhood achter. Weet niet helemaal zeker hoe dat moet maar ik meen een korte spatie of shift vlak voor je de rand bereikt waar je vanaf wil lopen.

Ik heb net voor €15,99 op G2play het spel gekocht. Van wat ik nu gezien heb, is het gewoon weer meer van hetzelfde met kleine verbeteringen in de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
GodDamage schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:53:
[...]
Ik heb net voor €15,99 op G2play het spel gekocht. Van wat ik nu gezien heb, is het gewoon weer meer van hetzelfde met kleine verbeteringen in de besturing.
Meer van hetzelfde, op een goede of slechte manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
janvanmil schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:49:
[...]

Meer van hetzelfde, op een goede of slechte manier?
Mwoah, vond Brotherhood erg vermakelijk en die speelde ik met plezier. Bij Revelations had ik het na twee uur eerst wel weer gehad. Ik ben aan wat nieuws toe denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
Bokkie schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:17:

Die races zijn inderdaad altijd klote. Kan ook nooit zo goed zien waar die 'gates' zijn waar je doorheen moet. Maar goed... na een keer of 5 proberen dan weet je het ongeveer wel. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Zo, ook uitgespeeld. Wat een verhaal weer: Die en die ineens erbij, dan zus, flashback zo, visie hier en wat deed die ook alweer? Kortom ik heb het verhaal, net als met AC:B, na uitspelen nog eens terug zitten lezen om tot me door te laten dringen wat ik nou eigenlijk heb gezien. Zeker de laatste sequences komt alles snel voorbij.

spoiler: Apple of Eden
Kan iemand de rol van de Apple of Eden uitleggen? In Brotherhood draaide alles om dat ding en ineens is het bijzaak en als Ezio hem in de Library vindt dan laat die hem nog liggen ook en draait alles ineens om de Central Vault. Waar is dat ding, of volgens mij zijn er meerdere, eigenlijk goed voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Maranello schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:48:
Kortom ik heb het verhaal, net als met AC:B, na uitspelen nog eens terug zitten lezen om tot me door te laten dringen wat ik nou eigenlijk heb gezien.
Speel altijd met plezier AC en nu ook zo met AC:R (nog niet uitgespeeld), maar ik heb nooit het verhaal begrepen :X Om eerlijk te zijn me ook nooit zo in kunnen verdiepen. Beetje globaal idee is mij genoeg.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:43
De boeken lezen... hmmm

Lees over het algemeen geen fictie boeken of non technical books maar deze lees ik nu eens wel graag.
Helpt ook wel met overall invulling.

spoiler: acr
Ja het apple gedeelte is een beetje raar.. maar aangezien desmond het al heeft in de tegenwoordige tijd was het misschien niet zo belangrijk om er verder over uit te wijden in het verleden?
Der zijn meer dan 1 apple of eden.. (stuk of 10 dacht ik..) Die in de vault is een andere.. punt van Ezio was te gaan waar Altair was geweest om te begrijpen wat er allemaal aan de hand is.

Dit deel was vooral over hoe Ezio zijn leven in het teken van de Assassin's had gegeven en op een bepaald punt "genoeg" had..

[ Voor 15% gewijzigd door Icekiller2k6 op 17-01-2012 17:50 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Voor degene die het verhaal niet helemaal begrijpen of het lastig te begrijpen vinden door het spelen van het spel raad ik echt de boeken aan ! :D ik heb ze zelf alle 4 gehad afgelopen kerst, en ben nu in deel 1 bezig The Secret Crusade over Altaïr en je krijgt best veel extra informatie waardoor alles duidelijker is ! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:32:
Voor degene die het verhaal niet helemaal begrijpen of het lastig te begrijpen vinden door het spelen van het spel raad ik echt de boeken aan ! :D ik heb ze zelf alle 4 gehad afgelopen kerst, en ben nu in deel 1 bezig The Secret Crusade over Altaïr en je krijgt best veel extra informatie waardoor alles duidelijker is ! =)
Boeken? Welke zijn dat en waar haal ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
janvanmil schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:46:
[...]

Boeken? Welke zijn dat en waar haal ik die?
Boek 1 : The secret crusade
Boek 2 : Renesaince
Boek 3 : Brotherhood
Boek 4 : Revelations

je kan ze kopen bij Bol.com ( daar heb ik ze gekocht ) kosten maar iets van 9.99 per stuk ! :*)

ps. Zijn wel engelstalig

[ Voor 3% gewijzigd door bulletrene op 23-01-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De multiplayer DLC Mediterranean Traveler Map Pack is sinds gister te downloaden. Leuke maps, maar verder valt het een beetje tegen. Het wordt tijd voor een single player DLC!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

janvanmil schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:54:
De multiplayer DLC Mediterranean Traveler Map Pack is sinds gister te downloaden. Leuke maps, maar verder valt het een beetje tegen. Het wordt tijd voor een single player DLC!!
Mee eens. Wel weer een flinke patch uitgekomen, maar ik heb nog steeds af en toe wat rare bugs. Niks wat echt game breaking is gelukkig. Daarnaast blijft Ezio te "sticky", als in: komt niet soepel van muurtjes af en plakt nogal gemakkelijk tegen muren waar ik 'm niet tegenop wil laten klimmen. Maar ach, blijft een tof spel!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dat zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik hoop dat er binnenkort een keer wat extra singleplayer content uitkomt :) .. misschien iets waardoor je wat meer duidelijkheid krijgt over wat er met Leonardo is gebeurd? met Ezio's zus? zijn moeder? dat soort dingen.. dat mis ik nog in Revelations volgens mij.

tot die tijd .. gaan we gewoon verder met de Multiplayer mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:39:
Ik hoop dat er binnenkort een keer wat extra singleplayer content uitkomt :) .. misschien iets waardoor je wat meer duidelijkheid krijgt over wat er met Leonardo is gebeurd? met Ezio's zus? zijn moeder? dat soort dingen.. dat mis ik nog in Revelations volgens mij.
Dat zou inderdaad erg tof zijn om daar wat meer van te weten. iig de periode tussen rome (brotherhood) en istanbul (revelations). Daar zitten nogwel enkele jaren tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
janvanmil schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:35:
[...]

Dat zou inderdaad erg tof zijn om daar wat meer van te weten. iig de periode tussen rome (brotherhood) en istanbul (revelations). Daar zitten nogwel enkele jaren tussen.
Inderdaad. Nu is het wel zo dat je op het einde van Brotherhood een stukje hebt waarin hij een schip nodig heeft, waarmee hij dus in Istanbul aankomt in Revelations.
Maar vooral tussen Brotherhood en Revelations in zitten veel vragen.. daar zou ik best wat DLC voor willen kopen.. ook al zou dat eigenlijk gewoon in de game moeten zitten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
iemand ervaringen met de nieuwe DLC met map packs ? vindt het namelijk nogal veel 800 microsoft points...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:32:
iemand ervaringen met de nieuwe DLC met map packs ? vindt het namelijk nogal veel 800 microsoft points...
Dat is het ook. Als je de multiplayer erg interessant vind zou ik het doen. Persoonlijk vind ik de single player beter en voor mij is de multiplayer bijzaak. Die heb ik alleen gedaan voor het Templar deel van het verhaal. De nieuwe maps dragen daar niks aan bij en heeft het echt geen meerwaarde. Maar ben je echt fan van de multiplayer of wil je een paar simple achievements is het misschien interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
janvanmil schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:16:
[...]

Dat is het ook. Als je de multiplayer erg interessant vind zou ik het doen. Persoonlijk vind ik de single player beter en voor mij is de multiplayer bijzaak. Die heb ik alleen gedaan voor het Templar deel van het verhaal. De nieuwe maps dragen daar niks aan bij en heeft het echt geen meerwaarde. Maar ben je echt fan van de multiplayer of wil je een paar simple achievements is het misschien interessant.
oke bedankt voor je antwoord :) het is namelijk zo dat ik de singleplayer al 2x heb uitgespeeld en ben nu met de multiplayer bezig ( lvl 21 ) omdat ik het templar verhaal ook graag even een wil doen! dus ik kijk dan wel of ik het over een tijdje nog steeds heel leuk vindt , want voor een paar map packs waarvan de helft hergebruikt wordt uit Brotherhood vindt ik 800 microsoft points gewoon echt te veel om zo maar even snel aan te schaffen.

Dan bewaar ik mijn punten liever voor singleplayer dlc ! :) ( als die er ooit nog komt.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:21:
[...]
Dan bewaar ik mijn punten liever voor singleplayer dlc ! :) ( als die er ooit nog komt.... )
Laten we het hopen, maar ik zou er niet op tellen. AC3 moet namelijk ook nog dit jaar uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
janvanmil schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 12:24:
[...]

Laten we het hopen, maar ik zou er niet op tellen. AC3 moet namelijk ook nog dit jaar uitkomen
Het zou mooi zijn om ergens in maart/april een goede toevoeging voor de singleplayer te krijgen!:) en dan in verder in het jaar aan de slag met deeltje 3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Tijd om wat leven in dit topic te brengen :)

Wat vinden jullie van het verhaal in AC Revelations?
En wat zijn jullie verwachtingen voor AC3 ?

Persoonlijk vondt ik het verhaal van Revelations het ene moment heeel goed en het andere moment niet echt geweldig.. zo vondt ik het begin en het einde vooral heel goed!:) maar de missies ivm. den defense een stuk minder, ook de "random events" vond ik niet echt iets toevoegen. Verder was het verhaal rondom
spoiler: title
Yusuf in het begin erg goed, maar dan ineens hoor je heel lang niets van hem en is hij ineens dood.. beetje jammer!

Mijn verwachtingen voor AC3 :
- een personage wat net zo goed uitgewerkt is als Ezio in deel 2. of misschien nog beter:P
- een omgeving met meerdere gebieden ipv. 1 stad.. het heeft wel iets maar ik vind persoonlijk meerdere gebieden/steden toch wat leuker door de afwisseling.
- betere side missies, misschien dat ze iets meer invloed hebben of verband hebben met het hoofdverhaal. en dat ze niet aanvoelen als missies die je net zo goed over kunt slaan.
- grafkelders mogen er van mij in blijven, die zijn tot nu toe vanaf deel 2 al goed.
- iets meer duidelijkheid over allerlei vragen die niet beantwoord zijn in Revelations , terwijl er in dat deel al wel veel beantwoord is. Er zal vooral meer duidelijkheid moeten komen over Desmond en zijn rol.. wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Er lijkt een (singleplayer) DLC aan te komen. Er zijn namelijk net 10 nieuwe achievements gepubliceerd op trueachievements.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Heb het net gezien inderaad. Ben benieuwd of het om singleplayer of multiplayer gaat! Aangezien er geen ( multiplayer ) achter staat zal het singleplayer zijn ! =D

• janvanmil
Assassins Creed 3 komt op 30 oktober! zie: nieuws: Assassin's Creed 3 komt op 30 oktober uit

• bulletrene
ja ik las het net !! echt super :) kan niet wachten tot er een trailer of iets verschijnt :P zodat we weer kunnen gaan nadenken waar het allemaal over gaat /en zich afspeelt enzo!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Mooiii, k koop deze titels altijd als ze rond de €20,- zijn. Zullen dus binnenkort wel aanbiedingen komen en kan ik lekker aan de slag. Speel ze niet meer zo intensief uit als eerst, dus meer beetje het hoofdverhaal doorlopen en niet meer alle overige missies behalve als ik ze leuk vind. Blijft een mooie serie maar waar imo niet elke keer de volle €59,95 voor neer ga leggen.

*tweedehands op de kop getikt voor 17,25, nice :)

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 16-02-2012 13:58 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• bulletrene
haha ik heb tot nu toe bij elke nieuwe game de collectors edition gekocht XD
bij Brotherhood de Codex edition en bij Revelations de Animus edition :P en nog steeds blij mee dat ik dat gedaan heb ^^ zaten veel leuke extra's bij namelijk =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Van de week weer even gespeeld en eigenlijk direct afgehaakt toen ik dat tower defense (volgens mij hier den defense genoemd?) moest doen. Is er ook een manier om deze flut missies over te slaan? Dit is namelijk niet wat ik wil, dan kocht ik wel een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:08

odan

The dark side is within all!

je bent verplicht om het 1 keer te doen. daarna gewoon zorgen dat je de omroepers betaald en je zult het niet weer zien.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
GodDamage schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:34:
Van de week weer even gespeeld en eigenlijk direct afgehaakt toen ik dat tower defense (volgens mij hier den defense genoemd?) moest doen. Is er ook een manier om deze flut missies over te slaan? Dit is namelijk niet wat ik wil, dan kocht ik wel een ander spel.
Je moet 1x een volledige Den Defense doen als deel van het verhaal.
Daarna kun je het beste heralds omkopen zodat je wanted status laag blijft + je assassins zo snel mogelijk trainen zodat je ze als hoofd van een Den kan benoemen. Dan heb je hier geen omkijken meer naar ! :) Zij doen dan namelijk het werk voor je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
Mooi! Ik hoopte al op zo'n antwoord. Die dendefense heb ik dus al een keer gedaan maar het vooruitzicht om dit nog 20 keer te moeten doen, zou voor mij een reden zijn om het spel maar te laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Dat is dus gelukkig niet nodig :) het is een beetje vreemd inderdaad om in een game als AC een Den Defense game te moeten spelen :P maargoed, veel plezier nog met Revelations in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste