Cunning linguist.
Verwijderd
Wat een gaaf spel is het weer.
Vind het wel jammer dat die full synch onzin er weer in zit.
Daar had ik AC: BH ook al een hekel aan, vooral omdat je dan die hele memories opnieuw moet spelen als zo'n full synch issue aan het einde zit. Tussen door saven gaat niet en bij een checkpoint terug komen geeft nog steeds een failed synch aan.
Ben 't wel zat na 3x zo'n memory spelen en ik ben pas bij de 2e den...
Newsflash: je hóéft geen 100% sync te halen he
Cunning linguist.

Snelste manier om geld te krijgen, is gewoon al je zooi verkopen bij die Piri. Dan rondje langs je Dens doen en alle kistjes looten om weer te gaan verkopen. Ondertussen continu thiefs bij je hebben. Had binnen 3 uur de 380.000 binnen die ik nog moest en toen was het klaar.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Exacte mundo.Bart ® schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:19:
Als je er een hekel aan hebt, waarom doe je het dan.
Newsflash: je hóéft geen 100% sync te halen he.
Ben zelf over het algemeen wat te lomp voor AC ...
"Kill Captain without being detected for 100% sync"...dat vergeet ik dan direct, dan dender ik al hackend en slashed zo'n toren in om de captain te killen. "100% syn failed"..
Oh ja...vergeten...
Maar who cares? Kun je altijd weer later doen, die memories die je niet 100% hebt en voor het verhaal is het verder ook niet super relevant!
Weet ik veel, maar ik ga me niet ergeren en 200 dingen opnieuw doen om een bonusfilmpje of weet ik wat.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:28:
Je krijgt geen extra content te zien als je wél alles 100% haalt?
Cunning linguist.
Verwijderd
Je hebt de verhaallijn en de rest. Ik wil eerst het verhaal spelen en dan komt de rest.
De rest is wat mij betreft:
- alles 100% syncen, kun je later doen;
- Vlaggen, schatten etc kun je later zoeken eventueel;
- Bepaade quests kunnen ook later.
Geen zin om opgefokt mee bezig te zijn, het is een spel wat je aan en uit kunt zetten wanneer je wilt, no sweat dus.
Verwijderd
Ik doe liever alles in 1x goed.
Perfectionstische mafkees ben ik.
Maar als het verhaal is afgelopen, kún je dan nog wel terug om dingen nog naar 100% te doen?
Ja dat kan.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:01:
hmm ja. dat is een andere kijk op hoe je het ook spel kunt spelen.
Maar als het verhaal is afgelopen, kún je dan nog wel terug om dingen nog naar 100% te doen?
Verwijderd
Je kunt het perfectionistisch noemen of...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:01:
hmm ja. dat is een andere kijk op hoe je het ook spel kunt spelen.
Ik ga wel voor de 100%, maar als dat niet direct lukt (of ik ben het vergeten) dan doe ik het later wel.
En je kunt altijd terug in je memory dna om dit soort dingen over te doen.
EDIT: ok weird. Ik heb de keybonding van de keuze cirkel aangepast naar Ctrl en nu doet ie het wel. Echt raar. Wel een ontzettende faal van ubisoft dat je de game met een kleine xploit zonder crack of iets kan spelen. Wat is dit toch een briljant spel, zo'n geweldige sfeer en verhaal iedere keer!
[ Voor 24% gewijzigd door williewonka03 op 28-11-2011 22:23 ]
Als je 100% synchronisatie haalt in sequentie 8, speel je een outfit vrij.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:28:
Je krijgt geen extra content te zien als je wél alles 100% haalt?
Gisteren de platinum gehaald, maar die bijkomende multiplayer trophies ga ik voorlopig toch maar laten voor wat ze zijn.
Don't walk on the grass, smoke it.
Cunning linguist.
Mee eens. Heb pas één sequence gedaan en me nu al kapot geërgerd...VulcanRaven schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:45:
Wat vinden jullie van de Desmond missie's? Ik vind het maar niks, heeft niks met AC te maken in een blokjeswereld rond te lopen. Het leven van Desmond hadden ze beter in een andere manier kunnen vertellen naar mijn mening.
Zonder het hele "animus" verhaal waren alle AC delen voor mij ook perfect geweest, het voegt niet zo heel veel toe. En in Brotherhood had je als Desmond in ieder geval nog wat nuttigs te doen...
Zo goed als waardeloze toevoeging op deze manier, ik speel ze alleen maar voor de trophies.VulcanRaven schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:45:
Wat vinden jullie van de Desmond missie's? Ik vind het maar niks, heeft niks met AC te maken in een blokjeswereld rond te lopen. Het leven van Desmond hadden ze beter in een andere manier kunnen vertellen naar mijn mening.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Don't walk on the grass, smoke it.
Strak, kreeg net een mail dat die van mij al is verzonden, dus zou 'm morgen moeten hebben (Free Record Shop). Ben erg benieuwd, zeker na het lezen van de ervaringen hier in dit topicJorn1986 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:28:
Vrijdag de officiële releasedatum van Revelations voor de PC, kan niet wachten!
Verwijderd
Heb 1 zo'n dame uit de lucht geduwd, maar nog steeds geen quard in de buurt die ze aan het harrassen is.
Ik vraag me af of ik al mijn recruits nog wel bij elkaar ga krijgen.
Geen idee of ik een beetje sense maak, maar het is een frusty bug soms.
Verwijderd
Heb al een paar keer een citicen omgelegd per ongeluk...
Nog niet helemaal bug vrij, beetje vreemd zelfs af en toe!
Maar...ik vermaak me nog steeds!
Dat mannetje is onderdeel van een achievement / trophy (Bully). Omleggen helpt inderdaad niet. in elkaar slaan wel.ybastiaans schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:09:
Ik had gisteravond ineens dat bij één van mijn dens een gewone zwever stond met een rood target-logo erboven. Locken en mijn assassins erop af sturen ging niet (not a valid target), ik heb hem omgelegd natuurlijk maar er gebeurde niets. Toen ik 20m de andere kant op liep en me omdraaide stond een identiek mannetje (weer met rode target erboven) op dezelfde manier en bovenop de resten van de vorige. Heb hem nog 2x omgelegd, gebeurde helemaal niets... Vreemd...
[ Voor 1% gewijzigd door janvanmil op 30-11-2011 10:04 . Reden: naam achievement / trophy toegevoegd ]
Om exact te blijven het is de Templar boyfriend van je zus uit brotherhood die met de dame die de boeken voor je vindt heeft staan flirten.janvanmil schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:43:
[...]
Dat mannetje is onderdeel van een achievement / trophy (Bully). Omleggen helpt inderdaad niet. in elkaar slaan wel.
Hij is dronken ( zie ook fles in hand) en de bedoeling is dat je hem verrot slaat vooral, krijg je een leuke achievement voor en that's it.
Na het halen van de achievement is hij ook weg.
Ik heb mijn C.E. net binnen voor de PC.. ben benieuwd of de keycode ook gaat werken.. las er op een aantal forums over dat hij pas de 2e geactiveerd zou kunnen worden..EDIT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:50:
[...]
Strak, kreeg net een mail dat die van mij al is verzonden, dus zou 'm morgen moeten hebben (Free Record Shop). Ben erg benieuwd, zeker na het lezen van de ervaringen hier in dit topic
EDIT: code ingevoerd.. spel werkt.. wel eerst weer een patch van 700 MB downloaden..
[ Voor 8% gewijzigd door Wombat13 op 30-11-2011 13:02 ]
Aaaah.... Mooi! Dan gaan we dat straks eens even haarfijn uitproberen!!Vocalise schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:50:
[...]
Om exact te blijven het is de Templar boyfriend van je zus uit brotherhood die met de dame die de boeken voor je vindt heeft staan flirten.
Hij is dronken ( zie ook fles in hand) en de bedoeling is dat je hem verrot slaat vooral, krijg je een leuke achievement voor en that's it.
Na het halen van de achievement is hij ook weg.
Hoe vechten jullie trouwens normaal gesproken tegen een groep vijanden? Ik heb de meeste lol met de vuisten: ontwapenen en dan in elkaar rossen met hun eigen wapen. Vooral die slagwapens (hamer en zo) zijn heel stoer om te zien. Hij maakt trouwens ook hele brute silent kills met de vuisten. Erachter staan met je rug tegen de zijne, handen om zn voorhoofd en achteruit zn nek breken...

Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Exitium op 30-11-2011 14:40 ]
In ieder geval weer een najaars topper uitgespeeld en nu maar vol verwachting wachten wat sinterklaas voor mij heeft bedacht.....al denk ik zelf dat het wel een hele grote spelwereld wordt.....
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Ik heb nu 2 desmond missies gespeeld, en ik ben er ook geen fan van. Ik ben hier ook een beetje in de war met de jeugd van desmond in deze stukjes vergeleken met hoe we hem kennen uit de vorige series...
De dens defense zijn wel oké, maar ik heb hetzelfde gevoel hier als bij de rest. Leuk voor 1 of 2 keer, niet iets wat je constant wil doen. Gewoon een huge wave van dingen waar je zelf mee mag vechten lijkt me ook beter. Daarom hou ik dus ook mijn awareness zo laag mogelijk. Alleen jammer dat er geen posters meer zijn, want nu moet je voor elke shop dat je koopt op zoek naar zo'n persoon die je moet omkopen.
Maar overal is het toch weer een zalig spel. Ik zit nu aan 30% total sync en ik kan niet wachten tot ik straks weer thuis ben
Wat is het geheim van die combo-kill nou eigenlijk ??Exitium schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:40:
en eventueel combokills,
Ik speel nu de eerste AC en combokill is daar ; attack en als je 'kleng' hoort (raakt zwaard van tegenstander) gelijk weer attack ... ik heb het geprobeerd in de oefen-arena, maar ik snap niet wat er zou moeten gebeuren. Krijg nooit goedkeurende geluiden van de trainer zoals bij andere skills ...
Dat vind ik tot nu toe ook raar..Lointje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:10:
Ik heb nu 2 desmond missies gespeeld, en ik ben er ook geen fan van. Ik ben hier ook een beetje in de war met de jeugd van desmond in deze stukjes vergeleken met hoe we hem kennen uit de vorige series...
Had ik het toch foutWombat13 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:25:
[...]
Ik heb mijn C.E. net binnen voor de PC.. ben benieuwd of de keycode ook gaat werken.. las er op een aantal forums over dat hij pas de 2e geactiveerd zou kunnen worden..
EDIT: code ingevoerd.. spel werkt.. wel eerst weer een patch van 700 MB downloaden..

Verwijderd
Vind het tot nu toe maar tegenvallen ten opzichte van Brotherhood.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
ik ben het helemaal met je eensOphidian schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:35:
Beetje snel je assassins omhoog werken, ben je er zo vanaf!Vind zelf toch AC2 de beste uit de serie. Niet die extra assassins erbij, die maken het toch te makkelijk imo. AC2 was veruit het vernieuwende vond ik. Heb ik me hel langst mee vermaakt eigenlijk. Misschien binnenkort weer eens compleet uitspelen!
Meer mensen last van? (op de XBOX)
Heb nu net wel de laatste Den veroverd en daarmee de hele stad in kaart gebracht. Nu maar eens proberen snel wat van mijn Assassin's naar level 10 en daarna level 15 te zetten zodat ik ze de Den's kan laten bewaken. Die Den Defense Game was de eerste keer leuk, maar nu heb ik het wel gezien. Sowieso is het behoorlijk lastig qua overzicht met die mini-game. Maar ook de toevoeging van bommen doet me niet veel. Heb er een paar op zak, maar de rest verkoop ik altijd direct aan die Piri-gast. Na heel wat uurtjes begint ook de sfeer me wat meer aan te spreken. Maar toch blijf ik het vorige deel het beste vinden. Want de setting en de extra's die ze nu in Revelations hebben gestopt hadden van mij niet gehoeven.
Wat kan er eigenlijk gebeuren als je niets doet met de melding dat je Den onder attack is? Ik heb er nu al een tijdje eentje open staan, maar ik heb gewoon geen zin om die mini-game te spelen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Cunning linguist.

je kunt umm iets doen genaamd concentrate fire dan krijg je die dingen redelijk makkelijk kapot...FeaR schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:48:
Dat zou ik nog liever hebben dan die game spelen. Zo'n toren herveroveren is makkelijker en sneller gedaan dan die game spelen. Sowieso erger ik me aan die Den Defense Game omdat ik hem nooit win. Ik zet overal poppetjes neer, drie van die muren achter elkaar maar zodra dat kanon komt op het einde van de wave ben ik weg
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
... Ik was er ook niet kapot van, maar aan de andere kant heb ik het ook maar drie keer hoeven doen en ik heb de main storyline al uitgespeeld. Dus het valt allemaal wel mee, gewoon regelmatig een herald briben (ik deed het na elke 2 winkels, er staat er altijd wel eentje in de buurt.Baatje schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:32:
Die Den defense gamen voegen helemaal niets toe. 1 keer is leuk, daarna meer irritatie dan plezier. Dit soort minigames in alleen maar gemaakt om de game te rekken. Zo denk ik er dan over....
Oh en dat je eerst je assassins tot level 15 upgradet klinkt leuk, maar ik heb denk ik 25 of 30 uur in de game zitten en pas 2 master assassins. Dat duurt wel even, ben ik bang... Daar komt bij dat je maar een bepaald aantal assassins mag hebben als je nog niet alle dens veroverd hebt.
Stuur je je assassins dan niet naar op die missies in het middellandse zee gebied? Als je het daar een beetje goed uitzoekt dan levelen ze erg snel.ybastiaans schreef op maandag 05 december 2011 @ 07:49:
[...]
... Ik was er ook niet kapot van, maar aan de andere kant heb ik het ook maar drie keer hoeven doen en ik heb de main storyline al uitgespeeld. Dus het valt allemaal wel mee, gewoon regelmatig een herald briben (ik deed het na elke 2 winkels, er staat er altijd wel eentje in de buurt.
Oh en dat je eerst je assassins tot level 15 upgradet klinkt leuk, maar ik heb denk ik 25 of 30 uur in de game zitten en pas 2 master assassins. Dat duurt wel even, ben ik bang... Daar komt bij dat je maar een bepaald aantal assassins mag hebben als je nog niet alle dens veroverd hebt.
Cunning linguist.
Verwijderd
Same here...laat ze maar lekker m'n Den innemen, kom wel weer een keer terug om de captain om te leggen etc.FeaR schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:48:
Dat zou ik nog liever hebben dan die game spelen. Zo'n toren herveroveren is makkelijker en sneller gedaan dan die game spelen. Sowieso erger ik me aan die Den Defense Game omdat ik hem nooit win. Ik zet overal poppetjes neer, drie van die muren achter elkaar maar zodra dat kanon komt op het einde van de wave ben ik weg
Vind het ook jammer dat het soms niet goed helder is waar de civilian is die je moet redden, dan zie je het op je scherm staan, je hoort wat stemmen, en dan ineens is ie dood.
Moet zeggen dat deze game wel meer bugs bevat dan 2, zo spelende op de xbox.
Jammer dat op de een of andere manier de muziek niet echt goed opvalt tijdens het spel.. lijkt wel alsof het wat meer naar achter verplaatst is ten opzichte van vorige delen.. verder echt een top-game !!
3D is best wel een leuke feature bij deze game. Je ziet de diepte van je sprongen wat beter maar ik was persoonlijk ook wel verbaast dat het er in zat. Zeker omdat ik de PS3 versie had gekocht en er helemaal niet bij stil had gestaan dat games daar ook al in 3D zijn. Ik heb een 3Dtv gekocht omdat me andere toevallig defect was gegaan maar nu komt het al gelijk van pas.Dragor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:13:
Daarnaast was ik blij verrast dat AC:R ook 3D ondersteuning heeft.
Het zal vast wel ergens hebben gestaan dat dit zo was,
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat idee heb ik ook... muziek is meer naar de achtergrond verplaatst. Jammer.bulletrene schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
Zojuist een uurtje naar de soundtrack zitten luisteren !zitten echt prachtige nummers tussen!
![]()
Jammer dat op de een of andere manier de muziek niet echt goed opvalt tijdens het spel.. lijkt wel alsof het wat meer naar achter verplaatst is ten opzichte van vorige delen.. verder echt een top-game !!
Overgens zit ik nu al bijna 5uur te spelen zonder muziek. Heb het verhaal uitgespeeld en ben nu bezig met de trophy's. Echter zonder muziek want die laat zich niet meer horen. Heeeeel erg saai.
Enige manier om muziek terug te krijgen is door een memory te gaan herspelen. Maar dan is het continue hetzelfde gitaardeuntje.
Wat ik wel mis in de game is verder gaan nadat de main verhaallijn is afgelopen.
Ik heb de game nu voor 60% afgerond heb pas net de kruisboog gekocht en wil verder gaan na de main verhaallijn.
Snik
hoe kun je terug je stad in komen om alle gebouwen en boeken te kopen etc etc..
Door terug te gaan door die grote poort op het eilandRobbels schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:44:
Nee ik wil het spel afmaken. De main verhaallijn is dus afgerond maar als ik heel die aftiteling doorkijk zit ik na een half uur nog naar hetzelfde te staren. (de aftiteling op het eiland dus).
hoe kun je terug je stad in komen om alle gebouwen en boeken te kopen etc etc..
als ik escape druk dan kan ik alleen maar resume of quit klikken...
hoe kom ik op het eiland ;-).
Dit is pc btw en gewoon legaal gekocht.
Verwijderd
Ben er nog niet, ik neem de tijd..
Aftiteling duurt idd (te) lang. Maar zodra deze afgelopen is kom je weer terug op het eilandRobbels schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:56:
Ik heb er gisteren serieus zonder overdrijven een half uur op gewacht! en ik zat nog steeds naar de aftiteling te kijken....
Ik ga wachten. of beter gezegd ik druk resume als ik thuis ben en ga een film kijken op tv denk ik. of eten koken of slapen of iets wat in ieder geval lang genoeg duurt haha.
[ Voor 3% gewijzigd door Robbels op 07-12-2011 12:15 ]
Verwijderd
Gaat nog wel ff duren op deze manier!
maar hij bevalt me goed! dit is het enige spel waarvan ik alle delen gewoon legaal heb!
Verwijderd
En ik speel op de xbox en koop alleen maar legaal.
Audio heb ik op 10/10 staan en de rest van de geluiden en effecten meer richting de 8/10 of zelfs 7/10. Vind de muziek tijdens het lopen/springen door de stad wel wat hebben. Eigenlijk zou er een optie in games moeten zitten net zoals in Forza 4, een keuze op welke geluiden je de nadruk wilt leggen. In Forza is het dan de keuze muziek, motor of banden, maar in elke game is zoiets wel toe te passen.mufana schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:07:
[...]
Dat idee heb ik ook... muziek is meer naar de achtergrond verplaatst. Jammer.
Die settings heb ik ook inderdaad. De muziek bepaalt toch voor een groot deel de sfeer in AC.FeaR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:33:
[...]
Audio heb ik op 10/10 staan en de rest van de geluiden en effecten meer richting de 8/10 of zelfs 7/10. Vind de muziek tijdens het lopen/springen door de stad wel wat hebben. Eigenlijk zou er een optie in games moeten zitten net zoals in Forza 4, een keuze op welke geluiden je de nadruk wilt leggen. In Forza is het dan de keuze muziek, motor of banden, maar in elke game is zoiets wel toe te passen.
Evengoed in vergelijking met voorgaande AC games lijkt de muziek toch een ondergeschoven kindje.
Overgens vind ik AC-R in z'n geheel een wat 'afgeraffeld' karakter hebben. Veel glitches, (bewakers die half in daken staan, onzichtbare muren waar je soms tegenaan botst, de missies waar je moet zoeken naar de masyaf keys zijn naar mijn smaak te kort en te simpel. (in voorgaande delen moest ik dergelijke missies altijd een paar keer doen en waren ze veel spannender.)
Van mij had Ubi nog best een jaartje mogen wachten met de release.
Dat was in Brotherhood niet toch?
Dat is normaal. Doordat je die shops renoveert val je op bij de templars. Meestal zie je na het renoveren in je directe omgeving zo'n omroeper, als je die omkoopt daalt je beruchtheid weer.Donstil schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:00:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn "beruchtheid" stijgt als ik shops renoveer?
Dat was in Brotherhood niet toch?
Kun je dan ook verklaren als je volle beruchtheid hebt en dan een shop renoveert dat je niet meer berucht bent.VulcanRaven schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:40:
[...]
Dat is normaal. Doordat je die shops renoveert val je op bij de templars. Meestal zie je na het renoveren in je directe omgeving zo'n omroeper, als je die omkoopt daalt je beruchtheid weer.
Ik heb problemen met de MP
Ik kan ook niet op hun website (Google Chrome geeft een serverfout)
Ben ik de enigste?
Door Evolve uit te zetten (VPN) werkt alles terug. Wel raar ik heb er alzo'n 30 uur opzitten terwijl Evolve op stond
[ Voor 9% gewijzigd door AMD_Aero op 08-12-2011 07:22 ]
https://erazerbrecht.wordpress.com/
Dat is niet zo moeilijk dan vallen ze je Den's aan, tenzij je master assasins hebt neergezet.AMD_Aero schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:15:
[...]
Kun je dan ook verklaren als je volle beruchtheid hebt en dan een shop renoveert dat je niet meer berucht bent.
Ik heb problemen met de MP(Ubisoft Servers are not available at this time)
Ik kan ook niet op hun website (Google Chrome geeft een serverfout)
Ben ik de enigste?
Door Evolve uit te zetten (VPN) werkt alles terug. Wel raar ik heb er alzo'n 30 uur opzitten terwijl Evolve op stond
En dan vervalt je wanted lvl
Waar/hoe kan je overigens allemaal aan armor komen? In de Assassin Headquarters staan een stuk of vijf-zes bustes waar je verzamelde armor op komt te hangen. Echter heb ik tot op heden maar twee soorten. Als eerste de armor die je gewoon kan kopen bij de smid, de tweede die je krijgt als je Master Assassin wordt. Maar dan mis ik er behoorlijk wat.
Die 11/12 had ik ookFeaR schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:09:
Waarom zitten er in elke Assassin's Creed game van die vage bugs als het gaat om de vooruitgang van de game. Nu ook weer, één van de dingen die je "moet" bereiken voor de Assassin Missies is het recruten van 12 Assassin's, die heb ik en allemaal al level 10/15. Alleen blijft de stat op 11/12 staan. Op die manier krijg ik die missies nooit gedaan natuurlijk. Nu lig ik er niet heel erg wakker van, maar wel jammer.
Waar/hoe kan je overigens allemaal aan armor komen? In de Assassin Headquarters staan een stuk of vijf-zes bustes waar je verzamelde armor op komt te hangen. Echter heb ik tot op heden maar twee soorten. Als eerste de armor die je gewoon kan kopen bij de smid, de tweede die je krijgt als je Master Assassin wordt. Maar dan mis ik er behoorlijk wat.
Nog een armor: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Armor_of_Ishak_Pasha
Je kunt 4 armors kopen + 1 Master Assassin Amor + 1 Armor Ishak Pasha.
4+1+1 = 6 Armors
https://erazerbrecht.wordpress.com/
En hoe laat je precies een Assassin dood gaan? Want aangezien de mijne allemaal level 10 of meer zijn zal dat niet heel makkelijk zijn denk ik? Gewoon in zijn eentje op een zware missie sturen?AMD_Aero schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:09:
[...]
Die 11/12 had ik ookMaar ik wou het wapen echt zéér graag dus heb ik een Assassin laten dood gaan en een nieuwe aangenomen en toen was het 12/12. En dan krijg je Altairs Zwaard.
Als je er vier kan kopen dan klopt het inderdaad wel. Ik ben nu de tien dingen aan het verzamelen om de tombe vrij te spelen waar je die Pasha-armor kan behalen. Alleen ligt één zo'n rol nog buiten bereik. Helemaal onderin de map, bij de docks waar de boten op het droge liggen. Maar aangezien ik pas bij Sequence 5 zit zal dat deel later pas wel open gaan.Nog een armor: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Armor_of_Ishak_Pasha
Je kunt 4 armors kopen + 1 Master Assassin Amor + 1 Armor Ishak Pasha.
4+1+1 = 6 Armors
Ooh is dat daar voor? Vallen ze je Den's niet aan als je wanted lvl laag blijft?Vocalise schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:49:
[...]
Dat is niet zo moeilijk dan vallen ze je Den's aan, tenzij je master assasins hebt neergezet.
En dan vervalt je wanted lvl
Ik vind die Minigame die je moet spelen om je Den te verdedigen namelijk behoorlijk vervelend.
Ik laat de den's die worden aangevallen nu gewoon knipperen. Zolang je er niet heen gaat is er niets aan de hand namelijk.
Nope, na een tijdje wordt het gebied om de Den weer rood en krijg je daar dus gezeik met wachters. Hoe langer je wacht des te groter dat rode gebied wordt. Tot op een gegeven moment heel de Den weer in bezit is van de Templars en je de Den Captain opnieuw om mag leggen. Gelukkig heb ik nu 4/6 Assassin's op Level 15 en worden die Dens niet meer aangevallen. En verder is je wanted level laag houden inderdaad ook een manier om ze vrij te houden.Donstil schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 02:50:
[...]
Ik laat de den's die worden aangevallen nu gewoon knipperen. Zolang je er niet heen gaat is er niets aan de hand namelijk.
Je kan ook je assassins aan de steden in de middelandse zeemissies toekennen (moet je wel daar eerst een schuilplaatsbouwen). Daarna komt er een vakje vrij voor een nieuwe assassin in instanbul.AMD_Aero schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:09:
[...]
Die 11/12 had ik ookMaar ik wou het wapen echt zéér graag dus heb ik een Assassin laten dood gaan en een nieuwe aangenomen en toen was het 12/12. En dan krijg je Altairs Zwaard.
Was een erg lekkere snack maar ik wil nu wel weer een maaltijd AC
Ik had gehoopt op meer zeg maar, meer episch meer diepte, Brotherhood en AC 1+2 hebben de charme die dit deeltje een beetje mist zeg maar.
Hoe denken jullie er trouwens over om bij elke missie 100% te scoren? Ik vind dit bij veel missies het spel niet ten goede komen, doordat je zo aan het focussen bent om 100% te scoren kan (ik) er niet meer echt van genieten.
Voor de rest vind ik het een geweldige game, ben benieuwd wat de volgende gaat brengen!
Dat had ik nog niet eens gezien dat zoiets kon. Eens testen hoe dat precies in elkaar zit. Heb wel twee Assassin's toegekend aan één stad om zo maar eens wat plekken vrij te maken in mijn "team". Bij het aannemen van de dertiende Assassin kreeg ik de melding dat ik er nu 12/12 had. Nog eentje naar Level 15/Master Assassin en dan heb ik alles van die opdrachten compleetjanvanmil schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:35:
[...]Je kan ook je assassins aan de steden in de middelandse zeemissies toekennen (moet je wel daar eerst een schuilplaatsbouwen). Daarna komt er een vakje vrij voor een nieuwe assassin in instanbul.
Cunning linguist.
Is er veel verschil tussen de Xbox360 versie en de PC versie??
pure intresse
Verwijderd
Ik ben nu net begonnen met spelen en vind het een geweldig spel alweer!
Alleen omdat ik net begonnen ben hem ik nog maar 2 assasins...
Ik wil er meer assasins maar ik kan niet vinden waar ik ze kan krijgen. Moet je dit in missies doen of komt dit verder in een spel?
Ik heb ook een hele domme fout gemaakt
Perongeluk een lvl 5 Assasin gestuurd op een missie met 10% complete chance
Gaat de assasin dan dood of keert die terug van zijn missie? (De kans dat die gaat slagen is natuurlijk wel veelste klein. )
Op het moment dat je een Templar Den overneemt, zal deze veranderen in een Assassins Den.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:04:
Ik heb ook even een vraag:
Ik ben nu net begonnen met spelen en vind het een geweldig spel alweer!
Alleen omdat ik net begonnen ben hem ik nog maar 2 assasins...
Ik wil er meer assasins maar ik kan niet vinden waar ik ze kan krijgen. Moet je dit in missies doen of komt dit verder in een spel?
Ik heb ook een hele domme fout gemaakt.
Perongeluk een lvl 5 Assasin gestuurd op een missie met 10% complete chance.
Gaat de assasin dan dood of keert die terug van zijn missie? (De kans dat die gaat slagen is natuurlijk wel veelste klein. )
Bij elke Den die je vrijspeelt zul je een aantal assassins kunnen recruiten
en die assassins die je erop uit hebt gestuurd.. volgens mij gaan ze dan dood ?? maar dat weet ik niet zeker!
[ Voor 30% gewijzigd door bulletrene op 12-12-2011 11:22 ]
Verwijderd
Wel jammer dat mijn Assasin dan dood gaat...
Maar toch bedankt!
Verwijderd
Maar ja...dan moet je eerst beginnen met Dens te veroveren zodat je kunt gaan recruiteren.. ;-)
Je assassins stijgen heel snel, zeker als je de juiste missies er uit kiest (vooral steden overnemen dan). Maar geld is Iets waar je in revelations voor 1 keer niet te veel van hebt. (mede door het minder aantal sidemissions waardoor je minder lang speelt en je dus minder vaak bij de bank kan gaan halen).
Ach, die 10% kan genoeg zijn. Ik wilde één van mijn Assassin's ook dood hebben, dus die ik zijn eentje naar een lastige missie gestuurd met 10% kans. Ik weet niet hoe hij het deed, maar hij heeft het geredVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:04:Ik heb ook een hele domme fout gemaakt.
Perongeluk een lvl 5 Assasin gestuurd op een missie met 10% complete chance.
Inderdaad. Bij de vorige delen had je op 50% van het spel alles al binnen en barstte je van het geld. Maar in Revelations ben ik redelijk vaak blut. Komt mede doordat veel dingen ook echt ziek duur zijn. Alleen voor de boeken alleen al ben je richting de 500.000 kwijt. En dan heb je ook nog wapens, pouches en wat al niet meer. Maar goed, houdt het spel wel leuk als het niet te makkelijk isLointje schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:46:
Maar geld is Iets waar je in revelations voor 1 keer niet te veel van hebt. (mede door het minder aantal sidemissions waardoor je minder lang speelt en je dus minder vaak bij de bank kan gaan halen).
Ik heb er nu 6 in wording door ze steeds op missies te sturen en ze zitten op level 14 en 13. Er is er echter dan nog 1 die echt al sinds het begin van het spel op de missie The little prince zit. Komt hij daar ooit nog van terug of is dat bugged? Mission timer is er niet en er staat alleen dat hij voor een unkown time op pad is?