Kan niet wachten tot het op de pc uitkomt. WIL AC SPELEN!
Gister geeindigd na seq 2. Geweldig verhaal weer tot nu toe, mis alleen het epic gevoel in het begin wat er bij ac2 op de kerktoren, ac brotherhood bij de rivier was. Met muziek en dan het in beeld verschijnen van Assassin's Creed logo.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Zo'n 'epic' begin miste ik ook. Dat vond ik juist het toffe van AC2 en Brotherhood.
De muziek in Revalations is ook meer op de achtergrond en soms niet meer hoorbaar. In AC2 en Broterhood ging ik soms gewoon ergens op een dak staan om even van de muziek genieten.
En als ik dan toch even in de 'zeikmodus' zit...
Het omkopen van die heralds vind ik behoorlijk irritant. Je koopt zo'n herald om, knapt even snel een winkel op en diezelfde herald staat doodleuk weer de boel op te jutten. Kun je 'm weer omkopen.
Verder vind ik het trouwens een heel gaaf spel hoor!
De muziek in Revalations is ook meer op de achtergrond en soms niet meer hoorbaar. In AC2 en Broterhood ging ik soms gewoon ergens op een dak staan om even van de muziek genieten.
En als ik dan toch even in de 'zeikmodus' zit...
Het omkopen van die heralds vind ik behoorlijk irritant. Je koopt zo'n herald om, knapt even snel een winkel op en diezelfde herald staat doodleuk weer de boel op te jutten. Kun je 'm weer omkopen.
Als je hem omgekocht hebt, moet je hem daarna gelijk pickpocketen eh
heb je gelijk je geld terug
Ah ben ik toch niet de enige die de soundtrack van Assassins Creed 2+Brotherhood geweldig vind. Inderdaad jammer dat de achtergrond muziek in dit deel achtergeschoven is (of althans lijkt).mufana schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:46:
Zo'n 'epic' begin miste ik ook. Dat vond ik juist het toffe van AC2 en Brotherhood.
En als ik dan toch even in de 'zeikmodus' zit...![]()
Niet eens alle nummers staan op de OST van Revelations.
Verder is het wel echt een geweldig spel (ben nu in sequence 3), maar mis ook nog het epische (intro van deel 2 blijft toch wel echt een kippenvel moment+muziek en tekst)
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Idd kippenvel moment, ook vind ik het jammer dat de aankondiging na een cgi film komt en niet na een tijdje gespeeld te hebben zoals het geval was bij 2 en brotherhood.Timocos schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:24:
[...]
Ah ben ik toch niet de enige die de soundtrack van Assassins Creed 2+Brotherhood geweldig vind. Inderdaad jammer dat de achtergrond muziek in dit deel achtergeschoven is (of althans lijkt).
Niet eens alle nummers staan op de OST van Revelations.
Verder is het wel echt een geweldig spel (ben nu in sequence 3), maar mis ook nog het epische (intro van deel 2 blijft toch wel echt een kippenvel moment+muziek en tekst)
Maar genoeg erover gezeken
Tot nu toe een geweldig spel! zou vanavond eerder naar huis willen van stage om het te kunnen spelen
Ik speel namelijk in de woonkamer, en zodra me vader thuis komt om half 7 wilt hij dat ik het spel afzet. Dus heb ongeveer 1 uur vanavond om het te spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Lonestander op 16-11-2011 11:31 ]
Anoniem: 223141
Ten eerste wat een prachtige game is dit weer!
Maar ik zat wat rond te neuzen op de webshop van Ubisoft, en ik heb denk ik een mogelijke spoiler voor AC 3 gevonden...
Maar ik zat wat rond te neuzen op de webshop van Ubisoft, en ik heb denk ik een mogelijke spoiler voor AC 3 gevonden...
spoiler:
Bij het encyclopedie artikel staat een Youtube filmpje en mijn oog viel dus op het schilderij aan de muur achter de spreker.. Daar zie je vrij helder een Assassin staan in een uniform van ten tijde van de Amerikaanse onafhankelijksoorlog (??) met daarnaast "normale" soldaten naast artillerie en een Amerikaanse vlag..
Screen op Imageshack
http://imageshack.us/photo/my-images/18/ac3spoiler.jpg
Gezien de eerdere versies van het spel lijkt het me een apart schilderij om te hebben aangezien "we" daar nog niet geweest zijn..
Beetje onachtzaam geweest bij Ubisoft??
Edit:
Link naar het betreffende artikel in de webshop met filmpje
http://store.ubiworkshop....cyclopedia-white-edition/
Screen op Imageshack
Gezien de eerdere versies van het spel lijkt het me een apart schilderij om te hebben aangezien "we" daar nog niet geweest zijn..
Edit:
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 223141 op 16-11-2011 14:08 ]
Lol, zou best kunnen zijn dat ze dat met opzet zo gedaan hebben.Anoniem: 223141 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:07:
spoiler:Bij het encyclopedie artikel staat een Youtube filmpje en mijn oog viel dus op het schilderij aan de muur achter de spreker.. Daar zie je vrij helder een Assassin staan in een uniform van ten tijde van de Amerikaanse onafhankelijksoorlog (??) met daarnaast "normale" soldaten naast artillerie en een Amerikaanse vlag..
Screen op Imageshack
Edit:
Of dat ze, nadat ze het zelf hebben gezien, iets hebben van "shit, als niemand dat maar opvalt..."
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ben iig heel benieuwd... Misschien hebben we hier op GoT de primeurJackal131 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:32:
[...]
Lol, zou best kunnen zijn dat ze dat met opzet zo gedaan hebben.
Of dat ze, nadat ze het zelf hebben gezien, iets hebben van "shit, als niemand dat maar opvalt..."
Gister een klein uurtje gespeeld , ziet er heel mooi uit en zit meteen weer helemaal in het verhaal !
heb AC 1 , AC2 en Brotherhood allemaal 2x uitgespeeld dus kon gister niet wachten om te gaan spelen toen ik eindelijk mijn Animus Edition( xbox360 ) binnen had !!
wel jammer dat de vorm van de animus box zo schuin is... kan hem niet zo goed neerzetten op mijn kamer
ik begon trouwens even te twijfelen of mijn box compleet was.. miste de soundtrack.. tot ik de game doos open maakte
nou iedereen, veel plezier gewenst met AC Revelations!

ik begon trouwens even te twijfelen of mijn box compleet was.. miste de soundtrack.. tot ik de game doos open maakte
nou iedereen, veel plezier gewenst met AC Revelations!
Ik heb nu ook de Animus Edition binnen. Doosje ziet er cool uit, alleen een nadeel van de schuine kanten, daardoor kan hij niet op zichzelf staan, maar moet hij liggen of ergens op leunen.
Daarnaast was ik blij verrast dat AC:R ook 3D ondersteuning heeft.
Het zal vast wel ergens hebben gestaan dat dit zo was, maar ik heb zelf niet echt veel nieuws gelezen over AC:R.
Ik had in het begin wel even moeite met:
Daarnaast was ik blij verrast dat AC:R ook 3D ondersteuning heeft.
Het zal vast wel ergens hebben gestaan dat dit zo was, maar ik heb zelf niet echt veel nieuws gelezen over AC:R.
spoiler:
die Captain Leandross(als ik het goed zeg) en zijn vervelende koets... Ik belandde of de hele tijd zelf in de greppel waardoor mijn koets schade kreeg en ik het net niet haalde.
Dat was dus echt epic fail 101 dat stukDragor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:13:
spoiler:die Captain Leandross(als ik het goed zeg) en zijn vervelende koets... Ik belandde of de hele tijd zelf in de greppel waardoor mijn koets schade kreeg en ik het net niet haalde.
Wat was ik dan ook blij geweest met de optie die LA Noire had. Na paar keer mislukken kreeg je de vraag of je het nogmaals wou proberen of dat je het zonde verdere gevolgen wou overslaan.
Die optie zou verplicht moeten worden in alle games. Bespaart me weer wat controllers
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Wat zijn die ''dungeons'' trouwens toch vet gedaan zeg
Dacht dat ze al in Brotherhood (hell zelfs deel 2) al groot en vet waren (ok soms trail and error met springen), maar deze zijn echt huge. Je voelt je zo klein daar.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Haha ja, daar faalde ik ook wel een paar keer.Dragor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:13:
spoiler:die Captain Leandross(als ik het goed zeg) en zijn vervelende koets... Ik belandde of de hele tijd zelf in de greppel waardoor mijn koets schade kreeg en ik het net niet haalde.
Dacht nog, dat gaat wat worden de rest van de game... Gelukkig wordt het weer als vanouds.
Begin nu net aan Sequence 3, maar heb er al een paar uur opzitten. Doe alles op mijn gemakje en ben vanaf het begin de stad al aan het opbouwen. Maar nu toch maar eens wat sparen en dan de kruisboog kopen, want die mis ik wel een beetje. Tot op heden vermaak ik me goed, maar heb het idee dat ik Brotherhood toch mooier vond en meer sfeer vond hebben. Beetje jammer dat ik dat gevoel met Uncharted 3 ook al had ten opzichte van Uncharted 2...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zou leuk zijnAnoniem: 223141 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:07:
spoiler:Bij het encyclopedie artikel staat een Youtube filmpje en mijn oog viel dus op het schilderij aan de muur achter de spreker.. Daar zie je vrij helder een Assassin staan in een uniform van ten tijde van de Amerikaanse onafhankelijksoorlog (??) met daarnaast "normale" soldaten naast artillerie en een Amerikaanse vlag..
Screen op Imageshack
Edit:
spoiler:
't simpelweg try-out/art afbeeldingen zijn, of bijv. een char voor de multiplayer... Time will tell.
Ben trouwens onwijs jaloers op iedereen die al aan het spelen is... zit op de pc-variant te wachten. Vraag me alleen nog steeds af of die nou op 2 of 15 dec. komt

Veel plezier iig, everyone
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Ja dat heb ik ook een beetje, het "grijpt" me nog niet echt. Misschien als ik verder ben wel. De stad is wel vet, er is weinig mis met het spel. Maar toch.FeaR schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:06:
Begin nu net aan Sequence 3, maar heb er al een paar uur opzitten. Doe alles op mijn gemakje en ben vanaf het begin de stad al aan het opbouwen. Maar nu toch maar eens wat sparen en dan de kruisboog kopen, want die mis ik wel een beetje. Tot op heden vermaak ik me goed, maar heb het idee dat ik Brotherhood toch mooier vond en meer sfeer vond hebben. Beetje jammer dat ik dat gevoel met Uncharted 3 ook al had ten opzichte van Uncharted 2...
Ja, dat was klote!L1nt schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:32:
[...]
Dat was dus echt epic fail 101 dat stuk
Wat was ik dan ook blij geweest met de optie die LA Noire had. Na paar keer mislukken kreeg je de vraag of je het nogmaals wou proberen of dat je het zonde verdere gevolgen wou overslaan.
Die optie zou verplicht moeten worden in alle games. Bespaart me weer wat controllers
spoiler:
En dan hoor ik uiteindelijk van een maat dat je 'm niet HOEFT te beuken 
ZEG DAT DAN, SPEL.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Precies....toen ik ging zoeken naar tips kwam ik dat ook tegen. Echt...Wees dan duidelijk.
Hierdoor was ik al helemaal in de verkeerde stemming. Was al doodop van een paar zware dagen vanwege familie-omstandigheden. Dacht dat lekker achter me te laten en te beginnen met de game waar ik al naar uitkeek sinds ik Brotherhood uitspeelde. Maar nee, het spel moest me gelijk frustreren.
Toen ik een race tegeen recruit moest doen waarbij de controller en Ezio niet deed wat ik wou, heb ik hem maar snel uit gezet
Hierdoor was ik al helemaal in de verkeerde stemming. Was al doodop van een paar zware dagen vanwege familie-omstandigheden. Dacht dat lekker achter me te laten en te beginnen met de game waar ik al naar uitkeek sinds ik Brotherhood uitspeelde. Maar nee, het spel moest me gelijk frustreren.
Toen ik een race tegeen recruit moest doen waarbij de controller en Ezio niet deed wat ik wou, heb ik hem maar snel uit gezet
Ik kan er nog niet echt inkomen. Ik vind de oude Ezio wel cool, maar om een of andere reden spreekt de stad me niet zo aan. Rome was zo verschrikkelijk mooi, vooral als je er een aantal keer geweest bent. Verder wel een mooi spel, ga zeker wel verder spelen.
Ook dat Den defense vind ik een beetje gaar, hoop dat het niet te vaak hoeft.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Je hoeft Den defense niet vaak te doen als je jouw nutority laag houdt door heralds om te kopen. Vergeet niet erna te pickpocketen anders ben je het geld kwijt ;-)
Ben volgens mij gister in de eerste dungeon terecht gekomen.
Ik probeer dit 100% te syncen, maar al paar keer gefailed doordat ik niet goed om me heen gekeken heb.
Maar ik blijf proberen
spoiler: Plaats van dungeon
In Polo's tradingpost (waar sofia werkt)
Ik probeer dit 100% te syncen, maar al paar keer gefailed doordat ik niet goed om me heen gekeken heb.
Maar ik blijf proberen
Dat herken ik.... Oude Ezio is heel cool maar Constantinopel vind ik tot dusver niet echt bijzonder. Merk ook dat ik tot dusver nog niet de tijd heb genomen om alle historische gebouwen te onderzoeken. Dat deed ik in AC2 en Brotherhood wel.Voxalizer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:50:
Ik kan er nog niet echt inkomen. Ik vind de oude Ezio wel cool, maar om een of andere reden spreekt de stad me niet zo aan. Rome was zo verschrikkelijk mooi, vooral als je er een aantal keer geweest bent. Verder wel een mooi spel, ga zeker wel verder spelen.
Evengoed is het verhaal er omheen verder dik in orde.
Ik mis de glitches en glyps eigenlijk. Die vertelden weer iets van het verhaal enzo.
Ik ga er echter van uit dat het allemaal nog wel goed komt
Ik ga er echter van uit dat het allemaal nog wel goed komt
Als je notoriety helemaal rood is "templar awereness' kun je ook even snel terug gaan naar je assassins hideout. Dan neemt je notoriety ook af.Lonestander schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:20:
Je hoeft Den defense niet vaak te doen als je jouw nutority laag houdt door heralds om te kopen. Vergeet niet erna te pickpocketen anders ben je het geld kwijt ;-)
spoiler: Plaats van dungeonIn Polo's tradingpost (waar sofia werkt)
Maar ik blijf proberen
Ah dankje, dat wist ik nog niet,
wel apart die Desmond missies btw.
Er hangen blijkbaar geen wanted posters meer?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nee, maar dit klopt wel een beetje met de context.
Eerst wilden de borgia's ezio dood hebben, dus hingen ze wanted posters op.
Nu vecht ezio rechtstreeks tegen de templars, maar de templars vechten ook tegen de ottomanen. Hierdoor kunnen de templars niet vrij hun gang gaan, en dus overal wanted posters ophangen.
Eerst wilden de borgia's ezio dood hebben, dus hingen ze wanted posters op.
Nu vecht ezio rechtstreeks tegen de templars, maar de templars vechten ook tegen de ottomanen. Hierdoor kunnen de templars niet vrij hun gang gaan, en dus overal wanted posters ophangen.
Trouwens... (kan aan mij liggen) maar ik heb de indruk dat de graphics toch minder zijn als AC2. De robes van Ezio bv in AC2 waren die erg mooi gemaakt. Ook animatie technisch was het mooi. Vind ik in Revalations toch minder.
Komt dat niet omdat hij en zijn kleding oud is geworden. In deeltje 2 was je nog in volle glorie en ook je kleding.mufana schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:46:
Trouwens... (kan aan mij liggen) maar ik heb de indruk dat de graphics toch minder zijn als AC2. De robes van Ezio bv in AC2 waren die erg mooi gemaakt. Ook animatie technisch was het mooi. Vind ik in Revalations toch minder.
IMHO ziet zijn kleding/armor er behoorlijk vervallen uit. Hence, ze laten je zelfs op pad gaan voor nieuwe armor.
Dat is ook de reden dat ik vrolijk in The Armor of Brutus rond aan het lopen ben. Ziet er net wat beter uit dan de normale armor.L1nt schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:21:
[...]
Komt dat niet omdat hij en zijn kleding oud is geworden. In deeltje 2 was je nog in volle glorie en ook je kleding.
IMHO ziet zijn kleding/armor er behoorlijk vervallen uit. Hence, ze laten je zelfs op pad gaan voor nieuwe armor.
Ik heb in ACB nooit Brutus armor laten zien. Ik had met me uplay punten Altairs zwarte armor die ezio kan krijgen in AC2 als skin gebruikt.
Vond ik destijds veel mooier dan die winter kleding van brutus in lente/zomer rome.
Ik heb momenteel nog niet lang genoeg gespeelt om verder over zijn huidige pakje een mening te vormen, ben nog aan het verbazen over het bommen maken en zipline use. Maar ook nog aan het wennen aan de nieuwe weapon select systeem.
Vond ik destijds veel mooier dan die winter kleding van brutus in lente/zomer rome.
Ik heb momenteel nog niet lang genoeg gespeelt om verder over zijn huidige pakje een mening te vormen, ben nog aan het verbazen over het bommen maken en zipline use. Maar ook nog aan het wennen aan de nieuwe weapon select systeem.
Zipline systeem is zeker wel een coole toevoeging en die bommen ook, maar dat weapon select systeem kan ook maar niet aan wennen. Ik zit nog steeds mijn linker pookje te bewegen als ik de rechter moet hebben...Lonestander schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:

Die armor van Altaïr was inderdaad erg mooi. Had ook de originele robe van Altaïr gekocht, maar die was toch wat minder. Maar vind de Armor of Brutus wel leuker dan het normale pakje van Eizio in Revelations. Heb overigens nog niet gekeken wat er dit keer te koop is met UPlay Punten.Lonestander schreef op donderdag 17 november 2011 @ 14:54:
Ik heb in ACB nooit Brutus armor laten zien. Ik had met me uplay punten Altairs zwarte armor die ezio kan krijgen in AC2 als skin gebruikt.
Heb dat met wel meer knoppen. Zo sta ik vaak nog steeds op driehoekje te drukken als ik Eagle Vision wil hebben, maar dat zit nu ook onder het pookje. En volgens mij is de knop voor schieten/mes gooien ook gewijzigd. Ach, met iets van 40 uur gameplay went dat vanzelfDragor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:23:
[...]
Zipline systeem is zeker wel een coole toevoeging en die bommen ook, maar dat weapon select systeem kan ook maar niet aan wennen. Ik zit nog steeds mijn linker pookje te bewegen als ik de rechter moet hebben...
[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 17-11-2011 16:00 ]
hoe krijg je die brutuspak dan in Revelations??
Wat ik me nog kan herinneren is dat je nu extra capaciteit bommen?, een wallpaper, een multiplayer char en nog iets anders kan kopen met punten.
Waarschijnlijk Special Edition.L1nt schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:04:
hoe krijg je die brutuspak dan in Revelations??
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
The armor of Brutus zit bij de Animus Edition als extra Skin
hierzo staan alle outfits in AC relevations 
morgen ga ik me ook terug verder verdiepen in deze schitterende game
morgen ga ik me ook terug verder verdiepen in deze schitterende game
Don't walk on the grass, smoke it.
Hier nog een link naar het plaatje maar dan iets betere kwaliteit...Anoniem: 223141 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:07:
Screen op Imageshack
Edit:
Anoniem: 223141 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:07:
Screen op Imageshack
spoiler:
Heb 'm net uitgespeeld. Aan het eind laat dit deeltje al doorschemeren waar het volgende deel zich af zal spelen. Wat dat betreft is het plaatje zo gek nog niet 
Jackal131 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:25:
[...]
spoiler:Heb 'm net uitgespeeld. Aan het eind laat dit deeltje al doorschemeren waar het volgende deel zich af zal spelen. Wat dat betreft is het plaatje zo gek nog niet
spoiler:
Nee inderdaad had hem woensdag uitgespeeld nadat ik het filmpje op internet had gezien. Bij het zien van de laatste scene met openslaande deuren was ik er eigenlijk wel van overtuigd. Vind het wel heel leuk dat ik het zag. Ik heb dat soort dingen nooit, niet dat ik er echt naar opzoek was ofzo.. Me oog viel er opeens op, als je een filmpje kijkt let je normaal gesproken op degene die aan het woord is en let je niet op mogelijke spoilers in het filmpje..
Anoniem: 338166
Even een vraagje over de animus data fragments.
Ik ben me helemaal de klere aan het zoeken naar die dingen , heb er ook zo'n video walktrough bij gedaan voor die dingen..maar ik kan ze gewoon nergens vinden.
Op plekken waar ik nog nooit ben geweest en waar volgens die video er 1 zou moeten zijn... maar er ligt helemaal niets.
Komen die dingen pas vanaf een latere level?
Ik ben me helemaal de klere aan het zoeken naar die dingen , heb er ook zo'n video walktrough bij gedaan voor die dingen..maar ik kan ze gewoon nergens vinden.
Op plekken waar ik nog nooit ben geweest en waar volgens die video er 1 zou moeten zijn... maar er ligt helemaal niets.
Komen die dingen pas vanaf een latere level?
@ Just_jan
Zoek een hoog punt van de stad op en gebruik je Eagle Sense om rustig te scannen (360 graden).
Zet die dan weer uit en laad de map, in principe verschijnen ze dan op de map.
Zoek een hoog punt van de stad op en gebruik je Eagle Sense om rustig te scannen (360 graden).
Dank je welAnoniem: 223141 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:58:
@ Just_jan
Ze zijn dus ook niet zichtbaar voor het normale oog voordat je eagle eye heb gedaan?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 18-11-2011 21:07 ]
Viel mij ook pas later op.Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:59:
[...]
Dank je wel... Handig om te weten dat ik eerst die eagle vision moet doen...anders was ik vast blijven zoeken haha
Ze zijn dus ook niet zichtbaar voor het normale oog voordat je eagle eye heb gedaan?
Zocht me ook groen en geel naar die dingen en snapte niet dat ik soms "opeens" wel marks had op me map.
Uiteindelijk viel t kwartje bij me dat Eagle Sense daar mee te maken had.
Op je vraag: Ja dat wel ik heb de 30 voor de Desmond "missie's" op puur geluk gevonden, liep er zeg maar per toeval tegen aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 223141 op 18-11-2011 21:14 ]
Dat vind ik dan vreemd , want voor het naakte oog zeg maar zijn ze niet zichtbaar voor mij.Anoniem: 223141 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:13:
[...]
Viel mij ook pas later op.
Zocht me ook groen en geel naar die dingen en snapte niet dat ik soms "opeens" wel marks had op me map.
Uiteindelijk viel t kwartje bij me dat Eagle Sense daar mee te maken had.
Op je vraag: Ja dat wel ik heb de 30 voor de Desmond "missie's" op puur geluk gevonden, liep er zeg maar per toeval tegen aan.
Maybe dat diegene die ik heb gepakt zichtbaar zijn geworden omdat ik op zo'n uitkijkpost heb gestaan.
Alleen ik heb een stuk of 10 van die dingen gezocht , en kon er maar 2 vinden. (en had de goede locatie dat 100% zeker) Maar ik probeer het morgen nog eens een keer maar dan met Eagle eye on.
Euh. Ik loop er altijd per ongeluk gewoon tegenaan. Heb er nu zo'n 15, zonder zoeken.
Ik ben nu iets verder, en ik zit er nu toch wel weer in. Beetje Assassins recruiten enzo
Ik vind die enemies met geweren toch wel enorm irritant, ben ik op mijn gemak zo'n templar den aan het scouten en hoppa. Maar goed
Ik ben nu iets verder, en ik zit er nu toch wel weer in. Beetje Assassins recruiten enzo
Ik vind die enemies met geweren toch wel enorm irritant, ben ik op mijn gemak zo'n templar den aan het scouten en hoppa. Maar goed
Vermaak me weer kostelijk met assassins creed! De hookblade is een erg leuke toevoeging en er is genoeg weer te verzamelen/op te zoeken.
De toevoeging van de desmond stukjes vind ik daarentegen minder. Extra vehaal informatie is erg goed alleen de gameplay van die stukjes is soms zo onwijs frustrerend! Nog maar 2 te gaan dan doe ik daar nooit meer een stap in
De toevoeging van de desmond stukjes vind ik daarentegen minder. Extra vehaal informatie is erg goed alleen de gameplay van die stukjes is soms zo onwijs frustrerend! Nog maar 2 te gaan dan doe ik daar nooit meer een stap in
Ik heb de game nu enkele dagen in huis en speel hem zeer rustig door. Het is vooral méér van hetzelfde, al is daar niets echt mis mee. Maar bij AC:B vond ik het verschil met ACII wel enorm, nu heb ik de indruk dat ik hetzelfde doe in een andere stad.
Het spel voelt wel al heel erg snel weer vertrouwd aan (na de vervelede scène met de koetsen) en de stad zit echt goed in elkaar. De steegjes voelen soms echt claustrofobisch smal aan.
Het enige wat me momenteel een beetje irriteert is de minigame als je een 'Den' dreigt te verliezen. Na een paar keer had ik het wel gezien, en echt uitdagend zijn ze (gelukkig?) ook niet. Het is vooral bizar dat je 'awareness' gekoppeld is aan het kopen van winkeltjes. Zo kan ik elke keer dat ik er een paar gekocht heb, op zoek gaan naar iemand om om te kopen of te vermoorden.
Voorlopig zet ik de game op 8/10: zéér vermakelijk maar niets vernieuwends.
Het spel voelt wel al heel erg snel weer vertrouwd aan (na de vervelede scène met de koetsen) en de stad zit echt goed in elkaar. De steegjes voelen soms echt claustrofobisch smal aan.
Het enige wat me momenteel een beetje irriteert is de minigame als je een 'Den' dreigt te verliezen. Na een paar keer had ik het wel gezien, en echt uitdagend zijn ze (gelukkig?) ook niet. Het is vooral bizar dat je 'awareness' gekoppeld is aan het kopen van winkeltjes. Zo kan ik elke keer dat ik er een paar gekocht heb, op zoek gaan naar iemand om om te kopen of te vermoorden.
Voorlopig zet ik de game op 8/10: zéér vermakelijk maar niets vernieuwends.
dat gevoel ken ikAnoniem: 338166 schreef op zondag 20 november 2011 @ 15:58:
Weet je waar ik zo'n hekel aan heb , die tijd levels... Ik heb daar ZO'N hekel aan.
Vandaag heb ik ook ontdekt dat als je 50 animus datafragmenten hebt verzameld, de rest vanzelf op de map tevoorschijn komt, handig was dat
Kleine update: deze namiddag de verhaallijn uitgespeeld. 'De finale' was er een pak sneller dan verwacht. Het einde was er onverwacht en ik had toch wat meer uitdaging verwacht en een spectaculairdere eindscène. De enkele keren dat ik gedesynchroniseerd werd, was als ik fout sprong of bij speciale gameplay-stukjes (bijv. koetsenscènes). De gevechten zijn echt veel te makkelijk en bieden nauwelijks uitdaging.
Echt teleurgesteld in de game ben ik niet, want ik heb me wel vermaakt en er is nog genoeg te doen (Desmonds deeltjes, paar torens veroveren, winkeltjes kopen, ...) maar een even grote topper als AC:B is het toch niet. Eindconclusie: 7.5/10.
Echt teleurgesteld in de game ben ik niet, want ik heb me wel vermaakt en er is nog genoeg te doen (Desmonds deeltjes, paar torens veroveren, winkeltjes kopen, ...) maar een even grote topper als AC:B is het toch niet. Eindconclusie: 7.5/10.
Nou ik ben al 7 keer op hetzelfde punt doodgegaan. 7 keer in die koetsenscene met sofia. lijk wel een pinpall machine joh DAMN.
7 keer op zo'm smal stukje waar ze me er toch op 1 of andere manier afkrijgen(na 13 keer lukte het haha)
Heb hem uitgespeeld , Maar wel jammer dat dit denk ik het laatste is wat we van Ezio hebben gezien.
Wel heel erg gaaf dat Altair en Nr16 een rol in het spel spelen.
Ik kan niet wachten op het vijfde deel , alleen ga Ezio wel missen nu... Ezio is Mr.Assassins creed voor mij geworden haha..
Maar deze game krijgt gewoon weer een dikke 9 van mij , maybe niet zo goed als het tweede deel maar ik beoordeel de games niet op hun voorgangers..
@Hierbeneden , jamaar daar word je wagon toch niet weer heel van
? of wel
7 keer op zo'm smal stukje waar ze me er toch op 1 of andere manier afkrijgen(na 13 keer lukte het haha)
Heb hem uitgespeeld , Maar wel jammer dat dit denk ik het laatste is wat we van Ezio hebben gezien.
Wel heel erg gaaf dat Altair en Nr16 een rol in het spel spelen.
Ik kan niet wachten op het vijfde deel , alleen ga Ezio wel missen nu... Ezio is Mr.Assassins creed voor mij geworden haha..
Maar deze game krijgt gewoon weer een dikke 9 van mij , maybe niet zo goed als het tweede deel maar ik beoordeel de games niet op hun voorgangers..
@Hierbeneden , jamaar daar word je wagon toch niet weer heel van
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 20-11-2011 19:24 ]
Je weet dat je "medicijnen" kan nemen?Anoniem: 338166 schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:39:
Nou ik ben al 7 keer op hetzelfde punt doodgegaan. 7 keer in die koetsenscene met sofia. lijk wel een pinpall machine joh DAMN.
7 keer op zo'm smal stukje waar ze me er toch op 1 of andere manier afkrijgen
Altair is hier nog steeds Mr Assasins Creed.Anoniem: 338166 schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:39:
Hoop dat ze voor AC:3 niet te ver in de tijd springen. De Amerikaanse revolutie of burgeroorlog is mij voorlopig nog te ver vooruit. 16e eeuw Nederland/Engeland/Japan lijkt me wel wat.
En dan op allemaal hutjes klimmen met in revolver?! Nee laat mij maar lekker spelen rond deze tijd veel leuker.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Het oude Boston, New York en Washington lijkt me best wel gaaf hoor.
Alleen spring je dan van 1520 naar 1860-1880.
Anoniem: 261819
Wat vinden jullie van de bommen ? Ik zit nu ergens in Sequence 6, maar ik denk dat ik tot nu toe nog maar 1 of 2 bommen gebruikt heb. Vind het wel een leuke toevoeging om straks een beetje rond te klooien (bloedbommen gooien) maar voor de missies heb ik ze nog niet gebruikt (tenzij nodig voor 100% sync).
werken idd niet lekker.
Duurt te lang voor ie ze gooit en dan zijn ze al bij je.
Probeert het wel van tijd tot tijd maar is niet mijn favoriet.
Ben nog veels te druk om mijn recruits op level 15 te krijgen. Dan doen ze, als ik het goed begrijp, de tower-defence voor je. Scheelt weer bult ergernis.
Ben nog veels te druk om mijn recruits op level 15 te krijgen. Dan doen ze, als ik het goed begrijp, de tower-defence voor je. Scheelt weer bult ergernis.
Klopt! En dat scheelt zeker een hoop ergernis!L1nt schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:58:
werken idd niet lekker.
Lijkt me ook gaaf. Iets tijdens de amerikaanse burgeroorlog zoals de assasssin op het plaatje elders. Maar er word ook druk gespeculeerd op andere fora over Egypte. Waarschijnlijk omdat de vrouw/kinderen van de overleden zoon van Altair naar Egytpe zijn gevlucht.L1nt schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:09:
Het oude Boston, New York en Washington lijkt me best wel gaaf hoor.
Overgens lijkt een AC game in een tijd met veel geweren/pistolen en bommen mij ook niet zo leuk. Ben bang dat het dan meer een shooter gaat worden.

Hmmmz... op Steam de game pre-ordered, ben benieuwd wanneer ik hem mag pre-loaden, en op welke datum hij geactiveerd gaat worden op Steam
mufana schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:25:
Waarschijnlijk omdat de vrouw/kinderen van de overleden zoon van Altair naar Egytpe zijn gevlucht.
spoiler:
huh? Heb gister de 3e sequence gespeeld met Altair en daar werd toch echt zijn vrouw doodgestoken? Of moet ik maar eerst de 4e en 5e sequence spelen voor ik me bek los trek? 

Anoniem: 224360
Als je je eigen post goed leest zie je wat er verkeerd gaat. En ik heb het spel nog niet.L1nt schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:57:
[...]
spoiler:huh? Heb gister de 3e sequence gespeeld met Altair en daar werd toch echt zijn vrouw doodgestoken? Of moet ik maar eerst de 4e en 5e sequence spelen voor ik me bek los trek?
Ben pas net voorbij de eerste keer verdedigen van die Assissins Den. Ik twijfel of het echt iets toevoegt met dat "Tower Defense"-systeem, had liever real-time waves gezien denk ik waarin je zelf kan zwaardvechten (horde-mode). De eerste paar waves was het "mannetje plaatsen, ff wachten, barrière plaatsen, ff wachten, meer mannetjes plaatsen, ff wachten, enz" en de vijanden kwamen nauwelijks vooruit dankzij die barrières. Saai dus. En dan ineens die laatste wave...
spoiler:
... komt die stormram, beukt in no-time dwars door alle barrières. Ik als een gek gunners geplaatst en helemaal achterin ging die pas stuk. Die had ik nou niet verwacht 
heb het verhaal gisteren uitgespeeld en Embers gekeken.. echt ik vond het geweldig, en verschrikkelijk mooi, en zoveel meer !! ik zal niet vertellen waarom want dan spoiler ik dingen , en dat willen we niet he
nu opnieuw beginnen maar dan met alle winkeltjes kopen enzo en armor en wapens en alles zodat ik alles van de game gezien heb
had hem nu alleen voor het verhaal doorgespeeld

nu opnieuw beginnen maar dan met alle winkeltjes kopen enzo en armor en wapens en alles zodat ik alles van de game gezien heb
en van zogauw je een stad hebt weten te veroveren met mediterrane verdediging, vallen ze die weer aanL1nt schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:58:
Pure speculatie van mijn kant maar volgens mij gaat het volgende deel er wel een pak anders uitzien. Nu heb je al bommen en (simpele) geweren. Dus als ze nu nog een sprongetje voorwaarts doen in de tijd, gaan ze toch hun best moeten doen om mij nog voldoende te imponeren... Teveel buskruit en kogels zou veel van de sfeer teniet doen vind ik. Ach ja time will tell

[ Voor 4% gewijzigd door germanaaizer op 22-11-2011 22:36 ]
ik raad je wel aan om eerst het verhaal van Revelations uit te spelen en daarna pas Embers te kijken, op die manier beleef je alles chronologishgermanaaizer schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 22:34:
[...]
en van zogauw je een stad hebt weten te veroveren met mediterrane verdediging, vallen ze die weer aan![]()
Pure speculatie van mijn kant maar volgens mij gaat het volgende deel er wel een pak anders uitzien. Nu heb je al bommen en (simpele) geweren. Dus als ze nu nog een sprongetje voorwaarts doen in de tijd, gaan ze toch hun best moeten doen om mij nog voldoende te imponeren... Teveel buskruit en kogels zou veel van de sfeer teniet doen vind ik. Ach ja time will tellMorgen ga ik me toch een keer aan de multiplayer wagen en Embers ns bekijken, nu is het bedtijd
Anoniem: 261819
Zo, heb het spel ook uitgespeeld. Zeker de laatste paar sequences waren leuk om te doen met als hoogtepunt het einde: dit vond ik zeer goed in elkaar zitten. Ondanks dat dit weer al het 4de spel in de reeks is blijft het gewoon naar meer smaken. Verhaal technisch zeer sterk en het rond rennen en klimmen blijft fantastisch. Nu nog een paar achievements halen en dan op naar de multiplayer.
Het einde van Revelations verraad volgens mij genoeg. Is toch duidelijk een kaart te zien, waarbij vertelt wordt dat daar iets verborgen ligt. Mocht het volgende deel daar niet naar toe gaan, dan zal er zeker een deel komen die zich daar af gaat spelen (lijkt me een belangrijk voorwerp).mufana schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:25:
[...]
Lijkt me ook gaaf. Iets tijdens de amerikaanse burgeroorlog zoals de assasssin op het plaatje elders. Maar er word ook druk gespeculeerd op andere fora over Egypte. Waarschijnlijk omdat de vrouw/kinderen van de overleden zoon van Altair naar Egytpe zijn gevlucht.
Overgens lijkt een AC game in een tijd met veel geweren/pistolen en bommen mij ook niet zo leuk. Ben bang dat het dan meer een shooter gaat worden.
Deel 1 liet ook allerlei lokaties zien waar (nog) niks mee gedaan is.Jackal131 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:55:
[...]
Het einde van Revelations verraad volgens mij genoeg. Is toch duidelijk een kaart te zien, waarbij vertelt wordt dat daar iets verborgen ligt. Mocht het volgende deel daar niet naar toe gaan, dan zal er zeker een deel komen die zich daar af gaat spelen (lijkt me een belangrijk voorwerp).
Zo dan, finished it. Althans, Ezio deel. Vet spel. Minder dan Brotherhood en AC2, vind ik persoonlijk, maar nog altijd one of a kind gameplay.
De Desmond delen daarentegen... Kolere. Wie die heeft verzonnen...
De Desmond delen daarentegen... Kolere. Wie die heeft verzonnen...
De Desmond delen voelen een beetje vreemd aan in een game als Assassins creed waar je gewend bent om alles in third person te doen.. en gewoon free-running te gebruiken.
Als je dan ineens zelf je weg moet gaan bouwen met kleine blokken enzo.. is even vreemd.. het verhaal wat je tussendoor over Desmond te weten kwam was het voor mij wel waard om het te spelen!
wat vinden jullie de pluspunten uit AC Revelations? en de minpunten?
Als je dan ineens zelf je weg moet gaan bouwen met kleine blokken enzo.. is even vreemd.. het verhaal wat je tussendoor over Desmond te weten kwam was het voor mij wel waard om het te spelen!
Ben zelf nog niet heel ver, had me eerst op de multiplayer gestort. Nu heb ik daar alle achievements, nu dus de single player verder doen. Die zijn wel beter te halen dan in brotherhood.. Vind de bommen leuke toevoeging, maar dat maakt het wel erg makkelijk. Die dens overnemen was in Brotherhood een uitdaging, nu ga je op het dak staan en smijt je een bom op de kop van de den captain... Dat is toch wel erg jammer. Toch vond ik AC2 de beste, ontzettend vernieuwend en uren zoet mee geweest. Deze is net zo leuk, alleen wel erg makkelijk met die assassins en bommen. Dat is voor mij toch wel minpuntje.
De kerkers binnen de tijd halen vind ik teouwens goed te doen. Zorg dat je brightness hoog staat zodat je snel zat kan zien waar je heen moet
De kerkers binnen de tijd halen vind ik teouwens goed te doen. Zorg dat je brightness hoog staat zodat je snel zat kan zien waar je heen moet
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Gister de single player uitgespeeld. Vet verhaal, wel snel aan het einde en een ontzettende cliffhanger voor het laatste deel. Nu op naar de multiplayer en de rest van de achievements.
Dat hele Desmond verhaal heb ik dus amper meegekregen. Was te druk bezig met blokken tetrissen.bulletrene schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:25:
De Desmond delen voelen een beetje vreemd aan in een game als Assassins creed waar je gewend bent om alles in third person te doen.. en gewoon free-running te gebruiken.
Pluspunten:
+ Meer Assassin's Creed
+ Verhaal van Altair en Ezio wordt mooi afgerond
+ Veel te doen
+ Verhaal
Minpunten:
- Desmond stukjes
- Buggy-er dan ik gewend ben van AC (Heb 2 missies moeten herstarten)
- Ik mis m'n paarden
- Duurt een tijdje om op gang te komen (Pas rond sequence 4 ofzo had ik een idee wat ik nou eigenlijk aan het doen was naast de Masyaf keys)
Verder:
spoiler:
Waar haalt men Egypte nu vandaan? Die kaart aan het einde? Een maat van mij zei dat 'ie dacht dat het Amerika was en dat zou volgens mij net zo goed passen? Verder nergens een pyramide ofzo gezien?
Anoniem: 430643
ff een offtopic vraag:
Weet iemand wanneer de PC versie uitkomt? Ik kan gewoon niet wachten
.
Weet iemand wanneer de PC versie uitkomt? Ik kan gewoon niet wachten
Willybubba schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:36:
[...]
Verder:
spoiler:Waar haalt men Egypte nu vandaan? Die kaart aan het einde? Een maat van mij zei dat 'ie dacht dat het Amerika was en dat zou volgens mij net zo goed passen? Verder nergens een pyramide ofzo gezien?
spoiler:
Dat wordt afgeleid uit het stuk dat de zoon van Altaïr, vlak voordat zichzelf opsluit in zijn bibliotheek, verteld dat hij naar Alexandrië vertrekt. Als je de info over de twee zonen van Altaïr leest dan staat daar dat de ene zoon met zn vrouw en kind(eren) vertrekt naar Egypte en dat de andere zoon daar later na toe gaat.
De kaart waarop wordt ingezoomd lijkt inderdaad Noord Amerika. Desmond zat in het eerste deel toch ook ergens in New York.
De kaart waarop wordt ingezoomd lijkt inderdaad Noord Amerika. Desmond zat in het eerste deel toch ook ergens in New York.
[ Voor 8% gewijzigd door janvanmil op 24-11-2011 10:14 ]
12dec als ik het goed heb. maar als je ff zoekt in het topic vind je het vanzelfAnoniem: 430643 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:45:
ff een offtopic vraag:
Weet iemand wanneer de PC versie uitkomt? Ik kan gewoon niet wachten.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
janvanmil schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:12:
[...]
spoiler:Dat wordt afgeleid uit het stuk dat de zoon van Altaïr, vlak voordat zichzelf opsluit in zijn bibliotheek, verteld dat hij naar Alexandrië vertrekt. Als je de info over de twee zonen van Altaïr leest dan staat daar dat de ene zoon met zn vrouw en kind(eren) vertrekt naar Egypte en dat de andere zoon daar later na toe gaat.
spoiler:
Gekoppeld aan de coordinaten die je in de DaVinci DLC krijgt... Die wijzen naar een meertje nabij New York (43 39 19 N, 75 27 42 W)... Plus de hints eerder in dit topic... Zou de US Burgeroorlog ook zomaar kunnen?
Hoewel Egypte wel vet zou zijn; Bibliotheek van Alexandrie enzo
Hoewel Egypte wel vet zou zijn; Bibliotheek van Alexandrie enzo
Ben gewoon paar keer stil gaan staan om te luisterenWillybubba schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:36:
[...]
Dat hele Desmond verhaal heb ik dus amper meegekregen. Was te druk bezig met blokken tetrissen.
Verder blijf ik erbij dat de sprong naar de burgeroorlog in de VS te groot is. Hoewel tussen AC1 en AC2 zit ook zo'n 300 jaar.
Ze kunnen echter ook hele andere kant opgaan. naar 1300 ofzo.
de voorvader van altaïr ofzo lijkt me wel leuk.L1nt schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:12:
[...]
Ben gewoon paar keer stil gaan staan om te luisteren
Verder blijf ik erbij dat de sprong naar de burgeroorlog in de VS te groot is. Hoewel tussen AC1 en AC2 zit ook zo'n 300 jaar.
Hoop in ieder geval dat er nog een nieuwe game komt, misschien net wat anders qua opzet om toch de vernieuwing erin te houden
AC:3 is al aangekondigd voor volgend jaar..Dus wees maar niet bang
Gelukkig!L1nt schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:54:
AC:3 is al aangekondigd voor volgend jaar..Dus wees maar niet bang
Wat vinden jullie eigenlijk van die den defense games? Ik vind ze maar niks, steeds hetzelfde en het past niet in AC vindt ik. Had het liever niet gezien of in een andere vorm, zelf vechten tegen templars bijvoorbeeld.
Zou het wel leuk vinden een AC in een meer 'moderne' setting.L1nt schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:12:
[...]
Ben gewoon paar keer stil gaan staan om te luisteren
Teruggaan in de tijd is ook leuk maar zo weinig vernieuwend.
Overgens ben ik wel blij dat het verhaal van Desmond in de volgende AC word afgerond. Ben die Desmond met al z'n ancestors inmiddels ook wel een beetje zat.
[ Voor 20% gewijzigd door mufana op 24-11-2011 16:53 ]
Is dat al bevestigd dan?? Heb ik dat gemist. Wist alleen dat AC:Revelations het Ezio en Altair gedeelte zou afsluiten.
/edit: ff gezocht en je hebt gelijk....kijken hoe het uitpakt met AC:4 dan
Moderne tijd is op zich leuk maar op zich ook weer heel ongeloofwaardig zoals die Templars in deeltje 2 met die stokken kwamen vechten. Je verwacht toch dat ze lekker met een Glock of Magnum rondlopen.
/edit: ff gezocht en je hebt gelijk....kijken hoe het uitpakt met AC:4 dan
Moderne tijd is op zich leuk maar op zich ook weer heel ongeloofwaardig zoals die Templars in deeltje 2 met die stokken kwamen vechten. Je verwacht toch dat ze lekker met een Glock of Magnum rondlopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 24-11-2011 17:12 ]
In een interview met Ubisoft over AC3 gaf Ubi te kennen dat het verhaal van Desmond in AC3 zou worden afgesloten. Weet niet precies waar het stond. Moet ik even opzoeken. Aan het einde van AC broterhood zei subject 16 ook iets over 'Desmonds son'. Wat er op kan wijzen dat Desmonds zoon ergens in de toekomst in een animus ligt en alles meemaakt wat zijn zijn vader 'Desmond' heeft meegemaakt.L1nt schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:58:
Is dat al bevestigd dan?? Heb ik dat gemist. Wist alleen dat AC:Revelations het Ezio en Altair gedeelte zou afsluiten.
Het is een afwisseling die 2 keer leuk is maar de derde keer dat je moet naar een 'Den' hollen wordt het gewoon vervelend. Er zit ook geen enkele uitdaging in. Ik heb ondertussen een Den al een keer of 7-8 moeten verdedigen en elke keer lukt het in 1 keer.VulcanRaven schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:50:
Wat vinden jullie eigenlijk van die den defense games? Ik vind ze maar niks, steeds hetzelfde en het past niet in AC vindt ik. Had het liever niet gezien of in een andere vorm, zelf vechten tegen templars bijvoorbeeld.
Een soort van Waves/horde-mode waarbij je gewoon zelf met een groep mede-assassins vecht lijkt me ook toffer.
Erg leuk spel, ff een gameplay video gemaakt.
Wie 'm wil zien:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=okOy4fkYqZ0&feature=channel_video_title]
PC voelt helaas weer aan als een console port, daarom heb ik hem juist gedownload.
Anders werd het een instant buy, naast mijn andere AC delen.
Wie 'm wil zien:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=okOy4fkYqZ0&feature=channel_video_title]
PC voelt helaas weer aan als een console port, daarom heb ik hem juist gedownload.
[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 26-11-2011 00:49 ]
An a day keeps the doctor away.
De Den defense vind ik ook niet heel geslaagd. Heb het maar 3 keer hoeven doen, zorg gewoon dat ik steeds Heralds bribe 
Gister alle Animus Data Fragments verzameld. Heb ontdekt dat als je met Eagle Vision aan gewoon een rondje rent over de daken, dan komen vanzelf alle fragmenten op je map te staan waar je langs bent gekomen of in de buurt bent geweest! Dan zit je zo op de 50 en staan ze allemaal op je map!
Gister alle Animus Data Fragments verzameld. Heb ontdekt dat als je met Eagle Vision aan gewoon een rondje rent over de daken, dan komen vanzelf alle fragmenten op je map te staan waar je langs bent gekomen of in de buurt bent geweest! Dan zit je zo op de 50 en staan ze allemaal op je map!
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Bedankt voor de tip, dat probeer ik even uit![b][message=37205480,noline]
Toch ff wat van zeggen... Door het downloaden gaan ze er JUIST minder aandacht aan besteden... Beetje vicieuze cirkel, eigenlijk, want daardoor gaan mensen het weer downloaden.HardCoreGamer schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 00:47:
Erg leuk spel, ff een gameplay video gemaakt.
Wie 'm wil zien:
[video]
Ach ja.
Hoe lossen ze het op?Willybubba schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:07:
[...]
Toch ff wat van zeggen... Door het downloaden gaan ze er JUIST minder aandacht aan besteden... Beetje vicieuze cirkel, eigenlijk, want daardoor gaan mensen het weer downloaden.
Ach ja.
Een zeer goeie multiplayer, een langer verhaal en niet 9 á 10 uur durend. (kijk naar Skyrim)
En even heel veel aandacht aan de computer besteden, zoals graphics, geluid en controls.
En ik weet zeker dat heel veel mensen de game dan wél zouden kopen!
An a day keeps the doctor away.
Voor de mensen die hem op Steam gekocht hebben: hij is inmiddels te pre-loaden (9331,9mb)... staat alleen nog geen exacte datum bij wanneer hij geactiveerd gaat worden... patiently waiting!

Nah vind van niet, ik download ook altijd mijn games en na een uur of twee spelen weet ik of ik het spel ga kopen of niet, vind ik het een goed spel en wil ik verder spelen dan koop ik hem anders kan ie zo de prullenbak in. Om nou te zeggen dat ik een game maar moet kopen al vind ik het bagger spelen omdat ze dan misschien in de toekomst wat meer moeite erin steken? Nou dacht het eventjes niet. Creed dus ook maar voor de xbox gekochtWillybubba schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:07:
[...]
Toch ff wat van zeggen... Door het downloaden gaan ze er JUIST minder aandacht aan besteden... Beetje vicieuze cirkel, eigenlijk, want daardoor gaan mensen het weer downloaden.
Ach ja.
The first casualty in war is always the truth...
Anoniem: 91868
De pc versie voelt heel stroef en schokkerig aan; onafhankelijk welke settings je gebruikt. Brotherhood was in dat opzicht vele malen beter.
Je behoort hem ook nog niet te spelen.Anoniem: 91868 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:25:
De pc versie voelt heel stroef en schokkerig aan; onafhankelijk welke settings je gebruikt. Brotherhood was in dat opzicht vele malen beter.
Zo, vandaag ook Revelations uitgespeeld. Moet nog 2 achievements (De boeken en de 7 master assassins) en dan heb ik hem 1000/1000 
Moet alleen wel echt een hoop geld voor die boeken. Is er geen manier om sneller geld te krijgen?
Moet alleen wel echt een hoop geld voor die boeken. Is er geen manier om sneller geld te krijgen?
Heb ik ook al naar gezocht. Als je al je bomonderdelen verkoopt bij Piri Reis heb je al snel 50.000 extra. Je kunt ook een groepje dieven inhuren en dan door de stad heen lopen & wachter vermoorden. En als je veel winkeltjes en monumenten hebt komt er elke 20 minuten wel wat winst binnen. Je kunt uiteraard ook gewoon je Xbox aanzetten en dan zelf enkele uren wat anders gaan doen.Ophidian schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:50:
Zo, vandaag ook Revelations uitgespeeld. Moet nog 2 achievements (De boeken en de 7 master assassins) en dan heb ik hem 1000/1000
Zelf moet ik nog 1/4 boeken hebben.