|
|
Deze startpost is mede tot stand gekomen door alle enthousiaste users in het topic en in het specifiek Metroid Prime, Hoedje, Monnick en Rakkerzero
3 bosses uit Megaman 9 getoond.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Toch wel een van de mooiste topic's op GoT.. erg mooie SP
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
90710
Deeltje 102 alweer? Gaat lekker snel. Moet ik deze maar gelijk ff aan mn favorieten toevoegen.
* 90710 doet dat.
Btw Lucasarts was niet blij met de onthulling van MotionPlus: http://www.n-europe.com/news.php?nid=12189
* 90710 doet dat.
Btw Lucasarts was niet blij met de onthulling van MotionPlus: http://www.n-europe.com/news.php?nid=12189
Anoniem: 104593
Shinji Mikami is back!
Q Entertainment, Grasshopper/Suda51, Shinji MIkami voor development en EA als uitgever.Legendary Producer Shinji Mikami and Innovative Designer Suda51toon volledige bericht
Working with EA Partners on an All-New Action Horror Title
REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Aug. 14, 2008--Electronic Arts Inc. (NASDAQ:ERTS) today announced a publishing agreement with iconic Japanese development studio Grasshopper Manufacture. Under the terms of the deal, EA Partners will publish an all-new action horror game produced by Shinji Mikami and directed by innovative game designer Suda51.
The title is being developed for the PC, Xbox 360(R) video game system from Microsoft, PLAYSTATION(R)3 computer entertainment system and Wii(TM).
"Grasshopper Manufacture is excited to work with EA Partners to bring our new title to gamers around the world," said Goichi Suda, CEO of Grasshopper Manufacture. "They are a great partner who shares our commitment to quality and innovation while respecting our independence as a studio, which is very empowering."
"It is an honor for EA to sign Grasshopper Manufacture and help bring their new franchise to gamers worldwide," said Frank Gibeau, President of the EA Games Label. "The roster of partners at EA is growing and the caliber of talent is outstanding. Grasshopper Manufacture is a world-class studio and, within the EA partner program, they stand alongside some of the world's most revered independent studios."
"Grasshopper Manufacture is one of the most daring and innovative independent studios in the world, and EA Partners is honored to be working with Mikami-san and Suda-san on this new project," said David DeMartini, senior vice president and general manager, EA Partners. "EA Partners is a truly global resource for the world's best independent developers, whether they're in North America, Europe or Asia."
The deal was brokered by CAA, in conjunction with Q Entertainment who will be working with Grasshopper Manufacture and EAP on the project.
Net en (eer)gister eens de Wii bij m'n neef zitten inwerken, prachtig ding
Er zijn echter 2 dingen die we niet weten op te lossen:
- Elke keer weer moet de 2e Wii-controller opnieuw gesynced worden... Is dat normaal?
- Hoe krijg je de 2e Wii-controller werkend bij Mario Bros 1 (
) die in de Virtual Console draait? De speluitleg verwees ons naar de manual van de Wii maar daar stond niks over dit in...
Nu is het zo dat als we "2 players" aanklikken, dat de 2e speler niks kan doen omdat de Wii-controller niet gesycned is.
Er zijn echter 2 dingen die we niet weten op te lossen:
- Elke keer weer moet de 2e Wii-controller opnieuw gesynced worden... Is dat normaal?
- Hoe krijg je de 2e Wii-controller werkend bij Mario Bros 1 (
Nu is het zo dat als we "2 players" aanklikken, dat de 2e speler niks kan doen omdat de Wii-controller niet gesycned is.
Al een datum bekend?quote: startpostSpeelt de Wii DVD films af
Nee, maar er komt volgend jaar een (duurdere) versie van de Wii die dat zal kunnen. Nintendo heeft aangegeven dat om de Wii DVD's te laten afspelen er meer nodig is dan alleen een software update. Het is dus niet waarschijnlijk dat er een software update komt die DVD afspeelmogelijkheden toevoegt aan de huidige consoles, maar het is nog niet helemaal uitgesloten dat er een software update komt.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Screens voelen wel erg retro aan. Wel cool. Maar had Megaman 9 niet veel betere graphics kunnen gebruiken? Anyway, wel weer een oldskool megaman game
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Volgens mij werd er in het vorige deel nog een hoop uitgesproken dat er een horror titel van die twee zou komen. Fijn dat er in Japan nog iemand naar dit topic kijktAnoniem: 104593 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 23:51:
Shinji Mikami is back!
[...]
Q Entertainment, Grasshopper/Suda51, Shinji MIkami voor development en EA als uitgever.
Het zal alleen wel even duren voor dat dit ook echt uit komt. Beide heren staan er niet om bekend dat spellen afgeraffeld worden. En dat is maar goed ook. Op kwaliteit wil ik graag een tijdje wachten.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
90710
Er zijn 2 soorten synchronisaties. Een vaste en een tijdelijke. De tijdelijke synchronisatie wordt door de vaste overschreven zodra de IOS herstart. (Oftewel: reset wii, start kanaal, start spel) De vaste synchronisatie is een blijvende synchronisatie.Raven schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:42:
Hoe je dit doet: Zet de wii aan. Open het SD-kaart-klepje en verwijder het batterijendekseltje van de WiiMote (zorg ervoor dat er batterijen in zitten (heel belangrijk)). Druk op de Wii op het Sync knopje, en druk daarna op je WiiMote op het sync knopje.
Dit alles is ook terug te vinden in de handleiding.
Nee. Dan was het megaman x23 battle of the extremes OMFGBBQ geheete ipv 9.Rakkerzero schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:49:
[...]
Screens voelen wel erg retro aan. Wel cool. Maar had Megaman 9 niet veel betere graphics kunnen gebruiken? Anyway, wel weer een oldskool megaman game
Lekker retro
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ook de boss art ziet er geheel authentiek uit.Rakkerzero schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:49:
[...]
Ben benieuwd of de controls/timings gelijk zijn aan die van de NES; dan is het retro gevoel compleet namelijk
Kan niet wachten om deze binnen tehalen via de Wii store
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Toch mooi dat zo'n enorme retro titel zoveel enthousiasme losmaakt. Bij mij gaattie er ook zeker komen al had ik toch liever een opgepoetste 2D versie gehad.
Omtrent Lucasarts en MotionPlus, ik snap LucasArts en had stiekem ook gehoopt dat hun game er al gebruik van maakte. Aan de andere kant MotionPlus is nog in ontwikkeling en ik snap ook wel dat Nintendo niet al hun experimenten deelt met 3rd parties. Helemaal niet een 3rd party als LucasArts die volgens mij niet bepaald loyaal zijn.
Omtrent Lucasarts en MotionPlus, ik snap LucasArts en had stiekem ook gehoopt dat hun game er al gebruik van maakte. Aan de andere kant MotionPlus is nog in ontwikkeling en ik snap ook wel dat Nintendo niet al hun experimenten deelt met 3rd parties. Helemaal niet een 3rd party als LucasArts die volgens mij niet bepaald loyaal zijn.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ok90710 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:44:
[...]
Er zijn 2 soorten synchronisaties. Een vaste en een tijdelijke. De tijdelijke synchronisatie wordt door de vaste overschreven zodra de IOS herstart. (Oftewel: reset wii, start kanaal, start spel) De vaste synchronisatie is een blijvende synchronisatie.
Hoe je dit doet: Zet de wii aan. Open het SD-kaart-klepje en verwijder het batterijendekseltje van de WiiMote (zorg ervoor dat er batterijen in zitten (heel belangrijk)). Druk op de Wii op het Sync knopje, en druk daarna op je WiiMote op het sync knopje.
Is het erg dat er ipv batterijen zo'n oplaadbare accu in zit?
Al een datum bekend?quote: startpostSpeelt de Wii DVD films af
Nee, maar er komt volgend jaar een (duurdere) versie van de Wii die dat zal kunnen. Nintendo heeft aangegeven dat om de Wii DVD's te laten afspelen er meer nodig is dan alleen een software update. Het is dus niet waarschijnlijk dat er een software update komt die DVD afspeelmogelijkheden toevoegt aan de huidige consoles, maar het is nog niet helemaal uitgesloten dat er een software update komt.
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 15-08-2008 11:50 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nee. En het is nooit gezegd of deze ooit naar europa zou komen. En er is spraak van dat het gewoon geheel niet door gaat aangezien de wii toch wel verkoopt.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik zag laatst dat samurai showdown 2 op de vc was uitgekomen. Als ik een wii had zou ik em zeker overwegen. (helemaal na het lezen van de review op vc archive.)
Echter.......ik vraag me af wie nog meer binnen de doelgroep valt. Volgens mij zijn de meeste mensen in nederland niet zo van de old skool 2d fighters, waardoor je op online bent aangewezen voor tegenstand.
Ik zou zeer verbaasd zijn als deze versie deze optie bied.
Zijn er hier mensen die de game desondanks willen kopen of al gekocht hebben?
Echter.......ik vraag me af wie nog meer binnen de doelgroep valt. Volgens mij zijn de meeste mensen in nederland niet zo van de old skool 2d fighters, waardoor je op online bent aangewezen voor tegenstand.
Ik zou zeer verbaasd zijn als deze versie deze optie bied.
Zijn er hier mensen die de game desondanks willen kopen of al gekocht hebben?
10 second ninja DONE
90710
En trouwens DVD video's zijn WEL afspeelbaar op de Wii.disjfa schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:53:
[...]
Nee. En het is nooit gezegd of deze ooit naar europa zou komen. En er is spraak van dat het gewoon geheel niet door gaat aangezien de wii toch wel verkoopt.
Bron: http://hackmii.com/2008/08/libdi-and-the-dvdx-installer/
Geen modchip nodig, slechts LoZ TP en een SD kaart om het allemaal te installeren.
En ik raad iedereen aan het niet te gebruiken, omdat de laser hiervan vermoeid raakt.90710 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:32:
[...]
En trouwens DVD video's zijn WEL afspeelbaar op de Wii.
Bron: http://hackmii.com/2008/08/libdi-and-the-dvdx-installer/
Geen modchip nodig, slechts LoZ TP en een SD kaart om het allemaal te installeren.
90710
Dat is dus niet waar
Dat was omdat er een GameCube homebrew (GCOS) DVD speler was die slecht voor de laser leek te zijn. Echter is de GameCube (en zelfs de Wii in gamecube modus) niet geschikt om DVD Video te spelen. Echter gebruikt Bushing en co standaard Wii functies die aanwezig zijn in iedere Wii. Dus is de Wii wél geschikt om DVD video af te spelen.
Zo zie je maar: een mythe.quote: ErantThe myth of you being able to ‘burn out’ a DVD laser is pretty much what it says on the tin, a myth. This drive was designed specifically for two things. reading Wii games, and reading DVD-Videos. There are special commands in the drive for doing so. (We use these commands to read these discs without a modchip). So, these drives were designed with reading DVD-Videos in mind. (And even if they wern’t, you’re running the entire drive in spec. I’ve been told these myths came about when people were pot-tuning their PS2s, running them out of spec. Running any piece of hardware beyond the limits that were set for it will break it in the long run)
[ Voor 50% gewijzigd door 90710 op 15-08-2008 12:51 ]
Klinkt logisch90710 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:47:
Dat is dus niet waarDat was omdat er een GameCube homebrew (GCOS) DVD speler was die slecht voor de laser leek te zijn. Echter is de GameCube (en zelfs de Wii in gamecube modus) niet geschikt om DVD Video te spelen. Echter gebruikt Bushing en co standaard Wii functies die aanwezig zijn in iedere Wii. Dus is de Wii wél geschikt om DVD video af te spelen.
[...]
Zo zie je maar: een mythe.
Tevens moet de Wii in staat zijn om video/audio/data live te streamen tijdens verschillende games.
Dat proces verschilt niet/nauwelijks van de lezen van een video dvd (hetgeen oook video+audio in een datastream is).
Anoniem: 259224
De enigste reden dat de Wii van huis uit geen DVD video ondersteund is omdat het geld kost om de functie te hebben op de Wii, want Nintendo moet betalen voor de mogelijkheid om dvd's af te spelen.
Bovendien wordt de Wii zowiezo geen topklasse DVD speler. Zelfs budget spelers hebben nu digitale audio en video uitgangen. Iedereen met beetje moderne home cinema (ook met de budget setjes) is beter af met een budget DVD speler van een paar tientjes omdat daar waarschijnlijk beter beeld en geluid uit komt dan de Wii ooit kan leveren...Anoniem: 259224 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:25:
De enigste reden dat de Wii van huis uit geen DVD video ondersteund is omdat het geld kost om de functie te hebben op de Wii, want Nintendo moet betalen voor de mogelijkheid om dvd's af te spelen.
Anoniem: 259224
ehm ja... waarschijnlijkklaasjanb schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:10:
[...]
Bovendien wordt de Wii zowiezo geen topklasse DVD speler. Zelfs budget spelers hebben nu digitale audio en video uitgangen. Iedereen met beetje moderne home cinema (ook met de budget setjes) is beter af met een budget DVD speler van een paar tientjes omdat daar waarschijnlijk beter beeld en geluid uit komt dan de Wii ooit kan leveren...
Maar we zitten natuurlijk wel op tweakers, het gaat meer om het 'tweaken' dan het daadwerkelijk gebruiken
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
90710
Ik moet de eerste DVD speler met bluetooth afstandsbediening nog vinden. Daarbij heeft de Wii ook zo'n mooi blauw licht als je er een Disc instopt.
Dan kun je beter een xbox360 arcade halen. Remote, controller bediening zonder inrarood, digital audio out, upsacling en nog goedkoper dan een wii ook90710 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:35:
Ik moet de eerste DVD speler met bluetooth afstandsbediening nog vinden. Daarbij heeft de Wii ook zo'n mooi blauw licht als je er een Disc instopt.
Al maakt dat blauwe lampje wel een hoop goed.
Gek eigenlijk dat er nog geen homebrew is die dat lampje altijd aan zet
[ Voor 12% gewijzigd door rajackar op 15-08-2008 17:46 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik weet niet wie hier allemaal CAD leest, maar deze silly dekt aardig de lading 

10 second ninja DONE
Ps3 heeft blue-tooth ab. Wat volgens sommigen juist als een nadeel weer wordt ervaren omdat je hem dan niet met een universele remote kan bedienen.
Ps4/switch gamer
90710
Ja dat klopt wel, ik heb ook een gewone DVD speler (van Philips, met HDMI uit en al, niet dat mn TV dat ondersteund) naast mn Wii. Maar een echte tweakert vind dit wel superSagat schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:47:
Ik weet niet wie hier allemaal CAD leest, maar deze silly dekt aardig de lading
[afbeelding]
Uche uche Playstation 3.90710 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:35:
Ik moet de eerste DVD speler met bluetooth afstandsbediening nog vinden.
Ik heb hier zelf een Xbox 360 staan, maar die afstandsbediening werkt toch echt via infrarood?rajackar schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:45:
[...]
Remote, controller bediening zonder inrarood, digital audio out, upsacling en nog goedkoper dan een wii ook
Dat veranderd niets aan het feit dat de Wii op het gebied van hardware ernstige tekortkomingen heeft(gebrek aan een digital audio out) die er voor zorgen dat je veel beter af bent met een DVD speler van €20,-.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Sinds de Wii's VC werd aangekondigd gingen er al geruchten over een remake van GoldenEye 007, maar met al dat gekloot met die rechten had ik me er verder nooit zo'n druk over gemaakt. Het komt er toch nooit, dacht ik. Maar dammit, het was wel verdomde dichtbij! Ik kwam net toevallig dit artikel tegen namelijk. Oud, maar dit was helemaal langs me heen gegaan. Zo zonde.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Een 4 delig interview met RARE's Nick Burton, GE komt even aan bod:Captain N schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:33:
Sinds de Wii's VC werd aangekondigd gingen er al geruchten over een remake van GoldenEye 007, maar met al dat gekloot met die rechten had ik me er verder nooit zo'n druk over gemaakt. Het komt er toch nooit, dacht ik. Maar dammit, het was wel verdomde dichtbij! Ik kwam net toevallig dit artikel tegen namelijk. Oud, maar dit was helemaal langs me heen gegaan. Zo zonde.
http://www.videogamer.com...ticle/04-08-2008-481.html
GoldenEye zou ook naar XBLA komen maar dan met HD grfx...
Mooi compromis was geweest als die versie ook als WiiWare kwam met online support.
Mooi compromis was geweest als die versie ook als WiiWare kwam met online support.
Nou... eens mee bezig geweest, maar er was wel een probleem. Neef had de batterijen vervangen voor oplaadbare accu's die vast aan het klepje zitten. Dus de accu er in laten en tegelijker tijd op de sync knop drukken kon niet90710 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:44:
[...]
Er zijn 2 soorten synchronisaties. Een vaste en een tijdelijke. De tijdelijke synchronisatie wordt door de vaste overschreven zodra de IOS herstart. (Oftewel: reset wii, start kanaal, start spel) De vaste synchronisatie is een blijvende synchronisatie.

Máár, * Raven heeft een manier gevonden:
- stop gewone batterijen erin en volg de howto, dat ging goed. Maar toen...
- batterijen er uit en accu erin in de hoop dat de sync in stand blijft. Ja dus!
En het multiplayer probleem in Mario is ook gelijk opgelost
Oscar Wilde
Haha oke dat is mooi dat het is gelukt.
Ja als die eenmaal zo is gesyncd dan doet hij het overal en bij elk spel.
Hallo allemaal, weet iemand nog een online winkel waar het officiele WiiWheel op voorraad is?
Ik wil er niet meer voor betalen dan 12,00 inclusief verzondkosten dus kijk daar ook even naar aub
Als je iets hebt meld het me, dat zou ik zeer op prijs stellen!
Ik wil er niet meer voor betalen dan 12,00 inclusief verzondkosten dus kijk daar ook even naar aub
sit back and relax, wij zoeken wel voor jou!Tc-Chub schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:52:
Hallo allemaal, weet iemand nog een online winkel waar het officiele WiiWheel op voorraad is?
Haah nee zo zit dat niet, heb al een heleboel online winkels opgezocht maar kan niks vinden. Vandaar dat ik hier vraag of iemand miss een winkeltje heeft die niemand kent.
90710
Hier is hij: http://www.next-level.nl/?content=product&pid=10628
Wel duurder dan 12 euro, maar ze hebben 'm op voorraad. En dit is exclusief verzendkosten.
Sommige accus hebben een speciaal klepje waarbij je nog steeds bij het sync knopje kan.
Wel duurder dan 12 euro, maar ze hebben 'm op voorraad. En dit is exclusief verzendkosten.
Natuurlijk blijft die synchronisatie onthouden als je de batterijen er uit haalt. Anders zou je steeds als je batterijen leeg zijn opnieuw moeten synchen.Raven schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:37:
[...]
Nou... eens mee bezig geweest, maar er was wel een probleem. Neef had de batterijen vervangen voor oplaadbare accu's die vast aan het klepje zitten. Dus de accu er in laten en tegelijker tijd op de sync knop drukken kon niet![]()
Máár, * Raven heeft een manier gevonden:
- stop gewone batterijen erin en volg de howto, dat ging goed. Maar toen...
- batterijen er uit en accu erin in de hoop dat de sync in stand blijft. Ja dus!Na plaatsen accu even op A gedrukt en toen was ie nog steeds gesynced
En het multiplayer probleem in Mario is ook gelijk opgelost

[ Voor 75% gewijzigd door 90710 op 16-08-2008 11:28 ]
Valt er tegenwoordig al een beetje fatsoenlijke homebrew te draaien op de Wii? Zonder die Twilight Princess meuk.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
90710
Je kan het homebrew kanaal installeren, dan heb je slechts eenmalig "die Twilight Princess meuk" nodigl0c4lh0st schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:28:
Valt er tegenwoordig al een beetje fatsoenlijke homebrew te draaien op de Wii? Zonder die Twilight Princess meuk.
Anoniem: 215024
als ze dat zouden kunnen regelenDeddiekoel schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:05:
GoldenEye zou ook naar XBLA komen maar dan met HD grfx...
Wij moeite doen, jij moeite doen: Bij de BartSmit in Alexandrium Rotterdam was ie gisteren nog ruimschoots op voorraad, voor 5 euroTc-Chub schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:52:
edit: smiley toegevoegd
[ Voor 3% gewijzigd door Cis op 16-08-2008 13:20 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Tja ik woon aan de hele andere kant van NL. Nou ja ik dacht gewoon van als iemand toevallig iets leuks weet dan kun je dat melden...
Tc-Chub schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:02:
Haha oke dat is mooi dat het is gelukt.
Tsja, hoe moet ik dat weten90710 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:25:
[...]
Natuurlijk blijft die synchronisatie onthouden als je de batterijen er uit haalt. Anders zou je steeds als je batterijen leeg zijn opnieuw moeten synchen.Sommige accus hebben een speciaal klepje waarbij je nog steeds bij het sync knopje kan.
Nou deze accu's niet, en het zijn officiële...
Oscar Wilde
Nintendo heeft geen eigen officiele accu's. Je hebt ze alleen van third party's. Maar ach wat maakt het uit, het werkt nu toch
Aan de andere kant van NL kan je hem kopen voor 12 euri bij: http://www.dimensionplus.nl/Tc-Chub schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:42:
Tja ik woon aan de hele andere kant van NL. Nou ja ik dacht gewoon van als iemand toevallig iets leuks weet dan kun je dat melden...
Maarja, als het zelfs teveel moeite is om te melden waar je woont...
Ja daar woon ik 5 km van af maar ben daar al 3x geweest en elke keer als ik kom is hij uitverkocht
Anoniem: 253570
Er is een PC demo van Eternity's Child op: http://steampowered.com/v...rea=app&AppId=19510&cc=US
Dit spel komt uiteindelijk als Wiiware-game uit.
Dit spel komt uiteindelijk als Wiiware-game uit.
Zojuist even fijn geexperimenteerd met het afspelen van DVD's via de mPlayer op mijn Wiitje. Op zich prachtig dat het nu mogelijk is om op een ongechipte Wii DVD's te bekijken. Helaas zal ik toch mijn DVD-speler blijven gebruiken. Het beeld loopt namelijk niet bepaald lekker. Constante lichte haperingen, echt vloeiend afspelen is er niet bij. Maakte niet uit of mijn Wii op 576i of 480i stond, mPlayer ging gewoon naar 640x400. Ik hoop dat dat opgelost kan worden. Wel mooi is de weergave van de ondertitels en het feit het niet uit maakt uit welke regio je DVD komt.
Ook fijn om te zien dat Geexbox geport is. Werkt mooi. Al is het jammer dat 'ie (nog) geen DVD's afspeelt.
Ook fijn om te zien dat Geexbox geport is. Werkt mooi. Al is het jammer dat 'ie (nog) geen DVD's afspeelt.
[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 17-08-2008 11:27 ]
Ik wil homebrew van DVD draaien.90710 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 11:29:
[...]
Je kan het homebrew kanaal installeren, dan heb je slechts eenmalig "die Twilight Princess meuk" nodigDaarnaa laad je de homebrew via het kanaal van je SD kaart. En kan je dus makkelijk meerdere applicaties er op hebben.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Onder het motto "Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?"
En waarom wil je homebrew vanaf DVD draaien, eigenlijk? Vanaf SD is zoveel simpeler.
Heb je met geexbox al geprobeerd video's van een windows share af te spelen? Zo ja, hoe ging dit? Stotterend?BamSlam_ schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 11:25:
Zojuist even fijn geexperimenteerd met het afspelen van DVD's via de mPlayer op mijn Wiitje. Op zich prachtig dat het nu mogelijk is om op een ongechipte Wii DVD's te bekijken. Helaas zal ik toch mijn DVD-speler blijven gebruiken. Het beeld loopt namelijk niet bepaald lekker. Constante lichte haperingen, echt vloeiend afspelen is er niet bij. Maakte niet uit of mijn Wii op 576i of 480i stond, mPlayer ging gewoon naar 640x400. Ik hoop dat dat opgelost kan worden. Wel mooi is de weergave van de ondertitels en het feit het niet uit maakt uit welke regio je DVD komt.
request.getCookies();
Heb net Okami uitgespeeld. Heeeeerlijke game, op niveau van Zelda in alle opzichten, misschien wel beter. Hoop dat er nog meer van dat soort games komen!
Nu door naar volgende titel: LEGO Star Wars ;-)
Nu door naar volgende titel: LEGO Star Wars ;-)
Kunnen jullie de instructievideo van SSBB in het Nintendo-kanaal ook maar tot ongeveer 2:50 kijken, waarna hij een serverfout aangeeft?
Jullie lezen vast de frontpage wel, maar mocht iemand het gemist hebben: Er komt een Nederlandse Wii-ware (side-scrolling) RTS aan.
Hier het artikel.
Hier het artikel.
Anoniem: 217133
Idd zeer mooie game, heb hem vorige week uitgespeeld, kan niet zeggen of hij beter is dan Zelda maar absoluut gelijkwaardig!Deddiekoel schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 18:29:
Heb net Okami uitgespeeld. Heeeeerlijke game, op niveau van Zelda in alle opzichten, misschien wel beter. Hoop dat er nog meer van dat soort games komen!
Dat is mooi want ik wil juist vanavond beginnen met Okami....damn nog 5 uur werkenAnoniem: 217133 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:12:
[...]
Idd zeer mooie game, heb hem vorige week uitgespeeld, kan niet zeggen of hij beter is dan Zelda maar absoluut gelijkwaardig!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
THE HARDCORE YOU HAVE BEEN WAITING FOR!
http://www.wiids.nl/article.php?id=27244

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 19-08-2008 13:02 ]
Resident Evil 4: Dead Rising edition
Errmm Dead Rising Chop till you drop:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27245
Errmm Dead Rising Chop till you drop:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27245
Vraagje,
Ik heb hier onlangs voor vriendin Mario Party gekocht op de Wii, nu was ik aan het kijken om een save file binnen te halen waar alles op vrijgespeeld is. Een amerikaanse en europese gevonden. ALs ik die echter op een sd kaartje zet en wil kopiëren dan vindt mijn console de safe file ofwel niet terug, ofwel wil hij het niet kopieëren omdat er al een file zou aanwezig zijn.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb hier onlangs voor vriendin Mario Party gekocht op de Wii, nu was ik aan het kijken om een save file binnen te halen waar alles op vrijgespeeld is. Een amerikaanse en europese gevonden. ALs ik die echter op een sd kaartje zet en wil kopiëren dan vindt mijn console de safe file ofwel niet terug, ofwel wil hij het niet kopieëren omdat er al een file zou aanwezig zijn.
Wat doe ik verkeerd?
Hmm dan moet je eerst de oude savefile weghalen.Ekfad schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:49:
Vraagje,
Wat doe ik verkeerd?
90710
Save files uit andere regio's werken niet, en je kan niet een savefile overschrijven, je moet 'm eerst wissen.
Gaaf!Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:30:
[afbeelding]
Deze gaat er wel komen denk ik. Dit soort spellen doet het erg leuk met een biertje, het geluid hard en een paar vrienden over de vloer.
Hij lijkt mij ook erg lekker. Ben benieuwd of die 'grindhouse' stijl ook echt in het spel zit (die krassen van een versleten film).rajackar schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:32:
[...]
Gaaf!
Deze gaat er wel komen denk ik. Dit soort spellen doet het erg leuk met een biertje, het geluid hard en een paar vrienden over de vloer.
90710
Ik dacht eerder: in je eentje, lichten uit en gordijnen dicht (dus in het donker). De perfecte sfeer voor zulk soort spellen. Wel onthouden dat je een Horror-fan moet zijn
Dat maakt bij House of the Dead niet veel uit. Dat draait meer om nonstop knallen dan om schrikeffecten. De screenshots zien er in ieder geval goed uit. Ik hoop alleen dat de game lekker uitgebreid wordt en het niet pakweg de lengte heeft van House of the Dead 2(latere delen niet gespeeld).
90710 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:03:
Save files uit andere regio's werken niet, en je kan niet een savefile overschrijven, je moet 'm eerst wissen.
Ok, dat zal het waarschijnlijk wel zijn, deze avond eens proberen. Merci!Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:57:
[...]
Hmm dan moet je eerst de oude savefile weghalen.
KickRetroTycoon schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 10:02:
Kunnen jullie de instructievideo van SSBB in het Nintendo-kanaal ook maar tot ongeveer 2:50 kijken, waarna hij een serverfout aangeeft?
Wiiiiiiiiiiiiiiii !Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:30:
[afbeelding]
Afgelopen zomer nog op zo`n HotD kast gespeeld...
dat wordt weer slaaptekort (want, `s nachts spelen = must
Als je wilt kopieren moet idd de savegame op je Wii verwijdert zijn. Verder moet de gedownloade file op je SD kaart precies de juiste folder structuur hebben (file heet uiteindelijk data.bin)Ekfad schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:49:
Vraagje,
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb een serieus probleem!
mijn wii sensorbar is kapot! het draadje is doormidden. mijn kat ging eraan kauwen en toen ik er vervolgens iets te hard aan trok is ie gewoon losgekomen. Wat nu? Ik heb al het intarnets afgezocht voor een losse sensorbar maar nergens te vinden. garantie heb ik ook niet meer.
wat nu?
mijn wii sensorbar is kapot! het draadje is doormidden. mijn kat ging eraan kauwen en toen ik er vervolgens iets te hard aan trok is ie gewoon losgekomen. Wat nu? Ik heb al het intarnets afgezocht voor een losse sensorbar maar nergens te vinden. garantie heb ik ook niet meer.
wat nu?
Garantie had je zobiezo niet gehad. Dit is duidelijk aantoonbaar dat dit geen fabricage fout is. Een kabel knapt niet uit zichzelf en zal dus NOOIT garantie zijn.Rauzi schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:39:
wat nu?
Of dit keer eentje zonder draadje maar op batterijen.
Erg ideaal vooral als je constant de Wii ergens anders hebt staan.
Van deze hoor ik ook wel goede verhalen.
http://www.product-review...nyko-wireless-sensor-bar/
Zelf heb ik er een van de dynabyte en bij de mediamarkt zag ik ze ook.
Deze zijn wel van andere merken.
Het batterijen klepje bij die van de Dynabyte is wel wat fragiel.
Maarjah het koste meende ik iets van 12 euro
Met een draadloze heb je in ieder geval geen last dat de kat hem weer kapot maakt
Erg ideaal vooral als je constant de Wii ergens anders hebt staan.
Van deze hoor ik ook wel goede verhalen.
http://www.product-review...nyko-wireless-sensor-bar/
Zelf heb ik er een van de dynabyte en bij de mediamarkt zag ik ze ook.
Deze zijn wel van andere merken.
Het batterijen klepje bij die van de Dynabyte is wel wat fragiel.
Maarjah het koste meende ik iets van 12 euro
Met een draadloze heb je in ieder geval geen last dat de kat hem weer kapot maakt
[ Voor 14% gewijzigd door thespeed op 20-08-2008 12:26 ]
90710
Of stuur een mail naar Nintendo. Ik weet zeker dat ze je een nieuwe willen opsturen (als je er netjes voor betaalt natuurlijk
)
Draadjes aan beide uiteinden strippen, solderen + krimpkous (of in elkaar draaien en wat elektrisch tape eromheen) ? Tis tenslotte slechts een stroomtoevoer..Rauzi schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:39:
wat nu?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Idd, 't is eenrichtingsverkeer, en dus niet van belang dat je de kabels op een goede manier mixt, want er is d'r maar een. (sensorbar is enkel een lichtbron als oriëntatie voor de Wiimote, 2 waxinelichtjes zouden dus op zich ook kunnen werken)MaximusTG schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:28:
[...]
Draadjes aan beide uiteinden strippen, solderen + krimpkous (of in elkaar draaien en wat elektrisch tape eromheen) ? Tis tenslotte slechts een stroomtoevoer..
[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 20-08-2008 12:35 ]
Zo af en toe in een erg lichte kamer kan ik erg moeilijk de Wii bedienen.
Zou dit opgelost zijn door 2 sensor bars tegelijk aan te zetten?.
Ze zenden volgens mij alleen maar IR licht uit.
Erg vervelend met spelen als er veel zon is.
Hmmm, ik ga eens proberen ze aan elkaar te tapen, ik zal jullie wel op de hoogte houden.RetroTycoon schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:
[...]
Idd, 't is eenrichtingsverkeer, en dus niet van belang dat je de kabels op een goede manier mixt, want er is d'r maar een. (sensorbar is enkel een lichtbron als oriëntatie voor de Wiimote, 2 waxinelichtjes zouden dus op zich ook kunnen werken)
Gebruik desnoods een kroonsteentjeRauzi schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:39:
[...]
Hmmm, ik ga eens proberen ze aan elkaar te tapen, ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Met krimpkous kun je het ook mooi krijgen.
Dan gaat het niet zo pikken na een tijd want dat heb ik vaak met tape.
Maarjah het is de vraag als je dat makkelijk kunt krijgen
Dan gaat het niet zo pikken na een tijd want dat heb ik vaak met tape.
Maarjah het is de vraag als je dat makkelijk kunt krijgen

Twee sensor bars zal je probleem alleen maar erger maken. Wiimote baseert positie op de twee IR lichtpuntjes. Zonlicht (reflectie) creeert ook van die lichtpuntjes en daardoor gaat het moeilijk.thespeed schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:38:
Ik vrees dus dat je gordijnen dicht zult moeten houden oid...
Voor $6,99 een nieuwe met draad of voor $6,13 eentje zonder draad kopen bij DealExtreme. Gratis opgestuurd.Rauzi schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:39:
wat nu?
Je moet de gevoeligheid van de sensorbar op zijn hoogst zetten.thespeed schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:38:
Ps4/switch gamer
We zitten op Tweakers..legio (hele simpele) manieren om dat kleine breukje te herstellen. Scheelt moeite.bertalizer schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:51:
[...]
Voor $6,99 een nieuwe met draad of voor $6,13 eentje zonder draad kopen bij DealExtreme. Gratis opgestuurd.
90710
Euhm er zitten 8! ledjes in een sensorbarDeddiekoel schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:59:
[...]
Twee sensor bars zal je probleem alleen maar erger maken. Wiimote baseert positie op de twee IR lichtpuntjes. Zonlicht (reflectie) creeert ook van die lichtpuntjes en daardoor gaat het moeilijk.
Ik vrees dus dat je gordijnen dicht zult moeten houden oid...
Het zijn wel ledjes he, dus dan maakt het wel degelijk uit of je de kabels goed verbindt (tenzij nintendo er wisselspanning op heeft staan). Niet dat het er stuk van gaat als je het verkeerdom doet, maar het zal niet werken.RetroTycoon schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:
[...]
Idd, 't is eenrichtingsverkeer, en dus niet van belang dat je de kabels op een goede manier mixt, want er is d'r maar een. (sensorbar is enkel een lichtbron als oriëntatie voor de Wiimote, 2 waxinelichtjes zouden dus op zich ook kunnen werken)
Klein tipje van mijn kant. Ik heb precies hetzelfde gehad. (hier lopen ook 2 katten)Rauzi schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:39:
[...]
Hmmm, ik ga eens proberen ze aan elkaar te tapen, ik zal jullie wel op de hoogte houden.
Gewoon in elkaar draaien / tapen gaat niet lukken, heb ik ook eerst geprobeerd.
Een van de aders is gelakt (uit m'n hoofd zijn de aders enkel gescheiden door wat nylon(?) draad / vezels wat tevens als versteviging/trek ontlasting in de kabel dient).
M'n pa (is handig!) heeft met alcohol (? of zo) de laklaag eraf gepoetst, (krimkousje erom) de boel gesoldeerd en de krimpkous netjes dichtgemaakt. Doet 't sindsdien weer prima!
Het kan dus wel, maar kost iets meer moeite.
Succes in ieder geval.
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Mad World trailer:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27262
Dead Rising: Chop till you Drop trailer:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27261
Kororinpa 2 trailer en aankondiging:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27259
Sonic Unleashed screenshots:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27260
http://www.wiids.nl/article.php?id=27262
Dead Rising: Chop till you Drop trailer:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27261
Kororinpa 2 trailer en aankondiging:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27259
Sonic Unleashed screenshots:
http://www.wiids.nl/article.php?id=27260
... alleen kun je even op je sensorbar wachten, mijn ervaring dat het minimaal een week of soms twee weken duurt voordat je het binnen hebt vanuit die shop.bertalizer schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:51:
[...]
Voor $6,99 een nieuwe met draad of voor $6,13 eentje zonder draad kopen bij DealExtreme. Gratis opgestuurd.
Leuk he, katten.
... en oranje! :P
Ja, ik kwam dus ook tegen dit probleem aan. Tenminste... ik had ze netjes aan elkaar getaped en hij deed het nog steeds niet, dus ik spaarde me de moeite en heb gewoon een nieuwe draadloze gehaald bij DynabyteJ2pc schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:40:
[...]
Klein tipje van mijn kant. Ik heb precies hetzelfde gehad. (hier lopen ook 2 katten)
Een van de aders is gelakt (uit m'n hoofd zijn de aders enkel gescheiden door wat nylon(?) draad / vezels wat tevens als versteviging/trek ontlasting in de kabel dient).
M'n pa (is handig!) heeft met alcohol (? of zo) de laklaag eraf gepoetst, (krimkousje erom) de boel gesoldeerd en de krimpkous netjes dichtgemaakt. Doet 't sindsdien weer prima!
Succes in ieder geval.
Waarschijnlijk heeft hij dat met aceton (nagellak remover) gedaan. Mocht je hiermee aan de slag gaan, let er dan op dat je niet op plastic morst. Dit zal namelijk meteen aangetast worden.J2pc schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:40:
[...]
Klein tipje van mijn kant. Ik heb precies hetzelfde gehad. (hier lopen ook 2 katten)
Succes in ieder geval.
Je kan wellicht de lak er ook af krabben.
Anoniem: 135756
Waarom zijn er trouwens nagenoeg geen (Actraiser uitgezonderd, maar is geen RPG) Squaresoft games op de Virtual Console ?
Geen Secret of Mana, geen Chrono Trigger, geen Final Fantasy ??
Why ! Ik zou ze downloaden namelijk
Why ! Ik zou ze downloaden namelijk
Sterker nog, dat werkt zeer goed en is sfeervol.RetroTycoon schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:34:
2 waxinelichtjes zouden dus op zich ook kunnen werken)
Ik heb een tijdje met 2 waxinelichtjes zitten spelen. 's avonds.
Signaal is wel iets zwakker dan de sensorbar, dus gevoeligheid omhoog krikken in de options en zorgen dat er verder geen lichtbronnen om de TV heen staan. (vandaar 's avonds spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 21-08-2008 11:30 ]
Waarschijn evil big corporation logic, ze willen de DS verkopen maximaliseren?Anoniem: 135756 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:24:
Why ! Ik zou ze downloaden namelijk![]()
10 second ninja DONE
Goed punt inderdaad.Sagat schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:46:
[...]
Waarschijn evil big corporation logic, ze willen de DS verkopen maximaliseren?
Maar het 1 staat het ander toch niet in de weg.... hoop ik
Hoeveel mensen kennen bijvoorbeeld Chrono Trigger NIET van Squaresoft ?
(destijds import only)
Doodzonde. Dat spel moet op Virtual Console.
En verplichte kost voor elke squaresoft fan.
Dit topic is gesloten.