[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.082 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://soepkip.romlan.nl/got/gh3/gh3.jpg
Informatie

Guitar Hero 3 is een zogenoemde 'music video game' en inmiddels het derde deel van de roemruchte Guitar Hero serie, en in totaal het 4e deel van de stal van Activision. De PS2, PS3, XBox 360 en Wii versie werden alle 4 gemaakt door Neversoft, en de PC / Mac versie zal door Aspyr Media worden verzorgd.

Guitar Hero maakt gebruik van een speciale als gitaar uitziende controller. De speler gebruikt deze voor noten aan te slaan die voorbij scrollen op het scherm. Guitar Hero 3 is los verkrijgbaar maar tevens verkrijgbaar met de nieuwe wireless controllers. Hier de officiële site van Guitar Hero!
Spel Modi:

Career Mode
As with previous Guitar Hero games, a player can progress through 8 tiers, with 42 songs total, through Career Mode. There are four difficulty levels, Easy, Medium, Hard, and Expert. The player is required to complete a number of songs in each tier, the number depending on the difficulty level, and then is offered an encore performance with one additional song. After a tier is complete, a new tier is introduced. New in Guitar Hero III are career mode boss battles; at three points during the career mode, the player is required to compete against boss characters Tom Morello, Slash, and Lou the Devil, in order to progress; however, after three attempts, the player is given the option to skip the battle if they so choose. Each successfully completed song earns in-game money that the player can use at the game's store to unlock new characters, outfits, guitars and finishes, additional songs, and videos, and unlocks that song for quick play and other game modes regardless of difficulty.

Storyline
Additionally, this is the first Guitar Hero to feature somewhat of a storyline for the player's band, portrayed through animatic cartoon scenes in between venues. The band starts out as a neighborhood sensation, before hooking up with a record producer named Lou at one of their later shows. After a successful music video hits the web, the band goes to England, and then perform at an island jail (despite Lou encouraging them to 'sell out'). After a botched performance at Japan (thanks to Lou) they attempt to break free of their contract with Lou, who then reveals himself to be the Devil and the contract as ownership of their souls. The band is dragged down to Lou's "Inferno", where the final showdown comes and the player must defeat Lou, earning back their souls, and the title of "Guitar Legend".

The Co-op career story goes in a somewhat different way, with only the vocalist and drummer looking for a guitarist and a bassist. After their first performance, the drummer has the idea of making a video to make a name for them. The video skyrockets the band's popularity, earning them a gig in Japan, but differences between the core members put the band on a three-month hiatus. In the band's comeback performance, the pyrotechnics end up starting a fire in the neighborhood and the members are sent to jail, from where Lou bails them as long as they perform for the inmates. As soon as the band leaves prison, though, they are pulled into Lou's "Inferno", from where they must find their way out by playing a live show.

Co-op Career Mode
Two players using the same console can participate in Co-op Career Mode, which is arranged similarly to the single player Career mode, with one player on lead guitar and the other on bass or rhythm guitar. There are only 6 tiers of songs, with each encore song being unique to the co-op mode. There are no boss battles in this mode. Co-op Career mode cannot be performed through networked players.

Battle Mode
Guitar Hero III introduces Battle Mode, a competitive mode between two players either locally or over network play.[23] The mode puts a twist on the Pro Face-off mode introduced in Guitar Hero II. Two players will face each other, trying to complete a song while successfully playing Star Power sequences to earn attacks that can be used against their opponents. Players will be able to store three attacks at a time and can activate them by tilting their guitars upward, but the attacks are only temporary. If neither player fails the song, they will face each other in a Sudden Death segment.

The attacks include:
• Broken string: One fret button on the opponent's guitar will not work until it is fixed (by rapidly tapping the button).
• Difficulty up: The opponent will play the song on an increased difficulty for a short duration of time (except for expert difficulty).
• Amp overload: The fret board will shake and cause the notes to blink, making the scrolling notes difficult to read.
• Whammy bar: The opponent will have to use the whammy bar repeatedly before he/she can play notes again.
• Steal power: This will steal your opponent's power-up (this will be lost if used when the opponent has no power-up).
• Double notes: The opponent will have to play any single note as a two-button chord, and any two-button chord as a three-button chord for a short amount of time.
• Lefty/Righty flip: The fret board will be mirrored, requiring the attacked player to change his or her handedness.
• Death Drain: After the players go into Sudden Death mode, all Battle Powers turn into unstoppable Death Drain attacks. When Death Drain is unleashed upon the opponent, a figure resembling a winged Grim Reaper will appear to have a constant negative influence on their opponent's rock meter. Every mistake the player makes accelerates their rock meter drain, and eventually the Grim Reaper will block the player's view of the frets and thus the player will fail, since their Rock Meter will be put past the failing red range.

Song List

Hieronder volgt de officiële songlijst van Guitar Hero 3:

Single Player

1. Starting Out Small
• "Slow Ride" – Foghat
• "Talk Dirty to Me" – Poison † (Vocals re-recorded by Bret Michaels)
• "Hit Me with Your Best Shot" – Pat Benatar
• "Story of My Life" – Social Distortion
• "Rock and Roll All Nite" – Kiss (Encore)

2. Your First Real Gig
• "Mississippi Queen" – Mountain
• "School's Out" – Alice Cooper
• "Sunshine of Your Love" – Cream
• "Barracuda" – Heart
• Guitar Battle vs. Tom Morello (Original Composition)
"Bulls on Parade" – Rage Against the Machine (Encore played with Tom Morello)

3. Making the Video
• "When You Were Young" – The Killers
• "Miss Murder" – AFI
• "The Seeker" – The Who
• "Lay Down" – Priestess
• "Paint It, Black" – The Rolling Stones (Encore)

4. European Invasion
• "Paranoid" – Black Sabbath
• "Anarchy in the U.K." – Sex Pistols
• "Kool Thing" – Sonic Youth
• "My Name Is Jonas" – Weezer
• "Even Flow" – Pearl Jam (Encore)

5. Bighouse Blues
• "Holiday in Cambodia" – Dead Kennedys
• "Rock You Like a Hurricane" – Scorpions
• "Same Old Song and Dance" – Aerosmith
• "La Grange" – ZZ Top
• Guitar Battle vs. Slash (Original Composition)
"Welcome to the Jungle" – Guns N' Roses (Encore played with Slash)

6. The Hottest Band on Earth
• "Black Magic Woman" – Santana
• "Cherub Rock" – The Smashing Pumpkins
• "Black Sunshine" – White Zombie
• "The Metal" – Tenacious D
• "Pride and Joy" – Stevie Ray Vaughan (Encore)

7. Live in Japan
• "Before I Forget" – Slipknot
• "Stricken" – Disturbed
• "3's & 7's" – Queens of the Stone Age
• "Knights of Cydonia" – Muse
• "Cult of Personality" – Living Colour † (Encore)

8. Battle for Your Soul
• "Raining Blood" - Slayer
• "Cliffs of Dover" – Eric Johnson
• "The Number of the Beast" – Iron Maiden
• "One" – Metallica
• Guitar Battle vs. Lou (The Devil Went Down to Georgia - Steve Ouimette)

Bonus Tracks:

• "Avalancha" – Héroes del Silencio
• "Can't Be Saved" – Senses Fail
• "Closer" – Lacuna Coil
• "Don't Hold Back" – The Sleeping
• "Down 'N Dirty" – LA Slum Lords
• "F.C.P.R.E.M.I.X." – The Fall of Troy
• "Generation Rock" – Revolverheld
• "Go That Far" – Bret Michaels Band
• "Hier Kommt Alex" – Die Toten Hosen
• "I'm in the Band" – The Hellacopters
• "Impulse" - An Endless Sporadic
• "In the Belly of a Shark" – Gallows
• "In Love" – Scouts of St. Sebastian
• "Mauvais Garçon" – Naast
• "Metal Heavy Lady" – Lions
• "Minus Celsius" – Backyard Babies
• "My Curse" – Killswitch Engage
• "Nothing for Me Here" – Dope
• "Prayer of the Refugee" – Rise Against
• "Radio Song" – Superbus
• "Ruby" – Kaiser Chiefs
• "She Bangs the Drums" – The Stone Roses
• "Take This Life" – In Flames
• "The Way It Ends" – Prototype
• "Through the Fire and Flames" – DragonForce (unlocked door uitspelen Career Mode)

Systeemeisen

PC Versie:

Minimum

Windows XP SP2 of Windows Vista
Processor: Pentium 4 2,8 GHz, Athlon 64 3500+
Geheugen: 1GB (XP) of 2GB (Vista)
Grafische kaart: 128 MB (GeForce 7600 of sneller, Radeon X800 Pro of sneller)
Harde schijf: 5.1GB vrije ruimte

Aanbevolen

Windows XP of Windows Vista
Processor: C2D 2,4 GHz / Athlon 64 X2 4400+
Geheugen: 2GB
Grafische kaart: 256MB (GeForce 8600 of sneller, Radeon 2600 of sneller)
Harde schijf: 5.1GB vrije ruimte

Consoles
PS2
PS3
XBox 360
Wii

Controllers

Guitar Hero 3 zal worden geleverd met een controller. Deze verschillen een beetje per platform:

Afbeeldingslocatie: http://soepkip.romlan.nl/got/gh3/controllers.jpg

Zoals je ziet zal bij de Wii de Wii-mote in het gitaartje moeten worden geklikt. Hierdoor verschilt niet alleen het gitaartje zelf maar zullen er bij de Wii ook wat exclusieve 'extraatjes' zitten. Niet alleen wordt de accelerometer en de wireless capaciteiten van de Wii-mote misbruikt, ook maakt men gebruik van de rumble en het speakertje wat in de Wii-mote zit. Zo zal de speaker de 'foute noot' geluidjes maken en zal de rumble zijn effect laten voelen op het moment dat men StarPower instart.

Links

Website:
Officiële site

Versie 0.1 - Morgen update

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Oh die zwarte gitaar had ik nog niet gezien, ziet er goed uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-04 23:08
welke versie is de zwarte :9~ -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

In de laatste TRS (dat is nummer 33) wordt een review gedaan van GH3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als guitar hero liefhebber kijk ik hier wel naar uit...hoewel rock band voor mij wel de show steelt momenteel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

heb hem al besteld voor de wii :) moet nu nog wachten tot 23 november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik denk dat ik em ook ga aanschaffen. Wordt m`n eerste guitar hero. Nog tips voor beginners? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:29
heb em ook besteld, denk dat de zwarte gitaar helaas voor de ps3 is (ik heb de xbox360 versie besteld omdat die van alle console versies het beste schijnt te zijn (ondanks de extratjes van de wii)

edit: alleen de wii krijgt een witte, de rest is allemaal zwart, en de faceplates zijn verwisselbaar!!

http://www.guitarherogame.com/gh3/ > about the game > controllers

hmm ik lees net dat de xbox360 dus geen motion-sensing heeft itt de wii en ps3 versie. Hoe werkt dat dan met starpower? tilt your guitar?

[ Voor 46% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2007 10:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

besteld voor de wii gvdr moet nog 2 weken wachten 23 nov pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
hij is zoooooo vet ook he , heb hem nu uitgespeeld op medium (360 versie) vind alleen dat de reactie tijd minder strak is als guitar hero 2. ook het song aanbod vind ik niet helemaal perfect zeker op het begin veel saaie nummers, en ook zonde dat sommige nummers alleen in battle te spelen zijn.

maar al met al ga ik me hier weer flink mee vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Donnie Darko schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:54:
hij is zoooooo vet ook he , heb hem nu uitgespeeld op medium (360 versie) vind alleen dat de reactie tijd minder strak is als guitar hero 2. ook het song aanbod vind ik niet helemaal perfect zeker op het begin veel saaie nummers, en ook zonde dat sommige nummers alleen in battle te spelen zijn.

maar al met al ga ik me hier weer flink mee vermaken!
ehm leuk gedownload dus? ach ja dan zit je of met een crappy controller te spelen of met een oude gitaar met kabel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb laatstde demo even getest op de 360 en hij is hardstike vet.
eerlijk gezegd valt hij ook wel aardig met een controller te spelen.
maar ik heb liever de gitaar zelf op de 360 kost ie 99,- en de wii 89,- even een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:16
Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:02:
[...]

ehm leuk gedownload dus? ach ja dan zit je of met een crappy controller te spelen of met een oude gitaar met kabel :D
ja gelukkig kan je niet importeren natuurlijk en het spel is natuurlijk ook niet regio vrij............ en ookal zou ik het gedownload hebben blijft het spel hetzelfde natuurlijk..

overigens speel ik gewoon met de guitar hero 2 gitaar wat mijn inziens nou niet bepaald slecht zou moeten wezen. al lijkt wireless me wat relaxter maar dan moet ik maar even wachten totdat ze die los gaan verkopen hier in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die zwarte gitaar is voor de PS2. Het is gewoon de oude in een nieuw jasje. Deze heeft dus geen afneembare hals en faceplate.

Ikzelf heb GH I, II en Rock the 80s helemaal grijs gespeeld. Nu pas krijg ik de hammer-ons en pull-offs goed te pakken, ook al haal ik de moeilijke nummers toch nog niet op expert. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik de PS2 of Wii versie zal gaan kopen. Ik heb al twee PS2 gitaren, dus zal het goedkoper zijn om de PS2 versie te kopen. Maar zo'n nieuwe witte gitaar lonkt toch ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sendy schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:59:
Die zwarte gitaar is voor de PS2. Het is gewoon de oude in een nieuw jasje. Deze heeft dus geen afneembare hals en faceplate.

Ikzelf heb GH I, II en Rock the 80s helemaal grijs gespeeld. Nu pas krijg ik de hammer-ons en pull-offs goed te pakken, ook al haal ik de moeilijke nummers toch nog niet op expert. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik de PS2 of Wii versie zal gaan kopen. Ik heb al twee PS2 gitaren, dus zal het goedkoper zijn om de PS2 versie te kopen. Maar zo'n nieuwe witte gitaar lonkt toch ook wel.
ehm heb paar uur geleden al gepost dat alleen de wii een wiitte krijgt, de zwarte is dus voor alle andere consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:20:
[...]

ehm heb paar uur geleden al gepost dat alleen de wii een wiitte krijgt, de zwarte is dus voor alle andere consoles
Maar de Controllers van de Wii, X360 en PS3 zijn dan wel allemaal in de vorm van een "les Paul".

Alleen de PS2 krijgt een controller in de vorm van die "Kramer Striker" zoals afgebeeld in de topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:20:
[...]

Het plaatje uit de TS lijkt inderdaad oud en niet correct. Joost79 heeft helemaal gelijk; de zwarte uit de TS is voor de PS2, en andere consoles krijgen de gitaar uit de TS, met dit verschil dat de Xbox en de PS3 gitsaar zwart is.

[ Voor 31% gewijzigd door Sendy op 08-11-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Het spel is regiovrij bij play-asia

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 162418 op 08-11-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
Nja, ik wacht zelf toch nog ff of ie in nl ergens met een leuke aanbieding ligt. Spel wordt laatste tijd toch behoorlijk gehyped, wellicht dat Mediamarkt em dadelijk voor een leuke prijs in de schappen legt. Net zoals ze met Halo gedaan hebben.

Sowieso koop ik em niet los, wil toch de draadloze gitaar erbij. Scheelt weer omgevallen glazen opruimen tijdens guitar-hero-avondjes :)

Trouwens, weet iemand wat voor accu hierin zit, is dit dezelfde accu als in de controller (x360). Of moet ik dadelijk ook weer nieuwe accu's en lader gaan kopen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-04 23:01
En als je een score van 1 miljoen haalt krijg je YOU.... ARE..... FAGS!!! te horen? :P

SouthParkStudios episode linkje voor de niet-begrijpers... :P

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-04 10:23
Fijn dat de PC systeemvereisen erbij staan, maar ik heb nog nergens een EU versie releasedatum (of iets dergelijks) kunnen vinden voor de PC. In ieder geval niet op Wikipedia of GameFAQs. Hij wordt ook niet vermeld bij Bol.com en Nedgame.. Maargoed. Mocht hij dus niet op de PC hier uitkomen, dan wordt het denk ik toch 360 guitar kopen (X-Ploder of iets dergelijks blijkt het beste te zijn voor op de PC) en dan spelen met een pirated copy, alhoewel ik dat liever niet wil maargoed...

Iemand anders al hier informatie over of iets dergelijks? Want ik zit dus wel op de PC versie te wachten. Overigens is de releasedatum in de US ook niet helemaal duidelijk meer. Het is of 9 november of 13 november (blijkbaar) of 26 november.. Maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
Bah ik krijg Guitar Hero II nog niet eens uitgespeeld op hard.... Wolfmother - woman
Na 32 tries had ik de gitaar bijna aan de xbox console gevoerd.
Toch nog beter me Hamer-ons en Pull-offs trainen denk ik.
Zijn er mensen hier die GHII volledig hebben uitgespeeld op hard? laat staan expert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-04 15:15
Mooi dat er nu ook een topic over GH is op GoT. (Het vorige topic over GH II bevatte niet echt veel informatie..)

Ik heb em in ieder geval voor mijn Wii besteld. Tot de release probeer ik me maar te vermaken met Frets of Fire (PC)... Toch niet helemaal hetzelfde als je je toetsenbord moet gebruiken als gitaar. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Niet online
Alex3305 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:53:
(X-Ploder of iets dergelijks blijkt het beste te zijn voor op de PC)
Als je de controller van GH2 bedoelt, in de vorm van de Gibson explorer, http://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Explorer, dan klopt dat. Deze is USB en kun je gewoon in je USB poort prikken, Windows herkent em dan als spelbesturingsapparaat. Kunt em dan gewoon gebruiken, werkt zo perfect met bijvoorbeeld Frets on fire (of hoe heet die freeware PC GH-kloon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-04 13:02
Ik heb de Xbox 360 GH3 geimporteerd (de complete boxset) en daar zit idd de sexy zwarte gitaar bij :)

[ Voor 26% gewijzigd door Deniax op 08-11-2007 17:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

^^ Je kunt de meeste GH gitaren ook op de PC aansluiten, zij het met converter. Ik speel FoF met een PS2 gitaar (de GH1 versie) en dat speelt erg fijn. De converter die ik heb connect de gitaar gewoon als een human interface device dus spelbesturing enzo werkt er meteen mee.

Ben wel benieuwd naar de Rock Band / GH3 gitaren, als die beter zijn dan mijn GH1 gitaar koop ik wellicht een van die twee.

[ Voor 18% gewijzigd door Not Pingu op 08-11-2007 17:13 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

dna_fatrabbit schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:57:
Bah ik krijg Guitar Hero II nog niet eens uitgespeeld op hard.... Wolfmother - woman
Zijn er mensen hier die GHII volledig hebben uitgespeeld op hard? laat staan expert?
Op Hard speel ik hem uit met men ogen dicht. Expert heb ik problemen met de laatste nummers (misirlou :X). Het helpt veel als je de allereerste Guitar Hero game gespeeld hebt: hammer-ons en pull-offs waren daar stukken moeilijker (veel striktere timing) dan in deel 2 :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
Boeboe schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:32:
[...]

Op Hard speel ik hem uit met men ogen dicht. Expert heb ik problemen met de laatste nummers (misirlou :X). Het helpt veel als je de allereerste Guitar Hero game gespeeld hebt: hammer-ons en pull-offs waren daar stukken moeilijker (veel striktere timing) dan in deel 2 :)
Die laatste paar nummers op expert zijn echt een hel, maar zooo vet als ze lukken _/-\o_
Kan niet wachten op GH3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Hmm, weet iemand toevallig dan waar je in hell een standalone guitar voor de PS2 of X360 kunt kopen? Want dat kan ik dus echt niet vinden... Ik heb em inmiddels op Bol.com in back-order staan maargoed, ik wil em natuurlijk wel eerder hebben voor de PC versie :P die volgende week behoort uit te komen....

Ik heb inmiddels al gekeken @ Dynabyte, GCShop, Nedgame, Bol.com, Wehkamp, Neckermann en nog andere winkels :P maar niets te vinden.. njah ik hoor het hopelijk wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom niet gewoon de bundel kopen dan zodra hij uitkomt :?. Wat wou je doen met een gitaar alleen?

[ Voor 61% gewijzigd door boe2 op 09-11-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Boeboe schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:44:
Waarom niet gewoon de bundel kopen dan zodra hij uitkomt :?. Wat wou je doen met een gitaar alleen?
Omdat de PC versie dus niet in Europa verschijnt appearently.. Daarom zou ik graag een gitaar alleen willen om met een geleende kopie te kunnen spelen ;) en Frets on Fire natuurlijk ook ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ha, je wil een gitaar voor pc? Er bestaat toch een usb gitaar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dan vind jij maar eens een (web)shop waar ze deze dan verkopen :) Ik zei alleen dat deze bestond, maar niet dat hij te vinden is. Dat is dus blijkbaar ook niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
GCShop heb ik ze op zien staan voor 51 euro o.i.d.

Lijkt me zwak als ze de PC versie niet naar Europa brengen, missen ze toch wel aardig wat publiek mee dat het spelletje graag speelt maar niet perse een console ervoor wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Alex3305 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:50:
[...]

Dan vind jij maar eens een (web)shop waar ze deze dan verkopen :) Ik zei alleen dat deze bestond, maar niet dat hij te vinden is. Dat is dus blijkbaar ook niet het geval...
Of de X-Plorer in Europa los in de winkel verkrijgbaar is, weet ik niet. Mijn Playstation2 Gibson SG heb ik gewoon bij een gamespeciaalzaak hier in de stad gehaald (was wel hun laatste exemplaar) met een converter erbij. Persoonlijk vind ik de Gibson SG controller een stuk fijner dan de X-Plorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Kan eerlijk gezegt nog steeds niet wachten op Guitar Hero 3 voor de PC.. heb totaal geen zin om 200 euro uit te geven aan een PS2 + Guitar Hero 3 als ik al een dikke PC heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik ga heel waarschijnlijk ook GH3 kopen, ik speel de demo met veel plezier.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
Weet iemand de release date van de PC versie van GH3? aangezien ik 'm het liefst voor de feestdagen binnen heb :). Maakt niet uit waar ik het spel moet bestellen :P.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Hij schijnt in amerika uit te zijn mag ik de site van Aspyr Media geloven (Aspyr.com of iets dergelijks), maar goed. De nederlandse shops hebben niet echt datums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04 20:57

Phobos

je bent een soepkip

dna_fatrabbit schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:57:
* Phobos meldt B)

ik heb em een tijdje geleden op expert uitgespeeld ^_^ en ik kan niet wachten op GH3 *o* heb zin in al die nieuwe enorme leuke nummers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Damn wat duurt dit maandje lang!! Ik kan echt niet wachten. Het is mn allereerste GH game maar ik vind het nu al helemaal geweldig. Kijk me blauw aan alle filmpjes en trommel al dagen op mn bureau met mn vingers op muziek dus het kan wat mij betreft niet snel genoeg 23nov zijn.

De zwarte gitaar is natuurlijk ovor de PS3 versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Yeah... eerste wat ik doe: One- Metallica, gevolgt door The Metal van Tenacious D en meteen daarna die song van Muse.. en dan meteen het hele spel uitspelen zodat ik eens Through the fire and flames kan proberen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Phobos schreef op zondag 11 november 2007 @ 12:16:
[...]

* Phobos meldt B)

ik heb em een tijdje geleden op expert uitgespeeld ^_^ en ik kan niet wachten op GH3 *o* heb zin in al die nieuwe enorme leuke nummers :P
Damn wat knap!. Ik mis de laatste 8 nummers van expert. Dwz de laatste tier plus Psychobilly en 'dus' YYZ. Heb je nog tips voor me? Want Psychobilly is echt weer een paar nivo's hoger dan de andere songs zo lijkt het. En wordt het NOG moeilijker in de laatste tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
X-G schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:20:
Yeah... eerste wat ik doe: One- Metallica, gevolgt door The Metal van Tenacious D en meteen daarna die song van Muse.. en dan meteen het hele spel uitspelen zodat ik eens Through the fire and flames kan proberen xD
Ik heb begrepen dat Through the fire and flames ZO moeilijk is dat hij op 0% te failen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
X-G schreef op zondag 11 november 2007 @ 03:35:
Hij schijnt in amerika uit te zijn mag ik de site van Aspyr Media geloven (Aspyr.com of iets dergelijks), maar goed. De nederlandse shops hebben niet echt datums.
Ja ik weet dat die in amerika uit is, hier is zelfs hier te bestellen:
http://www.bestbuy.com/si...179&cpncode=07-35474202-2

en hier:

http://www.jr.com/JRProdu....datafeed.AYA+GUITARHERO3

Maar die shippen niet naar NL atm, ergens wel een duitse ebay retailer gezien, alleen ik koop 'm eigenlijk toch liever in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

X-G schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:20:
ik stel voor dat je eerst de nummers vrijspeelt, aangezien je volgens traditie waarschijnlijk met 5 beschikbare nummers begint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
Is het nou zo dat bij GH (en Rock Band neem ik aan ook) zo dat je de nummers echt 'speelt', dus als je niks aanslaat er ook niks te horen is, of is het meer een vaste track waar je op de juiste momenten de knoppen moet indrukken en de band gewoon doorloopt ongeacht wat je doet?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23-04 11:38
Dat laatste, je hoort gewoon het liedje, en wanneer je de goede knoppen indrukt krijg je te zien dat je het goed doet. Je 'playbackt' als het ware :P

Dat eerste, je speelt gewoon het liedje zelf :+

Dacht dat het ala DDR zou zijn O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 11-11-2007 23:21 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

juist niet hahn :p

Het gitaargedeelte speel je wel degelijk zelf. Als je een noot mist zal hij niet gespeeld worden. Als je hem slecht aanslaat zal je een valse noot horen. Het frequency/amplitude principe, mocht je de vorige harmonix games kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb net een filmpje bekeken op gamespot, maar hard en expert zijn gewoon nuts!

Wat is de kans dat je dat ooit leert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gewoon veel oefenen it0, het geeft werkelijk een kick om de moeilijke nummers te kunnen spelen.

<opschepmodus>men ervaring met andere muziekgames helpt ook wel natuurlijk :p. Heb men camera nog niet zo lang, maar ik zet zeker wat materiaal online zodra ik GH3 in men bezit heb :)</opschepmodus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Mwah.. hard is zeer zeker te doen na een uurtje of 50 gameplay met een opgaande leercurve, ik heb het spel zelf niet maar speel het vooral op LAN party's en ik begin nummers op 95% + te spelen in Hard. Ben benieuwd wat eruit komt als ik ook echt een uurtje of 2 oefenen ga per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Ach ja, inmiddels de Freedom V Wireless (PS2) kunnen bestellen, nu nog even wachten tot die binnenkomt.. Kan ik in ieder geval al spelen met FoF :)

Ik denk overigens niet dat GH3 voor PC nog voor de feestdagen komt, het lijkt me in ieder geval sterk. Ook omdat deze nog helemaal nergens aangekondigt is in Europa voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:39
Ik ga me langzaamaan afrvragen of GH3 uberhaupt draait op mijn pc.. Ik hoop dat ze je de kans geven de graphics instellingen e.d. te wijzigen, anders moet ik hem voor de PS2 halen denk ik.

Wat is trouwens jullie mening over custom songs? Ik heb er nog niks over gelezen nergens, maar ik hoop dat er de mogelijkheid zal zijn custom songs te importeren in de PC versie, anders zie ik de meerwaarde niet van een PC versie, dan haal ik hem wel voor mijn PS2 :)

overigens vandaag Freyja uitgespeeld in GH2 op expert, ze worden wel al moeilijk :X

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 12-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Schuey schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:39:
Wat is trouwens jullie mening over custom songs? Ik heb er nog niks over gelezen nergens, maar ik hoop dat er de mogelijkheid zal zijn custom songs te importeren in de PC versie, anders zie ik de meerwaarde niet van een PC versie, dan haal ik hem wel voor mijn PS2 :)
GH3 ondersteunt geen custom songs. Althans, geen songs die door de gebruiker gemaakt zijn. Men gaat wel zelf online nieuwe songs releasen die aangekocht kunnen worden. Op de 360 verloopt dat via de marketplace, geen idee hoe ze het op pc gaan aanpakken.
Rock Band (van Harmonix, de "echte" opvolger van guitar hero dus) zou wel custom songs toestaan, maar dit heb ik enkel in een Harmonix interview gelezen en sindsdien niet meer tegengekomen. Hopelijk gaat dit nog altijd door :?
overigens vandaag Freyja uitgespeeld in GH2 op expert, ze worden wel al moeilijk :X
Haal alvast een potje tijgerbalsem voor je polsen. Die laatste nummers zijn absolute hel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
PC minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows XP SP2, Windows Vista
  • CPU Processor: Intel Pentium 4 HT of AMD Athlon 64 3500+
  • CPU Snelheid: 2.2 GHz
  • RAM Geheugen: 1 GB RAM
  • Harde schijf ruimte: 6.5 GB
  • Geluiskaart: DirectX 9.0c compatible sound card
  • Videokaart: 3D Hardware versnellingskaart benodigd - 100% DirectX 9.0c compatible 128 MB Videogeheugen
  • Videokaart (ATI): Radeon X800
  • Videokaart (Nvidia): Geforce 7600
  • Media benodigd: 4X DVD-ROM drive
  • Windows XP/Vista compatible muis en toetsenbord met de laatste drivers
  • Guitar Hero 3 officiële controller *
Dit product wordt niet ondersteund in Windows 95/98/Me/2000 of NT
* Er kan worden gespeeld met een toetsenbord of andere DirectX compatible spelbesturing

Multiplayer vereisten
  • Internet(TCP/IP) verbinding
  • Spelen via internet heeft een breedband verbinding nodig
PC Aanbevolen systeemeisen
  • CPU Processor: Intel Core 2 Duo of AMD Athlon Dual Core 4000+
  • Videokaart: 256 MB 3D Hardware versnellingskaart
  • Videokaart (ATI): Radeon HD 2600
  • Videokaart (Nvidia): Geforce 8600 GT
  • RAM geheugen: 2 GB RAM
Waarschuwing: Sommige mobiele en desktop 3D versnellingskaarten met de chipset die hier worden genoemd hoeven niet compatible te zijn met Guitar Hero III. Raadpleeg uw hardware fabrikant of uw hardware 100% DirectX ondersteuning biedt.

Waarschuwing: Dit spel bevat software om kopieëren van dit spel te voorkomen. Sommige schijven en virtuele schijven kunnen conflicten veroorzaken.

Ondersteunde desktop chipsets:
ATI RADEON X800
ATI RADEON X1600
ATI RADEON X1800
ATI RADEON X1900
ATI RADEON X1950
ATI RADEON HD 2400
ATI RADEON HD 2600
NVIDIA GEFORCE 7600
NVIDIA GEFORCE 7800
NVIDIA GEFORCE 7900
NVIDIA GEFORCE 8400
NVIDIA GEFORCE 8500
NVIDIA GEFORCE 8600
NVIDIA GEFORCE 8800

Ondersteunde mobiele chipsets:
NVIDIA GEFORCE GO 7600
NVIDIA GEFORCE GO 7800
NVIDIA GEFORCE GO 7900
NVIDIA GEFORCE GO 8400
NVIDIA GEFORCE GO 8600
NVIDIA GEFORCE GO 8700
Misschien voor in de TS ;). Systeemeisen komen van de Aspyr site, maar heb ik vertaald in het Nederlands voor mensen die wat moeite hebben met Engels ofzo ;)

In ieder geval, de whammy bar van een PS2 controller (via een adapter) werkt blijkbaar niet in Guitar Hero 3. Dit kan wel (soms) worden opgelost met een Joy2Key programma of met een andere converter.. In ieder geval, zie ook deze thread op de Gamespot forums.

Mijn controller is inmiddels ook verstuurd. :9~ nu nog even wachten :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-04 20:11

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik heb nog nooit echt Guitar Hero gespeeld maar ben wel een dikke fan van Elite Beat Agents en Ouendan op de DS. Is het hier een beetje mee te vergelijken?
Ik heb de demo van GH3 geprobeerd op mn xbox360 maar zonder guitar lijkt het me onmogelijk?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

hoe activeer je die starpower? ik heb filmpjes gezien waar ze die activeren, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Select of iets dergelijks schijnt goed te werken :) Je hoeft je gitaartje in ieder geval niet persé te tilten wil je je StarPower gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

borgoth: draai je gitaar even een kwartslag naar boven ;). Wat ruig doen is meestal voldoende om hem te triggeren (mits je voldoende star power opgespaard hebt)
marruuk, heb ook de demo eens geprobeerd en zonder de juiste controller is het idd veel te lastig. De enige vergelijking met Ouendan is dat het beide ritmegames zijn, waarbij je bij Ouendan slechts 1 actie moet doen (tap de juiste punten op tijd aan) en je bij Guitar Hero 5 toetsen moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik bedoel eigelijk met de controler. (sorry had ik er even moeten bij zetten :$ ) (op de 360)

edit:
zonder gitaar zijn die groene en de blauwe noten slecht te doen. vooral als je ze snel achter elkaar moet indrukken. Omdat de noot pas geactiveerd word als je hem half hebt ingedrukt. :/ (ook de oranje is irritant omdat hij op een hele andere plek zit zonder gitaar)

[ Voor 67% gewijzigd door Borgoth op 12-11-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Marrruuuk schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:58:
Ik heb nog nooit echt Guitar Hero gespeeld maar ben wel een dikke fan van Elite Beat Agents en Ouendan op de DS. Is het hier een beetje mee te vergelijken?
Ik heb de demo van GH3 geprobeerd op mn xbox360 maar zonder guitar lijkt het me onmogelijk?.
Als je fan bent van Elite Beat Agents kan het bijna niet mis met GH3. GH is nog wat beter uitgewerkt dan EBA zelfs. Meer en betere songs (mening), meer variatie en nu met deel 3 ook online. En het gevoel dat je echt iets speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 22-04 20:11

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

oke, toch wel. Dan maar ff wachten op GH3 met gitaar erbij. Of kan ik net zo goed deel 2 met gitaar halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Deel twee is ook dik in orde d:)b . Halen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Boeboe schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:47:
[...]

GH3 ondersteunt geen custom songs. Althans, geen songs die door de gebruiker gemaakt zijn. Men gaat wel zelf online nieuwe songs releasen die aangekocht kunnen worden. Op de 360 verloopt dat via de marketplace, geen idee hoe ze het op pc gaan aanpakken.
Rock Band (van Harmonix, de "echte" opvolger van guitar hero dus) zou wel custom songs toestaan, maar dit heb ik enkel in een Harmonix interview gelezen en sindsdien niet meer tegengekomen. Hopelijk gaat dit nog altijd door :?
oh crappy, dan wordt het toch de versie voor de PS2 versie halen denk ik dan ;)
Haal alvast een potje tijgerbalsem voor je polsen. Die laatste nummers zijn absolute hel :)
ik geloof je op je woord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
En deel één is ook prima in orde (al mis je daar de co-op play). En eigenlijk vond ik Rock the 80's ook goed te pruimen. Zeker als je 'm voor een zacht prijsje koopt.

Ik heb gisteren GHIII op de PS2 gespeeld :) Veel leuke liedjes :) Jammer genoeg is de co-op play nu als Career-mode: je moet alle liedjes uitspelen. Als je dan net GHIII hebt is het toch jammer dat je Kool Thing niet meteen kan spelen :( (en we gingen eigenlijk PESsen, dus ik heb sowieso bijna niet kunnen spelen.)

Het speelde wel lekker, al vond ik de achtergrond een beetje druk, en de star-power meter te onleesbaar. Maar misschien is dat wel gewoon wennen :)

edit:

De kramp in mijn arm ging weg toen ik de strumm bar op en neer ging bewegen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sendy op 12-11-2007 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

SeamusXanthus schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:56:
[...]

Damn wat knap!. Ik mis de laatste 8 nummers van expert. Dwz de laatste tier plus Psychobilly en 'dus' YYZ. Heb je nog tips voor me? Want Psychobilly is echt weer een paar nivo's hoger dan de andere songs zo lijkt het. En wordt het NOG moeilijker in de laatste tier?
oefen de moeilijkere gedeeltes langzaam in practice, en in de nummers zelf heel voorzichtig met je starpower omgaan. Alleen gebruiken als je het nodig hebt niet te falen zeg maar :) Maar psycho is echt wel een van de kuttere nummers hoor :p Alhoewel, ik heb ook wel wat moeite gehad met de laatste tier, en dan vooral Institutionalized en hanger 18. Maar als je ze eenmaal een beetje kan is het ook wel heel koel hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89602

Marrruuuk schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:58:
...
Nee hoor, ik heb alle nummers van de 360 demo op 75%+ notehit uitgespeeld op Expert, met een gewone 360 controller. Alleen zijn vaak de snelle knopherhalingen kut uit te voeren. Dat oranje knopje (A knop controller) blijkt dan echt onhandig geplaatst; maar ja, als je maar 4 schouderknoppen hebt, en je hebt een 5e functieknop nodig... je mot wat he ;)

Het leek mij persoonlijk eerst helemaal nix, dat Guitar Hero, maar na het uitproberen van de GH3 demo ben ik verslaafd! Ik wil 'm hebben! (Als m'n xbox terug is van z'n RRoD reparatie:()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:59

Snippertje

Light up your life

Als je kan kiezen tussen de PS2, Wii of PC versie van GH welke is dan de beste keus?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684

hoe zit het eigenlijk met die wireless gitaar.
gaan er batterijen in?of kan die opgeladen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Laatst online: 04-04 11:17

Ryudo

Daily dose~

Razor.Timo schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:00:
Als je kan kiezen tussen de PS2, Wii of PC versie van GH welke is dan de beste keus?
Dat is een lastige, ik zelf zou voor de PS2 variant gaan omdat je dan ook deel 1 en 2 er mee kan spelen. (de nieuwe controller is backwards compatible toch?)
Voor de Wii heb je (nog) geen downloadbare content, en de systeemeisen van de pc versie zijn naar mijn meing echt dik overdreven. (of iemand moet me al uit kunnen leggen waarom die zo asociaal hoog zijn)
Ik heb zelf enkel een Wii thuis, dus de keuze is hier niet zo moeilijk. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Ryudo op 13-11-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:14:
er hangt een generator aan >:)

ik denk dat er gewone penlites er in gaan.
voor de pc versie vindik het ,
beetje raar dat mijn radeon x1300 niet in het lijstje staat terwijl de x800 er wel bij staat.
ATI RADEON X800
ATI RADEON X1600

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 13-11-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 22-04 23:54

Flappiewappie

Hier nog meer

Ryudo schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:16:
[...]

Dat is een lastige, ik zelf zou voor de PS2 variant gaan omdat je dan ook deel 1 en 2 er mee kan spelen. (de nieuwe controller is backwards compatible toch?)
Voor de Wii heb je (nog) geen downloadbare content, en de systeemeisen van de pc versie zijn naar mijn meing echt dik overdreven. (of iemand moet me al uit kunnen leggen waarom die zo asociaal hoog zijn)
Ik heb zelf enkel een Wii thuis, dus de keuze is hier niet zo moeilijk. :)
Ik denk dat het in de praktijk wel meevalt, ze willen denk ik 60fps hebben voor een soepelle gameplay. framedrops zijn natuurlijk niet te doen bij dat spel.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Borgoth schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:21:
ik bedoel eigelijk met de controler. (sorry had ik er even moeten bij zetten :$ ) (op de 360)

edit:
zonder gitaar zijn die groene en de blauwe noten slecht te doen. vooral als je ze snel achter elkaar moet indrukken. Omdat de noot pas geactiveerd word als je hem half hebt ingedrukt. :/ (ook de oranje is irritant omdat hij op een hele andere plek zit zonder gitaar)
vierpuntsdruktoets omhoog werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Flappiewappie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:37:
[...]

Ik denk dat het in de praktijk wel meevalt, ze willen denk ik 60fps hebben voor een soepelle gameplay. framedrops zijn natuurlijk niet te doen bij dat spel.
op het forum van scorehero.com heb ik erg veel slechte dingen over de PS2 versie gelezen. Strumbars die het niet goed doen, teveel lagg met het aanslaan van je noten en de graphics zijn slechter dan GH2. Het enige goede was de songlist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:59

Snippertje

Light up your life

Nu weet ik helemaal niet meer welke ik moet kiezen :P Als de Wii versie stereo is moet ik denk maar voor die gaan.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Dit hoef je niet te melden

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 14-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar heb je wat aan zonder gitaar :P

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 14-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 215024 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:20:
[...]

daar heb je wat aan zonder gitaar :P
De gitaar van GH2 op de Xbox kun je misschien gebruiken? Werkte wel bij frets on fire...
Ik heb bij een vriend van me GH3 uitgespeeld.
Medium is moelijker dan GH2. Hard is makkelijker dan GH2. Ik kwam in 1 ruk Hard mode door op 3 nummers na.

(Moet erbij zeggen dat ik GH2 Career op Expert heb uitgespeeld.)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReCreator schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:25:
[...]

De gitaar van GH2 op de Xbox kun je misschien gebruiken? Werkte wel bij frets on fire...
Medium is moelijker dan GH2. Hard is makkelijker dan GH2. Ik kwam in 1 ruk Hard mode door op 3 nummers na.

oke en dan zeg ik erg nog ff bij dat het niet helemaal legaal is dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ReCreator schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:25:
[...]

Heb dat dus net geprobeerd, frets on fire, met mijn PS2 gitaar, maar speelt echt niet lekker. Mijn pc heeft er gewoon moeite mee, terwijl er geen ene donder in beeld is. Stel gekleurde toetsjes en de nek van een gitaar.. Het speelt dus niet soepel, en als een muziek game iets moet doen, is het soepel spelen. Hoop niet dat dit een voorteken is voor GH3 op de pc ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 14-11-2007 17:36 ]

• X-G
De PC versie van deze game zal rond 4 December te verkrijgen zijn in Amerika. Hoop dat ze bij Activision ook vrij snel de overstap maken richting Europa zodat wij er ook van kunnen genieten.

En anders koop ik me wel een los GH gitaartje en download het spel. Kan niet veel langer wachten!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Schuey schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:35:
[...]

Heb dat dus net geprobeerd, frets on fire, met mijn PS2 gitaar, maar speelt echt niet lekker. Mijn pc heeft er gewoon moeite mee, terwijl er geen ene donder in beeld is. Stel gekleurde toetsjes en de nek van een gitaar.. Het speelt dus niet soepel, en als een muziek game iets moet doen, is het soepel spelen. Hoop niet dat dit een voorteken is voor GH3 op de pc ;(
FoF is idd niet echt een snelheidsmonster (geen accelleratie, rendering wordt software gedaan dmv. een SVG library) maar de ervaringen verschillen wel sterk. Meestal draait het soepel in 1 player mode, ook op mijn oude Athlon XP 2500+. Als je met 2 spelers gaat spelen, gaat het idd al gauw fout.

• RaShCl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
X-G schreef op donderdag 15 november 2007 @ 02:22:
De PC versie van deze game zal rond 4 December te verkrijgen zijn in Amerika. Hoop dat ze bij Activision ook vrij snel de overstap maken richting Europa zodat wij er ook van kunnen genieten.

En anders koop ik me wel een los GH gitaartje en download het spel. Kan niet veel langer wachten!
Well zover als ik kan zien heeft america ze all zag hem all op onder anderen op ebay staan met de OP vooraad en kan direct gelevered worden. Objectnummer: 230192243175

Wat betreft de europese versie ik heb hem ook al op een duitse ebay zien staan compleet in het duits doos en all .

Ik zelf heb hem besteld by http://www.12game.com/PC_Games/Guitar_Hero_3_bundel.aspx
en zij hebben als datum 23 november.

Dus of we hier te maken hebben met een ilegaale versie of niet geen idee maar het lijkt erop dat we niet lang hoeven te wachten

Zal vandaag wel even bellen met 12game om te vragen wat zij weeten of dit fake is en zal het dan ghier wel even laten weten wat ze te vertellen hebben.

Ik zelf kan niet wachten tot hij uitkomt
wat betreft de songs aangezien er de mogelijkheid in FOF is om de origineele gh1 en gh2 cds te gebruiken om de songs te importeren gok ik er zeker op dat dat door iemand ook gedaan word om de origineele cd songpacks ook op de pc te laden aangezien de pc games makkelijk te modden zijn :p

update op bovenstaande

Ik heb contackt gehad met 12games.com en zij hebben nagevraagt bij hun leverancier en die bevestigt 23 november natuurlijk zou dat nog kjunnen veranderen maar volgens hun is het bijna zo goed als zeker dat we hem krijgen.

en hij is inderdaad al uit in duitsland waarom daar en niet hier geen idee zo laten we allemall onze vingers kruisen en de 23 afwachten :P

[ Voor 12% gewijzigd door RaShCl op 15-11-2007 16:51 ]

Anoniem: 205956

Phobos schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:29:
[...]

op het forum van scorehero.com heb ik erg veel slechte dingen over de PS2 versie gelezen. Strumbars die het niet goed doen, teveel lagg met het aanslaan van je noten en de graphics zijn slechter dan GH2. Het enige goede was de songlist...
Ik heb even het forum een beetje doorgenomen, maar het lijkt wel mee te vallen toch? Ik heb dan weer over alle andere console versies veel problemen gelezen over de wireless guitars en problemen met de los te halen bovenkant van de gitaar. Dat heb je op de PS2 dan weer niet.

• alex3305
Ik heb dus net even Guitar Hero 3 (PC) gespeeld met een PS2 controller (en ook met Joy2Key) alleen... is de lag zo groot dat er niet fijn te spelen is... helaas!

Overigens zag ik ook op GCShop dat het GH3 PC pakket een stuk goedkoper is dan op 12Game. Op GCShop is deze namelijk 'maar' 60 euro, terwijl ze bij 12Game 71,24 euro vragen.. Scheelt toch weer een tientje :P Ze hebben overigens dezelfde release datum ;)

• RaShCl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
oh dan zal ik daar maar even kijken ik neem aan dat je gcshop.com bedoeld of is het .nl
thx for de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130756

Anoniem: 89602 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:33:
[...]

Nee hoor, ik heb alle nummers van de 360 demo op 75%+ notehit uitgespeeld op Expert, met een gewone 360 controller. Alleen zijn vaak de snelle knopherhalingen kut uit te voeren. Dat oranje knopje (A knop controller) blijkt dan echt onhandig geplaatst; maar ja, als je maar 4 schouderknoppen hebt, en je hebt een 5e functieknop nodig... je mot wat he ;)

Het leek mij persoonlijk eerst helemaal nix, dat Guitar Hero, maar na het uitproberen van de GH3 demo ben ik verslaafd! Ik wil 'm hebben! (Als m'n xbox terug is van z'n RRoD reparatie:()
Kan iemand me vertellen hoe de configuratie van een gewone xbox360-controller werkt?
De 5 gekleurde buttons die normaal op de hals van de gitaar zitten heb ik wel gevonden.
Maar normaal moet je toch ook de gitaar omhoog kunnen doen, en dan gebeurt er ook iets.
Hoe moet dat op de gewone controller?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Laatst online: 02-04 13:02
Anoniem: 212684 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:14:
In mijn 360 gitaar gaan idd gewoon penlites in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 130756 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:25:
[...]

Kan iemand me vertellen hoe de configuratie van een gewone xbox360-controller werkt?
De 5 gekleurde buttons die normaal op de hals van de gitaar zitten heb ik wel gevonden.
Maar normaal moet je toch ook de gitaar omhoog kunnen doen, en dan gebeurt er ook iets.
Hoe moet dat op de gewone controller?
Alvast bedankt.
d-pad omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
nieuws: Guitar Hero 3 domineert gamesverkopen oktober

Guitar Hero 3 doet het ziekelijk goed in Amerika zo te zien. Hopen dat ze genoeg gitaartjes overhouden voor ons Nederlanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Ik heb nu Guitar Hero 3 voor de PC besteld, maar ik ben nu eigenlijk wel geinstresseerd in het xbox 360 gitaartje.
Aangezien ik dan 2 gitaartjes heb (leuk voor met z'n 2en), en die van de xbox 360 fijner is (deze is aan te sluiten op de pc).
Weet iemand mischien waar deze apart verkrijgbaar is en/of hoe duur die eventueel wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ze zullen in ieder geval apart te verkrijgen zijn zodra GH3 hier verkocht wordt (ik moet in ieder geval een tweede kopen aangezien men vrienden voor de wii en ps2 versie gaan terwijl ik de 360 versie wil). Dan kan je ze gewoon uit het winkelrek plukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-04 13:36
Ik wil ook GH3 hebben, maar waarom heeft GH3 in gods naam Shader3?
Mijn 9800pro-tje trekt dat niet meer :(
Dan maar geen GH3 verdomme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
tjtristan schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:02:
Ik heb nu Guitar Hero 3 voor de PC besteld, maar ik ben nu eigenlijk wel geinstresseerd in het xbox 360 gitaartje.
Aangezien ik dan 2 gitaartjes heb (leuk voor met z'n 2en), en die van de xbox 360 fijner is (deze is aan te sluiten op de pc).
Weet iemand mischien waar deze apart verkrijgbaar is en/of hoe duur die eventueel wordt?
Ik weet niet zeker of de X360 versie aan te sluiten is op de PC, maar ik denk van wel aangezien deze een USB aansluiting zal zijn en omdat de GH2 versie dit ook kon ;) Verder worden deze apart verkrijgbaar inderdaad. Je kunt ze in pre-order al op verschillende sites vinden. Echter is de release daarvan blijkbaar pas op 21 december... (Bron: Bol.com.)
BraX schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:28:
Ik wil ook GH3 hebben, maar waarom heeft GH3 in gods naam Shader3?
Mijn 9800pro-tje trekt dat niet meer :(
Dan maar geen GH3 verdomme
Misschien omdat Shader Model 2.0 verouderd begint te worden O-) ? 9800 Pro is geintroduceerd in 2003 ofzo, dat is alweer 4 jaar geleden.. Keep on updating :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Net mijn eerste nummertje gespeeld, oude bekende, school's out for summer. Speelt wel redelijk op de pc alleen... heb een speciaal verloopstukje voor mijn PS2 gitaar gekocht, en nu kan ik geen controller kiezen behalve mijn keyboard :( Ben ik nu blind? Of dwingen ze je nu keihard de controller te gebruiken die bij het spel zit?

Alex, gebruik jij ook een verloopstukje?

[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 18-11-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Schuey schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:43:
Net mijn eerste nummertje gespeeld, oude bekende, school's out for summer. Speelt wel redelijk op de pc alleen... heb een speciaal verloopstukje voor mijn PS2 gitaar gekocht, en nu kan ik geen controller kiezen behalve mijn keyboard :( Ben ik nu blind? Of dwingen ze je nu keihard de controller te gebruiken die bij het spel zit?

Alex, gebruik jij ook een verloopstukje?
Ik heb ook een converter gebruikt ja, maar dat werkt dus niet. Je kunt dus OF met de officiele controller OF met je keyboard spelen... Niet meer en niet minder helaas..

Je kunt wel een Joy2Key (Google) app gebruiken. Maar bij mij ging daar de performence zover van naar beneden dat het unplayable werd..

Echter kun je misschien de 'patch' van HATRED gebruiken, daar blijkt GH3 wel sneller van te worden :S

Veel succes ermee en koop GH3 :P Het is het waard O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Hier speelt guitar hero 3 erg soepel op de pc (hoe kan het ook anders :P).
Alleen op het toetsenbord spelen is wel wat lastig (met vier vingers op het toetsenbord zo naast elkaar is erg irritant, vooral met pink als je de rest ook al moet indrukken), maar grafisch ziet het er erg mooi uit met 1600x1200 op high, beter dan op de xbox360 in ieder geval.
Nu maar wachten totdat de officiele versie binnen is, en dan maar lekker rocken met gitaar en online! :D

Voor de rest speelt het wel zo'n beetje hetzelfde als frets on fire, controls zijn alleen wat anders, maar zijn ook gewoon hetzelfde in te stellen, dus voor de frets on fire spelers is dit een echte aanrader.

Ik ben nog niet aan career begonnen, ik had alleen de quickplay songs even gespeeld, leuk met dat publiek ook, tenminste niet zo oppervlakkig als bij frets on fire :P.

Verder nog even over de ''standaard'' gitaar die bij de pc versie zit, en de xbox360 gitaar.
De xbox360 gitaar is $60 in amerika, zal hier dus wel €50 euro worden.
Maar is het wel mogelijk om met deze 2 tegelijk te spelen op de PC?

Edit: xbox360 gitaar toch duurder dan ik dacht:
http://www.xboxhome.nl/pr...r-controller-xbox-360.htm
€65,45 :/

[ Voor 18% gewijzigd door tjtristan op 19-11-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

PC versie werkt lekker met een 360 gitaar, plug in en gaan met het spel :)

Paint it Black is toch wel een lekker nummer om zo zelf een keer te spelen moet ik zeggen. Wordt weer leuk al die liedjes te unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Speelt nu wel aardig ja met dat programmatje, thx :)
Mja ik denk toch dat ik de PS2 versie koop zonder bundel, heb nog een beetje verjaardagsgeld over :D
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?