[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 40.140 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:59
u_nix_we_all schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Een Torx T10 heb je daarvoor nodig. Ga niet met een kruiskop ofzo proberen, want dan beschadig je ze vast. En het zijn er nogal wat, ik geloof dat er een stuk of 14 inzitten.
ik hoef alleen de hals uti elkaar te halen, ik zal mn pa eens vragen of hij er toevallig een heeft liggen, en anders kan je ze halen bij de bouwmarkt neem ik aan?

overigens heb ik net met een halfbrakke gitaar in 2 uur my name is jonas, Anarchy in the UK en Kool thing gehaald, en daarna ook nog eens Even Flow ge-ace'ed op expert, wel te verstaan :P
ik ben trots op mezelf, op de een of andere manier ben ik er altijd goed in als ik moet leren :P

[ Voor 23% gewijzigd door Game Error op 28-03-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Game Error schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:34:
[...]

ik hoef alleen de hals uti elkaar te halen,
Klopt
ik zal mn pa eens vragen of hij er toevallig een heeft liggen, en anders kan je ze halen bij de bouwmarkt neem ik aan?
Bij de bouwmarkt hebben ze van torx vaak alleen setjes. Als je er maar één nodig hebt, kun je misschien beter een ijzerwaren / gereedschapzaak proberen

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252099

Kan je binnenkort nou nog extra nummers toevoegen aan Guitar Hero voor de Wii. Of komt dit niet meer............

(Zit het nummer Reptillia van The Strokes ook in GH,?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50278

Ik heb die nek trouwens gewoon met een kruiskop opengemaakt (had problemen met oranje) en dat ging opzich wel je moet alleen wel wat harder drukken zodat je niet de hele kop kapot draait.

Reptillia kan je pas spelen nadat je de co-op career hebt uitgespeeld. Dan staat hij bij je quickplay lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-04 00:23
En wederom geen Dropkick Murphy's in de store (PS3) ;( ... volgende keer koop ik geen GH meer, we tellen hier toch niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

marcel0672 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 09:42:
En wederom geen Dropkick Murphy's in de store (PS3) ;( ... volgende keer koop ik geen GH meer, we tellen hier toch niet mee :(
Precies, ik heb er ook schoon genoeg van. En als ik dit artikel er nog eens bijpak: nieuws: Activision geeft drie nummers voor Guitar Hero 3 weg staat daar:
Het pakket zal vanaf 27 maart gratis te downloaden zijn voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3. De drie nummers zullen ook in de Benelux te downloaden zijn, zo heeft Activision Benelux tegenover Tweakers.net bevestigd.
Volgens mij is info@contactdata.nl (Contact Data is oa. distribiteur van Activision) het e-mailadres van Activision Benelux dus ik moedig alle PS3 eigenaars van GH3 aan om daar een mail heen te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Volgens mij is info@contactdata.nl (Contact Data is oa. distribiteur van Activision) het e-mailadres van Activision Benelux dus ik moedig alle PS3 eigenaars van GH3 aan om daar een mail heen te sturen.
Of het zal helpen weet ik niet maar de mail is weg . Als we de Dropkick pack niet krijgen weten ze in elk geval toch hoe we erover denken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Contactdata doet puur distributie in de benelux. Zij hebben absoluut 0% inzeg in de verkoopstactieken van Activision.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het nieuwsbericht van Tweakers.net dat ik quotte wordt specifiek Activision Benelux genoemd, dat zijn zij. Lijkt mij dat ze in elk geval een direct lijntje met HQ hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 86399 op 30-03-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52
Heel raar; xbox360
Ik heb een 2e naam aangemaakt binnen Guitar Hero - voor bezoekers.....
Nu is daar bijna nog niet in gespeeld - meeste wat gespeeld is is in CO-OP; MAAR nu staat in EASY (single player) meer dan de helft op "100%" gespeeld.....

Dat is nooit op mijn xbox gespeeld......

Iemand anders die dit soort (rare) geintjes heeft gehad...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233768

Op de pc versie krijg ik het gewoon niet voor elkaar die laatste 2 sets nummer op hard te verslaan. :P
Misschien dat een toetsenbord vasthouden als een gitaar ook niet helemaal ideaal is, maar raining blood is gewoon ziekelijk moeilijk. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb volgend antwoord gekregen (i.v.m. Dropkick Murphys dlc) van de marketing manager van Activision Benelux:

PSN heeft meestal een aantal dagen / weken achterstand op XBox Live. Bij mijn weten is de DLC voor Dropkick Murphys inmiddels beschikbaar voor X360, maar laat PS3 nog even op zich wachten. Houd PSN & de Playstation Store daarom de komende dagen / weken in de gaten.

Echt veel wijzer worden we er niet van maar ik maak er uit op dat de songs er toch gaan komen voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141592

botech schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:24:
[...]

Ik heb volgend antwoord gekregen (i.v.m. Dropkick Murphys dlc) van de marketing manager van Activision Benelux:

PSN heeft meestal een aantal dagen / weken achterstand op XBox Live. Bij mijn weten is de DLC voor Dropkick Murphys inmiddels beschikbaar voor X360, maar laat PS3 nog even op zich wachten. Houd PSN & de Playstation Store daarom de komende dagen / weken in de gaten.

Echt veel wijzer worden we er niet van maar ik maak er uit op dat de songs er toch gaan komen voor de PS3.
kan dan nog wel even duren...de eerste 2 weken komt er zeker geen update van de ps store vanwege de nieuwste versie van de ps store die eraan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Zo gek. Net Guitar hero III gekocht voor de PS3 en krijg de gitaar met geen mogelijkheid gepaired. Op internet al die kleine handleidingen op de goede manier gevolgt volgens mij maar het lukt toch niet. Iemand hier een soortgelijk iets gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn gitaar (360-versie) reageer me iets te vaak niet. En dan met name de gele knop bij langere noten. Als ik 'm indruk zie je de indicator ook soms knipperen :X
Af en toe als ik de tremolo gebruik bij lange noten kapt 'ie de noten ook af zodra ik 'm aanraak.

Waar moet ik zijn om dit aan te kaarten ? En zijn er draadloze gitaartjes waarvan de nek NIET verwijderd kan worden ? Hier ligt bij mijn gitaar namelijk het probleem. Die gare contactjes bij het koppelgedeelte.. Way to go ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
.KeN. schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:37:
Mijn gitaar (360-versie) reageer me iets te vaak niet. En dan met name de gele knop bij langere noten. Als ik 'm indruk zie je de indicator ook soms knipperen :X
Af en toe als ik de tremolo gebruik bij lange noten kapt 'ie de noten ook af zodra ik 'm aanraak.

Waar moet ik zijn om dit aan te kaarten ?
Garantie via de winkel waar je hem gekocht hebt ? Maar ik ben bang dat je dan je gitaar een paar maanden kwijt bent. Beter plan: zelf even openschroeven. Heb ik ook gedaan en dat hielp enorm. En is niet moeilijk ook.
En zijn er draadloze gitaartjes waarvan de nek NIET verwijderd kan worden ? Hier ligt bij mijn gitaar namelijk het probleem. Die gare contactjes bij het koppelgedeelte.. Way to go ;(
Hoe weet je dat ?
Ik had namelijk hetzelfde probleem (zie hier ), maar uiteindelijk bleek het niet de aansluiting van de hals, maar toch echt de knoppen te zijn. Even schoonmaken en je kunt weer gaan. ( Ik heb een Wii gitaar, maar als de aansluitingen in de hals hetzelfde zijn, is de gele één van de middelste pinnetjes, en je zou verwachten dat de middelste pinnen het minste problemen geven)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Tijnisch schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:19:
Weten jullie wellicht waar ik een losse guitar hero gitaar (wii) kan kopen?

EDIT: Ik zie bij mediamarkt dus een paar posts hierboven :$
Nieuwe vraag, waar is hij het goedkoopst in Nederland?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:26

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Weet niet hoeveel hij kost bij de MM maar als je hier kijkt, staat hij voor 59,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 22:04
net guitar hero voor wii aan mn vriendin kado gedaan, ps3 was uitverkocht :( Nu lees ik de mono problemen maar ik hoor niet goed of mijn versie al met de fix is. Hoe kan ik dat testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:17
Ik heb 'm afgelopen vrijdag om 18:00u voor €59,- besteld bij consoleshop.nl en toen werd ie zaterdagochtend gratis thuisbezorgd :)

Alleen zie ik dat ie nu ineens €69,- kost incl. verzendkosten.
http://www.consoleshop.nl...-hero-3-hardware-wii.html

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Bij gebrek aan nieuwe nummers voor de pc versie ben ik gister maar aan hard begonnen....

Zodeknetters zeg, dat is een heel verschil met medium. Ik ben de eerste tijd wel weer zoet :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:15:
Zo gek. Net Guitar hero III gekocht voor de PS3 en krijg de gitaar met geen mogelijkheid gepaired. Op internet al die kleine handleidingen op de goede manier gevolgt volgens mij maar het lukt toch niet. Iemand hier een soortgelijk iets gehad?
Ik heb bovenstaande gitaar weer terug gebracht en een andere meegenomen. Deze verbind wel maar valt regelmatig weg tijdens nummers. Zo jammer dit, zou er nog een nieuwe gitaar uitkomen ergens in de nabije toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

u_nix_we_all schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:57:
[...]

Garantie via de winkel waar je hem gekocht hebt ? Maar ik ben bang dat je dan je gitaar een paar maanden kwijt bent. Beter plan: zelf even openschroeven. Heb ik ook gedaan en dat hielp enorm. En is niet moeilijk ook.
Dat kwijt zijn wil ik idd liever niet, maar ik heb 'm al verscheidene malen opengeschroefd.
Helaas is het probleem dan heel even goed en komt na een paar nummers weer doodleuk terug.
Toch even kijken hoe het zit via de e-plaza.
u_nix_we_all schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 17:57:
[...]

Hoe weet je dat ?
Ik had namelijk hetzelfde probleem (zie hier ), maar uiteindelijk bleek het niet de aansluiting van de hals, maar toch echt de knoppen te zijn. Even schoonmaken en je kunt weer gaan. ( Ik heb een Wii gitaar, maar als de aansluitingen in de hals hetzelfde zijn, is de gele één van de middelste pinnetjes, en je zou verwachten dat de middelste pinnen het minste problemen geven)
Ja ik heb de contactjes een paar pagina's geleden dus wel naar voren geplaatst en dat leek prima te werken. Toch nog een keer geprobeerd met de originele positie, en tot de conclusie gekomen dat dat minder was. Vervolgens weer naar voren gezet en weer met succes. Alleen merk ik dat de storing weer in werking treedt als ik aan de hals trek (contacten los van elkaar) bij sommige nummers waar je veel moet sliden (Rise Against anyone ? :D)

Vrij irritant als je online co-op doet en voor de 1000 note streak gaat... :X

EDIT:
Pixxa schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:30:
net guitar hero voor wii aan mn vriendin kado gedaan, ps3 was uitverkocht :( Nu lees ik de mono problemen maar ik hoor niet goed of mijn versie al met de fix is. Hoe kan ik dat testen?
Even een co-op game starten en goed luisteren. P1 hoort voornamelijk uit de linkerbox te komen en P2 uit de rechter. Extra goed te horen bij een battle waarbij de ene starpower gebruikt en de ander niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Ken. op 02-04-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

MetaFrame schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:28:
Bij gebrek aan nieuwe nummers voor de pc versie ben ik gister maar aan hard begonnen....

Zodeknetters zeg, dat is een heel verschil met medium. Ik ben de eerste tijd wel weer zoet :+
Ja, dat ken ik...ik heb zo'n verschrikkelijke bak moeite op het moment dat die oranje knop erbij komt. Medium heb ik nu wel aardig onder de knie. Speel regelmatig nummers op 99% of soms zelfs 100% (favorieten "My Name is Jonas" en "When we were young") maar zodra ik een nummer op hard probeer te spelen dan gaat het gruwelijk mis... 2 heb ik er met heel veel moeite op 3 sterren weten te krijgen, maar de rest....not a chance...

Maar ik geef nog niet op hoor.. ;)

Gisteren in een Pro-Face Off Dragonforce voor mijn kiezen gekregen...jammerlijk verloren (die kan ik toch ook echt nog niet goed op Medium) maar de rest van de nummers waren voor mij, Dan moeten ze maar niet When we were young pakken ;)

Uiteindelijk had ik Dragonforce toch nog op 78% weten te krijgen, op medium was dat voor mij een record...was nog niet verder gekomen dan 62% tot dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 13:14
hey,

Ik heb onlangs een gitaar gekocht voor guitar hero 3 en ik heb het idee dat de star power niet zo goed werkt? of ik houd mijn guitar gewoon te schuin :S:S.

als mijn star power klaar is en ik gooi m''n'gitaar omhoog dan werkt ie soms totaal niet en als ik niks doe behalve er een beetje op spelen maar nauwlijks beweeg dan activeer ik hem soms opeens :S:S echt super vaag en volgensmij is dit ook totaal niet de bedoeling maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Anoniem: 218701 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:45:
[...]

Ja, dat ken ik...ik heb zo'n verschrikkelijke bak moeite op het moment dat die oranje knop erbij komt. Medium heb ik nu wel aardig onder de knie. Speel regelmatig nummers op 99% of soms zelfs 100% (favorieten "My Name is Jonas" en "When we were young") maar zodra ik een nummer op hard probeer te spelen dan gaat het gruwelijk mis... 2 heb ik er met heel veel moeite op 3 sterren weten te krijgen, maar de rest....not a chance...

Maar ik geef nog niet op hoor.. ;)
Het is idd een bak moeilijker, ik heb gewoon veel geoefend op slow en sommige nummers slower. Geeft een goed gevoel als je je eerste nummers op 4 sterren haald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:39

Snippertje

Light up your life

MetaFrame schreef op donderdag 03 april 2008 @ 08:31:
[...]

Het is idd een bak moeilijker, ik heb gewoon veel geoefend op slow en sommige nummers slower. Geeft een goed gevoel als je je eerste nummers op 4 sterren haald :)
Ja ik heb gisteren 9 nummers gehaald. Maar moet nu tegen morello battlen... Lukt me nog niet echt :X

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Ik was al blij met die eerste twee nummers op 3 sterren.. ;) Heb bijvoorbeeld op Medium ook problemen met sommige nummers...The Metal van Tenacious D bijvoorbeeld...haal wel 5 sterren...maar nooit perfect...want daar zit ergens een stuk, waar je dan ineens naar blauw en rood moet en daarna weer terug naar rood en geel of iets dergelijks...en dat is ineens verdomd snel...hoe vaak ik het ook probeer...daar ga ik altijd de mist in.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Woei morello gelukt en rage against the machine. Nu net when we were young gehaald, maar kreeg kramp in me been :P Ik speel op een zoldertje waar je niet kan staan, dus zit steeds op me been...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 15:40

amahusu

taking over the world!

ik heb een geweldige custom GH disc weten te bemachtigen met de volgende nummers:
Laat dit maar, valt onder 'patsen met warez' enzo...
nog meer mensen die gemodde versies draaien of er zelf mee bezig zijn? Ik wil namelijk ook wel een poging wagen, heb gehoord dat het niet eens zo moeilijk is :)

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 09-04-2008 18:05 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is gewoon GH deeltje 1 tot en met level 5 :P
6 t/m 8 zal dan wel van de 80's edition zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 15:40

amahusu

taking over the world!

ah ok, wist ik niet, op de wii is er maar 1 GH uitgebracht, dus vind het wel gaaf dat we nu ook de eerdere delen kunnen spelen want ik werd wel een beetje moe van al die rocknummers ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
6 t/m 8 is inderdaad uit Rock the 80's, de bonus lijst een een mix van GH1 bonus songs en Rt80s. Wel cool; ik zou wel een mix can GHI, II en Rt80s willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52
Sendy schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:38:
6 t/m 8 is inderdaad uit Rock the 80's, de bonus lijst een een mix van GH1 bonus songs en Rt80s. Wel cool; ik zou wel een mix can GHI, II en Rt80s willen.
Ik zal het lijstje helemaal blij door te nemen..... en lees dan over "mod"etc.....

Dikke teleurstelling nu...... (mijn hoop was op een disc die nog "uit te komen is"......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:19:
[...]

Ik heb bovenstaande gitaar weer terug gebracht en een andere meegenomen. Deze verbind wel maar valt regelmatig weg tijdens nummers. Zo jammer dit, zou er nog een nieuwe gitaar uitkomen ergens in de nabije toekomst?
Deze ook weer terug moeten brengen. Zijn er mensen die volledig probleemloos spelen @ PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 13:42:
[...]

Deze ook weer terug moeten brengen. Zijn er mensen die volledig probleemloos spelen @ PS3?
ja, ik

nergens last van, mijn beide gitaren werken perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

Hier ook, guitar doet het prima, al heb ik naar mijn gevoel wel meer lag dan bij de bedrade 360 guitar.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Hmm. . knights of cydonia op hard is vrijwel onmogelijk met een controller op de PS2.. ik wil nu een gitaartje kopen maar bij de music store hadden ze hem niet meer. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
amahusu schreef op donderdag 03 april 2008 @ 23:56:
ik heb een geweldige custom GH disc weten te bemachtigen met de volgende nummers:

[...]

nog meer mensen die gemodde versies draaien of er zelf mee bezig zijn? Ik wil namelijk ook wel een poging wagen, heb gehoord dat het niet eens zo moeilijk is :)
Waar heb je deze vandaan? Ik begin de nummers van GH3 ook wel een beetje zat te worden ondertussen :) Kun je me anders PM`en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 20:17
Ik ben ook benieuwdh oe je die custom disc kan bemachtigen!

Update voor Wii
Het is nu mogelijk om via www.activisiongameexchange.eu je guitar hero 3 kopie in te wisselen! Ik heb hem vandaag gelijk op de bus gedaan. Heeft iemand dat ook al gedaan en zo ja hoe lang gaat het duren? Het verzendingsaddress is in Venlo maar aangezien het waarschijnlijk om een postdistributie adress gaat van een pan-europees postorder bedrijf zal hij denk ik doorgezonden worden naar de USA? Ik ga er al vanuit dat het minimaal 2 weken gaat duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Custom discs zijn - tenzij ze ervens via Nintend of wat te verkrijgen zijn - niet de bedoeling hier.

Dit topic is bovendien al behoorlijk lang vol, heeft iemand trek om een nieuwe te openen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe het zit met de vertraging tussen de wireless GH3 gitaar en de bedrade GH2 gitaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-04 08:48
kami124 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:05:
hey,

Ik heb onlangs een gitaar gekocht voor guitar hero 3 en ik heb het idee dat de star power niet zo goed werkt? of ik houd mijn guitar gewoon te schuin :S:S.

als mijn star power klaar is en ik gooi m''n'gitaar omhoog dan werkt ie soms totaal niet en als ik niks doe behalve er een beetje op spelen maar nauwlijks beweeg dan activeer ik hem soms opeens :S:S echt super vaag en volgensmij is dit ook totaal niet de bedoeling maarja.
Ik heb vorige week de gitaar ook gekocht bij consoleshop.nl en ik had precies hetzelfde probleem als jij hier boven vermeld! Ik nam hier niet genoegen mee en heb hem tegen m'n zin in met pakketdienst (kosten voor eigen rekening :( ) terug gestuurd en ze sturen me direct een nieuwe op! Hopelijk is hier het probleem bij verholpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TheZeroorez schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:06:

Dit topic is bovendien al behoorlijk lang vol, heeft iemand trek om een nieuwe te openen? :)
Hoezo vol ? Dat is tegenwoordig toch niet meer van toepassing joh ? :)
Zie bijvoorbeeld:

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 (158 pagina's)
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 (133 pagina's)

EDIT: Of er gelden voor SGD andere regels natuurlijk, dan heb ik niks gezegd :P

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 09-04-2008 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Wienen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:31:
[...]

Ik heb vorige week de gitaar ook gekocht bij consoleshop.nl en ik had precies hetzelfde probleem als jij hier boven vermeld! Ik nam hier niet genoegen mee en heb hem tegen m'n zin in met pakketdienst (kosten voor eigen rekening :( ) terug gestuurd en ze sturen me direct een nieuwe op! Hopelijk is hier het probleem bij verholpen!!
Het blijft een massaproduct en daarnaast zijn de onderdelen die erin zitten niet echt gemaakt om jaren mee te gaan (alles plastic). Volgens mij gaan ze qua prijs 10 keer over de kop maar goed...

Ik had even uitgezocht wat die custom discs inhouden en ze zijn illegaal en je hebt er een mod chip voor nodig. Helaasch, geen nieuwe nummers dus :( Als ze nou eens DLC maakte voor de Wii, zou het een stuk dragelijker zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241606

Gaan er mensen nog naar the party inEeindhoven? dan zijn de preeliminaries voor het nk gamen waar GH3 een van de games is ! Ik ga zeker meedoen

http://www.nk-gaming.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wienen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:31:
[...]

Dan maakt niet zo veel uit.. je kan ook kiezen om starpower te activeren als je op select doet.. Dat is veel handiger en je raakt niet uit balans als je iets moeilijks zit te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-04 08:48
Anoniem: 231122 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:15:
[...]

Dan maakt niet zo veel uit.. je kan ook kiezen om starpower te activeren als je op select doet.. Dat is veel handiger en je raakt niet uit balans als je iets moeilijks zit te spelen..
Is dat ja? in het optie menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wienen schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:35:
[...]

Is dat ja? in het optie menu?
Is dat ja ? :?
Nee, gewoon tijdens het spelen kun je op die knop drukken als je genoeg star power hebt, en dan gaat 'ie lossss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:26

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Anoniem: 241606 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:56:
Gaan er mensen nog naar the party inEeindhoven? dan zijn de preeliminaries voor het nk gamen waar GH3 een van de games is ! Ik ga zeker meedoen

http://www.nk-gaming.nl/
Lijkt me wel ok, maar hoe zit het met het niveau?
Ik kan aardig spelen op expert maar Jordan heb ik nog echt niet gehaald :P(ttfaf wel tho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241606

Marrruuuk schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:12:
[...]

Lijkt me wel ok, maar hoe zit het met het niveau?
Ik kan aardig spelen op expert maar Jordan heb ik nog echt niet gehaald :P(ttfaf wel tho).
Ik heb geen flauw idee hoe goed het niveau zal zijn, maar als je ttfaf kan halen zal je wel goed zitten. Ben nu zelf bezig alle expert nummers te 5 starren moet er nog 6. iemand tips om de seeker te 5* 'en want het lukt me maar niet ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205918

Is ondertussen de stereo versie voor de wii al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:36

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 205918 schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:47:
Is ondertussen de stereo versie voor de wii al uit?
Lezen is ook moeilijk,
killingdjef schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:38:

Update voor Wii
Het is nu mogelijk om via www.activisiongameexchange.eu je guitar hero 3 kopie in te wisselen! Ik heb hem vandaag gelijk op de bus gedaan. Heeft iemand dat ook al gedaan en zo ja hoe lang gaat het duren? Het verzendingsaddress is in Venlo maar aangezien het waarschijnlijk om een postdistributie adress gaat van een pan-europees postorder bedrijf zal hij denk ik doorgezonden worden naar de USA? Ik ga er al vanuit dat het minimaal 2 weken gaat duren :/

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205918

osxy schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:26:
[...]

Lezen is ook moeilijk,

[...]
maar zijn die versies die nu in de winkel liggen ook stereo. Ik koop liever in een keer de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Rock Band voor de 360 gaat 240 euro kosten als compleet setje met 1 gitaar, drumstel, mike en game. Nee, dan maar Guita Hero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:33
Damn baal ervan om te horen dat DLC niet voor de wii er is :(
Ik will dropkick spelen enz.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

lordgandalf schreef op maandag 14 april 2008 @ 09:12:
Damn baal ervan om te horen dat DLC niet voor de wii er is :(
Ik will dropkick spelen enz.
Tsja, blijkbaar is dat niet mogelijk. Net zoals met de pc.

Ik ben nu met hard bezig en dat gaat me redelijk goed af, vraag me alleen af hoe je bijv. zo snel kunt strummen met Muse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Alt strummen, dus naar boven en beneden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, ik heb mijn Wii disc ook net op de bus gedaan. Benieuwd hoelang het gaat duren.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:13
Had mijn GH3 Wii disc donderdag op de post gedaan en kreeg net dit mailtje:

"This is to confirm that we have received your envelope.

We’re checking its contents and if it contains your Guitar Hero III Wii disc then we’ll post you your free replacement disc shortly. Your replacement disc should reach you within approximately four weeks, subject to local post.

As soon as we’ve checked your envelope we’ll send you another email to confirm that its on its way.

Kind regards

Activision Customer Support"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Dacht ik vandaag eens even lekker wat te spelen, doe de controller in m'n pc: niks... Windows geeft geen respons dat de controller is aangesloten, en de controller zelf zit hier leuk te blinken (die XBox player ring). Alle vier de ledjes knipperen tegelijk om de seconde, dus er is enige activiteit, maar geen interactie met de computer lijkt het.

Ik heb al wat rondgezocht op het internet, en ben een van de weinige met een soortgelijk probleem, maar nergens staat een oplossing. Conclusie, m'n gitaar RMA'en? :'(

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klinkt eigenlijk gewoon alsof je gewoon even je controller met de onvanger moet syncen :p (dat is iig bij de xbox precies zo met dat knipperende rondje)

Sync-knop op de ontvanger en op de controller beide even indrukken tot de ring rond gaat draaien et voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 13:14
.KeN. schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:53:
[...]

Is dat ja ? :?
Nee, gewoon tijdens het spelen kun je op die knop drukken als je genoeg star power hebt, en dan gaat 'ie lossss ;)
nou daar heb ik veel aan. Op het moment dat mijn star power ready is activeerd ie hem bijna altijd al :S. Dusja dan kan ik daarna die slecect knop inrammen wat ik wil maar heb ik niet veel meer aan nee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
.KeN. schreef op woensdag 16 april 2008 @ 04:11:
Klinkt eigenlijk gewoon alsof je gewoon even je controller met de onvanger moet syncen :p (dat is iig bij de xbox precies zo met dat knipperende rondje)

Sync-knop op de ontvanger en op de controller beide even indrukken tot de ring rond gaat draaien et voila.
Dat is dus het probleem, voor de PC versie van GH3 gebruiken ze de (geloof ik) eerste wired controller van de XBox. Ik heb dus geen wireless ontvanger ertussen zitten :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Ik gebruik al vanaf het begin mijn Xbox 360 Guitar Hero II controller.. werkt perfect. _/-\o_
Gewoon aangesloten op usb, geen vertraging, goede response en de starpower functie werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
earthknake schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:12:

We’re checking its contents and if it contains your Guitar Hero III Wii disc then we’ll post you your free replacement disc shortly. Your replacement disc should reach you within approximately four weeks, subject to local post.

As soon as we’ve checked your envelope we’ll send you another email to confirm that its on its way.

Kind regards

Moet je nou alleen de DVD sturen, zonder hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 23-04 14:13
FlowDesign schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:01:
[...]

Moet je nou alleen de DVD sturen, zonder hoesje?
Jep zonder hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
earthknake schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:12:

Kind regards

Ook donderdag op de bus gedaan.. maar nog niks ontvangen... :|
Hij zal toch niet kwijt zijn geraakt in de post... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
killingdjef schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 01:26:
[...]

Ook donderdag op de bus gedaan.. maar nog niks ontvangen... :|
Hij zal toch niet kwijt zijn geraakt in de post... :?
Er stond ergens dat het tot 4 weken kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Het zal ongetwijfeld al ergens in het topic staan maar zijn de GH3's voor de Wii die nu in de winkel liggen al aangepast naar Dolby? Ik mag aannemen van wel toch?
Ik heb hem namelijk gisteren voor me vriendin gekocht, zou jammer zijn als ik hem direct op kan gaan sturen voor vervanging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
En hoe was het bij het NK-gaming?

Voor de mensen die mee hebben gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
LeeJon schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:31:
Het zal ongetwijfeld al ergens in het topic staan maar zijn de GH3's voor de Wii die nu in de winkel liggen al aangepast naar Dolby? Ik mag aannemen van wel toch?
Ik heb hem namelijk gisteren voor me vriendin gekocht, zou jammer zijn als ik hem direct op kan gaan sturen voor vervanging :(
Als je met z'n 2'en speelt dan zou geluid van Player1 uit de ene box moeten komen en van Player2 uit de andere. Zo kun je het horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
En er schijnt op de nieuwe disks een sterretje te staan boven het logo van Activision. Zie hier.

[ Voor 5% gewijzigd door Sendy op 21-04-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

killingdjef schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:38:

Update voor Wii
Zou dit betekenen dat de stereo(pl2) versie nu ook in de winkel komt?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
rajackar schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:26:
[...]

Zou dit betekenen dat de stereo(pl2) versie nu ook in de winkel komt?
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Sendy schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:31:
En er schijnt op de nieuwe disks een sterretje te staan boven het logo van Activision. Zie hier.
Sowieso is de EU disc anders de Amerikaanse, weet dus niet of dit ook voor de Europese gamers geld. Iemand ze disc al? Kan die dan misschien even een foto maken :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Razor.Timo schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 09:50:
[...]

Sowieso is de EU disc anders de Amerikaanse, weet dus niet of dit ook voor de Europese gamers geld. Iemand ze disc al? Kan die dan misschien even een foto maken :)?
Ik heb thuis een originele US disc liggen, zal vanavond even checken :)
Mijn originele PAL disc heb ik vorige week opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Ik heb gisteren trouwens een Custom GH3 met de nummers van GH1 gespeeld. Zitten best vette nummers bij! :D
Alleen jammer dat de tracklist die je ziet niet geupdate is, dus daar zie je de nummers van GH3, maar hoort die van GH1. En de enige wijze van multiplayer die je kunt spelen is Battle omdat er geen aparte gitaar en bass tracks in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-04 21:53
Iemand enig idee waar ze nog de Guitar voor de PC te koop hebben? Heb een beetje rondgekeken op internet (bol.com etc.) en hier in Middelburg bij de MM en in de stad, maar heb nergens iets kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Kan je geen PS3/Xbox360 gitaar gebruiken? Zijn allebei toch USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSpore
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-04 21:53
Die zijn geloof ik beide bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Die van de Playstation2 is denk ik wel USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
De PS2 gitaar heeft een PS2 (niet PS/2) port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlueSpore schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:01:
Die zijn geloof ik beide bluetooth.
Nee, het is geen Bluetooth, het zit wel in dezelfde frequentiegebied, maar het is een ander protocol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Nope, als je het Xbox gitaartje in de PS2 duwt hangt hij vast :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Je kúnt natuurlijk proberen met een Wii GH3 gitaar met Wiimote en dan via Bluetooth met je PC verbinden, maar dat is ook zo omslachtig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
FlowDesign schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:41:
Je kúnt natuurlijk proberen met een Wii GH3 gitaar met Wiimote en dan via Bluetooth met je PC verbinden, maar dat is ook zo omslachtig :')
Sterker nog, ik heb het gedaan! :D
Moet natuurlijk wel kunnen GH3'en terwijl mijn disc vervangen wordt. Het is ook niet echt moeilijk

1)koop een Bluetooth dongel
2)Download BlueSoleil
3)Detect en connect met de Wiimote. De Wiimote moet wel "open" staan voor Bluetooth, dat doe je door 1+2 ingedrukt te houden. De ledjes gaan dan knipperen
4)Download GlovePIE030 of later

gebruik dit script

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Key.Ctrl = False
Key.LeftShift = False
Key.LeftAlt = False
Key.RightAlt = False

debug = 'whammy=' + wiimote.Guitar.WhammyBar + ', pitch=' + RemoveUnits(Wiimote.Pitch)

//change these to your liking (use debug info)
var.whammythreshold = 0.52
var.starpowerangle = 65

//bind frets to V-C-X-Z etc
Keyboard.V = Wiimote.Guitar.Fret1
Keyboard.C = Wiimote.Guitar.Fret2
Keyboard.X = Wiimote.Guitar.Fret3
Keyboard.Z = Wiimote.Guitar.Fret4
Keyboard.A = Wiimote.Guitar.Fret5
//make the 4 wiimote leds light up with the first 4 frets
Wiimote.Led1 = Wiimote.Guitar.Fret1
Wiimote.Led2 = Wiimote.Guitar.Fret2
Wiimote.Led3 = Wiimote.Guitar.Fret3
Wiimote.Led4 = Wiimote.Guitar.Fret4
//other mappings
Keyboard.Space = Wiimote.Guitar.Minus
Keyboard.W = Wiimote.Guitar.StrumDown
Keyboard.E = Wiimote.Guitar.StrumUp
Keyboard.Backspace = Wiimote.Guitar.Plus

//make whammy when whammy is pushed
If Wiimote.Guitar.WhammyBar > var.whammythreshold
   Mouse.x = Wiimote.Guitar.WhammyBar
EndIf
//push star power button when guitar is tilted
If RemoveUnits(Wiimote.Pitch) > var.starpowerangle
   Key.Space = True
   Wiimote.Rumble = True
   Wait 1000 ms
   Key.Space = False
   Wiimote.Rumble = False
EndIf

5) run de code
6) start GH3

Met een paar aanpassingkjes is het ook te gebruiken voor Frets on Fire. Ook leuk, want ik had al FoF geinstalleerd en een hele lijst met vette nummers. :) Overigens zijn die ook te importeren voor GH3, daarvoor moet je naar scorehero.com dit is allemaal [b]legaal[b], maar alleen voor de PC versie. Bij consoles heb je een mod-chip nodig.

De reden dat het legaal is is dat de "notenreeks" gemaakt wordt door mensen van die community en er dus geen auteursrecht op zit van Activision. De daadwerkelijke muziek die je erbij moet importeren kun je niet zomaar legaal importeren, die moet je dus ook via andere wegen bemachtigen maar worden niet aangeboden op scorehero.com Wel staat er bij welke track en CD er gebruikt zijn om de notenreeks te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik denk dat ik deze morgen op slot ga doen, dit deel is al meer dan 50% verder dan de norm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

TheZeroorez schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:07:
Ik denk dat ik deze morgen op slot ga doen, dit deel is al meer dan 50% verder dan de norm ;)
Die norm is toch allang opgeheven? Of niet voor SGD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De technische beperking is er al tijden niet meer, maar het beleid dat een topic (voor de overzichtelijkheid) na 1000 posts dicht gaat is er nog steeds. Waarom dacht je anders dat je zoveel 'deel x' ziet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Zet wel in de TS van het nieuwe deel dat er ook een DS versie komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Referentie naar de game exchange site van activision voor de Wii en hoe je een wii guitar werkend krijgt met je PC is ook wel leuk om te weten denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dat de PS3 en PC versie altijd de pineut zijn als het op (gratis) DLC aankomt. :( De Wii ook natuurlijk, maar daar heb je ook een aantal technische belemmeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De PSN store update is geweest en nog steeds geen gratis tracks, big surprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:49:
De PSN store update is geweest en nog steeds geen gratis tracks, big surprise.
dropkick murphy's staat er gewoon op hoor! en is gratis! net zoals de boss battle pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Eindelijk heb ik bevestiging gehad van Activision. Ik had namelijk mijn Guitar Hero Disc opgestuurd. Heeft 2 weken geduurt! Als hij nu ook met 2 weken weer terug is ben ik een happy little camper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Weet iemand toevallig of de guitar hero 3 gitaren voor de Wii los te koop zijn bij de MM in Alphen a/d Rijn?

Edit: Ze hadden hem niet bij de mediamarkt, echter had de Free record shop er nog precies 1 :D Nu lekker Co-op doen met me zus >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Snippertje op 26-04-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
killingdjef schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:31:
Eindelijk heb ik bevestiging gehad van Activision. Ik had namelijk mijn Guitar Hero Disc opgestuurd. Heeft 2 weken geduurt! Als hij nu ook met 2 weken weer terug is ben ik een happy little camper :)
Ik heb afgelopen vrijdag een mailtje gehad dat ze 'm ontvangen hadden :)
Alleen had ik de mijne pas een week daarvoor opgestuurd.

Maar ik speel gewoon verder met mijn NTSC/U versie op m'n Amerikaanse Wii 8)

Ben trouwens een nieuw deel aan het maken, momentje geduld a.u.b. :)

[ Voor 6% gewijzigd door FlowDesign op 28-04-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 20:47
Mijn versie is een paar weken oud en is helaas ook de mono versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign