[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.372 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
tjtristan schreef op maandag 19 november 2007 @ 00:42:
....

Voor de rest speelt het wel zo'n beetje hetzelfde als frets on fire, controls zijn alleen wat anders, maar zijn ook gewoon hetzelfde in te stellen, dus voor de frets on fire spelers is dit een echte aanrader.

Ik ben nog niet aan career begonnen, ik had alleen de quickplay songs even gespeeld, leuk met dat publiek ook, tenminste niet zo oppervlakkig als bij frets on fire :P.

Verder nog even over de ''standaard'' gitaar die bij de pc versie zit, en de xbox360 gitaar.
De xbox360 gitaar is $60 in amerika, zal hier dus wel €50 euro worden.
Maar is het wel mogelijk om met deze 2 tegelijk te spelen op de PC?

....
IMHO speelt GH3 toch echt wel wat soepeler dan FoF. Frets on Fire will nog wel eens hickups en vastlopers hebben terwijl ik dat nog niet heb meegemaakt bij GH3..

Overigens is het denk ik wel mogelijk met een X360 + PC gitaar te spelen, aangezien het ook solo lukt met een X360 gitaar. Je kunt ze denk ik dus apart gewoon instellen.. Maargoed we moeten daarvoor nog even op iemand wachten die dat kan uittesten natuurlijk :)
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:13:
PC versie werkt lekker met een 360 gitaar, plug in en gaan met het spel :)

Paint it Black is toch wel een lekker nummer om zo zelf een keer te spelen moet ik zeggen. Wordt weer leuk al die liedjes te unlocken :)
Probeer ook eens Paranoid te spelen van Black Sabbath, is ook een erg leuk liedje om te spelen IMHO. Paint it Black is ook erg leuk idd net zoals dat liedje van Slayer, alhoewel die erg lastig is IMHO (newbie @ GH :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Boeboe schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:22:
ze zullen in ieder geval apart te verkrijgen zijn zodra GH3 hier verkocht wordt (ik moet in ieder geval een tweede kopen aangezien men vrienden voor de wii en ps2 versie gaan terwijl ik de 360 versie wil). Dan kan je ze gewoon uit het winkelrek plukken ;)
volgens mijn bronnen (dealer) komen de losse gitaren pas 21 december op de markt.

En de 360 is toch wireless? misschien dat ie werkt met de 360 wireless receiver voor de pc, maar zo out of the box lijkt me sterk?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
Ik heb een xbox 360 controller voor windows, maar hoe kan ik de knoppen instellen ? ding heeft al die kleurtjes dus daar wil ik het dan ook op instellen.. nu moet ik allemaal rare knoppen indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Phusebox schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:58:
[...]

volgens mijn bronnen (dealer) komen de losse gitaren pas 21 december op de markt.

En de 360 is toch wireless? misschien dat ie werkt met de 360 wireless receiver voor de pc, maar zo out of the box lijkt me sterk?
Dat had ik hier al vermeld :P.
eldeegee schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:21:
Ik heb een xbox 360 controller voor windows, maar hoe kan ik de knoppen instellen ? ding heeft al die kleurtjes dus daar wil ik het dan ook op instellen.. nu moet ik allemaal rare knoppen indrukken.
Wat bedoel je precies? Heb je een Xbox360 controller als in gamepad of de Guitar controller? Verder kun je die in Guitar Hero 3 niet instellen voor zover ik weet, maar misschien is het wel mogelijk hoor :P. En hoezo moet je dan allemaal rare knoppen indrukken? Hebben ze dan allemaal rare vormen of ruiken ze vies? 8)7 :+

[ Voor 26% gewijzigd door alex3305 op 19-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Heerlijk dat deze ook op de PC uitkomt. Ik ga hem zeker kopen.

Maar zou iemand me uit kunnen leggen waarom die systeemeisen zo hoog liggen? Het lijkt bijna Crysis wel. Niet dat ik veel problemen verwacht met m'n X2 4000+/X1950Pro/1GB RAM, maar op het oog lijkt het me toch niet zo'n veeleisende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:31
Het zijn vooral de environments die veel mooier zijn en groter, en meer effecten, meer polygoontjes overal, en physics. Maar denk niet dat jij daar iets van zal merken :+
Ik zag iig op een website dat de game alleen rond de 35 zal kosten (PS2), das dus nog wel te betalen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 19-11-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kan niet wachten tot ik donderdag eindelijk met mijn gitaar aan de slag kan... ff wel de duette dichtdoen voordat de buurt denkt dat ik helemaal ben doorgedraaid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Phusebox schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:09:
kan niet wachten tot ik donderdag eindelijk met mijn gitaar aan de slag kan... ff wel de duette dichtdoen voordat de buurt denkt dat ik helemaal ben doorgedraaid haha
Donderdag? Heb ik het mis, maar 23 november is volgens mij nog steeds vrijdag.. Alhoewel ik zometeen wel ff wat winkels hiero ga bellen of ze em niet per ongeluk al verkopen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alex3305 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:12:
[...]

Donderdag? Heb ik het mis, maar 23 november is volgens mij nog steeds vrijdag.. Alhoewel ik zometeen wel ff wat winkels hiero ga bellen of ze em niet per ongeluk al verkopen :P :+
ik krijg altijd alles op donderdag, lijkt me sterk als dat nu niet het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zou je die gitaren ook los kunnen kopen? Of iig, 1tje los? Zodat je met zijn 2e op de PC kunt spelen (samen uiteraard)

Ik weet absoluut niks van dit spel, maar het lijkt me erg gaaf namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Phusebox schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:19:
[...]

ik krijg altijd alles op donderdag, lijkt me sterk als dat nu niet het geval is
Njah heb je een punt, maargoed.. Street date ligt nog steeds @ 23 november, btw.. E Plaza, Bart Smit en Dixons hebben helemaal geen vermelding van GH3 op hun site. Free Record Shop heeft zelfs helemaal geen vermelding van GH3 op hun site! Toch maar even bellen dan.. :)
FiXeR.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:20:
Zou je die gitaren ook los kunnen kopen? Of iig, 1tje los? Zodat je met zijn 2e op de PC kunt spelen (samen uiteraard)

Ik weet absoluut niks van dit spel, maar het lijkt me erg gaaf namelijk!
Die zullen er als het goed is wel komen, maar wanneer is volgens mij nog onbekend.. Anders is het nog altijd de X360 versie te kopen als het goed is.

EDIT: Ik heb net E Plaza aan de lijn gehad en die gozer lachte me half uit omdat de PC versie helemaal niet bestaat volgens hem,, maargoed.. Daarna ook nog de Free Record Shop aan de lijn gehad en die kende Guitar Hero 3 niet echt volgens mij. Intertoys heeft de hoorn er naast liggen en bij Dixons zijn ze niet thuis :+ Dus helaas bot gevangen :P

[ Voor 15% gewijzigd door alex3305 op 19-11-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat hoef je niet te melden

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel te spelen op een midrange pc maar of het makkelijk is dat betwijfel ik. Ik heb even geprobeerd het op pc te spelen maar dat ging best wel moeilijk. Vergeleken met de xbox 360 versie is de pc versie veeel moeilijker. Dat komt natuurlijk omdat het op de pc met keyboard moet en xbox met controller. Maar als je een gitaar heb jah dan is het op allebei even makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 12:31
Daarom zodra het spel zonder controller voor de PS2 uit is koop ik die ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Is de Wii versie nou nog mono of is daar al een fix voor?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik heb het spel maar alvast gedownload voor de PC (schijnt de 23ste uit te komen, dus guess waar ik ben het 's morgens ;) (juist ja de Media Markt) ) omdat ik geen DVD speler/rw heb. De key copy ik wel over en dan kan ik ook online spelen.

Spel speelt lekker op een keyboard, maar kan eerlijk gezegt niet wachten tot ik het gitaartje erbij heb zodat ik ook echt kan gaan shredden.

Easy mode is inderdaad easy, zelfs op het keyboard, meeste liedjes rond de 95 - 99% al gespeeld en ik moet zeggen dat de nummers echt leuk en relaxt zijn, vanavond gauw verder spelen zodat ik verder kan op medium en daarna Hard.

Toetsenbord is toch wel raar soms, vooral met de combo muis als aanslag apparaat en het werkt zeer zeker niet zo lekker als een gitaartje. Kan niet wachten tot de 23ste :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57

Theuno

Da Devil Crew

X-G schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 01:38:
Toetsenbord is toch wel raar soms, vooral met de combo muis als aanslag apparaat en het werkt zeer zeker niet zo lekker als een gitaartje. Kan niet wachten tot de 23ste :)
Ik kan ook niet wachten, heb een preorder lopen voor de Wii. Helaas kan ik vrijdag geen vrij nemen, maar ik vermoed dat er dit weekend veel gitaar gerag zal zijn.
Heeft iemand iets gehoord van de Mono ellende van de Wii, en of er al een fix in de aantocht is ?

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik ga de PS3 versie halen morgen maar heb ook even stiekem de PC versie alvast in huis. Werkt met een toetsenbord wel grappig maar niets bijzonders zonder gitaar. Ik vraag me echter af aangezien de PS3 Gitaar met een USB dongle komt, kan ik deze gewoon voor de PC versie ook gebruiken? Altijd leuk als dat ook kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Misschien hap ik wel teveel maar wat zitten er hier een paar te emmeren op het mono probleem bij de Wii. :|
Wacht gewoon even af tot het spel er is, dan kunnen mensen er een oordeel over geven.
En mocht het probleem er nog wel in zitten dan kun je er alsnog over gaan emmeren. 8)
(En ja ik heb zelf ook de Wii versie in pre-order staan en het zel me een zorg zijn of de bug erin zit of niet, belangrijker is of hij gefixed gaat worden en hoe hinderlijk het bij de gameplay zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpeeters
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:51
Theuno schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:08:
[...]

Heeft iemand iets gehoord van de Mono ellende van de Wii, en of er al een fix in de aantocht is ?
Jammer, ik zou de mijne ook graag zo snel mogelijk hebben, maar het lijkt erop dat de Wii versie nog even op zich zal laten wachten...

http://www.9lives.be/game...i-uit-de-winkelrekken-wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

jpeeters schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:01:
[...]

Jammer, ik zou de mijne ook graag zo snel mogelijk hebben, maar het lijkt erop dat de Wii versie nog even op zich zal laten wachten...

http://www.9lives.be/game...i-uit-de-winkelrekken-wii
Ah oh :p dan denk ik niet dat ik hem zaterdag op me verjaardagsfeest kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
Well ik heb gh3 career mode gespeeld op de pc op easy heb alle nummers al uitgespeeld behalve de nummers die je moet kopen in de shop.

en moet zeggen er zitten gave nummers bij maar kwa extra items en opties is het wat mager
je kan 4 achter de shermen dokopen maar die zijn wat betreft gh1 etc wel heel erg kort en niet super intresant dus spaar het gel maar uit voor kleding gitaaren en songs.

voor de rest zijn de eisen best wel zwaar ik heb een am2 athlonXP 6000+ met 2 gig 800 mhz geheugen een snelle sata 2 schijf en een geforce 7900gt en ik moet het publiek en de effecten uit uitzetten omdat anders de noten wat schokkerig op me afkomen waardoor je wat nooten mist

voor de rest wel een aardige game vooral the battle mode is cool wat is er mooier dan een snaar van de tegenstander doorknippen zodat hij hem moet repareren tijdens het spelen etc

ook een coole powe up is onder andere de mogelijkheid om hem dubbele noten te geven of zijn moeilijkheids graad te verhogen
en het omdraaien van de fret buttons zodat de groene toets oranje word etc :P

alleen jammer dat er maar 3 battles in zitten der allerlaatste is wel cool als je tegen the big boss moet spelen

daarom weet waar jeaan begiont verwacht absoluut niet veel extras zoals in gh1

een ander leuk detail is dat als je de eindboss hebt verslagen dat je dan zolang als de aftiteling loopt nog vedder kan spelen en dat is heel ver voordat de aftiteling is afgelopen :P

heb nog niet de coop kunnen spelen tegen iemand dus die mode kan ik niks over vertellen

de tussen scenes die je krijgt zijn leuk gedaan een beetje cell shading en erg grappig

ik hoop alleen dat er iemand het voorelkaar krijgt om de gth1,2,encore te installeren dat zou het nog compleeter maken, zoals in Frets on Fire het geval is waar je de origineele ps2 cd's van gh in kan stoppen en de game de songs kan importeren moet op de pc versie wel te doen zijn.

en anders hoop ik dat ze gth1 , 2, encore als song packs beschikbaar maken als download

maar boven all is het een leuk spell op de hoge eisen na kan n iet wachten tot ik hem krijg en de nummers met gitaar kan spelen.

want het is inderdaad iritant om de blauwe en oran je toets met de keyboard te spelen :P

maar al met all een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Hmm hier in Oss kent dus geen een gamezaak ofzo Guitar Hero 3 voor de PC.. Bart Smit, E Plaza, Dixons, Intertoys en Free Record Shop kennen of Guitar Hero niet of zeggen dat het spel niet voor de PC uitkomt..

Njah dan maar op Bol.com wachten tot vrijdag.. *lame*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Laatst online: 12-09 16:14
Alex3305 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:44:
Hmm hier in Oss kent dus geen een gamezaak ofzo Guitar Hero 3 voor de PC.. Bart Smit, E Plaza, Dixons, Intertoys en Free Record Shop kennen of Guitar Hero niet of zeggen dat het spel niet voor de PC uitkomt..

Mja maar die knuppel bij E-Plaza denkt dan ook ergens verstand van te hebben :P. Vraag je of er HDMI kabel is voor de PS3 zegt ie dat er alleen de component versie is :P ja goed bezig herman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

CreativeMind schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:19:
[...]

Mja maar die knuppel bij E-Plaza denkt dan ook ergens verstand van te hebben :P. Vraag je of er HDMI kabel is voor de PS3 zegt ie dat er alleen de component versie is :P ja goed bezig herman.
kan die man er dan iets aan doen dat die enkel component en geen hdmi in voorraad heeft :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Boeboe schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:04:
[...]

kan die man er dan iets aan doen dat die enkel component en geen hdmi in voorraad heeft :?
[Still offtopic]
Bij de e-Plaza hebben ze WEL een PS3 HDMI kabel in het assortiment zitten.[/offtopic]

Maargoed, ik ben benieuwd of deze winkels/ketens het spel wel gaan krijgen.. Iemand al geinformeerd in zijn/haar stad of dorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Piggen schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:42:
Heerlijk dat deze ook op de PC uitkomt. Ik ga hem zeker kopen.

Maar zou iemand me uit kunnen leggen waarom die systeemeisen zo hoog liggen? Het lijkt bijna Crysis wel. Niet dat ik veel problemen verwacht met m'n X2 4000+/X1950Pro/1GB RAM, maar op het oog lijkt het me toch niet zo'n veeleisende game.
well ik heb een X2 6000+ / 7900gt / igb 800 mhz ram en als ik de crowd en effects aan zet dan schokken de nootjes best well snap zelf ook niet waarom de eisen zo hoog liggen

maar wat ik niet snap is dat ze allen high/low hebben waardoor ik dus de effecten en crowd allen kan aan/uit zetten en niet een tussen stand zoals medium, dan zou ik meschien eindelijk kunnen spelen met alles aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Alex3305 schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:31:
[...]

Njah heb je een punt, maargoed.. Street date ligt nog steeds @ 23 november, btw.. E Plaza, Bart Smit en Dixons hebben helemaal geen vermelding van GH3 op hun site. Free Record Shop heeft zelfs helemaal geen vermelding van GH3 op hun site! Toch maar even bellen dan.. :)

[...]

Die zullen er als het goed is wel komen, maar wanneer is volgens mij nog onbekend.. Anders is het nog altijd de X360 versie te kopen als het goed is.

EDIT: Ik heb net E Plaza aan de lijn gehad en die gozer lachte me half uit omdat de PC versie helemaal niet bestaat volgens hem,, maargoed.. Daarna ook nog de Free Record Shop aan de lijn gehad en die kende Guitar Hero 3 niet echt volgens mij. Intertoys heeft de hoorn er naast liggen en bij Dixons zijn ze niet thuis :+ Dus helaas bot gevangen :P
Well de winkel waarik gh3 heb besteld krijgt hem donderdag en verstuurd hem dan ook zodat ik op de release 23 nov thuis heb zins hij pas op 23 verkocht mag worden.

maar ja zal je net zien dat op de 23 er een bericht komt dat hij vertraagt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Alex3305 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:44:

wel ik heb hem besteld bij 12game.com http://www.12game.com/PC_Games/Guitar_Hero_3_bundel.aspx
kost 71,24 euro

dabn heb je ook nog gcshop.nl
http://www.gcshop.nl/product.php?id=7646
daar kost i advies 69,99 hun prijs 60,00 waarschijnlijk een actie

ben zelf ook even bij bart smit in groningen langs geweest en free record shop en ook die filiaalen zeggen dat de pc niet bestaat vragg me toch wel af hoeveel vberstand ze hebben daar

mediamarkt zegt dat hij komt maar niet voor december zo kruis je fingers dat hij niet uitgesteld word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ga tijdens mijn middagpauze toch ook eens rondkijken of hij nog nergens verkrijgbaar is. Ik zie me al op men werk aankomen met die verpakking :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
miss toch maar donderdag even kijken of die ergens te verkrijgen is (A) ff tussen de middag de stad utrecht in in me pauze :P

en anders snel nog ff bij bol.com bestellen.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
iemand al gespot ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
RaShCl schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:37:
[...]

wel ik heb hem besteld bij 12game.com http://www.12game.com/PC_Games/Guitar_Hero_3_bundel.aspx
kost 71,24 euro

dabn heb je ook nog gcshop.nl
http://www.gcshop.nl/product.php?id=7646
daar kost i advies 69,99 hun prijs 60,00 waarschijnlijk een actie
...
Dit had ik eerder ook al vermeld, ik heb hem zelf besteld op Bol.com omdat hun hem meestal ook donderdag versturen als ie vrijdag uitkomt. Maar rondkijken kan nooit kwaad toch :)

Verder is het wel vreemd dat (niet-web) winkelketens het spel niet kennen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hmm, ik neem aan dat deze versie voor de PC incl. gitaar is? Ik heb het namelijk geprobeerd te spelen met een keyboard, maar dat viel wmb niet echt te doen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pasta schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:45:
Hmm, ik neem aan dat deze versie voor de PC incl. gitaar is? Ik heb het namelijk geprobeerd te spelen met een keyboard, maar dat viel wmb niet echt te doen. :P
volgens google wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
NO WAY!! -_-'

Mijn product die ik in bestelling heb @ bol.com (Guitar Hero 3, Legends Of Rock Bundle (bundel)) is dus gewoon onvindbaar geworden voor de PC.. Wel is het product wat jij noemde overal zichtbaar.. Dus erg vreemd IMHO!

Echter is dus de release een week opgeschoven blijkbaar :S Ik ga ff GCShop en 12Game mailen of hun dat ook hebben.. Want dat vind ik dus wel klote :( Ik heb het spel namelijk al maar geen gitaar!! ARGH!

EDIT: Inmiddels Bol.com, GCShop en 12Game gemaild over hoe het nou zit met de releasedate en of deze verplaatst is naar 30 november, zoals het product op Bol.com suggereert.

[ Voor 8% gewijzigd door alex3305 op 21-11-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh nee ik kijk net bij de groothandel:

ps3 bundel: op voorraad
ps2 bundel: op voorraad

xbox360 bundel: 3-4 weken levertijd :S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik wil de 360 versie.
Hier in maastricht verkopen ze hem al.
Bart smit had er maar één, en die was vanochtend vroeg reeds verkocht. En één of andere gameshop heeft er twee liggen, maar die waren voor anderen gereserveerd :'(
Misschien dat ik hem a.s. zaterdag bij GamePlay '07 kan scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DasHMauL schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:24:
Ik wil de 360 versie.
Hier in maastricht verkopen ze hem al.
Bart smit had er maar één, en die was vanochtend vroeg reeds verkocht. En één of andere gameshop heeft er twee liggen, maar die waren voor anderen gereserveerd :'(
Misschien dat ik hem a.s. zaterdag bij GamePlay '07 kan scoren?
mediamarkt en free record shop in maastricht ook geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Daarnet gaan navragen in men favo gameshop, die erom gekend staat om alles vroeg in huis te hebben. Zij krijgen hem vermoedelijk morgen pas binnen. Wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enschede eplaza heeft ze allemaal al liggen in de schappen.
Gameshop verwacht ze ook elk moment.Hoop snel!want daar heb ik de kortings bonnen van vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:50:
Gameshop verwacht ze ook elk moment.Hoop snel!want daar heb ik de kortings bonnen van vol.
allemaal? Ook de PC versie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:50:
whoaa nog maar 2 daagjes mischien morgen al..... O+
ik gooi mijn echte gitaar al vast aan de kant.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Is GH3 al in nederland uit dan? Van wat ik hoor heeft de Music Store hier in Best pas op vrijdag GH3 binnen. Ik zit al een vrij lange tijd op dit spel te wachten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Komt de wii versie nou wel of niet? Overal is die wel gewoon te bestellen, maar ik wil niet voor een verrassing komen te staan als ik hem bestel. Iemand duidelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Phusebox schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:30:
[...]

mediamarkt en free record shop in maastricht ook geprobeerd?
Nee nog niet, ga na het werk even langs de MM.

@post hierboven: ik zie hier overal de PS2, PS3 én Wii versies in de schappen liggen dus.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wustenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 13:36
Ik las net dat iemand GH3 voor de XB360 gekocht heeft bij de Bart Smit in utrecht (WC rokade), leek me wel een goede tip om te plaatsen.

Iemand toevallig in de buurt van deventer of ede GH3 al gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Alex3305 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:14:
[...]

Dit had ik eerder ook al vermeld, ik heb hem zelf besteld op Bol.com omdat hun hem meestal ook donderdag versturen als ie vrijdag uitkomt. Maar rondkijken kan nooit kwaad toch :)

Verder is het wel vreemd dat (niet-web) winkelketens het spel niet kennen :S
well de zaak waarik hem besteld hebt zij ook dat zij meestal allesd een dag eerder krijgen zodat de bestelingen van klanten afgeleverd word waneer de verschijnings datumis in dit geval 23 november
maar ik ga toch donderdag even bellen of ze hem al hebben if so fdat betekend dat ik hem de 23 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Alex3305 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:58:
[...]

NO WAY!! -_-'

Mijn product die ik in bestelling heb @ bol.com (Guitar Hero 3, Legends Of Rock Bundle (bundel)) is dus gewoon onvindbaar geworden voor de PC.. Wel is het product wat jij noemde overal zichtbaar.. Dus erg vreemd IMHO!

Echter is dus de release een week opgeschoven blijkbaar :S Ik ga ff GCShop en 12Game mailen of hun dat ook hebben.. Want dat vind ik dus wel klote :( Ik heb het spel namelijk al maar geen gitaar!! ARGH!

EDIT: Inmiddels Bol.com, GCShop en 12Game gemaild over hoe het nou zit met de releasedate en of deze verplaatst is naar 30 november, zoals het product op Bol.com suggereert.
well volgens 12game.com is het nog steeds 23 november zo waar komt de datum 30 november dan vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
RaShCl schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:22:
[...]

well volgens 12game.com is het nog steeds 23 november zo waar komt de datum 30 november dan vandaan ?
Van Pasta die dit postte:
Duss..?!

EDIT: Alle oude links op Bol.com die verwezen naar het product "Guitar Hero 3, Legends Of Rock Bundle (bundel)", verwijzen nu dus naar die nieuwe pagina met 30-11 als releasedatum. Kan het ook zo zijn dat Bol.com misschien teveel bestellingen had en daardoor de releasedatum voor sommige mensen op heeft geschoven naar 30-11?

EDIT 2: Bol.com klantenservice zegt dat 30-11 de leidende releasedatum is en dat die aangehouden moet worden.. Dan maar ff snel @ 12Game orderen :D

[ Voor 24% gewijzigd door alex3305 op 21-11-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh ze hebben mijn reservering gewoon verkocht aan de eerste de beste sul die zei: eh ja ik heb die gereserveerd en nu is ie nergens te krijgen en alle winkels zeggen dat er leveringsproblemen zijn voor de volgende levering en geven aan rond de kerst!!!

aaargh echt overal uitverkocht... reserveer je f**#&( 4 maanden van tevoren

*snif... echt triest tegenwoordig wat je moet doen om aan een spel te komen

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Hmmz,

Net geprobeerd in Groningen (1 gameshop), maar ze hadden ze nog niet. Op zich wil ik niet meer reserveren in geval dat het dan lang duurt bij die winkel en ze volop in een andere winkel liggen.

Morgen maar even langs alle gameshops in Groningen en de mediamarkt ofzo.

Wel vervelend phuse, maar komt vast goed =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Erg veel exemplaren voor mijn neus gezien bij de Eplaza en Bart Smit in utrecht. Alleen die prijs... 99.95 voor de ps3 versie? Die hoort toch gewoon 89 euro te zijn?

Beetje een domper, had er wel zin in. Nu maar besteld voor 20 euro minder bij GCshop, hopelijk een beetje een snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:58:
Komt de wii versie nou wel of niet? Overal is die wel gewoon te bestellen, maar ik wil niet voor een verrassing komen te staan als ik hem bestel. Iemand duidelijkheid?
wii versie komt 23 nov heb m besteld kost 89 euries :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DinoPK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:54:
Erg veel exemplaren voor mijn neus gezien bij de Eplaza en Bart Smit in utrecht. Alleen die prijs... 99.95 voor de ps3 versie? Die hoort toch gewoon 89 euro te zijn?
nee de adviesprijs is zelfs 109

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
DinoPK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:54:

Beetje een domper, had er wel zin in. Nu maar besteld voor 20 euro minder bij GCshop, hopelijk een beetje een snelle levering.
yup ik was er een van :P

had eplaza op HC in utrecht 99 euro :D SUPER VET SPEL :D

wel 5 winkels afgegaan BS in utrecht nog niet free recordshop buiten en op HC nog niet MM nog niet :S toen eplaza en voila :D vers uit de doos ^^

[ Voor 51% gewijzigd door fingerhead op 21-11-2007 19:35 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Alex3305 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:26:
[...]

Van Pasta die dit postte:

[...]

Duss..?!

EDIT: Alle oude links op Bol.com die verwezen naar het product "Guitar Hero 3, Legends Of Rock Bundle (bundel)", verwijzen nu dus naar die nieuwe pagina met 30-11 als releasedatum. Kan het ook zo zijn dat Bol.com misschien teveel bestellingen had en daardoor de releasedatum voor sommige mensen op heeft geschoven naar 30-11?

EDIT 2: Bol.com klantenservice zegt dat 30-11 de leidende releasedatum is en dat die aangehouden moet worden.. Dan maar ff snel @ 12Game orderen :D
inderdaad snell orderen want 12game.com zegt dat het echt storm gaat lopen ben ik blij dat i, hem al ruim 6 dagen geleden heb besteld :)

maar zal morgen donderdag 22 nov well even bellen of ze hem verstuurd hebben of dat ze hem nog niet ontvangen hebben omdat ze zeiden ze mogen hem pas officieel op de 23 verkopen en meestal krijgen ze het een dag eerder , zolang ze niet zeggen dat de datum verschoven is verwacht ik hem
well maar zal het morgen wel even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
RaShCl schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:51:
[...]

inderdaad snell orderen want 12game.com zegt dat het echt storm gaat lopen ben ik blij dat i, hem al ruim 6 dagen geleden heb besteld :)

]...]
Ik had em meteen besteld toen ik dat postte :) Dus hoop dat het wel goed komt :P. Ik snap overigens wel dat het storm gaat lopen! Hoeveel winkels hebben nu de PC versie? 3 ofzo? GCShop, 12Game en Bol.com en bij de laatstgenoemde is ie zelfs nog een week uitgesteld..

Hmm nog even over het modden van Guitar Hero 3 PC - ja ik heb het spel wel al geinstalleerd :P. Per liedje heb je dus twee bestanden, een .dat.xen en een .fsb.xen. Wat de .xen File extensie precies inhoud (Xenu zegt Filext) weet ik niet. Maar toen ik bij Filext zocht naar .fsb kwam ik terecht bij dit:
FMOD Sample Bank Format

This format is generated by the tool FSBank (fsbank.exe). It is mainly recommended for console formats, but can be used on any platform. It is especially recommended for PlayStation 2, Xbox and GameCube as it is a more optimal method of loading sound data into sound RAM rather than using individual sound files which is slow and inefficient when coming off CD.
Hmm er is dus misschien wel hoop voor modden.. Het .dat.xen bestand is namelijk maar een paar bytes (titel, individuele sleutel tegen modden misschien?!) terwijl .fsb.xen ongeveer 10MB per liedje is.

Ik heb er zelf verder niet meer naar gekeken, maar de bestanden zijn dus te vinden in de /data/music/ map. Veel succes voor modders :P

EDIT: Reactie van Bol.com gehad:
Tijdens de verwerking van uw bestelling bleek de door u bestelde titel 'Guitar Hero 3 PC Bundel' niet meer leverbaar. Om deze reden hebben wij dit artikel geannuleerd.

Dit is dan ook de reden dat het artikel van de website is gehaald. U kunt eventueel het vervangende product dat op 30 november 2007 gereleased wordt reserveren.

Het is mogelijk dat deze titel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze site. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

[ Voor 68% gewijzigd door alex3305 op 21-11-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
omg dit spel is zo vet hea XD

heerlijk (A) kan niet wachten tot vrienden van me hem hebben om te co-oppen echt super vet.

• RaShCl
Tijdens de verwerking van uw bestelling bleek de door u bestelde titel 'Guitar Hero 3 PC Bundel' niet meer leverbaar. Om deze reden hebben wij dit artikel geannuleerd.

Dit is dan ook de reden dat het artikel van de website is gehaald. U kunt eventueel het vervangende product dat op 30 november 2007 gereleased wordt reserveren

hmmm vervangend product voor gh3 pc wat zou dat zijn since er niet iets anders is ter vervanging

het is de enige gitaar voor de pc

maar meschien bedoelen ze de xbox 360 gitaar schijnt compatible te zijn met gh3 omdat die ook usb is ?

iemand een idee
?

• alex3305
RaShCl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:43:

Dit is dan ook de reden dat het artikel van de website is gehaald. U kunt eventueel het vervangende product dat op 30 november 2007 gereleased wordt reserveren

hmmm vervangend product voor gh3 pc wat zou dat zijn since er niet iets anders is ter vervanging

het is de enige gitaar voor de pc

maar meschien bedoelen ze de xbox 360 gitaar schijnt compatible te zijn met gh3 omdat die ook usb is ?

iemand een idee
?
Als je het helemaal leest, zeg maar andere posts van mij ook. Dan zie je dat ik bedoel dat de bundel met als releasedatum 23 november is geannuleerd en die veranderd is naar 30 november. Dat bedoelen ze dus...

• fingerhead
btw Halo soundtrack vanaf vandaag te downloaden. ben benieuwd dat is zon vet nummer om te spelen zelfs op de echte gitaar XD

edit exclusief voor de xbox

[ Voor 11% gewijzigd door fingerhead op 22-11-2007 09:40 ]

• Phusebox
RaShCl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:43:
de 360 versie is draadloos net als de ps3 en dus zeker niet usb

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Dinsdag besteld bij de BartSmit en gister binnen (Wii versie) _/-\o_
Wat een gaaf spel, alleen in het begin wel ff lastig :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

chromeeh schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:16:
Dinsdag besteld bij de BartSmit en gister binnen (Wii versie) _/-\o_
Wat een gaaf spel, alleen in het begin wel ff lastig :P
Is hij wel gewoon stereo of DPLII? Krijg zaterdag ook mijn versie :D

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:43

chromeeh

the Gnome

Razor.Timo schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:22:
[...]

Is hij wel gewoon stereo of DPLII? Krijg zaterdag ook mijn versie :D
Eerlijk gezegt nog niet eens op gelet |:(
Vanmiddag eens ff kijken / luisteren :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Zouden de mensen met een wii versie even kunnen posten of de PAL versie ook mono is? Ik lees een hoop over die mono problemen en eerlijk gezegd heb ik geen zin om een mono spel te halen. Als het dus nog mono is dan wacht ik nog even.

erhmm.

Verwijderd

Iedereen koopt 't natuurlijk voor sinterklaas dus zal wel lastig te verkrijgen zijn ja

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Een tijdje geleden las ik dat er een speciale bundel pakket zou verkocht worden voor de 360 Dus met 2 gitaren inplaats van 1. Is die ook te koop?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Multensor

Multensor

wtf

TheKillingBean schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:54:
Een tijdje geleden las ik dat er een speciale bundel pakket zou verkocht worden voor de 360 Dus met 2 gitaren inplaats van 1. Is die ook te koop?
Ik ben ehm nergens tegen gekomen moet ik zeggen (ben ook meer opzoek naar wii). Alleen de packs met 1 gitaar en de losse games. De losse gitaren hadden geloof ik de release date van de 30e. Dont hit me if i'm wrong :)

erhmm.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
Ik begin eigenlijk wel bang te worden dat ie morgen nergens te krijgen is (360 versie).
Was gister langs de MM geweest, en daar zouden ze hem waarschijnlijk vandaag krijgen. Helaas ben ik niet in de positie om vandaag langs tegaan, en gezien alle geruchten over tekorten ben ik bang dat ik vrijdag achter het net ga vissen.

Gister tijdje de demo zitten spelen, heb er toch wel erg veel zin in :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Ik zie dat mijn kopie verzonden is bij gcshop \o/. Ik heb de laatste dagen de PC versie gespeeld ism de 360 guitar, en dat viel toch wel heel erg tegen. de nummers zijn enorm koel (muse :9~~~~~~~~~~~~~~) maar het spel heeft heel veel last van lagg andere stomme dingen waardoor je noten mist. Hammer offs en pull ons gaan váák mis, zo vaak dat het irritant begint te worden. ik hoop dat de 360 versie (die ik heb besteld) daar geen last van heeft, anders is het wel heel jammer :(

Heb op de pc de hard career bijna uitgespeeld, alleen de bossbattle moet ik nog doen :( Maarja, dat zal ik morgen ook wel zo kunnen doen \o/

• Deniax
  • Laatst online: 27-08 10:29
Phobos schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:12:ik hoop dat de 360 versie (die ik heb besteld) daar geen last van heeft, anders is het wel heel jammer :(
Ik heb de 360 versie al een paar weken, en heb absoluut geen last van de problemen die je beschrijft, dus het zal wel goed komen :)

Verwijderd

Even een 'domme' vraag misschien: Is guitar hero3 (PC) ook speelbaar met je xbox-guitar-controller? De aansluiting van de controller is toch USB?
Deniax schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:44:
[...]
Anders lees je even 3 reacties terug :X
Excusez-moi. |:( *zal m'n ogen wat beter openen* .

Dank iig voor het verwijzen ernaar ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 12:48 ]

• Deniax
  • Laatst online: 27-08 10:29
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:21:
Even een 'domme' vraag misschien: Is guitar hero3 (PC) ook speelbaar met je xbox-guitar-controller? De aansluiting van de controller is toch USB?
Anders lees je even 3 reacties terug :X

• Joost79
  • Niet online
Media markt maastricht heeft em liggen, net x360 versie gehaald...nu nog wachten totdat ik m'n xbox terugkrijgen :(

Maar er lag een behoorlijk aantal X360 en PS3 versies.

Helaas hadden ze mass effect nog niet....

• alex3305
Ik heb zo'n gevoel dat ik mijn product morgen niet ga krijgen,, PC versie that is. Gister besteld @ 12Game, maar ik heb zo'n gevoel dat er tekorten gaan komen.. Wel jammer overigens

Wel gelukkig vandaag mijn Sennheiser HD205 koptelefoon binnen gekrijgt :D De mijne was kapot en ik heb hem afgelopen vrijdag opgestuurd en vandaag al een NIEUWE binnen gekregen :D Zeer netjes IMHO :D

EDIT: Iemand al een verzonden bericht gehad van 12Game voor de PC versie? Ik kan nu helaas niet bellen, dus als iemand anders daar wel de mogelijkheid toe heeft en kan replyen, graag O-)

[ Voor 20% gewijzigd door alex3305 op 22-11-2007 14:19 ]

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Phobos schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:12:
Ik zie dat mijn kopie verzonden is bij gcshop \o/. Ik heb de laatste dagen de PC versie gespeeld ism de 360 guitar, en dat viel toch wel heel erg tegen. de nummers zijn enorm koel (muse :9~~~~~~~~~~~~~~) maar het spel heeft heel veel last van lagg andere stomme dingen waardoor je noten mist. Hammer offs en pull ons gaan váák mis, zo vaak dat het irritant begint te worden. ik hoop dat de 360 versie (die ik heb besteld) daar geen last van heeft, anders is het wel heel jammer :(

Heb op de pc de hard career bijna uitgespeeld, alleen de bossbattle moet ik nog doen :( Maarja, dat zal ik morgen ook wel zo kunnen doen \o/
Die problemen, zouden die echt in het spel zitten of is je PC misschhien niet snel genoeg? De systeemeisen zijn namelijk vrij heftig.

Ik zal straks eens bij MediaMarkt Utrecht kijken of er al een spoor is van de PC versie, maar ik heb er nogal een hard hoofd in. Ik vind het namelijk ontzettend vreemd dat kennelijk alleen Bol, GCshop en 12Game van die versie gehoord hebben, terwijl Bart Smit en de FRS van niks weten.

[ Voor 13% gewijzigd door Piggen op 22-11-2007 15:03 ]

• alex3305
Piggen schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:19:
[...]

Die problemen, zouden die echt in het spel zitten of is je PC misschhien niet snel genoeg? De systeemeisen zijn namelijk vrij heftig.

Ik zal straks eens bij MediaMarkt Utrecht kijken of er al een spoor is van de PC versie, maar ik heb er nogal een hard hoofd in. Ik vind het namelijk ontzettend vreemd kennelijk alleen Bol GCshop en 12Game van die versie gehoord hebben, terwijl Bart Smit en de FRS van niks weten.
Ja, dat is inderdaad erg vreemd. Echter is deze versie in Duitsland wel goed verkrijgbaar en in de US ook.. Dus anders maar een X360 versie kopen en het spel verkopen voor 2 tientjes :P

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm Dixons heeft 'm nog niet binnen.
Zo maar eens een bezoekje brengen aan de MM ArenA, als ze 'm in andere MM's al hebben :D

• RaShCl
TheKillingBean schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:54:
dat heb ik ook gelezen maar ook nog niks gervonden over dat pakket

• RaShCl
Phobos schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:12:

well over dat noten missen dat heb ik ook met mijn versie op de pc maar nadat ik crowd en effecten
uitzette heb ik daar bijna geen last van en als ik de grafics naar low zet dan helemaal niet en dats niet erg de effecten heb ik all gezien in het begin en als ik speel heb ik daar zowiezo gen tijd voor :)

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

Mail van GCshop gehad dat ze door hun pre-order voorraad heen waren. balen dus. :(
Gelijk de MM in Groningen maar gebeld en een Wii versie laten vastleggen.
Kan morgen opgehaald worden dus ik hoop dat ze hem ook echt vasthouden. :P

• Multensor

Multensor

wtf

Ryudo schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:05:
Mail van GCshop gehad dat ze door hun pre-order voorraad heen waren. balen dus. :(
Je hebt geen probleem dat het op mono geludio zal draaien? Persoonlijk lijkt het me heel erg kut maar ik zit ook ngo te twijfelen. Ik dnek dat het w88 wordt want sommige nummers zijn gewoon echt voor stereo gemaakt en dan krijg je lekker alles door 1 signaal :(

erhmm.

• Ryudo

Ryudo

Daily dose~

Als ze wel een omruilactie gaan houden meld ik me daar wel voor aan.
De luidsprekers van mijn tv zitten zo dicht bij elkaar dat ik het verschil amper ga horen tussen mono of stereo denk ik. Ik redt me dus eerst wel even met mono geluid. Beter mono dan helemaal geen geluid denk ik dan maar. :)
We gaan wel zien hoe het uitpakt en speelbaar is. Dat is het risico dat je als early adaptor neemt. :)

• alex3305
Ik krijg net deze mail van GCShop wat betreft de PC versie van Guitar Hero 3:
Beste Alex,

De releasedatum is inderdaad verschoven naar 30 November. Als je verder
nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.
Duss?!

Iemand die contact op kan nemen hierover met 12Game, ik heb namelijk hier nu niet de mogelijkheid toe :(

[ Voor 63% gewijzigd door alex3305 op 22-11-2007 15:24 . Reden: Whoops, wel blijven lezen hey :P ]

• basset
  • Laatst online: 05-09 13:09
Gisteren de PS3 versie gekocht bij BS.

Leuke gitaar. Ik ben alleen bang dat ik toch minder ga spelen dan gedacht. Waarom weet ik niet, maar ik vind niet bij alle nummers de gitaar lekker passen bij de "noten" die je moet spelen.

Hop,hop,hop!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan moet je expert mode doen ipv easy / medium.

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ryudo schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:05:
Hmmm, ik heb em daar ook gereserveerd, maar (nog) geen mailtje gehad... Hopen dat ik em wel binnenkrijg morgen. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Alex3305 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:21:
Ik krijg net deze mail van GCShop wat betreft de PC versie van Guitar Hero 3:

[...]

Duss?!

Iemand die contact op kan nemen hierover met 12Game, ik heb namelijk hier nu niet de mogelijkheid toe :(
Het lijkt me logisch dat die daar dan ook pas vanaf de 30e leverbaar is.

Verwijderd

Nadat ik een mailtje kreeg van GCshop dat ze mij niet konden leveren heb ik hem maar bij de BS gehaald vandaag ( de laatste wii ) en achter mij iemand de laatste XBOX 360 versie :P

Intertoys krijgt hem niet eens ( wisten ze mij te vertellen in 2 winkels ) FRS wist het niet zeker en Dixons wist het ook niet zeker ..

Dit alles in Veghel en Uden ..

• Aragornwj
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 22:43

Aragornwj

Blerf

Dit is wat ik terugkreeg van 12.game.com:
Vandaag hebben wij onze levering van Guitar Hero 3 binnen gekregen, tot onze verbazing hebben wij extreem weinig binnen gekregen. Wij hebben hierop navraag gedaan bij onze leverancier en blijkt dat de uitgever een zeer laag aantal exemplaren van de bundels en games heeft opgestuurd. Wij kunnen dus ook niet verzekeren dat wij aan iedereen direct op de release datum kunnen leveren. Er is nog slechter nieuws in betrekking tot de mensen die een PC bundel hebben besteld. Deze zijn namelijk helemaal niet geleverd aan ons, wij hebben dus geen PC bundels in onze voorraad en zullen deze op een later moment moeten leveren.

Onze oprechte excuses voor deze situatie, wij doen er alles aan om te zorgen dat wij zo snel mogelijk de openstaande Guitar Hero 3 bundels en exemplaren kunnen versturen. Wij zullen met elke verlate order ook een kleine attentie mee sturen.

MEEHH!!!!

Verwijderd

hoor net dat de plaatselijk game shop gh3 nog niet binnen heeft ik moet nog een dagje wachten.

joepie tweakers is weer online op mijn werk :P

Verwijderd

En na 3dagen wachten voor de gameshop nog niks...morgen zeggen ze de hele week al.
ik zie t somber in.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 17:07 ]

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
GC shop gecancelled, heb een betere deal gevonden. Nu de ps3 versie bundel versie besteld voor 74 euro incl verzenden. Fuck bart smit met zijn 100 euro.
Zal me een worst wezen wanneer die binnen komt, tis een mooi prijsje zo (ben toch nog druk met assassins creed en cod4)

• RaShCl
Aragornwj schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:38:
Dit is wat ik terugkreeg van 12.game.com:

[...]
Ja heb net hetzelfde gehoord toen ik belde
Dus we kunnen we het wel vergeeten voor de eerst komende dagen
balen

wederom heeft duitsland weer voorrang op ons

zelfde als met de wii hier niet te verkrijgen in duitsche winkels in overfloed

heb ook al een mailtje naar aspyr gestuurd een paar dagen geleden maar die durfen waarschijnlijk hun mond niet open te trekken na deze blamage.

denk dat ik maar een xbox ekplorer koop en die gebruik gelukkig heb ik gh3 gedownload kan hem in iedergeval spelen

Verwijderd

wat zijn de voor en nadelen met de wii en de 360 versie op download content en mono geluid na?
multyplayer zowat het zelfde bv?

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

SambalBij

We're all MAD here

De Wii versie gebruikt de tril- en geluidsopties van de remote. Of dat een voordeel is mag je zelf uitmaken :P
Ik heb zelf zowel een PS2, een Wii als een Xbox360, en ik heb hem voor de 360 gehaald vanmiddag... (Geloof ik de laatste vrij beschikbare bij de Gameshop, rest waren al gereserveerd :P)
Dit omdat de mensen in mijn omgeving (vrienden, collega's) die het ook spelen dat voor het merendeel ook op de 360 gaan doen. En aangezien het online spelen alleen kan binnen je eigen platform heb ik hem dus ook voor de 360 gekocht :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

ik snap der niks van .. ik zit nu bij de boss battle of in ieder geval iemand challengde mij .. en hij gebruikt elke keer dat whammy battle ding maar hoeveel ik ook beweeg met mijn whammy ik kan hem niet meer gebruiken .. doe ik iets verkeerd?

Verwijderd

Deel 2 hebik op de 360.met gitaar dus.
Dus leuk voor met zn 2en thuis straks.
Vrienden die ik ken halen hem op de wii.
leuk voor online dus.
Is er kwa spel inhoud nog veel verschil?360 heeft wel weer archiefments bv.
Ik weet echt niet meer waarop ik hem moet halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 17:23 ]

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?