[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.373 views sinds 30-01-2008

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:55

SambalBij

We're all MAD here

Het is geloof ik momenteel nog niet bekend of er voor de Wii versie ook nog downloadable content beschikbaar komt. (Aangezien het shopping channel daar niet voor is ingericht en de Wii maar beperkte opslagcapaciteit heeft. (Eén GH3 nummer is zo te zien rond de 20 a 30MB groot)

Bedenk wat je belangrijker vindt; gezellig met twee man voor de tv kunnen gamen of online kunnen spelen... In het eerste geval voor de 360 versie gaan aangezien je daar al een gitaar voor hebt...

[ Voor 26% gewijzigd door SambalBij op 22-11-2007 17:43 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

Piggen schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:19:
[...]

Die problemen, zouden die echt in het spel zitten of is je PC misschhien niet snel genoeg? De systeemeisen zijn namelijk vrij heftig.

Ik zal straks eens bij MediaMarkt Utrecht kijken of er al een spoor is van de PC versie, maar ik heb er nogal een hard hoofd in. Ik vind het namelijk ontzettend vreemd dat kennelijk alleen Bol, GCshop en 12Game van die versie gehoord hebben, terwijl Bart Smit en de FRS van niks weten.
Zou natuurlijk zo maar kunnen, maar ik heb een X2 4200+, 2GB ram en een 7900GT dus dat lijkt me wel ok. Publiek heb ik uit gezet, en ook de physics en details staan op low. Wel op 1680x1050, maarja, morgen krijg ik toch de 360 dus dat maakt dan niet zo veel meer uit \o/

balen voor iedereen die bij gcshop heeft besteld maar er geen krijgt. Ik ben blij dat ze de mijne wel verzonden hebben :)

Verwijderd

Wel wel, wat een geluk, ik heb mijn GH3 opgehaald vandaag.

Pakketje geopend, erg leuk allemaal.

Alleen, de controller maakt geen verbinding met mijn 360 (en het xje op de controller suggereert wel dat het hier een 360 controller betreft). Ik heb tevergeefs mn xbox uitgezet en de controller verbinding proberen te laten maken via de x-knop alsmede de connect knop aan de zijkant.

Ook heb ik het spel er al in gehad en zo proberen te verbinden. Ook heb ik al vanuit Dashboard proberen te verbinden (allebei met de xknop en later de connect knop).

De circel rond de X (op de controller) blijft knipperen, of cirkelen als ik de connect knop gebruik. Lekker lomp dit. Toch maar mijn GH2 360 controller pakken en die gebruiken? :s

-
Addit
oh best dom..

er zit ook zon connect knop op de 360.. Ik had het kunnen weten. Nja laatste keer dat ik een nieuwe (wireless) controller kocht is honderd jaar geleden. Jaja, ik consider mijzelf wel owned door mezelf. hehe.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 18:02 ]

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Heb het spel nu ook voor de pc....moet zeggen dat het fun-gehalte met een keyboard toch wel minder is. Zijn die gitaartjes (usb?) ook los verkrijgbaar en zijn er drivers voor?

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Zag toevallig gisteren bij de free record shop ook de losse gitaarcontroller liggen. Die Gibson Explorer USB controller die ook bij GH2 voor de 360 zit werkt ook prima op de PC. Daar zijn geen drivers voor nodig. Je schijnt ook de PS2 controllers via een PS2-USB converter te kunnen gebruiken, maar dat laatste weet ik niet zeker. Van de USB 360 controller weet ik wel zeker dat ie werkt op de PC versie van GH3

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Net mijn eerste perfect score!
Heb screenshotjes hier staan.

Iemand Raining Blood van Slayer al een beetje kunnen spelen? Die is niet eens te doen op easy...

NKCSS - Projects - YouTube

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
SambalBij schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:42:
Zag toevallig gisteren bij de free record shop ook de losse gitaarcontroller liggen. Die Gibson Explorer USB controller die ook bij GH2 voor de 360 zit werkt ook prima op de PC. Daar zijn geen drivers voor nodig. Je schijnt ook de PS2 controllers via een PS2-USB converter te kunnen gebruiken, maar dat laatste weet ik niet zeker. Van de USB 360 controller weet ik wel zeker dat ie werkt op de PC versie van GH3
:| Hmm dan ga ik die denk ik ook maar eens halen bij FRS als ze die nog hebben.. Anders nog ff kijken bij andere winkels morgen..

Verder werkt dat niet een PS2-USB converter ivm dat je dan Joy2Key moet gebruiken. Dit levert echter nogal veel lag op IMHO, dus voor mij werkte het niet..
CMG schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:32:

Iemand Raining Blood van Slayer al een beetje kunnen spelen? Die is niet eens te doen op easy...
Valt wel mee, niet perfect natuurlijk maargoed :P Ik heb dacht ik 95% ofzo gehaald daarop ;) Toen speelde ik pas 2 dagen O-)

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:01:
wat zijn de voor en nadelen met de wii en de 360 versie op download content en mono geluid na?
multyplayer zowat het zelfde bv?
Voor de 360 kan je "Quickplay CO-OP" downloaden. Dan kan je samenspelen en net voordat je werkelijk gaat spelen kan je de moeilijkheidsgraad instellen. Ik heb bijvoorbeeld een vriend die net op de rand van medium naar hard zit. Sommige liedjes kan hij in hard, de meeste nog in medium. We kiezen dan een liedje, en daarna kunnen we de moeilijkheid kiezen (dat liedje kan je wel in hard, ik doe deze in expert.)

Bij alle andere platformen moet je van te voren kiezen, dat heet Career CO-OP. Ik heb het heel kort gedaan, maar je moet dus waarschijnlijk alle combinaties: easy-easy, easy-medium, ..., expert-expert gedaan hebben om eenvoudiger te kunnen zien. Helaas moet je wel naar het begin van het spel en dan kiezen welke moeilijkheidsgraad, en dan doordrukken totdat je mag kiezen welk liedje je gaat doen.

Je moet dus al die combinaties spelen en je hebt een (iets) langere weg te gaan tussen het spelen. Beide zeer irritant en heel sneu van de makers.

Ik verwacht dat het dit is, maar zoals gezegd: ik heb het (nog) maar kort gedaan. Als ik de PS2 versie binnen heb zal ik eens kijken hoe co-op tegenwoordig echt gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Sendy op 22-11-2007 22:36 ]

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Vandaag bij de mediamarkt in Den Haag geweest, maar tevergeefs. Hij zou ze vandaag binnen moeten krijgen maar dit is niet gebeurd, maandag of dinsdag zouden ze nu wel binnen komen wist hij me te vertellen.
Morgen is hij als het goed is voor de Wii/X360/PS3 verkrijgbaar bij FreeRecordShop (netjes via de aankondigingsdatum). Morgenochtend daar met goede hoop maar langs!
Eplaza verschilt ook per filiaal helaas. Ene winkel was hij al uitverkocht, de andere zouden hem morgen pas binnen krijgen. Leuk geregeld allemaal :).

Hopelijk wordt het wachten beloond.

• RaShCl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
CMG schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:32:

praat me er niet van leek me in het begin well leuk te spelen maar veder op in de song word het aardig pittig heb 3 sterren met die song met keyboard

maar zowiezo ik sla die song altijd over

• Sendy
  • Niet online
Wat ik echt frappant vindt is het verschil in hoe hammer-ons en pull-offs werken. Bij GH2 had ik het gevoel dat ik ze heel vaak kon doen (i.t.t. GH1). In ieder geval nog op een hele tel. In GH3 worden de hammer-on en pull-offs notabene aangegeven en werken ze ook alleen maar daar. Je ziet dit goed in Raining Blood, in het begin (op medium) is er een heel stuk groen, en dan soms een rood groen blauw groen rood en verder groen. Dit zou in GH2 gewoon te hopoën zijn.

Maar nu probeer ik dus die hopo's dus ook na te spelen, en verrek, het lijkt ook wel alsof de muzikant dat ook zo heeft gedaan :) Tot nu toe vind ik het wel een toffe wijziging :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sendy op 22-11-2007 23:38 ]

• alex3305
Ik ga morgen kijken voor een GH3 Xbox360 versie, als ik er een kan aankomen meld ik dat wel hier. Als iemand dan het spel zelf wil overkopen dan mag dat, want ik heb geen Xbox360. Als ik hier geen reactie krijg, dan zal ik het spel op Marktplaats ofzo wel zetten. De prijs wordt dan 40 euro overigens ;)

Maargoed... :)

• CMG

CMG

RaShCl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:56:
[...]

praat me er niet van leek me in het begin well leuk te spelen maar veder op in de song word het aardig pittig heb 3 sterren met die song met keyboard

maar zowiezo ik sla die song altijd over
Knap, ik krijg het niet eens voor mekaar om hem op easy te halen, blijf meestal onder de 40% al hangen...

• CMG

CMG

Alex3305 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:46:
[...]

Valt wel mee, niet perfect natuurlijk maargoed :P Ik heb dacht ik 95% ofzo gehaald daarop ;) Toen speelde ik pas 2 dagen O-)
_/-\o_

Hoeveel hadden jullie in jullie career score? Ik kwam net onder de 3 miljoen uit. Heb ff screenshots erbij gezet van alle stage 2-8 (1 moet ik nog een paar nummers opnieuw doen morgen :D), een shotje van Ruby van The Kaiser Chiefs (bonus) en een 376 note streak bij Metallica's One (ging zo goed, had zo iets van: Yes, deze ga ik ook perfect doen... niet dus :P als je eenmaal die eerste fout maakt is het hek van de dam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:33

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik had GH3 voor de xb360 in bestelling bij xbox home, echter gaf die aan dat er in NL vette tekorten zijn van deze bundel met draadloze gitaar. Nieuwe leverdatum onbekend omdat bij 3 leveranciers geen voorraad was.. Jammer, dan maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb nu Medium helemaal uitgespeeld met 5 sterren of perfect (meeste 5 sterren) inclusief het nummer van Dragonforce op een standaard XBOX360 controller. Ben begonnen met Hard, bijna afgerond nu (overigens met meestal 3-4 sterren, een enkele 5 sterren).

Zo gauw de oranje buttons in beeld verschijnen raak ik meestal de weg kwijt en ga ik rare toetsen in drukken (je moet dan op A drukken op de controller, nogal verwarrend). Als je maar genoeg blijft oefenen, dan gaat het steeds beter!

Overigens ga ik nog wel de gitaar halen voor deze game, lijkt me ook fantastisch spelen!

[ Voor 8% gewijzigd door daandegoeiste op 23-11-2007 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
MediaMarkt Heerlen had toch aardig wat exemplaren binnen gekregen van zowel de Wii, PS2, PS3 en Xbox 360 binnen gekregen. Jammer genoeg geen GH3 voor de PC, yet. Vrij irritant want wil het gitaartje graag hebben voordat ik komende week naar zweden ga.

Echt, die leveringsproblemen hier in Nederland altijd :/ I need GH3 for PC >< Plx ><

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

X-G schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 01:48:
MediaMarkt Heerlen had toch aardig wat exemplaren binnen gekregen van zowel de Wii, PS2, PS3 en Xbox 360 binnen gekregen. Jammer genoeg geen GH3 voor de PC, yet. Vrij irritant want wil het gitaartje graag hebben voordat ik komende week naar zweden ga.

Echt, die leveringsproblemen hier in Nederland altijd :/ I need GH3 for PC >< Plx ><
Kwam er een gitaar voor de PC dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
CMG schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 07:07:
[...]

Kwam er een gitaar voor de PC dan?
Yeah, ik heb de game zelf al tot medium helemaal uitgespeeld met het toetsenbord, maar hard is me toch te lastig met mijn tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Het valt me op dat veel mensen nog met een controller/keyboard spelen. Ik dacht dat het nu alleen nog maar mogelijk was om het spel met de gitaar te halen en dat het pas later mogelijk was om alleen de gitaar of spel te kopen?

Niet dat het iets uit maakt, persoonlijk speelt de gitaar veel fijner dan de controller. Ik heb wel eens geprobeerd om bij GH2 tegen m'n broer te spelen (controller vs. gitaar) maar we kunnen allebei gewoon niet overweg met de controller op expert vanwege die oranje fret/vele notes. Ik kan niet wachten tot we allebei GH3 hebben gehaald zodat we eens echt met/tegen elkaar kunnen spelen :P

Een vraag voor de mensen die de PS3 GH3 gitaar al hebben en ook ervaring hebben met de PS2 GH2 gitaar: Zijn de frets op de PS3 GH3 gitaar wat minder stug als die van de PS2 GH2 versie? Hetgene waar ik nog wel eens last van had was dat je niet altijd even makkelijk over de gitaar kan glijden om erg snele HO/PO's te doen. Dit komt voornamelijk vanwege de stugge/grote frets op de gitaar en ik hoop daarom dat de PS3 GH3 gitaar meer tiptoets-achtige toetsen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
deTwisj schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:24:
Het valt me op dat veel mensen nog met een controller/keyboard spelen. Ik dacht dat het nu alleen nog maar mogelijk was om het spel met de gitaar te halen en dat het pas later mogelijk was om alleen de gitaar of spel te kopen?

[...]
Dat klopt ;) Maar demo's op bijv. Xbox Live hebben er voor gezorgd dat sommige mensen nog met een controller moeten spelen ipv een gitaar controller. Verder zijn er natuurlijk altijd mensen die de PC versie downloaden op een niet al te legale wijze ;) Ikke niet hoor :P O-)

Anyway, dadelijk nog ff in Oss kijken naar X360 pakketjes, want ik wil nu zo graag spelen dat ik het spel daarna wel verkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Kun je eigenlijk met de GH3 controller van de PS3 GH2en 1 spelen?

Ik vind de nummers op de vorige delen eigenlijk over de hele linie genomen beter.....

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje raar ik heb m besteld zoals gewoonlijk bij de gameshop in de stad en heb ff rond gekeken.
maar de prijs loopt behoorlijk uiteen heb de wii versie besteld voor 89,95 (geloof ik) maar kwam hem gisteren in andere winkels tegen voor meer dan 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
pff me 1e nummer gefaald :S slipknot op hard alles ging goed bleef altijd in het groen geen enkel probleem. en ineens boom af :'( hopelijk haal ik hem vandaag wil zo graag ttfaf spelen :S

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:02:
beetje raar ik heb m besteld zoals gewoonlijk bij de gameshop in de stad en heb ff rond gekeken.
maar de prijs loopt behoorlijk uiteen heb de wii versie besteld voor 89,95 (geloof ik) maar kwam hem gisteren in andere winkels tegen voor meer dan 100 euro
wii-versie, ff opletten of je geen mono-versie geleverd krijgt

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
MrJayMan schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:09:
[...]

wii-versie, ff opletten of je geen mono-versie geleverd krijgt
Hoe kun je dit zien dan? bepaalde versie nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Alex3305 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:40:
[...]

Dat klopt ;) Maar demo's op bijv. Xbox Live hebben er voor gezorgd dat sommige mensen nog met een controller moeten spelen ipv een gitaar controller. Verder zijn er natuurlijk altijd mensen die de PC versie downloaden op een niet al te legale wijze ;) Ikke niet hoor :P O-)

Anyway, dadelijk nog ff in Oss kijken naar X360 pakketjes, want ik wil nu zo graag spelen dat ik het spel daarna wel verkoop :P
Oja, met de xbox360 was het mogelijk een demo te downloaden/spelen. Ik had ook gelezen dat de xbox360 ook sommige nummers al te downloaden aanbood zoals de niet battle versie van "The devil went down to georgia". Jammer dat de andere platforms dat (nog) niet hebben/hadden, valt wel tegen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Laatst online: 12:56
Mavors schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:22:
[...]

Hoe kun je dit zien dan? bepaalde versie nummer?
Er is toch niets anders dan mono geluid?

nieuws: Wii-versie Guitar Hero 3 bevat alleen monogeluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 14:17

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is er maar 1 versie uit. Geloof eigenlijk niet dat ze voor dat probleem een compleet nieuwe release zouden doen. Neem aan dat er binnenkort wel een patch voor uitkomt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
BM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:27:
Volgens mij is er maar 1 versie uit. Geloof eigenlijk niet dat ze voor dat probleem een compleet nieuwe release zouden doen. Neem aan dat er binnenkort wel een patch voor uitkomt.
dat dacht ik ook al. daarom vroeg ik er naar, de post suggereerde dat er verschillende versies zijn.

Iemand trouwens al losse gitaren gespot? Eplaza heeft alleen nog maar de bundel in de schappen liggen (en ff voor mij aan de kant gelegd). zij zeiden dat die nog niet geleverd waren... en dat terwijl ik vanaaf een wii party hou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
De losse gitaren staan op stapel voor 21 December bij de meeste online shops...
Maarja, die dingen zijn zowat even duur als een gitaar inclusief game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
ik heb het spel ook nu...
de demo helemaal grijs gespeeld: met de controller was medium zeer goed te doen en hard nog net voor mij

maar nu met gitaar, na 15-20 nummers gespeeld te hebben kom ik niet verder dan easy... (alles onde de 80% zie ik als mislukt)

Met mijn linkerhand is het onmogelijk om met de pink op de blauwe knop te drukken, dan schiet de pijn door mijn hele arm, dus ik moet alles met 3 vingers doen en schuiven maar dat is echt :S :(
Ik snap ook echt niet hoe iemand hier ooit expert of hard haalt?

Ow en bovendien was mijn gitaar al gaar toen ik em kreeg; de strum bar (of hoe dat ding heet waar je mee aanslaat) blijft steeds plakken als je em naar boven beweegt.. :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Phusebox schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:54:
ik heb het spel ook nu...
de demo helemaal grijs gespeeld: met de controller was medium zeer goed te doen en hard nog net voor mij

maar nu met gitaar, na 15-20 nummers gespeeld te hebben kom ik niet verder dan easy... (alles onde de 80% zie ik als mislukt)

Met mijn linkerhand is het onmogelijk om met de pink op de blauwe knop te drukken, dan schiet de pijn door mijn hele arm, dus ik moet alles met 3 vingers doen en schuiven maar dat is echt :S :(
Ik snap ook echt niet hoe iemand hier ooit expert of hard haalt?

Ow en bovendien was mijn gitaar al gaar toen ik em kreeg; de strum bar (of hoe dat ding heet waar je mee aanslaat) blijft steeds plakken als je em naar boven beweegt.. :(
Jammer te horen dat je gitaar niet helemaal lekker speelt. Enige tips die ik kan geven mbt je linkerhand (frets) is om je wijsvinger zo veel mogelijk te gebruiken voor zowel de groene als rode fret. Je wijsvinger is (in mijn geval) veel makkelijker te bewegen. Verder is het veel oefenen en uitproberen wat voor jou het fijnste speelt.

Persoonlijk heb ik de meeste moeite met alt-strumming (op en neer bewegen met de strum bar) vooral bij oneven stukken in de ritme (dus 3x, 5x, 7x, etc. strummen en dan een kleine pauze en opnieuw) en erg snelle stukken met verschillende chords. Bijvoorbeeld Six of Gemini (GH2) op expert heb ik veel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Hmm jammer dat de PS3 versie van deze controller dus niet werkt icm Guitar Hero 3 PC, anders had ik die versie gehaald want die hadden ze dacht ik nog wel bij de FRS in Oss.. lame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eraan te denken om GH3 voor mijn neefje van 3 als cadeau te geven voor zijn verjaardag, maar dit is echt te moeilijk ben ik bang voor een jochie van 3? Ik zie mensen roepen dat op easy sommige nummers al niet te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
well ik heb maar even geboden op een gh2 met gitaar voor de xbox360
als ik de hoogste bieder ben kan ik in ieder geval op de pc spelen met gitaar
en waarschijnlijk denken meer mesen so want er is een hele run op de xbox360 gitaaren
wat de prijs omhoog laat gaan

maar goed meschien 15 december volgens 12game.com ALS het niet weer uitgesteld word
ik zou gh3 voor pc zo in duitsland bestellen daar is ie in overvloed maar die stomme vat tax die weij moeten betallen maakt hem nog duurder en je hebt gh3 dan in het duits
dat maakt mij niet uit anngezien ik gh3 al heb hoef ik allen maar een origineele key te hebben dat spell kan me niets schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:03:
Ik zat eraan te denken om GH3 voor mijn neefje van 3 als cadeau te geven voor zijn verjaardag, maar dit is echt te moeilijk ben ik bang voor een jochie van 3? Ik zie mensen roepen dat op easy sommige nummers al niet te doen zijn?
well op easy is maar een ieritant nummer en die kan je overslaan als je wilt

weet allen dat het in de 7de reeks met songs zit geloof het eerste nummer

[ Voor 8% gewijzigd door RaShCl op 23-11-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:03:
3 is te jong, of hun oog hand coordinatie en ritmegevoel met gevoel voor de werking van het spel moet wel behoorlijk hoog liggen.
Ik heb easy bijna uitgespeeld (moet nu tegen Lou, en dat is echt even taai)... ben echter ook pas een anderhalve avond bezig. (Heb hem afgelopen woensdag mogen ophalen in de winkel :D)

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Man man man... man MAN man man... :X

Ik ben echt bij alle denkbare winkels geweest hier in Amsterdam, en niemand heeft 'm.
Dixons verkoopt 'm alleen online omdat de doos te groot is voor de schappen.
MediaMarkt heeft medewerkers die de leverancier een uur buiten heeft laten wachten, waardoor deze is weggereden richting Venlo zonder uitladen.
FRS had 'm ook niet
E-Plaza had er maar twee binnen gekregen en die waren dan ook uitverkocht.

Gelukkig is die gast bij de E-Plaza een goede en hij belt me vanmiddag rond 16:00u of er nog een paar exemplaren binnen zijn. Houdt 'ie er één voor me vast :)

En Phuserd.. het zal ook weer eens níet hè :D ;)
Tips: Leer jezelf vanaf DAG ÉÉN aan dat je om en om strumt. Dus: neer-op-neer-op-neer-op-neer..
Dit ga je erg waarderen op hogere snelheden. Leer goed te schuiven en dan kun je heel veel spelen zonder je pink te hoeven gebruiken. Punt is alleen wel, dat áls je je pink goed beheerst, je wel 10x makkelijker speelt. Beter is beide 'technieken' te leren en ze toe te passen wanneer de noten het toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

.KeN. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:30:Leer goed te schuiven en dan kun je heel veel spelen zonder je pink te hoeven gebruiken.
In de volgende zin insinueer je het zelf al, maar leer gewoon je pink te beheersen (sommige mensen hebben hier blijkbaar zeer veel moeite mee) en de nummers op hard/expert worden direct een stuk eenvoudiger :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat zeker ja, maar als ik mijn pink niet gebruik in GH2 haal ik de nummers ook gewoon.
Het is dus niet echt een noodzaak, slechts een handigheid :)

Maar ik zou inderdaad gewoon voor de pinky-steez gaan hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij

SambalBij

We're all MAD here

Het heeft bij mij ook een hele tijd geduurd voor dat ik m'n pink een beetje kon gebruiken... die ging steeds gelijk met mijn ringvinger mee...
Inmiddels met 4 vingers de medium careers van GH1, 2 en 3 doorgespeeld, en lukt het best aardig...
Hard wil nog niet heel best lukken, zit dan steeds op de verkeerde knop, zeker als de noten heel snel heen en weer gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar Easy is de laagste moeilijkheidsgraad van het spel? Ik zie veel mensen op Easy spelen namelijk wat toch niet vaak gedaan word denk ik. Meeste spelen op Normal? Ik ben bang dat ik een ander cadeautje moet gaan zoeken voor me 3 jarig neefje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
.KeN. schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:30:
En Phuserd.. het zal ook weer eens níet hè :D ;)
Tips: Leer jezelf vanaf DAG ÉÉN aan dat je om en om strumt. Dus: neer-op-neer-op-neer-op-neer..
Dit ga je erg waarderen op hogere snelheden. Leer goed te schuiven en dan kun je heel veel spelen zonder je pink te hoeven gebruiken. Punt is alleen wel, dat áls je je pink goed beheerst, je wel 10x makkelijker speelt. Beter is beide 'technieken' te leren en ze toe te passen wanneer de noten het toelaten.
ehm op en neer strummen? ik mep tegen dat ding alsof het een akoestische gitaar is, kan dat ding echt niet vasthouden...

tja kan er ook niks aan doen dat ik blijkbaar EN niet kan gamen EN geen gevoel voor ritme heb EN een motorisch storing

dan is dit spel wel DE combinatie... ik ga em anders maar gewoon met de controller uitspelen want met de gitaar kom ik niet ver... is niet leuk als je door iedereen die je kent ge-owned wordt...

Mijn pink leren spelen, tja mijn pink is gewoon echt niet aanwezig... ik heb net een sectie van The Killers - When you were Young" (chorus) wel 100x gedaan en elke keer zeg ik: pink gebruiken pink gebruiken, maar zodra dat blauwe ding in beeld komt: *hop* daar schuift mijn hele hand op en neer...
Bovendien is het zo dat als mijn vingertoppen rusten op de frets mijn pink net over het randje komt en ik maar net de fret kan aanraken.

Hadden ze er niet op kunnen zetten 12+ en minimale vingerlengte xx cm

Tis een geweldig spel; maar jammer dat ik het dus niet kan spelen zoals het hoort. Easy is gewoon te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Laatst online: 05-09 17:55
Hmm vandaag op de dag dat GH3 uit moest komen heel utrecht en tilburg afgezocht naar dit mega brute spel en wat denk je wel overal PS2 en PS3 versies maar voor de wii ho maar.
In utrecht na gevraagd krijg ik te horen "Die hebben we niet meer" hoezo dat dan weer het is toch echt vandaag de release van de game en het lijkt me sterk dat het binnen 7 uur uitverkocht is :@:@ en via de site van BS kan ik alleen pre-orderen en niet bestellen :@

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 15:39

IJsrace

null

Helaas hier in omgeving Leiden / Den Haag geen enkele versie voor de Xbox360 te vinden. Overal of uitverkocht (GameShop / E-Plaza), of niet geleverd (MM, FRS) en menig andere reden gevonden bij de overige ketens.

Helaas, dat wordt wachten op de MM Den Haag maandag/dinsdag. Ze zouden dan in ieder geval binnen moeten komen...

Net geprobeerd met mijn GH2 USB controller te spelen met de PC versie van GH3.
Jammer dat het dusdanig 'buggy' is dat ik zelfs op 800x600 low zonder crowd/bewegingen nog een net zo schokkerig beeld heb als op 1280x1024 high. Nog leuker is dat het spel is vertraagd, waardoor er zon 15 seconde voor het einde ineens YOU ROCK in beeld staat, terwijl je nog lekker aan het spelen bent.

Yay voor slechte ports (so far). :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
WTF?!?!?

12Game heeft de releasedatum verschoven naar 15 - 12 voor de PC versie? Terwijl bol.com nog steeds op 30 - 11 staat voor dezelfde release.. GCShop zegt nog steeds 23-11 maargoed, dat weet ik ook niet.. Weer een request voor meer info? Ik ga in ieder geval de Xbox360 op bol.com bestellen, is nog volop in voorraad blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:38:
ehm op en neer strummen? ik mep tegen dat ding alsof het een akoestische gitaar is, kan dat ding echt niet vasthouden...
Ik doe het naar beneden aanslaan met mijn duim, en naar boven met mijn wijsvinger. Ik hou die strummbar ook niet vast. (Als ik dat laatste doe dan raak ik het ritme helemaal kwijt.)

Je moet gewoon oefenen, oefenen, oefenen, en dan kan je gewoon willekeurig aanslaan, wat je net lekker vindt.
edit:

Dan ben ik toch blij dat ik gisteren een half uurtje gefietst heb naar MM Alexandrium.

[ Voor 9% gewijzigd door Sendy op 23-11-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gezien ik vaak games speel die op een nichemarkt gericht zijn (muziekgames bijvoorbeeld) heb ik altijd de filosofie "ik reserveer nooit een game, in ons land is toch nooit een spel effectief uitverkocht" aangehouden (in België meestal ook waar).
Vandaag heb ik iets nieuws meegemaakt: Ik wil GH3 voor de 360 kopen, en in IEDERE winkel waar ik binnenkom krijg ik "sorry, hij is uitverkocht" te horen.
Balen :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Boeboe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:24:
gezien ik vaak games speel die op een nichemarkt gericht zijn (muziekgames bijvoorbeeld) heb ik altijd de filosofie "ik reserveer nooit een game, in ons land is toch nooit een spel effectief uitverkocht" aangehouden (in België meestal ook waar).
Vandaag heb ik iets nieuws meegemaakt: Ik wil GH3 voor de 360 kopen, en in IEDERE winkel waar ik binnenkom krijg ik "sorry, hij is uitverkocht" te horen.
Balen :|
ja het blijkt dus dat er gewoon veel te weinig zijn geleverd vanuit de fabrieken/distributiecentra

ik denk dat de reden is dat het in de VS zo'n succes is dat ze daar een deel van de productie voor Europa naar toe verscheept hebben, zeker omdat deel 2 hier niet zo geweldig ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:28:
Misschien een domme vraag, maar Easy is de laagste moeilijkheidsgraad van het spel? Ik zie veel mensen op Easy spelen namelijk wat toch niet vaak gedaan word denk ik. Meeste spelen op Normal? Ik ben bang dat ik een ander cadeautje moet gaan zoeken voor me 3 jarig neefje O-)
Ik moet zeggen, dat dacht ik ook toen ik hem op de pc speelde. Vandaag de Wii versie gehaald bij de Media Markt... eerste 3 nummers zijn onwennig, maar daarna is het net alsof je gewoon gitaar speelt (kan ik niet), zo voelt het iig... je gaat mee met de muziek, kijkt welke keuren je moet raken, het ritme bepaal je dan op die muziek, niet meer met wat er op het scherm komt. Als je het wat natuurlijke speelt (ook al lijkt het dan soms alsof je niet goed speelt), pakt ie prima en wordt je rustiger, een enkel foutje tussendoor kan, maar aangezien je met de muziek mee speeld ga je vloeiend verder. Echt blij dat ik de wii versie gehaald heb, die gitaar draagt minimaal 50% van het speelplezier bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Bloederig schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:49:
Helaas hier in omgeving Leiden / Den Haag geen enkele versie voor de Xbox360 te vinden. Overal of uitverkocht (GameShop / E-Plaza), of niet geleverd (MM, FRS) en menig andere reden gevonden bij de overige ketens.

Helaas, dat wordt wachten op de MM Den Haag maandag/dinsdag. Ze zouden dan in ieder geval binnen moeten komen...

Net geprobeerd met mijn GH2 USB controller te spelen met de PC versie van GH3.
Jammer dat het dusdanig 'buggy' is dat ik zelfs op 800x600 low zonder crowd/bewegingen nog een net zo schokkerig beeld heb als op 1280x1024 high. Nog leuker is dat het spel is vertraagd, waardoor er zon 15 seconde voor het einde ineens YOU ROCK in beeld staat, terwijl je nog lekker aan het spelen bent.

Yay voor slechte ports (so far). :'(
Heb hem bij de Media Markt Zoetermeer gehaald voor de wii, lag nog een aantal exeplaren voor elke console om 16:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dit is al een frustrerend spel voor dat ik het maar in handen (360) heb....
Donderdag zouden ze bij de MM in ehv binnen komen, tja... geen tijd om donderdag langs te gaan.
Donderdagavond nog ff tijd gevonden om in Tilburg te gaan kijken, en daar was ie niet te krijgen, of al uitverkocht.
Vandaag in Eindhoven zowat alle winkels langs geweest, en zelfde verhaal. De Mediamarkt had misschien nog wel 50 dozen liggen voor de ps3 (doh, die wil niemand), en een paar voor de ps2, maar de Wii en 360 versies waren compleet uitverkocht.
1 winkel getroffen die dacht ze morgen weer binnen te krijgen, maar daar ga ik niet van uit, dus die bel ik wel even voor ik er langs ga.

De reden van dit succes is me onbekend, is deze game echt zo populair geworden (en dan alleen onder 360 en wii gamers kennelijk)? Of worden wij hier in Europa (voor de zoveelste keer) genaaid, doordat alle productie naar Amerika gaat?

Had gehoopt dit weekend te kunnen spelen, maar die hoop word heel snel minder :'(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

BM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:55:
Dit is al een frustrerend spel voor dat ik het maar in handen (360) heb....
Donderdag zouden ze bij de MM in ehv binnen komen, tja... geen tijd om donderdag langs te gaan.
Donderdagavond nog ff tijd gevonden om in Tilburg te gaan kijken, en daar was ie niet te krijgen, of al uitverkocht.
Vandaag in Eindhoven zowat alle winkels langs geweest, en zelfde verhaal. De Mediamarkt had misschien nog wel 50 dozen liggen voor de ps3 (doh, die wil niemand), en een paar voor de ps2, maar de Wii en 360 versies waren compleet uitverkocht.
1 winkel getroffen die dacht ze morgen weer binnen te krijgen, maar daar ga ik niet van uit, dus die bel ik wel even voor ik er langs ga.

De reden van dit succes is me onbekend, is deze game echt zo populair geworden (en dan alleen onder 360 en wii gamers kennelijk)? Of worden wij hier in Europa (voor de zoveelste keer) genaaid, doordat alle productie naar Amerika gaat?

Had gehoopt dit weekend te kunnen spelen, maar die hoop word heel snel minder :'(
Als het goed is is hij pas sinds vandaag (23e) te koop. Dat er nog zoveel PS3 versies liggen heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de wii in nederland relatief erg populair is en de 360 ook redelijk goed gaat, de ps3 is er nog niet zo lang als die andere en is behoorlijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
woot me zus heeft medium uitgespeeld ik bijna hard dan lekker beginnen op expert

me 1e mankement is op hard tegengekomen slipknot XD lukt ff niet naja paar keer trainen en voila :D net even through fire and flames gespeeld op practise op expert super grappig 2700 notes hit van de 3700 XD super lastig.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Voor alle Wii-gamers onder jullie: hoe is nou het geluid? Ik kan hem morgen nl ophalen in de gameshop maar ik heb geen zin in een muziekgame met monogeluid. Of valt het allemaal wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
Well ik heb via ebay eindelijk een Explorer 360 gitaar gewonnen de verkoper zou hem morgen zaterdag op de post doen dus met een beetje mazzel heb ik hem maandag en dan is het de nieuwste microsoft controler driver instaleeren voor de xbox360 controler en dan is het gh3 here i come.

en dan nog wachten tot ik de origineele game krijg om online te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
MUST HAVE Gitaartje ><

Christus wat is dit jammer.. had allang aan het spelen zijn geweest. Wil weer oefenen. Need to get better. Met toetsenbord zuiggggt hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Phusebox schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:38:
[...]

Met het vasthouden heb je wel de ultieme controle over de strumbar.
Even wennen, maar als je 'm eenmaal door hebt, dan snap je 'm :) (ehh.. :p)
dan is dit spel wel DE combinatie... ik ga em anders maar gewoon met de controller uitspelen want met de gitaar kom ik niet ver... is niet leuk als je door iedereen die je kent ge-owned wordt...
Mad respect als je 'm met de controller uit weet te spelen iig ! :D
Tis een geweldig spel; maar jammer dat ik het dus niet kan spelen zoals het hoort. Easy is gewoon te saai.
En toch zou ik even een paar nummers proberen op easy, desnoods medium.
Ik ben bij deel 1 ook zo begonnen, en bij deel 2 en 3 kon ik gelijk bij expert beginnen.

Heb 'm nu een paar uurtjes en ik neem mijn 'pink-is-niet-nodig'-verhaal terug.
Bij sommige nummers hier heb je 'm écht nodig :D
Zit op dit moment even vast bij het Aerosmith nummer, maar ik heb net een GoW-sessie achter de rug met de nodige biertjes, dus ik gooi het daar maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
lordgandalf schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:49:
Hmm vandaag op de dag dat GH3 uit moest komen heel utrecht en tilburg afgezocht naar dit mega brute spel en wat denk je wel overal PS2 en PS3 versies maar voor de wii ho maar.
In utrecht na gevraagd krijg ik te horen "Die hebben we niet meer" hoezo dat dan weer het is toch echt vandaag de release van de game en het lijkt me sterk dat het binnen 7 uur uitverkocht is :@:@ en via de site van BS kan ik alleen pre-orderen en niet bestellen :@
Hier hetzelfde. MM was al uitverkocht. E-plaza ernaast ook. Uiteindelijk na een rondje stad geslaagd bij de FRS op de oudegracht :) Misschien hebben ze hem daar nog. Stonden 2 lege dozen in de GH3 displaybox in de winkel, maar hij haalde hem gewoon achter uit het magazijn. Het is wel opvallend hoeveel PS3 versies er opgestapeld liggen in de winkels, heeft er dan niemand een PS3?

[ Voor 31% gewijzigd door kleinelievewolff op 24-11-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Tuurlijk hebben mensen een ps3. Ik stond er ook mee in mijn handen, maar 100 euro, kom op zeg.. Heb hem nu voor 30 euro goedkoper (excl), weekje wachten maar het scheelt wel heel erg.

Sowieso hebben de PS3 mensen nu opeens erg veel keus wat te kopen, COD4 / Assassins Creed / Uncharfted / Ratchet & Clank, allemaal spellen die je eigenlijk moet spelen (assassins is dan nog het minste). Guitar Hero kan dan wel eventjes wachten bij velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Zucht, wehkamp. Leuk prijsje hoor, maar ik bestel toch echt de ps3 versie en wat wordt geleverd... juistem, een 2tje. Gaat weer retour dus , weekje wachten op de ps3 versie.
Goed vooruitzicht trouwens aangaande de verpakking, de doos was goed beschadigd (geheel door de omdozen heen zat een gat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

(het aantal pc gamers dat hier illegaal aan het spelen is is weerzinwekkend. En jullie vragen je af waarom de meeste nieuwe games tegenwoordig console only zijn?)

De 360 versie is dus echt NERGENS meer te krijgen :(. Game Mania had me gisteren nog gezegd dat ze vandaag nieuwe exemplaren gingen binnenkrijgen, maar blijkbaar staat hun leverancier ook droog. Ben zowat iedere gamewinkel in Sint-Niklaas afgegaan, maar geen geluk. Vandaag eens Antwerpen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Kan iemand bevestigen dat ze bij MM al losse gitaartjes verkopen voor de Wii? Ben benieuwd naar de prijs namelijk... zal rond de 60,- zijn neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Boeboe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:24:
(het aantal pc gamers dat hier illegaal aan het spelen is is weerzinwekkend. En jullie vragen je af waarom de meeste nieuwe games tegenwoordig console only zijn?)

De 360 versie is dus echt NERGENS meer te krijgen :(. Game Mania had me gisteren nog gezegd dat ze vandaag nieuwe exemplaren gingen binnenkrijgen, maar blijkbaar staat hun leverancier ook droog. Ben zowat iedere gamewinkel in Sint-Niklaas afgegaan, maar geen geluk. Vandaag eens Antwerpen proberen.
Ik heb zelf de PC game ook gedownload en daarna origineel voor de wii gekocht. Ik kende de hele GH reeks nog niet en was erg verrast door die PC versie, als ik die niet gedownload had, had ik die wii versie nooit gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Gisteren trouwens met de Wii online gaan gamen met GHIII... An zich wel lachen (damn, wat zijn de meeste mensen goed online!), maar op de wii vindt ik het niet zo super.... Om friends te adden moet je 12 cijferig wii nummer invoeren, geen manier van communicatie met de mensen waartegen je speelt en je kunt mensen waarmee je speelt ook niet ff aan een list toevoegen... Erg handig dus, vrienden kun je alleen maar maken als ze al vrienden van je zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren gh3 voor de ps3 gekocht maar het is werkelijk helemaal niks!! op de een of andere manier werkt de controller niet goed. zelfs bij heel langzame stukken slaat ie de noten niet aan, laat staan bij snelle stukken! Ik denk dat het aan de RF receiver ligt die erbij zit. Ik heb al geprobeerd om dicht bij de ontvanger te gaan zitten, maar zelfs dat werkt niet!

iemand hier die ook deze problemen hebben met de ps3 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:29:
gisteren gh3 voor de ps3 gekocht maar het is werkelijk helemaal niks!! op de een of andere manier werkt de controller niet goed. zelfs bij heel langzame stukken slaat ie de noten niet aan, laat staan bij snelle stukken! Ik denk dat het aan de RF receiver ligt die erbij zit. Ik heb al geprobeerd om dicht bij de ontvanger te gaan zitten, maar zelfs dat werkt niet!

Enne, ook al de calibrating optie gevonden in het menu? (voor de mogelijke lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 10:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb de PC versie ondertussen al een paar dagen, en het lijkt erop alsof de game helemaal niet op mijn toetsebord reageerd. De knoppen worden wel ingedrukt maar de game reageert helemaal niet. Alleen tijdens de eerste actie komt er een keer geluid uit de speakers :P, daarna niets meer. Heb op internet meer mensen met dit probleem gezien, alleen nog erg weinig oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daandegoeiste schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:42:
[...]

Enne, ook al de calibrating optie gevonden in het menu? (voor de mogelijke lag)
nee, eerlijk gezegd weet ik niet precies wat dat inhoud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:49:
[...]

nee, eerlijk gezegd weet ik niet precies wat dat inhoud....
Probeer het eens uit zou ik zeggen, we zitten niet voor niets op Tweakers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:29:

ps3 snelste console op de markt met lag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

slaat hij ze te vroeg/te laat aan of helemaal niet? Als je timing verkeerd zit ligt dit aan je lcd televisie en moet je inderdaad de "callibrate lag" optie gebruiken. Anders eens de contacten nakijken aan de hals van je gitaar en die -indien nodig- eens opblinken.
Kan ook altijd zijn dat je gewoon een defecte gitaar hebt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen lcd tv, dus ik weet niet of dat callibreren nut heeft.
Ik heb vandaag mijn "gitaar" omgeruild maar nog steeds hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:10:
slaat hij ze te vroeg/te laat aan of helemaal niet? Als je timing verkeerd zit ligt dit aan je lcd televisie en moet je inderdaad de "callibrate lag" optie gebruiken. Anders eens de contacten nakijken aan de hals van je gitaar en die -indien nodig- eens opblinken.
Kan ook altijd zijn dat je gewoon een defecte gitaar hebt natuurlijk :)
hij slaat ze te laat aan, contacten heb ik ook al nagekeken, die zijn allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Alleen de FRS had hem hier gisteren nog. Na uitpakken en "even" mee spelen (oeps het is al 2 uur), vallen me een paar dingen op:

- Calibratie is nog steeds niet compatible met mij. Ik krijg alle waardes, willekeurig, tussen de 0 en 50 ms als ik calibreer. Had GH2 ook al last van.
- Controller voelt beter aan. Draadloos vind ik een groot pluspunt.
- Medium zit gevoelsmatig tussen GH2 medium/hard in, zoets als hard-zonder-oranje. Op zich leuk, maar jammer dat de overstap vanaf easy daardoor vrij groot is.
- Battles hadden voor mij niet gehoeven. Frustrerende bezigheid, vooral omdat ze vaak op het laatst nog 'even' een solootje pakken waardoor je het WEER niet haalt. Ik ben een casual speler, ik wil gewoon door naar het volgende nummer. Ik weet dat je kan skippen, maar toch...
- Grafisch vond ik GH2 er toch net wat gelikter uit zien.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vandaag nog een poging gedaan om GH3 te pakken te krijgen, maar wederom geen succes.
Ga maar afwachten wanneer de 360 versies weer te krijgen zijn, zal wel 2008 worden heb ik zo'n gevoel van....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:28:
[...]

hij slaat ze te laat aan, contacten heb ik ook al nagekeken, die zijn allemaal goed.
Ca-li-brate lag...
Dat is nou precies waar die optie voor is: het calibreren van.. juist, lag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is mijn gitaar in beslag genomen door mijn vriendin ...

Ben nu halverwege medium carriere en het was ongeloofelijk wennen om mijn pinkje erbij te doen ;)

(overigens zit mijn vriendin dus zelf te spelen nu he ;) )

Vind het echt een bruut spel! Nog niet echt veel gemerkt van het mono geluid tho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Tortelli schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:46:
Ik heb de PC versie ondertussen al een paar dagen, en het lijkt erop alsof de game helemaal niet op mijn toetsebord reageerd. De knoppen worden wel ingedrukt maar de game reageert helemaal niet. Alleen tijdens de eerste actie komt er een keer geluid uit de speakers :P, daarna niets meer. Heb op internet meer mensen met dit probleem gezien, alleen nog erg weinig oplossingen.
Je moet met je muis de noten aanslaan... alleen indrukken is niet genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

ijdod schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:50:
Alleen de FRS had hem hier gisteren nog. Na uitpakken en "even" mee spelen (oeps het is al 2 uur), vallen me een paar dingen op:

- Calibratie is nog steeds niet compatible met mij. Ik krijg alle waardes, willekeurig, tussen de 0 en 50 ms als ik calibreer. Had GH2 ook al last van.
- Controller voelt beter aan. Draadloos vind ik een groot pluspunt.
- Medium zit gevoelsmatig tussen GH2 medium/hard in, zoets als hard-zonder-oranje. Op zich leuk, maar jammer dat de overstap vanaf easy daardoor vrij groot is.
- Battles hadden voor mij niet gehoeven. Frustrerende bezigheid, vooral omdat ze vaak op het laatst nog 'even' een solootje pakken waardoor je het WEER niet haalt. Ik ben een casual speler, ik wil gewoon door naar het volgende nummer. Ik weet dat je kan skippen, maar toch...
- Grafisch vond ik GH2 er toch net wat gelikter uit zien.
Tipje voor de battles: gebruik je powerups niet, pas alshij een powerup kan gaan pakken moet je het doen zodat hij hem mist. Spaar er 1 of 2 op voor die eind solo, als je ze daar gebruikt kunnen ze vaak hun nummer niet eens uitspelen :D of spaar tot je max en gebruik ze achter elkaar todat de vorige is uitgewerkt, failed hij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

.KeN. schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:37:
[...]

Ca-li-brate lag...
Dat is nou precies waar die optie voor is: het calibreren van.. juist, lag :p
Met de wii heb ik niets aan calibratie gedaan.. Als je op het geluid meespeeld en niet zo op de balkjes let, gaat het beter dan dat je er na kijkt... trouwens, je moet voor de lol eens 5 uur achter elkaar spelen, en dan naar een monitor kijken, dan zie je je page omhoog scrollen, snel gaan zitten anders dender je om... best wel vervelend bijverschijnsel :D

Overigens lukt medium me helaas bijna niet :( Als ik easy speel gaat mijn pink auto onder de gitaar, als ik daarna medium speel, doet hij dat dus ook de hele tijd, erg lastig spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe dat is inderdaad een mooie bijkomstigheid.
Wat ook goed werkt is na een nummertje of wat gespeeld te hebben naar je handpalm te kijken..
Trippy, trust me ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 24-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, Bol.com was snel deze keer.
Met "Bestel Snel" gisteren na 18:00 u gekocht, vanmorgen rond 11 uur in de bus. :o

Ben wel blij dat ze het nog moeilijker hebben gemaakt.
Als je GH1 en 2 een beetje kunt dan kun je hard zo uitspelen, maar expert is wat pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mono is erg vervelend kan ik jullie vertellen. Als je een niet al te uitgebreide versterker hebt, dan kan je je je de inputs niet naar verschillende outputs handmatig sturen. Maw alleen geluid over je center box :(

Verder weet ik niet of ik aan alleen spel met mijn duim gewend kan raken. Guitar Hero 2 volledig op de 'echte' manier gespeeld, maar het lijkt of de (wii-versie) die niet registreert en een heerlijk geluidje geeft uit de remote-speaker.

Tot nu toe....ik denk ruilen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Iemand de guitar-hero site al gechecked? Dit is mijn profile iig, wel grappig, ben pas gisteren avond online gegaan toen ik easy al uitgespeeld had, progress tracked ie wel, maar performances niet op de een of andere manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 10:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

CMG schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:23:
[...]

Je moet met je muis de noten aanslaan... alleen indrukken is niet genoeg ;)
*slaat zichzelf met een gitaar voor zijn hoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Easy gaat nu eindelijk goed.

Deze heb ik perfect in career (op de wii):
When You Were Young
Rock and Roll All Nite
Hit Me With Your Best Shot

Deze had ik perfect tijdens een Pro Battle ding:

Paint it Black
Welcome to the Jungle

is er nog een reward die met 100% perfects te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

kan toch niet zijn...heel Antwerpen afgelopen, geen enkele winkel had de 360 versie nog op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-08 09:43
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:29:!

Draait werkelijk als een trein hier... behalve als mn vriendin speelt, dan is ie niet goed ;-).

Ben overigens blij dat ik zowel een 360 als een ps3 heb staan, de 360 is ook hier nergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Hmm, is er iemand die al de PC versie + gitaar in handen heeft gekregen bij een shop in nederland?
Ik had hem zelf besteld bij 12game, alleen daar zeggen ze ineens dat ze het spel niet binnen hebben gekregen en dat ik maar moet wachten.
Dus, heeft iemand het spel al binnen?

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

De MM in Groningen had gister nog een flink aantal 360 exemplaren liggen. (geen idee of dat nu nog zo is) De Wii versie hadden ze maar een handjevol van gekregen en die waren gelijk weg.

Ben ook bijna stad en land afgereisd om aan de Wii versie te komen.
Eindelijk bij de FRS in Stadskanaal eentje gereserveerd na even gebeld te hebben en deze vanmorgen opgehaald.
Heb vanmiddag een kleine 2 uur zitten spelen. Net als GH2 voor de ps2 is dit weer een toppertje om te spelen. Dus er zullen nog wel vele momenten van kramp volgen. :P

[Beetje offtopic]
Willen de mensen met een Wii versie hun friendcodes ook even invoeren in de Wii Consolecode Database? Danku. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ryudo op 24-11-2007 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 09-09 20:18
Heel Alkmaar afgegaan voor de 360 versie. Overal uitverkocht... PS2 & 3 versies in overvloed bij de mediamarkt. Had me er echt op verheugd voor dit weekend... balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Damn! Dit is mn 1e GH en ik vind het helemaal geweldig. Speel alles op medium en zit nu al 2 dagen vast bij Slash (had hem dond al) en het lukt me echt maar niet!

Ik ben nu constant co-op online aan t doen zodat ik Welcome to the Jungle (favo nummer) te spelen haha maar vaak eindig ik dan als de lame bass gitarist :D

Iemand tips om Slash te pakken? Moet ik mn battle power opsparen en alle 3 achter elkaar doen (1voor1) hij pakt me telkens met die damn whammy enzo lukt me voor geen meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Ryudo schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:48:
De MM in Groningen had gister nog een flink aantal 360 exemplaren liggen. (geen idee of dat nu nog zo is) De Wii versie hadden ze maar een handjevol van gekregen en die waren gelijk weg.

Ben ook bijna stad en land afgereisd om aan de Wii versie te komen.
Eindelijk bij de FRS in Stadskanaal eentje gereserveerd na even gebeld te hebben en deze vanmorgen opgehaald.
Heb vanmiddag een kleine 2 uur zitten spelen. Net als GH2 voor de ps2 is dit weer een toppertje om te spelen. Dus er zullen nog wel vele momenten van kramp volgen. :P

[Beetje offtopic]
Willen de mensen met een Wii versie hun friendcodes ook even invoeren in de Wii Consolecode Database? Danku. :)
Je kunt volgens mij ook via de website friends toevoegen, stuk makkelijker!

Update: Helaas, die komen dan niet in je friends roster, zijn alleen friends via die website, lekker handig allemaal :P Heb iig Mezelf aan die db toegevoegd, Ryudo heb ik in GHIII toegevoegd.

[ Voor 10% gewijzigd door CMG op 24-11-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

nudie schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 18:08:
Damn! Dit is mn 1e GH en ik vind het helemaal geweldig. Speel alles op medium en zit nu al 2 dagen vast bij Slash (had hem dond al) en het lukt me echt maar niet!

Ik ben nu constant co-op online aan t doen zodat ik Welcome to the Jungle (favo nummer) te spelen haha maar vaak eindig ik dan als de lame bass gitarist :D

Iemand tips om Slash te pakken? Moet ik mn battle power opsparen en alle 3 achter elkaar doen (1voor1) hij pakt me telkens met die damn whammy enzo lukt me voor geen meter!
Hoe kun je coop online doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Laatst online: 05-09 17:55
kleinelievewolff schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:11:
[...]
Hier hetzelfde. MM was al uitverkocht. E-plaza ernaast ook. Uiteindelijk na een rondje stad geslaagd bij de FRS op de oudegracht :) Misschien hebben ze hem daar nog. Stonden 2 lege dozen in de GH3 displaybox in de winkel, maar hij haalde hem gewoon achter uit het magazijn. Het is wel opvallend hoeveel PS3 versies er opgestapeld liggen in de winkels, heeft er dan niemand een PS3?
Hmm die was ik vergeten zalk maandag eens een bezoek brengen dan voordat ik breda ga proberen ^^

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Sinds gisteren het spel binnen (PS3) en moet zeggen dat het weer een goeie is :)

Het was ontzettend wennen met Pull-Off's en Hammer-On's want dat mag nu niet zomaar meer. Bij GH2 mag je namelijk altijd een HO/PO uitvoeren als ze maar dicht genoeg bij elkaar zitten. Bij GH3 mag dat alleen maar wanneer een het witte stuk in zo'n cirkel extra groot is. Verder speelt het erg lekker in de zin dat het spel vrij vergevend is. Daarnaast klinkt het een stuk minder erg als je heel slecht speelt, ik heb voor de grap "through the fire and flames" op expert gespeelt en kon er daadwerkelijk ook nog een stuk van de muziek horen ;)

Een van de minpuntjes vind ik toch wel dat je niet een private match online kunt maken, je moet steeds een nieuwe match maken als degene met wie je hebt afgesproken niet joined. Daarnaast vind ik het ook nog eens jammer dat de PS3 versie hier nog niet de downloadable content heeft zoals een playable single versie van "the devil who went down to georgia".

Qua progress heb ik easy mode ff snel uitgespeelt zodat ik in ieder geval through fire and flames kan spelen wanneer ik wil :P en ben nu begonnen met mijn spelers account "detwisj" op hard niveau. Ik heb net het gevecht met Tom Morello gehad wat toch al vrij pittig was. Al met al een goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Heb een "GoT Rocks" Tour group gemaakt: http://www.guitarhero.com/tour_groups/211437

Mensen zin om te joinen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:47
deTwisj schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:25:
Sinds gisteren het spel binnen (PS3) en moet zeggen dat het weer een goeie is :)

Het was ontzettend wennen met Pull-Off's en Hammer-On's want dat mag nu niet zomaar meer. Bij GH2 mag je namelijk altijd een HO/PO uitvoeren als ze maar dicht genoeg bij elkaar zitten. Bij GH3 mag dat alleen maar wanneer een het witte stuk in zo'n cirkel extra groot is. Verder speelt het erg lekker in de zin dat het spel vrij vergevend is. Daarnaast klinkt het een stuk minder erg als je heel slecht speelt, ik heb voor de grap "through the fire and flames" op expert gespeelt en kon er daadwerkelijk ook nog een stuk van de muziek horen ;)

Een van de minpuntjes vind ik toch wel dat je niet een private match online kunt maken, je moet steeds een nieuwe match maken als degene met wie je hebt afgesproken niet joined. Daarnaast vind ik het ook nog eens jammer dat de PS3 versie hier nog niet de downloadable content heeft zoals een playable single versie van "the devil who went down to georgia".

Qua progress heb ik easy mode ff snel uitgespeelt zodat ik in ieder geval through fire and flames kan spelen wanneer ik wil :P en ben nu begonnen met mijn spelers account "detwisj" op hard niveau. Ik heb net het gevecht met Tom Morello gehad wat toch al vrij pittig was. Al met al een goed spel :)
Bij GH2 was ook al aangegeven wanneer je een HO of PU kon doen. Alleen is nu de cirkel (veel) duidelijker aangegeven.
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?