[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.374 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zelf ook niet te pakken gekregen voor de xbox 360, nu zag ik dit:

http://www.wehkamp.nl/w2/...ArtikelNummer=134951&ZM=1

de xbox360 versie + gitaar, voor een nette prijs van 85 euro. Levertijd is wel een week, maar nu vraag ik me af of dat echt 1 week is, of dat hij gewoon in bestelling staat en dat t nog wel een maand kan duren... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Boeboe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:24:
(het aantal pc gamers dat hier illegaal aan het spelen is is weerzinwekkend. En jullie vragen je af waarom de meeste nieuwe games tegenwoordig console only zijn?)
Tsjah, ik wil die game spelen, liefst met gitaartje hoor. Ik ga hem zowiezo origineel kopen zodra hij te krijgen is en dat is jammer genoeg nog niet zo. Geloof me, de meesten die hier zitten en op de PC spelen met keyboard kunnen niet wachten tot ze hem origineel kunnen kopen.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Het online gedeelte is niet echt leuk meer, iedereen quit zodra hij weet dat ie verloren heeft... Zelfs de leader van de #2 Tour Group "LinkinPark", die gast is er 3e achter elkaar bij mij mee op gehouden :(

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

CMG schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:31:
Heb een "GoT Rocks" Tour group gemaakt: http://www.guitarhero.com/tour_groups/211437

Mensen zin om te joinen? :)
done, sta op pending

vandaag de game binnen gekregen, meteen na m'n werk gespeeld met een vriend van me via xbox live, damn, wat vet :9

morgen maar aan de career beginnen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Phobos op 25-11-2007 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Approved :) Mag ik je friend code ook hebben? Dan kan ik je daar ook toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Krupse ook approved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobos
  • Laatst online: 12-09 20:54

Phobos

je bent een soepkip

CMG schreef op zondag 25 november 2007 @ 10:25:
Approved :) Mag ik je friend code ook hebben? Dan kan ik je daar ook toevoegen :)
ik neem aan dat je m'n gamer tag bedoeld? Die is Daeira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik zou wel willen joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Approved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Phobos schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:15:
[...]

ik neem aan dat je m'n gamer tag bedoeld? Die is Daeira
My bad, ik ging er te snel van uit dat je ook een Wii had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Phobos: Gaat je goed af op Hard... Ik zit nog met 3 sterren quality op medium, gaat nog wel een tijd duren voor mij. Easy lukt me wel goed, iets van 6x 100% inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Easy gisteren uitgespeeld en medium is tot nu toe nog goed te doen, alhoewel de game toch wel een stukje pittiger is dan GH2.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

khuls86 ook approved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm zit nu bij de wat moeillijkere liedjes van medium .. maar nondejuu dat is toch wel ff wat anders hoor.. mijn pink en ringvinger willen niet erg meewerken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

SToRM666 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:07:
Easy gisteren uitgespeeld en medium is tot nu toe nog goed te doen, alhoewel de game toch wel een stukje pittiger is dan GH2.
Had nog nooit eerder een GH gespeeld, speel zelf geen gitaar, dus de beweging is af en toe nog onnatuurlijk voor me. Heb nu iets van 25 uur gespeeld laatste 3 dagen en het ontwikkeld zich snel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
werkt de gh3 gitaar ook met guitar hero 2?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kogel is door de kerk. Ik heb mijn wii-versie terug gebracht. Ik wil zoals bij GH2 gewoon lekker op de 'echte' manier kunnen spelen, maar hij registreert hem steeds niet goed. Mono geluid klonk ook bagger, dus ik wacht wel wanneer dit allemaal verholpen is en dan koop ik hem wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

phusebox approved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:22:
werkt de gh3 gitaar ook met guitar hero 2?
Uiteraard, zie: Guitar controller compatibility.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Is wel grappig, als je in de tour group kijkt, kun je zien wie van je members een nummer het best speeld op een bepaalde difficulty: http://www.guitarhero.com/tour_groups/211437

Helaas kun je niet direct op difficulty filteren en staan de moeilijkste boven aan, dus ik met mijn easy songs sta overal onderaan :P Maar binnen de easy's sta ik dan weer bovenaan, dus toch leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Is wel jammer, zie nu pas dat hij nummers die je gespeeld hebt qua score niet mee neemt met je online stats als je gespeeld hebt voordat je online bent gegaan. Zorg dus dat je met je wii online gaat voordat je begin te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Probeer nu voor het eerst een friends match tegen Kevin, laat me even weten wie je bent :) En wat je ziet/moet doen als je zo'n request krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Je kunt dus zelf uit je friends list iemand kiezen om tegen te spelen, op zich wel cool, zo zit je niet aan die strangers match vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

w00t, net de 5 nummers van 3. Making the Video alle 5 100% gespeeld op easy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Uhm, die editknop op je berichten zit er niet voor niets...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

BM schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:35:
Uhm, die editknop op je berichten zit er niet voor niets...
Sorry.... ik zie inderdaad dat het op een slow chat monoloog begint te lijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Beetje warrige tabel, maar uit die tabel blijkt dus dat je met de GH3 gitaar van de PS3 niet de PS2 versies van GH kan spelen. Jammer want ik wil nu met mijn GH3 gitaar van de PS3 wel GH rocks the 80's PS2 game spelen op de PS3, maar volgens deze tabel kan dat dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024
CMG, er is zoiets als edit post ;p

Ik hoop dat ze voor de PC versie ook die stats gaan doen want dat lijkt me erg kix natuurlijk :) Kijken hoever ik kan komen ;p..

Zag trouwens dat er al iemand is geweest die TTFAF op 800k+ heeft gespeeld op Expert....

Das ziek?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:45

BioHazard

*\o/*

X-G schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:31:
CMG, er is zoiets als edit post ;p

Ik hoop dat ze voor de PC versie ook die stats gaan doen want dat lijkt me erg kix natuurlijk :) Kijken hoever ik kan komen ;p..

Zag trouwens dat er al iemand is geweest die TTFAF op 800k+ heeft gespeeld op Expert....

Das ziek?
Doet me langzaam denken aan South Park :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJOE®DO schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:27:
[...]

Beetje warrige tabel, maar uit die tabel blijkt dus dat je met de GH3 gitaar van de PS3 niet de PS2 versies van GH kan spelen. Jammer want ik wil nu met mijn GH3 gitaar van de PS3 wel GH rocks the 80's PS2 game spelen op de PS3, maar volgens deze tabel kan dat dus niet..
Jammer voor PS3 bezitters inderdaad.
Van IGN.com:
If you plan on picking up a PlayStation 3 anytime soon and are worried about the dent that the system and its peripherals will put in your wallet, you may want to consider picking up some USB adapters for the PS2's Dual Shock 2 controller. These relatively cheap adapters are made for using a Dual Shock 2 on a PC, but they seem to work quite well with every PlayStation 3 game that we've tried. You need to switch on the analog button when you plug them in and they're missing the PlayStation button that brings up the Cross Media Bar, but other than that they seem perfectly functional.

With that, we assumed that Guitar Hero and its sequel would work perfectly well on the PlayStation 3. Unfortunately, that doesn't seem to be the case. When you pop in a PS2 or PSone game, you're prompted to tap the PlayStation button on the controller. For what reason, we're not sure, but as Guitar Hero's SG controller doesn't have this button, you can't actually activate it. You also can't quick-swap from one controller to another as the second part of the problem lies in that you need to turn on analog control, but again, the SG guitar doesn't have an on/off button for analog play.

Yes, this sucks. Yes, we really hope someone releases an adapter sometime soon.
Nog 4 nummers en ik heb expert uitgespeeld :) (Slayer :( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iemand tips voor mij ? Kom namelijk even niet voorbij de battle met Slash op expert.
Hij loopt de hele tijd te strooien met broken strings en die whammy bar grappen, waardoor ik gelijk weg ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
CMG schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:03:
Probeer nu voor het eerst een friends match tegen Kevin, laat me even weten wie je bent :) En wat je ziet/moet doen als je zo'n request krijgt :)
Is het dus alleen de PS3 (en 2?) waarbij het niet mogelijk is om een soortement private match te maken met iemand uit je friendslist? Is dat ff bagger... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

CMG schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:03:
Dat zal ik wel geweest zijn. :)
Het hele online gedeelte met de friendcodes is me nog niet geheel duidelijk.
Ik kreeg geen request te zien of iets in die geest, beetje vreemd dus.

Wat betreft de GOT Rock band, daarin ben ik de khuls86.
Lekker handig ook weer, Ryudo op GoT, khuls86 op de GH site, Kevin ingame :P

Zometeen easy maar even uitspelen, zit nu in deeltje 7. Daarna door op medium. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
wow kom net bij de 1e battle op expert tegen die zijn toch ff een stukje pitteger als op hard maja ff wat oefenen en het lukt vanzelf. me zus had medium uitgespeeld ben zelf ff begonnen met easy 7 nummer 100% XD. ben bij de 3e kolom nu slaap een beetje tijdens easy dus alles gaat niet zo super goed.

expert is nog pittiger dan expert op GH2
hard is makkelijker of ik ben beter geworden. ben bij de 7e series loop op slipknot vast. naja komt goed.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Ryudo schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:01:
[...]

Dat zal ik wel geweest zijn. :)
Het hele online gedeelte met de friendcodes is me nog niet geheel duidelijk.
Ik kreeg geen request te zien of iets in die geest, beetje vreemd dus.

Wat betreft de GOT Rock band, daarin ben ik de khuls86.
Lekker handig ook weer, Ryudo op GoT, khuls86 op de GH site, Kevin ingame :P

Zometeen easy maar even uitspelen, zit nu in deeltje 7. Daarna door op medium. :D
Idd, verwarring alom :) Als je een keer zin hebt om wat samen te spelen, laat het ff weten, kunnen we uitvogelen hoe alles precies gaat :) mijn MSN is dnno@hotmail.com als dat handiger praat.

Net mijn ouders hier op bezoek gehad... zij ook even proberen, maar zelfs easy was niet te doen voor ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

fingerhead schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:34:
wow kom net bij de 1e battle op expert tegen die zijn toch ff een stukje pitteger als op hard maja ff wat oefenen en het lukt vanzelf. me zus had medium uitgespeeld ben zelf ff begonnen met easy 7 nummer 100% XD. ben bij de 3e kolom nu slaap een beetje tijdens easy dus alles gaat niet zo super goed.

expert is nog pittiger dan expert op GH2
hard is makkelijker of ik ben beter geworden. ben bij de 7e series loop op slipknot vast. naja komt goed.
Hoop dat ik binnenkort medium beter onder de knie kan krijgen, dat lijkt nu nog nergens op bij mij (alles 3 stars max, battles moet ik wimp out-en :(

Op easy nu alles op 5 sterren of 100% op Raining Blood van Slayer na, die heb ik nog op 3 sterren helaas, die is nog te hoog gegrepen.

Inmiddels 3.872.638 score op easy (best hoog volgens mij).
100% Songs (easy):
Welcome To The Jungle
Same Old Song and Dance
Rock You Like a Hurricane
My Name Is Jonas
Paranoid
Paint it Black
Lay Down
The Seeker
Miss Murder
When You Were Young
School's Out
Mississippi Queen
Rock and Roll All Nite
Hit Me With Your Best Shot
Slow Ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
jullie moeten je ook aanmelden voor www.guitarhero.com en dan je acc linken word alles bij gehouden heel ideaal ;)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

fingerhead schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:49:
jullie moeten je ook aanmelden voor www.guitarhero.com en dan je acc linken word alles bij gehouden heel ideaal ;)
Zitten we al :) Je kunt bij onze tour group: http://www.guitarhero.com/tour_groups/211437 als je dat leuk vindt :)

Zou ook leuk zijn als je je gegevens online zet bij http://wii-ccdb.nl/ dan kunnen we je als friend toevoegen en eens tegen elkaar spelen :)

Vraagje: Worden jullie last played songs nog geupdate? Op het profile veranderd niets meer op die site :(

Battles tellen wel meteen mee, maar alles in singleplayer niet meer. heb al een mod ge-msg-ed, maar nog geen reactie.

[ Voor 19% gewijzigd door CMG op 25-11-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Hoe moet je tilten met een keyboard op PC? Ik krijg nu ineens een battle en kan dus niet bij de controls kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Denzo schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:31:
Hoe moet je tilten met een keyboard op PC? Ik krijg nu ineens een battle en kan dus niet bij de controls kijken..
Spatiebalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hoe krijg je eigenlijk al die extra nummers? heb er nu 42 plus alles gekocht in de store, maar mis dan volgens mij nog steeds enkele nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Phusebox schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:43:
hoe krijg je eigenlijk al die extra nummers? heb er nu 42 plus alles gekocht in de store, maar mis dan volgens mij nog steeds enkele nummers?
Een aantal kun je pas spelen als je ze in co-op vrij hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CMG schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:48:
[...]

Een aantal kun je pas spelen als je ze in co-op vrij hebt gespeeld.
ehm en als je dus niet co-op kan spelen krijg je ze nooit? lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Phusebox schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:40:
[...]

Nope :( Zit met het zelfde probleem, moet iemand in de buurt met een gitaar vinden om ze te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Kleine update voor de mensen die er last van hebben:
https://activision.custhe...GFnZT0x&p_li=&p_topview=1
We are currently addressing these issues with every resource available to us. It has been our number one priority and it continues to be so. Due to your overwhelming response and interest - in the game - our servers have been overloaded. We have been working nonstop to add to and optimize the resources dedicated to this site. We are now processing the back log of data very quickly, and will continue adding resources through the end of the week. You can still play through Guitar Hero III, and rack up as many high scores as possible, and those scores will be displayed once the backlog of data has been processed.

We appreciate your continued feedback and patience.

Keep on rocking!
Modbreak:Gebruik a.u.b. voortaan de edit-knop i.p.v. meerdere keren achter elkaar te posten! :o

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
[...]

well als je eens googled op guitar hero 3 unlocks dan krijg je well wat sites waar de codes staan die je in kan voeren in het menu optie cheats vond zelfs een paar filempjes waar ze laaten zien wat je moet doen om somige modes etc te unlocken.

Natuurlijk allen doen asl je het niks kan schelen.

Ik vind het leuker om alles te unlocken zoals het hoord zonder codes

zal even de link opzoeken waar staat wat je unlocked op wat mode bv
de BAT gitaar krijg je als je voor alle songs op easy 5 sterren hebt.

en van wat ik zag er zitten heeeeel veel unlocks in.

http://cheats.ign.com/ob2/068/858/858010.html

Hierdoor is het meer fun om te spelen als je weet wat je kan unlocken op medium or expert etc

de eerste codes in de lijst sla ik altijd over omdat dat cheat codes zijn die je kan invoeren

maar een klein beetkje lager op deze pagina vind je de normale unlock tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

En dat is de reden waarom ik zo blij ben dat een vriend van me nu al GH3 gekocht heeft; ik weet sowieso dat we samen wel alles zullen gaan unlocken tegen de tijd dat ik GH3 ook heb :)

(en op zich kan het nu ook al, we hebben beide GH2 controllers)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
check dit :P

http://www.youtube.com/watch?v=KUzNcheoY6U

hijs weer geniaal bezig zoals met GH2 :P

gisteren nog even eindelijk slipknot gehaald op hard liep er ff op vast. en dana cult of personality wat is dat een heerlijk nummer om te spelen he. al die HO en PO zitten letterlijk maar 100 noten in die je maar hoef aan te slaan rest is HO of PO echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

CMG schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 21:31:
Heb een "GoT Rocks" Tour group gemaakt: http://www.guitarhero.com/tour_groups/211437

Mensen zin om te joinen? :)
Ik heb ook gejoined en sta nu op pending.

edit:
TY CMG
ps. naam iets te maken met logicacmg of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Multensor op 26-11-2007 10:19 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Multensor schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:09:
[...]

Ik heb ook gejoined en sta nu op pending.
Approved

Update:

Nope... Het is te triest voor woorden, maar stond destijds voor Cool Male Geek...

[ Voor 21% gewijzigd door CMG op 26-11-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
sorry zit al in een tourgroep ;) genaamd ownage van www.ownage.nl :P
nog maar 2 hebben de game anderen hebben ze niet gepreordered XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Kleine tip: de nieuwe 360 controller lijkt een stuk beter dan de oude. Ik zat muurvast bij deel 2 op Psychobilly expert. Na twee dagen GH3 gespeeld te hebben nu met de nieuwe controller GH2 gedaan. Toen ineens gehaald! Wat het ook moge zijn, er is 'iets' met GH3 die je verder helpt met GH2 mocht je zo'n prutser zijn als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
SeamusXanthus schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:26:
Kleine tip: de nieuwe 360 controller lijkt een stuk beter dan de oude. Ik zat muurvast bij deel 2 op Psychobilly expert. Na twee dagen GH3 gespeeld te hebben nu met de nieuwe controller GH2 gedaan. Toen ineens gehaald! Wat het ook moge zijn, er is 'iets' met GH3 die je verder helpt met GH2 mocht je zo'n prutser zijn als ik ;)
Haha dat ga ik vanavond ook maar eens proberen dan! 8)7, zit bij GH2 muurvast bij het nummer 'Freya' ... misschien dat het nu wel lukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog last gehad van de wii versie met mono geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:36:
iemand nog last gehad van de wii versie met mono geluid?
Ja iedereen met de wii versie heeft mono geluid.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multensor schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:40:
[...]

Ja iedereen met de wii versie heeft mono geluid.
ik vroeg of iemand er nog problemen mee heeft gehad.
dat het echt niet meer klinkt of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ik merk niets met mijn tv speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ik heb ook TV-speakers en heb er opzich geen last van. Alleen als je star power gebruikt is het geluid wel vrij brak. Verder klinkt het verder goed genoeg om te spelen (ik ben dan ook geen audiofiel :))

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Multensor schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:01:
Ik heb ook TV-speakers en heb er opzich geen last van. Alleen als je star power gebruikt is het geluid wel vrij brak. Verder klinkt het verder goed genoeg om te spelen (ik ben dan ook geen audiofiel :))
Tijdens star power klinkt het zo brak omdat het publiek heel hard begint te juichen (beetje duidelijker voor mensen die het spel niet kennen en twijfelen vanwege alle negatieve commentaar over de wii versie). Heb zelf de 360 versie en ben erg tevreden, versie 2 redelijk gespeeld en behoor tot de mensen die net wel/niet in staat is op expert uit te spelen. Een vriend heeft de wii variant, maar die heb ik nog niet mogen aanluisteren. Het lijkt mij dat mono niet een gigantisch probleem mag zijn, plus je zult uiteindelijk jouw versie toch mogen omruilen voor een stereo versie danwel een patch downloaden.

(Dus op de 360 versie klinkt het muziek ook minder tijdens star power door het geschreeuw van het publiek...........en de 130dB die de dvd-speler van de xbox voortbrengt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
SnackMasterFlex schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:24:
[...]
(Dus op de 360 versie klinkt het muziek ook minder tijdens star power door het geschreeuw van het publiek...........en de 130dB die de dvd-speler van de xbox voortbrengt :+ )
tis meer dat het geluid soort overdrive gaat geven aan je noten die je speelt het krijgt een soort echo omdat je ''goed'' bezig bent en omdat het publiek uit zen dak gaat natuurlijk maar bij sommige nummers klinkt het super vet en sommige wat minder hehe.

bij sommige klinkt nu vaak zelfs de lange noten niet als je de whammy bar gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
In mijn geval ben ik sinds dat ik GH3 aan het spelen ben beter geworden in alt-strumming (op en neer) ipv down-strumming wat ik voorheen eigenlijk 90% van de tijd deed. Ik merk nog wel dat mijn hersenen nog wel eens de kluts kwijt raken met de ritme als ik alt-strum op momenten dat ik ook m'n fret vingers moet verplaatsen. Ik merk dat het haast nodig is als je nummers speelt op GH3 omdat hij veel minder POs/HOs toestaat (op hard niveau). De GH3 score (notes die voorbij komen) is een stuk ingewikkelder dan bij GH2 maar ik merk wel dat GH3 tot nu toe minder stukken heeft die je afslachten als je er niet goed in ben. Ik weet wel dat ik nu GH2 expert vergelijk met GH3 hard, ik zit momenteel op tier7 (slipknot, disturbed, etc.) en heb tot zo ver maar 1x echt moeite gehad en dat was de boss battle vs slash die ik een paar keer over heb moeten doen (en hyperspeed heb moeten uitzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was al in voorgaande posts gemeld maar naar mijn mening nog niet duidelijk bevestigt. Je kunt de XBOX 360 draadloze gitaren perfect gebruiken op de Guitar Hero 3 versie van de PC.
Je neemt gewoon de Xbox 360 gitaar en de Xbox 360 Wireless Gaming Receiver for Windows(apart kopen) en je kunt zonder je nek te breken over de snoeren op de pc uit je dak gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat ligt volgens mij niet aan de controller, maar aan GH3 zelf. Heb de demo van GH3 best veel gespeeld, en daarna eindelijk GH2 op hard gehaald, zonder gigantisch veel problemen te ondervinden, terwijl ik daarvoor op Psybobilly Freakout erg lang vast gezeten heb.

GH3 was erg goed voor mijn HO/PO skills :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
trouwens (Xbox Only) Achievement
Whammy Mania (15) Use the Whammy Bar on every held note on Number of the Beast

geld dit alleen voor expert of hard ofzo? of ken het ook op easy dan is het niet zo moeilijk maar ja meestal staat het erbij dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik las in een review over framedrops, maar (op de 360) merk ik hier echt helemaal niks van? Of ging dit over andere versies? Superspel is het weer, alleen jammer dat je geen online coop career hebt en dat het achievement systeem niet helemaal werkt in coop: Alleen de gamertag waar de bandnaam bij hoort krijgt achievements. Waardoor je alles twee keer moet doen als je maatje ook de achievements wil halen. Kennen de Wii/PS3 versies ook achievements op GH3 in een andere variant?
Sommige achievements zijn trouwens nu wel heel erg over the top moeilijk. 15 wedstrijden op rij winnen in Ranked? Dat is echt maar een handje vol mensen die dat haalt. 20 'perfect' (alle noten) songs op Expert halen? Wie lukt dat nou?
Moeilijke achievements zijn leuk maar ik vind wel dat het beter verdeelt moet zijn. Als je bij de (bijvoorbeeld) 20% beste spelers hoort, moet je toch wel minimaal 600 punten kunnen scoren. Nu betwijfel ik dat zeer als ik zo de achievements zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

- goeiedag, kan ik je ergens mee helpen?
- ja, ik merk dat die 360 versie van guitar hero nog steeds achter de balie ligt, was dat geen reservatie?
- klopt, die persoon moet hem nog steeds komen afhalen
- kan je hem anders niet aan mij verkopen?
- ok dan.

Heb eindelijk de 360 versie te pakken gekregen *O*. Nu wachten tot ik naar huis kan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag ochtend om 8 uur de frs binnen gelopen. Zag geen GH3 dozen liggen dus vreesde al dat ik achter het net zou vissen. Loop naar de balie en bleek dat ze 1 keer de GH3 voor de xdoos hadden binnengekregen.

Deze versie is wel veel moeilijker dan GH2 zeg, bij GH2 had ik alle nummers op expert gehaald behalve Free bird, Six, en Jordan. Hier kom ik niet eens voorbij one (van metallica) op hard :O.

Wat me wel opviel is dat je nu meer tijd krijgt om een noot aan te slaan. Dan bij GH2 hierdoor is het spel technisch wat makkelijker geworden. Dit hebben ze gecompenseerd door de nummers veel moeilijker te maken. Als je echt een massochist ben kan je ook nog precision mode aan zetten (cheat) dan word de tijdframe waarinje een noot kan aanslaan veel kleiner en wordt het echt veel moeilijker.

"eerste post op GoT":D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
Kun je al ergens los een tweede guitar kopen? neem aan dat er geen twee guitars bij de game zitten, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Zijn er hier meer mensen die denken dat ze het hogere niveau nooit aan zullen kunnen? :?

Ik speel GH3 op de wii met de normale controller, geen gitaar. Heb de career op Easy bijna uitgespeeld, overal 4 sterren, sommige 5 (altijd dus wel > 90%). Dit gaat dus wel ok. Medium zal ook wel lukken denk ik dan... maar Hard of Expert? Zie mezelf dat echt niet doen.

Overigens begreep ik dat in sommige expert filmpjes op youtube er ook geen gebruik werd gemaakt van een gitaar. Heeft iemand een filmpje van hoe een expert een wiimote gebruikt? :9
Mclercx schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:08:
Kun je al ergens los een tweede guitar kopen? neem aan dat er geen twee guitars bij de game zitten, right?
Volgens mij pas na 7 december. Misschien verschilt het per platform.

[ Voor 20% gewijzigd door Victorio op 26-11-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Victorio schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:10:
Zijn er hier meer mensen die denken dat ze het hogere niveau nooit aan zullen kunnen? :?

Ik speel GH3 op de wii met de normale controller, geen gitaar. Heb de career op Easy bijna uitgespeeld, overal 4 sterren, sommige 5 (altijd dus wel > 90%). Dit gaat dus wel ok. Medium zal ook wel lukken denk ik dan... maar Hard of Expert? Zie mezelf dat echt niet doen.
Dacht ik ook, nog zit ik achterin Expert. Komt wel goed dus :)
Oefenen, oefenen, oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:10:
Bij GH2 was ik ook op easy begonnen, en dacht toen ook dat ik medium nooit aan zou kunnen. De pink problemen had ik ook. blijven spelen! en je komt vanzelf bij expert uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:31:
[...]
Bij GH2 was ik ook op easy begonnen, en dacht toen ook dat ik medium nooit aan zou kunnen. De pink problemen had ik ook. blijven spelen! en je komt vanzelf bij expert uit ;)
Uhhh pink problemen? Ik speel zonder gitaar en heb geen idee hoe ik de wiimote het best kan gebruiken als ik op hard zou spelen. (welke vingers op welke knoppen)

Iemand die een online battle wil doen? (5326 9294 8869, PM me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Victorio schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:01:
[...]

Uhhh pink problemen? Ik speel zonder gitaar en heb geen idee hoe ik de wiimote het best kan gebruiken als ik op hard zou spelen. (welke vingers op welke knoppen)

Iemand die een online battle wil doen? (5326 9294 8869, PM me)
waarom plug je niet gewoon de gitaar in :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk omdat ie met zijn lompe hoofd de game heeft gedownload, anders is er namelijk 0,0 reden om zonder gitaar te gaan spelen (daar koop je die hele game toch voor?).

ik vind het trouwens wel enorm irritant dat gh3 wii echt nergens te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:49:
Waarschijnlijk omdat ie met zijn lompe hoofd de game heeft gedownload, anders is er namelijk 0,0 reden om zonder gitaar te gaan spelen (daar koop je die hele game toch voor?).

Gisteren nog eentje gezien bij Makro nijmegen. De 360 versie was op (laatste heb ik gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:49:

Wehkamp schijnt ze binnen de week te leveren. Ik heb ehm gelukkig donderdag al bij bart smit gehaald :).

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
kan dit spel alleen niet meer serieus nemen na het zien van de bijhorende southpark episode. D8 eerst dat dit spel een grap was en nu komt ie dus echt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
PainkillA schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:26:
kan dit spel alleen niet meer serieus nemen na het zien van de bijhorende southpark episode. D8 eerst dat dit spel een grap was en nu komt ie dus echt uit :)
Heel leuk voor je :? Er waren sowieso al twee eerdere delen van dit spel, die niet veel afwijken van deel 3, dus je opmerking slaat eigenlijk nergens op :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Nou ja, het eerste deel zit wel wat in... ik sta ook iets zelfbewuster te 'rocken' bij GH2 sinds die ep :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Stats werken weer. Helaas alle nummers die gespeeld zijn toen de stats niet werken tellen niet meer mee :(((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Hoe zit het met deze bug?

nieuws: Wii-versie Guitar Hero 3 bevat alleen monogeluid

Is er al nieuws hoe Activision dat gaat oplossen?

[ Voor 12% gewijzigd door Pheno79 op 26-11-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
CMG schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:54:
Stats werken weer. Helaas alle nummers die gespeeld zijn toen de stats niet werken tellen niet meer mee :(((
Mooi. :)
Even m'n profiel gelinked: http://www.guitarhero.com/accounts/316575
Hoevaak worden de stats geupdate?

Iemand die vanavond een battle/co-op wilt?

[ Voor 6% gewijzigd door Victorio op 26-11-2007 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Victorio schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:58:
[...]

Mooi. :)
Even m'n profiel gelinked: http://www.guitarhero.com/accounts/316575
Hoevaak worden de stats geupdate?

Iemand die vanavond een battle/co-op wilt?
Wil straks wel ff, als je easy niet erg vindt, begin net pas beetje aan medium te wennen.
Was een probleem met stats, maar laatste uur is alles 2x geupdate en recent songs staan er binnen 30 seconden bij nu,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
CMG schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:16:
[...]
Wil straks wel ff, als je easy niet erg vindt, begin net pas beetje aan medium te wennen.
Was een probleem met stats, maar laatste uur is alles 2x geupdate en recent songs staan er binnen 30 seconden bij nu,
Prima. Wat is je code? PM me anders je msn.
Graag easy :) Ik bak nog weinig van Medium... ik haal de nummers wel maar steeds met 3 sterren en rond 80%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

ViRi 8629-6064-4669-8347 Guitar Hero 3 103196274065
Src: http://wii-ccdb.nl/

Net over de 4 miljoen heen op easy career!
4,008,585 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
En nu? Ik invite je maar weet niet of/hoe je dat nu ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Ik zie niets... ik ga ff naar friends roster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Ik heb je nu een invite gestuurd in game... zie je wat? Nu moet je auto match doen denk ik, of je krijg een of ander icoon.

Add me anders ff op MSN: dnno@hotmail.com

[ Voor 15% gewijzigd door CMG op 26-11-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Uhh, ik zag een icoon... probeer nog eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Voor de gene die het willen weten:

Om samen te spelen (tegen vrienden), doe je: Create Match, kies je Friends, het type spel, moeilijkheid en welke vriend je mee wil spelen. Als je friends match doet, staat coop er ook bij opeens :D dit kan niet tegen strangers. Vervolgens ziet die vriend een gitaar icoontje links boven met jouw naam om aan te geven dat een vriend wil spelen. Je kan dan vervolgens naar Auto-match gaan, om in die game te gaan. Het kan zijn dat je het 2-3x moet proberen, soms zegt hij dat ie geen match kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Iemand al iets gehoord wanneer de nieuwe zending 360 (en wii voor de liefhebbers) pakketten verwacht word in de winkels?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Oke teveel Wii games hier XD

iemand hier met 360 die een keer hard/expert face off/battle wilt medium easy mag ook ^^

gamertag OpelKadettGSi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

gamertag boe2, momenteel nog bezig met hard uit te spelen, maar in expert wil ik je ook wel uitdagen :)

(die nieuwe gitaar is trouwens om het schijt van te krijgen, regelmatig weigert die doodleuk signaal te geven. Merk je best wanneer je een lange noot ingeeft: halverwege stopt ie plots met spelen terwijl men toets nog steeds even hard ingedrukt is)
*edit* eerst men live account nog es upgraden, al van worms geleden dat ik nog online gespeeld heb

*edit2* trouwens de achievements al eens bekeken? Die zijn al helemaal geschift, ik dacht dat ik met Blue Dragon men uitdaging had gevonden :|

[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 26-11-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Nieuw lid bij GoT Rocks: SD5k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ja klopt, dat ben ik. :) Leek me wel wat om die tourgroup te joinen aangezien ik geen random matches kon vinden (Wii versie btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Gisteren nog voor elkaar gekregen om Raining Blood op hard te winnen. Wat een rot nummer is dat en hij is niet eens leuk om te luisteren, laat staan leuk om te spelen met die irritante PO's of death :( Nu heb ik Lou's battle 2x geprobeerd voordat ik ermee stopte omdat het wat laat begon te worden. Dat nummer is veel leuker om te luisteren en te spelen EN hij is nog eens erg pittig! Ik huiver al voor tier 7/8 op expert :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ha, het ligt dus niet aan mij. Zit ook op hard bezig en ben nu gestrand op Raining Blood. Echt een rotnummer idd.

Rottegenstanders ook online...teveel mensen die bewust voor medium kiezen terwijl ze beter kunnen, zodat ze 100% kunnen scoren op het nummer terwijl ik op hard speel: zodra ik 1 fout maak ben ik gezien.
Gisteravond nog: ik: 99% op hard (1 noot gemist) hij: 100% op medium. Ik pissed weggegaan, mailt die malloot me: "let's play again. I'll play on hard this time, fair game now". Sorry, of je doet aan fairplay of je laat me gewoon met rust :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Boeboe schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:39:
gamertag boe2, momenteel nog bezig met hard uit te spelen, maar in expert wil ik je ook wel uitdagen :)

(die nieuwe gitaar is trouwens om het schijt van te krijgen, regelmatig weigert die doodleuk signaal te geven. Merk je best wanneer je een lange noot ingeeft: halverwege stopt ie plots met spelen terwijl men toets nog steeds even hard ingedrukt is)
*edit* eerst men live account nog es upgraden, al van worms geleden dat ik nog online gespeeld heb

*edit2* trouwens de achievements al eens bekeken? Die zijn al helemaal geschift, ik dacht dat ik met Blue Dragon men uitdaging had gevonden :|
Blue dragon achievements zijn easy vergeleken met Final Fantasy XI (ofzo dacht ik)
maar dees zijn ook geschift ja echt je moet alles 30x uitspelen ofzo Co-op alle niveaus en op 5 sterren en de normale XD echt stront ziek word ik van zulke achievements.

maja loop weer is vast laatste blok op hard nog maar 1 gehaald One had ik bijna XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Die laatste battle heeft inderdaad een leuk liedje. Jammer genoeg kan je die op de meeste platformen niet gewoon spelen (wel op de xbox360 na een gratis download.) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Boeboe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:17:
ha, het ligt dus niet aan mij. Zit ook op hard bezig en ben nu gestrand op Raining Blood. Echt een rotnummer idd.

Rottegenstanders ook online...teveel mensen die bewust voor medium kiezen terwijl ze beter kunnen, zodat ze 100% kunnen scoren op het nummer terwijl ik op hard speel: zodra ik 1 fout maak ben ik gezien.
Gisteravond nog: ik: 99% op hard (1 noot gemist) hij: 100% op medium. Ik pissed weggegaan, mailt die malloot me: "let's play again. I'll play on hard this time, fair game now". Sorry, of je doet aan fairplay of je laat me gewoon met rust :|
De eerste keer dat ik tegen een neefje van me speelde die nog maar een paar keer GH(x) had gespeelt was het ook iets soortgelijks, Hard vs. Easy en dan flink verliezen omdat ik zelf nog erg onwennig in het spel was. Had ik laatst voor de grap een pro face-off gedaan met Cliff of Dover op hard niveau tegen datzelfde neefje (hij zit nu tegen het einde van medium). Toen had ik spontaan 7x zijn score :P revenge is sweet >:)

Verder merk ik dat Battle pas leuk word als je dat speelt op een niveau wat je zelf net aan kan. Als je 2 spelers pakt die makkelijk hard aan kunnen en dan voor battle allebei medium pakken dan kan je er van uit gaan dat het een sudden death gaat worden :P Iemand trouwens enig idee hoe dat sudden death precies werkt? Ik heb het nu een aantal keer gehad maar weet nog steeds niet waarom de ene persoon wint van de ander terwijl ze allebei net zo goed spelen. Oftewel allebei de spelers pakken en gebruiken elke death drain die ze tegen komen.

[ Voor 19% gewijzigd door deTwisj op 27-11-2007 10:54 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?