[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Heeft iemand tips om Lou te verslaan op hard? ik mis 8 van de 10 keer mijn attacks doordat hij consequeent eerder zijn attacks krijgt en meteen op mij gebruikt.

Ik heb trouwens GH3 voor de 360 dubbel, voor diegene die hem echt nog moet hebben (regio rotterdam). Had hem namelijk al in de winkel gekocht op woensdag (kon niet wachten op mijn pre-order die een paar dagen later kwam :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Boeboe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:17:
ha, het ligt dus niet aan mij. Zit ook op hard bezig en ben nu gestrand op Raining Blood. Echt een rotnummer idd.

Rottegenstanders ook online...teveel mensen die bewust voor medium kiezen terwijl ze beter kunnen, zodat ze 100% kunnen scoren op het nummer terwijl ik op hard speel: zodra ik 1 fout maak ben ik gezien.
Gisteravond nog: ik: 99% op hard (1 noot gemist) hij: 100% op medium. Ik pissed weggegaan, mailt die malloot me: "let's play again. I'll play on hard this time, fair game now". Sorry, of je doet aan fairplay of je laat me gewoon met rust :|
Hard heeft toch veel meer noten? Als je 1 noot mist, moet je nog steeds in staat zijn veel meer punten halen als hij op medium? Of mis ik nu iets?
Jammer inderdaad dat je niet kan forceren een hard vs hard battle te doen. Je moet je (als je wilt winnen) eigenlijk de mode kiezen waar je de meeste punten kan behalen. Voor het gros van de mensen is dat medium.

[ Voor 11% gewijzigd door SeamusXanthus op 27-11-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Stefmeister schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:48:
Heeft iemand tips om Lou te verslaan op hard? ik mis 8 van de 10 keer mijn attacks doordat hij consequeent eerder zijn attacks krijgt en meteen op mij gebruikt.

Ik heb trouwens GH3 voor de 360 dubbel, voor diegene die hem echt nog moet hebben (regio rotterdam). Had hem namelijk al in de winkel gekocht op woensdag (kon niet wachten op mijn pre-order die een paar dagen later kwam :) )
ik ken wel iemand die hem moet die woont vlakbij DH. die heeft bij bol.com ge ordered nu maar of die snel komt weet niet><

nvm hij krijgt hem vrijdag hoop ik voor hem ;)

[ Voor 3% gewijzigd door fingerhead op 27-11-2007 13:17 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
SeamusXanthus schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:02:
[...]

Hard heeft toch veel meer noten? Als je 1 noot mist, moet je nog steeds in staat zijn veel meer punten halen als hij op medium? Of mis ik nu iets?
Jammer inderdaad dat je niet kan forceren een hard vs hard battle te doen. Je moet je (als je wilt winnen) eigenlijk de mode kiezen waar je de meeste punten kan behalen. Voor het gros van de mensen is dat medium.
Je kan wel Hard vs Hard forceren dmv pro face-off te doen ipv face-off. Als jij dan de game maakt ben jij degene die de moeilijkheidsgraad bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Vrijdag Guitar Hero 3 PS3 versie gekocht, ouch m'n vingers doen pijn. Was eventjes wennen aan de controls, ben toch niet eraan gewend dat m'n linker vingers zo snel moet functioneren. Begonnen met Easy en uitgespeeld en nu laatste stage op medium. Leuke learning curve in het spel. Duurde na Easy uitspelen toch wel weer een tijdje tot ik vier sterren kon halen als score op medium.

Twee nummers hard geprobeerd, maar dat is nog niet leuk voor Yellow's ogen en vingers.

offtopic:
Het spel is niet vriendelijk voor de blowende en drinkende medemens. Mist die timing dan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Yellow|A op 27-11-2007 14:52 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Yellow|A schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:49:
Vrijdag Guitar Hero 3 PS3 versie gekocht, ouch m'n vingers doen pijn. Was eventjes wennen aan de controls, ben toch niet eraan gewend dat m'n linker vingers zo snel moet functioneren. Begonnen met Easy en uitgespeeld en nu laatste stage op medium. Leuke learning curve in het spel. Duurde na Easy uitspelen toch wel weer een tijdje tot ik vier sterren kon halen als score op medium.

Twee nummers hard geprobeerd, maar dat is nog niet leuk voor Yellow's ogen en vingers.
iedereen leert het met easy ;) ik zag medium int begin van GH2 en dacht dat lukt me nooit en speel nu volop expert/hard XD nog moeilijk zat hehe maja oefenen oefenen en oefenen ^^ zoals het int echt ook moet

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Wie heeft allemaal zijn account gelinked aan guitarhero.com? Mijn gameraccount is in iedergeval evenals mijn xboxlive account "stefmeister".

Een beetje vergelijkingsmaterial kwa scores van "normal" players kan ik wel gebruiken om mijn eigen punten waar mogelijk aan te scherpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Iemand guitar hero voor de wii nog ergens gezien? Online of offline? Overal is namelijk de levertijd minimaal een week :S

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Guitar Hero 3 voor de PS3 opgepikt, omdat die, in tegenstelling tot de X360 versie, volop verkrijgbaar was. Verkoopt de 360 versie nou zoveel meer of waren daar gewoon minder exemplaren van?
Anyway, waar ik nu mee zit is het volgende. Ergens volgend jaar komt Rock Band ook uit in Europa en ik weet dat in elk geval de PS3 GHIII controllers op het moment niet-compatible met Rock Band zijn. Nou zit ik dus te denken, kunnen we een patch voor Rock Band verwachten zodat de GHIII controller toch werkt of kan ik beter eieren voor m'n geld kiezen en zodra de 360 versie beschikbaar is omruilen voor die versie (mag tot twee weken na aankoop).
Mijn gevoel zegt me het laatste, maar misschien is er hier iemand met meer insider info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

de twee gaan (jammer genoeg) niet compatibel zijn aangezien de rock band controller nog een zooi extra knoppen heeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
En de stats komen weer niet door op http://www.guitarhero.com/ ...
Heb ik hem net op Medium half uitgespeeld... ;( Hoop dat ze deze problemen snel kunnen verhelpen.

Ik probeerde vanochtend eens voor de lol een battle tegen mezelf te doen: wiimote in elke hand en dan op Easy... op zich best te doen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:45:
de twee gaan (jammer genoeg) niet compatibel zijn aangezien de rock band controller nog een zooi extra knoppen heeft.
En weet je toevallig ook hoe dat met de 360 controller zit? Die schijnt namelijk wel met Rock Band te werken, maar is het dan dus wel speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Niet online
Ik heb net 2 exemplaren van GH3 voor de XBOX360 te pakken gekregen bij de Makro in Hengelo.
Er stonden er nog wel maar 2 in het schap, maar een collega had 'm van 't weekend ook gekocht daar.
Misschien morgen weer nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Stefmeister schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:54:
Wie heeft allemaal zijn account gelinked aan guitarhero.com? Mijn gameraccount is in iedergeval evenals mijn xboxlive account "stefmeister".

Een beetje vergelijkingsmaterial kwa scores van "normal" players kan ik wel gebruiken om mijn eigen punten waar mogelijk aan te scherpen.
Mijn profile is http://www.guitarhero.com/accounts/309698 (alleen handig voor vergelijk op easy), er zijn nog een hoop andere GoT-er's te vinden hier: http://www.guitarhero.com/tour_groups/211437

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaShCl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
well i got my explore360 but for some reason it doesent work in game

i installed the new driver
then plugged in teh explorer360
windows detected it as a 360 controler device
it works in windows when doing a calibrating controllerincluding the whammy bar
but when i start up the game it doesent respond to anything

from all the forums i visited they all say it should work something to do with the special 360 button on teh controller wich shows if the gyuitar is connected corectly.

when i press that button in windows it opens the xb360 controler helpfile so i know it works
anybody has used teh explorer on gh3 for the pc
thx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

RaShCl,

GoT is a Dutch forum. Please use google or gamefaqs to get an answer on game related questions.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
BM schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:42:
Iemand al iets gehoord wanneer de nieuwe zending 360 (en wii voor de liefhebbers) pakketten verwacht word in de winkels?
Iemand?

Vandaag weer langs de Mediamarkt geweest, maar daar hadden ze zelfs geen idee wanneer ze weer binnen kregen. So far lijkt het erop dat 360 gamers gewoonweg genaaid worden. Kan met niet voorstellen dat de 360 versie zoveel beter verkoopt dan de ps2/3 versie, waar in elke versie nog bergen van liggen....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Bij de FRS hier hadden ze gewoon nog meerdere 360 pakketten staan. (Koperwiek, Capelle :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

w00h00, gaat goed met mijn easy career :D

RANKSCORE% COMPLETE
1,3404,165,861100 %

[ Voor 11% gewijzigd door CMG op 27-11-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta toch mooi op de tweede plaats in het GoT Rocks groepje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
jezus, ik heb hem net uitgespeeld op medium, in de laatste 2 podia had ik vaak dat ik terug moest naar het spelen van 3 noten, 4 tegelijk gaat gewoon fout bij nummers als one van metallica, dat ene slayer nummer of die boss battle met lou, en fire en flames speelde ik op een gegeven moment maar met 2 noten, zodat het tenminste nog ergens naar klonk. Maar hoe moet ik nu in hemelsnaam hard gaan doen? dat zijn 5 noten neem ik aan? dat kan ik echt niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 23:37
oefenen :)
gewoon leren 'overpakken' zodat je pink de oranje fret kan bedienen. Dan is dat ribbeltje wat op de gele fret zit een mooi steuntje. Wanneer je moet overpakken en hoe snel je dit doet, allemaal oefening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Overigens moet ik zeggen dat dit wel een heel vet spel is, het is welliswaar mn eerste guitar hero, maar het is zeker geen miskoop _/-\o_ , wat ik wel minder vindt is dat er allemaal van die heavy metal nummers in zitten, dat vind ik echt niks :P ik hou meer van de wat oudere rustigere rocknummers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Game Error schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:55:
Overigens moet ik zeggen dat dit wel een heel vet spel is, het is welliswaar mn eerste guitar hero, maar het is zeker geen miskoop _/-\o_ , wat ik wel minder vindt is dat er allemaal van die heavy metal nummers in zitten, dat vind ik echt niks :P ik hou meer van de wat oudere rustigere rocknummers :*)
Had ik ook, maar moet zeggen dat ik "The Metal", "Miss Murder" en "Black Sunshine" nu ook wel erg cool begin te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
maar wat zou je aanraden, normal nogmaals spelen en dan alles boven de 90% proberen te halen (ik zit nu rond de 80 denk ik?) of meteen aan hard beginnen en maar doorbikkelen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Ik zou pas door gaan als je op 5-10 nummers na alles op 5 sterren hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Nu een tijdje gespeeld. Vind medium eigenlijk net te moeilijk, maar easy veel te makkelijk. Variatie is weer erg hoog, van nummer die ik bijna niet doorkom (en na 2x heb ik dan zoiets van DOEI!) en nummer waar ik zonder problemen 4 a 5 sterren pak.

Merk dat er bepaalde noten combo's zijn waar ik erg veel moeite mee heb Dit was met GH2 ook al zo. Denk aan Psychobilly Freakout. Rampnummer voor me. Complexe series lukken me beter dan monotono afwisselingen. Verder nog steeds vaak het gevoel dat ik noten scoor die ik voor mijn gevoel op geluk speelde dan wel had moeten missen, en noten mis die volgens mij raak hadden gemoeten. Ik verdenk de controller af en toe van lag en/of traagheid, maar ik kan dat niet substantieren.

De waardering van de nummers is tot nu toe mwah. Over de controller nog steeds erg te spreken. Zou zo maar kunnen dat ik GH2 blijf spelen met de nieuwe controller.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Ik hou overigens van paint it black van de rolling stones, mn eerste nummer wat ik op easy foutloos had _/-\o_ . En bovendien is het altijd al een erg lekker plaatje geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Wanneer kan je precies voor Wuss Out kiezen bij een battle? Op medium lukte de eerste battle niet na een paar keer proberen... toen koos ik voor wuss out... nu ben ik bij Slash en ook die lukt niet... heb hem 5x op rij geprobeerd maar ik krijg geen wuss out keus meer. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
"through the fire and the flames" op easy staat gelijk aan '1102 hits total"

Ben ik de enige die hier een makkelijke (relatief) achievement ruikt of is dat iets eetbaars wat al weer te lang ergens onder mijn bureau ligt?

Ik heb hem trouwens al voor elkaar, maar voor de mensen met een xbox360 is het wel een wat makkelijkere manier om aan de achievement van 1000 hits te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Gisteravond bij MM Den Haag zag ik deze voor allevier de console's trouwens ruimschoots liggen, de PS3 versie kostte 85,- naar de andere heb ik niet zo gekeken.
Iniedergeval handig om te weten als sommigen nog steeds zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een druk topic hier. Het vorige originele GH1/GH2 topic (2 jaar oud) had nog geen 20 postings :)

Even een poll

Poll: Welke Guitar Hero is het best?
GH I
GH II
GH '80s
GH III
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=249013&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:09:
[...]

En weet je toevallig ook hoe dat met de 360 controller zit? Die schijnt namelijk wel met Rock Band te werken, maar is het dan dus wel speelbaar?
Laatste wat ik heb gehoord is dat er maar 1 gitaar bij Rock Band zit. Dus heb je een tweede nodig. En de 360 gitaar van Ghh3 is vrijwel zeker compatible. Ook omdat de 'extra' knoppen optioneel zijn (volgens mij kan je dan solo's spelen op lager gelegen noten voor extra 'realisme'). Over de PS3 controller weet ik niet veel. Al zou ik vanwege de achievements zowiezo voor de 360 versie gaan tenzij de mensen waarmee je Rockband wilt spelen hem op de PS3 hebben en/of je helemaal niks hebt met achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 7-8 nummers bij Easy op 100% en alles 5 sterren op Slayer na ... Ik krijg die niet op 5 sterren .. gaat echt te snel op sommige stukken ..

Medium gaat me aardig af maar ook daar kom ik nu bij de wat moeillijkere liedjes en dan werken mijn pink en ringvinger niet altijd even goed mee. Maar ik blijf gewoon doorgaan :)

Vind het echt een MEESTERLIJK spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 27-08 16:14
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:57:
Ik heb nu 7-8 nummers bij Easy op 100% en alles 5 sterren op Slayer na ... Ik krijg die niet op 5 sterren .. gaat echt te snel op sommige stukken ..

Medium gaat me aardig af maar ook daar kom ik nu bij de wat moeillijkere liedjes en dan werken mijn pink en ringvinger niet altijd even goed mee. Maar ik blijf gewoon doorgaan :)

Vind het echt een MEESTERLIJK spel :)
Same hier ik krijg die pokke slayer net niet op 5 sterren.... raar want op het einde kan ik geen ritme meer eraan knopen en dan ga je al vlug verkeer.
Medium heb ik uit met iets van 12 liedjes op 5 sterren maar dat is toch nog nets iets heftiger :P
Misschien maar een starten op hard >:)

GHII kom ik gdv nog steeds niet verder bij die pokke wolfmother op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:09:
Gisteravond bij MM Den Haag zag ik deze voor allevier de console's trouwens ruimschoots liggen, de PS3 versie kostte 85,- naar de andere heb ik niet zo gekeken.
Iniedergeval handig om te weten als sommigen nog steeds zoeken?
Thanks! Net gebeld met MM Den Haag en ze hadden nog 2 exemplaren voor de Wii! Nu dus nog 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zit nu vast :(
Slayer op hard en One op hard
Op expert blijf ik steken op Tier6, maar nog niet erg veel gedaan.

Vind GH3 minder leuk dan GH2 overigens. De moeilijkheidsgraad is perfect, maar vind algemene tracklist van 2 beter :)
(Maar die heeft geen Muse!!)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
dna_fatrabbit schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:15:
[...]

GHII kom ik gdv nog steeds niet verder bij die pokke wolfmother op hard.
ah ja goede herinneringen ;) Wolfmother is ook totaal niet een nummer voor in het begin ;) vooral niet op hard en expert ;) die horen wel beetje bij de laatste 3 blokken thuis, ik heb er ook heel lang op vast gezeten maja uiteindelijk gehaald PO ftw.

zit nu laatste blok op hard in GH3 1 nummer maar gehaald vant weekend weer verder eerst andere games hehe.
en zit ook ff vast bij Tom op expert hoorde dat Slash veel makkelijker is dan Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Stefmeister toegevoegd GoT Rocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Ah ik zie dat ik een beetje voorloop qua groupies :)

[ Voor 14% gewijzigd door Stefmeister op 28-11-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Je gaat lekker ja! Het schiet hier nog niet echt op omdat stats vaak niet werken en daardoor niet geupdate worden. Alleen als de server goed werkt telt het mee :(

Wolffje toegevoegd aan GoT Rocks

[ Voor 72% gewijzigd door CMG op 28-11-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

qua tracklist is de allereerste GH game zonder twijfel nog steeds de allerbeste, wat een zalige nummers zaten daar in :). 2 was iets minder, en de derde is eigenlijk het minst van nummerbekendheid.

Raining Blood uiteindelijk met 4 sterren op hard uitgespeeld na wat oefenen in practice mode om al die pull-offs goed getimed te krijgen :). Het laatste gevecht tegen Lou is echter teveel voor mij. Op zich lukt het nummer wel, maar wanneer Lou wat zwaardere aanvallen doet ga ik er aan voor de moeite en mijn tegenaanvallen lijken niet veel effect te hebben :|

[ Voor 48% gewijzigd door boe2 op 28-11-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Boeboe schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:10:
Het laatste gevecht tegen Lou is echter teveel voor mij. Op zich lukt het nummer wel, maar wanneer Lou wat zwaardere aanvallen doet ga ik er aan voor de moeite en mijn tegenaanvallen lijken niet veel effect te hebben :|
Ik trek die aanvallen ook niet van Lou, ik ga nu eerst rustig expert door tingelen voordat ik me weer aan die end-Bossbattle waag. Heb tegen die gast al zoveel wanhoopspogingen gedaan om de "Blowin' It" achievement al minstens 2 keer te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
CMG schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:57:
Je gaat lekker ja! Het schiet hier nog niet echt op omdat stats vaak niet werken en daardoor niet geupdate worden. Alleen als de server goed werkt telt het mee :(

Wolffje toegevoegd aan GoT Rocks
Nice! Ik speel voor het eerst GH (Wii) en moet zeggen dat de overstap van easy naar medium best groot was. Zit nu bij de Lou battle op medium, vrij pittig. Online heb ik pas 1 keer geprobeerd. Worden de mede GoT Rockers nu automagisch toegevoegd aan mijn friendlist voor GH3 of moet je die stuk voor stuk zelf toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is de wii versie ffs nergens te krijgen? bs, dixons, dynabye, intertoys, frs allemaal niks. Heeft activision soms niet meer dan 5 gh3 wii kopietjes gemaakt ofzo? Ik walg. How hard can it be om gewoon elke winkel die game te sturen? Stelletje aapjes bij activision...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Hoe werkt dat grade systeem eigenlijk, ik haal op slow ride (medium) maar 3 sterren, ookal sla ik 93% van de noten raak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

kleinelievewolff schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:51:
[...]

Nice! Ik speel voor het eerst GH (Wii) en moet zeggen dat de overstap van easy naar medium best groot was. Zit nu bij de Lou battle op medium, vrij pittig. Online heb ik pas 1 keer geprobeerd. Worden de mede GoT Rockers nu automagisch toegevoegd aan mijn friendlist voor GH3 of moet je die stuk voor stuk zelf toevoegen?
Nee, helaas, dat moet je handmatig doen...

SeamusXZ added to GoT Rocks...

[ Voor 3% gewijzigd door CMG op 28-11-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:10:
qua tracklist is de allereerste GH game zonder twijfel nog steeds de allerbeste, wat een zalige nummers zaten daar in :). 2 was iets minder, en de derde is eigenlijk het minst van nummerbekendheid.
Ja, wat een soundtrack he? Echt geweldig.
Bad Religion - "Infected"
Black Sabbath - "Iron Man"
Queen - "Killer Queen"
Boston - "More Than A Feeling"
ZZ Top - "Sharp Dressed Man"
Deep Purple - "Smoke on the Water"
Incubus - "Stellar"
Franz Ferdinand - "Take Me Out"
David Bowie - "Ziggy Stardust"

Dat zijn mijn echte favo nummers van GH1. Ik kende dat nummer van Bad Religion (Infected) en Black Sabbath (Iron Man) niet, maar dat zijn echt de twee beste GH nummers imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Game Error schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:47:
Hoe werkt dat grade systeem eigenlijk, ik haal op slow ride (medium) maar 3 sterren, ookal sla ik 93% van de noten raak :?
Hangt dat niet samen met je score? Je kan 93% van de notes hitten, maar als je steeds negen raakt en eentje mist bouw je niet veel punten op.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Op www.scorehero.com vind je alle informatie over elke nummer. Hoeveel punten je nodig hebt voor 5 sterren, aantal noten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Stefmeister schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:20:
Op www.scorehero.com vind je alle informatie over elke nummer. Hoeveel punten je nodig hebt voor 5 sterren, aantal noten etc.
Handige site hoor. Thnx

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Bij GH2 was het dat als je 2.0 maal multiplier had bij de stats kreeg je 4 sterren. Als je 2.9 maal multiplier of meer had kreeg je 5 sterren. Nu is dat volgens mij nog steeds al wordt er nu anders afgerond. Ik heb 5 sterren gehaald bij iets van 2.823 mulitplier (in GH2 werd dat denk ik afgerond tot 2.9). De multiplier is op basis van hoeveel punten je zou halen als je de hele song perfect had gespeeld zonder multiplier. Heb je 2.0 multiplier betekent het dat je 2 keer die score hebt behaald. Vandaar dat het percentage niet veel zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
SeamusXanthus schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:18:
Bij GH2 was het dat als je 2.0 maal multiplier had bij de stats kreeg je 4 sterren. Als je 2.9 maal multiplier of meer had kreeg je 5 sterren. Nu is dat volgens mij nog steeds al wordt er nu anders afgerond. Ik heb 5 sterren gehaald bij iets van 2.823 mulitplier (in GH2 werd dat denk ik afgerond tot 2.9). De multiplier is op basis van hoeveel punten je zou halen als je de hele song perfect had gespeeld zonder multiplier. Heb je 2.0 multiplier betekent het dat je 2 keer die score hebt behaald. Vandaar dat het percentage niet veel zegt.
et ligt niet aan je multiplier het ligt puur aan je score.
bv vanaf 180k (op medium) heb je 4 sterren vanaf 230k heb je 5 sterren 2 en 1 sterren kan je niet krijgen dan ben je af.

het ligt puur aan een bepaalde grens van je score dus hoe meer noten je mist hoe moeilijker het is om 5 sterren te halen. omdat je met multiplier een X aantal maal je score krijgt en per noot ontvang je bv 100 punten maar met een 4x multiplier 400 dus dan schiet je totale score hard omhoog en bij accoorden heb je vaak 2 noten dus 200 en met een 4x 800 en met star power 8x(vaak) dus 1600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delat ligt wel heel wat hoger bij gh3 volgens mij...
Zit me toch een possie vast bij de 7e gig op hard.
Maar t is wel weer lekker knoppen rammen!!!
Vooral online tegen elkaar is goed te doen!

S G 4 L BART <<<gamertag voor een potje online!?

Veel liedjes vallen me toch wel een beetje tegen vergeleken met deeltje 2.
Maar die mooi zijn vind ik ook echt mooi!zoals fire and flames.
Wel jammer dat je zoals bv the beastie boys niet in single player kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:26:
[...]

et ligt niet aan je multiplier het ligt puur aan je score.
bv vanaf 180k (op medium) heb je 4 sterren vanaf 230k heb je 5 sterren 2 en 1 sterren kan je niet krijgen dan ben je af.

het ligt puur aan een bepaalde grens van je score dus hoe meer noten je mist hoe moeilijker het is om 5 sterren te halen. omdat je met multiplier een X aantal maal je score krijgt en per noot ontvang je bv 100 punten maar met een 4x multiplier 400 dus dan schiet je totale score hard omhoog en bij accoorden heb je vaak 2 noten dus 200 en met een 4x 800 en met star power 8x(vaak) dus 1600.
En toevallig ligt die score die je haalt gelijk met een bepaalde gemiddelde multiplier.
Bij GH2: 4 sterren is gemiddeld 2x multiplier, 5 is 2.8 geloof ik
bij GH1 geloof ik 4ster met 2x en 5ster met 3x

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:30:
[...]

En toevallig ligt die score die je haalt gelijk met een bepaalde gemiddelde multiplier.
Bij GH2: 4 sterren is gemiddeld 2x multiplier, 5 is 2.8 geloof ik
bij GH1 geloof ik 4ster met 2x en 5ster met 3x
Ja precies, die multiplier is dus een uitstekende indicator, als je geen zin hebt steeds de exacte score op te zoeken. Ik dacht 2.9 maar gezien mijn eigen ervaring is het nu blijkbaar 2.8. Ik kijk dus steeds naar stats na elkee poging en kijk alleen naar de multiplier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verdorie ben alle winkels af gegaan voor de wii versie.
bij de gameshop stond ik als nr 12 op de lijst betekend nog 6 weken wachten elke week komen er 2 binnen ;(
heb m nu besteld bij free reccord shop kost 10,- meer maar krijg 7,50 euro korting dus voor 2,50 krijg ik hem op 12 dec :)

maarja ik had gehoopt dat ik hem al kon spelen -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Doet er nog iemand van hier mee aan deze competitie ? :P
Schrijf je nu in voor de voorronde voor het Guitar Hero III kampioenschap

Op 29 en 30 november zijn de voorrondes voor het Guitar Hero III Benelux kampioenschap die plaatsvinden in de PlayStation Get Together café's van Nederland en België.

Op 29 november zijn de Belgen aan de beurt in het café Depot in de August Ortstraat 32 in Brussel. Op 30 november mogen de Nederlanders dan weer hun talent tonen in het Xtra Cold Café in Amsterdam, waar Krezip ook aanwezig zal zijn. Beide voorrondes beginnen om acht uur 's avonds. De zestien finalisten, die geselecteerd worden uit de voorrondes, winnen kaartjes voor het tienjarig jubileum concert van Krezip in de Heineken Music Hall op 29 december. De finalisten mogen dan in het voorprogramma van Krezip strijden om het kampioenschap en de eeuwige roem die daaraan gekoppeld is.

Het enige dat je moet doen om je in te schrijven voor de wedstrijd is het volgende:

Je moet de volgende zaken doormailen naar info@contactdata.nl:
- Jouw naam,
- De naam van je fan die je mee wilt nemen,
- Jouw e-mailadres,
- Of je in Amsterdam of Brussel mee wilt doen.
http://www.gamez.nl/web/P...ero-III-kampioenschap.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Gaarne Stronkie toevoegen tot de GOtter :) Ik speel het ook al. Heb wel al 319 groupies.. Geen idee hoe ik er aan kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Stronkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:42:
Gaarne Stronkie toevoegen tot de GOtter :) Ik speel het ook al. Heb wel al 319 groupies.. Geen idee hoe ik er aan kom
Dan moet je je zelf hier even aanmelden m8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Ik met mijn easy skills heb geen schijn van kans als ze medium of hard gaan spelen :D En dat is het meestal op die tourney's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Lol, online is fucked-up :(

Als ik naar www.guitarhero.com ga in het wfc menu, is mijn link code:
"Win -Guit-ar H-ero "

Message of the day blijft ook leeg... hij houd wel vol dat ie het gewoon doet....

Wii ge reset, nu werkt het wel (uit game, naar channel dat wifi gebruikt, laten laden, daarna terug naar de game en weer inloggen).

[ Voor 49% gewijzigd door CMG op 28-11-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik heb Easy & Medium nu uitgespeeld (PS3).. Maar Hard heb ik ongelooflijk veel moeite mee, vooral omdat dan die beruchte oranje knop erbij komt :(.
Iemand tips hoe ik het beste die oranje knop kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:27:
hem indrukken? :Y)

pro face of is veel leuker dan de gewone face off moet ik zeggen, nu is het tenminste een eerlijke strijd. Veel mensen die beter zijn dan mij ook. Moet toegeven dat ik het niet verwacht had: akkoord, ik ben niet bepaald een gitaargod, maar toch stukken beter dan de mensen in mijn omgeving. Afgemaakt worden online is een aardige les in nederheid }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe, de leukste thuis zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

moet zegen: heb hem nu bijna een week (sinds vorige week vrijdag) en ik speel nu dingen klaar op medium die ik nooit verwacht had... dat zelfde gaat voor jou gelden als je met hard aan de slag gaat. Ik kan wel aanraden om eerst medium bijna alles naar 5 sterren te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je pink, misschien is het lastig maar je went er eenmaal aan.
Ik heb GH gespeeld sinds de 1e game en het is gewoon puur oefenen en oefenen. ;)
Probeer ook je hand niet op één vaste positie te houden maar ook te schuiven, zodat je pink erbij kunt. Sommigen doen dat wel en krijgen er een enorme kramp in hun hand, maar die zijn het gewend en ook zeer ervaren. Ik kies meer voor de snellere en switchen-van-positie van mijn hand style. Hierbij moet je wel opletten dat alle vingers nu een andere fret buttons hebben zodra je je pink op de oranje fret zit.

TTFAF op Expert is echt madness, kheb het nog niet echt onder de knie maar ik kan iig wel boven de 80% komen. De solo's van Herman Li en Sam Totman zijn echt epic. _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:27:
Damn, ik heb Easy & Medium nu uitgespeeld (PS3).. Maar Hard heb ik ongelooflijk veel moeite mee, vooral omdat dan die beruchte oranje knop erbij komt :(.
Wat voor de meesten wel aardig helpt volgens mij is het volgende:
Schuif je vingers 1 knop op, wijsvinger op rood, middelvinger op geel, etc.
Het is veel makkelijker om met je wijsvinger van rood naar groen te gaan, dan met je pink van blauw naar oranje. Komt bij dat je natuurlijk moet schuiven, en dat is gewoon een kwestie van heel veel oefenen, dat krijg je er vanzelf handigheid in.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

daarnet wou ik even de easy campaign met lefty flip beginnen om de "Hendrix Reborn" achievement te behalen (Complete Career Lefty and Righty). Hell, ik kan ON-MO-GE-LIJK met links spelen, zelfs op easy is dit een totale ramp :|

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Bijdeze dus gedaan. en inderdaad mijn pink doet zeer.. Het knakt tijdens het spelen als ik combo's wil spelen met de pink (meerdere noten)

Cliffs of Dover is toch mijn Fav.. En die van santana... :) lekker makkelijk

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CMG schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:57:
[...]

Ik met mijn easy skills heb geen schijn van kans als ze medium of hard gaan spelen :D En dat is het meestal op die tourney's.
Ik mag toch aannemen dat ze op zo'n event toch wel standaard op expert mode spelen ? :P

En voor meerdere berichten achter elkaar wordt het hier altijd wel gewaardeerd als je de edit-knop gebruikt zodat alles in één post staat :)

• RaShCl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
Boeboe schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:03:
RaShCl,

GoT is a Dutch forum. Please use google or gamefaqs to get an answer on game related questions.
oh sorry ik ben zogewend om alles in engels te spelen te instaleeren en in games engels te praten dat ik soms engels schrijf en praat zonder dat ik er erg in heb :P lol

• CMG

CMG

We hebben nieuwe GoT Rocks leden erbij: Stronkie en RootPhish79

[ Voor 20% gewijzigd door CMG op 29-11-2007 07:54 ]

• SeamusXanthus
Na al die verhalen over Raining Blood op hard hield ik mijn hart vast. Echter al na twee pogingen gehaald. Als je de eerste minuut haalt is hij eigenlijk wel makkelijk. Wat een heerlijk nummer is het toch :)

Vandaag ff hard uitspelen dan lekker aan Expert beginnen (of easy leftyflip).

Ik heb trouwens veel problemen met mijn Wireless guitar. Hij is VEEL beter dan de vorige, maar soms reageert hij niet op de noot aanslagen (vooral bij rood) en dus mis je onterecht noter. Iemand tips?

• SeamusXanthus
Het hele 'groupies' verhaal staat trouwens hier:
http://www.guitarhero.com/forums/6599/forum_topics/380

• Victorio

• fingerhead
woot tom gehaald op expert die gast is zo irri maja hij was snel af <3 whammy en ''blackout'' :P daarbij ging die snel kapot hehe gelijk nummer erna 5 sterren voila. nu zit ik in de journey van pearl jam encore nog geen nummer gedaan expert komt goed ;).
hoorde dat slash ook makkelijker was dan Tom dus hoop van zegen lou gaat nog wel ff duren denk ik hehe.

Verwijderd

Ook leuk...Je kan op xbox live de boss battles hele liedjes versie gratis dowloaden.
En nog beter en gratis ook het HALO theme song!!!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ik wil graag GTH3 kopen voor de Wii, maar wel gelijk met 2 gitaren. Is dit uberhaupt mogelijk?

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:04:
Ik wil graag GTH3 kopen voor de Wii, maar wel gelijk met 2 gitaren. Is dit uberhaupt mogelijk?
geen idee maar het is op dit momment practies onmogelijk om 1 wii versie te krijgen ik moet nog wachten tot 12 dec voor ik mijn versie krijg.
bij de meeste winkels bij mij in de buurt staat er een wachtrij van 12 of meer personen :(

Verwijderd

Nee gitaren los zijn pas in 2008 te koop had ik ergens gelezen (volgens mij gamer.nl)

Overigens:
Guitar Hero III: Legends of Rock Update Is On the Way!

Neversoft and Activision/Red Octane have been working hard on an upcoming free update for Guitar Hero III, which will address several issues that have been noted in the forums.

Pending Approval from Microsoft and Sony, the new update will:

* Improve Online Quick Match results and reduce "Failed to Connect to Server" messages.

* Introduce calibration screen improvements, helping users with high lag AV systems, and Playstation 3 users with Dolby Digital enabled.

* Add the Co-Op Quickplay mode for Playstation 3 users.

* Enable the Hyperspeed cheat to work in online games.

* Include various stability improvements and fixes.

As we launch this update, we look forward to hearing back from the community on how it works for you, so that we can continue to give you the best play experience possible.

Thanks again for playing!
Maar dus niks voor de wii :O

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 12:04 ]

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
Ik heb net GH3 besteld voor de PS3.
Zijn er hier mensen die hem hebben en eigenlijk geen rock liefhebbers zijn? Is het dan ook vermakelijk? :) Ik denk dat ik me er wel mee ga vermaken :)

• Victorio
technoaddict schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:35:
Ik heb net GH3 besteld voor de PS3.
Zijn er hier mensen die hem hebben en eigenlijk geen rock liefhebbers zijn? Is het dan ook vermakelijk? :) Ik denk dat ik me er wel mee ga vermaken :)
Ik. Heb vroeger alleen wel veel naar the greatest hits van Aerosmith geluisterd. Maar echte rock heeft me nooit echt geboeid. Maar als je eenmaal zelf wat deuntjes meetokkelt is het opeens toch wel erg leuke muziek. :) (Al vind ik de paar "harde" nummers niet heel leuk om te doen...)

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Niets over eventueel de boss battles in quick play / co-op play voor de PS3/Wii? ;( Zo jammer dat alleen de xbox360 over downloadable content ;(

Verwijderd

Ik als gabbertje :P vermaak me uitstekend met GH!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51
Ik als "niet rocker" weet me ook kostelijk te amuseren met deze game. Normaliter loop ik tegen mijn zusje te zeuren dat ze die #*%$ rock muziek zachter moet zetten, nu laat ik haar gewoon meespelen met GH3, win-win situatie _/-\o_ .

Totdusver vind ik de aantrekkingskracht van de online matches nog niet zo groot (mede omdat ik niet zo'n goede speler ben :P).Ik heb gisteren in een ranked match through the fires and flames moeten spelen.... dat was dus echt drie keer niets.

Ik zal mijzelf ook aanmelden voor de tourgroup. Misschien is het een leuk idee om met minder goede tourgroup leden (Medium) een aantal vriendschappelijke wedstrijden te houden.

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
SeamusXanthus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 07:40:
Na al die verhalen over Raining Blood op hard hield ik mijn hart vast. Echter al na twee pogingen gehaald. Als je de eerste minuut haalt is hij eigenlijk wel makkelijk. Wat een heerlijk nummer is het toch :)

Vandaag ff hard uitspelen dan lekker aan Expert beginnen (of easy leftyflip).

Ik heb trouwens veel problemen met mijn Wireless guitar. Hij is VEEL beter dan de vorige, maar soms reageert hij niet op de noot aanslagen (vooral bij rood) en dus mis je onterecht noter. Iemand tips?
Voor zover mij bekend is zijn er een aantal productie fouten in omloop, waarbij de connectie punten in de hals niet goed contact maken met de punten in het onder lichaam van de gitaar. Je kunt proberen de hals beter in de gitaar te drukken en voor de tijd netjes de contact punten schoonmaken (geen rare chemicaliën gebruiken zoals de nagellak remover van de vriendin of de koningswater van je terroristische broertje)

Er is een redelijke kans dat jij je gitaar moet omruilen voor een betere versie. Ik heb zelf hier de nieuwe draadloze en de oude variant liggen, beide voor de 360, bij mij komt die probleem niet voor. Wel heb ik het op meerdere weblinks gelezen (volgens mij ook op de wikipedia pagina van GH3)

Verwijderd

ik als rocker wil zsm dat spel voor de wii!
iemand hier toevalig uit omgeving enschede die weet waar ik hem alsnog kan vinden?
anders moet ik nog 2 weken wachten ;(

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:29:
Ik als gabbertje :P vermaak me uitstekend met GH!
MauBro schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:51:
Ik als "niet rocker" weet me ook kostelijk te amuseren met deze game. Normaliter loop ik tegen mijn zusje te zeuren dat ze die #*%$ rock muziek zachter moet zetten, nu laat ik haar gewoon meespelen met GH3, win-win situatie _/-\o_ .
Hehe shit, grappig dat dat dus wel zo werkt :)
Vroeg me inderdaad al af hoe dat zou zijn als je totaal niks met metal-/rocknummers hebt, maar zo te lezen gaat dat dus prima.

Vannacht mijn eerste online battle gedaan. Best geinig nog.
Ik wilde eigenlijk expert mode doen, maar toen ik zag dat mijn tegenstander hard koos heb ik dat ook maar gedaan. Wat makkelijk is dat dan als je al jaren alleen maar expert speelt :P (die songs op hard bij mijn account zijn van mijn vriendin ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 29-11-2007 14:43 ]

• fingerhead
.KeN. schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:41:
[...]

[...]

Hehe shit, grappig dat dat dus wel zo werkt :)
Vroeg me inderdaad al af hoe dat zou zijn als je totaal niks met metal-/rocknummers hebt, maar zo te lezen gaat dat dus prima.

Vannacht mijn eerste online battle gedaan. Best geinig nog.
Ik wilde eigenlijk expert mode doen, maar toen ik zag dat mijn tegenstander hard koos heb ik dat ook maar gedaan. Wat makkelijk is dat dan als je al jaren alleen maar expert speelt :P (die songs op hard bij mijn account zijn van mijn vriendin ;))
ik had ook geen intresse in rock. maar was er ook niet op tegen op zen tijd was het leuk (ben all round muziek luisteraar) maar toen ik GH2 kocht was ik snel verkocht ;)
Vind de muziek echt super gaaf nu hehe

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:04:
nee, gh3 kopen voor de wii is sowieso onmogelijk aangezien activision een derderangs pauper uitgever is die het niet voor elkaar krijgt om ook maar een enkele wii gh3 in de winkels te krijgen. Ben vandaag zo'n beetje elk denkbare winkel (weer) afgegaan en niemand heeft ook maar enig idee wanneer de wii versie te koop is.

Ik hoop dat activision zo snel mogelijk kapot gaat, als je je games een week na de release nog niet in de winkels hebt liggen zonder datum dat het wel gebeurt kan je maar better opbokken en je zooi verkopen aan een uitgever die misschien wel gewoon je games kan uitgeven. :r

• SeamusXanthus
Je hoopt dus ook dat Nintendo kapot gaat, aangezien die ook leveringsproblemen hadden in het begin met hun Wii? Dat scheelt dan meteen ook weer in de GH3 aanschaf. ;)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

fingerhead schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:08:
[...]

ik had ook geen intresse in rock. maar was er ook niet op tegen op zen tijd was het leuk (ben all round muziek luisteraar) maar toen ik GH2 kocht was ik snel verkocht ;)
Vind de muziek echt super gaaf nu hehe
Dat is inderdaad wel grappig. Van die nummers die je wel min of meer een beetje kende, of alleen van die snippets van een commercial ofzo, die je dan echt gaat waarderen nadat je ze een tijdje hebt gespeeld :)

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:16:
Je hoopt dus ook dat Nintendo kapot gaat, aangezien die ook leveringsproblemen hadden in het begin met hun Wii? Dat scheelt dan meteen ook weer in de GH3 aanschaf. ;)
Uhm denk eens? nintendo had gewoon veel meer vraag dan aanbod, het was niet zo dat ze maar anderhalve wii hadden gemaakt. Activision levert gewoon geen drol aan winkels en daarbij is een game plus een plastic omhulsel iets heel anders dan een compleet stukje electronica.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:09:
[...]

geen idee maar het is op dit momment practies onmogelijk om 1 wii versie te krijgen ik moet nog wachten tot 12 dec voor ik mijn versie krijg.
bij de meeste winkels bij mij in de buurt staat er een wachtrij van 12 of meer personen :(
Hmm, bij Play.com issie nog op voorraad zeggen ze:

http://www.play.com/Games...Rock/Product.html?cur=258

Hoe zit het trouwens met de 'mono-bug'. Is dat in alle versies?

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 29-11-2007 16:31 ]

• Victorio
[recruiting mode on]

Help de GoT Rocks Tour Group de top 100 in! :9
GoT Rocks staat nu op rank 211... maar met wat extra mensen moeten we snel die top 100 kunnen halen... neem al je groupies mee en join GoT Rocks!!! _/-\o_

Iedereen is welkom, motorisch gestoorden zoals ikzelf (ik Easy en jij Expert, dan wordt het misschien spannend... :O ) maar ook groupie verslinders zoals Stefmeister. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Victorio op 29-11-2007 18:11 ]

• CMG

CMG

Welkom nieuwe leden van GoT Rocks: MauBro & atanamir

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in de easy / medium / hard modi, maar voor de groupies zal ik er binnenkort 's doorheen fietsen :p

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ach ja ben al weer aardig geklommen met mijn 600+ groupies
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?