[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.376 views sinds 30-01-2008

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik zit al dagenlang in Utrecht de MM, FRS en de bart smits af te lopen voor een 360 versie + guitar: tot dusver nog geen enkel exemplaar gezien...en ze weten niet wanneer die binnen gaat komen. Ook al een paar online winkels geprobeerd, tevergeefs.

iemand toevallig in Rotterdam of Den Haag de 360versie zien liggen?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
FRS Koperwiek Capelle a/d IJssel (makkelijk te bereiken met de metro vanuit Rotterdam, uitstappen bij Capelle centrum).
Ik weet niet of je daar de mogelijkheid toe hebt, of de moeite voor over hebt, maar daar lagen vandaag nog meerdere 360 versies.

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Terryb47 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:32:
Ik zit al dagenlang in Utrecht de MM, FRS en de bart smits af te lopen voor een 360 versie + guitar: tot dusver nog geen enkel exemplaar gezien...en ze weten niet wanneer die binnen gaat komen. Ook al een paar online winkels geprobeerd, tevergeefs.

je had er vroeg bij moeten zijn ik had vorige week woensdag bij de eplaze op HC al een exemplaar te pakken (thank god)

woot easy volledig uitgespeeld + 5 sterren 12 nummers 100% en 4 nummers ofzo waarbij ik een paar noten gemist hebt. 1 nummer die aardig kut was en 2 x over moest voor 5 sterren (daarvoor 4 sterren) en de rest van de nummers viel ik in slaap dus miste telkens maar 1 noot ^^

hard al op 93% ofzo en expert nog niet veel bezig mee geweest op 45% ofzo

[ Voor 44% gewijzigd door fingerhead op 29-11-2007 20:31 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

fingerhead schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:30:
[...]

je had er vroeg bij moeten zijn ik had vorige week woensdag bij de eplaze op HC al een exemplaar te pakken (thank god)

woot easy volledig uitgespeeld + 5 sterren 12 nummers 100% en 4 nummers ofzo waarbij ik een paar noten gemist hebt. 1 nummer die aardig kut was en 2 x over moest voor 5 sterren (daarvoor 4 sterren) en de rest van de nummers viel ik in slaap dus miste telkens maar 1 noot ^^

hard al op 93% ofzo en expert nog niet veel bezig mee geweest op 45% ofzo
Ben blij dat je je best niet doet op easy, ben erg trots op mijn 4.237.647 score, maar heb een aantal van jouw scores gezien, die zijn zelfs bij mijn 100%'s (ook zonder dubbel strum) een paar K lager dan jou scores :(

NKCSS - Projects - YouTube

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Terryb47 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:32:

Ik kom net uit de MM rotterdam en daar lag nog de 360 en PS3 versie een aantal. Maar geen Wii :(

• fingerhead
CMG schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:47:
[...]

Ben blij dat je je best niet doet op easy, ben erg trots op mijn 4.237.647 score, maar heb een aantal van jouw scores gezien, die zijn zelfs bij mijn 100%'s (ook zonder dubbel strum) een paar K lager dan jou scores :(
ik snap soms geen reet van die Guitar site ik heb easy uitgespeeld maar die ''trophy'' van die site nog niet. en je hebt zon high score en die is bijna 3x zoveel als mij en je staat dik in de hoge top op easy en ik niet lekker vaag soms haha XD

en hoe kan je met elkaar nummers vergelijken dat kan alleen toch in je tourgroup?

[ Voor 6% gewijzigd door fingerhead op 29-11-2007 22:53 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb 704 groepies, is dat goed of slecht :?

Anyway, heb geapplied voor GoT rocks (kan trouwens best ook in de startpost)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Terryb47
fingerhead schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:30:
[...]

had jij de laatste dan? ik ben die dag ook langs E-plaza en de MM geweest.

@anderen: bedankt voor de tips, ik ga in ieder geval langs Rotterdam dit weekend, hopelijk hebben ze er nog 1 voor me liggen dan :)

• CMG

CMG

fingerhead schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:52:
[...]

ik snap soms geen reet van die Guitar site ik heb easy uitgespeeld maar die ''trophy'' van die site nog niet. en je hebt zon high score en die is bijna 3x zoveel als mij en je staat dik in de hoge top op easy en ik niet lekker vaag soms haha XD

en hoe kan je met elkaar nummers vergelijken dat kan alleen toch in je tourgroup?
Vergelijken kan ook bij andere tour groups en de score list.

Zit nu bijna aan de top van mijn (huidige) kunnen met easy: Rank 1,070 met 4,237,647 punten

• CMG

CMG

Boeboe schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:59:
Ik heb 704 groepies, is dat goed of slecht :?

Anyway, heb geapplied voor GoT rocks (kan trouwens best ook in de startpost)
Je bent approved :)

Ik zal eens kijken of ik morgen een moeie post over GoT Rocks met al hun leden kan maken. De startpost is helaas niet van mij, dus kan ik die niet zelf aanpassen.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sjonge jonge, tot zo ver mijn poging om 'even' hard uit te spelen. Dacht dat ik er al was na Raining Blood (2e poging raak), maar die Iron Maiden song was veel moeilijker (7 pogingen of zo) en One is echt zo verrot moeilijk! Bij GH2 zou hij op het einde van expert zitten. Ik hou het nummer conditioneel gewoon niet vol. Dat snelle stuk voor die rampzalige solo (starpower time) duurt zo lang dat ik al uitgeput ben voor het echte werk begint. Uit armoede maar met lefty-flip easy (alles 5 sterren) begonnen. Zijn toch weer 4 achievements en daarmee hou je de uitdaging.
Tip voor de (onvrijwillig) lefty-flippers onder ons: je kan ook je armen kruizen en dan de gitaar compleet idioot vasthouden. Je hebt dan wel meteen RSI te pakken, maar het is veel makkelijker spelen omdat je hersenen het dan heel makkelijk aan kunnen omdat er feitelijk niks verandert. Een 100% score is dan net zo makkelijk als normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

haha, maar bij deel 2 had je misirlou als "wrist breaker", al gaat het hier wel iets langer door ja :p. Gewoon blijven strummen als een alzheimer patient en je geraakt er wel.

(overigens is mijn linkerpols RSI aan het ontwikkelen tot het punt dat ik me er ernstig zorgen over begin te maken. Bij de vorige GH games had ik dit niet. Zou het liggen aan de andere gitaar (het design ziet er cool uit, maar lang niet zo comfortabel als de vorige ps2 modellen) of aan de moeilijkere "technieken"?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

we zitten nu op rank 160

tip om meer groupies te halen

Start het spel met 1 band

Speel alle nummer op easy net uit... Bar slecht.. mis een zooi noten .. Zorg dat je de multiplier op 1 houd . Dus geen starpower :)

Dan doe alles nog een keer en ga dan zorgen dat je overal 4 sterren voor haald.. Zonder starpower

en als laatste ga voluit....... Met alles er op en er aan.. Je kunt dan makkelijk de 5 halen en ook nog veel 100% songs...

Dan vervolgens maak je band 2 aan en doet het zelfde....

Je kunt nl dan alles kopen wat je nog niet gekocht hebt.. Ik bedoel wat je gekocht had heb je al en dat blijft staan...

Dan band 3

Dan band 4

en dan zo ook voor medium al hoe wel ik niet hoger kom met medium dan 4 sterren :)

[ Voor 93% gewijzigd door Stronkie op 30-11-2007 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Stronkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:59:
we zitten nu op rank 160

Start het spel met 1 band

Speel alle nummer op easy net uit... Bar slecht.. mis een zooi noten .. Zorg dat je de multiplier op 1 houd . Dus geen starpower :)

Dan doe alles nog een keer en ga dan zorgen dat je overal 4 sterren voor haald.. Zonder starpower

en als laatste ga voluit....... Met alles er op en er aan.. Je kunt dan makkelijk de 5 halen en ook nog veel 100% songs...

Dan vervolgens maak je band 2 aan en doet het zelfde....

Je kunt nl dan alles kopen wat je nog niet gekocht hebt.. Ik bedoel wat je gekocht had heb je al en dat blijft staan...

Dan band 3

Dan band 4

en dan zo ook voor medium al hoe wel ik niet hoger kom met medium dan 4 sterren :)
Ik denk ik niet dat je veel 360 eigenaren mee krijgt in dit plannetje aangezien die al een shitload aan achievements hebben waar ze zich waarschijnlijk (voorlopig) veel meer zorgen over maken dan groupies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Terryb47 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:04:
[...]

had jij de laatste dan? ik ben die dag ook langs E-plaza en de MM geweest.

@anderen: bedankt voor de tips, ik ga in ieder geval langs Rotterdam dit weekend, hopelijk hebben ze er nog 1 voor me liggen dan :)
kweet niet ze zaten nog in de doos (A) was er rond iets over 5en

naja zal die site nog eens goed bekijken dan.
lol die site flipt hem nu is me rank en al me scores weg wtf. naja zal allemaal wel.

[ Voor 8% gewijzigd door fingerhead op 30-11-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Stronkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:59:
...
...
Ok, je kan dus zonder problemen meerdere bands starten... maar hoe zit dat dan met de scores online? Welke van de Easy careers wordt online bijgehouden? Of is het bij alles (Careers/Songs) de hoogste score telt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Ik ga van het weekend een gooi doen naar de hoogste Easy carreer score en daarna is medium aan de beurt :)

Hard zal nog wel even duren aangezien ik die lou maar niet kan verslaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind op het internet alleen maar tegenstrijdige berichten dus ik hoop dat iemand me hier kan vertellen of PS2 Guitar Hero 2 werken op de PS3 versie van Guitar Hero 3 (uiteraard via een adapter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Victorio schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:57:
[...]

Ok, je kan dus zonder problemen meerdere bands starten... maar hoe zit dat dan met de scores online? Welke van de Easy careers wordt online bijgehouden? Of is het bij alles (Careers/Songs) de hoogste score telt?
Ik denk de hij dan online beide score optelt voor de "campaign" score, de hoogste van beide carreer scores pakt als "carreer score", en voor de individual song high score de hoogste score van al je verschillende carrieres pakt. (zoals hij nu volgens mij ook je quickplay scores meeneemt in dat score overzicht)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:04:
Ik vind op het internet alleen maar tegenstrijdige berichten dus ik hoop dat iemand me hier kan vertellen of PS2 Guitar Hero 2 werken op de PS3 versie van Guitar Hero 3 (uiteraard via een adapter).
Wat ik vernomen heb is dat de PS2 GH 2 controller + adapter "half" werkt op de PS3. Half asin, je kan er mee bewegen in het PS3 menu. Alleen schijn je in het spel zelf op de ps3 knop te moeten drukken, en die heb je uitaraard niet op de oude gibson. En controllers swappen na dat moment heeft schijnbaar geen zin.

Ik heb zelf de 360 versie, dus zeker weten doe ik dat niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Stefmeister op 30-11-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:12:
[...]

Wat ik vernomen heb is dat de PS2 GH 2 controller + adapter "half" werkt op de PS3. Half asin, je kan er mee bewegen in het PS3 menu. Alleen schijn je in het spel zelf op de ps3 knop te moeten drukken, en die heb je uitaraard niet op de oude gibson. En controllers swappen na dat moment heeft schijnbaar geen zin.

Ik heb zelf de 360 versie, dus zeker weten doe ik dat niet.
Dat heb ik ook begrepen wat betreft het spelen van de oude PS2 Guitar Hero games op de PS3, dan gaat de PS3 in PS2-emulatie mode en moet je inderdaad de PS knop indrukken.
Maar ik heb het over het gebruiken van de PS2 controller in GH3 voor de PS3, dan hoef je niet de PS knop in te drukken.
Ik denk dat wat jij vernomen hebt over het eerste geval gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Ik ben maar begonnen om medium te gaan halen op 5 sterren, want oranje erbij is momenteel nog een probleempje, maar ik meot zeggen dat medium me nu lekker afgaat op een aantal nummers na dan.. :D

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Het schiet al aardig op met de de tourgroup ranking zie ik, 161ste met 14,139 punten. Aankomend weekend heb ik weer tijd om weer even flink bij te dragen aan de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Stefmeister schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:35:
Het schiet al aardig op met de de tourgroup ranking zie ik, 161ste met 14,139 punten. Aankomend weekend hem ik weer tijd om weer even flink bij te dragen aan de ranking.
en dat met 30 man :P onze tourgroup is de bedoeling om met 6 man zo hoog te komen 3000 groupies minimaal pp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dan pakken wij het toch een stuk handiger aan huh ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
UltraR-pc schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:35:
FRS Koperwiek Capelle a/d IJssel (makkelijk te bereiken met de metro vanuit Rotterdam, uitstappen bij Capelle centrum).
Ik weet niet of je daar de mogelijkheid toe hebt, of de moeite voor over hebt, maar daar lagen vandaag nog meerdere 360 versies.
Dus niet ;)
Ze hadden een aantal doosjes in de rekken liggen, maar als je bij de kassa kwam bleken ze niet meer op voorraad te zijn. Ze zijn nu ook uit de schappen gehaald trouwens :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
fingerhead schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:37:
[...]
en dat met 30 man :P onze tourgroup is de bedoeling om met 6 man zo hoog te komen 3000 groupies minimaal pp.
Ja... maar... :/ ... GoT Rocks!!!!!111 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Victorio op 30-11-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
hehe maar mijn teammaat rocks die zit nu in amsterdam voor de voorrondes ;) hijs is uber goed. en ik weet zowat zeker dat die door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

voor de wii is het spel incl. gitaar leverbaar bij de Britse internet shop www.play.com.
hij is goedkoper en gratis levering. binnen een aantal dagen 3-5 dagen vorige keer dat ik daar wat bestelde.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij ook aangemeld voor de tourgroup. Dacht dat een berichtje hier dan wel op zijn plaats zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:28:
Ik heb mij ook aangemeld voor de tourgroup. Dacht dat een berichtje hier dan wel op zijn plaats zou zijn.
Welcome! Ik heb tussendoor vandaag 3 mensen ge-approved, had ff geen tijd om hier te posten over de nieuwe leden, sorry. Men is inmiddels wel bekend met GoT Rocks denk ik ;)

Veel plezier iig en hope to see you online soon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

YAY!!!! Ik sta in de top 1000!!!! (easy)

Position: #998
Score: 4,262,288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Ik heb op het moment GH II voor de Xbox 360 en GH III voor de Xbox 360 en PC. Ook wil ik rock band kopen en er straks voor zorgen dat ik 2 gitaren heb en 1 microfoon en 1 drumstel en zo dus alles kan spelen.

Ik heb op het moment nul controllers (jaja kweet het dom geweest alles los gekocht :P)

Wat raden jullie aan? Zkr die gitaar van GH II voor de xbox 360 te kopen en die ook voor op de pc te gebruiken en voor GH III en rock band en dan straks rock band kopen?? of zal ik nog even wachten?

ps doet die gitaar van GH II voor de xbox 360 het straks ook op rock band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

kami124 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:05:
Ik heb op het moment GH II voor de Xbox 360 en GH III voor de Xbox 360 en PC. Ook wil ik rock band kopen en er straks voor zorgen dat ik 2 gitaren heb en 1 microfoon en 1 drumstel en zo dus alles kan spelen.

Ik heb op het moment nul controllers (jaja kweet het dom geweest alles los gekocht :P)

Wat raden jullie aan? Zkr die gitaar van GH II voor de xbox 360 te kopen en die ook voor op de pc te gebruiken en voor GH III en rock band en dan straks rock band kopen?? of zal ik nog even wachten?

ps doet die gitaar van GH II voor de xbox 360 het straks ook op rock band?
De GHIII gitaar doet het ook met GHII (voor zover ik weet) en ook met Rock Band. Ik hoor van veel mensen dat ze met hun GHIII gitaar beter spelen in GHII (dit kan natuurlijk ook komen doordat GHIII iets moeilijker is, en je dus GHII als makkelijker ervaard). Ik zou dus zeggen: GHIII gitaar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
CMG schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:11:
[...]

De GHIII gitaar doet het ook met GHII (voor zover ik weet) en ook met Rock Band. Ik hoor van veel mensen dat ze met hun GHIII gitaar beter spelen in GHII (dit kan natuurlijk ook komen doordat GHIII iets moeilijker is, en je dus GHII als makkelijker ervaard). Ik zou dus zeggen: GHIII gitaar kopen.
ooh ok dat is leuk maar kun je de GHIII controller ook op de pc aansluiten? aangezien deze draadloos is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

kami124 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:28:
[...]

ooh ok dat is leuk maar kun je de GHIII controller ook op de pc aansluiten? aangezien deze draadloos is?
Volgens mij wel, veel mensen doen dat, maar dan hoor ik hun praten over een of andere receiver... niet zeker of die bij die gitaar zit of dat je die los moet kopen. Maar het kan wel voor zover ik links en rechts hoor (heb zelf geen 360). Mensen met de 360 die hem op de pc hebben draaien, laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
BM schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:26:
[...]

Dus niet ;)
Ze hadden een aantal doosjes in de rekken liggen, maar als je bij de kassa kwam bleken ze niet meer op voorraad te zijn. Ze zijn nu ook uit de schappen gehaald trouwens :)
Slecht zeg, anyway, eergisteren hadden ze er zeker nog 2, want ik vroeg, tegen beter weten in, of ze de pc versie hadden. De verkoopster ging achter kijken en kwam terug met 2 360 versies (dus incl. gitaar ed.) (uiteraard geen pc-versies aanwezig :/ ), die zette ze gelijk op de kast achter de kassa. Waarschijnlijk dat die snel weg waren, zo vol in het zicht geplaatst.
Ik heb iig zelden zo'n slechte verkrijgbaarheid meegemaakt bij een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik ook niet, heb de MM in Rotterdam centrum gebeld: uitverkocht.
ga misschien nog langs de Saturn morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
ik had um paar dagen geleden online besteld bij bartsmit. Volgende dag kreeg ik een mail dat het pakketje verzonden was :) Misschien morgen binnen! ( voor PS3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
De PS3 versie daaraantegen zie ik overal liggen in Utrecht, bij de MM, FRS oudegracht, Bart Smit HC en bij E-plaza... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ik krijg de PC bundel als het goed is vandaag binnen (gister opgestuurd), van 12game :).
Vanavond eens even lekker rocken

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes... ze hebben net gebelt van de free reccord shop.
mijn wii versie is binnen...
nou maar kijken of ik nog tijd vrij heb om dat ding op te halen...
even voor de pc gebruikers met het toetsen bord is het practies onmogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
en ik zit nog steeds (maar nu niet meer geduldig) te wachten op mijn ps3 versie van wehkamp na een foutief geleverd ps2 exemplaar. En dat terwijl het spel hier dus overal in de winkel ligt, best irritant. Maar aan de andere kant scheelt het wel 30 euro... tjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 18:10
Hoi metal knakkers :P

Heb me ook aangemeld bij de GOT rocks tourgroup _/-\o_
Echt een cool spel, had gh2 ff van een vriend geleend, en toen maar meteen gh3 gekocht, super spel.

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Zo eindelijk met easy campaign 5 ster klaar, heb overal wel redelijke scherpe scores neer gezet. Nu alleen nog slayer op medium 5 sterren, en ik kan me volledig storten op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 18:10
Stefmeister schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:54:
Zo eindelijk met easy campaign 5 ster klaar, heb overal wel redelijke scherpe scores neer gezet. Nu alleen nog slayer op medium 5 sterren, en ik kan me volledig storten op hard.
Ik krijg slayer op easy nog niet eens op 4 sterren voor elkaar :| terwijl ik de rest van de nummers op easy zowat op 5 sterren heb gehaald inclusief een paar nummers 100%

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syllaz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 15:48
Zo ik heb me ook even aangemeld bij de GoT club :)

Wat ik alleen niet begrijp is dat ik maar 100 nogwat groupies heb, terwijl ik medium en hard bijna uitgespeeld heb. Komt dat omdat ik me netwerkkabel deze week pas in de 360 heb gestopt en de stats niet goed doorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

syllaz schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:18:
Zo ik heb me ook even aangemeld bij de GoT club :)

Wat ik alleen niet begrijp is dat ik maar 100 nogwat groupies heb, terwijl ik medium en hard bijna uitgespeeld heb. Komt dat omdat ik me netwerkkabel deze week pas in de 360 heb gestopt en de stats niet goed doorkomen?
Yup, je krijgt alleen groupies voor je nummers die je online speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Stefmeister schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:54:
Valt wel mee, als je iets beter je best doet kun jij makkelijk 4.4-4.5 miljoen halen... Je speelt een stuk beter dan mij, heb ff wat scores vergeleken... Heb alles op 5 *, en meer dan de helft 100% zonder dubble strum, maar nog haal je hogere scores :D

Je score op andere niveau's hebben ook consequentie m.b.t. je andere rankings... (als ik easy verbeter, gaat mijn Medium rank automatisch ook een beetje omhoog!).

[ Voor 13% gewijzigd door CMG op 01-12-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 22:44
Net bij mediamarkt in Ede gehaald, zij hadden er nog wel wat liggen vandaag. voor de rest heb ik de hele dag lopen spelen, gaat steeds beter :D

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Venxir schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:23:
Net bij mediamarkt in Ede gehaald, zij hadden er nog wel wat liggen vandaag. voor de rest heb ik de hele dag lopen spelen, gaat steeds beter :D
Bij de Mediamarkt in Ede (woon ik ook :P) hadden ze toch alleen de PS3 versie liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
CMG schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:06:
[...]

Valt wel mee, als je iets beter je best doet kun jij makkelijk 4.4-4.5 miljoen halen... Je speelt een stuk beter dan mij, heb ff wat scores vergeleken... Heb alles op 5 *, en meer dan de helft 100% zonder dubble strum, maar nog haal je hogere scores :D

Je score op andere niveau's hebben ook consequentie m.b.t. je andere rankings... (als ik easy verbeter, gaat mijn Medium rank automatisch ook een beetje omhoog!).
Heb nu 4,562,394 bij mijn easy carreer, alleen geeft mijn profile page op een of andere manier 'maar' 3,916,834. Is nog even wachten tot dat geupdate is hoop ik :). Op de scoreboard staat het gelukkig wel goed al.

Ik heb nog maar weinig nummers waar ik nog extra punten denk te kunnen pakken

[ Voor 8% gewijzigd door Stefmeister op 01-12-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
kan iemand mij uitleggen hoe zon dubbele strum werkt? ik heb geen idee wat het precies betekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:51:
kan iemand mij uitleggen hoe zon dubbele strum werkt? ik heb geen idee wat het precies betekent
Ik geloof dat double strumming hetzelfde is als alternate strumming, wat wil zeggen dat je niet alleen naar beneden strumt, maar omhoog - omlaag - omhoog, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Game Error schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:51:
Het betekend dat je per ongeluk twee keer aanslaat als je dat maar een keer had moeten doen. Hierdoor gaat je multiplier terug naar 1x, maar als je daardoor geen noten mist, telt je 100% score wel nog.

Het om en om omhoog en omlaag strummen wordt alternated strumming genoemd afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Stefmeister schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:39:
[...]

Heb nu 4,562,394 bij mijn easy carreer, alleen geeft mijn profile page op een of andere manier 'maar' 3,916,834. Is nog even wachten tot dat geupdate is hoop ik :). Op de scoreboard staat het gelukkig wel goed al.

Ik heb nog maar weinig nummers waar ik nog extra punten denk te kunnen pakken
wow... Ik wou dat mij dat lukte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Lol "perongeluk"

Niet bepaald perongeluk, als je wat meer skills begint te ontwikkelen en op hard en expert songs met hoge scores wilt halen kan dat alleen maar met double strokes "up/down".

Dan zie je dat de extreem snelle aanslagen achter elkaar die je normaal niet haalde dan opeens wel mogelijk zijn.
CMG schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:13:
[...]

Het betekend dat je per ongeluk twee keer aanslaat als je dat maar een keer had moeten doen. Hierdoor gaat je multiplier terug naar 1x, maar als je daardoor geen noten mist, telt je 100% score wel nog.

Het om en om omhoog en omlaag strummen wordt alternated strumming genoemd afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
woot nog 4 nummers op 5 sterren in medium dan kenk me ook storten op hard 5 sterren.

me zus heeft de rest gehaald op medium geen zin om allemaal over te doen tenminste nu nog niet die laat ik haar wel 98% + halen emt veel punten. of ik ga het nog later wel is doen maarja vanochtend ff One gehaald op 5 sterren 269k aan punten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, maar double strokes gelden eigenlijk alleen maar voor Expert (en gedeeltelijk Hard). Als je dat gaat doen op Easy of Medium vind ik dat je geen skillz heb, IMHO.
Je hoort vrijwel altijd met single strokes te spelen en als het echt nodig is, double strokes (wat dus bij Expert vooral het geval is).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik deed het al op expert en daarom is het nu automatisme @ expert.
Het vaak zelfs moeilijker om alternate te doen bij langzame stukken dan alleen maar downstrokes.

EDIT: Dat doe ik op een echte gitaar immers ook.

En wat is "The Metal" een frustrerend nummertje @ expert mode zeg :X

[ Voor 27% gewijzigd door Ken. op 02-12-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

.KeN. schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:18:
Ik deed het al op expert en daarom is het nu automatisme @ expert.
Het vaak zelfs moeilijker om alternate te doen bij langzame stukken dan alleen maar downstrokes.

EDIT: Dat doe ik op een echte gitaar immers ook.

En wat is "The Metal" een frustrerend nummertje @ expert mode zeg :X
Veranderd hij daar veel? Op easy en Medium vindt ik het geweldig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

aangezien op play.com de wii versie nog vollop leverbaar is... en de PC versie echt heel erg kut spelen is als je geen gitaartje hebt... wil ik deze mss bestellen.
is het nu waard om GH3 voor de wii te halen of toch wachten tot de mono problemen opgelost zijn?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

NoTimeRemains schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:58:
aangezien op play.com de wii versie nog vollop leverbaar is... en de PC versie echt heel erg kut spelen is als je geen gitaartje hebt... wil ik deze mss bestellen.
is het nu waard om GH3 voor de wii te halen of toch wachten tot de mono problemen opgelost zijn?
Ik heb hem gewoon gehaald en echt geen spijt van. Ik laat het over TV Speakers komen, ik mis echt niet veel hoor ten opzichte van de PC versie die ik over 5.1 liet lopen. De muziek is deel van de ervaring, maar je gaat er zo in op dat ik iig niet eens merkt dat het beter had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net begonnen en heb de easy versie vrij gespeeld en nog maar een paar op medium...
ik heb de voorgaande spellen nooit gespeeld en ben dus nog een rookie.
ik vind het nog behoorlijk lastig ik kan niet zo snel switchen tussen de knoppen :(
gisteren werd mij pa er zelfs zo chaggy van dat mijn gitaar bijna uit het raam vloog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu bij Medium .. de battle met Lou .. 2 keer geprobeerd maar daar word ik niet bepaald vrolijk van. NONDEJU dat is wel ff iets anders .... Toch maar proberen de battle meuk op te sparen .. maar hij gooit er een HARD en een whammy tegenaan afentoe en dat is het al snel bye bye Deurmat :(

Wel slayer 5 sterren op easy gehaald ( eindelijk :P ) nu dus alles 5 sterren en 10-12 liedjes op 100% ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Yeah, we zitten met GoT Rocks in de top 100! 98ste met 24,583!, Rock on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
25 members die spelen wij hebben er nog maar 3 en staan 551e :P er komen er 5 ^^. en wij gaan ook voor in de top 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:35:
Zit nu bij Medium .. de battle met Lou .. 2 keer geprobeerd maar daar word ik niet bepaald vrolijk van.
Idem zit nu ook vast bij Lou. Heb uit frustratie hem maar gekocht als character. Can't beat him, join him. Vind die battles sowieso niet echt leuk, dus ga maar een weekje weer oefenen ofzo ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:35:
Zit nu bij Medium .. de battle met Lou .. 2 keer geprobeerd maar daar word ik niet bepaald vrolijk van. NONDEJU dat is wel ff iets anders .... Toch maar proberen de battle meuk op te sparen .. maar hij gooit er een HARD en een whammy tegenaan afentoe en dat is het al snel bye bye Deurmat :(

Wel slayer 5 sterren op easy gehaald ( eindelijk :P ) nu dus alles 5 sterren en 10-12 liedjes op 100% ofzo :)
Jep, ben gister avond ook op Lou (medium) gestrand, het lied is op medium sowieso al niet makkelijk om te spelen, en als er dan nog een paar van die aanvallen bij komen ben ik helemaal nergens meer. Toch eens langzaam aan gaan beginnen met liedjes op 100% te krijgen, heb nu op easy eigenlijk alles 5 sterren, en mis vaak maar 1-5 noten.

Op een of andere manier krijg ik ze toch niet vlug op perfect, dat tellertje die de tonen bijhoud en af en toe die "50 notes ..." leiden mij op een of andere manier te veel af om dan nog geconcentreerd verder te spelen, en dan ga ik stomme fouten maken :| Misschien toch maar eens aan mijn stressbestendigheid gaan werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik heb dit weekeinde eindelijk Lou op Hard verslagen. Meer geluk dan wijsheid denk ik aangezien ik de voorgaande pogingen het niet zo lang uit kon houden of niet de powerups kon halen. Daarna eens voor de grap geprobeerd om TTFAF (through the fire and flames) op Hard te halen en dat is me nog gelukt ook!

Voor de mensen die geen hoop hebben omdat ze nummer/moeilijkheidsgraad x.y niet kunnen 5*/FC'en, ik persoonlijk heb maar enkele nummers 5* en nog geen enkele FullClear(100%,0 fouten).. zelfs niet op Easy.. Qua niveau kan ik nu op Expert beginnen en ik heb al enkele nummers op Expert gehaald in Quickplay zoals Black Magic Woman, The Metal en Monsters. Daarentegen heb ik erg veel moeite in battles of (pro)face-offs zowel offline als online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Het jammere van de boss battle Lou is dat hij (in tegenstelling tot andere battles) als eerste een attack krijgt. Hierdoor loop ik vaak meteen achter de feiten aan, doordat hij constant zijn attack gebruikt op die "charge" momenten zodat ik vaak geen attack kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
heb het gisteren voor het eerst gespeeld op me PS3. eerste indruk is zeker wel positief. Eerst even oefeningen gedaan en daarna met Career, op Easy uiteraard. Na 2 nummers had ik behoorlijke pijn in me spieren in me hand :) Die klote knoppen zijn behoorlijk lastig onder de knie te krijgen :) Uiteindelijk heb ik iets van 3 kwartier non stop gespeeld ( pijn werd niet erger haha ) en heb de 1e battle gewonnen. Kwa toetsslagen haal ik +90%, dus gaat me redelijk af denk ik zo. Vanavond weer rocken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:58:
heb het gisteren voor het eerst gespeeld op me PS3. eerste indruk is zeker wel positief. Eerst even oefeningen gedaan en daarna met Career, op Easy uiteraard. Na 2 nummers had ik behoorlijke pijn in me spieren in me hand :) Die klote knoppen zijn behoorlijk lastig onder de knie te krijgen :) Uiteindelijk heb ik iets van 3 kwartier non stop gespeeld ( pijn werd niet erger haha ) en heb de 1e battle gewonnen. Kwa toetsslagen haal ik +90%, dus gaat me redelijk af denk ik zo. Vanavond weer rocken!!
het nadeel is dat het een behoorlijke switch is om van easy naar medium te gaan.
heb beetje spijt dat ik hem eerst helemaal op easy heb uitgespeeld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Hoezo heb je spijt? Omdat je alles opnieuw moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Ik zit nu bij de laatste tier in medium (voor 5 sterren), maar wat zijn die numemrs lastig zeg om op 5 sterren te halen. Gata nog even duren voordat ik die oranje knop aan ga raken denk ik :)

ps. eindelijk mn account gelinkt :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Stefmeister schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:45:
Het jammere van de boss battle Lou is dat hij (in tegenstelling tot andere battles) als eerste een attack krijgt. Hierdoor loop ik vaak meteen achter de feiten aan, doordat hij constant zijn attack gebruikt op die "charge" momenten zodat ik vaak geen attack kan krijgen.
Daarom dat je je eigen powerups moet opsparen ;). Wacht tot je er 3 heb, en gebruik ze dan na elkaar: zodra de ene afloopt vuur je de volgende af: game over voor Lou :). (en tijdens een aanval chargen is vaak best te doen, of je moet net een gebroken snaar of whammy bar hebben)

Dit weekend heb ik in een winkel eens de PS3 versie kunnen spelen. Wat voor een k*t laadtijden heeft dat ding :|. Op de 360 versie kan ik met moeite de tekst lezen omdat ze te snel terug weggaat, op de ps3 versie zit je maar wat met je vingers te draaien. Ook het "preview" geluid van ieder nummer laat even op zich wachten wanneer je door de nummers browset. Ik kreeg zelfs wat framedrops aan het begin van sommige nummers. Alsof hij nog een zooi moest bijladen :X

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 03-12-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:21:
Hoezo heb je spijt? Omdat je alles opnieuw moet doen?
omdat ik nu gewend ben met drie knoppen te spelen en niet met 4 of 5 maakt het alleen maar moeilijker om met meerder knoppen te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:42:
[...]

omdat ik nu gewend ben met drie knoppen te spelen en niet met 4 of 5 maakt het alleen maar moeilijker om met meerder knoppen te spelen :P
Zolang je op easy met 3 vingers speelde, komt er bij medium alleen nu je pink erbij. Dat is opzich wel wennen maar niet zo erg als de overstap van easy naar medium wanneer je alles met 1 of 2 vingers speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde wel eerst met 3 vingers maar ik hield mijn pink onder de hals van de gitaar.
en dat doe ik nog steeds met medium en ik raak ook geregeld de combinatie kwijt en dan moet ik weer opnieuw beginnen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Ik heb me trouwens zojuist aangemeld als member voor de GoT Rocks Tour Group.
Mijn nick ingame is Desmo35.

Krijg ik hier nog bericht van als ik geaccepteerd ben?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CMG schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:22:
[...]

Veranderd hij daar veel? Op easy en Medium vindt ik het geweldig om te spelen.
Ik heb 'm niet op die modes gespeeld, maar ik kan je nu al vertellen dat je ALLE noten van het refrein vast uit je hoofd kunt gaan leren, want er is er geen een die je niet hoeft aan te slaan zoals bij easy of medium :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Hoe strummen jullie?
Alleen naar beneden, of boven/beneden/boven/beneden?
Krijg je hier trouwens meer punten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

tjtristan schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:33:
Hoe strummen jullie?
Wel, op expert heb je niet veel keus O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Ik heb me zojuist ook aangemeld bij de GoT Rocks Tour Group.

Ik speel het spel op de Xbox360.
Gamertag: PronkMedia

Heb het spel inmiddels op medium en co-op (ook medium) uitgespeeld.
Ben nu bezig met 5 sterren halen op alle nummers op easy.

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Boeboe schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:38:
[...]

Wel, op expert heb je niet veel keus O-)
Ik heb met toetsenbord op expert gespeeld, dat ging beter dan met de gitaar 8)7 , nouja gewoon nog ff oefenen, ik heb btw op toetsenbord school's out op expert gespeeld met 5 sterren 8)
Gitaartje is wel veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit:
• Guitar Battle vs. Tom Morello (Original Composition)
Voor elkaar kan krijgen..
Ik heb het 20x geprobeerd maar op het laatst krijg ik gewoon geen noten meer.
Waardoor Tom me letterlijk leeg zuigt... de 2 gespaarde Powerups hebben geen zin.
Ook niet als ik ze toch tot de laatste set van noten op hem los laat,
Ik word standaard leeg gezogen :(

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kan je je alleen aanmelden in de GoT tour group met een 360?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Sinds de guitar battle tegen Lou (hard) heb ik echt een gruwlijke hekel aan heel dat battle goede gekregen. Ik kan heel dat nummer anzich al niet op hard halen, laat staan wanneer ik nog eens vervelende dingen over me heen krijg.

Als je morello niet voor zijn eindsolo kan verslaan, moet je er in iedergeval voor zorgen dat je een aantal attacks heb opgespaard. Deze moet je dan tijdens zijn eindsolotegelijk (of na elkaar afhankelijk van het type attack) op hem los laten. Zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

NoTimeRemains schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:12:
kan je je alleen aanmelden in de GoT tour group met een 360?
Iedereen mag zich aanmelden :) Zijn een hoop wii rockers bij en ook een paar PS3-er's
tjtristan schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:33:
Hoe strummen jullie?
Op easy en medium doe ik alleen omlaag. Sommige nummers echter is het nu al handig om op en neer te strummen, dit kan ik alleen nog niet zo goed bij ritmeveranderingen, vandaar dat ik voor nu alleen omlaag aanhoud.
Kronos1979 schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:18:
Ik heb me trouwens zojuist aangemeld als member voor de GoT Rocks Tour Group.
Mijn nick ingame is Desmo35.

Krijg ik hier nog bericht van als ik geaccepteerd ben?
Geen idee, maar je bent accepted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

LOL:

The community's amp has overloaded. Please contact a moderator or email gh3-support@agoragames.com to report any continued errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Werkt de draadloze gitaar van de PS2 (Kramer Striker) ook op de vorige delen? Ik zit er over te denken om een Guitar Hero 3 + guitar pakket te kopen en Guitar Hero 1,2 en Rocks the 80's dan ergens los uit de budget bak te plukken. Ik kon op internet hier niet echt duidelijke informatie over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Sperenvanger schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:21:
Werkt de draadloze gitaar van de PS2 (Kramer Striker) ook op de vorige delen? Ik zit er over te denken om een Guitar Hero 3 + guitar pakket te kopen en Guitar Hero 1,2 en Rocks the 80's dan ergens los uit de budget bak te plukken. Ik kon op internet hier niet echt duidelijke informatie over vinden.
Voor zover ik heb kunnen lezen wel. Veel mensen claimen GH2 beter te spelen met de GH3 gitaar, dus neem aan dat het dan kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Ik wil graag Guitar Hero 3 voor de Wii kopen maar weet iemand of dat probleem met dat mono-geluid al verholpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipperJR schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:48:
Ik wil graag Guitar Hero 3 voor de Wii kopen maar weet iemand of dat probleem met dat mono-geluid al verholpen is?
Nope, nog niet. Ze zeggen dat ze eraan werken, het lijkt me idd wel een hinderlijke probleem om op mono te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Dan wacht ik er lekker mee .... Maar ik wil die shit spele >:) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Medium begint nu eindelijk goed te lukken. Eerste 6 tiers alles 5 stars op kool thing, lay down en pride and joy na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Ik wil een gitaar kopen die op mijn Xbox 360 werkt en op mijn PC. Dus mijn vraag is werkt daar alleen de met bedrade GH 2 gitaar met usb aansluiting op beide?

of werkt de draadloze GH 3 gitaar (met eventueel) een receiver of iets op pc en xbox 360?

en is het fysisch mogelijk om Misirlou op expert met een gewone xbox 360 controller uit te spelen? Ik kom op het moment op 47%?? (en alle gecoverde liedjes heb ik verder al op expert uitgespeeld incl. free bird expert)

[ Voor 10% gewijzigd door kami124 op 03-12-2007 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Damn, net cliffs of dover op 5 sterren gehaald medium... als je moeite hebt met medium of snel overspringen, zorg dat je die blifjt oeferen :D alle soorten jumps krijg je daar die je moet kennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kami124 schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:23:
Ik wil een gitaar kopen die op mijn Xbox 360 werkt en op mijn PC. Dus mijn vraag is werkt daar alleen de met bedrade GH 2 gitaar met usb aansluiting op beide?

of werkt de draadloze GH 3 gitaar (met eventueel) een receiver of iets op pc en xbox 360?

en is het fysisch mogelijk om Misirlou op expert met een gewone xbox 360 controller uit te spelen? Ik kom op het moment op 47%?? (en alle gecoverde liedjes heb ik verder al op expert uitgespeeld incl. free bird expert)
De Gibson X-Plorer werkt iig wel op de PC (die heb ik zelf namelijk een keer aangesloten :P), maar de rest weet ik niet zeker. Ze zeiden wel dat ze de Gibson Les Paul compatible zouden maken voor de PC.

Over Misirlou en alle andere top tier songs op Expert, ik denk dat het haast onmogelijk is om het met een controller uit te spelen. Jordan is al moeilijk genoeg op Expert met een gitaar, laat staan een controller; en laat staan de overige songs 8)7

Oh man, TTFAF gaat al lekker op Expert. :9 Enige mensen hier die op EXPERT spelen en co-op willen doen met TTFAF.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Weet er iemand al wat over losse gitaren zijn die ook te koop? voor 2de player ^^ beetje zonde om weer spel te kopen.

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xenonNn schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:15:
Weet er iemand al wat over losse gitaren zijn die ook te koop? voor 2de player ^^ beetje zonde om weer spel te kopen.
De meeste zijn pas verkrijgbaar na 2008.
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?