Weet iemand hoe je downloaded songs kunt toevoegen in het spel? Is hier een dienst voor of website? vind niet echt iets op internet.
Kan momenteel alleen voor de PS3 en de 360... zijn een hoop geruchten dat er ook DLC komt voor de wii binnen een paar maanden, maar heb er een beetje een hard hoofd in.osorkon! schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:12:
Weet iemand hoe je downloaded songs kunt toevoegen in het spel? Is hier een dienst voor of website? vind niet echt iets op internet.
Is er voor de pc geen hoop dan? Erg spijtig
zou leuk zijn om eigen nummers toe te voegen.
Wat ik opmerk is dat ik het leuker vind om de nieuwere nummers te spelen. Zoals bijv The Killers - naamvanhetliedje uit 2006. Echt geweldig gitaarspel.. Jammer dat er zo weinig nummers in zitten vanaf het jaar 2000.
Edit: Ahhh, het heet ook Legends of Rock, vandaar
Als er een pack uit komt met nieuwe nummers koop ik die wel
Edit: Ahhh, het heet ook Legends of Rock, vandaar
[ Voor 21% gewijzigd door technoaddict op 04-12-2007 07:57 ]
Eigen nummers gaat niet zomaar.... je zou dan ook alle noten die je moet aanslaan zelf gaan verzinnen he...osorkon! schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:19:
Is er voor de pc geen hoop dan? Erg spijtigzou leuk zijn om eigen nummers toe te voegen.
lol gisteren was het vet spelen met een vriend
hij invite mij. wij gaan spelen co-op 3 nummers wij zoeken nummers en gaan beginnen. ik gewoon normaal spelen. zegt die gast ja ik ben al aant spelen zit al bij de solo. Ik zo ik begin pas net wtf.
zegt die zo na 1 min ik ben klaar. ik zo nog aant spelen. met die gast die ook alles perfect speelt . is de ''echte'' gast al klaar. scary shit ^^.
ik hem later inviten lukt het wel lekker vaag weer
hij invite mij. wij gaan spelen co-op 3 nummers wij zoeken nummers en gaan beginnen. ik gewoon normaal spelen. zegt die gast ja ik ben al aant spelen zit al bij de solo. Ik zo ik begin pas net wtf.
zegt die zo na 1 min ik ben klaar. ik zo nog aant spelen. met die gast die ook alles perfect speelt . is de ''echte'' gast al klaar. scary shit ^^.
ik hem later inviten lukt het wel lekker vaag weer
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Ik zie op het PSN nog steeds geen DLC voor GH3CMG schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:16:
[...]
Kan momenteel alleen voor de PS3 en de 360... zijn een hoop geruchten dat er ook DLC komt voor de wii binnen een paar maanden, maar heb er een beetje een hard hoofd in.
PSN wordt eens per week ( dacht in de nacht van woensdag op donderdag ) geupdate. Maar je zou gewoon een account moeten hebben voor de US store. In de europese store komt geen FUCK beschikbaar.
Verwijderd
Dat is niet waar, ALS ze zo'n optie zouden implementeren (wat hoogst onwaarschijnlijk is) Is er vast een music tune recognition die de notes registreerd. Als de mensen van Frets on Fire het kunnen, dan de mensen van GH ook.CMG schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:03:
[...]
Eigen nummers gaat niet zomaar.... je zou dan ook alle noten die je moet aanslaan zelf gaan verzinnen he...
Nou, zo'n "music tune recognition" programma lijkt me nog niet snel gemaakt. Hoe haal je bijvoorbeeld de rhythm- en leadgitaar uit elkaar? Dit is dus zeker een handwerkje.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:58:
[...]
Dat is niet waar, ALS ze zo'n optie zouden implementeren (wat hoogst onwaarschijnlijk is) Is er vast een music tune recognition die de notes registreert. Als de mensen van Frets on Fire het kunnen, dan de mensen van GH ook.
Verwijderd
Zulke progs bestaan al. Bijvoorbeeld custom soundtracks voor de geripte GH2 voor de PS2 en zoals ik al eerder noemde de programma die in Frets on Fire zit.Sendy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:16:
[...]
Nou, zo'n "music tune recognition" programma lijkt me nog niet snel gemaakt. Hoe haal je bijvoorbeeld de rhythm- en leadgitaar uit elkaar? Dit is dus zeker een handwerkje.
Nou, ik ben benieuwd naar de kwaliteit van die (zoals door jou genoemde) "music tune recognition" software
Wat custom soundtracks voor GH2 bewijzen snap ik niet; zijn deze liedjes niet met de hand gemaakt?
Verwijderd
Hopelijk komt voor de xbox iets uit als "Legends of Pop". Wil naast de rockmuziek ook wel eens andere muziek spelen. Imo zijn er nog te weinig uitbreidingen.. Net zoals er veel dingen rondom singstar zijn bijv. maar dat zal ook wel met rechten e.d nog te maken hebben
Zoek 's op mmmbop guitar hero @youtube. Ziet er best goed uit.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:10:
[...]
Je had 2 manieren om je eigen songs in GH2 in te voeren, dat was door de programma die zelf de liedjes convert en de notes registreerd en de manier waar je het zelf handmatig moest doen. De laatste optie werd haast nooit gebruikt omdat het teveel tijd en moeite koste.
Ik denk ook wel dat de kwaliteit inderdaad minder zou zijn dan als Activision of RedOctane het zelf zouden doen, maar ik wilde enkel alleen maar aanduiden dat er degelijk wel zulke programma's bestonden die niet officieel waren
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 15:13 ]
Verwijderd
Je had 2 manieren om je eigen songs in GH2 in te voeren, dat was door de programma die zelf de liedjes convert en de notes registreerd en de manier waar je het zelf handmatig moest doen. De laatste optie werd haast nooit gebruikt omdat het teveel tijd en moeite koste.Sendy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:01:
Nou, ik ben benieuwd naar de kwaliteit van die (zoals door jou genoemde) "music tune recognition" softwareWat custom soundtracks voor GH2 bewijzen snap ik niet; zijn deze liedjes niet met de hand gemaakt?
Ik denk ook wel dat de kwaliteit inderdaad minder zou zijn dan als Activision of RedOctane het zelf zouden doen, maar ik wilde enkel alleen maar aanduiden dat er degelijk wel zulke programma's bestonden die niet officieel waren
Verwijderd
gisteren ff met zijn 2en co-op gedaan liedje foutloos gehaald.
op medium vind ik niet slecht...
ik moet er ff bij zeggen dat dragon force - through the fire en flames practies onmogelijk is met zijn 2en
ik moet er ff bij zeggen dat dragon force - through the fire en flames practies onmogelijk is met zijn 2en

Verwijderd
Ach nee joh, blijven oefenen. Welke level speel je btw ?? On TFAF te kunnen behalen moeten zowel jij als je partner redelijk kunnen spelen. Heel vaak heb ik een n00b als partner die de Rock Meter naar onze verdoemenis brengtVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:13:
gisteren ff met zijn 2en co-op gedaan liedje foutloos gehaald.

Gister bij de MM in Eindhoven lag er sowieso nog 1X-G schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:01:
Is de PC versie trouwens al te krijgen?
Ook nog 1 Wii versie trouwens, de 360 versie was (surprise, surprise) nergens te krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 04-12-2007 15:50 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb zaterdag de PC versie binnen gekregen welke ik had besteld bij 12game.comX-G schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:01:
Is de PC versie trouwens al te krijgen?
Ik moet zeggen dat er een soort alternatief voor een sms-duim is ontstaan, een GH-pols
MEEHH!!!!
Verwijderd
ik speel nu op medium het grote nadeel van het nummer is dat hij zo snel afwisseld.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:42:
[...]
Ach nee joh, blijven oefenen. Welke level speel je btw ?? On TFAF te kunnen behalen moeten zowel jij als je partner redelijk kunnen spelen. Heel vaak heb ik een n00b als partner die de Rock Meter naar onze verdoemenis brengt
het zelfde heb ik met het nummer van muse - knights of cydonia die eindigt behoorlijk afwisselend waardoor je hem vaak net niet haalt
gelukkig kan je het einde appart oefenen
gister met zijn 2en co-op gespeeld 560 aanslagen gehaald.
1 speeld de bas de ander normaal gitaar.
op medium alles op 5 sterren dat is voor een noob zoals ik niet slecht.
heb GH3 pas sinds zaterdag
hmm ik bak er nog steeds niks van op medium... mijn pink weigert dienst.
ik begin vaak met een liedje en in mijn hoofd zit ik: pink, pink, pink... zodra de blauwe knop in beeld komt is er een kortsluiting in mijn hersenen en gaat het mis. Na veel oefenen lukt het redelijk op een nummer (maar alleen op de makkelijke nummers). Echter vaak ga je 1x mis en dan ben ik het helemaal kwijt.
Waar ik overigens nog meer moeite mee heb is veel noten achter elkaar in hetzelfde ritme... dan sla ik er 5/6 goed aan en dan ga ik ergens uit de maat blijkbaar. ik zie/hoor t gewoon blijkbaar niet
ik begin vaak met een liedje en in mijn hoofd zit ik: pink, pink, pink... zodra de blauwe knop in beeld komt is er een kortsluiting in mijn hersenen en gaat het mis. Na veel oefenen lukt het redelijk op een nummer (maar alleen op de makkelijke nummers). Echter vaak ga je 1x mis en dan ben ik het helemaal kwijt.
Waar ik overigens nog meer moeite mee heb is veel noten achter elkaar in hetzelfde ritme... dan sla ik er 5/6 goed aan en dan ga ik ergens uit de maat blijkbaar. ik zie/hoor t gewoon blijkbaar niet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
oefenen oefenen oefenen gaat bij mij steeds beter.Phusebox schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:00:
hmm ik bak er nog steeds niks van op medium... mijn pink weigert dienst.
en ik had het zelfde probleem ik raakte de knoppen steeds kwijt en met mijn pink raakte ik ze dan wel goed maar de rest niet
ik heb dat probleem als volgt opgelost ik deed eerst practice op slow en dan steeds weer sneller
Zo'n serie noten bleek voor mij ook moeilijk te zijn. Wat me hielp was het tellen van de noten (in gedachten). Dat helpt mij op de maat te blijven.
Zijn er veel mensen die pertinent hun vingers op GRYB (groen, rood, geel, blauw) houden? Ik heb zelf gemerkt dat het vele malen makkelijker gaat als ik de vingers op RYBO (rood, geel, blauw, oranje) houd en mijn wijsvinger gebruik om zowel groen als rood te pakken. ~Tenzij~ ik groen EN rood moet indrukken dan gebruik ik de middelvinger voor rood.
Verwijderd
Wat beter helpt is de FX laag te zetten (zodat je geen last hebt van het publiek) en dan goed naar de drum luisteren. Ik haalde Baracuda steeds niet op 5 sterren medium, maar toen ik FX laag gezet had en beter naar de drums luisterde haalde ik wel 5 sterren.Sendy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:15:
Zo'n serie noten bleek voor mij ook moeilijk te zijn. Wat me hielp was het tellen van de noten (in gedachten). Dat helpt mij op de maat te blijven.
Ik ben net begonnen met het oefenen op hard, maar nog geen systeem gevonden, dacht hand opschuiven steeds. Zal jouw methode eens uitproberen, dan zit ik misschien niet zo vaak mis. Ben wel benieuwd of ik niet enorme kramp in mn hand krijg dandeTwisj schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:26:
Zijn er veel mensen die pertinent hun vingers op GRYB (groen, rood, geel, blauw) houden? Ik heb zelf gemerkt dat het vele malen makkelijker gaat als ik de vingers op RYBO (rood, geel, blauw, oranje) houd en mijn wijsvinger gebruik om zowel groen als rood te pakken. ~Tenzij~ ik groen EN rood moet indrukken dan gebruik ik de middelvinger voor rood.
Ik weet niet meer hoe Barracuda op medium is, maar op expert is het zeker geen lange rij noten. Het zijn dan serietjes van 3 noten met 1 noot ruimte ertussen. Dit vind ik trouwens wel vermakelijk spelen.
Ik hou mijn vingers vanaf het begin op GRYB. Als ik een oranje noot krijg wissel ik naar RYBO, totdat ik weer een groene krijg, dan wissel ik weer terug. Als ik groen en oranje moet indrukken heb ik mijn hand in de GRYB stand en rek ik mijn pinkje naar oranje. Misschien is het inderdaad handiger om dan je wijsvinger te rekken
(ik ben al een veteraan dus ik denk niet dat dit er nog bij mij uitgaat)
Ik hou mijn vingers vanaf het begin op GRYB. Als ik een oranje noot krijg wissel ik naar RYBO, totdat ik weer een groene krijg, dan wissel ik weer terug. Als ik groen en oranje moet indrukken heb ik mijn hand in de GRYB stand en rek ik mijn pinkje naar oranje. Misschien is het inderdaad handiger om dan je wijsvinger te rekken
Iemand nog tips voor Lou op hard? Zwaar irritant, vooral omdat hij de eerste kans krijgt om je te pesten. Expert viel verder tot nu toe heel erg mee, maar tier 6 is nu toch wel lastig. Helaas kan ik voorlopig niet spelen. Mijn gitaar knoppen doen het vaak niet goed en ze hadden geen vervangend exemplaar, dus mijn geld terug gekregen. Hopelijk voor hetzelfde geld (94) ergens anders deze game scoren. SeamusXZ pakt dus voorlopig even geen groupies voor GOT Rocks.
ik vind barracuda een kutter nummer op hard en expert die 3 noten vind ik me juist uit het''ritme'' halen zodat je moet stoppen en verder gaan etc. heb liever gewoon 1 maat de hele tijd bij zoiets. en niet die 3 noten.Sendy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:44:
Ik weet niet meer hoe Barracuda op medium is, maar op expert is het zeker geen lange rij noten. Het zijn dan serietjes van 3 noten met 1 noot ruimte ertussen. Dit vind ik trouwens wel vermakelijk spelen.
heb trouwens geen moeite gehad met barracuda. heb bijna alles op 5 sterren in medium dus niets van gemerkt. maar ben al wat meer expert dus
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Hrrm, ik probeer me nu op de community-site aan te melden en de GoT-tourgroup te joinen. Het probleem is alleen dat ik mijn game-account niet aan m'n webaccount gekoppeld krijg. Ze geven namelijk niet de optie PC-versie weer. Iemand anders die de PC-versie speelt en dit wel voor elkaar gekregen heeft?
MEEHH!!!!
np m8, ik hoop dat je snel weer een gitaar weet te bemachtigenSeamusXanthus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:52:
Iemand nog tips voor Lou op hard? Zwaar irritant, vooral omdat hij de eerste kans krijgt om je te pesten. Expert viel verder tot nu toe heel erg mee, maar tier 6 is nu toch wel lastig. Helaas kan ik voorlopig niet spelen. Mijn gitaar knoppen doen het vaak niet goed en ze hadden geen vervangend exemplaar, dus mijn geld terug gekregen. Hopelijk voor hetzelfde geld (94) ergens anders deze game scoren. SeamusXZ pakt dus voorlopig even geen groupies voor GOT Rocks.
Heb ik trouwens eindelijk weer een beetje kans om de 1st page qua groupies te halen
Wow, net One gehaald op medium
Inmiddels:
Met moeite 2 songs hard gehaald, dat gaat 'm nog ff niet worden
Denk dat ik zo Hard maar eens ga proberen... Lou lukt met niet echt, maar het enige nummer dat ik nog op 3 sterren heb bij medium is slayer, dus denk dat het wel het proberen waard is.
[ Voor 27% gewijzigd door CMG op 04-12-2007 17:55 ]
WelkomAragornwj schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:08:
Hrrm, ik probeer me nu op de community-site aan te melden en de GoT-tourgroup te joinen. Het probleem is alleen dat ik mijn game-account niet aan m'n webaccount gekoppeld krijg. Ze geven namelijk niet de optie PC-versie weer. Iemand anders die de PC-versie speelt en dit wel voor elkaar gekregen heeft?
Verwijderd
Is de PC versie al uit? Op 12game staat er Verwacht: 15/12/2007, en bij andere winkels bestaat hij blijkbaar niet O-o Morgen eens naar de lokale speedgoedzaak bellen, maar is hij al wel uit in Europa? Begin het spelen met het toetsenbord grondig beu te worden.
Verwijderd
met toetsen bord is ronduit irritantVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:48:
Is de PC versie al uit? Op 12game staat er Verwacht: 15/12/2007, en bij andere winkels bestaat hij blijkbaar niet O-o Morgen eens naar de lokale speedgoedzaak bellen, maar is hij al wel uit in Europa? Begin het spelen met het toetsenbord grondig beu te worden.
heb nu de wii versie en OMFG waarom heb ik nog nooit eerder zoiets gespeeld.
heb easy klaar ben bezig met medium en begin het nu pas een beetje onder de knie te krijgen
maar heb er nog steeds moeite mee
GCshop lijkt hem wel te hebben, gezien de levertijd.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:48:
Zelf twijfel ik nog over deze versie. Ik wil de game dolgraag spelen en ik heb verder geen geschikte consoles, maar als ik de verhalen zo lees over lag op zelfs de snelste systemen, dan lijkt het gewoon maar een half afgewerkt product en daar wil ik geen geld aan uitgeven. Ik wil eerst wachten op een eventuele patch.
Ik had eerst een 'niet zo nette' versie voor de pc, voordat ik de wii versie kocht... ik had werkelijk nergens las van met die game op de pc, dus don't worry.Piggen schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:35:
[...]
GCshop lijkt hem wel te hebben, gezien de levertijd.
Zelf twijfel ik nog over deze versie. Ik wil de game dolgraag spelen en ik heb verder geen geschikte consoles, maar als ik de verhalen zo lees over lag op zelfs de snelste systemen, dan lijkt het gewoon maar een half afgewerkt product en daar wil ik geen geld aan uitgeven. Ik wil eerst wachten op een eventuele patch.
Specs van mijn machine zijn: 2.4ghz C2D, 4GB DDR2, WD Raptor 36GB als os disk, 500GB stata disk als game install disk en graka is een GF 8800 GTS 320 MB, niet al te extreem dus vergeleken bij een hoop machines hier. Hiermee heb ik iig nooit problemen gehad met de PC versie. Easy uitgespeeld en zelfs een paar 100%'s gescoord toen met de PC versie.
Op medium is barracuda zo makkelijk dat die zelfs makkelijk perfect te spelen valt (lukt mij wel iigSendy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:44:
Ik hou mijn vingers vanaf het begin op GRYB. Als ik een oranje noot krijg wissel ik naar RYBO, totdat ik weer een groene krijg, dan wissel ik weer terug. Als ik groen en oranje moet indrukken heb ik mijn hand in de GRYB stand en rek ik mijn pinkje naar oranje. Misschien is het inderdaad handiger om dan je wijsvinger te rekken(ik ben al een veteraan dus ik denk niet dat dit er nog bij mij uitgaat)

Op hard/expert lukt mij dat met die 3 noten achter elkaar ook niet, mischien nog wat meer oefenen.
Ja, Ik heb 'm al van 12game.com, ik zat bij de eerste leveringVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:48:
[ Voor 19% gewijzigd door tjtristan op 04-12-2007 19:58 ]
Ik heb mijn pakket van 12Game.com zaterdag ook binnengekregen en moet zeggen dat het een verslaving begint te worden.
//oftopic
Ik heb laatst genoemde niet eens gehad
Had jij na het bestellen ook nog een mailtje gehad dat de order vertraagd was en dat ze een kleine attentie zouden meesturen?Ja, Ik heb 'm al van 12game.com, ik zat bij de eerste levering
//oftopic
MEEHH!!!!
Verwijderd
met de specs kan je hem met gemak draaien.CMG schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:53:
[...]
Ik had eerst een 'niet zo nette' versie voor de pc, voordat ik de wii versie kocht... ik had werkelijk nergens las van met die game op de pc, dus don't worry.
Specs van mijn machine zijn: 2.4ghz C2D, 4GB DDR2, WD Raptor 36GB als os disk, 500GB stata disk als game install disk en graka is een GF 8800 GTS 320 MB, niet al te extreem dus vergeleken bij een hoop machines hier. Hiermee heb ik iig nooit problemen gehad met de PC versie. Easy uitgespeeld en zelfs een paar 100%'s gescoord toen met de PC versie.
heb zelf een AMD 3000 1,8ghz en met 512 DDR en een ati x1300 en hij draait bij mij perfect
alleen heb een xbox 360 gitaar er op aangesloten maar dat doet ie niet zo lekker
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 20:54 ]
wow, ben bijna door de 2e tier van hard heen (alles 3 stars, don't worry!). Wel nice dat je 16 groupies per gehaald nummer krijgt en 4 voor verbeteringen. Nu snap ik hoe sommige mensen zo snel omhoog gaan
Maar had nooit van mezelf gedacht dat ik uberhaubt maar een hard song kon uitspelen
Ik heb de p.c versie een kleine 2 uur geleden in de Media Markt in Maastricht gezien.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:48:
Life is complicated
Ja dat mailtje had ik ook gehad, ze hebben helemaal niks meegezondenAragornwj schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:33:
Ik heb mijn pakket van 12Game.com zaterdag ook binnengekregen en moet zeggen dat het een verslaving begint te worden.
[...]
Had jij na het bestellen ook nog een mailtje gehad dat de order vertraagd was en dat ze een kleine attentie zouden meesturen?
//oftopic
lol liep vorige keer ff vast op expert net wou ik ff wat bonus nummers doen nadat ik ereen had uitgespeeld per ongeluk snel op groen geklikt begon die een nummer ik zo oke is goed.
haal ik hem blijk dat het er een is die ik vorige keer niet kon halen en daarna nog een
nu nog eentje holiday in cambodia kut nummer dat snelle aan het begin XD
haal ik hem blijk dat het er een is die ik vorige keer niet kon halen en daarna nog een
Rond de € 70 dacht ikVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:36:
En hoeveel kost de PC versie, iemand een idee? ^^
k'heb maandag me spel kunnen ophalen voor me wii!
Ik heb hem eerst op de pc gespeeld, en het lijkt dat hij op een pc lag lijkt te hebben, want speel easy en medium een stuk makkelijker op de wii hebben meerdere mensen hier last van op de pc?
Speelde zelf wel op het toetsenbord maar heb 2 verschillende toetsenborden geprobeerd (USB & PS/2) en me specs waren ruim voldoende.
Kennis van me wil hem namelijk de pc versie halen.
(aan zijn pc zal het niet liggen specs zijn goed | 8800 gts / e6750 oc / 2gb geheugen | )
Ik heb hem eerst op de pc gespeeld, en het lijkt dat hij op een pc lag lijkt te hebben, want speel easy en medium een stuk makkelijker op de wii hebben meerdere mensen hier last van op de pc?
Speelde zelf wel op het toetsenbord maar heb 2 verschillende toetsenborden geprobeerd (USB & PS/2) en me specs waren ruim voldoende.
(aan zijn pc zal het niet liggen specs zijn goed | 8800 gts / e6750 oc / 2gb geheugen | )
Welkomin GoT Rocks! trouwensruudjuhnl schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:40:
k'heb maandag me spel kunnen ophalen voor me wii!
Wat een GE-NI-AAL spel! Had voor mijn vriendin boogie gekocht en voor mezelf GH3, maar boogie is nog niet uit de verpakking...
zij speelt verdomme meer op de gitaar dan ik
... en dat terwijl ze nog niet eens van die muziek houdt, haha. We hebben trouwens allebei nog geen skills hoor.. nog niet zoveel gespeeld. Maar dat komt wel goed.. Nu zsm een tweede gitaar kopen. Maarja, dat duurt nog wel even.. denk dat ik maar gewoon een tweede GH3 ga halen..
zij speelt verdomme meer op de gitaar dan ik
Memories of yesterday, will grow, but never die
Vandaag ook gehaald voor de WII, meteen easy uitgespeeld en nu bezig met Medium, alleen mijn pink wil nog niet echt mee werken. Wellicht dat dat komt omdat ik ook last heb van mijn arm ^^.
Ook meteen voor de GoT Rocks tourgroup aangemeld btw
Eindelijk vandaag GH3 voor de PS2 gehaald! Wat een game! Maar ik kan er absoluut nog geen ene reet van!
Zal eerst eens de tutorials door gaan werken...
Ik heb je aanmelding nog niet langs zien komen, weet je zeker dat alles goed is gegaan?M1lamb3r schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:54:
Vandaag ook gehaald voor de WII, meteen easy uitgespeeld en nu bezig met Medium, alleen mijn pink wil nog niet echt mee werken. Wellicht dat dat komt omdat ik ook last heb van mijn arm ^^.
Tutorials zijn niet zo handig om te leren, die geven alleen basis uitleg. Ik raad je aan om de eerste tier op easy gewoon een aantal keer te spelen, zodra je 4-5 sterren haalt, doorspelen en aan het eind terug om alles naar 5 sterren te spelen. Zodra dat gebeurd is, door naar volgende niveau. Zo heb ik easy en medium gedaan, ben nu aan hard bezig. Toen ik het spel pas had kon ik ook geen 3 noten achter elkaar rakenPTRdesign schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:12:
Eindelijk vandaag GH3 voor de PS2 gehaald! Wat een game! Maar ik kan er absoluut nog geen ene reet van!
Weet iemand of er ook nog stats komen voor de PC versie.. ik zie ze niet op Guitar Hero .com

M1lamb3r JOINED: 12/04/07CMG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:20:
[...]
Ik heb je aanmelding nog niet langs zien komen, weet je zeker dat alles goed is gegaan?
kennelijk dus wel
niet handig???CMG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:22:
[...]
Tutorials zijn niet zo handig om te leren, die geven alleen basis uitleg. Ik raad je aan om de eerste tier op easy gewoon een aantal keer te spelen, zodra je 4-5 sterren haalt, doorspelen en aan het eind terug om alles naar 5 sterren te spelen. Zodra dat gebeurd is, door naar volgende niveau. Zo heb ik easy en medium gedaan, ben nu aan hard bezig. Toen ik het spel pas had kon ik ook geen 3 noten achter elkaar raken
weet je hoe handig die zijn als je de tut's niet speelt kom je echt niet door hard ofzo heen (iig amper) dan snap je die hele HO en PO niet en de star power moet wel lukken iig ik snapte het zelfs niet toen ik aan het einde van medium zat (was toen op easy begonnen) en nooit SP gebruikt. en snapte dat met HO en PO ook niet.
maar ja nu wel
De "score" die je moet spelen in GH3 is wat moeilijker, maar het spel zelf heb ik het gevoel bij dat het juist makkelijker is gemaakt. Zo kan ik wat lijkt op veel moeilijkere HO/PO secties wel op GH3 spelen wat ik niet op GH2 kon. Ik zou eens weer GH2 moeten proberen, voor hetzelfde geld ben ik gewoon beter geworden door GH3 te spelen
Ik was er inmiddels achter gekomen dat de tutorials inderdaad alleen de basics uitleggen. Zoals je aangeeft is het spelen van de nummers gewoon de beste training! Ben nu hard bezig met de eerste tier, en wat is het een uitdaging!CMG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:22:
[...]
Tutorials zijn niet zo handig om te leren, die geven alleen basis uitleg. Ik raad je aan om de eerste tier op easy gewoon een aantal keer te spelen, zodra je 4-5 sterren haalt, doorspelen en aan het eind terug om alles naar 5 sterren te spelen. Zodra dat gebeurd is, door naar volgende niveau. Zo heb ik easy en medium gedaan, ben nu aan hard bezig. Toen ik het spel pas had kon ik ook geen 3 noten achter elkaar raken
[ Voor 0% gewijzigd door peternator op 05-12-2007 10:04 . Reden: typo ]
Zit nu op tier 4 op medium.
Vind GH3 toch wel ff een stukje pittiger dan GH2.
Vind GH3 toch wel ff een stukje pittiger dan GH2.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik ben inmiddels *nog steeds op m'n keyboard* begonnen met de hard career, en damn wat zitten daar lastige liedjes tussen.
Wordt echt tijd voor een gitaar
Ben bang dat de overstap van keyboard -> Gitaar ook niet makkelijk is, voordat je hard op de gitaar doet, ben je minimaal 1-2 weekjes verder als je nog geen eerder deel gespeeld hebt ben ik bang.X-G schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:48:
Ik ben inmiddels *nog steeds op m'n keyboard* begonnen met de hard career, en damn wat zitten daar lastige liedjes tussen.
Ik zag de PC-versie (ook alle andere excl. X360) in veelvoud van vier bij de MM liggen op Utrecht centraal dus voor de liefhebbers.... RENNEN! 
edit: EINDELIJK TTFAF uitgespeeld op medium (het scheelde niet veel maar toch...:P)
edit: EINDELIJK TTFAF uitgespeeld op medium (het scheelde niet veel maar toch...:P)
[ Voor 23% gewijzigd door Multensor op 05-12-2007 11:30 ]
erhmm.
Verwijderd
Ik heb me ook aangemeld voor de GoT tourband. nog geen groupies omdat ik vergeten ben om mijn account te koppelen
. ben nu bij het 7de blok op expert, en damn wat is dit echt moeilijk. Wel Knights of cydonia gehaald, wat een vet nummer is dat!
Netjes, zit zelf nu half vast met Welcome to the Jungle en die Slash battleVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:41:
Ik heb me ook aangemeld voor de GoT tourband. nog geen groupies omdat ik vergeten ben om mijn account te koppelen. ben nu bij het 7de blok op expert, en damn wat is dit echt moeilijk. Wel Knights of cydonia gehaald, wat een vet nummer is dat!
Ik heb in het verleden en afgelopen weekend ook al veel met gitaar gespeeld. Speeld makkelijker omdat je maar 5 knoppen hebt ipv nog 60 stuks eromheen, dus je vind de knoppen makkelijker.CMG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:56:
[...]
Ben bang dat de overstap van keyboard -> Gitaar ook niet makkelijk is, voordat je hard op de gitaar doet, ben je minimaal 1-2 weekjes verder als je nog geen eerder deel gespeeld hebt ben ik bang.
Ik kreeg net een berichtje van een andere tour group op de GH3 site, ook nederlanders:
dit was mijn antwoord:Sent by Parajunk - 17 minutes ago
Jow Ik zag toevallig dat jullie de nummer 2 tourgroup zijn van nederland, Wij daarintegen zijn nummer 1 van nederland en hebben niet eens zoveel members als jullie.
Ik bedacht me dat we hogerop op de ranglijst kunne komen door de 2 tourgroups bij elkaar te laten komen. Denk er eens overna bespreek het met de rest en wie weet komen we nog ergens. Zou super vet zijn als jullie met z'n alle naar ons willen komen.
Laat me even iets weten dan kan ik het de rest laten weten!
Later Parajunk
Dus: laat maar weten wat jullie er van vinden!De meeste van ons hebben de game pas net en beginnen pas met GH3, vandaar het lagere gemiddelde met groupies. We zijn een community (http://gathering.tweakers.net/), dus ik weet niet of de mensen er wat voor voelen om samen te gaan. We zijn er trost op om tweakers te zijnMaar ik zal het voorleggen en kom hier later op terug.
Met vriendelijke groet,
Nick Kusters.
Och, ik ben er best wel voor te vinden
(kun je trouwens beter op het GH forum bespreken denk ik)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Lijkt mij ook geen probleem.
Altijd mooi dat soort fusies haha
Altijd mooi dat soort fusies haha
Verwijderd
Wat ik zo apart vind is dat Guitar Hero met deel 3 zo populair aan het worden is terwijl het eerste en tweede deel een aanzienlijk betere soundtrack hadden. Als ik zo het officiele GH forum lees dan vinden velen dat. Misschien dat ze deel 1 en 2 ook nog uitbrengen voor de PS3/Wii/XBOX in de toekomst.
Ben ook een aanschaf aan het overwegen. Misschien een probleem dat ik redelijk a-musicaal ben, maar de fun factor schijnt erg hoog te liggen. Tweede struikelblok is dat ik kleurenblind ben. Bij sommige spellen is het snel herkennen van kleuren essentieel om topscores neer te zetten. Is dat bij GH ook het geval?
Daarnaast twijfel ik over het platform. Ik heb een game-pc, een wii en een ps3.
voordelen nadelen imho:
wii: monogeluid, geen DLC, wel paar kleine extra's met inklikken van wii-mote
ps3: betere graphics (??), DLC
pc: eventuele gratis DLC (niet helemaal volgens de regeltjes maar is misschien toch wel een argumentje)
Hoe zit het met de heen-en-weer compatibiliteit van de gitaren? Is de ps3 gitaar op de PC te gebruiken en andersom? Die van de wii zal natuurlijk wel wii exclusive zijn neem ik aan...
Beste aanschaf lijkt me voor de ps3 MITS de gitaar (in de toekomst) ook bruikbaar wordt voor de pc
suggesties anyone?
rock on!
voordelen nadelen imho:
pc: eventuele gratis DLC (niet helemaal volgens de regeltjes maar is misschien toch wel een argumentje)
Hoe zit het met de heen-en-weer compatibiliteit van de gitaren? Is de ps3 gitaar op de PC te gebruiken en andersom? Die van de wii zal natuurlijk wel wii exclusive zijn neem ik aan...
Beste aanschaf lijkt me voor de ps3 MITS de gitaar (in de toekomst) ook bruikbaar wordt voor de pc
suggesties anyone?
rock on!
Daar zijn in mijn optiek 2 redenen voor:Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:38:
Wat ik zo apart vind is dat Guitar Hero met deel 3 zo populair aan het worden is terwijl het eerste en tweede deel een aanzienlijk betere soundtrack hadden. Als ik zo het officiele GH forum lees dan vinden velen dat. Misschien dat ze deel 1 en 2 ook nog uitbrengen voor de PS3/Wii/XBOX in de toekomst.
1) De onwijze marketing en aandacht die krijgt.
2) Multiplatform (dus groter bereik), met een community website waar alle platformen zijn gelinked met elkaar. GH1 was alleen voor de ps2, en GH2 voor ps2 en 360
Met name de online scoreboard zorgt ervoor dat er bij de meeste een soort competatieve verslaving getriggert wordt.
Maar GH2 was ook al erg populair hoor, alleen niet zo mainstream zoals gh3 nu is. Door GH2 hebben 2 vrienden van me toendertijd ook meteen een 360 + GH2 gehaald nadat ze het bij me een avondje gespeeld hadden.
Ik denk dat je weinig tot geen last gaat ondervinden van het kleurenblind zijn. De noten die komen in dezelfde volgorde op het scherm als dat ze op je gitaar zitten. Je zou dit spel dus net zo goed op een zwart-wit monitor kunnen doen als op een kleurenmonitor zeg maar.Frenkovic schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:52:
Ben ook een aanschaf aan het overwegen. Misschien een probleem dat ik redelijk a-musicaal ben, maar de fun factor schijnt erg hoog te liggen. Tweede struikelblok is dat ik kleurenblind ben. Bij sommige spellen is het snel herkennen van kleuren essentieel om topscores neer te zetten. Is dat bij GH ook het geval?
voordelen nadelen imho:
suggesties anyone?
rock on!
Wat betreft de compatibility weet ik het neit zeker, maar daar is redelijk wat informatie over te vinden in dit topic.
erhmm.
Wii geeft alleen extra wii mote gebeure maar niet zo boeiend zou ik zeggen (ik heb de wii 360 en high end pc en heb hem voor de 360. alhoewel ik daar GH2 al voor heb dus 2 giateren en de achievements en de HD lookFrenkovic schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:52:
voordelen nadelen imho:
suggesties anyone?
rock on!
ps3 gitaar kan dacht ik niet op pc (correct me if im wrong)
pc versie tsja weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen enzo.
je kleuren blind heid ben ik niet bekend mee
Tevens als je star power gebruikt worden alle opkomende noten licht/blauwig waardoor er dus niet te zien valt welke kleur de noot nou is. en alleen dus op te maken uit aan welke kant die ligt. dus het is niet belangrijk.
Hopelijk heb ik je zo genoeg geholpen
fingerhead schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:21:
[...]
jij zult het in een zwart wit contrast treffen
offtopic:
Kleurenblind betekend niet dat je zwart wit ziet maar je hersenen kunnen het juiste woord niet bij de juiste kleur vinden. Dus als er iets rood is zeggen je hersenen bijv. groen..... en dat klopt dus niet
Kleurenblind betekend niet dat je zwart wit ziet maar je hersenen kunnen het juiste woord niet bij de juiste kleur vinden. Dus als er iets rood is zeggen je hersenen bijv. groen..... en dat klopt dus niet
[ Voor 4% gewijzigd door Multensor op 05-12-2007 15:29 ]
erhmm.
jaja laatste keer dat ik over dat onderwerp heb gepraat is uhm nooit (A) tenminste 8 jaar geleden ofzoMultensor schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:29:
[...]
offtopic:
(is trouwens waar ook oude vriend van mij was kleurenblind die zag groen bruin enzo door elkaar
maar is dan makkelijker neem ik aan dan zie je dezelfde kleuren in principe op het scherm als op de controller dus dan zou het zowieso helemaal geen problemen moeten geven.
Ik stem tegen eigenlijk, vind het wel leuk om een GoT tourgroup te hebben, die ranglijsten maken me niet zoveel uit eerlijk gezegd.CMG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:53:
Ik kreeg net een berichtje van een andere tour group op de GH3 site, ook nederlanders:
[...]
dit was mijn antwoord:
[...]
Dus: laat maar weten wat jullie er van vinden!
Deze GoT tourgroup overstijgt hun terzijner tijd wel hoor. Vooral zodra PC support komt voor die community site, dan heb ik ook zo 10k groupies, zorg ik wel voor.
Gewoon hier meer members werfen, dat hun maar onder onze naam komen
Mensen op de PC gaan alleen maar cheaten ben ik bangX-G schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:29:
Deze GoT tourgroup overstijgt hun terzijner tijd wel hoor. Vooral zodra PC support komt voor die community site, dan heb ik ook zo 10k groupies, zorg ik wel voor.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
en-Sander schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:50:
[...]
Ik stem tegen eigenlijk, vind het wel leuk om een GoT tourgroup te hebben, die ranglijsten maken me niet zoveel uit eerlijk gezegd.
X-G schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:29:
Ik heb dan eindelijk m'n GHIII (360) weten te bemachtigen en dat op pakjesavond.
ze hadden nog 5 exemplaren (360), hele zooi PS2/3 versies en maar 1 Wii versie - bij de MM in Utrecht. zag nog 2 andere jongens met een GH3 (360) in hun hand: ik zo van, hey jullie gaan vanavond ook rocken?
altijd leuk om 'collega's' te ontmoeten..
ze hadden nog 5 exemplaren (360), hele zooi PS2/3 versies en maar 1 Wii versie - bij de MM in Utrecht. zag nog 2 andere jongens met een GH3 (360) in hun hand: ik zo van, hey jullie gaan vanavond ook rocken?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
uhm hoe kan je zien dat je 2e van nederland ben?
en wat een stakkers die jou mailde net of ze niet van de 1e plek willen ofzo en bang zijn dat dat gebeurd.
wij zijn maar met zen 3en nog en staan al 551e ofzo op de rang lijst. en binnenkort komen er 2 bij ben benieuwd
het is niet echt boeiend maar wel leuk om af en toe te checken.
en wat een stakkers die jou mailde net of ze niet van de 1e plek willen ofzo en bang zijn dat dat gebeurd.
wij zijn maar met zen 3en nog en staan al 551e ofzo op de rang lijst. en binnenkort komen er 2 bij ben benieuwd
het is niet echt boeiend maar wel leuk om af en toe te checken.
LolTerryb47 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:43:
Ik heb dan eindelijk m'n GHIII (360) weten te bemachtigen en dat op pakjesavond.
ze hadden nog 5 exemplaren (360), hele zooi PS2/3 versies en maar 1 Wii versie - bij de MM in Utrecht. zag nog 2 andere jongens met een GH3 (360) in hun hand: ik zo van, hey jullie gaan vanavond ook rocken?altijd leuk om 'collega's' te ontmoeten..
Ik wil een gitaar kopen die op mijn Xbox 360 werkt en op mijn PC. Dus mijn vraag is werkt daar alleen de met bedrade GH 2 gitaar met usb aansluiting op beide?
of werkt de draadloze GH 3 gitaar (met eventueel) een receiver of iets op pc en xbox 360?
en is het fysisch mogelijk om Misirlou op expert met een gewone xbox 360 controller uit te spelen? Ik kom op het moment op 47%?? (en alle gecoverde liedjes heb ik verder al op expert uitgespeeld incl. free bird expert)
of werkt de draadloze GH 3 gitaar (met eventueel) een receiver of iets op pc en xbox 360?
en is het fysisch mogelijk om Misirlou op expert met een gewone xbox 360 controller uit te spelen? Ik kom op het moment op 47%?? (en alle gecoverde liedjes heb ik verder al op expert uitgespeeld incl. free bird expert)
misirlou is wel GH2 maar met een controllerkami124 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:53:
Ik wil een gitaar kopen die op mijn Xbox 360 werkt en op mijn PC. Dus mijn vraag is werkt daar alleen de met bedrade GH 2 gitaar met usb aansluiting op beide?
wel tof een zus die speelt allemaal easy nummers enzo uit wel chill
bedankt voor jullie antwoorden tot dusver! Kleurenblind zal idd wel meevallen aangezien je meer de volgorde van links naar rechts aan de toetsen gaat linken dan de kleuren.
Wat ik wel nog wilde vragen; Ik ben een lefty (linkshandig) maar heb nog nooit een gitaar aangeraakt.
Ik heb begrepen dat je de gitaar ook voor lefty's kan instellen maar dan heb je de dingen midden op de gitaar op de kop. Is dat een probleem? Of zou ik misschien wel het beste gewoon op zijn rechts spelen. Dat ik met mijn goede linkerhand de toetsen bespeel en met mijn rechter toch niet zoveel hoeft te doen. Aangezien ik nog nooit heb gespeeld is het puur hoe ik het mezelf de eerste aanleer wat ik uiteindelijk gewend zal zijn... toch?
Nog meer lefty's of misschien wel gewoon muzikanten die hier iets over kunnen zeggen?
Wat ik wel nog wilde vragen; Ik ben een lefty (linkshandig) maar heb nog nooit een gitaar aangeraakt.
Ik heb begrepen dat je de gitaar ook voor lefty's kan instellen maar dan heb je de dingen midden op de gitaar op de kop. Is dat een probleem? Of zou ik misschien wel het beste gewoon op zijn rechts spelen. Dat ik met mijn goede linkerhand de toetsen bespeel en met mijn rechter toch niet zoveel hoeft te doen. Aangezien ik nog nooit heb gespeeld is het puur hoe ik het mezelf de eerste aanleer wat ik uiteindelijk gewend zal zijn... toch?
Nog meer lefty's of misschien wel gewoon muzikanten die hier iets over kunnen zeggen?
[ Voor 10% gewijzigd door Frenkovic op 05-12-2007 23:34 ]
uhm lefty met gitaar vind ik kut. (ben wel rechts) maar je krijgt de whammy bar onder je hand en dat is super irri. Maar ik merkte zelfs dat me linker hand niet zo ver is gevorderd als mijn rechter dus alles ging nog niet zo snel int begin. Maar nu valt het wel mee. (Tik maar is met je wijsvinger en middelvinger op tafel heel snel achter elkaar met beide handen mijn linker loopt nog steeds achter en langzamer. dus als die de snelheid van rechts had kon ik beter gitaar spelenFrenkovic schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:32:
bedankt voor jullie antwoorden tot dusver! Kleurenblind zal idd wel meevallen aangezien je meer de volgorde van links naar rechts aan de toetsen gaat linken dan de kleuren.
Ik heb het spel gisteren ook gekregen en hem s'avonds heel even uitgeprobeerd. Ik ben met GH2 gestopt op expert bij de laatste tier en dacht, laat ik maar op medium beginnen 
No problem, eerste 2 nummers gelijk 100%. Tot aan de eerste battle gespeeld, deze makkelijk gewonnen. Ik speel hem eerst uit met medium om alle nummers te krijgen, daarna zien we wel weer verder.
Ik probeerde ook om online te spelen, maar bij zowel de ranked als normale quick match liep mijn xbox vast... Iemand van jullie daar ook problemen mee?
No problem, eerste 2 nummers gelijk 100%. Tot aan de eerste battle gespeeld, deze makkelijk gewonnen. Ik speel hem eerst uit met medium om alle nummers te krijgen, daarna zien we wel weer verder.
Ik probeerde ook om online te spelen, maar bij zowel de ranked als normale quick match liep mijn xbox vast... Iemand van jullie daar ook problemen mee?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ook hier GH3 binnen gekregen gister 
Gelijk even geprobeerd op easy maar dat is prima te doen.
Wel even wennen als je nog nooit een GH game hebt gespeeld.
Het is iig zeer vermakelijk en daar gaat het om.
Vanavond maar even met de campaign beginnen.
Verwijderd
op easy is mooi om mee te beginnen maar schakel niet te laat over naar medium.Redje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:43:
Ook hier GH3 binnen gekregen gister
anders krijg je problemen met je pink om de blauwe toets te houden.
heb nu op medium 7 nummers uitgespeelt meer tijd had ik nog ff niet.
ik heb andere vrienden het nummer through the fire and flames zien spelen op expert.
OMFB dat ziet er bijna onmogelijk uit.
ik loop op easy vaak vast op 70% van het liedje
si8nterklaas heeft aardig uitgepakt qua GH3 merk ik
erhmm.
ik heb bij GH3 ong 28 nummers van de ? 45 ofzo uitgespeeld. Alles op Easy.. Zou ik nu op Medium moeten beginnen? Its all about practice denk ik dan. Speel ik hem op easy helemaal uit dan zal ik misschien een nummertje meer moeten wennen aan de blauwe knop met mijn pink. Ben altijd benieuwd welke nummers ik krijg na het halen van 3/4 nummers
Ik heb eerst alles op easy uitgespeeld (career) en daarna ben ik begonnen aan medium (ook uitgespeeld nu) maar ik heb geen last gehad van mijn pink. Ik zou hem dus eerst uitspelen aangezien je na medium geen zin meer hebt om terug te gaan. (gaat zoooo sloom voor je gevoeltechnoaddict schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:28:
ik heb bij GH3 ong 28 nummers van de ? 45 ofzo uitgespeeld. Alles op Easy.. Zou ik nu op Medium moeten beginnen? Its all about practice denk ik dan. Speel ik hem op easy helemaal uit dan zal ik misschien een nummertje meer moeten wennen aan de blauwe knop met mijn pink. Ben altijd benieuwd welke nummers ik krijg na het halen van 3/4 nummers
erhmm.
Verwijderd
Hallo allemaal!
Ik zit al een tijd te denken om GH3 op de Wii aan te schaffen, heb Frets on Fire op PC met keyboard gespeeld en vind dat erg cool. Alleen de Wii versie schijnt dus mono te zijn... Is dit erg storend en kan ik misschien beter een maand wachten tot het is opgelost? Of is het niet zo storend en word er zowieso geen verbeterde versie uitgebracht?
Alvast bedankt!
Ik zit al een tijd te denken om GH3 op de Wii aan te schaffen, heb Frets on Fire op PC met keyboard gespeeld en vind dat erg cool. Alleen de Wii versie schijnt dus mono te zijn... Is dit erg storend en kan ik misschien beter een maand wachten tot het is opgelost? Of is het niet zo storend en word er zowieso geen verbeterde versie uitgebracht?
Alvast bedankt!
De lol van het spel zorgt er in ieder geval voor dat ik het niet hoor. aan de andere kant heb ik ook geen vergelijkingsmateriaal (Als in GH3 voor PS3/X360 etc). Geluid is in mijn oren vergelijkbaar met Frets on Fire voor de pc. Gewoon halen die shitVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:11:
Hallo allemaal!
Alvast bedankt!
Hallo Darx22,Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:11:
Hallo allemaal!
Alvast bedankt!
Ik ben ook trotse bezitter van de Wii versie en ik denk dat het veel te maken heeft op welke manier je het aansluit. Als je het geluid gewoon via je TV laat lopen dan is er niet zo heel veel aan de hand.
Wel heb ik van sommige andere mensen vernomen dat wanneer ze de Wii middels en surround set hebben aangesloten, ze alleen geluid krijgen via de center speaker. (maar ook dit is op sommige versterkers aan te passen).
Ik vind het persoonlijk niet al te storend, geruchten zijn ook dat het wellicht opgelost wordt door een omruilactie danwel door een update.
Ik zou me hierdoor niet laten afschrikken (nogmaals: dit is enkel mijn mening en ik ben geen audiofiel)
PSN RobinNova
Verwijderd
Ik vermaak me ook prima met Frets on Fire, ik stoor me niet aan het geluid daar, maar keyboard is gewoon bagger op medium of expert
Ik ga denk gewoon maar de Wii versie ergens opzoeken! Ik zie trouwens erg veel prijsverschillen, van 80 tot 100 euro. Waar kan ik hem t beste kopen? Media markt? Of is het eerder hopen of er nog ergens 1 ligt?
Thanks!
Thanks!
Ik heb me ook aangemeld bij de GOT-Rocks tourgroup!
Ben nu op 70% van de expert tour en het is toch wel een beetje moeilijk aan het worden.
Ben nu op 70% van de expert tour en het is toch wel een beetje moeilijk aan het worden.

PSN: KeaveXL
Bijna 8e tier uitgespeeld op easy, en ik ben er trots op! One van Metallica is erg tof om te spelen! Straks alleen nog de guitar-battle tegen Lou, ben benieuwd!
En daarna natuurlijk door naar de medium carreer
Erg jammer dat de GoT Tourgroup niet kan joinen.. PS2
En daarna natuurlijk door naar de medium carreer

Erg jammer dat de GoT Tourgroup niet kan joinen.. PS2

Bij mij was het hopen dat hij nog ergens ligt.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:21:
Ik vermaak me ook prima met Frets on Fire, ik stoor me niet aan het geluid daar, maar keyboard is gewoon bagger op medium of expertIk ga denk gewoon maar de Wii versie ergens opzoeken! Ik zie trouwens erg veel prijsverschillen, van 80 tot 100 euro. Waar kan ik hem t beste kopen? Media markt? Of is het eerder hopen of er nog ergens 1 ligt?
Thanks!
Ze hadden hem voor mij nog liggen bij Eplaza.
Gisteravond waren er in ieder geval geen exemplaren meer bij MM E'hoven.
PSN RobinNova
Verwijderd
IK snap nie waarom iedereen zo veel moeite heeft met easy. Ik ben meteen op medium begonnen, ging lekker vlot, is eigenlijk totaal niet moeilijk (al is Through the fire and flames wel zeer moeilijk op Medium, maarja, nu haal ik gemiddeld 80% erop
). Een maat van me probeert het ook dagelijks en faalt ook telkens @ easy, wat ik totaal niet begrijp
Ik denk dat voor beginners het moeilijk aan easy is, is dat je totaal niet speelt wat je hoort. Wat dat vetrefd is medium al veel makkelijker, als je al een beetje die vingervlugheid begint te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:01:
IK snap nie waarom iedereen zo veel moeite heeft met easy. Ik ben meteen op medium begonnen, ging lekker vlot, is eigenlijk totaal niet moeilijk (al is Through the fire and flames wel zeer moeilijk op Medium, maarja, nu haal ik gemiddeld 80% erop). Een maat van me probeert het ook dagelijks en faalt ook telkens @ easy, wat ik totaal niet begrijp
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wie start een nieuw deel?
Wie start een nieuw deel?