[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:01:
IK snap nie waarom iedereen zo veel moeite heeft met easy. Ik ben meteen op medium begonnen.
Yup jij bent goed en de rest van de wereld nou eenmaal een stuk minder. Ga vanavond in plaats van guitar hero spelen een standbeeld voor jou ontwerpen. Rock held ;)

Anyhoo, Yellow heeft bijna medium vol op vijf sterren (irritante Muse en Ironmaiden werken niet mee) en ga bijna over te gaan op hard. Alhoewel ik oranje als knopje nog niet een hip idee vind.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Yellow|A schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:16:
[...]

Yup jij bent goed en de rest van de wereld nou eenmaal een stuk minder. Ga vanavond in plaats van guitar hero spelen een standbeeld voor jou ontwerpen. Rock held ;)

Anyhoo, Yellow heeft bijna medium vol op vijf sterren (irritante Muse en Ironmaiden werken niet mee) en ga bijna over te gaan op hard. Alhoewel ik oranje als knopje nog niet een hip idee vind.
Dan liggen wij op hetzelfde niveau hoewel ik alleen slayer nog op 5 sterren meot doen, maar dat kan nog wle even gaan duren. Wat een prutselnummer en ik vind het nog herrie ook :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Kronos1979 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:33:
[...]

Bij mij was het hopen dat hij nog ergens ligt.
Ze hadden hem voor mij nog liggen bij Eplaza.
Gisteravond waren er in ieder geval geen exemplaren meer bij MM E'hoven.
Mjah, ik ben in rotterdam al een tijdje opzoek naar de Wii versie.. maar kan hem nergens vinden helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
[...]

hehe Muse <3 :P
die en slayer dacht ik dat ik die nog niet op 5 sterren had :S ben al tijdje aan het proberen. hard maar weer is verder.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmmm... niet echt, heb altijd al iets of wat problemen met vingevlugheid enzo gehad :P

Maarja, kheb al vrrij veel stepmania enzo gedaan, dus mss dat ik daardoor sneller "patronen" zie waardoor het dus makkelijker te spelen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Gister mijn 360 versie binnen gekregen.
Aangezien ik de demo eenvoudig op hard kon spelen, daar mee begonnen. De 1e 6 tiers gingen eigenlijk ontzettend eenvoudig, volgens mij niet 1 keer af gegaan.
Tier 7, begonnen met Slipknot, 1e keer gefailed op 94% (wel een achievement :Y)), 2e poging wel gehaald. Daarna 3's and 7's maar eens geprobeerd.... juuuiiiisst, dat is even andere koek. Die failde op iets van 25% ofzo, en na een poging of 5 heb ik het maar opgegeven voor die avond. Er zit iets in dat nummer wat er voor het heel lastig maakt. Wat dat betreft vrees ik nog voor de volgende nummers.
Terugstappen naar medium zie ik eignelijk ook niet zitten. Gister online een nummer op medium gespeeld, en dat ging wel heel erg traag...

Vanavond weer verder 8)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sinds vorige week eigenaar van GHII voor de Xbox360 (39 euro incl guitar :D ).
Ik heb nu echter een vraag.

Welke guitar vinden jullie fijner spelen?
De GHII versie of de GHIII versie.
Ik erger me trouwens niet aan de USB kabel.

Ik zit er namelijk over te twijfelen om alleen de game GHIII aan te schaffen en niet de wireless guitar.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Bosmonster schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:48:
[...]

Mjah, ik ben in rotterdam al een tijdje opzoek naar de Wii versie.. maar kan hem nergens vinden helaas..
FRS koperwiek Capelle (waar ik bijna elke dag ff binnenloop om te kijken of ze de pc versie eindelijk binnen hebben) had vandaag een stuk of 5 doosjes GH3 voor de wii staan. Alleen enkel de doosjes, verder niet naar gevraagd, maar je zou ff naar ze kunnen bellen om te vragen of het complete speelbare versies zijn (stonden laatst ook een paar doosjes voor de 360, maar die bleken ze toen toch niet meer op voorraad te hebben.). iig hebben ze die wii doosjes vandaag of gisteren in de schappen gezet, want daarvoor stonden ze er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Electra schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
Sinds vorige week eigenaar van GHII voor de Xbox360 (39 euro incl guitar :D ).
Ik heb nu echter een vraag.

Welke guitar vinden jullie fijner spelen?
De GHII versie of de GHIII versie.
Ik erger me trouwens niet aan de USB kabel.

Ik zit er namelijk over te twijfelen om alleen de game GHIII aan te schaffen en niet de wireless guitar.
Ik gebruik nog vaak de oude controller van GHII als ik GH3 speel (met name omdat de batterij bijna op is van de Gh3 versie). Hoevel de wireless versie misschien iets fijner speelt, vindt ik ze beide prima.

Guitarhero is met z'n 2n harstikke leuk, dus ik raad je eigenlijk aan sowieso die GH3 te halen met gitaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 19:06

peternator

Shoop da whoop.

BM schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:17:
Daarna 3's and 7's maar eens geprobeerd.... juuuiiiisst, dat is even andere koek. Die failde op iets van 25% ofzo, en na een poging of 5 heb ik het maar opgegeven voor die avond. Er zit iets in dat nummer wat er voor het heel lastig maakt.
Precies, iets, maar weet niet wat! Vanmiddag bijna m'n gitaar door de kamer gegooid toen ik voor de 20e keer wéér failde..op easy :P

Maar inmiddels heb ik em! Bossbattle tegen Lou is lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Lou op easy had ik in 1x te pakken. Ik heb nu een stuk of 5x de Boss Battle tegen Slash gedaan op Medium maar die zijn rock meter krijg ik maar niet in het rood. :(
Vanavond maar eens poging 6 (en waarschijnlijk nog wel een paar meer) wagen. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Ryudo op 06-12-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Ryudo schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:31:
Lou op easy had ik in 1x te pakken. Ik heb nu een stuk of 5x de Boss Battle tegen Slash gedaan op Medium maar die zijn rock meter krijg ik maar niet in het rood. :(
Vanavond maar eens poging 6 (en waarschijnlijk nog wel een paar meer) wagen. :P
3 opsparen en getimed afschieten, dan heb je hem.

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024
Hmm, nog meer mensen hier met een originele GH3? Ik wil graag spelen online ;p

*PC versie dus*

[ Voor 10% gewijzigd door X-G op 06-12-2007 19:52 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens vinden of de PS2 gitaren compatible zijn met Rock Band. De XBOX 360 en de PS3 gitaren wel, maar de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
X-G schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:48:
Hmm, nog meer mensen hier met een originele GH3? Ik wil graag spelen online ;p

*PC versie dus*
Ja, er is bijna nooit iemand online :? , heeft niemand dan de pc versie legaal ofzo?:P

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
Dag,

ik heb nu easy vrij gemakkelijk uitgespeeld (niet 1 keer "weggejaagd") maar ik merk wel dat ik verdomd veel moeite heb met medium...

het eerste nummer mislukte al meteen. Iemand tips om goed met vier vingers te leren spelen? Ik zit nu zo onderhand met een gekneuse pink, haha

ook veel snelle noten achter elkaar heb ik erg veel moeite mee, het lukt me niet om dat zwarte ding, de drum geloof ik, snel genoeg naar beneden te slaan...

[ Voor 21% gewijzigd door Bint op 06-12-2007 21:21 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Bint schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:19:
Dag,

ik heb nu easy vrij gemakkelijk uitgespeeld (niet 1 keer "weggejaagd") maar ik merk wel dat ik verdomd veel moeite heb met medium...

het eerste nummer mislukte al meteen. Iemand tips om goed met vier vingers te leren spelen? Ik zit nu zo onderhand met een gekneuse pink, haha

ook veel snelle noten achter elkaar heb ik erg veel moeite mee, het lukt me niet om dat zwarte ding, de drum geloof ik, snel genoeg naar beneden te slaan...
Gaat vanzelf beter... Pak een nummer dat je ligt en probeer 5 sterren te halen, het beste om te leren is veel spelen. Ook als het niet lukt, ga naar een paar nummers terug naar easy en speel de volgende dag weer een paar nummers medium. Je zult merken dat het steeds beter zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bint schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:19:
ook veel snelle noten achter elkaar heb ik erg veel moeite mee, het lukt me niet om dat zwarte ding, de drumstrumbar geloof ik, snel genoeg naar beneden te slaan...
dat ding kan ook omhoog, misschien helpt dat :)

Zelf gebruik ik ook alleen downstrums, en dat lukt tot nu toe best ok, alleen op een nummer uit tier7 op hard (naam ff kwijt) ben ik ook upstrums gaan gebruiken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sorry mede tourgroup-genoten.
Ik heb net even geprobeerd easy mode uit te spelen voor de groupie-boost in de groep, maar dat is me toch een partij saai.. Dat gaat niet lukken vrees ik. Ik miste zelfs een noot omdat ik 'm te snel aansloeg hehe. Totaal andere ervaring dan @ expert mode :D

Kan arrogant overkomen realiseer ik me, maar is zeker niet zo bedoeld ! :)
Ik zit op het moment nog steeds vast bij "The Metal", maar ik ben er bijna doorheen.
Na een tijdje krijg ik gewoon moeie vingers en kan ik het helemaal niet meer halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:46
Net easy uitgespeeld. Daarna kreeg ik een soort van The End song dat ik ook kon spelen. Dat was ff andere koek zeg. Weet iemand op wat voor niveau die end track was?

Valt het bij jullie ook op, dat als je een track heb gespeeld, en je kijkt naar bijvoorbeeld een bureau in de kamer, dat het bureau omhoog gaat? :) Doordat je hele tijd geconcentreerd naar die baan zit te kijken. Echt vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

technoaddict schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:16:
Net easy uitgespeeld. Daarna kreeg ik een soort van The End song dat ik ook kon spelen. Dat was ff andere koek zeg. Weet iemand op wat voor niveau die end track was?

Valt het bij jullie ook op, dat als je een track heb gespeeld, en je kijkt naar bijvoorbeeld een bureau in de kamer, dat het bureau omhoog gaat? :) Doordat je hele tijd geconcentreerd naar die baan zit te kijken. Echt vet :)
Dat was easy.... Thru The Fire And Flames van DragonForce, die staat nu bij je bonus tracks. En idd, dat gevoel heb je de eerste week/twee weken, daarna wennen je hersenen er sneller aan en is het effect binnen een paar seconden weg, dus geniet er nog maar even van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

.KeN. schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:08:
Sorry mede tourgroup-genoten.
Ik heb net even geprobeerd easy mode uit te spelen voor de groupie-boost in de groep, maar dat is me toch een partij saai.. Dat gaat niet lukken vrees ik. Ik miste zelfs een noot omdat ik 'm te snel aansloeg hehe. Totaal andere ervaring dan @ expert mode :D

Kan arrogant overkomen realiseer ik me, maar is zeker niet zo bedoeld ! :)
Ik zit op het moment nog steeds vast bij "The Metal", maar ik ben er bijna doorheen.
Na een tijdje krijg ik gewoon moeie vingers en kan ik het helemaal niet meer halen..
Groupies zijn leuk, maar lol hebben is veel leuker :) Speel gewoon waar je zin in hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Daarstraks tijdens een Face Off ook maar eens TTFAF geprobeerd (kan 'm nog niet lokaal oefenen, nog geen carreer afgemaakt). Maar dat is best pittig al op medium :) 1e deel gaat goed, maar daarna word het toch serieus aanpoten, heel wat anders dan de normale nummers :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dit is m'n 2de avond GHIII (wel op easy) werd aan het begin door Tom Morello afgeslacht, Slash in 1x gehaald, maar nu zit ik vast tegen Lou. (die powerups komen vrij laat?) Sommige songs haal ik voor de eerste keer spelen 5 sterren, zoals 'One' (Metallica) en 'when we were young' (Killers), maar dat nummer van Slayers 8)7

verder vermaak ik me echt prima met de game, dit is m'n eerste guitar hero, deep down ben ik toch wel een rocker haha. vond het prachtig om na Slash, 'welcome to the jungle' te mogen spelen B-)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:16:

Speel maar eens zeer veel Guitar hero, Stepmania, zo'n dingen, na een tijdje zie je gewoon de pijltjes/bolletjes/... als je je ogen dichtdoet :P

Net nog eens TTFAF op Medium gedaan, 83% \o/ "k kan nie wachten om een gitaar in handen te nemen, maarja, dat spel is echt moeilijk te krijgen, geen enkele winkel die het heeft hier, en bijna geen kans om naar de stad te gaan, dus ja, toetsenbord he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Ik heb ook de GOT tourgroup gejoined username = Tristard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Ik vond One van Metallica ook de makkelijkste. En idd the Killers was ook vrij makkelijk. Heb in easy 1 nummer gespeeld waarbij ik ook de blauwe knop moest gebruiken. Was in een Encore track ( Weet niet wat Encore inhoudt, maar elke keer als ik 3 van de 4 tracks had gespeeld kreeg ik een Encore ) Verder ben ik geen één keer af gegaan op easy, en alle battles dus ook in 1 keer gehaald. Medium heb ik nog niet geprobeerd, daar begin ik morgen wel aan. Verder heb ik ook nog nooit wat in de store gekocht. is dat eigenlijk belangrijk? Heb daar even gekeken en zag dat je andere gitaren kon kopen, maar goed, die gitaar zie je toch niet.. en als die kerel hem in de hand heeft dan let je toch alleen op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CMG schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:18:
[...]

Groupies zijn leuk, maar lol hebben is veel leuker :) Speel gewoon waar je zin in hebt :)
Mooie reply hehe :)

Zouden ze overigens het eerste deel ooit nog re-releasen op de xbox 360 ?
Ik zou 'm zo nog een keer kopen. En dat terwijl ik 'm al op de PS2 heb. Geweldige tracklist had dat deel gewoon. Aangezien hier een aantal konijnen rondlopen die graag draden van controllers doorbijten ben ik érg blij met deze draadloze gitaar.

Zal wel niet gebeuren vrees ik, maar gezien de enorme populariteit die plots bij dit derde deel is gekomen zou het geen gekke zet zijn misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

.KeN. schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:57:
[...]

Ik zou 'm zo nog een keer kopen. En dat terwijl ik 'm al op de PS2 heb. Geweldige tracklist had dat deel gewoon. Aangezien hier een aantal konijnen rondlopen die graag draden van controllers doorbijten ben ik érg blij met deze draadloze gitaar.

Zal wel niet gebeuren vrees ik, maar gezien de enorme populariteit die plots bij dit derde deel is gekomen zou het geen gekke zet zijn misschien.
Zou wel mooi zijn.. Heb GH1 & 2 nooit gespeeld, maar als ze hem voor de wii uitbrengen ga ik hem meteen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

technoaddict schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:49:
Ik vond One van Metallica ook de makkelijkste. En idd the Killers was ook vrij makkelijk. Heb in easy 1 nummer gespeeld waarbij ik ook de blauwe knop moest gebruiken. Was in een Encore track ( Weet niet wat Encore inhoudt, maar elke keer als ik 3 van de 4 tracks had gespeeld kreeg ik een Encore ) Verder ben ik geen één keer af gegaan op easy, en alle battles dus ook in 1 keer gehaald. Medium heb ik nog niet geprobeerd, daar begin ik morgen wel aan. Verder heb ik ook nog nooit wat in de store gekocht. is dat eigenlijk belangrijk? Heb daar even gekeken en zag dat je andere gitaren kon kopen, maar goed, die gitaar zie je toch niet.. en als die kerel hem in de hand heeft dan let je toch alleen op de baan.
Encore = Toegift.

Probeer One maar eens op Medium, dat was samen met Slayer heel lang de enige songs die me op medium niet lukte (altijd rond 96% dood bij one, einde is erg lastig).

M.b.t. de store: koop alvast even alle bonus tracks, is leuk als je ff uitgekeken bent op de main tracks. Kun je ook alvast oefenen voor het online gedeelte, mensen kiezen vaak bonus tracks om voordeel te hebben, de meeste mensen spelen die toch niet, dus hebben ze een voorsprong.

[ Voor 12% gewijzigd door CMG op 06-12-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, GH 1 heeft echt een super setlist (Killer Queen, More Than a Feeling, Sharp Dressed Man, Ziggy Stardust, Smoke on the Water, Take me Out en dan nog een paar van die nummers die je nooit gehoord hebt maar super goed bij het spel passen zoals Ironman, Infected, Stellar).
Blijft echt de beste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah crap.. nu je al die titels zo opnoemt weet ik het zeker !
Morgen duidelijk weer even deel 1 uit de kast halen en spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
woot gisteren medium co-op uitgespeeld met me zus. komen we aan bij one halen we fkin 499650 punten XD net geen 500k pun ten voor de achievement naja hadden paar domme fouten gemaakt wel bijna 100% :D

maja vandaag weer ff testen :D en de overige uitspelen om 5 sterren voor die andere achievement en de play true career in co-op with all the songs played with guitar :D instead of rythem or bass

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
GH1 en 2 zijn gemaakt door Harmonix, deel 3 door Neversoft. Don't count on it. Misschien dat je ze nog terugziet in Rock Band :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik ook nog even klagen dat ik het moeilijk vind, heb eerst easy gedaan, medium is niet veel moeilijker op dat nummer van slayer na.

1e nummer op hard gespeeld, en faalde hard, ga alles op medium maar eens met 5 sterren uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alle nummers behalve Slayer op medium op 5 sterren staan. Wil nu aan hard beginnen, maar daar zal toch wel even wat oefening in gaan zitten denk ik zo. Heeft iemand tips hoe ik het best kan oefenen en wat de beste strategie is om met 5 toetsen te spelen? En hoe lang deed je erover om nadat je van medium naar hard ging redelijk te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:46:
Ik heb nu alle nummers behalve Slayer op medium op 5 sterren staan. Wil nu aan hard beginnen, maar daar zal toch wel even wat oefening in gaan zitten denk ik zo. Heeft iemand tips hoe ik het best kan oefenen en wat de beste strategie is om met 5 toetsen te spelen? En hoe lang deed je erover om nadat je van medium naar hard ging redelijk te kunnen spelen?
ik snap het niet ik moet nog 2 nummers op 5 sterren ik speel hard zogezegd met 2 ogen dicht uit en sommige van jullie falen op het 1e nummer in hard. en expert is ook niet echt moeilijk voor mij (op de laatste na dan)

wel raar hoe het soms zit hehe.
naja die 2 nummers haal ik niet volledig op 5 sterren maar moet wel lukken vaak domme foutjes dat ik iets te snel ga enzo.

btw wat leuk is als je een beetje expert kan. TTFATF spelen op expert. in practise mode dan een super langzaam nummer in easy spelen ken je lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:46:
fingerhead schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:15:
[...]

ik snap het niet ik moet nog 2 nummers op 5 sterren ik speel hard zogezegd met 2 ogen dicht uit en sommige van jullie falen op het 1e nummer in hard. en expert is ook niet echt moeilijk voor mij (op de laatste na dan)
Heb je misschien een tip hoe je met 5 toetsen speelt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:28:
[...]

[...]

Heb je misschien een tip hoe je met 5 toetsen speelt? :/
een vriendin zoeken :P

haha nee uhm. dit werd wel afgeraden maar zo heb ik het aangeleerd.
ik ging hard spelen en in het begin komt groen of oranje heel weinig in voor en als die kwam sloeg ik hem altijd over probeerde hem gewoon wel te pakken maar als er een ritme in zat en ik hem gewoon verreweg niet kon aanslaan liet ik hem zitten. dus gewoon spelen en soms denken dat je hem moet overslaan in verloop van tijd sla je ze vaker aan en leer je het zelf gewoon aan.

goede tip ook is je wijsvinger op rood. middel geel ring blauw pink oranje. en dan je wijsvinger voor groen en rood gebruiken. (bij bepaalde noten is het een uitzondering maar het werkt wel makkelijk)

het enige wat ik kan zeggen is gewoon doorspelen oefenen oefenen en oefenen want dat baart kunst zeggen ze altijd. ik kon in het begin (april '07) nog amper easy nummers uitspelen. en nu val ik erbij in slaap... :P

nog een tip ik doe altijd (als ik er aan denk) met me linker hand(vingers) tikken op een tafel in een HO of PO mode dus zon afwachtende tik daarmee worden je vingers sneller en kunnen ze beter maten en betere HO en PO doen voor expert en hard mode.

[ Voor 10% gewijzigd door fingerhead op 07-12-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Voor de mensen met een wii-versie:

"We recently became aware that some consumers have not been able to enjoy the full audio output in the Nintendo Wii version of Guitar Hero III: Legends of Rock. We are currently working with Nintendo and are planning to issue an improved audio experience in future versions of the game. We expect to have re-mastered discs available by early 2008 and we will be offering consumers replacement discs at no cost once they become available."

Voor de duidelijkheid: dit is een e-mail van activision die ze gestuurd hebben naar alle mensne die ene klacht hebben ingediend. We krijgen dus stereo WOEI!

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles in medium al aardig onder de knie maar één notenrijtje waar ik steeds over struikel is zo'n snelle PO van alle 5 de noten (oranje -> groen). Ik krijg m'n vinger maar niet snel genoeg van rood naar groen. Wordt tijd voor een handoperatie voor een zesde vinger denk ik. :P
fingerhead schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:15:
[...]

wel raar hoe het soms zit hehe.
fingerhead schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:56:
[...]
het enige wat ik kan zeggen is gewoon doorspelen oefenen oefenen en oefenen want dat baart kunst zeggen ze altijd. ik kon in het begin (april '07) nog amper easy nummers uitspelen. en nu val ik erbij in slaap... :P
Niet zo raar als je later zegt dat je al een tijdje speelt. Uiteraard hebben de beginnende spelers hier meer moeite met hard dan jij, dat had jij vroeger ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vraagje, ik zit echt helemaal vast bij Lou op de PS3. Ik speel het op Medium, het is mn 1ste Guitar Hero game dus ik ben nog in training. Maar ik zit daar nu al 2 weken en i kwil alle songs unlocken!

Is het niet mogelijk middels de PS3 save game backup functie dat iemand zo aardig/vrij is om hun savegame (met zoveel mogelijk geunlockte nummers :)) te zetten op mem stick en te mailen naar mij?

Zou althans, erg welkom zijn _/-\o_

Of is dit uberhaupt niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
[b]Minnema schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:04:
[...]

[...]

Niet zo raar als je later zegt dat je al een tijdje speelt. Uiteraard hebben de beginnende spelers hier meer moeite met hard dan jij, dat had jij vroeger ook. ;)
nou wel raar, ik bedoel ermee dat ik gewoon hard uitspeelt en medium ook wel maar dat hij maar 1 nummer niet op 5 sterren krijgt en ik 2 andere terwijl ik eigenlijk geen moeite zou moeten hebben met medium. dus niet negatief bedoeld maar raar dat het zo soms kan zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

nudie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:25:
Vraagje, ik zit echt helemaal vast bij Lou op de PS3. Ik speel het op Medium, het is mn 1ste Guitar Hero game dus ik ben nog in training. Maar ik zit daar nu al 2 weken en i kwil alle songs unlocken!

Is het niet mogelijk middels de PS3 save game backup functie dat iemand zo aardig/vrij is om hun savegame (met zoveel mogelijk geunlockte nummers :)) te zetten op mem stick en te mailen naar mij?

Zou althans, erg welkom zijn _/-\o_

Of is dit uberhaupt niet mogelijk?
Lukt het je ook niet zelf als je 3 van die powerups opspaart en dan goed getimed (tijdens zijn "powerupverkrijgnoten") launched. Of alle 3 achter elkaar, dus las er 1 is afgelopen gelij kde volgende gooien.

zo is het mij iig gelukt op medium (ook 1e GH spel voor mij)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

eindelijk heb ik hem voor de Wii! meerdere steden in Limburg afgegaan, incl. de MMs. Behalve de MM in Heerlen, gelukkig werkt een vriend van me daar in de buurt en die heeft hem toen voor me meegenomen!
de guitaar aangesloten meteen met zn drie begonnen met spelen, op een gegeven moment in de battle tegen Tom Morello krijg ik een whammy tegen me. werkt de whammy bar niet, KUT! had ik het slotje niet omgezet zeg maar. :D zo stom van me!
gelukkig werkt het nu weer allemaal!

ik moet zeggen dat ik het een super vet spel vind. nu flink oefenen en dan het internet aansluiten bij mijn vriendin! hoppa!

kan ik ook bij de GoT tourgroep of niet? ik weet niet of dat ook cross console kan..?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Is idd cross console. je kan wel alleen maar tegen / met mensen spelen met dezelfde console, maar je kan wel stats checken van mensen met andere console enzo.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:35:
[...]

nou wel raar, ik bedoel ermee dat ik gewoon hard uitspeelt en medium ook wel maar dat hij maar 1 nummer niet op 5 sterren krijgt en ik 2 andere terwijl ik eigenlijk geen moeite zou moeten hebben met medium. dus niet negatief bedoeld maar raar dat het zo soms kan zijn ;)
Oooooooh, dan had ik het verkeerd begrepen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Jongeren willen echte gitaar dankzij Guitar Hero

In tegenstelling tot wat een recente aflevering van South Park beweert over het videospel Guitar Hero, inspireert de gitaarsimulator spelers wel degelijk om het echte werk te proberen.

Gitaarleraars zijn over het algemeen namelijk positief over de invloed van Guitar Hero op de jeugd, meldt CNET.com. Verschillende leraars menen dat het spel het gevoel van het gitaarspelen goed overbrengt, waardoor de gamers interesse krijgen in een echte gitaar.

Daarnaast prijzen de leraren ook de muziekkeuze van de Guitar Hero-reeks. De soundtrack bevat namelijk veel technisch hoogstaande klassieke rocknummers, die jonge spelers zonder het spel waarschijnlijk niet hadden gekend.
Ik kan het me goed voorstellen. Ik heb er zelf ook weleens aan gedacht om een echte gitaar te leren spelen toen ik begon met GH :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
SToRM666 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:57:
[...]

Ik kan het me goed voorstellen. Ik heb er zelf ook weleens aan gedacht om een echte gitaar te leren spelen toen ik begon met GH :)
meet me.

ik heb door dat spel een echte gitaar aangeschaft. Trust me it isnt like the real thing this game ^^

het is nog echt super moeilijk maar kan al wat simpele nummertjes enzo. of bepaalde stukken maar al wil je echte nummers uit dit spel gaan spelen moet je nog meer oefenen dan je moet doen voor bepaalde nummers hier ingame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ik speelde gitaar voordat ik met GH begon maar ik suck @ gitaar spelen :P

[ Voor 83% gewijzigd door Multensor op 07-12-2007 13:04 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gisteren eindelijk een nieuwe xbox gekregen van microsoft.

Dus kan ik eindelijk thuis GH3-en.

Kon alleen op een of andere reden niet aanmelden bij de website. Zodra ik m'n x360 gametag en de code in het scherm invoer krijg ik een foutmelding dat deze combinatie niet bestaat???

Met of zonder hoofdletters maakt niet uit...

Iemand idee hoe dat kan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
Joost79 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:11:

Kon alleen op een of andere reden niet aanmelden bij de website. Zodra ik m'n x360 gametag en de code in het scherm invoer krijg ik een foutmelding dat deze combinatie niet bestaat???

Zeker weten dat je de code goed hebt ? ;)
Ik moest het ook 3x proberen voordat hij de combinatie accepteerde (3x hetzelfde ingevoerd). Maybe gewoon nog ff een x proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Joost79 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:11:

is wss de code van het spel. je moet goed kijken zitten nog al rare nummers is zoals verschil met O en 0 (dus de O en de nul) en de 1 en de I (één en de i) moet gewoon ff alles nalopen zit vast wel ergens iets fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
fingerhead schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:02:
meet me.

ik heb door dat spel een echte gitaar aangeschaft. Trust me it isnt like the real thing this game ^^

het is nog echt super moeilijk maar kan al wat simpele nummertjes enzo. of bepaalde stukken maar al wil je echte nummers uit dit spel gaan spelen moet je nog meer oefenen dan je moet doen voor bepaalde nummers hier ingame ;)
Dat is ook de reden dat ik er niet aan begin. Het duurt gewoon veel te lang om die nummers in het echt te leren.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog andere mensen die zich dood ergeren aan de battle tegen Slash?

- Je speelt 1/3de van de tijd (bijna) stille noten, wat erg storend is (imo)
- Ook al speel je 98% van alle noten correct en heb je hem constant in het rood, ga je nog af door die debiele eindsolo waarin je niets meer kunt (zelfs al meegemaakt dat hij door zo'n whammy 'aanval' nog noten speelde (bug?)).

Even frustraties uiten. Maar die battles tussendoor zijn mijns inziens echt nutteloos. Ik heb liever gewoon wat meer Encore's met beroemdheden dan dit soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Laatst online: 21:03

IJsrace

null

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:54:
Zijn er nog andere mensen die zich dood ergeren aan de battle tegen Slash?

- Je speelt 1/3de van de tijd (bijna) stille noten, wat erg storend is (imo)
- Ook al speel je 98% van alle noten correct en heb je hem constant in het rood, ga je nog af door die debiele eindsolo waarin je niets meer kunt (zelfs al meegemaakt dat hij door zo'n whammy 'aanval' nog noten speelde (bug?)).

Even frustraties uiten. Maar die battles tussendoor zijn mijns inziens echt nutteloos. Ik heb liever gewoon wat meer Encore's met beroemdheden dan dit soort onzin.
Volledig mee eens, die battles zijn echt snikirritant en geen bal aan imho.
Ik speel op expert alle nummers weg met 4 of 5 sterren, maar die battles kom ik gewoon echt niet voorbij, maw: ik heb nu lekkere scores op expert, maar kom niet verder dan tier 2 omdat ik de battle met Tom Morello niet kan winnen.
Vanavond maar een herkansing proberen... nu te frusti :+.

Verder echt een supergame, en die nieuwe controller is echt 100 malen beter dan de GH2 controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Bloederig schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:51:
[...]

Ik speel op expert alle nummers weg met 4 of 5 sterren, maar die battles kom ik gewoon echt niet voorbij, maw: ik heb nu lekkere scores op expert, maar kom niet verder dan tier 2 omdat ik de battle met Tom Morello niet kan winnen.

Verder echt een supergame, en die nieuwe controller is echt 100 malen beter dan de GH2 controller...
ja idd het nadeel van die battles is dat je niet kan winnen omdat je 'goed' bent maar dat je gewoon super veel geluk moet hebben met bepaalde power ups. ik kreeg bij die tom op expert een whammy en zon broken string. en dan nog de amp overload dat zijn gewoon de beste die je moet hebben waardoor je dus. kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bloederig schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:51:
[...]

gisteravond tom morello op expert na de tweede poging verlagen, dus zo moeilijk is het niet :p. Gewoon zoals iedere battle: aanvallen opsparen en vervolgens alles na elkaar afvuren.

Overigens vond ik de oude (GH1) controller een stuk beter spelen dan de nieuwe: deze controller zit echt in de weg aan je rechterarm. Het enige voordeel is de langere strap.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 07-12-2007 15:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tom had ik ook zo verslagen @ expert.. Ik wens je vast veel succes met de Slash battle ;)
Na tig keren heb ik maar voor de wuss out optie gekozen. Trok het echt zeer slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand die bij een boss battle een lefty goed kan spelen? Ik wacht dan altijd maar af tot hij over is want daar kan ik met m'n kop echt niet bij.
Je zou natuurlijk ook snel je gitaar kunnen omdraaien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Bij een lefty moet je echt weten hoe het nummer gespeelt word net als bij de amp. Reden hiervoor is dat er namelijk niets voor je veranderd. Zowel de fretboard als jou knopen worden omgedraaid, oftewel de noten komen op precies dezelfde plek als dat ze bij een righty komen. Dit kan je trouwens ook zien omdat de kleur die op je af komt hetzelfde is bij een left als bij een righty. En bij beide zit bijvoorbeeld de groene knop aan het uiteinde van de hals van de gitaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:10:
Bij een lefty moet je echt weten hoe het nummer gespeelt word net als bij de amp. Reden hiervoor is dat er namelijk niets voor je veranderd. Zowel de fretboard als jou knopen worden omgedraaid, oftewel de noten komen op precies dezelfde plek als dat ze bij een righty komen. Dit kan je trouwens ook zien omdat de kleur die op je af komt hetzelfde is bij een left als bij een righty. En bij beide zit bijvoorbeeld de groene knop aan het uiteinde van de hals van de gitaar!
Huh, ik dacht dat de volgorde echt werd omgedraaid, het lastige zit hem dus vooral in het feit dat de kleuren niet meer kloppen?
Volgende keer toch maar gewoon proberen dan, ik werd gewoon zo overdonderd dat ik het maar gewoon afwachtte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

vanmiddag bij een klasgenoot Gh3 gespeeld, leuk tegen elkaar en dergelijk. Dat heeft me gelijk overgehaald om heb ook te kopen. Dus hij staat hier nu naast me :D (moet wel nog even wachten tot +/- 8 uur voor ik kan spelen :'( )

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21
Zo heb me ook aangemeld voor de tour group. Dit is m'n eerste GH en ik vind het echt super vet. Ik vind het ook wel grappig want eerst vond ik rockmuziek niet leuk maar nu wel. Alleen die hard rock vind ik nog steds niks aan.
(Ingame sp0rtl1fe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Ik heb de PC versie en die wil ik aan m'n account linken maar hij staat niet in dat rijtje.

[ Voor 43% gewijzigd door addictive_rhymz op 07-12-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Multensor schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:03:
Voor de mensen met een wii-versie:

"We recently became aware that some consumers have not been able to enjoy the full audio output in the Nintendo Wii version of Guitar Hero III: Legends of Rock. We are currently working with Nintendo and are planning to issue an improved audio experience in future versions of the game. We expect to have re-mastered discs available by early 2008 and we will be offering consumers replacement discs at no cost once they become available."

Voor de duidelijkheid: dit is een e-mail van activision die ze gestuurd hebben naar alle mensne die ene klacht hebben ingediend. We krijgen dus stereo WOEI!
Hoe dien je die klacht in? Of kun je met je Wii versie gewoon naar een winkel gaan en hem omruilen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08

NoTimeRemains

I know

ik neem aan dat het een aanvraagprocedure wordt. maar ik ben dus niet van plan om mijn versie op te sturen en dan pas een maand of wat later terug.
ik moet zeggen dat het mono mij niet zo heel erg veel boeit, jammer maar helaas. ik let toch niet zo op de muziek. ik ben te bezig met de noten...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

deTwisj schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:10:
Hij bedoeld de aanval lefty, niet de lefty flip achievement voor de 360... Bij de aanval wordt je beeld omgedraaid, en moet je dus echt op kleur spelen of het nummer uit je hoofd kennen... Erg moeilijk iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

NoTimeRemains schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:40:
ik neem aan dat het een aanvraagprocedure wordt. maar ik ben dus niet van plan om mijn versie op te sturen en dan pas een maand of wat later terug.
ik moet zeggen dat het mono mij niet zo heel erg veel boeit, jammer maar helaas. ik let toch niet zo op de muziek. ik ben te bezig met de noten...
Hmm, dat is minder, wil mijn GH3 geen dag missen! Maar ik wil natuurlijk wel de 'betere' versie,want ik hoop dat ze daar misschien ook wat kleinere fixes voor de wii in gaan stoppen. Het geluid stoort me nu niet hoor, maar ik ga wel voor die nieuwe disk als dat een beetje snel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Hmm, bekijk net even die gitaar en zie dat er een soort telefoonsnoer ingang in zit? Waar is deze voor?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo me ook even aangemeld bij GOT_rocks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Borgoth schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:50:
Hmm, bekijk net even die gitaar en zie dat er een soort telefoonsnoer ingang in zit? Waar is deze voor?
Die zat op de GH2 gitaar ook al. Volgens mij zouden daar pedalen op aangesloten kunnen worden, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He,

Ik heb me ook aangemeld bij de GoT tourgroup.
Heb gisteren eindelijk Lou op medium verslagen. Nou nog proberen om alles te 5*-en.
Heb op easy alles FC behalve Slayer...

Sepjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Mweh, wordt echt tijd voor die PC support voor de stats, boeien dat mensen gaan cheaten, ik ben een eerlijke speler en ik wil gewoon ook tot de stats behoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Ja ik speel de PC versie ook gewoon eerlijk en zonder cheats. Ik wil ook gewoon bij de stats horen. Trouwens die GH site is wel vaak offline wegens "maintenance"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Ik heb hem sinds vandaag binnen en moest wel zeggen dat het in het begin erg tegen viel! Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Overigens zijn er vandaag nieuwe leveringen geweest denk ik, hier in Maastricht bij de e-plaza hadden ze er 5 binnen gekregen (360)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, niet vandaag hoor. Meer de hele week dan, Dimension Plus heeft er woensdag meer dan 30 binnen gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Zo ik heb mij ook maar even aangesloten bij GOT-Rocks.
Woohoo laat de groupies maar komen zeg ik :P

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met Harmonix? Waarom hebben ze deel 3 niet gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:40:
Die waren druk met Rock Band ;)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:40:
Omdat Harmonix is overgenomen door MTV en Red Octane is overgenomen door Activision. MTV wilde een eigen Guitar Hero-achtig spel en Activision had liever dat één van hun eigen teams de ontwikkeling van de nieuwe Guitar Hero op zich nam.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Wat vinden jullie eigenlijk van rockband? Heb een paar video's gezien, maar spreekt me een stuk minder aan dan guitar hero eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Laatst online: 21:03

IJsrace

null

BM schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:00:
[...]

Die zat op de GH2 gitaar ook al. Volgens mij zouden daar pedalen op aangesloten kunnen worden, maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord.
Hehe dat idee had ik dus ook, dus heb voor de grap een keer (met de GH2 controller aan mn PC gehangen) de pedalen van het Xbox360 racing wheel er op aangesloten. Deden helaas niets :(. Bij de statistieken voor gamecontroller ging 1 van de 2 'lege' statusbars wel voluit aan, maar kon met de pedalen niets veranderen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Trouwens, iemand hier die zich aanbevolen houdt een Op te maken voor deel 2, denk dat we die volgende week al mogen gaan openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Er is toch niets mis met deze topic ?
Je hoeft tegenwoordig niet meer bij 1000 posts een nieuwe aan te maken namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Owhhh :) Wist ik niet ;p

ROCK ON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
pffff.. gister van easy naar de volgende graag gegaan, maar dat is ff andere koek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 05:28:
Er is toch niets mis met deze topic ?
Je hoeft tegenwoordig niet meer bij 1000 posts een nieuwe aan te maken namelijk :)
Maar wie opent het Rock Band topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:45
Moet op de 360 versie nog 3 nummers op hard (stomme slayer, one, number of the beast) + de eindbaas.

Die nummers lukken me echt niet 8) Echt uit verhouding met de andere nummers op hard. Ben maar begonnen met expert en daar ben ik nu op de helft ongeveer. Ook wat scores van hard songs verbeterd.

Speel nog steeds met de gh2 gitaar, want mijn complete gh3 bundel is nog niet aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:20:
[...]

Maar wie opent het Rock Band topic :)
Be my guest :p
Ik kijk de spreekwoordelijke kat even uit de boom met dat spel !
technoaddict schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:07:
pffff.. gister van easy naar de volgende graag gegaan, maar dat is ff andere koek!
Als ik het mij goed kan herinneren van deel 1 is de stap van medium naar hard nog veel groter.
Dus weet wat je te wachten staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
wat leuke filmpjes voor de mensen hier :D

http://www.youtube.com/watch?v=83G54AKQq5o&NR=1

en GH3 TTFATF in rockband stijl :D

http://www.youtube.com/watch?v=Rnw1YpKkCTE

woot voor de mensen met een 360 co-op achievements die niet career verbonden zijn kan je behalen met online modus en een vriend. net de 500k gehaald maar je moet wel zelf hosten of je moet de lead gitarist zijn ik weet nog niet precies hoe dat zit.

EDIT: woot eindelijk alle medium op 5 sterren :D
op naar hard 5 sterren XD

[ Voor 8% gewijzigd door fingerhead op 08-12-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

fingerhead schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 15:24:
wat leuke filmpjes voor de mensen hier :D

http://www.youtube.com/watch?v=83G54AKQq5o&NR=1

en GH3 TTFATF in rockband stijl :D

http://www.youtube.com/watch?v=Rnw1YpKkCTE

woot voor de mensen met een 360 co-op achievements die niet career verbonden zijn kan je behalen met online modus en een vriend. net de 500k gehaald maar je moet wel zelf hosten of je moet de lead gitarist zijn ik weet nog niet precies hoe dat zit.

EDIT: woot eindelijk alle medium op 5 sterren :D
op naar hard 5 sterren XD
Heb net ook (op slayer na) alle medium songs op 5 sterren. Slayer kost nog wat moeite, maar gaat steeds beter, zit nu net onder de 4 sterren grens. Inmiddels ook de eerste 5 tiers allemaal 100% op easy... gaat nog wel moeite kosten om alles van easy op 100% te halen. Is iemand hier dat al gelukt?

[ Voor 18% gewijzigd door CMG op 09-12-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
CMG schreef op zondag 09 december 2007 @ 00:03:
[...]

Heb net ook (op slayer na) alle medium songs op 5 sterren. Slayer kost nog wat moeite, maar gaat steeds beter, zit nu net onder de 4 sterren grens. Inmiddels ook de eerste 5 tiers allemaal 100% op easy... gaat nog wel moeite kosten om alles van easy op 100% te halen. Is iemand hier dat al gelukt?
nee maar ga ik ook niet proberen ook ;) miss heel later ofzo maar heb ik nu geen zin in hehe.

heb gisteren slayer en muse op 5 sterren gehaald achter elkaar nog ook woehoe :D

ook gelijk dat kut nummer holiday in combodia gehaald op expert toen slash battle 2x geprobeerd en gehaald woehoe :D

daarna to the jungle 2 pogingen en ook gehaald. next tier finally 2 nummers gehaald en toen gestopt :D vandaag weer verder en co-op met me zus in de easy mode. voor achievements :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
[...]

Ik heb net ook ff 4x slayer op medium geprobeerd, ook 5 sterren :D (zonder practice mode, dus gewoon 4x het nummer proberen)

Ik heb de pc versie, en gister had een vriend van mij 'm voor de xbox360 gekocht, heb daar met mijn gitaar en zijn gitaar ook in co-op mode gespeeld, werkt helemaal perfect, ben na zo'n avondje ook

wel weer ff een stukje beter geworden :P, daardoor ook slayer op 5 sterren :9~

offtopic:
voor de mensen die een screenie willen zien...
http://img487.imageshack.us/img487/7269/slayer1bn7.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door tjtristan op 09-12-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Yup, Easy en Medium zijn super makkelijk om 100% FC te halen.
Bij Hard mis ik soms wel es een paar noten en Expert ligt het aan de song.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Zo net ook ff alles op medium 5 sterren uitgespeeld, is wel leuk, unlock je meteen weer "iets".
Als je alle nummers op 100% speelt, unlock je dan ook weer iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

tjtristan schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:33:
Zo net ook ff alles op medium 5 sterren uitgespeeld, is wel leuk, unlock je meteen weer "iets".
Geen idee, ik heb gisteren van de PC versie even alle in-game filmpjes geconvert naar divx, daar zag ik iets van een gouden gitaar, duss misschien als je alles 100% hebt, dat je dan een gouden gitaar krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjtristan schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:33:
Als je op elke mode alle songs 100% uitspeelt unlock je gewoon een speciale gitaar in de shop, deze moet je nog wel kopen. Niks bijzonders imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Phew, net mijn eerste 100% op medium: Mississippi Queen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:42:
[...]
Yup, Easy en Medium zijn super makkelijk om 100% FC te halen.
Bij Hard mis ik soms wel es een paar noten en Expert ligt het aan de song.
Voor jou misschien.

Ik heb GH3 vrijdag voor mijn wii gehaald. Easy vandaag uitgespeeld. Een aantal nummers op 5 sterren, maar geen enkel nummer 100% goed.

Zit er over te twijfelen of ik nu eerst easy allemaal op 5 sterren ga spelen of gewoon verder met medium.

Heeft iemand trouwens wat tips voor dat nummer van Slayer. Ik krijg het nog niet voor elkaar om het uit te spelen op easy.
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?