[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:48:
[...]

Voor jou misschien.

Ik heb GH3 vrijdag voor mijn wii gehaald. Easy vandaag uitgespeeld. Een aantal nummers op 5 sterren, maar geen enkel nummer 100% goed.

Zit er over te twijfelen of ik nu eerst easy allemaal op 5 sterren ga spelen of gewoon verder met medium.

Heeft iemand trouwens wat tips voor dat nummer van Slayer. Ik krijg het nog niet voor elkaar om het uit te spelen op easy.
Ik ben gewoon verder gegaan op medium. Is effe kut in het begin, om je pink onder controle te houden. Ook de overgang rood <-> blauw (en andersom) is goed klote...

Toen ik een paar nummers had uitgespeeld, heb ik slayer nog maar geprobeerd en vervolgens gehaald :D.

Ik zou graag alles op 100% uitspelen op easy, maar het is nu gewoon te langzaam, is jammer ...

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Bint schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:00:
[...]

Ik ben gewoon verder gegaan op medium. Is effe kut in het begin, om je pink onder controle te houden. Ook de overgang rood <-> blauw (en andersom) is goed klote...

Toen ik een paar nummers had uitgespeeld, heb ik slayer nog maar geprobeerd en vervolgens gehaald :D.

Ik zou graag alles op 100% uitspelen op easy, maar het is nu gewoon te langzaam, is jammer ...
hehe, daarom kun je beter eerst easy afmaken. Als je de eerste 4 tiers 100% doet, tier 5-8 zijn niet al te saai als je medium gewend bent.

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bint schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:00:
[...]

Ik heb ook precies het zelfde probleem met de blauw rood overgang. Gelukkig gaat het al vrij aardig, ik haal elk nummer wel in 1 keer.

Verder begrijp ik niet dat veel mensen de nummers op easy 100% willen hebben. Heb net weer even een easy nummer gedaan, en dat was echt zo traag en saai. Tip blijf gewoon op medium oefenen, daar schiet je veel meer mee op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Ik speel Guitar Hero 3 op mijn pc. Met de vernieuwde logitech G-15 toetsenbord (die oranje dus) en op het moment dat ik 3 of meer snaren wil indrukken (om het zo maar te verwoorden) drukt ie op mijn beeldscherm zelf maar maximaal 2 snaren tegelijk in.

Het lijkt er wel op dat mijn supernieuwe dure toetsenbord niet meer dan 2 knoppen tegelijk kan indrukken 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 . wat o wat doe ik mis???

windows XP SP2
drivers zijn geinstalleerd ;) en ja de laatste.
hij zit gewoon als usb aangesloten

ps. ik weet niet of het er wat mee te maken heeft. maar als ik apostrof (dit teken ' ") indruk dan pakt mijn toetsenbord hem ook niet lekker (soms typt ie niks, soms typt ie hem wel, soms typt ie hem een letter/teken later) Weet iemand misschien waar dat aan ligt? misschien nog brakka drivers?

[ Voor 22% gewijzigd door kami124 op 09-12-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:57:
[...]

Ik heb ook precies het zelfde probleem met de blauw rood overgang. Gelukkig gaat het al vrij aardig, ik haal elk nummer wel in 1 keer.
Hier hetzelfde probleem, me pink wil niet mee werken :P
Zit rond de 75-80% score op medium.

Even flink oefenen nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kami124 schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:04:
Ik speel Guitar Hero 3 op mijn pc. Met de vernieuwde logitech G-15 toetsenbord (die oranje dus) en op het moment dat ik 3 of meer snaren wil indrukken (om het zo maar te verwoorden) drukt ie op mijn beeldscherm zelf maar maximaal 2 snaren tegelijk in.

Het lijkt er wel op dat mijn supernieuwe dure toetsenbord niet meer dan 2 knoppen tegelijk kan indrukken 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 . wat o wat doe ik mis???

windows XP SP2
drivers zijn geinstalleerd ;) en ja de laatste.
hij zit gewoon als usb aangesloten

ps. ik weet niet of het er wat mee te maken heeft. maar als ik apostrof (dit teken ' ") indruk dan pakt mijn toetsenbord hem ook niet lekker (soms typt ie niks, soms typt ie hem wel, soms typt ie hem een letter/teken later) Weet iemand misschien waar dat aan ligt? misschien nog brakka drivers?
logitec maakt mooie plastic. Het glimt heel mooi en ooh wat een mooie lichtjes overal, maar het zijn eigenlijk maar crappy toetsenborden.
(vertaling: de goedkope electronica in die toetsenborden laat je idd maar toe maximum 3 toetsen tegelijk in te drukken.)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Geen toetsenbord waarin je in één sector meer dan drie knoppen tegelijk in kunt drukken volgens mij. Feit is wel, dat die sectoren bij een game-toetsenbord vaak niet dingen als Ctrl, wasdqe, etc. bij elkaar in één sector hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:25:
Geen toetsenbord waarin je in één sector meer dan drie knoppen tegelijk in kunt drukken volgens mij. Feit is wel, dat die sectoren bij een game-toetsenbord vaak niet dingen als Ctrl, wasdqe, etc. bij elkaar in één sector hebben.
Deze beveiliging zoals je al zei is juist expres ingebouwd bij toetsenborden.. De persoon boven je dacht even fijn Logitech te gaan bashen, maar vrijwel elk toetsenbord heeft hier 'last' van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dacht ook al.. niks dan lof over Logitech ramplankjes hier namelijk :)
Daarbij hoor je GH ook gewoon met een gitaartje te spelen (ja, op de PC kan dat ook gewoon :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
dan ben je pas pro :P
http://www.youtube.com/watch?v=7xWa8aRQ7QI

TTFATF in performance mode (dus zonder fretboard check that out :D)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Man man man.. dat is weer een van de dingen in het leven die ik nooit zal kunnen.
Simpelweg geen tijd voor om al die noten uit mijn hoofd te leren en eigenlijk ook niet bijster veel zin in om dat te moeten doen hehe.

Wel indrukwekkend.. damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

daandegoeiste schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:44:
[...]
Deze beveiliging zoals je al zei is juist expres ingebouwd bij toetsenborden.. De persoon boven je dacht even fijn Logitech te gaan bashen, maar vrijwel elk toetsenbord heeft hier 'last' van.
Nee hoor, mijn bordjes hebben hier geen last van. Enkel nog maar bij logitec tegengekomen eigenlijk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
TheZeroorez schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:25:
het gaat idd om de letters: zxcvb dus idd best goeie kans dat dit 1 sector is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

Bosmonster

*zucht*

Boeboe schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:35:
[...]

Nee hoor, mijn bordjes hebben hier geen last van. Enkel nog maar bij logitec tegengekomen eigenlijk ;)
Op mijn microsoft keyboard is de scheiding erg goed te merken (tussen t-y, g-h bijvoorbeeld). Maar verder heb ik binnen de sector voor zover ik kan zien geen beperkingen en kan ik wel 10 toetsen tegelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:13

Multensor

wtf

fingerhead schreef op maandag 10 december 2007 @ 08:46:
dan ben je pas pro :P
http://www.youtube.com/watch?v=7xWa8aRQ7QI

TTFATF in performance mode (dus zonder fretboard check that out :D)
ik zou bijna zeggen: kansloos......

maar stiekum toch wel knap :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Heeft iemand trouwens wat tips voor dat nummer van Slayer. Ik krijg het nog niet voor elkaar om het uit te spelen op easy.
Nou, tips kan ik ook wel gebruiken. Ik heb nu alles op easy op 5 sterren, een aantal nummers op 100%. Maar dat nummer van Slayer, da's echt waanzin. Een aantal keer geprobeerd maar ik haal het einde van het nummer niet eens.... :(

Daarna nog eens wat geprobeerd op medium en daar een paar nummertjes met rond de 75% gehaald, knap slecht dus. Die blauwe knop er ineens bij is flink schrikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Sgimi schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:11:
[...]

Nou, tips kan ik ook wel gebruiken. Ik heb nu alles op easy op 5 sterren, een aantal nummers op 100%. Maar dat nummer van Slayer, da's echt waanzin. Een aantal keer geprobeerd maar ik haal het einde van het nummer niet eens.... :(

Daarna nog eens wat geprobeerd op medium en daar een paar nummertjes met rond de 75% gehaald, knap slecht dus. Die blauwe knop er ineens bij is flink schrikken!
w8 maar op die oranje. Ik krijg het echt niet voor elkaar. Heel erg frustrerend als het niveau daarvoor wel leukt. En dan ga je dus een stapje hoger en hoor je alleen maar OENK TOENK PIEP SCHREECH GLOINK BOINK. naja je begrijpt me vast :P

edit: Heb gisteravond even geprobeerd om mijn wii guitar op de pc aan te sluiten met behulp van bluetooth en dat werkt echt perfect. Ik ben nu nog bezig met het edditen van een script zodat ik ook star power kan gebruiken door de gitaar te tilten maar verder werkt alles. Kan dus ook frets on fire met de gitaar spelen nu en dat is wel leuk voor de nummers die niet in guitar hero 3 zitten :).

[ Voor 20% gewijzigd door Multensor op 10-12-2007 16:24 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Ik zit hier precies met hetzelfde probleem Sgimi.
Alles op easy is goed te doen,,, enkel dat nummer van Slayer ... Wat een hel..
Medium heb ik me ook al aan gewaagd maar die blauwe knop is eng :9

Waar ik op easy makkelijk 90+ % haal zit ik op medium rond de 65-75%

Echt lastig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
OENK TOENK PIEP SCHREECH GLOINK BOINK.
mmm...komt me vaag bekend voor :+

Ik had me de overgang van easy naar medium toch iets makkelijker voorgesteld. Maar nee, je krijgt op medium er én een blauwe knop bij en je moet nog meer noten op de vier knoppen zien te raggen ook. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik expert iig nooit ga halen ;)

Voorbeeldje: dat nummer van Pat Benatar uit de eerste set, dat is op easy echt met 2 vingers in de neus te spelen. Heel weinig nootjes, goed te doen. Op medium gaat het tempo al schrikbarend omhoog: meer noten en dus die verrekte blauwe knop. Brrrr...

[ Voor 25% gewijzigd door Sgimi op 10-12-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Sgimi schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:23:
[...]

mmm...komt me vaag bekend voor :+

Ik had me de overgang van easy naar medium toch iets makkelijker voorgesteld. Maar nee, je krijgt op medium er én een blauwe knop bij en je moet nog meer noten op de vier knoppen zien te raggen ook. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik expert iig nooit ga halen ;)

Voorbeeldje: dat nummer van Pat Benatar uit de eerste set, dat is op easy echt met 2 vingers in de neus te spelen. Heel weinig nootjes, goed te doen. Op medium gaat het tempo al schrikbarend omhoog: meer noten en dus die verrekte blauwe knop. Brrrr...
Ik be nvanaf medium met mijn voet gaan meetikken op de maat en dat heeft wel eens geholpen. Ook als je heel vaak dezelfde noot achter elkaar hebt is het handig om te weten of het een 3 of 4 kwartsmaat is (dus 1-2-3 of 1-2-3-4). Dan weet je altijd dat je een veelvoud van 3 of een veelvoud van 4 moet aanslaan. Verder geen tips behalve de vingers snel te laten bewegen :9

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipperJR schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:17:

Dat klinkt erg bekend. :)

Ben vanaf gisteren bezig op medium. Ben Tom inmiddels wel voorbij. Maar waar dat op easy vrij makkelijk ging, moest ik op medium goed opletten om de battle powers binnen te halen en ze op het juiste moment te gebruiken.

De paar nummers die ik nu op medium heb gedaan kom ik ergens tussen de 65%-85% uit. De tussen stukken willen wel goed lukken als ik het ritme te pakken heb. Maar de solo's zijn verschrikkelijk. Halverwege raak ik of de weg kwijt of mijn vingers zitten ineens een toets lager. :)

Waar ik trouwens ook veel moeite mee heb is herkennen welke noten je kunt doorspelen zonder de strumbar te raken. Ik probeer nog iedere noot te strummen en dan ga ik vanzelf de mist in.

Wat een verslavend spel trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multensor schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:33:
[...]

Ik be nvanaf medium met mijn voet gaan meetikken op de maat en dat heeft wel eens geholpen. Ook als je heel vaak dezelfde noot achter elkaar hebt is het handig om te weten of het een 3 of 4 kwartsmaat is (dus 1-2-3 of 1-2-3-4). Dan weet je altijd dat je een veelvoud van 3 of een veelvoud van 4 moet aanslaan. Verder geen tips behalve de vingers snel te laten bewegen :9
Idd, als je een goed gevoel voor ritme hebt vallen de meeste stukken goed te doen. Bv. Knights of Cydonia. In het begin (Medium) zat ik daar wreed hard mee to sukkelen (wist nooit goed de maat), toen eens echt naar de maat van het nummer geluisterd, sinds ik dat ben beginnen te doen is het makkelijekr omdat je intuitiever de noten aan kunt slaan IPV constant moet zitten timen met die frets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:54:
[...]
De paar nummers die ik nu op medium heb gedaan kom ik ergens tussen de 65%-85% uit. De tussen stukken willen wel goed lukken als ik het ritme te pakken heb. Maar de solo's zijn verschrikkelijk. Halverwege raak ik of de weg kwijt of mijn vingers zitten ineens een toets lager. :)
Ik heb hier EXACT hetzelfde, ik raak gewoon in de knoop met me eigen vingers lijkt het wel
[...]
Ik kan me hier volledig bij aansluiten, AMEN _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09-2022
Ik speel sinds vandaag guitar hero 3 op de pc, ik heb er alleen nu al een probleem mee. De kleuren van de noten zegmaar zijn omgedraaid t.o.v. de gitaar. Ik heb ook de xbox versie gespeeld en deze had dit niet. Is er ergens een optie om dit in te stellen?

Bij mij op de pc zit de groene dus rechts en bij de xbox links (wat veel makkelijker speelt omdat dit het zelfde is als op de gitaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Olaf90 schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:12:
Ik speel sinds vandaag guitar hero 3 op de pc, ik heb er alleen nu al een probleem mee. De kleuren van de noten zegmaar zijn omgedraaid t.o.v. de gitaar. Ik heb ook de xbox versie gespeeld en deze had dit niet. Is er ergens een optie om dit in te stellen?

Bij mij op de pc zit de groene dus rechts en bij de xbox links (wat veel makkelijker speelt omdat dit het zelfde is als op de gitaar)
he je geprobeerd een beetje te spelen met de lefty en righty instelingen??
anders zou ik zelf ook niet weten wat er dan precies aan de hand is met het spel
had er zelf in elk geval geen last van :)

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Options --> Controller --> Zet het vinkje bij "P1 lefty flip" uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar ik trouwens ook veel moeite mee heb is herkennen welke noten je kunt doorspelen zonder de strumbar te raken. Ik probeer nog iedere noot te strummen en dan ga ik vanzelf de mist in.
Je kan aan het witte vak in het midden van elke noot zien of je deze wel/niet moet aanslaan. Als je het witte vak groter is dan normaal hoef je deze noot niet te strummen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-09-2022
Dat was inderdaad de oplossing, had hem uiteindelijk al snel gevonden. Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 20:13:
[...]
Je kan aan het witte vak in het midden van elke noot zien of je deze wel/niet moet aanslaan. Als je het witte vak groter is dan normaal hoef je deze noot niet te strummen.
Ooh. Dat is een goeie tip. Ik vroeg me al af waarom sommige noten er anders uitzagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Laatst online: 14:59
ZipperJR schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:17:

Blijkbaar ben ik niet de enige gelukkig, die problemen heeft met Slayer 8)7
Heb op easy alles op 5 sterren, alleen Raining Blood blijft op 3. Ook 100% halen is niet makkelijk voor mij, veel songs heb ik op 98, maar altijd mis wel een enkele noot om die 100 te halen. Het is me nu 1 keer gelukt (KISS). En medium is wennen met die blauwe die erbij komt, ik heb nu een song of 7 met drie sterren, meer zit er nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

[...]

Dat klinkt erg bekend. :)

Ben vanaf gisteren bezig op medium. Ben Tom inmiddels wel voorbij. Maar waar dat op easy vrij makkelijk ging, moest ik op medium goed opletten om de battle powers binnen te halen en ze op het juiste moment te gebruiken.

HO/PO's kun je herkennen door het felle witte licht dat er vanaf komt. Als je de tutorial speelt kun je het goed zien, misschien let je er nu niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Olaf90 schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:12:

Dit komt omdat op een toetsenbord, je wijsvinger rechts zit ipv links op de gitaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG

CMG

Voor de mensen met de wii, denk er aan om bij het starten van het spel even naar het WFC menu te gaan om in te loggen, anders kom je stats niet op de website en verdien je geen groupies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:25
Ben nu een uurtje of 8 á 10 onderweg en heb easy ge-5-sterd en een paar liedjes op medium gewoon gehaald. Zoals iedereen al aangeeft is rood-blauw en andersom de moeilijkste overgang! Ik denk omdat je je wijsvinger het meest gebruikt, dus die doet het altijd wel en bij de rest van de overgangen liggen de vingers bij elkaar en dat is dan motorisch weer wat makkelijker.

Ik ben wel aan het twijfelen over iets; Ik lees veel op het internet dat de gitaar van de ps3 stukken minder is en dat dezelfde mensen uiteindelijk op expert toch duidelijk verschillende resultaten halen op andere systemen. Aangezien ik ook een wii heb, en GH3 bij de mediamarkt heb gekocht mag hij nog gewoon terug! Dat geluidprobleem op de wii maakt me vooralsnog niets uit. Ik speel niet op dolby en de discs mogen binnenkort gratis geruild worden als er een fix is. Ruilen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 20:59
Ik heb pas easy uitgespeeld, en heb een paar pogingen gedaan om op medium te spelen. Na een paar keer proberen was bij mij de lol er totaal van af. Het gaat gewoon totaal niet 8)7
Uiteraard een kwestie van blijven proberen, maar damn wat heb ik die combinaties opeens niet onder controle. Zelfs de combi's met de 3 knoppen uit easy willen niet meer, puur omdat ik me pink nu ook bij de blauwe knop heb zitten. Hopelijk krijg ik toch nog de motivatie om het te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb inmiddels op easy alles 5 sterren, behalve slayer, die staat op 4.
Op medium heb ik alles gehaald (meeste met 3 sterren) behalve de laatste battle tegen Lou...

Gister na veel pogingen het eerste nummer op hard gehaald, die oranje knop erbij is %@%^# lastig...

Tipje voor de mensen met probleempjes: probeer ook de practice mode...dit helpt absoluut om de moeilijke stukken te oefenen.

Ook ik sluit me aan bij Ryack, dit spel is echt ontzettend verslavend...als ik mn ogen dicht doe dan zie ik nog steeds alle noten op me afkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr0pSHoT schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:24:Ook ik sluit me aan bij Ryack, dit spel is echt ontzettend verslavend...als ik mn ogen dicht doe dan zie ik nog steeds alle noten op me afkomen :)
Dit is zo herkenbaar. :)

Gisteren weer tot 0:45 zitten spelen, nog steeds op medium. Moet een beetje uitkijken dat ik niet te snel door ga naar de moeilijke nummers. De meeste nummers zitten nog op 3 sterren. Maar ik begin nu 4 sterren te halen. Het is wel lekker om weer boven de 90% te komen. Wat mij wel op valt is dat sommige nummers mij gewoon beter liggen dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:39
Even een vraagje aan de 'hard' spelers. Ik zit nu vast bij slayer, one en number of the devil, maar de overige nummers heb ik gehaald op hard. De beginnummers heb ik ook al wel op 4 of 5 sterren. Ik krijg alleen het nummer 'Barracuda' niet hoger dan 3 sterren....

Hoe spelen jullie die 3 kwarts maten in dit nummer (die stukken in het groen, waarbij je drie hele snelle noten achter elkaar moet spelen)? Mij lukt het niet zo snel. Iemand tips?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Masch schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:59:
Even een vraagje aan de 'hard' spelers. Ik zit nu vast bij slayer, one en number of the devil, maar de overige nummers heb ik gehaald op hard. De beginnummers heb ik ook al wel op 4 of 5 sterren. Ik krijg alleen het nummer 'Barracuda' niet hoger dan 3 sterren....

Hoe spelen jullie die 3 kwarts maten in dit nummer (die stukken in het groen, waarbij je drie hele snelle noten achter elkaar moet spelen)? Mij lukt het niet zo snel. Iemand tips?
join the club leuk nummer Barracuda maar die kut noten van 3 stuks ik haat die XD. een tip (lukt mij niet hoor maar) je moet die maat in je hebben. dat tikketikketik pauze etc. als je dat goed kan kan je dat stuk goed spelen.
en we zijn evenver met hard ;) :P

een vriend van mij (ook in me tourgroup heeft. one gisteren gehaald op expert die hoeft alleen Lou nog. wat een stink lucker XD

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteren net niet mijn gitaar in een baan rond de aarde gelanceerd uit frustratie, maar uiteindelijk toch Slash verslagen op expert :) Moet je écht wel veel geluk hebben dat jij de juiste powerups vastkrijgt en hij niet de verkeerde op je afvuurt zodat je hem zo vroeg mogelijk kan finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Dit is echt een tegek spel. :) Gister op easy uitgespeeld. Vind het wel jammer dat ik er so snel doorheen ben. Ga vanmidag verder op medium denk ik. (Al zuig ik wel hard met gitaar) Wel hoop ik dat er een metallica trackpack uitkomt.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Laatst online: 14:59
Borgoth schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:37:
Wel hoop ik dat er een metallica trackpack uitkomt.
Of AC/DC }) , die mis ik wel in GH3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben bezig alles op 5 sterren te krijgen bij medium en dit lukt aardig .. dus ik denk ik probeer 1 liedje op HARD .. maar dat was niet te best .. krijg dat niet zo snel voor mekaar denk ik .. je moet echt gruwelijk veel 2 noten tegelijk indrukken en dat is niet mijn sterkste kant ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:56:
ben bezig alles op 5 sterren te krijgen bij medium en dit lukt aardig .. dus ik denk ik probeer 1 liedje op HARD .. maar dat was niet te best .. krijg dat niet zo snel voor mekaar denk ik .. je moet echt gruwelijk veel 2 noten tegelijk indrukken en dat is niet mijn sterkste kant ...
Daar kon ik redelijk snel aan wennen....
Bij easy en medium moet je je vingers gewoon op dezelfde toetsen houden...
Bij hard gebruik ik alles door elkaar, mijn vingers hebben hier geen vast positie meer, de ene keer gebruik ik mijn wijsvinger voor groen, de andere keer weer voor blauw etc. Dit speelt voor mijn gevoel een stuk beter op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:37:
Dit is echt een tegek spel. :) Gister op easy uitgespeeld. Vind het wel jammer dat ik er so snel doorheen ben. Ga vanmidag verder op medium denk ik. (Al zuig ik wel hard met gitaar) Wel hoop ik dat er een metallica trackpack uitkomt.
Geloof me, dit is pas het begin. :)

Medium is een stuk moeilijker om goed onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:07
Na ondertussen al menig wat uurtjes in GH 3 gestopt te hebben kan ik een aantal dingen ivm GH 2 concluderen:
- Groupie/online community gebeuren van GH3 is erg leuk/verslavend
- Gehele Songlist van GH 2 is beter (vind de extra songs van GH3 erg matig/tot erg slecht)
- De speling in de timing van de fret aanslagen is in GH3 beter, waardoor de HO/PO's veel beter/makelijker te doen zijn.
- Hard en Expert in GH3 zijn een stuk moeilijker dan GH2. Ik heb het idee dat er vaak rare fret combinaties gedaan moeten worden omdat het "moet" moeilijk zijn, ipv er meer noten gespeeld moeten worden.
- Hoewel battles tegen gelijke tegenstanders nog wel leuk is, zijn de boss battles zelf erg vervelend en oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Hoe is jullie ervaring met de verkrijgbaarheid van de PC versie in de 'gewone' winkels?
Ik ben al een aantal zaken afgeweest, maar overal alleen de PS2/PS3/360 versies.

Ik wil hem eigenlijk ook wel aan gaan schaffen :D

Lokale gamestore was er van overtuigd dat hij niet bestaat zelfs..

[ Voor 13% gewijzigd door Blamm op 11-12-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Stefmeister schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:43:
Na ondertussen al menig wat uurtjes in GH 3 gestopt te hebben kan ik een aantal dingen ivm GH 2 concluderen:
- Groupie/online community gebeuren van GH3 is erg leuk/verslavend
- Gehele Songlist van GH 2 is beter (vind de extra songs van GH3 erg matig/tot erg slecht)
- De speling in de timing van de fret aanslagen is in GH3 beter, waardoor de HO/PO's veel beter/makelijker te doen zijn.
- Hard en Expert in GH3 zijn een stuk moeilijker dan GH2. Ik heb het idee dat er vaak rare fret combinaties gedaan moeten worden omdat het "moet" moeilijk zijn, ipv er meer noten gespeeld moeten worden.
- Hoewel battles tegen gelijke tegenstanders nog wel leuk is, zijn de boss battles zelf erg vervelend en oneerlijk.
- eens
- eens (alleen de bonus nummers zijn crap op 3-4 na ofzo)
- eens (en beter :D)
- eens alhoewel dat ik denk dat ze gewoon extra noten in hebben gedonderd om de moeilijkheidsgrens te verhogen. en dus zo irritant is om ineens zo moeilijk te kunnen spelen.
- eens (battles zelf wat minder doe er dan wat meer in en maak het wat leuker.)
-------------
- online versie natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb eindelijk eens Co-op (zonder internet) kunnen spelen. Mijn angst is waargeworden: Je moet van te voren kiezen welke sterkte je speelt (dus bijvoorbeeld mijn vriend speelt op medium, ik op expert). De moeilijkere nummers kan ik echter niet op expert, die moet ik op hard doen, maar nu moet ik dus alle nummers nogmaals spelen op de medium/hard combinatie. Dan krijgen we natuurlijk dat die vriend die moeilijke nummers niet op medium kan spelen, dus moeten we weer switchen, nu naar easy/hard...

Buiten het feit dat ik op hard spelen niet meer leuk vindt als ik de nummers ook op expert kan, duurt alle nummers spelen ook een hele avond. De komende tijd ben ik dus nog bezig om elk nummer te kunnen spelen... :(
(Let wel, de xbox heeft "Quick-play Co-op", en er zou een update komen voor dit op de PS3. Hopelijk krijgt de Wii in haar mono-sound update ook Quick-play Co-op).

Verder vind ik het leuk dat er andere encores zijn als je Co-op speelt, maar jammer is dan weer dat je deze nummers alleen kan spelen in Quick-play en niet in Career mode. Ook is jammer dat die nummers niet in Quick-play verschijnen als je over internet Co-opt, slechts wanneer je met twee gitaren op één machine speelt krijg je de nummers.

edit:

Ik heb een flink stuk doorgestreept. Het klopt gewoon niet ;) Ik kon wel van medium/expert naar medium/hard, het lijkt erop dat deze beide moeilijkheidsgraden samen "medium" worden, dus kan je switchen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sendy op 16-12-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
@ Sendy. Heb jij ook last van het volgende probleem:

Ik speelde samen op 1 Xbox met een vriend, beiden hadden we ieders ingelogd op een apart account. (ik: live account, vriend: apart/nieuw off-line account). Het probleem was dat uiteindelijk alleen hij de "Co-op Career completed" achievement kreeg. :'(

Wat ik gelezen heb zitten een aantal achievements blijkbaar, in tegenstelling tot GH II, gelocked aan player 1.

Maar hoe weet je wie player 1 is ?

Is dit degene die de game start, en vervolgens de nieuwe band aanmaakt ? .
Of degene die specifiek op xbox slot 1 (groene Xbox circle) zit ?

Vond dit erg verwarrend. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Damn, wat is Slayer's Raining Blood toch een verrekte rot nummer. De intro lukt me goed, het snelle stukje daarna ook nog. Dan krijg je het stukje vlak voor de chorus waar ik continue de mist inga. :/ Zojuist alleen dat stukje geoefend op practice en daar kreeg ik em in 1x goed. Aaargh. Bijna overigens m'n eerste nummer op 100% gekregen, Priestess - Lay Down. Meestal speel ik vlak na de solo de eerste noot een beetje te vroeg, waardoor ik continue op 99% uitkom. :P

Straks of morgen nog maar eens oefenen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
StarWolf schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:34:

Ik speelde samen op 1 Xbox met een vriend, beiden hadden we ieders ingelogd op een apart account. (ik: live account, vriend: apart/nieuw off-line account). Het probleem was dat uiteindelijk alleen hij de "Co-op Career completed" achievement kreeg. :'(

Wat ik gelezen heb zitten een aantal achievements blijkbaar, in tegenstelling tot GH II, gelocked aan player 1.

Sorry, ik heb alleen de PS2 en Wii versies (en op de Wii maar één gitaar). Ik weet niets van achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead

player 1 is die ingelogd zit als de originele versie van de xbox. dus je logt met je normale acc in die is player 1.
player 2 word helemaal niets aan verbonden dus alles wat daarop komt word niet meegerekend qua achievements. dus alles moet met speler 1 gedaan worden. en dat kan zowel met het 4e controllertje of net zogoed de 2e controller. net erna met welke controller je het spel start en je inlogd voordat je in het hoofdmenu van de game komt. die word gelinked als player 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister

Ik vind het ook erg slordig dat alleen player 1 de achievements krijgt (in tegenstelling tot GH2), nu moet je theoretisch alles carreer dingen 2 keer spelen met elkaar. Player 1, is diegene die het spel opstart, en kiest voor de save-locatie (waarna er dus met "zijn" band gespeeld wordt). Vooral die achievements die onwijs gaar zijn om te halen zoals 2000 note co-op streak, zijn niet tof om als het al lukt, nog een keer te moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
Player 1, is diegene die het spel opstart, en kiest voor de save-locatie (waarna er dus met "zijn" band gespeeld wordt).
Ok, thanks ! . Ik heb het net getest, en je ziet inderdaad alleen de bandnamen van de player die de game opstart en save-locatie kiest.
fingerhead schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:43:
[...]
Player 2 word helemaal niets aan verbonden dus alles wat daarop komt word niet meegerekend qua achievements. dus alles moet met speler 1 gedaan worden.
Sorry, maar ik weet 100 % zeker dat dit niet waar is. Je kunt aan iedere controller een account/gamertag locken op 1 xbox. Bij een aantal achievements hebben we wel degelijk allebei de unlock gekregen. Net geverifieerd: dit was het geval bij Two by Four: Get an 8X multiplier in a Co-op game. :)

[ Voor 6% gewijzigd door StarWolfer op 11-12-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
StarWolf schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:06:
[...]

Sorry, maar ik weet 100 % zeker dat dit niet waar is. Je kunt aan iedere controller een account/gamertag locken op 1 xbox. Bij een aantal achievements hebben we wel degelijk allebei de unlock gekregen. Net geverifieerd: dit was het geval bij Two by Four: Get an 8X multiplier in a Co-op game. :)
ah ok dan heb je gewoon pech bij die ene ik wist wel dat je gamertags enzo kon inloggen op de 2e controller enzo maar wist neit dat die meededen met achievements maar ik dacht van niet. maar je geeft natuurlijk het antwoord al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:25
heb me ook aangemeld voor de got tour group...

Vanavond maar eens wat groupies erbij slepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Ik heb me zojuist ook aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

wat wel verot is dat als je online wil en je heb een login code met "tr" of "tb" er in. Moet je eerst inloggen met je controler, ontroler uit, gitaar aan. (hopen dat hij niet alsnog P2 word) en dan spelen. hoop dat ze er een oplossing voor vinden ofzo.

• fingerhead
hehe hier gedeelte van mij playing expert TTFATF voor de helft werden thuis gebeld me pa roepen was voor me zus. dus zei stop zetten laat ze de camera vallen en kapot XD

dus hier de helft van mijn TTFATF op expert filmpje :P

http://nl.youtube.com/watch?v=FZwnexsCBRo

ps miste wel super veel noten als dat ik normaal doe dus dit is een slechte run van mij :S
(haal hem zowieso niet maja toch wel grappig ^^)

• Sendy
  • Niet online
Als je een nieuwe camera koopt, koop er dan ook meteen een statief bij >:)

• StarWolfer
Vraagje aan iemand die de "5 star" easy/medium/hard/expert achievements al heeft gehaald:

Ik mis een stukje informatie in de achievement: moet je deze juist behalen door in Quick Play 5 sterren voor alle tracks te halen of in juist in Career mode ?

• CMG

CMG

StarWolf schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:28:
Vraagje aan iemand die de "5 star" easy/medium/hard/expert achievements al heeft gehaald:

Ik mis een stukje informatie in de achievement: moet je deze juist behalen door in Quick Play 5 sterren voor alle tracks te halen of in juist in Career mode ?
Ik kan alleen over de Wii spreken, hier kreeg je bij carreer, als je alles op 5 sterren haalt, een gitaar (the owl geloof ik).

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Sinds vandaag ook de blije eigenaar van een Guitar hero 3 voor de pc.
Nu heb ik alleen 2 vraagjes:
-Als ik een online account wil aanmaken zegt hij constant dat de inlog gegevens verkeerd zijn. Ik vul gewoon account naam, wachtwoord, nogmaals wachtwoord in + de cd-key (ik neem aan dat dat daar moet?) Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken, en wat het kan oplossen?

-M'n zusje heeft het ondertussen al bijna meer gespeeld dan ik :P , die wil nu dus graag een 2e gitaar aanschaffen. Ik kan op internet echter geen losse gitaar vinden voor de pc. Nu las ik dat de gitaar voor de x360 ook werkt op de pc. Klopt dat, en zo ja, weet iemand waar die te koop zijn en hoeveel dat moet kosten?

• Sgimi
fingerhead schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:12:
hehe hier gedeelte van mij playing expert TTFATF voor de helft werden thuis gebeld me pa roepen was voor me zus. dus zei stop zetten laat ze de camera vallen en kapot XD

dus hier de helft van mijn TTFATF op expert filmpje :P

http://nl.youtube.com/watch?v=FZwnexsCBRo

ps miste wel super veel noten als dat ik normaal doe dus dit is een slechte run van mij :S
(haal hem zowieso niet maja toch wel grappig ^^)
Hoe dan ook: RESPECT! _/-\o_

Ik heb gisteren op easy eindelijk dat *&^nummer van Slayer gehaald met 3 sterren (83% geloof ik) .... :X

• CMG

CMG

UltraR-pc schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:58:
Sinds vandaag ook de blije eigenaar van een Guitar hero 3 voor de pc.
Nu heb ik alleen 2 vraagjes:
-Als ik een online account wil aanmaken zegt hij constant dat de inlog gegevens verkeerd zijn. Ik vul gewoon account naam, wachtwoord, nogmaals wachtwoord in + de cd-key (ik neem aan dat dat daar moet?) Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken, en wat het kan oplossen?

-M'n zusje heeft het ondertussen al bijna meer gespeeld dan ik :P , die wil nu dus graag een 2e gitaar aanschaffen. Ik kan op internet echter geen losse gitaar vinden voor de pc. Nu las ik dat de gitaar voor de x360 ook werkt op de pc. Klopt dat, en zo ja, weet iemand waar die te koop zijn en hoeveel dat moet kosten?
Je moet in de game naar het onderdeel 'www.guitarhero.com' gaan, daar staat dan de code die je kunt gebruiken om je account te linken.

• BM
  • Laatst online: 17:47

BM

Moderator Spielerij
Voor de pc werkt dat volgens mij niet?
Dacht dat je enkel PS3/Wii/X360 als platform kon kiezen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• CMG

CMG

BM schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:14:
Voor de pc werkt dat volgens mij niet?
Dacht dat je enkel PS3/Wii/X360 als platform kon kiezen
Je hebt helemaal gelijk, daar had ik helaas overheen gekeken...

Verwijderd

Stefmeister schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:43:
Klopt. GH2 bevat enkele echte juweeltjes (Sweet Child of Mine, War Pigs, Mother, Strutter, Carry on Wayward Child, I'm Gonna Rock You Tonight, Message in a Bottle) maar GH1 blijft onverslagen imo met de beste setlist.

• fingerhead
StarWolf schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:28:

career mode heb alleen medium en easy maar het is career mode. was ook bij GH2 ;)

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:07

IJsrace

null

hebben jullie ook wel eens zo'n 'baaldag'?
dat echt dingen die normaal makkelijk lukken niet te spelen vallen?

ik had dat vandaag weer eens, wat vreselijk frustrerend is dat zeg! tom morello battle op expert wel eindelijk gehaald, maar My Name is Jonas @ expert wil echt niet meer lekker lukken! (die tussenstukjes / intro bedoel ik dan, de rest is uiteraard easy, beetje akkoorden spelen 8))

dat online systeem op guitarhero.com is wel echt superleuk trouwens. vergelijken met je vrienden enzo.

edit: net guitar hero 2 weer even gespeeld. tjees wat speelt dat een heel stuk minder intuïtief dan GH3 zeg. heb ook het idee dat de hammer-ons en pull-offs daar veel slechter werken dan in GH3. al met al een mooie vooruitgang van GH2 naar GH3, behalve de boss-battles dan :+.

[ Voor 21% gewijzigd door IJsrace op 14-12-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man...

Wat heb ik een moeite met de overgang van medium naar hard zeg...
Op medium heb ik alles 5 sterren behalve de laatste tier en gaat het allemaal vrij soepeltjes, maar op hard kom ik toch echt niet veel verder dan 3 schamele sterretjes voor de eerste 2 tiers, om over Tom Morello nog maar niet te spreken...

Heeft er iemand goede tips voor hard? Ik krijg dat switchen maar niet echt goed voor elkaar. Zelfs in practise heb ik er grote moeite mee...

Sepjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 07:51:
Man man man...

Op medium heb ik alles 5 sterren behalve de laatste tier en gaat het allemaal vrij soepeltjes, maar op hard kom ik toch echt niet veel verder dan 3 schamele sterretjes voor de eerste 2 tiers, om over Tom Morello nog maar niet te spreken...

Heeft er iemand goede tips voor hard? Ik krijg dat switchen maar niet echt goed voor elkaar. Zelfs in practise heb ik er grote moeite mee...

Sepjs
Oefenen :)
Heb GH2 pas recent op Hard uitgespeeld (gekocht bij launch), maar ben aan GH3 direct op hard begonnen, en dat ging best goed :) Zit nu vast bij laatste nummer van Tier7, maar daar ga ik binnenkort wel weer mee verder.
Veel oefenen dus, het moet routine worden dat je vingers schuiven over die knoppen. In het begin raakte ik de weg ook kwijt, maar na een tijd oefenen weet je gewoon intuïtief dat je wijsvinger niet op groen zit, maar op rood (bijv).
Zodra je dat door hebt zal het al een stuk makkelijker moeten gaan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bloederig schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:59:
edit: net guitar hero 2 weer even gespeeld. tjees wat speelt dat een heel stuk minder intuïtief dan GH3 zeg. heb ook het idee dat de hammer-ons en pull-offs daar veel slechter werken dan in GH3. al met al een mooie vooruitgang van GH2 naar GH3, behalve de boss-battles dan :+.
grappig is dat er bij de overgang van GH1 naar GH2 identiek dezelfde klachten waren =). In GH1 is het een stuk moeilijker om je hammer-ons en pull-offs uit te voeren dan in deel 2. Deel 3 is nu té gemakkelijk eigenlijk: je schuift maar wat heen en weer en je noten worden wel correct geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Activision heeft nou gereageerd met betrekking tot de PS3 patch voor Rockband dat het juist Harmonix is die de boel ophoudt:
The recent announcement by MTV Games/Viacom's Harmonix division that Activision is blocking Sony from releasing a patch and their plea to enable Rock Band software to work with Guitar Hero hardware paints a very misleading picture.

In fact, Harmonix and its parent company MTV Games/Viacom recently declined Activision's offer to reach an agreement that would allow the use of Guitar Hero guitar controllers with Rock Band. We have been and remain open to discussions with Harmonix and MTV Games/Viacom about the use of our technology in Rock Band. Unfortunately for Rock Band users, in this case Harmonix and MTV Games/Viacom are unwilling to discuss an agreement with Activision.

Activision's top priority is to provide consumers with a seamless marriage of best-in-class hardware and software. We are focusing our efforts on innovating hardware and software that are designed to work together, work flawlessly and provide an enjoyable gaming experience.

Best regards,
Activision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Bloederig schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:59:
hebben jullie ook wel eens zo'n 'baaldag'?
dat echt dingen die normaal makkelijk lukken niet te spelen vallen?
yup gisteren weer :D

echt speel normaal eitje enzo maar gisteren accoorden met groen +geel achter elkaar in de overgang naar geel oranje en mis gewoon ritme noten echt wat ik normaal gewoon eigenlijk altijd vlekkeloos doet en nu sla ik gewoon noten over mis ik teveel. is kut ja maar ik heb ze ook ;).

de ene dag haal je 2 nummers niet en de volgende dag speel je ze zowat vlekkeloos uit. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister GH3 voor de wii en op easy t/m tier 4 alles op 5 sterren gespeeld. Tot nu toe had ik de meeste moeite met My Name Is Jonas. Raakte vaak uit de maat door de noten waar je niet voor hoeft te strummen ( ben de naam ervan even kwijt). Heb me net ook even aangemeld bij de GoT Rock Tour Group (username = mMoRe)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op een Wii versie, heb 'm bij dimension plus besteld afgelopen zaterdag. Zou deze week binnenkomen :'(

Iemand die ook daar heeft besteld?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:04:
[...]

Klopt. GH2 bevat enkele echte juweeltjes (Sweet Child of Mine, War Pigs, Mother, Strutter, Carry on Wayward Child, I'm Gonna Rock You Tonight, Message in a Bottle) maar GH1 blijft onverslagen imo met de beste setlist.
Daar ben ik het ook mee eens, helaas heb ik slechts 'enkele' gh1 songs dmv de downloadable content van GH2. (jammer dat die niet ook meteen beschikbaar zijn in gh3, wat me technische niet al te moeilijk lijkt). De meeste nummers van GH1 & 2 zijn veel tijdslozer dan die van GH3, die er een hoop heeft waar ik me nu al erg aan aan irriteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:59:
Heb sinds gister GH3 voor de wii en op easy t/m tier 4 alles op 5 sterren gespeeld. Tot nu toe had ik de meeste moeite met My Name Is Jonas. Raakte vaak uit de maat door de noten waar je niet voor hoeft te strummen ( ben de naam ervan even kwijt). Heb me net ook even aangemeld bij de GoT Rock Tour Group (username = mMoRe)
Ik heb hem geloof ik perfect gedaan op easy, door alles te strummen. Op een of andere manier ging dat veel beter in vergelijking met af en toe een noot niet hoeven te strummen. Ik wil er wel even bij vermelden dat ik het wel moeiijk heb op hard, bij stukken waar ik niet hoef te strummen, en alleen frets in hoef te drukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 07:51:
Man man man...

Sepjs
Zit precies met hetzelfde probleem :) Bijna alles 5 sterren op medium nu en heb nu 3 liedjes op hard NET gehaald .. echt in het rood zitten zeg maar en maar 3 sterren .. maar dan krijg je dat liedje van : The story of my life .. die moet ik nu dus .. maar die is echt moeillijk gek en krijg hem ook niet voormekaar .. bij 6% ben ik al af .. gister bijna uit frustratie die gitaar kapot gesmeten ..

Naja van Easy naar Medium vond ik ook maar bagger dus het zal wel gewoon wennen zijn :)

alleen als je heel snel van oranje naar groen moet .. dat krijg ik dus niet voormekaar ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:12:
[...]

Zit precies met hetzelfde probleem :) Bijna alles 5 sterren op medium nu en heb nu 3 liedjes op hard NET gehaald .. echt in het rood zitten zeg maar en maar 3 sterren .. maar dan krijg je dat liedje van : The story of my life .. die moet ik nu dus .. maar die is echt moeillijk gek en krijg hem ook niet voormekaar .. bij 6% ben ik al af .. gister bijna uit frustratie die gitaar kapot gesmeten ..

Naja van Easy naar Medium vond ik ook maar bagger dus het zal wel gewoon wennen zijn :)

alleen als je heel snel van oranje naar groen moet .. dat krijg ik dus niet voormekaar ..
volgens mij is de stap van medium naar hard veel groter in GH3 als in GH2 want ik kon gewoon toen ik bijna GH2 medium had uitgespeeld gewoon door met hard niet al te moeilijk wel ff in het begin icm de 5e knop maar verder wel gewoon spelen. integenstelling tot ik hier vaak hoor dat ze nog maar 5 nummers hebben en dan komen ze niet verder (en die nummer ook nog maar net gehaald).
maar gewoon door oefenen oefen anders de nummers die je al hebt uitgespeeld nogmaals je word steeds beter trust me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Laatst online: 28-10-2022
Hoi mensen,

Ik heb een vraagje over de online co-op mode. Ik en een maat van me kunnen alleen kiezen tussen buitar en bass als ik hem uitnodig in een game. Maar als die vriend van me iemand anders uitnodigd dan kunnen hun tussen lead en rhythm guitar kiezen. Ik heb alle opties afgegaan maar kan niet vinden waarom dit niet mogelijk is.

Enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
CoDe-ReD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:04:
Hoi mensen,

Ik heb een vraagje over de online co-op mode. Ik en een maat van me kunnen alleen kiezen tussen buitar en bass als ik hem uitnodig in een game. Maar als die vriend van me iemand anders uitnodigd dan kunnen hun tussen lead en rhythm guitar kiezen. Ik heb alle opties afgegaan maar kan niet vinden waarom dit niet mogelijk is.

Enig idee hoe dit kan?
Dat ligt net aan de song die je kiest :)
Overigens flink richting de 400.000 punten gehaald met Dragonforce nummer op Medium (99% geraakt).. nu maar eens Hard proberen!

[ Voor 12% gewijzigd door daandegoeiste op 14-12-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Laatst online: 28-10-2022
daandegoeiste schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:08:
[...]

Overigens flink richting de 400.000 punten gehaald met Dragonforce nummer op Medium (99% geraakt).. nu maar eens Hard proberen!
Snap ik maar bij die maat van me komt er bij het keuzescherm in plaats van guitar en bass, rhythm guitar en lead guitar te staan. Als ik bijvoorbeeld One kies als nummer en dan bass kies, dan speel ik wel rhythm guitar. Maar bijvoorbeeld knights of cydonia van Muse geeft me wel een basslijn. Enig idee of dit ergens uit af te leiden is? Ik vind bass een stuk minder boeiend dan rhythm guitar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

daandegoeiste schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:08:
[...]

veel geluk met afgaan in het eerste stuk ^^
althans daar had ik dan last van :P

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
CoDe-ReD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:36:
[...]

Snap ik maar bij die maat van me komt er bij het keuzescherm in plaats van guitar en bass, rhythm guitar en lead guitar te staan. Als ik bijvoorbeeld One kies als nummer en dan bass kies, dan speel ik wel rhythm guitar. Maar bijvoorbeeld knights of cydonia van Muse geeft me wel een basslijn. Enig idee of dit ergens uit af te leiden is? Ik vind bass een stuk minder boeiend dan rhythm guitar.
niet elk nummer heeft bass gitaar en elad guitar. licht aan eht nummer zelf ik zou me er niet zoveel van aantrekken je bent rythem of bass guitar en daar zit in dit spel geen verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

Heb me ook aangemeld bij de tour group! (Sandyman538)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan mensen met de wii versie van GH3. Komt het bij jullie ook voor dat de muziek achter loopt op de noten die je moet spelen. Je ziet dan ook dat het beeld even hangt aan het begin van het nummer. Het opnieuw starten van het nummer of zelfs spel verhelpt dit niet, alleen wanneer ik de dvd uit de wii haal en er weer in doe is het weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:22:
Vraagje aan mensen met de wii versie van GH3. Komt het bij jullie ook voor dat de muziek achter loopt op de noten die je moet spelen. Je ziet dan ook dat het beeld even hangt aan het begin van het nummer. Het opnieuw starten van het nummer of zelfs spel verhelpt dit niet, alleen wanneer ik de dvd uit de wii haal en er weer in doe is het weer in orde.
Dan moet je even naar "Options-->Video-->Calibrate Lag" werkte voor mij iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Morgen verjaaardag van me pa, hopen dat vrienden het een leuk spel lijkt. Kan ik eindelijk met een ander spelen dan alleen dat klasgenootje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

zijn er al losse gitaartjes gespot? Ik dacht dat die in de 2e week van december zouden uitkomen.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:01
21 december is de release date van de losse gitaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefmeister schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:48:
[...]

Daar ben ik het ook mee eens, helaas heb ik slechts 'enkele' gh1 songs dmv de downloadable content van GH2. (jammer dat die niet ook meteen beschikbaar zijn in gh3, wat me technische niet al te moeilijk lijkt). De meeste nummers van GH1 & 2 zijn veel tijdslozer dan die van GH3, die er een hoop heeft waar ik me nu al erg aan aan irriteer.
Ja, inderdaad. Ik heb van GH3 alleen tier 1 en 2 gespeeld maar wat zit er een bagger tussen. Wie bijvoorbeeld het in zijn hoofd heeft gehaald om 'The Story of my Life" erop te zetten moeten ze per direct ontslaan. Nee, dan ga ik voor Rock Band ipv GH3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
pff, ik zit nu echt al een aantal dagen vast bij de laatste nummers van hard career.
Ik heb nu alleen raining blood en the number of the beast gehaald.
Hebben jullie hier ook lang op vast gezeten, of zitten jullie hier nog steeds vast?

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw in dit topic, maar ik lees dat veel mensen alles op 100% of 5 sterren wil hebben... is dit nog ergens goed voor, of alleen voor 'de leuk'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:19:
Ik ben nieuw in dit topic, maar ik lees dat veel mensen alles op 100% of 5 sterren wil hebben... is dit nog ergens goed voor, of alleen voor 'de leuk'?
spoiler:
Je krijgt een nieuwe gitaar bij medium :) (met 5 sterren dan, 100% weet ik niet)

[ Voor 5% gewijzigd door tjtristan op 16-12-2007 18:08 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg slayer op easy maar niet onder de knie... Kom niet verder dan 86000 ( 4 sterren ) na tich keer proberen :'(.. terwijl ik TFAF meteen de eerste keer 5 sterren had (ofja 2de keer als je aftiteling mee telt).

De overgang naar medium viel wel mee, meeste problemen heb ik met de overgang van blauw naar rood.. druk heel vaak geel in of helemaal niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Weet iemand of je de draadloze Xbox 360 gitaar van Guitar Hero III ook op de pc kan aansluiten?

Ik heb namelijk gehoord dat er iets van een ontvangertje zat inbegrepen. Kan iemand mij dit bevestigen wie dat spel heeft?

Ik heb namelijk een Xbox 360 met GH II en een pc met GH III :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
kami124 schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:17:
Weet iemand of je de draadloze Xbox 360 gitaar van Guitar Hero III ook op de pc kan aansluiten?

Ik heb namelijk gehoord dat er iets van een ontvangertje zat inbegrepen. Kan iemand mij dit bevestigen wie dat spel heeft?

Ik heb namelijk een Xbox 360 met GH II en een pc met GH III :P.
Je kunt een losse ontvanger kopen om xbox controllers op de pc te laten werken, of dat voor de gitaar werkt weet ik niet. Zover ik weet word er nergens een ontvanger meegeleverd.

Xbox

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?