[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

kami124 schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:17:
Weet iemand of je de draadloze Xbox 360 gitaar van Guitar Hero III ook op de pc kan aansluiten?

Ik heb namelijk gehoord dat er iets van een ontvangertje zat inbegrepen. Kan iemand mij dit bevestigen wie dat spel heeft?

Ik heb namelijk een Xbox 360 met GH II en een pc met GH III :P.
zou gewoon met de controller ontvanger moeten werken DE X360 ziet de gitaar ook als een normale controller voor zover ik dat dan weet :)

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kabuto_Raiger schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:28:
[...]

zou gewoon met de controller ontvanger moeten werken DE X360 ziet de gitaar ook als een normale controller voor zover ik dat dan weet :)
Ja, maar de Xbox 360 heeft een built-in wireless ontvanger, PC niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat is Tier 7 saai, kut en frustrerend zeg. Ik kom er met de carreer op medium maar moeilijk heen, taaie kost. Telkens 20x dezelfde noot achter elkaar en veel dubbele noten, buiten dat het me niet goed lukt liggen de nummer me ook helemaal niet(buiten Muse dan).

Doe mij maar een lekker nummertje van Eric Johnson of Santana. Leuke nummers om te luisteren én om te spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:22:
Vraagje aan mensen met de wii versie van GH3. Komt het bij jullie ook voor dat de muziek achter loopt op de noten die je moet spelen. Je ziet dan ook dat het beeld even hangt aan het begin van het nummer. Het opnieuw starten van het nummer of zelfs spel verhelpt dit niet, alleen wanneer ik de dvd uit de wii haal en er weer in doe is het weer in orde.
Een keer gehad, zo'n freeze van een paar seconden. Ook een keer dat mijn hele wii hing en de stroom er echt af moest (deed niets meer). Erg incidenteel, maar niet echt fijn.

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:10:
[...]

Ja, maar de Xbox 360 heeft een built-in wireless ontvanger, PC niet ;)
true maar ik had het ook over de receiver die voor de PC's te koop zijn
ook al was dat niet helemaal duidelijk in mijn posting :+

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:20:
Doe mij maar een lekker nummertje van Eric Johnson of Santana. Leuke nummers om te luisteren én om te spelen :)
Eens.

Nu vind ik de rest van de nummers (Metallica :9~ ) ook erg goed te doen, maar dat nummer van Eric Johnson was voor mij wel de verrassing van het spel. Wat een ontzettend lekker nummer is dat zeg :)
Kende het helemaal niet, maar is echt top, en speelt heerlijk weg, zowel op medium als op hard.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Laatst online: 16-09 14:45
Ik heb mijn guitar hero III voor de wii sinds een week of twee ook binnen en ik ben hooked.
Vind alleen het nummer van slipknot niet te doen heb nu 1 nummer op medium en binnenkort weer verder met de andere num
mers

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:48

BaT

Gisteren ook maar eindelijk de Guitar Hero III bundel (voor de 360) gehaald bij de MM voor 89,- euro. Leuke game; moest wel even wennen aan de gitaar; met de demo kon ik elk nummer foutloos halen op medium met de normale controller. Met de 'hele' en de gitaar moest ik toch echt even op easy beginnen; kreeg ook meteen kramp na een kwartier spelen. Aan het einde van de avond ging het wel een stuk beter though.
Het enige jammere is dat die strumm bar zoveel herrie maakt als je hem aanslaat; daar hadden ze wel iets beters voor kunnen verzinnen. Voor de rest : ROCK ON! 8)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

heb GH3 voor Wii nu ook, wat een heerlijk spel!! kan niet wachten op uitbreiding zowel op disc als dc!
weet iemand al meer over uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 05:17
Kheb nu ook de Guitar Hero 3 - xbox360 = bij de makro vandaan (indien iemand daar kan/mag kopen - pasje - daar istie 83 euro voor alle systemen);

geweldig spel !!!
Mocht ik nu Guitar Hero 2 ook gaan kopen; gaat me die dan tegenvallen - of is die dan ook nog steeds heel leuk...??

Zijn hier al batterij packs gesignaleerd? Kheb ze in USA sites wel gezien - maar kom ze hier (nog) niet tegen.....

[ Voor 0% gewijzigd door Hen3s op 17-12-2007 14:50 . Reden: foutje - bedankt...! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ben echt te motorisch gestoord voor hard :(
Medium was ff wennen met die 4e knop, maar met hard moet ik mijn hele hand gaan verschuiven en dan gaat het fout. Ik heb dan geen idee meer welke knoppen onder mijn hand zitten, erg vervelend.
Maar ja, oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Hen3s schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:49:
Kheb nu ook de Guitar Hero 3 - xbox360 = bij de makro vandaan (indien iemand daar kan/mag kopen - pasje - daar istie 83 euro voor alle systemen);

geweldig spel !!!
Mocht ik nu Guitar Hero 2 ook gaan kopen; gaat me die dan tegenvallen - of is die dan ook nog steeds heel leuk...??

Zijn hier al batterij packs gesignaleerd? Kheb ze in USA sites wel gezien - maar kom ze hier (nog) niet tegen.....
hij gaat je bevallen maar GH2 is lastiger aanslaan maar voor de nummers ken je het zeker doen maar de gameplay is heel andersd vanwege de andere manier van spelen. het is heel erg lastig om terug te stappen vooral op hoog niveau.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Kabuto_Raiger schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:54:
[...]

true maar ik had het ook over de receiver die voor de PC's te koop zijn
ook al was dat niet helemaal duidelijk in mijn posting :+
Maar jij bevestigd hierbij dus, dat als ik een reciever koop plus de gitaar van Guitar Hero III, dat de gitaar het ook gewoon op de pc doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

kami124 schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:47:
[...]

Maar jij bevestigd hierbij dus, dat als ik een reciever koop plus de gitaar van Guitar Hero III, dat de gitaar het ook gewoon op de pc doet?
een vriend van me heeft het zo gedaan en volgens hem werkt het als een zonnetje ^^

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kami124 schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:47:
[...]

Dit was al bekend dat dit foutloos werkt. Werkt met de GH3 gitaar voor xbox360. Ik heb ook gelezen dat de PS3 gitaar ook op PC werkt, gewoon effe googlen en je vind het direct _/-\o_

Ik was trouwens van plan om het ook zo te doen, dus de wireless xbox360 gitaar op PC gebruiken, lekker draadloos en ik vind de les paul nu eenmaal mooier dan de xplorer :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, ik zit toch best wel serieus vast nu op hard :/
Heb Cliffs of Dover en Number of the Beast gehaald, maar Slayer en Metallica zijn ff andere koek....
Metallica gaat goed tot zo'n 85%, dan komt er een hele serie HO/PO en ga ik op m'n bek, zelfs met een volle starpower bar.
Slayer is gewoon *#%&%@ (:P) die 1e 'mosh' is gewoon zo ontzettend moeilijk. Daar kom ik echt met geen mogelijkheid doorheen. Wat ik in practise mode gezien heb is wat daarna komt nog wel te doen, maarja, moet je daar wel komen :/

Nahja, morgen weer verder oefenen dan maar

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ferreur schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:34:
Ik ben echt te motorisch gestoord voor hard :(
Medium was ff wennen met die 4e knop, maar met hard moet ik mijn hele hand gaan verschuiven en dan gaat het fout. Ik heb dan geen idee meer welke knoppen onder mijn hand zitten, erg vervelend.
Maar ja, oefening baart kunst.
ghehe dat heb ik nu ook, heb het spel nu haast een week, op easy alles 5 sterren op medium ook alles op Muse en Slayer na (4 sterren).
Maar op Hard raak ik zeer weinig :P alleen het eerste en derde level heb ik nog maar gehaald. Toch nog maar wat meer oefenenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moeilijk is de overgang van keyboard --> gitaar? Ik 5ster nu alle nummers op Medium met gemak (behalve Dragonforce dan ;) ), maar is het verschil tussen keyboard en gitaar echt zo groot als beweerd wordt? (AKA kan ik weer helemaal vanaf 0 beginnen? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:52
@Forcemaster
De overgang is niet drastisch groot je moet er alleen wel even aan wennen dat de knoppen wat verder uit mekaar zitten enzo, maar strummen vind ik persoonlijk veel natuurlijker gaan. Ik zou je adviseren om op zijn minst medium wel opnieuw te doen zo heb ik het ook gedaan. Heb nu op medium alles op 5 sterren en begin net met hard maar dat is echt even andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:31
Ik zit nu al een tijdje online te spelen en win best wel wat matches... alleen mijn score gaat maar niet omhoog! Ik speel op hard met Pro Face-off maar de punten die ik op GH3.com zie staan blijven hetzelfde en mn ranking wordt steeds slechter.. terwijl ik drnet nog een spannende battle met 4-3 heb gewonnen.

Ik snap er niks van dat de #10 een miljoen punten heeft en ik blijf steken op 300K. Verder komt hij niet :P Weet iemand misschien hoe de puntentelling is opgebouwt? (of waar ik dat kan lezen, want dat is ook nergens te vinden :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt denk ik omdat je op Hard niveau pro face offs speelt. denk dat je aantalrating dan gecapped is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
BM schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:07:
Hmmz, ik zit toch best wel serieus vast nu op hard :/
Heb Cliffs of Dover en Number of the Beast gehaald, maar Slayer en Metallica zijn ff andere koek....
Metallica gaat goed tot zo'n 85%, dan komt er een hele serie HO/PO en ga ik op m'n bek, zelfs met een volle starpower bar.
Slayer is gewoon *#%&%@ (:P) die 1e 'mosh' is gewoon zo ontzettend moeilijk. Daar kom ik echt met geen mogelijkheid doorheen. Wat ik in practise mode gezien heb is wat daarna komt nog wel te doen, maarja, moet je daar wel komen :/

Nahja, morgen weer verder oefenen dan maar
Hier precies hetzelfde, Cliffs of Dover ging echt lekker, Number of the Beast was redelijk te doen... naja wat oefening voor het begin van Slayer (1e mosh) kwam ik daar ook doorheen(de rest van het nummer is aanzienlijk makkelijker!)... Maar Metallica wil maar niet die hele rits HO/PO is echt irritant, en als ik dat dan net haal ga ik in het volgende stuk af :'( ... Terwijl ik op expert zonder moeite nu tot 66% ben gekomen... naja vanavond nog maar ff de trainingsmode aan en dat stukje even oefenen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik heb Guitar Hero3 een week of 3 geleden ook aangeschaft. Ik ben echt verslaafd aan dit spel. Ik kon niet wachten op de release dus had ik een week van te voren GH2 gekocht en bij die ben ik blijven steken bij Free-Bird op Hard.

Met deel 3 ben ik nu sinds gisteravond eindelijk voorbij "the Metal" op hard. Daar was ik redelijk lang blijven steken. Toen ik daar dus niet voorbij kwam maar geprobeert alles op medium op 5* te krijgen en dat is behalve voor slayer en muse nu gelukt. Vavavond maar is verder oefenen met HO en PO zodat ik The Metal ook met 4 sterren kan.

Ik vind trouwens de draadloze PS2 gitaar niet echt een succes. Ik speel nog steeds met mij GH2 gitaar met draad. Ik vind de knoppen veel fijner van deze omdat ze minder lawaai maken en ik vind dat de knoppen van de GH3 gitaar te zwaar zijn om in te drukken.

Ik was van plan binnenkort (lees: dit weekend) een PS3 of een Xbox 360 aan te schaffen dus ik zal me dan wel bij de GoT-GH-community melden. Ik ben trouwens wel een beetje bang voor de doem-scenario's over HD TV's en guitarhero. Met mijn PS2 op mijn LCD-scherm was het al aardig wennen maar wordt dit straks erger als ik een PS3 met GH3 aanschaf?

:D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
PunisherADF schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:49:
[...]

Hier precies hetzelfde, Cliffs of Dover ging echt lekker, Number of the Beast was redelijk te doen... naja wat oefening voor het begin van Slayer (1e mosh) kwam ik daar ook doorheen(de rest van het nummer is aanzienlijk makkelijker!)... Maar Metallica wil maar niet die hele rits HO/PO is echt irritant, en als ik dat dan net haal ga ik in het volgende stuk af :'( ... Terwijl ik op expert zonder moeite nu tot 66% ben gekomen... naja vanavond nog maar ff de trainingsmode aan en dat stukje even oefenen. :*)
Dan heb je het lastigste stuk nog niet eens gehad....de boss battle tegen lou aan het einde van hard is namelijk pas echt een uitdaging. Ik had metallica al geoefend tijdens coop op hard en daar ook gehaald dus tijdens single player was dat niet meer lastig. Slayer koste wat meer tijd, maar de battle tegen lou is gewoon te irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:25
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:04:
Ik was van plan binnenkort (lees: dit weekend) een PS3 of een Xbox 360 aan te schaffen dus ik zal me dan wel bij de GoT-GH-community melden. Ik ben trouwens wel een beetje bang voor de doem-scenario's over HD TV's en guitarhero. Met mijn PS2 op mijn LCD-scherm was het al aardig wennen maar wordt dit straks erger als ik een PS3 met GH3 aanschaf?

:D
Bij mijn iets meer vermogende vrienden met hdtv's heb ik gemerkt, dat je HDTV lag problemen zo goed als opgelost kunnen worden als je hem gewoon even goed kalibreert. (meestal iets van 18ms oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PunisherADF
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-04 14:29
SnackMasterFlex schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:10:
[...]

Dan heb je het lastigste stuk nog niet eens gehad....de boss battle tegen lou aan het einde van hard is namelijk pas echt een uitdaging. Ik had metallica al geoefend tijdens coop op hard en daar ook gehaald dus tijdens single player was dat niet meer lastig. Slayer koste wat meer tijd, maar de battle tegen lou is gewoon te irritant.
Mmmm wordt nog frusterend vanavond dus als ik dat zo lees. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mede gitaar"helden",

Sinds dit weekend in het bezit van het spel (voor de 360), en al vond mijn zoontje het eerst wel raar om zijn vader met zo'n speelgoed gitaartje bezig te zien inmiddels is het een vertrouwd beeld voor 'm ;)

Met redelijk gemak door easy heen gegaan, op het nummer raining blood na, dat wordt nog wat met dat nummer op de hogere moeilijkheidsgraden... Hoop dat ik 'm binnenkort op 5 sterren weet te fixen. 100% een paar keer "bijna" gehaald. Heeeel zuur om vlak voor het einde van het nummer opeens te beseffen dat je nog geen fout hebt gemaakt, en dan van de zenuwen... Laat ik het zo zeggen, mijn eerder genoemde zoontje leert er weer wat nieuwe woorden bij! :X

Als ik zo naar de achievements kijk wordt het nog een hele toer om meer dan 200 punten te gaan halen. Helaas heb ik nog niemand in mijn omgeving zo gek gekregen om ook een gitaar te kopen om samen te jammen, dus ff geen co-op. Online moet ik nog proberen, maar het lijkt dat iedereen daar minimaal op hard speelt, dus eerst nog maar even oefenen. In mijn friendslist sowieso weinig GH3 spelenden. Mocht iemand een keer wat online willen doen: RomeoSquare NL

Heb me ook ingeschreven bij GOT Rock, maar eerlijk gezegd geen idee wat dat inhoud. Waar is hier meer info over te vinden (en ook over tournaments?). Op de website zelf vind ik niets...

Nog 2 uurtjes dan zit de werkdag er weer op... _/-\o_

Grtz
RR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
De eerste PC Patch is uit en fixed een aantal bugs. Helaas nog steeds niet de mogelijkheid om je account te linken. Hopelijk zullen ze hier gauw wat aan veranderen.
De patch is hier te downloaden: http://www.aspyr.com/software/news/85/192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
de ps3 patch is ook uit (alleen in de USA uiteraard.... :( )

ik snap dat echt niet wij moeten al langer wachten op DLC, nu weer patches.... ik wordt een beetje moe van Activision (en dat heeft ook te maken met het feit dat ik rock band thuis heb liggen en er niets mee kan doen omdat ze een patch van Harmonix tegen houden..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:42
*Aangemeld voor tourgroep: Gerjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Laatst online: 15-03 17:41
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:00:
Dag mede gitaar"helden",

Als ik zo naar de achievements kijk wordt het nog een hele toer om meer dan 200 punten te gaan halen.
helden tussen '' '' :P ik ben de held al hoor (A) :P

ik heb nu 225 achievement punten in dit spel. ik denk dat ik max de 350 ga halen totdat er een glitch uitkomt.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 22:28
Zo mijn vriendin had ook GH3 gekocht voor de wii. Moet echt zeggen,begin beetje lastig maar ga nu als een speer, behalve me vriendin die bakt er niks van >:) :D En dan worden ze sjaggie :D Als een andere het beter kan, hehehe. Zekers het geld waard voor dit spel. Muziek is echt super tof!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Heb gister Guitar Hero 3 gehaald voor de Xbox, echt superspel! _/-\o_ Maar ik heb een probleem, de 4e knop (de blauwe) wordt 6 van de 10 keer niet gedecteerd als ik die aansla, het ene moment werkt ie prima maar het andere mis ik elke blauwe noot omdat dat ding mijn aanslag niet registreert, het is zelfs zo apart dat ik het ene potje wel gebruik van de knop kan maken en het andere potje niet! Erg lastig met nummers >medium

Ik denk dus om 'm te wisselen, lijkt mij logisch dat het aan dat ding ligt. Heb ook met andere vingers geprobeerd die knop werkend te krijgen maar ook bij middelvinger/wijsvinger verandert er niets.

Terugbrengen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Heb je gecontroleerd of hij goed vast zit? Ik dacht dit probleem ook te hebben maar was hij niet in dat palletje gevallen. (niet vast geklikt)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Hoe bedoel je? De hele hals of de knop an sich?

De hals zit namelijk gewoon vast, en geeft aan de onderkant ook aan dat ie gelocked zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:42
Hebben redelijk veel gitaren last van, door de belachelijke keuze de hals los van de body te maken. Echt als je die verbinding ziet, paar pinnetjes die een vlakje moeten raken. En je ziet dat er speling in de verbinding zit, man man man.

Maar goed die pinnetjes maken dus niet goed verbinding met de "vlakjes". Of de kabels zijn op de verkeerde plekken doorgeprikt. (Soort IDE kabels, gewoon op pinnetjes geprikt om ze op hun plek te houden...)

Ik prefereer ook nog steeds de GH2 gitaar, strummen en aanslaan van de knoppen gaat veel soepeler. Bij de GH3 gitaar lijken die knoppen soms wel te blijven hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:59:
[...]

helden tussen '' '' :P ik ben de held al hoor (A) :P

ik heb nu 225 achievement punten in dit spel. ik denk dat ik max de 350 ga halen totdat er een glitch uitkomt.
Domme vraag, maar waar kan ik mijn achievementpoint vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-07 15:15
Je hebt een Xbox360? Dan simpelweg waar je al je andere achievementpoints kunt bekijken!

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok even een vraagje die ongetwijfeld al eerder is gesteld maarrrrr hier komt ie:

Ik heb op de ps3 gh3 (meesterlijk spel) maar nu had ik deze graag met iemand willen spelen die geen geen console heeft, alleen pc dus en daar wel gh3 op heeft staan, is mijn gitaat compatible met de pc versie (volgens mij wel, maar wil het graag zeker weten) en moet ik hier nog een patch oid voor downloaden??? bedankt voor de reactie(s)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

google vraag: eerste hit!

Volgende keer kan je het zelf zoeken. ;)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:32:
google vraag: eerste hit!

Volgende keer kan je het zelf zoeken. ;)
haha nou je meost eens weten wat voor een search phrases ik heb geprobeert maar kwam nooit tot een duidelijk antwoord :) zo simpel als de joune, ja dat verwacht je niet.. bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Zo ik heb een nieuwe, werkt nu prima, medium nummers gaan top maar zodra ik na hard ga word het echt pittiger. Erg lastig om te moeten wennen aan verschuiven van je vingers, maar oefening baart kunst en 't is het zeker waard!

Beetje uitdaging is niet weg :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
tip: bestel noooit wat bij de wehkamp, ook al is het goedkoop (het was 72 euro voor gh3 op de ps3).Vlak voor release besteld, 1x foutief een ps2 exemplaar gekregen, tot nu toe nog steeds geen GH3 gezien. 2 excuus telefoontjes, maar levertijd is nu opeens verzet van 1 naar 4 weken... Gaat dus nog wel eventjes duren.
Erg leuk als het spel overal al die tijd in de winkels ligt en MM nu een aanbieding heeft... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
Voor de Wii bezitters, zin in een potje GH3 online, voeg me dan toe :)
Friendcode staat in me signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3lmo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:19:
Heb gister Guitar Hero 3 gehaald voor de Xbox, echt superspel! _/-\o_ Maar ik heb een probleem, de 4e knop (de blauwe) wordt 6 van de 10 keer niet gedecteerd als ik die aansla, het ene moment werkt ie prima maar het andere mis ik elke blauwe noot omdat dat ding mijn aanslag niet registreert, het is zelfs zo apart dat ik het ene potje wel gebruik van de knop kan maken en het andere potje niet! Erg lastig met nummers >medium

Ik denk dus om 'm te wisselen, lijkt mij logisch dat het aan dat ding ligt. Heb ook met andere vingers geprobeerd die knop werkend te krijgen maar ook bij middelvinger/wijsvinger verandert er niets.

Terugbrengen dus?
Het is een bekend probleem en in principe moet je 'm kunnen ruilen. Moet de winkel er nog wel een hebben liggen natuurlijk. Andere oplossing is elastiek spannen of deze oplossing: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=628006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben hier ook mensen GH3 op de pc draaien gebruikmakend van een gitaar/controller en toetsenbord zodat 2 mensen op 1 pc samen kunnen rocken. hier lukt eht nl niet, heb bovenstaande link geprobeerd (post van borgoth) maar dan herkend ie alleen de gitaar en niet de gitaar en toetsenbord als losse controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:24:
[...]

Het is een bekend probleem en in principe moet je 'm kunnen ruilen. Moet de winkel er nog wel een hebben liggen natuurlijk. Andere oplossing is elastiek spannen of deze oplossing: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=628006
Heb ook al een nieuwe ;)

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:03

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ben eigenlijk ook van plan om deze week Guitar Hero III aan te schaffen (mits ik hem kan vinden natuurlijk). Nu zit ik in het lastige parket dat ik moet gaan kiezen tussen de Wii en 360 versie van GH3. Van de reviews wordt ik niet veel wijzer dan, Grafisch is de 360 versie beter, maar de Wii gitaar heeft weer leuke extra's. Is er iemand hier die beide versies heeft gespeeld?

Op online gebied kan ik denk ik beter gaan voor de 360 versie. Xbox Live werkt natuurlijk iets beter dan het online gebeuren bij de Wii. Alleen wordt dit spel een beetje online gespeeld?

Kwa prijs (en ook meerprijs van een nieuwe gitaar) kan ik weer beter voor de Wii versie gaan. Ook heeft de Wii versie geen extra batterijen nodig. Iemand die me met dit dilemma vooruit kan helpen?

uhm...

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ga voor de 360 versie, geen twijfel mogelijk :).
Lekker snelle laadtijden, de mogelijkheid om nieuwe nummers te downloaden en de online play is zoveel eenvoudiger dan de Wii versie. EN bonusfilmpjes in HD kwaliteit natuurlijk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
en natuurluijk de achievements op je 360 ;)

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol alleen voor de controler nog een 360 versie gekocht.. Heb mijn extra game maar onder de boom gelegt voor mijn Stief Broertje als kado :) .. tja zonder guitar :)

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

Eindelijk Cliffs of Dover op Expert weten te halen *o*. (helaas wel in quick play). Kom echt niet voorbij het nummer van Slayer op Expert. Iemand nog tips die hem al wel gehaald heeft? Of gewoon oefenen oefenen oefenen!? :P
Bloederig

Netherlands Netherlands Difficulty: EXPERT
Score: 83,229
Groupies: 777

Verwijderd

Bloederig schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:47:
Eindelijk Cliffs of Dover op Expert weten te halen *o*. (helaas wel in quick play). Kom echt niet voorbij het nummer van Slayer op Expert. Iemand nog tips die hem al wel gehaald heeft? Of gewoon oefenen oefenen oefenen!? :P
Ik ben pas tot 31% gekomen bij cliffs of dover, de bridge in dat nummer vind ik heel moeilijk. Slayer is een kwestie van net zo lang oefenen tot je hersen dood bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die GH3 teleurstellend vinden? Ik heb nu eindelijk de tijd gehad om 1 en 2 uit te spelen op medium na zoveel tijd. GH3 ziet er schitterend uit. Maar het spel irriteert me. Allereerst de soundtrack. Ik heb nu 10 nummers uitgespeeld en alleen Barracuda van Heart heeft GH1/2 kwaliteiten imo. Dan de battle mode met die gitarist. Wat een irritant gedoe. Ik wil guitar spelen geen Mortal Kombat. Kom er overigens niet langs, snap het niet. En de interface is lelijker en moeilijker dan bij GH1/2 imo. Ik vind het echt zwaar tegenvallen en kijk met weemoed terug naar GH1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:22:
Zijn er ook mensen die GH3 teleurstellend vinden? Ik heb nu eindelijk de tijd gehad om 1 en 2 uit te spelen op medium na zoveel tijd. GH3 ziet er schitterend uit. Maar het spel irriteert me. Allereerst de soundtrack. Ik heb nu 10 nummers uitgespeeld en alleen Barracuda van Heart heeft GH1/2 kwaliteiten imo. Dan de battle mode met die gitarist. Wat een irritant gedoe. Ik wil guitar spelen geen Mortal Kombat. Kom er overigens niet langs, snap het niet. En de interface is lelijker en moeilijker dan bij GH1/2 imo. Ik vind het echt zwaar tegenvallen en kijk met weemoed terug naar GH1/2.
Mij ligt de soundtrack juist beter, maar dat is kwestie van smaak. Die boss battles kun je vrij makkelijk winnen. Zorg ervoor dat je juiste 'items' aantikt, dan kun je ze vervolgens gebruiken met de vierpuntsdruktoets? (weet ik niet zeker meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gewoon je gitaar 'tilten' is toch iets makkelijker ;)

Ik vond eerst ook dat 1 & 2 stúkken beter waren (eigenlijk nog steeds wel hoor), maar na vanmiddag door hard heen te zijn gefietst, omdat ik nog steeds keihard vast zit bij "The Metal" @ expert, begin ik veel nummers echt hard te waarderen :)

Sterker nog.. ik ga gelijk weer even spelen :Y)

Zou er in de nabije toekomst misschien nog een GH 1 / 2 songpack gedownload kunnen worden ?
Lijkt me echt een gouden zet dacht ik zo.. Daar zou ik ook wel wat voor over hebben natuurlijk.
Mocht dit niet het geval zijn, koop ik deel 2 er gewoon nog bij (heb 'm al op de PS2, maar draad = mèh)

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 21-12-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wanneer GH3 voor de Mac naar nederland komt?? op de amerikaanse store is ie al te koop, maar in de nederlandse store niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:25
Hey, ik merk net dat de profile page van guitarhero.com gepimpt is, veel meer info over de gespeelde liedjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gisteren wilde ik mijn gamertag koppelen aan mijn account op www.guitarhero.com. Dat is niet gelukt, de code in de game die ik moest invullen op de site werd niet herkend. Heeft iemand dat ook meegemaakt?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Zeker weten dat je hem goed over genomen hebt?
een 0 (nul) als een O gezien, een 1 als een hoofdletter i?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

Canaria schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:23:
Gisteren wilde ik mijn gamertag koppelen aan mijn account op www.guitarhero.com. Dat is niet gelukt, de code in de game die ik moest invullen op de site werd niet herkend. Heeft iemand dat ook meegemaakt?
Ik had in het begin hetzelfde probleem. Uiteindelijk gewoon de volgende dag nogmaals geprobeerd, toen werkte het wel.
Zelfde als dat bij mij het inloggen in de header van de website niet werkte, maar ik kon wel inloggen in wanneer de inlogpagina normaal ingeladen werd.
IMO is de website gewoon nog een beetje buggy :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

iemand al losse gitaren gevonden voor de wii? Ik zag ze gister bij futurezone in r'dam voor 59,- maar jammer genoeg alleen voor xbox360/ps2/pc en niet voor de wii :'(

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Help!

Ik heb echt moeite moet veel dezelfde notes achter elkaar: dus een hele serie groen snel achter elkaar (met of zonder zichtbaar einde). Is er hier een tip / best-practise voor ?

Alt strumming ?
Tellen van noten ?
Niet berekend doen, maar zo snel mogelijk strummen ?

Ik houdt het vaak 1 set (net) vol, en dan heb ik of ontiegelijk kramp in mijn arm, of het hele nummer klinkt voor geen meter meer omdat ik teveel/te weinig strum. :|

Voorbeeld waar het mis gaat is bijv. Priestess - Lay down op medium. Afwisseling van 2 snelle noten voor langere tijd & er achteraan weer zo'n hele rot serie. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door StarWolfer op 23-12-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Je weet wel dat je met een lange rij dezelfde notes die note gewoon ingedrukt kan houden he? :P

Zit zelf nu in Tier 6 op Hard maar meer dan 75-80% hit heb ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Serieus.. dat moet je echt zo snel mogelijk tot je standaard slag maken als je een beetje door expert mode wil komen. Dan hoef je daar iig niet meer over na te denken. Geloof me, dat scheelt al een hoop.

Ik ga zo maar weer 's verder. Geweldig hoe lang die gitaar nog leeft op die twee bijgeleverde penlites overigens !
Ben eindelijk voorbij The Metal en ben nu gestrand bij 3's & 7's. Komt helemaal goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Aha, met alt strumming bedoelen ze op en neer |:( ik dacht dat hij het gewoon op de pc speelde ofzo.
Ik zit nu zelf na 2 weken op Hard(GH1 en 2 niet gespeeld) maar moet eerlijk zeggen dat ik op en neer strummen maar kut vind. Dat nummer van Barracuda op Hard en Slayer op medium heb ik toch wel veel problemen mee om het bij te houden. Misschien moet ik dan toch ook maar gaan oefenen om op en neer te strummen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

.KeN. schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:07:
[...]

Serieus.. dat moet je echt zo snel mogelijk tot je standaard slag maken als je een beetje door expert mode wil komen. Dan hoef je daar iig niet meer over na te denken. Geloof me, dat scheelt al een hoop.

Ik ga zo maar weer 's verder. Geweldig hoe lang die gitaar nog leeft op die twee bijgeleverde penlites overigens !
Ben eindelijk voorbij The Metal en ben nu gestrand bij 3's & 7's. Komt helemaal goed ;)
Heb de duracelletjes in mijn wiimote al 3x moeten vervangen :D

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Marrruuuk schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:43:
Aha, met alt strumming bedoelen ze op en neer |:( ik dacht dat hij het gewoon op de pc speelde ofzo.
Ik zit nu zelf na 2 weken op Hard(GH1 en 2 niet gespeeld) maar moet eerlijk zeggen dat ik op en neer strummen maar kut vind. Dat nummer van Barracuda op Hard en Slayer op medium heb ik toch wel veel problemen mee om het bij te houden. Misschien moet ik dan toch ook maar gaan oefenen om op en neer te strummen.
je geraakt het nochtans snel gewoon hoor, en het is simpelweg onmogelijk om degelijke scores te halen op hard/expert zonder deze techniek ;)

Dit weekend men 360+gitaar meegenomen naar een lanparty. Meteen een zooi duel achievements gehaald :). Moet alleen dat ding opnieuw op het internet aansluiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Ik ben nu bezig met 5 sterren halen voor alle medium songs.

Nu vraag ik me af, is er eigenlijk een manier om te zien hoeveel punten / % ik per song moet halen om hiervoor 5 sterren te krijgen?

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22
Iemand enig idee waar ik voor het eind van het jaar nog een GH3 bundel voor de Wii kan halen?! :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:05:
Iemand enig idee waar ik voor het eind van het jaar nog een GH3 bundel voor de Wii kan halen?! :)
niet... ben ik bang

ze zijn bijna overal uitverkocht..
je moet er denk ik met toeval tegen aan aanlopen.
de volgende leveringen komen pas in januari. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:10:
[...]

niet... ben ik bang

Hmmmz... das wel jammer. Na de kerst ff in wat winkels kijken misschien.

Zouden in januari ook de losse gitaren verkrijgbaar zijn voor de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowDesign schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:18:
[...]

Hmmmz... das wel jammer. Na de kerst ff in wat winkels kijken misschien.

Zouden in januari ook de losse gitaren verkrijgbaar zijn voor de Wii?
de bedoeling was dat die er al dit jaar zouden zijn.
maar ik denk niet dat ze dat gaan redden.
ik heb gisteren gesproken met verschillende winkels.
en voor ps3 xbox 360 en pc zijn de vooraden gewoon goed.
alleen voor de wii niet.
die dingen gaan als warme broodjes over de balie.
bij de mediamarkt in enschede is er al een beste lijst van 20 wachtende :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:28:
[...]

de bedoeling was dat die er al dit jaar zouden zijn.
maar ik denk niet dat ze dat gaan redden.
ik heb gisteren gesproken met verschillende winkels.
en voor ps3 xbox 360 en pc zijn de vooraden gewoon goed.
alleen voor de wii niet.
die dingen gaan als warme broodjes over de balie.
bij de mediamarkt in enschede is er al een beste lijst van 20 wachtende :|
Hoeveel kost de Wii bundel bij de Mediamarkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
FlowDesign schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:05:
Hier in Apeldoorn bij de BartSmit liggen er nog genoeg, denk nog wel stuk of 10/15 tenminste eergister nog dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

FlowDesign schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:19:
[...]

Hoeveel kost de Wii bundel bij de Mediamarkt dan?
ik heb hem daar 2 weken geleden ofzo gehaald voor 89,95 ofzo. Niet heel duur.

De losse gitaren is wazig. Ze zouden inderdaad 21 december komen. Dat veranderde ineens naar 24 december en nu zijn ze helemaal niet leverbaar meer.

Volgens Mediamarkt komen ze ook helemaal niet meer los en moet je een bundel kopen.. (dat lijkt me wat sterk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
console schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:37:
[...]

Hier in Apeldoorn bij de BartSmit liggen er nog genoeg, denk nog wel stuk of 10/15 tenminste eergister nog dan.
9 jaar geleden woondde ik nog in Vaassen, dan had ik er iets aan gehad :')
Om nou helemaal vanuit Eindhoven naar Apeldoorn te rijden vind ik een beetje te gek :P

Maar er is dus nog hoop :D
Ik ga ff MediaMarkt ofzo bellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26

Bosmonster

*zucht*

console schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:37:
[...]

Weet je zeker dat dat voor de Wii is, want dat kan ik me namelijk erg moeilijk voorstellen als die werkelijk overal, inclusief webwinkels, is uitverkocht.

Denk dat je PS2/3/360/PC dozen hebt gezien, daar staat het hier bij de MM ook vol mee, maar geen Wii doosjes te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Bosmonster schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:38:
De losse gitaren is wazig. Ze zouden inderdaad 21 december komen. Dat veranderde ineens naar 24 december en nu zijn ze helemaal niet leverbaar meer.

Volgens Mediamarkt komen ze ook helemaal niet meer los en moet je een bundel kopen.. (dat lijkt me wat sterk).
Hm, ik lees overal dat ze wel komen, maar dan in Q1 2008 wat dus net zo goed begin april kan worden.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Not Pingu schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:59:
[...]

Hm, ik lees overal dat ze wel komen, maar dan in Q1 2008 wat dus net zo goed begin april kan worden.
ik denk eerlijk gezegd wel wat eerder dan april....
als ze dat doen zijn ze heel dom bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Nou ik heb zo'n beetje iedere winkel in Centrum Eindhoven bezocht of gebeld maar GH3 voor de Wii is nergens te krijgen ;(

Iedereen zegt dat ze pas ergens in januari weer komen, als mede de losse gitaren.
Dus ik denk dat ik maar gewoon on-line ergens bestel en dan zie ik wel wanneer het binnen komt.
Waar zou ik die het beste kunnen bestellen? Qua snelle levering en betrouwbaarheid.

[ Voor 32% gewijzigd door FlowDesign op 24-12-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Heb me net even aangemeld by got rocks tour group, :D

MightyMike82

[ Voor 34% gewijzigd door Mighty_Mike33 op 24-12-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net ook maar GH3 voor PS3 gekocht. Ziet er al beter uit dan de PS2 versie ;)

Keb me aangemeld voor de GoT Rock group; naam: Bouke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:10:
[...]

niet... ben ik bang

Wat raar, ik heb die van mij vanmiddag gekocht bij de Bart Smit in Vlaardingen. Daar stonden er afgelopen woensdag nog 7, vanmiddag nog 2, en nu nog maar 1. :P

Maar volgens mij heb ik een probleem met mijn gitaar. Ik kan niet alt strummen, ook in het menu kan ik niet omhoog kiezen met die strum bar. Ben nu net met easy voorbij Slash, dus het is nu nog niet zo'n heel erg groot probleem, maar dit hoort niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:17
Nog meer PC-spelers die last hebben van juist méér lag na het installeren van de 1.1 patch?

Zowel met als zonder de no-cd van 1.1 heb ik op dit moment soms last van complete freezes,
iets wat me met de 1.0 versie nog nooit was gebeurd.

Zit er sterk over te denken om terug te gaan naar 1.0 als dit zo blijft

specs: AMD64 3000+ / 1GB / 7800GS 256MB
instellingen: 1280*1024 / low / no crowd / no physics / no lens flare

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
@BSTNjitRAM

Het is gewoon een slechte port. Ik heb zelfs nog lag op m'n E6850, 4GB RAM en 8800GT. Op 1024x768.
En dan kunnen we niet eens onze stats uploaden naar de guitar hero site. Ik vind het echt een slechte goedkope port van Aspyr. 't is dat ik geen console heb, want anders had ik hem zeker niet voor de pc gehaald.

edit: verder merk ik eigenlijk geen verschil na het installeren van de patch.

[ Voor 11% gewijzigd door addictive_rhymz op 24-12-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bloederig schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:42:
[...]

Ik had in het begin hetzelfde probleem. Uiteindelijk gewoon de volgende dag nogmaals geprobeerd, toen werkte het wel.
Zelfde als dat bij mij het inloggen in de header van de website niet werkte, maar ik kon wel inloggen in wanneer de inlogpagina normaal ingeladen werd.
IMO is de website gewoon nog een beetje buggy :).
Het is nu ook gelukt hier :)
Ik heb vandaag medium career uitgespeeld. De laatste battle was wel even moeilijk, maar ook die heb ik uiteindelijk gehaald. Voorlopig waag ik me nog niet aan Hard. Eerst op Medium alles met minstens 4 sterren halen. Op Easy heb ik alles op Slayer na met 5 sterren.
Moet wel zeggen dat het typen wat lastig gaat na een paar uurtjes GH spelen :D

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Canaria schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:59:
[...]
Moet wel zeggen dat het typen wat lastig gaat na een paar uurtjes GH spelen :D
Het beeld voor je ogen wil maar niet stilstaan he? :p
Dan moet je echt eens de eerste games van Harmonix spelen (Frequency/Amplitude), daar was dat tunneleffect nog een gradatie erger en werd je echt duizelig als je stopte na een uurtje spelen. Dit mede omdat je ook nog eens moest draaien in de tunnel en door de psychedelische achtergronden. Youtube geeft je een mooi idee wat voor een verbetering Guitar hero is op dit vlak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
addictive_rhymz schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:45:
@BSTNjitRAM

Het is gewoon een slechte port. Ik heb zelfs nog lag op m'n E6850, 4GB RAM en 8800GT. Op 1024x768.
En dan kunnen we niet eens onze stats uploaden naar de guitar hero site. Ik vind het echt een slechte goedkope port van Aspyr. 't is dat ik geen console heb, want anders had ik hem zeker niet voor de pc gehaald.

edit: verder merk ik eigenlijk geen verschil na het installeren van de patch.
Volgens mij werkt het spel gewoon niet zo goed op nvidia kaarten, bij mij loopt die namelijk met alles op high 1600x1200 super vloeiend (q6600 @3.6ghz, 2900XT, 4GB ram 800mhz).
ik heb nog nooit ook maar iets van lag gehad, gewoon super vloeiend! (zowel met 1.0 als met 1.1)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

Boeboe schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:16:
[...]

je geraakt het nochtans snel gewoon hoor, en het is simpelweg onmogelijk om degelijke scores te halen op hard/expert zonder deze techniek ;)
ik moet zeggen. voorlopig gaat het bij mij prima zonder alt strumming tenzij ik op snelheden à la Knights of Cydonia (expert) moet spelen... dan pak ik snel over, maar verder gebruik ik echt alleen naar beneden strummen, gewoonweg omdat ik er dan veel meer controle over heb!

toch wil ik het wel een keer leren, want je hebt uiteindelijk wel meer endurance gezien je niet als een idioot moet strummen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:17
@addictive_rhymz && tjtristan

het vreemde was juist dat die freezes (stilstaand beeld en loopend geluid, daarna beeld en geluid extra snel en dan weer gewoon verder) niet voorkwamen bij de 1.0 versie.

Pas sinds ik de patch heb geïnstalleerd zijn deze freezes gekomen (daarvoor enkel heel af en toe wat haperingen, maar nóóit zo erg als freezes).

Ik zal er wel achter komen als ik het spel opnieuw installeer, gelukkig laat hij bij deïnstallatie wel de save files gewoon staan.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

• matthijst
  • Laatst online: 22:59
FlowDesign schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:18:
GH3 voor de Wii is nergens te krijgen ;(

Waar zou ik die het beste kunnen bestellen? Qua snelle levering en betrouwbaarheid.
Iemand?

[ Voor 34% gewijzigd door matthijst op 27-12-2007 08:36 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

Iemand die in de omgeving Amersfoort nog weet of de Wii versie nog ergens te krijgen is ?

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Is er iemand die binnenkort (vanmiddag/vanavond) online wil spelen op de Wii?
Kwa skill zit ik nu halverwege hard, maar het meeste haalde ik 3/4 sterren. Medium beheers ik wel goed (laatste tiers soms wat minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
vanavond lekker hele avond met een 360 guitar de (van usenet geplukte) PC versie van Guitar Hero 3. Met 70 euro voor de guitar en 20 euro voor de wireless gaming reciever for windows bij de plaatselijke gameshop heb ik activision wel genoeg gesponserd dacht ik...
Draait hier redelijk op een p4 2,8ghz HT 2 gb pc3200 radeon 9800 pro :) Na een avondje spelen met de hakken over de sloot een paar songs op medium gespeeld na avondje met 4 gasten rouleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ja, en nog vragen mensen zich af waarom de PC versie zo'n slechte support krijgt van activision :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel nu ongeveer een week voor de WII en vemaak me er prima mee :P

Zijn er alleen meer mensen waarbij de Whammy bar tijdens het spelen snel naar beneden zakt (dus naar de grond gericht gaat staan) ?

Ik heb hier veel naar gegoogled en op de Guitar Hero site gekeken en zie dat ik zeker niet de enige ben die dit heeft alleen is me nu nog steeds niet duidelijk of dit nu redelijk normaal is of dat ik nu een foutieve gitaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Nou ik heb zo'n beetje iedere winkel in Centrum Eindhoven bezocht of gebeld maar GH3 voor de Wii is nergens te krijgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Laatst online: 23-07 01:32
Ook ik ben op zoek naar Guitar Hero 3 voor de Wii. Maar heb de hoop al opgegeven. Denk dat het gewoon wachten wordt op de volgende levering. Geen idee wanneer die is, maar misschien bevat die dan wel de fix voor het mono geluid.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
_.-SuperstaR-._ schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:02:
Ook ik ben op zoek naar Guitar Hero 3 voor de Wii. Maar heb de hoop al opgegeven. Denk dat het gewoon wachten wordt op de volgende levering. Geen idee wanneer die is, maar misschien bevat die dan wel de fix voor het mono geluid.
Ik denk dat dat wel de reden is van het feit dat deze niet meer aan de winkels geleverd is.
Waarschijnlijk hebben ze de uitlevering van de mono-geluid versies stop gezet om er de juiste DVD'tjes bij te doen. Voor zover ik weet zou iedereen met een mono-geluid versie ook in januari zijn spel om kunnen ruilen.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?