Dag mede gitaar"helden",
Sinds dit weekend in het bezit van het spel (voor de 360), en al vond mijn zoontje het eerst wel raar om zijn vader met zo'n speelgoed gitaartje bezig te zien inmiddels is het een vertrouwd beeld voor 'm
Met redelijk gemak door easy heen gegaan, op het nummer raining blood na, dat wordt nog wat met dat nummer op de hogere moeilijkheidsgraden... Hoop dat ik 'm binnenkort op 5 sterren weet te fixen. 100% een paar keer "bijna" gehaald. Heeeel zuur om vlak voor het einde van het nummer opeens te beseffen dat je nog geen fout hebt gemaakt, en dan van de zenuwen... Laat ik het zo zeggen, mijn eerder genoemde zoontje leert er weer wat nieuwe woorden bij!
Als ik zo naar de achievements kijk wordt het nog een hele toer om meer dan 200 punten te gaan halen. Helaas heb ik nog niemand in mijn omgeving zo gek gekregen om ook een gitaar te kopen om samen te jammen, dus ff geen co-op. Online moet ik nog proberen, maar het lijkt dat iedereen daar minimaal op hard speelt, dus eerst nog maar even oefenen. In mijn friendslist sowieso weinig GH3 spelenden. Mocht iemand een keer wat online willen doen: RomeoSquare NL
Heb me ook ingeschreven bij GOT Rock, maar eerlijk gezegd geen idee wat dat inhoud. Waar is hier meer info over te vinden (en ook over tournaments?). Op de website zelf vind ik niets...
Nog 2 uurtjes dan zit de werkdag er weer op...
Grtz
RR