[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.388 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

Sjongejonge zeg. :(
Ik krijg _nu al_ weer het probleem dat mijn controller steeds slechter gaat reageren op mijn aanslagen. Dit zelfde probleem had ik bij de GH2 controller ook al. De veerkrachtigheid (de "klik" van de fretbuttons) wordt steeds minder waardoor je steeds minder gevoel krijgt in wat je nu precies aantikt. Ook de strum bar begint weer raar te doen. Als je 1 keer aanslaat en hem terug laat schieten slaat ie zelf nog wel een keer voor je aan. Echt zwaar frustrerend omdat ik nou nevernooit meer in de buurt van mn eigen scores kan komen.
Jammer! Ik dacht dat ze nou eindelijk eens een goede controller hadden gebouwt (zo voelde het echt na tijden lang de GH2 controller te hebben gebruikt en dan over te stappen) maar de durability is echt weer blijkbaar niet gemaakt voor mij.

Meer mensen met hetzelfde probleem of ligt het toch echt aan mij? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoe vaak speel je juist? Ik had problemen met een van de knoppen die minder goed reageerde, waardoor ik noten mistte en geen holds kon houden. Ik heb de nek opengevijsd en alle switches met een vochtig doekje terug propergemaakt. Heb meteen ook de contactpunten voor de verbinding tussen de nek en het chassis iets naar voor gezet, en nu werkt hij beter dan ooit tevoren :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik heb vanmiddag even in Amersfoort rond gelopen maar niets kunnen vinden voor de Wii.
Zal inderdaad wel wachten worden totdat er weer wat voorraad is... Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Voor iedereen die er nog belang bij heeft. (Hoop dat ze er nog zijn).
Er stonden maandag nog een aantal WII Versies bij de MediaMarkt in Hengelo. (Bar weinig).
Heb hem gekregen voor kerst. Moet zeggen dat het een fantastisch spel is, mn eerste GH...
Werkt allemaal ook perfect.
Alleen heb ik het volgende probleem:
Bij de laatste boss op easy, kan ik niet schudden met de gitaar, ik kan hem dus niet inmaken. Als ik schud, komt er geen 'starpower' (ofzo) uit. En kan ik hem dus die akelige dingen niet geven.
Hoe kan dit?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:18:
Voor iedereen die er nog belang bij heeft. (Hoop dat ze er nog zijn).
Er stonden maandag nog een aantal WII Versies bij de MediaMarkt in Hengelo. (Bar weinig).
Heb hem gekregen voor kerst. Moet zeggen dat het een fantastisch spel is, mn eerste GH...
Werkt allemaal ook perfect.
Alleen heb ik het volgende probleem:
Bij de laatste boss op easy, kan ik niet schudden met de gitaar, ik kan hem dus niet inmaken. Als ik schud, komt er geen 'starpower' (ofzo) uit. En kan ik hem dus die akelige dingen niet geven.
Hoe kan dit?
ik gebruik altijd het min knopje misschien moet je dat even proberen?
tenminste die gebruik ik altijd ipv schudden.
je moet namelijk behoorlijk schudden voor er wat gebeurt en die knop zit bijna onder je hand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22
Gewoon harder schudden :)

Ik zoek eigenlijk een Wii versie in de buurt van Eindhoven. Anybody? :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:22:
[...]
je moet namelijk behoorlijk schudden voor er wat gebeurt en die knop zit bijna onder je hand :P
Je moet de gitaar gewoon 90 graden draaien hoor. Zou me zeer sterk verbazen dat dit met de Wii versie anders zou zijn :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

Boeboe schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:31:
Hoe vaak speel je juist? Ik had problemen met een van de knoppen die minder goed reageerde, waardoor ik noten mistte en geen holds kon houden. Ik heb de nek opengevijsd en alle switches met een vochtig doekje terug propergemaakt. Heb meteen ook de contactpunten voor de verbinding tussen de nek en het chassis iets naar voor gezet, en nu werkt hij beter dan ooit tevoren :)
speel eigenlijk iedere dag wel fanatiek een aantal nummers (tenzij ik zo'n baaldag heb hehe).
maar ik denk dat ik de controller inderdaad ook even uit elkaar ga halen.

is er nog iets bijzonders waar je op moet letten in dat geval ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
FlowDesign schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:23:
Gewoon harder schudden :)

Ik zoek eigenlijk een Wii versie in de buurt van Eindhoven. Anybody? :)
Heb em gehaald bij de Music Store in Best, had 2 dagen voor de launch gebeld, en ze hebben hem netjes achter gehouden zodra hij binnenkwam. Je moet trouwens wel heel veel geluk hebben want naast mijn gepreorderde doos, had hij er maar 1 meer besteld (maar 1 keertje bellen kan geen kwaad lijkt me zo).

EDIT: en nog maar een oproepje:

Iemand met de Wii versie die online wil spelen? Kwa moeilijkheidsgraad ergens midden in hard.

[ Voor 11% gewijzigd door Spooof op 28-12-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:07:
Zijn er alleen meer mensen waarbij de Whammy bar tijdens het spelen snel naar beneden zakt (dus naar de grond gericht gaat staan) ?

Ik heb hier veel naar gegoogled en op de Guitar Hero site gekeken en zie dat ik zeker niet de enige ben die dit heeft alleen is me nu nog steeds niet duidelijk of dit nu redelijk normaal is of dat ik nu een foutieve gitaar heb.
Bij mij valt die whammybar ook naar beneden (in tegenstelling tot mijn twee PS2 gitaren). Dit is net zoals bij een echte gitaar, dus ik zit er niet echt mee. Je moet hem dus goed pakken voordat je kan whammyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Zojuist mezelf aangemeld voor de GoT rock group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bloederig schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:58:
[...]

speel eigenlijk iedere dag wel fanatiek een aantal nummers (tenzij ik zo'n baaldag heb hehe).
maar ik denk dat ik de controller inderdaad ook even uit elkaar ga halen.

is er nog iets bijzonders waar je op moet letten in dat geval ?
Je zal merken dat de flatcable binnenin op horrorwijze doorboord is door een aantal plastic pinnetjes. Negeren, dit is blijkbaar normaal :p (al geeft het wel een WTF?! moment wanneer je het voor de eerste keer ziet). Voor de rest is het allemaal zeer voor de hand liggend, de hele mechaniek zit vrij eenvoudig in elkaar.

Check deze link als je niet zeker weet hoe je de contactpunten moet verplaatsen. Het is een heel eenvoudige, maar zeer efficiënte tweak. Daarna zit de nek ook zeer stevig in de gitaar (bij mij zat er voordien een beetje speling op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Spooof schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:03:
[...]

Heb em gehaald bij de Music Store in Best, had 2 dagen voor de launch gebeld, en ze hebben hem netjes achter gehouden zodra hij binnenkwam. Je moet trouwens wel heel veel geluk hebben want naast mijn gepreorderde doos, had hij er maar 1 meer besteld (maar 1 keertje bellen kan geen kwaad lijkt me zo).

EDIT: en nog maar een oproepje:

Iemand met de Wii versie die online wil spelen? Kwa moeilijkheidsgraad ergens midden in hard.
Dude! Gouden tip! Held! Koning! _O_ :D

Ik had direct gebeld en ze hadden er nog één voor de Wii. Ik was zwaar verbaasd :D
Apart laten leggen en om uurtje of 6 opgehaald.
Hopelijk vanavond nog ff spelen samen met een maat van me op zijn Wii want die van mij ligt nog uit elkaar om een bepaald dingetje in te solderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

die speling is normaal die heb ik ook.. maar je moet wel uit kijken nu.. De contacten drukken nu zeer diep in het PCB bordje.. en dat lijkt me ook niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:59
Vaag, in Duitsland liggen ze voor de Wii bij de Gamestop, maar ze wisten niet 100% zeker dat de Duitse versie ook Engelse taal ondersteunt (IT, SP, FR, DU staat er op de doos).
Iemand toevallig een Duitse Wii GH3 versie die kan melden of ie Engels in kan stellen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
valt me wel behoorlijk op dat echt iedereen het spel voor de Wii koopt :O denk omdat er toch meer mensen een wii hebben dan de rest ofzo maargoed.

gisteren eindelijk number of the beast op hard en one op 95% gefaald XD nog 2 nummers op hard en op expert nog een paar :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
FlowDesign schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:45:
[...]

Dude! Gouden tip! Held! Koning! _O_ :D

Ik had direct gebeld en ze hadden er nog één voor de Wii. Ik was zwaar verbaasd :D
Apart laten leggen en om uurtje of 6 opgehaald.
Hopelijk vanavond nog ff spelen samen met een maat van me op zijn Wii want die van mij ligt nog uit elkaar om een bepaald dingetje in te solderen :P
You`re welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
fingerhead schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:56:
valt me wel behoorlijk op dat echt iedereen het spel voor de Wii koopt :O denk omdat er toch meer mensen een wii hebben dan de rest ofzo maargoed.
Ik vind dat eigenlijk een logisch gevolg.
Zoiets als gitaarspelen past toch veel beter in het straatje van de (bediening van) de Wii dan welke andere console dan ook? Ik denk dat GH3 zelfs extra populariteit te danken heeft aan de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Weet iemand of guitar hero 2 te krijgen is zonder gitaar? dit omdat we guitar hero 3 willen kopen, maar guitar hero twee er erg graag bij zouden willen hebben (dit alles is natuurlijk voor de 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig met hard nu maar heb de gitaar maar weer weg gezet .. was bang dat ik hem ging slopen :|

zit vast bij dat liedje : "same old song and dance" van aerosmith.. hoogste was ik heb gehaald is 48% .. terwijl de rest toch redelijk lukt op hard.. echt frustrerend ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Activision heeft aangekondigd dat mensen die GH3 voor de Wii met mono-geluid hebben begin van dit jaar gratis een nieuwe DVD zullen krijgen van het spel met stereo-geluid. Heeft iemand een vermoeden hoe dat in zijn werk zal gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem =)

Oma ging naar de stad, heb haar gevraagd om eens te kijken of ze de game ergens vond, ineens vanmorgen telefoon dat ze onderweg was en dat ze het spel bijhad =)

PC versie natuurlijk, met een Gibson Xplorer. Na uren op het toetsenbord is een gitaar een hele verandering >.>

Kzal me ook aanmelden voor de tourgroup of wat het ook is zodra ik die functie vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
GH spelen zonder gitaar 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door FlowDesign op 02-01-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n kleine zusje is geweldig op de controller, ze vind die gitaar veel te onhandig/moeilijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had de game "verkregen" om te kijken of hij wel werkte op me PC, maar heb hem nu pas te pakken gekregen, die dingen zijn moeilijk te krijgen :P

En is het mogelijk dat je op de site je acc daar niet aan je acc op je spel kunt koppelen? ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forcemaster schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:34[/message]:
En is het mogelijk dat je op de site je acc daar niet aan je acc op je spel kunt koppelen? ._.
De site is alleen voor de Wii, XBOX360 en PS3. Je kunt er niks mee voor de PS2 en PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Vandaag waren de batterijen van mijn Xbox360 gitaar leeg :( tijdens een nummer. Het spel ging automatisch op de pauzestand, zodat ik de batterijen kon verwisselen, maar probeer dan maar weer in het nummer te komen, dat is onmogelijk.

Op Medium heb ik nu de career ruim gehaald en ik ben bezig om alle nummers op vijf sterren te halen. Dat lukt nog wel. Maar ik ben ook begonnen aan de career op Hard. Dat valt zwaar tegen. Alleen het eerste nummer heb ik gehaald, bij de rest kom ik niet voorbij de intro. De oranje button is nog wel te vinden, maar de noten komen ook nog eens veel sneller. De overgang naar Medium is hierbij vergeleken ontzettend simpel.

Hoe hebben jullie dat aangepakt? Gewoon veel oefenen in practice mode? Of zolang proberen tot het lukt? Practice mode de langzaamste stand zal nog wel gaan, maar ik heb ook bij Medium gemerkt dat langzaam beginnen en dan steeds het tempo opvoeren niet zoveel zin heeft.

In Expert mode heb ik vooralsnog alleen nog maar de "Blowin' It" achievement gehaald :P
Het zal nog wel een tijdje duren voordat daar progressie in komt.

Ik heb het spel nu een maand en speel bijna dagelijks. Hopelijk gaat Hard - en vervolgens Expert - me ooit nog lukken ...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Ik wacht nu al fucking vanaf 24 november op mijn exemplaar van Guitar Hero.. (de wii versie besteld bij GCshop...)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Canaria schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:54:
Vandaag waren de batterijen van mijn Xbox360 gitaar leeg :( tijdens een nummer. Het spel ging automatisch op de pauzestand, zodat ik de batterijen kon verwisselen, maar probeer dan maar weer in het nummer te komen, dat is onmogelijk.

Ik heb het spel nu een maand en speel bijna dagelijks. Hopelijk gaat Hard - en vervolgens Expert - me ooit nog lukken ...
echt vaag bij GH2 kon je na een maand dik hard spelen en hoor echt gewoon te vaak dat mensen nog niet eens voorbij de intro komen op hard. terwijl mensen medium op 5 sterren spelen. best wel knap :P bij GH2 awas 5 sterren lastig op medium maar hard makkelijk.

online moet je het niet hebben dat je batt leeg zijn die gaat gewoon door. :P zelfs in co-op hehe.
en het is idd lastig om weer terug te komen hij gaat gelijk beginnen en je ziet niet wat je vorige noten was wel jammer. dat ze niet een delay hebben gemaakt ofzo of een ander pop up menutje dat je iig je noten nog wel kan zien.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Geweldig spel! nu al een paar dagen gespeeld met me toetsenbord op de pc..Ben der best goed in geworden moet ik zeggen }:O

Maar 31december toch maar de stad in gegaan, maar kon het spel NERGENS vinden...
Bij de freerecordshop wel online op hun website te bestellen..maar in de winkel hadden ze hem niet..

Dus al sinds de 31ste besteld...en de 3-5 dagen levertijd staat er...Alleen staat de status van de bestelling nog steeds op "open" :( ben dus bang dat ze de 5 dagen niet gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
TripleQ schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:16:
Geweldig spel! nu al een paar dagen gespeeld met me toetsenbord op de pc..Ben der best goed in geworden moet ik zeggen }:O
Sorry hoor maar op een toetsenbord kan iedere aap het 8)7
Maar 31december toch maar de stad in gegaan, maar kon het spel NERGENS vinden...
Bij de freerecordshop wel online op hun website te bestellen..maar in de winkel hadden ze hem niet..

Dus al sinds de 31ste besteld...en de 3-5 dagen levertijd staat er...Alleen staat de status van de bestelling nog steeds op "open" :( ben dus bang dat ze de 5 dagen niet gaan halen...
Heb je een losse gitaar voor bij de PC besteld of voor een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Deze is misschien al langsgekomen maar wat dit 9-jarige ventje doet is echt niet normaal meer! :o

http://www.flabber.nl/archief/022590.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zojuist ook even weg laten leggen voor de PC. Dit spel lijkt me echt helemaal te gek en ik zag al muziek voorbij komen die helemaal in mijn straatje past. "Disturbed", "Dragonforce" (vooral die laatste zal bepaald niet makkelijk zijn met die speedmetal mannetjes...god wat zijn die gasten snel...en nu kan ik het zelf gaan proberen.. :D

Ga hem straks rond 6 uur halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

dragonforce is altijd even vloeken wanneer een snoodaard online het durft kiezen :p. Gelukkig is het bij de meesten pure bluf en ben ik zelf ondertussen al redelijk goed geworden erin (ben trots op het feit dat ik blijkbaar een van de weinigen ben die zijn combo kan aanhouden bij al diezelfde snelle noten na elkaar, waardoor ik direct in het begin voorsprong kan nemen).
De downloadbare full versie van "the devil went to georgia" daarentegen blijft een absolute horror om te spelen, ik kom daar vaak amper boven de 70% uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Boeboe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:04:
dragonforce is altijd even vloeken wanneer een snoodaard online het durft kiezen :p. Gelukkig is het bij de meesten pure bluf en ben ik zelf ondertussen al redelijk goed geworden erin (ben trots op het feit dat ik blijkbaar een van de weinigen ben die zijn combo kan aanhouden bij al diezelfde snelle noten na elkaar, waardoor ik direct in het begin voorsprong kan nemen).
De downloadbare full versie van "the devil went to georgia" daarentegen blijft een absolute horror om te spelen, ik kom daar vaak amper boven de 70% uit.
omfg ik blij altijd rond de 56% hangen met dat nummer :')
mja als je het begin stuk van dragonforce op hard overleeft dan is de rest van het nummer een eitje
althans zo heb ik dat dan ervaren :)

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De allereerste noten heb ik ook problemen mee hoor (hoewel dat al veel verbeterd is, ik kan al star power opsparen met wat geluk), het is dat snel stuk er vlak na dat ik foutloos kan :p.
Er zitten 2 moeilijke stukken in dat nummer: het beginstuk en dan ook nog ergens in de tweede helft, waar ik star power MOET gebruiken want anders faal ik.

Nog altijd liever dat dan " Devil Went Down to Georgia" echter...het lijkt wel alsof je met de nek van je gitaar aan het masturberen bent, zo snel gaan die hammer-ons en pull-offs :|

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 03-01-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Boeboe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:51:
De allereerste noten heb ik ook problemen mee hoor (hoewel dat al veel verbeterd is, ik kan al star power opsparen met wat geluk), het is dat snel stuk er vlak na dat ik foutloos kan :p.
Er zitten 2 moeilijke stukken in dat nummer: het beginstuk en dan ook nog ergens in de tweede helft, waar ik star power MOET gebruiken want anders faal ik.

Nog altijd liever dat dan " Devil Went Down to Georgia" echter...het lijkt wel alsof je met de nek van je gitaar aan het masturberen bent, zo snel gaan die hammer-ons en pull-offs :|
ik wilde het niet zeggen maar idd :P
zo lijkt het wel ja
also laatste GH2 weer eens gespeeld
ik kan de hammerons niet meer herkennen in dat spel 8)7

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:31
Gekke vraag meschien, maar ik heb de Playstation 3 versie en is het mogelijk om de guitar op de PC aan te sluiten(frets on fire!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
FlowDesign schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:38:
[...]

Sorry hoor maar op een toetsenbord kan iedere aap het 8)7

[...]

Heb je een losse gitaar voor bij de PC besteld of voor een console?
Weet ik :) daarom ook de smilie ;)
Maar ik heb heb deze besteld... De bundel dus..

[edit]
Hmm..zie nu ineens dat er 5-10 dagen staat...ipv 3-5 dagen :(

[ Voor 3% gewijzigd door TripleQ op 03-01-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
hehe ik speel expert met dragonforce. zo dat mijn kin de groene knop in drukt en ik me hand gebruikt om de HO te doen die erbij komen. zo kom ik al een stuk verder maar ga zo weer gemakkelijk af. (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:47:
[...]

[edit]
En precies die versie...ga ik zometeen ook bij de FRS ophalen.. ;) Gewoon effe gebeld...een beller...is sneller zeggen ze wel eens.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

fingerhead schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:57:
hehe ik speel expert met dragonforce. zo dat mijn kin de groene knop in drukt en ik me hand gebruikt om de HO te doen die erbij komen. zo kom ik al een stuk verder maar ga zo weer gemakkelijk af. (A)
Op expert zit ik vast op tier 7, dus dragonforce op expert gaat me ook nog niet echt lukken :p.
Kin op groene knop ook niet trouwens: Ik hang mijn gitaar zeer laag, tot net onder kruishoogte. Dit laat een veel ruigere speelstijl toe waarbij ik met gestrekte armen kan spelen en overdreven hard met men rechterarm kan zwaaien bij sommige riffs (ja, ik leef me heel hard in :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:10:
[...]

En precies die versie...ga ik zometeen ook bij de FRS ophalen.. ;) Gewoon effe gebeld...een beller...is sneller zeggen ze wel eens.. ;)
Mjhah..Hier in Dronten hadden ze hem dus nog niet (afgelopen maandag) en die man stelde zelf maar voor om 'm te bestellen via de website.

[ Voor 42% gewijzigd door TripleQ op 03-01-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
TripleQ schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:47:
[...]

[edit]
Ja, maar ik zie bijvoorbeeld ook dat ze voor de losse Wii gitaar ook een levertijd van 5 tot 10 dagen rekenen...
Dat is ook erg optimistisch als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Nou :)
Ik was denk ik wat te vroeg met negatief te denken :9

Krijg zojuist mailtje dat de bestelling is verzonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Boeboe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:04:
Dan ben ik hoogstwaarschijnlijk die snoodaard :P, mijn max is ook maar 69% bij dragonforce op expert.
m'n hele hand is dan wel lam na het nummer :P

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb respect voor jullie die het allemaal maar zo op Expert kunnen spelen...

Ik ben gisteren begonnen zodra ik thuis kwam en heb een aantal uurtjes gespeeld.. (wat waanzinnig tof zeg) Ik speel momenteel nog op Easy en had al moeite met de eerste battle..ik kwam die eikel maar niet voorbij, na een tijdje ben ik hem toch maar geskipt...tegen slash won ik dan weer wel...vreemd genoeg...

Inmiddels zit ik op easy in tier 6 en moet ik daar nu de encore zien te spelen..en dat lukt me momenteel nog niet.

Heb ook in practice nog even een liedje op medium geprobeerd, maar daar bak ik werkelijk helemaal niks van. Zodra die blauwe toets erbij komt gaat het mis voor mij.. Ik ram dan steeds op de verkeerde toets.. :P Maar ik kom er nog wel...gewoon veel oefenen...was waarschijnlijk ook wel echt moe toen ik gisteren stopte...Mijn hoogste resultaat had ik overigens, heel gek..bij Disturbed - Stricken... 94% (nu ken ik dat nummer ook wel erg goed..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32

HaterFrame

Well... Poo came out!

Moet ook zeggen dat Medium vergeleken met Easy een groot verschil is, ik heb alles op 5 sterren met Easy maar Medium kom ik toch vaak niet hoger dan 3 sterren. Moet nog veel oefenen met die blauwe toets. Maar het blijft ontzettend verslavend.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tot nu toe een paar keer 4 sterren weten te halen op Easy..de rest is nog maar 3 sterren...maar ik blijf oefenen en dan komt het vanzelf wel een keertje. Heerlijk om die nummers als Paranoid, Stricken, Welcome to the Jungle en dergelijke mee te mogen spelen...soms begin ik echt waanzinnig lekker...geen enkele fout in de eerste 1xx noten...en dan ineens, waardoor het komt weet ik niet..maak ik de ene fout na de andere...zodanig dat ik echt even moet stoppen om te proberen de aanslagen te maken, even wachten en dan weer verder gaan...dan pak ik ze wel weer goed. Met andere woorden, als je eenmaal een foutje maakt, dan is het vaak lastig om het juiste ritme weer op te pakken. Maar goed, ik heb dit soort spellen nog nooit eerder gedaan. (Behalve dan ooit een spel van Aerosmith waar je met een virtueel plectrum mee moest spelen...was ook wel kicken trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:08:
ik heb tot nu toe een paar keer 4 sterren weten te halen op Easy..de rest is nog maar 3 sterren...maar ik blijf oefenen en dan komt het vanzelf wel een keertje. Heerlijk om die nummers als Paranoid, Stricken, Welcome to the Jungle en dergelijke mee te mogen spelen...soms begin ik echt waanzinnig lekker...geen enkele fout in de eerste 1xx noten...en dan ineens, waardoor het komt weet ik niet..maak ik de ene fout na de andere...zodanig dat ik echt even moet stoppen om te proberen de aanslagen te maken, even wachten en dan weer verder gaan...dan pak ik ze wel weer goed. Met andere woorden, als je eenmaal een foutje maakt, dan is het vaak lastig om het juiste ritme weer op te pakken. Maar goed, ik heb dit soort spellen nog nooit eerder gedaan. (Behalve dan ooit een spel van Aerosmith waar je met een virtueel plectrum mee moest spelen...was ook wel kicken trouwens)
Gewoon blijven oefenen :) En probeer niet heel gefocused naar het scherm te kijken (waardoor je het effect krijgt dat je het allemaal niet meer ziet), maar meer te luisteren en een beetje afwezig naar het scherm te kijken. De eerste keren dat ik ook op die manier speelde zag ik allemaal rondjes op de muur naar beneden vallen..

Wat ik suf vond trouwens dat in de tutorial met geen woord gerept wordt over de witte noten waarbij je een hammer on kan doen, terwijl het toch vrij essentieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb in deel 3 ook de tutorial gedaan (xbox live achievevement :*)) en hammer-ons/pull-offs worden gewoon uitgelegd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze worden wel uitgelegd, alleen wat er wordt uitgelegd is dat als er snelle noten zijn (waarbij in het midden wordt gelaten hoe je die kunt herkennen) dat je die dan kunt hammer-onnen. Maar nergens (volgens mij) wordt iets gezegd over de felle witte noten, of heb ik niet goed op zitten letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 05:17
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:39:
Ze worden wel uitgelegd, alleen wat er wordt uitgelegd is dat als er snelle noten zijn (waarbij in het midden wordt gelaten hoe je die kunt herkennen) dat je die dan kunt hammer-onnen. Maar nergens (volgens mij) wordt iets gezegd over de felle witte noten, of heb ik niet goed op zitten letten?
Ik zit dan nu ook op medium te spelen; alles op 3 sterren (in easy is nu eindelijk alles - behalve Slayer - op 5 sterren). Ben nu met de Muse song bezig; en dan kom je erachter dat je dat hammer-onnen etc HEEL erg nodig hebt. Dus weer opnieuw de cursus gedaan; en volgens mij wordt er met geen woord gerept over witte felle noten; maar okay - wat is daar dan mee...???

[ Voor 0% gewijzigd door Hen3s op 04-01-2008 10:32 . Reden: foutje - bedankt...! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Felle witte noten? Nog nooit gezien.. :P

Ik blijf ook zeker oefenen want ik moet en zal in ieder geval 1 liedje ooit op 100% van de noten spelen. Misschien Black Magic Woman van Santana dan maar..die was meteen de eerste keer zonder oefenen al 93% dus, dat moet te doen zijn. Elk liedje heeft eigenlijk wel een tricky stukje (niet erg natuurlijk, dat houdt de uitdaging) en als je daar doorheen komt, krijg ik in mijn geval vaak een moment dat ik juist de makkelijke stukken fout doe.

Was ook zo bij dat nummer van Slipknot (wat overigens verrekte snel ging de eerste keer :P)

Ik had na verloop van tijd overigens wel een beetje last van lag...lichtelijk haperend beeld. Iemand anders hier ooit last van gehad? In het begin was dit absoluut niet het geval, toen liep alles gewoon vloeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Boeboe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:26:
[...]

Op expert zit ik vast op tier 7, dus dragonforce op expert gaat me ook nog niet echt lukken :p.
Kin op groene knop ook niet trouwens: Ik hang mijn gitaar zeer laag, tot net onder kruishoogte. Dit laat een veel ruigere speelstijl toe waarbij ik met gestrekte armen kan spelen en overdreven hard met men rechterarm kan zwaaien bij sommige riffs (ja, ik leef me heel hard in :p)
haha alla Dragonforce real player style ;) zo doe ik het soms ook alleen om te presteren hang die net ietsje boven me kruis en anders ook onder me kruis. Geeft inderdaad zon bruute play stijl. ik sta dan ook helemaal in te leven alsof ik op een podium sta. heb zelf me kop gestoten op me kamer daardoor.
en probeer ook vaak te spelen zonder te kijken dat gaat nog aardig goed af ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:31:
[...]

Ik zit dan nu ook op medium te spelen; alles op 3 sterren (in easy is nu eindelijk alles - behalve Slayer - op 5 sterren). Ben nu met de Muse song bezig; en dan kom je erachter dat je dat hammer-onnen etc HEEL erg nodig hebt. Dus weer opnieuw de cursus gedaan; en volgens mij wordt er met geen woord gerept over witte felle noten; maar okay - wat is daar dan mee...???
Probeer maar eens het nummer van Weezer (ben even de naam kwijt, redelijk saai nummer maar wel goed om te oefenen). Soms zal je zien dat noten die vlak achter elkaar zitten witter zijn (de kern) dan andere noten. Dit zijn noten die je kan hammer-onnen. Ofwel de noot die ervoor zit (als die dus niet fel wit is) moet je aanslaan, daarna kun je de felle witte noot spelen door alleen de fret knop op het juiste moment in te drukken zonder opnieuw te strummen.

Om er helemaal achter te komen hoe krachtig dit is, probeer de intro van Cliffs of Dover maar eens op medium, daar zit een hele trits van witte noten achter elkaar. Ik ging dat stuk toen opeens heel anders spelen nadat ik dat van die witte noten had ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Vette shit dit! :D http://nintendo-scene.com/825

Nu kan ik (als het goed is) met m'n Wii-gitaar GH3 spelen op m'n laptop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 13:15
Weet iemand of er ergens nog een XBOX360 gitaar te koop is los, overal is hij uitverkocht en op FreeRecordShop staat hij op 5-10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:48:
[...]

Probeer maar eens het nummer van Weezer (ben even de naam kwijt, redelijk saai nummer maar wel goed om te oefenen). Soms zal je zien dat noten die vlak achter elkaar zitten witter zijn (de kern) dan andere noten. Dit zijn noten die je kan hammer-onnen. Ofwel de noot die ervoor zit (als die dus niet fel wit is) moet je aanslaan, daarna kun je de felle witte noot spelen door alleen de fret knop op het juiste moment in te drukken zonder opnieuw te strummen.

Om er helemaal achter te komen hoe krachtig dit is, probeer de intro van Cliffs of Dover maar eens op medium, daar zit een hele trits van witte noten achter elkaar. Ik ging dat stuk toen opeens heel anders spelen nadat ik dat van die witte noten had ontdekt.
Ben aan het einde van medium er ook achter gekomen dus wat het precies is, maakt het een stuk makkelijker maar het omschakelen levert soms nog wat foutjes op... wel handig though die witte stones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik gisteren een beetje aan het jammen was, realiseerde ik me dat ik af en toe vergat de strum te gebruiken...zou dat een teken zijn dat je voor die dag je gitaar beter aan de wilgen kan hangen? :P Ben wel benieuwd welk nummer ik voor het eerst met 5 sterren ga spelen..voorlopig heb ik nog met ieder nummer wel een stukje waar het me gewoonweg niet meer lukt.

Vanavond als ik thuis kom maar weer snel proberen...ahh...het weekend voor de deur... :P I sense me some rocking times ahead.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:12
Heb nu een stuk of 8 nummers in medium op 100% maar de omschakeling naar hard is echt ontzettend moeilijk. Daar haal ik bij de 1e tier al niet meer dan 3 sterren. Elke keer als ik m'n hand naar die oranje knop verschuif raak ik in de war en weet ik niet meer boven welke knoppen m'n vingers nou zitten. Erg frusterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach troost je..dat heb ik op dit moment zelfs al met die blauwe knop erbij.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:22:
Ach troost je..dat heb ik op dit moment zelfs al met die blauwe knop erbij.. :P
om eerlijk te zijn zou ik nog wel een geadvanceerder spel willen zien met bv 10 knoppen ofzo (inc losse solo's iets dergelijks) miss gaat dat komen bij rockband omdat die er al 10 heeft maar daar hoef je niet perse gebruik van te maken dus dat is wel weer jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Misschien een beetje raar iets maar met dit nummer:
Iron Maiden - Numer of the beast (HARD)

Kan je bij het begin gwn de rode knop ingedrukt houden en dan af en toe die oranje en een stukje verder hetzelfde als je de groene indrukt en dan die blauwe ertussendoor. Maar dit zijn niet eens Hammer-ons maar hij rekent het wel goed.
Is dit een bug of hoort het ook echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Marrruuuk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:29:
Misschien een beetje raar iets maar met dit nummer:
Iron Maiden - Numer of the beast (HARD)

Kan je bij het begin gwn de rode knop ingedrukt houden en dan af en toe die oranje en een stukje verder hetzelfde als je de groene indrukt en dan die blauwe ertussendoor. Maar dit zijn niet eens Hammer-ons maar hij rekent het wel goed.
Is dit een bug of hoort het ook echt?
je mag bij dat nummer gewoon rood inhouden.

het zit namelijk zo.

de noot het dichtsbij de nek dus het dichtsbij je het gedeelte waardat je strumt leest de gitaar.

dus als je bv een oranje enkele noot krijgt, dan mag je alle noten indrukken en dan word gewoon oranje aangeslagen.

Het zijn inderdaad geen Hammer ons.
je moet het zo zien net als op een echte gitaar dan 'ziet' die ook alleen de noot die je aanslaat het dichtsbij waar je strumt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:13:
[...]

om eerlijk te zijn zou ik nog wel een geadvanceerder spel willen zien met bv 10 knoppen ofzo (inc losse solo's iets dergelijks) miss gaat dat komen bij rockband omdat die er al 10 heeft maar daar hoef je niet perse gebruik van te maken dus dat is wel weer jammer :P
Je hebt altijd mensen die het iets minder goed kunnen...ikzelf incluis. ;)

Ik zie mij echt niet 10 verschillende knoppen indrukken met deze snelheden. Ik denk dat ik met oefenen echt maar steeds een tandje sneller moet gaan zodat ik kan wennen aan de snelheden, en dan met makkelijke nummers beginnen...het vreemde is..dat ik de eerste nummers nu niet direct als de makkelijkste nummers zie. Black Magic Woman vond ik bijvoorbeeld persoonlijk makkelijker..althans voor een groot deel. Ook een lekker relaxed nummer natuurlijk, wordt je echt helemaal rustig van... :P Ben benieuwd of ik uberhaupt 50% weet te halen de eerste keer dat ik Dragonforce mag gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

fingerhead schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:47:
[...]

je mag bij dat nummer gewoon rood inhouden.

het zit namelijk zo.

de noot het dichtsbij de nek dus het dichtsbij je het gedeelte waardat je strumt leest de gitaar.

dus als je bv een oranje enkele noot krijgt, dan mag je alle noten indrukken en dan word gewoon oranje aangeslagen.

Het zijn inderdaad geen Hammer ons.
je moet het zo zien net als op een echte gitaar dan 'ziet' die ook alleen de noot die je aanslaat het dichtsbij waar je strumt.
En dat zeg je pas nadat ik hem op easy en medium heb uitgespeeld op 5*, op hard nog 2 nummers moet en op expert op de helft ben? |:(
Dat ik daar niet eerder achter ben gekomen zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:34:
Ik had na verloop van tijd overigens wel een beetje last van lag...lichtelijk haperend beeld. Iemand anders hier ooit last van gehad? In het begin was dit absoluut niet het geval, toen liep alles gewoon vloeiend...
Ik heb in singleplayer vaak last van lag die me helemaal uit het ritme haalt, meestal bij het activeren van Starpower. Gek genoeg heb ik hier in lokaal multiplayer nooit last van, terwijl er toch meer noten over het scherm lopen. Nou speel ik niet veel singleplayer, maar ik vind het wel een kritiek punt van een ritmegame dat de graphics niet stotteren. PS3 versie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

fingerhead schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:13:
[...]
Het is geen gitaarspel, maar ik speel al heel wat jaren Pop 'n Music, waarbij je 9 knoppen nodig hebt. Net geen 10 dus, maar het geeft wel de challenge die je zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Boeboe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:39:
[...]

Het is geen gitaarspel, maar ik speel al heel wat jaren Pop 'n Music, waarbij je 9 knoppen nodig hebt. Net geen 10 dus, maar het geeft wel de challenge die je zoekt ;)
haha ja dat ziet er minder uit, het gaat me toch echt om het gitaar spelen ;). lijkt me zo vet kan je je handen nog sneller verschuiven geniaal :D
Marrruuuk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:57:
[...]

En dat zeg je pas nadat ik hem op easy en medium heb uitgespeeld op 5*, op hard nog 2 nummers moet en op expert op de helft ben? |:(
Dat ik daar niet eerder achter ben gekomen zeg 8)7
tutorials ;)
maja ik speel eht ook al sinds GH2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou in Easy heb ik de alle 7 tiers doorlopen en de laatste battle gewonnen. Met andere woorden in heb hem in easy rond...

Ook in Easy even Through the Fire and Flames geprobeerd en ik kwam tot 80% (vond ik zelf verre van slecht voor een 2e keer (eerste keer speel je hem in de credits tenslotte))

Heb nog geen songs op 100% weten te krijgen, maar wel 99% (One van Metallica)

Iemand anders trouwens die dat nummer van Slayer ook maar niet hoger krijgt dan 3 sterren? Ik vond het uberhaupt al heel wat dat ik hem zo ver nog kreeg. Wat een kreng is dat zeg.. :P

De eerste tier heb ik op Medium inmiddels ook voor elkaar...geen hoge scores, dus overal drie sterren, maar toch...ik ben niet geheel ontevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Boeboe schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:39:
[...]

goh als we dan toch bemani games erbij gaan betrekken vergeet hem dan ook niet Beatmania IIDX
aan te raden :P
spel werkt met knoppen en een draaitafel :)
en qua muziek trekt het genre van jpop naar trance en van happy hardcore to gabber ^^

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kabuto_Raiger schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 06:16:
[...]

goh als we dan toch bemani games erbij gaan betrekken vergeet hem dan ook niet Beatmania IIDX
aan te raden :P
spel werkt met knoppen en een draaitafel :)
en qua muziek trekt het genre van jpop naar trance en van happy hardcore to gabber ^^
Liever niet. Pop 'n Music ben ik nog ietwat competitief in. Op beatmania ben ik ZWAAR afgegaan op de multiplayer arcade in Japan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil messchien zo'n gitaar aanschaffen. Speel nu nog alles op mijn xbox 360 controller.
Maar heb het idee dat hard of expert met een xbox controller niet te doen is. (of heb ik het mis?)
Zijn er nog meer mensen die spelen op een gewone controller??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu trouwens easy uitgespeeld (ongeveer 30 nummers 100%) en ben nu bezig met medium.
Wil het liefste eerst alles op easy 100% hebben.
Slayer is alleen klote...krijg hem steeds op 99% (1 noot gemist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Voor de mensen die nog niet weten hoe hammer-on's werken:

gewone noten:
Afbeeldingslocatie: http://loot-ninja.com/wp-content/uploads/2007/08/gh3.jpg

"speciale" noten:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamehelper.com/images/uploads/new/media/image/base/new_image/27447/gh3_wii_100507.jpg

Deze noten hebben geen zwart cirkeltje in het midden en zijn een stuk feller. Dit zijn noten die snel op elkaar volgend. Deze noten kan je dus gewoon spelen als de gewone noten, maar je kan ze ook spelen zonder te strummen (en dus alleen de gekleurde knoppen indrukt). Je moet ze dan wel allemaal raken anders moet je er weer 1 met strum spelen voordat je weer hammer-on's en pull-off's kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-08 15:19
FlowDesign schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:57:
Vette shit dit! :D http://nintendo-scene.com/825

Nu kan ik (als het goed is) met m'n Wii-gitaar GH3 spelen op m'n laptop :D
Het is me enkele weken gelukt om inderdaad met glovepie te spelen op mijn computer. Dit heeft helaas geen enkel voordeel, totdat je custom songs in GH3 op de PC kunt stoppen. Tot die tijd, blijf ik lekker op de wii spelen ^^.

Vraag tussendoor, diegene die een hdtv gebruiken (voor de wii), op welke lag staat het spel bij jullie. Ik gebruikte voorheen altijd een lag van 75ms, maar toen ik een keer bij een vriend op een beeldbuis ging, met 0ms lag, lukte Slayer op Hard in 1x. Dus waarschijnlijk is die 75 ms tamelijk te hoog :p. Dus, hoeveel ms gebruiken jullie? (hdtv that is, geen dikke kont).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:28
Nairety schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:34:
[...]

Het is me enkele weken gelukt om inderdaad met glovepie te spelen op mijn computer. Dit heeft helaas geen enkel voordeel, totdat je custom songs in GH3 op de PC kunt stoppen. Tot die tijd, blijf ik lekker op de wii spelen ^^.

Vraag tussendoor, diegene die een hdtv gebruiken (voor de wii), op welke lag staat het spel bij jullie. Ik gebruikte voorheen altijd een lag van 75ms, maar toen ik een keer bij een vriend op een beeldbuis ging, met 0ms lag, lukte Slayer op Hard in 1x. Dus waarschijnlijk is die 75 ms tamelijk te hoog :p. Dus, hoeveel ms gebruiken jullie? (hdtv that is, geen dikke kont).
Hier op mijn Samsung LE40BD86 heb ik hem op 0ms staan en loopt synchroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bij de meeste degelijke lcd's hoef je geen lag in te stellen ;)

(en ik kan momenteel geen GH tegenstanders vinden op xbox live, hoe depressief is dat :()

[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 05-01-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
-RazieL- schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:12:
Voor de mensen die nog niet weten hoe hammer-on's werken:

gewone noten:
[afbeelding]

"speciale" noten:
[afbeelding]

Deze noten hebben geen zwart cirkeltje in het midden en zijn een stuk feller. Dit zijn noten die snel op elkaar volgend. Deze noten kan je dus gewoon spelen als de gewone noten, maar je kan ze ook spelen zonder te strummen (en dus alleen de gekleurde knoppen indrukt). Je moet ze dan wel allemaal raken anders moet je er weer 1 met strum spelen voordat je weer hammer-on's en pull-off's kan doen.
Kijk eens aan, dat is nieuw voor me.
Dus als ik het goed begrijp moet je die oplichtende noten spelen zonder te strummen en dan krijg je bonuspunten? Krijg je extra punten per oplichtende noot die je zo speelt of moet je, net als bij starpower, de hele rij zo spelen om je bonus te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, na redelijk makkelijk door easy heen gefietst te hebben (daarom heet het ook Easy me dunkt :+) toch maar eens begonnen met Medium.

En nu speel ik crap :+

Kan vooral in snellere stukken slecht bijhouden wanneer ik van Blauw naar Rood moet.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot nu toe in Medium tot aan de eerste battle gekomen...en ik heb inderdaad ook veel moeite met die omschakeling van blauw terug naar groen en rood...heb dan meestal de verkeerde te pakken en dan gaat het verrekte snel fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben aardig op weg in medium, gisteren de eerste battle net weten te winnen.
Ik heb geen problemen met overgangen van blauw naar andere kleuren, wat ik vooral héél lastig vind zijn accoorden met een noot ertussen. Bijv. groen en geel tegelijk of rood en blauw tegelijk. Dat lukt me gewoon niet, dan heb ik geen idee meer waar m'n vingers uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
UltraR-pc schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:38:
Ik ben aardig op weg in medium, gisteren de eerste battle net weten te winnen.
Ik heb geen problemen met overgangen van blauw naar andere kleuren, wat ik vooral héél lastig vind zijn accoorden met een noot ertussen. Bijv. groen en geel tegelijk of rood en blauw tegelijk. Dat lukt me gewoon niet, dan heb ik geen idee meer waar m'n vingers uithangen.
Wat is dit lekker herkenbaar.... - ik heb nu de laatste nummers in medium " unlocked"..... maar ik hoef niet eens aan die nummers te beginnen. Dan moet je toch echt dat hammer on etc volledig in de vingers hebben... = en nee - dat heb ik dus nog steeds niet......
Dat van die tip van die witte noten; echt geweldig !! Om dat te weten helpt zeer zeker... !!!

Kben nu in medium weer bij de eerste nummers begonnen - 1 voor 1 - 1x = kijken wat ik nu op 4 sterren kan krijgen..... En ondertussen dus maar op die hammer on etc blijven letten - zodat ik dat onder de knie krijg. Tip voor de mensen die net met medium zijn begonnen; focus op die hammer on etc !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

uiteraard blijft het blangrijkste om plezier te houden met het splen he ;)
anders kan je net zo goed niet spelen
dat had ik althans
ik focuste mzelf teveel op het clearen van nummers ipv van plezier te beleven :P

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Kabuto_Raiger schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:15:
uiteraard blijft het blangrijkste om plezier te houden met het splen he ;)
anders kan je net zo goed niet spelen
dat had ik althans
ik focuste mzelf teveel op het clearen van nummers ipv van plezier te beleven :P
Ben ik het helemaal mee eens; ik vraag me ook af hoeveel plezier je nog hebt (en of je "het gevoel van gitaarspelen" wel hebt) als je expert speelt....... Als ik video'tjes zie dan heb ik iets van "tis dus supersnel de goede knoppencombinatie indrukken" - ik weet niet of ik dat wil......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

UltraR-pc schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:16:Kijk eens aan, dat is nieuw voor me.
Dus als ik het goed begrijp moet je die oplichtende noten spelen zonder te strummen en dan krijg je bonuspunten? Krijg je extra punten per oplichtende noot die je zo speelt of moet je, net als bij starpower, de hele rij zo spelen om je bonus te krijgen?
Je krijgt er geen bonuspunten voor, het is alleen een manier van spelen (net als in real-life). Op easy en medium is het nog niet zo boeiend, maar vanaf hard is het heel handig als je dit onder de knie hebt. Bijvoorbeeld de solo's in "Cult Of Personality", die kan je grotendeels zonder strummen spelen. Best gaaf als je zo'n solo zonder fouten te maken haalt, en omdat je niet hoeft te strummen zijn veel nummers een stuk minder vermoeiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hen3s schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:20:
[...]
Ben ik het helemaal mee eens; ik vraag me ook af hoeveel plezier je nog hebt (en of je "het gevoel van gitaarspelen" wel hebt) als je expert speelt....... Als ik video'tjes zie dan heb ik iets van "tis dus supersnel de goede knoppencombinatie indrukken" - ik weet niet of ik dat wil......
Het gevoel van gitaarspelen is juist veel sterker op expert. Je speelt de noten niet bewust een voor 1 (het zou onmogelijk te spelen zijn op die manier). Je laat je vingers gewoon "dansen" op de toetsen terwijl je voor zo goed als iedere noot strumt: Het is alsof je luchtgitaar speelt, maar dan MET gitaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels bij de zevende tier aangekomen op Medium...heb geen armen meer over.. :P Heb een aantal nummers op 4 sterren weten te krijgen in medium..voor mij is dat heel wat...heb nu in easy een stuk of 5 a 6 nummers op 100% en het hoogste wat ik voor Dragonforce heb weten te halen was 94% (daar was ik echt wel trots op)

Op medium kom ik toch nog even niet langs de nummers van Muse...die zijn me nog net een tandje te lastig.

Zijn er trouwens meer die de eerste battle lastiger vinden dan die tegen slash? Slash kan ik wel verslaan, maar die Tom Morello...pfff..ik krijg simpelweg de kans niet om hem op Medium te grazen te nemen...hij redt zich iedere keer net op het randje...zelfs als ik drie verschillende aanvallen doe in zijn laatste solo.

Oh en ik had een raar probleem. Ik speel op de PC, maar wat ik ook probeer..de code die bij mijn spel zit, pakt hij niet. Iemand anders dit ook? Of enig idee wat ik kan doen om toch voor elkaar te krijgen dat hij mijn code pakt. Zo zonde anders. Kan nu niet online gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Zo werken hammer on's en pull off's met een echte gitaar: http://www.youtube.com/wa...5wEm0fFNQ&feature=related
Boeboe schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:23:Het gevoel van gitaarspelen is juist veel sterker op expert.
Jupz, bij hard en expert krijg je pas echt dat gevoel. Op easy en normal speel je met 1 druk op de knop al meerdere noten. Vanaf hard lijken solo's pas echt op solo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:01
ik vind hammer ons echt zuigen met een echte gitaar
( ik speel zelf nu zo'n 5 -6 maanden ) en die pullofs lukken wel maar hammerons niet echt :||

Ontopic:
Is online leuk met Guitar Hero? ik heb zelf nog nooit guitar Hero gespeeld maar ik overweeg het wel ATM.

[ Voor 28% gewijzigd door rubbieus op 06-01-2008 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:16:
Ben inmiddels bij de zevende tier aangekomen op Medium...heb geen armen meer over.. :P Heb een aantal nummers op 4 sterren weten te krijgen in medium..voor mij is dat heel wat...heb nu in easy een stuk of 5 a 6 nummers op 100% en het hoogste wat ik voor Dragonforce heb weten te halen was 94% (daar was ik echt wel trots op)

Op medium kom ik toch nog even niet langs de nummers van Muse...die zijn me nog net een tandje te lastig.

Zijn er trouwens meer die de eerste battle lastiger vinden dan die tegen slash? Slash kan ik wel verslaan, maar die Tom Morello...pfff..ik krijg simpelweg de kans niet om hem op Medium te grazen te nemen...hij redt zich iedere keer net op het randje...zelfs als ik drie verschillende aanvallen doe in zijn laatste solo.

Oh en ik had een raar probleem. Ik speel op de PC, maar wat ik ook probeer..de code die bij mijn spel zit, pakt hij niet. Iemand anders dit ook? Of enig idee wat ik kan doen om toch voor elkaar te krijgen dat hij mijn code pakt. Zo zonde anders. Kan nu niet online gaan.
Kijk of er een O inzit, dat kan een 0 (een nul dus, niet de letter "o"), die fout had ik eerst ook. Ook goed uitkijken voor andere cijfers/letters die verwarrend kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 21:00
[...]

Wat je wel zou kunnen doen is Frets On Fire downloaden, dit spel is ietwat anders dan Guitar Hero, maar hier is het wel mogelijk om extra songs te importeren! En er zijn hier al heel wat songs voor omgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Google maar eens naar scorehero (= forum), dan op da forum naar het gedeelte Software, dan op de thread "GH3PC Editing tool" klikken, kan je lekker veel customs toevoegen, heb er een stuk of 20 inzitten op dit moment, komen er nog bij.

En voor degenen die sukkelen op medium: wijsvinger op groen, middel op rood, ring of geel, pink op blauw en DAAR HOUDEN, NIET GAAN SCHUIVEN, heb het al vaker zien gebeuren dat ze op easy/medium schuiven, eens zal je TOCH je pink nodig gaan hebben ;) VOor de rest gewoon goed weten waar je vingers zich tenopzichte van mekaar bevinden...

Ben nu bij Tier 8 op Hard, gaat steeds beter, morgen de Solo Fast A van One proberen te overwinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 20:31
Ik zit op Tier 6 van expert en kan en heb 5 sterren bij 99% van alle nummers.. is alleen jammer dat als je online speelt op de Wii dat mensen soms gewoon quitten midden in een battle. Daarnaast... mn router staat naast mn wii en soms gebeurt het dat ik 15 minuten geen game vind of offline wordt gegooit als ik zelf een game aanmaak.. ligt dat aan mn wireless of is het nintendo netwerk zo brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:06:
[...]

Kijk of er een O inzit, dat kan een 0 (een nul dus, niet de letter "o"), die fout had ik eerst ook. Ook goed uitkijken voor andere cijfers/letters die verwarrend kunnen zijn.
Die zit er in en die heb ik op allebei de manieren geprobeerd. Ook zitten er twee 8-en in...zouden dat B's kunnen zijn toevallig? ook zit er een U in die nogal lijkt op IJ (maar dat kan ik me niet voorstellen)

Moet je overigens wel of niet ook de streepjes invoeren? Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, heb nog nooit eerder bij welk spel dan ook een probleem gehad met het invoeren van de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killingdjef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 02:57:
Ik zit op Tier 6 van expert en kan en heb 5 sterren bij 99% van alle nummers.. is alleen jammer dat als je online speelt op de Wii dat mensen soms gewoon quitten midden in een battle. Daarnaast... mn router staat naast mn wii en soms gebeurt het dat ik 15 minuten geen game vind of offline wordt gegooit als ik zelf een game aanmaak.. ligt dat aan mn wireless of is het nintendo netwerk zo brak?
vind je het gek dat mensen op quit drukken.
OMFB op expert mode 99% halen.....
ik heb met moeite de helft van de liedjes op medium gehaald.
die tegenstanders zien jou spelen en die durfen gewoon niet meer lijkt me dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bij mij ook hielp:

Je kunt noten die 'hoger' op de gitaar zitten, ingedrukt houden wanneer je een lagere noot nodig hebt.
Bijv. Als je een rode noot moet aanslaan, kan je de groene ook ingedrukt houden, maar andersom kan dit niet! Ook werkt het niet als je 2 noten tegelijk moet aanslaan.
Dit is bijvoorbeeld handig bij het nummer 'trough the fire and flames' op medium wanneer je snel achter elkaar groen, rood, rood, groen, rood moet spelen. Je kunt dan groen en rood ingedrukt houden en alleen rood loslaten wanneer je alleen groen nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
het microsoft CES filmpje waarin Bill Gates zogenaamd guitar hero zou gaan spelen is ook wel leuk:

http://www.gametrailers.com/player/29410.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:37
Hen3s schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:20:
[...]

In expert zijn zelfs de nummers die normaal saai en te simpel zijn leuk om te spelen. Zeker als je de moeilijkere nummers kan uitspelen, voel je je echt een guitar hero.

En voor de mensen die moeite hebben met hammerons en pull ofs, gebruik de practice mode! Harstkke handig, ik heb het zelfs nog voor een nummer gebruikt in GH2 pas, en speel op expert, er zitten gewoon soms moeilijke stukjes in nummers die je pas door hebt als je ze langzaam speelt, volgorde van noten is gewoon soms moeilijk snel te zien als ze zo snel voorbij komen. Beginnen op slower of slowest, en dan steeds sneller gaan :)

[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 07-01-2008 10:30 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?