[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:19:
[...]

vind je het gek dat mensen op quit drukken.
OMFB op expert mode 99% halen.....
ik heb met moeite de helft van de liedjes op medium gehaald.
die tegenstanders zien jou spelen en die durfen gewoon niet meer lijkt me dan :P
valt mee hoor ik wil wel tegen hem. Heb alleen de xbox versie ;).

---

Wij doen bij ons op het forum van ownage.nl een wedstrijd. we kiezen aan het begin van de week een nummer uit. en dan wie op zondag avond de hoogste score heeft op www.guitarhero.com die krijgt 1 punt en zo gaan we door. (A). Tis dat ik jammer genoeg niet de beste ben maar zo word je wel goed met alle nummers (A).

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 08:58:
[...]

Die zit er in en die heb ik op allebei de manieren geprobeerd. Ook zitten er twee 8-en in...zouden dat B's kunnen zijn toevallig? ook zit er een U in die nogal lijkt op IJ (maar dat kan ik me niet voorstellen)

Moet je overigens wel of niet ook de streepjes invoeren? Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, heb nog nooit eerder bij welk spel dan ook een probleem gehad met het invoeren van de code.
Bij mij lukte het ook niet, mailtje gestuurd naar support.
Hier het antwoord, na de verschillende mogelijkheden te hebben uitgeprobeerd deed hij het wel.

"The serial number for Guitar Hero III is five sets of four characters.
You will need to input all of these characters in all caps and include the dashes.
Please be sure that all of the characters are put in correctly.
Commonly confused characters are 'Y's and 'V's and 'U's; '1's and 'L's; etc.
Zeros have a slash through them, Os do not.
Also, 'Q's look very similar to 'O's."

Dus idd ook de streepjes invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanavond alle combinaties die ik kan bedenken wel eens proberen dan. Dan deed ik het toch goed in ieder geval met de streepjes. CAPS doet ie gelukkig automatisch, dus daar kan de fout niet in zitten.

1's and L's kan ik me eigenlijk niet voorstellen, bedoelen ze dan niet 1's and I's? toch wel een verschil namelijk. Of zouden die I's eigenlijk L's moeten zijn.. :P

Nou, alle mogelijke combinaties heb ik volgens mij wel gehad.. :S Niets werkt, het is om zot van te worden. :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Yay! Afgelopen weekend eindelijk op medium alles op 5 sterren gezet, een hoop nummers op easy op 100% gehaald én een nummer op medium op 100% gezet (Weezer - My name is Jonas).
Nu hard eens proberen, wat echt onmogelijk lijkt. Ik haal alles nu op hard op 3 sterren omdat ik oranje meestal oversla en alleen groen, rood, oranje en blauw aansla. Alleen waar mogelijk doe ik ook oranje en zo hoop ik dan steeds beter te worden in dat verschuiven. Wellicht een tip voor de andere gitaar-helden die moeite hebben met Hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:37
Ook hier een tipje, hou dat ribbeltje op de gele fret in de gaten als je verschuift :) Als je die met je middelvinger voelt, weet je dat je goed zit en je met je pink de oranje moet kunnen indrukken.

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 07-01-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
M'n vriendin vond het grappig om die stickertjes over die knoppen te plakken dus voel ik dat ribbeltje bijna niet meer :(

Maar bedankt voor de tip :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ferreur op 07-01-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:37
Haal de stickertjes eraf en maak ze een beetje schoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb momenteel al moeite genoeg met Medium. Heb tot nu toe 1 nummer op 94% en dus 4 sterren op Medium. (geen idee meer welk nummer het was) Daar was ik al heel erg trots op. ;)

Heb overigens wel voor de gein wat nummers gekeken op Expert en Hard om te zien of ik daar al iets van kan..antwoord: NEEN! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:17:
ik heb momenteel al moeite genoeg met Medium. Heb tot nu toe 1 nummer op 94% en dus 4 sterren op Medium. (geen idee meer welk nummer het was) Daar was ik al heel erg trots op. ;)

Heb overigens wel voor de gein wat nummers gekeken op Expert en Hard om te zien of ik daar al iets van kan..antwoord: NEEN! :P
laat mij raden het liedje stopt na 10 sec en het metertje schiet als een gek naar rechts :P
( oeps ik bedoel naar links 8)7 )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, zo erg was het nog niet.. :P Speelde overigens in Practice mode... :P Haalde daar iets van 47% voor Dragonforce (heeft het voordeel dat je na een tijdje gewoon op de knoppen kan rammen hoe je maar wil en dat je dan altijd wel wat raakt.. :P)

Bij een ander nummer in het Quick Play deel ook geprobeerd en daar kwam ik ongeveer tot 25 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnackMasterFlex schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:56:
het microsoft CES filmpje waarin Bill Gates zogenaamd guitar hero zou gaan spelen is ook wel leuk:

http://www.gametrailers.com/player/29410.html
en hier speelt Bill echt Guitar Hero!

http://www.youtube.com/watch?v=FkVpdZd81lo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

man, wat een kansloze commentaren daaronder :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke halve gare heeft die Battle Model tegen Tom verzonnen? Wat een achterlijk gedeelte en hoe versla ik hem in hemelsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je weet dat je 'battle items' kunt inzetten ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:00:
Je weet dat je 'battle items' kunt inzetten ? :p
ja, maar hij gaat niet dood en op een gegeven moment krijg ik geen notes meer. Wat is de strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je aanvallen opsparen.. kan lastig zijn soms, maar probeer het vol te houden tot het stukje waar je zelf geen noten meer krijgt. Dan drie aanvallen, achter elkaar..zodra de eerste klaar is de tweede, dan de derde...Over het algemeen heeft hij dan geen schijn van kans meer omdat hij een achterlijk snelle solo aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Schuey schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:25:
Ook hier een tipje, hou dat ribbeltje op de gele fret in de gaten als je verschuift :) Als je die met je middelvinger voelt, weet je dat je goed zit en je met je pink de oranje moet kunnen indrukken.
die is bij mij al weggevaagd ;)
ik heb hem ook niet nodig ;)
maar zo heb ik het ook niet geleerd. ik leerde het door oranje over te slaan maar wel proberen te doen je word er vanzelf handiger mee zodat je de kleuren dus onder de knie krijgt. en na oefenen oefenen en oefenen lukt het ook ;)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word inmiddels wel handiger met Medium. De battle tegen Lou op Medium is me echter nog niet gelukt. Probleem voor mij is dat hij tussendoor veel aanvalt en ik dan erg lastig zelf aanvallen kan opsparen. Het is me wel een paar keer gelukt om de benodigde drie aanvallen te krijgen, maar dan kwam ik niet ver genoeg om ze ook iin te zetten. :(

Code invoeren voor online is me overigens nog steeds niet gelukt. Vanavond ga ik ze een ticket sturen want dit vind ik toch wel erg absurd. Kan het trouwens ook zijn dat mijn username al ingebruik is ofzo? Want hij geeft dat niet aan. Voordat ik de code de schuld geef en er misschien ook wel andere problemen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tweakers,

Ik zoek nu al een tijdje naar GH3 voor de Nintendo Wii. Deze blijkt overal uitverkocht te zijn.
Weten jullie nog een zaak (in omgeving van Arnhem) of een Internetwinkel waar hij nog wel op voorraad is?

Bedankt!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb mijn pc versie ook ondertussen alweer sinds afgelopen zaterdag binnen....
Zitten dus ook die leuke stickertjes bij... Hoe hebben jullie die allemaal opgeplakt?

Gewoon random wat over de gitaar heen? Kan ook niet echt voorbeelden vinden op internet :p
Ben niet zo creatief :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Je hoeft ze niet perse te plakken, he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Mooi glanzend zwart is ook niet lelijk, dus ik heb bewust geen stickers er op geplakt. :)

Daarnaast lijkt het heeeeel iets stoerder; alhoewel visite en de buren vast nog steeds denken dat ik met kinderspeelgoed bezig ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de stickers toevallig gisteren gebruikt, als hulpmiddel bij het behalen van de Xbox achievement "Whammy Mania" ;)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:20:
Ik heb mijn pc versie ook ondertussen alweer sinds afgelopen zaterdag binnen....
Zitten dus ook die leuke stickertjes bij... Hoe hebben jullie die allemaal opgeplakt?

Gewoon random wat over de gitaar heen? Kan ook niet echt voorbeelden vinden op internet :p
Ben niet zo creatief :o
Welke gitaar zat er bij jou bij? Een Les Paul of een van die Xploders van de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Is de pc versie al te koop in nederland? Zoja waar is ie te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Canaria schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:14:
Ik heb de stickers toevallig gisteren gebruikt, als hulpmiddel bij het behalen van de Xbox achievement "Whammy Mania" ;)
Dus je moet de bar zelfs niet bewegen? Halverwege houden is voldoende?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:33:
heb m vorige week gezien bij de media markt lagen een stuk 10.
maar dat is in enschede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:27:
[...]

Welke gitaar zat er bij jou bij? Een Les Paul of een van die Xploders van de 360?
De xbox versie gitaar..overal staan ook xbox logo's op enzo;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:53:
[...]

heb m vorige week gezien bij de media markt lagen een stuk 10.
maar dat is in enschede ;)
Tnx dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

np ;)

schijnt dat enschede beetje goeie ligging heeft voor wii en gh gebruikers bijna lles ligt hier wel op voorraad.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:11:
Ik zoek nu al een tijdje naar GH3 voor de Nintendo Wii. Deze blijkt overal uitverkocht te zijn.
Weten jullie nog een zaak (in omgeving van Arnhem) of een Internetwinkel waar hij nog wel op voorraad is?
Heb sinds vandaag GH3 voor de Wii, supervet! Gewoon bij amazon.co.uk besteld, die hadden hem op voorraad. Is zelfs met DHL overnight express verstuurd, terwijl ik de goedkoopste verzendmethode had gekozen.
Zag hem gisteren nog bij de Bijenkorf in Utrecht.

Ik vind het overigens wel erg lastig om te whammy-en op lange starpower noten (want dan kan je extra starpower krijgen volgens de tutorial). Ik doe het snel te heftig en sla dan per ongeluk op de strum bar.
In welke positie houden jullie de whammy?

[ Voor 12% gewijzigd door Plecky op 08-01-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Als de strumbar naar boven (nek vd gitaar is boven) wijst, dan wijst bij mij de whammy-bar schuin naar boven. Tijdens een lange noot leg ik mn 4 vingers erop, en dan ff whammy'en.

Ik heb vanmiddag ondanks een wat minder einde de 300.000grens bij Metallica - One op hard gehaald. En bij Pride & Joy en The Metal heb ik nu ook flink verbeterd en eindelijk 5sterren gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plecky schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:39:
[...]

Heb sinds vandaag GH3 voor de Wii, supervet! Gewoon bij amazon.co.uk besteld, die hadden hem op voorraad. Is zelfs met DHL overnight express verstuurd, terwijl ik de goedkoopste verzendmethode had gekozen.
Hey, bedankt voor je reactie!
Erg goed idee, bedankt. Maar nog één vraagje: heb ik dan de mono versie of is dit al de stereo versie?
Als ik namelijk de mono versie krijg, kan ik deze omruilen. Ik weet alleen nog niet precies of dit via de verkoper of via Activision zal gaan. Als dit dan via de verkoper gaat wordt het nog een duur grapje :+ .

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met heel veel moeite Lou op zijn falie gegeven tijdens de battle op Medium...nu moet ik nog heel hard mijn best gaan doen om alle nummers op Medium een hogere rating dan drie sterren te krijgen. Ik heb ook een ticket achtergelaten op de Aspyr support site, vanwege de inlog problemen. Ik snap er echt niets van. Alle mogelijke probleem karakters heb ik voor de varianten vervangen, volgens mij verder dus echt ALLE mogelijke codes geprobeerd, en ik kan maar geen account aanmaken.

Overigens..ik wilde graag alle liedjes unlocken, maar ik denk dat ik niet begrijp hoe je die cheats moet doen, want hij doet het niet. Wat ik ook probeer hij blijft op hetzelfde staan. Moet je die noten die ze aangeven snel spelen ofzo om die cheats te unlocken? In dat geval kan ik het namelijk wel vergeten, want die toetsen krijg ik zo snel niet bij elkaar gegrepen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb 'm ondertussen al enkele weken in m'n bezit, gekocht bij MM Rotterdam centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58

DoctorV64

Cosmopoliet

UltraR-pc schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:35:
[...]

Ik heb 'm ondertussen al enkele weken in m'n bezit, gekocht bij MM Rotterdam centrum.
Is dit de hybride versie, dus ook geschikt voor de Mac?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
DoctorV64 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:15:
[...]

Is dit de hybride versie, dus ook geschikt voor de Mac?
Hmm...Ik heb ff lopen googlen, en ik zie op verschillende plekken staan dat er wel een hybride versie is...voor zowel pc als mac.op dezelfde dvd..

Maar als ik zo de doos van mij bekijk..staat er zo'n 100x het woordje PC op...en nergens MAC

Dus geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:47:
[...]
Hey, bedankt voor je reactie!
Erg goed idee, bedankt. Maar nog één vraagje: heb ik dan de mono versie of is dit al de stereo versie?
Als ik namelijk de mono versie krijg, kan ik deze omruilen. Ik weet alleen nog niet precies of dit via de verkoper of via Activision zal gaan. Als dit dan via de verkoper gaat wordt het nog een duur grapje :+ .
Volgens mij is het gewoon de oude buggy mono-variant (ik ben ongeduldig :)). Ik weet niet hoe de vervanging in z'n werk gaat maar Activision heeft het over "replacement discs at no cost once they become available", dus ik maak me persoonlijk niet zoveel zorgen.
Maar don't blame me als het ander sblijkt te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 05:17
Ook een lekkere; ben al een paar avonden bezig met Metallica - One op medium.
Ben ik vanavond gewoon OP HET EIND.... - en zegtie dattie niet goed was = terwijl er 100% finished bijstond (niet 100% goede aanslag hoor...pff) .... oftewel - gewoon in de laatste noten gefailed...

Ik snap ook niet zo goed wat het " 1 out of 4 songs" is... moet je dan 1 van de vier op vier sterren hebben..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

"finish 1 out of 4 songs" betekent simpelweg dat je van de 4 beschikbare nummers nog eentje moet spelen vooraleer je een encore krijgt/naar de volgende ronde mag ;). Maakt niet uit welke score je haalt, zolang je het maar uitspeelt.

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 09-01-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Boeboe schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:31:
"finish 1 out of 4 songs" betekent simpelweg dat je van de 4 beschikbare nummers nog eentje moet spelen vooraleer je een encore krijgt/naar de volgende ronde mag ;). Maakt niet uit welke score je haalt, zolang je het maar uitspeelt.
Aaah - hij doet dus een "countdown"....
3 out of 4
2 out of 4
1 out of 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Canaria schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:14:
kon je geen elastiekje gebruiken :O

zo heb ik het gedaan ;).

pff gisteren slayer gespeeld weer op hard fkin hell he die is nog niet te doen voor mij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:10:
Overigens..ik wilde graag alle liedjes unlocken, maar ik denk dat ik niet begrijp hoe je die cheats moet doen, want hij doet het niet. Wat ik ook probeer hij blijft op hetzelfde staan. Moet je die noten die ze aangeven snel spelen ofzo om die cheats te unlocken? In dat geval kan ik het namelijk wel vergeten, want die toetsen krijg ik zo snel niet bij elkaar gegrepen.. :P
Het hoeft absoluut niet snel, maar je moet ze wel allemaal strummen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferreur schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:37:
[...]

Het hoeft absoluut niet snel, maar je moet ze wel allemaal strummen.
Mjah, dat had ik gedaan, maar hij pakte het niet..ach zal wel een akkoord vergeten zijn ofzo.. ;)

Was gisteren nog even op hard aan het proberen geweest. Dat kost me echt moeite...ik kreeg het eerste nummer tot 86% gespeeld...maar dat gaat me daar een partij snel zeg...en dan is die extra knop ineens echt veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

Maxow

Hidden Sound System

Hè bah, net GH2 zonder gitaar gekocht voor m'n ps3, kom ik er achter dat de gitaar van GH3 dus niet werkt met GH2 :(. Zo te zien stond het ook ergens verstopt in dit topic, had eerst moeten lezen, dan kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:57:
Hè bah, net GH2 zonder gitaar gekocht voor m'n ps3, kom ik er achter dat de gitaar van GH3 dus niet werkt met GH2 :(. Zo te zien stond het ook ergens verstopt in dit topic, had eerst moeten lezen, dan kopen :p
Dat meen je niet, wat een giller. Gaat lekker daar bij Sony. De PS3 GH2/3 gitaren zijn niet compatible. De PS3 werkt niet via HDMI op vele monitors/tv's met HDM/DVI. BluRay spelers die geupdate moeten worden om software compatibilty te behouden. Welkom in 2008!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Komt omdat het een third party controller is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
sorry dit is GH2
maar Jordan FC'ed :O (Jordan is te vergelijken met Through the fire and the flames in GH3)

Crappy vid here - http://www.youtube.com/watch?v=sKaEzDG0xIk
Vid of his hands during practice - http://www.youtube.com/watch?v=BdAKIqo5jzk

Check vooral het tweede filmpje, vanaf 20 secs is het echt te eng :O, hoe snel kan je je vingers bewegen zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Is er al meer bekend over de Wii-mono-inwisselactie? Ik geloof dat de amerikaanse al begonnen is...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:16
Ik heb gisteren GH3 voor de Wii binnen gekregen, en constateer een probleem, waar ik zelf niet uit kom.

Na ongeveer 2 minuten gespeeld te hebben, reageert de gitaar totaal niet meer. De Wiimote zelf werken correct, maar wanneer ik 'm aansluit op de gitaar, werkt ook de Wiimote niet meer. Als ik naar 't batterijniveau van de Wiimote kijk, verminderd deze ook hard als ik de gitaar aansluit. Het lijkt er dus op dat er de gitaar een electronisch defect heeft.

Ik heb meerdere Wiimotes aangesloten, steeds dezelfde symptomen. Ook heb ik de support site van Activision al bekeken, maar daar staat niets nuttigs op. Zijn er verder nog troubleshooting stappen die ik kan uitvoeren?

Aangezien ik 't spel via Amazon.co.uk gekocht heb, wil ik eerst zelf e.e.a. proberen, voordat ik 'm terug naar de UK ga sturen...

Amazon raadt me aan om de gitaar direct naar de fabrikant op te sturen, maar ik heb geen idee wie de importeur in NL is. Kan iemand me daarbij helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door jpiscaer op 11-01-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Willybubba schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:19:
Is er al meer bekend over de Wii-mono-inwisselactie? Ik geloof dat de amerikaanse al begonnen is...
Nee, volgens mij niet. De omruilactie is in de VS ook nog niet gestart, alleen de voorinschrijving voor de omruilactie. De Activision UK website linkt alleen door naar de Amerikaanse support-pagina, waar je alleen een adres in de V.S. kunt invullen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

ff een klein vraagje over GH2.

Ik heb GH2 pas sinds kort (eerst gh3 gespeeld) maar ben meteen begonnen op HARD, heb hem alle levels op de laatste na gehaald. Maar ik kreeg 1200,- voor een nummer op 5* nu heb ik een paar nummers op Expert gedaan en daar krijg ik maar 350,- voor 4* en ik krijg maar 300,- voor 5* op Medium. Weet iemand hoe dit kan?

Edit:
Heb inmiddels alle nummers op Hard gehaald en krijg maar 250 ipv 300 op medium voor 5* of voor een full combo.

[ Voor 18% gewijzigd door Marrruuuk op 12-01-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Ik heb ook nog even een vraagje...
Misschien kijk ik ergens overheen ofzo...
Maar...

Altijd als je 't 3de nummer van een ronde speelt, moet je daarna een battle/encore spelen..
maar daarna is het niet meer mogelijk om je statistieken te bekijken van je 3de gespeelde nummer..
Hoeveel procent etc...Kan dit echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik ben dit weekend weer wat verder gekomen.
Op Hard heb ik nu de eerste negen nummers gehaald, allemaal weliswaar met drie sterren, maar die verbeter ik later nog wel een keer, zoals ik met Medium ook heb gedaan toen ik de overstap vanaf Easy maakte.
Op Medium heb ik alles op vijf sterren, behalve Cult Of Personality, Raining Blood en Stricken. Ook heb ik al een aantal nummers 100% gehaald.
Verder ben ik bezig om op Easy alles 100% te halen, daarmee ben ik ongeveer op de helft.

Ik heb ook gemerkt dat de stats op www.guitarhero.com niet altijd worden bijgewerkt, daar missen nog wat gegevens. Over die site heb ik nog wel een vraag.
Wat betekent de score bij Campaign? Ik heb op Hard een lagere score bij Campaign dan bij Career, terwijl dat bij Easy en Medium juist andersom is.
Het antwoord dat ik heb gevonden zegt dat Campaign de totale score is van Quick Play en Career. Dat zou dan heel onlogisch zijn, want hoe kan die score dan lager zijn dan die van Career alleen?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een antwoord gekregen met betrekking tot mijn vraag over het serienummer wat ik gewoon niet ingevoerd krijg. Ik zal een scan moeten gaan maken van mijn huidige nummer, zodat ze me een nieuw nummer kunnen geven of het huidige duidelijker aan me kunnen aangeven. Het zal me worst zijn, als ik het maar kan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:17
TripleQ schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:51:
Ik heb ook nog even een vraagje...
Misschien kijk ik ergens overheen ofzo...
Maar...

Altijd als je 't 3de nummer van een ronde speelt, moet je daarna een battle/encore spelen..
maar daarna is het niet meer mogelijk om je statistieken te bekijken van je 3de gespeelde nummer..
Hoeveel procent etc...Kan dit echt niet?
De enige manier hiervoor is om de encore / battle af te wijzen.
Dan kan je wel naar je scorescherm. Hierna kan je de encore / battle gewoon opnieuw starten.

Ben zelf nu op hard bij Tier 8, dus raining blood zit er weer aan te komen;
Het begin gaat nog redelijk, maar bij de pull-offs gaat het mis (Oranje-Blauw-Geel afgewisseld met Blauw-Geel-Rood).

Dat wordt nog even flink oefenen

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Dat stuk is echt een ramp. Het is samen met de battle tegen Lou het moeilijkste stuk van de hard career.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe alleen het eerste nummer op Hard weten te spelen..de rest is me nog niet gelukt...ik krijg mijn vingers niet zo snel op die andere toetsen joh...dan weet ik echt helemaal niet meer waar ik op aan het drukken ben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
-RazieL- schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:43:
Dat stuk is echt een ramp. Het is samen met de battle tegen Lou het moeilijkste stuk van de hard career.
dat heb ik dus ook vooral omdat je het dacht ik bij elke PO moet aanslaan daarom gaat het stuk zo kut.

one heb ik ook nog niet telkens bij 95 % dat is gewoon echt kut maar die HO kom ik wel door alhoewel ik die ook makkelijker vind (A).

het gaat nog wel goed komen bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik moest vandaag een update installeren voor GH3, iemand enig idee waar dit voor was?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Sandyman538 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:23:
Ik moest vandaag een update installeren voor GH3, iemand enig idee waar dit voor was?
ps3?
xbox360?
wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

de xbox versie werkt bij mij nog steeds, geen update nodig gehad.

iemand al songpacks op de xbox gedownload?
zijn ze het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je vergeet de PC versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe een gok en zeg PS3, die versie heb ik nl. ook en moest ik afgelopen week ook installeren.
Deze patch was al even uit in de US, maar is nu dus ook in de EU uit. Voegt oa. multiplayer offline co-op toe en ik merk ook een performance verbetering (minder lag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 10:17
Aan zijn sig te zien de PS3 versie.

Voor de PC is ook al een update, maar zoals ik al eerder meldde leverde deze voor mij alleen maar problemen op (random freezes). Zit nu weer vrolijk met de ongepatchte versie.

Vraag me alleen wel nog af of dit betekent dat je alleen mensen zonder patch online ziet

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

BSTNjitRam schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:27:
[...]

Aan zijn sig te zien de PS3 versie.
Kijk, iemand die scherp is :P

Het ging dus inderdaad om de PS3 versie. Hierboven werd al even verteld wat deze update zoal behelst, dank daarvoor. Ik vind het altijd wel handig als ik een update doe dat ze ook even vertellen wat er precies geupdate wordt. (neem bijvoorbeeld 'Warhawk' dat moest je update en dan staan er gewoon wat punten opgenoemd (na de update) wat er zoal verbetert is...).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Marrruuuk schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:15:
ff een klein vraagje over GH2.

Ik heb GH2 pas sinds kort (eerst gh3 gespeeld) maar ben meteen begonnen op HARD, heb hem alle levels op de laatste na gehaald. Maar ik kreeg 1200,- voor een nummer op 5* nu heb ik een paar nummers op Expert gedaan en daar krijg ik maar 350,- voor 4* (150$ voor 3*) en ik krijg maar 300,- voor 5* op Medium. Weet iemand hoe dit kan?

Edit:
Heb inmiddels alle nummers op Hard gehaald en krijg maar 250 ipv 300 op medium voor 5* of voor een full combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Toen ik GH3 kocht kon ik een formulier invullen voor een gratis faceplate. Eindelijk is ie binnen en hier is het resultaat. It's on fire 8)

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/551/faceplate1dg1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/27/faceplate2qp2.jpg

Zijn er al andere mensen die 'm hebben? Ik meen me te herinneren dat er stond dat het 3-4weken zou duren, maar ik had 'm al vanaf de dag voor de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mooi man! Ik heb een gitaarstandaard gekregen :)

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 14-01-2008 20:05 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
BSTNjitRam schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:16:
[...]

De enige manier hiervoor is om de encore / battle af te wijzen.
Dan kan je wel naar je scorescherm. Hierna kan je de encore / battle gewoon opnieuw starten.
Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Nieuw filmpje van me met jonas expert
nog best slecht paar kleine kut foutjes

http://www.youtube.com/watch?v=lEElCEtVCw8

nog 3 filmpjes komen later.

paranoid co-op online vol gebugged met star power :P
http://www.youtube.com/watch?v=npgyG2_R1b0
en daardoor slecht oplettend gespeeld.

paranoid alleen
http://www.youtube.com/watch?v=vS84-vWQ2lc
alles expert

[ Voor 41% gewijzigd door fingerhead op 14-01-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

Ik heb mijn faceplate ook vandaag binnen gehad. Leuk dingetje!
Toch is de zwarte ook wel erg stylish hoor!

Overigens wel vreemde courier die hem kwam brengen... deurbel gaat, ik zoek even mijn sleutel om de deur open te doen, open ik de deur valt het pakketje m'n deur binnen en zie ik net z'n witte naamloze Mercedes Sprinter de hoek om scheuren.
Lekker vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 13:32

Kogando

Humordenaar

Zo, heb Guitar Hero III voor de PS2 gekocht zonder gitaar. Heb die van GHII nog, en die doet het prima. Mijn eerste indruk van het spel viel wel een beetje tegen. De noten kwamen wat minder duidelijk in beeld en het geluid klok gewoon anders, iets vager alsof ik verder weg stond.

En terwijl ik bij de andere versies bijna alle nummers zo op hard uitspeel, kon ik hier niet eens het eerste nummer op hard spelen. Kwam maar halverwege ofzo. :? Het leek wel of ze het ineens een stuk moeilijk gemaakt hadden op een beetje stomme manier, gewoon door wat irritante verpakkingen en grepen toe te voegen.

Naja, toen maar career op medium begonnen en 15 nummers vrijgespeeld. Daarna nog een keer op hard geprobeerd en toen ging het ineens super. Moet bekennen dat ik het op een of andere manier nog relaxter vind spelen dan de vorige versies. :) Er zitten veel van die vette stukken in met lange banen dubbele noten, zodat je nog tijd hebt om te headbangen. :D

Trouwens een tip voor een ieder: sluit je PS2 aan op een dikke stereo, dan wordt het een stuk toffer om te spelen met lekkere lage bassen. :P Uit je TV klinkt het vaak wat schraal.

Was dus gewoon een kwestie van even wennen en nu bevalt het echt prima. Vooral de snelle stukjes waarbij je niet steeds nieuw moet aanslaan (met de oplichtende witte noten) gaan echt prima.

De battle-mode vind ik echter nog steeds behoorlijk vaag. Heb maar gewoon wat zitten kloten tot ik ineens gewonnen had. Wat is nou precies het systeem?

En waar komt One van Metallica vrij?

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

One van Metallica zit in tier 8..dan ben je al een best eind.. ;)

Ik blijf zelf Hard erg lastig vinden en volgens mij ben ik nog niet echt heel goed in die hammer ons en pull offs...vooral niet als er ook noten tussen zitten die je weer wel moet aanslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando

Kogando

Humordenaar

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:29:
One van Metallica zit in tier 8..dan ben je al een best eind.. ;)

Ik blijf zelf Hard erg lastig vinden en volgens mij ben ik nog niet echt heel goed in die hammer ons en pull offs...vooral niet als er ook noten tussen zitten die je weer wel moet aanslaan.
Tier 8, dat wordt ff doorwerken dus.. :P

De hammers ons en pull offs zijn idd nog lastig, maar vind ze beter werken dan in de voorgaande versies van GH. Het voelt wat logischer aan oid.

Blijft een geniaal spel, ben ook zo benieuwd naar Rock Band. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Kogando schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:58:
[...]
De hammers ons en pull offs zijn idd nog lastig, maar vind ze beter werken dan in de voorgaande versies van GH. Het voelt wat logischer aan oid.
valt toch wel mee (A) :P
binnenkort speel ik hem gewoon 100% uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iets meer oefenen nog zo te zien :P
Ik heb ook van die dagen hoor hehe.

Toch wel een van mijn favoriete nummers in deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace

IJsrace

null

fingerhead schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:20:
[...]

valt toch wel mee (A) :P
binnenkort speel ik hem gewoon 100% uit :P
Heb jij hem op de Xbox?
Ik wil wel een keer met je battlen! :P

My Name Is Jonas - Weezer
294,354 38,184 99% 241 notes StarStarStarStarStar

Dat is mijn score so far :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Kogando schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:58:
[...]
Tier 8, dat wordt ff doorwerken dus.. :P

Heeft weinig met logica te maken. In deel3 is er gewoon veel meer speling dan in de voorgaande delen. Ze zijn dan ook een stuk makkelijker dan gewone noten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogando

Kogando

Humordenaar

-RazieL- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:21:
Heeft weinig met logica te maken. In deel3 is er gewoon veel meer speling dan in de voorgaande delen. Ze zijn dan ook een stuk makkelijker dan gewone noten.
Ok, dat zou ook kunnen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

In deel 3 kan je voor ho's en po's zelfs gewoon heen en weer schuiven met je vingers. Dat moet je in deel 1 en 2 niet proberen, timing is daarvoor veel te strikt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Boeboe schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:57:
In deel 3 kan je voor ho's en po's zelfs gewoon heen en weer schuiven met je vingers. Dat moet je in deel 1 en 2 niet proberen, timing is daarvoor veel te strikt :p
inderdaad heb hard uitgespeeld op GH2 en expert ook maar laatste paar nummers met de cheats (A) achievements (A)

maar ik moet nu niet meer GH2 gaan spelen want dat gaat me nu voor geen reet meer lukken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Bloederig schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:19:
[...]

Heb jij hem op de Xbox?
Ik wil wel een keer met je battlen! :P

My Name Is Jonas - Weezer
294,354 38,184 99% 241 notes StarStarStarStarStar

Dat is mijn score so far :9
ja is goed ;)

OpelKadettGSi
is me xbox live acc
voeg maar toe ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:03

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik had gisteren last van een lichte vorm van Guitar Hero kramp in mijn arm. Mijn aanslag arm begon dusdanige krampverschijnselen te vertonen dat ik er maar even mee gestopt ben. Dit was nog maar medium en nu al kramp :(.

Overigens zag ik net een filmpje van Slayer op expert. Dat is toch echt niet te doen? Ik vind dat nummer op easy al een stuk lastiger dan de meeste medium nummers.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:28:
Ik had gisteren last van een lichte vorm van Guitar Hero kramp in mijn arm. Mijn aanslag arm begon dusdanige krampverschijnselen te vertonen dat ik er maar even mee gestopt ben. Dit was nog maar medium en nu al kramp :(.

Overigens zag ik net een filmpje van Slayer op expert. Dat is toch echt niet te doen? Ik vind dat nummer op easy al een stuk lastiger dan de meeste medium nummers.
Je bent niet de enige...ik heb hem gisteren met veel moeite op Medium te pakken weten te krijgen...op hard heb ik alleen het eerste nummer nog maar voor elkaar weten te krijgen..de rest lukt me gewoonweg niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Het is me gelukt om when you were young op hard op 100% te krijgen :P:
http://youtube.com/watch?v=_rSC3ARMqLA
(sorry voor de slechte kwaliteit, youtube is slecht in comprimeren).
Best makkelijk nummer al zeg ik het zelf :P, nu maar is proberen of ik een nummer op expert op 100% kan halen :). (de eerste tier van expert alles al 5 sterren)
Ben nu met my name is johnas op expert op 95% gekomen, is even wat oefenen en het wordt mischien wel 100 8)7 .

[ Voor 14% gewijzigd door tjtristan op 16-01-2008 17:50 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zoek je zelf maar lekker naar :z

[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 16-01-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Reageer dan niet :/

[ Voor 73% gewijzigd door TheZeroorez op 16-01-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
tjtristan schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:48:
Het is me gelukt om when you were young op hard op 100% te krijgen :P:
http://youtube.com/watch?v=_rSC3ARMqLA
(sorry voor de slechte kwaliteit, youtube is slecht in comprimeren).
Best makkelijk nummer al zeg ik het zelf :P, nu maar is proberen of ik een nummer op expert op 100% kan halen :). (de eerste tier van expert alles al 5 sterren)
Ben nu met my name is johnas op expert op 95% gekomen, is even wat oefenen en het wordt mischien wel 100 8)7 .
Nice!
Met de kwaliteit van het filmpje is trouwens niet veel mis....
(mooie tv trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Smoonshine schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:28:

Niet te druk over maken. Na medium gewoon gezellig verdergaan met hard (niet schrikken van de grote overgang) en na een poosje op hard kan je je niet meer voorstellen dat je op medium krampverschijnselen kreeg :)

Dat nr van Slayer op expert vind ik ook niet echt te doen, ik heb ook geen zin om dat nr te halen. Op hard is het me wel met veel moeite gelukt. Mss is het trouwens handiger om op hard steeds je hand te switchen ipv met verschillende vingers dat kut stuk te spelen, toch nog maar eens een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg waar ik het goedkoopst een gitaar kan halen en dan wordt mijn bericht gewijzigd? :?
in andere topics vraagt men toch ook waar men een spel het goedkoopst kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

-RazieL- schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Niet te druk over maken. Na medium gewoon gezellig verdergaan met hard (niet schrikken van de grote overgang) en na een poosje op hard kan je je niet meer voorstellen dat je op medium krampverschijnselen kreeg :)

Dat nr van Slayer op expert vind ik ook niet echt te doen, ik heb ook geen zin om dat nr te halen. Op hard is het me wel met veel moeite gelukt. Mss is het trouwens handiger om op hard steeds je hand te switchen ipv met verschillende vingers dat kut stuk te spelen, toch nog maar eens een keer proberen.
Op hard heb ik hem gehaald door die eerste 2 starpowers te halen en die tijdens Mosh te activeren :P en dan een beetje op die knopjes rammen :')
De rest van het nummer is dan weer een makkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Marrruuuk schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:02:
[...]

Op hard heb ik hem gehaald door die eerste 2 starpowers te halen en die tijdens Mosh te activeren :P en dan een beetje op die knopjes rammen :')
De rest van het nummer is dan weer een makkie
ga der maar is op oefenen dan :P
heb het nummer 2x gespeeld en net 2x niet door die mosh heen omdat ik geen SP had. Maar bij mij is het zo als ik hem niet haal heb ik geen zin om erop te trainen :P. maar ik ga wel oefenen op die SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:12:[...]Je bent niet de enige...ik heb hem gisteren met veel moeite op Medium te pakken weten te krijgen...op hard heb ik alleen het eerste nummer nog maar voor elkaar weten te krijgen..de rest lukt me gewoonweg niet...
Ik ben inmiddels twee weken bezig op hard. In het begin lukte niks, kwam door geen enkel nummer heen. Daarna ging het langzaam beter, de eerste week wist ik door 2 nummers heen te komen en gisteren eindelijk door de andere 2 van tier 1. De overstap van medium naar hard is groot, maar het is een kwestie van wennen en volhouden.

Voor de gein heb ik gisteren trouwens nog eens een paar nummers op medium proberen te spelen. Ik mis nu veel noten omdat het nummer niet snel genoeg meer is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Metallica - One (op hard) 344.018punten. Oftewel, eindelijk 5 sterren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
lol ik stop altijd bij een nummer als ik hem na 1x niet haal. Dus ik slayer proberen op hard. 2x achter elkaar geprobeerd gelijk gehaald XD

en ook black woman op expert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Iemand een idee waar GH3 voor de ps3 het goedkoopste te bestellen is (import is een optie)?

Na 2 maanden wachten kots ik echt op de wehkamp, eindelijk komt het in mij op om deze bestelling dan maar te annuleren. GCshop doe ik ook geen zaken meer mee, stel dieven (ik zit al 2 maanden te wachten op een klein bedrag restitutie ondanks tig mailtjes).

Pffff ik kan onderhand beter gelijk voor Rockband gaan. Idioot gedoe met levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
DinoPK schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 07:59:
Iemand een idee waar GH3 voor de ps3 het goedkoopste te bestellen is (import is een optie)?

Na 2 maanden wachten kots ik echt op de wehkamp, eindelijk komt het in mij op om deze bestelling dan maar te annuleren. GCshop doe ik ook geen zaken meer mee, stel dieven (ik zit al 2 maanden te wachten op een klein bedrag restitutie ondanks tig mailtjes).

Pffff ik kan onderhand beter gelijk voor Rockband gaan. Idioot gedoe met levertijden.
Je had kunnen annuleren bij Wehkamp.
--> heb ik gedaan; en toen bij makro besteld = was 85 euro incl.btw
misschien hebben ze ze nog - wel btw/kvk nummer nodig
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?