[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.386 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Zit zelf nu vast bij Black Sunshine en The Metal dus ik denk, doe voor de lol ff TtFaF op Expert (practice mode ofc)
Had maarliefst een score van 55% 2028 hits en een note streak van 17 :D
Weet zelf nog niet of ik hem ooit zal halen maar na 1,5 maand GH speel ik op hard ieder nummer lekker weg(op de battle met Lou na :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephiroth-2nd
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 11:18
Is het ook mogelijk om guitar hero 2 te krijgen zonder gitaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Guitar Hero 2 moet gemakkelijk te krijgen zijn zonder gitaar. De PS2 en xbox360 versie ga je zeker vinden mits wat zoekwerk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
GH3 nu dus definitief gecancelled, ff wachten tot ik mijn geld retour heb. Ik begin alleen te twijfelen of ik het spel nog moet halen: volgens velen gaat het niet om de fun en is het spel te moeilijk. Nu wordt dit sowieso mijn eerste GH3, kan ik niet beter 1.5 maand wachten en dan voor Rock Band gaan?...
(ik kan verdomd weinig vinden over de release date en kosten hiervan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Niet om de fun? Ik denk dat jij rondhangt met een stel slechte verliezers :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Guitar Hero 3 voor de Wii is in ieder geval slecht (lees: niet) te krijgen. Om dag van uitkomen lag ik al in het ziekenhuis, dus dat is wel jammer. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. Bij bol.com zeggen ze 4-6 weken levertijd, maar volgens mij is dat ook uit de lucht gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
DinoPK schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:37:
GH3 nu dus definitief gecancelled, ff wachten tot ik mijn geld retour heb. Ik begin alleen te twijfelen of ik het spel nog moet halen: volgens velen gaat het niet om de fun en is het spel te moeilijk. Nu wordt dit sowieso mijn eerste GH3, kan ik niet beter 1.5 maand wachten en dan voor Rock Band gaan?...
(ik kan verdomd weinig vinden over de release date en kosten hiervan)
6 maart, en de prijs in euro's is nog onbekend, maar verwacht maar dat het rond de doller prijs gaat liggen... zo gaat het immers altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Tjah dat is nog maar 6 weken wachten (ik wacht nu toch al 2 maanden op gh3... ). Zal wel 200 euro worden. Ff goed nadenken dus, zeker omdat de toekomstige support voor rockband wel goed zit.

edit: en nee, ik ken niemand met GH3. Maar ik lees vaak genoeg dat de fun van deel 1 en 2 er niet meer inzit? Ik ben geen hardcore gamer en wil gewoon lol hebben. Denk zelf dat het wel goed zit hoor ;)

[ Voor 35% gewijzigd door pasajo op 19-01-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dragonforce es op hard geprobeerd, ik failde @97% Het is zo intensief dat ik soms mn gitaar teveel tilte waardoor ik mn star power gebruikte wanneer ik 't nog niet nodig had (tot 3 maal toe). En toen ik het wel nodig had was het op... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ik zit ook te twijvelen of ik ipv guitar hero, rock band moet halen....
maar die zal nog wel moeilijker te krijgen zijn, dus dan zal ik hem rond deze tijd wel moeten gaan reserveren...

[ Voor 44% gewijzigd door Game Error op 19-01-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Nog maar eens een keer een vraagje over mn Career Money in Guitar Hero II
Ik heb nu al mn accs daar verwijderd, nieuw acc begonnen op iedere graad een lvl gespeeld.
Op easy kreeg ik niets, op medium 600, hard 1200 en op expert 1800. Toen deed ik nog een nummer op Medium en toen kreeg ik helemaal niets 8)7 (nummers op easy en medium waren alle 3 perfect en op hard en expert 5*) iemand een idee?
Edit: vandaag dat acc ook eraf gehaald nieuw acc gemaakt en heel medium uitgespeeld, toen kreeg ik bij ieder nummer 600,-. ik blij ofc, ik naar hard en kreeg ik ook maar 600 voor 5* wtf? Nu weet ik het ook niet meer hoor.

[ Voor 21% gewijzigd door Marrruuuk op 20-01-2008 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Aah ik word er gek van :p
Op medium, nu bij de laatste ronde...Maar 1 nummer lukt me daar :( (weet zo ff niet meer welke)
maar bijvoorbeeld One van Metilica, die gaat ALTIJD tot zo'n 70 - 75% hardstikke goed..maar daarna ga ik als een baksteen af..

Maaarjah...blijven oefenen :)
Net al stiekem paar nummers op hard geprobeerd..kom tot zo'n 80% bij de eerste nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TripleQ, bereid je dan maar vast voor op de eindbattle.. ;) Die is weer lekker lastig.. ;) Slayer vind ik overigens verreweg de lastigste in Tier 8..de eerste die me daar lukt is Disturbed - Stricken, maar dan kan ook komen doordat ik dat nummer uit mijn hoofd ken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Van't weekend ook maar aan GHIII geslagen.

Sta altijd nogal weifelachtig tegenover van die party-games. Leuk om in groep te doen, maar als je alleen achter je console of PC zit, is er plots niet veel meer aan. Maar GHIII is wel heel verslavend zeg en ook leuk in je eentje.

Ben ook maar op easy begonnen, aangezien ik nog nooit een GH spel gespeeld heb en je overal leest dat de moeilijkheidsgraad van GHIII wel extreem hoog ligt. Nou ja, op een namiddagje spelen had ik de career mode op easy uit. Alles verslagen (meestal zelfs met onmiddellijk vier of vijf sterren), behalve dat nummer van Slayer. Jezus Christus, wat een moeilijk nummer zeg!!! Zelfs op easy!

Ben nu op medium begonnen en die extra snaar maakt het toch onmiddellijk heel wat uitdagender. Nu vliegen de vier en vijf sterren niet meer langs mijn oren. Ben al blij als ik er drie haal.

Maar dat Slayer nummer is wel enorm kut zeg. Ik kan dat nummer zelfs totaal niet halen op easy. Ik vind het zelfs veel moeilijker dan Through Fire And Flames, welke ik ook al 4 sterren op heb op easy.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde ervaring als jij DarthDavy met de easy modus...alles ging vrij makkelijk alleen geloof ik dat ik wat last had van de eerste battle...was dat ook nog niet echt gewend... Slayer is hoe dan ook een takkenummer om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:13:
@TripleQ, bereid je dan maar vast voor op de eindbattle.. ;) Die is weer lekker lastig.. ;) Slayer vind ik overigens verreweg de lastigste in Tier 8..de eerste die me daar lukt is Disturbed - Stricken, maar dan kan ook komen doordat ik dat nummer uit mijn hoofd ken.. ;)
Knap, volgens mij zit die in Tier7 ;)

Tier8 is (uit het hoofd)
Slayer - Raining Blood
Eric Johnson - Cliffs of Dover
Metallica - One
Iron Maiden - Number of the Bear

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Bear=Beast ;) En je hebt natuurlijk nog Steve Ouimette - The Devil Went Down to Georgia
DarthDavy schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:27:Ben ook maar op easy begonnen, aangezien ik nog nooit een GH spel gespeeld heb en je overal leest dat de moeilijkheidsgraad van GHIII wel extreem hoog ligt. Nou ja, op een namiddagje spelen had ik de career mode op easy uit.
Je moet niet denken dat je er dan al bent he :P Easy en medium zijn alleen om aan het spel te wennen, de pret begint pas vanaf hard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Ik wacht nu al sinds november op mijn exemplaar besteld bij GCshop... Iemand een idee wanneer ze komen? (Wii versie)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:28:
[...]

Knap, volgens mij zit die in Tier7 ;)

Tier8 is (uit het hoofd)
Slayer - Raining Blood
Eric Johnson - Cliffs of Dover
Metallica - One
Iron Maiden - Number of the Bear
Vergissen is menselijk? ;) Ben ook maar een mens..en ik zit op mijn werk waar ik het niet effe kan checken ook... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Btw... Waar vind je trouwens de videos terug die je gekocht heb in de store?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP

Weet iemand waar nog een Guitar Hero 3 voor de Nintendo Wii te koop ligt?

Word helemaal frustie, ben al dik 2 maanden aan het zoeken voor dit spel maar ik kan hem helemaal nergens vinden.

Als iemand weet waar ze nog op voorraad liggen PLEASE laat het mij weten met mischien inclusief telefoon nummer zodat ik m gelijk aan de kant kan laten leggen.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:44
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:20:
HELP

http://www.amazon.co.uk/s...ar+hero+wii&Go.x=0&Go.y=0

Ik heb zelf de 360versie daar vandaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

HELP

Word helemaal frustie, ben al dik 2 maanden aan het zoeken voor dit spel maar ik kan hem helemaal nergens vinden.

Als iemand weet waar ze nog op voorraad liggen PLEASE laat het mij weten met mischien inclusief telefoon nummer zodat ik m gelijk aan de kant kan laten leggen.

BVD
Ik zou het kopen van de Wii versie nog even afwachten. Binnenkort komt er een nieuwe versie van het spel waarbij het geluidsprobleem is opgelost. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat het spel momenteel zo moeilijk te vinden is, die nieuwe versie zit er al een tijdje aan te komen en het verkopen van de oude versie zou toch niet zo nuttig meer zijn aangezien er een omruilactie komt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:06:
[...]

Ik zou het kopen van de Wii versie nog even afwachten. Binnenkort komt er een nieuwe versie van het spel waarbij het geluidsprobleem is opgelost. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat het spel momenteel zo moeilijk te vinden is, die nieuwe versie zit er al een tijdje aan te komen en het verkopen van de oude versie zou toch niet zo nuttig meer zijn aangezien er een omruilactie komt.
Idd, ik ga hem uit amerika bestellen via Ebay.com denk ik.

Die omruil actie kan ik dan alsnog uitvoeren, gewoon bij originele site een envelop aanvragen en dan kan ik mijn kopietje opsturen en en nieuwe verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:28:
Idd, ik ga hem uit amerika bestellen via Ebay.com denk ik.
De Wii is in Amerika overigens NTSC, dus dat gaat hier niet werken, tenzij je je Wii ook uit de States hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:53

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik ben slecht :P

Ik haal de battle met Lou op medium maar niet. Heb hem nu al zo vaak geprobeerd dat de lol er gewoon vanaf gaat, ik ben gewoon niet goed genoeg :X Verder alles wel gehaald op medium en easy en 1 nummer op hard, maar die battle op medium is voor mij niet te doen. |:(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Vooral focussen op het pakken van die wapens. Liever 5 gewone noten missen en dat wapen pakken, dan die 5 noten goed doen en het wapen missen.
En natuurlijk wapens alleen gebruiken als je tegenstander noten te spelen heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Sandyman538 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:10:
Ik ben slecht :P

Ik haal de battle met Lou op medium maar niet. Heb hem nu al zo vaak geprobeerd dat de lol er gewoon vanaf gaat, ik ben gewoon niet goed genoeg :X Verder alles wel gehaald op medium en easy en 1 nummer op hard, maar die battle op medium is voor mij niet te doen. |:(
Gewoon laten zitten en op hard verdergaan. Later probeer je het nog een keer en dan haal je 'm in 1x. Ik heb 't zelfde probleem op hard, ben gewoon met expert verder gegaan. Ondertussen ben ik er wel klaar voor. Ik heb er alleen nog ff geen zin in, ik haal 'm binnenkort nog wel.

Je beste kans is denk ik om met je eigen wapens te voorkomen dat hij wapens kan krijgen. Let wel goed op de timing, een gebroken string werkt direct maar bv dubbele noten duurt ff voordat 't werkt. Veel later in het nummer krijg je de kans om extra wapens te pakken en als je er dan 3 hebt kan je die achter elkaar inzitten wanneer hij druk bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Ik moet nu ook tegen Lou op Hard maar hij mag steeds als eerste zo'n ding afschieten en 9/10 keer is dat zo'n Lefty. Nou dan ben ik meteen al haast dood en no way dat ik TDwtG op lefty gaat oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Marrruuuk schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:14:
Ik moet nu ook tegen Lou op Hard maar hij mag steeds als eerste zo'n ding afschieten en 9/10 keer is dat zo'n Lefty. Nou dan ben ik meteen al haast dood en no way dat ik TDwtG op lefty gaat oefenen :P
als het dan meestal zon lefty is. Zet dan een spiegel neer in je kamer en als die lefty afvuurt gelijk kijken in de spiegel en verder spelen. Tenminste dacht dat het zo werkte ;)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Gister het 1e nummer op hard gehaald =D

Wel met 3 sterren tho, maar ik had em!

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Ik was begonnen met my name is jonas op hard, kwam eerst nog aardig ver, maar daarna in practice "hard" onder de knie gekregen :) Heerlijk nummer op mee te oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Klopt het nou dat GH2 helemaal niet los te krijgen is voor de 360? Ik heb GH3 met gitaar en wil 2 ook wel weer is proberen, maar ik zie hem nergens zonder gitaar te koop staan...

edit: Google.

http://www.jouwgames.nl/c...ook_los_verkrijgbaar.html

[ Voor 23% gewijzigd door SaN op 23-01-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Het zal jou niet veel helpen, maar de Game Mania in Sint-Niklaas (België) heeft hem los liggen in de tweedehandssectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

sander-sp schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:17:
Klopt het nou dat GH2 helemaal niet los te krijgen is voor de 360? Ik heb GH3 met gitaar en wil 2 ook wel weer is proberen, maar ik zie hem nergens zonder gitaar te koop staan...

edit: Google.

http://www.jouwgames.nl/c...ook_los_verkrijgbaar.html
Voi_la ! :)

http://www.play-asia.com/...-guitar+hero-70-28uh.html

Onder de 50 euro inc. verzendkosten en regiovrij.
Enjoy.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

auw auw auw :+

net Through the Fire and the Flames op Expert geprobeerd (wel in practice mode though)...
geen linkerarm/-hand meer over :D

wel 2661 noten raak, wat neer komt op 71%! en een 43 note streak
ooit ga ik hem ook halen in normale modus (hoop ik) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste dames en heren,

ik heb een vraag;

Een paar dagen geleden heb ik GH3 voor de pc gekregen voor mn verjaard :). Hartstikke leuk alleen gaat er iets mis bij mij. Op het moment dat ik de gitaar controller in mn usb poortje steek gaat het geluid van mij PC ruisen. :( Dit gaat pas weg als ik de pc reboot. GH3 is niet leuk als je geluid keihard ruist :(.

Ik heb al de laatste sound en moederboord drivers geprobeerd maar beide hielp niets. Ik heb een 7.1 onboard systeem van asus. Mn windows is nog bijna helemaal schoon want deze pc is nog geen maand oud.

Ik zou heel graag hulp krijgen want nu is GH3 niet leuk :(

Alvast bedankt,

Floris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloederig schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:51:
auw auw auw :+

net Through the Fire and the Flames op Expert geprobeerd (wel in practice mode though)...
geen linkerarm/-hand meer over :D

wel 2661 noten raak, wat neer komt op 71%! en een 43 note streak
ooit ga ik hem ook halen in normale modus (hoop ik) :P
vind ik opzich al goed _/-\o_ ik ben al blij dat ik hem kan halen op easy.
medium kom ik tot 79% altijd op een van die laatste ingewikkelde solo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:08:
Beste dames en heren,

ik heb een vraag;

Ik heb al de laatste sound en moederboord drivers geprobeerd maar beide hielp niets. Ik heb een 7.1 onboard systeem van asus. Mn windows is nog bijna helemaal schoon want deze pc is nog geen maand oud.

Ik zou heel graag hulp krijgen want nu is GH3 niet leuk :(

Alvast bedankt,

Floris
ik denk dat die gitaar te veel stroom vreet misschien zitten er nog andere dingen in andere usb poorten?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:36:
[...]
ik denk dat die gitaar te veel stroom vreet misschien zitten er nog andere dingen in andere usb poorten?
lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke simpele uitleg sluit alleen de gitaar aan en geen andere apparaten.
plug alles wat gebruik maakt van usb poorten er uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Laatst online: 21-07 11:59
HELP

BVD
Hij is nu hier op voorraad... Nog ongeveer 15 stuks! http://www.bartsmit.com/s...menuID=1&productID=174279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:36:
[...]

Nee, der zit alleen een muis in, maar zowel voor als achterin mn kast doet ie et niet. Ook als ik de muis eruit haal is er geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:04
Hoe weet je hoeveel er nog zijn, werk je daar?

In verband met het inventariseren van ons magazijn wordt uw bestelling pas maandag 28 januari verwerkt en verstuurd. Binnen 2 werkdagen kunt u de bestelling dan thuis verwachten. Onze excuses voor het ongemak

Edit, ah, gewoon proberen er 100 te bestellen en kijken wanneer de melding ophoudt:
"Van Wii Guitar Hero 3 Bundel # zijn op moment geen 15 stuks voorradig."

[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 23-01-2008 18:00 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik guitar hero III voor pc&mac kan krijgen.
heb in Eindhoven gezocht maar kon zo snel niet een vinden. ik bedoel dan wel de set met gitaar erbij :)

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 14:15
Zaterdag hadden ze er nog één bij de MediaMarkt staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Laatst online: 23-07 01:32
Heb deze vraag ook al gesteld in het Wii topic, maar hier ook nog maar even proberen.
Ik werd dus net gebeld door mijn lokale gameszaak dat ik mijn bestelde exemplaar van Guitar Hero 3 voor de wii kon ophalen. Heeft ongeveer 1,5 maand geduurd. Maar nou vroeg ik me af of iemand weet of dit dan misschien de versie is waar het mono-geluid probleem is opgelost.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Nou in Utrecht op HC totaal geen GH3 meer te krijgen, geen enkele versie meer. Ik ga denk ik maar wachten op Rockband, wacht nu al ruim 2 maanden op GH3, die 1.5 maand kan er ook nog wel bij. En dan iig meer waar voor het geld (als de prijs geen 200 euro wordt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
Ik was gisteren gebeld door MM Groningen dat m'n gereserveerde Wii GH3 klaar ligt. Heb de 360 al gehaald voor de pc, maar ze zijn er iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 20:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Word rockband ook voor de pc uitgebracht eigenlijk?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nope, helaas niet.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
* TheZeroorez eist deeltje 2... :+

Daarbij... is het níet de bedoeling om hier naar beschikbaarheid te vragen, dat zoek je zelf maar lekker uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetaFrame schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:57:
Word rockband ook voor de pc uitgebracht eigenlijk?
Nee, consle only.
Zou ook geen steek houden om met een hele "band" achter je pc te zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Hoezo niet?
Wat is het verschil tussen een lekker groot computer scherm? en een tv?
kwa graffische mogelijkheden iig niks..

In ieder geval speel ik gh3 altijd op mijn laptop (17inch breedbeeld), en zie geen enkele beperkingen daarin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
Was net bij de Media Markt in Den Haag, daar stonden nog 4 exemplaren van GH3 voor de Wii.
Volgens mij is er vandaag weer uitgeleverd. Dus ben je nog op zoek, ren dan nu langs de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb eindelijk mijn Package voor de wii gister binnen gekregen :D Top spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
TripleQ schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:18:
Hoezo niet?

In ieder geval speel ik gh3 altijd op mijn laptop (17inch breedbeeld), en zie geen enkele beperkingen daarin...
ik zie het vanaf hier al om op een 30 cm breed beeldje te gaan lopen kijken. of op een 120 cm breede tv e gaan lopen kijken zie ik toch echt wel verschil hoor. ;)

het gaat niet altijd om grafisch bij spellen maar bij zo'n spel is grootte erg handig (A).

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

dat en het feit dat je voor je televisie wel "iets" meer plaats heb dan voor je pc :p
(en je laptop heeft vga ingang :?)

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 25-01-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
Boeboe schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:03:
dat en het feit dat je voor je televisie wel "iets" meer plaats heb dan voor je pc :p
(en je laptop heeft vga ingang :?)
Ik denk dat hij de PC versie van GH3 heeft ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Ik heb me toch niet kunnen beheersen, ik was het zat en dus uiteindelijk maar GH3 voor het volle pond gekocht. Ach weer wat wijzer geworden mbt internetshops waar ik niets meer ga bestellen.

Het spel zelf bevalt echt super. Mijn eerste GH, en het viel dus even goed tegen in het begin, zelfs op easy. Maar na een klein beetje oefenen gaat het al iets beter, ben bij Tom Morello aanbeland.
Voorlopig ben ik iig wel bezig met wat eelt kweken, ik had op een gegeven moment goed last van mij duim.
Wel moet ik nog even kijken of de PS3 soms signalen mist of dat ik het niet goed doe. Ik had af en toe het gevoel dat ik het goed deed, maar het spel de aanslag niet zag. Kwestie van wennen denk ik.

In ieder geval petje af voor iedereen die dit op de hoogtste moeilijkheidsgraad kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockforce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 22:15
ik heb een vraag ik wil 2 draadloze gitaren kopen via internet. maar ik weet niet of ze gaan storen. is het mogelijk 2 gitaren draadloos tegelijk te gebruiken?

tnx alvast voor de reply's

vergeten te melden het is voor de PS2

[ Voor 9% gewijzigd door rockforce op 25-01-2008 20:52 ]

Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
M1lamb3r schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:43:
[...]

Ik denk dat hij de PC versie van GH3 heeft ;)
Ja, die heb ik.
Maar iig de laptop op een lekker centraal plekje zetten, en iedereen heeft er goed zicht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Vandaag GH2(game only) bij de mediamarkt in heerlen gekocht nadat ik lichtelijk verslaafd was aan GH3. Maar moet zeggen dat GH3 toch leuker is, De songs op een paar na spreken mij meer aan en de geluidskwaliteit van deel 3 is ook een stuk beter dan deel 2. De songs lijken ook meer covers dan dat dat bij GH3 het geval is. Al met al ga ik me hier zeker mee vermaken ook al is GH3 beter in mijn opinie.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:17
Doppert schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:17:
Vandaag GH2(game only) bij de mediamarkt in heerlen gekocht nadat ik lichtelijk verslaafd was aan GH3. Maar moet zeggen dat GH3 toch leuker is, De songs op een paar na spreken mij meer aan en de geluidskwaliteit van deel 3 is ook een stuk beter dan deel 2. De songs lijken ook meer covers dan dat dat bij GH3 het geval is. Al met al ga ik me hier zeker mee vermaken ook al is GH3 beter in mijn opinie.
mmmh - toch maar ff checken bij mediamarkt in leeuwarden dan... kon hem nergens in de stad vinden. hoe duur istie...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Ik had hem voor 37 euro van ebay vorige maand.
Vergeleken met deel 3 vind ik de hammer ons en pull off echt 10x moeilijker, zeker op Expert.
En de Bonus nummers van deel 2 zit niet echt veel soeps tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Yeahhhh :)

Zo dat moest ik effe kwijt...

Ik heb nu eindelijk de laatste song in easy uit kunnen spelen op 5 sterren in eens.. Terwijl die anders nooit lukte.. Gelijk mijn achievement gehaald van alles 5 sterren... Nu Medium nog.. Zal wel niet zo snel lukken. Mijn vingers willen niet wat ik wil. en soms knakken mijn vingers ... heeeeeeeeel irritant...

Ow Ps wat was het truukje om toch CoOp mode te kunnen spelen in XBOXLive... Ik heb nl niet echt mensen in de buurt die mee kunnen jammen in CoOp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Weet het truukje niet, maar als je erachter komt wil ik wel een paar nummers spelen in co-op.
Gamertag: xDarkPrince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Je kunt bij de multiplayer toch gewoon een coop optie kiezen?
Tis dan welliswaar geen carreer (helaas :'() maar je kunt dan iig tot 7 nummers met z'n 2e spelen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Hen3s schreef op zondag 27 januari 2008 @ 02:59:
[...]

mmmh - toch maar ff checken bij mediamarkt in leeuwarden dan... kon hem nergens in de stad vinden. hoe duur istie...??
Ik had hem bij de mediamarkt in Heerlen ook voor 37 euro.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

HELP

BVD
Bij de Mediamarkt in Rotterdam Centrum heb ik em gister gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Mijn gamers tag is Stronkie ben er om 10 uur weer vanavond. Werk nu... Ik wil graag een paar CoOp spelen...

Maar ik ben gedoemd om steeds de bas of begleidende partij te spelen....

Voeg me maar toe.... Ps de rest ook van het gotters clan ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

super-muffin schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:50:
[...]
Bij de Mediamarkt in Rotterdam Centrum heb ik em gister gekocht. :)
Wat heb je er voor betaald? Was er een beetje een voorraad?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Nu online
Famoso schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:56:
[...]

Bij de mediamarkt in deventer lagen er gister genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
console schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:10:
[...]

Bij de mediamarkt in deventer lagen er gister genoeg.
Mediamarkt Leeuwarden had er ook een stuk of 5 liggen.

(maar geen guitar hero 2 - game only :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Famoso schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:56:
[...]

90 euro. :) En er lagen er wel een aantal, maar niet heel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
En? Is de Wii versie nu ook stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
Heb geen dolby pl set, dus kan het niet testen. Maar ik denk haast van niet.
Iemand die hier iets over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 14:32
jeuj! ik heb hem ook sinds vrijdag en ben nog met easy aan het klooien :P

Maar wel uitgespeeld op easy dan.. dat nummer van Dragonforce is echt irritant :o de 2e keer dat ik hem deed had ik wel 5 sterren te pakken *O*

nog ff wat verder oefenen en dan over naar Medium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

TripleQ schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:18:
Hoezo niet?

Deze game hoor je gewoon te spelen op een groot scherm en met een behoorlijke speakerset. En je moet de game ook zeker staand spelen! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Reemster op 27-01-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
-RazieL- schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:41:
[...]

Deze game hoor je gewoon te spelen op een groot scherm en met een behoorlijke speakerset. En je moet de game ook zeker staand spelen! 8)
Yep - en van die "waggelende bewegingen" maken = net als een echte rockgitarist....

Zelfs soms - op de "makkelijke stukken" trots de kamer doorlopen......

(en ja - wel de gordijnen dicht)

*** of ben ik echt de enige die zo raar doet...?? ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:53

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Waarom ik het in het begin zittend gespeeld heb is me nu een raadsel 8)7

Staand gaat veel beter en het is ook nog eens veel leuker :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 22:04
Eerste 5-6 nummers Guitar Hero op de Wii gespeeld. Geniaal spel is het _/-\o_

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
[...]

zoals ik doe (A)
42 inch tv scherm + Logitech z-5500 :P
lekker hard en super hard rocken. :D

gisteren even gespeeld bakte er niets van naja was weer zon domper dag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Hen3s schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:22:
[...]

Yep - en van die "waggelende bewegingen" maken = net als een echte rockgitarist....

Nee hoor. Doe ik ook.

(Alleen nu even niet, zit nu in het gips. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
jezus mensen, ik heb ook ff guitar hero gehaald, omdat mn tentamen week voorbij is, en ik heb net 2 uur zitten spelen, ne nu doet mn arm verrekte pijn, volgens mij hou ik die gitaar hopeloos verkeerd vast, iemand tips hoe je hem wel goed vasthoud? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Ik heb een probleem met de PC versie. Alles is normaal tot ik mijn band selecteer en in het menu kom. Dan zie ik alleen nog m'n karakter staan, maar geen menu opties. Ik hoor wel het geluidje van de cursor als ik op en neer ga. Als ik een nummer start zie ik alleen de animatie, maar niet de gitaarhals en de noten :? Anyone?

*edit*

Patch 1.1 is geinstalleerd, lost het probleem niet op ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Hazuki op 28-01-2008 19:58 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Hazuki schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:01:
Ik heb een probleem met de PC versie. Alles is normaal tot ik mijn band selecteer en in het menu kom. Dan zie ik alleen nog m'n karakter staan, maar geen menu opties. Ik hoor wel het geluidje van de cursor als ik op en neer ga. Als ik een nummer start zie ik alleen de animatie, maar niet de gitaarhals en de noten :? Anyone?
Heb je de patch geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 14:32
Ik vond het nummer van slayer al zwaar kut op easy :X maar om dan ineens op medium je pink ook te moeten gebruiken :o

dat wordt weer ff wennen zegmaar....

Dat nummer van slayer is echt argh! zelfs dragonforce doe ik beter! (op easy ja! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar de pc versie van GH 3 en iedereen praat erover alleen heb ik m nog nooit gezien.
hoe kan het eigenlijk dat iedereen naar de versie van de Wii zoekt en niet naar die van de pc (die is namelijk ook niet makkelijk te vinden)
als iemand meer weet waar ik m misschien in Eindhoven kan vinden hoor ik dat heel graag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Kom er zojuist achter dat als ik de graphics details op low zet ipv high, mijn probleem is opgelost. En dat terwijl het eerst wel gewoon werkte :? Vaag..

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Kan je op de PC versie eigenlijk offline multiplayen? Dus als je twee gitaren aansluit op je pc, je dan samen kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 20:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hazuki schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:09:
Kom er zojuist achter dat als ik de graphics details op low zet ipv high, mijn probleem is opgelost. En dat terwijl het eerst wel gewoon werkte :? Vaag..
Heb je een ati kaart? Dit had een maatje van me ook, had er mee te maken dat de drivers AA en AF forceerde. Schakel dit dus uit, moet het oplossen :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Jep dat was het probleem _/-\o_

Had in Ati tray tools AA op 2x staan, nu weer op application controlled.

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:03:
Ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar de pc versie van GH 3 en iedereen praat erover alleen heb ik m nog nooit gezien.
hoe kan het eigenlijk dat iedereen naar de versie van de Wii zoekt en niet naar die van de pc (die is namelijk ook niet makkelijk te vinden)
als iemand meer weet waar ik m misschien in Eindhoven kan vinden hoor ik dat heel graag ;).
Ik heb hem ook nergens gezien mitstonk, daarom heb ik hem online bij de free record shop besteld..Maar je kan natuurlijk ook gewoon bij de lokale free recordshop vragen of ze hem voor je bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
yeah, ik heb hem op medium uitgespeeld na een titanen battle met lou, wat een lekke rnummer is dat toch zeg, maar ik moet zeggen dat ik voor de laatste tier van medium al flink wat tekort kom, ik moet vaak terug gaan naar het spelen van 3 noten, om mn hagje te redden, hoe kan ik vanaf hier dus het beste de overstap naar hard maken? want ik wil zo snel mogelijk wennen aan het spelen met 5 frets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Hen3s schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:22:

doe ik ook, zelfs waar andere mensen bij zijn.

Na het spel met de oud&nieuw in Engeland te hebben gespeeld heb ik het spel afgelopen vrijdag ook gekocht. In een goede 3 uur easy uitgespeeld, niks onder de 90% en alles in 1x. Op medium zit ik nu vast bij de battle tegen Slash. NOg maar even oefenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd er niet al twee pagina's geleden een nieuw topic geeist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 16:07
Jaguar645 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:39:
jeuj! ik heb hem ook sinds vrijdag en ben nog met easy aan het klooien :P

Maar wel uitgespeeld op easy dan.. dat nummer van Dragonforce is echt irritant :o de 2e keer dat ik hem deed had ik wel 5 sterren te pakken *O*

nog ff wat verder oefenen en dan over naar Medium :)
oeh sweet :) wat is je Friendcode? kunnen we ff co-op doen of battelen ofzo :D ik ben ook pas begonnen... medium een beetje onder de knie, maar niet helemaal :P

mijnes is thuis, stuur me anders en PM :)

edit: wii versie trouwens ? :9~ ik wel namelijk :P

[ Voor 4% gewijzigd door Narf717 op 30-01-2008 10:05 ]

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:03:
Werd er niet al twee pagina's geleden een nieuw topic geeist?
Zoiets zag ik inderdaad ook.. maar aangezien dat tegenwoordig niet meer noodzakelijk is, snapte ik de bedoeling daarvan niet helemaal eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
Gister gekocht, te vet spel ,van het weekend GH2 gespeeld bij me familie thuis (op de playstation), en gister dat er ook een versie voor de Wii is, dus ik hop na de mediamarkt GH3 gekocht,

zitten een paar vette nummers bij, wat meer bekend voor mij vergeleken met gh2,

medium uitgespeeld, alleen lou was lastig, nog wat oefenen voor hard (12/42 en al 50 keer gefaald:P))
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?