[Multi] Het grote Guitar Hero 3 topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:
  • 40.385 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32
Narf717 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:03:
[...]

oeh sweet :) wat is je Friendcode? kunnen we ff co-op doen of battelen ofzo :D ik ben ook pas begonnen... medium een beetje onder de knie, maar niet helemaal :P

mijnes is thuis, stuur me anders en PM :)

edit: wii versie trouwens ? :9~ ik wel namelijk :P
Helaas! Heb hier alleen maar de X360 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
kan iemand mij uitleggen hoe je moet dubbel strummen? of alt strummen? ik schijn het nodig te hebben om hard en expert uit te spelen, ik ben nu namelijk bij de 4e song van hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gewoon....naar beneden EN naar boven strummen ipv enkel naar beneden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Game Error schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:11:
kan iemand mij uitleggen hoe je moet dubbel strummen? of alt strummen? ik schijn het nodig te hebben om hard en expert uit te spelen, ik ben nu namelijk bij de 4e song van hard :P
Dat loopt bij mij ook nog niet lekker, daarbij komt dat ik het verrekte moeilijk vind om van 4 naar 5 knoppen te gaan. Maar weer een uitdaging voor het weekend :)

Iemand trouwens een idee wanneer je je user-id aan de website kan koppelen met de pc versie? En kun je al nrs downloaden voor de pc?

[ Voor 12% gewijzigd door HaterFrame op 31-01-2008 12:34 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Boeboe schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:29:
Gewoon....naar beneden EN naar boven strummen ipv enkel naar beneden.
en dat werkt beter omdat? ik heb ff twee liedjes gedaan op medium en ik vind het maar onhandig, en je gaat vaak veels te snel voor het liedje... ik heb overigens nu 5 liedjes gehaald op hard :D, tijd voor tier 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Kom je snel genoeg achter. Ga maar naar practice en kies dan de dark riffs in Metallica - One, dan snap je waarom je naar boven en naar beneden kan strummen. En in nummers als Paranoid en When You Were Young is het ook erg fijn, al vergt het wel wat oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
en is er ook een manier om goed ritme vast te houden op lange stukken met steeds de zelfde noten? ik probeer vaak in mn hoofd met de maat mee te tellen en dan te spelen, maar er moeten hier vast betere oplossingen voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
oefenen was voor mij de enige manier :)
Ik ben als a-ritmische gamer van nivo nul tot aan tier 7 van expert gekomen.

Oefenen oefenen oefenen is het advies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ach ik heb ook het ritme gevoel van een walnoot, en ik had uberhaupt niet het idee dat ik ook maar de eerste tier op hard zou kunnen halen :P het is met toch gelukt in 4 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
haha ik bak er echt nog steeds helemaal niks van, ben bij medium tot aan de 'eindbaas' gekomen maar die krijg ik no way verslagen

sommige nummers haal ik op medium niet eens, die fail ik gewoon altijd, bv dat nummer van muse... zie daar echt 0 logica in en gevoel ervoor heb ik niet

en heb er toch al wat uurtjes inzitten maar goed. andere nummers haal ik op medium dan meteen op 97% ofzo de eerste keer :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:49:
[...]

Ik heb hem ook nergens gezien mitstonk, daarom heb ik hem online bij de free record shop besteld..Maar je kan natuurlijk ook gewoon bij de lokale free recordshop vragen of ze hem voor je bestellen...
thx!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

bol.com kost ie 70 euro dacht ik.

Zag hem laatst ook op een prijsvergelijkingsite staan, maar weet niet meer waar.

google op guitar+hero+3+pc+bestellen komt ook met wat resultaten

edit: gevonden http://www.beslist.nl/cdd...Rock_%2B_Guitar_-_PC.html

[ Voor 104% gewijzigd door AndereKoekoek op 31-01-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Phusebox schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:02:
haha ik bak er echt nog steeds helemaal niks van, ben bij medium tot aan de 'eindbaas' gekomen maar die krijg ik no way verslagen

sommige nummers haal ik op medium niet eens, die fail ik gewoon altijd, bv dat nummer van muse... zie daar echt 0 logica in en gevoel ervoor heb ik niet

en heb er toch al wat uurtjes inzitten maar goed. andere nummers haal ik op medium dan meteen op 97% ofzo de eerste keer :S
ahojh, mij lukt slayer-raining blod op easy niet eens met meer dan 3 sterren, en dat terwijl ik ondertussen 11/42 op hard heb gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Game Error schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:55:
en is er ook een manier om goed ritme vast te houden op lange stukken met steeds de zelfde noten? ik probeer vaak in mn hoofd met de maat mee te tellen en dan te spelen, maar er moeten hier vast betere oplossingen voor zijn
Ritmegevoel telt mee, maar een goede truck is je baseren op de drums in het liedje ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
dat probeerde ik ook al, maar soms hoor je er echt geen duidelijke lijn in... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik kon het ook niet meer laten.

Na een paar weken te zitten sukkelen met het toetsenbord op mijn PC, heb ik net de PS3 versie van GHIII gekocht. Ik heb een PS3 en naar wat ik gelezen heb, werkt de guitaar van de PS3 versie ook op PC. Indien niet, is niet zo erg, dan begin ik gewoon overnieuw op de PS3. :p

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
vleppyniles schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:46:
Kan je op de PC versie eigenlijk offline multiplayen? Dus als je twee gitaren aansluit op je pc, je dan samen kunt spelen?
Weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:17
Hebben wij (uh... de xbox360 gebruikers) wel eens van die "wedstrijden" georganiseerd door Xbox.....??

zie; dit artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Hmmmm... Op mijn guitaar werkt de rode knop niet. Wel een beetje vrij cruciaal. Maandag er maar terug mee naar de winkel. Iemand anders ook al dat probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mensen,

Heeft iemand enig idee hoe het zit met de losse gitaren voor de Wii?

Ik kreeg laatst weer een mailtje met het bericht dat de release date weer verder geschoven is naar eind februari !?!? En dit terwijl ze voor de 360 en de ps3 al wel zijn te bestellen. Ook is op de site van RedOctane zelf een GH3 pakket te koop voor 2 spelers, dus met 2 gitaren.

Ik wacht nou al ongeveer 2 maanden op die 2e gitaar en ik begin met onderhand een beetje te ergeren aan de lange tijd die het duurt om aan een los gitaartje te komen...

Sepjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

vandaag gelezen op KLIK

Rumored since the initial announcement of the game last April, a Wii version of Rock Band was confirmed today by Electronic Arts CEO John Riccitiello during a conference call to discuss Q3 earnings for the 2008 fiscal year.

Riccitiello referenced "the coming launch on the Wii," but offered no other details on release date (likely during fiscal year 2009, which kicks off on April 1, 2008) or if/how the Wii Remote will be utilized in the game. Here is Riccitiello's full quote from the conference call:

"In terms of pacing the next few quarters, you're probably well aware of the more than $2.5 million music downloads that have occurred on Rock Band, and that's a good part of the business. But what is probably the most interesting pieces right now is the coming launch on the Wii, the continued sale of the core platforms in North America and then the fiscal '09 launch across Europe against all of the SKUs. So frankly, for the balance of our Q4 and the first half of fiscal '09, Rock Band's a key focus."
Alex Rigopulos, CEO of developer Harmonix,expressed interest in bringing Rock Band to "every important platform" last April, adding, "I think the Wiimote is something that holds enormous promise."

During the call, Riccitiello also praised the customer support partnership between Electronic Arts and MTV in handling the "single-digit" percentage "complaints around the guitars and other parts of the package," noting that the data he's received "suggests the consumers are very happy."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
@jetjef

Ik denk dat ze een behoorlijke fout maken;
nu nog de WII gaan betrekken in deze strijd; hoeveel amerikanen hebben 2 systemen - en dus al in het bezit van Rockband...??
En dan nu ook gaan hopen dat de Europeanen Rockband gaan kopen....
Ik ben lekker nu lekker onderweg met guitar hero3.... = bij de launch had ik "liever rockband gehad".... maar dat is nu wel voorbij..... (het was december..... - kadootjes - paste er allemaal een beetje bij "de duurdere game").

Edit; en hoe gaan ze dat nu doen dan...?? Rockband op ps3 en x360 in europa introduceren en een paar maand later de WII...??

[ Voor 11% gewijzigd door Hen3s op 03-02-2008 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ik vind de songlist leuker dan GH3, maar het leukst zou zijn als de gitaren uitwisselbaar waren. Daar was gedoe over, iig met rechten etc. Ik wacht nog even op de nieuwe versie voor de Wii, GH3 is nu nog steeds hier in de buurt niet te krijgen, dus ik kan niets anders :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
  • Laatst online: 13-09 22:01
Sinds een paar dagen heb ik eindelijk het spel voor de WII weten te bemachtigen. Nu wil ik alleen online spelen maar dat lijkt niet te werken.
Elke keer als ik naar Nintendo WFC ga, dan een profiel naam invul en vervolgens zeg dat mijn stats getrackt moeten worden dan krijg ik ALTIJD 'Server unavailable' melding... Het enige wat soms lijkt te werken is het tracking uitzetten. Vervolgens krijg ik dezelfde melding maar nadat ik het spel opnieuw opgestart heb staat mijn account erbij. Ik heb dan alleen dus geen GuitarHero.com code dus kan ik deze niet koppelen aan de website...
Heeft iemand deze problemen ook gehad en weten op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
vleppyniles schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:08:
[...]

Weet iemand of dit mogelijk is?
Yep, doe zelf niet anders. Gewoon 2 van Xplorer gitaren aangesloten en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:02:

Klinkt bekend :X Heb ik dus ook :+ Maargoed, t blijft gewoon echt een lollig spel. Ik heb het voor de 360- en vooral online coop vind ik super. Gewoon met vrienden 'gitaar spelen' 8)7 geniaal toch :D

Goed spel- (thank god for the wireless controller!) alleen vind ik de nummers van GH2 veel en veel leuker... maar daar ben ik ook een spuit 11 mee geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:43

Snippertje

Light up your life

Zo eindelijk mijn in november bestelde versie van Guitar Hero 3 voor de Wii binnen! Overigens bij GCshop besteld. Snap alleen niet goed wat die whammy bar doet? Kreeg het ook niet voor elkaar met de training... Iemand die uitleg heeft?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
Razor.Timo schreef op zondag 03 februari 2008 @ 20:39:
Zo eindelijk mijn in november bestelde versie van Guitar Hero 3 voor de Wii binnen! Overigens bij GCshop besteld. Snap alleen niet goed wat die whammy bar doet? Kreeg het ook niet voor elkaar met de training... Iemand die uitleg heeft?
Kwestie van het hendeltje naar de gitaar drukken en weer van de gitaar af (loslaten bijvoorbeeld). Als je dit snel doet krijg je meer punten.

Kun je overigens eens testen of de online functie het bij jou wel doet?

[ Voor 7% gewijzigd door mvddonk op 04-02-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

mvddonk schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:41:
[...]

Kun je overigens eens testen of de online functie het bij jou wel doet?
Ja die werkt. Athans ik heb niet tegen iemand gespeeld. Maar het zoeken en inloggen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvddonk
Razor.Timo schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:10:
[...]

Ja die werkt. Athans ik heb niet tegen iemand gespeeld. Maar het zoeken en inloggen werkt.
Heb je wel gekozen voor het tracken van de stats (dat vraagt het spel nadat je een profiel naam gegeven hebt)?
Je kunt dit ook controleren bij je huidige account als je ingelogt bent en dan naar www.guitarhero.com (in het spel menu) gaat. Dan verschijnt er als het goed is een VIP Code.

[ Voor 21% gewijzigd door mvddonk op 04-02-2008 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Na heel lang GHIII op PC gespeeld te hebben speel ik hem nu op de PS3. Het valt me wel op dat de kwaliteit op de PS3 heel wat minder is dan op mijn PC.

Het lijkt me toch dat de PS3 toch meer in staat moet zijn dan wat GHIII nu op ons scherm tovert. Ik geloof er geen reet van dat GHIII op 720p draait. Ik heb een 40inch Full HD-scherm en de karakters zijn enorm kartelig. Ik speel op mijn PC wel op 1920x1200 met ongeveer alles op max en dat gaat heel vlotjes.

Op de PS3 hapert ie soms ook op bepaalde noten en dat is heel nefast voor de timing van het spelen. Ben een beetje telerugesteld van de algehele kwaliteit van GHIII op de PS3. Ik verwacht dat de PS3 het zo goed kan doen dan mijn PC (mijn PC kan je in mijn sig zien en is van november 2006, zoveel krachtiger dan een PS3 lijkt die me niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:17
mvddonk schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:41:
[...]

Als je dit snel doet krijg je meer punten.
Meer punten levert het helaas niet op ;-)

De enige functie is om het te gebruiken bij lange starpower-noten.
Als je hierbij "whammied" vult je starpower-meter zich en kan je dus daarna langer gebruik maken van je starpower.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:49

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Zo, eindelijk Lou verslagen op hard, damn wat een lastig nummer.
Op easy/medium en hard zit ik dus op 42/42 alleen op expert nog maar op 39/42.
Iemand zin in wat co-op nummers vanavond? Op hard kan ik haast ieder nummer wel goed spelen op de snelle nummers na (One, Muse).
add me maar: xDarkPrince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand bevestigen of de GH III draadloze gitaar voor de PS3 ook werkt op PC?

Ik had namelijk gelezen dat de 360 gitaar op PC werkt maar van de PS3 weet ik het niet zeker, ik vind er op internet ook niet zoveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiezus, ben ik nou zo achterlijk? Hoe kom ik aan een nieuw nummertje? Heb net de eerste, I love rock en roll, 3x rockend afgesloten, nog niks... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:15:
Tjiezus, ben ik nou zo achterlijk? Hoe kom ik aan een nieuw nummertje? Heb net de eerste, I love rock en roll, 3x rockend afgesloten, nog niks... ?
Onderin staat hoeveel verschillende nummers je moet afsluiten (dus niet 3x dezelfde)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg finish 2 of 1 songs en geen kant om op te gaan... ???

Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa191/frits123_2007/guiterheroscreen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sandyman538 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:10:
Ik ben slecht :P

Ik haal de battle met Lou op medium maar niet. Heb hem nu al zo vaak geprobeerd dat de lol er gewoon vanaf gaat, ik ben gewoon niet goed genoeg :X Verder alles wel gehaald op medium en easy en 1 nummer op hard, maar die battle op medium is voor mij niet te doen. |:(
Hier kreeg ik de tip om door te gaan met hard en daarna Lou op medium nog eens te proberen. Enorm goede tip, de lol ging er namelijk echt vanaf. Op dit moment heb ik zo'n 23 nummers op hard gehaald en toen nog maar eens de battle tegen Lou gespeeld. Het is net alsof het nummer langzamer gaat (oftewel, ik heb meer bitjes over om het nummer te spelen). Heerlijk, dus makkelijk verslagen. Nu verder met hard. In trier 7 beginnen toch wel erg lastige nummers te komen, maar de uitdaging is er weer!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:19:
Ik krijg finish 2 of 1 songs en geen kant om op te gaan... ???
Sorry -ik heb geen idee; volgens mij is dit guitar hero 1 uh...??
(dit is de guitar hero 3 topic)
Maar in 3 heb je dus direct 4 nummers staan - en niet maar 1 nummer....

Cant Help Ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee tis III. Ik kom er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Computer versie..?? een misschien iets minder legale...??

De 1e - 4 nummers behoren te zijn;

Slow Ride – Foghat
Talk Dirty to Me – Poison
Hit Me with Your Best Shot – Pat Benatar
Story of My Life – Social Distortion

En als je er dan 2 (of 3?) goed hebt - krijg je Rock and Roll All Nite – Kiss.

indien jij ECHT GH3 hebt - dan is er iets goed fout !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Inderdaad, dat nummer zit heel niet in 3 :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

-I love rock and roll is het 1e nummer van deel1
-In alle delen van gh begin je standaard met de 1e 4 nummers

Dat zijn al 2 dingen die dus niet kloppen aan jou posts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zwaar illegale versie hier....GH3 interface met 1 enkel nummer....een GH1 nummer dan nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

I just smell fotosoep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee sorry, was idd een slechte versie, ik bestel dr wel gewoon 1. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zker dope spel. Check dit!

http://www.play-asia.com/...1-dw-77-1-49-en-15-guitar hero 3-84-j-70-2c1y-43-bn.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dan zal je eerst je URL eens moeten fixen, Boy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
Heeft iemand al gehoord wanneer Wii.GH3 bezitters hun mono-geluid versie om kunnen ruilen voor een goede versie? :)

1. Gebruik de bold-tag alleen als extra opmaak voor accenten, niet voor een heel bericht.
2. Probeer dit eens ;)

[ Voor 52% gewijzigd door TheZeroorez op 10-02-2008 16:35 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle mensen met een Nintendo Wii en online opties drop je Wii nummer of info please zodat ik wat mensen kan gaan toevoegen en een keer online kan gaan ragge tegen ieman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
komt er ooit nog een nieuw topic eigenlijk, deze is overvol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Iemand nog tips voor de boss battle tegen tom morrello op medium, ik ben zelf helemaal in het groen, maar ik krijg hem niet af. En dan krijgt hij zo'n death spree en ben ik in 1x af :(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
spaar 3 powerups op, en gebruik ze achter elkaar, op een lang stuk, als je het nummer wat vaker speelt valt vanzelf op waar je ze goed kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Tom Morello was nog wel te doen. Slash, das een bitch op medium.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ik krijg ze geen van drieën dood op hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:11:
Kan er iemand bevestigen of de GH III draadloze gitaar voor de PS3 ook werkt op PC?
Ik heb met mijn GH III gitaar op de pc Frets on Fire zitten spelen. Werkt dus :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 11:17
Ik gebruik mun ps3 guitaar ook voor frets on fire, en als ik met mun ps3 guitar bij een maatje GH3
op de pc wil spelen dan heb ik joy2key nodig.
Een programma dat joystick knoppen omzet naar toetsaanslagen, alleen kan je dan de whammy bar niet gebruiken en starpower activeren is ook wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:39:
Tom Morello was nog wel te doen. Slash, das een bitch op medium.
Dat vond ik dus juist weer andersom. Slash had ik in 1x te pakken. Tom morello heb ik uiteindelijk maar laten doen, zelfde met Lou...dat lukte me gewoonweg niet..maar ja, ik ben ook nog steeds niet bepaald goed ofzo.. ;) Op medium lukt me al aardig veel, al is Slayer me nog maar 1x gelukt op 3 sterren, alle andere nummers gaan best goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier ook Guitar Hero 3 Wii spelers ?!
Als je bij de Wii-Gitaar onderaan kijkt, zie je een dopje, Hieronder zit een ingang voor een snoertje ofzo. Weet iemand waarvoor deze ingang is ?

Aron

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik heb guitar hero op de Wii en soms wil de groene knop het niet doen bij lange noten (dan gaat hij uit terwijl ik hem wel indruk). De hals aandrukken werkt niet en het speelt heel af en toe op (voornamelijk als ik 3 noten tegelijk moet indrukken). Zijn er meer mensen met deze klacht en wat kan ik eraan doen? (ik denk niet dat het aan het contact ligt tussen gitaar en hals, maar misschien vuil achter de knop ofzo?)

Weet iemand trouwens ook hoeveel punten je moet halen voor 5 sterren op hard bij Knights of Cydonia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:42:
Zijn hier ook Guitar Hero 3 Wii spelers ?!
Als je bij de Wii-Gitaar onderaan kijkt, zie je een dopje, Hieronder zit een ingang voor een snoertje ofzo. Weet iemand waarvoor deze ingang is ?

Aron
Dat vroeg ik me ook al af :D

Het lijkt wel een ingang voor een netwerkkabel ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Nu online
Willybubba schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:36:
[...]

Dat vroeg ik me ook al af :D

Het lijkt wel een ingang voor een netwerkkabel ofzo :?
Volgens mij kan je daar mee zo'n voetpedaal aansluiten die je ook voor gitaren hebt. Zal wel een accessoire worden in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt idd wel een netwerkkabel.

Heeft iemand hier al wel is online gespeeld?
Ik kom namelijk wel in dat scherm voor online, alleen als ik op start druk komt er altijd te staan dat ie geen tegenstander kan vinden. Komt dit dan doordat er doodgewoon niemand online is of ligt het misschien aan mijn internetverbinding...

Aron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:08:
Het lijkt idd wel een netwerkkabel.

Heeft iemand hier al wel is online gespeeld?
Ik kom namelijk wel in dat scherm voor online, alleen als ik op start druk komt er altijd te staan dat ie geen tegenstander kan vinden. Komt dit dan doordat er doodgewoon niemand online is of ligt het misschien aan mijn internetverbinding...

Aron
same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Laatst online: 19:04
Ben ik de enige die echt niet voorbij Slipknot op Hard geraakt? Ik ben al talloze keren aan het proberen geweest en ben uiteindelijk maar rechstreeks aan expert begonnen waar ik na een 16-tal nummers terug vast zit (Paint It Black).

Bah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Het is gewoon een kwestie van wachten. Als die message er komt zoekt hij nog wel gewoon door, dus als je em laat staan kan het zijn dat je na een halve minuut ofzo toch nog een tegenstander tegenkomt. Maar het is wel erg rustig ja, vaak kan ik gewoon niemand vinden, maar als ik dan een match host, joined er wel snel iemand.

Btw ik kies altijd die 2de optie, en speel dan meestal face-off (omstebeurt stukken van een nummer spelen) of pro face-off (gelijktijdig het hele nummer spelen).
h8bal schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:39:
Ben ik de enige die echt niet voorbij Slipknot op Hard geraakt? Ik ben al talloze keren aan het proberen geweest en ben uiteindelijk maar rechstreeks aan expert begonnen waar ik na een 16-tal nummers terug vast zit (Paint It Black).

Jep, dat is percies de plek waar ik ook vast zit. Ik krijg niets gehaald van die hele tier van slipknot-muse-queens of the stone age-disturbed(?).

Op Expert ben ik ook al een heel eind. Ik heb dit al vaker gehoord en het lijkt erop dat daar de moeilijkheidsgraad gewoon ineens te hoog word. Maar het schijnt wel te doen te zijn, gewoon proberen alles ervoor op 5 sterren te krijgen of eventueel nog wat nummers op medium perfect doen en dan komen we er vast wel voorbij :)

[ Voor 52% gewijzigd door Spooof op 12-02-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

h8bal schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:39:

Practice-mode al geprobeerd? Speel 'm ff een keer op slow/slower, grote kans dat je 'm daarna al gewoon kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
-RazieL- schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:20:
[...]

Practice-mode al geprobeerd? Speel 'm ff een keer op slow/slower, grote kans dat je 'm daarna al gewoon kan halen.
moet zeggen dat slipknot idd niet zo moeilijk is,

de moeilijkste die ik (tot nog toe) op hard ben tegengekomen vond ik Muse, op het eind dat kut stuk (allemaal hammer ons met O, Gr, r, Ge, r, Ge, B, O) en daarna die triplets.

echt ARGH:S na 2 uur lukte het me pas:S;P

Verder zijn alle nummers redelijk te doen, het is gewoon een kewstie van practive, alle stukjes gewoon 2 / 3 keer oefnen en je bent er zo doorheen.

Leukste nummer tot nog toe vindi k expert - black magic woman, die is heerlijk om te spelen en te luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Voor de bezitters van de Wii versie: je kunt je nu op de Activision website laten registreren zodat je op de hoogte wordt gehouden van de Europese omruilactie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:45
Ik heb online gespeeld op de wii.
je moet kiezen voor stranger match.
hiermee en dan unraked krijg je sneller mensen online

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geintereseerd in GH3, maar ik vind het een beetje te duur (100EUR inc gitaar :O)
Is er een goedkope betrouwbare sité? Dank u.

het is voor de console xbox360

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Welke versie heb je het over?
Voor de pc is die geloof ik voor 70euro bij oa de free record shop te bestellen...redelijk te vertrouwen lijkt me;) (of je laat hem bestelen door je lokale ffs als die daar niet ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:24:
Welke versie heb je het over?
Voor de pc is die geloof ik voor 70euro bij oa de free record shop te bestellen...redelijk te vertrouwen lijkt me;) (of je laat hem bestelen door je lokale ffs als die daar niet ligt)
xbox 360 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

killingdjef schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:31:
[...]

Volgens mij kan je daar mee zo'n voetpedaal aansluiten die je ook voor gitaren hebt. Zal wel een accessoire worden in de toekomst
It is een RJ11 plug.. das een telefoon stekker.. Dus niets geen Netwerkkabel (RJ45).. maar idd het is voor extra aansluitingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kots op Aerosmith... Ik vind dat echt 1 van de moeilijkste nummers om te halen. Op Hard heb ik er een tijdje bij vast gezeten en nu op Expert zit ik weer vast bij dat kl*te nummer. Maar dan ook echt rotsvast. Heb het denk ik wel 20 keer geprobeerd en in practise gespeelt, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. En ik vind het ook nog niet eens een leuk nummer :'(

Bij Hard blijf ik steken bij 3 nummers van de laatste tier. Cliffs of Dover in 1 x gehaald, maar de andere 3 kom ik nog niet eens in de buurt. One ben ik al 10x tot precies 83% gekomen en 1x zelfs tot... 84%

Iemand enige tips om mij weer vooruit te krijgen?

Sepjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:21:
Ik ben geintereseerd in GH3, maar ik vind het een beetje te duur (100EUR inc gitaar :O)
Is er een goedkope betrouwbare sité? Dank u.

het is voor de console xbox360
Is wel geen website maar bij de Mediamarkt is GH3 met gitaar 77 euro. Wacht alleen al 5 weken op m'n gereserveerde GH :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:31:Bij Hard blijf ik steken bij 3 nummers van de laatste tier. Cliffs of Dover in 1 x gehaald, maar de andere 3 kom ik nog niet eens in de buurt. One ben ik al 10x tot precies 83% gekomen en 1x zelfs tot... 84%

Iemand enige tips om mij weer vooruit te krijgen?
Number of the beast: bij het beginstuk kan je je vinger de hele tijd op de rode fret button houden, verder natuurlijk wel strummen maar zo is het iets makkelijker. De rest van het nr is dan makkelijk.

One: Begin vd solo kan je voorbij komen met op en neer strummen en een beetje de goeie fret buttons indrukken. Dan kan je je star power bewaren voor een lastig stuk. Ritme vd dark riffs moet je ff onder de knie krijgen.

Raining Blood: Tsja, kutste van het kutste :P duik practice mode in en oefen dat mosh stukje (op verschillende snelheden) totdat je er bij neervalt. De rest is een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:08:
[...]

Number of the beast: bij het beginstuk kan je je vinger de hele tijd op de rode fret button houden, verder natuurlijk wel strummen maar zo is het iets makkelijker. De rest van het nr is dan makkelijk.

One: Begin vd solo kan je voorbij komen met op en neer strummen en een beetje de goeie fret buttons indrukken. Dan kan je je star power bewaren voor een lastig stuk. Ritme vd dark riffs moet je ff onder de knie krijgen.

Raining Blood: Tsja, kutste van het kutste :P duik practice mode in en oefen dat mosh stukje (op verschillende snelheden) totdat je er bij neervalt. De rest is een eitje.
Thanks.

Ik zal het vanavond eens gaan proberen. De vriendin is toch weg, dus ik heb heel de avond om te schelden en tieren...

Ik kom wel weer terug als blijkt dat ik Lou niet verslagen krijg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ja, die moet ik ook nog een keer halen. Nog ff geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
Kom blijkbaar eindelijk schot in de Wii-mono-zaak:

http://activision.custhel...9320&p_created=1193703179

Geregistreerden in Amerika voor een omruilversie van GH3 voor de Wii kunnen hun replacement tracen(dus volgens mij worden ze vanaf nu verstuurd). Hopelijk volgt Europa snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 14-09 20:47
Net voor het eerst online gespeeld (wii versie). Als je zelf een (unranked) game maakt komt er vrij snel iemand bij. Moet wel zeggen dat de bass gitaar duidelijk minder te horen is dan de elektrische gitaar, maar dat kan ook aan mij liggen. Maakt het wel lastig. Maar verder was het echt lachen! _/-\o_

Verwijderd

Ondertussen zijn er al geruchten van een release-date voor GHIV

Release date GH IV

Dus misschien is die er nog wel eerder dan losse gitaartjes voor de Wii :P

Sepjs

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Eindelijk laatste nummers unlocked van Expert. Even One gedaan, netjes starpower gespaard tot de solo komt. Komt die solo, ik activeer Starpower ben ik nog steeds binnen 2 seconden dood.... Echt schokkend moeilijk!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:08:
[...]

Je tips hebben zijn vruchten al afgeworpen. Number of the Beast haalde ik in 1x . Wel maar op 3*, maar toch. En One heb ik net eindelijk ook gehaald. Was op het randje na de solo, maar net op het juiste moment kwam die groene rits weer, zodat ik weer vrolijk naar een groene rockmeter kon rammen.

Als jullie me zoeken dan zit ik in de practice moet Raining Blood gaar te spelen 8)7

Bij de weg heb ik ook eindelijk Aerosmith op Expert gehaald. 1x ben ik afgegaan net voor de laatste gele noot :( , maar na 20x op 1 avond heb ik die ook eindelijk te pakken.

Er is toch nog een kans dat ik dit spel ooit een keer kan gaan uitspelen _/-\o_
Sepjs

Edit:
Heb Raining Blood net gehaald... Zonder star power nog wel (niet vrijwillig). De eerste minuut ken ik ondertussen uit mijn hoofd. Heb ook Lou al geprobeert (zo'n 10x) maar dat wil nog niet lukken

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

h8bal schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:03:
Kom blijkbaar eindelijk schot in de Wii-mono-zaak:

http://activision.custhel...9320&p_created=1193703179

Geregistreerden in Amerika voor een omruilversie van GH3 voor de Wii kunnen hun replacement tracen(dus volgens mij worden ze vanaf nu verstuurd). Hopelijk volgt Europa snel.
Als ik hier even op in mag haken. Hoe zit het nu met een GH3 die ik in de winkel zou halen voor de Wii? Is dat dan ook mono of zijn de retail versies ondertussen wel ok?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
Retail is volgens mij nog steeds mono (volgens mij zonder vermelding van Surround op de doos). Ik zou er persoonlijk niet op wachten. Uiteindelijk ga je toch kunnen omruilen binnen afzienbare tijd en het is zo best speelbaar (-enkel StarPower klinkt echt belabberd-). Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop (2 sets zelfs :) ) van GH3 voor wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Het is nog steeds mono, ik heb het gisteren gekocht. Nu heb ik toch geen superdeluxe surroundset, maar ik kon niet meer wachten. Ik ruil wel om als ze hier ook met de omruilbatch beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
nieuws: Aerosmith krijgt eigen versie van Guitar Hero

Lijkt het jullie wat?
Mij niet...want als pc-gamer wordt je hier weer uitgesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb guitar hero 3 voor de Wii en wel degelijk Surround hoor. Kheb dan ook moeten wachtten vanaf november ;) Besteld bij GC-shop overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Zow, ik heb me ff aangemeld bij de GoT Tour Group.

Ben nu een beetje op easy en medium aan het klooien met het perfectioneren van de nummers maar sommige nummers worden op de site niet eens bijgewerkt. Hier op de xbox heb ik alles perfect op easy en op de site staat dat ik When you were Young en One niet perfect heb. Weet iemand hoe dit komt?
En mocht je een x360 hebben voeg me ff toe: xDarkPrince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Razor.Timo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:23:
Ik heb guitar hero 3 voor de Wii en wel degelijk Surround hoor. Kheb dan ook moeten wachtten vanaf november ;) Besteld bij GC-shop overigens.
Ik zal het testen bij mijn broer, die heeft een surroundset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik zag vandaag de announcement op de frontpage van t.net dat je een song gratis kunt downloaden van aerosmith. Dus meteen GH3 opstarten (xbox360). Ik zie wel bij the message of the day een bericht staan dat je de song kunt downloaden maar als ik bij DLC kijk zie ik de song er niet tussen staan? Zie ik iets over het hoofd?

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:02
Doppert schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 08:18:
Ik zag vandaag de announcement op de frontpage van t.net dat je een song gratis kunt downloaden van aerosmith. Dus meteen GH3 opstarten (xbox360). Ik zie wel bij the message of the day een bericht staan dat je de song kunt downloaden maar als ik bij DLC kijk zie ik de song er niet tussen staan? Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb hier ook een probleempje met Dream On. Ik heb de song kunnen downloaden uit de US store maar ik vind de song nergens terug, niet in het spel bij de gedownloade songs, ook niet in een of ander menu op de PS3 zelf 8)7 Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Ik heb het nummer kunnen downloaden voor mn xbox en hier staat hij gewoon bij de Bonus Songs van Career. ff snel gespeeld en 187k(99%) op hard en 200k(97%) op expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik was alweer te vroeg. Ik xtra de wekker om half acht gezet om die song te kunnen downloaden is die er nog niet. Nu om half een toch gelukt. Lekker nummertje btw.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

botech schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 09:45:Ik heb hier ook een probleempje met Dream On. Ik heb de song kunnen downloaden uit de US store maar ik vind de song nergens terug, niet in het spel bij de gedownloade songs, ook niet in een of ander menu op de PS3 zelf 8)7 Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen of wat ik verkeerd doe?
us-content installeren op een eu-game werkt (bij gh3 iig) niet :( kunnen alleen hopen dat ie ook nog in de eu-store komt. Mss ga ik maar es kijken op een uk-account, hopen dat ie daar wel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:41
Heb Activision maar eens een pissig mailtje gestuurd. Aangezien ik in-game het bericht kreeg dat de DLC beschikbaar is verwacht ik dus ook dat er een versie beschikbaar komt die ik kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Net de pc versie gehaald, maar ik kom niet online. Een beetje door dit topic lopen zoeken, maar de tips helpen niet echt.M'n key wordt niet geaccepteerd, hoe ik hem ook invul. met een o, met een nul, met de streepjes, zonder de streepjes, het werkt gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je wel basgitaar kunt spelen; alleen maar in de Practice mode of Co-op.
Jammer; geluid in practice is toch net iets anders (bas teveel naar voren). En eigenlijk wil ik "dat ook wel voor punten spelen".....
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wie start een nieuw deel?